Strona główna • Inne

4F sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

Przez najbliższe cztery lata polska firma odzieżowa 4F będzie oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Umowa została wynegocjowana oraz sfinalizowana przez firmę Infront, właściciela praw do transmisji zawodów i oficjalnego partnera marketingowego Niemieckiego i Austriackiego Związku Narciarskiego.


Firma 4F otrzymała status "presenting sponsor", co oznacza iż logo sponsora zostanie połączone z logotypem całego turnieju i będzie widoczne na ekranach LED-owych, w gnieździe trenerskim, na belce startowej oraz na planszy za belką i bramce wyjściowej na zeskoku na wszystkich czterech obiektach TCS.

- Jesteśmy szczęśliwi, że zostaliśmy oficjalnym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Oprócz naszych już istniejących partnerstw, Turniej Czterech Skoczni, jako najbardziej prestiżowe wydarzenie w skokach narciarskich, jest dla nas idealną platformą do promowania naszej marki w całej Europie. To partnerstwo odzwierciedla nasze plany i ambicje, aby stać się znaną marką na całym świecie - mówi Igor Klaja, prezes zarządu 4F.

- Infront jest bardzo szczęśliwy i dumny, że może zaprezentować firmę 4F jako nowego sponsora Turnieju Czterech Skoczni. 4F i Turniej Czterech Skoczni to idealne połączenie, nie tylko ze względu na nazwę. Będziemy wspierać polską markę w osiąganiu celów na miarę naszych najlepszych możliwości i cieszymy się z długofalowej współpracy - zaświadcza Michael Witta, prezes Infront Austria.

Firma 4F od sezonu 2007/2008 jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Począwszy od Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver jest również odpowiedzialna za ubiór reprezentacji Polski na letnich i zimowych IO. Podczas igrzysk w Pjongczangu w strojach 4F prezentowali się m.in. sportowcy z Grecji, Chorwacji i Łotwy.