Strona główna • Polskie Skoki Narciarskie

PZN zmienił przepisy dotyczące powierzchni reklamowych

W miniony piątek, zarząd Polskiego Związku Narciarskiego podjął kilka ważnych decycji. Oficjalnie powrócił do pełnienia swych obowiązków prezes Paweł Włodarczyk, a także zmienione przepisy dotyczące praw do powierzchni reklamowej na poszczególnych elementach sprzętu zawodników. Za niedopuszczenie Wojciecha Skupnia do udziału w zawodach LGP w Zakopanem, naganę otrzymali trenerzy Łukasz Kruczek oraz Heinz Kuttin.

Od 1 czerwca 2006 roku powierzchnia reklamowa na nartach zawodników będzie należała do klubu, który dany skoczek reprezentuje. O reklamach na nakryciach głowy (kaski, czapki) będzie miał prawo decydować sam zawodnik, natomiast właścicielem wszystkich innych powierzchni reklamowych (głównie kombinezon) będzie Polski Związek Narciarski.

Dodatkowo zarząd PZN wyraził zgodę na użycie logo sponsora, firmy Elopak S.A. ("Doskonałe Mleko"), na kasku Wojciecha Skupnia po wcześniejszej konsultacji i uzgodnieniu szczegółów pomiędzy przedstawicielami firmy Elopak S.A. i menedżerem Edim Federerem.

Te zmiany w przepisach dotyczących reklam z pewnością ułatwią starty w międzynarodowych zawodach przede wszystkim skoczkom spoza kadry, których dotychczas blokowały umowy z indywidualnymi sponsorami oraz z klubem