Bez Schlierenzauera w Harrachovie

  • 2008-01-14 19:10

Czołowy skoczek tegorocznego Pucharu Świata - Gregor Schlierenzauer - nie wystąpi w ten weekend na mamuciej skoczni w Harrachovie.

"Gregor nie jest jeszcze przygotowany na loty" - poinformował Alexander Pointner, trener kadry austriackich skoczków.

W kadrze Austrii na Puchar Świata w Harrachovie (18-20 stycznia) znaleźli się: Thomas Morgenstern, Wolfgang Loitzl, Andreas Kofler, Arthur Pauli oraz Roland Mueller.

Tymczasem już w czwartek zaplanowane są oficjalne treningi na Skoczni K-185 w Harrachovie.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Onet.pl
oglądalność: (12658) komentarze: (237)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • schliri początkujący
    i co z tego

    to niech go ten poitner przygotuje! gregor nie ma nic do rzeczy że go ten wsiok niie przygotował! i lov

    e skijumping!

  • anonim

    dobrze ze szlirenzałera nie ma

  • anonim
    Schlieri-manka

    Zgadzam się z tobą ale nie do końca.Fakt że Gregor może wygrać ale tylko wtedy gdy zrobi sobie przerwe Morgenstern i Ahonen

  • Schlieri-manka początkujący
    Schlieri

    Sądzę,że Alex Pointner dobrze robi,że nie zabiera Gregora na mamuta. On wie,że Gregor jest teraz w słabszej formie(tzn. nie prezentuje się tak dobrze jak na początku Pucharu Świata). Wie także,że Gregor jest zawodnikiem młodym, który wymaga jednak pewnego doszlifowania umiejętności. Myślę także, że Gregor sprawiłby przyjemność swoim fanom, gdyby zaczął skakać tak jak na początku sezonu tzn. walcząc o zwycięstwo z Morgim, a nie zajmując 5 miejsce czy nie wchodząc do 30(tak było na końcu poprzedniego sezonu). Ja chciałabym , by Gregor wygrywał, ale do tego często potrzebna jest przerwa i tereningi. Składam to na ręce Pointnera. Gregor naprawde zasługuje na wygrywanie i wiem, że do tego dojdzie jeszcze w tym sezonie. Gregor:*:*:*

  • anonim
    martula

    Zgadzam się z Tobą w 100%

  • anonim
    EwCia

    Takich jak Ty to nie powinni wpuszczać na tą stronę. jeżeli nie lubisz Gregora to ok ale nie musisz go poniżać. a i te twoje głupie komenty na jego temat to se wsadź głęboko i daleko. nie kazdy lubi wszystkich skoczków. ja tez nie lubie ale źle o nich nie pisze. więc ty tez sie do tego przystosuj

  • jozek_sibek profesor
    @skladak oraz @Lena

    autor: skladak , 14 stycznia 2008, 16:37
    -
    dziwi mnie jedna rzecz... Mistrzostwa Świata Juniorow sa dla zawodnikow do 23 lat czyli tzw U-23. To dlaczego nie wezmie w nich udzialu Kamil Stoch.
    ---------------
    Mylisz się.
    Do 2006 roku MŚJ były dla zawodników 18 letnich.
    W 2007 roku mogli startować zawodnicy 19 letni.
    Od tego roku(2008) mogą startować zawodnicy 20 letni - rocznik 1988 i młodsi.

    K.Stoch nie ma prawa startować w MŚJ w tym roku,poniewaz ma 21 lat - ur. 25.05.2007r.

  • wierny_kibic_2000 stały bywalec
    REDAKCJO < TAD

    Popraw tekst bo na zawody jako 6 jedzie też Martin Koch.

  • anonim

    U nas nigdy tego nie zrozumieją.

    Skoki od lat to tylko Adam, a jak mu cos nie idzie, to wszystki pomyje sa wylewane na niego,
    Adam jest winien wszystkiemu, temu, ze ma słabsze wyniki,
    temu, że PZN nie gospodarne, dosłownie wszystkie psy na niego.

    Teraz chca zrobić takiego pojedyńczego orzełka już z tego dzieciaka, Klimka, bo już czuja, że to on kiedys bedzie pojedyńcza gwiazdką, juz go chcą wepchnąc w PŚ,
    idiotyzm, a nie pomyslą, ze jeden zawodnik to nie drużyna.
    Ten Klemens dojdzie do 18 roku życia i się skonczy, tak mu przewrócą w głowie.
    A Adamowi to ja współczuję, tyle lat na szczycie i nie zwariować ? To się nadaje do księgi rekordów.

  • anonim
    Polscy trenerzy powinni brać przykład z Pointnera i Austriaków

    Inni trenerzy nie wyniszczają tak skoczków jak nasi imaja większy wybór. Jednych wysyłają na skocznie normalne i wielkie a innych na mamucie. Nie każdy skoczek jest specjalista na wszystkich skoczniach przecież. W ten sposób dodatkowo dają chwile wytchnienia swoim zawodnikom i cały sezon mogą być w formie. Czasami lepiej w 5 na 10 konkursów byc na podium niz w 10 na 10 ladować wokół 10 miejsca. Zysk punktowy ten sam a zawodnik nie jest wycieńczony. U nas wykończono resztę kadry, to Małysza trzeba żyłować do granic ludzkiej wytrzymałości.
    Ktos wreszcie musi zrozumieć, że polskie skoki to nie tylko Małysz i że trzeba wymagać i od innych i przedewszytkim trzeba się też i innymi zajmowac na treningach i pomagać im poprawiać i technike skoku i dbać o ich formę! Trzeba po prostu i wymagać i dawać im równe mozliwości.

  • anonim

    Ale z jakiego powodu go tam nie bedzie !

    Moze by tak przestali juz kręcić bo sama kręcka dostanę.
    W ostatnim konkursie też nie miał wystapić, bo stwierdzili podobno, ze jest chory, a tu co ?
    Wystąpił.
    Teraz na loty nie jedzie bo nie doświadczony, co oni gadaja! A gdzie ma niby nabrac tego doświadczenia, przecież nie codzień skacze się na mamutach a dzidziusiem on juz nie jest, kiedyś mu si zacząc, to jak ? Zawsze będzie omijał loty ?

    Z innych żróeł czytam, ze ma grypę i się rozłożył.

    A z jeszcze innych, ze to histeryk zwykły i a humory, że trener juz nie wie co robić.
    Jak mu wszystko wychodzi to jest dobrze.Ale jak coś nie idzie, to mówi ponoć trenerowi, ze żle się czuje i jest chory.

  • Boy profesor

    Rekordy życiowe Austriaków, startujących w Harrachovie:

    Thomas Morgenstern - 225,5 m
    Roland Mueller - 219,0 m
    Andreas Kofler - 216,5 m
    Wolfgang Loitzl - 211,5 m
    Arthur Pauli - 206,5 m

  • anonim

    Czemu Gregora omijają wszystkie mamuty? Skoro nie umie skakać na nich to jak on wystąpi na MŚL? Niech Pointner trochę pomysli bo Schlierenzauer nie ma zadneo doswiadczenia na duzych skoczniach, a on pozbawia go jeszcze treningu. Ale mysle, ze Pointner wie co robi i, że dobrze to wyjdzie austriackiemu skoczkowi.

  • Agnes początkujący

    Ehhh... nie rozumiem niektorych... co z tego ze ona ma tyle fanek? Zazdrosni jestescie czy jak? I tak pewnie ta calamoda na Schlieriego szybko sie skonczy... a te cale zauroczenia bo inaczej nie mozna tego nazwac pojda w zapomnienie... Swoja droga szkoda jednak z nie pojedzie, bo z tego co slyszalam bardzo chcial no ale z alexem nie mozna sie spierac. Mam tylko nadzieje ze wie co robi...

  • anonim

    lubicie schlierenzauera bo zaje... skacze jak tak nie skakal i nie bylo o nim slychac to zescie go nie lubieli

  • anonim
    Shlierenzauer

    Chcialbym stwierdzic ze w tamtym sezoni schlierenzauer na 4 konkursy ps w lotach nie byl na zadnym ani w Vikersund ani w Planicy on nigdy nie skacze na mamutach bo nie umie i nigdy nie skakal

  • anonim

    Jedyne o co prosze to zeby Ahonen nie wygrał ! bo go nie nawidze ! stawiam na Morgiego, moze Hilde albo Amman niewiem jak on lata :)

  • anonim
    szkoda

    Szkoda ,bo bardzo go lubie moze dobrze,ze gdy chcialam kupic bilety ,ale to dopiero chcialam zamowic po 3 tyg. to juz byly wyprzedane,bo by nie bylo mojego ulubienca,bo go tez bardzo lubie i kocham!Ma takie oczka jak Ja!

  • marta- bywalec

    szkoda że nie będzie Gregora ale skoro trener uwaza ze tak będzie lepiej to jego wola ...
    :)

  • anonim
    do norge-kojo

    Tak Tak Tak popieram nawet jakby był to nic by nie zdziałał Norwegowie są niepokonani na lotach!

  • kibic_malysza profesor

    @Dżon Rambo

    Ja dziennikarzy nie wyzywałem i nie wciskaj kitu, mówiłem ze kompromitacją można nazwać tych którzy tak piszą o Małyszu. Swoje nerwy wyładuj najlepiej na kimś innym..mnie to nie rusza to twoje narzekanie. takich ludzi jak ty jest w internecie mnóstwo, niby chcą zwrócić na siebie uwage ale nic ciekawego do powiedzenia nie mają.

  • norqe-kojo stały bywalec

    tak na żarty... a tak na powarznie to szkoda ze go nie ma bo nie będzie tak pasjonującej rywalizacji pomiędzy Norwegami a austryjaczkami, co mnie nie cieszy. życze zdrowia i zeby wrócił szybko-tak nakazuje sumienie!

  • norqe-kojo stały bywalec

    dobrze dobrze XD nawet jakby był to by Norge go skasowali, zaden austryjak na lotach nie wygra!

  • AGA-AustrianTeam-Fan bywalec

    Masakra :|
    A na niemieckich stronach piszą że Gregor ma grype
    Mam nadzieje ze na konkursie w Zakopcu już będzie !

  • anonim
    @ angel

    Mówił też, że wygra TCS. A to oznacza, że... mówił.

  • anonim

    Czegoś nie rozumiem przecież jeszcze niedawno mówił że chce zostać najlepszym lotnikiem na świecie! I co teraz nagle nie skacze w Harrachovie? Przecież to jedna z niewielu szans aby poćwiczyć przed Mistrzostwami świata! Coś mi się tu nie podoba... i w ogóle uważam że w austriackiej kadrze nie dzieje się dobrze jeśli chodzi o wzajemne relacje....

  • Lena doświadczony
    @składak

    Z tymi MŚJ to jest tak, że przez zawsze juniorem w skokach było się do skończenia 18 lat. Ale ponieważ w większości konkurencji wiek juniorski to U23 to i w skokach postanowili to wydłużyć do 23 lat.
    Zmiany wprowadzono chyba 2 sezony temu i żeby nie było zbytniego zamieszania wszystko odbywa się stopniowo (co roku wiek juniorski jest wydłużony o rok), bo gdyby od razu przeskoczyli do 23 byłby zbyt wielki bałagan.
    Np. Kamil stracił prawo startu w MŚJ w 2005 roku, Morgenstern w 2004 (skończyli 18 lat, a wtedy obowiązywały stare zasady), zmiany wprowadzono później i byłoby zbyt wielkim zamieszaniem przywracanie im prawa do startów, więc wszystko odbywa się stopniowo. Jeszcze ze 3 sezony ibwszysko się wyrówna i będziemy mieli normalne U23. A w tegorocznych MŚJ startują chyba skoczkowie od rocznika 1988 w górę.

    P.S.
    "autor: skladak , 14 stycznia 2008, 22:38
    (...)ludzie klucicie sie a sami sie dobrze nie znacie..."
    No właśnie, Ty też się kłócisz, a sam nie sprawdziłeś, czy rzeczywiście mas rację... :)

  • anonim
    @ fordern

    I jeszcze ciekawe, gdzie p. Pointner wp...akował, ma się rozumieć, Wicemistrza Świata w Lotach z 2006 r.? Bez Niego może się w Zakopanem nie pokazywać!

  • fordern początkujący
    schleri w harrachovie

    wkurza mnie ten pointner, juz drugi rok omijaja go mamuty, rok temu nie byl w Vikersund, nie byl w Planicy, nie wiem o co mu chodzi, chyba o Zakopane, zeby zablysnal tam

  • anonim

    Jak nie wiązanie, to grypa. Coś mu ostatnio wszystko przeszkadza. Aha, no i jeszcze warunki. A najbardziej chyba doskwiera mu dobra forma T. Hilde (oby jak najszybciej Norweg wyprzedził go w PŚ) i Janne.

  • Radek weteran

    Ktoś sie zna na zakładach?

    https://www.bwin.com/bet snew.aspx?SportID=95

    Mozna postawic ze Hilde wygra ze Schlierenzaurem w Harrachovie. Stawka jest 1.80 tylko ale Gregor nie startuje a Hilde jest dobrym lotnikiem i jest w formie.

    Pytanie: czy wlascicile serwisu moga anulowac taki zaklad jeżeli sie okaże że Gregor faktycznie nie wystartuje?

  • anonim

    Obawiam się że pianie o podium Małysza będzie przed każdym konkursem w którym ten będzie startował. Nawet kiepskie wyniki nie zniechęcą kibiców, którzy o skokach nie mają pojęcia, do przewidywania że Adam będzie na podium. Kibice bowiem nie wiedzą że formy i techniki nie da się odbudować w 2 dni, a stracić można i to o wiele szybciej. Dla kibiców, którzy tak wierzą ,tak wspierają, tak są za Nim, nie jest ważna technika skoku, nie są ważne przyczyny słabszych występów, nie są ważni trenerzy i ich poczynania, nie ważne są żadne merytoryczne wiadomości na temat skakania na nartach. Dla NICH liczy się to żeby Małysz zwyciężał .A jak ma to zrobić i w jaki sposób ma dojść do optymalnej formy ICH nie interesuje. Bo nie mają o tym pojęcia. Sami nie wiedząc o tym że broniąc Maysza, przed tymi którzy wiedzą że nie jest w formie i co może mu pomóc, sami się kompromitują...

  • taproflar doświadczony
    nie liczy się

    Nie liczy sie ile skacz na treningach i to miedzy zawodami ale ile w zawodach . Co sie podniecacie. Znowu sie nasłuchacie Kruczka o super formie i będziecie piali ,Małysz dziś na podium itp..

  • anonim

    Na zdjęciu obok newsa Szlirencałer wygląda co najmniej jak Jožin z bažin
    http://www.youtube.com/watch?v=hJhYevnP9rg

  • anonim

    @kibic malysza
    a Stoch ile skoczył 138 m rekordzik skoczni
    z której belki Małysz skakał z tornadem pod narty?
    przegląd sportowy bajki opowiada a ty wierzysz w bajki

  • skladak stały bywalec
    @nieznany

    powinno byc do 23 ale coz... Stoch i tak skakal nie bedzie bo juz duzo zdolnych juniorow. jest i bedzie z kogo wybierac :D (na szczescie)
    A Kamil niech skacze w PŚ bo widac po ostatnich zawodach ze nie mamy nikogo na wysokim szczeblu...

  • anonim
    @kibic_malysza

    OK.oglądnąłem.
    Dzisiaj widziałem kilkanaście postów twojego autorstwa gdzie wyzywałeś dziennikarzy od najgorszych świń, twierdziłeś że polska prasa się kompromituje... a teraz wierzysz w słowa jakiegoś podrzędnego dziennikarzyny. Na prawdę człowieku jesteś śmieszny. Popracuj nad logiką i konsekwencją w sposobie myślenia.

  • anonim
    @skladak

    23 lata dotyczy chyba biegów. Skoczkowie i kombinatorzy norwescy sa juniorami do 20 roku zycuia i tacy wuystartuja tylko w Szczyrku. zapomnij o Stochu. Najstarszym rocznikiem bedzie rocznik Łukasza Rutkowskiego czyli 1988

  • kibic_malysza profesor

    A dokładnie to p. Burlewicz z przeglądu sportowego powiedział te słowa właśnie, dodał ze z tej samej belki co wczoraj skakali w konkursie Adam skoczył 130m dzisiaj.

  • skladak stały bywalec
    @olek_solec

    http://www.fis-ski.com/uk/newsinformation/fisnews/ fisnews.html?actu_id_444=638&actu_page_444=1

    (bez spacji)

    radze ci to poczytac... samo U-23 oznacze ze do 23 lat a nie do 19 :|
    ludzie klucicie sie a sami sie dobrze nie znacie...

  • kibic_malysza profesor

    @DŻON RAMBO

    Widocznie nie wszystko przeszukałeś, w newsach się tego nie dowiesz, a posądzać o prawdę to też nie ładnie. Wejdź w na onecie w Pś w skokach - po prawej stronie masz relacje pod tytułem "gdzie ten Małysz"z Nsport, w końcówce tego materiału dziennikarz PS mówi, że redaktorzy Przegladu sportowego byli dzisiaj na treningu w Val di Fiemme i Adam skoczył 130m.

    Teraz już chyba wszystko jasne...

  • anonim
    @nieznany (*015.cpu-zeto.com.pl)

    Trener Kruczek też do mnie dzwoni i przedstawia relacje na żywo z treningów Polaków. Tylko że mi mówi prawdę a Tobie kłamie.

  • anonim
    kibic_malysza

    oj kolego kolego...
    przeszukałem wszelkie newsy w necie i takowych informacji jak podajesz nie znalazłem...
    Adam Małysz nie byłby zadowolony gdyby wiedział że jego kibice kłamią w żywe oczy...
    pozdr dla normalnych i uczciwych

  • anonim

    malysz wcale nie jest bez formy bo trenuje i skacze bardzo daleko wiadomo mi to ze zrodel.

  • anonim

    No właśnie na stronce OSV przeczytałam, że nie chodzi o strach przed wysłaniem Gregora na mamuta, tylko o Jego chorobę, przez co jest osłabiony i nie ma sensu ryzykować.

  • kibic_malysza profesor

    Mam dla was najnowszą wiadomość, DZIENNIKARZ SPORTOWY z przeglądu Sportowego powiedział, że był dzisiaj na porannym treningu w val di Fiemme i Adam skoczył z tej samej belki co wczoraj 130m!
    Dodaje też, że Małysza stać nadal na dalekie skoki i nawet dziisaj ma szanse walczyc o miejsce na podium.

  • taproflar doświadczony
    spec dla nieznany (*237.neoplus.adsl.tpnet.pl),

    Bawię się w zbieranie przyczyn złych skoków i niepowodzeń naszych wg ich wypowiedzi:

    Zaczeło się od : . Jestem w super formie..Małysz 28.11 2007 a potem :

    1. Nie wiem co jest grane ale nogi mi siadły
    2. wiaterek kręcił
    3, trochę za dużo myślę
    4.Wpadłem w kałużę przed progiem.
    5. Mam formę ale nie wiem czemu źle skaczę.
    6. migrena.
    7..miałem pecha-
    8.Trochę krzywo wyszedłem z progu i miałem w powietrzu jakieś turbulencje"-Mietus
    9 .źle przygotowana przez organizatorów skocznia
    10.Trudno powiedzieć, czy warunki się tu zmieniły, bo po mnie wszyscy zaczęli skakać znacznie dalej.
    11. Wybiliśmy z głowy Lepistoe jego plan treningów i jedziemy do domu.
    12. Ta migrena też zrobiła swoja, jestem jeszcze trochę otumaniony, ale widać, że nogi po prostu nie chodzą jak należy"
    13.sędziowie za nisko mnie ocenili
    14-Tepes mnie przytrzymał
    15. "Ten pierwszy skok w piątek był jeszcze oddany na świeżości, w zasadzie w trakcie migreny.
    16. Trudno powiedzieć gdzie tkwi mój największy błąd, w tej chwili kuleje wszystko
    17. A, ze Adam to szczery człowek aż do bólu i nieraz słono płaci za swoje slowa,
    18. "Prędkość na progu była zła"
    19. Sam będę wiedział czy skakać w Harrachovie
    20. Rozbieg przytrzymał Małysza-kruczek
    21. Adam się nie odbił, a "przepchnął" na progu.-tajner
    22."jak tak pójdzie dalej, to na mój wniosek nie pojawię się na mistrzostwach świata w lotach,"
    23."Moje skoki nie są aż tak złe, żeby były tak krótkie"
    24.tory za szerokie
    25.śnieg za mokry
    26.rozbieg za twardy
    27. "nie wiem co się stało"

  • Carmen stały bywalec

    http://www.dziennik.pl/sport/article108565/ Rywal_Adama_Malysza_ma_grype.html

    a tu pisze Ze Gregor nie wystąpi bo ma grypę...

    bez spacji!

  • anonim
    @Dawna bywalczyni

    ok;]Wiadomo, wielu osobom może sie nie podobać mój styl pisania i nie musi, to mi jest obojętne. ale może jeśli bede miała tyle lat co Ty to może mi przejdzie xD I bede pisała 'jak normalny człowiek' xD Ale dzieki za opinie:D Może sie przyda.

  • anonim
    Szacunek

    Widze,że ta dyskusja schodzi na niski poziom(wypie*****j itp.)!Są gusta i guściki.A więc troche szacunku do drugiej osoby!

  • anonim
    Babsztyl przyszedł i będzie się czepiał

    Ewcia
    Wybacz dziewczyno, ale twoje poglądy nijak mnie nie przekonują. Nie chodzi tutaj nawet o mój osobisty pogląd do Schlieriego (bo jest mi on całkowicie obojętny), ale chodzi mi o formę, w jakiej wyrażasz swoją krytykę. Nie mówię tutaj o tym, że jesteś chamska (bo nie jesteś), ale nadużywanie emotek oraz taki bardzo "nastolatkowy" sposób pisania powoduje, że dla mnie nie jesteś osobą, której zdanie trzeba brać pod uwagę w dyskusji. Bo jeżeli piszemy w internecie - a zwłaszcza jeżeli kogoś krytykujemy - wypadałoby zadbać o całą "otoczkę" naszej wypowiedzi. Bo w innym wypadku musisz się liczyć z tym, że albo zupełnie zrazisz do siebie rozmówcę, albo też, że zacznie (tak jak ja) traktować cię z dużą dozą niepewności.

  • anonim

    co ma uśmiech, pryszcze czy denna fryzura do skakania. gregor ma to wszystko a całkiem nieźle mu idzie. naprawdę szkoda, że go nie będzie, bo byłam bardzo ciekawa jak sobie radzi na mamucie. w tej sytuacji wg mnie zwycięży ahonen, czego mu serdecznie życzę.

  • anonim
    xD

    Ok:D Będe uważać:D Od dziś musze mieć oczy dookoła głowy xd Z tej niepewności nie bedę spać po nocach xD:D Ale moze jednak łaskawy Pan Schlierenzauer zlituje sie nad impulsywną nastolatką xd która za nim nie przepada xDxD Ale dzięki za troske xD:D

  • taproflar doświadczony
    specjalnie dla miel_ec gg: 4890603

    Bawię się w zbieranie przyczyn złych skoków i niepowodzeń naszych wg ich wypowiedzi:

    Zaczeło się od : . Jestem w super formie..Małysz 28.11 2007 a potem :

    1. Nie wiem co jest grane ale nogi mi siadły
    2. wiaterek kręcił
    3, trochę za dużo myślę
    4.Wpadłem w kałużę przed progiem.
    5. Mam formę ale nie wiem czemu źle skaczę.
    6. migrena.
    7..miałem pecha-
    8.Trochę krzywo wyszedłem z progu i miałem w powietrzu jakieś turbulencje"-Mietus
    9 .źle przygotowana przez organizatorów skocznia
    10.Trudno powiedzieć, czy warunki się tu zmieniły, bo po mnie wszyscy zaczęli skakać znacznie dalej.
    11. Wybiliśmy z głowy Lepistoe jego plan treningów i jedziemy do domu.
    12. Ta migrena też zrobiła swoja, jestem jeszcze trochę otumaniony, ale widać, że nogi po prostu nie chodzą jak należy"
    13.sędziowie za nisko mnie ocenili
    14-Tepes mnie przytrzymał
    15. "Ten pierwszy skok w piątek był jeszcze oddany na świeżości, w zasadzie w trakcie migreny.
    16. Trudno powiedzieć gdzie tkwi mój największy błąd, w tej chwili kuleje wszystko
    17. A, ze Adam to szczery człowek aż do bólu i nieraz słono płaci za swoje slowa,
    18. "Prędkość na progu była zła"
    19. Sam będę wiedział czy skakać w Harrachovie
    20. Rozbieg przytrzymał Małysza-kruczek
    21. Adam się nie odbił, a "przepchnął" na progu.-tajner
    22."jak tak pójdzie dalej, to na mój wniosek nie pojawię się na mistrzostwach świata w lotach,"
    23."Moje skoki nie są aż tak złe, żeby były tak krótkie"

  • taproflar doświadczony
    Słyszeliscie

    Dziś w Val di Fiemme nasi intensywnie skakali po 16 skoków.

    Żołądź sie wypowiadał dziś ,że potrzeba spokojnego treningu,--

    Nie chcę nic mówić ale ja od Villach się tak wypowiadam. aż do znudzenia mego i innych userów. hahaha

    A tu proszę dostają w du...ile w lezie.

    Jestem załamany . Idę spać.

  • anonim

    Ja widzę u Adama już od jakiegoś czasu że za bardzo jest eksploatowany po względem obciążeń treningowych i dlatego ma jak mówi prof. Żołądz deficyt mocy.U Adama ni widać tego błysku na progu,prawdopodobnie mięśnie nie reagują tak szybko na bodzcie dawane przez Adama.Dlatego Adam ma problemy z trafieniem w próg a to pociąga za sobą bardzo duże błędy w technice skoku,i u Adama to widać narty łapią zły kont natarcia co powoduje obniżenie paraboli lotu i dlatego gdy te wszystkie błędy naraz się zeszły to Adam kompletnie się pogubił co potwierdził konkurs w Predazzo.Ale my wierzymy w Adama

  • taproflar doświadczony
    EwCia (*250.internetdsl.tpnet.pl),

    Ewcia jasne , ze wolno wyrażać poglądy tylko żeby bzdur nie pisać i nieprawdziwych rzeczy.
    Podam Ci przykład,ze nie wszystko można pisać i wyrażać poglądy a nawet pytać

    To z blogu posła PO Palikota: http://palikot.blog.onet.pl/

    " Czy prezydent Lech Kaczyński nadużywa alkoholu? Czy prawdą jest, że jego pobyty w szpitalach mają związek z terapią antyalkoholową?"

    Za te pytania będzie miał kłopoty. Już dziś przepraszał

    Tak,że jak nie znasz uosobienia Gregora na 100% nie wypowiadaj sie lepiej.

  • Caffee doświadczony
    Julka

    tak, ale tam sa slowa ktore wypowiedzial dla sportowej niedzieli! a pzn.pl zle je zrozumial, bo w sportowej niedzieli Adam mowil o Harrachovie a o mś w lotach ani slowa nie bylo.. zrestza co do sportowej niedzieli to wczoraj wrzucalam na youtube i link podalam:) tam sa te slowa.. a link do sportowej niedzili podam jescze raz dla zainteresowanych:)

    http://pl.youtube.com/watch?v= OkH8R-O4yd8


    bez spacji!

  • Julka weteran

    To jeśli chodzi o słowa Adam co do MŚ w lotach.
    http://www.pzn.pl/skoki-narciarskie/ aktualnosci/art84,hilde-wygrywa-w- val-di-fiemme-stoch-19-malysz-40-.html
    Bez spacji.

    Jezu, co tu za słownictwo ...

  • Łukasz stały bywalec
    Najpierw półpasiec teraz grypa

    Pecha ma ten Schlierenzauer

  • anonim

    Madzialena ty sama jestes kretynka i wal sie malolato na ryj ,za nauke sie wezcie a nie w kazdym alfonsie sie zakochujecie kretynki

  • anonim

    to że skoczył 16 skoków podali w wiadomościach a Adam na swoj wniosej ma nie pojawic się w harachowie a nie na mistrzostwach!

  • anonim
    @taproflar

    :D Nie znam az tak dobrze xd ale co zauważyłam tym sie podzieliłam :d a o ile wiem to żyjemy w takim kraju gdzie swobodnie mozna wyrazać myśli, zdanie i poglądy:D? Czyżbym sie myliła:D? a co do 'spania', z tym 'słodziakiem' to za żadna pieniądze świata bym nie poszła (z nim) :D xD A jesli byłby to sen to chyba jakiś koszmarny xD:D :O

  • anonim

    @EwCia

    No widzisz rzeczywiście mogło to zabrzmieć jak obrona, ale masz rację w tym, że każdy ma swój gust i każdy może lubić kogoś innego. Ja np lubię wszystkich z Austri, oprócz Morgiego, bo dla mnie jest za pewny siebie i często się wywyższa, a jest wielu skoczków, którzy mu dorównują albo nawet skaczą lepiej... A w jego uśmiechu nie ma dla mnie nic szczególnego, przeciwnie... wcale mi się nie podoba ;p mam o nim podobne zdanie jak ty o gregorze, ale każdy ma swoje zdanie i może je wyrażać, byleby nie obrażać ludzi, których tak naprawde się nie zna. Chyba napisałam co chciałam xD
    pozdrawiam

  • miel_ec doświadczony
    taproflar

    propozycja na pkt 22.
    Małysz (na www PZN):

    "jak tak pójdzie dalej, to na mój wniosek nie pojawię się na mistrzostwach świata w lotach,"

    "Moje skoki nie są aż tak złe, żeby były tak krótkie"

  • anonim

    Schlirenzauer boi się latać i dlatego nie jedzie na loty.


    Ale moim zdaniem to mądre posunięcie sztabu szkoleniowego, bo w Harrachowie ma wiać, a już wiele talentów przepadło po upadkach zwłaszcza na mamutach(Kranjec)

  • anonim

    Adam maił wczoraj znowu ból głowy ma zrobic badania w związku z tym oddał 16 skoków były lepsze niż wczoraj bądzmy dobrewj myśli a byc może w harrachowie zawody sie nie odbędą bo jest ocieplenie!

  • anonim
    @Lolka

    Powróciłam:D Dobra odpowiem na to pytanie bardzo inteligentne trzeba przyznać xD Morgenstern jest naturalny, pokazuje to co czuję i to jest jego wielki plus! Jest taki bezposrdeni a dzięki swojemu uśmiechowi zjednał sobie wielu. Owszem trzeba przyznać że jest pewny siebie, nawet bardzo, może nawet za bardzo.Ale wkońcu chłopak reprezentuje ze sobą taki poziom, o jakim wielu może tylko pomarzyć i ta jego pewność połączona z uśmiechem tak bardzo nie razi;]. nie bronie go, staram się go ocenić obiektywnie. mozliwe że to zostanie odczytane jako obrona bo w sumie nic złego nie napisałam o nim no ale ok;] Nikt nie jest idealny ale jakoś tak jest ze jednych sie lubi a drugich nie xD Pzdr for U Sorry ze to tak długo trwało xD

  • taproflar doświadczony
    Kto dorzuci 22 przykazanie

    Bawię się w zbieranie przyczyn złych skoków i niepowodzeń naszych wg ich wypowiedzi:

    Zaczeło się od : . Jestem w super formie..Małysz 28.11 2007 a potem :

    1. Nie wiem co jest grane ale nogi mi siadły
    2. wiaterek kręcił
    3, trochę za dużo myślę
    4.Wpadłem w kałużę przed progiem.
    5. Mam formę ale nie wiem czemu źle skaczę.
    6. migrena.
    7..miałem pecha-
    8.Trochę krzywo wyszedłem z progu i miałem w powietrzu jakieś turbulencje"-Mietus
    9 .źle przygotowana przez organizatorów skocznia
    10.Trudno powiedzieć, czy warunki się tu zmieniły, bo po mnie wszyscy zaczęli skakać znacznie dalej.
    11. Wybiliśmy z głowy Lepistoe jego plan treningów i jedziemy do domu.
    12. Ta migrena też zrobiła swoja, jestem jeszcze trochę otumaniony, ale widać, że nogi po prostu nie chodzą jak należy"
    13.sędziowie za nisko mnie ocenili
    14-Tepes mnie przytrzymał
    15. "Ten pierwszy skok w piątek był jeszcze oddany na świeżości, w zasadzie w trakcie migreny.
    16. Trudno powiedzieć gdzie tkwi mój największy błąd, w tej chwili kuleje wszystko
    17. A, ze Adam to szczery człowek aż do bólu i nieraz słono płaci za swoje slowa,
    18. "Prędkość na progu była zła"
    19. Sam będę wiedział czy skakać w Harrachovie
    20. Rozbieg przytrzymał Małysza-kruczek
    21. Adam się nie odbił, a "przepchnął" na progu.-tajner

  • anonim

    Madzialena ;)

    no hmmmm... dzieki ;) ale odpowiedzi chyba nie bedzie ;p bo panna ewcia sie zmyla x)))

    a kiedy wlasciwie ma zapasc decyzja o wyjezdzie Adama?

  • anonim

    powalczyć o podium od konca ;PP hehe :)) albo o wejscie do 30 :PP lepiej niech zostanie i odpoczywa ! :PP

  • anonim

    Małysz jeśli pojedzie to błędy (jeśli są) mogą się powiększyć , a jeśli forma jest z piątku to Małysz może powalczyć o podium
    lepiej odpocząć , jeśli Małysz dzisiaj skakał krócej od Stocha to nie ma po co jechać do Harrachova

  • Boy profesor
    @vegx

    Jaki debiut Muellera na mamucie? Przecież on jest rekordzistą mamuta w Vikersund!

  • anonim

    No cóż... trudno sie mówi... a tak a propos to wypowiedź Pointnera nie została tu dokładnie przytoczona... Tak naprawde to powiedział:' Chcemy, żeby Gregor wystąpił w swoich pierwszych lotach w najwyższej formie psychicznej i fizycznej. Po ostatnich wyczerpujących tygodniach i jego chorobie w ostatnich dniach nie można tego jeszcze stuprocentowo zagwarantowac. Gregor jest naszym młodym "diamentem" a loty to coś wyjątkowego do czego trzeba podchodzic z respektem.'
    (cytat z www.skispringen.com

  • vegx redaktor

    Wbrew pozorom to nie ma zbyt wiele czasu do MŚ w lotach. Pamietajmy, ze w 2006 roku miesiąc przed IO nie wystarczył, dwa to minimum, zeby spokojnie zbudowac forme.

  • kibic_malysza profesor

    Nie wiem może Adam będzie chciał jechać jednak do Harrachova bo niektórzy kupili bilety na PZN głównie dla niego zeby go zobaczyć na żywo. Ale ja bym wolał zeby Adam nie jechał..potrenował w spokoju i efekt w Zakopanem musi nadejść.

  • anonim

    Wyjazd Małysza do Harrahova będzie bledem po którym z Zakopanem można się bedzie pożegnać.Ale zostawiam juz to trenerowi,niech potem żałuje.A schlieri moim zdaniem może latać,skoro lata na zwykłych prawie 150m to sobie polata na mamutach,nie powinno mu się nic stać.

  • kibic_malysza profesor

    Albo odwrotnie: Adam nie bierz Lepistoe do Harrachova.

    A to dlatego, że Lepistoe nie wie co się dzieje i nie wie co zrobic.

  • anonim

    @ LolKa ;P
    fajnie napisane ;P ciekawe jak zabrzmi odpowiedz

  • anonim

    Lepistoe nie bierz Małysza do Harrachova

  • kibic_malysza profesor

    Jest poprawa, Adam oddał 16 skoków, powiedział że po przyjeździe do kraju zrobi jakies badania na nogi. Decyzje czy Małysz pojedzie do Harrachova ma podjąć Lepistoe.
    Ale on raczej teraz nie ma nic do gadania, od Adama zalezy czy będzie sie czuł na siłach skakać daleko i pojechac na loty.

  • anonim

    do EwCia
    hej... chytam sobie komentarze, a twoje to nawet po kilka razy i tak doszlam do wniosku, ze jakbym ciebie zobaczyla, to odrazu pomyslalabym, ze jestes wyjatkowo arogancka, chamska i Bóg wie co jeszcze. Od razu napisze ze nie jestem ani zakochana ani zauroczona w Gregorze... Moze go lubie, ale bez przesady. dziewczyno! Bo chyba jestes dziewczyna no nie? xp Ty sie zastanow co ty piszesz?! gregor w Zakopanem zachowywal sie normalnie, a tylko ty sobie chyba cos uroniłas i krytyki raczej sie nie boi! po tym co mowi to widac, ale raczej go nie sluchasz, tylko od razu go osadzilas ;/ MAM TAKIE PYTANIE! CO W TAKIM RAZIE SADZISZ O MORGENSTERNIE, JESLI SCHLIERI JEST WEDLUG CIEBIE ZADUFANYM W SOBIE DUPKIEM?

    Do taproflar:
    zgadzam sie w 100% co do twoich wypowiedzi :) tych o Klimku tez xd

  • anonim

    Ty baranie, na MŚJ mogą startować zawodnicy, którzy nie ukończyli jeszcze OSIEMNASTU lat, więc przestań rozsiewać te brednie!...Z poważaniem.

  • anonim

    w sumie prawda nie dosc ze ta cała migrena ;) i 16 skoków chyba chcą go wykonczyć Q!

  • anonim

    jeśli Małysz skakał krócej od Stochaj to nie powinien jechać
    HARRACHOV NIE i tak ma tam wiać i zawodów nie będzie więc strata czasu tylko

  • anonim
    ;-(

    On musi jechać!mnie to nie obchodz że nie jest przygotowany!między nim a ahonenem jest 3 punktowa różnica i Pointner zapewno chce aby on miał 3 miejsce lub jeszcze niżej. on jak i inni faworyzuja morgensterna. to skonczeni dranie :((((((( cios ponizej pasa

  • anonim

    Lepisto i kruczka to juz chyba do końca pogieło 16 skoków

  • olek_solec weteran

    @skladak

    po 1. Jaki sens by Stoch startowal? On juz ma miejsce w PŚ zaklepane, niech skaczą młodsi

    a po 2. to chyba maksymalny wiek to 19 lat ?

  • anonim

    napewno niech niejedzie do harrachowa bo odpocznie potrenuje bóle miną i wystrzeli jak z armaty w zakopcu znam jego formę i kiedy ona przyhodzi

  • anonim

    W sumie to moze niech nie jedzie :) odpocznie sobie ;) w koncu :) bo po ostatnich skokach to nie za ładnie mu szło :P niby jest poprawa a jak przyjdzie co do czego to wyjąduje 10 m przed czerwoną linią :P

  • anonim

    Małysz oddał dziś 16 skoków w Predazzo! Niby jest poprawa ale czy pojedzie do Harachowa - decyzja zapadnie w srodę. Tak podano w TVP 1.

    Boże lepiej żeby nie jechał tylko trochę jeszcze potrenował i złapał pewność ruchów i siebie

  • kolesio weteran
    w TVP powiedzieli...

    ... że Adam oddał dziś 16 skoków. Adam mówi ze czuje poprawę. Redaktorzy móią dokładnie tak: "jest znaczna poprawa (..) ale skoro nie ma znacznej poprawy to raczej Adam do Harrahowa nie pojedzie"
    Błędy w deficycie mocy widzi prof. Żołądź, ale podkresla że Adam na pewno ma potencjał na wygrywanie.
    Jan Szturc odradza Harrahow. Decyzja w środe.

  • skladak stały bywalec
    @michals90

    no wlasnie ze nie jest za stary :)
    w MŚJ maja prawo startu zawodnicy do 23 lat a Kamil Stoch ma 20 lat!
    Wiec nie rozumiem dlaczego Kamil nie bedzie tam startowal tymbardziej ze zawody odbeda sie na "ojczystej ziemi".
    Kamil bylby tam pretendentem do medalu i to kazdego koloru bowiem zobaczymy tam takich zawodnikow jak:
    Karelin, Schlierenzauer czy nawet Tochimoto lub Takeuchi

  • michals90 stały bywalec
    taproflar

    Nawet jeśli warunki były by sprzyjające, a forma Murańki dobra, to i tak sądze, że wystawianie go na PŚ na K120 jest chore

  • taproflar doświadczony
    http://skroc.pl/b03b

    Kto nie czytał
    Wywiad z Tajnerem

  • taproflar doświadczony
    autor: michals90 , 14 stycznia 2008, 19:44

    Tajner tak dziś powiedział w wywiadzie na temat Murańki.

    I na koniec pytanie o 13-letniego Klemensa Murańkę. Wystartuje w PŚ na Wielkiej Krokwi?

    Takie jest założenie. Za tydzień, we wtorek i środę, będą treningi w Zakopanem i po nich zostanie ogłoszony skład kadry. Klimek może się w niej znaleźć, jeśli pozwoli mu na to forma sportowa. Po to jechał niedawno do Kranja na Puchar Kontynentalny, żeby zdobyć punkty i żebyśmy mogli pokazać go światu. Absolutnie nie widzę możliwości, żeby eksploatować go w dalszej części sezonu w PŚ. Jeżeli w Zakopanem byłyby złe warunki, będę zalecał trenerom, żeby go wycofali. Nie wolno go na nic narażać.

    żródło http://skroc.pl/b03b

    Hehehe tu mówi tak a w tych przebiegłych ślepkach marzy mu sie wpis za jego prezesury do Ksiegi Guinessa

  • krzycho doświadczony

    Ja też lubię Graegora i cieszy mnie to jak wygrywa.

  • anonim
    :}

    Niewiem dlaczego ale jest spoksix ;) ja go tam lubie :P i zycze mu zeby skakał jak najadelej :P

  • anonim
    @Madzialena

    Mnie aktorzy nie kręcą:D Ani piosenkarze :D lubie skoczków:d ale bez przesady xD a gregor to już przegięcie xd

  • michals90 stały bywalec
    barto94

    Do końca sezonu zostało 16 konkursów indywidualnych, z czego 2 w Japonii na które niedomo kto pojedzie, a kto nie. Małysz traci do Morgiego 758 pkt. Musiał by wygrywać konkurs za konkursem, a Morgenstern musiał by cały czas zajmować miejsca po za pierwszą dziesiątką, aby Adam mógł go dogonić. Ja Adama uwielbiam, ale powiedzmy szczerze, realne jest miejsce w okolicach pierwszej piątki, ale nie wygrana

  • anonim
    @Madzialena

    A ja jestem dziewczyną i jak wytłumaczysz moją niechęć do niego:D Bo o dziewczyny to ja raczej zazdrosna nie jestem xD Jestem obiektywna po prostu:D

  • anonim
    :)

    a co do ewci i co z tego ze ona go niezna ciekawe czy ty nie bujasz sie z jakism przy pedalonym aktorze :)

  • barto94 początkujący

    Wiecie co jesteście beznadziejni. Patrzę na sonde i co. Widzę że Małysz według was nie wygra PŚ wiem że ma maółe szanse ale jeżeli by tak sobie zrobił ten tydzień odpoczynku przy rodzinie a następny przygotowania na wielkiej Krokwi spokojne to wqiecie co by było. Nie wiem co Adam i Hannu chcą zrobić.

  • anonim
    :)

    brawo dla Andy i Kingi ! popieram wasze zdanie ! a chłopcy go nie lubią bo zazdroszcza mu ze tak duzo dziewczyn ich lubi ! tępacy

  • kibic_malysza profesor

    Ja sie wciąż zastanawiam dlaczego Adam skakał tak krótko..jesli to jest osłabienie chorobą to i dzisiaj na pewno nie było dobrze, jak to są jakies błędy w locie odbiciu to dzisiaj powinna być poprawa. Ciekawe czy się dowiemy co sie działo dzisiaj z naszymi...a może nie trenowali bo ich zasypało śniegiem i skocznia nie była przygotowana a my tu sie tak wysilamy i myslimy jak to mogło pójśc na treningu dzisiaj...

  • michals90 stały bywalec
    taproflar

    Zgadza się. Ja nie jestem w stanie zrozumieć rodziców Murańki. Kiedy jego ojciec dostał z PZN telefon, że udział Klimka w PŚ w Zakopcu nie jest pewny, to wpadł w szał. Poczuł się urażony, że mu to obiecano, a teraz nic nie jest pewne. Rozumiem, ze ojciec chce dla małego jak najlepiej, wielka kariera, jakiś kontrakt, pieniądze, ale tak czy inaczej.... On ma 13 lat....

  • Caffee doświadczony
    kibic_malysza

    oo tak.. pozostaje nam tylko czekac [ na wiadomosci z predazzo ]i wierzyc :) spokojan jestem jedynie pod tym wzgledem, ze w razie braku formy Adam nie wystartuje.. b.dobrze! nic na sile:)

  • anonim
    @kinga

    "ludzie którzy go nie znają lepiej niech powstrzymają się od zbędnych komentarzy." a ty go znasz:D ? może cosnapiszesz o waszej znajomości:D? coooo? chętnie poczytam:D:D Czekam z niecierpliwością:D

  • anonim
    A może...

    strach przed lotami :> owszem lot na skoczni w Harrachovie robi chyba jeszcze wireksze wrażenie niż na pozostałych mamutach, al w tamtym roku Gregor nie skakał ani w Vikersund, ani w Planicy. Teraz odpuszcza Harrachov. Krzyżyk na drogę i powodzenia na MŚ w lotach :P

  • taproflar doświadczony
    słusznie myślą

    Prawidłowo i słusznie myślą w sztabie szkoleniowym w Austrii.
    Trzeba chronić talenty i nie uprawiać hazardu.

    U nas jakby tylko mogli to by Murańkę wysłali do Harrachova.

    Już go na Zakopane zaklepali.

    Jestem przeciwny aby dzieci 13,14, 15 letnie brały udział w zawodach PK i PŚ

    ""...Wybitny fiński trener skoków narciarskich Mika Kojonkoski pomysł udziału Klimka w Pucharze Świata określa krótko - szaleństwo.
    wiecej: pod http://f63b.skroc.pl

  • Caffee doświadczony
    michals90

    no niestety najlepiej tam nie jest;P

  • kibic_malysza profesor

    Mam to samo, cały dzień myśle o Małyszu, jak treningi jak skacze, czy będzie skakał w Harrachovie, czy bedzie lepiej, czy zdąży do Zakopanego z formą, czy będzie pogoda w Zakopanem...itd..
    Niedługo nam głowy wysiadą

  • anonim

    Kogo byście wystawili w ten weekend?Ja :
    PŚ Harrahov : Stoch , Żyla , Hula , L. Rutkowski.
    PK Brotterode : M. Kot , J. Kot , Miętus , Sliż
    Fis Cup Eisenerz : Murańka , D. Kowal , K. Kowal , Kubacki , Cieślar , Toczek , Zapotoczny , A . Cieślar , Gąsienica -Kotelnicki , Byrt
    Jeżeli Malysz zdecydowal by się na start ,to za hulę lub żyle , a ten do Pk za śliża.
    Dziady niech siedzą w domu a mlodzieżniech startuje

  • Caffee doświadczony

    a tak swoja droga ja chyba jajko zniose zanim dowiem sie o sytuacji w predazzo.. chodzi o treningi, co i jak.czy jest poprawa, choc z drugiej strony gadanko kruczka to jedno, a rzeczywistosc to drugie.. ale z niecierpliwoscia czekam na jakas moze wypowiedz Adama.. skupic sie nie moge! w autobusie i wszedzie chodzi mi tylko po glowie forma Adama i to jak On sie czuje w sytuacji, kiedy cala Polska sie na niego wypina... to jest podłe co pisza i mowia.. kompomitacja? to jest sport! sa i wzloty i upadki.. ehh

  • taproflar doświadczony
    autor: EwCia (*250.internetdsl.tpnet.pl),

    I to Twoim zdaniem są przykłady o chamstwie Gregora?
    To ja nie czaję. Jak nie dotknę nie uwierzę.
    Cienkie argumenty i symptomy aby ocenić człowieka.

    AhaNic nie napisałem o Małyszu i jego bohaterstwie wiec po co ten dopisek ?

  • anonim

    wkurzają mnie komenatarze tego typu "a faneczki to będą bronić swojego Gregorka"!
    to że się komuś kibicuje nie znaczy od razu że się go kocha, a Gregor jest akurat takim typem człowieka którego się nie da nie lubić. ludzie którzy go nie znają lepiej niech powstrzymają się od zbędnych komentarzy. a tak pozatym to większośc tych komentarzy jest pisanych przez zazdrosne fanki, haha to dopiero jest śmieszne. nauczcie się odróżniać miłość czy zauroczenie od sympatii i kibicowania. na pewno każda fanka chciałaby zobaczyć Gregora w Harrachowie i tyle. Ale trener wie lepiej i ja szanuję jego decyzję :)
    Buziaki dla PRAWDZIWYCH fanów :*

  • michals90 stały bywalec
    Caffee

    dokładnie:) ale ja myśle ze w naszym PZN mało kto potrafi w ogóle racjonalnie 'pomyśleć' ;d

  • era początkujący
    :f

    Boi się Poitner, że młodziak przeleci skocznię... ;d
    Biorąc pod uwagę jego wysokość lotu, przy wietrze pod narty byłoby to całkiem możliwe.

  • Caffee doświadczony
    michals90

    no dokladnie;D on mowil o harrachovie bo o tym byla mowa, no hcyba ze na pzn.pl mysla, ze w harrachovie sa mś w lotach hihihi;D

  • michals90 stały bywalec
    nyana89

    Pewnie masz racje, wkońcu to trener zna zawodnikam my go tylko oglądamy ;p
    Wybór Muellera może nie jest aż taki dziwny, dobrze startował w Bishofshofen, no i potrafi latać na mamutach, kilka postów wcześniej napisałem jego wyniki na mamucie sprzed kilku lat

  • anonim
    michals90

    Właśnie to samo pomyślałam! Jeśli gdzieś sobie bardzo dobrze radził, to właśnie na mamutach. Ma, jak to się mówi, "noszenie" na tych skoczniach No, ale Alex wie najlepiej i najlepiej zna swoich zawodników, więc trzeba mu zaufać. ;)

  • Andy stały bywalec
    Gregor Schlierenzauer

    Nie mam pojęcia, skąd się wzięło u niektórych wrażenie, że Gregor jest arogancki? Pewnie nie znacie niemieckiego i dlatego nie rozumiecie, co on mówi. Gregor jest moim zdaniem sympatycznym młodym człowiekiem, który rzeczywiście jest pewny siebie, ale gdyby nie był, to by nie skakał tak, jak skacze. Nie mniej pewni siebie są: Martin Schmitt, Simon Ammann, Andreas Küttel, Janne Ahonen, Andreas Kofler, Michael Neumayer, Anders Jacobsen, Tom Hilde, Thomas Morgenstern, Adam Małysz i wielu innych. Nie ma powodu, żeby tyvh czy innych skoczków nie lubić tylko dlatego, że aktualnie skaczą trochę dalej, niż Adam Małysz, szczególnie, że po ostatnich konkursach byłoby tychże dosyć wielu. Sam się na tym przyłapałem swego czasu, że jakoś przestałem lubić Ammanna, ale mam tą fazę za soba, spróbujcie też, może się uda.
    Co do Adama Małysza jestem spokojny, że jeszcze w tym sezonie zaprezentuje zupełnie inną formę, aczkolwiek do miejsca na podium może nie wystarczyć. Mimo to nic się nie stanie, może uda się w następny, sezonie, ja jestem cierpliwy. A nawet, jeżeli już nigdy nie wejdzie na podium, pozostawiam krytykę ludziom, którzy mają pojęcie o skokach narciarskich z racji bezpośredniego kontaktu z tą dyscypliną sportu, czyli trenerom.

  • anonim
    @ taproflar

    Mam Ci wytłumaczyc po czym? Ok
    Po pierwsze : po wypowiedziach
    Po drugie: po tym że moderuje komentarze na swojej stronie bo boi sie krytyki
    Po trzecie: trzeba było być w Zako i zobaczyć jego stosunek do fanów:/ i ta jego mine:/ czizyz na samo wspomnienie mi gorzej:/
    Po prostu wystarczy kogos zobaczyć żeby wyrobić sobie o nim zdanie wystarczy chwile popatrzeć na jego zachowanie i można zobaczyć ze jest sztuczny i udaje:/ Czaisz ? A Małysz i tak jest bohaterem i będzie zawsze

  • michals90 stały bywalec
    nyana89

    też dziwi mnie dlaczego nie Koch... Przypominają mi się jego miejsca w czołówce na lotach w Planicy, skakał tam świetnie, nie rozumiem czemu w ten weekend nie moze wystartowac

  • patrycja381 weteran

    no coza, jak to mowi Gregor na wszystko bedzie czas.napewno gdy bedzie skakal juz na mamutach to sobie poradzi. trzymam za niego kciuki.

  • anonim

    No i właśnie: dlaczego nie Koch? Watpię, żeby Muller sobie jakoś lepiej poradził...

  • michals90 stały bywalec
    Caffee

    Hehe, o ile pamietam to rzeczywiscie Małysz cos mowil o tym ze jego skoki nie są aż tak złe zeby byly tak krotkie. Ale o MŚ w lotach nic nie mówił :D

  • krzycho doświadczony

    Przestańcie wreszcie się czepiać Gregora! To miły chłopak. Dziewczynom się podoba bo przecież jest przystoiny nawet. Mówię to jkao facet. Nie pomawiajcie go bezpodstawnie. Co to za plotki że jest gejem? Ja do gejów nic nie mam. jakie macie na to dowody. Zostawcie go w spokoju. Ja mu kibicuję bo go lubie. Nie lubię zbytnio Morgiego.

  • anonim

    Gregor nie jedzie na loty, ponieważ był ostatnio chory (przez co skakał gorzej w Val di Fiemme), jest osłabiony i Austriacy nie chcą ryzykować. Odpoczynek Mu się przyda, a na skoki na mamucie przyjdzie jeszcze czas.
    Nie byłam nigdy Jego zagorzałą fanką, ale jeśli komuś miałabym zarzucić pewność siebie to szybciej Morgiemu... Schlieri w większość wywiadów i wypowiedzi wydaje się być dojrzały i ma bardzo normalne podejście do sportu (nie wytwarza na sobie presji, że koniecznie musi wygrywać, jak czynił to Morgenstern, co bardzo Go zgubiło - Gregor zawsze podkreśla, że na wszystko przyjdzie czas, bo jest jeszcze młody), więc nie wiem skąd taka fala krytyki pod Jego adresem...

  • Caffee doświadczony
    www.pzn.pl

    jak to potrafia tam poprawnie rozumeic czyjes slowa.. w sportowej niedzieli Adam wypowiedzial sie na temat Harrachova, ze "jesli te skoki beda na treningu wygladac ak wygladaja to na swoi wniosek nie wystapi".. a jak to zrozumieli na pzn.pl? wypoiwedz nizej:P

    Moje skoki nie są aż tak złe, żeby były tak krótkie &#8211; powiedział Małysz Telewizji Polskiej &#8211; Nie umiem właściwie powiedzieć, co się dzieje, ale jak tak pójdzie dalej, to na mój wniosek nie pojawię się na MISTRZOSTWACH ŚWIATA W LOTACH, bo po prostu nie ma sensu się męczyć.

    dobre :P

  • taproflar doświadczony

    Siedzi jeden z drugim zakichany fan skoków za telewizorem z daleka od skoczków i ocenia że Schlierenzauer jest Chamski.
    Normalnie scyzor się w kieszeni otwiera. Powiedz palancie jeden z drugim po czym tak sądzisz? Może po tym ,że jest teraz Lepszy od Małysza?

  • michals90 stały bywalec
    Roland Mueller

    Ktoś napisał, że to będzie jego debiut na mamucie. To nieprawda. On już jest obyty na mamucich skoczniach. W 2004 roku w pucharze kontynentalnym wygrał dwa konkursy w Vikersund, skacząc odpowiednio: 210,5m, 219,0m, 217,5m, 206,5m

  • anonim

    szkoda bo Gregor zawsze dlugo ciagnie kazdy skok wiec moglby daleko skakac...a tak jak Hilde niezle skacze to moze go po 2 zawodach wyprzedzic...

  • anonim

    no własnie!
    "O BOŻE GREGOREK TO JEST TAKI I TAKI ŚLICZNIUSII I W OÓLE NAJ NAJ! JESTEM ŻE WYGRA..."
    Ok. Rozumiem! Można się zakochać...może inaczej..ZAUROCZYĆ! Ale no bez przesady.
    ^ do faneczek..hahahahaha!

    A mi się wydaje,że Groegor nie wytzryma takiego obciążenia...PSYCHICZNEGO! Coś ostatnio się z nim dzieje..ale nawet sobie nie wyobrażacie ile jeszcze skoków i wygranych przed nim! I NA MAMUTACH I NA NORMALNYCH SKOCZNIACH! DAJMY MU WSZYSCY SZANSE! Ma dopiero 18 lat...jest straszliwie młodziutki! MA CZAAAS! Trzeba kibicować wszystkim! I KOCHAĆ WSZYSTKICH;)
    Pewnie już w Planicy wystąpi! TRZYMAM ZA NIEGO KCIUKI! TAK CZY INACZEJ!
    I za wszystkich też trzymam mocno kciuki!
    Pozdrowienia!

  • michals90 stały bywalec
    Mks22

    w pucharze FIS wygrał jego brat Łukasz.

    Po Mateuszu jak narazie nie ma śladu

  • anonim
    mamut

    Według mnie na mamuta powinien jechać M.Rutkowski.Ma już przecież doświadczenie na skoczniach mamucich i forma też nie zła(zwycięstwo w pucharze FIS i wysoka lokata w pucharze kontynentalnym).

  • anonim

    Nie jest przygotowany... Czyli Jacobsen i Hilde tez nie powinni skakac - paranoja. xD Ale mi to jak najbardziej na rękę - Jasiek zwiększy przewagę punktową i będzię świetnie hehe! =D Zresztą Alex patrzy teraz w Morgensterna, więc pozycja Schlierenzauera może już go tak bardzo nie obchodzi? Taka mała spekulacja. Ale to ich sprawa. W każdym bądź razie nie ubolewam nad tym. =P

  • martula bywalec

    ja tam do Gregora nic nie mam, może jest chamski albo pewny siebie, ja tego nie zauważyłam... prędzej bym powiedział to o Morgim, ze jest pewny siebie... ale ja i tak kibicuje wszystkim Austriakom i Polakom:)

    a te "faneczki" to i tak beda bronic "swoich ukochanych":P wiec takie dyskusje, ze ktorys skoczek jest taki albo taki to i tak to nic nie da:)

  • anonim

    Brawo Ewcia bo już myślałam że wszystkie panny na tej stronie się w nim kochają
    to co napisałaś jest świętą prawdą :)

  • indor_ weteran
    Migreny Małysza są bardzo silne..

    Posłuchajcie wypowiedzi Tajnera:
    http://www.sport.pl/sport/1,65025,4836915.html
    Wejdźcie na to:
    POSŁUCHAJ
    Tajner: Winna migrena?

  • Mada stały bywalec
    hmmmm

    no pewie nie jest przygotowany i dlatego nie jedzie taka prawda...niech trenuje;D ciekawe jak MAŁYSZ wypadnie(jesli pojedzie)

  • taproflar doświadczony
    autor: meggie (*209.neoplus.adsl.tpnet.pl), 14 stycznia 2008, 18:54

    To nie są skoki na poziomie Adama. Puchar Świata już mu odjechał, niech skoncentruje się na konkursach w Zakopanem, a potem na lutowych MŚ w lotach - mówi prezes PZN i były trener polskich skoczków

    To pisałem już po Villach hahahaha

    Słuchaj meggie.
    Ja przestałem wierzyć i Tajnerowi i Kruczkowi i Mikuli po tym jak na progu tego sezonu wszyscy zgodnym chórem mówili ,że takiej formy z Małyszem na czele nie miała nasza reprezentacja nigdy, tylko że zamiast powiedzieć kiepskiej formy powiedzieli super formy.

  • anonim
    xD

    Zgadzam się ze wszystkimi, którzy uważają że gregor to arogancki cham! bo to jest prawda w 100% on uwaza się za kogoś lepszego xD żaaal :| i boi sie krytyki;/ nawet komenty moderuje na swojej stronie xD nie wiem czy mu wspólczuć czy co ? xd takich ludzi trzeba tępic:D A te wszystkie jego fanki sa naiwne xD:D I normalnie jakby mogły to by mu jakiś ołtarz albo kaplice postawiły i modliły się do 'słodkiego gregorka' xD Normalnie poracha xD:D Pozdro dla wszystkich fanów Adasia:D To jest mistrz a nie jakiś tam burak z fulpmes xD:D I dobrze ze go w Harrachovie nie będzie:D

  • manu_fan weteran

    do harrahova powinni jechac stoch mateja hula adam jeżeli dojdzie do formy, ale raczej odradzałbym mu ten start tylko tę 3 wysłac

  • manu_fan weteran

    trochę byłoby dziwne, gdyby miał jechac na mś w lotach nie mając ani jednego skoku na skoczni mamuciej :-)

  • taproflar doświadczony
    Dylemat

    Nasi działacze mają dylemat. Kogo mają wysłać na mamut.

    Małysz ma sam decydować czy będzie skakał. Jak ma mieć taka formę jak dotychczas ,to odradzałbym.
    Stoch -no nie wiem nie ryzykowałbym a o innych nie wspomnę.
    Odpuścić Harrachov i jechać do Ramsau.


    Do Fanów Schlierego

    Nie miejcie za złe Poitnerowi ,że nie zobaczycie swego idola.
    Zauważcie , że Gregor psuje jeden skok na każdy konkurs. ostatnio
    Ta młodzieńcza fantazja powoduje u niego chęć natychmiastowej poprawy i idzie wtedy na maksa. Na mamucie nie można tak . Ta chęć nie powstrzyma go przed ryzykiem Chcecie aby sie połamał?
    SŁUSZNA DECYZJA EKIPY AUSTRIACKIEJ

  • manu_fan weteran

    dziwne... czyli zabraknie go na mś w lotach w oberstorfie ?

  • anonim

    http://www.sport.pl/sport/1,65025,4836915.html - wywiad z Apoloniuszem Tajnerem. Przeczytajcie! I opowiedzcie co sądzicie ?

    A jesli chodzi o Adasia to KING WiLL BE BACK!
    Zobaczycie !

  • anonim

    Indor jesteś super też mam dość tego jaki ten Gregor jest śliczny hehehehe

  • ~~kibic~~ początkujący
    Schlieri w Harrachovie

    Oznacza to, że straci aż 200 pkt.

  • andbal profesor
    Koch

    To błąd w przedruku czy Kocha tez nie będzie. Coś mi się wydaje że jednak bład bo widzę tylko 5 nazwisk a Austria raczej ma na tyle skoczków, że limity wykorzystują.

  • vegx redaktor

    Gregor ze swoja parabolą lotu by sie zabił w Harrachovie.
    Jeśli któryś z Austriaków coś zdziała na lotach, to tylko Morgi. Reszta nie nalezy do lotników już z samej sylwetki w locie.

  • kibic_malysza profesor

    A co z naszą kadrą? Trenowali dzisiaj?

  • taproflar doświadczony
    Słuszna decyzja

    Bardzo dobra decyzja.
    Własciwie u nas poza Małyszem ,to może tylko Stoch mógłby skakać na mamucie.

  • indor_ weteran
    @mni

    Ojeeeej i co ja biedny teraz zrobię.. Buuuu A specjalnie kupiłem, żeby sobie ślicznego Gregorka pooglądać.
    O ja nieszczęśliwy :(

  • Luk profesor

    Jednak mnie to troszkę dziwi. Przecież Morgi w swoim debiutanckim sezonie, w Planicy 2003, jak miał niecałe 17 lat, skakał już tam na mamucie.......

  • mni początkujący
    **

    @Indor
    Zakupiony bilet nie podlega zwrotowi ;P

  • martula bywalec

    @indor dobre... takie "faneczki" trzeba yyy.... "zniszczyc" (?)

    moze nawet dobrze, ze go nie bedzie... odpocznie sobie, nabierze wiecej sily do dalszej walki=]

  • marzenula:D bywalec

    heh... moze i młody ale mi sie wydaje ze powinien pojechac...wkoncu nalezy do czołówki

  • indor_ weteran
    @Luk

    A tam, inni w jego wieku już skakali. Tu nie chodzi tylko o wiek. Tylko o co? To na MŚ jak rozumien też go nie zabierze?

  • Luk profesor

    Gregor to jeszcze dziecko i jest po prostu za młody na loty.

  • anonim

    Co Gregora nie będie?! Chociaż może to dobrze... W pewnym sensie sie zgadzam z Pointnerem... Gregor nie jest jeszcze gotowy na loty

  • anonim

    Szkoda...
    Spadl na 3 miejsce a teraz?
    Jest przeciez tak bliski zwyciestwa...

  • vegx redaktor

    Czy to nie bedzie debiut Muellera na mamucie?
    Swoją drogą, nasi skoczkowie też nie sa jeszcze gotowi na mamuta, bo całkiem bez formy. Szkoda tam jechać, mamut to najlepsza droga ku temu, zeby sie jeszcze bardziej rozregulować.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl