Wolfgang Steiert rezygnuje!

  • 2010-02-24 23:53

Wolfgang Steiert zrezygnował z posady trenera kadry rosyjskich skoczków. Jako główny powód swojej decyzji podaje słabe wyniki swoich podopiecznych.


"Przebieg całego sezonu, a w szczególności wyniki uzyskana na igrzyskach w Vancouver pokazują, że nie osiągniemy wspólnie zamierzonego celu, jakim było ustabilizowanie pozycji w światowej czołówce" - uzasadnił Steiert swoją decyzję.

"Swoją decyzję dokładnie przemyślałem, nie widzę perspektyw na sukces. Bez skutecznej, systematycznej pracy z juniorami, nie ma szans na osiągnięcie wysokiego poziomu i moja ciężka praca idzie na marne. Po podjęciu tej decyzji od razu poczułem ogromną ulgę, wreszcie mogę odpocząć od ciągłej presji" - dodał niemiecki trener Rosjan.

Były szkoleniowiec m.in. Svena Hannawalda i Martina Schmitta, Rosjan trenował od 2004 roku.

Igrzyska Olimpijskie w Vancouver były dla Rosjan pasmem porażek. Dimitrij Wasiliew nie pojechał do Kanady z powodu kontuzji, a najlepszym wynikiem rosyjskiego skoczka była 26. pozycja Denisa Korniłowa na obiekcie K-95.

W konkursie drużynowym podopieczni Steierta zajęli dziesiąte miejsce.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (11890) komentarze: (41)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    Rosjanie za Steierta

    XII.ZIO:
    Turyn 2006: K95: 10.Vassiliev, 19.Ipatov, 34.Kornilov i 44.Fatchullin; K125: 17.Vassiliev, 27.Ipatov, 33.Kornilov i 41.Fatchullin oraz drużynowo: 8. miejsce (Kornilov, Ipatov, Vassiliev i Fatchullin).
    Vancouver 2010: K95: 26.Kornilov, 33.Karelin, 46.Ipatov i 55.Rosliakov; K125: 35.Kornilov, 38.Karelin, 44.Rosliakov i 47.Ipatov oraz drużynowo: 10. miejsce (Karelin, Kornilov, Rosliakov i Ipatov).
    Medale: 0 (0 0 0).
    XIII.MŚ:
    Oberstdorf 2005: K90: indywidualnie: 23.Vassiliev, 31.Fatchullin, 39.Kornilov i 40.Ipatov i drużynowo: 5. miejsce (Fatchullin, Ipatov, Kornilov i Vassiliev) oraz K120: indywidualnie: 22.Vassiliev, 26.Kornilov, 32.Fatchullin i 56.Ipatov i drużynowo: 6. miejsce: (Fatchullin, Ipatov, Kornilov i Vassiliev).
    Sapporo 2007: K120: 7.Vassiliev, 17.Ipatov, 31.Rosliakov i 47.Kornilov, drużynowo: 6. miejsce (Ipatov, Rosliakov, Kornilov i Vassiliev) oraz K90: 9.Ipatov, 10.Vassiliev, 19.Rosliakov i 23.Kornilov.
    Liberec 2009: K90: 10.Vassiliev, 20.Kornilov, 28.Rosliakov i 51.Ipatov; K120: 7.Vassiliev, 22.Kornilov, 32.Karelin i 44.Rosliakov oraz drużynowo: 9. miejsce (Kronilov, Karelin, Rosliakov i Vassiliev).
    Medale: 0 (0 0 0).
    XIV.MŚL:
    Kulm 2006: indywidualnie: 16.Vassiliev, 32.Fatchullin, 39.Kornilov i 49.Ipatov oraz drużynowo: 7. miejsce (Fatchullin, Vassiliev, Kornilov i Ipatov).
    Oberstdorf 2008: indywidualnie: 22.Karelin, 26.Kornilov, 37.Ipatov i 41.Vassiliev oraz drużynowo: 5. miejsce (Vassiliev, Rosliakov, Karelin i Kornilov).
    Planica 2010: indywidualnie: 38.Trofimov, 43.Oshepkov, 49.Rosliakov i 53.Chervyakov oraz drużynowo: 9. miejsce (Chervyakov, Oshepkov, Rosliakov i Trofimov).
    Medale: 0 (0 0 0).

  • anonim
    Rosjanie za Steierta

    VII.PN.
    2004/2005: 10. miejsce 677 pkt. (677 pkt. jego zasługą).
    2005/2006: 10. miejsce 389 pkt.
    2006/2007: 7. miejsce 1456 pkt.
    2007/2008: 7. miejsce 1001 pkt.
    2008/2009: 6. miejsce 2295 pkt.
    2009/2010: 11. miejsce 470 pkt.
    W sumie 6288 pkt. (6288 pkt. jego zasługą).
    VIII.TCS:
    2004/2005: 12.Vassiliev, 55.Ipatov i 62.Fatchullin.
    2005/2006: 14.Vassiliev, 31.Kornilov i 62.Ipatov.
    2006/2007: 10.Vassiliev, 18.Kornilov i 28.Ipatov.
    2007/2008: 5.Vassiliev, 24.Kornilov, 37.Karelin, 43.Rosliakov i 49.Ipatov.
    2008/2009: 5.Vassiliev, 17.Rosliakov, 30.Kornilov i 55.Karelin.
    2009/2010: 24.Vassiliev, 31.Karelin, 33.Kornilov i 53.Rosliakov.
    IX.TN:
    2005: 50.Ipatov, 58.Kornilov, 59.Fatchullin i 61.Vassiliev.
    2006: 18.Vassiliev, 30.Kornilov, 54.Fatchullin i 63.Ipatov.
    2007: 5.Ipatov, 9.Vassiliev, 18.Kornilov i 38.Rosliakov.
    2008: 38.Kornilov, 47.Vassiliev i 58.Rosliakov.
    2009: 4.Vassiliev, 42.Karelin, 43.Rosliakov, 50.Kornilov i 63.Ipatov.
    2010: 38.Karelin, 44.Kornilov, 59.Rosliakov i 65. Ipatov.
    X.PŚ w lotach:
    2004/2005: 21.Vassiliev i 36.Kornilov.
    2005/2006: 23.Vassiliev i 27.Kornilov.
    2006/2007: 19.Kornilov, 24.Vassiliev, 29.Ipatov i 41.Rosliakov.
    2007/2008: 13.Vassiliev, 24.Kornilov i 30.Ipatov.
    2008/2009: 6.Vassiliev, 27.Karelin i 31.Kornilov.
    2009/2010: 27.Kornilov.
    XI.FIS Team Tour:
    2004/2005-2007/2008: FTT nie odbywało się.
    2008/2009: 5. miejsce 3511,3 pkt. (punkty dawali: Vassiliev, Rosliakov, Karelin i Kornilov)
    2009/2010: 13. miejsce 748,9 pkt. (punkty dawali: Kornilov, Oshepkov, Chervyakov, Trofimov i Bychkov)

  • skokinarciarskie początkujący

    Wszyscy fani skoków narciarskich! Prowadzę strone o skokach narciarskich. Poszukuję osób do pisania informacji/newsów na temat tej pięknej dyscypliny. Szukam dokładnie osób do pisania newsów, felietonów, statystyk. Wymagany przynajmniej 1,2 teksty dziennie. Oferujemy akredytacje na zawody, legitymacje prasowe, a także wiele, wiele innych. Nie trzeba być pełnoletnim, nie bój się - spróbuj! Każdego sprawdzimy w naszych szeregach. Jeśli jesteś zainteresowany to napisz na GG 3930 334 (bez spacji proszę). Prosze moderatorów o nie usuwanie.

  • anonim
    -

    no i dobrze niemcy i rosja kojaży się 2 wojna
    no a merkel ciagle się kłóci z miediediewem i putinem

    gruzińska piosenka putin put in!

    Od Moderatora: NAZWISKA I PAŃSTWA PROSZĘ PISAĆ WIELKĄ LITERĄ

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(8171), 2010-02-25 19:42:50 ***

  • fan profesor
    Tylko Wasiliew, reszta to talenty jak nasze.

    Jedynym skoczkiem o wielkim potencjale i talencie jest w kadrze rosyjskiej Wasiliew.Tylko jego stac na odnoszenie sukcesow, reszta to rzemielsnicy jak nasz Stoch.Podobnie jak u nas słyszy sie ze maja ogromne mozliwosci i talent, a nic a nic z nich nie wynika i po latach ta sama przecietnosc.Korniłow ma zadatki na dobrego skoczka, ale nie wybitnego jakie przynajmniej miał Wasiliew.Choć jeszcze nie skreslalbym mimo wszystko Wasiliewa, przykład Loitzla pokazuje ze wiek nie ma roznicy.Wasiliew ma nie tylko ogromna moc wybicia ale i bardzo dobre czucie powietrza w locie, przez co dobrze czuje sie rowniez na mamutach.

  • manuel@ doświadczony

    Może z Rosjanami Berni Schoedler nie odnosił sukcesów, ale nie można mówić np. że to zły trener, w końcu to on zaczął kariere Simona, z nim zdobył 2 złota w SLC, Mistrzostwo i wice-mistrzostwo świata w Sapporo.. Gdyby nie niskie zarobki pewnie zostałby w Szwajcari.

  • manuel@ doświadczony

    Wcale mu się nie dziwie.. Wyników brak to i motywacji. Gdyby chociaż Wasiliew startował, to miałby szanse uplasować się nawet w "10", ale kontuzja przekreśliła wszystko. Rok temu Steiert miał pewnie nadzieje, po tym jak pare razy Dimitrij stawał na podium ale ten sezon to już kompletna porażka. Jednak wszystko wskazuje na to, ze bez Wasiliewa nie ma przyszłości dla Rosjan, on ma już swoje lata i pewnie długo nie poskacze, a przyznam, miał perspektywy zeby dalej plasować sie w czołówce ale Rosja to też nie Austria czy Norwegia.. Nie oszukujmy sie.

  • anonim

    Jak obejmowal stery w 2004 roku kondycja rosyjskich skokow byla bardzo slaba. Po oslawionej dyskwalifikacji gdzies tam daleko platal sie w szerokim peletonie Vassiliev, w miejscu stal Fatchulin, ktory akurat jakas tam smykalke do skokow mial, a na horyzoncie pojawil sie, podobno utalentowany, Kornilov. Steiert mial zrobic cos z niczego. Doslownie. Przez kilka lat pomalu poziom rosyjskich skokow poszedl w gore, ale poszedl glownie za sprawa Vassilieva, ktory po kilku latach nedzy wrocil tam, skad spadl w 2001 roku. Byly jedna takie momenty, ze lwi pazur pokazywal nawet taki gosc jak Ipatov. Przecietny Rosliakov takze potrafil czasami wznosic sie na wyzyny swoich mozliwosci. Wydawac by sie moglo, ze rozruch w rosyjskich skokach nastapil wyrazny. Problem jednak w tym, ze rozruszano glownie zawodnikow doswiadczonych, majacych jakies tam, dotad nie wydobyte, mozliwosci. W miedzyczasie pojawili sie tylko Kornilov i Karelin, przy czym ten drugi z roku na rok marnieje sportowo. Mija 6 lat i ciach. Pewien margines czasu po prostu sie skonczyl. Z Vassilieva nie udalo sie zrobic mistrza, Kornilov z Karelinem zadowolili sie przecietnoscia, a Rosliakov okupuje w najlepsze warstwe denna. Przepadl tez Ipatov. O Fatchulinie nikt juz nawet nie pemiata. Wozek mial byc ciagniety do Soczi, ale czy sobie ci Rosjanie sami gwozdzia do trumny nie wbili? W 2004 roku napompowano balon Soczi 2004, 10 lat na wywindowanie skokow na szczyt. W 2004 pod katem soczi nalezalo jednak przede wszystkim zaczac od fundamentow, tymczasem wszystko skupilo sie na rewitalizacji 'tego co jest'. Ciagle dokladanie do sypiacego sie auta, ktore czaami potrafilo jeszcze zaskoczyc, zamiast kupno nowej jakosci. W ciagu 10 lat mogli sobie wychowac kilku Karelinow i Kornilovow, sposrod ktorych byc moze znalazlby sie nastepca Vassilieva.

  • Maciek5052 profesor
    Wolfgang Steiert

    Wolfgang Steiert wyciągnął Rosjan z dołka a teraz w dołku ich zostawił .


    Ciekawe kto zostanie ich trenerem ? Może Wasiliew ? : D

  • huncwotka doświadczony

    Ciekawe czy trenerem głównym zostanie Berni Schoedler ;-) zanim zatrudniono u nas Kruczka bardzo chciałam, żeby Berni przyszedł do nas :D fajnie byłoby znów go widzieć machającego chorągiewką, bardzo go lubię :)

  • Anja1980 doświadczony

    Bardzo współczuję rosjaną tracą trenera na końec sezonu - ale ma też rację ciężko było prowadzić kogoś kto się nie stara. A rosjanie ostatnio nie dawali powodów do satysfakcji, zresztą cała kadra olimpijska jest na bakier z formą na ZIO. Więcej zaliczają porażek niż chociażby brązowy medal.

  • anonim
    Steiert

    A mam takie pytanie jeszcze. Kto był przed Steiertem trenerem Rosjan?

  • anonim
    Steiert

    A pamiętasz MŚ w Sapporo? Było to samo, Rosjanie zajęli "dopiero" 6. miejsce, więc Steiert się obraził i wyjechał.

  • Kruk bywalec

    Sreiert na trenera polskiej kadry młodzieżowej?.

    Prędzej trenerem zostanie Tonio. Chyba w najbliższych latach skończy studia i gdzieś musi pracować. A swoją drogą to Berni Schoedler też nie osiądnął tam wielkich sukcesów.

  • anonim

    w MŚWL mozna wystawic 4 zawodnikow AUTy moga 5

  • nieznany weteran
    Wolfgang Steiert - człowiek bez jaj

    Nie ma to jak niemiecka solidność - jak coś nie wychodzi, to natychmiast odchodzę, zamykając za sobą wszystkie drzwi.
    Steiert skarży się na presję? A to dobre! Oferując mu tak wysoki kontrakt, to normalka, że się wymaga wyników. A te Herr Steiert miał tylko z Wasiliewem, czyli niesławnym dopingowiczem.
    Mam nadzieję, że nikomu w PZN nie przyjdzie do głowy zatrudnić tego hochsztaplera i bezjajowca. Nawet jego rodacy swego czasu "pogonili" go z funkcji "pierwszego". Chyba żadna szanująca się reprezentacja już nie przyjmie pod swoje skrzydła osobnika nie tylko z marnymi wynikami, ale także rezygnującego w połowie drogi.

  • jozek_sibek profesor
    P.Karelin w PŚ

    2007/2008 - 32 miejsce - 129 pkt - 3 Rosjanin
    2008/2009 - 42 miejsce -- 56 pkt - 4
    2009/2010 - 54 miejsce -- 33 pkt - 2 - po 19 konkursach PŚ

  • jozek_sibek profesor
    D.Ipatov w PŚ:

    2003/2004 - 61 miejsce--- 14 pkt - 3 rosjanin
    2004/2005 - 61 miejsce--- 21 pkt - 3
    2005/2006 - 71 miejsce ---- 8 pkt - 3
    2006/2007 - 21 miejsce - 260 pkt - 3
    2007/2008 - 63 miejsce--- 16 pkt - 5
    2008/2009 - bez pkt PŚ
    2009/2010 - 76 miejsce ---- 6 pkt - 4

  • jozek_sibek profesor
    I.Rosliakov w PŚ:

    2002/2003 - 62 miejsce - 20 pkt - 2 Rosjanin
    2003/2004 - nie startował
    2004/2005 - nie startował
    2005/2006 - nie startował
    2006/2007 - 53 miejsce - 41 pkt - 4
    2007/2008 - 56 miejsce - 21 pkt - 4
    2008/2009 - 38 miejsce - 98 pkt - 3
    2009/2010 - 80 miejsce --- 3 pkt - 5

  • jozek_sibek profesor
    D.Kornilov w PŚ:

    2003/2004 - 64 miejsce--- 13 pkt - 4 Rosjanin
    2004/2005 - 56 miejsce--- 23 pkt - 2
    2005/2006 - 45 miejsce--- 41 pkt - 2
    2006/2007 - 19 miejsce - 282 pkt - 2
    2007/2008 - 22 miejsce - 247 pkt - 2
    2008/2009 - 30 miejsce - 146 pkt - 2
    2009/2010 - 57 miejsce--- 26 pkt - 3 - po 19 konkursach PŚ

  • jozek_sibek profesor
    Dimitry Vassiliev w PŚ - od sezonu 1999/2000:

    1999/2000 - 42 miejsce--- 67 pkt - 1 Rosjanin
    2000/2001 - 33 miejsce - 129 pkt - 1
    2001/2002 - dyskwalifikacja za doping
    2002/2003 - 53 miejsce--- 32 pkt - 1
    2003/2004 - 59 miejsce--- 16 pkt - 2
    2004/2005 - 29 miejsce - 163 pkt - 1
    2005/2006 - 22 miejsce - 240 pkt - 1
    2006/2007 - 11 miejsce - 523 pkt - 1
    2007/2008 - 18 miejsce - 288 pkt - 1
    2008/2009 -- 5 miejsce - 845 pkt - 1
    2009/2010 - 25 miejsce - 151 pkt - 1

  • jozek_sibek profesor
    Rosjanie w PŚ od sezonu 1999/2000

    Sezon 1999/2000:

    42.D.Vassiliev - 67 pkt

    Sezon 2000/20001;

    33.D.Vassiliev - 129 pkt
    70.V.Kobielev ---- 9
    70.I.Fatchulin ---- 9
    76.A.Kalinintczenko-3

    Sezon 2001/2002:

    21.V.Kobielev - 237 pkt
    39.I.Fatchulin --- 96

    Sezon 2002/2003:

    53.D.Vassiliev -- 32 pkt
    62.I.Rosliakov -- 20

    Sezon 2003/2004:

    55.A.Silaev ----- 22 pkt
    59.D.Vassiliev -- 16
    61.D.Ipatov ----- 14
    64.D.Kornilov --- 13

    Sezon 2004/2005:

    29.D.Vassiliev - 163 pkt
    56.D.Kornilov --- 23
    61.D.Ipatov ----- 21
    62.I.Fatchullin -- 20

    Sezon 2005/2006r:

    22.D.Vassiliev - 240 pkt
    45.D.Kornilov --- 41
    71.D.Ipatov ------ 8

    Sezon 2006/2007:

    11.D.Vassiliev - 523 pkt
    19.D.Kornilov -- 282
    21.D.Ipatov ---- 260
    53.I.Rosliakov -- 41

    Sezon 2007/2008:

    18.D.Vassiliev - 288 pkt
    22.D.Kornilov -- 247
    32.P.Karelin --- 129
    56.I.Rosliakov -- 21
    63.D.Ipatov ----- 16

    Sezon 2008/2009:

    5.D.Vassiliev -- 845 pkt
    30.D.Kornilov - 146
    38.I.Rosliakov - 98
    42.P.Karelin ---- 56

    Sezon 2009/2010: - po 19 konkursach PŚ

    25.D.Vassiliev - 151 pkt
    54.P.Karelin ---- 33
    57.D.Kornilov -- 26
    76.D.Ipatov ----- 6
    80.I.Rosliakov -- 3

  • jozek_sibek profesor
    Rosja w Pucharze Narodów

    1999/2000 - 12 miejsce ---67 pkt
    2000/2001 - nie klasyfikowana(liczono pkt tylko z drużynówek)
    2001/2002 ---9 miejsce - 533
    2002/2003 - 12 miejsce ---52
    2003/2004 - 11 miejsce - 115
    2004/2005 - 10 miejsce - 677
    2005/2006 - 10 miejsce - 389
    2006/2007--- 7 miejsce- 1456
    2007/2008--- 7 miejsce- 1001
    2008/2009--- 6 miejsce- 2295
    2009/2010 - 10 miejsce - 469 - po 19 konkursach PŚ

    Po najlepszym sezonie w XXI wieku nadszedł słabszy.

  • anonim
    moze nie w temacie

    obejrzyjcie jak Simi Ammann wali głowa w kamere ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=FFS9taYmVeg

  • vegx redaktor

    Jakos nie wyobrazam sobie, zeby do naszej kadry juniorskiej zatrudniono obcokrajowca, choc sezon w jej wykonaniu byl klapa, bez medalu na MŚJ, pojedyncze, raczej nieudane starty w PŚ, sporo wpadek w PK.
    Ale ciezko tu o jakas sensowna zmiane. Jedynie Jan Szturc, ale on ma inne zadanie - Wisła.

  • strong1 weteran
    -

    Szczerze powiem,że nie wiem skąd Wy bierzecie ludzie taką interpretacje słów Steierta,jakoby on chciał pracować koniecznie z Juniorami. Po prostu powiedział,że bez "dobrej organizacji piramidy na dole" trudno o wyniki. Prawda. I kto się o tym przekonuje? Polska.Natomiast Niemiec nie wspomniał tutaj w moim mniemaniu,że to on personalnie chciałby koniecznie i definitywnie taką rolę spełniać.Myślę,że bardziej chodziło mu generalnie o strukturę i organizację skoków w Rosji i zaplecze logistyczne.

  • strong1 weteran
    -

    Jeśli chodzi o porównanie Hajka i Haponena to nie chodziło mi o same IO,tylko o fakt,że Czech od razu zaczął skakać na dobrym poziomie,a Janne miotał się przez cały praktycznie sezon odpuszczając poszczególne Puchary Świata. Ogólnie sezon uratował przed tragedią Ahonen,który po szczęśliwym nieco locie w Obersdorfie na tyh pare konkursów "odzyskał swoją trchnikę"- jak sam przyznał.

  • strong1 weteran
    @vegx

    Ja bym na miejscu Finów wyrzucił szybko Janne Vaatainena. To był ogólnie zły sezon dla Finów-drużyny z uśpionym potencjałem,nawet jeśli faktem jest,że część z nich ma trenerów indywidualnych ,a inni więcej czasów spędzają w klubach. Faktem jednak jest,że wyniki idą jednakowoż w świat. Potencjał Ollego, o ile w zeszłym sezonie nie do końca wykorzystany,teraz nie drzemie- "on chrapie". Haponen zdążył złapać formę dopiero w końcówce sezonu można powiedzieć,czyli w trakcie Igrzysk. Nie jest to jednak forma gwarantująca pewne miejsca w dziesiątce Pucharu Świata.Ok był po kontuzji,ale Hajek też był i prezentuje się lepiej,mimo tego,że Havu z tej dwójki znacznie więcej w karierze osiągnął. Larinto zaczął przypominać samego siebie dopiero na kilkanaście dni przed Vancouver, począwszy od treningów w Hitza,wcześniej prezentował poziom dość żałosny jak na reprezentanta takiej potęgi. W ogóle w Finlandii szykuje się nieprawdopodobne trzęsienie ziemi po katastrofie na IO. To dziwne,że wszyscy są tacy nieprzygotowani. Wracając do skoków. Keituri już nie ma przebłysków formy chociażby w pojedynczych rewelacyjnych próbach. Bezpośredniego zaplecza to w ogóle nie ma Niemi nie uczynił żadnych postępów,tak jak Muotka.
    Sądze,że spróbowaliby się dogadać z Kojonkoskim tyle,że ten ma jeszcze rok kontraktu w Norwegii,chociaż wszyscy są już chyba sobą zmęczeni i trochę wypaleni. Sądze,że zmiana otoczenia wyszłaby Kojonowi na dobre, pomijając sprawy formalne,wielkość kontraktu etc.
    No,bo żaden Norweg nie prezentuje równej stabilnej formy przez cały sezon już w kolejnej edycji PŚ,a Andersa zawiodła psychika na Igrzyskach w konkursach indywidualnych,nawet jeśli przeszkodził wiatr-raz. Wątpię,żeby Bardal zbliżył się jeszcze do swojego poziomu z sezonu 2007/2008,co do Hilde to nie wiadomo,ale całokształt ponownie nieudany. Wielkiego zaplecza nie widać. Podobno metody treningowe zmienione,a efekty przeciętne dosyć,jak na dawne sukcesy. U Finów widać chociaż kogoś kto może walczyć z Austriakami,przynajmniej potencjalnie.
    Steiert jako trener Finów ryzykowne i dość dziwne połączenie... Ryzykowne,bo jednak kariera trenerska Woolfganga to sinusoida.
    Ale według mnie muszą coś zmienić,a kiedy jak nie po zakończeniu cyklu Olimpijskiego?

  • adidas87 bywalec
    Steiert może kadra A POLSKA!

    Piszecie tu,że byłby idealnym trenerem dla kadry B. Zgadzam się tutaj to era Celeja musi dobiec końca,ale co jak Polacy skompromitują się po raz trzeci w tym sezonie;było Zakopane,IO według mnie ostatnią szansą dla Łukasza Kruczka powinny byc MŚ w lotach w prypadku niepowodzenia należy się rozstać z Łukaszem i może wtedy Wolfgang Steiert byłby idealnym kandydatem?

  • anonim
    Dawaj Wolfgang do Polski!

    Jak chce pracowac z młodzieża to bardzo dobrze się składa! Po sezonie musi dojść do zwolnienia nieudolnego kolegi prezesa PZN Celeja i Steiert byłby idealnym kandydatem na trenera kadry B! Tylko czy Polo Tajner nie zamierza kisić pieniędzy we własnej kieszeni i nie pożałuje na takiego fachowca?!?!

  • vegx redaktor

    To było do przewidzenia po takich wynikach na ZIO. Przez ostatnie lata byli liczacym sie zespołem, nawet w walce o podium, ale ten sezon to wielka klapa...
    Ciekawe gdzie teraz Steiert pojdzie. W Niemczech chyba nie ma dla niego miejsca, bo spalił tam za sobą wszystkie mosty. Chyba zadna liczaca sie druzyna nie szykuje sie teraz do zmiany trenera, wiec zostana mu jakies poboczne reprezentacje typu Szwecja.

  • strong1 weteran
    -

    Moi Drodzy więcej realizmu.Z całym szacunkiem dla Kruczka,ale ,myślicie,że Steiert chciałby podlegać Łukaszowi,gdy wcześniej długo prowadził niemiecką kadręA, potem z niezłymi sukcesami Rosjan. I( do tego w dużej odległości od domu ze zredukowanymi apanażami i "Polem" na plecach. Juniorami w Polsce musiałby się zająć młody trener z ambicjami, lubiący wyzwania i dobrze się zapowiadający. A w tym celu Tajner musiałby "spenetrować" rynek i wyłożyć kasę, a także zwolnić kumpla.
    Miałby szansę udowodnić,że zależy mu na przyszłości polskich skoków,lecz wątpię w to,słysząc w TV hego wypowiedzi, traktujące o naszej młodzieży, która niedługo zawojuje świat,harmonijnie rozwija się-jak papier toaletowy pod światłym przewodnictwem,wielkiego znawcy i erudyty, krytycznego wobec siebie A.C
    Aha obawiam się o naszych biednych Miętusów w kontekście zwiększonego BMI od przyszłego sezonu. Podobno ma to zaszkodzić lotnikom ,"szybowcom",a także lekkim zawodnikom wykorzystującym wiatr z małą siłą odbicia. Czy A.C może sobie dać z tym radę-tak- tak samo jak z Murańką,który permanentnie rośnie i rośnie i Gorata przerośnie:(

  • anonim
    :/

    Rosyjscy zawodnicy są niewdzięczni.Zamiast sumiennie trenować woleli się bawić. Wolfgang Steiert ma rację po co ma się męczyć skoro nie szanuje się jego pracy.Ciekawe kto przejmie Rosjan.

  • zenek bywalec
    BERNI

    Pewnie kadre rusków teraz przejmie Berni Schedler (chyba tak sie pisze)
    który do tej pory był odpowiedzialny od przygotowania rosyjskich juniorów na ZIO Soch 2014

  • anonim

    Zatrudnić do nas zamiast Celeja

  • Xellos profesor
    popieram

    zatrudnić go do naszych juniorów, widzę że chęci ma wielkie

    a umiejętności niewątpliwie większe niż Celej

  • Leticia bywalec

    Dziwne by było gdyby nie zrezygnował!Tak zle to Rosjanie dawno nie skakali...

  • anonim

    jak tak chce pracowac z juniorami to zapraszamy do Polski. miejsce pana Celeja powinnos sie zwolnic po tym sezonie.

  • anonim

    Można było się spodziewać odejścia Steierta:
    "Przebieg całego sezonu, a w szczególności wyniki uzyskana na igrzyskach w Vancouver pokazują, że nie osiągniemy wspólnie zamierzonego celu, jakim było ustabilizowanie pozycji w światowej czołówce" .
    Jeżeli Kornilov był 4 w LGP a teraz ma raptem 26 pkt w PŚ i jest niżej w generalce od Marcina Bachledy (sic!) to na pewno jakiś błąd został popełniony. Na dodatek doszedł jeszcze pech Vassilieva ale nawet z Vassilievem Rosja drużynowo nie weszłaby do II serii. To wielka porażka Steierta bo przecież sezon temu wydawało się że wszystko idzie w dobrym kierunku. Trudno będzie następnemu trenerowi pozbierać tych zawodników. Vassiliev już długo nie poskacze, cała nadzieja w Kornilovie. Karelina też nie należy przekreślać. Natomiast moim zdaniem nic nie będzie już z Ipatova i Rosliakova, skaczą bardzo słabo, najlepsze lata mają za sobą. Ale lepszych w Rosji nie ma. Może w przyszłości Trofimov lub Czerwiakow....

  • lol doświadczony

    Nie mógł się wstrzymać z tym do końca sezonu? Teraz to już na pewno morale skoczków spadną w jeszcze większy dołek.

  • anonim

    I dobrze. Kolejni w miarę dobrzy skoczkowie zaczną teraz przegrywać z Polakami a to zawsze oczko (czy tu nawet 4) w górę.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl