Strona główna • Nowości w Skijumping.pl

Małysz i spółka zachęcają do odwiedzenia Val di Fiemme

"Skocz do nas na narty. U nas trenują Mistrzowie" pod takim hasłem, rozpoczęła się kampania jednego z najsłynniejszych regionów narciarskich we Włoszech - Trydentu.

W kampanii wykorzystano wizerunki dziesięciu skoczków polskiej kadry, w tym oczywiście Adama Małysza, trenujących w jednym z ośrodków Trydentu - Val di Fiemme. W 2003 roku, w Predazzo, nasz najlepszy skoczek wywalczył na skoczniach dwa złote medal Mistrzostw Świata w narciarstwie klasycznym.

Kampania rozpoczęła się 1 listopada i potrwa do końca miesiąca. Jej celem jest zachęcenie jak największej liczby polskich narciarzy i turystów, do odwiedzenia Trydentu.

Reklamy pojawiły się na billboardach (6x3 m) w największych miastach Polski, a do krakowskich wydań "Gazety Wyborczej" oraz "Rzeczpospolitej", jak także do "Dziennika Polskiego", dołączone zostały foldery reklamowe.

Zimą ubiegłego roku Trydent przyciągnął 42 tys. Polaków, co stawia nasz kraj na trzecim miejscu zaraz za Włochami i Niemcami.