Vancouver: Bez Rutkowskiego w konkursie na K-95

  • 2010-02-12 12:17

Po wczorajszym treningu na średniej skoczni olimpijskiej w Vancouver, trener Łukasz Kruczek zdecydował, że w sobotnich zawodach indywidualnych nie wystąpi Łukasz Rutkowski.

Dla młodego skoczka z TS Wisły Zakopane to z pewnością duże rozczarowanie. Zamiast Rutkowskiego w kwalifikacjach wystartuje niespełna 19-letni Krzysztof Miętus. Dodatkowo o olimpijskie złoto będą mieli szansę powalczyć także Stefan Hula, Kamil Stoch i oczywiście Adam Małysz.

Również pozostali szkoleniowcy musieli zdecydować o tym, których podopiecznych nie wystawią w konkursie na skoczni średniej. Zawody z trybun obejrzą Martin Koch, Martin Cikl, Takanobu Okabe, Johan-Remen Evensen, Mitja Meznar, Andreas Wank i Matti Hautamaeki.

Kwalifikacje do sobotniego konkursu już dziś o godzinie 19-tej polskiego czasu. Godzinę wcześniej rozpocznie się seria próbna. Obie serie będą na żywo pokazywane na antenie Eurosportu, a także na specjalnym olimpijskim kanale internetowym >>


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (14513) komentarze: (130)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Po treningach wycofani zostali i w kwalifikacjach nie startowali

    Ł.Rutkowski znalażł się w niezłym towarzystwie:

    8.Koch ---------- 477 pkt
    15.Evensen ----- 313
    19.Wank -------- 259
    32.Hautamaeki - 107 - wicemistrz ZIO z Pragelato (średnia skocznia)
    37.RUTKOWSKI -- 75
    44.Meznar -------- 54
    59.Cikl ------------ 23
    82.Okabe ---------- 2

  • jozek_sibek profesor
    Bez Rutkowskiego w konkursie na K-95

    Jak sie popatrzy na wszystkie dotychczasowe wyniki - 6 treningów w ciągu 2 dni to decyzja jak najbardziej słuszna.
    Ł.Rutkowski zapewne wystartuje w drugim konkursie na dużej skoczni - za najsłabszego na średniej.

    Cztery lata temu za najasłabszego na średniej skoczni S.Hulę (był 30 w konkursie):

    1.Małysz -- 7 miejsce
    2.Stoch -- 16
    3.Mateja - 25
    4.Hula---- 29

    Na dużej wystąpił R.Sliż i..........odpadł w kwalifikacjach ( 58 miejsce).

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w Vancouver

    Miejsca Polaków w 3 czwartkowych treningach - 11.02.2010:

    1.A.Małysz ------ 5 -- 1 -- 1
    2.K.Stoch ------- 8 - 13 - 15
    3.K.Mietus------- 8 - 37 - 24
    4.S.Hula ------- 32 - 28 - 33
    5.Ł.Rutkowski - 29 - 48 - 21

    Odległości Polaków w 3 czwartkowych treningach - 11.02.2010:

    1.A.Małysz ---- 102.0 - 109.5 - 105.5
    2.K.Stoch ----- 101.5 - 101.5 -- 95.5
    3.K.Mietus ---- 101.5 --- 91.5 -- 93.5
    4.S.Hula ------- 97.0 --- 94.0 -- 87.0
    5.Ł.Rutkowski - 98.0 --- 86.5 -- 94.0

    Wyniki czysto statystyczne - różne belki startowe

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w Vancouver

    Miejsca Polaków w 3 środowych treningach - 10.02.2010:

    1.S.Hula --------- 1 - 14 -- 5 miejsce
    2.A.Małysz ----- 10 -- 8 - 15
    3.K.Mietus------- 5 - 39 - 37
    4.K.Stoch ------ 30 - 43 - 21
    5.Ł.Rutkowski - 36 - 22 - 37


    Odległości Polaków w 3 środowych treningach - 10.02.2010:

    1.S.Hula ------ 108.0 - 102.5 - 102.5
    2.A.Małysz --- 102.5 - 104.0 - 101.0
    3.K.Mietus ---- 103.0 -- 99.5 -- 97.5
    4.K.Stoch ------ 99.5 -- 98.5 -- 99.5
    5.Ł.Rutkowski - 98.0 - 101.0 -- 97.5

    Wyniki czysto statystyczne - różne belki startowe.

  • anonim
    Koch, a Loitzl

    Koch pokonuje w 6 treningach Loitzla o 2 metry. W konkursie oczywiście skacze Loitzl :-( I gdzie tu sprawiedliwość. Martin wyjeżdżaj stamtąd i olej tego całego Pointnera.

  • systemvip początkujący

    Popieram Rutkowski ma już 22 lata więc nie młody jak na skoczka głupi materiał. W Polsce to jest tak że ktoś jest albo jeszcze młody albo uzdolniony.

  • anonim

    Dziwny materiał piszą tak o Rutkowskim "Dla młodego skoczka z TS Wisły Zakopane to z pewnością duże rozczarowanie" z kolei potem o miętusie " zamiast Rutkowskiego w kwalifikacjach wystartuje niespełna 19-letni Krzysztof Miętus" więc który to młody? Rutkowski to nie młody skoczek tylko niespełniony facet.

  • anonim
    @F@n

    Kierowałem się różnicami w belkach na większości skoczni normalnych. Okazuje się, że jest to ok. 60cm. Dla HS106 1m najazdu to około 6,6pkt różnicy, tak więc jedna belka to ok. 3,96pkt.

  • anonim
    F@n

    A Ty co obrażasz? Chłopak ma swoje zdanie, które zapewniam Cie nie jest głupsze od Twojego obstawienia Stocha na miejscach 3-10.

  • anonim

    No i dobrze że nie ma Kocha, skoro on leciał poza punkt K. Ale on wiadomo woli mamuty ponieważ im mniejsza skocnia to on na niej bliżej skacze nie zauważyliście tego?

  • Samo stały bywalec

    @PiotrS
    Żle mnie zrozumiałeś, jestem pełen optymizmu i wierzę w Kamila. Dlatego zastanawiam się co jest przyczyną jego postawy i doszedłem do takiego a nie innego wniosku Potrzebny jest jemu rywal w kadrze, który będzie deptał po piętach.

  • anonim

    A ja wam mówie że Stoch nie wejdzie nawet do tej 50 .!

  • Janek bywalec

    Rutek skacze chyba lepiej na wiekszych obiektach.... to sa nawet jego slowa, wiec napewno dostanie szanse na duzej skoczni

  • anonim
    -

    Zdecydowanie Rutkowski skakał najgorzej z Polaków i myślę że dobry wybór Kruczka. Chociaż Hula już wczoraj nie skakał tak rewelacyjnie jak dzień wcześniej. Oby dzisiaj wszyscy Polacy przebrnęli przez kwalifikacje...

  • F@n weteran
    @PIW

    Przeliczniki przelicznikami, ale nie da sie przeliczyctak idealnie, zreszta to jest mala skocznia wiec chyba za duzo punktow dawales o jedna belke, bo tam sa chyba mniejsze odleglosci belek niz na skoczni duzej. Troche nam to przyblizyles, doceniam to, ale nie da sie tego do konca "usprawiedliwic"

  • asd weteran

    Nie, kogoś kto jest najmocniejszy i ocenia się go jako kogoś, kto ma największe szansę na wygraną nazywa się faworytem. Czarny koń to ktoś, kto może "wyskoczyć zza pleców" faworytów i zgarnąć medal, czyli nie jest on uznawany ogólnie jako faworyt do medalu. Czarnym koniem na pewno nie będzie Ammann, Małysz czy Schlierenzauer. Bardziej Hula, czy Happonen.

  • Saym0n początkujący
    Do asd

    Tak wiem kogoś kto w danym czasie jest najmocniejszy i ma największe szanse na wygraną w poszczególnych zawodach
    Pozdro

  • asd weteran

    @Saym0n

    Wiesz kogo określa się "czarnym koniem"?

  • Malyszomaniak profesor
    Co to będzie się działo

    Już dzisiaj Kwalifikacje jutro konkurs czy wszyscy zaopatrzeni w telefony komórkowe lekarstwa czy ludzie o słabym sercu maja odpowiednie leki ? Relanium dla każdego wspomagacze dla tych o słabych nerwach znieczulacze.

  • Saym0n początkujący
    Czarny kon

    Moim zdaniem czarnym koniem zawodów może być oczywiście Adam Małysz ale nie zapominam o Ahonenie, Schlierenzauerze, Ammannie I Jacobsenie(Ostatnio zaskakuje na same zawody)
    Pozdrawiam wierzę w Adama ale zdaję sobie sprawę że rywale są niesamowici mocni

  • manka bywalec

    szkoda, ze ci skoczkowie jak Koch czy Evensen oraz Hautameki nie moga wystapic w konkursie jak tak podczas Ps, dla mnie to bez sensu , ze tylko 4 moze wystapic z kazdego kraju , zasady IO, ale coz zrobic ;/

  • Atlantyda bywalec
    Antonin Hajek

    Ma dziś urodziny ;-)

  • Narta bywalec
    Kruczek przyznał, że z formą skoczków

    jest bardzo źle. Przecież Krzysztof Miętus całkowicie sobie nie radził na K-95 w trakcie niedawnych Mistrzostw Świata Juniorów. Czy w ciągu tygodnia trener Kruczek zbudował mu formę olimpijską na tyle dobrą, że wygrałby ze swoim bratem Grzegorzem lub z Klimkiem Murańką, od których dostawał regularny łomot?

  • anonim
    @Emil

    Zgadza się Emilu, ale jak dobrze wiesz nie ma przelicznika na śnieg. Nie mniej jednak treningi to jedno, a zawody to drugie.
    Ta symulacja pokazała jednak, że 108m Stefana Huli przy rozbiegu z jakiego startował nie powala na kolana, bo 5 bramek różnicy to już jest bardzo dużo.
    Wierzę w medal Adama i trzymam za niego kciuki! Łatwiej dla niego o medal na skoczni normalnej!

  • Piotr S. weteran
    @ Samo

    Trochę więcej optymizmu. Kamila stać na naprawdę dobre skoki. Poza tym rzeczywiście Krzysiek, Stefan i Łukasz będą mu "deptać po piętach" .

  • F@n weteran

    Szkoda, ze nie ma tez druzynowki na malej skoczni. Tam mielibysmy duze szanse na medal, moze zloto? ;]

  • anonim

    tak sobie mysle ze mamy całkiem dobra drużyne. obiektywnie patrzac to chyba czwarta w stawce za austryjakami, norwegia i niemcami.

  • Emil profesor

    @PiW. Tak by to mniej wiecej wyglądało w nowym systemie jednak to nie oddaje też całej prawdy bo sypało z różną siłą. I dlatego czasami pod koniec serii skakali z wyższego rozbiegu niż na poczatku.

  • anonim

    cieniu rozpoczynających się XXI Zimowych Igrzysk Olimpijskich odbywających się w kanadyjskim Vacnouver odbędą się, także kolejne zawody z cyklu FIS Cup. Młodzi skoczkowie tym razem zawitają do austriackiego Villach. Na starcie zobaczymy 71 skoczków, w tym 5 Polaków.

    Nasi reprezentanci na obiekcie Alpen Arena wystąpią w składzie: Dawid Kowal (nr.59), Kamil Skrobot (nr.60), Kamil Kowal (nr.61), Jakub Kot (nr.67) oraz jako ostatni Jan Ziobro z numerem 68. TO J.KOT NIE JEDZIE NA PK? JAKI JEST SKLAD KADRY NA SOWENIE?

  • F@n weteran
    @PiW

    Dzieki :) Widac ze sie do tego przylozyles i duzo pracy w to wlozyles. Bardzo sie przydala ta symulacja, ale i tak w konkursie beda stare zasady.

  • HKS profesor

    Ale Miętus dwa razy skoczył bardzo dobrze w tych 6 treningach a Rutkowski ani razu.

  • BananBoom początkujący

    Noo ciekawie zapowiadaja sie kwalifikacje .. oby wszyscy przebrneli chociaz jak widac jest duzo kandydatow do tego zeby nie przebrnac przez kwali. np. KAnadyjczycy czy chociazby Slowak , Kazach , Koreańczycy :)

  • F@n weteran

    Bo na mamucie wogole te zasady sie nie sprawdzaja, ogolnie to jest do bani.

  • F@n weteran

    Szkoda,ze to sie pwenie nie spelni, ale chcialbym dwoch Polakow na podium :(

  • Tose Proeski stały bywalec

    Dla nas to dobrze, bo Romoeren i Olli zwykle ostatnio w decydujących momentach nie wytrzymują presji ;)

  • anonim
    @ F@n

    Tak, oczywiście, Stoch i Hula w 10...

  • F@n weteran
    @ ;) (*162.neoplus.adsl.tpnet.pl), 12 lutego 2010, 12:46

    Kiedys byl slaby psychicznie tak, ale potwierdzil, ze jest mocniejszy rok tem w Libercu, co z chyba osmego czy siodmego miejsca awansowal na czwarte, i skoku nie zwlail.

  • Atlantyda bywalec
    HKS

    W odpowiednich warunkach każdy może sprawić niespodziankę ;-)

  • anonim
    skoki

    GREGOR + AMAN = ADAM

  • F@n weteran

    Na k-95 wszystko sie moze zdarzyc. Jezeli nasi skoczkowie beda skakac idealnie, na maksimum w obecnej formie to bedzie swietnie. Moje typy:
    Malysz 1-3
    Stoch 3-10
    Hula 5-15
    Mietus 10 - 20

  • HKS profesor

    Bardzo dobra decyzja. Miętus miał lepsze i słabsze skoki a Rutkowski skakał równo i przeciętnie. lepiej postawić na tego co może sprawić niespodziankę:)

  • de_routine początkujący

    Łukasz powalczy na dużej skoczni zamiast Miętusa. Wg mnie.

  • Atlantyda bywalec
    Mourinho

    Pożyjemy, zobaczymy.


    http://mojevancouver.org/atlantyda/zostane-skoczkiem-narciarskim/2761
    Dacie mi jakiegoś plusa?

  • mio początkujący
    Trening na Eurosport

    ej Chłopaki na eurosporcie o 18:00 trening dzisiaj, a później kwalifikacje

  • anonim

    dzisiaj o godzinie 17 będzie powtórka pucharu świata z wilingen 2001.A następnie z Zakopanego polecam Adam wystąpił wtedu w rolach głownuch w tamtych konkursach

  • Samo stały bywalec
    -

    Wydaje mnie się, że problemem Kamila Stocha nie jest to iż jest w cieniu Małysza tylko to, że nie ma tego trzeciego, który deptałby mu po piętach. Wkrótce to się zmieni i poka[ż]e ten trzeci a może i czwarty, lwi pazur, a wtedy albo Kamil poka[ż]e na co go [naprawdę] stać, a stać go na wiele, albo stanie się kolejnym niespełnionym talentem.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2010-02-12 14:03:30 ***

  • anonim
    kwale

    nie rozumiem dlaczego nie ma matti hautamaeki przeciez we wczorajszych treningach porownujac go z happonenem z 3 treningow w dwoch byl lepszy matti, wiec niby na jakiej podstawie happonen za hautamaekiego?

  • anonim

    Na Stocha i Hule niestety nie ma co liczyć, musiałaby być taka loteria jak w Libercu. Media wykreowały go na następce Małysza, tymczasem nie ma o0n tego co ma Małysz. Może kiedyś, daj mu Boże, ale póki co żadnym czarnym koniem nie jest.
    Dziwi decyzja kojonkoskiego powinien odrzucić Romoerena.

  • Samo stały bywalec

    @;)
    Pozwolę sobie niezgodzić się z Tobą, ale nie będę polemizował

  • JPW2 weteran
    Josh

    Za szeroki przedzial miejsca dla Adama ...dla mnie zostaje tylko 1..;)

  • dejv bywalec
    czarny kon stoch

    stawiam na stocha z polskiej ekipy ze moze namieszac a w perspektywnie IO może byc czarnym koniem

  • .... bywalec
    ;)

    w typowaniach czarnego konia zapomnieliście Państwo o skoczku nazwiskiem JANNE AHONEN ;D

  • anonim
    Możliwe miejsca Polaków

    Małysz 2-4
    Hula 20-30
    Stoch 25 - 40
    Miętus - 25-50

  • JPW2 weteran

    No coz z kogos musial zrezygnowac...

  • fff doświadczony

    Ale zrobili Takanobu zrobili :P Czekał na olimpiadę 4 lata i co? Trybuna! Evensen i Hautamaeki to samo! Ja bym tam dał Romoerena i Olliego.

  • Emil profesor

    Wiadomo że w sobotnim konkursie nie wystąpi żaden medalista ze średniej skoczni z Turynu! Już tradycja staje się że od 1992 r obrońcy medali albo nie jadą na igzyskka albo spisują się bardzo słabo

  • anonim
    Evensen "na ławce"?!

    Kojonkowskiego chyba już całkiem oślepiła jego miłość do Romoerena.

  • anonim
    black horse ;P

    Harri Olli albo Martin Schmitt - oni też moga być czarnym koniem ;)

    ale napewno będzie ciekawie, jeśli ktoś, kto średnio skakał na trenigach i kwalifikacjach, zdobędzie medal ;)

  • Josh początkujący

    Adam ma duża szanse na złoto ,doszedł do dobrej dyspozycji .
    Hula w treningach b.dobrze ale wydaje mi się że w konkursie sobie nie poradzi .
    Miętus z wiaterkiem pod narty może być dobrze ,odwrotna sytułacja to klapa.
    Stoch wielka niewiadoma umie chłopak skakać ale P.Wódka mu wy psychice namieszał i nie wiadomo czy się nie spali na belce .
    Jestem dobrej myśli do boju biało czerwoni .!
    obstawiam :
    Małysz 1 - 3
    Stoch 7 - 15
    Miętus 7 - 15 lub poza 30
    Hula 15 - 30

  • anonim
    @samo

    ale w przeciągu trwania sezonu PŚ żaden z nich nie błyszczał ;) tylko w ostatnich zawodach ;) to może byś więc pewne zaskoczenie ;)

  • anonim
    kwalifikacje

    w kwalifikacjach wystąpi 61 skoczków, w kolejności tak jak w Pucharze Świata :)

  • Samo stały bywalec

    @;)
    Ani Małysz ani Jacobsen nie mogą być czarnym koniem oni są faworytami tych zawodów. Czarny koń to ktoś niespodziewanie zwyciężający.

  • Dona stały bywalec

    Antek -zgadzam sie, to jest moj ulubiony skoczek, a dzisiaj dowiaduje sie, ze nawet nie dostanie szansy na obrone srebra z Turynu:(

  • anonim


    Panie Adamie trzymamy kciuki jutro czeka nas piękny dzień- wieczór i tak jak pan prosił : będziemy jutro dmuchać pod narty! Kamilowi Stefkowi i Krzyśkowi oczywiście też!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2010-02-12 13:57:09 ***

  • anonim

    Jutrzejsze pewne typy:

    Małysz 2.
    Stoch 20-25.
    Hula i Krzysiek poza 30tką. W tym któryś z nich sie skompromituje i skoczy poniżej 80m.

  • anonim
    czarny kon

    jesli ktos tu ma byc czarnym koniem to stawiam na Andersa Jacobsena :) nie rozsmieszajcie mnie ze Stochem:)

  • anonim
    @niegłosujemynaPO

    co Ty w ogóle piszesz... nic nie rozumiem. Adam powinien brać udzial w treningach i kwalifikacjach, sprawdza swoją formę tutaj chodzi aby oddać jak najwiecej skokow:) jakie 6 miejsce? taki wynik Adasia w ogole nie interesuje:)

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(438), 2010-02-12 17:04:01 ***

  • anonim
    START LIST

    a gdzie lista startowa kwalifikacji?!

  • anonim

    Matka natura w sobotę musi być POLKĄ....

  • dejv bywalec

    zgadzam sie z niektorymi ze stoch moze namieszc , juz na nastepnych 3 treningach coraz lepiej skoczy skok z 22 belki n a101,5 byl wysmienity

    stoch czarnym koniem

  • anonim

    Małysz nie musi startować w dzisiejszej serii treningowej. Generalnie kwalifikacje też mógłby sobie odpuścić skoro i tak nie wpłynie to na zmianę pozycji. 6 miejsce gwarantowane. Skocznię poznał, a forma jest przynajmniej na medal. Rywale już zaczynają się bać... Świeżość może być nieocenionym elementem w sobotniej walce.... o złoto, of course. Dobrze pamiętamy, czego zabrakło w Sapporo na dużej skoczni... Denerwujące jest, że dziennikarze prześcigają się w dmuchaniu balonika oczekiwań. Naprawdę czasem bardzo brakuje stonowanego i roztropnego komentarza....Zawsze lepiej się miło zaskoczyć niż rozczarować....

  • anonim

    jak by mial forme z poczatku sezonu to sie zgodze ale jest bez formy. . dlatego nie ma szans na TOP 10 stoch ... mozecie mnie wyzywac:) teraz... chetnie popisze po konkursie :) i zobaczymy kto mial racje p0zdRO

  • anonim
    @elvis

    nie żartuj ;) stoch jest słaby psychicznie, nie wytrzymałby nawet jakby prowadził po 1 serii ;) czarnym koniem predzej okaze się ADAM albo Jacobsen, wyniki treningów mowia same za siebie;)

  • anonim
    ;)

    zmieniam zdanie: 1.małysz 2.morgi 3.jacobsen 4.amman 5.schlierenzauer

  • anonim
    Stoch

    Pamietacie w Turynie na K 95 wygral Brystoel czarny kon teraz moze nim byc Stoch

  • anonim
    obstawiamy;p

    konkurs sobotni: 1.malysz 2.morgenstern 3.amman ;)

  • anonim
    a pierwsza 10

    1Małysz
    2Amman
    3Morgi
    4Gregor
    5Stoch
    6 Achonen
    7Kofler
    8Jacobsen
    9Urman
    10Romoren

  • anonim
    i dobrze.

    rutkowski w ogóle nie powinien jechać na olimpiadę, jest słaby i zawsze taki był. w ogóle nie rozumiem po co pojechało az 47 zawodników z Polski, przecież ze 3 ma szanse na medal....

  • anonim

    Małysz 3-6
    Stoch 10-15
    Hula 20-30
    Mietus 35-45

  • Samo stały bywalec

    Mam nadzieje, że ci co tak krytykują i z góry skazują na niepowodzenie Krzysia Miętusa odwołają to wszystko gdy Krzyś zaliczy dobry występ.

  • anonim

    stoch moze byc czarnym koniem

  • anonim
    no to obstawiamy konkurs sobotni

    Małysz 1-3
    Stoch3-15
    Hula15-30
    Miętus20- 40

  • FERANZO początkujący

    Małysz podium, Stoch 1-10, Hula 10-20, Mietus 10-20 tak obstawiam :)

  • anonim
    brawo redakcjo!

    cóż za szybkość informacji na tym portalu. 10 godzin wcześniej wiadomość dostępna była na onet.pl. To że nic nie wiemy o PK to też zastanawiające..

  • anonim
    FORTUNA I MIĘTUS

    38 LAT TEMU OSIEMNASTO LATEK WOJCIECH FORTUNA ZOSTAŁ MISTRZEM OLIMPIJSKIM TERAZ 18 LAT MA KRZYSZTOF MIĘTUS MOŻE JEMU TERZ SIE UDA

  • anonim

    Mysle ze dobra decyzja. Niech sie mlody Mietus uczy. A Rutek pewnie bedzie skakal na duzej skoczni.

  • Regis początkujący

    W porównaniu do średniej skoczni w Turynie, to Krzysiek został wymieniony na Mateję. Zobaczymy więc jaki jest progres Stocha i Huli przez te 4 lata.

  • renfri1143 bywalec

    O ile pokaże się z dobrej strony na treningach na skoczni dużej, to dostanie szansę tam. O ile Koch i Evensen nie dziwią - typowi lotnicy, to już Hautamaekiego żal. Jeden ze skoczków z "atomowych odbiciem", ale cóż... Byli lepsi. W sumie to dobrze, że trener Finów wybrał skład nie za zasługi, a patrzył na aktualną formę.

  • anonim

    I jeszcze nie podniecajcie się tak Hulą, bo w konkursie i tak Stoch będzie od niego lepszy

  • anonim

    każdy kto jedzie na olimpiade walczy o olimpijskie złoto. Jak by jechał z zamiarem wycieczki to by nie było go tutaj

  • anonim

    Widać że to bylo tak szybko pisane i wogle nie pomyslane nawet nie dodal ze TVP 1 bedzie transmitowac kwalifikacje tylko napisal Eurosport i jaki tam kanal internetowy.

  • anonim

    Rosmieszyl mnie ten news ponadto o Olimpijskie zloto będą mogli powalczyć Małysz , Hula , i Stoch dobra tych dwóch to sie zgadzam Małysz na 100% Hula tez może , ale co tutaj autor mial na mysli Stocha Stoch bedzie toczyl walke o olimpijskie zloto smieszne on niech lepiej skonczy kariere niz ma siebie plaznic . Ja nie bede porównywał sie do Małysza . Najsmieszniejsze bylo to ja na olimpiadzie sobie stawiam miejsca wyzej niz w pierwszej 10 , a widac po treningach i wogle jaki on jest dupek . Autor chyba tego newsa specjalnie tak napisal juz nie wiedzial co napisać .

  • anonim

    Rutkowski w wybornym towarzystwie

  • dumastolicy początkujący
    -

    Kiedy nie będzie wiaterku pod narty Krzysztof może sobie nie poradzić.
    Rutkowski skakałby równo, ale bardzo przeciętnie.

  • anonim
    głupia decyzja

    miętus i tak wyladuje na buli w konkursie
    ten gość lata tylko z wiatrem pod narty

  • anonim

    Ulala:D takie gwiazdy TYPU KOCH , Evensen Hautamaeki czy chociazby Okabe na trybunach no no :D

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl