Bez zmian w składzie Polaków na Planicę

  • 2009-03-16 17:28

Trener Łukasz Kruczek podjął już decyzję o tym, którzy skoczkowie pojadą na finałowe zawody Pucharu Świata do słoweńskiej Planicy.

Na słynnej skoczni mamuciej zobaczymy w akcji tych samych zawodników, którzy reprezentowali Polskę w Pucharze Nordyckim. Szansę na poprawienie swoich rekordów życiowych otrzymają zatem Adam Małysz, Kamil Stoch, Stefan Hula oraz Łukasz Rutkowski.

Polscy skoczkowie do Planicy wyjadą w środę a już w czwartek rano wezmą udział w oficjalnych treningach i kwalifikacjach.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Onet/PAP
oglądalność: (11769) komentarze: (202)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    Zapewne nic wam mój nick nie mówi, gdyż działam głównie na tej drugiej stronie o skokach, ale jest sprawa, którą na tamtej stronce już poruszyłem, a teraz przeniosłem się tu bo jestem zbulwersowany. Od pechowego piątku 13 marca (data wydarzenia o którym piszę) nikt w tym kraju nic nie napisał o upadku Anette Sagen w Vikersund. Norweżka potłukła się tak mocno że nie będzie skakać przez całe LGP kobiet, a oburzony jestem bo to najlepsza zawodniczka świata, a niektórzy się skokami pań interesują więc warto żeby wiedzieli. Wiec ja tę smutną nowinę niniejszym zwiastuję wam :(

  • anonim
    Co Wam tak zalezy na tych rekordach

    Mnie tam to nie rajcuje. Acha juz wiem niektorzy chyba pragna aby sie Gregor połamał :)
    A jego zapalonym fanom mowie ,ze to moze byc mozliwe wiec nie napierajcie.
    Szaranowicz by sobie chyba zyly podciac :) jakby jego ulubieniec chciaz jedna kosteczke zlamal :)

  • Anika profesor

    Już jakoś tak na początku sezonu napisałam, żeby pamiętać o zgłoszeniu przedskoczków na wszystkie mamuty.
    I co? I pstro!
    Na ŻADNYM nie było naszych przedskoczków. A 18 latki miałyby niebywałą szansę potrenować na mamutach. Tę szansę im odebrano. Tłumaczenie, że są bez formy (wszyscy?) źle świadczy o trenerach.

  • anonim
    autor: gogres (*77.236.0.201), 17 marca 2009, 16:26

    Zaklad ,ze po IO Adam skonczy Kariere ?

    Sory ale musze zabrac glos
    @Fanka jakze Ty nic nie rozumiesz jakze Ty na swoj sposob interpretujesz ,co kto napisał. Nigdzie nie napisalem ze Adam ma nie skakac do konca. Napisalem tym ,ktorzy Lukasza Rutkowskiego wysylaja na plewy czy czasami nie wymysla jeszcze innego bzdetu. Sliz za Adama
    Czytaj moze ze zrozumieniem Wszytko jak na dloni napisalem.
    Wcale sie nie dziwie takiej skrzywionej interpretacji,bo nawet jakbym napisal tylko w poscie slowo Adam zinterpertowalabys ze sie juz czepiam jego. i tworzylabys niesamowicie wyuzdane teorie co to tez ROCO nie wymyslił :) Zbastuj albo naucz sie czytac ze zrozumieniem.

  • anonim

    Ludzie nie będzie żadnych rekordów! jeśli nawet był by (choć i tak nie będzie) to zrobi go albo OLLI albo schliri... nie sądzę by ktoś skoczył dalej niż 239m . Ale jak Ahonen wróci ... on jedyny w roku 2005 skoczył więcej niż 239m dokładnie 240 . Najśmieszniejsze jest to, iż numeracja na Velikance jest do 240m. Może przedłużą do 245. Ale nie sądzę ... zresztą jury ich drugi raz nie puści... po przedostatnim konkursie będą puszczać tak, że... niewiele osób skoczy ponad 220 m. Mój typ na pierwszy indywidualny konkurs to :
    1. Schliri
    2.Olli
    3.Koch
    Pewnie też dobrze pójdzie Kranjcowi bo jak wiemy on lubi mamuty a szczególnie Planicę... no w końcu to jego skocznia krajowa... myślę, że wszyscy słoweńscy skoczkowie lubią Velikankę i lubią na niej trenować.

  • Xellos profesor
    a ja

    myśle, że padnie rekord ale nieustany :) Plan jest prosty, pościemniać w treningach - przywalić w konkursie.

    By to zrobić liczy się aby 1 seria bo później obniżą na drugą.

    Zły scenariusz dla Schlieriego to będzie kiedy Olli poleci pod 240m i przerwą konkurs, obniża belke i od nowa hehe

    Dobry to Olli psuje skok, a Gregor 250m z upadkiem oczywiście ;p Bo tyle to nie wyląduje. Pytanie czy przy jego paraboli chociaż by ustał 239 Romorena...

  • anonim

    Tak to prawda niektórzy tu pitolą i to zdrowo,
    Adam ma sobie odpocząć ?
    On walczy do samego końca o punkty, mówił o tym w jednym ze swoich wywiadów, w sportowej niedzieli bodaj, ze,
    będzie walczył o punkty do samego końca, bo ma szansę być bardzo blisko dziesiątki jest obecnie 14-sty, a bycie w dziesiątce czy bliziutko niej, oznacza lepszy start w przyszłym sezonie z lepszej pozycji, jak sam mówił przekonał sie o tym w tym sezonie, że najlepsza dziesiątka ma tzw fory co do wiatru, im Tepes daruje lepszy wiatr i czeka.
    Tym co jadą w połowie stawki, niczego nie daruje a często mają wiatr w plecy, tak jak Adam w tym sezonie.
    Więc stwierdzenie, ze Adam ma sobie darować loty w Planicy uważam za jakieś nieporozumienie.
    On dobrze wie co robi sam.
    Im wyższa pozycja na końcu w kl.generalnej, tym lepszy start w przyszłym sezonie.

  • ... doświadczony

    ładne filmy wciskacie..... małysz i ponad 225 m ? to gdzie wyląduje schliri na trybunach? małysz jest w dośc dobrej formie ale nie bardzo dobrej.... myśle ze jak zeskok bd dobrze przygotowany to o rekordzie mozna mówić.... juri bd chciło zeby normalni zawodnicy lądowali wmiare daleko... ci najlepsi ok 230 metra.... schliri i olli mają wyrazną przewage nad innymi ? myśle ze przy dobrych warunkach oli ustanie ponad 240 .... a co zrobi schliri ? odległosciowo bd napewno skakał najdalej czyt nawet pod 250 m ale przy jego paraboli lotu bd spadał z niewiarygodnej wysokosci....

  • anonim
    Nie wiem co w tym smiesznego on jest w ogromnej formie

    jak on bardzo przypomina Adama kiedy są w wysokiej formie
    to nie wazne czy niska belka dysponują neisamowicie
    dynamicznym odbiciem . napewno Wasilliew na podium
    ale jakby sezon się konczył na srednich skoczniach
    to on rywali znokautuje .
    PRZYKRO MI W NIEDOWIARKÓW I ZAKŁAMANYCH FANÓW
    SCHLIeRENZAUERA bO W TEN PIĄTEK CAŁY SWIAT
    SIĘ ZDZIWI KTO WYGRA :D PAMIETAJCIE ME SŁOWA

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-03-17 16:27:17 ***

  • anonim
    Pitola niektorzy

    Ze ten nie umie skaac na mamutach ten srednio itp.
    Ludzie ,kiedy sie ma nauczyc ? .Nigdy nie zaczac na mamutach skakac.?

    Lukaszowi sie nalezy aby dokonczyl wystepy w PS w 1 skladzie a zadne jakies sciaganie innych za niego nie ma sensu, bo po co ?
    Wygra nam cos?

    Moze Malysz by ustapil miejsca innemu ktory nie umie skakac. Adam umie, wiec ? Moze odpoczac sobie . Nic jemu tez nie dadza te skoki w Planicy w kontekscie Igrzysk Olimpijskich a inny chlopak by soe obskakał przynajmniej. Malysz odejdzie po IO a reszta nadal nie bedzie umiec skakac na mamutach.
    Gdyby byla jaks szansa czy walka o decydujace punkty Adama udzial jest niezbedny ale tak?
    Ci ,ktorzy chca aby Lukasza Rutkowskiego wykluczyc ze skokow niech zarazdaja w zamian Malysza innegop zawodnika. Sliza czy Macka Kota wsio ryba. Jeden wiecej obskakany

  • anonim

    autor: SOPEL (*149.neoplus.adsl.tpnet.pl), 17 marca 2009, 13:17
    BEDZIE REKORD :)!
    Jak SLOWENCY przygotuja LETELNICE to SZLIRI SKOCZY 245-250m ! TO JEST NAJLEPSZY SKOCZEK WSZECHCZASOW !
    Może i skoczy. Pytanie czy ustanie? Jedynym zawodnikiem który może ustać skok 245 metrowy jest H. Olli! Malysz też , ale on tam nie doleci

  • anonim

    Kruczkowe zmartwienie

    Wszystkie znaki wskazują, że w 55 WRL na lato będziemy mieli 6 zawodników. Jest to powód do dumy i zadowolenia. Tylko w Zakopanen skakało tak wielu lub więcej. Aż tu nagle trzeba będzie brać 6 skaczących przyzwoicie na światowym poziomie i jechać na LGP. Szczęście, że to lato a wtedy nasi skaczą chyba lepiej.

  • anonim

    Czyli Rutkowski już na spokojnie będzie mógł zdobyć doświadczenie w lotach (nawet gdy nie zakwalifikuje się do konkursu głównego, odda próby w drużynówce i treningach), co, miejmy nadzieję, zaprocentuje za rok. Bo że Łukasz ma talent udowodnił już nie raz, choćby w LGP.

  • anonim

    Nawet ładnego ma nicka a pisze takie bzdety.

    Łukasz Rutkowski i " kolesiostwo " ? - większej bzdury nie słyszałem. Przy takim podejściu do składu to Łukasz nawet w zawodach PK by nie startował a widzielibyśmy " wiecznie dobrze zapowiadajacych się zawodników " .

    W tym roku po raz pierwszy od wielu wielu lat skaczą Ci co są w lepszej formie a nie kadra powszechnie znana pod dalszą literą alfabetu. Sam miałem takie obawy przed sezonem i jak widać nie sprawdziły się. Jdnak pisać takie słowa po sezonie, w którym było lepiej to przesada. Chyba, że ktoś chce preferować swoich kolesi.

  • Anielasty bywalec
    Ponura prawda o spółce Tajner & Kruczek

    Pomijając aktualną formę zawodników jest jeszcze 1 ważny powód wystawienia tego samego składu na Planicę.
    ŻADEN INNY POLSKI SKOCZEK NIE SKAKAŁ ANI RAZU W TYM ROKU NA MAMUCIEJ SKOCZNI !
    I to jest ponura prawda o kolesiowskiej ekipie Tajnera i spółki i ich profesjonalnej pracy.
    PS. A propos tego nasunął mi się też fakt rzadkich startów naszej młodych nadzieji w FIS CUP.......

  • anonim
    @ Anika

    Masz rację co do Łukasza. Ogólnie skład najlepszy z możliwych. Rafał nie jest najlepszym lotnikiem. O formie Marcina czy Piotrka tej zimy lepiej nie będę pisał. Nie ma kogoś innego kto skoczyłby jako tako. Młodzeżowcy po naukę na mamucie mogli jechać wcześniej ( na tego mniejszego ) a nie od razu do Planicy. Chociaż jako przedskoczkowie - czemu nie ?.

  • RTL DSV początkujący
    F@n , 17 marca 2009, 10:42

    No twój optymizm jest wielki ale zdecydowanie na wyrost...
    Mauty błędów nie wybaczają a Małysz popełnia ich zdecydowanie za dużo jest dobry ale na pobicie 225 bym nie liczył. Co do Stocha no to wiadomo za bardzo chce ale jak mu wyjdzie to jest w stanie ponad 210 skoczyć a Hula jest równy więc koło 200. Jak wiadomo rutkowski na mamutach skakać nie umie i do Planicy powinnien pojechać śliż

  • F@n weteran

    Jak sie all zmobilizuja to mysle ze Malysz moze te 225m pobije, podobno beda dluzsze skoki bo profil zmienili wiec...
    Stoch, chlopak sie potrafi zmobilizowac, jest bardzo ambitny wiec moze 220m poleci albo i wiecej, bo z nim to nigdy nic nie wiadomo, moze skoczyc 190 a moze 230 ;p
    Hula, mam nadzieje ze ponad 200m skoczy, po cichu licze na 210. On skacze rowno wiec okolo 200m napewno sie bedzie trzymal :)

  • F@n weteran

    Pamietam jak w sezonie 2006/2007 Stoch byl 33. Akurat wtedy Gregor odpuscil, Uhrmann bo mial kontuzje i ktos jeszcze.
    I trzeba pamietac ze do tej 30 dodaje sie 3 Slowencow dodatkowo zawsze.
    W sezonie 2007/2008 Stoch byl 30, a w tym 37. Jednak jak zajmie miejsce w pierwszej 6 i kilku zawodnikow odpusci, z 3 albo 4 to moze bedzie :)

  • dejv bywalec
    Co wy z tym za młody ??

    to jest najlepszy sklad jakim mamy nie czarujmy sie , kogo mial wziasc bachlede zyle ? czy moze sliza czy kota ? poprostu nie ma lepszych obecna czworka jest najlepsza .

    Nie mamy bogactwa w skokach zeby robic tematy czy dyskusje kto mog jechac czy kto nie , poprostu mamy slabych skoczkow.

    Juz lepiej jak rutkowski sie oswoji ze skoczniami mamucimi nize mialby jechac do domu.

    Czemu wszyscy gadacie ze jest za mlody to kiedy ma zacza skakac na mamutach ? potem bedzie znowu wymowka bo nie ma doswiadczenia , jest wielu skoczkow co juz skakali a byli mlodsi od rutka .

  • F@n weteran
    nieznany (*113.neoplus.adsl.tpnet.pl),

    szansa na Stocha bylaby ale musialby zajac miejsce conajmniej w pierwszej 6. To jest mozliwe jak sie chlopak zmobilizuje i bedzie latal po 220m bo jest dobrym lotnikiem. Ma najlepszy rekord zyciowy z Polakow poza Malyszem.
    No i kilku zawodnikow napewno z pierwszej 30 nie wystapi wiec moze moze.
    Ale warunkiem jest miejsce w pierwszej 6.

  • Szymoncz początkujący

    Chciałbym tylko dodać ze swojej strony, że w tym sezonie na wszystkich mamucich skoczniach na których były rozgrywane konkursy padały nowe rekordy skoczni... Teraz przyszedł czas na Planicę :-)

    Organizatorzy zapowiadają, że teraz będą możliwe skoki nawet na odległość 245 metrów, bowiem profil tej skoczni został nieco zmieniony.

  • WrednySkin stały bywalec
    Nowe pomysły Hofera

    Odnośnie artykułu z Aftenposten dotyczącego wprowadzenia współczynnika "wiatrowego" do klasyfikacji skoków - system proponowany przez Hoffera będzie testowany latem, szef FIS-u jest "za"... Natomiast pierwsze wypowiedzi zawodników brzmią tak:
    Evensen: Jestem otwarty na próbowanie nowych rzeczy, ale nie sądzę żeby to było fair
    Ammann: Proponowany system jest zbyt skomplikowany, aby go wprowadzić

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2009-03-17 09:22:00 ***

  • anonim
    autor: nieznany (*131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak to na jakiej? Malysz skacze najgorzej od 2001 roku więc sezon jest najgorszy! Ja jednak pozwolilem sobie odciąć się od wyników Adama i sprawdzić jak radzili sobie pozostali reprezentanciw pucharze świata:
    sezon 00

  • anonim

    Chciałem poruszyć pewnien temat,a mianowicie dlaczego w sylwetkach skoczków nie ma tego młodego austryjaka,tego Mulera czy jak mu tam a jest jakiś Billy Chedal który w swoim życiu kompletnie nic nieosiągnoł i nieosiągnie,i jeszcze dlaczego pisze że Felix Schoft ma 170 pare centymetrów jak na jego oficjalnej stronie pisze ze ma 192?

  • andbal profesor
    Prostowanie

    Jak prostować to prostować.
    Nieprawdą jest że w ostatnim konkursie wystąpi 30tu zawodników. Wyglada na to że wystąpi ich 33.
    W 30ste jest 1 Słoweniec a w ostatnich zawodach ma wystąpić ich 4ech. Najlepsza 30stka i tylu Słoweńców aby było 4ech. Jedyna możliwość aby wystąpiło 30sto to to żeby w 30stce było 4ech Słoweńców. Nie pamietam czy kiedykolwiek tak było.

  • anonim
    @Anika, @ZKuba36

    Jeżeli bawimy się w wyliczanie średniej, to dzielmy liczbę punktów zdobytych przez zawodnika przez liczbę wszystkich szans, jakie skoczek w danym sezonie dostał. W przeciwnym razie dojdziemy do kuriozalnej sytuacji, że zawodnik regularnie odpadający w kwalifikacjach, mając pojedynczy "punktowy" konkurs, może mieć wysoką średnią.

  • anonim

    Skład zupełnie do kitu
    Moim zdaniem Stoch powinien juz odpoczac i nie męczyc sie na Planicy .Moim zdaniem skład powiniem wygladac tak:
    1Adam Małysz
    2Stefan hula
    3Rafał Śliż
    4Maciej Kot
    Jak Rutkowski nie umie na mamucie to trzeba prubować innych ja typuje Maćka Kota

  • ZKuba36 profesor
    @macue

    Ty już skończyłeś podstawówkę ?
    Przed wysłaniem swojego komentarza spróbuj przeczytać co napisałeś. Może wtedy zrezygnujesz z jego wysłania i nie będziesz pisać bzdur.
    "Rutkowski jest za młody..." w związku z czym potrzebny jest ktoś (Schlierenzauer) młodszy ?

  • ZKuba36 profesor
    Statystyka

    Zadziwiające, ale 2. (po Małyszu) polskim skoczkiem zdobywającym punkty w PŚ jest...Śliż. Wystąpił 4X i zdobył 33 punkty, co daje średnią 4,25 punktów na 1 występ. Żaden inny polski skoczek nie uzyskał tak dobrej przeciętnej. Dla porównania, Rutkowski zaliczył również 4 występy w PŚ, uzyskując łącznie 16 punktów.
    Rozumiem jednak Kruczka. Rutkowski jest młody i może podczas kolejnego występu na mamucie będzie lepiej...

    Poza tym jak by to wyglądało gdyby zdażyło się tak, że do serii finałowej, a może nawet do konkursu, weszliby tylko zawodnicy, którzy z Kruczkiem nie trenują. Trener polskiej kadry bez trenowanych przez siebie skoczków ?

  • Wako doświadczony

    autor: macue (*7-1.adsl.inetia.pl), 16 marca 2009, 20:15
    Rutkowski jest za mlody
    Rutkowski jest za mlody zeby skakac na mamutach szkoda ze schlirenzauer jest austriakiem a nie polakiem pszydal by sie ktos taki

    ***
    A to dlaczego jest według Ciebie za młody? To że polak to musi mieć trzydziestkę?
    Gregor jest od niego 2 lata młodszy.
    Może tu nie o wiek Ci chodzi?

  • anonim
    Rafał Śliż a mamuty

    Śliż dotychczas dostał jedną okazję do rywalizacji na skoczni mamuciej. 4 lata temu zajął ostatnie miejsce w kwalifikacjach... Notabene w Planicy. Nie sądzę, żeby wystawienie go w najbliższy weekend było najlepszym pomysłem. Jednak uważam, że skrzywdzono go nie posyłając na PŚ do Kanady i Japonii, gdyż wówczas był w bardzo dobrej formie. Ale to już historia, skład obecnie desygnowany jest optymalny.

  • 12354 początkujący

    autor: kuba_1996 , 16 marca 2009, 16:41
    To jest niemożliwe ja pyszałek lądował tylko 1 metr dalej od hanavalda to se mało ścięgien nie pourywał a on normalnie ustał. Chcąc pobić 239m Romorena trzeba być kimć więcej niż Shlierenzauerem czy Ollim. Oni tego nie zrobią ba nawet sie nie zbliżą.

    PS. Największe sznse daje kochowi

  • czarnylis profesor
    @nieznany (*-61.cust.tele2.pl) i wszyscy

    My nie mamy lotników, bo ciężko jest takich wyszkolić, nie posyłając na mamuty :)
    To żart, chociaż nie do końca.
    U nas nigdy nie było zawodnika, który z reguły na mamutach spisywałby się lepiej niż na innych skoczniach, chociaż...

    Mam takie pytanie. Kto w 1987 roku pobił w Planicy rekord w długości skoku, który przetrwał przez kolejne 7 lat?
    Dla ułatwienia podam iż skoczek ten, zdobył wcześniej (ładnych parę lat) brązowy medal MŚ w lotach.

    Niestety dla tych co wiedzą o kim mowa, poza satysfakcją nagród nie przewiduję. A dla tych, co nie wiedzą, nagrodą będzie niespodzianka ;)

  • anonim

    Mam pytanko: czy w obu indywidualnych konkursach w Planicy skacze najlepsza 30 PŚ? I czy Kamil ma szansę występu?
    Dzięki z góry :P

    Bo kiedyś ktoś napisał ze niektórzy skoczkowie nie startują tam więc może jest jakiś cień szansy?

  • Alina88 doświadczony

    I ciekawe, którą prędkość wiatru by przyjęli - bo zwykle inny jest na progu, buli i dole :)
    Może to Prima Aprilis był? :) Dla odwrócenia uwagi

  • Marco Polo weteran
    @czarnylis

    Dokładnie to samo napisalem pod któryms z postów dziś rano. Jeżeli mamy zrobic jakis wynik w drużynie to chyba warto zafundować Śliżowi trzydniowy pobyt w Słowenii. To nie jest miesiąc na Hawajach. Albo w Tajlandii:)

  • Bulka z dzemem początkujący

    Sliz jest poza kadrą, moze to jest glowny powod?

    Co nie zmienia faktu, ze on zaslugiwal by pojechać, tylko ze z drugiej strony moze niech sie w koncu Łukasz oskacze na mamutach, to ostatnie zawody w tym sezonie i ostatnia okazja skakac na tak wielkim obiekcie, więc dla niego moze to byc naprawde dobry "trening".

    Trzymam kciuki za chłopaków, liczę na 3 w trzydziestce a 4 w zawodach :)

  • Xellos profesor
    Kibic

    chyba oglądasz inne skoki niż ja, z powodu Kamila w drużynówce lipa tak ?

    To Rutkowski ostatnio zawalił konkurs człeku, Kamil skakał równiej niż Małysz. A najlepiej Stoch.

    Ręce opadają.

    W drużynówce nie mamy na co liczyć jeśli Rutkowski będzie znowu po 160 skakać.

  • czarnylis profesor
    Kogoś brakuje

    Razem z tą czwórką powinien jechać Rafał Śliż i dopiero po treningach, Kruczek winien wybrać skład kadry.
    Swoją drogą ta nieobecność Rafała na międzynarodowych zawodach jest zastanawiająca. Przecież Śliż był w całkiem dobrej formie. Co się z nim stało?

  • czarnylis profesor
    @Alina88

    Jeśli dobrze zrozumiałem, to najgorszy pomysł w tym tysiącleciu jeśli chodzi o skoki. Dopiero wtedy jury miałoby pole do manipulacji wynikami. Mam nadzieję iż to się nie potwierdzi.

    Zresztą mam lepszy. Czas na zmiany personalne w jury!

  • Piotr stały bywalec
    @nieznany (*89.174.66.2)

    Dlaczego sądzisz, że Kamil jest załamany? Uważam, że on szybko się podniesie po porażce w kwalifikacjach do konkursu indywidualnego. Jest mocniejszy psychicznie niż myślimy. Ten chłopak już wiele razy pokazał, że ma charakter. Uważam, że Łukasz Kruczek dobrze robi stawiając na Kamila.

    Problemem może być natomiast fakt, że Kamil ma prawo być już zmęczony, ale i tak da z siebie wszystko.

  • max81 bywalec

    Skonczcie juz z tym Slizem.Z niego taki sam lotnik jak z Bachledy,Skupnia.Nawet gdyby byl w formie to na mamucie by sie meczyl niemilosiernie.A tak to Rutkowski przynajmniej nabierze doswiadczenia.Zamiast Rutka ktory jest w formie dosc przecietnej mogl jechac w sumie jakis inny skoczek (junior) po nauke.Jakub Kot np.Ale i ta kadra jest dobra, nie narzekajmy.

  • Alina88 doświadczony
    Nowy pomysł Hofera

    Ktoś wie co to za cudowny pomysł Hofera na przyszły sezon?
    h ttp://www.op.no/Rikssport/article41976 26.ece (bez spacji)
    Mniej więcej tyle zrozumiałam:
    "Chcę wprowadzić współczynnik zależny od kierunku i siły wiatru. Skok każdego zawodnika byłby mnożony przez określony współczynnik ( w zależności od warunków w jego skoku). W przypadku przerwy skoki nie są powtarzane, lecz skacze się dalej."

  • Piotr stały bywalec
    @Fanka

    Masz rację,ale to, że nasi skoczkowie oprócz Adama wystąpią w tylko w dwóch konkursach to efekt między innymi odpuszczania kilku konkursów. Patrząc z perspektywy kilku miesięcy, myślę, że lepiej było wysłać skoczków na konkursy w Pregelato i Kulm niż robić zgrupowanie w Ramsau.

  • Kinga początkujący

    Ciekawe czy Kruczek pożegna się ze stanowiskiem trenera bo takiego słabego sezonu to dawno nie było,co tam 4miejsce Stoch to był tylko przypadek widać po go jegoskokach i i miejscu w PŚ. myśle Kruczek jeśli ma troche ambicji sam powinien odejść.

  • anonim

    Nareszcie jakaś wiadomośc o naszych:)

    W pełni zgadzam się z tym składem, po pierwsze są już po lotach w Norwegii gdzie mieli okazję sobie polatać, szkoda, ze tylko na dwóch konkursach ale zawsze coś,
    po drugie w Planicy już będą ci sami zawodnicy nieco bardziej obeznani z lotami.
    W przyszłym sezonie radzę trenerowi bardziej odważniej wysyłać młodych na mamuty choćby w roli przedskoczków, bo jak nie będą mieli okazji latać na mamutach to gdzie ?

    Powodzenia dla naszej ekipy w Planicy.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl