Włodzimierz Szaranowicz szefem sportu w Telewizji Polskiej

  • 2009-11-13 23:12

Włodzimierz Szaranowicz został szefem sportu w Telewizji Polskiej. Znany wszystkim kibicom skoków narciarskich dziennikarz, sprawozdawca i komentator zastąpił Roberta Korzeniowskiego, który przed tygodniem zrezygnował z dotychczas pełnionej funkcji.

60-letni Szaranowicz jest z TVP związany od wielu lat. Jego specjalność to komentowanie zawodów lekkoatletycznych i narciarskich. Prowadził również "Pytanie na śniadanie" i był członkiem w jury polskiej wersji "Tańca na lodzie" w TVP2. Występował też jako sprawozdawca w teleturnieju telewizyjnym Jasło-Iława w roku 1985 w Jaśle.

Trzykrotny laureat Telekamer (1999, 2000 i 2008) w kategorii dziennikarz sportowy.

Od 2006 roku, Włodzimierz Szaranowicz razem z Dariuszem Szpakowskim jest komentatorem serii piłkarskich gier komputerowych FIFA.

Panu Włodzimierzowi serdecznie gratulujemy i życzymy samych sukcesów na nowym stanowisku.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Wp.pl/PAP
oglądalność: (22670) komentarze: (129)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    Co się dzieje z tymi skokami w tym tvp?
    Kiedy w końcu zmieni się komentator? Włodek wracaj...
    Mistrz mikrofonu chyba opuścił komentowanie...
    osobiście przerzuciłem się eurosport bo nie mogę słuchać tych "bredni"

  • lukaszguma8 początkujący
    ?????

    Czy Szaranowicz będzie jeszcze komentował skoki ?

  • magdalenka stały bywalec

    Gratulacje.............
    dla mnie to zdecydowanie najlepszy komentator..........
    nie ma sobie równych............

  • Huberts51 stały bywalec
    tak

    ...tak wygrywają tylko najwieksi w historii! Włodek wymiata!

  • anonim

    @taktoja

    Po prostu sam sobie je wyrwał :) Przeciwko naturze !heheh
    To te telekamery dla Wlodka:)

  • anonim

    szef jak szef, chcę go przy mikrofonie :]
    komentuj, Włodek, komentuj, jak najpięknieeeeeeeeeeeej! ma trzy telekamery, nikt mu tego nie odbierzeee!

  • Huberts51 stały bywalec
    ://

    u to masakra! mi tez nie pasuje! chociaz? jestem w 3 klasie liceum wiec pare dni mozna odpuscic! sami wiecie! gadamy o maturze a pędu do nauki nie ma! hehe ! musze zobaczyc mecz z Brazylią! to bedzie hit!

  • kibic_malysza profesor

    No godziny mi też nie pasują, chciałbym obejrzeć mecz naszych z Brazylią ale jest o 11..więc nie da rady. Dobrze, że skoki są wieczorem :]

  • anonim

    @Huberts51 (huberts51@o2.pl)

    Ten turniej siatkarzy będzie transmitowany na eurosporcie.
    Tylko godzina do kitu , pierwszy mecz Japonia -Polska jest w środę o godz,11.00 a powtórka o 19.00.
    Nie ma to jak na żywo tyle, że akurat jestem w pracy.

  • sledzik16 weteran

    Według mnie zasługuje na to stanowisko

  • Huberts51 stały bywalec
    kibic_malysza

    nie ma sie co dziwic! jesli szaran potrafi tak dobrze mowic to jest zapewne dobrym dyplomatą! tez slyszalem o tym porozumieniu! OBY TAK DALEJ WLODKU!

    nie wiecie czy ten turniej siatkarskich mistrzow w ktorych europe będą reprezentowac nasi wspaniali siatkarze bedzie transmitowany w tv? podobno odbedzie sie ok 18-23 listopada!

  • kibic_malysza profesor

    @FAJTER

    Otóż muszę cię zmartwić bo Szaranowicz już zrobił coś co do tej pory nie udawało się Korzeniowskiemu, a mianowicie nawiązał porozumieni z Polsatem w ramach pokazywania skrutów meczy siatkarskich w swoich wiadomościach sportowych.

  • anonim

    Ludzie kochani i po co ta kłótnia jeden lubi tego drugi tamtego a trzeci jeszcze innego.Każdy ma zalety i wady.
    Natomiast ja jeśli będzie komentował Pan Szaranowicz cokolwiek to jeszcze sobie głos podkręcę w telewizorze abym dobrze go słyszała:) Uwielbiam jego spokojny stonowany głos a jak komentuje medal Polaka to sam to przeżywa i dokładnie to oddaje na fonii aż uszy drżą :) Ja to lubię.
    Szanuje innych komentatorów ale w moim rankingu najgorzej wypada Szczęsny, mój Boże on to nawet nie wie o co zapytać zawodnika i robi z siebie głupca.
    Ja mam nadzieję, ze jeśli Szaranowicz nie pojedzie na konkursy to wyślą tam kogoś normalnego takiego co się nie wygłupia na wizji :)
    Już niedługo ! zaczyna się ! Jeszcze troszkę i co tydzień znowu mamy emocje zapewnione obojętnie kto będzie komentował to zawodnicy odegrają rolę pierwszoplanową.

  • anonim
    Kubol i inni

    Popieram Szaranowicza. Mam też sentyment do Miklasa, który komentował pierwsze sukcesy Adama. Styl Miklasa jest podobny do niezapomnianego Jerzego Mrzygłoda, który przez wiele lat relacjonowal skoki. Odnośnie jednak najlepszych komentarzy sportowych, to nikt chyba nie przebije ś.p. Jana Ciszewskiego - hokej, żużel, zawody hippiczne i przede wszystkim piłka nożna ( to przy jego głosie przeżywaliśmy największe sukcesy polskich piłkarzy, które jakoś tak dziwnie się składa, że skończyły się wraz z Jego odejściem ). A dla mnie jego najlepszy komentarz miał miejsce podczas Olimiady w Moskwie, kiedy Kowalczyk na koniu zdobywał złoty medal.

  • anonim
    daf

    błędy zdarzają sie każdemu! a ja mam nadzieje ze skomentuje i to sporo zawodow w tym roku! przeciez pan nieszczesny to jest jakas sciema! a snopek? fatalny głos! chyba wtedy przełącze na eurosport! zresztą mysle ze 85% jest za szaranem!

  • anonim

    @Huberts51
    Różnica między Twoją niewiedzą, jak się wymawia KUETTEL, a niewiedzą Pana Szaranowicza jest taka, że on ma co najmniej 20 szans w ciągu roku, żeby zapytać o to sam Podmiot.

    I na koniec - jeszcze raz napiszę to z całym naciskiem - nie wyobrażam sobie, żeby Dyrektor Sportowy TP S.A. miał wystarczająco dużo czasu, żeby bujać się po świecie i komentować zawody, czy to lekkoatletyczne, czy skoków narciarskich czy jakiekolwiek inne. Jeden już tak się zabawiał i dość szybko pożegnał się ze stanowiskiem...

  • Damian stały bywalec

    Tak jest ! i tak trzymac ! Forza Szaran , a tych co mu zazdroszcza ignorowac , a i tak Wiekosc jest za Szaranem
    Mysle ze sonda miala by efekty w postacie okolo 80% poparcia dla Szarana !

  • Huberts51 stały bywalec
    zimoch vs szaran

    sory ale nie weim jak mozna byc zachwyconym Zimochem! to co on robil na ms w predazzo to byla paranoja! on ten swoj "komentarz" stworzyl chyba ze srodkow odurzających! jego komentarz to byla przewaga darcia nad trescią! szaranowicz tez sie darl ale to bylo co innnego! dobrze poukladane slowa z dobrymi okrzykami! zimoch moze wiedze ma i jest taki sentymentalny nawet! i nie czepiajcie sie juz wpadek szarana! ja tez sam nie wiem jak sie mowi KUETTEL! gdybyscie wy mieli nadawac 2 godz bez przerwy to tez by szalu nie bylo!

    naszczescie nikt szarana nie wypchnie z komentowania! pzdr

  • anonim

    Z tego co wiem Szpakowski z Szaranowiczem sie nie za bardzo lubia.

    Raz nawet na wizji po meczu ligi mistrzow była mala spinka.
    Inteligentniejszy to by zauwazyl . Szpakowski jako gosc expert a Szaranowicz prowadzacy studio. Szaran wyraznie przerywal i obawial sie oddac dluzej glos Szpakowskiemu. Na koncu wynikla glupia sytuacja bo ostatni z widzami pozegnal sie Szpakowski jako prowadzacy.

  • anonim
    To fatalna informacja dla kibicow sportu!

    W tvp nic sie nie zmieni a nawet moze byc jeszcze gorzej,bo nie moze tego zrobic osoba ktora tkwi w tym starym ukladzie od lat!
    Zapewne nie bedzie zmian w redakcji sportowej,nie bedzie obiektywnej oceny no bo szaran nie bedzie pouczal czy odsuwal od komentowania swojego kolege szpaka czy innych.Ale za to zapewne bedzie wywieszana biala flaga do kolejnych przetargow do imprez sportowych oraz wszechobecny zachwyt ,usmiechy poklepywanie sie po plecach a slowo kibica bedzie jak grochem o sciane! Jedyne czego oczekuje od tego pana to to ze jak juz jest dyrektorem sportu w tvp zeby przestal chałturzyc i obrzydzac kibicom komentujac wydazenia sportowe! Ale znjac jego parcie do popularnych sportow i tam gdzie jest sukces to nie odpusc a to bedzie ewenement na skale swiatowa, dyrektor sportu, komentator,juror,
    prezenter sportowy i sniadaniowy!

  • kibic_malysza profesor

    @zwyczajny kibic

    A może sonda ogólna na skijumping byłaby lepsza?

    Ja jestem za tym, żeby wszystkie konkursy od Kuusamo do MŚ w lotach w Planicy komentował Włodzimierz "Szaran" Szaranowicz.

  • anonim
    ...

    Sluchajcie, to moze zrobcie sonde kogo widzieli by kibice na stanowisku komentatora? ;-)

    Wiadomo, ze to niczego nie zmieni. Ot zabawa...:-)

  • Snoflaxe weteran
    @pawelf1

    Oczywiście, że masz prawo. Niektórzy nie potrafią używać sensownych argumentów, tylko wolą zwyzywać i obrazić, jeśli ktoś nie podziela ich zdania.
    Dla każdego najlepszy komentator ma różne kryteria, jeden woli, gdy ma ogromną wiedzę, inny woli głos i przekaz, kolejny co innego itd.
    Lepiej, żeby niektórzy (np. Damian) się pohamowali i zastanowili zanim coś napiszą. Bo siła jest w racjonalnych argumentach, nie w chamstwie.

  • pawelf1 profesor
    BRAWO @daf i @max81

    Cieszę się że jest paru kibiców którzy tak jak i ja nie oddają hołdów Szaranowiczowi .
    Swoją drogą może ta strona powinna się nazywać "Małysz i Szaranowicz Star" czy jakoś tak.
    Ja oczywiście BARDZO LUBIĘ MAŁYSZA a jeszcze bardziej go podziwiam za to czego dokonał . Nie uważam jednak że wszyscy muszą mieć podobne zdanie, i nie mogą go krytykować.
    Nie lubię za to Szaranowicza , uwazam że są od niego lepsi . Chyba mam do tego prawo . Niestety jak widać dla niektórych inne zdanie u kogoś to wystarczający powód by go obrażać.

  • Damian stały bywalec

    I TAK SZARANOWICZ BEDZIE KOMENTOWAL WIEKSZOSC KONKURSOW , bo Stanowiska szefa w niczym mu nie przeszkadza
    Bo jest najlepszy i go najbardziej wszyscy lubia , niektore beda komnetowac Snopek i NIeszczesny a MIKLAS JUZ SKONCZYL KARIERE
    wiec sobie darujcie niektorzy zakomplekieni , ktorzy zazdroszcza Wlodkowi
    FORZA SZARAN!

  • David27 doświadczony
    Huberts51

    No tak kiedyś byłby na TCS Szaranowicz, a tera nie wiadomo jak będzie
    A teraz pewnie Snopek i lepiej jak Snopek ma komentować niż Szczęsny

  • anonim

    O matko! Ten poetyzm połączony z brakiem obiektywizmu. Może będzie miał mnie czasu na komentowanie skoków...Miklas najlepszy, przynajmniej konkretny i obiektywny!

  • max81 bywalec

    Oki to i ja sie zabawie:
    1.Tomasz Zimoch - slucham go z wielka przyjemnoscia w radiowej jedynce gdy komentuje nie tylko skoki ale i mecze.Gdy powiedzmy nie mam dostepu do szklanego ekranu gdy jestem w podrozy.Potrafi emocje laczyc z ogromna wiedza ktora posiada.
    2.Marek Rudzinski - zupelnie nie rozumiem co wy do niego macie, pelen profesjonalizm, rzadko popelnia gafy i jest obiektywny, wiedze ma ogromna podobnie jak Zimoch.Z przyjemnoscia sie slucha jego relacji z konkursow na Eurosporcie.
    3.Stanislaw Snopek - jeden z niedocenianych komentatorow, a szkoda bo wiedze ma spora, jesli chodzi o skoki, on czesciej komentowal (na zmiane z Miklasem) przed wybuchem jeszcze Malyszomanii, od wspomnianego i wychwalanego tutaj faworyta kibicow.Co z tego ze glos ma starego mruka ktory mialby zaraz zasnac,fachowosc i wiedza sie licza na 1-szym planie.
    4.Krzysztof Miklas - mimo sporych kontrowersji mam sentyment do tego komentatora,jeszcze przed wybuchem Małyszomanii milo sie sluchalo jego relacji,moze specjalnie nie blyszczal ale tez i nie popelnial tylu gaf.
    5.Wlodzimierz Szaranowicz - tak dopiero na 5 miejscu bo poza znakomitym przekazem emocjonalnym i bajecznymi opowiesciami wiedze ten komentator ma przecietna.Nie zliczona ilosc gaf niekiedy smieszyla ale i niestety draznila.Irytujace sa tez te jego ochy i pochwalne peany na czesc danego skoczka.Niemniej zycze powodzenia w nowym fachu i zeby lepiej sie sprawdzil na tym stanowisku od Korzeniowskiego.
    6.Bogdan Chruscicki - szkoda ze ze znakomitego komentatora z przeszlosci zostalo juz tylko wspomnienie.Iloscia bledow i gaf zaczal dorownywac Szaranowi.Z roku na rok komentuje coraz gorzej, coraz senniej, sprawia wrazenie czlowieka zrezygnowanego i poprostu pogubionego.Niestety tez babole zaczal wymyslac niczym Miklas gadac glupoty.A w latach 90-tych czołowy jak nie najlepszy polski komentator skokow.
    7.Sebastian Szczesny - nadaje sie do studia, tam jeszcze jakos jest znosny natomiast gdy komentuje zawody lepiej sobie darowac i wylaczyc glos.Facet kompletnie sie nie sprawdza w roli koemntatora, nic nie oddaje od siebie, wszystko jakby czytal z kartki, od siebie raptem pare slow.Jesli rzeczywiscie to ma byc glowny komentator skokow w TVP to tylko im pogratulowac wyboru.

  • kibic_malysza profesor

    Już wole słuchac Snopka niż Szczęsnego, to byłoby jakieś nieszczęście gdyby on choć 1 zawody komentował w tym sezonie. Szczęsny równa się nieszczęście.

  • anonim

    Szacunek dla dafa za jego komentarz.

    Jesli chodzi o Szczesnego to jest on dla mnie jedna z najgorszych mozliwych kandydatur jesli chodzi o komentatora.

    Gorszy jest tylko Pan Bartosz Heler (czy tez Heller), ktory w ogole uwlacza calemu zawodowi dziennikarza...

  • Huberts51 stały bywalec
    david27

    oszlales? zawody takiej wysokiej rangi jak TCS snopek? tam jest raczej oczywiste ze komentowac bedzie szaran!

    a pamietacie zakopane LGP kiedy szczesny przeprowadzal wywiad z adasie i mu .... dosral? powiedzial tak: Adamie czy ci nie wstyd za tak slaby wynik? nie no ja bylem w szoku! lyse czolo naprawde przesadzilo!

  • David27 doświadczony

    postanowiłem zrobić porównanie Szczęsny vs Snopek
    ten pierwszy jest energiczny ale jego pomyłki, błędy i słownictwo są fatalne z kolei drugi ma wiedzę doświadczenie i świetnie opowiada o skokach umiejętnie przekazuje swoją wiedzę tylko w głosie nie ma energii, ae według mnie zdecydowanie lepszy jest snopek. Szczęsny musi się jeszcze uczyć więc proponuję dla niego konkursy typu Sapporo, a dla Snopka TCS , Engelberg Kuusamo i całą resztę, a jak Szaranowicz zostanie przy komentowaniu to igrzyska, Planica i Zakopane dla niego taki mój typ jest

  • Huberts51 stały bywalec
    :) szaran THE BEST

    widze ze zdecydowana wiekszsc podziela moje zdanie! czyli jest pewne ze wlodek jest najlepszym i najbardziej cenionym komentatorem w Polsce! :)))))))))) sprawa jest oczywista!

  • Leonek24 weteran
    O Matko!

    Znaczy, że Włodzimierza Ilicza jż nikt nie przegoni ze skoków?

    "Wiatr nie jest od biadolenia" powiem cytując naszego klasyka komentarzu, bo już nic innego do głowy mi nie przychodzi

  • anonim

    @kibic_malysza i inni fani Szaranowicza

    Od emocjonowania się są kibice. Komentator ma zadanie jasne - relacjonować zawody, w miarę możliwości i umiejętności obiektywnie. Szaranowiczowi jednego nie można odmówić - nie skrywanej lub skrywanej nieumiejętnie sympatii do kilku skoczków, czym mnie akurat doprowadza do szału.

    I jeszcze raz zwracam uwagę, że komentarz do zawodów nie polega na wywrzaskiwaniu "ochów" i "achów", często okraszonych figurami słownymi, których nie powstydziłby się sam Bruno Schulz - to rola konferansjera!.
    Jeśli chodzi o konkurencję skoków narciarskich to od dobrych kilku lat jedyną kompetentną osobą w naszym kraju jest Stanisław Snopek, który (niestety zwykle ze studia z Warszawy) potrafi mówić o skokach bardzo rzetelnie, konkretnie, nie wdając się w szczegóły o nocnym życiu skoczków, a w szczególności obserwuje zawody, co w przypadku Szaranowicza wcale nie jest takie oczwyiste.

    Reasumując, jak dla mnie Pan Włodzimierz to urodzony konferansjer, ale komentator - mierny. Niestety ma "parcie na szkło" a takich w naszej skomercjalizowanej do bólu telewizji najwyraźniej lubią.

    Życzę mu sukcesów na nowej działce mając nadzieję, że rzetelnie podejdzie do nowego wyzwania i nie będzie tracił czasu na zabawę w komentatorkę, jak niegdyś Pan Basałaj (podczas jego wojaży za reprezentacją w TVP3 przerwano transmisję z meczu finałowego ligi koszykówki na kilka minut przed końcem żeby nadać cogodzinne wiadomości - skandal był okrutny, a Basałaj niewinny, bo przecież był za granicą i sposobił się do komentowania jakiegoś, bodaj towarzyskiego, meczu naszych Orłów Bez Skrzydeł).

  • Damian stały bywalec

    Wlodek wezmie napewno Kuusamo , Planice MŚ w lotach , IO , zakonczenie sezonu, TCS , zakopane
    i pewnie pare konkursow PŚ jeszcze

  • anonim
    TCS i igrzyska

    Ktos pytal o obsade na TCS.
    Jako komentator jedzie Szczesny, to juz przesadzone.
    Wlodek bedzie za to na igrzyskach.
    pzdr

  • anonim
    Moje propozycje zastępstwa:

    Marek Jóźwik- potrafi przekazać emocje i zachować zimną krew. Jest dowcipny, pamiętam jego pełne humoru felietony w "Rz" w latach 90-tych.
    Jarosław Idzi- j.w. + służy radą zawodnikom. W trakcie IO w Pekinie komentował m.in. konkurencję jazdy konnej. Jedna z chińskich pięcioboistek miała podczas finiszu kłopoty z utrzymaniem się w siodle, więc Jarosław Idzi ze swojego stanowiska zakrzyknął do niej po polsku: "Trzymaj się grzywy konia, dziewczyno kochana!" Z początkiem października p. Idzi został zastępcą dyrektora ds. programowych TVP Sport, więc chyba moja propozycja nie jest realna.

  • anonim

    Ja moi mili jakos nie moge sluchac Szaranowicza i znacznie bardziej wole komentarz jakiegos brytyjczyka na eurosporcie. Nie znam jego imienia i nazwiska niestety ale bardzo dobrze mi sie go sluchalo. Moze dlatego, ze ocenial jednakowo wszystkich skoczkow (bo jak wiadomo Anglia potentatem w skokach nie jest;) ).

    Szaranowicz za bardzo wdaje sie moim zdaniem w szczegoly z zycia prywatnego skoczkow. NIe podobaja mi sie jego komentarze ne temat tego, ktory fin ile wypil i tego typu podobne sprawy.
    Kilka razy tez odnioslem wrazenie ze byl podczas komentowania po prostu pijany...:)

  • kibic_malysza profesor

    Najważniejsza cecha u Szaranowicza jak komentuje to jest to, ze on mówi to co czuje,to co myśli, to co my kibice też myslimy i czego oczekujemy, i jeszcze jedno - on cieszy się przy tym razem z nami i razem z ZAWODNIKIEM,nie jest to komentator który odklepie swoje tylko po to bo musi. Szaran się wczuwa i o to chodzi, on czuje to samo co i my jak Adam siada na belce.

  • Julka weteran

    Ja również gratuluję. To miła wiadomość.
    Pewno teraz będzie miał mniej czasu na komentowanie skoków. A szkoda, bo mimo, że mylił się często (i to też miało swój urok), wyrażane przez niego emocje były bezcenne. W zasadzie najpiekniejsze chwile dla Polski (z udziałem Adama głównie) kojarzą mi się właśnie z głosem Szaranowicza. Jak sobie przypomnę Val di Fiemme z 2003 roku czy Lahti to az łza się w oku kręci.
    Jeszcze raz - gratulację:) i powodzenia w pełnieniu nowych obowiązków.

  • Tose Proeski stały bywalec

    Mam nadzieję że nowe obowiązki nie zasypią go aż tak, bo chcę go słuchać możliwie jak najczęściej. Nikt z pozostałych "komentatorów" nie dorasta do pięt Szaranowiczowi. Moje gratulacje za awans i za serce włożone w ten sport.

  • anonim

    To właśnie ma w sobie Włodzimierz Szaranowicz,nawet jesli sie z czymś pomyli to człowiek o tym zapomina przynajmniej ja, jego głos oraz to jak komentuje sprawiają, ze zapominam o jakiś wpadkach.
    Przy tym imponuje wiedzą sięgającą dalekich i odległych czasów i jeśli komentuje medal Polaka to robi to z sercem, emocjami przekazuje to widzom, to co sam czuje, sprawia, że ja jako widz, przeżywam to podwójnie.
    Jego zwykłe pojedyncze wpadki rekompensuje swoimi komentarzami.
    Ja mam nadzieję, że jedzie do Kuusamo a potem na IO w roli komentatora, on to kocha.

  • anonim

    Dosyc blaznowania...dziennikarz z przypadku ŻAL

  • Damian stały bywalec
    Mój Ranking komentatorow i ocena od 1-5

    1.Włodzimierz Szaranowicz - Pełen profesjonalizm ogromna wiedza i łatwosc w komentowaniu Ocena 5
    2.Stanisław Snopek - ogormna przepasc co do Wlodka , ale troche wiedzy ma Ocena 3

    i na tym ranking sie konczy....inni komentatorzy to dla mnie nie komentatorzy a Panu Nieszczesnemu radze opuscic TVP w trybie natychmiastowym

  • Gall stały bywalec

    Często narzekam na komentarz Szaranowicza, ale facet jest inteligentny i sympatyczny, z dużym doświadczeniem, a poza tym jest raczej przyjacielem skoków narciarskich. To dobrze, że ktoś taki zostaje szefem sportu w Telewizji Polskiej. Nie musi to oznaczać, że przestanie komentować, bo np. nie było tak swego czasu z Januszem Basałajem. Oby Szaran nie zniknął ze stanowiska komentatorskiego, bo tego dyletanta Szczęsnego nie mam zamiaru słuchać - bez zastanowienia przerzucę się na Eurosport, choćbym miał znosić marudę Chruścickiego.

  • czarnylis profesor
    Mój subiektywny ranking komentatorów

    1. Tomasz Zimoch - w budowaniu emocji, swobodzie wypowiedzi radiowcy są bezkonkurencyjni. Do tego wiedza, po prostu najlepszy.
    2. Krzysztof Miklas - mimo kilku kontrowersyjnych wypowiedzi z którymi się nie zgadzam.
    3. Włodzimierz Szaranowicz - czyli co słychać w saunie, melodyjny głos o przyjemnej barwie, niezapomniane komentarze w chwilach uniesień i żenujące pomyłki, po których nie wiem czy się śmiać, czy płakać.
    4. Marek Rudziński - dobre rzemiosło.
    5. Sebastian Szczęsny - chce być na luzie, ale nie wychodzi.
    6. Stanisław Snopek - moja 86-letnia babcia jest bardziej energiczna.
    7. Bogdan Chruścicki - brak słów, zarówno mnie oceniającemu jego pracę, jak i jemu podczas transmisji. Rozpacz.

  • bartosz9912 początkujący
    skifan

    Całkowicie zgadzam się z przedmówcą. Włodzimierz Szaranowicz to najlepszy komentator skoków narciarskich, a do tego człowiek inteligentny, jego komentarz to nie tylko liczby i nazwiska, ale i barwne wypowiedzi nasycone ogromnymi emocjami, gdy się słyszy pana Włodka to aż się sam człowiek zaczyna emocjonować. Potrafi też dokonywać ocen dotyczących danych skoczków, działaczy i trafnie oceniać sytuację na skoczni, w sporcie chociażby były to uwagi krytyczne. Z komentarzem W.Sz. każdy konkurs skoków staje się wartościowy. No bo np. taki Snopek komentujący skoki to porażka...
    SZACUN dla Włodziemierza Szaranowicza!

    P.S. Mam nadzieję że z powodu zajęcia ważnego stanowiska w TVP nie przestanie on komentować konkursów skoków...

  • Huberts51 stały bywalec
    czarnylis

    cos ty!? nie rob z kuby takiego pyszałka! inteligentniejszego od niego w naszej tv nie ma! dzis mam talent! czekam:) heh

    mi tam szaran pasuje najbardziej! sprobuj sie do niego przekonac! piekny taki przyciągający glos! wspaniale sie zachowuje kiedy stanie sie jakas tragedia! mowie o Morgim i Janku ! dostosowuje sie do kazdej chwili! najlepsze są euforie! czyli schlieri w Whistler! to byl dopiero komentarz! ;)

    czy ktos wie ktory komentator jedzie na pierwsze konkursy az do TCS? bo TCS to chyba szaran! on zawsze tam sie pojawial! chociaz w trondheim tez go kiedys slyszalem! sam juz nie pamietam!

  • czarnylis profesor
    @Huberts51

    A dlaczego nie ma być wesoło? Skoki to nie pogrzeb. A wspomniana para z Eurosportu tylko pozornie komentuje bez emocji. Komentują kolarstwo i jeśli przez 3-4 godziny peleton po prostu jedzie to czym się maja podniecać? Na finiszowych metrach lub podczas decydujących akcji znakomicie potrafią budować klimat. Do skoków byliby idealni.
    Zaproponowałeś Szymona Majewskiego oraz Kubę Wojewódzkiego. Majewski mógłby być ciekawy, ale Wojewódzki gadałby tylko o sobie, a skoki byłyby tylko małym dodatkiem do jego osoby :)

  • stan początkujący
    szaranowicz

    Bardzo dobrze , że nie będzie komentował skoków. Gorszego komentatoranie niż Szranowicz nie ma. Jego gafy to klasyka nieudolnego komentowania.

  • anonim
    Włodzimierz Szaranowicz

    ... no i muszę przyznać, że Włodek lepiej kopie z półobrotu !

    CZAK NORIS

  • Huberts51 stały bywalec
    czarnylis

    lisku skoki narciarskie to nie ma byc zadna komedia! duzo ludzi takie cos by wkurzalo chyba!w ogole mowią tak jakos bez emocji! Chcesz zeby bylo smiesznie? to komentowac powinien Szymon Majewski i Kuba wojewodzki! to by byla komedia! hehe
    jedno jest pewne! najlepszy komentator to Włodek Szaranowicz!

  • anonim
    Manager

    www.mgskijumping.pun.pl JEDYNY W POLSCE PROFESJONALNY MANAGER SKOKÓW NARCIARSKICH.
    Co oferuje gra?
    - Wspaniałą zabawe.
    - System relacji LIVE z zawodów (tych w managerze)
    - Relacje TV z zawodów real i kwalifikacji (Link Justin.tv)
    - 15 unikalnych kadr narodowych
    - 3 typy rozgrywek pucharowych (PŚ, CoC, FISS Cup), Puchar Narodów, Igrzyska Olimpijskie, Mistrzostwa Świata, Letnie GP i Skoki Towarzyskie.
    - Codzienne Aktualizacje (conajmniej 3x dziennie[+ za każdym razem gdy Admin jest online] wyjątkiem jest poniedziałek- w ten dzień aktualizacje będą rzadsze)
    - Wspaniałą Atmosfere i wiele innych.
    PS.
    Dla tych co jescze nigdy nie grali w takiego managera radzę przeczytać dział Regulamin. Tam jest opisane wszystko co i jak.

  • iamtheone początkujący

    gratulacje dla pana Szaranowicza! myślę, że ta posadka się mu należała. :) dla mnie będzie to zawsze najlepszy komentator sportowy (obok Zimocha). emocje, które mu zawsze towarzyszą są wspaniałe.

  • emotka22 stały bywalec

    Szaranowicz jest najlepszym komentatorem bo Ci z eurosportu to tragedia a pan Szczęsny to porażka:D uwielbiam komentarze Włodka bo w jego komentach zawsze są emocję i wogólę to coś :p

  • czarnylis profesor
    Sonda

    Dobra ludziska, to zróbmy sondę: kogo widzicie w roli komentujących skoki narciarskie? Pełna dowolność w wyborze. Może być nawet Czesio z Włatców Móch ;)

    Ja proponuję parę TOMASZ JAROŃSKI I KRZYSZTOF WYRZYKOWSKI, komentująca kolarstwo oraz biathlon na Eurosporcie. Ich poczucie humoru, głosy, słownictwo, wiedza, przygotowanie zawsze na wysokim poziomie, a wzajemne przekomarzanie się to klasyka :)

    Wyobraźcie sobie sytuację po super długim skoku np. Maćka Kota.
    T.Jaroński: Ooo, papatrz Krzysztofie jak Maciek Kot daleko skoczył.
    K.Wyrzykowski: No, wyobraź sobie, że nie widziałem bo właśnie szukałem w notatkach jakiś informacji na temat Maćka, a ty Tomku nie widziałeś tych notatek bo jakoś nie mogę ich znaleźć.
    T.J.: Ależ zostaw teraz te notatki w spokoju, zrobisz sobie nowe po dzisiejszym konkursie, może nawet wpiszesz Maćkowi w rubryce osiągnięcia, podium zawodów PŚ.
    K.W.: To Maciek tak daleko skoczył? No popatrz 140 metrów, a wiesz to dziwne bo ostatnio wcale nie skakał daleko i może mu powiało pod narty, albo może sobie pomyślał coś miłego i to mu dodało sił?
    T.J.: Myślisz Krzyśku, że w skokach wystarczy sobie coś miłego pomyśleć i już się daleko leci? Chyba to nie jest takie proste, aczkolwiek być może masz trochę racji. Może ma lepszą motywację, jak sądzisz?
    K.W.: Nic, Tomku, nie sadzę bo gdzieś mi przepadły notatki a tam miałem wszystko na temat Maćka napisane, no szkoda, może znajdę po pierwszej serii i wykorzystam w drugiej...
    T.J.: ...o ile Walter Hofer ci w tym nie przeszkodzi.
    K.W.: No wiesz, Tomku, dlaczego pan Walter Hofer miałby mi przeszkodzić i w jaki sposób?
    T.J.: Może np. drugą serię odwołać i już notatek nie wykorzystasz, ale zostawmy notatki, bo na belce siedzi kolejny nasz reprezentant, Stefan Hula.
    K.W.: A propo Stefana Huli, nie widziałeś ,Tomku, notatek na jego temat bo gdzieś mi się zawieruszyły... coś mi się wydaje, Tomku, że następnym razem to ty będziesz pilnował notatek...

  • Huberts51 stały bywalec
    paulitka i opol

    sprobujcie tak przemawiac czy komentowac jak szaran too pogadamy! zebyscie chodziaz mieli w 5% taką wiedze jak on! smiech na sali! zaloze sie z ejestescie zakompleksionymi dzieciakami ktore nie mają przyjaciol! pewnie nikt was nie lubi i wyżywacie sie w internecie na czym popadnie! dzieci neo!

  • anonim
    ----

    No to na TVP zastali tylko Snopek i Szczęsny do komentowania

  • Damian stały bywalec

    Pawel jest jakims zakompelksionym dzieciakiem ktory zazdrosci Szaranowiczowi takiego talentu komentowania i WIEDZY !Snopek sie chowa jesli chodzi o wiedze , a jak slucham go to przysypiam
    FORZA SZARAN

  • anonim
    szaran...!!!

    Pamiętam kilka lat temu (może w Japonii LGP) podczas jednego z konkursów pod lampami oświetleniowymi latały owady. Włodek wtedy "błysnął" i stwierdził, że to jakieś "styropiany" organizatorzy rozsypują imitując warunki zimowe. UBAW PO PACHY !.
    Sprostowali dopiero w studio w TVP.

    Reasumując: Profesjonalizm - mierny. Zabawa i ubaw dla widzów słuchających komentarzy Włodzimierza Sz. - Celujący.

    P.S. - I tu widz dokonuje wyboru TVP lub EUROSPORT.
    JA POLECAM JEDNAK EUROSPORT !

  • kibic_malysza profesor

    @Gary

    Bzdury to opowiada Chruścicki na Eurosporcie, chyba coś ci się pomyliło z kanałami.

  • Huberts51 stały bywalec
    pawelf1

    komentowanie szarana nazywasz pajacowaniem? to jest wlasnie dobre komentowanie! snopek poprostu nudzi! czesto uzywa tych samych słow! ma fatalny głos ktory czasem nawet wnerwia! szaran ma bardzo dobry głos! no to przypomnij sobie sapporo 2007! zloty medal pieknie skomentowany w drugiej serii! i potem te opisywanie pracy adama! tego ze takiego zawodnika sie nie skresla! poprostu jego monolog kiedy morgi i amman niesli go na barkach byl idealny! czego chciec wiecej?

  • anonim

    Jeżeli wykładnikiem szefa telewizji sportowej ma być udział w prymitywnym programie "Taniec na lodzie" to nie lada wyzwanie stoi przed p. Szaranowiczem. Mimo, że opowiadał bzdury podczas transmisji skoków to umiał wprowadzić atmosferę oglądania. Moja propozycja lepiej zostać komentatorem. W telewizji TVP Sport i tak się nic nie zmieni nuda, nuda i jeszcze raz nuda.

  • pawelf1 profesor
    @Huberts51

    Obejżałem sobie ten filmik z Kupio. Snopek nie powiedział "ładny" ale piękny. Wogóle była radość i to dośc oczywista , dużo dobrego o Małyszu itd .,nie wiem co ci się nie podoba. Ze nie pajacował ? Po co? Po za tym to była pierwsza seria , Małysz wygrał po drugiej kiedy skoczył dużo blizej (Chyba wszyscy skakali gorzej,
    Ja nie twierdzę że Snopek jest najlepszy czy doskonały ja po prostu lubię go bardziej i tyle . Szczęsny to dla mnie żaden komentator.
    Ty lubisz ACHY I OCHY a ja lubię mieć świadomość, że gość wie o czym mówi że nie przyznaje medalu w skoku wzwyż kiedy jest jeszcze 4 zawodników ( tak było w Berlinie)

  • Nikki początkujący

    Musi dalej komentować! Nie widzę innej opcji.
    Bez niego to już nie byłoby to samo :(

  • Dorothy bywalec

    porażka ...

  • kamka weteran

    mam nadzieje ze dlaje bediz ekomentowal

  • Huberts51 stały bywalec
    pawelf1

    to ze Włodek trafil na najlepsze wydarzenia to nie przypadek! pomysl czy snopek miklas nieszczesny razem wzieci zrobili by takie emocje co on w Predazzo! wiem ze przy tych kapitalnych skokach nawet komentarz nie byl potrzebny aale poprostu widowisko bylo niewiarygodne!

    teraz cie zlamie Pawle! nie mow ze na reszte byly tylko ochlapy! przypomnij sobie Kuopio 2007! gdyby bylo tak aak mowisz to by za wszelką cene dali szarana! adam w najwiekszej formie byl! ten komentarz z tych zawodow jest poprostu beznadziejny! adam wygrywa tu leci stala nuta! BARDZO LADNY SKOK ADAMA MALYSZA! i nic poza tym! zatkalo kakao? http://www.youtube.com/watch?v=7xENjeH6N4o

    tam zaraz sie gubil w Berlinie! ciekawe jak sam bys sobie poradzil! wcale bledow nie bylo! widzialem duzo tych transmisji i niczego mi tam nie brakowalo!

  • Snoflaxe weteran
    @pawelf1

    Snopek i Miklas częściej komentowali w trakcie wybuchu Małyszomanii, a i tak do Szaranowicza im wiele brakuje. Oczywiście w kwestii przekazywania emocji i umiejętności ciekawego opisywania rzeczywistości.

  • Snoflaxe weteran

    Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam słuchać Szaranowicza nawet w nudnym konkursie (są takie w ogóle? :)). W jego głosie jest coś przyciągającego.
    Mimo, że słuchając czasem jego błędów mam wrażenie, że na temat skoczków i wydarzeń w ostatnich latach w skokach wiem więcej od niego, to jest on dla mnie komentatorem numer 1 :) Argumenty mówiące na jego korzyść chyba wszystkie padły poniżej :)

    A Snopek komentował znakomite konkursy w wykonaniu Adama np. w 2001 roku i jak dla mnie to była totalna klapa. Ten jego głos i jedynie klepanie o tym, co widać na skoczni mnie zniechęca do niego. Może i ma wiedzę, na temat skoków, ale dla mnie komentarz ma być barwny itp.
    Każdy ma inne priorytety, również w tej sprawie. Dla mnie wiedza komentatora nie ma aż takiego znaczenia, jeśli potrafi tak świetnie komentować jak Szaranowicz :)

  • pawelf1 profesor
    @Damian

    Sądząc po KULTURALNYM języku jakiego używasz by wykazać wyższość swoich poglądów to chyba wiemy kto tu jest dzieckiem . ja mam 40 lat.
    Nawiasem mówiąc nie znoszę Szczęsnego , a SZaranowicza oglądam od lat 25.
    Uwazam że kazdy może się wybić komentując "ERĘ MAŁYSZA" choć nie każdy taką okazję od życia może otrzymać .
    Zamiast wulgaryzmów chciałbym usłyszeć chociaż jedną cechę dobrego komentatora którą ma SZaran, oczywiście oprócz tzw "przeżywania" i miłych wspomnień związanych z sukcesami Małysza.

  • anonim

    Czym wy sie tak podniecacie. Spokojnie

  • anonim
    a jednak bez pań na igrzyskach

    malyszomania.com/index.php?action=2&newsid=3766

  • pawelf1 profesor
    DODAM ZE

    Czasami tzw. "Wielkość " jakiegoś komentatora i dobre kojarzenie sie kogoś takiego u kibiców nie musi wynikać z jego profesjonalizmu czy innych wspaniałych cech ale po prostu z tego że ten ktoś miał "SZCZĘŚCIE" komentować WIELKIE WYDARZENIA czy też WSPANIAŁE WYCZYNY WIELKIEG SPORTOWCA. Chyba wiadomo o kim mowa. Wtedy nie trudno zbudować sobie dobra markę i tzw. nazwisko.Ocenę w jakim stopniu możliwość udziału w tych wielkich wydarzeniach krełującuch go, SZaranowicz zawdzięcza swoim porządanym cechom dobrego komentatora (których według mnie brak) a na ile dobrym układom towarzyskim w TVP , pozostawiam wam samym.

  • Damian stały bywalec

    Szczesny Gnoj wynosic a nie do telewizji FORZA SZARAN!

  • anonim

    Chyba zdecydowana wiekszosc sie zgodzi ze skoki ze Szczesnym to nie bedzie nic ciekawego

  • anonim
    Szaranowicz najlepszy!!

    Szaranowicz absolutnie poza konkurencją. Skoki komentuję świetnie, ale to co robi w lekkoatletyce to już jest mistrzostwo świata! Faktycznie biegi Bolta były tego najlepszym przykładem. Ale co powiedzie o biegu na 200m z 1996 z Atlanty? Ja uważam, że to był najlepszy polski komentarz w historii:) Mam nadzieję że Włodek mimo wszystko zdominuje skocznie i w tym roku, i znowu uslyszymy opowiesci z sauny;) A co do Snopka, mam do niego jakiś sentyment, i nie wyobrażam sobie konkursów w Sapporo bez niego:) Szczęsny - do dymysji!

  • pawelf1 profesor

    Uczciwie powiem że nie przepadam za Szaranowiczem jako komentatorem sportowym . Jak dla mnie jest za bardzo roztrzepany . Na ostatnich MŚ w LA sprawiał wrażenie ,że chwilami nie wie co się dzieje . Razem z Jóżwikiem wygłądali jak dzieci we mgłe.ACHY i OCHY to dla mnie za mało , potrzebny jest 100% profesjonalizm i szybka orientacja w sytuacji. Słuchając komentarzy SZarana odnosiłem często wrażenie ,że o tym co się aktualnie dzieje na arenie sportowej wiem sporo więcej od niego ,że wszyscy oglądający wiedzą więcej.Boję się ,że Szaranowicz (OBYM NIE MIAŁ RACJI) zwyczajnie nie poradzi sobie z komentowaniem skoków z nowymi zasadami naliczania punktów. Zamiast komentarza będziemy mieli żale na nowy system i płacz ,że niczego nie wiadomo jak u Chruścickiego. Mam nadzieję ,,,,,,że się mylę.
    Ja lubie Snopka -100% profesjonalista . Popatrzcie na ostatnie LGP w Zakopanem.Na podstawie pokazywanych tylko i wyłącznie not końcowych i not za styl szybko i na bieżąco w pamięci wyliczał siłę i kierunek wiatru dla każdego zawodnika no i oczywiście wartość pkt "przelicznika".Szaran by sie popłakał.Mówi się ,że Snopek nie "przeżywa". Jak ma to robić skoro do komentowania dostaje same ochłapy.Nocne konkursy w Japoni (Najczęściej bez Małysza ) czy MP. Lepsze kąski dostaja ci co mają "większe plecy",
    Mimo to zdarzyło mu,się "poprzezywać" bo udało mu się komentować świetny w wykonaniu Adama konkurs w Trondhaim w Norwegii z rewelacyjnym rekordem . Zeby "przeżywać" trzeba jeszcze mieć okazje.

  • David27 doświadczony
    @Huberts51

    Tak ten bieg był fantastyczny i komentarz też, ale ja cytaty ze skoków brałem ;)

    No ta, a moim zdaniem Szaranowicz potrafi większe emocje w Fifie10 wzbudzić niż Szczęsny na skoczni..

  • Huberts51 stały bywalec
    david27

    zgadzam sie w 100% ! jest genialny ! a pamietacie to?

    -Zaczęli , Bolt znakomicie, BOOOOOOOOOOOOLT po rekord, GEJ go goni! Jaki bedzie rekord? 9.58! 9.58! Czy panstwo to widzą? to jest poprostu rekord XXII wieku! BRAAAWOOO BOOOOLT!

    Nie no poprostu klasa! szkoda ze nie mozna sie nim pochwalic za granicą tak jak sportowcem! Wlodek to jest poporstu brylant komentatorstwa!

  • anonim
    aa

    KATASTROFA !

  • anonim

    Trzeba napisać do Szarana chyba, zapytać czy będzie komentował skoki.

  • sledzik16 weteran

    Kompetentny człowiek na odpowiednim miejscu

  • David27 doświadczony

    "skoczek poprawił się 50 cm"
    "będzie daleki skok taaak jest!" - i tak ze sto razy to tak jest
    "skoczkowie skaczą jak jeden mąż"
    to cytaty Szczęsnego

    to Szaranowicza
    " Wylądował ustał Braaaawo Braaaawo Adam !"
    " Do MŚ w Sapporo zostało 20 dni a on idzie jak Polski Orzeł w Górę"!
    " po złoto, po medal, dla nas dla wszystkich Poooofrunął!Pięknie pięknie jest medal "
    " Adam Kochamy Cię 136m złoty medal Małysza na Mistrzostwach świata"

    nie ma porównania Szaranowicz jest genialny, a Snopek ma trochę za mało energii, a Szczęsny już lepiej jak w studiu siedzi!

  • fff doświadczony

    Ale on zbudował napięcie w tym konkursie w Predazzo, na MŚ. Tego nikt nie zapomni.

  • vegx redaktor

    Mówcie co chcecie, mi i tak dobrze słuchało sie jak komentował Szaranowicz. Ma świetny głos, potrafi go podnieść i tak modulować, żeby budować napięcie i odpowiednio podkreślić dalekie skoki. Fakt, popełnia błędy, czasem wieksze, czasem mniejsze, ale mozna mu to wybaczyc bo obok skoków jako takich, potrafi poruszyć jeszcze inne tematy zwiazane z tym co sie dzieje wokol tej dyscypliny.
    Z komentatorów na dobrą ocene zasługuje także Snopek, gdyby tylko miał więcej energii i troche lepiej wyrazal emocje. Na temat Szczęsnego ciezko sie wypowiadac, bo to w ogole nie jest komentator moim zdaniem. To co mówi nijak ma się do tego, co widzimy na ekranie. A już na zawsze zapamiętam jego tekst "trzymajmy ręce za naszego skoczka". Jaka parodia przeciez...

  • nelsonek9106 bywalec

    Cieszę się, że pan Włodek został prezesem, ale teraz pewnie mniej zawodów będzie komentował. Uwielbiam kiedy komentuje zawody, szczególnie PŚ w skokach, on wkłada w to całe serce. Pozdrowienia dla Szaranowicza.

  • anonim

    @ nieznany (*t91.sotn.cable.ntl.com)

    Ja po prostu zignoruję twoją zaczepkę i na nic tobie nie odpowiem a ty sobie myśl co chcesz twój problem.
    Bo na wyssane z palca teorie kogo ja na coś dzielę nie ma odpowiedzi bo nigdzie tego nie pisałam.
    I dla mnie Włodzimierz Szaranowicz jest najlepszym komentatorem skoków narciarskich i nie tylko tej dyscypliny według mnie nie ma lepszego a ty możesz sobie słuchać kogo sobie chcesz, twoja sprawa.

  • emotka22 stały bywalec

    serdecznię gratuluję panu Włodzimierzowi :)
    aajć już się nie mogę doczekać pierwszych konkursów z jego komentarzami !

  • anonim
    http://skoki.skispringen.source.at/i.php/19996/419214/13875/pl

    Już 23 listopada rusza gra Kornspitz Ski Jumping! Zarejestruj się już dzis!

  • Damian stały bywalec

    KURDE LUDZIE! To że Szaran jest Prezesem nie oznacza ze nie moze komentowac! On kocha skoki i napewno będzie komentowal tak samo czesto jak zawsze a może czesciej ! Do Kuusamo jedzie :)
    Wiec nie wygadujcie głupot prosze ..
    Bo oprocz niego nie ma prawdziwych komentatorow !
    Kto? Nieszczesny , Snopek ? to amatorzy nie majacy ani troche emocji
    FORZA SZARAN!

  • kolesio weteran
    Gratulacje

    A ja tam lubię komentarze Pana Włodka:) Fakt ze czasem się myli, ale każdy inny komentator też się myli, no a przede wszystkim komentarz Włodka zawsze jest taki... energetyczny.

  • JerzJerzy bywalec
    hmmm

    Korzeń mnie na tym stanowisku już nieźle wnerwiał więc fajnie że już go nie ma, ale czemu Szaranowicz? uwielbiam gdy komentuje sportowe relacje, a teraz raczej nie będzie mieć na to czasu. Owszem gość czasami powie coś głupiego, ale kurde jakie emocje on potrafi wprowadzić... Jest idealnym uzupełnieniem ciekawego i emocjonującego (zwłaszcza gdy Małysz w formie) konkursu.
    "132-3 metry może dalej i wtedy będzie Złoto..." Te słowa się pamięta.

  • Luk profesor

    "Od 2006 roku, Włodzimierz Szaranowicz razem z Dariuszem Szpakowskim jest komentatorem serii piłkarskich gier komputerowych FIFA."

    Posiadam FIFE 2006 i 2009, i świetnie tam nagrali komentarze Szaranowicza i Szpakowskiego ;)

  • anonim
    "Nie zrezygnowałbym z... komentowania złotego medalu Polaka (nigdy!). "

    @air (*227.chello.pl), 13 listopada 2009, 22:47

    Jeśli Szaranowicz chce być słowny- powinien też pojechać na MŚ w Lotach do Planicy.

  • anonim

    @nieznany
    Nie bążdż taki służbista. Wpadki i pomyłki zdarzają się wszystkim, którzy na "żywo"komentują zawody sportowe.
    Szaranowicz potrafił jednak zaskarbić sobie symatię telewidzów.
    Snopek - zgoda, bez emocji, ale w miarę rzetelnie i ma dobry głos.
    Najsłabszy jest Szczęsny - to taki facet, który by spaił najlepszy
    dowcip
    W 1999r. nawet najlepsza wróżka nie miała pojęcia, że za rok na skocznich świata będzie królował Adam.

  • nieznany weteran

    Jezeli tylko w taki sposob mozna bylo pozbyc sie wreszcie Szaranowicza ze stanowiska komentatorskiego podczas konkursow skokow, to niech i tak bedzie.
    A co do zachwytow nad komentarzami "Wlodzia" - zapewne pochodza od tych, ktorzy rowniez zwykli pracowac "na pol gwizdka", obowiazki wykonywac niechlujnie, niestarannie, "specjalistow" od wszelkiego rodzaju fuszerki. Takich nie brak.
    Dla niektorych atutem komentarzy Szaranowicza sa nawet popelniane przez niego bledy jezykowe, merytoryczne, przekrecanie wyrazow, niewlasciwa wymowa nazwisk - BEZ KOMENTARZA
    W TVP maja jednego dobrego komentatora - Stanislawa Snopka, najwyzszy czas by wreszcie przejal paleczke od swojego starszego kolegi. Nie mialbym nic przeciwko, by do wspolpracy ponownie zatrudniono Krzysztofa Miklasa i kogos mlodego, kto nabieralby doswiadczenia przy tej dwojce.
    Przy okazji mam zagadke dla @Fanki, ktora dzieli komentatorow na: zawsze wierzacych w Malysza (czyli dobrych) i tych, ktorym zdarzylo sie zwatpic (czyli diablow wcielonych). Kto podczas konkursow w Zakopanem w 1999 roku swoje komentarze okrasil nastepujacymi slowami: "Niestety, nie mamy obecnie dobrych skoczkow, ale za kilka lat moze to sie zmienic - posiadamy brylant, talent najczystszej wody, to 12-latek Kamil Stoch. Nalezy go odpowiednio prowadzic, bo ten chlopiec moze nam w przyszlosci dostarczyc wielu powodow do radosci."

  • anonim

    No to przynajmniej wreszcie "kaleczyć" skoki wespół w zespół z Polem T. Problem kto za niego jest w tym momencie dla mnie zupełnie drugoplanowy. Ciekawe jest to, że to kolejna osoba związana z LA, więc programowo pewnie niewiele się zmieni...
    Gratulacje? Szaranowiczowi tak, nam - też (pod warunkiem, że to oznacza zawieszenie komentowania "na kołku").

  • jak początkujący
    włodek...?

    Oj Włodek, ... Włodek.......
    Twoje macki sięgają nawet do skijumping.
    Ani jednego negatywnego......
    A pamiętam "kjutela" , "kutela".....itp. itd.

  • Gracekch początkujący
    błąd

    w newsie jest napisane gartulujemy a powinno byc gratulujemy

  • anonim

    Fakt w Lahti to Szaranowicz na k90 a Miklas na k120

  • wjacolek początkujący
    Gratulacje

    Gratuluje p.Włodku życze sukcesów,

  • Maciek5052 profesor

    Gratulacje:) W taki razie Pan Włodek będzie miał pewnie w grzyb roboty i niestety będziemy Go słuchać rzadziej niż w poprzednim sezonie albo w ogóle:(:(:( Ogromna szkoda , a ze Szczęsnym to broń Cię Boże.....:(:(:(

  • anonim

    Szczęsny jest tragiczny! Nie mogę go słuchać! A Szaranowicz zdecydowanie najlepszy komentator, mam nadzieję że nadal będzie komentował mimo awansu.

  • kibic_malysza profesor

    2 Drugi konkurs MŚ w Lahti na małej skoczni komentował Szaranowicz.

  • anonim

    SUPPPPPPPPPPPPER Brawo Szaran;];];]
    uwielbiam go

  • anonim

    Szczesny to katastrofa
    Snopek juz lepiej ale zbyt zamulony
    Krzysztof Miklas ok ale to klimat z przed roku 1999


    chyba najlepiej bylo by gdyby wrocil ten komentator co komentowa ms w Lahti / kto to byl tylko?

  • anonim

    Gratulacje dla Pana Włodka i mam nadzieję, ze ta nowa funkcja nie zakłóci jego cudnych komentarzy do skoków.
    Bez jego głosu podczas konkursów jakoś trudno mi sobie wyobrazić te emocje.

  • kibic_malysza profesor

    A zobaczycie sami, że Szaranowicz będzie nadal komentował skoki.

  • Xellos profesor
    ale lipa

    nie będzie miał kto komentować :( Reszta się nie nadaje. Na Eurosporcie jeszcze większa posucha z dziadkiem. Klapa.

  • anonim
    To facet

    z nadania starego ukladu czytaj betonu. Nic nie zmieni.

  • czarnylis profesor
    @air

    Dobrze, że szukają kogoś nowego. Snopek i Szczęsny nie zachwycają.

  • anonim

    Ale to była informacja przed wyborem na szefa działu sportowego.

  • anonim
    @ kibic_malysza

    To bylo kilka dni temu, jeszcze za Korzeniowskiego
    Zreszta, sami zobaczycie

  • kibic_malysza profesor

    @air

    To ten twój znajomy jakoś słabo poinformowany, bo nawet TVP podało na swojej stronie, że pierwsze konkursy PŚ będzie komentował Szaranowicz.

  • anonim

    Nie sądzę aby komentował jakiekolwiek zawody.

  • anonim
    z pierwszej reki

    mam swieze informacje od znajomego z TVP
    Szaranowicz na skoki pojedzie tylko na igrzyska
    wiekszosc konkursow - Szczesny
    kilka - Snopek
    szukaja jeszcze kogos nowego...

  • Snoflaxe weteran

    Oby oby. Żeby był przynajmniej tak często jak w zeszłym sezonie!

  • kibic_malysza profesor

    To jest najlepszy komentator sportowy skoków narciarskich - obok Zimocha.

  • anonim

    TAMM będzie komentował

  • anonim

    Ciekawe, kto będzie komentował skoki (oprócz nieszczęsnego Szczęsnego) ?

  • malyszomanka12 stały bywalec

    Ale będzie jeździł na zawody komentowac skoki?

  • TAMM profesor

    Ciekawe, czy będzie się spisywał lepiej niż Korzeniowski.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl