Vivo Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich

  • 2021-10-07 12:30

Sezon zimowy polscy skoczkowie rozpoczną z dodatkowym wsparciem. Do grona Partnerów Polskiego Związku Narciarskiego dołączyła marka vivo. vivo stało się pierwszym w historii Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Do partnerstwa Polskiego Związku Narciarskiego z vivo doprowadził polski oddział agencji marketingu sportowego Sportfive.

Alan Zou i Apoloniusz TajnerAlan Zou i Apoloniusz Tajner
fot. Tadeusz Mieczyński
Andrzej Stękała i Jakub WolnyAndrzej Stękała i Jakub Wolny
fot. Tadeusz Mieczyński

Warszawa, 5 października 2021 vivo, wiodący producent smartfonów na świecie, świętuje swój pierwszy rok w Europie i obchodzi swoją pierwszą rocznicę w Polsce jako Oficjalny Smartfon Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich. Marka rozszerza ekspansję na krajowym rynku i zacieśniania więzi z konsumentami wspierając polski sport, aby zapewnić niezapomniane wrażenia milionom fanów w całym kraju.

Komentując sukces marki w Polsce Michał Opłocki, rzecznik vivo Polska, mówi: "Pierwszy rok działalności vivo w Polsce był pełen wyzwań, ale dziś jesteśmy w doskonałym punkcie startowym do osiągnięcia sukcesu. Zgodnie z naszą strategią "More Local, More Global", jesteśmy gotowi do budowania głębokich relacji z naszymi klientami w Polsce. Dlatego też vivo wkracza w nowy etap rozpoczynając sponsorowanie skoków narciarskich w Polsce. Dla Polaków, skoki narciarskie symbolizują pasję, nieustanne wyzwania i pragnienie zwycięstwa. Natomiast vivo jest symbolem innowacyjności i dążenia do doskonałości. Wierzę, że to połączenie zaowocuje wielkim sukcesem."

"Nasze wartości świetnie się uzupełniają, ponieważ naszym celem jest zapewnianie fanom niezapomnianych wrażeń. Cieszę się, że mogę powitać vivo w roli sponsora. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie korzystna dla obu stron i pomoże wznieść nasz narodowy sport zimowy na jeszcze wyższy poziom w tym sezonie", dodaje Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

Do partnerstwa Polskiego Związku Narciarskiego z vivo doprowadził polski oddział agencji marketingu sportowego Sportfive.

Polska jest jednym ze strategicznych rynków vivo w Europie, na którym nowa sponsoringowa inicjatywa  posłuży do wzmocnienia świadomość marki, a także umożliwi wspólne świętowanie kolejnych sukcesów wraz z klientami i partnerami biznesowymi. Jako jeden z najszybciej rozwijających się producentów smartfonów 5G na świecie, vivo oferuje swoim użytkownikom zaawansowane, innowacyjne i zorientowane na klienta rozwiązania oraz najlepsze w swojej klasie aparaty. Dzieląc wspólne wartości i pasję z Polskim Związkiem Narciarskim, vivo staje się Oficjalnym Smartfonem Polskiej Reprezentacji w Skokach Narciarskich, zapewniającym niezrównaną ostrość, wyrazistość i jakość zdjęć wykonywanych dzięki profesjonalnemu systemowi kamer.

Firma vivo stale poszerza ofertę produktów i zwiększa zasięg rynkowy w Europie. Jako marka silnie związana z pasjami i zainteresowaniami swoich użytkowników, vivo nawiązało współpracę z UEFA w celu zaangażowania fanów piłki nożnej na całym kontynencie. Ponadto, vivo wprowadzi energicznego i zespołowego ducha firmy na Mistrzostwa Świata FIFA 2022 w Katarze, jako Oficjalny Smartfon.

O vivo

vivo to firma technologiczna, dla której projektowanie stanowi najważniejszą wartość przy tworzeniu produktu, a jej działalność skupia się na inteligentnych urządzeniach i usługach. Celem firmy jest budowanie mostu między ludźmi a światem cyfrowym. Dzięki wyjątkowej kreatywności, vivo zapewnia użytkownikom coraz większą mobilność i wygodę funkcjonowania w cyfrowym świecie. Zgodnie z podstawowymi wartościami firmy, do których należą Benfen*, skupienie na projektowaniu, nieustanne uczenie się, duch zespołowy i orientacja na użytkownika, vivo wdrożyło strategię zrównoważonego rozwoju, z wizją bycia zdrową, stabilną korporacją o najwyższych standardach.

Łącząc i rozwijając najlepsze lokalne talenty aby zapewnić doskonałość, vivo rozwinęło sieć 10 ośrodków badawczo-rozwojowych w Shenzhen, Dongguan, Nankinie, Pekinie, Hangzhou, Szanghaju, Xi’an, Tajpej, Tokio i San Diego. Firma skupia się na tworzeniu nowoczesnych technologii dla konsumentów, w tym technologii 5G, sztucznej inteligencji, wzornictwa przemysłowego, fotografii i innych. vivo posiada również siedem ośrodków produkcyjnych (w tym autoryzowane centrum produkcyjne) w Chinach, Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz innych regionach, wytwarzających ponad 200 milionów smartfonów rocznie. Obecnie vivo prowadzi sprzedaż w ponad 50 krajach i regionach, a produkty firmy zdobyły już ponad 400 milionów zadowolonych użytkowników na całym świecie.

*Benfen to termin oznaczający dążenie do tego, by zawsze podejmować odpowiednie działania i realizować je we właściwy sposób. To jednocześnie idealny opis misji vivo, którą jest tworzenie technologii dobrze służących użytkownikom.

Aktualne informacje o firmie vivo znaleźć można na stronach:

vivo.com

Facebook - vivoPolska

Instagram - vivoPolska

/POWYŻSZY ARTYKUŁ ZAWIERA TREŚCI SPONSOROWANE/

FOTORELACJA


Redakcja, źródło: Komunikat prasowy PZN
oglądalność: (1232) komentarze: (0)

Możliwość komentowania tego artykułu została wyłączona przez Administratorów strony.

wątki wyłączone

Komentarze

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl

  1. Zanim zadasz pytanie na forum - zobacz czy poniżej ktoś już nie dał na nie odpowiedzi.
  2. Redakcja serwisu Skijumping.pl zastrzega sobie prawo do usuwania oraz modyfikowania komentarzy łamiących regulamin - nie związanych z tematem newsa, zawierających obraźliwe treści, atakujących osoby publiczne (a w szczególności zawodników, trenerów, działaczy, polityków), napisanych wulgarnym językiem, spamu, powielania treści newsa itp.
  3. Zabrania się reklamowania innych stron, blogów itp.
  4. Forum to miejsce na przemyślane wypowiedzi i opinie. Do komentowania bieżących wydarzeń na skoczni oraz luźnych pogaduszek służy nasz czat. Komentarze o zerowej wartości merytorycznej typu "Ammann Słabo, Stoch - 125m, co tu tak cicho, czemu nie skaczą" - również będą usuwane.
  5. Komentarze powinny być rzeczowe, napisane poprawnie językowo i bez rażących błędów ortograficznych.
  6. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do redaktorów serwisu Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres email. Nasi redaktorzy nie czytają wszystkich komentarzy, często mogą więc wcale nie odpowiedzieć. Zapytania, opinie i uwagi skierowane do moderatorów forum Skijumping.pl, prosimy przesyłać na nasz adres admin@skijumping.pl.
  7. Wszystkich użytkowników forum, prosimy o kulturalną dyskusję. Do rozwiązywania wszelkich sporów i kłótni służy email, gadu-gadu lub inne środki komunikacji.
  8. Aby uniknąć bałaganu i nieporozumień, zabrania się tworzenia i korzystania użytkownikom z więcej niż jednego konta/nicka oraz podszywania się pod innych użytkowników, poprzez tworzenie bardzo podobnych nazw/nicków. W przypadku wykrycia takiego działania, konta będą kasowane, a w skrajnym przypadku (nagminne tworzenie kolejnych kont), użytkownik banowany.
  9. Wszelkie komentarze, atakujące bezpośrednio poszczególnych użytkowników (w tym także oskarżenia o pisanie pod wieloma nickami), moderatorów lub redaktorów, będą bezzwłocznie usuwane, podobnie jak spory między użytkownikami, nie mające nic wspólnego z tematem artykułu. Konta użytkowników, którzy obrażają moderatorów, administratorów, bądź atakują Redakcję Skijumping.pl, mogą być blokowane.
  10. Wszelkie narzekania na to, że komentarze są "bezpodstawnie" usuwane, będą również kasowane. Jeśli ktoś uważa, że jego komentarz był zgodny z regulaminem, a mimo to został usunięty, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  11. Jeśli uważasz, że dany użytkownik nagminne łamie regulamin, wywołuje kłótnie i utrudnia dyskusję w komentarzach, prosimy o kontakt emailowy na adres admin@skijumping.pl.
  12. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów bądź blokowania użytkowników, którzy używają niecenzuralnego języka, nagminnie wywołują konflikty, spory oraz prowokują innych uczestników forum do kłótni.
  13. Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, których nazwy (ksywki) zawierają wulgaryzmy lub brzmią podobnie do niecenzuralnych słów.
  14. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku, gdy adres IP zablokowanej osoby, jest adresem całej sieci lokalnej. Ewentualne cofnięcie blokady może nastąpić jedynie w przypadku, gdy winny użytkownik zaprzestanie szkodliwych działań na forum.
  15. Redakcja nie odpowiada za treści i opinie prezentowane przez użytkowników forum. Jeśli wypowiedzi naruszają prawo, ich autorzy mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.
  16. W przypadku "bana" użytkownika, zabronione jest tworzenie nowego konta, przez 7 dni od momentu blokady konta.
  17. W przypadku nagminnego łamania regulaminu forum oraz ogólnych zasad dobrego wychowania, Redakcja zastrzega sobie prawo do powiadomienia odpowiednich służb, wraz ze wszystkimi posiadanymi danymi użytkownika (adres IP, logi, dane kontaktowe).