Strona główna • Puchar Świata

Turniej Czterech Skoczni z nowym logo i stylem graficznym

Z okazji nadchodzącej 70. edycji, Turniej Czterech Skoczni otrzymał odświeżony wygląd graficzny. Narciarska impreza rozgrywana na przełomie starego i nowego roku z okazji jubileuszu uzyskała nowe logo oraz identyfikację wizualną na wszystkich czterech arenach cyklu.


- Dzięki nowemu projektowi graficznemu po raz kolejny podkreślamy nasze aspiracje do bycia liderem w sportach zimowych oraz wzmacniania marki Turnieju Czterech Skoczni - twierdzi prezydent TCS, dr Peter Kruijer z Oberstdorfu.

W nowej wersji logotypu nie ma już wyeksponowanego napisu "Vier" (Cztery), zaś na pierwszym planie wybija się nazwa turnieju ("Vierschanzentournee"). Ponadto zrezygnowano z czterech barw przypisanych do każdej z miejscowości goszczącej TCS. Zastąpi je jednolita niebieska barwa, będąca symbolem siły oraz sportów zimowych.

- Zespół Infront Austria ds. marki i grafiki osiągnął dzięki rebrandingowi coś naprawdę wspaniałego. Jesteśmy dumni, iż w jubileuszowy 70. Turniej Czterech Skoczni możemy wkroczyć z odświeżonym, nowoczesnym wyglądem - dodaje Kruijer.

- Jesteśmy zadowoleni i dumni, iż po raz drugi udało nam się opracować styl graficzny dla Turnieju Czterech Skoczni. Dzięki naszemu kompleksowemu podejściu kolejny raz stworzyliśmy silną markę i platformę komunikacyjną, która dodatkowo podnosi ogólny prestiż wydarzenia i zwiększa sukces działań marketingowych naszych sponsorów - zapewnia Michael Witta, wiceprezes ds. usług i sprzedaży firmy Infront.

Poprzednie logo oraz koncept graficzny Turnieju Czterech Skoczni również zostały zaprojektowane przez firmę Infront Austria, będącą partnerem marketingowym imprezy i były w użyciu począwszy od 59. edycji cyklu w sezonie 2010/2011.