Milka nowym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich!

  • 2018-11-18 11:50

Wisła, 17.11.2018 r. - Milka, kultowa marka czekolady, od 25 lat zaangażowana we wspieranie sportów zimowych na świecie, rozpoczyna strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim - jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Pod hasłem "Sercem z naszymi" rusza szereg aktywności marki, które pozwolą polskim kibicom być jeszcze bliżej sportowców i dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.

Milka sponsorem PZNMilka sponsorem PZN
fot. Tadeusz Mieczyński
Milka sponsorem PZNMilka sponsorem PZN
fot. Tadeusz Mieczyński
Milka „Sercem z naszymi”Milka „Sercem z naszymi”
fot. Milka / Materiały prasowe

W Polsce, gdzie skoki narciarskie są sportem narodowym, zaangażowanie będzie miało szczególny wymiar. Dlatego ważnym elementem partnerstwa Milki i PZN jest uruchomiony długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków - Milka przekaże dodatkowe środki na wspieranie najmłodszych adeptów sportu, naszych przyszłych mistrzów.

Sercem z naszymi!

Milka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od zawsze wspierała narciarzy.

To tak jak Polacy, dla których skoki narciarskie są ulubionym zimowym sportem.

"Od niemal 25 lat wspieramy gwiazdy sportów zimowych w ich przygotowaniach oraz treningach do największych międzynarodowych zawodów. Do grona tych wybitnych sportowców w tym roku dołączają skoczkowie polskiej kadry, z którymi łączą nas wspólne wartości – autentyczność, pasja do sportu, wzajemne wsparcie oraz duch zespołu i wiara

w zwycięstwo. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, bo w Polsce, kraju mistrzów tej dyscypliny, takich jak Adam Małysz i Kamil Stoch, to partnerstwo ma szczególne znaczenie. Dla nas to znacznie więcej niż sponsoring – jak wszyscy Polacy, jesteśmy przecież co sezon całym SERCEM Z NASZYMI. Zależało nam, by ta współpraca miała charakter wyjątkowy. Dlatego wspieramy nie tylko dorosłą Kadrę, ale też startujemy z inicjatywą wychodzącą daleko w przyszłość: długofalowym Projektem Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanym we współpracy z PZN. Wspólnie dołożymy starań, by rozwijać skrzydła naszym przyszłym mistrzom. Tak, by nie tylko dziś, ale i za 10 czy 20 lat Polskę porywała fala wyjątkowych emocji kibicowania i dumy" – mówi Janusz Idczak, Prezes Mondelez Polska.

Środki przekazane przez markę w ramach oficjalnego sponsoringu zostaną wykorzystane m.in. na zapewnienie kadrze jak najlepszego, zaawansowanego technologicznie sprzętu, w tym np. przeprowadzenie testów nowych kombinezonów, butów czy zapięć dla skoczków polskiej Kadry A.

Z alpejskiego mleka…
Milka od 25 lat z narciarzami i skoczkami.

Milka, której korzenie sięgają alpejskich stoków, od zawsze związana jest z górami.

Dlatego od niemal 25 lat wspiera gwiazdy sportów zimowych w ich przygotowaniach oraz treningach do największych międzynarodowych zawodów. Swoją aktywność jako sponsor sportów zimowych Milka rozpoczęła dokładnie w roku 1995, wraz z pierwszą obecnością fioletowej krowy Milka na stoku w Lienz w Austrii. Od tego momentu marka towarzyszyła sportowcom podczas setek zawodów Pucharu Świata czy Mistrzostw Świata.

W świat skoków narciarskich Milka wkroczyła jako sponsor Martina Schmitt’a - partnerstwo to zaczęło się podczas Pucharu Świata FIS w 1999 roku i trwało przeszło 17 lat! Ponadto, Milka była także dwukrotnie głównym sponsorem prestiżowego Turnieju Czterech Skoczni. Od 2014 do 2017 r. ambasadorem marki w skokach narciarskich był Andreas Wellinger.

Kluczowym elementem decyzji o wsparciu poszczególnych sportowców jest zawsze zgodność z wartościami ważnymi dla samej marki, takimi jak autentyczność, delikatność, dobro, zapał do życia oraz miłość do natury. Marka wielokrotnie wspierała na świecie wybitnych skoczków w ich indywidualnych aktywnościach. Jednak tym razem, na polskim rynku, uznano, że najważniejsza jest drużyna! Polska Kadra Skoczków wielokrotnie pokazała prawdziwego ducha drużyny. Dlatego Milka postanowiła wesprzeć cały zespół. W nadchodzącym sezonie 2018/2019 Milka, oprócz Polskiej Kadry Skoczków Narciarskich, wspiera aż sześć narciarek alpejskich: Anna Veith (Austria), Michaela Kirchgasser (Austria), Tessa Worley (Francja), Tina Maze (Słowenia), Ilka Štuhec (Słowenia), Ester Ledecká (Czechy).

Projekt Wspierania Młodych Skoczków

Planując zaangażowanie w sponsoring Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, zespół marki Milka chciał dobrze zrozumieć potrzeby PZN i sportowców – tak, by jak najlepiej wesprzeć reprezentację. Okazało się, że obok potrzeb dorosłej kadry, wśród wyzwań wielokrotnie pojawiał się wątek trudnej drogi mistrzów, jaką sami pokonali na szczyt i ich troska o rozwój najmłodszych adeptów dyscypliny. Polscy skoczkowie, w większości bardzo skromni, pomimo osiąganych sukcesów, pamiętają o zawodnikach i zawodniczkach z klubów sportowych i o barierach, z jakimi się mierzą. W rozmowach z doświadczonymi i utytułowanymi skoczkami często słyszeliśmy historie ich początków - problemów z dojazdem na treningi oraz zawody czy konieczność korzystania z używanych sprzętów w klubach sportowych, by nie obciążać i tak już nadszarpniętych domowych budżetów. Na kanwie tych rozmów i obserwacji, Milka zdecydowała się na polskim rynku na krok wyjątkowy: rozszerzenie klasycznego sponsoringu Kadry A o dodatkowy fundusz dedykowany potrzebom najmłodszych skoczków, zjednoczonych w lokalnych klubach, z których wywodzą się przyszłe gwiazdy skoczni.

"Cieszę się, że jako Polski Związek Narciarski nawiązaliśmy współpracę z marką Milka, która w skokach narciarskich jest obecna już od wielu lat. Milka podchodzi do swojej roli sponsora w bardzo odpowiedzialny i profesjonalny sposób. Decydując się na wsparcie zarówno zawodowych skoczków Kadry A, jak i młodych adeptów klubów sportowych, dowodzi, że zależy jej na rozwoju całej dyscypliny sportowej w Polsce." – mów Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

Długofalowy Projekt Wspierania Młodych Skoczków jest efektem bliskiej współpracy z PZN, który pomógł wskazać Milce kluczowe wyzwania, przed którymi stoją młodzi sportowcy. Pierwsza edycja akcji rozpocznie się wraz z początkiem zimowego sezonu 2018/2019, druga wraz z rozpoczęciem sezonu zimowego w 2019 r. W pierwszej kolejności, Milka przekaże klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewni im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Milka myśli o zainicjowanym projekcie w wymiarze długofalowym, dlatego postanowiła sfinansować także szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

"Wspieramy rozwój młodych sportowców nie tylko tu i teraz. Angażujemy się także w działania, których efekty będziemy mogli zobaczyć dopiero za jakiś czas. Będziemy obserwować czy pojawią się nowe potrzeby klubów sportowych, trenerów. Jesteśmy otwarci na współpracę z PZN. Mamy nadzieję, że już za parę lat będziemy mogli wszyscy kibicować naszym młodym zawodnikom na największych skoczniach świata. Milka jest i będzie "Sercem z naszymi" – zarówno obecnymi, jak i młodymi, przyszłymi mistrzami skoków narciarskich" – mówi Beata Kucejko, Dyrektor Marketingu Milka, Mondelez Polska.

Wsparcie w ramach zainicjowanego projektu trafi do młodych skoczków z ponad 20 klubów sportowych w Polsce. Profesjonalne sesje fizjoterapeutyczne będą dostępne w dwóch dużych ośrodkach szkoleniowych w Szczyrku i Zakopanem, gdzie korzystać z nich będą mogły także stowarzyszone kluby z regionu. Natomiast planowane szkolenia będą dostępne dla szerokiej kadry trenerskiej młodych skoczków.

Kampania "Sercem z naszymi" w Polsce

Wspólne kibicowanie, wspólne przeżywanie sukcesów, jak i porażek naszych skoczków, było inspiracją do stworzenia nowej kampanii "Milka. Sercem z naszymi". Obok sponsoringu, marka zaplanowała w Polsce szereg działań towarzyszących. Dzięki Milce, Polacy będą mogli być bliżej skoczków - bliżej niedostępnej dotąd wiedzy o nich, możliwości kontaktu z nimi, towarzyszenia w trakcie zawodów. Wyjątkowe materiały przygotowane we współpracy z Milką na temat przygotowań skoczków polskiej kadry do kolejnych konkursów w Pucharze Świata, ich treningów oraz wyników będzie można znaleźć w prasie jak i w Internecie oraz na stronie www.milka.com.pl.

Dołączenie Milki do grona sponsorów polskiej kadry skoczków narciarskich to dla marki tak duże wydarzenie, że symbol partnerstwa będzie obecny na flagowym produkcie – tabliczce mlecznej czekolady. Z tej okazji powstała nowa szata graficzna tej legendarnej czekolady ze skoczkiem narciarskim oraz hasłem "ulubiona czekolada polskich skoczków". Milka w nowych opakowaniach pojawi się w sprzedaży wraz z rozpoczęciem sezonu skoków. Wizerunek skoczków pojawi się także w nowej kampanii "Milka. Sercem z naszymi" – polskich skoczków będziemy mogli zobaczyć m.in. w reklamach TV i w kanałach online wspierających kampanię.


Anna Karczewska, źródło: Komunikat prasowy PZN
oglądalność: (11242) komentarze: (26)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • mc150193 weteran
    @Pavel @kolos

    Za wyjątkiem Tomasza Pilcha i Dawida Kubackiego - ZDECYDOWANIE TAK.

  • monia866 doświadczony
    Aha i jeszcze dużo osób w Wiśle

    miało fioletowe czapki z rogami,jak mają niemieccy kibice in TCS (i chyba w Willingen też;) z logo oczywiście Milki.
    Nie wiem czy można było kupić czy dostali,podobnie jak w czasie LGP dostają różowe kapelusze firmy Tauron;)

  • monia866 doświadczony
    Fajnie,że wspiera polskich skoczków

    a nie tylko niemieckich czy austriackich, i to jeszcze mało znanych,a nie gwiazdy pokroju M.Schmitta czy A .Wellingera(który nie był z tą frma zbyt długo) czy narciarek alpejskich;) Mam nadzeje,ze ta inwestycja na rynku polskim się w w miarę szybko zwróci;) Trzeba się powoli przyzwyczaić do widoku wielkiej,fioletowej krowy wśród loga innych sponsorów;) W Wiśle była na górze,blisko tych zadaszonych trybun. Myślę:" Czy to TCS albo inne zawody w Niemczech? Co tu robi Milka?";) Teraz już wiem;) A co do samej czekolady,jest dla mnie trochę za słodka,ale każdy ma inny gust/smak;) Wolę już wspomnianego Wedla czy inne polski marki;)

  • gosposia weteran
    @Pavel @kolos

    W fioletowych kaskach? Wwyglądali by równie uroczo jak w fioletowych majtkach nałożonych na stroje.
    Mnie chodziło tylko o to, że Milka, jako sponsor, kojarzy sie ewidentnie ze Schmittem i Wellingerem i zawsze już się tak będzie kojarzyć. Tak jak Redbull z Małyszem i Austriakami. Dlatego dobrze było wybrać innego sponsora.

  • gosposia weteran
    @Pavel @pavel

    Nie uważam się za znawcę i nigdy tak nie było. Czego, zdaje się, o tobie nie da się napisać.
    Z każdego popełnionego przez ciebie zdania bije buta, jakbyś wszystkie rozumy pozjadał. tymczasem jeśli jakiś zjadłeś, to wygląda na to, ze swój.
    Nie musisz poprawiać niczego. Tylko ci sie zdaje. Przerośnięte ego ci złe rzeczy podpowiada.
    Nie przyjmuję twoich fałszywych życzeń.

  • AlanWake stały bywalec
    @Złoty Orzeł @Man_of_the_Day

    Poczucie mojej wartości nie wzrosło, a kupuję czekoladę, a nie najtańsze G ze sklepów. @kolos wyrazy współczucia, jak Ty to nazywasz czekoladą. Marek szwajcarskich nie wymienię, bo będzie, że reklama. Dowiedzcie się czym jest czekolada najpierw, łatwiej będzie dyskutować.

  • Kolos profesor
    @Złoty Orzeł @AlanWake

    Ja tam Milki nie kupuję tylko dlatego że to droga czekolada, po za tym w smaku to najlepsza czekolada że wszystkich.

  • Kolos profesor

    Swoją drogą Milka też już nie jest Niemiecka tylko ma amerykańskiego właściciela (Mondelez), który wcześniej był zresztą właścicielem... Wedla.

  • Man_of_the_Day stały bywalec
    @Złoty Orzeł @AlanWake

    Podziel się z nami, proszę, wynikami swojej analizy składu produktów Milki - tak, żebyśmy zrozumieli, na czym polega nikczemność "fioletowej" czekolady.

    Przy okazji zdradź nam też, jakie są twoje odczucia po użyciu słów "Janusz" i "Grażyna". Oceń, proszę, wzrost poczucia własnej wartości w skali od 0 do 10 w odniesieniu do samopoczucia, jakie towarzyszyło ci przed zabraniem głosu pod niniejszym wątkiem.

    A co do tematu - cieszy pozyskanie tak możnego sponsora, tym bardziej, że do tej pory był on kojarzony - naturalnie i automatycznie - z naszymi zachodnimi rywalami.

  • Kolos profesor
    @Pavel @gosposia

    Wedel to firma założona przez Niemca a obecnie właścicielem jest koreańsko-japońskie konsorcjum. Polski w tym wszystkim jest chyba tylko rynek zbytu.

    W sumie dobrze że duży, bogaty koncern inwestuje w Polskie skoki. Nie sądzę żeby jakąkolwiek polska firma mogła zaproponować takie warunki J finansowe sponsoringu ak Milka.

    Ciekawe czy Polscy skoczkowie zaczną skakać w fioletowych kaskach?

  • AlanWake stały bywalec
    @Złoty Orzeł @dzika_swinia

    Nie wiem komu zaglądasz w majtki i mnie to nie interesuje. Forum to miejsce wymiany opinii, a nie wpisów frustratów i moralizatorów Twojego pokroju.

  • dzika_swinia weteran
    @Złoty Orzeł @AlanWake

    Gościu zluzuj, bo masz jakieś kompleksy na punkcie tych Januszy, normalni ludzie przede wszystkim nie zaglądają komuś do koszyka.

  • AlanWake stały bywalec
    @Pavel @pavel

    Faktycznie co to kobieta tu wypisuje można traktować tylko w ramach żartu. @Gosposia może zajmij się sprzątaniem i gotowaniem? O skokach masz takie pojęcie, jak ja o pisso falnte w Meksyku.

  • Pavel profesor
    @gosposia

    Na dwóch etatach plus nadgodziny :) A tak serio lubię prostować teksty "znawców", którzy wypisują co im pierwsze wpadnie do głowy w myśl zasady "nie znam się, ale się wypowiem". Przemyśl coś trzy razy zanim to opublikujesz, a najlepiej zweryfikuje swoje wyobrażenia w źródłach, to nie będę musiał tego poprawiać. Miłego dnia życzę.

  • gosposia weteran
    @Pavel @pavel

    Jesteś na etacie PZN-u czy jak?
    Na zupełnie neutralny tekst reagujesz, jak zwykle zresztą, alergicznie.
    A z tym "piszesz bzdury", "nie znasz" itp to sobie daruj.
    Wściób dziób w swój słup, dzięciole.

  • wiola4697 profesor

    Gratuluję postawy, Zuza! ???? Jesteśmy z Tobą :)

  • AlanWake stały bywalec
    @Pavel @pavel

    Ich modelem marketingowym są reklamy, że jedziesz na żyrafie. Jak je zobaczyłem, nawet ptasiego nie kupuję:))). Zaje..bisty marketing:))).

  • Pavel profesor
    @gosposia

    Niezłe farmazony wypisujesz. Na 100% Tajner sobie wymyślił "a teraz pora na sponsora, który będzie producentem słodyczy"... Oferta Milki była po prostu najkorzystniejsza finansowo i tyle, firma szukała nowych twarzy po stracie Wellingera, a jako że stawia na promocję poprzez sponsoring sportów zimowych, to postawiła na polskie skoki, jako, że nasz rynek jest spory. A to, że chce wspierać jeszcze młodych skoczków, których wartość marketingowa jest równa zero, to tylko na plus tej oferty. A jakieś mrzonki z Wedlem (swoją drogą tak samo "polski" jak i Milka) możesz sobie włożyć między bajki bo nawet nie znasz ich modelu marketingowego.

  • AlanWake stały bywalec
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    A to Ty grasz na tym komputerze, czy piszesz? 120 FPS-ó potrzebujesz, aby wysłać post? Może w 4K go jeszcze nagraj, ironizując.

    Niech milka trochę kasy wyrzuci na marketing. Zwłaszcza na naszych. Ich pseudo czekolado-podobnych wynalazków i tak nikt normalny nie kupuje, poza Januszami i Grażynami, w promocji, jeszcze na kartę Biedronka, podając nawet nr buta zachodniej korporacji.

  • gosposia weteran
    Milka=Schmitt

    Mnie się Milka zawse będzie kojarzyć z nim i tylko z nim.
    Nie wiem czy to dobry pomysł z tym sponsorem. On jest, w świadomości wielu, przypisany do innego rynku.
    Jak ktoś chciał mieć sponsora związanego z czekoladą, to trzeba się było kręcić koło "Wedla".

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl