Strona główna • Inne

Skoki narciarskie wciąż popularniejsze niż biegi

Konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich cieszyły się w minionym sezonie niższą widownią niż rok wcześniej, gdy skakał Adam Małysz. Miały jednak więcej widzów niż biegi narciarskie z udziałem Justyny Kowalczyk, których widownia jednak wzrosła.


Średnio wszystkie relacje z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich (bez Turnieju Czterech Skoczni) oglądało w minionym sezonie w TVP 3,32 mln osób. W sezonie 2010/2011, gdy brał w nich udział jeszcze Adama Małysz, konkursy śledziło 4 mln osób. Najwięcej widzów wśród transmisji zawodów w skokach w sezonie 2011/2012, zgromadził konkurs w Predazzo, który odbył się 5 lutego br. Obejrzało go 4,63 mln osób.

Z kolei średnia widownia wszystkich relacji z zawodów w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk, pokazywanych przez TVP 2 w sezonie 2011/2012, wyniosła 2,19 mln osób. Rok wcześniej biegi śledziło 2 mln osób.

Wpływy reklamowe z transmisji konkursów skoków wyniosły w minionym sezonie 21,7 mln zł, zaś z relacji z biegów - 13,9 mln zł.