Strona główna • Amerykańskie Skoki Narciarskie

Mistrzowie razem

Lada chwila w Niemczech i poza ich granicami rusza wielka kampania promocyjna skoków narciarskich z udziałem Adama Małysza i Martina Schmitta. Dwaj najlepsi skoczkowie z Polski i Niemiec wzięli udział w przedsięwzięciu reklamowym telewizji RTL, którego koszt szacuje się na kilkanaście milionów marek. Wystąpili razem w krótkich filmach i wzięli udział w sesji zdjęciowej, a w efekcie powstała seria spotów reklamowych oraz bilboardów. Te pierwsze już można oglądać na niemieckim kanale, bilboardy zaś pojawią się na europejskich autostradach (oprócz Niemiec tam, gdzie telewizja ma największą oglądalność) tuż przed datowanym na 1 grudnia konkursie w Neustadt.

 

Kampania skupia się na rywalizacji dwóch mistrzów, jednak jak powiedział sam Adam Małysz nie ma w niej żadnych elementów wrogości. Mało tego, wszystko utrzymane jest w bardzo lekkiej (może nawet żartobliwej), przyjaznej atmosferze. Zapowiedź z pewnością atrakcyjnej walki, jaką stoczą w sezonie obecnie dwaj najlepsi skoczkowie świata ma zachęcić do oglądania transmisji RTL-u jeszcze większą ilość telewidzów niż dotychczas (dotąd, podobnie jak w Polsce, średnio 8- 8, 5mln). Niemiecki kanał chce uczynić ze skoków zimową Formułę 1 (letnie wyścigi samochodowe przyciągają przed niemieckie odbiorniki 12 mln telewidzów).

Jak twierdzi Adam Małysz, chodzi również o zareklamowanie Polski i Niemiec oraz o zbliżenie obu krajów. Jak widać nasz czołowy skoczek powoli staje się prawdziwym ambasadorem naszego kraju. Idąc za jego głosem my również życzymy sobie, żeby kampania odniosła skutek- zarówno wśród osób nie mających nic wspólnego ze skokami, jak i w szeregach polskich pseudokibiców z konkursu w Harrachovie.