4F sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

  • 2018-04-26 16:19

Przez najbliższe cztery lata polska firma odzieżowa 4F będzie oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Umowa została wynegocjowana oraz sfinalizowana przez firmę Infront, właściciela praw do transmisji zawodów i oficjalnego partnera marketingowego Niemieckiego i Austriackiego Związku Narciarskiego.

Firma 4F otrzymała status "presenting sponsor", co oznacza iż logo sponsora zostanie połączone z logotypem całego turnieju i będzie widoczne na ekranach LED-owych, w gnieździe trenerskim, na belce startowej oraz na planszy za belką i bramce wyjściowej na zeskoku na wszystkich czterech obiektach TCS.

- Jesteśmy szczęśliwi, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Oprócz naszych już istniejących partnerstw, Turniej Czterech Skoczni, jako najbardziej prestiżowe wydarzenie w skokach narciarskich, jest dla nas idealną platformą do promowania naszej marki w całej Europie. To partnerstwo odzwierciedla nasze plany i ambicje, aby stać się znaną marką na całym świecie - mówi Igor Klaja, prezes zarządu 4F.

- Infront jest bardzo szczęśliwy i dumny, że może zaprezentować firmę 4F jako nowego sponsora Turnieju Czterech Skoczni. 4F i Turniej Czterech Skoczni to idealne połączenie, nie tylko ze względu na nazwę. Będziemy wspierać polską markę w osiąganiu celów na miarę naszych najlepszych możliwości i cieszymy się z długofalowej współpracy - zaświadcza Michael Witta, prezes Infront Austria.

Firma 4F od sezonu 2007/2008 jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Począwszy od Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver jest również odpowiedzialna za ubiór reprezentacji Polski na letnich i zimowych IO. Podczas igrzysk w Pjongczangu w strojach 4F prezentowali się m.in. sportowcy z Grecji, Chorwacji i Łotwy.


Adam Bucholz, źródło: FIS
oglądalność: (18750) komentarze: (20)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • kkkk doświadczony

    I dobrze, niech się polskie firmy rozwijają

  • Pavel profesor
    @kolos

    Nawet ten artykuł ma już ponad 8000 wyświetleń, a widziałem wzmianki o tym i na inny portalach także już coś osiągnęli samym ogłoszeniem o zostaniu sponsorem :) Nie bój się jakby się im nie kalkulowało to by się w to nie pchali, a jak mogliśmy się przekonać po ogromnym skoku rozpoznawalności marki, ludzi od marketingu mają świetnych.

  • Kolos profesor
    @dervish @dervish

    Jeśli ktokolwiek zauwaźy takiego sponsora (innych teź), jak się nie skupiam na tym kto sposnsoruje TCS jak oglądam transimisje z zawodów.

  • dervish profesor
    4F

    Rzeczywiście mocno wypromowało swoją markę.

    Promocja była chyba skuteczna bo w mojej świadomości ta firma nie kojarzyła się z Polską (w dobrym tego słowa znaczeniu) ale raczej z jakimś paneuropejskim a może i ogólnoświatowym koncernem takim jak np: Adidas, Nike czy RedBull.

    Dzięki T4S marka 4F może zyskać jeszcze więcej.

  • firefly profesor
    @firefly @skajler

    W sensie, że niby lepiej od Polaków? Nie zgadzam się. Stroje Polaków prezentowały się super, zwłaszcza podczas ceremonii medalowych.

  • skajler doświadczony
    @firefly @firefly

    Ty widziałeś jak byli ubrani wtedy Rosjanie?

  • Malopolska doświadczony

    No i dobrze, że kolejna polska marka odzieżowa odnosi międzynarodowe sukcesy.

  • cocok stały bywalec
    @firefly @firefly

    Zgadzam się, w tym roku były kolory naszej flagi, najprostsze, co można zaprojektować. A już największą żenadą były rękawiczki z napisem POL-SKA. Za to Niemcy i Austria miały fajną kolekcję.

  • firefly profesor

    Trochę obok tematu, ale stroje Polaków w Sochi były absolutnym strzałem w dziesiątkę, byliśmy najlepiej ubraną reprezentacją. W tym roku już niestety było dużo gorzej.

    Ale to takie kobiece wtrącenie, musi czasami być też o ciuchach ;)

  • Kolos profesor
    @Kolos @jakledw12

    Nie wiem czy poczytywać to za komplement czy nie ale nie narzekam na to porównanie :)

  • jakledw12 weteran
    @Kolos @kolos

    Widzę, że rośnie godny następca @bardzostaregosceptyka :)

  • wiatrhula111 weteran
    @jma @jma

    Jeszcze Chorwacja

  • jma profesor
    Jestem pełen podziwu dla właściciela 4F

    Łotwa, Serbia, a teraz sponsoring na T4S. Powodzenia życzę!

  • Pavel profesor
    @Oreo

    Wpis typowego "Janusza". W sponsoringu chodzi głównie i zwiększenie rozpoznawalności na rynku, wg Oreo bardziej temu przysłuży się sponsorowanie "polskiego klubu narciarskiego" niż T4S.

  • Oreo profesor

    Mogliby odpuścić taki sponsoring i albo zejść z cenami albo zasponosorować jakiś polski klub narciarski czy coś. Po co dawać szkopom kasę?

  • Kolos profesor

    Oficjalny sponsor TCs ale przecieź nie główny. Jak dla mnie źaden powód do ekscytacji. To oczywiste źe wśród sponsorów, było nie było istotnego w skokach turnieju musiała pojawić się firma z kraju będąca jednym z głównych rynków "zbytu" dla transmisji skoków jakim jest Polska.

  • Tomeson weteran

    Igor Kara? Chyba Igor Klaja :p

  • Pavel profesor

    4F całkiem nieźle się wypromowało dzięki inwestycji w sportowy marketing, a ich rozpoznawalność w Polsce jest niemal taka sama jak wielkich marek pokroju Puma czy Adidas. Dlatego nie ma co się dziwić, że dalej idą w tę stronę i chcą wchodzić na rynki zagraniczne poprzez sport. Trzeba życzyć powodzenia w końcu to nasza rodzima forma.

  • stochomanka1978 doświadczony
    http://sport.tvp.pl/36964853/telewizja-polska-z-pakietem-praw-do-skokow-narciars

    TVP z parawami do transmisji skoków to jest cudowna informacja na 3 lata mają wykupione

  • stochomanka1978 doświadczony

    Może nagrody będą wyższe dzięki temu:)

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl