PK w Neustadt: Hayboeck wygrywa pierwszy konkurs, Polacy poza finałem

  • 2010-01-16 15:58

Michael Hayboeck wygrał pierwszy konkurs Pucharu Kontynentalnego w Neustadt. Austriak wyprzedził Bjoerna Kocha oraz Borka Sedlaka.

Michael Hayboeck skakał w Neustadt najrówniej. Austriak lądował na 136,5m oraz 139,5m. Na drugim stopniu podium uplasował się jego reprezentacyjny kolega Bjoern Koch. Austriak uzyskał dziś 135,5m i 137,5m. Na trzecim miejscu sklasyfikowany został Borek Sedlak. Czech oddał skoki na odległość 136m i 135m.

Po pierwszej serii konkursu Pucharu Kontynentalnego prowadził Tobias Bogner. Niemiec uzyskał aż 137,5m, niestety zepsuł swój drugi skok i ostatecznie zajął ostatnią lokatę.

Niestety, do finałowej "30" nie udało się awansować żadnemu polskiemu zawodnikowi. Najbliżej tej sztuki był Tomisław Tajner, który poszybował na 126 metr. Niestety, wystarczyło to na zajęcie zaledwie 32. miejsca. Na pozycji 34. został sklasyfikowany Piotr Żyła (126m), a Dawid Kowal był 54. (116,5m).

KLASYFIKACJE I WYNIKI:
Zobacz wyniki I serii konkursu »
Zobacz końcowe wyniki konkursu »
Zobacz aktualną klasyfikację generalną Pucharu Kontynentalnego »
Zobacz aktualny ranking CRL »


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (11690) komentarze: (115)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    @aciddrinker

    Kot ma dopiero 18 lat i praktycznie lata kariery jeszcze przed nim o ile będzie solidnie pracował. Natomiast Śliż nie dostał nawet 20% szans występów w zawodach jakie przez lata marnował Tonio a mimo tego przewyższa kilkukrotnie Tonia w ilości zdobytych punktów zarówno w PŚ jak i w PK. Biorac pod uwagę ostatnie dziesięć sezonów, nie było skoczka który miałby mniejszy współczynnik powstały przez podzielenie ilości powołań na zawody do ilości zdobytych łącznie punktów. Tomisław Tajner jest zatem najmarniej spisującym się zawodnikiem tego dziesieciolecia. A mimo to wciąż się na niego stawia...

  • anonim
    No tylko nie Śliż i Kot!

    O ile Tajner jest fatalny i stary to ja po prostu nie mogę patrzeć na będącego w jego wieku [ale nie mającego ojca prezesa i dlatego tak się go nikt nie czepia] Rafała Śliża albo zawsze słabego na arenie międzynarodowej Macieja Kota.

  • HKS profesor

    Nie będzie konkursu.

  • pablo początkujący
    -

    gdzie jest relacja live z dzisiejszego konkursu PK?

  • anonim
    @ZKuba36

    To był chyba najlepszy komentarz jaki przeczytałem na skijumping.pl
    Rzeczywiście jest zbyt duża różnica między PS a Fis Cup.
    Pierwsza 4 i czterech Polaków( Fis Cup oczywiście)
    W PK cała trójka nie weszła do drugiej seji....
    W PŚ jest 2 w "30" + Adam i Kamil.

    Myślę, że Klimek powinien wystąpic w Zakopanem. To jest bardzo zdolny skoczek, tylko trzeba dac mu szansę :)

  • anonim

    ----- A swoją drogą to zadziwiejące jest, że najlepsi polscy juniorzy, którzy przecież już wkrótce powinni przymierzać się do występów w PŚ, występują w zawodach FIS Cup a nie w PK.-----

    Pozwoliłem sobie zacytować @ZKubę36, bo to chyba najważniejsze zdanie wypowiedziane w całej dyskusji pod tym artykułem. Po co komu sukcesy polskich juniorów na oskakanej przez nich skoczni w Szczyrku na pietruszkowych zawodach? Pięciu najlepszym można było przecież dać szansę występu w zawodach PK. Gorzej niż obecna na zawodach trójka by nie wypadli...

  • benito bywalec
    ZKuba36

    Bardzo słusznie zauważyłeś i cały ten Twój komentarz powinien trafić do Pana Tajnera z żądaniem publicznej odpowiedzi.

  • ZKuba36 profesor
    Dziura.

    Ten tydzień ujawnił nam wielką dziurę w naszym systemie szkoleniowym.
    1. Kadra A. - Kruczek robi bardzo dobrą robotę. Mamy 6 skoczków, których wyjazdy refunduje FIS. Praktycznie cała kadra A jest zajęta obsadzając PŚ. Normalnym zjawiskiem jest, że po pewnym czasie kilku najsłabszych (lub przemęczonych) skoczków trzeba odesłać do "reperacji". Muszą oni spokojnie potrenować i w tym czasie nie startują w zawodach. (Swoją drogą to ciekawe kto "reperował" Rutkowskiego i Bachledę, bo zrobił to doskonale. Nawet Bachleda zaczął w zimie skakać całkiem nieżle).
    2. Kadra młodzieżowa. Głównym celem kadry młodzieżowej jest przygotowanie skoczków do MŚJ i obsadzanie FIS Cup. Jak na razie trudno cokolwiek zarzucić trenerowi Celejowi w realizacji tego zadania.
    3. Wielką "czarną dziurą" jest brak kadry B, której trener byłby odpowiedzialny za obsadzanie miejsc w PK oraz przygotowywanie zawodników do przyszłych występów w PŚ.
    Pomiędzy poziomem zawodników startujących w PŚ a poziomem zawodników startujących w FIS Cup jest zbyt duża różnica aby np na podstawie wyników ze Szczyrku tworzyć reprezentację na Zakopane.
    A swoją drogą to zadziwiejące jest, że najlepsi polscy juniorzy, którzy przecież już wkrótce powinni przymierzać się do występów w PŚ, występują w zawodach FIS Cup a nie w PK.
    Kto jest za to odpowiedzialny?

  • anonim

    tata kowali i tonia musza przejrzec na oczy bo oni juz nic nie zdzialaja szkoda kasv na nich kosztem mlodziezv

  • anonim
    @Lyder

    Nie zrozumiałeś mojego komentarza, a stoi w nim jak byk, że ten zawodnik jest mi kompletnie obojętny. Chodzi mi jedynie o to co zawsze: o dobro polskich skoków. Komisje śledcze mnie nie interesują - ja zwykły kibic jestem.

  • Lyder początkujący
    :)

    2006 Ciebie to powinni włączyć do komisji śledczej w każdej kolejnej aferze. Czepiacie się Tonia, jakby nie było czego.

  • anonim

    Nawet dla niezbyt rozgarniętego obserwatora oglądającego niedawne MP nie było trudnością odgadnięcie co pomogło Toniowi w zajęciu tak dobrego, piątego miejsca na niedawnych MP. Teraz wysłano go na PK dbając o to, by pozostali wysłani tam Polacy byli tylko tłem dla niego, stąd wybór na zawodników będących aktualnie w fatalnej formie. Pewnie decydenci w PZN żałują, że nie mogli wpływać na decyzje kadrowe w innych federacjach, mielibyśmy wtedy zapewne najsłabiej obsadzone konkursy PK w całej historii cyklu. Jeśli celem jest przepustka na PŚ w Zakopcu, to ja jako wieloletni kibic skoków życzyłbym sobie, zeby Tonio jutro spadł na bulę. Nie z jakiejś niechęci do tego skoczka - bo jest mi on kompletnie obojętny, ale dla dobra polskich skoków. Akurat Tonia zapamiętam jako tego zawodnika, który przez wiele, wiele sezonów wysyłany był na zawody mimo fatalnych wyników. To są fakty i żaden obrońca Tonia nie zdoła tej historii zafałszować (tych mniej zorientowanych lub bardziej zaciekłych odsyłam do archiwum). Choćby ze zwykłego poczucia przyzwoitości nie należy się miejsce w kadrze zawodnikowi, który przez wiele lat blokował miejsca innym bardziej perspektywicznym i młodszym zawodnikom utrudniając im zdobycie doświadczenia w sportowej rywalizacji z zawodnikami innych krajów, być może gdyby nie jego wieloletnia obecność w kadrach i niemalże patologiczne wysyłanie go na zawody, z których przynosił jedynie swoimi wynikami wstyd, polskie skoki dzis wygladały by troszkę lepiej. A być może tak samo. Ale z pewnością nie gorzej. Po co zatem znów inwestować w tego zawodnika?

  • morfi początkujący

    Problem jest w tym, że mamy za mało zawodników do PŚ i w związku z tym wyciągamy za uszy niektórych o poziom wyżej, gdy tymczasem powinni startować w kontynentalnym. Tam z kolei ich ubywa, więc wyciąga się zawodników z jeszcze niższego poziomu z efektami jak widać.. Jak wrócą z treningów Adam, Kamil i Krzysiek, to wszystko powinno wrócić do normy.. W FIS Cup też musi ktoś startować, więc czemu nie Tonio i Kowale..

  • anonim
    @ skoczek (*100.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    ale....jesli zawodnik w wieku Tajnera najwiekszy "zyciowy sukces" osiagnal juz ladnych pare lat temu....a teraz nawet w PK skacze ponizej oczekiwan to....sorry...ale jak juz ktos napisal dla swojej przyjemnosci niech sobie skacze...ale lepiej kase przeznaczyc na mlodych i perspektywicznych....do takich ani Kowala ani Zyly tez bym nie zaliczyl...ostatnio forma w konkursie to juz dawno zaden z nich nie zgrzeszyl...

  • Maciek5052 profesor
    skoczek (*100.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    "Skoki to trudny techniczny sport. Nad ktorym trzeba pracowac aby skakac dobrze. "


    To widocznie słabo pracują:D

  • skoczek stały bywalec

    Obgadujecie icch jakby byli jakimis ułomami ciekawe jakby wam zalozyc narty czy skoczylyli byscie lepiej. Skoki to trudny techniczny sport. Nad ktorym trzeba pracowac aby skakac dobrze.

  • Dylan stały bywalec

    Ja Żyły nie zatrudniłbym nawet do zamiatania ulicy, on nawet gdyby miał taki obowiązek to by się spalił.
    Tajner jak zwykle robi wiochę. Jak oni będą na PŚ w Zakopanem to nie będe im w Zakopanem kibicował

  • anonim
    lol

    taa , zrozumienie ;D . nooo ciekawe rodzinka , ciekawa :D

  • anonim

    Nie daliście w wynikach zdyskwalifikowanych gościów.

  • Maciek5052 profesor

    Jeszcze jedno - i co z tego że się starają jak wyników dalej nie ma ?
    Kiedy Twoim zdaniem osiągali dobre wyniki ? Masz na myśli LOTOS CUP w którym Kamil radzi sobie tragicznie ? Czy Dawida bo od czasu do czasu wyskacze cos w FIS Cup ? On ma 22 lata , On tam powinien miażdżyc ! Wolę kilku Tajnerów niż jednego Twojego starającego się Kowala !

  • Maciek5052 profesor
    ....................... (*w60.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Dawid Kowal - 22 lata - Najlepszy wynik w PK to 24 pozycja w Kranj w 2008 roku.


    Kamil Kowal-20 lat - Do tej pory nie zapunktował ani razu w PK


    jesteś ślepy ? Oni mają ponad 20 lat i nie osiągają nic , o ile Dawid radzi sobie byle jak w PK to jego brat nigdy nie dojrzał do poziomu PK ! Obudz się !

  • anonim
    konkurs

    powie mi ktos?/?
    mam napisac relacje na żywo czy podsumowac jak wyglądał konkurs bo nie za bardzo wiem?

    Zapraszamy do napisania relacji z zawodów w skokach narciarskich. Maksymalnie jedna znormalizowana strona (1800 znaków ze spacjami). Pięć najlepszych relacji nagradzamy wyjazdem na Puchar Świata w Zakopanem.

  • lol doświadczony
    123445

    z tego co czytałem nie jestem pewien ale to siostrzeniec Martina Kocha
    kuzyn Ernsta Vettoriego i Armina Koglera.Fajna rodzinka skoczków xd
    wydaje się że Bjoern może mieć większy talent od Martina ale to pierwsze zawody więc trzeba poczekać:)
    pzdr

  • lol doświadczony
    124324

    hehe mały w tym samym czasie napisaliśmy xd

  • lol doświadczony
    2134

    Bjoern Koch lat 17 i debiut w pucharze Kontynentalnym od razu 2 miejsce
    ciekawy zawodnik
    jeżeli ktoś mógłby opisać go bardziej byłbym wdzięczny
    pozdro:)

  • anonim

    a Austria ma być może kolejną perełkę - Bjoern Koch , ma 17 lat :DDD

  • anonim

    jasne bo jak Kowale mieli wyniki to nikit tego nie zauważal teraz jkiedy im nie wychodzi bo formy nie ma to jechac umiecie i tak jest z kazdym ...... Jak Grzesiek sie wywalił to było ze sie nie nadaje ale jak zaczął skakac to ze super i nagle wszyscy u kibicuja !
    Kazdy ma słazy czas i nie gadajcie ze Dawid Kowal ma go czesto bo to nie prawda poza tym oni sie staraja ale czywiscie ten dziwny naród nie umie tego docenic !

  • koleś początkujący

    WWW.KARIERADSJ3.AAF.PL

    Już za tydzień pierwsze zawody! Jest jeszcze dużo miejsc, więc Zapraszam.

    Startujemy 23.01.10

  • anonim
    pomoc

    mam napisac relacje na żywo czy podsumowac jak wyglądał konkurs bo nie za bardzo wiem

    Zapraszamy do napisania relacji z zawodów w skokach narciarskich. Maksymalnie jedna znormalizowana strona (1800 znaków ze spacjami). Pięć najlepszych relacji nagradzamy wyjazdem na Puchar Świata w Zakopanem.

  • Maciek5052 profesor
    alfons6669

    I mam nadzieję że przy "ulepszaniu" tej pięknej dyscypliny Hofer i spółka nie zamienią się w pewnego siwego dziadka z F1 i nie zaczną kombinować z nową punktacją , itp.

  • HKS profesor

    Po to czekamy żemy do Igrzysk skakać tak jak będzie na Igrzyskach:) Dla mnie to logiczne i sensowne. W Soczi już przypadkowego mistrza nie będzie:)

  • jozek_sibek profesor
    @ptaku

    Szkoda,że akurat tego przelicznika nie zastosowano w tym i jutrzejrzym konkursie.
    Była wymarzona okazja - po co czekać na konkursy skandynawskie?

  • Maciek5052 profesor
    alfons6669

    też sprawiedliwy nie jest ale obecny "system" tworzy natura co jest swego rodzaju piękne :) Komuś powieje lub nie(np. naszym) ale wiadomo , klimat się zmienia itp. , kilka lat temu nie było takich problemów jak teraz że w każdym konkursie rządził wiatr:( Z jednej strony jest to fajne ale na dłuższą metę denerwujące i często wypaczające wyniki , dlatego ten system i tak wejdzie w życie tylko chodzi o to żeby go dopracowali najlepiej jak tylko mogą.

  • anonim

    Adam w najnowszym wywiadzie dla tvp trwam powiedział, rze w nastempnych zawodach pokona Ahonona

  • Snoflaxe weteran

    @asiooa957
    Przecież ten konkurs już się skończył. Z tego co kojarzę, to trzeba było mieć konto na allegro.

  • Snoflaxe weteran

    @ptaku
    A obecny system jest sprawiedliwy? Przeliczniki te oczywiście nie są doskonałe i nigdy nie będą, nawet po nieskończonej ilości dopracowań, ale promują dobrze skaczących zawodników. Jestem mimo wszystko bardziej skłonny ku byciu na tak.

  • anonim

    Zadam może pytanie nie na temat ale czy żeby brać udział w konkursie Alleskoki trzeba być pełnoletnim ?

  • anonim

    ptaku
    zgadzam sie ,ale przydałoby sie chociaz ze mozna zmieniac belke bez powtarzania serii

  • HKS profesor

    Oglądam kombinacje z przelicznikami i jest to dosyć fajne bo zawsze po skoku jest nadzieja:) Albo jak nasz to żeby miał wiatr w plecy albo rywal pod narty:P Jak to dopracują to będzie lux.

  • koleś początkujący

    WWW.KARIERADSJ3.AAF.PL

    Już za tydzień pierwsze zawody! Jest jeszcze dużo miejsc, więc Zapraszam.

    Startujemy 23.01.10

  • Maciek5052 profesor

    A jeśli już weszło na temat tych przeliczników to nadal jestem na "nie" jeśli chodzi o ten system ponieważ i tak był niesprawiedliwy , mówili że Go dopracują więc zobaczymy co z tego będzie.

    Zresztą patrząc na ten "wietrzny pech " który co konkurs prześladuje Polaków , ten system powinien im pomóc , może dzięki niemu Bachleda , Hula , Rutkowski , K.miętus będą w 10 konkursów a Adam z Kamilem będą wygrywać ;D tylko czym będą się tłumaczyć później ? temperaturą poniżej zera ? ;D

  • Snoflaxe weteran

    @ptaku
    http://skijumping.pl/wiadomosci/11007/Nowe-zasady-punktacji-tylko-w-kilku-konkursach/

  • anonim

    Skład na Zakopane wg. mnie ;1 MAŁYSZ Adam 2 STOCH Kamil 3 MIETUS Krzysztof 4 RUTKOWSKI Lukasz 5 BACHLEDA Marcin 6 HULA Stefan 7KUBACKI Dawid 8 MIETUS Grzegorz 9 KOT Jakub 10 MURANKA Klemens 11 ZAPOTOCZNY Andrzej 12 KOT Maciej

  • Snoflaxe weteran

    @dm
    Tak. W sumie teraz sobie zdałem sprawę, że zakopiańskie konkursy będą ostatnimi rozgrywanymi bez przeliczników.
    Bo prawdopodobnie zasady te wejdą na stałe.

  • anonim

    to juz po Zakopanem beda przeliczniki wiatru?

  • Maciek5052 profesor
    TYP (*180.ssp.dialog.net.pl),

    Kamil Kowal , Jan Ziobro , Olek Zniszczoł nie mogą wystapic w PŚ w Zakopanem ponieważ w tym jak i w poprzednim sezonie PK nie zdobyli punktów.

  • anonim
    pomocy.............

    mam napisac relacje na żywo czy podsumowac jak wyglądał konkurs bo nie za bardzo wiem jak to napisac.?/

    Zapraszamy do napisania relacji z zawodów w skokach narciarskich. Maksymalnie jedna znormalizowana strona (1800 znaków ze spacjami). Pięć najlepszych relacji nagradzamy wyjazdem na Puchar Świata w Zakopanem.

  • Maciek5052 profesor
    koleś (*135.adsl.inetia.pl),

    Tak wliczają się , tak samo jak w T4S .

  • koleś początkujący

    czy punkty pucharu nordyckiego wliczają się do Klasyfikacji generalnej Pucharu Świata ?

    Proszę o odp.

  • Maciek5052 profesor

    Jeszcze nie ma przecież oficjalnego potwierdzenia składów na PŚ w Zakopanem .

  • koleś początkujący

    czy punkty pucharu nordyckiego wliczają się do Klasyfikacji generalnej Pucharu Świata ?

    Proszę o odp.

  • anonim
    konkurs

    Zadanie nr 8
    Zapraszamy do napisania relacji z zawodów w skokach narciarskich. Maksymalnie jedna znormalizowana strona (1800 znaków ze spacjami). Pięć najlepszych relacji nagradzamy wyjazdem na Puchar Świata w Zakopanem.
    mam napisac relacje na żywo czy podsumowac jak wyglądał konkurs bo nie za bardzo wiem jak to napisac.?/

  • anonim
    Przecież jest Skład na Zakopane

    Przecież jest Skład na Zakopane
    1 A.Małysz, 2 K.Stoch, 3 K.Miętus 4 Rutkowski, 5 Hula , 6, M Kot , 7 Kubacki, , 8 G.Miętus, 9 K.Murańka, 10 J.Kot 11 K.Kowal 12 Jan Ziobro 13 Aleksander ZNISZCZOL 14 Andrzej Zapotoczny

  • koleś początkujący

    czy punkty Mistrzostw Świata w lotach wliczają się do Klasyfikacji generalnej Pucharu Świata ?

    Proszę o odp.

  • strong1 weteran
    TAMM

    No tak,tyle,że mnie chodzi o to,żeby młodzi skakali w drugiej lidze(PK) gdzie jest naprawdę czasem niesamowicie twarda walka(jak dziś) aniżeli w Szczyrku w czwartej lidze z zawodnikami o wiele słabszymi. Czyli niech to będzie G. Miętus przykładowo. Ok,wiem,że w AC skoczył słabo,a w Szczyrku trochę zepsuł jednak drugi skok,Ale jednak nie powinniśmy myśleć o MŚJ ciągle,które są środkiem do celu,którym jest ,że tak powiem "dorosłe skakanie". A w "dorosłym skakaniu" nie praktykuje się obiektów K-90. To jest niestety sport,który bywa mieubłagany.

  • anonim

    30 EISENBICHLER Markus Niemcy 130 m 141.5 m 121.5

    Czy to możliwe 30 miejsce Dwa takie swietne skoki? dwa razy sie przewrócił?

  • Lyder początkujący
    :)

    Jeśli wg Ciebie nadzieje rokują goście, którzy przegrywają z Tajnerem to gratuluje. Pojedzie taki na PK czy PŚ spali się psychicznie i będzie się dwa lata w FIS Cupie odbudowywał, albo odwiedzi Mateusza Rutkowskiego i powspominają stare dobre czasy. Jestem przekonany, że jak trener będzie musiał wybierać między 27letnim Tajnerem i innym zawodnikiem na podobnym poziomie, ale młodszym to wybierze tego drugiego. Na teraz Tajner jest lepszy od kilku młodych chłopaków i niech tamci lepiej ćwiczą technikę, a nie wożą się z zawodów na zawody. Poczekajmy na jutrzejsze zawody.

  • strong1 weteran
    -

    Tonio ma takie same perspektywy jak Yoshioka,powiedzmy.Skacze dla przyjemności na pół etatu,nie jest zawodowcem,a to jest sport zawodowy. Małysz i np. Sikora zawsze należeli do kadry A przez cały czas. Nie jestem instytucją charytatywną.

  • TAMM profesor
    @strong1

    Skoro pozostali skoczkowie startowali gdzie indziej lub trenowali, to dobrze, że Tajner został posłany na PK.
    Lepiej żeby jechał Tonio, niż żeby nikt nie jechał.

  • strong1 weteran
    TAMM

    Taa, tylko z Tajnera naprawdę nie ma pożytku tak czy owak Wywalczy jakieś miejsce dodatkowe dla Polski? Nie,a więc niechże pojedzie ktoś z perspektywami,bez względu na zajęte miejsce. A teraz obawiam się że Tajner ponownie będzie sobie jeżdził na PK,kosztem kogoś kto rokuje nadzieje.

  • Lyder początkujący
    :)

    A ja wierzę w Tonia. W każdym razie uważam, że powinni skakać najlepsi w danym czasie. Gdybyśmy szli Twoim tokiem rozumowania to Małysza już dawno by nie było, tego portalu by nie było i 90% kibiców sukcesu, którzy dzisiaj nie odróżnialiby skoków narciarskich od skoków w dal.

  • strong1 weteran
    Lyder

    Tak,czy siak należy ich powoli próbować. Wierzę,że stać ich na to. No,bo przecież te sukcesy... T.Tajnera były dostrzegalne może troszeńkę w Polsce,ale na arenie międzynarodowej nie.

  • Lyder początkujący
    :)

    To najlepiej niech się wszyscy nasi skoczkowie przerzucą na Kombinacje Norweską alb najlepiej DSJ, bo na razie nie mamy nikogo kto mógłby walczyć o medale na żadnej imprezie. Tylko po kim wtedy byście jeździli w komentarzach?!

  • TAMM profesor

    Ale się niektórzy uczepili Tonia.
    Jego wina, że skacze lepiej od innych naszych zawodników?
    Jakbyśmy mieli 50, czy 60 skoczków w 4 kadrach, to pewnie by nie pojechał.
    Ale, że mamy tylu zawodników ilu mamy, i skaczą oni, tak jak skaczą, to na PK pojechał Tajner.

  • strong1 weteran
    2006

    Zgadza się,to czy Tajner będzie tam "12",czy też "32" w historii skoków polskich nic nie znieni. Tym bardziej,że jest to jego absolutnie optymalna forma. Więcej już z siebie nie da. Nie jest ani utalentowany ani młody,więc skończmy wreszcie z inwestowaniem "w przeszłość".

  • Lyder początkujący
    :)

    Strong niestety tutaj nie ma opcji odrzuć durne komentarze. Zobaczymy co będą skakać młodzi gniewni za pięć lat i czy będą lepszymi zawodnikami niż Tajner.

  • Lyder początkujący
    :)

    lukiatos zapodaj linka jeszcze na sportsboard.pl w dziale gry.

  • HKS profesor

    Ja bym zapytał o Tajnera i na niego nie najeżdżam. Skoro 3 zawodników trenuje a kolejnych 6 jest na PŚ to Tajner zdecydowanie na MP wywalczył sobie miejsce w tym PK i widac że skacze najlepiej i najrówniej.

  • anonim

    http://www.menagerzimowy.fora.pl/ DUŻO WOLNYCH REPREZENTACJI NIEDŁUGO ZACZYNAMY

  • Lyder początkujący
    :)

    Młodzi wolą siedzieć w barach i wlewać w siebie kolejne piwko. Niech skaczą najlepsi.

  • anonim

    Tonio jak feniks z popiołu poleciał i spadł nisko i niech juz tak leży do lata a skaczą niech młodzi a nie 27 latek

  • Lyder początkujący
    :)

    Pseudoznawcom skoków narciarskich proponuje start w najbliższych wyborach na prezesa PZN. Wygracie to będziecie mogli sobie spłodzić syna i pchać go na kolejnego mamuta. Jak się komuś nie podoba, że Tajner skacze to niech się nie udziela, bo nie każdy chce czytać.

  • anonim
    @prezes

    Wolałbym żebyś nie straszył tutaj Toniem. Starsi kibice pamiętają. Z dwójki słynnego tandemu Pochwała-Tajner to włśnie on stanowił to słabsze ogniwo. Ja mu źle nie życzę, le kibicować mu nie zamierzam. Skakać mu też nie zabraniam, jak temu chłopu to się podoba to czemu nie niech skacze do późnej starości - ale za swoje pieniądze!

  • Maciek5052 profesor
    PREZES

    "Jakby nikt nie pojechał do Neustad to pewnie były by tu Komentarze ; czemu niema Tomisława Tajnera ? "


    Możesz mi wierzyć ale na pewno akurat o Tajnera nikt by nie zapytał ;D

  • anonim
    do Kedat święta racja!

    Wystarczy popatrzeć na Czechów...mocna czwórka w Sapporo;Hlava,Koudelka,Hajek,Janda(akurat bez formy) i świetnie na Kontynentalu:Borek Sedlak,Martin Cikl! Jan Matura...a u nas? W czwartej lidze skoków na domowej skoczni zajmujemy podium też mi sukces;(

  • anonim
    Tajner

    Nie wiem czemu na jego najeżdżacie , co myśleliście , że tu wygra ? Poczekajmy do Jutra może awansuje do 30ki... Skoczył na swoim poziomie , Jakby nikt nie pojechał do Neustad to pewnie były by tu Komentarze ; czemu niema Tomisława Tajnera ?

  • anonim

    W Sapporo kompromitacja w Neustadt: kompromitacja! Dokąd zmierzają Polskie skoki?

  • anonim

    Co to za argument? "czy wy byście lepiej skoczyli" To oni trenują od lat tą dyscypline,to jest ich zawód wydawana jest na nich kasa a dalej skaczą na słabym mizernym poziomie.Od ttakich Kowali trzeba już wymagać choc troche przyzwoitości.Zwracam uwage że kozłem ofiarnym jest Tomisław czy nawet nienajgorzej skaczący Bachleda a nikt nie zauważa spadających z roku na rok Kowali którzy też mają tatusia działacza.To ten sam poziom co Tomisławy nie rokujące postępów.Dawid Kowal ma już 22 lata i nic a nic nie rokuje na przyszłość a wycieczki zalicza.Sukcesy odnosil w wieku 15-16 lat i sie zatrzymal a nawet cofnął w rozwoju sportkowycm.Zamiast niego i innych można by wysłac jakiegos juniorka po nauke a nie zajmować miejsca seniorskimi nielotami ktore nic a nic nie robią postepów.

  • anonim

    Bo może niektórzy jednak widzą w nim nie tylko "nielota" ale także chłopaka, który potrafi skakać?!

  • nieznany weteran

    nie wiem czemu niektorzy typuja kamila kowala na zakopane skoro on nawet nie spelnia wymagan fis odnosnie startow w PS

  • Alex bywalec

    No a Wy byście lepiej skoczyli?! To pytanie do tych co wieszają psy na barciach Kowal i innych zawodnikach.

  • anonim
    Skład na Zakopane wg. mnie

    A.Małysz, K.Stoch, K.Miętus, Ł.Rutkowski, M.Bachleda, S.Hula, G.Miętus, M.Kot, J.Kot, T.Tajner, D.Kubacki, R. Śliż

  • anonim
    zakopane

    sklad polakow w zakopanem
    1.adam malysz 2.kamil stoch 3. lukasz rutkowski 4 maciej kot 5.klemenss muranka 6.dawid kubacki 7.grzesiu miteus 8.krzysiu mietus 9.marcinek bachleda 10.stefek hula 11.kamil kowal 12.rafal sliz ? ;D

  • HKS profesor

    Myślę że to dobre sprawdzenie bo można cała 20 sprawdzić w jednakowych warunkach.

  • xxx doświadczony

    super wycieczka dla syna prezesa i syna innego prominentnego dzialacza(druga z rzędu po japonii!), pokolenie lotos cup które w tym sezonie jako jedyne nas godnie reprezentowalo w coc dzis musiało rywalizowac ze slowakami,rumunami i węgrami i piątym garniturem niemieckich skoczkow w fis cup to z pewnoscia świetny sprawdzian przed mśj

  • Maciek5052 profesor
    Tobias Bogner

    Tobias Bogner po drugim fatalnym skoku na 87 metr spadł ostatecznie na 29 miejsce w konkursie :(

  • anonim

    ale macie komentarze ciekawe jakby was poscili na skocznie nawet po 100latach trenowanie byscie byli nie przelecieli.a jesli chodzi o zamiatanie ulic to napewno by wam to lepiej szlo bo jak jestescie tak zorietowani to pewnie je zamiatacie.

  • Maciek5052 profesor
    Pierwsza czwórka PK w Neustadt

    1. 71 HAYBOECK, Michael 136.5 , 139.5 - 277.3
    2. 10 KOCH, Bjoern 135.5 , 137.5 - 270.4
    3. 55 SEDLAK, Borek 136.0 , 135.0 - 267.3
    4. 8 EISENBICHLER, Markus

  • Maciek5052 profesor
    bia (*111.chello.pl),

    hahahaha ale się uśmiałem :D No i proszę , mamy przykład : jak się pośmiać nie obrażając nikogo:) Można ? Można :)

  • anonim
    kiedy Będzie skład Polski na Zakopane

    Zawodnicy Jastrzębia Szczyrk Andrzej Laszczak i Damian Waniczek wywalczyli w sobotę srebrny medal mistrzostw Europy w saneczkarstwie na torze naturalnym. Zawody odbyły się w Austrii.
    W Sankt Sebastian lepsi od Laszczaka i Waniczka byli tylko Włosi Patrick Pigneter i Florian Clara. Trzecie miejsce zajęli z kolei Rosjanie Aleksandr Jegorow i Piotr Popow.

  • Maciek5052 profesor

    Mieliście racje pisząc że najlepszym z Polaków w Neustadt będzie Tomisław Tajner :D Tylko szkoda że tuż za finałową 30 :(

  • anonim
    kiedy Będzie skład Polski na Zakopane

    kiedy Będzie skład Polski na Zakopane

  • anonim

    Tonio jest twórczym skoczkiem. Napisał nawet kilka książek. Ote niektóre z nich:

    * Lecieć i przeżyć - książka zawierająca rady dla juniorów.
    * Tata, kuzyn, skoki i ja! - o swoich koneksjach rodzinnych.
    * Lądowanie awaryjne - o swoich przygodach na skoczni.
    * Dwudziesty czwarty - esej na temat życiowego sukcesu w Pucharze Świata.
    * Mój kumpel Tomek - biografia Tomka Pochwały w odniesieniu do kariery Tonia.
    * Jak odnieść pierwsze zwycięstwo? - opis oszustw ojca przy jego pierwszych juniorskich zawodach (niestety, zachowanie ojca nie zostało ocenione).
    * 45,1 stopni Celsjusza - krótki artykuł opisujący jedyną temperaturę na świecie kiedy inni nie skaczą lepiej od Tonia.

  • TAMM profesor
    @Dylan

    A ja wolę, abyśmy wystawili naszych 12 aktualnie najlepszych skoczków.
    I z takimi skokami, to raczej nie będzie Kowal.
    Prędzej Tajner lub Żyła.

  • Dylan stały bywalec

    Tonio nie nadaje się nawet do smarowania nart. Ja też Żyły nie zatrudniłbym nawet do zamiatania ulicy, on nawet gdyby miał taki obowiązek to by się spalił.

  • anonim
    Neustad:

    R,Freitag skoczył 148m! ale nie ustał tego skoku!

  • Dylan stały bywalec

    zorientowany
    Ja wolę aby w Zakopanem był Kowal, mam nadzieję że nie będzie Tajnera.

  • anonim
    Kowal i Zyła

    Smialo mozna zaryzykowac stwierdzenie ze dołączyli do kadry T & T.Mam nadzieje za calej trojki w Zakopcu nie zobacze bo bedą ewidentnie blokować młodym i zdolniiejszym juniorom miejsca.I tu o dziwo najlepiej skakał wyśmiewany Tomisław.Niewiem czemu nikt nic nie pisze na temat nielota Kowala który jedzie cały czas na sukcesach juniorskich i zalicza kolejne wycieczki.On i jego braciszek i zarazem wynalazek renifera nadają sie do skakania ale po piwo.A oni też synalkowie bo tatuś działa w światku narciarskim,dziwne ze nic sie o nich nie mowi a dalej naśmiewa z Tomisława.Co do Żyły to szkoda komentować, mam nadzieje ze po tym sezonie wyleci z kadry A.

  • neomis stały bywalec

    pier*olony poziom dna.Tajner nadaje się tylko do smarowania nart Małyszowi.Żyły nie zatrudniłbym nawet do zamiatania ulicy.

  • anonim

    TONIO IS THE BEST!

    JUTRO zapunktuje, mówię wam. A potem wezmą go do Zakpoca

    i to nie w grupie krajowej :P

  • marioR początkujący

    Tonio jutro zdobedzie pkt mowie wam ...
    niestety Zyla i Kowal niee

  • anonim

    Tym bardziej wstyd że pojechał tam drugi garnitur PK. Pierwszy skacze teraz w Japonii.

  • anonim

    Dajcie spokój, Tonio ładnie.

    Żyła średnio bo styl kijowy.

    kowalowi dziękujemy

  • anonim

    No i co,jednak była to wycieczka Pana Tajnera. Czekam od miłych nastolatek na przeprosiny. Zawsze należy słuchac starszych i ich nie obrażać.

  • anonim

    Wstyd , tym panom już dziękujemy , może gimnastyka artystyczna ?

  • anonim

    Szkoda Tonia, mógłby awansować
    Widać że jest wyrównany poziom
    Ale nasi niestety słabo

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl