Strona główna • Niemieckie Skoki Narciarskie

Sven Hannawald w roli kreatora mody - na rzecz walki z rakiem

Niecodzienną propozycję otrzymał skoczek światowej sławy, Sven Hannawald od Stuarta Weitzmana z Nowego Jorku, znanego i szanowanego projektanta obuwia. Skocznia narciarska i Hanni w postaci plastelinowego człowieczka krótko przed skokiem. Tak oto przedstawia się „nowa kolekcja” niemieckiego skoczka, przygotowana specjalnie na akcję walki z rakiem piersi.

Stuart Weitzman lansuje już po raz trzeci akcję „Breast Cancer Charity Project“, polegającej na licytacji oryginalnych projektów obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego. Do współpracy zapraszani są ludzie ze świata sportu, którzy w tak oryginalny sposób prezentują swoje dyscypliny.

Corocznie od trzech lat w październiku w niemieckim Düsseldorfie odbywa się wystawa niecodziennych dzieł. Dochody z tej wyjątkowej licytacji przekazywane są do Centrum Pomocy Osobom Walczącym z Rakiem Piersi na rzecz badań nad zwalczeniem straszliwej choroby.

W tym roku do akcji włączyli się m.in. Sven Hannawald, Stefan Kretzschmar, Monique Garbrecht-Enfeldt. Każdy ze sportowców sygnował swoje dzieło, dzięki czemu ich obuwie to prawdziwy unikat.

Podczas gdy dzieło Svena Hannawalda prezentowane jest na wystawie, on sam przebywa na zgrupowaniu z kadrą narodową. Trener, Wolfgang Steiert, jest zadowolony z postępów swoich podopiecznych. „Niemiecka drużyna ma pełne prawo do zwycięstw w nadchodzącym sezonie”- wydaje się być pewny swego Steiert.

Hanni został także uhonorowany przez Niemiecki Związek Narciarski Złotymi Nartami za sukcesy, jakie odnosił ubiegłej zimy. „Zawsze bardzo się cieszę, kiedy otrzymuję nagrodę”- podsumował Sven decyzję o przyznaniu mu takiego wyróżnienia.

Z ostatniej chwili: obecna cena aukcyjna zaprojektowanego obuwia: 56 euro

zobacz projekt

Źródło: www.sven-hannawald.de