Letnia Grand Prix w Wiśle!

  • 2010-04-01 22:29

To już niemal pewne: nie w Tatry, ale w Beskidy zjadą w sierpniu najlepsi skoczkowie świata, by rywalizować na igelicie. Tego lata zawody Grand Prix odbędą się nie w Zakopanem, ale w Wiśle - na skoczni im. Adama Małysza.

Działacze z Beskidów od początku nie ukrywali, że wybudowana kosztem 46 milionów skocznia w Wiśle-Malince ma służyć nie tylko treningom, ale również zawodom i to najwyższej rangi. Do tej pory rozgrywano tu mistrzostwa Polski oraz zawody Pucharu Kontynentalnego. Teraz Wisła ma zorganizować zawody Letniej Grand Prix.

Do tej pory te konkursy organizowano tylko na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Na razie, w tymczasowym kalendarzu FIS na lato nadal figuruje Wielka Krokiew, ale to się ma zmienić.

"W tym roku do Polskiego Związku Narciarskiego wpłynęły dwa wnioski - z Zakopanego i z Wisły. Zarząd podjął decyzję, że w tym roku imprezę zorganizuje Śląsko-Beskidzki Związek Narciarski. I to Wisła, nie Zakopane, została zgłoszona do Międzynarodowej Federacji Narciarskiej" - mówi Apoloniusz Tajner, prezes PZN-u.

Wiadomo, że był projekt, by zorganizować jeden konkurs w Zakopanem i jeden w Wiśle, ale nie spotkał się z przychylnym przyjęciem w nieoficjalnych rozmowach z oficjelami z FIS-u.

Decyzja zapadnie na majowym zjeździe w Antalyi, ale rzadko się zdarza, by federacja odrzuciła oficjalny wniosek krajowego związku. Musiałyby się pojawić jakieś poważne argumenty przeciw organizatorom. "Skocznia jest nowoczesna i bezpieczna, ma wszelkie atesty. Wiemy, że pozycja Wisły jest mocna, delegaci bardzo chwalili organizację poprzednich imprez międzynarodowych" - zaznacza Tajner.

"To kolejny etap rozwoju naszego regionu narciarskiego. Nie ukrywałem, że moim celem jest zorganizowanie w Wiśle Pucharu Świata, na razie będzie Letnia Grand Prix. Koledzy z Zakopanego nie są zadowoleni, ale przyjmują ten fakt ze zrozumieniem" - powiedział Andrzej Wąsowicz, prezes Ś-BZN-u i wiceprezes PZN-u, a zarazem dyrektor wiślańskiej skoczni.

Na razie pozycja Polski w FIS-ie nie jest na tyle silna, by w jednym sezonie można było organizować zawody i w Beskidach, i Tatrach. Dlatego trzeba szukać kompromisu.

"Pomysł jest taki, żeby zawody LGP były rozgrywane na przemian, jeden rok w Wiśle, kolejny w Zakopanem. Natomiast zimowy Puchar Świata na Wielkiej Krokwi ma tak wielką renomę, że raczej pozostanie tylko w Zakopanem, przynajmniej przez najbliższe lata" - zapowiada Tajner.

Słabym punktem skoczni w Wiśle są małe trybuny. Na najpopularniejsze konkursy PŚ przychodzi nawet do 40 tys. ludzi. Ostatnimi laty w Zakopanem na LGP zjawiało się około 12 tys. kibiców.

"Pracujemy nad tym problemem. Na potrzeby zawodów na skoczni staną rozkładane trybuny. Dwie firmy zapewnią 3,5 tysiąca miejsc siedzących, biletów ma być w sumie po 8 tysięcy na każdy dzień" - zdradza Wąsowicz. Letnia Grand Prix odbędzie się 21 i 22 sierpnia, pierwszy konkurs zostanie rozegrany przy sztucznym świetle.


Marcin Hetnał, źródło: Gazeta Wyborcza
oglądalność: (16963) komentarze: (190)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    bosko :/

    mam nadzieję że w tym roku jeszcze LGP odbędzie się w Zakopanem. Do końca będę w to wierzyć. Takie informacje, zmiany powinny być ogłaszane dużo wcześniej.
    Osobiście nie mam nic przeciwko zawodom w Wiśle jestem jak najbardziej za. ale organizatorzy powinni o tym pomyśleć dopiero za rok. Przecież wielu kibiców ma już zaplanowany wyjazd do Zakopanego. (w tym ja) Taka informacja to dla mnie jakaś paranoja, Co niby mam zrobi z rezerwacja w hotelu? :/ Jednym słowem całe moje plany się sypią. Jestem wkurzona bo jeszcze nigdy nie byłam na skokach.
    A wątpię że z Zakopanego dostane się do Wisły i jeszcze gdzies zaparkuje samochód i pozniej błyskawicznie wroce do Zakopanego. Nie no to jakiś obłed.
    Niech jakiś mądry człowiek da szanse Wiśle ale ZA ROK.

  • huncwotka doświadczony
    @Fanka

    Nikomu nie przeszkadza Zakopane, ale tam nie jest jedyna skocznia w Polsce! Mamy drugą, w Wiśle i fajnie, że coś zaczyna się tam dziać. I wielu osobom, np mi o wiele bardziej ta opcja pasuje. Do Zakopanego zapewne bym nie pojechała, a w Wiśle na pewno będę. PŚ na pewno na wiele wiele długich lat zostanie w Zako więc nie siejcie proszę paniki. A wczoraj gdzieś czytałam, że chcą robić LGP wymiennie, raz w Wiśle raz w Zakopcu.

  • anonim

    @alfons6669

    Tak zrobię, poczekam tyle, że rezerwację, którą już miałam w Zakopanem musiałam wstrzymać a facet powiedział, że też za długo czekać nie może bo jak trafi mu się klient to mi to przepadnie.Ja nie jadę głównie na same zawody ale na 10 dni.
    Ale poczekam.

  • anonim

    Jestem niemalże pewna, że z tego powodu głównie w tym roku bardzo dużo kibiców zrezygnuje z wyjazdu na zawody.
    Dojazd fatalny, skocznia ciasna, noclegi drogie i mogą być braki.
    Czyli dla mnie to by oznaczało dodatkowe 6 godzin jazdy w jedną stronę to jakieś 18 godzin łącznie !
    To jakiś koszmar i chyba bedę zmuszona zrezygnować.
    Komu przeszkadza to Zakopane ?
    No to i PŚ zimą też pewnie tam przeniosą.
    Tylko nie zastanawiają się nad jednym to głównie dzieki kibicom ta impreza tak fajnie jest postrzegana w świecie.
    Podejrzewam, że wielu czołowych zawodników na LGP nie przyjedzie.
    Czekam na ostateczną decyzję może jeszcze jest nadzieja.
    Ale jeśli LGP już tam zrobią to i PŚ zimą.

  • Snoflaxe weteran

    @kibic_malysza, @Fanka
    Na Waszym miejscu jeszcze bym się ostatecznie nie przestawiał na Wisłę, tylko czekał na zatwierdzenie kalendarza LGP. Nie zdziwię się, jeśli w tym roku Wisła jeszcze nie otrzyma prawa do organizacji konkursów. News ten jest wynikiem nieoficjalnych i niepotwierdzonych informacji, więc mimo wszystko na dzień dzisiejszy nie zmieniałbym wszystkich swoich planów.

  • kibic_malysza profesor
    @kasia170

    Też mam mętlik w głowie, planowałem pobyt w Zakopanem ale po tym całym zamieszaniu, zostaje szukać czegoś w Wiśle.
    Kiedyś sprawdzałem połączenie z Zakopanego do Wisły i nie ma za ciekawego, bo z przesiadkami w Krakowie i Katowicach. Czyli z Zakopanego pociągiem do Wisły to jakieś 7godzin.

  • anonim

    Niech jeszcze będą organizowane tu igrzyska olimpijskie.

  • kasia170 początkujący
    ;\\\\

    kurcze nie podoba mi się to za bardzo bo będę mieć problem z dojazdem ;(bo ja wtedy będę w zako;wie ktoś wg jak dojechać najlepiej pociągiem do wisły?;)

  • anonim

    mieszkam niedaleko Wisły i jestem przerażona tym pomysłem. Załamujący stan dróg i ta ,,śmieszna" lokalizacja skoczni. Zakopane jest zdecydowanie lepsze.

  • kibic_malysza profesor

    Warte podkreślenia jest to, że wspomina się o zatwierdzeniu LGP już w ten weekend czyli 10-11 kwiecień a nie jak mówiono na zjeździe w ANtalyi.

    "W ten weekend komisja kalendarzowa FIS ma zatwierdzić miejsce i termin imprezy. "

  • kibic_malysza profesor
    Gazeta Krakowska

    http://www.gazetakrakowska.pl/podhale/ zakopane/241666,zakopane-traci-letnie-zawody,id,t.html

  • Wako doświadczony

    Jeżeli na ostatnim PK w Wiśle były takie problemy z dostaniem się pod skocznię a potem z zaparkowaniem samochodu to ja sobie nie wyobrażam co będzie się działo w sierpniu na LGP.
    Za 2h z Zakopanego zaraz po PŚ to ja przejechałem około 100 km.
    A po PK w Wiśle niektórzy nie mogli jeszcze wyjechać z miasta za 2h.

  • kibic_malysza profesor
    @bystry

    Może będą kursować na potrzeby LGP busy, ale normalnie to w Wiśle busów "turystycznych" jak w Zakopanem nie zobaczysz.

  • anonim
    @kibic_malysza ,

    Wisła to nie wiocha wiec na pewno sa busy więc na pewno bedą poza tym ostatnio coś tam było organizowane jakiś transport.

  • kibic_malysza profesor
    @barto195

    To nie żart, to prawda. LGP szykują w Wiśle. Redaktor M. Hetnał w jednym z postów wyjaśniał, że to prawdziwa informacja.

  • kibic_malysza profesor

    Z noclegiem będzie dopiero show, skocznia w Wiśle jest oddalona od centrum miasta o jakieś 4km, w Zakopane Krokiew też ale jeżdżą często busy z każdej strony do skoczni-z dworca, z Kuźnic, z Olczy, z Pardałówki, właściwie z każdej dzielnicy Zakopanego. W Wiśle z tego co mi wiadomo, nie ma busów, są tylko autobusy PKS relacji Wisła Centrum - Cieszyn.

    Jeśli ktoś zamówi sobie nocleg w centrum będzie miał kłopot, jeśli ktoś zamówi sobie nocleg w rejonie skoczni tez będzie miał kłopot bo, żeby dostać się do centrum wcale nie będzie tak łatwo.

    Szykuje się najbardziej zwariowane LGP na jakim będe :]

  • anonim

    przecież to żart prima a primis pierwszego kwietnia jest nadany ludzie:)

  • anonim

    SEBOL - ale zauważ, że wiele kibiców ma już zarezerwowany nocleg itd... to zdecydowanie za późno informować w kwietniu o takiej zmianie!

  • anonim

    @kibic

    I tu w tym sęk nie wiem dla kogo ale chyba dla siebie tylko robią.
    Masakra ja już sprawdzam jak tam dojechać, po ile i gdzie są noclegi, kurcze wścieknę się normalnie, w Zakopanem miałam stałe swoje miejsce noclegowe tuż koło skoczni w Wiśle nie wiem gdzie i co i po ile i jak tam dojechać.
    Normalnie nie wierzę jeszcze, że to prawda:(

  • kibic_malysza profesor
    porównanie Wisły i Zakopanego

    Miejsca siedzące

    Wisła Malinka pojemność stadionu - 1 233 miejsca siedzące na trybunie głównej
    Zakopane Wielka Krokiew - miejsc siedzących około 5 tysięcy (trybuny górne A i B), trybuny Vipowskie oraz sektor T(dostawiany na potrzeby kibiców).


    Miejsca stojące

    Wisła - według różnych źródeł 8-10 tysięcy.
    Zakopane - 21 tyś.miejsc.



    Pytanie nasuwa się samo, dla kogo oni robią te zawody, skoki narciarskie w Polsce są nadal bardzo popularne, skoki są dla kibiców nie dla działaczy i ich interesów.

  • anonim

    Oni nie myślą.
    Co roku na LGP przynajmniej na sobotę przyjeżdża ponad 10 tys kibiców.
    Mniej jest tylko w niedzielę.
    Teraz nawet termin zmienili piątek i sobota czyli kibiców będzie więcej.
    Nawet te 8 tys kibiców to za mało a reszta gdzie ma wejść ? na drzewa ?
    Czy patrzeć na telebimie przed skocznią bo pewnie coś takiego wymyslą.
    Normalnie popsuli mi cały plan urlopowy:(

  • Wako doświadczony

    A jednak to nie żart primaaprilisowy.
    Myślę że chętnych do obejrzenia tych zawodów będzie znacznie więcej niż 8 tys. pewnie gdyby to była niedziela i deszczowo to może taka liczba miejsc by wystarczyła.
    Ale po tegorocznych sukcesach Adama zainteresowanie będzie pewnie w granicach 15 tys. na każdy dzień.
    Zobaczymy co z tego wyjdzie.

  • anonim

    Co za kretyn wpadł na taki pomysł;/ Jak skoki w Polsce, to tylko w Zakopanem!
    Jak będzie petycja o zatrzymanie skoków w Tatrach - chętnie podpiszę, macie to jak w banku;)

  • kibic_malysza profesor

    http://www.wisla.pl/aktualnosci/Letnia_Grand_Prix_w_Wisle,3059.html

  • anonim
    Wywiad z Adasiem:)

    sport.onet.pl/zimowe/skoki/malysz-musialem-chowac-sie-w-szafie,1,3204416,wiadomosc.html

  • Wako doświadczony

    Dzisiaj czytam dopiero tego newsa. Gdyby nie był pisany 1 kwietnia to bym w to uwierzył :)

  • kibic_malysza profesor

    "Na razie pozycja Polski w FIS-ie nie jest na tyle silna, by w jednym sezonie można było organizować zawody i w Beskidach, i Tatrach. Dlatego trzeba szukać kompromisu."

    To ciekawe kiedy będzie silna, jak Adam zakończy kariere?

  • anonim

    Rozegranie tegorocznej Letniej Grand Prix w Beskidzkiej Wiśle zamist Zakopanego jest bardzo dobrą, pomysłową i sluszną decyzją. Biorąc pod uwagę to, że w Wiśle zazwyczaj na najwyższym poziomie nie prezentuje się tylko Adam Malysz , ale i też reszta polskich skoczków.
    Rozegranie LGP w Beskidach moze spowodowac że sporą grupę polaków mozemy zobaczyć w czołowej dziesiątce. Komentuje SEBOL

  • anonim

    Ja jednak mam nadzieję, że w maju zatwierdzą nadal Zakopane tam przynajmniej nie ma ograniczeń w ilości miejsc dla kibiców wchodzi tyle ile chce. I nie 3 tys, jak by to miało miejsce w Wiśle ale jak zawsze około 13, 14 tys.
    Bo tyle na LGP kibiców jest zawsze w soboty.
    Jak w Wiśle powiększą trybuny tak jak w Zakopanem to jest wtedy takie imprezy bez problemu mogą sie odbywać.

  • anonim

    wgl jak dla mnie to dobrze, że w Wiśle zaczynają się takie większe imprezy. Zawsze lepiej jak są dwie prestiżowe skocznie niż jedna w Zakopanem.

  • anonim

    Jak to nie ma domków Wiśle?!
    Byłeś tam chociaż?

  • anonim

    cały czas było w zakopcu
    nagle teraz im na zmiany przyszło
    i to na gorsze
    ludzie chcą porezerwować sobie miejsca noclegowe ( niektórzy rezerwują już w kwietniu bo później jest już za późno np. tak jak ja )
    i nie wiedzą gdzie maja ich szukać
    jeden wielki bałagan
    na dodatek niepotrzebny!
    w zakopcu jest najlepsza atmosfera i nic jej nie zastąpi
    a oni niech się wypchają Wisłą
    i pisze tak nie dlatego ze mam bliżej do zakopanego ( tu i tu mam ponad 500 km. ) Ale Wisła na taką imprezę nie jest gotowa a zakopane jak najbardziej i w ogóle tematu związanego z Wisłą nie powinno być !

  • anonim

    MA BYĆ ZAKOPANE I KONIEC!

  • Boy profesor

    Drewniane domki są po to, by skoczkowie mogli gdzie spędzać czas w trakcie oddawania swoich prób, jest to też przebieralnia dla nich i miejsce na smarowanie nart. A w Wiśle ich nie ma!

  • Leosia początkujący

    Zresztą i tak nie ma się o co się "sprzeczać" nie zależy to od nas. Gdzie by nie było i tak będzie i raczej nie ma na to większego wpływu ;)

  • Leosia początkujący

    Może i tak, ale na LGP zawsze przychodzi mniej widzów ;)

  • anonim

    Dokładnie, tak jak mówisz.

    Bo o nic przecież nie chodzi tylko o miejsca dla kibiców.

  • kibic_malysza profesor

    Nawet jak zrobią dodatkowe siedzenia, przypuszczam, że coś podobnego jak ma miejsce na LŚ , czyli rozkładane trybuny teleskopowe, to i tak będzie to "tylko" 8 tyś.
    W tym roku na LGP w Zakopanem napewno nie przyszłoby mniej kibiców niż w roku ubiegłym, gdzie na wieczornym konkursie było ok. 12-15tyś.
    Wniosek jest jeden, na LGP w tym roku przyszłoby 2x więcej ludzi, niż pomieszczą trybuny w Malince.

  • kibic_malysza profesor

    Coś mi się wydaje, że budując skocznie w Wiśle nie myślano o tym, aby rozgrywac tam zawody o wyższej randze niż Mistrzostwa Polski.
    W głowie się nie mieści, że tak wielka impreza jak LGP może być rozegrana w tak ciasnych warunkach.

  • anonim

    To proste bez tylu tysięcy kibiców nie powsatnie ta atmosfera, która jest w Zakopanem bo to oni ja głównie tworzą nie zawodnicy.
    A zawodnicy zawsze podkreślali własnie ilość kibiców jaka przybywa na zawody i dzieki której jest tak przyjemnie tam im skakać.
    Jesli ktoś myśli tylko o sobie aby wejść na skocznię w Wisle i obejrzeć zawody to inna sprawa.
    Ja właśnie myslę o tych, którzy przyjadą a nie wejdą bo liczba miejsc na to nie pozwala.
    Jak ma tam być zorganizowany PŚ, na który jadą kibice zza granicy nawet jak nie wejdą bo ledwo co wchodzi 3 tys ?
    Na LGP wchodzi kilka tysięcy bo jest to nie raz 13, 14 tys co oni mają zrobić ?
    Skocznia w Wiśle jest nie dostosowana do takich imprez jeszcze to nie PK.
    I nie mozna mysleć tylko o sobie.

  • Leosia początkujący
    :)

    A ja jestem za LGP w Wiśle. Bo niby dlaczego skocznia ma stać bezużytecznie? (Pomijając zawody kontynentalne czy treningi). Może i są małe trybuny, ale jeżeli ktoś naprawdę jest kibicem to nie będzie mu zależało czy zawody odbędą się w Wiśle czy w Zakopanem. Zauważyłam, że niektórzy piszą o uroku w Zakopanem, a skąd wiecie, ze w Wiśle nie "powstanie" ten urok? Uważam, że to jest przyzwyczajenie polaków i właśnie trzeba to zmienić. Więc jestem za LGP w Wiśle i mam nadzieje, ze to się nie zmieni.

  • kibic_malysza profesor

    Ja też mam bliżej do Wisły ale tylko 100km bliżej. W dalszym ciągu jestem za LGP w Zakopanem.

  • anonim

    cóóż do Wisły tylko ok. 40-50km mogły by być tam te zawody

  • anonim

    Muszą powiększyć trybuny na co najmniej 20 tys kibiców bo inaczej stracą kibiców dzieki, którym PŚ czy LGP tak świetnie funkcjonowało.
    Takie zawody bez tylu kibiców stracą swój urok.
    Mam jeszcze nadzieję, że to nie ostateczna decyzja.

  • anonim

    tak tak ...teraz zabierają nam LGP ,a za jakieś 2 lata zakopane pożegna sie z PŚ...;/

  • anonim

    i bez sensu...

  • Kotek początkujący

    To super na pewno będę ja i tak prawie mieszkam już w Wiśle to dla mnie żaden problem:)HURA

  • anonim
    skoki

    tak tu powinny sie odbywac puchary swiata jak i wszystkie zawody

  • nanu początkujący
    wisłaaaa !

    Marcin! nie będziemy musieli szukać noclegów ! juhuuu! ;-)

  • anonim
    Chcesz pograć w skoki ??

    Często nie zgadzasz się z decyzjami trenerów ? Chętnie byś do składu wystawił innego skoczka ? Teraz Możesz to zrobić ! Zapraszam na nowego menadżera skoków Narciarskich ! http://skijumping.feen.pl/index.php ! Jest 29 kadr , jeśli będzie więcej ludzi dodamy więcej kadr !

  • anonim

    Troche to mało powiedziane ..
    Narobili zmaieszania i teraz nie wiedomo gdzie sobie rezerwować miesca noclegowe ..
    to musi byc jakś kula ..
    nie wyobrażam sobie lgp gdzie indziej niz w zakopanem !

  • anonim

    No to trochę komplikuje sprawę dla niektórych kibiców :-/

  • anonim
    domki

    DO Zygmunt (*169.chello.pl)
    skoczkowie w zakopanem NIE mieszkają ,,w drewnianych chatkach "
    tylko w normlanym hotelu ;>

  • Paweł stały bywalec

    Nie mozecie tego zrobic kibicom i zawodnikom !
    Nie .............

  • anonim

    Ktoś kto jest miłośnikiem tego sportu będzie jeździł na zawody skoków bez względu na to czy Adam będzie skakał czy też już nie.
    Owszem to on głównie przyciągnął tłumy i to dzieki niemu skoki narciarskie w Polsce stały się tak popularną dyscypliną to dzieki niemu dzieci zaczęły garnąć się do uprawiania tego sportu a młodzi skoczkowie nasi mają już jakieś swoje sukcesy.
    Jak mówił Klimek Murańka to sukcesy Adama zachęciły go do uprawiania tej dyscypliny.
    To już nie będzie to samo, skoki bez Adama Małysza stracą kiedyś na atrakcyjności, zamknie się karta pewnej historii jakże pięknej i pełna sukcesów.
    Czy doczekamy się jego następcy ? do dziś zaczynam w to wątpić bo to już nie chodzi o same sukcesy sportowe ale i osobowość jaką ma ten człowiek.
    Nawet jak Adam ma jakieś tam dołki i słabsze sezony kibice i tak są z nim na amen.
    Mówię tu o prawdziwych kibicach nie kibicach sukcesów, którzy jak takich nie ma odwracają się od zawodnika.
    Jednak myślę, że nawet jak już kiedyś Adama nie będzie w czynnym sporcie kibiców na trybunach nam nie zabraknie.
    Jednak licze po cichu, że LGP tradycyjnie odbędzie się w Zakopanem.
    Właśnie ze względu na ilość kibiców jaka tłumnie przybywa latem na zawody.W Wisle jest to na dzień obecny nie możliwe.

  • anonim

    Droga Redakcjo, czy moglibyście podać jakieś inne źródło, potwierdzenie tego co jest napisane w tym newsie? Jak na razie TYLKO wy podaliście tą kosmiczną wiadomość, żadne gazety, żadne serwisy internetowe polskie i zagraniczne nie podały tej informacji (eurosport.pl pisał powołując się na skijumping.pl). Czy więc możemy liczyć na jakieś potwierdzenie słów zawartych w tym newsie?

  • anonim
    -

    Super że będzie konkurs w Wiśle, jeżdżę tam dość często, a zawody mam nadzieję jeszcze bardziej uatrakcyjnią tą miejscowość.



    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2010-04-04 12:35:23 ***

  • Fanka_Simona doświadczony

    @fat
    no nie wiem mam nadzieje że jednak nie będzie tak źle, chociaż może masz racje... ale Ty chyba nie należysz do tych "kibiców sukcesu"..?

  • Fanka_Simona doświadczony

    @fat
    nie żartuje :) wiem że dużo ludzi ogląda skoki TYLKO dla Małysza, ale przecież jak się jest prawdziwym kibicem skoków jako dyscypliny sportowej, to nawet po zakończeniu przez niego kariery nie zrezygnuje się z oglądania, bo to bez sensu. A tak sobie myślę że Kamil już niedługo może być w czołówce..;)

  • Fanka_Simona doświadczony

    @fat
    skoki narciarskie to nie tylko Małysz :) jak Adam skończy karierę to będziemy jeździć dla Kamila, Stefanka, Rutka i reszty :)

  • anonim

    Mieszkają :)

  • anonim

    Tak się kręci świat. Czysta komercja, niestety...

  • Greg1702 stały bywalec
    Zygmunt

    To już pewnie Gołębiewski zaciera ręce z zysków :)

  • anonim

    O skoczków się nie martwcie, zamieszkają w Gołębiewskim i będzie im lepiej niż w drewnianych chatkach w Zakopanym. Na dodatek pokażemy światu, że mamy więcej niż jedną skocznię w kraju. Może też ktoś zauważy skocznie w centrum i coś ruszy.

  • anonim

    To będzie wielka impreza Adama Małysza. Przyjmie najlepszych skoczków świata na skoczni swego imienia. Gdyby jeszcze Adaś wygrał...

  • Boy profesor

    Malinka była budowana żeby skoczkowie z Beskidów nie musieli jeździć trenować do Zakopanego, tylko mieli dobry obiekt treningowy u siebie w domu. Jeśli skocznia byłaby budowana w kontekście przeprowadzenia na niej wielkich imprez to oprócz samej skoczni powinna powstać cała infrastruktura wokół niej, a tego nie zrobiono!

  • huncwotka doświadczony

    Trochę przesadzacie. Gdy budowano skocznie w Wiśle wszyscy się cieszyli, napalali na międzynarodowe zawody właśnie tam, a teraz gdy jest na to szansa- narzekacie. Owszem jest tam mało miejsca, wiem bo byłam na PK nie raz, ale trzeba dać Wiśle szanse. Nie po to buduje się nowoczesną, fajną skocznie, żeby się marnowała. Skoro się buduje, to po to, aby organizować na niej zawody! Owszem, przy planowaniu budowy trochę zawalili z brakiem miejsca :/ i jest to ogromny minus! tak samo jak mnie przeciwstok, który wg mnie jest niezbyt komfortowy dla zawodników. Ale jeżeli nie zorganizuje się tam zawodów to się nie przekonamy! ;) jeśli będzie to niewypał, to kolejnym razem wróci się do Zako i tyle

  • Snoflaxe weteran

    @Dylan gg: 12468962, 03 kwietnia 2010, 12:07
    http://www.fis-ski.com/data/document/gp_calendar_jpgp10.pdf
    Oficjalnego potwierdzenia nigdzie nie widzę.

  • amiunusual początkujący

    NIE, NIE, NIE i jeszcze raz NIE.

  • anonim
    To będzie Kompromitacja skoków LGP w Wisle!

    Musi i powinno być w Zakopane! nie ma innej opcji! Przynajmniej każdy do Zakopanego na LGP ma realną szansę pojechać nie martwiąc się o bilety! Natomiast już na Malince to niestety nie ma szans gdyż jak tu ktoś wspomniał bilety zostaną wykupione przez tamtejszych mieszkańców!

  • Dylan stały bywalec
    do alfons6669

    LGP w Wiśle jest już oficjalnie potwierdzone i ja się z tego powodu cieszę.
    Samochód możesz zostawić w centrum i przejść te kilka kilometrów pieszo.

  • kibic_malysza profesor

    Zgadzam się z Fanką i potwierdzam, że na LGP w Zakopanem wcale nie było najwięcej ludzi jak rzekomo piszecie 12 tyś.
    W roku 2004( nie byłem ale oglądałem w tv) było 27tyś ludzi. To był pierwszy konkurs na otwarcie igelitu.
    w roku 2005 byłem i wiem, że ludzi było na trybunach sporo, około 15 tyś to napewno. (a warto przypomnieć że Adam nie był w za dobrej formie, uplasował się w Zakopanem gdzies na 26 pozycji)
    rok 2007 w piątek było troche mniej ludzi, mówie troche bo w sobote było pełno, przyjamniej w sektorze C gdzie stałem, czyli ok.15 tyś na 100%.
    W 2009 w sobote coprawda lało niemiłosiernie ale kibiców zjawiło się też prawie15 tyś, może troche mniej ale niewiele.


    W 2010 - myślałem, że będzie kolejne show w Zakopanem, liczyłem się z tym, że 1 konkurs może być w Zakopanem( miało być otwarcie pawilonu przy Wielkiej Krokwi na LGP), a 2 konkurs w Wiśle.
    Ale nigdy bym nie pomyslał, że Wisła całkowicie przejmie w tym roku LGP.
    Wisła dla mnie jest teraz wielką niewiadomą, co z biletami, co z trybunami, co z kibicami co zjadą z całej Polski.

  • Snoflaxe weteran

    Szczerze mówiąc zdziwię się, jeśli rzeczywiście w Wiśle odbędą się w tym roku konkursy LGP. Zakopane jest we wstępnym kalendarzu już chyba od października, jedyną niewiadomą jest ostatni konkurs. Nie sądzę, żeby teraz tak nagle można było to zmienić i zastąpić Zakopane Malinką, która w przeciwieństwie do Zakopanego wydaje mi się nie być jeszcze gotowa na organizację takiej imprezy. Kilka tysięcy miejsc pod skocznią to jest na prawdę niewiele jak na polskie zainteresowanie skokami nawet latem. Poza tym niejednokrotnie narzekano tutaj na brak miejsc parkingowych na mistrzostwach Polski czy Pucharze Kontynentalnym (letnim czy zimowym), a co dopiero byłoby na LGP.
    Myślę, że te argumenty mogą zostać uznane za poważne przeciwko organizatorom w Wiśle. A nieoficjalne rozmowy z oficjelami FISu są dla mnie zwyczajnie podważalne i niemuszące mieć pokrycia w rzeczywistości. Dopóki nie ujrzę organizatora konkursów LGP w Polsce w oficjalnym kalendarzu FIS, dopóty nie uwierzę ;)

  • Boy profesor
    LGP w Malince?

    Fatalny dojazd - korki ciągnące się przez kilka kilometrów aż do centrum Wisły, znikoma ilość parkingów - samochody stawiane po boku jezdni uniemożliwiające poruszanie się ludzi, brak domków dla skoczków pod skocznią, znikoma ilość miejsc siedzących, a place mieszczące ludzi i tak za małe by zmieścić tam kilkanaście tysięcy ludzi. I tam ma być LGP? To będzie parodia.

  • Davidsson doświadczony
    www.lodz-ski-team.pl

    jak oni chcą robic PŚ jak trybun tam nawet nie ma ... a zawodów o puchar śląskiego związku tez zorganizowac nie umieli.

  • pola_ początkujący

    a ja mam nadzieje ze bedzie w zakopanym :)
    Zakopane ma ten swoj urok ...

  • agnesia96 bywalec
    ;)

    Ja jestem za zorganizowaniem LGP w Wiśle.
    Jak są zawody w innych krajach np. w Niemczech czy Norwegii to tam jest dużo skoczni i nie tylko z jedną ten kraj się kojarzy a u nas tylko Zakopane.
    Super by było jakby w Wiśle było LGP a w Zakopanem Puchar Świata.
    A co do tego że niektórzy mówią o marzeniach.
    Ja mam do Zakopca kawał drogi i nie wiem czy kiedykolwiek tam pojade a wy w Zakopanem macie jeszcze PŚ.

  • anonim

    Ja nie mam nic przeciwko aby zawody wyższej rangi odbyły się właśnie w Wiśle w mieście naszego Mistrza i z wielką ochotą tam na taka imprezę bym pojechała.
    Ale nie w sytuacji gdzie trybun jest jak na lekarstwo a na skocznię w mieści się ledwo około 5 tys.kibiców, druga wada to taka, że kibice mogą być usytuowani tylko na dole przy skoczni i lekko po bokach.
    Ktoś kto mysli i pisze, ze na LGP nie jedzie dużo kibiców jest błędnie poinformowany albo nigdy nie był tam latem.
    Biorąc choćby ubiegły rok w sobotę było około 13 tys kibiców, w niedzielę było mniej około 5 tys dlatego, że lało jak z cebra i dlatego, że ludzie już w niedziele wracają do domów.
    W 2007 roku oba konkursy były wieczorne, piątek i sobota i na każdym było po około 14 i 15 tys kibiców.
    2006 rok wieczór na Wielką Krokiew wchodzi około 15, 16 tys kibiców latem, zaznaczam.
    Więc jak w Wiśle gdzie przyjedzie tam na zawody około 14 tys ludzi mają tam wejść ?
    O ile przyjadą bo właśnie z tego względu mogą zrezygnować bo będzie walka o bilety.
    Powinni tam tak rozbudować trybuny jak w Zakopanem, u góry i na dole i z boków skoczni wtedy można organizować takie zawody.
    A oni myślą o PŚ zimą !

  • piotr186 profesor

    Jakoś ostatnio wszyscy chcieliście w Wiśle a jakjuż jest to źle... Przecież LGP to nie PŚ ludzi na LGP jest dużo mniej więc nie bedzie problemu z małymi trybunami...

  • anonim

    Ludzie zapomnijcie o Mamucie to już na pewno żart.

  • anonim
    !

    Z tym mamutem to był żart na Prima Aprilis! aa co do Kaski to się zgadzam! dla mnie to powinno cały czas być w Zakopane! taka tradycja i PŚ i LGP! Teraz do Wisły na LGP nie ma co jechać! bo bilety rozejdą się w ''jednym dniu'' przez tamtejszych mieszkańców! i nie dziwię się w końcu to rodzinna miejscowość naszego ''Orła''

  • anonim

    Jak można zmieniać decyzje kilka miesięcy przed zawodami, kiedy hotel zarezerwowany i caly wyjazd zaplanowany ....

    odebrano mi marzenie

  • pawelek początkujący

    co t tym mamutem w zakopanem?

  • Dylan stały bywalec

    Ja się cieszę że LGP jest w Wiśle. To jest duża szansa dla Wisły do dobre zaprezentowanie się i kandydację do organizacji PŚ.

    Do tych co już zarezerwowali sobie nocleg w Zakopcu.
    Kto normalny rezerwuje nocleg jeżeli terminarz nie jest ustalony. Ja i wszyscy normalni robią to gdy terminarz jest oficjalnie zatwierdzony.

  • kuba1998 doświadczony

    Jaki żal. A od roku planowałem wyjazd na wakacje w sierpniu do Zakopanego i oglądanie skoków.

  • kibic_malysza profesor

    Ta garstka biletów ponoć 8 tyś, to będzie jak świeże bułeczki i chyba tylko dla szczęśliwców. Mam nadzieje, że ja sie znajde wśród nich bo nie chce oglądac mi sie skoków w polu albo w lesie.

  • anonim
    @Skoczek12

    Właśnie poczekałem na kalendarz. Pojawił się kalendarz który tylko wymagał zatwierdzenia na zjeździe w Turcji. Nigdy bym nie pomyślał, że zamienią miasta... Już nie patrząc na mnie i moją sytuację - to jest zły pomysł, bo Zakopane ma genialną atmosferę i duże trybuny, a w tym roku będzie wielu chętnych do uczestniczenia w konkursie ze względu na powrót formy Adama. Czy PZN zawsze musi kombinować wtedy kiedy nie trzeba?

  • anonim
    @manuela

    W Wiśle i obok niej też są kibice więc nie rozpaczaj...

  • manuel@ doświadczony

    Akurat teraz, po 2 srebrach z Vancouver Adama robią takie cyrki? W Zakopanem byłaby masa kibiców na skoczni, a w Wiśle nie wszyscy bedą mieli możliwość ;/ Mam nadzieje, że w Zako będzie LGP!

  • anonim

    eeee ja che w Zakopanem!

  • anonim
    @Eurofan

    Człowieku, sam sobie jesteś winny, bo jak zamawiasz nocleg to trzeba poczekać do ustalenia prawdopodobnego terminarzu, a nie na ślepo w Zakopcu rezerwować...

  • anonim

    Ja również mam już zaklepany nocleg, nawet zaliczkę zapłaconą... to jest ŻENADA, nie wolno tak robić, w przyszłym roku ok, ale na kilka miesięcy przed imprezą? To jest nie poważne.

  • fankaPrevca początkujący

    wiadomo że wszyscy nigdy nie będą zadowoleni, bo część woli zawody w Zakopanem a część w Wiśle. Dla mnie to raczej obojętne, jak będzie trzeba to i do Wisły pojadę :) Chociaż w sumie wolałabym Zakopane tam mam przynajmniej zapewnioną miejscówe na nocleg, a w Wiśle trzeba będzie załatwiać...byłam tam już 2 razy na kontynentalu, rzeczywiście trybuny nie są w zbyt dobrym stanie, mogliby coś z tym w końcu zrobić. Ale chcecie zabawy w Wiśle... ok, jedziemy do Wisły :D
    Tylko Peter w sierpniu Cie tam widzę! jak nie przyjedziesz to masz ode mnie ******* nie powiem co! ;)

  • anonim
    @fat

    A po co tkwić w miejscu i urządzać ciągle imprezy najwyższej rangi w Zakopanem? Coś ruszyło w PZN - źle, PZN stoi w miejscu - też źle... Wam się nic nie podoba.

  • anonim
    @Underdog

    To nie PŚ tylko LGP więc sądzę że miejsca powinno starczyć dla wszystkich.

  • agata1988r początkujący

    "Pomysł jest taki, żeby zawody LGP były rozgrywane na przemian, jeden rok w Wiśle, kolejny w Zakopanem"
    hmmmm jak na przemian to lepiej byłoby zorganizować LGP w Wiśle w '11 a nie w tym roku, gdzie wiele osób już ma zamówiony nocleg! w następnym roku każdy brałby pod uwagę zawody w Wiśle i inaczej to zaplanował, a teraz już jest troche za póżno. Liczę na to, że organizatorzy wezmą pod uwagę zdanie kibiców, przecież fajnie byłoby w większej liczbie osób świętować sukcesy Adasia z tej zimy, bo to właśnie dzięki kibicą jest taka świetna atmosfera na Wielkiej Krokwi! Mam nadzieję że organizatorzy przeczytają te nasze komentarze i wezmą je pod uwagę! A ja liczę na to że jednak w sierpniu zobaczymy się w ZAKOPANEM !

  • Anonimowy Anonim doświadczony

    Jeśli PZN miałby tylko chęć wydać pieniądze nie było by problemów.
    Trybuny boczne, plus wycinek lasu, zakupienie większej ilości terenu i mamy dużo miejsca. Wiem, bo byłem kiedyś pod tą skocznią.

  • underdog stały bywalec

    Nie wyobrażam sobie PŚ w Wiśle. Tam jest naprawdę mało miejsca...

  • manuel@ doświadczony

    Mam nadzieje, ze to jednak w Zakopanem bedzie LGP... jeszcze nic nie jest przesadzone..

  • anonim

    o nie powiedzcie że to nie prawda i że LGP będzie w Zakopanem toć mam bliziutko do ZAKOPANEGO !
    nie odbierajcie marzeń ludzie !

  • anonim

    Jeśli to prawda a nie żart, to dla mnie wiadomość do kitu:(
    A juz sobie zaplanowałam cały pobyt w Zakopanem i wyjazd i wszystko szlag trafi.
    Po pierwsze nie jadę zawsze tylko na same zawody ale na urlop i nocleg mam już zawsze w jednym miejscu nie drogi.
    Do Wisły mam jeszcze dalej niż do Zakopanego.
    A nocleg pewnie tylko w hotelu w Wisle mozna dostac i to drożej.
    Nie wspomnę i miejscach na stadionie, których jest tak mało, że szkoda gadać.
    Jeśli to prawda popsuli mi cały urlop.

  • anonim

    Ja jestem z Katowic więc do Wisły mam o wiele bliżej.

  • kamka weteran

    ja tam bym wolała zeby zosatlow Zakopanem

  • kibic_malysza profesor

    Myślę, że na Wielką Krokiew w tym roku byłby rekord na LGP, drugi po 2004 gdzie otwierali nowiutki igelit.
    Ale pozostaje czekać na Wisłe, jestem ciekawy jak z oprawą zawodów będzie. Jaki wodzirej itd.
    W Zakopanem jest show na całego, w Wiśle nie wiadomo...

  • kibic_malysza profesor
    trybuny

    Wielka Krokiew - 26 tyś ludzi(nawet na LGp może tyle być)
    Malinka - dokładnej liczby nie znam ale max to 6 tyś ludzi.

    Będzie problem z biletami...

  • anonim

    Ale z was egocentrycy. Zakopane, Zakopane... A nie pomyśleliście jaka to będzie frajda dla Adama skakać na własnej skoczni na zawodach takiej rangi? Z najlepszymi na świecie, a nie w jakimś śmiesznym kontynentalu... Chyba coś mu się należy za to wszystko co robi dla nas? Więc przestańcie postrzegać wszystko wyłącznie pod kątem własnego interesu.

  • anonim

    supeeer ;d

  • anonim
    @ piotr186

    Myślę że oto chodziło żeby nas skołować co redaktorkom się udało:)
    Sam się dałem nabrać ;p

  • piotr186 profesor

    Jest oficjalne sprostanie to żaden prima arpilis! tylko prawda! Choć termin jego napisania nieszczęśliwszy...

  • jurek początkujący
    czytać ze zrozumieniem

    autor: - (*127.neoplus.adsl.tpnet.pl), 02 kwietnia 2010, 12:46
    prima aprils-to oficjalny kalendarz
    http://www.fis-ski.com/data/document/gp_calendar_jpgp10.pdf


    z artykułu:
    "Na razie, w tymczasowym kalendarzu FIS na lato nadal figuruje Wielka Krokiew, ale to się ma zmienić."
    i
    "Decyzja zapadnie na majowym zjeździe w Antalyi, ale rzadko się zdarza, by federacja odrzuciła oficjalny wniosek krajowego związku."

    Jak może być oficjalny kalendarz , jak zjazd zatwierdzający kalendarz będzie dopiero w maju? To dopiero kalendarz wstępny.

  • anonim
    prima aprils-to oficjalny kalendarz

    http://www.fis-ski.com/data/document/gp_calendar_jpgp10.pdf

  • huncwotka doświadczony

    Jejku byłoby wspaniale! Co prawda wolałabym pojechać do Zakopanego, ale w moim przypadku w tym roku byłoby to utrudnione, a do Wisły mam rzut beretem, więc na pewno będę ;) Mam tylko nadzieję, że cała czołówka się zjawi. Wygląda na to, że 100% pewności będziemy mieć dopiero po zatwierdzeniu kalendarza LGP :)

  • EVENo początkujący
    TO NIE PRIMA APRILIS!

    Prima Aprilis to było z pokazywaniem odległości

  • anonim
    Ile wam można mówić...

    że to nie żart Prima Aprilisowy. Przy tym żarcie z nie pokazywaniem odległości jest napisane Prima Aprilis, a tutaj nic więc myślę że jednak to jest prawdziwa wiadomość.

  • anonim

    Prima Aprilis? Pewnie tak, chociaż bardzo by mi odpowiadało LGP w Wiśle :)

  • anecia początkujący

    a to napewno nie był żart prima aprilisowy?;p
    byłoby fantastycznie:D

  • anonim
    !!!

    Kurczę czy to Wisły czy do Zakopanego mam daleko! jestem z Warszawy..ale tu czy tu jadę na LGP..w sumie wolałabym z Zakopanym gdyż raz już tam byłam i tam mi się bardzo podobało ale w Wiśle ani razu mogłoby i tam się odbyć w rodzinnej miejscowości naszego ''Orła'' mam nadzieję że mimo wszystko konkurs rozegrany będzie w Zakopane!

  • kibic_malysza profesor

    Nie ma nigdzie tej informacji oprócz strony wyborczej w katowicach. Tam news też napisał redaktor Marcin.
    Wątpię, żeby sobie robili z kibiców az takie "jaja".

  • anonim
    @manuela

    A co to za różnica czy do Wisły czy do Zakopanego? Właściwie to będzie robiło różnice mało komu, a takie kraje jak Czechy czy Niemcy będą miały bliżej do Wisły niż do Zakopca. Obecnie mi to bardziej pasuje że LGP w Wiśle, a PŚ w Zakopanem.

  • anonim
    @GAWON

    W lecie w Beskidach raczej problemów z wiatrem nie ma, a ty już prorokujesz ponad 4 miesiące przed zawodami :D.

  • manuel@ doświadczony

    Mam nadzieje, że to mimo wszystko zart. Mimo, że do Wisly mam znacznie bliżej niż do Zakopanego, wolałabym aby LGP byla w Zakopanem. Bo pewnie większości skoczków z czołówki nie bedzie chcialo się jechać do Wisly.

  • anonim
    I tak odwołają.

    Więc nie wiem po co takie jaranie sie z powodu konkursu i to letniego.Bo jak wiadomo tam zazwyczaj są problemy z pogodą więc tradycja pewnie zostana podtrzymana.No ale dla piszczących fanek, autografy,dedykacje zrobią swoje i będą mieli atrakcje.

  • Asia94 bywalec

    Żart, czy nie żart- ja i tak mam daleko, więc u mnie to nic nie zmienia:]

  • anonim
    @Angelika

    To post admina MarcinaBB:


    autor: MarcinBB (m.hetnal@skijumping.pl) , 02 kwietnia 2010, 09:39
    @and
    No to nasz portal utrzymuje dobry ton. Nadaliśmy tylko jedną nieprawdziwą informację - tę o zaprzestaniu podawania odległości przez FIS. Reszta to prawda.

    -----------------------------
    Więc to nie prima aprilis :).

  • Angelika początkujący

    To , to w końcu ściema czy prawda ? bo ja juz nie wiem xD
    Fajnie jakby było w Wiśle bo mam bardzo blisko... ;];]

  • anonim
    @Karolina

    To nie prima aprillis :) Admin to już pisał że to nie żart. Ja się bardzo ciesze :).

  • Karolina doświadczony
    tylko nie to.

    Mam nadzieję że to Prima Aprilis !

  • anonim

    ale dobrze
    ciekawe jacy nasi wystartują

  • Gondzior bywalec

    Ja się za to bardzo cieszę! :] Mam bliżej do Wisły niż do Zakopca. W końcu jakaś odmiana musi być, a nie tylko w Zakopanem zawody najwyzszej rangi, a Wiśle zostaje nudny PK :P

  • anonim
    Haha to nie prima aprillis

    W tamtym newsie jest dodane (Prima Aprillis), a tutaj nic xD. Ale fajnie bo mam bliziutko do Wisły no i na pewno się przejade ;D

  • anonim

    ale jaja! Zobaczyłam to dopiero dzisiaj i myślałam, że to żart, a jednak. ehh
    @madzia
    Co się martwisz na zapas? Pomieścimy się:D Z własnego doświadczenia wiem, że w 1osobowym łóżku mieści się 6 osób, także damy rade! Najważniejsze jest dobre nastawienie!

  • ivonka bywalec
    -

    mam nadzieję że dziś będzie sprostowanie bo LGP musi być w Zakopanem!

  • miki bywalec
    dd

    mamut będzie w polsce mówili w sporcie wczoraj o 20godz

  • Ginny początkujący

    szkoda, miałam zamiar jechać do Zakopa, do Wisły mam za daleko:(

  • Haciek początkujący

    to prawda, no innych portalach też tak piszą. Na niektórych nawet jeszcze przed 1 kwietnia było coś o tym wspomniane ;p

  • kibic_malysza profesor

    Wczoraj myślałem, że to poprostu ściema bo 1 kwietnia wyszła ta informacja i wydawało się to nierealne i nawet nie czytałem całego newsa.
    Ale gdy widzę, że sam redaktor @Marcin mówi, że to prawda to tak jest. Ja jestem w małym szoku, bo nie spodziewałem się 2 konkursów LGP w Wiśle...
    Ciekawe jak będzie z prowadzącym, czy będzie spiker Michał Sieczko i cała ekipa ze sysko sports.

  • kibic_malysza profesor

    Nie wierze, że aż tak bardzo jest silna pozycja WIsły żeby przejąć w tym roku LGP i to 2 konkursy...ja osobiście wolałbym, żeby 1 konkurs był w Zakopanem a drugi w Wiśle.
    Dwa konkursy w Wiśle...no cóż...trzeba będzie rozpocząć batalie z noclegiem.

  • anonim

    Yyyy, kto by kupił Gazetę Wyborczą ten by wiedział, że to prawda ;).
    Na innych portalach ds skoków też o tym trąbią ;).

  • MarcinBB redaktor
    @and

    No to nasz portal utrzymuje dobry ton. Nadaliśmy tylko jedną nieprawdziwą informację - tę o zaprzestaniu podawania odległości przez FIS. Reszta to prawda.

  • anonim
    Prima Aprilis

    Nie będzie żadnego Mamuta w Polsce

  • anonim

    Prima Aprilis

  • anonim

    TO NIE ŻART U DOŁU JEST ZRÓDŁO

  • anonim

    To artykuł z 1 kwietnia.
    Nie wierzę w to:)

  • anonim

    To by się dopiero ucieszyli

  • and stały bywalec
    Prima Aprilis

    Kiedyś do dobrego tonu należało umieszczenie jednego aprilisowego artykułu w śród kilku publikowanych tak aby czytający trochę się pobawił który może być zartem. Ale jeśli na 4 większość to ściema to gdzie ta zabawa? No chyba że szukamy teraz jednego prawdziwego.

  • anonim

    to prima aprilis jasne że w zakopanem

  • JerzJerzy bywalec

    Zapewne żart, szkoda tylko że słaby po konkurs w Wiśle to byłoby coś fantastycznego dla Małysza... Nie lubię tego 1 kwietnia, bezsensowna tradycja...

  • anonim

    Jasne, że w Zakopku:p

  • Magdalena początkujący
    to Prima Aprilis?

    Napiszcie prawdę! LGP odbędą się gdzie w Wiśle czy w Zakopane? czekam na informację!

  • wojteko10 początkujący
    @Skoczek12

    Mamy 2 zawody w Polsce : )) 2 w Zakopanem

  • anonim
    @madzia

    Po co nocleg? :D. I tak pewnie by full bilety się sprzedały w pierwszych dwóch dniach (tej sprzedaży), bo to jest miejscowość Adama Małysza a tam pewnie 3/4 by pojechalo na te zawody, a i ja mam blisko, ale szkoda że to Prima Aprillis, bo wg mnie tak byłoby lepiej, że LGP w Wiśle, a PŚ w Zakopanem, żeby już coś szło do przodów jeśli chodzi o organizacje dwóch zawodów w PŚ w Polsce (jak na razie to jest niemożliwe )

  • anonim

    W Wiśle?:( to chyba żart na 1 kwietnia...............Bo gdzie się pomieści tylu kibiców jak tam są takie małe trybuny! Nawet nie żartujcie! Zakopane ma atmosferę, wierni kibice od lat przyjeżdżają na Wielką Krokiew...... W Wiśle to pewnie zabrakłoby noclegów dla kibiców, nie mówiąc już o słabym zapleczu kulinarnym:( Ja się na Wisłę nie zgadzam:) z całym szacunkiem dla rodzinnej miejscowości Adama:)

  • Apoc początkujący
    :)

    Kurna, a ja się nabrałem :/ na innych portalach zaraz podchodziłem krytycznie do newsów, a tutaj się "zagapiłem" i nawet mojej kobiecie wysłałem linka, by się wybrać :P potem czytam komenty i już mnie na ziemię sprowadziły :P:P

  • Magda bywalec

    ej, w takim razie który z tych żartów jest prawdziwy..? Ja chcę LGP w Zakopanem!

  • anonim

    Właśnie czytałem, że za poczucie humoru odpowiada kora mózgowa czyli najmłodsza ewolucyjnie część układu nerwowego, decydująca o człowieczeństwie ;] więc nigdy za dużo ;>

  • piotr186 profesor

    Wszystko wskazuje że to prima aprilis .. ale kto wie... znalazłem informację ze stycznia że Wisła naprawdę się starała o LGP .

  • anonim
    :(

    Mam nadzieję, że to prima aprilis! :(

  • kibic_malysza profesor

    Nie za dużo coś tych żartów dzisiaj? :]

  • Fanka_Simona doświadczony

    a ja mam bliżej do Zakopanego:) może się wybiorę w tym roku na LGP ;)

  • huncwotka doświadczony

    Szkoda, że Prima Aprilis... :( Do Wisły mam bliziutko :D

  • Bartek stały bywalec

    Prima Aprilis !

  • anonim

    Ze wszystkich środków masowego przekazu, z wszystkich portali internetowych najbardzieć lubie te żarty właśnie ze skijumping. zawsze macie fajne pomysły.gratuluje

  • zrowerowany bywalec
    :)

    a wicie ze oni pisali juz o tym wczesniej wiece w cale to moze nie prima aprislis

  • barto początkujący
    :)

    Prima Aprilis kolejny raz nie wypałem. Ciekawe czemu w terminarzu pisze tak :)

    21-08-2010 Zakopane Polska HS 134 (K-120), indywidualne, brak brak
    22-08-2010 Zakopane Polska HS 134 (K-120), indywidualne, brak

  • anonim

    Myślę, że to nie prima aprislis. Celowo podali tę informację teraz, aby tak wszyscy myśleli. Ja w ogóle oczekiwałem, że będzie w Wiśle ;)

  • miki bywalec
    taak

    napewno chcielibyście już wsześniej pisaliście że zakopane PRIMA APRILIS

  • anonim

    Rzecz jasna w to nie wierzę, ale byłoby lepiej bo miałbym bliżej na zawody : >

    Poza tym jednym małym plusem pomysł przeprowadzenia konkursu w Wiśle jest od kitu... szczególnie pod względem logistycznym i ekonomicznym.

  • anonim
    To pewnie prima aprillis

    Pewnie Prima aprillis :(. A niestety bo mieszkam ok. 20 km od Wisły i mógłbym się tam przejechać... co za szkoda :/.

  • anonim

    prima aprilis

  • olo bywalec

    chyba to są żarty! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Wisła i LGP ?! śmieszne !

  • anonim
    :(

    Mam nadzieje, że to Prima Aprilis:(

  • wojteko10 początkujący
    żart

    Prima Aprilis

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl