IO w Vancouver: Ammann i Schlierenzauer dominują na środowych treningach

  • 2010-02-17 21:50

Simon Ammann oraz Gregor Schlierenzauer latali najdalej podczas dzisiejszych trzech oficjalnych serii treningowych na skoczni K-125 w Whistler.

Pierwszy środowy trening to popis Gregora Schlierenzauera, który z 19 belki startowej poszybował aż na 139 metr. Daleko lądowali także Peter Prevc (138,5m z 25 belki) oraz Robert Kranjec (138m z 21 belki). Najlepszym Polakiem był Adam Małysz, który uzyskał 136,5m z 19 belki startowej (8. lokata). Przyzwoicie skakali także Kamil Stoch (132m z belki 23) oraz Stefan Hula (127m z 25. belki). Słabiej wypadli Krzysztof Miętus (124,5m z 23. belki) i Łukasz Rutkowski (123,5m z 23. belki).

Drugi trening to triumf Martina Schmitta, Który z belki nr 22 skoczył aż na 145 metrów. Rewelacyjny skok oddał także Thomas Morgenstern - na 141,5m z 20 belki. Niewiele bliżej lądował Tom Hilde (139,5m z 20. belki). Na 139 metr dolecieli Simon Ammann i Gregor Schlierenzauer, skacząc z belki nr 18.

Najlepszym z Polaków okazał się tym razem Kamil Stoch, który uzyskał 132m (20. belka). Z tego samego rozbiegu Adam Małysz skoczył 131m, a Stefan Hula lądował na 127m (22. belka). Ponownie najsłabsi byli Krzysztof Miętus (124m z 22. belki) oraz Łukasz Rutkowski (123m z 22. belki).

W ostatnim dzisiejszym treningu zwyciężył Andreas Kofler, uzyskując 142,5m z 18 belki. Na drugim miejscu uplasował się Wolfgang Loitzl (141,5m z 18. belki). Trzeci rezultat serii osiągnęli Adam Małysz i Simon Ammann, którzy skoczyli po 139,5m, jednak Szwajcar skakał z rozbiegu o trzy pozycje niższe od Polaka i Austriaków.


Pozotali nasi reprezentanci tym razem skakali bardzo równo. Krzysztof Miętus, Stefan Hula i Kamil Stoch uzyskali dokładnie po 127,5m z rozbiegu nr 20. Gorzej wypadł jedynie Łukasz Rutkowski, który lądował na 122m (20 belka).

Kolejne treningi na dużej skoczni w Whistler juz jutro, o tej samej porze. Na piątek zaplanowano kwalifikacje.


Wyniki I treningu w Whistler, 17.02.2010
Lp.NrZawodnikKrajOdl.Belka
1 68 SCHLIERENZAUER Gregor AUT 139.0 19
2 31 PREVC Peter SLO 138.5 25
3 59 KRANJEC Robert SLO 138.0 21
4 50 NEUMAYER Michael GER 137.5 23
4 52 KASAI Noriaki JPN 137.5 21
6 48 HAJEK Antonin CZE 137.0 23
6 67 MORGENSTERN Thomas AUT 137.0 19
8 46 HILDE Tom NOR 136.5 23
8 64 MALYSZ Adam POL 136.5 19
10 55 EVENSEN Johan Remen NOR 135.0 21
10 56 ITO Daiki JPN 135.0 21
12 41 HAUTAMAEKI Matti FIN 134.0 23
12 61 JACOBSEN Anders NOR 134.0 19
12 69 AMMANN Simon SUI 134.0 17
15 28 KORNILOV Denis RUS 133.5 25
15 49 JANDA Jakub CZE 133.5 23
17 29 PIKL Primoz SLO 133.0 25
17 57 BODMER Pascal GER 133.0 21
19 38 KEITURI Kalle FIN 132.5 23
20 47 STOCH Kamil POL 132.0 23
21 30 KARELIN Pavel RUS 131.5 25
21 66 KOFLER Andreas AUT 131.5 19
23 32 MORASSI Andrea ITA 131.0 23
23 33 MEZNAR Mitja SLO 131.0 23
23 34 TAKEUCHI Taku JPN 131.0 23
23 36 BARDAL Anders NOR 131.0 23
27 45 SCHMITT Martin GER 130.5 23
28 35 HLAVA Lukas CZE 129.5 23
28 40 COLLOREDO Sebastian ITA 129.5 23
28 65 LOITZL Wolfgang AUT 129.5 19
31 53 CHEDAL Emmanuel FRA 129.0 21
32 51 WANK Andreas GER 128.0 21
33 54 OLLI Harri FIN 127.5 21
33 62 KOCH Martin AUT 127.5 19
35 8 LAZZARONI David FRA 127.0 25
35 23 HULA Stefan POL 127.0 25
35 27 CIKL Martin CZE 127.0 25
38 25 HAPPONEN Janne FIN 126.5 25
39 60 ROMOEREN Bjoern Einar NOR 126.0 21
39 63 AHONEN Janne FIN 126.0 19
41 15 KOROLEV Alexey KAZ 125.5 25
41 26 KOUDELKA Roman CZE 125.5 25
41 58 UHRMANN Michael GER 125.5 21
44 43 DAMJAN Jernej SLO 125.0 23
45 37 MIETUS Krzysztof POL 124.5 23
46 18 KIM Hyun-Ki KOR 123.5 25
46 39 RUTKOWSKI Lukasz POL 123.5 23
48 20 ROSLIAKOV Ilja RUS 123.0 25
49 13 ALEXANDER Nicholas USA 122.5 25
50 44 TOCHIMOTO Shohei JPN 122.0 23
51 17 OKABE Takanobu JPN 121.0 25
52 14 CHOI Heung-Chul KOR 120.0 25
52 42 KUETTEL Andreas SUI 120.0 23
54 4 ZMORAY Tomas SVK 118.5 25
55 7 FRENETTE Peter USA 118.0 25
55 12 LAZAROVYCH Oleksandr UKR 118.0 25
57 19 KARPENKO Nikolay KAZ 117.5 25
58 16 DELLASEGA Roberto ITA 117.0 25
59 2 JOHNSON Anders USA 116.5 25
59 9 BOYD-CLOWES Mackenzie CAN 116.5 25
59 21 IPATOV Dimitry RUS 116.5 25
62 10 CHOI Yong-Jik KOR 115.0 25
62 22 SHUMBARETS Vitaliy UKR 115.0 25
64 3 READ Stefan CAN 114.5 25
64 11 MABBOUX Alexandre FRA 114.5 25
66 5 BOSHCHUK Volodymyr UKR 113.0 25
67 24 DESCOMBES SEVOIE Vincent FRA 110.5 25
68 1 MITCHELL Eric CAN 105.5 25
69 6 MORRICE Trevor CAN 101.0 25
Wyniki II treningu w Whistler, 17.02.2010
Lp.NrZawodnikKrajOdl.Belka
1 45 SCHMITT Martin GER 145.0 22
2 67 MORGENSTERN Thomas AUT 141.5 20
3 46 HILDE Tom NOR 139.5 20
4 68 SCHLIERENZAUER Gregor AUT 139.0 18
4 69 AMMANN Simon SUI 139.0 18
6 41 HAUTAMAEKI Matti FIN 137.0 22
7 52 KASAI Noriaki JPN 136.5 20
8 31 PREVC Peter SLO 136.0 22
9 44 TOCHIMOTO Shohei JPN 135.0 22
10 25 HAPPONEN Janne FIN 133.5 22
10 51 WANK Andreas GER 133.5 20
12 49 JANDA Jakub CZE 133.0 20
13 27 CIKL Martin CZE 132.5 22
13 47 STOCH Kamil POL 132.5 20
13 50 NEUMAYER Michael GER 132.5 20
16 28 KORNILOV Denis RUS 131.5 22
16 60 ROMOEREN Bjoern Einar NOR 131.5 20
18 48 HAJEK Antonin CZE 131.0 20
18 64 MALYSZ Adam POL 131.0 20
20 59 KRANJEC Robert SLO 130.5 20
21 29 PIKL Primoz SLO 130.0 22
21 55 EVENSEN Johan Remen NOR 130.0 20
23 36 BARDAL Anders NOR 129.5 22
23 42 KUETTEL Andreas SUI 129.5 22
23 43 DAMJAN Jernej SLO 129.5 22
23 56 ITO Daiki JPN 129.5 20
27 58 UHRMANN Michael GER 129.0 20
27 66 KOFLER Andreas AUT 129.0 20
29 54 OLLI Harri FIN 128.5 20
29 62 KOCH Martin AUT 128.5 20
31 34 TAKEUCHI Taku JPN 128.0 22
32 26 KOUDELKA Roman CZE 127.5 22
32 38 KEITURI Kalle FIN 127.5 22
32 61 JACOBSEN Anders NOR 127.5 20
32 65 LOITZL Wolfgang AUT 127.5 20
36 23 HULA Stefan POL 127.0 22
37 33 MEZNAR Mitja SLO 126.5 22
37 35 HLAVA Lukas CZE 126.5 22
37 40 COLLOREDO Sebastian ITA 126.5 22
40 57 BODMER Pascal GER 126.0 20
41 13 ALEXANDER Nicholas USA 125.5 22
42 17 OKABE Takanobu JPN 125.0 22
43 8 LAZZARONI David FRA 124.5 22
44 37 MIETUS Krzysztof POL 124.0 22
45 4 ZMORAY Tomas SVK 123.5 22
45 53 CHEDAL Emmanuel FRA 123.5 20
47 7 FRENETTE Peter USA 123.0 22
47 39 RUTKOWSKI Lukasz POL 123.0 22
49 21 IPATOV Dimitry RUS 121.5 22
49 30 KARELIN Pavel RUS 121.5 22
51 63 AHONEN Janne FIN 121.0 20
52 5 BOSHCHUK Volodymyr UKR 120.5 22
52 14 CHOI Heung-Chul KOR 120.5 22
54 15 KOROLEV Alexey KAZ 120.0 22
54 19 KARPENKO Nikolay KAZ 120.0 22
56 3 READ Stefan CAN 119.5 22
57 2 JOHNSON Anders USA 119.0 22
57 32 MORASSI Andrea ITA 119.0 22
59 16 DELLASEGA Roberto ITA 116.5 22
59 22 SHUMBARETS Vitaliy UKR 116.5 22
61 9 BOYD-CLOWES Mackenzie CAN 116.0 22
61 10 CHOI Yong-Jik KOR 116.0 22
61 18 KIM Hyun-Ki KOR 116.0 22
61 20 ROSLIAKOV Ilja RUS 116.0 22
65 11 MABBOUX Alexandre FRA 114.0 22
65 12 LAZAROVYCH Oleksandr UKR 114.0 22
67 24 DESCOMBES SEVOIE Vincent FRA 112.5 22
68 1 MITCHELL Eric CAN 110.5 22
69 6 MORRICE Trevor CAN 101.0 22



Wyniki III treningu w Whistler, 17.02.2010
Lp.NrZawodnikKrajOdl.Belka
1 66 KOFLER Andreas AUT 142.5 18
2 65 LOITZL Wolfgang AUT 141.5 18
3 69 AMMANN Simon SUI 139.5 15
3 64 MALYSZ Adam POL 139.5 18
5 54 OLLI Harri FIN 137.5 18
6 61 JACOBSEN Anders NOR 135.5 18
6 46 HILDE Tom NOR 135.5 20
8 62 KOCH Martin AUT 134.5 18
8 36 BARDAL Anders NOR 134.5 20
10 45 SCHMITT Martin GER 134.0 20
11 55 EVENSEN Johan Remen NOR 133.5 18
11 63 AHONEN Janne FIN 133.5 18
11 31 PREVC Peter SLO 133.5 20
14 59 KRANJEC Robert SLO 133.0 18
15 52 KASAI Noriaki JPN 132.5 18
15 60 ROMOEREN Bjoern Einar NOR 132.5 18
15 50 NEUMAYER Michael GER 132.5 20
18 56 ITO Daiki JPN 131.5 18
18 51 WANK Andreas GER 131.5 20
20 25 HAPPONEN Janne FIN 131.0 20
21 68 SCHLIERENZAUER Gregor AUT 130.5 15
22 57 BODMER Pascal GER 130.0 18
23 58 UHRMANN Michael GER 128.5 18
23 28 KORNILOV Denis RUS 128.5 20
25 43 DAMJAN Jernej SLO 128.0 20
26 23 HULA Stefan POL 127.5 20
26 37 MIETUS Krzysztof POL 127.5 20
26 44 TOCHIMOTO Shohei JPN 127.5 20
26 47 STOCH Kamil POL 127.5 20
30 38 KEITURI Kalle FIN 126.5 20
31 33 MEZNAR Mitja SLO 126.0 20
31 35 HLAVA Lukas CZE 126.0 20
33 13 ALEXANDER Nicholas USA 125.5 20
34 8 LAZZARONI David FRA 125.0 20
35 27 CIKL Martin CZE 124.5 20
35 34 TAKEUCHI Taku JPN 124.5 20
37 19 KARPENKO Nikolay KAZ 124.0 20
37 41 HAUTAMAEKI Matti FIN 124.0 20
39 26 KOUDELKA Roman CZE 123.5 20
39 32 MORASSI Andrea ITA 123.5 20
41 18 KIM Hyun-Ki KOR 122.5 20
41 29 PIKL Primoz SLO 122.5 20
43 39 RUTKOWSKI Lukasz POL 122.0 20
44 53 CHEDAL Emmanuel FRA 121.5 18
45 15 KOROLEV Alexey KAZ 121.0 20
46 21 IPATOV Dimitry RUS 120.5 20
46 40 COLLOREDO Sebastian ITA 120.5 20
48 10 CHOI Yong-Jik KOR 120.0 20
49 14 CHOI Heung-Chul KOR 119.5 20
50 5 BOSHCHUK Volodymyr UKR 118.5 20
51 42 KUETTEL Andreas SUI 117.5 20
52 22 SHUMBARETS Vitaliy UKR 117.0 20
52 30 KARELIN Pavel RUS 117.0 20
54 16 DELLASEGA Roberto ITA 116.5 20
54 17 OKABE Takanobu JPN 116.5 20
56 7 FRENETTE Peter USA 115.0 20
57 3 READ Stefan CAN 114.5 20
57 20 ROSLIAKOV Ilja RUS 114.5 20
59 12 LAZAROVYCH Oleksandr UKR 113.5 20
60 9 BOYD-CLOWES Mackenzie CAN 112.0 20
61 24 DESCOMBES SEVOIE Vincent FRA 111.0 20
62 11 MABBOUX Alexandre FRA 110.5 20
63 4 ZMORAY Tomas SVK 108.0 20
64 2 JOHNSON Anders USA 104.0 20
65 1 MITCHELL Eric CAN 103.5 20
DNS 6 MORRICE Trevor CAN DNS
DNS 48 HAJEK Antonin CZE DNS
DNS 49 JANDA Jakub CZE DNS
DNS 67 MORGENSTERN Thomas AUT DNS

Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (28221) komentarze: (162)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w Vancouver

    Miejsca Polaków w 3 środowych treningach - 17.02.2010:

    1.A.Małysz ------ 8 - 18 -- 3 miejsce
    2.K.Stoch ------ 20 - 13 - 26
    3.S.Hula ------- 35 - 36 - 26
    4.K.Mietus------ 45 - 44 - 26
    5.Ł.Rutkowski - 46 - 47 - 43


    Odległości Polaków w 3 środowych treningach - 17.02.2010:

    1.A.Małysz ----- 136.5 - 131.0 - 139.5
    2.K.Stoch ------ 132.0 - 132.5 - 127.5
    3.S.Hula ------- 117.0 - 127.0 - 127.5
    4.K.Mietus ----- 124.5 - 124.0 - 127.5
    5.Ł.Rutkowski - 123.5 - 123.0 - 122.0

    Wyniki czysto statystyczne - różne belki startowe

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w Vancouver

    Miejsca Polaków w 3 wtorkowych treningach - 16.02.2010:

    1.K.Mietus ----- 4 -- 2 - 23 miejsce
    2.Ł.Rutkowski - 8 -- 8 - 22
    3.A.Małysz ---- 7 - 14 - 19
    4.S.Hula ------ 21 - 28 -- 5
    5.K.Stoch ---- 12 - 49 - 27

    Odległości Polaków w 3 wtorkowych treningach - 16.02.2010:

    1.K.Mietus ----- 135.5 - 137.5 - 127.5 m
    2.Ł.Rutkowski - 131.5 - 133.5 - 128.0
    3.A.Małysz ----- 135.0 - 131.5 - 130.0
    4.S.Hula ------- 125.5 - 127.5 - 138.5
    5.K.Stoch ------ 130.5 - 114.5 - 126.0

    Wyniki czysto statystyczne - różne belki startowe

  • jozek_sibek profesor
    Lista startowa do treningów

    Z 69 zawodników zgloszonych do treningów pierwszych 14 nie posiada pkt PŚ 2009/2010.

    Z 91 zawodników,którzy zdobyli pkt PŚ 2009/2010 do treningów nie przystąpiło 36:

    Z najlepszej "50" PŚ - brak jest 11 zawodników:

    21.Zauner ------- 237 pkt
    23.Thurnbichler - 201
    25.Vassiliev ----- 151
    33.Ljoekelsoey -- 94
    35.Innauer ------- 82
    36.Yumoto ------- 77
    39.Mueller -------- 71
    40.Freund -------- 61
    44.Hayboeck ----- 54
    47.Sedlak -------- 51
    50.Matura -------- 43
    -------------------------
    Następni z największą ilośćią pkt:

    51.Spaeth -------- 42
    52.Stjernen ------ 35
    53.Muotka -------- 34
    56.BACHLEDA --- 32
    57.Fannemel ----- 26
    60.G.MIĘTUS ----- 20
    60.Fettner -------- 20

  • jozek_sibek profesor
    Tak było 4 lata temu - duża skocznia

    Miejsce,państwo,ilość zawodników w 30 konkursu,miejsca zawodników w 30 i miejsca pozostałych zawodników od 31 do 50:

    1.Norwegia ----- 4 ( 3, 4, 7,24)
    2.Niemcy ------- 4 (11,16,19,20)
    3.Austria ------- 3 ( 1, 2,21) --- oraz - 21
    4.Finlandia ----- 3 ( 5, 9,18) --- oraz - 35
    5.Szwajcaria --- 3 ( 6,13,15) -- oraz - 37
    6.Japonia ------- 3 ( 8,12,25) -- oraz - 42
    7.Czecy -------- 2 (10,22) ------ oraz - 40,45
    8.POLSKA ------ 2 (14,26) ------ oraz - 38
    9.Rosja --------- 2 (17,27) ------ oraz - 33,41
    10.Słowenia ---- 2 (28,29) ------ oraz - 34,49
    11.Estonia ------ 1 (23)
    12.Kanada ------ 1 (30) --------- oraz - 50
    13.Kazachstan - 0 --------------- oraz - 31,46,48
    14.Włochy ------ 0 --------------- oraz - 36,44
    15.Korea ------- 0 ----------------oraz - 39,47
    16.USA --------- 0 --------------- oraz - 43

  • jozek_sibek profesor
    Asy z Salt Lake City

    Jak spisała się najlepsza "10" ZIO z Salt Lake City 4 lata pużniej w Pragelato:

    1.S.Ammann --- 15 miejsce
    2.A.Małysz ------ 14
    3.M.Hautamaeki - 5
    4.S.Hannawald -- nie startował w ZIO
    5.S.Horngacher -- nie startował w ZIO
    6.A.Kuettel ------- 6
    7.K.Funaki -------- nie startował w ZIO
    8.M.Koch --------- 8
    9.J.Ahonen ------- 9
    10.M.Schmitt ---- 19

  • jozek_sibek profesor
    Tak było 4 lata temu

    ZIO - duża skocznia

    1.T.Morgenstern
    2.A.Kofler
    3.L.Bystoel
    -----------------
    14.A.Małysz - 123.0 i 123.5
    26.K.Stoch--- 116.5 i 121.0
    38.R.Mateja - 111.0

  • jozek_sibek profesor
    Polacy 4 lata temu w Turynie (Pragelato) - duża skocznia

    Miejsca Polaków w sobotnim konkursie - 18.02.2006:

    1.A.Małysz - 14 miejsce
    2.K.Stoch--- 26
    3.R.Mateja - 38

    Odległośći Polaków w sobotnim konkursie - 18.02.2006:

    1.A.Małysz - 123.0 i 123.5
    2.K.Stoch--- 116.5 i 121.0
    3.R.Mateja - 111.0

  • jozek_sibek profesor
    Polacy 4 lata temu w Turynie (Pragelato) - duża skocznia

    Miejsca Polaków w sobotniej serii próbnej - 18.02.2006:

    1.R.Mateja - 26 miejsce
    2.A.Małysz - 30
    3.K.Stoch--- 31

    Odległośći Polaków w sobotniej serii próbnej - 18.02.2006:

    1.R.Mateja - 120.5 m
    2.A.Małysz - 120.0
    3.K.Stoch--- 118.5

  • jozek_sibek profesor
    Polacy 4 lata temu w Turynie (Pragelato) - duża skocznia

    Miejsca Polaków w piatkowym treningu i w kwalifikacjach - 17.02.2006:

    1.A.Małysz - 37 oraz 14 miejsce
    2.K.Stoch--- 19 oraz 42
    3.R.Mateja - 42 oraz 43
    4.R.Sliż ----- 28 oraz 58
    5.S.Hula ---- 46

    Odległośći Polaków w piatkowym treningu i w kwalifikacjach - 17.02.2006:

    1.A.Małysz - 112.0 oraz 125.0 m
    2.K.Stoch--- 120.0 oraz 110.0
    3.R.Mateja - 109.5 oraz 108.5
    4.R.Sliż ---- 115.5 oraz - 99.5
    5.S.Hula---- 107.5

  • anonim
    DFGHJ

    ADAM ZŁOTO

  • anonim

    Austriacy budują formę? Doskonale! Będzie lepsze widowisko! Niech wygra najlepszy. :-)

  • anonim
    Samo

    Sorki, może niewyraźnie napisałam - chodziło oto, że jak każdy Polak/Polka cieszę się ze złota Fortuny, ale z drugiej strony uważam, że było raczej niespodzianką - właśnie przypadkiem. Z całym szacunkiem dla pana Wojtka...

  • anonim
    Fortuna- Małysz

    Ludzie,nie porównujcie Fortuny do Małysza.
    Czy Fortuna wygrał cokolwiek w skokach poza olimpiadą , wygrał jakikolwiek turniej indywidualny?
    Fortuna jest legendą i nikt mu tego nie zabierze,a A. Małysz to mistrz i wzór do naśladowania.

  • TAMM profesor
    @Damiansport1

    "chodzi mi o to ze fajnie ze sa wypadki bo przynajmniej cos sie dzieje
    nie ma nudy ."

    Super.
    Bez wypadków też się dzieje.
    Nie wiem co jest fajnego w czyjejś tragedii.
    Ale widocznie trzeba mieć IQ poniżej 70.

  • anonim
    do lili,moniki i baptom77

    Ludzie jak macie wypisywać takie dyrdymały to lepiej sobie darujcie.
    Po treningach już wiedzą kto wygra w sobotę?
    Po prostu żenada.

  • Damiansport1 stały bywalec

    co wy gadacie o lol

    chodzi mi o to ze fajnie ze sa wypadki bo przynajmniej cos sie dzieje
    nie ma nudy .

    mi bardzo bylo szkoda Majdic i niesamowite ze zdobyla medal
    ale z dugiej strony mamy szczescie ze wpadla bo mamy srebro
    a tak by byl braz

  • anonim

    myśle że może być loteria obstawiam
    1.Aman
    2.Małysz
    3.Jacobsen
    4.Szlirencawer
    5.Ahonen
    a jeśli będzie wiatr pod narty to myśle że będzie tak;
    1.Aman
    2.szlirencaver
    3.Kasai
    4.Małysz
    5.Kraniec

  • Samo stały bywalec

    @Gina
    Z Twojego tekstu nie mogę pojąć jakie to dwie rzeczy mylę, ale już mniejsza o to.
    Pozdrawiam

  • anonim
    Samo

    Mylisz dwie rzeczy: jak każdy Polak cieszy każdy sukces Polaka - ten Fortuny też - nie jestem młoda, choć samego skoku nie pamiętam... (aż tak młoda nie jestem....). Ale szczerze mówiąc (pisząc) Fortuna był skoczkiem z czołówki, ale jego złoty medal był zaskoczeniem, był "fuksem" bo nie był to skoczek, który wygrywał konkursy. Powiedzmy taki skoczek około 10-miejsca w Pucharze.. I potem po igrzyskach niczego wielkiego nie pokazał.... Taki Bystoel np.....

  • Quavertone profesor

    @czarnylis

    Aleś się rozpisał chłopie, ale do tych ludzi to nawet dwutomowy elaborat by nie przemówił.

  • Samo stały bywalec

    @Gina
    Nie doczytałaś tego co napisałem a wspomniałem, że są po za telewizją dobrzy dziennikarze, ale z różnych powodów nie ma ich tam.
    Co do "przypadkowego" medalu Fortuny i jego "przypadkowego" skoku to chyba jesteś osobą w młodym wieku, która nie może pamiętać tego zdarzenia. Pamiętam bo oglądałem na żywo i piękne były to chwile, Wojtek Fortuna na najwyższym podium i Mazurek Dąbrowskiego. Raz jedyny zabrzmiał na zimowej olimpiadzie, miałem okazję to widzieć i słyszeć więc nie pisz mnie o przypadku.Powiem tak wytykać Wojtkowi zdobycie złotego medalu to tak jakby wytykać Adamowi niezdobycie złota. Po prostu i jedno i drugie nie uchodzi.
    Pozdrawiam

  • TAMM profesor
    @Damiansport1

    "Fajnie że na tych igrzyskach sa rozne wypadki itp
    bardzo lubie bo przynajniej sie cos dzieje nie ma nudy"

    Bardzo fajnie, po prostu super.
    Rolland i Miklos kontuzjowane.
    Paerson mogła sobie ostatecznie zniszczyć kolana i straciła srebro.

  • TAMM profesor
    @Gina

    Stwierdzenie "słoneczny wieczór" odnosiło się do różnicy czasu, między Polską i Kanadą.

  • Samo stały bywalec
    Damiansport1

    Fajnie że na tych igrzyskach sa rozne wypadki itp
    bardzo lubie bo przynajniej sie cos dzieje nie ma nudy
    ---------------------------------------------------------------------------------
    Jak zginął Gruzin, też się cieszyłeś?
    Jak Petra po wypadku biegła i na mecie zemdlała, też się cieszyłeś?
    Bez komentarza!

  • anonim
    Samo

    Nie tylko w telewizji są dziennikarze - np. Michał Pol... dobrze się go słucha i ciekawie bo niestety jeśli się słucha po raz nie wiadomo który o złocie Fortuny (generalnie dość przypadkowym) , czy medalach Łuszczka w Lahti to włos się jeży.... ile można.... i ci panowie też ciagle mówią to samo - w stylu - "nasza Justysia".... nie ma rzeczowej analizy trasy, konkurentek itp... wystarczy posłuchać EUROSPORTU. Mnie wczoraj rozwalił jakiś redaktor który rozpoczynając transmisję z finału sprintu - powiedział, że w Kandzie jest słoneczny wieczór..... była to zaś godz. 21.30 w Polsce, czyli tam 12.30.....

  • Damiansport1 stały bywalec
    Wpadka Nieszczesnego

    Wczoraj w studiu TVP o 1:00 w nocy

    Szczesny sie skompromitowal i po tym jak zobaczylismy powtorke przejazdu Lindesey Vonn powiedział do Persona

    Szczesny : Oglądał pan Zdjęcia Lindsey Vonn w bikini ?
    Person: Oczywiscie oglądalem (spojrzal na zegarek) no chyba jest juz pozno to mozemy o tym mowic

    haahahahah ale jaja ale sie smiałem , wiem bo ogladalem , ogladam codziennie igrzyska od 18.00 do 6:00

    Bardzo lubie Lindsey Vonn i ciesze sie ze zdobyla złoto
    Ciesze sie ze zdobyla tez Justyna
    i myśle że zdobedzie jeszcze 2 złota i Adam Jakis medal
    i Sikora i bedziemy mieli tyle ile obstawialem czyli 5 medali

    Fajnie że na tych igrzyskach sa rozne wypadki itp
    bardzo lubie bo przynajniej sie cos dzieje nie ma nudy
    bardzo ciekawybyl zjad kobiet wczoraj , drżalem o Lindsey ale na szczzescie pieknie przejechala i złoto :)
    W ogole lubie Amerykanow i ciesze sie ze wczoraj zdobyli chyba 6 medali :)

    i bardzo mi sie podobaja igrzyska a to sesja Lindsey :)
    http://sportsillustrated.cnn.com/2010_swimsuit/video/lindsey-vonn.html

  • czarnylis profesor
    @huncwotka

    Nie zrozumiałaś mnie do końca, ale nie szkodzi.
    Z Pointnerem chodziło mi o to, że niedawno dla niektórych był wrogiem publicznym nr. 1, trenerem oszustów itd., a teraz ci sami ludzie jego słowa podają jako "dowód" na kombinacje innych. Taka mała paranoja.

    Kombinują wszyscy ze sprzętem, a te wzajemne utyskiwania to takie bla, bla, bla. Oni tam wszyscy siebie wartają. Wszystkie ekipy, z Polakami włącznie.

    Jeśli nie było dyskwalifikacji to znaczy, że sprzęt był regulaminowy. Koniec kropka. Dziwne, że nikt zawrócił uwagi, że jedynym którego spotkała kara był Harri Olli i jeśli ktoś coś przeskrobał to on.

  • TAMM profesor
    @babtom77

    Cud, to jest to, że przy swoim poziomie umysłowym potrafisz pisać.
    Szkoda, że z myśleniem są poważne problemy.

  • anonim
    zapięcia

    lepisto jest śmieszny z tymi zapięciami sam próbował i nie zdążył przegrał złoto z Małyszem i zwala na to wine po prostu Małysz jest za cianki w stosunku do Amana niech Lepisto się cieszy szliri spalił skok pierwszy bo jak by skoczył metr dalej to by było po srebrze komisja Amana dopuściła i po dyskusi Lepisto wie że tylko cud na dużej skoczni dał by Małyszowi złoto które obiecywał on sam po prostu Amann jest najlepszy na świecie i koniec

  • asd weteran

    Adam oby zapamietal ostatni, dobry skok.

  • Samo stały bywalec

    @ huncwotka, czarnylis
    To wyobrażcie sobie co by było, gdyby Adam Zaliczył serię zwycięstw

  • Samo stały bywalec

    @Gina
    Negując obecność Fortuny powoływałaś się na jego technikę a nie doświadczenie.
    Dziennikarze w studio cóż już prowadzący jest dziennikarzem i jeszcze z dziennikarzem ma rozmawiać, kiedy obaj mają mgliste pojęcie o tym o czym rozmawiają, bo gdzie znależć fachowca nie wielu ich jest a ci co są albo unikają telewizji albo telewizja ich unika. Złotym środkiem by było zminimalizować te rozmowy a dać w to miejsce transmisję lub wcześniej nadać reklamy(od nich nie uciekniemy). Gatka szmatka czas leci też i nagle Kurzajewski lub inny wyskakuje zapraszam na relację a tu co 5 czy 10 minut reklam i jak faktycznie puszczą wizję to skoczek nr 1 albo nawet nr 2 po skoku już gogle zdejmuje.O zobaczeniu listy startowej, warunów pogodowych itp. to zapomnij.

  • max bywalec

    Sadzio, Majdić spadła metr w dół i jak wykazały badania, nie doszło do złamań

    Ładny ty był metr, ten dziennikarz który to powiedział to chyba był ślepy.Majdić ledwo z tego metra się wydostała.

  • huncwotka doświadczony
    @Czarnylis

    W 100% popieram Twoje zdanie, Pointner nie może znieść, że Simi znów przekoczył AUTów.. a Simi ma nowe wiązania dopiero od Klingenthal, a wcześniej też im nie odstawał. Pointner ma mocne plecy i może sobie na prawo i lewo rzucać oskarżeniami. Dziwne, że teraz zaczynają prowadzić dochodzenie, czemu od razu go nie zdyskwalifikowali, skoro jest coś nie tak? oczywiście NORMALNOŚĆ w skokach jest tylko wtedy, gdy wygrywają Austriacy, zapomniałam, że musimy się do tego przyzwyczaić... ;]

  • TAMM profesor
    @Gina

    Oczywistą oczywistością jest rzeczywisty, autentyczny fakt dopingowania się Rosjan. ;)
    A Kuzmina, to Rosjanka.
    Nawet jakby startowała w barwach USA.

  • anonim
    Tamm

    Ja oglądam dokładnie sporty zimowe i nie mogę zrozumieć jak mogła np. wygrać taka Kuzmina..... nie wiem, czy słyszałeś komentarz po tym biegu gdy zdobyła złoto - ona 2 tygodnie wcześniej w biegu sprinterskim przegrała do Neuner ok. 2minuty! Na 7,5km.... A na olimpiadzie z nią wygrała biegowo! I na konferencji prasowej jak to możliwe, że tak szybko biegła - a ona na to - po prostu mocno trenowałam.....

  • anonim

    Jak dla mnie w studio powinni występować tylko dziennikarze sportowi, zapraszanie, artystów, czy innych znanych postaci mija się z celem....

  • anonim
    Samo

    Ja doceniam ich dokonania, ale niestety od paru lat mówią dokładnie to samo, na każdej imprezie....
    po drugie Lepisto może jest w wieku Fortuny, ale.... przez całe swoje życie późniejsze miał związek ze skokami, trenował zawodników i to wybitnych, więc nie można porównać ich doświadczenia....

  • col.markos bywalec
    Lepisto coś kręci na temat tych wiązń.

    "Sam nie wiem, czy te wiązania są nielegalne, ale wiem, że pomysł ich stosowania jest niezgodny z duchem uczciwej rywalizacji. " powiedział Lepisto o wiązaniach Ammanna.
    Ale ale - o to co mówi dalej:
    "My nie wprowadziliśmy tych zaczepów do użytku, ponieważ mieliśmy zbyt mało czas na ich przetestowanie i jak już zresztą wspomniałem i tak uważam, że ich wykorzystanie jest wbrew duchowi sportu i zasad."
    Więc podejrzewam, iż gdyby tego czasu byłoby więcej to i u nart Małysza takie wiązania miałyby zastosowanie, a wtedy to już nie byłoby to niezgodne z duchem rywalizacji itd.
    Ta druga część zdania - " i jak już zresztą wspomniałem i tak uważam, że ich wykorzystanie jest wbrew duchowi sportu i zasad."
    jest tylko po to aby wybrnąć jakoś z tej wpadki " Jest niezgodne z duchem... - My nie zastosowaliśmy tych wiązań ponieważ było za mało czasu na ich przetestowanie"
    Ewidentnie kręci i to widać w tym wywiadzie.
    Wywiad czytałem na stronie Eurosportu.

  • anonim
    TAMM

    Nieufny jesteś XD

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(438), 2010-02-18 12:48:42 ***

  • TAMM profesor
    @sdfv

    Ja po wszystkich reprezentantach krajów alpejskich (może oprócz Słoweńców, Węgrów i Monakijczyków) spodziewam się oszustwa. ;)
    Mają straszne "parcie" na sukcesy.
    Podobnie jak Chińczycy i Rosjanie - dopingowa elita.
    No i Amerykanie.
    Choć tych ostatnich darzę sympatią. ;)

  • anonim
    ;***

    Supppppppppper Gregor!Oby tak jeszcze troszeczke tych medali nałapacj, no jeszcze Morgi mógłby się wziąć do roboty ;)
    No w sumie na Małysza tez można liczyc kolejny medal przydałby się XD

  • pola_ początkujący

    Brawo Gregor oby tak dalej ;D
    Mam nadzieje ze Adam sie jakos wezmie i znowu srebro albo zloto bedzie :)))))

  • anonim

    oj tam... zawsze medale na olimpiadach wygrywa nie najlepszy a najsprytniejszy. innauer też wygrywa w insbrucku w podejrzanym kombinezonie. wczoraj kowalczyk przegrała z astmatyczką, w szwedzkiej prasie ekspert otwarcie powiedział ze rosjanie sprint wygrali na dopingu . teraz amman ma nieprzepisowe wiazania, kanadyjczycy podejrzane ślizgi w snowboardzie.. po prostu jak się z olimpiady zrobiło wielkie haloo to i oszustwa wieksze niż kiedykolwiek. po ammanie się akurat tego nie spodziewałem ale austriacy i amman znacząco odbiegali formą od reszty stawki w tym sezonie i teraz wychodzi wszystko. Pointner zrewanżował się za aferę z kombinezonami i teraz amman będzie na cenzurowanym.

  • Malyszomaniak profesor
    @Sadzio105

    Nie porównuje jedynie pisze że nie tylko ona miała problemy wcześniej mężczyźni też tam się nagminnie wywalali. Co świadczy o jakimś niedopatrzeniu tych co trasę przygotowywali skoro tam było niebezpiecznie trzeba było zrobić siatkę lub siatkę i muldę a na zjeździe ściąć muldę która ścinali dopiero na zawodach już po fakcie a na torze saneczkowym wcześniej zabezpieczyć nie po fakcie itd..

  • Samo stały bywalec

    Przestańcie rozdawać medale lub pozbawiać kogoś szans na nie. Wszelkie porównania nie mają uzasadnienia oni skaczą z różnych belek, nawet dany zawodnik skacze z różnych belek więc jaki ma sens pisać, że jego pierwszy był od drugiego skoku. Ktoś wypisał tabelkę zsumowanych długości skoków i sklasyfikował zawodników tylko po co przy tak różnych belkach.
    Niech Adam i pozostali nasi spokojnie trenują, coś sprawdzają czy testują, a naszą rolą jest trzymać za nich kciuki z wiarą, że będzie dobrze.
    @Max
    O jakiej klątwie Fortuny piszesz, a czy przed nim zdobywaliśmy worki medali?
    @Gina
    Może Fortuna i Łuszczek nie są tak medialni jak inne osoby zapraszane do studia, może i mówią prostym językiem, ale wolę ich bo wiedzą co mówią sami to przeżywali.Śmieszny jest arument, że w ich czasach była inna technika. Powiedz to Lepistoe on jest mniej więcej w wieku Fortuny i skakał tą samą techniką.

  • anonim
    Wiązania Ammana

    ciekawe kto się zajmie tymi "nielegalnymi" wiązaniami Ammana, bo podobno ma nie przepisowe. może FIS zacznie robić coś w tej sprawie i sprawdzi sprzęt nawet tym najlepszym?

    w sobote coś mi się wydaje że będzie piękniej niż na małej skoczni :)
    Adam pokaże lwi pazur skoczy na zupełnym luzie i wygra :)
    2. może być Gregor no a 3? niech się biją o ten brąz :D

  • anonim

    Sadzio, Majdić spadła metr w dół i jak wykazały badania, nie doszło do złamań.

  • Sadzio105 doświadczony
    @Małyszomaniak

    Nie porównuj upadku Majdic do upadku Norwega i Kazacha. Majdic spadła kilka metrow w dol i polamala sobie zebro, a Norweg i Kazach się przewrócili po prostu.

  • Malyszomaniak profesor
    Fatum na IO

    Fatum wydaje się być na tych IO
    Skoczek rosyjski kontuzja
    Wypadek saneczkarza
    Wypadki saneczkarek
    Wypadki łyżwiarki szybkie i łyżwiarze
    Wypadki biegaczy i biegaczek (Majdic ale i panowie też tam lądowali np. Norwegowie na finale)
    Wypadki na zjazdach pań

    Sporo jak na jedne IO myślę ,że część winy ponoszą ci którzy te trasy konstruowali. Do tego Adam mówi o twardym zeskoku czyżby znów miało się coś stać.

    Jakoś te igrzyska są w dojmującym cieniu jakiejś klątwy. Np. Zjazd alpejek jak ta kobieta na muldzie trzasnęła kaskiem albo Person wywaliła się bo nie było treningu.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(2209), 2010-02-18 10:30:37 ***

  • anonim

    Szczerze mówiąc mam już serdecznie dość tych dwóch panów: Fortuny i Łuszczka pojawiających się podczas każdej ważniejszej imprezy zimowej... w ich czasach była inna rywalizacja, inna technika skoku, czy biegu, jak dla mnie to merytorycznie niewiele mają do powiedzenia

  • anonim

    No proszę.... pokrzywdzeni Austriacy zaczynają się skarżyć.... pewnie szukają tłumaczenia dlaczego to oni nie zdobyli złoto.... ale, może - coś w tym jest. Choć pewnie - skoro są to wiązania z Finlandii to i inni np. Finowie ich używają. Ktoś kiedyś powiedział, że kombinezony nie skaczą, może skaczą wiązania?
    myślę, ze byłaby sprawiedliwość, gdyby wszyscy mieli jednakowy sprzęt - od jednego producenta i uszyty na miarę przez jedną firmę....

  • max bywalec

    Klątwa Fortuny. Nad naszymi reprezentantami na zimowe IO wisi klątwa pana Wojtka. 38 lat mija od jego sensacyjnego złota w Sapporo i żaden z naszych reprezentantów nie potrafi tego powtórzyć. Małyszowi stoi na drodze Ammann, Justynie trasy bez trudnych podbiegów, na których przyszło by rywalką podchodzić jodełką. Powiem wprost będzie trudno a nawet bardzo zarówno Adamowi jak i Justynie o kolejne medale. Organizatorzy też zbytni nie przejmują się bezpieczeństwem zawodników o czym świadczy wypadek Majdic. Aż się prosi żeby na ostrym zjazdowym zakręcie usypać wał z śniegu lub założyć siatkę. Bardzo szkoda było mi Majdic 4 lata pracy ciągle w czołówce sprintów i przed startem taki grożny upadek.

  • F@n weteran

    Prawie nikt tu nie wspomina o naszych zawodnikach, kazdy tylko o Malyszu, no coz to ja cos dopowiem... Rutkowski wczoraj skakal bardzo rowno i daleko, dzis juz tak rozowo nie bylo, powoli traci szanse na wystep indywidualny i w druzynie. Kamila Stocha nie wiadomo z jakiej racji skreslaliscie wczoraj... no coz sa ludzie i parapety. Stefan Hula - hehe 3 rowne skoki. Krzys Mietus dzisiaj troche bez blysku, ale nie bylo zle. Nawet dobrze czuje sie na tej skoczni, bardzo podoba mi sie jak wychodzi z progu, tak ladnie plasko i sie potem kladzie na nartach. Adam Malysz ladne skoki, ale martwia mnie jego predkosci na progu. Troche za duzo skokow treningowych oddaja nasi moim zdaniem. Mogli przedwczoraj nie wystapic i dopiero wczoraj i dzis, moze brakowac potem tej swiezosci.

  • anonim

    Wszyscy się czepiali kombinezonów Autów a tu się okazuje, że to Ammann coś kombinuje i bardzo możliwe, że dzięki temu odlatuje tak całej reszcie.
    http://www.eurosport.pl/skoki-narciarskie/vancouver-2010 /2009-2010/pamietnik-lepisto_sto2225931/story.shtml

  • F@n weteran
    @Fanka

    Porazka Malysza moze byc niedobre miejsce w druzynowce. Ale wierze w chopakow i bardzo bym chcial, zeby byl medal, ale bedzie to trudne.

  • anonim

    A nie zauwazyłeś ze skakał z duzo nizszego rozbiegu?

  • anonim

    poco piszecie ze dominował ammann?
    jak on był 12,4,3 a Schlierenzauer nie dominował bo wyprzedzic 2 Prevca o 00,5m

  • Faraon początkujący
    s

    Moim zdaniem Adam zajmie takie same miejsce jak na skoczni k95 .A wygra Amman albo Schlierenzauer.

  • anonim

    Adam według mnie nie zaliczy żadnej porażki na tych IO.
    Żadnej.
    Porażką mogło by być miejsce pod koniec 20-stki lub nie wejście do finału.
    Każde miejsce na podium to będzie wielki sukces, on dokonuje rzeczy nieprawdopodobnych w swoim wieku, czy ktoś jeszcze miesiąc temu liczył na to, że Adam zdobędzie jakikolwiek medal ?
    Ja w to wierzyłam, całym sercem, ale wiele komentarzy jakie tu czytałam było na NIE.
    To człowiek o wielkiej woli walki, charakterze wojownika, ciężko pracował aby sie przygotować do tej imprezy i mozna mu zaufać, że zrobi wszystko aby stanąć znów na podium.
    Natomiast nie wszystko zależy na tak dużej skoczni od niego.
    Warunki muszą być w miarę stabilne.
    Żadnej porażki nie będzie, gdyż godnie reprezentuje nasz kraj jestem z niego dumna.
    Oby wszyscy sportowcy, którzy tam pojechali z naszej ekipy, mieli taka postawę jak Adam to byłoby więcej medali.
    Bo jak na razie w pozostałych dyscyplinach oprócz biegów i Justyny to jedna wielka klapa i wstyd.

  • tomis stały bywalec

    Na 1 treningu Adam bardzo dobrze.Mimo słabszych miejsc w pozostałych treningach liczę na medal Adama.I brawo dla Justyny Kowalczyk za srebro mamy kolejny medal

  • mariush19 początkujący
    Jest dobrze

    Adam widać wstrzela się powoli w ten niewygodny dla niego próg. Może niech odpocznie dzisiaj, niech zgłodnieje do soboty.....

  • Damiansport1 stały bywalec

    Schlierenzauerowi to do Małysza duzo brakuje
    i napewno nie bedzie zawdonikiem takkiej klasy co Malysz
    nawet jakby mial 100 zwyciestw w PŚ, jego zachowanie
    jest karygodne i nigdy nie bedzie wielki
    poki co malo osiagnal a same zwyciestwa w PŚ to mało

    nigdy nie bedzie wiekszy od malysza ten zapyszaly ulubieniec nastolatek

  • misiek stały bywalec

    Marzeniem Adama i kibiców jest złoty medal, ale jak bedzie, to zobaczymy.
    Chciałbym żeby stanął na podium. Czy bedzie pierwszy, drugi czy trzeci, to dla mnie malo istotne... Zrobił juz tak wiele, ze wiecej nie musi.
    Adam jest wsrod tych najlepszych. Pewnie niedlugo zapuka do tego towarzystwa Gregor- 32wygrane w tak mlodym wieku... Adas ma 38wygranych a lat ma juz 33...
    Ale wracajac do IO. Każdy medal jest sukcesem- i tego trzeba się trzymac.
    I musimy tez wszyscy wierzyc w druzyne. Ale przede wszystki, to oni powinni uwierzyc w to ,ze moga i potrafia a wszystko bedzie dobrze.

  • vegx redaktor

    Wszystko to wygląda nieźle. Adam znów powalczy o medal. Może jego skoki nie są topowe, ale ma nad rywalami przewagę doświadczenia.
    Poza tym, spójrzy na weteranów, którzy liczyli się na normalnej skoczni w walce o medale - Uhrmann i Ahonen skaczą na K-125 w Whistler fatalnie! To oni maja powod do zmartwien, nie Adam.
    Dodatkowo, asem Adama jest silna głowa, potrafi radzic sobie ze stresem, a jak jest w dobrej formie to wyniki tego moga byc bardzo pozytywne nawet przy dobrych skokach.
    Zauważmy Morgiego na normalnej skoczni, stawiałem go nad Ammannem a spalił się jak dziecko, Schlierenzauer tez miał problem z presją, choć treningi ostatnie miał bardzo dobre. Jacobsen i Kranjec też nie potrafili sie na tyle skoncentrować, by oddać dwa równe i dalekie skoki, a to właśnie jest klucz do medalu. Uważam nawet, że sam Ammann mógł wygrać z większą przewagą nad Adamem, bo w treningach dorzucał sporo metrów, a ostatecznie różnica to 3,5 (realnie 4,5m) metra - 7 punktów.
    Dlatego mysle, ze spokoj Adama i zdolnosc do mobilizacji sił, daje mu spora przewage nad rywalami. A jeśli skoki będą trafione, to może być pięknie! :)

  • Damiansport1 stały bywalec

    taaa 4 złote medale , 5 miejsce na 10 km to jest sukces anie porazka,

    ona jest mloda i pewnie nie na jednych igrzyskach wystapi jeszcze i zdobedzie nie jeden nie dwa medale

    a małysz? Adam przyjechal po złoto bo tylko one dzieli go on pozyskania
    tytulu nawiekszego skoczka w historii skokow

    i nie mowcie ze nie przyjehal w roli faworyta
    bo przyjechal , po 2 miejcu w niemczech byl jedneym z 3 farowytow
    obok Ammann i Schlierenzuaera

    i jesli zdobedzie zloto to nie bedzie zadna niespodzianka
    mam nadzieje ze bedzie zloto bo jak nie niestety porazka bedzie

  • anonim

    @Damiansport1
    Człowieku jaka porażka. Adam nie jechał tutaj w roli faworyta do medali a już ma srebro i każdy medal na dużej skoczni to też będzie wielki sukces. Rozpatrując w twoich kategoriach to raczej to srebro i 5 miejsce Justyny to wielka porażka, bo typowana była nawet na 4 złote medale przez ekspertów. No, ale nie ma co się sprzeczać, bo widać, że przyszedłeś tu tylko zrobić zadymę :)

  • Michał doświadczony
    -

    Jeden medal w skokach to jak 3 w biegach, przejrzyj statystyki, a krytykowali tacy jak i Ty teraz.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(8171), 2010-02-18 01:04:36 ***

  • Damiansport1 stały bywalec

    No i gdzie sa ci co tak krytykowali Justyne Kowalczyk?
    Już nie ma?
    Brawo Justyna !
    jeeeee
    A Adam cos słabo dzisiaj czyzby zadyszka, znow jestem rozczarowany
    bo miał byc medal , kazde inne miejsce malysza niz złoto to porazka
    bo on pryjechal po zloto

  • TAMM profesor

    Widać, że Adam idzie sobie do przodu.
    Nie mogę już doczekać się soboty. ;)

    Ale dzisiaj piękny dzień. ;)
    Mam nadzieję, że jutro będzie jeszcze piękniej. ;)
    Chyba nic mi nie zepsuje humoru. ;)

  • anonim

    Z treningu na trening Adam co raz dalej.
    Amman w niesamowitej formie.

  • stachu bywalec
    Ahonen

    zrobił sobie roczne wakacje, a teraz chciałby medal. Wydaje mi się, że los nie będzie łaskawy.

  • Sadzio105 doświadczony

    Bjoergen wzięła Kowalczk na tym zakręcie, a złoto dzisiaj się należało Majdic, coś niesamowitego.

  • anonim

    Pragnę podkreślić to, co piszecie - Kofler wygrał trening - MIAŁ wiatr pod narty, bo potem niektórzy powątpiewają i pytają się, kiedy był ten wiatr pod narty - to dziś był..... Morgi świadek.... i Loizl obok niego podobnie....

  • anonim

    Gratulacje dla Justyny :) Szkoda trochę, że nie złoto bo zdecydowanie stać ją było na wygraną :p

  • Xellos profesor
    Wczoraj wywalano Stocha z drużyny

    A dzisiaj najgorszy we wszystkich trzech treningach Rutkowski

    Tyle właśnie są warte komentarze onetowych troli.

    Drugiego zawodnika w naszej ekipie wywalili po jednym treningu.

    Admini niech w końce zrobią przesiew i wywalą onet stąd.

    A tak poza tym, gratulacje dla Kowalczyk :) Blisko była złota.

  • qwerty doświadczony

    Wyniki Adama są całkiem dobre,
    po wczorajszych takich sobie wynikach nieco się zaniepokoiłem, na szczęście dziś osiągał już czołowe wyniki.

    Pamiętajmy, że w Sapporo na K-90 i Predazzo na skoczni dużej Małysz nie deklasował w treningach, był w ścisłej czołówce, ale nie wygrywał.

    Niepokoją jedynie prędkości na progu - wyraźnie odstają od najlepszych, oby przez te dni serwismeni Adama odnaleźli odpowiednią mieszankę smarów dającą dobrą prędkość najazdową.

  • Maciek5052 profesor
    piotr186

    wiem , w końcówce potwornie wypruła do przodu :(

    heh po wszystkim prawie nie zemdlała .

  • piotr186 profesor

    Tak Maciek ale niestety wygrała ta dopingowicza marit bjergen niestety...

  • Maciek5052 profesor
    Srebro Kowalczyk !

    Srebro Kowalczyk ! Brawo :)

  • ZKuba36 profesor
    Tajemnica Lepistoe?

    Chyba tajemnica polega na tym aby na treningach Adam, dla ściemy, miał fatalnie posmarowane narty i za bardzo się nie wychylał (bo i po co?). W konkursie narty będą dobrze posmarowane, prędkości na progu znacznie większe i efekt będzie taki, że Adam będzie odlatywał na odległości dla innych nieosiągalne. :-)))

  • anonim

    Małysz miał słabszy drugi skok, Schlierenzauer trzeci. Morgi jest groźny, liczę na to że spali się znów w zawodach i coś zepsuje.

  • rozaldinho@op.pl stały bywalec

    no to co wyprawia Amman na treningach to przyprawia mnie o dreszcze :D naprawdę Szwajcar jest na najlepszej drodze by zdobyć swój czwarty złoty medal.... Gregor to samo - wszystkie skoki - czołówka, widać że ta skocznia znakomicie mu leży ;/

    ALE TO TYLKO TRENINGI :) Dobrze ktoś przypomniał historię z Thomasem Morgensternem - treningi supcio, a w zawodach tak się spiął, że nawet przeciętny kibic widział zdenerwowanie na jego twarzy....

    Ja tam jestem spokojny o formę Adama - w sobotę odda 2 najlepsze skoki, jakie może skoczyć,
    Niepokoić mogą tylko 2 fakty :
    1. Warunki atmosferyczne - widać nie muszę być jakimś znawcom skoków, by wywnioskować z wyników osiąganych z różnych belek, że kręciło niesamowicie podczas serii treningowych ;/

    2. Szybkości na progu Adama - słabiutkie... Miejmy nadzieję, że w konkursie będzie już lepiej...

    ALE JA JESTEM OPTYMISTĄ ! WIERZĘ, że Adam obudzi się w sobotę z poczuciem mocy, takiej jaką miał choćby w Predazzo, gdy na treningach dzielił i rządził Matti Hautamaeki, a Adam skakł w czołówce, ale czegoś brakowało. DO BOJU ADAM!
    A Włodek Szaranowicz niech zrobi kolejny komentarz, który przejdzie do historii :)
    Chociaż w drugiej serii, mógłby przypomnieć swoje słowa: "Płyyyyyyyń płyyyyń płyyyyńńń..... JeeeeeeeeeeeeijjjjjjjeeeeeeeeeeeeeSsssst! Nikt mu tego nie zabierze! ...." :)

  • Emil profesor

    Ale na skoczni były olbrzymie różnice w wietrze. Na pierwszym treningu różnica w nowym systemie miedzy najgorszym i najlepszym wiatrem by wynosiła ok 20 pkt! A w pozostałych trzech treningach ok 16 pkt.

  • HKS profesor

    @milat

    Tak tu jest i się do tego przyzwyczaiłem.

    70% uzytkowników to idioci a Ci co mają coś do powiedzenia to nie piszą bo i tak zginie to w gąszczu debilnych postów "Małysz bez formy bez szans na medal"

    pozdrawiam

  • anonim

    Myślę, że ten 3 skok już był dobry. Widzę, że stać Adama na skoki w granicach 140-145 metrów. Choć i tak uważam, że konkurs rozegra się z dość niskich belek 15-17. Do złoto starcza pięknie wylądowane skoki na 135-136 metrów. Mam nadzieję, że wiatr będzie lekko zaciągał od tyłu, wtedy nie będzie żadnych niespodzianek.

  • stachu bywalec
    uwagi

    Małysz - jest dobrze.
    W 3. skoku Schlierenzauer chciał pokazać, że z niego też jest kozak, ale z tej samej belki co Ammann skoczył 9m bliżej. Mimo to obstawiam:
    1. A. Małysz
    2. G. Schlierenzauer
    3. R. Kranjec

  • monika bywalec
    ..

    do kibic_malysza
    przechodza 2najlepsze z kazdej grupy i 2 z najlepszymi czasami jako lucky- loozer

  • anonim

    Pewnie znowu zawody z trybun obejrzy Rutek... :(

  • kibic_malysza profesor
    Biegi

    Mam pytanie niezwiązane ze skokami, ile biegaczek przechodzi z półfinałów do Finału?

  • underdog stały bywalec

    dlaczego Morgen mu pokazywał na monitorze...? nie łapię

  • anonim
    News

    No a z dominacją, drodzy komentatorzy to jest tak, że skijumping musiał chyba napisać jakiegoś newsa, napisał go prawdopodobnie po dwóch treningach. Skoro czekacie, to musiał napisać, żeby jako tako wyglądało. A wyniki kolejne potem wskoczyły.

  • monika bywalec
    ...

    do xx
    Jednak idiota zawsze idiota pozostanie. to ze nie lubisz schlierenzauera nie oznacza ze musisz go krytykowac... A co, Jak malysz byl w swojej optymalnej formie to tez nie umial zdobyc zlota olimpijskiego, tylko ze ja potrafie docenic talent a nie widze tylko przez pryzmat tego o inni ci mowia lub wnioskujesz z ogladania transmisji..
    co do igrzysk co 3 lata to jak bys nie zauwazylto byl zart no ale coz, nie kazdy ma poczucie humoru..
    Niewiem, ale chyba nie slyszales wypowiedzi schlieriego po konkursie na k 95. mowil ze stanac na podium z malyszem to spelnienie jego marzen. i ze po 1 serii nie mial nawet cienia nadzieji ze zblizy sie do podium.. wiec to chyba nie swiadczy o nim ze jest bufonem?

  • milat stały bywalec

    Ci co biorą treningi na poważnie są śmiesznymi ludżmi.
    Po treningach na skoczni normalnej mówili że jest bez formy.
    Po tym jak zdobył srebro że jest w wielkiej formie.
    Teraz po treningach mówicie że jest bez formy.
    Ciekawe czy znowu zmienicie zdanie gdyby Adam zdobył medal w sobotę.

  • anonim

    Nocóż tylok simi wydaje się być poza zasięgiem ale może może... Ślinio wcale nie taki mocny ale przewidywałem po wczorajszej absencji nagłego wyskoku formy i się nie myliłem i jak tu nie myśleć o dopingu?

    A o Adama jestem spokojny

  • anonim

    Z tą dominacją bym nie przesadzał.. kto będzie dominował zobaczymy już niedługo i wtedy będzie można mówić o dominacji

  • anonim
    A dlaczego?

    @huncwotka
    "skoro warunki były tak świetne to nie mogli ustawić jednej belki dla wszystkich? nie lataliby po 140m i nie byłoby konieczności ciągłego zmieniania belek skoro wiatr był stabilny"

    No właśnie. Też mnie to nurtuje.

    @a
    "Małysz ma o 50% mniejsze szanse na medal na dużej niż na małej skoczni.."

    O jeny, jeny. I co? Uzasadniasz to tym, że skaczą wyżej od niego z niższych belek? A czy przed konkursem na średniej było zupeeeełnie inaczej? Czy może pieścisz w sercu mit o Małyszu lepszym na średniej? W Klingenthal, szczerze mówiąc, tego nie zauważyłem. Wręcz, dystans do Ammana był mniejszy. Spadła mu forma w kilka dni?

  • zniesmaczony stały bywalec
    asdas

    wiatr tutaj dużo będzie decydował coś tak mi sie wydaje...
    mam nadzieje ze mniej wiecej rowne warunki beda
    tutaj maly podmuch moze zadecydowac ze ktos skoczy z 145m

  • anonim

    a ja chciałbym,aby podium w sobote tak wyglądało ; ;p
    Adam Małysz
    Jane Ahonen
    Martin Schmitt

  • anonim

    w 3cim skoku Adam mówi, że miał wiatr w plecy, a Kofler pod narty i był z tego skoku zadowolony, więc jest ok:)

  • anonim

    bo tam nie liczy się tak bardzo technika... a nie wiatr

  • einstein bywalec

    Adam po medal w sobote (złoty)

  • einstein bywalec
    autor: a (*209.is.net.pl), 17 lutego 2010, 21:59

    bo wiekszy wplyw ma wiatr

  • einstein bywalec
    huncwotka

    -1.70
    0.13
    nie wiem czy to byl stabilny wiatr

  • anonim

    Małysz ma o 50% mniejsze szanse na medal na dużej niż na małej skoczni..

  • anonim

    niestety ale Małysz będzie na dużej skoczni bez medalu!

  • huncwotka doświadczony

    Prognozy pogody się potwierdziły. W Whistler w końcu ładna pogoda. Drugi trening do sobotniego konkursu na dużej skoczni odbywał się w perfekcyjnych warunkach, przy słońcu i stabilnym wietrze.

    to z berkutschi. skoro warunki były tak świetne to nie mogli ustawić jednej belki dla wszystkich? nie lataliby po 140m i nie byłoby konieczności ciągłego zmieniania belek skoro wiatr był stabilny

  • anonim
    do monika

    monika
    nie, nie dominuja
    a po za tym kolezanko zastanow sie co Ty piszesz jak by byly co 3 lata to te wczesniejsze tez by byly wczysniej i to zawodnik ma sie przygotowac na igrzyska a nie igrzyska maja byc wtedy kiedy on ma forme bo malysz mialby juz z 10 medali jak by tak byly w lahti , predazzo czy saporro
    a to ze Ty nie mozesz zniesz tego ze gregor dostaje bencki bo nie potrafil sobie przygotowac formy na IO szczytowej to juz problem tylko iwylacznie twoj i twego gregorka [...]

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(11298), 2010-02-17 22:19:34 ***

  • Kostka stały bywalec
    @alfons6669

    Pewnie masz rację. Ja myślalam, że na K-125 będzie skakal lepiej, bo lubi duże obiekty, no ale forma nie ta. Zresztą, czym ja się przejmuję? :D

  • einstein bywalec

    gregor sie spali a o zloto Simi z Adamem beda walczyc

  • anonim
    skoki

    UWAZAM ZE GRA TOCZYC BEDZIE SIE MIEDZY AMANEM I GREGOREM O ZŁOTO AMAN MA TAKA SIŁE ZE JAK SIE SKUPI TO MOZE ODLECIEC GREGOROWI NAWET 5 M CHCIAŁBYM ZWYCIESTWA ADAMA

  • anonim
    Nic nie wskazywało

    Ja mam tylko jedną refleksję: Czy skoro te belki są obniżane, to robione jest to bez powodu lub z założeniem z góry, że Amman skoczy dalej od Małysza to musi mieć belkę niższą? Chyba nie. Warto też nad tym pomyśleć. No i skąd nagle tak daleki skok Schmitta? W każdym razie, to jest tylko trening i nie da się na dobrą sprawę przewidzieć, co taki Małysz ćwiczy, nad jakim elementem pracuje. Zwracam jeszcze uwagę na jedną rzecz, na ostatnich treningach na średniej też wszyscy faworyci skakali od Adama dalej i to z niższych belek. Nic nie wskazywało, jeśli dedukuje się w ten belkowy sposób, na to, że minie np. Gregora. Na którymś z pierwszych treningów przed średnią Małysz poleciał daleko, ale też chyba miał belkę trochę wyżej. Ja to bym go nie skreślał.

  • monika bywalec
    ..

    Nie mowcie ze Schlieri i Amman nie dominują ok? podniecacie sie ze malysz skoczyl 139,5 ! tylko ze Schlierenzauaer i Amman skakali o 3belki nizej,. nie da sie ukryc ze amman jest w niesamowitej formie skoro z 15 belki skacze tyle co malysz z 18...
    A co do schlieriego to mam nadzieje ze to on mimo niesamowitej i niepowtarzalnej formy ammana to on zdobedzie zloto ale troche mi szkoda ze igrzyska nie sa co 3 ;lata bo trafil by akurat z GIGA formą...

  • anonim

    No jak mówisz że Ahonen wrocił po nic to pozdro

    Ober - Srebrny Medal
    Insbruck - Brązowy Medal
    Bischo - Srebrny Medal
    TSC - Srebro
    Drużynówka w Kulm - Brązowy Medal

    pare medalików wpadło do kolekcji :))

    a wątpie że Aho jest aż tak słaby żeby skakał 121,5 metra :))

    Patrz wyniki z k-95 patrząc na nie Ahonen nie był nawet w 10.

  • Snoflaxe weteran

    @Kostka , 17 lutego 2010, 21:44
    Koch wydaje się, że posypał się już w Klingenthal. O ile wcześniej można było się spodziewać, że będzie rywalizował z Koflerem i Loitzlem o miejsce w konkursach, to teraz pewne wydaje się, że nie zobaczymy go ani w sobotę, ani w poniedziałek.

  • Kostka stały bywalec

    Niektórzy narzekali na brak wyników treningów. Dla pocieszenia: na skijumping.de jeszcze ich nie ma :D
    Tak się zastanawiam, co Pointner zrobi z Kochem?

  • damiano początkujący

    Adaś najwolniejszy na 3 treningu wśród 15 która skakała z 18 belki :/ Ale to normalne :D

  • asd weteran

    Śmiech z ludzi, co oceniają szansę na medale już po kilku skokach treningowych. Szaleństwo belkowe było więc widać że wiatr wiał mocno. Poczekajcie do piątkowych skoków chociaż z szansami.

  • anonim

    Malysz Malyszem, skacze bardzo dobrze, ale i tak zaczynaja sie pojekiwania zawiedzionych niekosmiczna forma Polaka. A co maja powiedziec Finowie? Co ma powiedziec Ahonen? Nie chce mi sie wierzyc, ze 'maska' czai sie na rywali i dopiero w ostatnim treningu skoczyl poprawnie, wczesniejsze proby psujac niemilosiernie. Wrocil po roku z oczywistym zamiarem - medal, najlepiej zloty w Vancouver. Taka klasa musi miec takie cele. I co sie dzieje? O wlos od medalu na K-95, ale na kim to robi wrazenie? Ta wysoka lokata odbila sie bez echa, kompletnie. Jak dla mnie w tegorocznym sezonie najwiekszym przegranym bywa poki co wlasnie Ahonen. Nie zmieni tego faktu wystrzal w TCS, bo tam Janne nakrecil mentalnie pierwszy skok w Oberstdorfie. Nic przed samym turniejem nie wskazywalo na niego, ze moze cokolwiek zdzialac. Jeden podmuch pod narty i odleglosc wywrocila wszystko do gory nogami. Pozniej w pozostalych zawodach w ramach TCS jechal na tej fali, spijal smietanke. Zreszta te specyficzne zawody kochaja Ahonena a Ahonen je kocha. Po TCS wszystko wrocilo do normy, czyli wypadniecia ze stref podium. Wygladalo to tak jakby Ahonen czail sie wylacznie na 2 imprezy w sezonie i moze tak rzeczywiscie bylo, ale Vancouver brutalnie go sponiewieralo. Niech jeszcze Finowie rozmina sie z podium w druzynowce, co jest bardzo prawdopodobne i wtedy bedzie bol. Powrot po nic Janne...

  • einstein bywalec

    - Po trzecim moim skoku Morgenstern pokazywał mi na monitorze, że miałem wiatr w plecy pół metra na sekundę, a Kofler startujący po mnie miał lekki wiatr pod narty. Taka różnica na dużej skoczni mogą przekładać się na kilka metrów, nie dziwię się, że Kofler poleciał na 142,5 m. Dobrze było więc, aby konkurs przebiegał w miarę równych warunkach - mówił Małysz.

  • underdog stały bywalec

    @Leonidas
    "btw. widać, że gchegoch jak skacze z niższego rozbiegu wyraźnie skoczył krócej, w I treningu podobnie simi ale potem z obniżonego skoczyl jednak dalej niż grzegoch"

    proste wytłumaczenie: to treningi ;)

  • majka_lilka początkujący

    Moim skromnym zdaniem Gregor będzie pierwszy dalej Adam i mam nadzieje że na podium nie będzie Ammana!:)

  • Anika profesor
    @Michał

    http://www.fis-ski.com/pdf/2010/JP/3040/2010JP3040RLT2.pdf

  • anonim
    Medale

    Mysle ze za wczesnie mowic o medalach, narazie to tylko treningi. Moim zdaniem ewentualnie po kwalifikacjach bedzie mozna cos powiedziec.

  • anonim

    Adam dobrze.. treningowo. widać spokój. medal będzie.. raczej srebro. za Ammannem...

  • domo stały bywalec

    Amman faworytem, potem Gregor, Adam w grupie która też będzie walczyć, ale medale rozda niestety wiatr. Tak myslę.

  • Maciek5052 profesor

    Rutkowski znacznie gorzej dziś sobie radził niż wczoraj.

  • JerzJerzy bywalec

    No to nieźle, wydaje się że Małysz powalczy o brąz, a Schlieri i Ammann będą walczyli o Złoto, liczę w tej walce na Simona, zresztą na niego też stawiam.

  • Leonidas24 doświadczony
    underdog

    no ok, widzę przecież ale do dominacji to jednak ciut brakuje

  • Leonidas24 doświadczony
    Lordi

    widziałem, i mimo wszystko nie widzę tutaj "dominacji", lekkie nadużycie redakcji, patrz na I trening, gchegoch i Adam - ta sama belka a tylko 3 metry, to chyba nie jest sytuacja "dominacji"? gdyby simi w I treningu z tej obniżonej belki skoczył najdalej to tak, wtedy byłaby to dominacja
    btw. widać, że gchegoch jak skacze z niższego rozbiegu wyraźnie skoczył krócej, w I treningu podobnie simi ale potem z obniżonego skoczyl jednak dalej niż grzegoch

  • Michał doświadczony

    skąd macie wyniki wraz z prędkościami najazdu?

  • underdog stały bywalec
    Leonidas,

    przeanalizuj sobie belki i wtedy napisz, że nie dominowali.

  • lol doświadczony

    wlasnie tez popatrzylem na dokladne dane z treningow i faktycznie predkosci najazdowe Małysza nie były za dobre, miał jedne z najniższych ... trzeba jakoś nad tym popracować to i odległości będą duże większe

  • Leonidas24 doświadczony
    :-)

    jak ahonen zdobędzie medal to ja idę do zakonu ;]

  • emk22 stały bywalec

    ha! wiedziałam że Gregor będzie mocny na tej skoczni ;)
    heh ale mogliby ustalić jedną belke a nie bo nie można do końca porównać wyników wrr !

  • Leonidas24 doświadczony
    żenujący tytuł atykułu

    co to za kompletnie niekompatybilny z wynikami tytuł relacji? gdzie dominują? simi nie wygrał żadnego treningu , grzegoch wygrał 1 potem nie błyszczał, Adam w 3 i 1 dobrze, a oni piszą, że dwaj dominowali, bez sensu :-)

  • Anika profesor

    Pewnie znowu smarowacz był "zmęczony", że Adam miał takie niskie prędkości.

  • Maciek5052 profesor

    Po kiego grzyba Adaś startuje w każdym treningu :( Zajadą Go :(

  • anonim

    Tak! to dajcie Ammanowi złoto, Gregorowi srebro. Szkoda rozgrywać konkurs!

  • anonim
    predkosc fatalna

    Adam musi być szybszy od ammana by z nim wygrać

  • Kostka stały bywalec

    Mogliby ustalić jedną belkę albo przynajmniej nie zmieniać jej tak często. Jak na razie wygląda na to, że Rutkowski odpada ze skladu. Zobaczymy jak się ulożą jutrzejsze treningi.
    Zaskoczeniem super skok Schmitta w 2 treningu, chociaż byl z dluższej belki
    I nie rozdawajcie medali przed konkursem.

  • anonim

    i co po 3 treningu juz staliscie sie z pesymistow nagle optymistami
    nie wyszedl jeden skok i juz nie ma medalu

  • anonim

    po co przejmowac sie treningami-nie rozumiem, jak jestescie tacy madrzy to wytlumaczcie mi czemu ammann caly sezon skakal slabo treningach a dostawal olsnienia na zawody i niektore z nich wygrywal
    >>>>>>>>>> morgenstern zdominowal treningi na K-95 i wyprzedzal malysza o pare ladnych metrow, a jak przyszlo do zawodow to sie saplil
    >>>>>>>>>>>> z tego co wiem to lepitoe i malysz przyjeli taktyke ze na treningach beda raczej zapoznawac skocznie i jej glowne cechy, a nie wygrywac trening za treningiem
    >>>>>>> przyklad takiego mistrza treningow podal byl nim morghenstern i jacobsen ale nic z tego nie wyszlo
    PS> ADAM WIERZE W ZŁOTO

  • anonim

    wszystko byłoby dobrze gdyby nie prędkosci Małysza, odpowiednio 68, 67 i 62 na 69 zawodników, to jest niepokojące. Powtarza się że duza skocznia i duze różnice w prędkosciach

  • paulka doświadczony
    Są wyniki, cud!

    Nasi nie najgorzej, Kamil już lepiej szczególnie w 2 serii. Adam bardzo ładnie w 3.

    Swoją drogę to ten zjazd, który obecnie pokazuje TVP jest tragiczny...

  • huncwotka doświadczony

    Simi i Schlieri łeb w łeb ;) reszta AUTów zdaje się przebudzili się, skakali z wyższych belek więc nie ma co prorokować przed konkursem. W 3 treningu Adam tyle co Simi lecz z 3 belek wyżej...Mogliby zrobić chociaż jeden taki trening, gdy belkę ustawią stosunkowo nisko i nie będą zmieniać :) wtedy wyniki byłby bardziej...sugerujące cokolwiek :]

  • anonim
    cos mi sie zdaje

    ze Adam nie wysila sie w treningu
    bo cienki loitzl i kofler w 3 treningu 141,5 i 142,5
    a Małysz 139,5

  • underdog stały bywalec

    simon musiał chyba dostać niezły wiatr pod narty w tym trzecim skoku...

  • aaa stały bywalec

    Rutkowski znowu może nie dostać szansy w konkursie ;)

  • anonim

    najważniejsze to są skoki w sobotę 1i 3 skok dobre 2 słabszy ale takie
    są treningi nie denerwujcie się tak

  • lili stały bywalec

    o zloto powalczy Schlierenzauer i Amann niestety :(

  • BJJ doświadczony

    Wg danych FIS Adam w 3 treningach był 3, 9 i 3 (spośród zawodników skaczących z tej samej belki), a w 3 treningu był 3 bez względu na belkę. Wszystko więc bardzo ładnie się rozwija.

  • anonim
    brawo

    BRAWO ADAM MAŁYSZ!

  • anonim
    POLACY

    z tego co zauwazylem Mietus Rutkowski i Hula w we wszystkich treningach prawie te same pozycie i odleglosci :))

  • grs początkujący

    Jak Małysz wygrywa - "no widocznie Amman i reszta odpuścili"

    A teraz - "nooo nie ma szans, to jest nokaut"

  • 98ziomek początkujący
    polacy

    Małysz-w 1 treningu według belki był 3 brawo! 2 trening trochę słabo ale niech zostanie power na konkurs
    Stoch-1 trening przyzwoicie w 2 świetnie z tej samej belki co Kranjec i Małysz skoczył dalej
    reszta-słabo

  • dudi początkujący
    Najważniejsza jest sobota

    I znowu zaczyna się pisanie, że Małysz przeciętnie itp. Żenada. Dla mnie najważniejsze są wyniki w sobotę. Nic więcej.

  • anonim

    Powiem krotko :Jak malysz zdobedzie chciaz brazowy medal to bedzie cud!

  • anonim

    w dokładnych wynikach fisu http://www.fis-ski.com/pdf/2010/JP/3040/2010JP3040RLT2.pdf widac ze Małysz odstawal znów prędkościami od Amanna i Schlierigo. Ogólnie lepiej jak wczoraj ale nadal bez przekonania co do medalu, niestety taka prawda

  • wojteko10 początkujący
    wyniki

    http://www.fis-ski.com/pdf/2010/JP/3040/2010JP3040RLT2.pdf

  • kiki początkujący
    hehe

    2,5 m dalej od Malysza to dominacja? Mietusowi widac, ze pasuje skocznia, tak jak mowil ;D

  • dudi początkujący
    Jest dobrze

    Na 1 treningu czolowka praktycznie tak samo, a Malysz 3 wynik. Wiec super.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl