Klemens Murańka przerósł Adama Małysza

  • 2010-11-24 10:49

Klemens Murańka w najbliższy weekend weźmie udział w swoich pierwszych zagranicznych zawodach Pucharu Świata. Nie będzie to już jednak ten "dzieciak", którego znali polscy kibice - lecz skoczek, który bardzo zmężniał i jest już wyższy od Adama Małysza - donosi "Fakt".

"Ma 173 cm, głos bardziej basowy, wąsik pod nosem mu się sypie" - opowiada ojciec Klemensa, Krzysztof. Oznacza to ni mniej, ni więcej tylko to, iż młody skoczek jest już wyższy od Adama Małysza, który mierzy 170 cm.

Teraz przed młodziutkim i utalentowanym skoczkiem droga, by przegonić Małysza również w umiejętnościach oraz wynikach.

31.08.2004 roku Klemens ustanowił swój rekord w długości skoku: 135 metrów, na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Miał wtedy 10 lat. Od tego czasu uważany jest za bardzo utalentowanego zawodnika. Jednak jego dotychczasowe próby w Pucharze Świata były nieudane.


Marcin Hetnał, źródło: Fakt
oglądalność: (14169) komentarze: (87)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    K.Murańka w Mistrzostwach Polski seniorów

    Zimowe Mistrzostwa Polski:

    Skocznia duża:

    26.12.2007--- 2 miejsce
    18.03.2008 - 19
    14.02.2009--- 6

    Skocznia srednia:

    20.03.2008 - 19
    26.12.2009--- 6


    Letnie Mistrzostwa Polski:

    Skocznia duża:

    13.10.2007--- 9 miejsce
    27.09.2008--- 4
    11.10.2009 - 12
    25.07.2010 - 12

    Skocznia średnia:

    14.10.2007--- 3
    00.00.2008 - Mistrzostw Polski nie rozgrywano
    10.10.2009 - 22
    23.07.2010 - 11

  • jozek_sibek profesor
    Klimek Murańka w FIS Cup i FIS 12 - 14( FIS Youth)

    Puchar FIS Cup:

    2005/2006 - bez pkt
    2006/2007 - 82 miejsce--- 37 pkt-10 Polak
    2007/2008 - 32 miejsce - 142 pkt - 5
    2008/2009 - 24 miejsce - 176 pkt - 4
    2009/2010 - 19 miejsce - 218 pkt - 2

    Lokaty w konkursach

    2005/2006 - 54,DSQ
    2006/2007 - 16,37,31,12
    2007/2008 - 24,26,11, 8,15,DSQ, 7,12
    2008/2009 - 49,32,57,35, 2, 2,15
    2009/2010 - 24,20, 1, 1

    Konkursy FIS 12 - 14( FIS Youth):

    Lato 2006 - 2, 2, 2 ---- 1 miejsce - 240 pkt
    Lato 2007 - 1, 8, 1, 1 - 1 miejsce - 332 pkt
    Lato 2008 - 2, 1,x,14 - 1 miejsce - 198 pkt

  • jozek_sibek profesor
    K.Murańka w LPK i PK

    Letni Puchar Kontynentalny:

    2009 - 99 miejsce ---- 2 pkt - 13-14 Polak
    2010 - 28 miejsce - 154 pkt - 10

    lokaty w konkursach

    2009 - DSQ,29
    2010 - 06,41,39,25,29,43,34,08,11,04


    Puchar Kontynentalny:

    2006/2007 - bez pkt
    2007/2008 - 92 miejsce - 36 pkt - 9 Polak
    2008/2009 - 72 miejsce - 72 pkt - 7
    2009/2010 - 59 miejsce - 91 pkt - 8

    Lokaty w konkursach

    2006/2007 - 52
    2007/2008-DSQ,7
    2008/2009 - 14,30,23,53,56,55,64,19,20,16,24
    2009/2010 - 12,17,39,24,25,22,27,14,20

  • jozek_sibek profesor
    K.Murańka w LGP i PŚ

    K.Murańka w LGP

    2009 - bez pkt LGP
    2010 - nie startował

    Lokaty w konkursach

    2009 - 53
    2010 - nie startował


    K.Murańka w PŚ

    2007/2008 - bez pkt PŚ
    2008/2009 - nie startował
    2009/2010 - bez pkt PŚ

    Lokaty w konkursach

    2007/2008 - 75 (Zakopane)
    2008/2009 - nie startował
    2009/2010 - 58,57 (Zakopane)

  • MarcinBB redaktor
    majtki dody

    @Lis i Leonek (Lis Leon? :-))))))
    Sprawa wciąż ciągnie się po sądach i jeszcze nie wiadomo, czy sensacja okaże się tania, czy bardzo droga, bo 100 tys. to w końcu kupa kasy... ;-)

  • anonim

    Mam wielką nadzieje że chłopak się zakwalifikuje do konkursu :) Nadal wierze że jego talent wreszcie eksploduje :P

    Do kwalifikacji - 1 dzień - 15 godzin :)))

  • anonim

    Tu są najnowsze zdjęcia Klimka:
    http://www.klimek-muranka.pl/ index.php?mod=galeria&galeria_id=62

  • JPW2 weteran
    Fan_Happonena

    Lecz niestety potem już było dużo gorzej ....

  • anonim

    co do wzrostu Murańki bardziej aktualne zdjęcia są w artykule po ostatnim konkursie Pucharu Jesieni niż to z grudnia 2009, a także w fotorelacjach z ostatniego PK w Wiśle :)
    http://pzn.pl/skoki-narciarskie/aktua lnosci/art553,grzegorz-mietus-wygrywa-sobotni-konkurs-w-zakopanem.html (bez spacji)
    http://pzn.pl/skoki-narciarskie/aktua lnosci/art545,fotorelacja-z-pucharu-kontynentalnego-w-wisle.html (bez spacji)

  • anonim

    Miejmy nadzieje ,że ten sezon dla Polskich skoczków będzie przełomowy. Już czekam na pierwsze skoki biało-czerwonych orzełków, miejmy nadzieje ,ze to iż naszych skoczków można wystawić aż 7 do konkursu zmotywuje ich i będą oddawali długie i dobre technicznie skoki. Niech pokażą co Polak potrafi!

  • anonim

    Obstawiam
    STOCH lepszy niz MORGI 2.30 zl kurs
    SHLEIRI lepszy niz AMMAN 1.70 zl kurs
    ROMOREN lepszy niz AHONEN 2.10 zl kurs
    EVENSEN lepszy niz HILDE 1.95 zl kurs
    JANDA lepszy niz CHEDAL 2.30 zl kurs
    MALYSZ lepszy od ZAUNERA 1.30 zl kurs
    UHRMANN lepszy od LOITZLA 2.30 zl kurs
    Kurs łączny 108 zl :) WEJDZIE ?proszę o odp w komentarzach

  • Fan_Happonena bywalec

    Fiński skoczek Toni Nieminen w wieku 16 lat wygrał PŚ i zdobył 3 medale Olimpijskie w tym 2 złote.

  • anonim
    16 lat

    16 lat... W tym wieku Morgenstern, Schlierenzauer, Ahonen zaczęli wygrywać konkursy PŚ......

  • czarnylis profesor
    @Piotr186

    Pamiętam artykuł na pół strony w Super Expresie i nagłówek "10 letnie następca Małysza już skacze 135 na Wielkiej Krokwi"
    Mogę pomylić słowa ale to było coś w tym stylu.
    Uważasz, że pisanie o 10-letnim dziecku "następca Małysza", "nadzieja polskich skoków" jest rzetelnym dziennikarstwem sportowym, czy szukaniem taniej sensacji? Ta gazeta w podobny sposób szumnie ogłosiła, że Doda chodzi bez majtek.

  • anonim
    @Leonek24, @MarcinBB

    Otóż mylicie sie obaj. Klimek miał już 12 lat. Wprawdzie krótko, ale jednak. Zdarzyło się to 31.08.2006r. ;)

  • TAMM profesor
    @David27

    Nom.
    Przerwa była. (^_^)
    Raz na jakiś czas tylko coś napisałem.
    Ale teraz będę pisał regularnie. (^_^)

  • anonim
    Skisprungschanzen.com

    Od piątku (26.11.2010) serwis Skisprungschanzen.com, największe archiwum skoczni narciarskich, będzie dostępne w nowej szacie graficznej oraz UWAGA w polskiej wersji językowej!

  • David27 doświadczony

    o TAMM chyba strasznie długo tu nie pisałeś :)
    nic w tym dziwnego że Klimek jest wyższy przecież dorasta ;)

  • TAMM profesor

    http://www.youtube.com/watch?v=Ked2LDHu9LU (^_^)
    Odnośnie długich skoków na WK. (^_^)

  • anonim
    ww 2008 roku w zaqkopanem sie poplakal ze

    jego mama kazała sedziomn obnizyc rozbieg tak ja zwukili skoiczxkowwie bo myslala ze bedzie skacal tak jak morgi (mistrz 20017 2008) czy szlieri skocył chyba 100 m ile pamietam.

  • piotr186 profesor
    paweł

    A oto i link , wprawdzie bl to szwed a nie Niemiec (sorry za błąd z pamięci pisałem) ale skok bardzo daleki i ustał bez problemu

    http://www.youtube.com/watch?v=wfGcMe5vEyo

  • piotr186 profesor

    No i jest nagranie, Ale bez różnicy, mylisz się Pawle i bzdury piszesz (jak zwykle). Jeszcze raz powtórzenie cieszę się że Klimek nie ma takiego ojca ja ty bo wtedy Klimek skończyłby karierę już dawno. Za taki skok powinna być nagroda nie kara.

    A skok nie był niebezpieczny, Na tym samym yotube mogę ci pokazać skok pewnego Niemca na wielkiej kroki na odległość 145 metrów i jakoś przeżył. Czy naprawdę myślisz że 135 metrów to niebezpieczna odległość?

  • pawelf1 profesor
    @piotr 186

    Czemu mnie obrażasz? Piszę to co o myślę o tym i tyle . No chyba że jesteś jakoś powiązany z KLimkiem ? ........ Co do filmu ze skoku -- jak zwykle się mylisz .....))))))) tu jest z niego film http://www.youtube.com/watch?v=b_6lAsYGhJ0&feature=related

  • Leonek24 weteran
    -

    @KSC

    Naucz się czytać gamoniu, to dowiesz się co sądzę o Klimku. A co sądzę o takich jak ty, to pewnie i bez nauki czytania się domyślisz

    Mieszkam w Gdańsku i niestety nie wybieram się w tym roku do Zakopca. Byłem sierpniu i we wrześniu, ale jak wpadnę latem to na bank się odezwę. I wtedy mi powiesz coś tam...... chociaż szczerze wątpię, bo takie synki jak ty pyszczą tylko do kompa.

    idź na onet ćmoku.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(201), 2010-11-24 13:05:55 ***

  • anonim

    leonek czy jak ci tam jak chcesz wiedziec kim jestem i co robiłem to mozemy sie spotkac w realu i pogadac o tym kto komu narty nosił a kto kogo podsadzał przez płot. nie ma problemu . bedziesz na ps w zako u nas? to dawaj wczesniej znac i sie mozemy spotkac haha moge klimka wsadzic do samochodu i przyedzie ze mna i to tez bez problemu. Powisz mu co sadzisz o nim i ja tez ci cos powiem od siebie

  • MarcinBB redaktor
    kto chciał przedruk wywiadu z trenerem?

    Zapraszam do newsa obok :-)

  • anonim

    co za ludzie siedzą tutaj na tym portalu. :/ dajcie sobie spokoj z komentarzami a szczegolnie ci ktorzy mało wiedza a duzo pisza! w niedziele klimek wam pokaze swoje i wtedy zamkniecie sie raz na zawsze !

  • anonim

    @ ksc Ty jeśli to było do mnie to nie obrażaj sam se wez się za szachy.Ta najlepiej od raz kurde może jeszcze powiesz ze ma taki talent i zdobędzie złoty medal.No i co z tego że niosłeś mu narty to się ciesz i zachowaj to dla siebie pozdro

  • piotr186 profesor
    pawelf1

    No i nie wmówisz mi ze skok 135 metrów jest niebezpieczny. Przecież na wielkiej krokwi skaczą i po 140 metrów i więcej bez problemu.

    I jeszcze jedno - nikt nie leciał do mediów z tym skokiem. Po prostu i tak tam był dziennikarz. No gdyby tak lecieli do mediów to by było nagranie tego skoku a takowe dostępne nie jest.

    No i dobrze że Klimek ma takiego mądrego ojca, bo gdyby miał takiego jak ty to pewnie już dawno by zakończył karierę za nim by ją na dobre zaczął. A tak jedzie na sobie na PŚ do Kuusamo.

  • Leonek24 weteran

    @Piotr186

    Stary nie to żebym się czepiał ale masz cytat z artykułu pod którym piszesz posty:)

    Klemens Murańka w najbliższy weekend weźmie udział w swoich pierwszych zagranicznych zawodach Pucharu Świata. Nie będzie to już jednak ten "dzieciak", którego znali polscy kibice - lecz skoczek, który bardzo zmężniał i jest już wyższy od Adama Małysza - donosi "Fakt".

  • piotr186 profesor
    pawelf1

    To nie był prywatny skok tylko trening, byli tam i trenerzy. Skocznia była zapewne zabezpieczona tak jak i zwykle. A dobry czy wręcz świetny skok zwiastujący wielki talent nie może być powodem do karania. Wręcz przeciwnie.

    I o jakich to brukowcach mówcie? O ile pamiętam to np. Życie na gorąco raz o Klimku napisano jak skoczył 135 metrów. Brukowce takie rzeczy nie interesują. Chyba ze połowa tu komentujących to dziennikarze brukowców i tylko czekają na potkniecie Klimka. Gdyby tak było to przez ostatnie 6 lat miały dość czau żeby pisać o Klimku jakie to bez talencie a już na pewno przez 3 ostatnie lata (nieudane próby w PŚ , LGP)

  • anonim

    Znaczy się ze Stochem to był jak był mały skoczył tyle,a teraz dopiero należy do scisłej czołówki i potrafi walczyć do końca.A tak jak powiedziałem z Kilmkiem o tej kuli to ci dziennikarze myślą że zdobędzie kule w wieku 16 lat xd*

  • anonim

    Stoch skoczył w na Wielkiej Krokwi 134 metrów i co trzeba czasu żeby zawodnik się oswoił z poważniejszym zawodami a nie od razu może Klimek zdobędzie kule ja nie wiem z czego oni robią sensację mi się wydaję że to rodzice szukają a gdzie by tu zarobić itd :).Klimek powinien startować w wieku 20 lat tak jak Jacobsen ooo

  • MarcinBB redaktor
    @Leonek24

    piona! ;-)

  • pawelf1 profesor
    Widzę że parę osób zdenerwowałem.....)))))))))

    Trzeba chyba coś wyjaśnić by co niektórzy niepotrzebnie się nie podniecali .
    Po ;
    1 Nie nabijam się z Klimka tylko z dziennikarzy , tom co wyprawiają woła o pomst e do nieba
    2 Klimek ma niewątpliwie talent ale dajmy mu trochę luzu i czasu , nie twórzmy mu niepotrzebnej presji
    3 @wef to że ty tego niepotrafisz ,to nieznaczy że to jest niemożliwe . nie jest to łatwe , ale jak się zna balistykę to da się zrobić . To twojej wiadomości , naukę skończyłem chłopczyku jakieś ćwierć wieku temu.......)))))))
    4 Takie skoki jak ten Klimka z W.Krokwi zawodnik powinien oddawać TYLKO za zgodą trenera . pod jego opieką i na zabezpieczonej skoczni . Z tego co pamiętam jedynym zabezpieczenie Klimka był starszy brat z kamerą.......... i to mówi wszystko . Gdybym w młodości zrobił coś takiego to mój ojciec nie leciał by z tym do telewizji tylko nieżle mi wlał a potem dał ( jak to się dzisiaj mówi ) szlaban na narty przynajmniej na pół roku . Ze swoim synem zrobił bym to samo.Talent talentem ale trzeba mieć trochę rozumu i odpowiedzialności..........

  • anonim

    Toż to chłopak gigant nam wyrósł :)))
    A jeszcze rośnie ! Ciekawe ile będzie miał wzrostu jak dojdzie do 21-ego roku życia.
    Poszedł przez ostatnie 3 lata w górę jak rakieta, ziemia powietrze, powietrze ziemia :))
    Nad resztą rozwodzić się nie zamierzam i życzę mu spokoju, opanowania i dalekich skoków.

  • Leonek24 weteran

    @wef @piotr 186

    Dajcie spokój. Nie nabijamy sie z Klimka, tylko z brukowców, które za wszelką cenę szukają sensacji i rozdmuchują byle jaką wiadomość do rozmiarów Księżyca.

    Nikt nie neguje, że Klimek ma talent. sam chciałbym żeby został następcą Małysza, nie życzę mu źle, dla mnie może go nawet przegonić. Ale na to potrzeba czasu....

    Nabijamy się z brukowców, bo zależy nam na Klimku. Teraz robią z niego gwiazdę, a jak w Kuusamo nie załapie się do 50 to go w ziemię wcisną i będą się pastwić.... Już widzę te tytuły.

    Wielka nadzieja polskich skoków zawodzi!
    Klimek - jak PZN mydli oczy polskim kibicom
    Kto zawinił? czy Kruczek dobre przygotował Klimka
    Murańka - wielki talent? Czy wielka mistyfikacja.....

    Kurde można sobie tak wymyślać cały rok. I na bank tak zrobią. Nie będą liczyli się z uczuciami drugiego człowieka.

    Parę miesięcy temu jedne z "dziennikarzy" Faktu napisał, że mąż - ofiara katastrofy w smoleńsku dzwonił do swojej żony już po upadku, czyli po śmierci...... Wyobrażacie sobie coś takiego? Wyobrażacie sobie taką hienę? Klimka też nie oszczędzą....

  • MarcinBB redaktor
    @Anal Fabeta

    Nie, Klimek nigdy nie miał 12 lat. Pomyliło Ci się z Olkiem Zniszczołem. On miał kiedyś 12 lat. Podobno jeszcze Mateja miał kiedyś 12 lat, ale tylko troszeczkę :-)

  • piotr186 profesor
    pawelf1

    Myślałem ze jesteś trochę mądrzejszy. W Austrii może 10-12 latków (nic dziwnego że w tym przedziale wiekowym Austriacy nie istnieją a dominując np. Polacy) na duże obiekty nie wpuszczają. Ale nikt nie będzie robił afery z jednego dalekiego ale w bezpiecznych granicach skoku.

  • czarnylis profesor
    @Pawelf1

    Już widzę te tytuły. "Worek ziemniaków następcą Małysza"
    "Worek ziemniaków ma szansę pobić moje osiągnięcia - twierdzi mistrz jedząc frytki"
    "Worek ziemniaków nadzieją polskich skoków"

    Brukowce prezentują żenujący poziom, niestety wiele osób je czyta i na ich podstawie wyrabia sobie poglądy.

  • anonim

    >A tak pół żartem pół serio ...... myślę, że bez problemu , znając trochę fizykę , można obliczyć jaką prędkością musiałby mieć na progu skoczni worek ziemniaków przymocowany na nartach by polecieć 130m.<

    to teraz tak w szkółkach fizyki was uczą? no to spróbuj tak obliczyć ową prędkość i sprawdź czy rzeczywiście ten woreczek spadnie tam gdzie tak prosto to ponoć wyliczyć i daj znać jak do tego mają się opory, wysokość npm i cała aerodynamika worka ziemniaka. masz pole do popisu

  • piotr186 profesor

    Dajcie spokój,. post o wzroście Klimka Murańki jest sto razy ważniejszy niż te wszystkie artykuły o Austriakach które były we wrześnio i październiku (np. czajniczek gregorka).

  • anonim
    Jawa125

    []. Skacząc z wysokich belek młodzi chłopcy (10-14 lat), skaczą zwykle po 70-90 metrów. Gdyby skkali z niskch to by spadali na bulę i byloby to bardziej niebezpieczne niż skkanie na 135 metr.

    Po za tym Klimek to czysty talent, a sam wtedy mówił że mu porostu podwialo. Trenerzy i rodzice maja na pogodę niewielkie wpływ na pogode, nieprawdaż?

    Więc zamilcz i nie pisz tych samych głupot pod każdym artykułem o Klimku

    ***
    Proszę nie obrażać innych użytkowników, nawet jeśli się z nimi nie zgadzasz.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(438), 2010-11-24 13:29:59 ***

  • pawelf1 profesor

    Głupi tytuł wpisujący się w ogólne tendencje zrobienia na siłe z Klimka gwiazdy i wywierania niepotrzebnej presji na chłopaku . Klimek ma niewątpliwie talent, ale trzeba to udowodnić w "dorosłych " zawodach.....
    Zgadzam się z tym ,że za ten "numer" na Krokwi w "normalnym " kraju i przy "normalnym" nie bojącym się mediów PZN , zarówno ojciec jak i syn nieżle by "bekli"....... .
    A tak pół żartem pół serio ...... myślę, że bez problemu , znając trochę fizykę , można obliczyć jaką prędkością musiałby mieć na progu skoczni worek ziemniaków przymocowany na nartach by polecieć 130m. Ciekawe ,czy gdyby ktoś nadał taką prędkość "workowi", a on by tyle uleiał ,to zrobili by z niego nasi "wspaniali" dziennikarze TVN i nie tylko , gwiazdę........))))))))) Kto wie?........)))))))

  • JPW2 weteran
    Leonek24

    Takie są niestety "prawa natury". "Pokaż raz ludziom, że coś potrafisz to zaczną tego od Ciebie wymagać " - tak głosił pewien demotywator.

  • czarnylis profesor
    Do sezonu zostały dwa dni

    Mogę czytać każdy news, nawet taki, aby tylko szybciej zleciało. W końcu były pytania o wzrost Klimka, to proszę bardzo, jest notka na ten temat.

    Droga redakcjo, lecz jeśli robimy przedruki to czemu pomijamy bardzo ciekawy wywiad z Łukaszem Kruczkiem, który ukazał się na stronie PZN i traktuje o sprawach bieżących kadry?!

  • anonim

    Klimek ma talent. Gdyby tak nie było, to nie zajmowalby wysokich miejsc na Mistrzostwach Polski

  • anonim

    no no... za chwilę będzie 1.80 75kg wagi i skończy się marzenie taty o zastąpieniu małysza i zarabianiu kasy na dziecku. już kilka lat temu mówiono że murańka niekoniecznie musi w ogóle nadawać się do skoków bo nie wiadomo jak się rozwinie. Po aparycji wydaje mi się że ten chłopak raczej ma mocny kościec i predyspozycje do dużej masy mięśniowej a jesli tak będzie to cóż... o wynikach małysza moze tylko marzyć

  • Alina88 doświadczony

    To jest jeszcze głupszy temat na artykuł niż włosy Toma Hilde ;)
    Ale przynajmniej dyletanci przestaną pisać, że Klimek ma 155cm i 35 kilo:)

  • Kuba_Fan bywalec

    Trzymam kciuki za jego start. Oby poszło mu lepiej niż w Zakopanem. Najbardziej obawiam się wiatru - tak młody skoczek może sobie nie poradzić w trudniejszych warunkach.

  • Boy profesor

    Podczas jednego zgrupowania w Bischofshofen z dwa, trzy lata tego Murańka skoczył na dużej skoczni w granicach rekordu skoczni Daiki Ito - 143 m i to jest chyba do dzisiaj jego rekord życiowy, chyba, że np. w Kuusamo skoczył jeszcze dalej na nieoficjalnych treningach.

  • JPW2 weteran

    Klimek przerósł również Kamila Stocha (172 cm).
    Przeróść Adama w wynikach będzie Mu niezwykle ciężko.

  • Oko bywalec

    Klemens uderza na zawody Pucharu Świata? zapowiada się coraz ciekawiej ten sezon :)

  • Anonimowy Anonim doświadczony

    Widziałem nowe zdjęcia Klimka na jego stronie internetowej. Mimo wszystko nie wygląda na swój wiek, a raczej na 13-14 letnie dziecko. Dojrzewanie sportowo - fizyczne będzie jeszcze trwać.
    Nie można więc porównywać go do Gregora, czy innych młodych brylujących już w jego wieku skoczków. On jeszcze będzie miał swój czas, bo talent niewątpliwie ma.

  • anonim
    Za te 135 m to powinien ojciec beknąć,

    wypuścił małe dziecko z wysokiej bramki na dużej skoczni, prawdopodobnie w tych warunkach paru innych chłopaków skoczyłoby to samo, tyle że mieli bardziej odpowiedzialnych opiekunów. Ten jednorazowy i niebezpieczny wyczyn nie może być po wiek wieków wyznacznikiem 'ochów', 'achów', 'drugich Małyszów','następnych legend' itp. Klimek jest w wieku, w którym może regularnie startować w PŚ i oceniajmy go na podstawie tych wyników.

  • BananBoom początkujący
    do KamiloSski

    Nigdy nie mów nigdy!:)
    On dopiero zaczyna prawdziwe skakanie.. wiec wszystko przed nim adam tez od razu nie wyskoczyl tylko troszkę pózniej wiec miejmy nadzieje ze z Klimkiem bedzie podobnie ;)

  • KamiLoSsKi doświadczony

    Przegonić Adama w wynikach chyba nie da rady :)

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl