Bogata oferta TVP na Puchar Świata w Wiśle

  • 2017-11-14 16:47

Odliczanie do Pucharu Świata 2017/2018 dobiega końca. Już w piątek odbędą się serie treningowe i kwalifikacje do inauguracyjnych zawodów, które po raz pierwszy odbędą się w Polsce. Konkursy na Skoczni im. Adama Małysza (HS134) w Wiśle będą szeroko transmitowane na antenach Telewizji Polskiej.

To już osiemnasty sezon Pucharu Świata z rzędu, który będzie transmitowany regularnie na antenach Telewizji Polskiej. Nadchodzącej zimy TVP pokaże wszystkie konkursy PŚ, a także Mistrzostwa Świata w lotach narciarskich w Oberstdorfie (19-21 stycznia 2018) oraz Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu (9-25 lutego 2018). Począwszy od niedzieli, na antenie TVP1 można oglądać codziennie kroniki "Biało-czerwoni", poświęcone tematyce inauguracji PŚ w Wiśle. Dodatkowo przed niedzielnym konkursem wyemitowany zostanie pierwszy odcinek programu "Halo, tu Pjongczang!".

Puchar Świata w Wiśle zdominuje weekendową ramówkę kanału TVP Sport. W piątek 17 listopada już od 8 rano będą na tej antenie emitowane specjalne przekazy z miasta inauguracji PŚ. Dodatkowo TVP Sport na wyłączność pokaże transmisję z piątkowych serii treningowych oraz sobotniej i niedzielnej serii próbnej przed zawodami. Kwalifikacje i oba konkursy zostaną pokazane również w TVP1.

Przy realizacji transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle pracować będzie ponad 100 osób z Telewizji Polskiej. TVP jest producentem sygnału międzynarodowego z tych zawodów.

W roli eksperta Telewizji Polskiej nadchodzącej zimy ponownie pojawi się Adam Małysz. Czterokrotny medalista olimpijski i czterokrotny zdobywca Pucharu Świata będzie pojawiał się w roli gościa studia TVP, a także dzielił się wrażeniami z miejsc rozgrywania konkursów. Dodatkowo czterokrotny mistrz świata będzie prowadził wideobloga na stronie sport.tvp.pl.

W nowym sezonie zimowym w skokach narciarskich, ekipa Telewizji Polskiej będzie składać się z czwórki komentatorów - Włodzimierza Szaranowicza, Sebastiana Szczęsnego, Stanisława Snopka oraz - debiutującego w tej roli w skokach - Przemysława Babiarza. Prowadzącymi studio TVP będą niezmiennie Maciej Kurzajewski i Maciej Jabłoński.

Inauguracyjne zawody Pucharu Świata w Wiśle skomentują dla TVP spod skoczni im. Adama Małysza Przemysław Babiarz i Sebastian Szczęsny. Studio na miejscu poprowadzi Maciej Kurzajewski, zaś jego gośćmi będą Adam Małysz, Rafał Kot i Apoloniusz Tajner. Reporterami TVP w Wiśle będą z kolei Sylwia Dekiert, Aleksandra Rajewska, Filip Czyszanowski i Maciej Jabłoński.

Puchar Świata w Wiśle w TVP
GodzinaTransmisjaStacja
Piątek, 17.11.2017
08:00 Powitanie TVP Sport
12:15 Meldunek TVP Sport
13:15 Meldunek TVP Sport
15:35 Oficjalny trening TVP Sport, sport.tvp.pl
17:55 Kwalifikacje TVP1, TVP Sport, sport.tvp.pl
Sobota, 18.11.2017
09:05 Powitanie TVP Sport
10:15 Meldunek TVP Sport
12:50 Meldunek TVP Sport
13:55 Seria próbna TVP Sport, sport.tvp.pl
15:20 Konkurs drużynowy TVP1, TVP Sport, sport.tvp.pl
Niedziela, 19.11.2017
08:50 Powitanie TVP Sport
10:15 Meldunek TVP Sport
12:50 Meldunek TVP Sport
13:55 Seria próbna TVP Sport, sport.tvp.pl
14:20 Konkurs indywidualny TVP1, TVP Sport, sport.tvp.pl

Adam Bucholz, źródło: Centrum Informacji TVP
oglądalność: (18589) komentarze: (40)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Goldberger początkujący
    @erytrocyt_ka @Stinger

    Zgadzam się z Tobą.
    Ja z kolei uważam,że Kamil najbardziej będzie celował w złoto indywidualnie w Mistrzostwach Świata w Lotach,a drużyna w medal. Nie bez szansy na indywidualny medal są również Piotrek i Maciek. W Igrzyskach widzę walkę Kamila o indywidualne złoto,Maćka z resztą też - tyle,że na skoczni normalnej. Z kolei drużyna powalczy oczywiście o złoto. A może Piotrek Żyła znów nas zaskoczy? Kto wie? ;-)

  • Domin10 weteran

    A wie ktoś czy będą dodatki typu podgladanie Gratzera przy kontroli albo sędziów przy notach?

  • anonim
    @SebaSzczesny @SebaSzczesny

    Spokojnie zamkniemy Ci kabinę :)

  • SebaSzczesny profesor

    Ciekawe jak Babiarz bedzie komentowal. On ma jak dla mnie bardzo charakterystyczny i mily glos, także bedzie sie go dobrze sluchalo, Ale jest jeden warunek. Dla Szczesnego trzeba kabine komentatorską zamknąć

  • SebaSzczesny profesor
    @TandeFan23 @TandeFan23

    Nie potrzebnie w Zakopanem druzynowo , wolalbym 2 indywidualne to wieksza szansa bylaby że ktory Polak wygra, a tak to 1 konkurs i znowu rok czekac

  • TandeFan23 weteran

    Dziwny ten sezon.23 konkursy indywidualne i 8 druzynowych.Po cholere tyle druzynowek? Lacznie z MSwL i IO bedzie ich 10.Skoki to jednak sport indywidualny.Druzyna to tylko taka doczepka.Powinno byc z 5 druzynowek i 26 indywidualnych.

  • erytrocyt_ka profesor
    @Stinger

    Horngaher w wywiadzie mówił jeszcze właśnie, że nie zamierzają odpuszczać niczego, zastanawiają się tylko nad Willingen ;)

  • madrek doświadczony

    Mnie z tego wywiadu z Horngacherem ucieszyło to, że trener stwierdził, że Kamil jest mocniejszy fizycznie niż rok temu. Horngacher powiedział, że w sezonie przygotowawczym wprowadzili drobne zmiany, mające na celu utrzymywanie najwyższej formy u Kamila przez dłuższy czas. Cieszy mnie to, bo widać, że Horngacher dostrzega nieliczne minusy zeszłego sezonu i stara się modyfikować to, co nie do końca wyszło. To dobra wiadomość. Oby wprowadzone zmiany przyniosły spodziewane rezultaty.

  • Stinger profesor
    @erytrocyt_ka @erytrocyt_ka

    Ja mam po prostu nadzieję, że Polacy nie będą nic odpuszczali ponieważ sezon jest tak krótki, a dyscyplina tak loteryjna, że szykowanie formy na ledwo jeden start (IO) może okazać się zgubna.
    Nie ukrywam, że IO są i raczej będą najważniejsze ale jestem zdania, że trzeba walczyć o wszystko z tym wyjątkiem, że starać się na IO dołożyć jeszcze coś ekstra.

  • erytrocyt_ka profesor
    trochę poza tematem

    Horngaher: 'Idziemy od celu do celu: najpierw się rozpędzić, potem Turniej Czterech Skoczni, mistrzostwa świata. A po nich igrzyska. Chcę, żeby to były nasze schody w górę, do igrzysk. Miło by było jechać na nie np. z medalem za loty.'

    Hmmm mam trochę takie wrażenie, że Kamil będzie celował w te MŚ w lotach.

  • NiebywalyMike bywalec
    @anonim @fanstocha

    Prawda jest taka, że sezon ogórkowy jest bardzo długi, bo skoki to dyscyplina zimowa a skoki letnie, czyli na igielicie są tylko dopełnieniem i nie są dla wszystkich tak interesujące.
    Podobnym przykładem jest lekkoatletyka, która ogląda się zazwyczaj w momencie Mistrzostw Świata lub Igrzysk Olimpijskich

  • anonim
    Macie tak samo!

    Dokładnie chodzi mi o to,że gdy kończy się sezon skoków i nie ma go już od jakiegoś czasu to też macie takie coś "eee tam ze skokami" nie wiem jak to nazwać.

  • NiebywalyMike bywalec

    Może telewizja traktuje to już jako prezent gwiazdkowy fundując tyle transmisji? ;)

  • salto_de_esqui weteran
    @mc150193 @mc150193

    Niezłe bzdury, konkurs w 1997 w Japonii oglądałem pamiętam w nocy na żywo na TVP, a ty pierniczysz że był tylko TCS i Zakopane.

  • Qrls weteran
    Szkoda

    Kolejny sezon trzeba ogladac w eurosport, mam uczulenie na najwiekszego eksperta starego Kocura :(

  • Luk profesor

    Najnowsza prognoza krótkoterminowa dla Wisły:

    http://www.meteo.pl/um/php/meteorogram_map_um.php?ntype=0u&fdate=2017111506&row=486&col=213&lang=pl

    Jak widać, w piątek wiatr będzie prawie niezauważalny, ale problemem będzie padający deszcz. Niestety, według prognoz średnioterminowych wiatr nasili się w sobotę, a jego apogeum będzie w niedzielę :/

  • kunegundek stały bywalec
    Skocznia w Wiśle.

    Spójrzcie na kamery - skocznia jest już prawie cała naśnieżona, została tylko sama bula. ;) Zapewne jutro do południa bedzie juz wszystko całkiem wykończone.

  • gracz75 stały bywalec
    tvp

    dobrze że tyle relacji z Wisły , ale czy ilość pójdzie w jakość , bo jesli chodzi o TVP to różnie z tym bywa ..... najbardziej sie boje że duet Szczęsny Babiarz może popsuć nam to święto ...... Przemka bardzo lubię w innych dyscyplinach ale tu debiutuje ..... no a Szczesny ..... każdy wie jak komentuje

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    Powinni odblokować TVP Sport na PŚ w Wiśle.

  • mc150193 weteran

    "No to gratulacje! Myślę, że jesteś jedynym przypadkiem kibica, który zaczął oglądać skoki, gdy Małysz zaczął osiągać sukcesy! Brawo! Jak najbardziej powinieneś z tego powodu zostać celebrytą! trzymajcie mnie"

    Człowieku - ja nie miałem żadnych szans, by obejrzeć skoki w innej telewizji niż na TVP przed 2000 rokiem. Kto przed 2000 rokiem miał satelitę to ten opiewał w luksusy. A w TVP w latach 90-tych były tylko konkursy TCS oraz w Zakopcu ale Małysz skakał przez ostatnie lata fatalnie. Natomiast gdyby nie było w moim domu słynnego tabloidu to na pewno bym skoków nie oglądał. A tam był wywiad z Tajnerem, gdzie powiedział o formie Małysza, która może dać mu wygraną w TCS. Także twój ostatni akapit był więcej niż śmieszny. To po pierwsze. Po drugie rok urodzenia i nie chcę się więcej chwalić kto ma tą samą datę, bo ona mi się kojarzy ze skoczkiem robiącym sabotaż w PŚ. I wreszcie po trzecie na pewno nie kojarzysz Miklasa. Jeżeli akurat go kojarzysz to gratuluję. Bo to Miklas najpierw komentował skoki gdy Małysz wrócił do wielkiego skakania. Szaranowicz dopiero na MŚ w Lahti komentował samodzielnie skoki (K-90), bo jest do dzisiaj z Miklasem skłócony. I jeszcze jedno - Szaran swoim emocjonalnym komentarzem zbił większy kapitał na sukcesach Małysza - niemalże się z tym utożsamił. Miklas też ma do tego żal. I na tym moja rozmowa jest zakończona.

  • FunFact weteran
    @pawelf1 @pawelf1

    Z tym, że Horngacher już kilka dni temu mówił, iż przygotowania do sezonu uważa za zakończone. W najbliższych dniach Polacy będą jedynie ćwiczyć na sali, przy okazji łapiąc świeżość. Także skoków przed oficjalnymi treningami nie będzie.


    "Co do TVP - oni zaczęli transmitować skoki, kiedy ja zacząłem je oglądać, bo to też jest mój 18 sezon. Taki paradoks.... Nie chcę wykorzystywać tego jako robienie kariery celebryty - jestem tylko zwykłym kibicem, który nie miał możliwości uprawiania skoków narciarskich."

    No to gratulacje! Myślę, że jesteś jedynym przypadkiem kibica, który zaczął oglądać skoki, gdy Małysz zaczął osiągać sukcesy! Brawo! Jak najbardziej powinieneś z tego powodu zostać celebrytą! trzymajcie mnie

  • papa_s weteran
    A jak wszystko popłynie w piątek?

    Wg ICM ma tak być:(

  • GOTS weteran
    @mc150193 @mc150193

    Ja myślę, że Babiarz da sobie radę. Zawsze jest bardzo skrupulatnie przygotowany i podobnie jak Rudziński okazuje emocje, myślę że będzie dobrze wypadał w duecie z Szaranowiczem. Ciekawe czy na ES będą jakieś zmiany.

  • mc150193 weteran

    Więc jednak nie dało się odkręcić. Ale to nic - Babiarz z tego co oglądałem zawody pływackie i lekkoatletyczne to wypadał w nich naprawdę dobrze. Z tego co wiem komentował też łyżwiarstwo figurowe, którego wręcz niecieprię - tak jak turnieju Raw Air. A wskoczył do tej ekipy z racji tego, że wypadł z niej Pan Marek Rudziński. Co do wiedzy to tylko do tego mam największe obawy. Ale jeżeli nie będzie wpadek, to nie będę wyobrażał sobie komentarza skoków bez Babiarza - wtedy stanie się większą legendą, niż Szaranowicz. Mówię z ręką na sercu. Natomiast (nie)Szczęsny... no cóż. Popisywanie się niemieckim i rosyjskim akcentem, powtarzanie tych samych regułek, udawanie eksperta skoków i innych dyscyplin (oprócz skoków komentuje na pewno kolarstwo i boks) nie jest dobrym przykładem na dobry komentarz. Co do TVP - oni zaczęli transmitować skoki, kiedy ja zacząłem je oglądać, bo to też jest mój 18 sezon. Taki paradoks.... Nie chcę wykorzystywać tego jako robienie kariery celebryty - jestem tylko zwykłym kibicem, który nie miał możliwości uprawiania skoków narciarskich. Co do samej realizacji - z roku na rok wyglądało to lepiej jakościowo ale jeśli chodzi o "przeszkadzajki" to one mnie też denerwują - chyba, że mówi Piotr Żyła xD. Ta przeszkadzajka z flaszką w tle (Zakopiec 2012) - to było genialne ale jak się potem okazało to była dopiero przygrywka. Bardzo się obawiam uruchomienia dodatkowych kamer - to jest tak irytujące, że aż rozczulające. Chodzi o kamery na podgląd kontroli kombinezonu przed skokiem oraz na pracę Borka Sedlaka. Po co? Może to dla "zielonych i niedzielnych kibiców" ale nie dla mnie i mam nadzieję, że FIS z tego pomysłu się wycofa. Mi te kamery-buble są do życia niepotrzebne.

  • Lewy444 bywalec

    Będzie co oglądać.

  • anonim

    Co do komentarza to jeśli chodzi o mnie, to jest zazwyczaj jest mi to dość obojętne kto komentuje, bo nie mam jakoś wyczulonego słuchu i zazwyczaj nie wyłapuję zbyt wielu wpadek komentatorskich - a jako że je rzadko wyłapuję to wtedy mnie bardziej rozbawiają niż irytują. Natomiast co do Babiarza to nie mam wątpliwości, że będzie on w tej chwili najlepszym kompetatorem skoków na TVP. To jest jednak gość, który myślę, że by się nie garnął do komentowania skoków jeśli nie byłby pewny, że jego wiedza będzie na poziomie. A próbki jego komentarza w innych dyscyplinach myślę, że każdy z nas choć raz słyszał i ja przynajmniej śmiem twierdzić, że jest on równie dobry jak nie lepszy jak Szaran z najlepszych lat, gdy się jeszcze znacznie lepiej przykładał do zawodu zbierając na bieżąco wiedzę z danej dyscypliny a nie komentował od święta głównie dla swojej przyjemności.

  • salto_de_esqui weteran
    @pawelf1 @kibicsportu

    Z tego co wiem, to mają wyciągarki. Produkcja śniegu na samej górze to pikuś (zapas z dołu nawet pomijam). Ostatecznym terminem jest czwartek, a mamy wtorek.

    @pawelf1 Kolejny z urojeniami? No offence, ale słyszę n-ty raz historię że jestem kimś innym. Na początku było to zabawne, teraz zastanawiam się, co wy bierzecie.

  • pawelf1 profesor
    Armatki

    Chyba tylko testowali czy dadzą już rade,
    O zawody to się w sumie nie martwię. Wiadomo wszyscy staną na rzęsach:) Chodzi o ten dodatkowy zamknięty trening naszy na przetestowanie zimowych nart.

  • dervish profesor

    Obawiam się, że w duecie Babiarz-Szczęsny Szczesny samomianuje się do odgrywania roli eksperta i guru dla "nowicjusza" Babiarza. Jezlei tak się stanie to może być dosyć irytujące.

    Co do Babiarza to cenię sobie jego kulturę osobistą. Przyjemnie oglądało się transmisje z jego komentarzem. Jedyna obawa co do pana Przemka to ewentualny brak fachowości w dziedzinie skoki narciarskie.

    "Reporterami TVP w Wiśle będą z kolei Sylwia Dekiert, Aleksandra Rajewska, Filip Czyszanowski i Maciej Jabłoński."

    Druga moja obawa wiąże się z liczną reprezentacja reporterów. Tylu ich wysłano i kazdy bedzie musiał albo chciał uzasadnić swoja obecność. Oby realizatorzy znowu nie popsuli transmisji wstawkami radosnej twórczości tychże reporterów w trakcie trwania serii konkursowej. Co roku tvp uruchamia te przeszkadzajki i wielu widzów zmuszonych jest szukać alternatywnego nadawcy. A takie zamiany często oznaczają na przykład pogorszenie jakości wizji ewentualnie konieczność oglądania jej "okiem" kibica z innego kraju.

  • pawelf1 profesor
    @pawelf1 @kibicsportu

    A widzisz . Po prostu się martwię :) Ale nie wiem czy dobrze widzę bo chyba uruchomili armatki :)

  • kibicsportu profesor
    @pawelf1 @pawelf1

    Tu nie chodzi o brak śniegu. Na onecie czytałem, że ratraki mają problem z transportowaniem śniegu na góre skoczni. Dlatego chcą poczekac do nocy jak spadną temperatury, aby mogli wyprodukować śnieg na górze. Jeśli tak się nie stanie, to po prostu mają saniami śnieg transportować na górny zeskok.

  • kibic_skokow_narciarskich_ doświadczony

    Przemysław Babiarz to chyba najbardziej wszechstronny komentator TVP. Mam nadzieję że da sobie radę w skokach narciarskich. Za to mniej się ucieszyłem gdy zobaczyłem drugie nazwisko. Sebastian Szczęsny nie da mu chyba dojść do słowa. Popisywanie się niemieckim i ten przemądrzały ton. On jest jak Maciej Iwański komentujący piłkę nożną, tak samo przemądrzały. Obaj są przemądrzali. I nie lubię gdy komentują. Za to Przemysława Babiarza lubię gdy komentuje, jakoś potrafi on ogarnąć te dyscypliny wszystkie.

  • pawelf1 profesor
    @pawelf1 @salto_de_esqui

    Jak zwykle andy nie masz racji . Metoda produkcji śniegu przy plusie jest bardzo powolna . Przecież robią ten śnieg od kilku tygodni dzień i noc ,.Szybko naśnieżyć można tylko armatkami a te potrzebują mrozu .

    Osobiście mam nadzieję że mają dość śniegu tylko zastanawiam się czy wyrobią się do jutra by mogła kadra potrenować i przetestować sprzęd . Tak było wcześniej zapowiadane .

  • SebaSzczesny profesor

    Bardziej niż konkursu jestem ciekawy komentarzu Babiarz-Szczesny
    Może sie ogarnie Szczesny i nie bedzie sie wtrącał w każde zdanie... i żeby przestał sie podniecać przeciętnymi skokami Polaków

  • pawelf1 profesor
    @pawelf1 @Funfact

    Wierz mi . Mam nadzieję że masz 100 % racji:)

  • FunFact weteran
    @pawelf1 @pawelf1

    To popatrz dokładniej. W strefie lądowania śnieg niemalże przesypuje się przez bandy.

  • salto_de_esqui weteran
    @pawelf1 @pawelf1

    Powyżej 100m będzie mniejsza warstwa śniegu i byłoby idiotyzmem robić to teraz. Nie mówiąc już o tym, że naśnieżanie tego zajmie maksimum kilka godzin. Nie rozumiem jakiś sceptycznych wizji tutaj, Supersnow produkuje śnieg przy temperaturach do +30 stopni, ale mimo to niektórzy tutaj maja jakieś chore, czarne wizje. Jakby mrozu nie było, to "dośnieżyli" by tak samo jak w sytuacji, gdy mróz będzie.

  • tomek20 weteran

    Czyli jednak wzięli nowego komentatora do skoków. Nawet fajnie, lubię Babiarza, choć w duecie ze Szczęsnym to każdego można znienawidzić.

  • pawelf1 profesor
    Wisła i "brakujący" śnieg

    Tak ssobie patrzę na przygotowania na skoczni i mam nieodparte wrażenie ,że nasi szpece niedoszacowali ilości potrzebnego sniegu:) Pięknie wykończono przeciwstok i sam stok do około 100m i....... No właśnie . A teraz jeżdzi sobie ratrak w te i wewte , ubija śnieg a u góry jakoś go nie przybywa.:) Coś czuję że wszyscy się teraz modlą o ten mróz w nocy by móc uzupełnić te braki . Arnatki już przyszykowane .
    I rodzi się następujące pytacie . A co by było jakby mrozu nie było?

  • Stinger profesor

    Przemysław Babiarz komentatorem skoków narciarskich? No to już na starcie zapowiada się ciekawie.
    Poza tym mocno w oczy rzuca się brak Bartosza Hellera ale jak wiemy w TVP już go nie ma.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl