Michael Uhrmmann: "Miło było usłyszeć hymn"

  • 2010-02-07 20:25

Ku uciesze siedmiu tysięcy kibiców, zebranych na stadionie skoczni w Willingen, ekipa Niemiec wygrała niedzielny konkurs drużynowy Pucharu Świata.

"Nie mogło dziś pójść nam lepiej, pokonaliśmy olimpijską drużynę Norwegii. To nas naprawdę inspiruje i daje ogromny zastrzyk pewności siebie i motywacji przed Igrzyskami. Właśnie o taki rezultat walczyliśmy i miło było usłyszeć znów hymn naszego kraju. Udział na Igrzyskach Olimpijskich to coś niesamowitego, nie możemy się już doczekać i zrobimy co w naszej mocy, aby wypaść tam jak najlepiej. Jesteśmy obecnie w bardzo dobrej dyspozycji" - powiedział Michael Uhrmman podczas niedzielnej konferencji.

"Od samego początku wiedzieliśmy, że będzie ciężko pokonać Austriaków w klasyfikacji generalnej Team Tour. Spróbujemy znów za rok, a mamy nadzieję, że okażemy się lepsi także już w Vancouver" - skomentował dzisiejszy występ Johan Remen Evensen.

"Nie mam pojęcia jak zostanie podzielona nagroda główna w postaci 100 000 Euro. To będzie zadanie dla naszych trenerów. Nie kontaktowaliśmy się jeszcze z Gregorem Schlierenzauerem, Thomasem Morgensternem czy Andresem Koflerem. My jesteśmy niczym więcej, jak tylko rezerwą. Nasza drużyna jest bardzo mocna i możemy być z tego bardzo dumni, podobnie jak z tego, że dostaliśmy w ogóle szansę występu w Pucharze Świata" - skwitował Stefan Thurnbichler.

"Jesteśmy realistami, jeśli chodzi o dzisiejszy wynik. Bardzo się cieszymy, ale nie popadamy w euforię. Prędzej by piekło zamarzło, niż zajęlibyśmy dziś miejsce poza podium. Norwegowie zawsze byli bardzo silni na tej największej dużej skoczni świata, ale dziś wspięliśmy się na wyżyny i jako drużyna pokonaliśmy ich. Także rezerwowy skoczek mocno przynił się do sukcesu drużyny, tego właśnie potrzebowaliśmy przed Olimpiadą" - ocenił Werner Schuster.

Korespondencja z Willingen, Tadeusz Mieczyński


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (8953) komentarze: (91)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Michael Uhrmann w PŚ od sezonu 1999/2000

    1999/2000 - 18 miejsce - 283 pkt - 3 Niemiec
    2000/2001 - 22 miejsce - 184 pkt - 3
    2001/2002 - 28 miejsce - 152 pkt - 5
    2002/2003 - 15 miejsce - 516 pkt - 2
    2003/2004 - 14 miejsce - 501 pkt - 2
    2004/2005--- 9 miejsce - 804 pkt - 1
    2005/2006--- 8 miejsce - 681 pkt - 1
    2006/2007 - 10 miejsce - 524 pkt - 1
    2007/2008 - 27 miejsce - 185 pkt - 3
    2008/2009 - 18 miejsce - 354 pkt - 2
    2009/2010 - 12 miejsce - 371 pkt - 1 - po 19 konkursach PŚ

  • Emil profesor

    @Modli. A gdzie Ziobro i Zniszczoł? Kubacki już nie będzie w przyszłym sezonie juniorem.

  • anonim
    Medal

    Ja wierzę w brąz i medał małysza i może jeszcze kturegoś z chłopkaków

    Kadra na sezon 2010/2011 powinna być inna

    Kadra A

    A.Małysz
    K.Stoch
    Ł.Rutkowski
    K.Miętus
    G.Miętus
    S.Hula

    trener : Łukasz Kruczek

    Kadra B

    M.Bachleda
    P.Żyłą
    R.Śliż
    M.Kot
    J.Kot

    Łukasz Kruczek , Piotr Fijas

    Kadra C { juniorska }

    * Dawid Kubacki (Wisła Zakopane)
    * Klemens Murańka (Wisła Zakopane)
    * Tomasz Byrt
    * Jędrzej Ścisłowicz (Klimczok Bystra)
    * Andrzej Zapotoczny (Start Krokiew Zakopane)

    Trener : Heinz Kuttin

  • Samo stały bywalec

    @Emil
    Dokładnie tak jest, nie widzieliśmy ich w akcji od czasu kiedy mieli strasznego doła, ponoć treningi pomogły. Na ile jednak zweryfikują to igrzyska. Bądżmy jednak dobrej myśli.

  • Emil profesor

    Forma naszych jest wielką niewiadomą więc teraz tylko wróżymy z fusów. Moze być że są bez formy a te rewelacyjne skoki w Szczyrku to ściema i możemy nie wejść do ósemki. A może być super forma i drugie miejsce z palcem... :P treningi na K-95 rozjaśnią nieco sytuacje a ta sie wyklaruje dopiero na dużej skoczni.

  • Barthelemew stały bywalec
    @3bit

    Z Rosjanami przesadziłeś i to sporo... Karelin nie poddźwignie słabych skoków całej reszty (Vassiliev nie skacze)... Do Japonii, Słowenii i Czech jakoś nie mam pewności. A Finowie mogą zawalic ;p I chyba 4. miejsce jest realne...

    A co do Niemców- strasznie się cieszyłem jak Bjoern zwalił ;]

  • anonim

    Thurnbichler z tymi 100 000 euro mozesz się pożegnać,wszystko pójdzie dla 'boskiego'' Schlieriego ;P

  • zenek bywalec
    DO REDAKCJI

    Przydało by sie zamieścić jakieś plany treningów itp itd.

  • anonim
    Strona

    ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ www.skoki24.aaf.pl

  • kuba1998 doświadczony
    3bit (*131.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Brąz lub czwarte miejsce. Widziałeś jak skaczą Finowie? - Ahonen (dobrze), -Hautamaeki (średnio), - Olli (fatalnie), - Kaituri (fatalnie), - Happonen (fatalnie, zamiast niego mógł wziąść Larinto).
    Coś nie wierzę w to twoje 6 miejsce Japończyków. Nie mam przekonania do tych Tochimoto, Yumoto, a Okabe to wziął Iliantila chyba po to aby poskakał sobie w swojej ostatniej Olimpiadzie. Będziemy walczyć z Finami i Słoweńcami o 4 miejsce może cudem o 3. Trudno będzie ze Słoweńcami. Mają Krańca, Meznara, Damjana i tego bardzo dobrego juniora Prevca. Ale mogą z nimi wygrać.

  • anonim

    onet wyprzedzil skijumping z informacja o zlamanym palcu B.E.Romorena (przepraszam tego info jeszcze nie ma tutaj)

  • anonim

    Zna ktoś plan oficjalnych treningów na normalnej skoczni?

    1 Trening masz o 18 przed kwalifikacjami we pt

  • kuba1998 doświadczony
    Jasnowiciwruszkawjednym

    To kara za to że tak blisko skoczył i Norwegowie przegrali.

  • anonim
    kuba1998 (kubao1998@wp.pl)

    Na medal?
    Podium - Niemcy, Norwegia, Austria
    4-6 miejsce - Finlandia, Słowenia, Japończycy
    Rosjanie i Czesi...
    Miejsce 6 będzie cudem
    7-8 - jak najbardziej realne
    Ale jak nasi będą cienko skakać, to nawet świetne skoki Adama, mogą nas nie uratować przed klapą.

  • anonim

    A mój kochany BER złamał sobie palec :/

  • kuba1998 doświadczony
    bystry (*178.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Jeden o 18.00 w piątek. Transmisja na EUROSPORCIE.

  • anonim
    skij

    Skijumping. zamarzło czy jak? Nie ma zadnego nowego newsa!

  • anonim

    Zna ktoś plan oficjalnych treningów na normalnej skoczni?

  • kuba1998 doświadczony
    kibic_malysza

    Poradzą sobie bardzo dobrze. Mamy dobry skład. Małysz powinien skakać gdzieś na 135-140metr, Stoch 130metr, Rutkowski 120-125metrów, Miętus lub Hula 115-125metrów. Może te treningi w Szczyrku coś dały (napewno). Najświeżsi powinni być Miętus, Hula, Stoch. Widzę że nie będziesz kibicował Polakom co?

  • Emil profesor

    @TAMM. Z tej listy wynika że Szwedzi nie wystawią nikogo czyli wchodzi na to miejsce Słowak Zmoray.

  • kibic_malysza profesor

    U nas w drużynówce zawsze na ważnych imprezach był jeden skoczek słabszy, który nam zaprzepaszczał dobre miejsce. Ciekawe jak w tym roku na IO będzie z naszą drużyną, o ile można pokładać wciąż nadzieje w Adamie i po części w Stochu to nie wiem jak sobie poradzą pozostałe "młodziaki" z naszej drużyny.

  • kuba1998 doświadczony
    Tolek (*168.system-sat.pl)

    Nielot Mateja a nie Bachleda, choć można go też tak nazwać.

  • kuba1998 doświadczony
    Tolek (*168.system-sat.pl)

    Ale ma szanse na 4 lub 5 miejsce. 4 lata temu w Pragelato byli na 5 miejscu, a skakał wtedy jescze nasz nielot Bachleda. Zauważ, żę Polska reprezentacja w ważniejszych iprezach (MŚ, IO) zajmuję wysokie miejsca w konkursie drużynowym. Także liczę na medal.

    Drużynowe konkursu Polaków:

    MŚ 2005 - 6 miejsce (Małysz, Stoch, Bachleda, Mateja)
    MŚ 2007 - 5 miejsce (Małysz, Stoch, Żyła, Mateja)
    MŚ 2009 - 4 miejsce (Małysz, Stoch, Rutkowski, Hula)

    IO 2002 - 6 miejsce (Małysz, Tajner, Pochwała, Mateja)
    IO 2006 - 5 miejsce (Małysz, Stoch, Hula, Mateja)

    Popatrz sobie na te wyniki. Są bardzo dobre. Zajmowaliśmy wysokie miejsca z tymi nielotami (Mateja, Pochwała). Także zastanów się czy nie mamy szansy na medal? Bo ostatni nie wierzę coś Finlandczykom. Ahonen (ok), Hautamaeki (tak sobie), Olli (tragedia), Keituri (słabo), Happonen (tragedia).

  • TAMM profesor

    Bardzo nieoficjalna lista startowa treningów IO.
    http://crippleeye.blogspot.com/2010/02/lista-startowa-treningow-io-bardzo.html

  • Tolek początkujący
    taka prawda

    Heh..widze że sporo jest optymistów i wierzy w Polski zespól ale i tak niema szans na medal....Jasnowidzem może nie jestem...ale coś nie co na skokach się znam i w kilka dni polscy skoczkowie formy nie złapia....zobaczcie jak małysz długo się meczył żeby być w takiej dobrej dyspozycji jak jest..:)....W lepsyej dzspoyzcji sa od nas Slowencz Cyechz...ktryz maja dobrz yespl i rwnzch skoczków sami zobaczycie że miałem racje:)

  • Maciek5052 profesor

    No to Bjoern się załatwił , ma chłop charakterek :)

  • huncwotka doświadczony
    @ruka

    Na berkutschi jest o tym napisane ;))

  • ruka początkujący

    dobra już mam, nie czytałam komentarzy niżej

  • Emil profesor

    @raven A skąd wiesz jak skaczą Hula Rutkowski i Miętus? Narazie w dwóch ostatnich konkursach indywidualnych Grzesiu Miętus był od tych dwóch Niemców lepszy. A nasi olimpijczycy po treningu mogą być lepsi od Grzesia.

  • anonim

    "Norweski skoczek narciarski Bjoern Einar Romoeren na igrzyskach w Vancouver wystartuje ze złamanym palcem u lewej ręki. Po nieudanym występie na turnieju w Willingen sfrustrowany sportowiec uderzył pięścią w ścianę."
    Buhaha

  • czarnylis profesor
    Ber złamał palec ze złości

    http://www.sport.pl/sport/1,65025,7539909,Vancouver_ 2010__Sfrustrowany_Romoeren_uderzyl_w_sciane.html

  • anonim

    treningi do vancouver pewnie 12 lutego

  • anonim
    VAncover!!!

    Wie ktoś kiedy pierwsze treningi na skoczni k95?

  • anonim

    @MaTi
    Bodmer i Wank skaczą na poziomie Huli i gorzej od Miętusa i Rutkowskiego? Nie rozśmieszaj mnie.

  • kuba1998 doświadczony
    zenek (*936.xdsl.centertel.pl)

    Wszyscy komentatorzy:

    http://www.relacje24.pl/Tekst/Newsy/526415,1,1,Xxi-zimowe-igrzyska-

    olimpijskie-w-vancouver----program-transmisji-w-tvp.html

  • kuba1998 doświadczony
    zenek (*936.xdsl.centertel.pl)

    Szaranowicz. Pewne na 100%

  • Kostka stały bywalec

    @zenek

    Ktoś wczoraj pod artykułem ze strony napisał, że Szaran na pewno, ale nie wiem, na ile to prawda :)

  • zenek bywalec
    Komentowanie IO

    Wiecie może kto będzie komentował skoki na IO.
    Mam nadzieje że Szaranowicz.A jak będzie (nie)Szczęsny to oglądam na ojro

    Jeśli macie info to dajcie jakiś link czy coś

  • anonim
    ;*

    He, watpie czy cos z tej wiary będzie XD

  • anonim
    bez szans

    Tego czy są bez szans nie wiemy - chyba że ktoś jest jasnowidzem. Kruczek twierdzi, że ostatnie treningi były świetne - czy to prawda - nie wiem. Jedni uwierzą inni nie. Ja jednak od marca 2009 r i skoków w Planicy wiem jedno - stać ich aby (zwłaszcza z Małyszem w kapitalnej formie) powalczyć o medal nawet w równych warunkach.
    Co będzie zobaczymy - każdy z nas trochę wierzy, ale wolimy sie ubezpieczać żeby się nie zawieść ...

  • anonim
    Błąd

    w tytule jest błąd:
    Powinno byc Uhrmann a nie Uhrmmann

  • anonim
    MaTi

    Nom... Ale ta niby wiernosc w naszych taka jest.. Polacy są bez szans... Przykro mi to pisac ale taka jest prawda ;(

  • anonim
    Tylko teraz tak mówicie

    Jaa tylko mówie.To moje zdanie i według mnie 3 miejsca jest w naszych rękach tylko trzeba je zdobyc, a jak zdobędą to co będziecie pisac.Mówiłem, że zdobędą medal mówiłem ! Ja teraz mówie, a jeśli sie pomyle trudno, ale wiem, że ich stac.Każdy pisał, że Adam na medal nie ma szans.Widac...żal mi takich ludzi, którzy najpierw wyzywają od nielotów, nie ma po co tam jechac, a nagle po konkursie gdzie Adam staje na podium, piszą tak:no to Adam będzie złoto, wiedziałem że w końcu przyjdzie ta forma.Niestety POLACY to ludzi, którzy tylko krytykują, a nigdy nie wierzą w umiejętności! WIem, że niektórzy są inni np.Ja.Nie pisac teraz, że zawsze wierzyliscie ! Mało jest wiernych kibicow !

  • anonim
    Toplord

    Zgadzam się z tobą w 100 % ;)

  • anonim

    WIE MOŻE KTOŚ CZY KOFLER JEST KATOLIKIEM ?

  • anonim

    Polska drużyna nie ma praktycznie żadnych szans na medal, co do Adama to nawet jakby się postarał i zdobył 2 złote medale to i tak będzie gorszy od Justyny Kowalczyk która ma szansę na zdobycie 4 medali, bo konkurencji w biegach jest więcej. To trochę niesprawiedliwe, powinni wprowadzić na igrzyska loty narciarskie żeby skoczkowie mieli więcej szans na zdobycie medalu oraz dodać konkursy drużynowe na małej i na mamuciej skoczni. 3 indywidualne + 3 drużynowe i by było tyle samo konkurencji co w biegach, z tą niewielką różnicą że tam są 4 indywidualne i 2 drużynowe.

  • anonim
    cap00

    .....................oni aż tak dobrze nie skaczą ;D

  • cap00 początkujący

    dobrze że polacy skaczą tak dobrze a i zwaszcza piotr żyłą i bachleda

  • anonim
    Tolek

    Stoch słabo skakał podczas treningu -ponoć jest słaby bardzo.

  • Tolek początkujący
    Mati za duży optymista

    O widze Mati że jesteś za dużym optymista...Przecież Polska niema szans wogóle na podium w IO....Słowency sa juz mocniejsi niz my...a nie wiadomo jaka forma zaprezentuja się Japonczycy,....U nas tylko Małysz i Stoch będą nas ratowac ale to za mało na podium..:P

  • anonim
    Nasza Drużyna

    No pierwsze miejsce jest poza zasięgiem.Ale reszta miejsc spokojnie to zdobycia.Mówicie, że Norwegi i Niemcy są mocni i tu sie mylicie.Norwegia ma 3:Evensen, Jacobsen, Hilde.Nie ma tego czwartego jest nim Romoren, ale jego forma spada.Jeżeli Adam będzie w swojej optymalnej formie, a Kamil na swoim normalnym dobrym poziomie z początku sezony i Łukasz,Krzysiek też to spokojnie z nimi da sie wygrac.Jeżeli chodzi o Niemców to po 1: Skakali u siebie, po 2:Neyumaer jest nierówny i skacze u siebie zawsze dobrze, a Uhrmman też skacze u siebie zawsze dobrze, reszta Bodmer i Wank skaczą na poziomie Huli, a napewno gorzej od Krzyśka i Łukasza ! KTO SIE ZGADZA ?

  • czarnylis profesor
    @systemvip

    Konstruktywna i merytoryczna krytyka to jedno, a wylewanie pomyj z cysterny, to drugie i myślałem o tej drugiej opcji. Co tu się nieraz dzieje to szok po prostu, a wulgarne wyzwiska, nie poparte niczym więcej to codzienność.

    O piciu napisałem ironicznie w odpowiedzi @Bia, który(a) twierdzi, że nasi zbyt długo czasu spędzają w sieci z kieliszkiem w ręku, podczas gdy inne nacje trenują nawet w środku nocy. Uważasz, że ma rację?

    Natomiast Twój zawód mnie nie interesuje, a jeśli myślisz iż w wyczynowym sporcie "męczyć się nie trzeba" to gratuluję poczucia humoru.

  • anonim

    Wszyscy pija moi dordzy, niewazne czy Polacy, czy Slowency, czy Norwegowie. Roznica jest taka: wiekszosc skoczkow zagranicznych laczy picie z wychodzeniem wieczorem, a nasi pija w hotelu.
    Co gorsze- zostawiam Wam do oceny. Ale mysle, ze picie dla picia bije jednak na glowe wyjscie wieczorem.

  • systemvip początkujący
    czarnylis

    czarnylis nie rozumiem o co tobie chodzi jeśli czytają komentarze to się nie dziwisz że piją? przecież nikt nie będzie ich tu chwalił za nic, a po za tym nie przesadzaj że od razu piją alkohol bo coś poczytali na swój temat jak by tak każdy robił to by wszyscy pijani chodzili. Jeśli sobie nie radzą to niech przestaną wszyscy skakać jeśli uważają że szkoła skoków w Polsce jest zła niech skargi do trenerów zgłaszają i do mediów a czemu tego nie zrobią bo im dobrze tak jak teraz jest troszkę świata pozwiedzać można i nawet jakiś grosz wpadnie a męczyć się nie trzeba. Tylko nie pisz mi że też mogłem wybrać skoki narciarskie jako zawód.

  • czarnylis profesor

    @Bia
    "Słyszałem nawet że nasi siedzą na internecie do póżnych godzin wieczornych piją (niektórzy) a w tym samym czasie Austriacy ciężko pracują".

    Jeśli czytają komentarze, to się nie dziwię, że piją.
    Wątpię, żeby Austriacy ciężko pracowali w późnych godzinach wieczornych. Od tego jest dzień.



    Niemcy to kolejna drużyna z którą ciężko będzie nam nawiązać walkę o medale. Zawodnicy są solidni i jeśli osiągną wysoką formę, to ją utrzymają. Norwedzy podobnie, a są jeszcze Finowie i Japończycy. Austria skacze w swojej lidze. Wygląda na to, że będziemy się bić o szóste miejsce ze Słowenią i Czechami. Rosja bez Wasiliewa nie postraszy faworytów i będzie mieć problemy z awansem do drugiej serii.
    Szanse na medal polskiej drużyny oceniam na 5%, tylko dlatego że skoki na starych zasadach mogą być nieprzewidywalne i zdarzają się "cuda". Bez fuksa i błędów rywali, błyszczące krążki raczej poza zasięgiem.

  • anonim

    W Polsce po za Adamem Małyszem nie ma talentów nie ma co się oszukiwać bo jak ktoś chce i umie skakać ma do tego zdolności to zawsze w jakiś sposób się wybije przykładem jest Adam. U nas skaczą całe rodziny wkręcane są w skoki na zarobek układy itp. szkoda słów. Słyszałem nawet że nasi siedzą na internecie do póżnych godzin wieczornych piją (niektórzy) a w tym samym czasie Austriacy ciężko pracują .

  • anonim

    Odrodzenie Niemiec.
    Trzeba przyznać, że skakali świetnie i wygrali zasłużenie.

  • underdog stały bywalec

    cóż za wspaniała metafora, panie Schuster

  • Kostka stały bywalec

    @Anika

    I że mają czas, i że muszą się oskakać, poczuć atmosferę zawodów itd. Ja już sama nie wiem, co myśleć. Zdaje mi się, że talenty są takie same w każdym kraju. Tylko nie wszędzie je się zaprzepaszcza. (Pomijając Małysza, ale taki człowiek pojawia się raz na 50 lat)

  • Anika profesor
    @Kostka

    No właśnie, skaczą bez kompleksów i zahamowań. Coraz częściej mam wrażenie, że nasi szkoleniowcy wbijają skoczków w kompleksy. Jak oni to robią? Mówią im, że i tak nie wygrają, ale mają zbierać doświadczenie?

  • Kostka stały bywalec

    Nie myślałam, że kiedyś to powiem, ale fajnie, że Niemcy wygrali :D Zasłużyli na pierwsze miejsce i skakali naprawdę równo i dobrze. Szkoda mi tylko trochę Norwegów, no ale cóż...
    A co do Austriaków, nie wiem jak oni to robią. Rezerwowy skład, młodzież, a skaczą daleko, bez kompleksów i są na podium.

  • Atlantyda bywalec
    malysztomistrz

    szwirencałera-znowu zaczynacie
    Kiedyś naszemu Adasiowi to nie przeszkadzało, więc może znów sobie o tym przypomni...

  • Snoflaxe weteran

    Co ciekawe jest to pierwsza wygrana Niemców w konkursie drużynowym PŚ od ponad 5 lat.

  • anonim
    vancouver

    polski hymn 13 lutego byłby piękny , ale czy możliwy?
    z tego ze nie bedzie nowego systemu sa wady i zalety
    Adam nie straci pkt za wiatr
    a minusem tego ze nie zyska
    wiec jak Tepes pusci [Schlierenzauera] z 1,7 m pod narty
    a Adama w 0,5 m w plecy to nie bedzie miał zadnych szans przelecieć smarkacza

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(11298), 2010-02-07 22:43:03 ***

  • kuba1998 doświadczony
    Boca Buenos Aires

    Skąd wiesz że warunki w Whistler są dobre? Skakali tam jak narazie raz, i było super.

  • Boca Buenos Aires stały bywalec
    @ pytanie

    Nie, Hofer tłumaczył że no IO oni są tylko gośćmi i to nie przejdzie.
    Jednak patrząc na warunki które często panują w Vancouver, to może lepiej by było jakby ten system obowiązywał. Lepiej mieć mistrza Małysza który skacze 110 metrów, niż Tepesa.

  • kuba1998 doświadczony
    pytanie (*z24.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Na IO nie, na lotach tak.

  • anonim
    ?

    Czy na IO i MŚ w lotach też będzie obowiązywał ten kretyński system punktowania?

  • Boca Buenos Aires stały bywalec
    @ Fan Stocha

    Po długiej nieobecności w domu, nawet mi gg skasowali. Ale postaram się sobie ściągnąć do końca przyszłego tygodnia i na pewno napisze. To na razie

  • anonim

    Ekhem... Może redakcja wzięłaby się do roboty i dodała wreszcie fotorelację z Pk w Zakopanem . Z góry dziękuję za fatygę ;]

  • Fan_Stocha bywalec
    @Boca Buenos Aires

    Boca napisz do mnie na GG 3930334, powspominamy stare, dobre czasy :D pogadamy też na temat quizów itp. Jak nie masz Gadu, to sobie ściągnij. Pozdrawiam.

  • Maciek5052 profesor
    Boca Buenos Aires

    Jakie quizy macie na myśli ? :)

  • Boca Buenos Aires stały bywalec
    @ Fan Stocha

    Kope lat!
    Troche mnie nie było, ale wróciłem i już zawsze będę :D
    A co do quizów to startujemy od maja co nie? :)
    Pozdrawiam

  • Fan_Stocha bywalec
    @Boca Buenos Aires

    Witaj ;) Pamiętasz rok/dwa lata temu te nasze quizy? Miałeś wtedy nick Biegacz... ahh ;d

    -
    PS: Znalazłem wypowiedź Kubackiego po PK w Zakopanem. Widać, że nasi młodzi wieczorami siedzą na internecie, bo na zawody zasypiają ;D


    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2010-02-07 21:21:03 ***

  • Maciek5052 profesor
    Fanka_Simona

    Zgadzam się z Tobą , Zauner mógł jechać zamiast Kocha , przy jego atomowym odbiciu byłby z niego groźny rywal przede wszystkim na małej skoczni :)


    P.S - ja stawiałem przed konkursem jednak na Norwegów :D hehe

  • das początkujący

    Wydaje mi sie ze chodzilo mu o Wanka chcial go pocieszyc

  • anonim
    Pytanie

    O jakim rezerwowym skoczku mówi Schuster?

  • Fanka_Simona doświadczony

    w sumie to nie trudno było zgadnąć kto dzisiaj może wygrać, w końcu Niemcy chyba w swoim najlepszym składzie... w ogóle ostatnio coraz lepiej skaczą, pewnie będą mocni też w Vancouver.

    A Romoeren taki załamany był po tym swoim drugim skoku że aż mi go szkoda było... no ale trudno zdarza się...:P

    Co do Austriaków to nawet w rezerwowym składzie są na podium, kurde jak oni to robią ...? xD David Zauner- mogli go wziąć na te igrzyska, a by nie pożałowali...

    Polacy może dzisiaj bez komentarza.... :/

  • Maciek5052 profesor

    "Nie mam pojęcia jak zostanie podzielona nagroda główna w postaci 100 000 Euro. "

    Oczywiście Gregor dostanie 99 000 euro a wy resztę :D

  • Sadzio105 doświadczony

    Niemcy ostatnio drużynówkę wygrali aż 5 lat temu. To na pewno ich zmotywuje, mam nadzieję, że na IO będą walczyć o medale drużynowe.

  • Boca Buenos Aires stały bywalec

    Brawo Niemcy, już dawno nie skakali tak daleko i równo.
    Schuster wykonuje świetną robotę.

  • anonim

    Niemcy mają piękny hymn

  • Atlantyda bywalec

    Też byłoby mi miło...
    http://mojevancouver.org/atlantyda/zostane-skoczkiem-narciarskim/2761

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl