Adam Małysz: "Skakało się przyzwoicie"

  • 2009-03-07 23:00

W dzisiejszych zawodach drużynowych na dużej skoczni w Lahti polska ekipa zajęła niezłe, szóste miejsce. Ze swoich sobotnich prób zadowoleni byli Kamil Stoch oraz Adam Małysz.

"Skakało sie mi dzisiaj całkiem przyzwocie. Szczególnie ten skok w finale wydawał mi się już naprawdę niezły. Mam nadzieję, że w konkursie indywidualnym będzie dobrze" - powiedział po zawodach Małysz.

Adam MałyszAdam Małysz
fot. Tadeusz Mieczyński
Stefan HulaStefan Hula
fot. Natalia Konarzewska

"Nie było tu dzisiaj skakać łatwo, ponieważ panują bardzo zmienne warunki, wieje zmienny wiatr raz z przodu, raz z tyłu. Takie warunki nie są równe dla wszystkich, ale taki jest sport i takie są skoki" - przyznaje "Orzeł z Wisły".

"Ten skok wyszedł jak wyszedł, już tego nie zmienię. Tej skoczni naprawdę nie lubię. Pozostaje mieć nadzieję, że konkurs indywidualny odbędzie się i zostanie przeprowadzony w dobrych warunkach" - skomentował swój występ Stefan Hula.

"Dziś skakało mi się całkiem dobrze. Co prawda warunki były naprawdę zmienne, ale w Lahti tak jest zawsze. Mimo problemów z pogodą staraliśmy się koncentrować tylko na skokach, a czy będziemy skakać na K-90 czy K-116 to już sprawa drugorzędna" - zakończył Kamil Stoch.


Katarzyna Krawczyk, źródło: Informacja własna
oglądalność: (10244) komentarze: (89)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    To tak jak Morgen w ub sezonie, też tak szalał,
    ale w tym już jak na razie nie może na pudło wskoczyć.

    Czy wszyscy myślą, ze zawodnik jest zaprogramowany na wygrywanie ?
    Daleko nie cofając się , Małysz w 2007 roku deklasował wszystkich jak chiał i gdzie chciał, ale on na to ciężko pracował, przez miesiace poprzedzające ten sezon,
    to samo nie przyszło, ze wpadł w taką super formę,
    złoty medal MŚ, zwycięstwo w Turnieju Skandynawskim,
    9 zwycięstw w PŚ,
    wygrana w lotach,
    KK na końcu,
    to samo nie przyszło.
    Jeszcze latem 2007 roku gdyby nie tragedia rodzinna, która go spotkała wygrałby cały cykl LGP w cuglach.
    Jego problemy rozpoczęły sie od zimy 2007/08
    Ale czy nie ma mieć prawa do kłopotów ? MA.
    Ale chyba nie wszyscy to są wstanie pojąć.

  • anonim
    adaś i reszta

    tez zgadzam sie z krwistym. Chodzi o taka cisze, ktora przywraca odpowiednie proporcje. Oddac mistrzowi co mu sie nalezy- czyli szacunek a nie zaslepienie. Bo to nikomu nie sluzy, nawet samemu mistrzowi. Poza tym paradoksalnie
    w tej chwili mistrz moze osiagac najwieksze sukcesy z druzyna
    wiec nadmierna jego emancypacja wydaje sie nie na miesjcu.
    Juz wiemy do czego doprowadzila polityka podporzadkowania
    Malyszowi nawet systemu treningowego. Adas powinien sie bawic skokami, a nie nosic calego ciezaru odpowiedzialnosci za skoki w Polsce na swoich barkach, bom przeciez juz to zrobil. Teraz kolej na innych, ale jesli fani beda sie koncentrowac tylko na Adamie to nie wykluczone, ze i sztab szkoleniowy nie ulegnie psychozie nabocnego glaskania mistrza. Reszta pozostanie w cieniu jak pozostawala.
    A przeciez chodzi o przyszlosc i to o przyszlosc do tej pory
    skokom polskim nie znana, mianowicie po raz pierwszy jako druzyna ocieramy sie o medal. Dla mnie osobiscie druzynowy
    braz mialby wieksza wartosc anizeli zloto Adama. Dramatycznie i emocjomnalnie bardziej by mi zasmakowal.
    Pozzdrawiam wszystkich inteligentnych fanow skokow, ktorych tu nie malo.

  • anonim

    Sęk w tym, że to tylko naszych pyta sie o zdanie co do warunków, jak im sie skakało itd.

    Ale jak sledzę wypowiedzi innych czołowych zawodników, nie naszych, to każdy z nich wspomina o warunkach atmosferycznych, że nie były dobre itd.
    Nie tak danwo czytałam wypowiedż Grega, który tak narzekał, ze w Libercu nie miał dobrego wiatru, ze szok, a trener ponoć mu powiedział, żę gdyby nie wiatr w plecy byłby Mistrzem.
    No cóż, jednemu podwiewa pod narty Jak Szwajcarowi na MŚ, innemu w plecy, ale to kogo tu mieć jakieś żale ?
    To sport na wolnym powietrzu i tak bywa.
    Jesli chodzi o przygotowania naszych zawodników do sezonu, ja zabierać w tym temacie głosu nie zamierzam, nie jestem trenerem ani nie siedzę w sztabie, zwyczajnie się na tym nie znam.
    A jak się na czymś nie znam nie zabiram w temacie głosu.
    Tyle.

  • Korinho początkujący
    Zbych

    Nie tylko Malysz tlumacz sie wiatremi warunkami inni skoczkowiena calym swiecie robia to rowniez bardz czesto ,praktycznie zawsze.To takie skrzywienie zawodowe.Pilkarz zawsze bedzie sie tlumaczyl ze boisko bylo ujowe ze sedzia byl sprzedany,siatkarz ze hala byla nie taka a skoczek ze wiatr wial z tylu nie widze w tym nic dziwnego.Tak na margine sie to Malysz naprawde ma pecha do warunkow kto ma mozliwosc sledzenia konkurskow z pomiarami ten o tym wie choc nie trzeba miec pomiarow jesli ktos siedzi w skokach dosc dlugo latwo mozna wywnioskowac jakie sa warunki na skoczni nawet ogladajac konkurs w TV...

  • anonim

    Fanka ! nikt Adamowi nie ubliża. Mamy do niego i ścisłego sztabu szkolenopwego pretensje tylko o to , że zamiast przyznać się do popęłnionych błędów w przygotowaniach ,to ćmi się bez przerwy kibiców o tylnym wietrze, rzadkim powietrzu, mgle i bóg wie o czym jeszcze, dając im nadzieje że już następny konkurs to będzie właśnie to. A oni doskonale wiedzą że w tym sezonie nic już nie zdziałają . Pytam ! Brak im odwagi ? Ja i inni nie chcą być więcej robieni w balona.Ty jak to lubisz to proszę bardzo !

  • krwisty weteran

    @Roco.S -miałem na myśli taką ciszę coby o Małyszu nie huczeć tyle.Ten jak i większość portali jest o skokach a nie o Małyszu.Mamy dziesiątki zawodników o których możemy pisać elaboraty.Wiadomo że z racji osiągnięć najwdzięczniejszym do pisania tematem jest ten o mistrzu ,ale zawsze można się ograniczyć z przesadną krytyką lub przesadnym zagłaskiwaniem.Wiem że to jest bardzo trudne i sam też lubię pisać o Adamie ,ale czasem ludzie przeginają w każdą z tych stron.Jak widzę go w tym sezonie na belce to jak zawsze jest to widok miły dla mych oczu . Tak jak np.wczoraj nie oczekuję nic od niego jak tylko poprawnego normalnego skoku .Bardziej wymagam super skoków od reszty naszej ekipy i jak zawalają to mnie krew zalewa.Naprawdę większe emocje budzi we mnie np.zepsuty skok Huli czy Rutkowskiego niż Małysza.Bo za dobre skoki wszystkich po równo chwalę.Właśnie tu jest ta różnica że ja od mistrza już nic nie wymagam.On wystarczająco sam od siebie wymaga ,bym ja jeszcze dokładał do tego moje chęci,oczekiwania,ambicje.Małysz już skacze bo lubi ,a reszta skacze bo musi.Musi dlatego by wziąć choć część ciężaru z barków Adama i odpowiedzialności za wygląd tego sportu w naszym kraju i ze względu na to że są młodsi i cała kariera przed nimi.Wiadomo że każdy ze skoczków stawia sobie małe lub większe cele na miarę swoich umiejętności ,doświadczenia i talentu.Małysza cel wszyscy znamy,a czy go osiągnie czy też nie, nie upoważnia nas do ostrej krytyki,raczej obliguje do zachowania spokoju i taktu w tym temacie .Przecież co by nie zrobił teraz to i tak w konkursie olimpijskim będzie sie liczyć dyspozycja dnia i fart do warunków pogodowych.Przecież on wybrał taką drogę do zdobycia formy w przyszłorocznych IO ,a niekoniecznie Twoja czy moja rada co do innej drogi jest lepsza.Ty masz i tak komfortową sytuację bo jak Adam wygra na igrzyskach to albo zapomnisz co radziłeś mu rok wcześniej ,albo stwierdzisz że się myliłeś i pogratulujesz zamykając temat tejże drogi.Ale gdyby nic nie ugrał to Ty i inni krytykujący go teraz będziecie mieli szerokie pole do popisów retorycznych ulokowanych w krytyce przygotowań,wyborów i postępowania Adama Małysza.Mówiąc kolokwialnie będziecie mieli satysfakcję z własnej nieomylności i spostrzegawczości,wy będziecie wtedy "debeściaki" a on bedzię tym przegranym dla was.Dlatego apeluję o zachowanie spokoju ,lecz krytyki Adama niestety nikomu zabronić nie mogę.

  • czarnylis profesor
    @sobol

    cytat: sobol
    "Nie obrazam kowalczyk bo w tej chwili jest bardzo dobra zawodniczka ale malyszowi do piet nie dorasta i niebedzie dorastala ..."

    ***

    A jak juz nie będzie "bardzo dobra zawodniczka", to wtedy będziesz obrażał?

    Wszyscy wiemy co Adam Małysz osiągnął w skokach, ale dlaczego twierdzisz, że Kowalczyk nigdy Adamowi "do pięt nie będzie dorastała"?
    Justyna uprawia konkurencję w której najbardziej liczy się wytrzymałość i mając 26 lat dopiero wkracza w optymalny dla biegaczki wiek. Przed nią jeszcze 8-10 lat biegania na wysokim poziomie, więc czasu ma dużo na odnoszenie sukcesów i życzę jej z całego serca, żeby osiągnęła przynajmniej takie wyniki jak nasz mistrz- Adam Małysz.

  • anonim

    fan justyny tym co powiedziales obraziles naszego mistrza.zadna kowalczyk niebedzie wieksza od naszego naprawde wielkeigo mistrza malysza 4 krysztalowe kule wicemistrz olimpijski brazowy medalista olimpijski czterokrotny indywidualny mistrz swiata triumfator pucharu nordyckiego triumfator turnieju czterech skoczni 19 krotny mistrz polski,4 razy najlepszy polski sportowiec roku.Czlowieku on ma juz prawie wszystko co w skokach mozna zdobyc a twoja kowlczyk ma juz 26 lat i w sumie ma gowno oprocz tych dwoch tytulow a jak znam zycie to na olimpiadzie predzej cos zdziala adam niz ona bo to tylko chwilowa zwyzka formy.Nie obrazam kowalczyk bo w tej chwili jest bardzo dobra zawodniczka ale malyszowi do piet nie dorasta i niebedzie dorastala ...

  • anonim
    Cytat:

    autor: krwisty (robert.wojska@interia.pl) , 08 marca 2009, 10:46
    -
    @Roco.S i fan -choć byłem ,jestem i będę fanem Małysza to też potrafię obiektywnie spojrzeć na jego teraźniejszą formę.Mam dla was trzecie rozwiązanie może tak zamiast krytyki,lub ślepego zagłaskiwania mistrza zastosować metodę ciszy medialnej.Przecież od dawna wiadomo że skoczkom najlepiej pomaga brak szumu wokół ich osoby...
    ***
    To ile miesiecy spokoju dajemy Malyszowi ?

    To co nic nie pisac .Zamknac portal. ! ! !

    @autor: goś. (*213.76.164.149), 08 marca 2009, 09:40
    Adam Małysz kontra reszta świata
    zauwazylam ze caly czas czepiacie sie Adama :)

    Czy czasami nie zuwazyles ,ze to portal o Malyszu ? Wszyscy tylko widza Malysza a nawet pisza ,ze to dzieki niemu zdobylismy 6 miejsce w Lahti .
    Ja powtorze: Cala druzyna zdobyla 6 miejsce tak jak i cal 4 miejsce. To juz wyjasnilem nizej


    autor: Papajek (patrykb1@op.pl) , 08 marca 2009, 09:43
    Nie mam do ciebie słów. Fortuna to był ktoś? Gość ,który ledwo co wygrał tą olimpiade (0,1pkt.) przy niespotykanym szczesciu i gorszym dniu rywali?
    ***
    To jest MISTRZ OLIMIJSKI i nie wazne jak przewaga wygrał
    A ci powiem ze jakby nie gorszy dzien rywali Finlandii Niemcow to nie bylibysmy na 4 miejscu w Libercu.
    WOJTEK FORTUNA SZACUN !

    Na razie jest jedynym mistrzem olimpijskim w skokach . Zobaczymy czy sie Malyszowi uda

    @autor: Letusiek (Letusiek@gmail.com) , 08 marca 2009, 08:41
    Ty to chyba nic nie zrozumiałeś.

  • czarnylis profesor

    Właśnie przed chwilą, Justyna Kowalczyk zmiotła rywalki na 10 km dowolnym i już jest druga w generalce. Brawo!

    Co do wczorajszej drużynówki, to w zachwyt nie popadłem (chociaż zaczęło się pięknie), a i ganić też nie mam za co. Chłopaki skoczyli swoje i zajęli szóste miejsce, które jest rzeczywistym odbiciem aktualnej formy naszych skoczków. Bardzo się cieszę iż Kamil przełamał swoją niemoc na skoczni w Lahti i jednocześnie żałuję, że dziś nie dane mi będzie oglądać jego występu.
    O ile jednak kadra A, jakoś sobie radzi, to zaplecze na PK (z wyjątkiem Śliża) spisuje się fatalnie. Wygląda na to, że mamy pięciu zawodników, których można pokazać za granicą, plus Murańkę w zawodach młodzieżowych, a reszta jest sporo z tyłu, co nie wróży dobrze na przyszłość.

  • anonim

    Słowa Roco.s:
    "Moge powiedziec,ze Fortuna jest dla mnie ktos bo ma zloto Olimpijskie i jest ktos ale co co chwile ma o tym pisac.?
    T byloby nudne jak nudne jest opowiadanie ciagle o przeszlosci Malysza."

    Nie mam do ciebie słów. Fortuna to był ktoś? Gość ,który ledwo co wygrał tą olimpiade (0,1pkt.) przy niespotykanym szczesciu i gorszym dniu rywali? Czyli według ciebie Małysz to nie jest ktoś bo nie ma tego złota, ale za to ma 4 PŚ i 4MŚ? Gościu nie ośmieszaj się raz kolejny. Gdyby to Fortunne złoto Pan Łojtek potrafił powtórzyć poprzez wygranie jakiegoś konkursu PŚ, TCS wtedy mogłoby być coś na rzeczy, że jest ktoś. A tak to co, wygrał ten jeden raz i zniknął w otchłani i szarzyźnie...

    Porażka. Może teraz ty zdejmij te różowe okulary jak mowiłeś do Fanki i przestań szukać zaczepki, prowokując innych...

  • anonim
    Adam Małysz kontra reszta świata

    zauwazylam ze caly czas czepiacie sie Adama :)
    raz mowicie ze dobrze skacze raz ze zle :(
    to znow wspominacie co zrobil w przeszlosci :)
    daj cie juz mu swiety spokoj przeciez on juz zmeczony jest pomyslcie ile lat skacze w PŚ ile ma za soba wspanialych sukcesow ale ile tez porazek . Koniec.
    A do igrzysk poczekamy zobaczymy co pokaze :)
    dobrze wam mu wszystko wypominac a idzcie i sami skoczcie ciekawe co byscie na to powiedzieli :)
    te wasze krytyki sa bezsensowne :)

  • anonim

    Z wypowiedziami Roco.s zgadzam sie w 200%. Ten kto mowi, ze dzieki Malyszowi zdobylismy 6 miejsce to jest zaslepiony ta Malyszomaniom, a zaslepila ich poprostu telewizja. Ci "fachowcy" zawsze na pierwsze miejsce stawiaja Malysza, a jak ogladam wiadomosci po jakich kolwiek zawodachw skokach i jakis inny Polak lepiej sie spisze od Malysza to mi sie zygac chce jak patrze na ekran, bo ta cala telewizja nie pokaze najlepszego skoku najlepszego dzis Polaka tylko pokaza nawet slaby skok Malysza. Juz nie raz tak bylo. A krytykowac kogos mozna, jezeli sie go nie obraza a ROCO.S widze ze nie obraza. I jak przystalo na prawdziwego kibica to powinien zauwazyc, ze skacze cala reprezentacja Polski (w innych krajach liczy sie reprezentacja),a nie tylko Malysz! I kazdy prawdziwty kibic zawsze skrytykuje slabiej skaczacego najlepszego zawodnika swojego kraju, tak jest w innych krajach.

  • Letusiek początkujący

    Roco zjest nudny jak nie wim co. Pisze tak:
    ...................
    Moge powiedziec,ze Fortuna jest dla mnie ktos bo ma zloto Olimpijskie i jest ktos ale co co chwile ma o tym pisac.?
    T byloby nudne jak nudne jest opowiadanie ciagle o przeszlosci Malysza.
    ..................
    Pisanie o przeszlosci Malysza jest nudne, ale pisanie w kolkp o tym samym, za popsul skok to wg niego nudne juz nie jest. Gdzie indziej pisze, ze wszystkich trzeba traktowac tak samo, to niech sam sie do tego zastosuje.
    niech zrozumie wreszcie, ze wszyscy maja dosyc tej jego nawijki.

  • anonim
    autor: FAS (*n97.neoplus.adsl.tpnet.pl), 08 marca 2009, 00:07

    To nie prawdziwi kibice nazywają Małysza nielotem-to zwykli oszołomi .
    Krytkować ( ja sobie pozowlilłem dostajac ogromne ciegi od tych, którzy widza tylko idealnego mistrza) a wyzywac to dwa różne bieguny.
    Pisząc, ze Małysz olał okres przygotowawczy ( a wiem doskonale o tym) i że źle wybrał jako trenera( to moje osobiste zdanie choc pojawiaja sie wsrod ekspertow i takie) i nie jest do konca obietywny w swych wypowiedziach, stalem sie tutaj wrogiem publicznym numer 1.
    Mysle, ze bardziej mi zalezy na dalszej karierze Malysza ,bo przeszlosci jego nikt tu nie podwazy nawet najwiekszy oszołom, niz nie jednemu malyszomaniakowi.
    Sa glosy ,ze ja po prostu nienawidze Malysza. No to juz stwierdzenie super oszoloma.
    Bardzo czesto głaskany i teylko glaskany burek takze potrafi ugryźć.
    Mysle ,ze krytyka bez wyzwisk oparta na faktach a nawet na wlasnych przemysleniach jeszcze nikomu nie zaszkodziła.

    Czy wypowiedź: ze dzieki Małyszowi Polska zajęła 6 miejsce , po pierwsze nie jest prawdziwe bo Kamil zdobyl wiecej puntow nie jest czasami ponizeniem innych czlonkow zespolu. Juz nizej napisalem ,ze dzieki wszystkim skoczkom zajelismy 6 miejsce. Kazdy dołozył swoja cegiełke. Nie zaltywali na bule jak np. Rosjanie.

    Gdy powiedzialem ,ze dzieki temu ,ze Malysz zepsuł 1 skok nie zdobylismy medalu oblali mi tu oczy kwasem Ci co mowia, ze dzieki Adamowi zajelismy 6 miejsce. Nie mam prawa teraz oblac tym osobom takze oczów trucizną?
    Nie oblałem a podalem fakty i stwierdzenie ,ze to cala druzyna przyczynila sie do zdobycia 6 miejsca.
    Teraz aby uswiadomic tym osobom, ze nie mozna tak formułowac stwierdzen czego dowodem sa wyniki polskiej ekipy w Lahti stwierdzam,ze to zespuł caly sie nie postarał aby zdobyc ten medal w tym Małysz..
    To cala druzyna zdobyla 4 miejsce w Libercu.

  • anonim
    Cytat

    autor: FAS (*n97.neoplus.adsl.tpnet.pl), 07 marca 2009, 23:48
    -
    Mówcie sobie co chcecie ja tam zdania o Małyszu nie zmienię
    tyle zrobił dla nas w skokach narciarskim i ogólnie w sporcie
    co chyba nikt.
    ***
    Alez to wszyscy wkoło wiedzą. Dyskutujmy o przyszlosci. Tam w gronie skoczkow obecnie nie wspomina sie o tytulach . Oni doskanale wiedza i swiat wie kto to byl Malysz,. Teraz dyskutuje sie co w tej chwili reprezentuje Malysz.

    Moge powiedziec,ze Fortuna jest dla mnie ktos bo ma zloto Olimpijskie i jest ktos ale co co chwile ma o tym pisac.?
    T byloby nudne jak nudne jest opowiadanie ciagle o przeszlosci Malysza.

    Moze podyskutujemyn o przeszlosci jak Malysz zakonczy kariere bo tak wspominanie jego sukcesow jakby bylo grzebanie go za zycia.

    Kto jeszcze przypomni sukcesy Malysza ?

  • anonim
    Musze przyznać

    ,że Malysz mimo huraganu w plecy oddał swietne skoki z tym ze jak na przyziebienie "Lider" tzn. Kamil spisal sie bardzo dobrze. Zapsuł nieco drugi skok ale jak sie skacze z zatkanym nosem mozna nie tarfic w próg.
    To druzynowka i skacza z roznych belek ale Kamil w sumie skoczył 241,5 m a Adam 239,5.
    Adam w swojej grupie w 1 serii byl 7 a w drugiej 4 ale Amman nie skakał.
    Kamil w 1 serii 2 a w 2seri 7 i tu przewaga Kamila-mimo choroby. Mozna dyskutowac kto byl dzis "Liderem " ?

    W przekroju jednak calych zawodow Malysz od najlepszych odstaje i nadal skacze poza 10 miejswcem, co nie napawa zbytnim optymizmem ,bo koniec sezonu a tu bez jakiegos rewalcyjnego miejsca.
    Moze jutro.

    Aha Adam znowu jest nie szczery. Drugi skok panie Adamie byl bardzo dobry a nie niezły. mimo ze nie wygrales swej grupy. trzeba byc obiektywnym swej ocenie.
    Kiedy sie zepsulo powiedziec tak zawalilem kiedy sie bardzo dobrze skoczylo Tak to byl bardzo dobry skok. i spoko.
    Narzekanie mataczenie to nie metoda. Najwieksi mistrzowie przynaja sie do bledu i zyja nadal.

  • anonim

    Mówcie sobie co chcecie ja tam zdania o Małyszu nie zmienię
    tyle zrobił dla nas w skokach narciarskim i ogólnie w sporcie
    co chyba nikt. Nie powinno się Go krytykować a jak już się to robi to przyznać się, że to dlatego bo słabo skacze a nie wymyślać złą postawę i takie inne.......bo jakby On wygrywał to na postawę nikt by nawet nie spojrzał każdy chwalił by się tylko jak Mu kibicował i jak w Niego wierzył........Wystarczy popatrzeć na komentarze z lat gdy był na szczycie. Moim zdaniem Ci którzy Go nazywają Małysza "nielotem" nie są prawdziwymi kibicami a dopingowali Adama bo inni to robili i nie chcieli być gorsi.......
    Mam nadzieje, że w końcu przejrzą na oczy i zobaczą kogo mieliśmy. Wiem co Wy teraz sobie o mnie pomyślicie ale cóż.....
    No i tyle w tym temacie....

  • anonim
    Fankla-Twoje aslepienie Malyszem nie pzwala Ci myslec obiektywnie

    autor: Xellos , 07 marca 2009, 21:57
    Fanka
    nie zrozumiałaś, chodziło mi o to że ciągle piszesz że to dzięki Adamowi ( 6 miejsce )
    ***
    Kamil dla Polski zdobyl 245,1 pkt a Malysz 243,5
    Dzieki komu jest 6 miejsce?
    Odpowiem Ci Dzieki calej druzynie i im obu.
    Na serio Twoje kompletne zaslepinie Malyszem nie pozwala Ci byc sprawiedliwej w ocenie
    Liczby nie klamia. .
    W miescach w swej grupie sumujac je Adam 11 a Kamil 9

    Różowe okulary oklamuja Ciebie. Moze je zdekjm na chwile.

    Ja wielki krytykant Malysza, jestem pelen obaw o jego wystepy w Vancouver, bo On powinie juz w tym sezonie stanac na podium w najgorszym przypadku lapac sie w 6.
    Ale jesli bedzie mial takich fanow , ktorzy ghlaszacz go czy to zepsuł skok czy skoczyl swietnie a co najwazniejsze , sam bedzie szukal usprawiedliwebnia spoznionych zepsutych skokow w zloscliwosci natury ,ze mu nie sprzyja ,to nic z tego nie bedzie.

  • anonim
    Skromny chlopak Kamil

    Nie narzeka ,ze mu z nosa cieknie

    autor: nieznany (*126.xdsl.centertel.pl), 07 marca 2009, 19:05
    -
    Kamil był najlepszy z POlaków szkoda ze nie ma go w konkursie ;/////
    ***
    Kamil czuł sie fatalnie rano. Nos na amen zapchany. Kropelki nieco mu ulzyly i mogl zlapac oddech na druzynowce
    Wiem to od jego....? a nie zdradze :)
    Poza tym fakltycznie ta skocznia mu calkowicie nie lezy. Musialby z jeszczee 6 skokow oddac na niej oczywiscie zdrowy aby sie w nia wpasowac.


    Co za skromonosc takze Malysza . Skok drugi byl swietny panie Malysz a nie niezly mimo huraganu w plecy, ale i tak tylko 4 miejsce w swej grupie ale Amanna nie było .

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl