PŚ w Bad Mitterndorf: Evensen najdalej w serii próbnej

  • 2010-01-10 14:12

Johan Remen Evensen nie miał sobie równych podczas serii próbnej przed zawodami lotów na skoczni mamuciej (HS-200) w Bad Mitterndorf, Norweg poszybował na odległość 201 metrów.

Druga odległość należała do wczorajszego zwycięzcy, Roberta Kranjca, który uzyskał 195,5 metra. Tylko metr bliżej lądowali Harri Olli i Gregor Schlierenzauer. Na czwartym miejscu sklasyfikowano Antonina Hajka, Czech skoczył 193 metry. Granicę 190-ciu metrów przekroczyli także Andrea Morassi (192m) oraz Matti Hautamaeki (191,5m). Czołową dziesiątkę uzupełnili Martin Koch i Wolfgang Loitzl, Austriacy osiągnęli po 188 metrów oraz Anders Jacobsen z wynikiem 187,5 metra.

Polacy zaprezentowali sie słabo podczas serii próbnej. Najlepszy z nich, Stefan Hula był 14. po skoku na 182,5 metra. Dopiero 21. pozycję zajęli ex aequo Marcin Bachleda i Adam Małysz, którzy skoczyli po 175 metrów. Trzy metry krótszy skok oddał Łukasz Rutkowski, a swoją próbę zupełnie zepsuł Krzysztof Miętus (137,5m).

Po skokach 14 zawodników, jury zdecydowało sie obniżyć belkę startową z 6. na 3.

Pełne wyniki serii próbnej (.pdf)


Paweł Guzik, źródło: Informacja własna
oglądalność: (13902) komentarze: (231)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Niedzielne skoki Polaków w Bad Mitterndorf

    Miejsca Polaków w sobotniej seri próbnej:

    1.A.Małysz ----- 21 - 3 belka
    2.K.Mietus ----- 37 - 3
    3.S.Hula ------- 14 - 6 belka
    4.M.Bachleda - 21 - 6
    5.Ł.Rutkowski - 28 - 6

    Odległości Polaków w sobotniej seri próbnej:

    1.A.Małysz ----- 175.0
    2.K.Mietus ----- 137.5
    3.S.Hula ------- 182.5
    4.M.Bachleda - 175.0
    5.Ł.Rutkowski - 172.0

  • jozek_sibek profesor
    Zawodnicy jakich krajów wystartują w dwóch konkursach lotów narciarskich

    1.Austria ------ 7 (4 z 10 PŚ + 3 kwalifikacje)
    2.Finlandia ---- 6 (2 + 4)
    3.Polska ------- 5 (1 + 4)
    3.Norwegia ---- 5 (1 + 4)
    5.Niemcy ------ 4 (1 + 3)
    6.Słowenia ---- 3
    6.Czechy ------ 3
    8.Włochy ------ 2
    8.Korea -------- 2
    10.Szwajcaria - 1 (1 + 0)
    10.Francja ----- 1
    10.Rosja ------- 1

  • jozek_sibek profesor
    Awansowali do konkursu głównego

    Z 15 zawodników bez pkt PŚ 2009/2010 do konkursu głównego awansowało 3:

    1.HAJEK Antonin ------ CZE -- 200.5m - 193.1 pkt
    13.SEDLAK Borek ---- CZE -- 170.5m - 153.1
    29.CHOI Heung-Chul - KOR - 146.0m - 122.2

    Podane dane tyczą się kwalifikacji przed I konkursem - jak wiadomo odbywają się tylko jedne kwalifikacje do dwóch konkursów.

    W I konkursie lotów dwaj pierwsi zdobyli pkt PŚ.

  • jozek_sibek profesor
    Odpadli w kwalifikacjach

    Z 41 zawodników,którzy mieli pkt PŚ 2009/2010 w kwalifikacjach odpadło 4:

    16.Vassiliev -- 151 pkt - nie stanął na starcie
    19.Stoch ----- 138
    45.Matura ----- 15
    53.Descombes - 8

    Podane dane tyczą się kwalifikacji przed I konkursem - jak wiadomo odbywają się tylko jedne kwalifikacje do dwóch konkursów.

  • jozek_sibek profesor
    Lista startowa do kwalifikacji

    Z 56 zawodników zgloszonych do kwalifikacji pierwszych 15 nie posiadało pkt PŚ 2009/2010.

    Z 64 zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ 2009/2010 do kwalifikacji nie przystąpiło aż 23:

    11.Ito -------- 224 pkt
    18.Kasai ----- 144
    22.Schmitt ---- 84
    23.Janda ------ 78
    24.Tochimoto - 74
    27.Kuettel ----- 63
    34.Innauer ---- 42
    35.Karelin ----- 33
    39.Fannemel -- 26
    41.Cikl --------- 23
    42.Prevc ------- 21
    43.Fettner ----- 20
    47.Hayboeck -- 14
    48.Takeuchi --- 12
    48.Stjernen --- 12

    Pozostali nieobecni to zawodnicy z poza 50 klasyfikacji generalnej PŚ:Pikl,Koudelka,Kokkonen,Rosljakov,Yumoto,Karpenko,Freitag i Gangnes.

    Podane dane tyczą się kwalifikacji przed I konkursem - jak wiadomo odbywają się tylko jedne kwalifikacje do dwóch konkursów.

  • jozek_sibek profesor
    Rekordy Polaków na mamutach

    1.A.Małysz -------- 225.0m - Planica ----- 2003
    2.K.Stoch --------- 210.5m - Planica ----- 2007
    3.R.Mateja -------- 205.5m - Planica ----- 2007
    4.S.Hula ----------- 205.0m - Planica ----- 2009 - 19.III
    5.Ł.Rutkowski ----- 203.0m - Kulm ------- 2009 - 8 II
    6.P.Żyła ----------- 202.5m - Planica ----- 2007
    7.M.Rutkowski ---- 201.5m - Planica ----- 2004
    8.T.Pochwała ----- 195.0m - Harrachov -- 2002
    8.T.Tajner -------- 195.0m - Harrachov -- 2002
    10.P.Fijas --------- 194.0m - Planica ----- 1987
    11.K.Długopolski - 191.5m - Vikersund - 2004
    12.W.Skupień ---- 190.5m - Planica ----- 2004
    13.R.Sliż ---------- 183.5m - Planica ----- 2005
    14.M.Bachleda ---- 178.5m - Oberstdorf - 2008 - 21 II
    -----------------------------------------
    K.Mietus ----------- 169.0m - Kulm ------- 2009 - 8 II

  • anonim
    @ sledzik16

    Dobrze, że przerwano. Przecież gdyby nie przerwano, Evensen mógłlby być na podium :-(.

  • sledzik16 weteran

    Gdyby nie przerwano 1 serii to Evenssen byłby na podium

  • manuel@ doświadczony

    To chyba lepiej ze Turnbichler to taki jajcarz, niż gdyby miał być jakimś sztywniakiem, choć niektórzy wolą takich. yh.

  • anonim

    Thurnbichler wprowadzil do PS troche jaj , nie jet moze b.dobry ale jest niezly jeszcze w tym sezonei nie wypadl poza 30 i juz ma najwiecej pkt w historii swoich startow zobaczymy jak mu pojdzie w sapporo

  • Quarion_Blass początkujący

    Lubię jak ten komentator na Eurosporcie jedzie po skoczkach :D

  • Kat stały bywalec
    Decyzja Hofera

    Rzeczywiście decyzja bardzo krzywdząca Norwega. W tamtym momencie mocniej zawiało i jury bało się zbyt dalekich skoków następnych zawodników. Potem się uspokoiło. Schlierenzauer skoczył 203,5 metra z 3 belek niżej. Nie można mieć wątpliwości, że skoczyłby 200 kilkanaście metrów. A jak by wylądował? To już inna kwestia.

  • kozz początkujący
    2 seria?

    skoczy 25 zawodników i przerwą :D Bo Hoffer to czarny osioł a Tepes to czarny baran :D

  • Kostka stały bywalec

    żeby chociaż Thurnbichler mial powód do cieszenia, przecież on jest raczej przecietny

  • asd weteran

    Ponad 210 m skoczyć mógł może Schlierenzauer, poza nim pewnie nikt by tyle nie skoczył, a Evensen na luzie wylądował, także nie zrozumiała decyzja o powtórzeniu serii.

  • Quarion_Blass początkujący
    Thurnbichler

    Co wy się tak czepiacie tego Thurnbichlera, powinno być więcej takich wesołych skoczków :)

  • anonim

    kolejne "zwyciestwo" schlierenzauera
    przerwanie serii po skokach 29 zawodników to jaja
    schleri by nie prowadził po 1 serii gdyby skakał z tej samej belki co evensen

  • anonim

    A niech po ciemku skaczą z jakimiś latarkami

  • anonim

    Kurka znowu anulowali serię:(
    Przecież ta z powodzeniem można latać po 215 m i normalnie lądować.Jak mnie wnerwiają te powtórki serii.
    No ale wszyscy nasi dziś punktowali, dosłownie, wszyscy i to się liczy, brawo dla naszych.

  • Kat stały bywalec
    Dłuższy dzień

    Co to za gadanie. Austria jest bardziej na zachód, to znaczy, że dzień u nich zaczyna się i kończy później. To, że jest troch bardziej na południe gra o wiele mniejszą rolę w tym momencie.

  • asd weteran

    Niestety, po tym konkursie w PŚ Małyszowi odskoczą już mocno Schlierenzauer, Ammann, a takie sezony gdzie Małysz nie był w "czubie" klasyfikacji zazwyczaj nie były udane, oby teraz było inaczej - ale Lepistoe zapowiadał na TCS walkę o podium :(. Nie wygląda to dobrze, bo poza obiecującym początku (Kuusamo, Lillehammer) nie było żadnego "błyskotliwego" skoku, który mógłby zwiastować jakąś wielką formę. Teraz nawet z wiatrem pod narty odstaje od innych mocno dość ;

  • Kostka stały bywalec

    Wilkowicz powiedział, że nasi mają już nowe kostiumy :D

  • kozz początkujący
    !

    W Kulm nie ma oświetlenia i dlatego nie będzie II serii! Albo skoczy 25 zawodników a oni się zorientują że jest za ciemno :D

  • anonim
    Odwołać Jury!

    Jest powód...Austria jest bardziej na południu, więc szybciej robi się ciemno niż u nas...a w Polsce już ciemnawo:(

  • Maciek5052 profesor
    ;o;o (*120.client.duna.pl)

    Nie , lepiej łapać się za krocze na oczach całej Europy i udawać Jacksona :(

  • renfri1143 bywalec

    Brawo dla "juri"... Ale czy oni zasługują na takie miano? Przecież sędziowie powinni być obiektywni, a to co odwalili dzisiaj jest chyba tylko porównywalne z planicą 2009, kiedy kilka razy przed Gregorem zmieniali belkę. Schlierenzauer pierwszy, Amman poza podium, więc chyba nikogo nie zdziwi odwołanie II serii...
    To się robi śmieszne. Mógł być piękny konkurs... Hofer i Tepes zapomnieli chyba, że to nie oni mają być głównym gwiazdami PŚ.
    Evensen nie klaskał ironicznie ani nie pukał się w czoło... A przecież mógłby... Co znaczy dobre wychowanie...

  • anonim

    jakoś mi wisi teraz czy jest 5 czy 4 naszych...
    ustawianie zawodów jest śmieszne..
    a potwierdzenie tego że kiedyś skoki stały na wyższym poziomie:
    Wolfgang Loizl - dawniej nic nie znaczący średni skoczek
    teraz światowa czołówka
    ;]

  • JA :D doświadczony

    Adam przyzwoicie. Mówiłam, że nie zawiedzie.

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Kruczek aż pięciokrotnie będzie machałw II serii, więc powinien iść poprawić makijaż. Przebrać się...

  • anonim
    Polacy w komplecie

    BRAWO POLACY! Komplet w 2giej serii. Bardzo ładnie! BRAWO!

  • anonim

    Mam nadzieję, ze Rutek się poprawi w drugiej serii, bo stac go na to

  • Edward bywalec
    Bez przesady

    Nie przesadzajcie, nie ma żadnych podstaw do odwołania drugiej serii, konkurs idzie bardzo płynnie

  • Saym0n początkujący
    Thurnbichler

    Chyba trochę szpanuje no ale przynajmniej jest z czego się pośmiać.

  • gostek15 początkujący

    Czemu mówicie, że Hofer załatwił Schlierenzaurowi zwycięstwo ? Przecież jakby była wyższa belka to skoczyłby maksymalnie ile by się dało i również by prowadził.

  • anonim

    No Bachleda 2 razy powtarzalnie. Brawo

  • czarnylis profesor

    Start 2 serii 15:34
    Mówiłem, że będzie dobrze i mamy szansę na komplet.

  • Luk profesor

    Małysz stoi w miejscu, więc radośc umiarkowana

  • materac doświadczony

    szkoda że Evensen nie skoczył z 10 m dalej. może w drugiej serii.

  • anonim

    ciekawe co teraz hoffer zrobi bo hula weszedl

  • anonim

    Tera dziękować Hoferowi, to w końcu dzięki niemu mamy komplet Polaków w 2 serii!

  • kozz początkujący
    Druga seria

    Nawet się nie cieszcie, że zobaczymy pięciu Polaków, bo drugiej serii nie będzie.

  • anonim

    no to drugiej serii nie bedzie :D

  • anonim

    No i mamy komplet :)

  • anonim
    idioci

    To, że ma poczucie humoru, to dyskwalifikuje go ze skakania? Lepiej być mrukiem jak Ahonen, głowa w dół i schodze z zeskoku? ...

  • anonim

    No to Patyk wygrał.Wujcio Hoffer mu załatwił.

  • max81 bywalec

    O ile ta druga seria sie odbedzie... bo z Hoferem i jury nigdy nic nie wiadomo..

  • passenger_krytyk stały bywalec

    No to mamy komplet w finale ;-)

  • TAMM profesor

    A już myślałem, że Hula znów będzie 31.

  • gostek15 początkujący

    Stefan wejdzie do 30 !

  • anonim

    Nie wiem o co wam chodzi. Przynajmniej umie się bawić.

    PS. Żeby nie było. Nienawidzę Austriaków ze świnią na czele.

  • anonim

    Na miejscu Austriaków to bym nie wystawiał takiej małpy do zawodów PŚ

  • anonim

    Nic bardziej mnie nie irytuje niż zachowanie Thurnbichlera...

  • Saym0n początkujący
    Sory za spam

    kozz masz rację

  • anonim

    Moonwalk! :D

  • anonim

    Jeszcze Hula i byłby komplet. Wank powinien skoczyć słabiej i mam nadzieję że ktoś jeszcze zepsuje.

  • anonim

    jak myslicie wejdzie Hula ?

  • passenger_krytyk stały bywalec

    MAłysz, Rutek, Miętus i BAchleda już w finałowej serii, ktorej nie będzie ;-)

  • anonim

    heh Kruczek wyglądał jak kretyn ciesąc się ze skoku Miętusa przy Pointnerze:D

  • Kostka stały bywalec

    Brawo dla Krzyska :)
    No i Hajek krócej od Adama :)

  • kozz początkujący
    Konkurs!

    Kto będzie dzisiaj czarnym koniem zawodów? Ja wybrałem czarnego osła i czarnego barana. Otóż czrnym osłem jest Walter Hoffer, a czrnym baranem Miran Tepes!

  • anonim

    Życiówko Krzyśka :D

  • skorpios stały bywalec
    Przestan spamowac.

    autor: Saym0n (simon12-3@tlen.pl) gg: 9687194, 10 stycznia 2010, 15:00
    Evensem
    mam nadzieję że pokaże tym AUT-om.

    http://zgarnij-doladowanie.pl/ref,3j4xduhy8cpbRimHxRCD3Kxso9cZHg5J.html

    Proszę


    Ja tez prosze, przestan spamowac, to juz robi sie nudne.

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Memory, Five, Hoffer. I wszystko jasne ;-)

  • anonim

    Sprawa jest prosta.Jeżeli Evensen (lub ktokolwiek inny) wyprzedzi plujka to będzie druga seria a jeśli będzie prowadził to Hoffer odwoła druga serię.

  • anonim

    ale to są fantastyczne "LOTY"
    160 m cudo

  • Kostka stały bywalec

    Krew zalewa człowieka, za to co robi jury :( Który to juz skrzywdzili Stefana?
    Mam nadzieje, ze bedzie 2 seria.

  • Luk profesor

    masakra żenada, brak słów na to wszystko

  • asd weteran

    Hofery się popisały..

  • materac doświadczony

    już dajcie spokój Schlierenzauerowi, potraficie coś jeszcze w ogóle oprócz najeżdżania na niego? skoczył bardzo dobrze, najlepiej ze wszystkich po obniżeniu belki.
    mam jednak nadzieję że Evensen skoczy jeszcze lepiej.

  • anonim

    No schlieri pierwszy , Kranjec drugi i Hofer i Tepesz szczesliwi. Jedna serie przeprowadza i do domu haha.

  • Maciek5052 profesor

    Teraz nasi zamiast skakać lepiej to będą skakać jak ze śrutem w d.upie :( Cooooo za peeech:(

    Coo za układy:(

  • anonim

    Oby Evensen zjechał Walterka i Szliriego i wygrał zawody! Kuźwa czy oni muszą dawać temu Gregowkowi wygrane?Szef Fisu powinien być z Arabi ..

  • Luk profesor

    będzie 1 seria bo grzesiek prowadzi, żenada

  • Maciek5052 profesor

    haha no dokładnie , jeśli po 1 serii Gregorek będzie pierwszy lub conamniej na podium to drugiej serii nie bedzie , oczywiscie tłumaczenie będzie złymi warunkami i zbliżający sie wieczór ;D

  • materac doświadczony

    203 m - najdalszy skok po obniżeniu belki. mogli spokojnie zostawić tak jak było.

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Miętus pewnie skoczy 140, Bachleda 150, Hula 153, a Rutek 165

  • anonim

    wiecie czemu czat nie działa ?

  • atb stały bywalec
    porażka

    no dobra, Gregor pierwszy - można kończyć zawody, bo go ktoś jeszcze w 2. serii przeskoczy;

    decyzja "żyri" - brak słów

  • passenger_krytyk stały bywalec

    I pomyśleć, ze tacy sympatyczni skoczkowie jak hajek maja wypadki samochodowe, a inni nielubiani skaczą dziś ponad 200 m.

  • anonim

    Mam nadzieje że Evensen znowu skoczy ze 205 metrów a don Hoffer i Gregorek sie pos..ą z wściekłości.

  • anonim
    wstawaj wstawaj

    wstawaj nie udawaj... mam nadzieje ze bedzie 2 seria...

  • anonim

    Schlieri pierwszy, więc nie będzie drugiej serii ;))


    :(((

  • anonim

    Ammann daleko. Już mamy po drugiej serii...

  • anonim
    bleeeeeeeeeee

    ooooo, ale go poniosło. Znowu te cholerne warunki...co za pech...dobry skok Adama, może nie na czołówke, ale całkiem przyzwoity, myśle, że w okolicach 12 miejsca będzie po 1 serii, o ile druga będzie..

  • Maciek5052 profesor

    Po skoku Gregora powinni zmienic belkę moim zdaniem :D

  • anonim

    MOZE TERAZ BELKA W DÓŁ? :PP ZENADA

  • anonim
    brawooooooo GREGOR

    TY jesteś mistrzem

  • anonim

    Cholerny plujek

  • anonim

    ekhm znow wszystko ustawione :(
    BOJKOT W ZAKOPCU !

  • anonim
    kamka

    ta pewnie odleglosci mu zle mierza, ma zly wiatr, dajcie spokoj, bo to zalosne komentarze

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Trzymajcie kciuki, żeby Szlirencauer skoczył nie więcej niż 185 metyrów ;-))))

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Ilez znaczą kombinezony. Loitzl nie skakałby tu tak dobrze, gdyby nie kombinezon.

  • anonim

    Co Wy chcecie od Adama? Jest dobrze :)

  • anonim
    2 seria

    bedzie 2 seria ?

  • Saym0n początkujący

    http://zgarnij-doladowanie.pl/ref,3j4xduhy8cpbRimHxRCD3Kxso9cZHg5J.html

    Plis jedno kliknięcie

  • anonim
    bleeeeeeeeeeee

    Tak warunki się zmieniły nie mogę już z tego...a jak Amman skoczy 200 to znowu się polepszą, podobnie jak Szliri, o już dla loitza się zmieniły

  • kamka weteran

    mnie tez sie ywdaje ze zle mierza dlugosci Małyszowi

  • Luk profesor

    zgadzam się forma stoi w miejscu tam gdzie była przed TCS

  • anonim

    ale Ci co skaczą po Adamie jeszcze krócej - musiały się zepsuć warunki tuż przed jego skokiem

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Szliri zadzwonił do Hoffera, wygęgał, że on nie jest w stanie tak daleko, ze to go obraża... miejsce poza podium i Hofi ma zmnijszyć najazd (czytaj: konkurencję) ;-)))

  • Patryk bywalec
    Lotnicy

    Małysz jak na razie przegrywa tylko z lotnikami, więc skok był dobry ;]

  • kkrzyho początkujący
    Chyba trzeba zmian we władzach skoków!

    Mam wrażenie, że Hofer i co. kompetnie nie czują skoczni w tym sezonie. W Insbruku od pierwszego skoku było widać, że rozbieg jest zbyt pasywny, ale panowie dalej swoje. Teraz kompletnie niezrozumiała decyzja po skoku Eversena, który na treningu był najlepszy, spokojnie ustał skok 210 i nagle dziwna decyzja o anulowaniu konkursu. Czy to dlatego, że to Norweg poleciał tak daleko, a nie Austriak? Chyba czas pomyśleć o emeryturze.

  • lolo stały bywalec
    Status quo

    Z formą Adama nic nie drgneło do przodu.

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Chyba jednak warunki już się zmieniły ;-)))

  • anonim

    czy Wam tez wydaje sie ze Małysz skoczył o wiele dalej niż te 188,5? porównując ten ostatni skok ze wczoraj to było to ok 191 m..

  • anonim

    Hoffer zmienił bramke bo Gregorek sie popłakał w szatni po skoku Evensena na 210 metrów.

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Słabiuteńko Małysz... Nie doleciał do noszenia.

  • Maciek5052 profesor

    Brawo Adam , pozamiatane :(

  • kamka weteran

    za mało zeby te kilka matrow dalej

  • czarnylis profesor
    Brawo jury

    Słuszna decyzja. Najlepsi by się pozabijali na dole. Cóż, nasi muszą powtórzyć dobre skoki i już. Mamy szansę na awans całej piątki, a tak Krzysiu by już odpadł.

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Ale było widać, jak na dole można złapać odpowiedni wiatr... Tylko trzeba tam dolecieć ;-)))

  • damianb4 bywalec

    Adam żeby było daleko kolo 195 m ....

  • anonim

    Stefana po raz enty oszukano

  • anonim

    I co Hoffer ty austriacka mafijna kreaturo? Po Krańcu też zmienisz bramkę?

  • max81 bywalec

    Moze sie wiaterek odwrocic i zegnajcie Polacy.. przy tak niskiej belce..

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Ale mielibyśmy piękny konkurs! A tak kilku ponad 190 m., a do kwalifikacji wystarczy 160!

  • bigus stały bywalec

    Jest jednak dobrze...jak polacy skoczą znów dobrze to Hofer nie przerwie, bo bnie ma oświetlenia chyba....

  • materac doświadczony

    to jest jakaś farsa co oni znowu zrobili.
    ja rozumiem bezpieczeństwo zawodników, ale...
    nie no bez komentarza.

  • anonim

    znając życie teraz do drugiej wejdzie tylko dwóch naszych :/

  • anonim

    PRZEPRASZAM > , HOFFER I AUSTRYJACY TO MAFIA ,, ZERO FAIR PLAY!

  • passenger_krytyk stały bywalec

    A Snopek mówi coś o zaufaniu do panów Ważnych... Decydentów ;-)

  • anonim

    Co za idoci!
    boją sie że ich szlirek sie zabije ;p
    moim zdanie puchar swiata pownien zmienic nazwe na puchar austriaków.

  • max81 bywalec

    Austriacka mafia.Brawo mafiozo Tepfer.I jury rowniez brawa za kolejna wspaniala decyzje!

  • anonim
    Ptaku

    MOGE SIE ZALORZYC O 10000 ZE NA PEWNO NIE :))))

  • anonim

    Hofer i SZLIRI stopują skoki i tyle
    kiedyś o Adama się tak nie bali
    to mają być najlepsi skoczkowie świata?
    Żałosne...
    Takich jak Malysz , Ahonen Hannawald czy Shmit juz nie ma reszta to podróbki i zabawki pana Hofera..

  • anonim

    NIe no ludzie Bojkot pucharu świata hofer do dymisji

  • anonim

    Hofer! Co? Ty k******! Tpo jest skandal i jak sie tu fascynpować tym sportem? Powie mi ktoś?

  • Maciek5052 profesor

    Ciekawi mnie czy jakby Austriak skoczył 210 m to czy by belkę zmieniali ?

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Ale absurd! Czy Terpes i Hoffer są nienormalni? Hula, Rutek i bachleda już byli, już... witali się z gąską...

  • anonim

    TRENERZY BIERZCIE ZAWODNIKOW NA DÓŁ!

  • max81 bywalec

    Brawo jury... kompromitujecie sie dalej... Evensen to w koncu pionek ktory nie ptorafi latac na mamutach!1

  • anonim

    żenada

  • bigus stały bywalec

    nie komentuje Hofer...nie lubi Huli...

  • pawelf1 profesor

    Zaczynamy od nowa!

  • anonim

    bez komentarza...

  • Maciek5052 profesor

    Zmiana belki , jaki żal:(

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Ale mają warunki ;-))). Znając szczęście Adama, to przed skokiem Małysza coś się zmieni na gorsze ;-(

  • Maciek5052 profesor

    A nie sorry , Bachleda wszedł:)

  • damianb4 bywalec

    jest noszenie co super nie prorokuje Adamowi :/ zwkle przy takim wietrze Adamowi odlatują :/ Oby tak nie było :P

  • Maciek5052 profesor

    Wiatr teraz pod narty dla wszystkich , więc Bachleda będzie tradycyjnie 31 :(

  • pawelf1 profesor

    Bachleda już wszedł . w najgorszym przypadku bedzie 3o razem z Colloredo , oczywiście jak nie będą powtarzać .

  • max81 bywalec

    Jeden zepsuje i mamy komplet Polakow.. ale nie ma kandydata niestety juz.

  • TAMM profesor

    Evensen pokazał, że jest jednym z najlepszych lotników.

  • bigus stały bywalec

    jak odwołają to....Hula

  • max81 bywalec

    Bachleda chyba wszedl...

  • kamka weteran

    Evensen sie rozbrykał

  • max81 bywalec

    Nie ma kto zepsuc.. niestety.Sami lotnicy zostali

  • anonim

    Bachleda i Mietus nie wejda- nie ma kto zepsuć

  • Maciek5052 profesor

    Thurnbichler - ciekawe jaki cyrk zaraz odwali :(

  • anonim

    Polacy naprawdę nieźle. Może wejdą wszyscy.

  • anonim

    Mam pytanie ktora belka?

  • anonim

    tak jakoś jakby wogóle te skoki takie mierne są od tak

  • kamka weteran

    Dzsiaj Sikora i KOwalczyk ładnie przydałby się jesze MAłysz na podium :D

  • Maciek5052 profesor

    Stefanek rewelacja ! yes yes yes :D

  • anonim

    PO 1 kamil nie byl mistrzem polski tylko adam a po2 kamil sie nie zakwalifkiowal

  • daw022 bywalec
    Piotrek_z_Kalisza

    Przecierz on się w piątek nie zakwalifikował.

  • anonim

    A które miejsce zajął niedoszły MP ze Szczyrku Kamil Stoch? ;-)))

  • anonim

    Justyna dzisiaj 1 , Sikora biegnie na 2 miejscu to i Adaś też dzisiaj bd wysoko :)))

  • JA :D doświadczony
    @kolesio

    A skąd to możesz wiedzieć?

  • anonim
    skład na Japonie

    Kot, Kubacki, Ślisz , Hula, Bachleda , Rutkowski

  • Fanka_Ammanna doświadczony

    odczepcie sie od Małysza, za to co osiągnął to nawet jakby teraz się nie kwalifikował to powniście go wysławiać nad niebiosa!

  • kolesio weteran

    Adam spóźnił skok - myślę że wychodzi zmęczenie po TCS i zestaie 20 skoków w Ramsau bez dnia przerwy.

  • bartek9810 początkujący
    pozder

    Od kilku lat ? jak wygrywał to się cieszyłeś z tego teraz jak nie staje na podium to go krytykujesz.

  • Fanka_Ammanna doświadczony

    wiecie co, o fanach Gregora to najlepiej wypowiada się nonsensopedia to sa rozwrzeszczane nastolatki + austryjacy + nieliczne wyjatki + nasi komentatorzy reszta ludzi go nie lubi

  • anonim

    w przyszłym sezonie tvp będzie pokazywać biegi ale nie oprócz a zamiast skoków, jeśli teraz nie pokazują oni sukcesów Justyny Kowalczyk to w przyszłym sezonie tym bardziej nie będą chcieli pokazywać braku sukcesów naszych skoczków

  • anonim

    Małysz od kilku lat skacze w słabszych warunkach... no comment

  • anonim
    komentarz redakcyjny

    "Palacy słabo się spisali, Hula byl 14". Hula 14 to słaby wynik? Nie rozumiem tych komentarzy.

  • JA :D doświadczony

    Ten konkurs i tak jest nieważny dla Adama. Po Sapporo i tak wypadnie z dziesiątki ;/

  • bartek9810 początkujący

    Małysz skakał w trudniejszych warunkach.

  • anonim

    No ale Ahonnen, Romoren i paru innych z czołówki też skoczyło słabiej.
    Z pewnością była niezła loteria, któej nie unikniemy także w konkursie.

  • manuel@ doświadczony
    @Fanka_Ammanna

    Może i faktycznie chce wypalić jakis świetny skok w konkursie i zaskoczyć reszte, ale na rekord bym się nie nastawiała ;) Wątpie czy zostanie pobity dziś. Ale jakby Simi go poprawił to nie miałabym nic przeciwko :)

  • Sikor początkujący
    Kłamiecie!

    napisaliscie, ze wrzuciliscie artykul o 13:12, a wtedy jeszcze nie skonczyli skakac!

  • anonim

    Skoro jechali z 3 belki, to w konkursie będą zapewne jechać z 1 lub znając Hofera to z -1

  • james4444 bywalec

    No to wiadomo: w konkursie będą miejsca polaków bardzo słabeeeeeee

  • dojczer stały bywalec

    @Fan Kamila
    wez lepiej zamilcz bo nie wiesz co mowisz

  • Fanka_Ammanna doświadczony

    e tam, wyniki z treningów nie dają nic oprócz przewagi psychologicznej(no która jest bardzo ważna), czyżby Ammann chciałby wypalic z jakimś znakomitym skokiem w konkursie? może rekord?

  • anonim
    słabo?

    jak to słabo? wczoraj było ponoć przeciętnie - dziś słabo? wszak prawie tak samo - moim zdaniem się poprawili chłopaki - nie skaczą już po 160 metrów - oczywiście pomijając Krzysia

  • bartek9810 początkujący

    Nie skalal :)

  • manuel@ doświadczony

    No właśnie, co z Ammannem? Skakał w końcu w próbnej czy nie ?

  • Fanka_Ammanna doświadczony

    Ammann nie skakał?

  • DamaKier początkujący

    obyś miał rację. Wszyscy coś cienko w tej próbnej skoczyli.
    ważna sprawa:
    Małysz miał jedną z najniższych prędkości, ale zanim ktoś cokolwiek powie to spójrzcie na prędkość Olli - była identyczna (96.5) a skoczył 194.5 m jeden z najlepszych wyników.

  • Snoflaxe weteran

    Wydaje mi się, że była spora loteria. Trzeba będzie w konkursie mieć sporo szczęścia.

  • dojczer stały bywalec

    są tak slabi ze to sie w glowie nie miesci, nawet rutkowski z wysokiego rozbiegu sie posypal

  • DamaKier początkujący

    A Ammann co? chce trochę postraszyć Schlieriego, najgorsza jest niewiadoma.

  • anonim

    W konkursie na pewno Polacy się poprawią

  • anonim
    słabo polacy

    sałabo polacy skoczyli w SERI PRÓBNEJ

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl