PK w Titisee-Neustadt: Fettner wygrywa, Stefan Hula drugi!

  • 2012-01-14 15:54

Manuel Fettner zwyciężył w konkursie Pucharu Kontynentalnego w niemieckim Titisee-Neustadt (HS 142). Wygraną zapewniły mu skoki na 137,5 i 133,5 m (269,8 pkt). Drugi był nasz reprezentant, Stefan Hula.

Polak uzyskał 131 i 138,5 metra i z łączną notą 265,6 pkt uplasował się na drugim miejscu podium. W czołowej trójce, na trzeciej pozycji był Robert Johansson z Norwegii. Jego odległości to 126 i aż 140 metrów!

Tuż za podium znaleźli się Andraz Pograjc (129,5 i 135,5m), Andreas Stjernen (127 i 135,5m), a także Tomaz Naglic (123,5 i 138,5m).

Krzysztof Miętus ostatecznie uplasował się na 9.miejscu. Oddał skoki na 127,5 i 131,5 metra. Na 28. pozycji został sklasyfikowany Bartłomiej Kłusek (122 i 123m). Skakał dziś równo, ale niewystarczająco daleko.

W serii finałowej nie zobaczyliśmy niestety czterech naszych reprezentantów. Marcin Bachleda uzyskał 112,5m. i znalazł się na 47. miejscu. Dawid Kubacki po skoku na 110,5m. zajął 51. lokatę, a na 63. pozycji uplasował się Aleksander Zniszczoł, który wylądował na 104 metrze. Najkrócej skoczył Jakub Kot (94,5m.), co dało mu dopiero 70. miejsce.

Kolejny konkurs już jutro. Na 12:30 zaplanowano serię próbną, a na 13:30 pierwszą serię konkursową.

WYNIKI I KLASYFIKACJE:
Zobacz wyniki po I serii konkursu »
Zobacz końcowe wyniki konkursu »
Zobacz aktualną klasyfikację generalną Pucharu Kontynentalnego...»


Maja Samolczyk, źródło: Informacja własna
oglądalność: (12367) komentarze: (110)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Ranking CRL - stan na 14.01.2012

    Klasyfikacja po 9 konkursach PK:

    1.Słowenia -.- 14 - spadek o 1 zawodnika w stosunku na koniec III periodu
    2.Austria ----- 11 - awans o 2
    3.Niemcy --.--- 8 - spadek o 1
    4.Norwegia -.-- 7
    4.POLSKA ----- 7
    6.Czechy ------ 2 - awans o 1
    7.Kanada --.--- 1
    ----------
    6.USA --.---.--- 0 - spadek o 1
    0.Japonia --.--- 0
    00.Szwajcaria . 0
    00.Finlandia --- 0
    0.Bułgaria ----- 0
    0.Francja ------ 0

    Miejsca w "50" rankingu:

    1.Słowenia ---- 11 - 12 - 13 - 16 - 18 - 22 - 23 - 25 - 27 - 29 - 32 - 33 - 34 - 41
    2.Austria ------ 01 - 06 - 09 - 14 - 20 - 21 - 28 - 42 - 43 - 45 - 49
    3.Niemcy --.--- 02 - 10 - 17 - 19 - 31 - 35 - 37 - 38
    4.Norwegia -..- 04 - 05 - 07 - 08 - 15 - 24 - 44
    4.POLSKA ----- 03 - 26 - 30 - 36 - 39 - 48 - 50
    6.Czechy -.-.-- 44 - 46
    7.Kanada -..-.- 40
    ------------
    0.USA -.--.--.--
    0.Japonia -.--.-
    00.Szwajcaria-
    00.Finlandia -.-
    0.Bułgaria -----
    0.Francja ------

  • jozek_sibek profesor
    Ranking CRL - stan na 14.01.2011

    Polacy w rankingu CRL - po 9 konkursie PK:

    3.A.Zniszczoł -..- 754 pkt
    26.B.Kłusek ----- 321
    30.P.Żyła ---.---- 272
    36.T.Byrt -------- 237
    39.M.Kot ----.---- 219
    48.D.Kubacki ...- 163
    50.K.Murańka -.- 159
    --------------
    51.G.Miętus -..-.- 157
    63.R.Sliż --.---.-- 120
    65.K.Mietus -..-.- 115
    70.J.Ziobro --.--- 103
    80.S.Hula --------- 80
    84.J.Kot ----.------ 67
    84.M.Bachleda ...- 67
    124.A.Zapotoczny-14
    145.Ł.Rutkowski -.- 5

  • jozek_sibek profesor
    Klasyfikacja generalna PK

    Klasyfikacja generalna PK po 9 konkursach:

    1.HAYBOECK Michael Austria --.-.--.-- 542 pkt
    2.GANGNES Kenneth Norwegia ------- 473
    3.ROENSEN Atle Pedersen Norwegia - 410
    4.STJERNEN Andreas Norwegia ----.-- 348
    5.MANDL Ziga Słowenia ---.---.----.--- 244
    6.MEZNAR Mitja Słowenia ---.---.--.--- 229
    7.ZNISZCZOŁ Aleksander Polska -...- 213
    8.DEZMAN Nejc Słowenia --.---.---.--- 203
    9.NAGLIC Tomaz Słowenia ---.---.---- 202
    10.QUECK Danny Niemcy ------------- 173
    11.M.Poppinger Austria -------.-------- 170
    12.BYRT TOMASZ POLSKA ------------ 163

  • jozek_sibek profesor
    Puchar Kontynentalny - po 9 konkursach

    Sezon,ilość startujących Polaków w PK,ilość punktujących

    Klasyfikacja generalna Pucharu Kontynentalnego

    2004/2005 - występowało - 15 - punktowało - 12 zawodników
    2005/2006 - występowało - 16 - punktowało - 12
    2006/2007 - występowało - 17 - punktowało - 15
    2007/2008 - występowało - 16 - punktowało - 12
    2008/2009 - występowało - 16 - punktowało - 14
    2009/2010 - występowało - 18 - punktowało - 15
    2010/2011 - występowało - 18 - punktowało - 14
    2011/2012 - występowało - 13 - punktowało - 09

  • jozek_sibek profesor
    Klasyfikacja drużynowa

    Sytuacja po 9 konkursach PK 2011/2012:

    1.Norwegia - 278+296+173+150+175+196+221+183+157 =1829 pkt
    2.Słowenia .. 072+103+180+151+134+159+190+137+179 =1305
    3.Austria -.-- 146+111+171+152+129+122+144+187+100 =1262
    4.POLSKA ..- 026+039+120+090+095+139+083+058+112 = 762
    5.Niemcy ...- 052+046+046+119+172+083+026+041+032 = 617
    6.Rosja -..-.- 022+000+014+043+xxx+xxx+003+025+037 = 144
    7.Czechy ...- 000+055+xxx+xxx+010+010+005+003+048 = 131
    8.Japonia --- 061+029+xxx+xxx+xxx+xxx+004+014+019 = 127
    9.Finlandia .. 054+023+000+001+009+003+000+000+xxx = 090
    10.Szwajcari-000+011+xxx+xxx+xxx+xxx+022+040+016 = 089
    11.Włochy -- xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+010+050+xxx = 060
    12.Kazachst- 004+000+014+012+xxx+xxx+xxx+xxx+xxx = 030
    13.Estonia -- 010+014+xxx+xxx+000+000+xxx+xxx+xxx = 024
    14.Kanada .- xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+014 = 014
    15.Szwecja - xxx+xxx+000+000+006+005+xxx+xxx+xxx = 011
    16.Francja -- 000+000+xxx+xxx+xxx+xxx+009+000+000 = 009
    17.Słowacja- xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+000+000+004 = 004
    18.Ukraina .. 000+000+000+000+000+001+xxx+xxx+000 = 001
    18.USA -.-.-- xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+xxx+001+000+000 = 001
    ----------------
    00.Korea .-.- 000+000+xxx+xxx+000+000+000+000+xxx = 000
    00.Turcja --- 000+000+xxx+xxx+000+000+xxx+xxx+xxx = 000
    00.Bułgaria - xxx+xxx+000+000+000+000+xxx+xxx+xxx = 000
    00.Rumunia- xxx+xxx+xxx+xxx+000+000+xxx+xxx+000 = 000

    000 - bez pkt
    xxx - nie startowała

  • jozek_sibek profesor
    Klasyfikacja drużynowa

    Sobotni konkurs PK w Titisee-Neustadt:

    1.Słowenia --- 04 - 06 - 07 - 11 - 16 - 22 - 26 - 179 pkt
    2.Norwegia ..- 03 - 05 - 08 - 13 ----.----.---.---- 157
    3.POLSKA ---- 02 - 09 - 28 ----------.------------ 112
    4.Austria -..-.- 01 ------.------.-----------.-------- 100
    5.Czechy -.-.- 10 - 12 -------------.---------------- 48
    6.Rosja ---.--- 19 - 21 - 23 - 24 ---------.--------- 37
    7.Niemcy --.-- 14 - 20 - 29 - 30 ---------.--------- 32
    8.Japonia -.-.- 18 - 25 ------.--------.-------------- 19
    9.Szwajcaria . 15 -----------------.----------------- 16
    10.Kanada ...- 17 -----------------.----------------- 14
    11.Słowacja .- 27 ------------------------------------ 4
    ---------------
    0.Francja ----- bez pkt PK
    0.Ukraina --.-- bez pkt PK
    00.USA -.-.-.-- bez pkt PK
    0.Rumunia -..- bez pkt PK
    ---------------------
    0.Finlandia ...- nie startowali
    0.Włochy ----- nie startowali
    0.Kazachstan . nie startowali
    0.Estonia -..-.- nie startowali
    0.Szwecja ---- nie startowali
    0.Korea -.---.- nie startowali
    0.Turcja -.-.-.- nie startowali
    0.Bułgaria ---- nie startowali
    --------------

    Zaskakujące wyniki tego konkursu.

    1 - jeden Austriak w ,,30,, przy 8 startujacych,tego jeszcze nie było!

  • jozek_sibek profesor
    Podium PK w sezonie 2011/2012

    Indywidualnie - po 9 konkursach:

    1.M.Hayboeck -.-.- 3 - 1 - 1
    2.K.Gangnes ------ 2 - 1 - 0
    3.A-P.Roensen -.-- 1 - 1 - 3
    4.W.Loitzl ---.--.--- 1 - 0 - 1
    5.M.Fettner ---.---- 1 - 0 - 0
    5.V-H.Sklett ---.--- 1 - 0 - 0
    5.D.Queck --.--.--- 1 - 0 - 0
    8.J.Hvala --.--.--.-- 0 - 1 - 1
    9.T.BYRT --.--.--.-- 0 - 1 - 0
    9.S.Hula ----------- 0 - 1 - 0
    9.Z.Mandl --.-.--.-- 0 - 1 - 0
    9.A.ZNISZCZOŁ ... 0 - 1 - 0
    13.M.Eisenbichler . 0 - 0 - 1
    13.R.Johansson -.- 0 - 0 - 1
    13.M.Popinger -...- 0 - 0 - 1
    ------------------
    Razem ----.---.--- 10 - 8 - 9

    Drużynowo - zawodnicy z konkursów indywidualnych:

    1.Austria --.--.-.--- 5 - 1 - 2
    2.Norwegia ----.--- 4 - 2 - 4
    3.Niemcy -----.---- 1 - 0 - 2
    4.POLSKA --------- 0 - 3 - 0
    5.Słowenia -------- 0 - 2 - 1
    ----------------------------------
    Razem --.--.--.--- 10 - 8 - 9

  • jozek_sibek profesor
    Klasyfikacja drużynowa

    Polacy drużynowo od sezonu 2000/2001:

    2000/2001 - 9 miejsce--- 150 pkt
    2001/2002-12 miejsce--- 291
    2002/2003 - 9 miejsce--- 927
    2003/2004 - 7 miejsce--- 830
    2004/2005 - 8 miejsce--- 744
    2005/2006 - 5 miejsce - 1458
    2006/2007 - 6 miejsce - 1216
    2007/2008 - 6 miejsce - 1008
    2008/2009 - 6 miejsce - 1086
    2009/2010 - 5 miejsce - 1995
    2010/2011 - 5 miejsce - 1138
    2011/2012 - 4 miejsce--- 762 - po 9 konkursach PK

  • jozek_sibek profesor
    Klasyfikacja generalna PK 2011/2012

    Miejsca Polaków w PK 2011/2012 i zdobyte pkt

    Klasyfikacja po 9 konkursach PK:

    7.A.Zniszczoł -..- 78+09+02+07+08+07+xx+xx+63 =213 pkt
    12.T.Byrt ---.---- xx+36+16+08+07+02+47+49+xx =163
    23.K.Miętus -.-..- xx+xx+xx+xx+xx+xx+08+10+09 = 87
    25.S.Hula --.--.-- xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx+02 = 80
    26.M.Kot --.--.--- xx+xx+xx+xx+xx+xx+05+08+xx = 77
    35.K.Murańka -.- 21+31+21+00+15+16+25+40+xx = 57
    37.B.Kłusek ----- 15+21+30+22+28+25+45+32+28 = 48
    46.G.Mietus ----- 56+50+17+18+23+50+71+45+xx = 35
    78.R.Sliż --.--.--- xx+xx+44+34+47+29+xx+xx+xx = 02
    -----------------------
    00.A.Zapotoczny-57+47+xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx
    00.J.Kot --.--.-.-- 70+xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx+70
    00.M.Bachleda -- xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx+47
    00.D.Kubacki ...- xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx+51

    xx - nie startował
    00 - nie startował - kontuzja

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w PK 2011/2012 - Titisee-Neustadt

    Zajęte miejsca i pkt - sobota:

    1.Stefan Hula ------------- 2 = 80 pkt
    2.Krzysztof Miętus --.--.-- 9 = 29
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 28 = 03
    -----------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 47
    5.Dawid Kubacki -.-.--.-- 51
    6.Aleksander Zniszczoł - 63
    7.Jakub Kot -------.------ 70

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w PK 2011/2012

    Miejsca Polaków poza "30" konkursów PK:

    31 miejsce - K.Murańka -.-.- 29.11.2011 - Rovaniemi
    32 miejsce - B.Kłusek -.--.-- 28.12.2011 - Engelberg
    34 miejsce - R.Sliż --.--.--.-- 14.12.2011 - Ałmaty
    36 miejsce - T.Byrt ----.----- 29.11.2011 - Rovaniemi
    40 miejsce - K.Murańka -.-.- 28.12.2011 - Engelberg
    44 miejsce - R.Sliż --.--.--.-- 13.12.2011 - Ałmaty
    45 miejsce - B.Kłusek -.--.-- 27.12.2011 - Engelberg
    45 miejsce - G.Miętus ------- 28.12.2011 - Engelberg
    47 miejsce - A.Zapotoczny - 29.11.2011 - Rovaniemi
    47 miejsce - R.Sliż --.--.--.-- 18.12.2011 - Erzurum - I konkurs
    47 miejsce - T.Byrt ----.----- 27.12.2011 - Engelberg
    47 miejsce - M.Bachleda -..- 14.01.2012 - Titisee-Neustadt
    49 miejsce - T.Byrt ----.----- 28.12.2011 - Engelberg
    50 miejsce - G.Miętus ------- 29.11.2011 - Rovaniemi
    50 miejsce - G.Miętus ------- 18.12.2011 - Erzurum - II konkurs
    51 miejsce - D.Kubacki ----- 14.01.2012 - Titisee-Neustadt
    56 miejsce - G.Miętus ------- 28.11.2011 - Rovaniemi
    57 miejsce - A.Zapotoczny - 28.11.2011 - Rovaniemi
    63 miejsce - A.Zniszczoł ---- 14.01.2012 - Titisee-Neustadt
    70 miejsce - J.Kot --.-..-.---- 28.11.2011 - Rovaniemi
    70 miejsce - J.Kot --.-..-.---- 14.01.2012 - Titisee-Neustadt
    71 miejsce - G.Miętus ------- 27.12.2011 - Engelberg
    78 miejsce - A.Zniszczoł ---- 28.11.2011 - Rovaniemi

    5 razy poza "30" - G.Miętus
    3 razy poza "30" - R.Sliż
    3 razy poza "30" - T.Byrt
    2 razy poza "30" - A.Zapotoczny
    2 razy poza "30" - K.Murańka
    2 razy poza "30" - B.Kłusek
    2 razy poza "30" - J.Kot
    2 razy poza "30" - A.Zniszczoł
    1 razy poza "30" - M.Bachleda
    1 razy poza "30" - D.Kubacki
    -------------------
    23 razy poza "30" konkursów PK

    Nie wystartował - K.Murańka -.-.- 14.12.2011 - Ałmaty - skręcenie nogi.

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w PK 2011/2012

    Miejsca Polaków w "30" konkursów PK:

    02 miejsce - A.Zniszczoł ---- 13.12.2011 - Ałmaty
    02 miejsce - T.Byrt ----.----- 18.12.2011 - Erzurum - II konkurs
    02 miejsce - S.Hula --.-.--.-- 14.01.2012 - Titisee-Neustadt
    05 miejsce - M.Kot ---.---.--- 27.12.2011 - Engelberg
    07 miejsce - A.Zniszczoł ---- 14.12.2011 - Ałmaty
    07 miejsce - T.Byrt ----.----- 18.12.2011 - Erzurum - I konkurs
    07 miejsce - A.Zniszczoł ---- 18.12.2011 - Erzurum - II konkurs
    08 miejsce - T.Byrt ----.----- 14.12.2011 - Ałmaty
    08 miejsce - A.Zniszczoł ---- 18.12.2011 - Erzurum - I konkurs
    08 miejsce - K.Miętus -.-.-.-- 27.12.2011 - Engelberg
    08 miejsce - M.Kot ---.---.--- 28.12.2011 - Engelberg
    09 miejsce - A.Zniszczoł ---- 29.11.2011 - Rovaniemi
    09 miejsce - K.Miętus -.-.-.-- 14.01.2012 - Titisee-Neustadt
    10 miejsce - K.Miętus -.-.-.-- 28.12.2011 - Engelberg
    15 miejsce - B.Kłusek ---.--- 28.11.2011 - Rovaniemi
    15 miejsce - K.Murańka --.-- 18.12.2011 - Erzurum - I konkurs
    16 miejsce - T.Byrt ----.----- 13.12.2011 - Ałmaty
    16 miejsce - K.Murańka --.-- 18.12.2011 - Erzurum - II konkurs
    17 miejsce - G.Miętus ------- 13.12.2011 - Ałmaty
    18 miejsce - G.Miętus ------- 14.12.2011 - Ałmaty
    21 miejsce - K.Murańka --.-- 28.11.2011 - Rovaniemi
    21 miejsce - B.Kłusek ---.--- 29.11.2011 - Rovaniemi
    21 miejsce - K.Murańka --.-- 13.12.2011 - Ałmaty
    22 miejsce - B.Kłusek ---.--- 14.12.2011 - Ałmaty
    23 miejsce - G.Miętus ------- 18.12.2011 - Erzurum - I konkurs
    25 miejsce - B.Kłusek ---.--- 18.12.2011 - Erzurum - II konkurs
    25 miejsce - K.Murańka --.-- 27.12.2011 - Engelberg
    28 miejsce - B.Kłusek ---.--- 18.12.2011 - Erzurum - I konkurs
    28 miejsce - B.Kłusek ---.--- 14.01.2012 - Titisee-Neustadt
    29 miejsce - R.Sliż --.--.--.-- 18.12.2011 - Erzurum - II konkurs
    30 miejsce - B.Kłusek ---.--- 13.12.2011 - Ałmaty

    7 razy w "30" - B.Kłusek
    5 razy w "30" - A.Zniszczoł
    5 razy w "30" - K.Murańka
    4 razy w "30" - T.Byrt
    3 razy w "30" - G.Miętus
    3 razy w "30" - K.Miętus
    2 razy w "30" - M.Kot
    1 razy w "30" - R.Sliż
    1 razy w "30" - S.Hula
    ---------------
    31 razy w "30" konkursów PK

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Titisee-Neustadt

    Miejsca Polaków w sobotnim konkursie:

    1.Stefan Hula ------------- 2 miejsce
    2.Krzysztof Miętus --.--.-- 9
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 28
    -----------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 47
    5.Dawid Kubacki -.-.--.-- 51
    6.Aleksander Zniszczoł - 63
    7.Jakub Kot -------.------ 70 - na 76 sklasyfikowanych


    Odległości Polaków w sobotnim konkursie:

    1.Stefan Hula -----.------ 131.0m - 124.8 pkt i 138.5m - 265.6 pkt
    2.Krzysztof Miętus -.-.-.- 127.5m - 115.0 pkt i 131.5m - 239.7
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 122.0m - 104.6 pkt i 123.0m - 208.0
    ------------------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 112.5m ... 87.5 pkt
    5.Dawid Kubacki --.-.-.-- 110.5m ... 82.9
    6.Aleksander Zniszczoł - 104.0m ... 68.7
    7.Jakub Kot ---.----.---.--- 94.5m ... 51.1

    B.dobry występ S.Huli i K.Miętusa,ale tragiczny D.Kubickiegi i A.Zniszczoła.

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Titisee-Neustadt

    Miejsca Polaków w pierwszej serii sobotniego knkursu:

    1.Stefan Hula ------------- 2 miejsce
    2.Krzysztof Miętus --.--.-- 8
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 25
    -----------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 47
    5.Dawid Kubacki -.-.--.-- 51
    6.Aleksander Zniszczoł - 63
    7.Jakub Kot -------.------ 70 - na 76 sklasyfikowanych


    Odległości Polaków w pierwszej serii sobotniego konkursu:

    1.Stefan Hula -----.------ 131.0m - 124.8 pkt
    2.Krzysztof Miętus -.-.-.- 127.5m - 115.0
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 122.0m - 104.6
    ------------------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 112.5m ... 87.5
    5.Dawid Kubacki --.-.-.-- 110.5m ... 82.9
    6.Aleksander Zniszczoł - 104.0m ... 68.7
    7.Jakub Kot ---.----.---.--- 94.5m ... 51.1

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Titisee-Neustadt

    Miejsca Polaków w sobotniej serii próbnej:

    1.Stefan Hula ------------- 2 miejsce
    2.Dawid Kubacki ---.--.--- 4
    3.Marcin Bachleda --.--.-- 6
    4.Aleksander Zniszczoł - 23
    -----------------
    5.Krzysztof Miętus -.-.-.- 32
    6.Bartłomiej Kłusek --.-- 45
    7.Jakub Kot -------.------ 73


    Odległości Polaków w sobotniej serii próbnej:

    1.Stefan Hula -----.------ 137.5m
    2.Dawid Kubacki --.-.-.-- 134.0m
    3.Marcin Bachleda -.-.-.- 133.5m
    4.Aleksander Zniszczoł - 126.0m
    ------------------
    5.Krzysztof Miętus -.-.-.- 123.0m
    6.Bartłomiej Kłusek --.-- 116.5m
    7.Jakub Kot --------------- 97.0m

    Bardzo dobry występ 3 zawodników (S.Hula,D.Kubacki i M.Bachleda,którzy w tym sezonie jeszcze nie występowali w PK.Oby tak skoki oddali w konkursie.

  • jozek_sibek profesor
    Piątkowe skoki Polaków w Titisee-Neustadt

    Miejsca Polaków w dwóch piątkowych treningach:

    1.Stefan Hula ------------- 4 i 01 miejsce
    2.Krzysztof Miętus -.-.-.- 16 i 04
    3.Jakub Kot -------.------ 13 i 30
    4.Dawid Kubacki ---.--.--- 2 i 57
    5.Aleksander Zniszczoł - 36 i 24
    6.Bartłomiej Kłusek --.-- 46 i 19
    7.Marcin Bachleda -.-.-.- 33 i 33

    Odległości Polaków w dwóch piątkowych treningach:

    1.Stefan Hula -----.------ 126.0m i 134.5m
    2.Krzysztof Miętus -.-.-.- 120.0m i 129.5m
    3.Jakub Kot -------.------ 120.5m i 120.5m
    4.Dawid Kubacki --.-.-.-- 126.5m i 110.0m
    5.Aleksander Zniszczoł - 111.0m i 123.5m
    6.Bartłomiej Kłusek --.-- 107.5m i 124.0m
    7.Marcin Bachleda -.-.-.- 112.5m i 120.0m

    Szkoda drugiego zepsutego skoku przez D.Kubackiego,bo byłoby b.dobrze.

  • jozek_sibek profesor
    Klasyfikacja generalna PK 2011/2012

    Miejsca Polaków w PK 2011/2012 i zdobyte pkt

    Klasyfikacja po 8 konkursach PK - po 2 konkursach w PK w Engelbergu:

    6.A.Zniszczoł -..- 78+09+02+07+08+07+xx+xx =213 pkt
    11.T.Byrt ----.--- xx+36+16+08+07+02+47+49 =163
    23.M.Kot --.--.--- xx+xx+xx+xx+xx+xx+05+08 = 77
    30.K.Miętus -.-..- xx+xx+xx+xx+xx+xx+08+10 = 58
    31.K.Murańka --- 21+31+21+00+15+16+25+40 = 57
    35.B.Kłusek ----- 15+21+30+22+28+25+45+32 = 45
    36.G.Mietus ----- 56+50+17+18+23+50+71+45 = 35
    71.R.Sliż --.--.--- xx+xx+44+34+47+29+xx+xx = 02
    -----------------------
    00.A.Zapotoczny-57+47+xx+xx+xx+xx+xx+xx
    00.J.Kot --.--.---- 70+xx+xx+xx+xx+xx+xx+xx

    xx - nie startował
    00 - nie startował - kontuzja

  • jozek_sibek profesor
    Ranking CRL - Symulacja - stan na 13.01.2012

    Pominąłem IV period z poprzednigo sezonu - tak przedstawia się sytuacja w rangingu CRL:

    1.Słowenia -.- 14 - spadek o 1 zawodnika w stosunku na koniec III periodu
    2.Austria ----- 11 - awans o 2
    3.Niemcy --.--- 8 - spadek o 1
    3.POLSKA ----- 8 - awans o 1
    5.Norwegia -.-- 7
    6.Kanada --.--- 1
    6.Czechy ------ 1
    ----------
    6.USA --.---.--- 0 - spadek o 1
    0.Japonia --.--- 0
    00.Szwajcaria . 0
    00.Finlandia --- 0
    0.Bułgaria ----- 0
    0.Francja ------ 0

    Miejsca w "50" rankingu:

    1.Słowenia ---- 11 - 12 - 14 - 16 - 18 - 22 - 24 - 26 - 26 - 31 - 32 - 33 - 34 - 40
    2.Austria ------ 01 - 05 - 09 - 13 - 20 - 21 - 28 - 42 - 43 - 46 - 48
    3.Niemcy --.--- 02 - 10 - 17 - 19 - 30 - 35 - 37 - 38
    3.POLSKA ----- 03 - 25 - 29 - 36 - 39 - 47 - 49 - 50
    5.Norwegia -..- 04 - 06 - 07 - 08 - 15 - 23 - 44
    6.Kanada -..-.- 41
    6.Czechy -.-.-- 44
    ------------
    0.USA -.--.--.--
    0.Japonia -.--.-
    00.Szwajcaria-
    00.Finlandia -.-
    0.Bułgaria -----
    0.Francja ------

  • jozek_sibek profesor
    Ranking CRL - Symulacja - stan na 13.01.2012

    Pominąłem IV period z poprzednigo sezonu - z takimi wynikami (miejscami i punktami) Polacy przystąpią do pierszego konkursu PK w Neustadt:

    3.A.Zniszczoł -..- 754 - startuje w PK w Titisee-Neustadt
    25.B.Kłusek ----- 318 - startuje w PK w Titisee-Neustadt
    29.P.Żyła ---.---- 272
    36.T.Byrt -------- 237
    39.M.Kot ----.---- 219
    47.D.Kubacki ...- 163 - startuje w PK w Titisee-Neustadt
    49.K.Murańka -.- 159
    50.G.Miętus -..-.- 157
    -----------------
    61.R.Sliż --.---.-- 120
    69.J.Ziobro --.--- 103
    72.K.Mietus -.--.-- 86 - startuje w PK w Titisee-Neustadt
    81.J.Kot ----.------ 67 - startuje w PK w Titisee-Neustadt
    81.M.Bachleda ...- 67 - startuje w PK w Titisee-Neustadt
    120.A.Zapotoczny-14
    141.Ł.Rutkowski -.- 5
    --------------------
    000.S.Hula --------- 0 - startuje w PK w Titisee-Neustadt

    Szkoda,że nie startują;K.Murańka i G.Miętus - po konkursach w Titisee-Neustadt prawdopodobnie wypadną z ,,50,, rankingu CRL.

  • bunny weteran

    Stefan Hula w końcu zaczął skakać nieźle. Wydaje mi się, że takie skoki powinny gwarantować miejsca w okolicach punktów w Pucharze Świata, co biorąc pod uwagę formę z przełomu roku, jest bardzo miłą niespodzianką.
    Krzysiek Miętus udowodnił, że skacze nadal dobrze i chyba to on powinien wystartować w Bischofshofen a nie Dawid Kubacki, bo formę miał i nadal ma równiejszą.
    Dawid natomiast pokazuje, że potrafi oddać już bardzo dobre skoki, ale brakuje jeszcze stabilizacji.
    Kubę Kota jeszcze rano pochwaliłem, bo sądziłem, że wczorajsze skoki to zwiastun poprawy formy, okazało się że jeśli nawet poprawił formę, to skacze bardzo nierówno.
    Bartek Kłusek skacze na podobnym poziomie co rok temu, niestety. Oczywiście punktuje regularnie, ale to są skoki bardzo przeciętne i na razie nie widać szans na lepsze pozycje.
    Olek Zniszczoł stracił formę, którą prezentował od początku lata. Może wyjazd na TCS przyspieszył regres formy, ale mam nadzieje, że ten krok do tyłu w niedługim czasie, da dwa kroki do przodu.

  • x666 stały bywalec

    Bachleda powinien się doskonale sprawdzić jako asystent trenera. Ma ogromne doświdczenie, mało który zawodnik na świecie uczył się od Tajnera, Kuttina, Lepistoe i Kruczka. To , że nie był wielkim zawodnikiem to brak talentu, zupełnie to jednak nie przeszkadza w pracy trenera. |Trener nie musi robić wszystkiego w 4 sekundy, wprost przeciwnie.

  • anonim

    Bachleda trenuje na pół gwizdka, skacze sobie dla rozrywki.I tak wyprzedza połowe naszych nielotów.To co Kubacki prezentuje na skoczni to nic innego jak wstyd i kompromitacja (od dawna to prezentuje ale w PŚ) jak widac nawet w 2 lidze sobie nie radzi.Co mnie obchodzi ze na treningu sobie dobrze skoczyl(pewnie z mocna pomoca wiatru).Jak w konkursie i tak bula.Zniszczola pomijam w ocenie, został odpowiednio zepsuty przez Kruczka, nie zdazono go jeszcze naprawic ale mysle ze sie pozbiera.
    Jakub Kot od lat katastrofalny poziom ale to co teraz prezentuje to rece moga opasc.Tonio Tajner to przy nim wybitny mistrz.Ale miejsce w Zakopanem pewnie bedzie mial zaklepane z racji wyzszych sfer w postaci tatusia.
    Moze Muranke nie wystawili bo miejsce ma zaklepane w Zakopanem? Oby tak bylo.

  • anonim

    Bachleda zostanie asystentem Kruczka dostałem taką informację od Roberta to ostatni sezon Diabełka nielota...

  • henio bywalec
    Bachleda

    Czas już na emeryturę,niech skaczą w PK Klimek,Miętus - oni jeszcze mogą powalczyć w PŚ! Marcin niestety już nie da rady!

  • x666 stały bywalec

    Nie chodzi też tylko o lato, w ostatnich 6 sezonach (Lepistoe i Kruczek) forma Polaków do Zakopanego jest słaba (nawet Małysza), a potem jest dużo lepiej (choćby wygrane Stocha przed rokiem).

  • x666 stały bywalec

    Zgadzam się z wami. Letni są raczej nasi młodzi zawodnicy szczególnie Kot i Kubacki, bo już Mietus mniej (pierwsze sukcesy miał zimą). Może to jednak wynikać z faktu, że nasze skocznie są latem dobrze przygotowane do treningó. Zimą są kłopoty, nasz klimat nie obfituje tak w śnieg jak zimne kraje skandynawskie i nie mamy tak wysokich gór jak Austria czy Niemcy.

  • M_B profesor
    @x666

    W lecie też miał miejsce w 10-tce, był 7my chociażby ;P, poprzedni sezon letni miał najlepszy w życiu, zaowocowało to jego najlepszą zimą w życiu ;), a w 10-tce PŚ był bodaj 2 razy, raz 10 w Sapporo i raz 7 w Engelbergu, co i tak jak na naszą kadrę jest wyczynem.

  • pepeleusz profesor
    @x666

    racja Hula nigdy nie był letni, ale z drugiej strony system (tj. polsko-autorski cykl szkoleniowy) jest jaki jest...

  • x666 stały bywalec

    thetethe
    Nie wypisuj głupot. Hula nigdy nie był lenim skoczkiem, największe sukcesy osiągał zimą. Ubiegły sezon zimowy miał bardzo dobry, był najlepszym skoczkiem naszej drużyny, która otarła się o medal MŚ w Libercu, był w drużynie która zajęła rewelacyjne 2 miejsce w Planicy. Miał już dobre starty indywidualnie na MŚ i w 10-ce w PŚ. W lecie nie miał takich osiągnięć.

  • jozek_sibek profesor
    Zaskakujace skoki D.Kubackiego i A.Zniszczoła oraz B.Kłuska

    Wyniki D.Kubackiego w PK w Titisee-Neustadt:

    126.5m - 02 miejsce - I piatkowy trening
    110.0m - 57 miejsce - II piątkowy trening
    134.0m - 04 miejsce - sobotnia seria próbna
    110.5m - 51 miejsce - sobotni konkurs

    Wyniki A.Zniszczoła w PK w Titisee-Neustadt:

    111.0m - 36 miejsce - I piatkowy trening
    123.5m - 24 miejsce - II piątkowy trening
    126.0m - 23 miejsce - sobotnia seria próbna
    104.0m - 63 miejsce - sobotni konkurs

    D.Kubacki pierwszy skok oddaje bardzo dobry,a drugi tragiczny - może powinien rezygnować z serii treningowych?
    A.Zniszczoł w pierwszym dniu skacze ,,odwrotnie,, jak D.Kubacki,ale w drugim idzie jego śladem.

    Na odrót skacze B.Kłusek,co mu się chwali.

    107.5m - 46 miejsce - I piatkowy trening
    124.0m - 19 miejsce - II piątkowy trening
    116.5m - 45 miejsce - sobotnia seria próbna
    122.0m - 25 miejsce - sobotni konkurs - I seria
    123.0m - 28 miejsce - sobotni konkurs

    Nie pierwszy raz okazuje się,że B.Kłusek umie się w odpowiednim momencie skoncentrować i awansować do konkursu głównego.
    Co prawda te miejsca nie są wysokie (najczęściej 3 dziesiątka),ale zawsze coś.

  • pepeleusz profesor
    @HKS 17:02

    Jacy wszyscy? My nie, a choćby Pavel i sakala też nie.
    Ciekawe czy Mateja powtorzy ubiegłoroczne ,,osiągnięcie" Celeja i da się wypchnąć z podium konkursu drużynowego MSJ mając najlepszą ekipę pod względem potencjału

  • skladak998 stały bywalec
    @murzynek

    zgadzam sie z Toba odnosnie tego ze szkoda odpuscic 3 konkursow w Sapporo... ale ci mlodzi zawodnicy typu Kojzar czy Biegun nie mieli by tam poprostu szans... wiadomo - bylo by to dla nich zawsze jakies doswiadczenie, ale PZN nie zrobi "wycieczki"... z reszta w ubieglych latach PK w Sapporo jest dosc mocno obsadzony i to nie tylko przez Japonczykow... Moim zdaniem i oni tym razem pojawia sie tam przynajmniej w niemal najmocniejszym skladzie, bo juz 9 czy 10 stycznia skakali w pucharze krajowym... (i na Miyanomori i na Okurayamie)...

  • skladak998 stały bywalec
    Austria slabnie !

    juz mowilem to od poczatku sezonu! mlodzi zawodnicy z Austrii sa albo bez formy albo rozwoj fizyczny zrobil swoje, tak jak w przypadku Klemensa Muranki... oprocz Fettnera (wlasciwie powinien skakac w PŚ, ale jest zamiana z Hayboeckiem), ktory wygral nie bylo zadnego z Austriakow w serii finalowej... wiec czyzby u nich zaczyna brakowac talentow?

  • HKS profesor

    A i jeszcze chciałbym spytać gdzie głosy "Mateja na trenera, świetna forma podopiecznych Matei"? Ano wszyscy go rozliczali za lato i początek sezonu, a tu znów jest lipa. Zniszczoł dużo słabszy niż late, Kłusek też, Jakub Kot na swoim stałym poziomie.

    Kiedy nasi zawodnicy będą w formie w zimie? Czemu naszym się nie udają takie przypadkowe miejsca jak biathloniskom?

  • HKS profesor

    Czyli mamy już 5 pewniaków na Zakopane:
    Stoch, Żyła, Kot, Hula, Miętus a trzeba obsadzić jeszcze 6 miejsc....

  • jozek_sibek profesor
    Klasyfikacja drużynowa

    Sobotni konkurs PK w Titisee-Neustadt:

    1.Słowenia --- 04 - 06 - 07 - 11 - 16 - 22 - 26 - 179 pkt
    2.Norwegia ..- 03 - 05 - 08 - 13 ----.----.---.---- 157
    3.POLSKA ---- 02 - 09 - 28 ----------.------------ 112
    4.Austria -..-.- 01 ------.------.-----------.-------- 100
    5.Czechy -.-.- 10 - 12 -------------.---------------- 48
    6.Rosja ---.--- 19 - 21 - 23 - 24 ---------.--------- 37
    7.Niemcy --.-- 14 - 20 - 29 - 30 ---------.--------- 32
    8.Japonia -.-.- 18 - 25 ------.--------.-------------- 19
    9.Szwajcaria . 15 -----------------.----------------- 16
    10.Kanada ...- 17 -----------------.----------------- 14
    11.Słowacja .- 27 ------------------------------------ 4

    Zaskakujące wyniki tego konkursu.

    1 - jeden Austriak w ,,30,, przy 8 startujacych,tego jeszcze nie było!
    2 - czterech Rosjan w ,,30,, to druga niespodzianka przy 4 startujących!

  • anonim

    To nie miałoby i tak sensu, bo w Japonii na PK wcale obsada nie będzie słaba. Być może będzie jeszcze lepsza niż w Neustadt, bo Japończycy mają lepsze dalsze zaplecze niż Niemcy. A Polacy i tak nie mieliby kogo zabrać. No chyba że J. Kota i Zapotocznego. Ale oni i tak nie mieliby raczej szans na 30. Taki jest niestety stan polskich skoków.

  • M_B profesor
    @murzynek

    Tylko tutaj akurat chodzi o Puchar Kontynentalny w Japonii, mimo wszystko szkoda byłoby odpuszczać 3 konkursy tylko dlatego, że jest PŚ w Zakopanem, ci co się nie załapią pewnie i tak przy słabszej obsadzie tam zapunktowaliby w COC, a może i by można było jakiegoś juniora spoza kadr wypróbować ( co raczej niemożliwe, a choćby Hebel chyba ma punkty z FIS Cupu z lata, czy Kanik, Kojzar i Biegun)

  • anonim

    Kilka dni temu Kruczek powiedział w jednym z wywiadów, że do Sapporo nasi pojadą w tym roku w najmocniejszym składzie.

  • anonim

    Nie słyszeliście, co mówił Tajner o Sapporo. Do Japonii jedzie na 100 % Kamil Stoch, a być może również pozostali co "lepsi" polscy skoczkowie tacy jak Żyła, Hula, M. Kot. MŚJ są dopiero 23. i 25. lutego, a więc niewykluczone, że na Daleki Wschód udadzą się także juniorzy typu Zniszczoł czy Byrt. Stoch nie po to trenował ciężko latem, żeby teraz odpuszczać zawody, zwłaszcza, że japońskie zmagania w kalendarzu PŚ są po przereklamowanym i na siłę promowanym Zakopanem. Jest głodny wysokich lokat, bo ma trenera, który nie potrafi wydobyć z niego pełni potencjału. Okurayama to skocznia wręcz stworzona dla Stocha, bo lata się na niej płasko nad zeskokiem. W tym roku zresztą do Japonii pojadą wszyscy mocni. Więc nie wciskajcie tam na siłę jakiegoś J. Kota, M. Bachledę czy Zapotocznego. Ten pierwszy już rok temu tam był i ... z tego wyszło. To wszystko, dziękuję.

  • ryanss bywalec
    nie forma a talent

    Czy zauwazyliscie, że jak Stefankowi nie szło w Turnieju 4 Skoczni, to od razu odesłany do PK, bo nie ma formy itd gadanie. Guzik prawda, że o formę chodzi, nagle tutaj Hula drugi! Na MP też super, a czemu, bo skacze 10 belek wyżej, i ot cała tajemnica. Dotakich zawodników właśnie jak Stefan, Bachleda, KUbacki, Miętus, oni są dobrzy ale dla nich PŚ to za wysokie progi i za niska belka.
    Powinno coś się zrobić aby PK miał większy prestiż i tacy jak ww zawodnicy powinni miec mozliwosc cieszyc sie z sukcesów i zarobic jakies pieniążki a PŚ tylko dla elity, bo ilu mamy zawodników, którzy po wielu latach startów nic tam nie osiągnęli i tylko się dobijają.
    A PK dałby im mozliwosc cieszenia się tym co się robi, tacy mocni średniacy powinni ze sobą rywalizować. Nie oszukujmy się Stefanek nigdy nie dorówna Schlierenzauerowi i reszcie, i po co ma się męczyć i dobijac niesprawiedliwa rywalizacją z nimi (Stefan jest dobry w skakaniu i czołówka PŚ to brylanty skoków)

  • x666 stały bywalec

    Za tydzień bedzie Zakopane i wtedy okaże się kto pozostanie w PŚ a kto w PK.
    To, że Stefan nie zdobył w tym sezonie żadnego punktu w PŚ nie świadczy zupełnie o jego aktualnej formie. Nie zdziwi mnie jak zacznie regularnie zdobywać punty i to w ilości zbliżonej do ubiegłego sezonu, jak i nie zdziwi jak znowu się posypie. Zobaczymy za tydzień.

  • Krecik doświadczony
    @marek28

    Ależ ja nie kwestionuje jego obecności na PŚ, dobrze się stało że pojechał. Ale teraz Stefan także ustabilizował formę, i skład na Kulm po dniu dzisiejszym powinien wyglądać tak: Stoch, Kot, Byrt, Hula, Żyła/Miętus (zależnie od formy Piotrka)

  • anonim

    Marek racja, hula do pk na stałe, bo przyjdzie pś i bedzie to samo, dla tego mnie ani ziębi ani wzrusza jego wynik, są zawodnicy słoweńscy, norwescy, niemieccy któzy punktują w pk, a ptoem maja jaja i w pś też sa punkty. a Polacy podia w pk, a ptoem i tak klepią bule w pś. w Zakopcu będzie kompromitacja

  • anonim

    @Krecik
    A widziales wystep Byrta w PŚ w tym roku gdzies?
    To moze wstrzymasz sie ze swoimi madrosciami na ten temat gdy owa szanse dostanie.

    Hula mocny na PK a zaslaby na PŚ.Zostaje przy swoim zdaniu.

  • Krecik doświadczony
    @zur555

    Ale jednak ma te 50-55 punktów PŚ (nie pamiętam dokładnie)

    @marek28
    Byrta po miejscu na podium wysyłałeś na PŚ mówiąc że będzie punktował, teraz Stefan jest drugi a mówisz że ma zostać w PK? Zabawne

  • Kubiszon98 stały bywalec
    optymalny skład na PŚ

    grupa narodowa:Stoch,Żyła,Kot,Hula,K.Miętus
    grupa krajowa : Byrt,Kubacki,Kłusek,Murańka,G.Miętus i Zniszczoł
    Jest to optymalny skład jeśli chodzi o formę zawodników.

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Titisee-Neustadt

    Miejsca Polaków w sobotnim konkursie:

    1.Stefan Hula ------------- 2 miejsce
    2.Krzysztof Miętus --.--.-- 9
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 28
    -----------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 47
    5.Dawid Kubacki -.-.--.-- 51
    6.Aleksander Zniszczoł - 63
    7.Jakub Kot -------.------ 70 - na 76 sklasyfikowanych


    Odległości Polaków w sobotnim konkursie:

    1.Stefan Hula -----.------ 131.0m - 124.8 pkt i 138.5m - 265.6 pkt
    2.Krzysztof Miętus -.-.-.- 127.5m - 115.0 pkt i 131.5m - 239.7
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 122.0m - 104.6 pkt i 123.0m - 208.0
    ------------------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 112.5m ... 87.5 pkt
    5.Dawid Kubacki --.-.-.-- 110.5m ... 82.9
    6.Aleksander Zniszczoł - 104.0m ... 68.7
    7.Jakub Kot ---.----.---.--- 94.5m ... 51.1

    B.dobry występ S.Huli i K.Miętusa,ale tragiczny D.Kubickiegi i A.Zniszczoła.

  • anonim

    Stefanek wrocil i powinien skakac w Pucharze Kontynentalnym na stale.Tam jego poziom aktualny.
    Co do medrcow ktorzy wysylali Jakuba Kota na loty jak widac dobrze ze ich prosby sie nie spelnily bo na mamucie moglby sobie krzywde zrobic.Choc z drugiej strony nie zrobilby sobie bo nie mialby okazji patrzac na ta zenade z pogoda i Hoferem w Kulm.
    Z czego wy sie cieszycie tak naprawde. Ze po raz koejny kepia bule Kubacki z Bachleda w spolce? Ze Kruczek tak zajechal Zniszczola ze ten dolaczyl do brygady? Nie mozna nic pozytywnego procz moze skokow Huli i Kluska powiedziec o wystepie pozostalych.

  • pepeleusz profesor

    Ten konkurs potwierdza skokową prawdę że forma zmienną jest. Wszystkie krytyczne uwagi pod względem formy Huli podczas Turnieju i to ze powinien zostać wycofany z T4S były zasadne. To było wtedy a teraz jest teraz. I nie wiadomo co będzie za tydzień....

  • anonim

    5 metrów dalej od Fetnera,a ten punktuje w pucharz świata to dobry pomysł był Kruczka z wysłaniem go tu może jutro wygra Stefan i 180 punktów za dwa dni hehe:) więcej będzie miał niż Kłusek,a i może by tak Stefana wysłać do Sapporo z Krzyśkiem Miętusem Bachledą i Śliżem na przejażdzke Ci dwaj i J.Ziobro Hula by nam limity nabił z Krzyśkiem ! a i by poskakali przed zawodami w Sapporo i zaaklimatyzowali tam

  • jozek_sibek profesor
    Sobotnie skoki Polaków w Titisee-Neustadt

    Miejsca Polaków w pierwszej serii sobotniego knkursu:

    1.Stefan Hula ------------- 2 miejsce
    2.Krzysztof Miętus --.--.-- 8
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 25
    -----------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 47
    5.Dawid Kubacki -.-.--.-- 51
    6.Aleksander Zniszczoł - 63
    7.Jakub Kot -------.------ 70 - na 76 sklasyfikowanych


    Odległości Polaków w pierwszej serii sobotniego konkursu:

    1.Stefan Hula -----.------ 131.0m - 124.8 pkt
    2.Krzysztof Miętus -.-.-.- 127.5m - 115.0
    3.Bartłomiej Kłusek --.-- 122.0m - 104.6
    ------------------------
    4.Marcin Bachleda -.-.-.- 112.5m ... 87.5
    5.Dawid Kubacki --.-.-.-- 110.5m ... 82.9
    6.Aleksander Zniszczoł - 104.0m ... 68.7
    7.Jakub Kot ---.----.---.--- 94.5m ... 51.1

  • zur555 weteran

    Po raz kolejny Polacy w COC mają zdecydowanie lepsze prędkości nic w PŚ.

  • Emka bywalec

    brawo Stefan, świetne 2. miejsce :) oby tak dobrze było w PŚ. Mam nadzieję, że forma się ustabilizowała i że zacznie punktować w PŚ ;)
    GRATULACJE

  • TheNeverland bywalec
    I Hula

    na podium! Nie, no zadziwia mnie, jakby to się jeszcze przełożyła na PŚ to by było super. I Krzysiek 9., dzisiaj świetna postawa chociaż tej dwójki. Kłusek 28 - zawsze coś, 3 punkty, to też dobrze.
    Gratulacje chłopaki :)

  • anonim

    A jednak nie. Hula utrzymał równą, dobrą formę przez 5 skoków (3 treningowe i 2 konkursowe). Brawo!

  • anonim

    Norwegowie mają zaplecze świetne kto to jest Robert Johansson ile ma lat nie znam gościa swietny drugi skok ! i Stjernen jest i swensen

  • anonim

    najbardziej zawodzi Olek mógł zostać w kraju i potrenować z Murańką i Grześkiem,a nie włóczyć się tu posypał się. A Hula może w końcu tu w siebie uwierzy i będzie regularnie punktował w pucharze świata Krzysiek jeszcze nie w dobrej formie jest,ale na punkty pucharu kontynentalnego go stać pewne miejsce na Zakopane i w końcu Kłusek również pewniak na Zakopane w końcu a więc narazie to tak Stoch M.Kot,S.Hula,K.Miętus,P.Żyła,T.Byrt ta 6 pewnych 7 Kłusek no i dalej to tragedia... Kubacki pewnie się dostanie G.Miętus Murańka Klimek i Olek ta 4 nie wejdzie do 50 chyba,ze będzie 60 skoczków to może

  • M_B profesor

    Krzysiek znowu w dziesiątce COC, przynajmniej tutaj od czasu jak w nim skacze daje sobie rady, 8, 10 i dzisiaj znowu dziesiątka, ciekawe który będzie ostatecznie.

  • TheNeverland bywalec
    Świetnie Krzysiek!

    Oby tylko Stefan skoczył tak samo i będę zadowolona z PK chociaż, bo Kulm to prawdziwy cyrk na kółkach ...

  • pepeleusz profesor
    @fff

    chyba od zawsze Czadajew ma podwójne obywatelstwo- jako 14 latek skakał dla Rosji i ponownie wybrał Rosję ok. 4 lata temu. I skakał w lokalnych zawodach w Rosji .Ale oni go olali, tylko teraz chyba pod wpływem Kaliniczenki pomyśleli że nie warto marnować jego talentu.

  • M_B profesor
    @fff

    Obywatelstwo to ma bodaj od urodzenia ;P, a ogólnie to on już od paru lat bodaj nim jest jako skoczek, tylko w tym sezonie zaczął skakać w rosyjskich barwach w zawodach międzynarodowych.

  • M_B profesor

    warunki raczej takie się zrobiły nie wiadomo jakie, nie wiem ile tu Fettner skoczy, ale może to być sporo poza HS.

  • anonim

    Ale ustawili belkę. Czołówka się pozabija na tej skoczni. Fettner gigant, czyżby chciał pobić rekord Małysza i Hannawalda?

  • Kubiszon98 stały bywalec

    Zniszczoł kompletnie się posypał...Kubacki bardzo nierówno,raz świetnie,raz beznadziejnie.Będzie duży problem z wybraniem składu na Zakopane.Plus,że Hula i Miętus się odbudowują

  • TheNeverland bywalec
    ...

    Mówiąc przyzwoicie miałam na myśli, że powyżej 120 m, a równo bo w pierwszej skoczył 122, teraz 123 więc dobrze, że oddaje dwa równe skoki, a nie na przykład w jednym szaleje 130,. a potem wali bulę, prawda?
    Ciekawe jak pójdzie Krzyśkowi i Stefanowi ...

  • Adrian stały bywalec
    -

    O Stefan ładnie, oby tylko to się przeniosło na PŚ. Krysiek M9iętus też ładnie, ale stać go na więcej. A Fettner widzę, ze w innej lidze tutaj jest.

  • M_B profesor

    Ciężko powiedzieć, że przyzwoicie jak spada na ostatnie miejsce, skok może nie zepsuty doszczętnie w tej 2 serii, ale i tak słaby.

  • anonim
    heeh śmiech na sali

    Zniszczoł w składzie na TCS a zajmuje tutaj 63 miejsce

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl