Zimowy sponsoring MAXDATA Polska

  • 2006-01-24 16:19

MAXDATA Polska podjęła pierwsze działania związane z realizacją strategii budowania pozycji marki na rynku w 2006r. Dzięki udanej realizacji planu za rok 2005, firma decydowała się na kontynuację sponsoringu sportowego. Od stycznia 2006r. MAXDATA Polska po raz drugi została oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Skoczków Narciarskich. Angażując się w tę dyscyplinę sportu producent sprzętu komputerowego wesprze również młodą kadrę - Narodowy Program Rozwoju Skoków Narciarskich pod nazwą „Szukamy następców Mistrza (LOTOS CUP).

MAXDATA plasuje się od lat w czołowej dziesiątce europejskich producentów w branży IT. Koncern ma dziewięć krajowych spółek, działających na największych rynkach europejskich i sprzedaje swoje produkty do wielu innych krajów. Ok.1.200 pracowników ma swój udział w sukcesach serwerów, komputerów biurkowych i notebooków marki MAXDATA oraz monitorów marki Belinea. MAXDATA Polska współpracuje z czołowymi dystrybutorami sprzętu komputerowego. AB S.A, Action, California Computer, Incom i Techdata.

MAXDATA Polska została Oficjalnym Partnerem Polskiego Związku Narciarskiego (PZN) wspierając kadrę skoczków narciarskich. Dzięki współpracy ze sprawdzonym w ubiegłym sezonie sponsorem, kadra skoczków jeszcze bardziej profesjonalnie będzie mogła przygotowywać się do startu na Igrzyskach. Firma zaangażowała się w działania wspierające polską kadrę skoczków udostępniając między innymi profesjonalny sprzęt komputerowy, dzięki któremu zwiększą się możliwości organizacji efektownego planowania i realizowania zwycięskiego programu skoków. Trenerzy i zawodnicy polskiej kadry skoczków narciarskich podczas oficjalnych zawodów będą eksponować logo firmy na smyczach. Oprócz wsparcia finansowego MAXDATA Polska przekaże komputery na potrzeby sztabu szkoleniowego i Polskiego Związku Narciarskiego.

Jako partner Lotos Cup 2006 MAXDATA Polska przekazała 15 komputerów PC dla klubów uczestniczących w Narodowym Programie Rozwoju Skoków Narciarskich i wsparła organizację zawodów młodzieżowych. Producent sprzętu komputerowego ufundował również komputery dla polskich mistrzów świata w kategoriach młodzieżowych w sezonie 2004/2005.

W sezonie zimowym 2006 MAXDATA obecna będzie na skoczniach zawodów młodzieżowych „LOTOS CUP oraz na numerach startowych młodych skoczków.
"Skoki narciarskie są bardzo silną dyscypliną sportu w Polsce. Podobnie jest z firmą MAXDATA Polska, która mimo dużej konkurencji, zachowuje czołową pozycję na rynku. Stawiając na długofalową współpracę z najlepszymi, w roku 2006 firma podjęła decyzję o wsparciu zawodowych sportowców jak i uzdolnionej, rokującej na przyszłość młodzieży. W sezonie olimpijskim dołożymy wszelkich starań, aby realizacja wspólnych przedsięwzięć z firmą MAXDATA była dla zawodników i osób, z którymi mamy przyjemność współpracować, profesjonalnym oraz satysfakcjonującym doświadczeniem" - powiedział Jarosław Nowicki, Dyrektor Generalny MAXDATA Polska.


"Sponsoring firmy MAXDATA Polska jest dla nas dowodem, że zaufał nam profesjonalny
i sprawdzony partner. Mam nadzieję, że dzięki naszej współpracy będziemy wspólnie budować pozytywny wizerunek firmy i Polskiego Związku Narciarskiego a nasi skoczkowie dzięki zaawansowanym technologiom komfortowo i na najwyższym poziomie będą przygotowywać się do startu na Olimpiadzie."
- dodał Kurator Polskiego Związku Narciarskiego Apoloniusz Tajner.


Od początku funkcjonowania na polskim rynku MAXDATA Polska aktywnie działa na polu marketingu sportowego. Pragnieniem firmy MAXDATA Polska jest aby współpraca
w sezonie zimowym 2005/2006 opierała się na profesjonalnych podstawach, dzięki czemu będzie mogła nadal aktywnie wspierać polskich sportowców w drodze
po olimpijskie medale.


Barbara Niewiadomska, źródło: MAXDATA
oglądalność: (6703) komentarze: (10)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    @jozek_sibek

    No właśnie ! KOMBINEZONY !

  • jozek_sibek profesor
    Kombinezony.

    Żeby J.Kot miał w czym skakać - dyskwalifikacja 15.01.2006 r. w mistrzostwach TZN, za nierwgulaminowy kombinezon.

  • anonim

    Podpisuję sie pod tym co napisał Polon.
    Co do sponsorowania dzieci, to firma powinna "inwestować" w sprzęt i kombinezony dla klubów. To jest podobno największa bolączka i OGRANICZNIK ilości skaczących dzieciaków !Chętnych do trenowania jest na pewno duuuuuuuuuuużo więcej ! Tylko z masowości może się wyłonić prawdziwa perełka typu Adam , i to nie jedna , tylko cały naszyjnik perełek !

  • anonim
    mądre inwestowanie

    To nastepny dowód na to, ile polskie skoki zawdzięczają Małyszowi. Nikt bowiem nawet by na nie spojrzał, gdyby nie widział w tym dobrze pojętego własnego interesu. Ale to żaden zarzut wobec sponsorów. Raczej uznanie dla mądrego myslenia prezesów tych firm. Jeśli jeszcze te decyzje są oparte o jakies tajne przecieki mówiące o tym ,że Adam będzie za chwilę "eksplodował", to jeszcze bardziej się cieszę.
    Mam tylko jedną radę dla sponsorów. Przy sponsorowaniu seniorów radzę wskazać konkretnych zawodników, na których mają byc przeznaczone pieniądze, bo moze się okazać, że sponsorujecie Muzeum Nielotów w Zakopanem wraz z jego z filią w Wiśle.I powtórzę uwagę, adresowaną wczoraj do włodarzy LOTOSU: ROZLICZAĆ WYDAWANĄ NA ZWIĄZEK KASĘ! DO ZŁOTÓWKI!

  • anonim

    ale news !!!!!!!!!!

  • anonim

    NO I DOBRE WIYNCYJ TAKICH!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • anonim
    @nmalyszomaniak

    myślę ,że to dzialka PZN,żeby tylko ten caly grosz na maluchów wydawali a nie część /reszta na siebie?/to juz będzie ok.

  • Malyszomaniak profesor
    MAXDATA

    Cuż można powiedziec świetnie że dostają sprzęt ale sprzęt niestety to tylko jedna część narzędzia mając śrubokręt można przykecić półkę ale już nim jej nie zaprojektujesz. Konkludując przydały by się programy specjialistyczne do np. wyliczania diet wzrostu masy mięśniowej czy też innych ważnych do treningów żeczy co prawda Excel jest też dobry ale sory nie posądzam trenerów o tak bogata wiedzę informatyczną aby móc sobie wyliczać pewne żeczy dla całości i dla konkretnych zawodników. Maszynki owszem ale równiez pomoc w ich wykozystaniu programy komputerowe i inne pomoce. Jak dziś pamiętam jak na ASP został przywieziony od sponsora sylicon grafic tyle że program do animacji był DEMO co tyle dało artysta którzy chcieli coś na nim zrobić że jedyne co mogli pooglądać to ładne funkcjie tegoż naprawde świetnego sprzętu.

  • anonim

    No i bardzo dobrze, tylko jak by mi tak jeszcze gwarancje do Niemiec podeslali, bo mi cos komputer szwankuje...

  • anonim

    każdy sponsor mlodzieży mile widziany,niech dzieciaki skaczą a kibice będa mieć z nich pociechę jak podrosną,brawo Lotos,brawo Maxdata Polska

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl