PŚ w Klingenthal: O 15:30 oficjalny trening (aktualizacja)

  • 2010-02-02 09:33

Już dziś o godzinie 15:30 odbędą się oficjalne treningi przed środowym konkursem Pucharu Świata na skoczni HS 140 w Klingenthal. Na 17:30 zaplanowane są kwalifikacje.

Na starcie stanie większość zawodników światowej czołówki, w tym Gregor Schlierenzauer, Simon Ammann czy Wolfgang Loitzl.

Pogoda nie powinna przeszkodzić w zaplanowanych na dziś seriach skoków. Aktualnie w Klingenthal jest mroźno, nie pada śnieg i wieje lekki wiaterek.

O godzinie 14-tej ma odbyć się odprawa techniczna, więc niedługo potem powinniśmy znać już oficjalną listę startową do konkursu. Nasz kraj reprezentować dziś będą Adam Małysz, Marcin Bachleda, Jakub Kot i Grzegorz Miętus.

Kwalifikacje pokaże stacja Eurosport (17:45). Wyniki możecie śledzić na żywo w naszej relacji live, klikając tutaj » W tym samym okienku prowadzimy naszą relację "Prosto z".

Wszystkich kibiców serdecznie zapraszamy do wspólnego komentowania skoków na naszym czacie ». Jednocześnie prosimy, by nie robić tego w komentarzach pod artykułem. Użytkowników prosimy o zapoznanie się z regulaminem.

Z powodu pogarszającej się pogody i coraz silniejszego wiatru oraz opadów śniegu, organizatorzy zdecydowali, że oficjalny trening rozpocznie się o pół godziny wcześniej (15:30), podobnie jak i kwalifikacje (17:30).

Na liście startowej dzisiejszych treningów i kwalifikacji znalazło się zaledwie 60 skoczków, w tym m.in. Andreas Kofler. Z numerem 56 zobaczymy Adama Małysza.


PROGRAM ZAWODÓW:
02.02.2010, wtorek
16:00 oficjalny trening
18:00 kwalifikacje

03.02.2010, środa
16:00 seria próbna
17:15 pierwsza seria konkursowa


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (35021) komentarze: (589)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Lista startowa do kwalifikacji

    Z 60 zawodników zgloszonych do kwalifikacji pierwszych 22 nie posiada pkt PŚ 2009/2010.

    Z 84 zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ 2009/2010 do kwalifikacji nie przystąpiło 46:

    Z najlepszej "51" PŚ - brak jest 24:

    3.Morgenstern - 699 pkt
    6.Ahonen -- ---- 490
    12.Ito ------- --- 324
    16.Evensen -- -- 293
    17.Kasai ---- --- 264
    18.Chedal ------ 258
    21.Hajek ----- -- 192
    25.Vassiliev ---- 151
    26.Stoch -------- 145
    27.Tochimoto --- 124
    28.Hautamaeki - 107
    30.Ljoekelsoey -- 94
    33.Colloredo ----- 83
    34.Innauer ------- 82
    36.Rutkowski ---- 75
    37.Mueller-------- 71
    39.Miętus--------- 60
    40.Hlava---------- 56
    41.Takeuchi------ 54
    41.Meznar-------- 54
    44.Prevc---------- 44
    47.Morassi ------- 36
    48.Stjernen ------ 35
    50.Karelin -------- 33

  • pola_ początkujący

    Tak sobie mysle ze Adam moze na podium stanie ? :))

  • einstein bywalec
    -

    Adam do boju
    ------------
    moderator: I to chodzi. Widzę, że nauczka z niedzieli pomogła. Jeśli nie lubisz Austriaka, to wyraź to w sposób kulturalny, a nie poprzez chamski spam.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(11298), 2010-02-02 22:12:41 ***

  • JA :D doświadczony

    I co z tego, że teraz jest tak super z Adamem? A jak nie uda mu się dopasować tego kombinezonu? Nie chcę krakać, mam nadzieję, że Adam będzie miał jednak dobry kombinezon.

  • anonim

    Gdyby jutro Adam stanął na podium,to było by coś pięknego ;D

  • kuba1998 doświadczony
    janik_19

    Olli? Widziałeś jak on fatalnie skacze?

  • janik_19 początkujący

    Adam Małysz - kandydat nr. 1 do jutrzejszego zwyciestwa...


    chyba ze, Schlierenzauer, Amman, Loitzl, Olli, sie wywróca ;d

  • kuba1998 doświadczony
    Fanka_Simona

    No ten upadek nie najładniejszy, chyba udeżył się w głowę. Piękne skoki Małysza i Grzegorza, słabszy Bachledy (ale jest poprawa), Kot słabiutko. Nie żałuj zabardzo brzydka transmisja.

  • anonim

    Wszystko wskazuje na to, że Małysz jest już w Olimpijskiej FORMIE. Z tego jak obserwuje jego skoki to oną są z każda próbą coraz lepsze. Rywale czują, ze Małysz już ich dopada...Wszytskiego najlepszego Panie Adamie jak mawiał kiedyś Miklas;p Myślę, że Małysz mocno powalczy o medale na Igrzyskach!

  • asd weteran

    Teraz genialnie, a jak na treningach testował kombinezon to go do domu wysyłaliście :).

  • anonim

    BEDZIE ZŁOTO mowie wam BEDZIE ZŁOTO JEST ZNAKOMICIE ! ! !

  • grzes bywalec

    I co nie mówiłem że małysz ostatnio skacze swoje naklepsze skoki tylko wtedy kiedy trzeba
    JEST FORMA

  • Fanka_Simona doświadczony

    co się stało Eisenbichlerowi? bardzo groźny ten upadek? nie oglądałam, powiedzcie coś...
    admin- widze że ktoś się tu dobrze bawi....

  • kubson79 początkujący

    134,1 takim wynikiem Małysz by dziś wygrał gdyby dać im wszystkim za styl 55,5 pkt. Zatem idzie ku dobremu!

  • kuba1998 doświadczony
    tevez (*-44.adsl.inetia.pl)

    Też liczę na medal, ale nie jest to pewne.

  • anonim

    Adam Małysz oddam najdalszy skok z całej czołowki a adam em Gregor i Ammann

  • anonim

    Jest medal na igrzyskach dla Małysza jaki nie wiem ale jest na pewno,mogę założyć się o wszystkie swoje oszczędności chodź za dużo ich nie mam ale zawsze:D

  • anonim

    BRAWO MAŁYSZ NAJLEPSZY ZE WSZYSTKICH GENIALLNIE

    haha jest genialnie

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w wtorkowych kwalifikacjach

    00.A.Małysz ----- 132.5
    17.G.Miętus ----- 132.0
    36.M.Bachleda -- 115.5
    53.J.Kot --------- 105.0

    Do miejsc Polaków w kwalifikacjach dodałem + 10(najlepsza 10 PŚ).

    Miejsca z uwzględnieniem siły wiatru i belki startowej

  • Emil profesor

    Miętusa skok podobny do Jacobsena biorac pod uwage współczynniki. Zwycięzcy ostatniego konkursu.

  • Anika profesor

    Gratulacje dla Grzesia! Piękny skok, piękna sylwetka w locie. Będzie z niego pociecha :) Tylko niech jutro powtórzy ten skok :))

    Natomiast wydaje mi się, że oba Koty mają jakieś problemy. Nie wiadomo właściwie, dlaczego tak słaba skaczą. Sprawa do dogłębnego przeanalizowana przez sztab.

    Marcin MUSI jutro skoczyć lepiej!

  • anonim

    Co oznacza "skącz" ?
    Polecam lekturę słownika ortograficznego

  • kuba1998 doświadczony
    admin (*l99.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Skącz z tym. Won stąd!

  • kuba1998 doświadczony

    Zauner 128.5 piąte miejsce. Odjęto mu tylko 2,8 pkt. Wykorzystał dobrze warunki. Neumayer 135.5 ale 11 punktów odjęte.

  • xxx doświadczony

    Skoro jest ten nowy system to po co trzymaja Zaunera na belce?
    Dziwne troche. Ma decydowac forma, jest przelicznik wiec jak jest w formie to skoczy ile skoczy i dodadza mu punktów.

  • anonim

    rany boskie 0,2 m/s leciutenko od tylu i zauner nie moze skakac ,smiech na sali

  • anonim

    Posluchajcie, jak Shmitt mial porównywalny wiatr do Miętusa a skoczył tylko 2m dalej to świadczy o tym, ze Miętus jest w dobrej formie bądź skok wyszedl mu w 100% perfekcyjnie

  • Kira początkujący
    KiBiC

    Albo obgadywali Hoffera :P

  • kuba1998 doświadczony
    mmm

    Czemu za mało punktów? Bo Rudziński mówił że ma dobry wiatr? Przecież lepiej jest skakać jak jest wiatr a nie jak nie ma.

  • HKS profesor

    I po co mam to czytać?

    Pokazuje to tylko że w Polsce jest mało kompetentnych osób i redaktorów.

  • ZKuba36 profesor
    Miętus.

    Zaczynam mieć coraz większe wątpliwości czy właściwy Miętus leci na IO.

  • kuba1998 doświadczony
    HKS (*244.chello.pl)

    Przeczytaj sobie http://www.skokinarciarskie.pl/index.php?a=news&b=pokaz&id=8136

  • mmm doświadczony

    autor: kuba1998 (kubao1998@wp.pl) , 02 lutego 2010, 17:39
    mmm
    Może do końca wykorzystał swoje warunki.
    ***
    ok tylko z kad ja to wiem ze jutro nie wykorzysta i bedzie poza 30. Miał szczescie do wiatru a na eurosporcie koles mowil ze ma super mocny wiatr. Fakt jest taki ze tak samo jak w Obersdorfie za mało punktow jest odejmpoanych za wiatr. Oplaca sie miec mocny wiatr pod narty i straci te drobne pkt niz nie miec lub miec w plecy i zyskac te 3 czy4 pkt. Tu sie z trenerem Kruczkiem zgodze

  • HKS profesor

    Przecież już tysiąc razy pisano że korzystniej skakać w lepszych warunkach mimo przelicznika.

    Wy przepsaliście zime?

  • kuba1998 doświadczony

    Bachleda 115.5 metra. No trochę się poprawił, będzie w konkursie.

  • anonim

    http://mjfunkz.com/mecze.php

  • kuba1998 doświadczony
    mmm

    Może do końca wykorzystał swoje warunki.

  • anonim

    autor: Kira (Kasiaalfa@onet.eu) , 02 lutego 2010, 17:37
    Admin=SPAM
    Czy moderatorzy nie mogą poprostu go zbanować ? ;/

    POPIERAM! ZBANUJCIE SPAMERA!

  • mmm doświadczony

    mam wrazenie ze te pkt za wiatr sa wogole nie odejmowane. Mietus nie ma prawa byc tak wysoko. Za moło odejmuja za dobry wiatr i znowu trzeba liczyc na szczescie ze małysz bedzie mial pod narty

  • Kira początkujący
    Admin=SPAM

    Czy moderatorzy nie mogą poprostu go zbanować ? ;/

  • anonim

    LUDZIE! CO ZA PYTANIA!
    Właćz se live, tam pisze, z jakim num,erem startuje Bachleda...;/

  • paulka doświadczony
    @mmm

    Przepraszam Cię bardzo, nie zauważyłam, bo jakoś nie zawsze przeglądam te prawie 300 komentarzy. Pytałam się też o pierwszą 3, ale to już nie ważne bo news się pojawił.

  • HKS profesor

    Oby Kot nie wszedł:) Wyprzedzają go takie gwiazdy że szkoda to komentować. Mam nadzieje że Do Willingen już nie pojedzie.

  • HKS profesor

    Skok Kota można uznać za zepsuty (może nie w jego mniemaniu) Inni jak zepsują to skoczą dalej:D

  • kubson79 początkujący

    http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=zimowe

  • anonim

    Michał Ł

    http://www.fromsport.com/video-167773.html

  • HKS profesor

    Kot po miłej niespodziance na mamucie pokazuje że formy żadnej nie ma.

  • anonim

    Jest paru, którzy mogą skoczyć gorzej ni Kot: Yoshioka, Muotoka, czy Bachleda:D

  • albi początkujący

    sopcast! kanał 77551 eurosport Romania

  • anonim
    HKS

    no przesadzilem ,sorka :D :P

  • anonim

    zaraz mnie kurwica strzeli! ludzie! macie jakis link do jakiejkolwiek transmisji, która sie nie tnie? byle jaki jezyk bo ja nie wiem co ja zaraz zrobie. http://mjfunkz.com/mecze.php
    NIE MOZE być, żeby nie było.

  • Kira początkujący

    Noo... jakby Grzesiek tak w konkursie poleciał !
    Bardzo dobre skoki.

  • HKS profesor

    Kot ma wejść?

    Niby jakim cudem?

    Miętus super:)

  • kuba1998 doświadczony

    No 105 metrów. A Miętus 132 metry. Brawo Grzesiu! Ciekawe czemu Bułgar Bogumil Pavlov jest zdyskwalifikowany.

  • mmm doświadczony

    autor: paulka (agata11117@o2.pl) , 02 lutego 2010, 17:23
    Prośba
    Moglibyście podać wyniki i odległości pierwszej 3 z treningu i Polaków?
    Jeśli ktoś pamięta, to z góry dziękuję, bo nigdzie jeszcze nie pisze, a dopiero wróciłam do domu. Aha, była tylko 1 seria treningowa?
    ***

    Kilka postow nize jest odpowiec ale trzeba sie pytac nie? spoleczniaki jedne rozgladac sie a nie angarzowas wszystkich w swoje problemy

    Miejsca Polaków w dwóch piatkowych treningach:
    1.A.Małysz ----- 12 i -5 miejsce
    2.G.Miętus ----- 32 i 20
    3.M.Bachleda -- 29 i 36
    4.J.Kot --------- 00 i 56

    Odległości Polaków w dwóch piatkowych treningach:

    1.A.Małysz ----- 124.5 i 127.0
    2.G.Miętus ----- 121.0 i 126.5
    3.M.Bachleda -- 128.0 i 116.0
    4.J.Kot --------- 116.0 i -99.0

    Miejsca z uwzględnieniem siły wiatru i belki startowej

  • anonim

    brawo Grzesiu juz w konkursie, a Kuba Kot hmmm. moze tez wejsc:D

  • Daro bywalec

    A niektorzy zaluja ze to gregor sie nie przewrocil.ale by sie cieszyli.

  • paulka doświadczony
    Prośba

    Moglibyście podać wyniki i odległości pierwszej 3 z treningu i Polaków?
    Jeśli ktoś pamięta, to z góry dziękuję, bo nigdzie jeszcze nie pisze, a dopiero wróciłam do domu. Aha, była tylko 1 seria treningowa?
    :*

  • anonim

    iLE KOT? BO SKOCZYŁO JUŻ 13, ALE NIE MA WYNIKU, A NIE OGLĄDAŁEM;/

  • anonim

    http://mjfunkz.com/mecze.php
    tego tez nie da sie ogladac. Co chwile przerywa obraz, niewiadomo co, wszystkie sopcasty oprócz rumuńskiego nie działają, norweska tv tak samo, matko...

  • anonim

    Upadek Eisenbichlera podobny bardzo do upadku Bjoerena Einara Hagemoena z Mistrzostw Norwegii w Lillehammer. Źle przygotowany zeskok, błąd przy lądowaniu. Równie groźnie wyglądający. Hagemoen wtedy podniósł się i padł jak rażony prądem :/

    Oby nic się Eisenbichlerowi nie stało.

  • svale bywalec

    @ Tai

    z tego, co wiem, to Evensen wyjechał do Norwegii na spokojne treningi. Powinien pojawić się w PŚ w Willingen.

  • anonim
    transmisja

    http://mjfunkz.com/mecze.php

  • mmm doświadczony

    http://mjfunkz.com/mecze.php

    tu jest najlepsza transmisja. jak masz słabe łacze internetowe to ogladaj tutaj

  • anonim
    niech ludzi popatrza

    http://mjfunkz.com/mecze.php

    Nie tnie obraz super.

  • kuba1998 doświadczony
    adi

    Jakichś Markus Eisebichler. A nie oglądasz?

  • mmm doświadczony

    kamera na tej skoczni jest tragiczniej ustawiona niz na jakiejkolwiek skoczni jaka znam a realizato to alkocholik bo lapy mu sie trzesa. Zo co oni maja kase.

  • adi stały bywalec
    jakiemu

    ale jakiemu niemcowi

  • Barthelemew stały bywalec
    Ma ktoś inną stronę?

    http://94.23.238.47/~mjfunkz/mecze.php

    Na tej się tnie straszliwie :P

  • pawelf1 profesor
    dojczer

    To ty jestes beznadziejny ! Celowo nie pokazują nieprzytonego skoczka .

  • Kira początkujący

    Ajj.. pierwszy skok i upadek:(
    Ostatnio Kofler, teraz Niemiec.

  • TAMM profesor

    Straszny upadek.
    Mam nadzieję, że nic mu nie jest.

  • JerzJerzy bywalec

    Mocno przyrżnął głową, stracił przytomność, zapewne wstrząs mózgu. Ten upadek jak żywo przypomniał mi ten Małysza sprzed 6 lat...

  • Tai początkujący

    Czy to prawda co mówi xxx że Evensen miał wypadek samochodowy?

  • dojczer stały bywalec

    beznadziejny realizator pokazuje nie to co powinien.. co mnie obchodzi widok na skocznie?

  • anonim

    Mam nadzieję, że temu Niemcowi nic się nie stało. Upadek nie wyglądał groźnie, ale zdaje się, że uderzył głową w lód i stracił przytomność.

  • anonim

    Nienajlepiej to wyglądało. Ech... Już mi się odechciało skoków narciarskich na dzisiaj i jutro.

  • HKS profesor

    Jest nieprzytomny. Ostro głową przywalił w zeskok.

    Straszne;/

  • Domino bywalec

    http://94.23.238.47/~mjfunkz/mecze.php kwalifikacje

  • HKS profesor

    To pozamiatane;/

    Ale przywalił głową:( ehhh oby wszystko było OK.

  • mmm doświadczony

    autor: TCT (*10.0.1.7), 02 lutego 2010, 17:10
    admin
    Czemu to ciągle powtarzasz?
    ***
    bo jest SPAMerem

  • mmm doświadczony

    Upadek pierwszego skoczkac na liscie. Niemiec lezy bez ruchu na zeskoku...

  • anonim

    http://mjfunkz.com/mecze.php

    szyklo sie laduje NA ZYWO

  • mmm doświadczony

    autor: Karola (*192.168.2.49), 02 lutego 2010, 17:01
    O której w koncu beda kwali pokazane na tej stronie?
    eurosport.pl
    ***
    na tej stronie nie mozna ogladac na zywo kwalifikacji tylko wyniki
    http://www.live.skijumping.pl/
    moze tu bedzie live
    http://www.boss-tv.pl/news.php

  • Daro bywalec

    Gregor 141,5


    taka przepasc dzieli tyh zawodnikow





    Malysz 127

  • anonim

    http://mjfunkz.com/mecze.php

    Tu są kwalifikacje

  • jozek_sibek profesor
    Wtorkowe skoki Polaków

    Miejsca Polaków w dwóch piatkowych treningach:

    1.A.Małysz ----- 12 i -5 miejsce
    2.G.Miętus ----- 33 i 20
    3.M.Bachleda -- 29 i 36
    4.J.Kot --------- 37 i 57

    Odległości Polaków w dwóch piatkowych treningach:

    1.A.Małysz ----- 124.5 i 127.0
    2.G.Miętus ----- 121.0 i 126.5
    3.M.Bachleda -- 128.0 i 116.0
    4.J.Kot --------- 116.0 i -99.0

    Miejsca z uwzględnieniem siły wiatru i belki startowej

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2010-02-02 22:56:30 ***

  • anonim

    Chciałam tylko podziekować, ze powiedzieliście mi o przesunięciu kwali.

  • anonim

    @
    Sołtys2 (*-72.adsl.inetia.pl), 02 lutego 2010, 16:57
    -
    Szliri Geniusz skokow 141,5 "
    Jak jeszcze dodasz 116 z piuerwszego treningu to razem bedzie 257,5.
    Toz to nie geniusz. To Bóg skoczni!

  • Karola stały bywalec

    Kurcze a czy na tym eurosport.pl jest pokazane video? czy tylko ta niebieska lista ? ;d;d

  • ZKuba36 profesor
    Eurosport

    Właśnie zaczynają się kwalifikacje!

  • anonim
    Na żywo

    http://www.fromsport.com/c-11.html

  • Mario bywalec

    http://www.soccer-live.pl/transmisje.php?id=zimowe

    Tu będą najprawdobodobniej kwalifikacje
    Ja zwykle wchodzę na transmisję z norweskiej TV NRK (bardzo dobra jakość obrazu)

  • marii506 bywalec
    adammariusz

    JUŻ SIE ZACZEŁY KWALIFIKACJE NA EUROSPORCIE

  • kubson79 początkujący

    Jak myslicie czy Adam wciąż nie za dużo traci do czołówki? w perspektywie IO troche sie tego boje...

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w II wtorkowym treningu

    5.A.Małysz ------ 127.0
    20.G.Miętus ----- 126.5
    36.M.Bachleda -- 116.0
    57.J.Kot ---------- 99.0

    Miejsca z uwzględnieniem siły wiatru i belki startowej.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2010-02-02 23:02:14 ***

  • Jędrek początkujący
    Schlirenzauer

    Może Schlirenzauer zmienił kombinezon na ten lepszy co go nie bedzie mógł na IO używać i dlatego tak daleko ;)

  • mmm doświadczony

    eurosport.pl
    Kwalifikacje w Klingenthal NA ŻYWO od 17:05

    info:
    http://tiny.pl/hmlsh

  • TAMM profesor
    Lista startowa

    http://www.fis-ski.com/pdf/2010/JP/3033/2010JP3033SLQ.pdf

  • Kubus91 początkujący

    Adam dodane punkty za wiatr. Gregor odjęte. Pomimo tego różnica jest zbyt duża. Oby to tylko kolejne przecieranie kombinezonu ;)

  • HKS profesor

    KWALIFIKACJE O 17:05!

  • huncwotka doświadczony

    Czy po Schlierim obizyli belke? bo dopiero weszłam na live ;)

  • aaa stały bywalec

    Gregor skoczył 141,5 metra i potwierdza, że to jego skocznia i oczywiście brawa dla Robiego Kranjca!

  • anonim

    Wyniki II serii treningowej :
    1. Schlierenzauer Gregor
    2. Ammann Simon
    3. Kranjec Robert
    ----------
    5. Małysz Adam
    20. Mietus Grzegorz
    36. Bachleda Marcin
    J. Kot gdzieś pod koniec, nie doskoczył 100m.

  • HKS profesor

    Ale wy sie ekscytujecie tym treningiem. Co najmniej jkaby to był olimpijski trening.

    Wtedy to jakieś znaczenie będzie miało ale też nie wielkie.

  • anonim

    Niech się Sch. cieszy ze skoków póki może - na IO będzie sprawiedliwie w uczciwych kombinezonach

  • mati stały bywalec
    Kwalifikacje

    Co ? To skoro kwalifikacje są o 17 a dla Eurosportu jakiś Bowls jest ważniejszy i będą pokazywali od 18 to ja tego nie rozumiem !

  • damianb4 bywalec

    Adam w 5 nieźle :D tym lepiej że Adam pokazał ostatnio że w kwalifikacjach a zwłaszcza w konkursach skacze o wiele lepiej :)

  • Kira początkujący

    No i Schleri szybko się poprawił :D
    Lepsza szybkość i odrazu skok taki jaki powinien być.

  • mmm doświadczony

    Adam srednio strasznie duzo traci mimo tego ze jest 6ty

  • asd weteran

    Nie wierzę, że nie powiało im pod narty. Aż tak by nie odskoczyli.

  • anonim

    autor: ag (*232.pools.arcor-ip.net), 02 lutego 2010, 16:53
    do koalazkatowic
    Bo organizatorzy zmienili 45 minut przed rozpoczeciem czas treningu, skijumping.pl jest niby najgorsza strona

    JASNE, ŻE NAJLEPSZA:d

    tylko mnie to trochę wkurzyło:p

  • Emil profesor

    Treningi pokazują prawde że Adam ma zawsze pecha do wiatru.

  • Karola stały bywalec

    Ciekawe ile KOFI teraz skoczy ;]
    Teu upadek mu nie zaszkodzil jak dobrze..

  • anonim
    wyniki

    ammann 3, adam 11, schliri 31! :D:D, kot DSQ, dobrze bachleda i miętus, wygrał kofler przed kranjcem ;)

  • Mario bywalec

    No i po co organizowali loty przed Olimpiadą Teraz sie okaże że Kranjec będzie jednym z faworytów ale Jeśli ktoś ma wygrać oprócz Adama to niech to będzie właśnie Kranjec a nie zarozumiali Austriacy

  • Tai początkujący

    Czemu nie ma Johana- Remena Evensena? Wie ktoś?

  • anonim
    Kranjec

    Brawo Kranjec, należy Ci się zwycięstwo za wytrwałość, brawo!

  • anonim
    do koalazkatowic

    Bo organizatorzy zmienili 45 minut przed rozpoczeciem czas treningu, skijumping.pl jest niby najgorsza strona?

  • mmm doświadczony

    Bez 2ch zdan Kraniec zmapal genialna forme

  • adi stały bywalec
    on bedzie mistrzem olimpijskim

    kranjec wymiata

  • Jędrek początkujący
    Kwalifikacje

    Kwal. zaczynają się o 17 05 a czy eurosport pokaże je na żywo to trzeba poczekać do 17 05 ;)

  • Wako doświadczony

    18:00 Puchar Świata w Klingenthalu - Sporty zimowe
    Kwalifikacje konkursu na skoczni HS 140
    To jest z eurosportu!

  • Jędrek początkujący
    ?

    Możecie napisać pierwszą 10 1 treningu wyniki Polaków i jak skoczyli Amman i Schlirenzauer na 1 treningu

  • anonim

    SKIJUMPING - NAJGORSZA STRONA O SKOKACh! CZEMU?
    BO NIE WIDZĄ KIEDY TRENING SIĘ ZACZYNA1111

    od niedzieli było napisane jak wół 16
    to przyszedłem o 16, i co? I seria treningowa już się kończy!
    SKANDAL!

  • anonim

    PROGRAM ZAWODÓW:
    02.02.2010, wtorek
    16:00 oficjalny trening
    18:00 kwalifikacje

    03.02.2010, środa
    16:00 seria próbna
    17:15 pierwsza seria konkursowa


    Teraz już wiesz, o której są kwalifikacje?

  • mmm doświadczony

    Martin Schmitt wraca do dobrej formy start na olimpiadzie powinien miec pewny

  • TAMM profesor

    Kwalifikacje są po treningu.
    To jest oficjalny termin rozpoczęcia.

  • anonim
    Fis

    Matołki z Fisu, nową punktacją odebrali całą przyjemność skoków. Nie będzie już rekordów skoczni - bo jak to porównywać! :(

  • Jasio_Telemark bywalec
    Brawo Martin!

    Na IO Będzie dobrze!

  • Wako doświadczony
    autor: najwiekszy fan skoków!!! (*920.xdsl.centertel.pl), 02 lutego 2010,

    Ja pisze co podaje program eurosport.(18.00) Nie wiem o której kwalifikacje.
    Ale z tego co tu z kolei pisze to o 17.30.

  • anonim
    @najwiekszy fan skoków!!

    Widac ze masz góra 10 lat. Której przez "u". Gratuluję ci chłopczyku.
    Co do kwalifikacji masz jak wół napisane NA GÓRZE!

    Wystarczy poczytac!

  • Jasio_Telemark bywalec
    HAHA, Moderator ma najlepszy sposób na admina;)

    ale mojej "złotej myśli" było nie modyfikować!

  • mmm doświadczony

    autor: czarnylis , 02 lutego 2010, 16:39
    Do wszystkich hakerów których wkurza @admin
    Zróbcie mu tam wirusowy karnawał!
    ***
    juz jest haha sprawdz se na jego stronke ktos nawalil kilaka niezlych postow. Nie trzeba sie rejestrowac

  • anonim
    prawda o szlierim

    lgp klingenthal szlieri wygrał dzięki notom
    w 2 serii skoczył 140,5 m z wiatrem 0.70
    a kranjec 133,5 z wiatrem 0.05
    a w zakopane w 1 konkursie warunki były 1 -0.66 do 0.33
    2 seria -0.38 do 0.13
    w zakopane 2 konkurs
    1 seria -1,54 do -0.37
    2 seria -1.1 do -0.25
    wind factor 8.82 points m/s
    przy załozenie ze Adam skakał z wiatrem z 2 konkursie w 1 serii
    -1,4 a szhlieri z -0.37
    to około 1m/s
    8.8 / 1.8
    Małysz w tych warunkach co szlieri skoczyłby 135 m i byłby na podium
    wniosek: szlieri to zwykły błazen mający kombinezon-lotnię puszczany w jak najlepszych warunkach by wygrać
    takie są fakty
    i nikt temu nie moze zaprzeczyć

  • Mario bywalec
    -

    autor: Jasio_Telemark (*164.139.7.150), 02 lutego 2010, 16:38
    Tego CHERVYAKOVA
    to Ruskie Kazachom chyba [podkradli]

    Hehe dobre

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(438), 2010-02-02 16:42:47 ***

  • czarnylis profesor
    Do wszystkich hakerów których wkurza @admin

    Zróbcie mu tam wirusowy karnawał!

    @Espaniola
    Bo się zdenerwowałem.

  • Jasio_Telemark bywalec
    Tego CHERVYAKOVA

    to Ruskie Kazachom chyba [podkradli]

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(438), 2010-02-02 16:41:56 ***

  • anonim

    Ile razy można to pisać, że Adam wciąż testuje nowy kombinezon w tych treningach na każdej skoczni ?
    Słuchać go bardziej co mówi i czytać, testuje nowy strój na IO.
    A na zawody zakłada stary.

  • anonim

    Adam na bank skacze w tym nowym kombinezonie znowu. Nie dobrze, widać, że będzie miał straszne problemy z doborem tego kombinezonu...

  • kubson79 początkujący

    A co do Schliriego to wydaje mi sie ze sie troche rozregulował ale czas pokaze

  • anonim

    Kubson
    Dzięki za odpoweidź.
    El Zorro Negro:
    Dawno nie używałeś tak mocnych słów.

  • anonim

    Miętus bije Kotka jak chce. Te Koty to chyba nieloty. Tatuś im załatwia miej w kadrze.

  • HKS profesor

    Może poczekajmy do kwalifikacji z tymi brawami?

    Małysz do domu i brawo Miętus:D Małysz w kwalifikacjach będzie w 5 a Miętus odpadnie i się skończą brawa....

  • Kubus91 początkujący

    Kruczek powinien podmienić imiona braci w składzie na IO ^^

  • ruka początkujący

    @najwiekszy fan skoków!

    Kwalifikacje rozpoczynają się o 17,30.

  • anonim
    @najwiekszy fan skoków!!

    Wszystko masz na górze napisane trzeba tylko przeczytac!
    Czy to takie trudne?

  • Kira początkujący

    Mógłby tu moderator zajrzeć.. Bo się trochę śmietnik robi ;/

  • kubson79 początkujący

    Leyhe był w czołówce w kwalif na ostatnich MŚJ ale dalej nie wytrzymał cisnienia

  • Jasio_Telemark bywalec
    Brawo dla Grześka,

    całkiem niezły skoczek

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w I wtorkowym treningu

    12.A.Małysz ----- 124.5
    29.M.Bachleda -- 128.0
    33.G.Miętus ----- 121.0
    37.J.Kot --------- 116.0

    Miejsca z uwzględnieniem siły wiatru i belki startowej.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2010-02-02 23:00:13 ***

  • Jędrek początkujący
    nie widziałem

    Możecie podać odległości Polaków i pierwszej trójki treningu oraz pierwszej 3 PŚ

  • anonim

    jutro Schlienzeauer pokaże na co go stać ;0

  • mmm doświadczony

    autor: wnerwiony (*217.153.67.211), 02 lutego 2010, 16:27
    Nie jest żle!
    Małysz i Zauner skakali przy najsilniejszym wietrze w plecy.
    ***
    tyle ze Zauner i tak byl lepszy od Małysza

  • manuel@ doświadczony
    @Sadzio105

    Widać, że życzysz wszystkim dobrze. To chyba nie świadczy o Tobie najlepiej, co ?

  • Mario bywalec

    Ale wiecie co Wam powiem Niech tak dalej obiżają belki w treningu "dzieciorowi" (Schlieri) to moż mu wejdzie w krew to krótkie skakanie.....

  • mmm doświadczony

    autor: chris (*221.neoplus.adsl.tpnet.pl), 02 lutego 2010, 16:27
    -
    tylko ze i tak aman 5m dalej niz malysz
    ***
    dokladnie

  • kibic_malysza profesor

    Przypomnę niektórym, że Adam na treningach testuje nowe kombinezony, w Zakopanem też tak robił i na treningach skakał ciut słabiej. Spokojnie, Małysz forme ma.

  • anonim
    Nie jest żle!

    Małysz i Zauner skakali przy najsilniejszym wietrze w plecy.

  • TAMM profesor
    @xxx (*210.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Nie zrozumieją.
    Niektórzy, kilka lat oglądają skoki, a i tak nie rozumieją, że wyniki treningów są nieistotne.

  • anonim

    Shlirego prędkości już spadły w poprzednich zawodach.
    Jak i same skoki nie były dalekie.
    Oglądając jego skoki z poprzednich konkursów można zauważyć inne wyjście z progu.
    Ale może to przejściowe klopoty.

  • anonim

    tylko ze i tak aman 5m dalej niz malysz

  • manuel@ doświadczony

    Po Koflerze obniżali belke Gregorowi? Jak tak do o ile? I czy Amamnn jechał z tej samej belki co Gregor? Bo różnica w prędkości duża..

  • anonim

    wyglodnialy lampart
    to by dostal duzo pkt za belki

  • anonim

    ale zal Schlieri mial predkosc 88,4km/h a np. Malysz mial 91,3km/h

  • Sadzio105 doświadczony

    Gregor 31, oby było tak jutro w konkursie ;). To go może nauczy zachowania.

  • grzes bywalec

    Małysz wziął przykład z Ammanna żeby najlepsze skoki oddac w konkursie

  • anonim

    zenek
    ale predkosc fatalna powinien miec najwieksze predkosci na progu ze wzgledu na wzrost

  • anonim

    Wyluzujcie, to trening... Schlierenzuer miał najmniejszą predkość bo po skoku Koflera obniżyli mu pewnie z 5 belek.

  • mmm doświadczony

    autor: xxx (*210.neoplus.adsl.tpnet.pl), 02 lutego 2010, 16:20
    -
    Predkosc Adama jest juz bardzo dobra. Widac znow testowal nowy kombinezon
    ***
    co ma wspulnego kombinezon z predkoscia na progu

  • Kira początkujący

    Gregor najwolniejsza prędkość w treningu...
    Co się dzieję? :(

  • zenek bywalec
    SCHLIERI

    są dwie możliwości słbego skoku (formy) schlieriego
    1.Jest bez formy.
    2.Testuje kombinezon na IO i bez tego kombinezony po tuningu
    nie umie daleko skakać.

  • Mario bywalec

    rimi Popieram Twoj podejście do sprawy Jak komuś się nie podobaja nowe zasady to niech nie ogląda i przełączy sobie na Sznasę na sukces (to może załapie się na odcinek 5 tysięcy coś tam)

  • xxx doświadczony

    Ludzie zrozumcie ze Adam skacze zazwyczaj slabo w treningach bo testuje rozne nowe rzeczy. tak jest juz od kilku konkursow. Bo to jest tylko i wylacznie trening. Ale i tak znajac kochane dzieci neostrady kazdy bedzie plakal i mowil ze malysz sie skonczyl ze nie ma formy i w ogole ze nie umie skakac.

  • Jasio_Telemark bywalec
    Zobaczcie jakie Kranjec, Kofler mieli warunki

    a jakie miał Małysz, Loitzl, Ammann. (dodane punkty). Te punkty są dodawane nierównomiernie.
    Podejrzewam, że schemat jest taki sam na każdą skocznię a samo to już jest niekorzystne, bo każda skocznia ma inny profil i na jednej da się odlecieć bardziej a na innej mniej.

  • anonim

    Do ekspertow: Jestescie swietni, naprawde sie znacie. Po treningu mowicie, ze Malysz fatalnie, brakuje mu 10 metrow, a jak w konkursie z wszystkimi Koflerami wygrywa, to jestescie cicho.

  • anonim
    xxx (*210.neoplus.adsl.tpnet.pl), 02 lutego 2010, 16:20 - Predkosc Adama jest ju

    Przynajmniej ktos to zauwazyl

  • mmm doświadczony

    autor: adi (*nok.kk.com.pl), 02 lutego 2010, 16:19
    warunki
    malysz slaboale mial malysz slabe warunki ja to ogladam
    ***

    gdzie to niby ogladasz hehe

  • kibic_malysza profesor

    Schlieren chyba jakiś regres formy przeżywa a szkoda, że nie stało się to przed Zakopanem...

  • anonim

    mam nadzieje, do was wszystkich, że same nieszczescia i tragedie w zyciu sie wam w wiekszosci przytrafia w najblizszym czasie. Szok. Dzieci neo, trolle i chorzy psychicznie. 1 trening, 1 trening i juz mamy tutaj dziesiatki dzieci, ktore juz wiedzą, w jakiej formie jest Małysz, juz przewidują przyszłosc i traktują trening na równi z drugą serią konkursu olimpijskiego.

  • anonim
    Przestańcie !

    to tylko trening jest i co z tego ze adam sobie skoczy słabiej w treningu ale wazne by forma była w zawdach a ta forma jest bardzo dobra patrzac na ostatnie konkursy

  • anonim

    Schlieri 116.5m. Trolle internetowe, do boju!

  • Mario bywalec

    Brawo Schlieri Oby "dziecior" skakał tak dalej, to może kiedyś osiągnie poziom Hannawalda w trakcie syndromu wypalenia heh

  • rimi stały bywalec

    W zasadzie trzeba sie cieszyc. My-prawdziwi znawcy- i tak ogladac bedziemy.A reszta? Niech sie przezuca na jakies mniej sprawiedliwe zawody, jak pilka kopana i inne. Wreszcie bedzie mozna pokojnie usiasc bez tloku w Zakopcu.Wreszcie znikna klotnie w domu co ogladamy(skokow pokazywac nie beda) i my znawcy usiadziemy sobie przed kompem i bedziemy "na zywo" komentowac i komentowac!

  • Mash bywalec

    Ta prędkość u Schlierenzauera to chyba pomyłka... ale wynik też fatalny...

  • xxx doświadczony

    Predkosc Adama jest juz bardzo dobra. Widac znow testowal nowy kombinezon

  • mmm doświadczony

    MAłysz tragicznie wracamy do przecietnosci.

  • adi stały bywalec
    warunki

    malysz slaboale mial malysz slabe warunki ja to ogladam

  • anonim

    przynajmniej Koch wrocil do normy

  • rimi stały bywalec

    Ten system mi sie bardo podoba. Skacze sobie chlopina 130 metrow.No no myslisz, niezle. Nastepny 120 metrow, e, slabizna. No i ten drugi prowadzi o 5 punktow. Pozatem wszyscy zdrowi. Niewatpliwie, przecietny kibic oszlaeje z radosci. wszak oglada skoki nie zawsze, ot tak jak sie zdarzy. I uwelbia miec kalkulator w glowie, i przeliczac, przeliczac.
    Wszak wiadomo ze najwieksza ogladlnosc maje te dyscy[liny gdzie widz nic nie wie i czeka,az sedziowie mu powiedza:)

  • ruka początkujący

    wspaniały skok Kranjca.

  • Jasio_Telemark bywalec
    Ten Kranjec to znowu na olimpiadę

    formę przygotował. Będzie groźny

  • Jasio_Telemark bywalec
    Nierówne warunki dzisiaj są

    doskonale to teraz widać przy tym nowym systemie punktowania

  • Jasio_Telemark bywalec
    Ja się bardzo cieszę,

    że Martin wrócił i życzę mu olimpijskiego srebra;)

  • anonim

    Oł je Schmitt znowu w formie I love you, I love you, I love you, I love you :)

  • Mario bywalec

    Patrzcie. Martin Schmitt troche sobie pojadł i od razu jaki power w nogach.

  • Jasio_Telemark bywalec
    @Mateusz (*140.dynamic.gprs.plus.pl), 02 lutego 2010, 16:04

    Siema. Ja uważam, ze natury nie oszukasz, i mimo wszystko równo nie będzie a te przeliczniki to doskonałe narzędzia dla organizatorów i pochodnych im firm bukmacherskich...

  • adi stały bywalec
    tak jak w pladzelato

    ale yumoto szczescie tylko 122m a pierwszy

  • adi stały bywalec
    a

    ladnie bachleda ale 132m na piklu robi wrazenie bachleda 128m

  • Jasio_Telemark bywalec
    SHUMBARETS, BOSHCHUK.....

    Jeszcze trochę i Ukraińcy nas w drużynówce rozjadą, oczywiście dopiero jak Małysz odejdzie na emeryturę ;)

  • Mario bywalec

    Ludzie trochę więcej tolerancji! titi może być tu teraz dopiero pierwszy raz i dlatego zadał takie pytanie. Otóż titi klikasz na stronie głównej skijumping.pl na zakładkę PŚ na żywo i pokaże Ci się tabela z aktualnymi wynikami treningu.

  • anonim
    CZY TUTAJ TEZ OBOWIAZUJA TE CHORE PRZEPISY?

    co niszcza ten piekny nieprzewidywalny sport?

  • anonim
    Siema

    Witam Was fani skokow narciarskich....widze ze dzisiaj Polacy dobrze skacza i pytam was:co sadzicie o tych przelicznikach wzgledem belki i wiatru?

  • anonim

    KWALIFIKACJE O 16 55 NA ŻYWO W EUROSPORCIE!

  • kibic_malysza profesor

    Użytkownik @titi widać,że się dopiero dzisiaj urodził.

  • anonim

    że tak spytam, skąd wy wiecie kto jak skacze w treningu?

  • Emil profesor
    -

    [] Totalny bałagan. na stronie FISu nie ma listy startowej i współczynników a teraz Kotu wiatru nie zmierzyli!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(438), 2010-02-02 15:56:49 ***

  • anonim

    Spore różnice w prędkościach. Widać, że śnieg zalega w torach.
    Właściwie to dlaczego Kot nie jest sklasyfikowany?

  • pawel24061993 początkujący
    !!!

    Przy takiej liście startowej mam szczerą nadzieję na awans naszej czwórki, a właściwie trójki bo Adam się nie musi kwalifikować.
    Powinni odpaść:
    -Leyhe
    -Oshepkov
    -Korolev
    -Glasder
    -Boschuk
    -Pavlov
    -Niemi
    -Endo
    -Grigoli
    -Zmoray

  • Fanka_Ammanna doświadczony
    TAMM

    podziwam cię, siedzisz tu godzinami i masz cierpliwość uświadamiać biednych ludzi... ja bym wykitowała

  • anonim
    skladak998

    może masz racje ale czytałem ze na MŚwL tez bedzie nowy system i pozostane przy moim zdaniu

  • anonim
    -

    nie wiem po co organizuja w tym [Klingenthal] zawsze sa tam problemy Sapporo jeszcze moge zrozumiec bo musi sie odbyc po za Europa

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(438), 2010-02-02 15:50:10 ***

  • anonim

    narazie trwa przygotowanie zeskoku o godz.16 00 bedzie seria probna

  • TAMM profesor

    Na MŚwL będzie nowy system.
    Po staremu będzie już tylko na IO.

  • kibic_malysza profesor

    Jest potwierdzenie, że trening opóźniony. Myślę, że jest to związane z pracami kosmetycznymi na zeskoku skoczni.

  • mmm doświadczony

    http://skijumping.pl/pokaz.php?show=klasgen&typ=ps&sezon=2009/2010

    na głownej stronie wystarczy sie rozejzec a nie pytac

  • Tai początkujący

    Ej a czemu na liście startoowej nie ma Johana-Remena Evensena?
    W wcześniejszych newsach było napisane że wystartuje a tu go nie ma : /

  • anonim

    i co wieje przeciez to trening
    wystarczy ze jeden bedzie hehehehehhe
    bda skoki i kwalifkacje bo system jest ludzie

  • TAMM profesor

    Na liście jest aż 22 zawodników bez punktów PŚ.
    W tym 2 Polaków.

  • kibic_malysza profesor

    Czyli powraca Martin Schmitt do Pucharu Świata.

  • asa początkujący

    http://www.vogtland-arena.de/ -kamerka na Klingetnhal

  • mmm doświadczony

    Coraz mocniej sypie śnieg.
    60 skoczkow na liscie startowej

  • anonim

    Niestety, ale coś czuje, że ani dzisiejsze kwalifikacje, ani jutrzejszy konkurs się nie odbędzie :/ Dopiero we czwartek ma się wiatr uspokoić, a jutro ma być najsilniejszy. Czarno to widzę.

  • anonim

    60 zawodnikow to mam nadzieje ze Bachleda,Kot,Mietus awansuja do 50

  • czarnylis profesor

    Kwalifikacje pół godziny wcześniej niż planowano. Czy telewizje zdążą zmienić ramówkę, czy będziemy oglądać retransmisję o 18-tej? Pewnie to drugie :/

  • anonim

    13 km/h to jakieś 3m/s
    wiec przy nowych zasadach nie bedzie problemu

  • anonim
    Ne ma co się nakręcać!

    Jeśli nawet dzisiejsze skakanie dojdzie do skutku, to jutro i tak wiatr wszystkich rozgoni.

  • kibic_malysza profesor

    Za 10 minut trening to będzie lista startowa w okienku live, spokojnie.

  • pawel24061993 początkujący
    Szok

    W klingenthal wieje predkością 13 km/h.
    Wilgotność 80 %
    Temperatura -3
    A więc kwalifikacje zagroąone!

  • Samo stały bywalec

    @mori95
    Czytaj ze zrozumieniem. O 14.00 odprawa techniczna a zaraz po niej(odprawie) podadzą listę startową.

  • Matys14 początkujący

    Małysz ma szanse wyprzedzić Ahonena w klasyfikacji

  • TAMM profesor
    @mori95

    I co z tego?
    Jak FIS poda listę, to będzie.

  • anonim

    nilgen.de/ cam/index.php

    Po chmurach można stwierdzić, że pogoda w Klingenthal nie jest najlepsza. Oby Adam pokazał się z jak najlepszej strony w kwalifikacjach. Są szanse na podium.

  • kibic_malysza profesor

    Podobno skład austriaków się nie zmienił na Klingenthal, wiadomo że Ahonen nie wystartuje w Klingenthal.

  • anonim

    Ej, wiecie czy Morgerstern bedzie startował w Klingenthal?

    Z gory dzieki za odpowiedz

  • TAMM profesor

    Nie pytajcie się co chwilę, kiedy będzie lista startowa.
    Jak będzie, to ja, albo ktoś inny poda link.
    Trzeba czekać.

  • kibic_malysza profesor

    Schliereny i Morgeny powinny słabnąć bo zbliża się niedługo końcówka sezonu, a wtedy do akcji zawsze wkracza Adam Małysz :)

  • anonim
    prawda o szlierim

    lgp klingenthal szlieri wygrał dzięki notom
    w 2 serii skoczył 140,5 m z wiatrem 0.70
    a kranjec 133,5 z wiatrem 0.05
    a w zakopane w 1 konkursie warunki były 1 -0.66 do 0.33
    2 seria -0.38 do 0.13
    w zakopane 2 konkurs
    1 seria -1,54 do -0.37
    2 seria -1.1 do -0.25
    wind factor 8.82 points m/s
    przy załozenie ze Adam skakał z wiatrem z 2 konkursie w 1 serii
    -1,4 a szhlieri z -0.37
    to około 1m/s
    8.8 / 1.8
    Małysz w tych warunkach co szlieri skoczyłby 135 m i byłby na podium
    wniosek: szlieri to zwykły błazen mający kombinezon-lotnię puszczany w jak najlepszych warunkach by wygrać
    takie są fakty
    i nikt temu nie moze zaprzeczyć

  • kibic_malysza profesor

    Na MŚ w lotach mają być nowe zasady, już było mówione o tym 3 miesiące temu.

  • smolarek stały bywalec
    skladak998

    nowe zasady obowiązują też MŚwL

  • pawelf1 profesor
    Snieżyca

    Obawiam się o tą nadciągającą śnieżycę , Pytanie czy i kiedy zahaczy o Klingenthal?

  • pawelf1 profesor
    WIESIU

    Powtarzasz się jak zdarta płyta...))))) idż włącz sobie kreskówkę..))))

  • Tai początkujący

    Czy zna ktoś już listę startową?

  • WIESIEK. bywalec

    Bachleda to bedzie walczyl ze swoim najwiekszym przeciwnikiem - bulą!.

  • skladak998 stały bywalec
    @olek_solec

    nowe zasady nie beda obowiazywac takze podczas Mistrzostw Swiata w Lotach narciarskich ktore odbeda sie w Placniy juz po zakonczeniu Pucharu Swiata

  • anonim

    zobaczymy jak bedzie ostatnio slabo gregor skakal

  • Rico Quest bywalec
    @ tomek (*202.cable.smsnet.pl)

    Ostatni raz wygrał (LGP), gdy testowane były już nowe przeliczniki. Jeśli więc będzie skakał najlepiej (choć może niekoniecznie najdalej) to jest w stanie wygrać po raz szósty w Klingenthal.

  • huncwotka doświadczony

    http ://mojevancouver. org/ admin/kruczek-jak-malysz/2811

    ;)) zobaczymy czy się uda

  • tomek stały bywalec
    bachleda

    zamiast abchledy lepiej jakby ktos mlody pojechal bo z diabelka taki lotnik jak i ze mnie

  • olek_solec weteran

    Nowe zasady obowiązują DO KOŃCA SEZONU (nie dotyczy IO)

  • tomek stały bywalec
    gregor

    autor: Rico Quest , 02 lutego 2010, 12:17
    Gregor Schlierenzauer
    Dla przypomnienia dodam, iż na skoczni w Klingenthal niepokonany jak do tej pory jest Gregor Schlirenzauer. Startował 5 razy (2x PŚ i 3x LGP) i wygrał wszystkie starty. Czy dorzuci jutro szóstą wygraną?

    Zwycięstwa Gregora Schlierenzauera na skoczni w Klingenthal:

    ale to bylo przy starych zasadach pamietaj o tym!

  • TAMM profesor

    Przed zadaniem pytania, proszę sprawdzić, czy odpowiedź nie jest zawarta w treści newsa lub we wcześniejszych komentarzach oraz sprawdzić, czy ktoś wcześniej nie zadał już takiego pytania.

  • fan profesor
    Bachleda ma o co walczyć

    On walczy o to zeby znalezc sie w 55 WRL wiec trzymajmy za niego kciuki zeby Bachleda zajał wysokie miejsce, licze też na podium Małysza i awans do 30stki Miętusa.Jakub Kot ma najmniejsze szanse na awans z tych zawodników no ale może sie postara.

  • anonim

    Ja jestem ciekaw jakie wytlumaczenia swojego slabego wystepu Bachleda,Mietus, i Kot.Chyba juz przy nowych przepisach nie beda zganiac ze znowu mieli pecha i wialo im w plecy a innym pod narty.

  • Rico Quest bywalec
    Gregor Schlierenzauer

    Dla przypomnienia dodam, iż na skoczni w Klingenthal niepokonany jak do tej pory jest Gregor Schlirenzauer. Startował 5 razy (2x PŚ i 3x LGP) i wygrał wszystkie starty. Czy dorzuci jutro szóstą wygraną?

    Zwycięstwa Gregora Schlierenzauera na skoczni w Klingenthal:

    03-10-2009 --- LGP --- 1 ----- 136.5 i 140.5
    11-02-2009 --- PŚ ---- 1 ----- 131.5 i 135.0
    03-10-2008 --- LGP --- 1 ----- 139.0 i 138.5
    06-10-2007 --- LGP --- 1 ----- 137.0 i 143.5
    07-02-2007 --- PŚ ---- 1 ----- 142.5 i 138.5

  • pawel24061993 początkujący
    !!!

    Patrząc na bieżący sezon przychodzi mi do głowy wielki sezon Adama Małysza 2006/2007 kiedy to sezon zaczął nie najlepiej podobnie jak obecny. Właśnie w połowie grudnia jego forma zaczęła rosnąć.
    I tak się złożyło że na Mistrzostwach świata bodajże w Sapporo wygrał konkurs na skoczni K-90.A następnie sięgnął jeszcze po 4 w swojej bogatej karierze Kryształową Kulę.
    Miejmy nadzieję że i tym razem będzie podobnie i powalczy o złoto Olimpijskie!

  • anonim
    lepiej i do celu

    Myślę że Adam skacze coraz lep[i]ej i za niedługo powinien stawać na pod[i]um, a może nawet wygrywać. Chciałbym by to było już w Vancouver na Igrzyskach

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2010-02-02 12:52:20 ***

  • Badyl początkujący

    mam przeczucie iż w każdej chwili wielka forma Małysza eksploduje i będzie nie do pokonania :))

  • smolarek stały bywalec
    -

    Adam jutro na pudle ,a któryś z Polaków powinien zdobyc punkty moze Grześ albo Kuba ale chyba to bedzie Marcin

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2010-02-02 12:50:02 ***

  • Anika profesor
    Lista startowa

    Tak się zastanawiam, czy wszyscy piszący komentarze czytają najpierw news, pod którym się wypowiadają. Przecież jest informacja:
    "O godzinie 14-tej ma odbyć się odprawa techniczna, więc niedługo potem powinniśmy znać już oficjalną listę startową do konkursu."
    Najpierw czytajcie, a potem piszcie!

  • pawel24061993 początkujący
    Przełom

    Sądze iż konkurs w Klingenthal będzie przełomowy dla Adama Małysza.
    Patrząc na to że w konkursie w lotach zajął 6 miejsce, można być spokojnym o miejsce naszego 'Orła z Wisły" na podium.
    Od mniejwięcej końca grudnia forma Adama przybrała tendencję wzrostową i wszystko zmierza ku dobremu.
    W klingenthal liczę również na dobry występ pozostałych polskich reprezentantów. W Obersdorfie naprawde dobrze sprawdził się Jakub Kot więc i tu nie powinno być źle.
    Jestem ciekaw kto pojedzie do Willingen na kolejne dwa konkursy.
    Moim zdaniem powinni to być Jakub Kot, Marcin Bachleda, Grzegorz Miętus i ?. Może Dawid Kubacki lub Klimek Murańka.
    JAk będzie zobaczymy.

  • smolarek stały bywalec
    Fanka

    Klimowski pewnie chyba ze do kraju wrócił

  • anonim

    a do pś powraca martin schmitt

  • anonim

    Kto z trenerów będzie dawał naszym sygnał do startu skoro Kruczek wrócił do kraju?
    Z Adamem jest Lepistoe i Robert a reszta?

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl