Dlaczego TVP nie transmitowała konkursów w Sapporo?

  • 2012-01-29 22:54

Polscy kibice przyzwyczajeni byli do tego, że co sezon mieli możliwość oglądania wszystkich konkursów Pucharu Świata. W tym sezonie zabrakło już transmisji z jednego z konkursów w Harrachowie oraz z japońskich zawodów PŚ.

"Firma Infront, która jest właścicielem praw do zawodów PŚ dyktuje bardzo wysokie ceny za swój towar. Do tej pory nie było to dla naszej telewizji problemem. Jednak po zakończeniu kariery przez Adama Małysza sytuacja się zmieniła. Skoki nie są już tak atrakcyjne dla widzów, generują też mniejsze zyski. To, co logiczne dla nas, Infrontu nie interesuje." - pisze Przegląd Sportowy.

Konkursy w Japonii zawsze cieszyły się zawsze mniejszą oglądalnością ze względu na godziny, w jakich były transmitowane. Japońskie zawody były też zwykle słabo obsadzane, z tych głównie powodów TVP zdecydowała się ich nie transmitować. Niestety w najbliższą sobotę znów zabraknie transmisji z konkursu PŚ, tym razem rozgrywanego w Predazzo.


Adrian Dworakowski, źródło: sports.pl
oglądalność: (28050) komentarze: (335)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim

    Tak mówią że Małysz skończył kariere to nie ma co oglądać.
    Mamy Stocha a on chyba będzie lepszy od małysza przynajmniej tak mi sie wydaje.Przecież to młody zawodnik a to że Małysz skończył skakać to powód aby nie puszczać skoków w TVP1 starszych ludzi nie stać na to aby sobie Eurosporty kupowali np mój dziadek lubi skoki a kiedy nie pokazali skoków w 1 to był szok xD....TVP teraz dużo traci bo skoków w Saporo nie oglądało z 40% fanów przecież skoki ogląda prawie połowa polski i powiedzą ze na tym by tracili?....
    Mam pytanie jaki jest email do TVP1?

  • anonim

    to co się dzieje w TVP1 to naprawdę żenada, dlatego zmobilizowałam się i kulturalnie napisałam do nich, co o tym myślę. Bałam się, ze to społeczeństwo doprowadzi do sytuacji, kiedy zainteresowanie skokami z powodu braku Adama Małysza spadnie na łeb na szyję. Widzimy, ze tak się nie stało, potwierdza to również PŚ w Zakopanem i liczba kibiców zarówno na kwalifikacjach, jak i 2 konkursach, na których byłam i świetnie się bawiłam. Piszcie, niech przynajmniej wiedzą ilu kibiców ten fakt boli.

    http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt

  • anonim

    Podwójny rekord kanału Eurosport 2
    W sobotę 28 stycznia, między godz. 8:26 oraz 10:24, 330 tys. widzów (561 tys. w szczycie) obejrzało na żywo zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Sapporo, co stanowiło 5,5% udziału w rynku. Już dzień później, stacja pobiła kolejny rekord dzięki retransmisji drugiego konkursu w Japonii, w którym Kamil Stoch, najlepszy obecnie polski skoczek, zajął drugie miejsce. Między godz. 12:53 a 13.41 zawody oglądało 380 tys. widzów (468 tys. w szczycie), dzięki czemu kanał osiągnął 3,32% udziału w rynku.

  • abdullak bywalec
    nowoczesna tv

    i właśnie tak się reaguje w cywilizowanej firmie. Widać jest zapotrzebowanie i potencjalna sporo oglądalność, to władze Eurosportu szybko reagują i zmieniają swój program. Elastyczność i śledzenie rynku - cechy na dziś chyba nie osiągalne dla TVP.. Niech wprowadzą reklamy i przekwalifikują się z "misyjności" na komercyjność, to i profesjonalizm się pojawi.

  • anonim

    W piątek i sobotę skoki tylko na naszym kanale!


    Mamy świetną wiadomość dla kibiców Kamila Stocha i innych zawodników. Dzięki zabiegom władz polskiego Eurosportu udało się wpłynąć na centralę we Francji. Piątkowe kwalifikacje i sobotni konkurs w Predazzo nasza stacja pokaże jako jedyna w Polsce. Zapraszamy!

    Eurosport będzie jedynym kanałem w Polsce, który zapewni relacje na żywo z całości rywalizacji skoczków narciarskich podczas zawodów PŚ w Predazzo.

    Po bardzo udanych występach Stocha w Sapporo (trzecie i drugie miejsce), polski skoczek awansował na piątą lokatę w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata. Podczas konkursów we włoskim Val di Fiemme przyjdzie mu rywalizować ze wszystkimi zawodnikami ze ścisłej, światowej czołówki. Kibiców w Polsce szczególnie interesować będzie dyspozycja Austriaka Thomasa Morgensterna, który w klasyfikacji generalnej jest czwarty i ma tylko 34 punkty przewagi nad Stochem.

    Warto odnotować to, że zawodnik z Zębu jest najlepszym skoczkiem ostatnich tygodni. Począwszy od konkursu w Kulm, Stoch zajmował odpowiednio szóste, trzecie, pierwsze, siódme, trzecie i drugie miejsce. To dało mu łącznie 376 punktów. Nikt nie zdobył takiej liczby „oczek”. Oprócz Stocha trener Łukasz Kruczek zabierze do Predazzo Piotra Żyłę, Macieja Kota i Krzysztofa Miętusa.

    Dla polskich kibiców obiekt w Dolomitach jest miejscem wyjątkowym. Właśnie tam w 2003 roku Adam Małysz w znakomitym stylu sięgał po dwa złote medale mistrzostw świata.



    Program zawodów w Predazzo:

    3 lutego, piątek:

    16.00 - dwie serie treningowe

    18.00 - kwalifikacje (Transmisja na żywo w Eurosporcie oraz streaming w Eurosport Playerze)

    4 lutego, sobota:

    15.00 - seria próbna

    16.00 - konkurs (Transmisja na żywo w Eurosporcie oraz streaming w Eurosport Playerze)

    5 lutego, niedziela:

    14.30 - kwalifikacje

    16.00 - konkurs (Transmisja na żywo w Eurosporcie oraz streaming w Eurosport Playerze)

  • anonim
    Skoki na żywo w ZDF

    Obydwa konkursy będą na żywo w ZDF od 16.15 w sobotę i od 16.20 w niedzielę czyli nie od początku, ale lepszy rydz niż nic, jeśli chodzi o sobotni konkurs;):).

    http://www.zdf.de/ZDFde/inhalt/1/0,1872,7399201_idDispatch:11286789,00.html

  • OjciecMarek profesor
    @palix25w

    Masz nieaktualne informacje, eurosport zdecydował się na transmisję skoków, zamiast meczu PNA, sprawdź pod podanym przeze mnie linkiem:
    http://tv.eurosport.pl/tvschedule.shtml
    Swoją drogą, słabo szukałeś, jeśli nie znalazłeś na zagranicznych kanałach transmisji.

  • palix25w początkujący
    eurosport

    http://huckenbusch.dbv.pl/viewpage.php?page_id=68 Na kanale 5 (czyli tym w linku) lub na 4 będzie transmisja

  • anonim

    @piotr

    Nie przyjmujesz do wiadomości żadnych argumentów nie rozumiesz co się do ciebie mówi.Adam wiele lat temu stał się dal TVP "produktem", na którym można było zarobić i to sporo i zarobili bo jeśli na jednym tylko sezonie z jego udziałem i dzięki transmisjom wszystkich konkursów TVP zarobiło około 20 mln zł to pomnóż sobie to przez 10 i rachunek będzie prosty.
    Potem sa ludzie, którzy zarabiaja wokół tego wszystkiego, producenci koszulek, kubków ale to akurat nie ważne raczej mniej ale na sam koniec kiedy TVP transmitowali Benefis Adama, to była ogrom widownia przed TV i pod skocznią jakieś 60 tys i wokół skoczni.Tyle, że na sam koniec jak to w polskim piekiełku najpierw musiał być wstyd i blamaż organizatorów, którzy chcieli jak najwięcej zgarnąć bo to była ostatnia okazja ! Co do sponsora to Adam przed TCS podpisał umowe z Red Bulem jego menadżer mu go załatwił, ale po TCS 2001 Edi Federer przy przedstawicielu red bula podarł ją i oznajmił, że jest już nie ważna.....wynegocjował nową ! Ale takie jest prawo sportowca sa wyniki ? ma sponsorów.Co do TVP to nie wiem czy pamiętasz książkę "Adam Małysz Moje życie z 2004 r " na podstawie spisanych wspomnień Adama i nie tylko jego autorami był Kurzajewski I jeszcze jeden z TVP.... Jak sądzisz dlaczego Adam powiedział kiedyś, żeby nie podawać mu do podpisania jej bo jej nie podpisze ? ........Bo Adam zarobił z niej zero złotówki. I o to miał między innymi żal , zarobili Kurzajki i Hellerki a Adamowi dali zero.I

  • Karp profesor
    piotr186

    przeciez dobrze wiemy, że media są 4 władzą i to one kreuja różne postacie

    poza tym Polakom trzeba było wówczas kogoś takiego jak właśnie Adam- w atrakcyjnej dyscyplinie wygrywający z naszym zachodnim sąsiadem... jeśli by go nie było, to trzeba było by go wymyśleć

  • piotr186 profesor
    pavel

    W 2001 rok Red bull chyba jeszcze Małysza nie sponsorował
    Zresztą tu nie chodzi tylko o pieniądze ale i o samą popularność, Gdyby Małysz przez dekadę nie był gwiazdą TVP to by wyrobił sobie nazwiska, Nazwisko Małysz nie otwierałoby wszelakich drzwi. Na ile byłby popularny Małysz bez TVP trudno powiedzieć, lecz na pewno nie tak bardzo jak z ta telewizją.

  • anonim
    @piotr

    Pleciesz głupoty, główny sponsorem Małysza był RedBull, któremu w zupełności starczyłby transmisje w Austriackiej i Niemieckiej TV. TVP duzo więcej zarobiła dzięki Małyszowi niz on dzieki TVP.

  • piotr186 profesor
    Talar

    Wszytkie reklamy TVP na temat abonametu są/były nie trafione. nie wiem jakich mają specy od reklam ale dlaczego nikt nie powie TVP ze najlepiej sie reklamuje daną rzecz jęsli pokaze się korzysci z jego używania/sotoswania czy w tym przyadku z płacenia? A mamy reklam u w stylu groźby, iwyzywska od złodziejii. a nie ma reklamy w stylu "płacąc abonamet tworzysz nowa jkaosć telewzji zyskujesz nowe programy i wysztko co lubisz." Efekt byłby lepszy...

  • piotr186 profesor
    Fanka

    Z tobą o Małysz nie rozmawiam ,z fanatyzmem nie wygram.

    Ogólnie nie liczy się ile TVP zarobiła na Małyszu ale to że bez TVP Małysz nie znaczyłby zbyt wiele, Nie byłoby sponsorów chociażby

    Więcej an ten temat nie mam zamiaru pisać.

  • Talar weteran

    Ostatecznie przerzucam się na Eurosport, bo dla mnie- kibica skoki są tak samo atrakcyjne jak były.. I niech TVP nie irytuje tymi swoimi reklamami, tylko przekonuje do płacenia abonamentu w inny sposób np. pokazując to, co ludzi interesuje, nie emitując ciągle powtórek, wyrabiając się z reklamami tak, aby kibic mógł obejrzeć zawody od początku do końca, pokazując więcej nowych produkcji itd...Pomysł z wyzywaniem ludzi od oszustów i cwaniaków jest nietrafiony. .moim zdaniem

  • anonim

    @piotr
    Że też tobie się chce głosić takie pierdoły w zasadzie kłamliwe.
    Nie dziw sie potem, że co raz częściej jesteś źle postrzegany.
    Przecież przy zakończeniu kariery Adama w porannym programie "Kawa czy herbata" gdzie był gościem , Szaranowicz dokładnie powiedział ile TVP zarobiła dzięki transmisjom w minionej dekadzie na konkursach skoków z udziałem Adama Małysza to jest suma, która nie mieści ci się w głowie.
    Ty nadal nie możesz przetrawić, że Adam pewnego dnia ogłosił koniec kariery skoczka i w tym momencie zawalił się cały świat nie tylko kibicom, ale przede wszystkim wszystkim tym, którzy przy nim i na nim zarabiali duże pieniądze.TVP zbiedniała nagle , nie jeden chciał by go wykorzystać jako słup reklamowy ale teraz to on jest w tej komfortowej sytuacji, że sam decyduje gdzie i kiedy ma być oraz gdzie wystąpić.
    W trakcie całego rajdu dakar TVP ani razu go nie pokazała choć były kroniki z dakaru pokazywali Hołka bo mają umowę z Orlenem.

  • anonim
    odpisali mi na moje pytanie

    oto odpowiedz;W związku z sytuacją finansową Telewizji Polskiej, mieliśmy ściśle określoną kwotę na zakup licencji Pucharu Świata w skokach narciarskich na sezon 2011/12. Nie okazała się ona wystarczająca do nabycia praw na cały cykl, dlatego po przeanalizowaniu wyników oglądalności konkursów w poprzednich latach, wybraliśmy najbardziej atrakcyjne dla telewidzów

  • anonim
    @piotr186

    Może policzmy ile Małysz zyskał dzięki TVP a ile TVP dzięki Małyszowi? Jak wyjdzie że TVP zyskała więcej to oznacza że Małysz miał ich pełne prawo kopnąć w tyłek. Ja nie wiem ile Małysz zarabiał ale TVP na Małyszu w sezonie 2009/2010 zarobiła 20 mln zł a w sezonie 2008/2009 18 mln zł. Wcześniejszych i późniejszych danym nie mam ale one są chyba zupełnie wystarczające...

  • piotr186 profesor
    demegri

    To Małysz pierwszy się odwrócił od TVP, skoro Małysz poszedł do konkurencji która mu nic nie dała, a olał rękę która go karmiła (TVP) to po co mieli o nim wspominać w relacjach z Radu Dakar? zresztą Małysz nie był jedynym polakiem o którym nie wspominali, zresztą z tego co pamiętam to zawsze podwali miejsca Małysza.

  • anonim
    @demegri

    Nie było transmisji z Sapporo, bo umowy na tego typu prawa podpisuje się dużo wcześniej (kilka-kilkanaście tygodni). Jak skakał Małysz, to w grudniu nie było wiadomo, czy najlepsi skoczkowie do Japonii pojadą, czy nie. Dlatego mimo wielu konkursów, w których nie było światowej czołówki z Małyszem na czele transmisje były.

    A teraz sprawa jest prosta. Nie ma Małysza. Zyski są mniejsze, więc TVP pokazuje jedynie większość konkursów. Natomiast straty sobie kompensuje długimi blokami reklamowymi przed i w trakcie zawodów.

  • anonim
    TVP najpierw odwróciła się od Małysza,

    który wybrał,słusznie zresztą, Eurosport ( w codziennych relacjach z Dakaru nawet nie zająknęła się o panu Adamie),a teraz odwraca się od skoków.Mają teraz nową "dojną krowę"-Justynę Kowalczyk,na której koszą siano z reklam.Małysz nie zawsze latał do Japonii,nie latało znacznie więcej skoczków z czołówki niż ostatnio,a transmisje były.Popularność skoków,dzięki Małyszowi,nadal jest tak duża,że spokojne,tym bardziej iż Polacy zaczynają fajnie skakać,mogą przyciągnąć tłumy przed telewizorem,a tym samym reklamodawców.Prawda jest taka:oglądalność skoków w TVP spada z powodu żałosnego poziomu komentatorów (jedynie pan Snopek go trzymał,ale dawali go rzadko,właśnie gł.na Japonię),więc ludzie wolą Eurosport i inne stacje.Osobiście oglądam już od dawna telewizję niemiecką,świetnie robione relacje,zawsze z jakimś dawnym świetnym skoczkiem w roli eksperta i fachowym komentarzem.Szaranowicz,jako dyrektor,za to co zrobił ze skokami i lekkoatletyką(pamiętacie te fatalne transmisje w zeszłym roku?) w normalnej telewizji dawno już zostałby zwolniony.Ale to nie jest normalna telewizja.Więc niech się dalej sama męczy...

  • CranberryZest bywalec

    Oby Eurosport pokazał PŚ....
    ale to co wyrabia tvp... dokładnie zgadzam się z poprzednikami na klan czy modę na sukces kasę wydają, a na skoki nie..

    Może i nie ma już tylu fanów co za czasów Małysza, ale jednak te skoki chcą ludzie oglądać! Choćby dla samego sportu (niektórzy) albo dla Stocha!

  • piotr186 profesor
    sopel

    No bo jesteśmy w Polsce więc jakaś transmisja po polsku być powinna... To smutne ze Polacy są jednym z liczniejszych narodów w Europie a nawet w tak błahej sprawie jak transmisje telewizyjne jesteśmy popychadłami innych państw...

  • anonim
    http://www.malysz.or g/pl/aktualnosci/medale-z-vancouver-juz-w-galerii

    Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego pod Pucharem KOP leży jaka dziwna kartka?

  • maja88 stały bywalec

    Ale się porobiło z tymi transmisjami.. do TVP to już brak słów!
    Rzeczywiście ostatnio przestawiłam się na angielski komentarz podczas skoków i polecam Wam. Przynajmniej ten jeden konkurs, którego niestety nie zobaczymy w poslkiej tv. Nawet jak ktos nie zna dobrze języka to i tak wszystko widać, a przynajmniej nie trzeba słuchać niezbyt trafionych komentarzy np. Szczęsnego.

  • passenger_krytyk stały bywalec

    Nie rozumiem, skąd całe to zamieszanie. Proszę spojrzeć, jak wyglądały transmisje ze skoków narciarskich przed 2001 rokiem. Zawsze były sporadyczne. T4S i owszem, a reszta bardzo wybiórczo.

    Adam Małysz był jeden. Nie będzie już stochomanii, kowalczykomanii, kubicomanii, isiomanii, ani żadnej innej -manii.

    Adam Małysz był dla nas tym, czym dla mojego taty kadra Górskiego.

    To jedyny taki moment w naszym życiu miłośników sportu. Cieszmy się, że było nam to dane. Rozkoszujmy się tym...

    A TVP wraca po prostu do szarej sportowej rzeczywistości po latach prosperity Małyszowej.

  • piotr186 profesor
    OjciecMarek

    Założę się że też nie rozumiesz transmisji po angielsku czy Niemiecku slangu sportowego jak każdego innego slangu nie da się wyuczyć na lekcjach angielskiego. Gdzie poznaje się tzw. Czystą angielszczyznę.

    Zdarzało mi się oglądać skoki na Rumuńskim, rosyjskim czy Angielskim Eurosporcie, wrażenia takie sobie.

  • anonim
    @pavel

    Eurosport International pokazuje na Eurosport 2 skoki. Sprawdziłem plan transmisji na wszystkich Eurosportach i Bundeslige na żywo w tych godzinach pokazuje; polski, szwedzki, norweski i rumuński. A skoki pokaże m.in eurosport 2 portugalski i holenderski.

  • anonim

    To niesamowite.
    My mamy w kablu 55 kanałów w tym kilka sportowych jeśli będą na ORF no to problem mam rozwiązany bo go mam.
    Z niemieckich mam RTL i VOX a ZDF nam zabrali na rzecz jakiejś chińskiej stacji, której nikt nie ogląda:)
    Ewentualnie pozostanie w necie eurosport angielski mam nadzieję, że znajdę tam skoki bo nigdy tam nic nie oglądałam:)
    Ale mieć tyle kanałów i nagle borykać się z problemem żeby obejrzeć konkurs na żywo? to mi się jeszcze nie zdarzyło:)

  • OjciecMarek profesor
    @pavel

    Skoki będą transmitowane na eurosporcie 2 w Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech i Hiszpanii, a we Francji nawet na eurosporcie 1. Ktoś tu chyba idiotycznie dobrał widownię, skoro w Polsce dają Puchar Narodów Afryki, a we Francji skoki. Rzecz tym dziwniejsza, że na kanale nr. 2 transmitują wtedy mecz między Schalke, a Mainz, co by nie mówić, nie jest to jakieś hitowe spotkanie, nawet mimo faktu obecności Schalke w czubie tabeli Bundesligi.

  • piotr186 profesor
    pawelf1

    Co najmniej dziwna polityka "centrali" , daliby większa swobodne wyboru poszczególnym krajowym oddziałom Eurosportu to oglądalność mieliby dużo większą a tak to jest całkiem na opak- na ogól pokazują dyscypliny mało i średnio popularne w Polsce a tych akurat bardzo popularnych nie... Do tego transmisje skoków w takich krajach jak Wielka Brytania czy Hiszpania... Z tego wynika że w najlepszym razie oglądniemy skoki po Niemiecku lub Angielsku...

  • anonim
    @piotr186

    Tak, za mało na E1 masz mistrzostwa Afryki, a na E2 Bundesligę, z punktu widzę właściciela stacji imprezy ważniejsze. A w związku z tym, że to stacja prywatna może sobie transmitować co tylko chcą i widocznie to im sie bardziej opłaca.

  • anonim
    @krecik

    Chłopie, @pawelf1 ci dobrze pisze, a ty ciągle swoje... U nas dostępny jest Eurosport międzynarodowy i tam zazwyczaj pokazywane są dyscypliny bardziej popularne. Zycie jest brutalne jak to się mówi, ale większe pretensje miejcie do TVP, bo na to idzie kasa z naszej kieszeni i ma zadania "misyjne", a nie do prywatnego i komercyjnego Eurosportu.

  • anonim

    TVP ma rację wydając nasze pieniądze z abonamentu na " Modę Na Sukces " zamiast promować polskich sportowców :F
    Dziękujemy za pokazanie w weekend Konkursu Pucharu Świata sporcie po wieczornych wiadomościach.
    Z poważaniem zadowoleni fani skoków narciarskich.
    :-)

  • pawelf1 profesor
    monia i krecik

    jaśniej wtłumaczyć się nie da .....)))) Ale spróbuje....))) Właściciel eurosportu produkuje sygnął uniwersalny który nazywa się eurosprt international oraz wersje krajowe (pewnie z jakimś udziałem kapitału z tych krajów ) . Obie wersje są równolegle odbierane w tych krajach które swoje wersje mają..... Więc jeżeli w jednym czasie Eurosport transmituje dwie rzeczy to ważniejszą transmisję ( z punktu widzenie właściciela ) daje na międzynarodowym a drugą na krajowych wersjach,Gdyby transmitował na żywo w tym samym czasie jakieś trzecie zawody np rugby to na pewno we Francji np skoków by nie było a gdyby to był golf to w Angli by skoków nie było .... Skoro transmisje są dwie ( z drzew same nie spadają ) to np w Hiszpani nie będą transmitować na wersji narodowej tego samego co każdy Hiszpan może obejrzeć na wesji międzynarodowej także z hiszpańskim komentarzem. My niedorobiliśmy się jeszcze polskiej wersji daltego inni mają skoki a my g...... .A to co szumnie określa się polskim eurosportem jest eurosportem international z dodanym polskim komentarzem,,.....

  • pawelf1 profesor
    Na cyfrze ...

    pewnie nie ma angielskiego eurosportu ...jest wersja angojęzyczna eurosport internatonal ale to nie to ....ale może masz niemieckie ZDF czy ARD .....Ja na polsacie mam ARD i ZDF np,

  • anonim
    @faucha

    90% fanów Simona się ucieszyła że dotrwa AŻ do Soczi. Bo miało obawę że zakończy karierę wcześniej, nawet po tym sezonie. A w związku z tematem. Dziwne że angielski eurosport pokazuje skoki a polski nie, zwłaszcza że w Wielkiej Brytanii dużo większą popularnością cieszyłby się Puchar Narodów Afryki a w Polsce skoki, zwłaszcza że nie ma transmisji w TVP.

  • faucha bywalec

    Wy tu gadu gadu a Simon Ammann podał informcję, że po Soczi kończy karierę. Newsa usłyszałam w radiu i aż serce zamarło jak pomyślałam, żę po 2014 nie będę oglądać uśmiechniętej twarzyczki Simona po oddanym skoku:/

  • pawelf1 profesor
    Krecik

    Boże , czy ty nie rozumiesz ,że ta ramówka która jest dbierana w Polsce jest emitowana na cały obszar na jakim jest dostępny erosport i nazywa się Eurosport International . To nie jest wersja produkowana na Polskę . W innych krajach mających swoje wersje dostępne są obie wersje równolegle ...... tak więc nie będą na wersji narodowej dublować transmisji wersji międzynarodowej .. dlatego dają skoki . My niestety jeszcze swojej wersji się nie dorobiliśmy .....nie wiem od czego to zależy ....... może od odpowiedniej ilości sponsorów związanych z Polską chcących się reklamować na terenie naszego kraju przy okazji "takich skierowanbych tylko na Polskę transmisji"

  • pawelf1 profesor
    monia

    Nie ma czegoś takiego jak "polski eurosport" ... jest międzynarodowy eurosport pod który podczepiona jest ścieżka audio z polskim komentarzem .....Niemcy ., Anglicy i Francuzi mają swoje wersje uwzględniające ich preferencje ale pewnie to dodatkowo kosztuje ... Na międzynarodowym eurosporcie program jest najbardziej uniwersalny i tam zreguły są większe imprezy takie jak Mistrzostwa Afryki .....w Afryce też jest ta stacja oglądana......

  • fankuba88 doświadczony

    Mam do was pytanie.Czy znacie kraj, w którym człowiek,który nigdy nie komentował zawodów sportowych(Kurzajewski) jest wybierany na najlepszego komentarora sportowego?Gdzie jest taki kraj?To chyba tylko w Polsce możliwe

  • Krecik doświadczony

    Może polski Eurosport dostarcza za mało kasy z Eurosport Playera, i to jest celowe zagranie aby trochę z niego zarobić. Bo ci, którym się szukać w necie transmisji w obcojęzycznych kanałach, lub nie będą mieli takiej ochoty, kupią transmisję na Playerze. Proste

  • monia stały bywalec

    http://tv.eurosport.fr/ w programie eurosportu francuskiegio skoki są tam nimi się nikt nie interesuje w programie eurosportu Polskiego skoków nie ma mimo że w Polsce ten sport jest popularny komuś chyba się w głowie pomieszało nawet na angielskim eurosporcie 2 będą !

  • Krecik doświadczony

    Brytyjski eurosport 2 pokaże skoki. Tu macie link do transmisji w necie:

    http://nowwatchtvlive.com/2011/07/ online-british-eurosport-2-hd-channel-watch-eurosport-2-stream/

  • monia stały bywalec
    szopka w eurosporcie

    Najbliższy weekend na olimpijskiej skoczni w Dolomitach zapowiada się bardzo ciekawie. Odbędą się tam dwie kolejne imprezy z cyklu Pucharu Świata. Niestety nie pokaże ich w Polsce Eurosport, ale pozostaje Eurosport Player. Natomiast nasza stacja będzie transmitować kwalifikacje w piątek.
    W piątek o godzinie 18 w Eurosporcie bezpośrednia relacja z kwalifikacji.

    Po raz pierwszy od bardzo długiego czasu nasza stacja nie będzie za to w otwartym kanale bezpośrednio pokazywać konkursów. To wszystko jest spowodowane tym, że w czasie rozgrywania zawodów, a więc w sobotę o godzinie 16 i o tej samej porze w niedzielę w naszej ramówce znalazły się inne pozycje.

    W sobotnie popołudnie w Eurosporcie będzie pokazywany ćwierćfinał Pucharu Narodów Afryki Zambia - Angola, a w Eurosport 2 spotkanie Bundesligi Schalke - Mainz.

    Dzień później natomiast kolejny ćwierćfinał PNA w "jedynce", a na "dwójce" mecz Freiburg - Werder.

    Mamy jednak dobrą wiadomość. Oba konkursy będzie można śledzić w Eurosport Player NA ŻYWO. Na eurosport.pl pojawi się relacja tekstowa.

    Na dodatek retransmisje obu konkursów w dniu ich rozgrywania o godzinie 23.30 w Eurosporcie. Zapraszamy!

  • Krecik doświadczony

    Wolą pokazać murzynów grających w nogę. Ciekawe co bardziej opłaca im się puścić, skoki czy Puchar Afryki... Trzeba poszukać streamów w necie na eurosport 2 niemiecki lub angielski, albo może na RAI Sporcie będzie transmisja, lub ZDF

  • anonim
    dukpy

    Za dużo kasy frajerzy wydali na euro i oszczędzają. Nadal liderują pokazując skoki i o. To jest debilizm. Co oni myślą, że jak oni nie pokażą, to ktoś będzie ich błagał na kolanach? Znajdzie się na necie linka i gotowe. Jak tak bardzo chcą to wcale nie będziemy ich oglądać. Co za chory naród. Jak można pomijać takie wydarzenia? TVP FRAJERZY!

  • monia stały bywalec

    sportlemon.tv napewno będzie transmitować z eurosportu angielskiego więc można oglądać lub na ZDF aTVP niech dalej zaprasza do studia flegmatyka Wilkowicza który tyle zna się na skokach co ja na szachach dośc Panowie z TVP robienia farsy!

  • anonim
    @pavel

    Eurosport i TVP to nic. RAI Sport w tym czasie co jest 1 konkurs w Predazzo woli pokazać... powtórkę PŚ pań w skokach. Też z Predazzo. Eurosport tego dnia pokaże na żywo konkurs pań w Hinzenbach ale w innych godzinach. Kto by przypuszczał że w najbliższym czasie skoki pań będą dla TV ważniejsze.

  • anonim

    nierozumiem waszej frustracji wlaczcie sobie eurosport pan Marek jest bardzo kompetentny w tym co robi szaram pieprzy ciagle o niesamowitym konkursie w planicy w 2005 roku pogoni malysza za jacobsenem i o irim raszce jakims, dno totalne . pan marek rzdzi !

  • anonim

    Zacznijmy od tego, że Eurosport jest międzynarodowy i dlatego pokazują MNA, z resztą bardzo ciekawa impreza, a nie skoki. To jest stacja prywatna i pokazuje co im się tylko żyw nie podoba.

    Inna sytuacja jest z TVP, zapewne jakby olali to całe pseudo-studio, to by im kasy starczyło na zawody, ale oni wola utrzymywać tego Kurzajewskiego.

  • anonim

    @kibic

    Weż sobie przeczytaj wywiad z p.Szturcem a dowiesz się jak sukcesy tylko jednego zawodnika na taką skalę jakie miał Adam napedzają koniunkturę.
    Dziwisz się, że głównie to jego pokazywali ?
    Przecież dzięki jego sukcesom w tym sporcie była ogromna oglądalność skoków, kiedyś nie transmitowano wszystkich konkursów PS odkąd nadeszły sukcesy Adama zaczęli wszystko transmitować.
    Na jego sukcesach wszyscy zyskali, zarabiali , powstały skocznie w Wiśle i Szczyrku mamy młodzież, która idąc w ślad za Adamem zapisali się kiedyś do klubów, dlatego ten, który napędza to wszystko, przyciąga tłumy, sponsorów jest i będzie zawsze najwięcej pokazywany.
    Adam zakończył karierę ale niestety nie w pełni pewni ludzie wykorzystali malyszomanię a można było zrobić o wiele wiecej, żródło uciekło , kasa się kończy i póki nie znajdzie się następny, który wygra TCS czy zostanie Mistrzem Swiata TVP nie będzie mieć kasy.
    To smutne ale takie są fakty.
    Jedna Kowalczyk przez ostatnie kilka lat sama zrobiła tyle, że można by wybudować kilka luksusowych willi a u nas nie ma nawet porządnych tras biegowych tylko musi wyjeżdżać za granicę aby trenować.
    Póki ona ma wyniki to i transmisje z biegów będą tyle, że w jej dyscyplinie jest gorzej niż w skokach .

  • anonim
    coo?

    dobrze ze od paru lat i tak ogladam na eurosporcie. tam mam przynajmniej w hd, jakos 1/tvp sport jest zenujaca a na tvp hd w czasie skokow daja jakies zalosne seriale...pewnie, zabierzmy sport i wsadzmy kolejna tandetna telenowele

  • olenkus9 początkujący
    -

    jestem zażenowana tym co wyrabiają! jak tak dalej pójdzie to wogule nie będą transmitować skoków bo powiedzą że oglądalności wogule nie ma! a retransmisje na eurosporcie niech sobie wsadzą w tyłek!
    pokazują tylko brak szacunku do widza!

  • anonim
    kibic

    brawo jestem z tobą I to samo uważam...Ja napisałem....wy też piszcie http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt zażalenie i informujcie tvp ile ludzi czeka na transmisje

  • anonim

    Ale czy skoki to tylko Małysz?
    Ja nie ogladalem skokow dla Małysza tylko dla wszystkich a po mtej wypowiedzi wychodzi ze dla TVP istnial tylko Małysz a reszta juz nie.
    Przypomne sobie relacje z Zakopanego chocby rok temu, wszystko pod Malysza, nawet kamery pokazywaly w oknal wchodzacego Małysza na skocznie, a zapominano o innych.Dobrze ze Stoch wygral i o sobie przypomnial.Ale jak widac sukcesy Stocha nie wiele daja.Gdyby teraz dalej skakal Malysz jestem rpzekonany ze transmisje ze wszystkich konkursow by byly.Nawet jakby mu sie juz nie powodzilo na skoczni i by skakal slabo to i tak by byly bo w koncu skacze Malysz.
    Druga sprawa to jestem ciekaw czy redaktor Kurzajewski potrafil by wymienic zawodnikow kadry A i mlodziezowej? Jestem jakos dziwnie pewien ze nie.Przeciez ten czlowiek nie wiedzial kto to jest Krzysztof Leja rok temu i to jest profesjonalizm?
    To samo ta nedzna pomylka gdzie Niemena pomylil z Miloszem.Za to pewnie znal kazdy zaulek domu Malysza i kazdy jego garaz.To jet wlasnie profesjonalizm w TVP.To samo juz do znudzenia gadal "weekend z Adamem Małyszem" innych olewajac.Nawet chyba gdy Stoch zaczal odnosic sukcesy.Dlaczego w TVP nie podaje sie wynikow Pucharu Kontynetalnego? Dlaczego w tych rozmowach prowadzonych nie rozmawia sie o mlodziezy w skokach i zawodnikach zaplecza.Gadalo sie tylko o Malyszu a teraz o Justynie Kowalczyk.Nawet o Stochu sie tyle nie gada w tym studiu niz o Kowalczyk.Dlaczego z raz nie zaprosili do studia skoczka narciarskiego, nawet Marcina Bachledy czy SKupnia bym chetniej posluchal od jakiegos kudlacza z Rzeczpospolitej czy mistrza innej dyscyplin np Tomasza Golloba i nnego "znawce skokow narciarskich".
    I wyszlo jak TVP kocha skoki narciarskie.Wy kochaliscie Malysza a nie skoki narciarskie.Taka prawda.

  • Michal_Ski bywalec

    http://liveboks.pl/mecze-na-zywo/stale-kanaly-na-zywo-24h/eurosport2-en/

    tu jest Angielski Eurosport2

  • pawelf1 profesor

    Niemcy i Anglicy mają swoje wersje eurosportu .Dokładają coś kasy i transmitują czasami to co ich interesuje bardziej . Tzw polski eurosport to eurosport międzynarodowy tylko z polskim komentarzem dlatego transmitują to co zaplanuje centrala z Francji . A oni mają Puchar Afryki i 2bundesligę (eurosport 2)..........a to są transmisje z sztywną ramówką .... widać Fis nie zależało by trochę zmienić porę rozegrania konkursów ....przecież wiadomo było o mistrzostwach Afryki od dawna ....

  • pepeleusz profesor
    @pawelf1

    długie transmisje i brak transmisji w najważniejszym momencie w historii TVP:
    1.Igrzyska lecą non stop, ale podczas Sydney raz w niedzielę wymyślili jedyną niemal dwugodzinną przerwę na msze czy coś. W tym czasie zloty medal wywalczył Ziółkowski.
    2.Igrzyska w Lillehammer też transmitowali niemal non stop. Przez 16 dni wyszło może z 3 godziny przerw ciagłości relacji pomiędzy przejściami między jedynką a dwójką. Od wielu miesięcy przed IO znany był fakt że naszą jedyną realną szansą medalową jest Jaromir Radke w biegu łyżw szyb.na 5 km. Jedna z przerw przypadła na co ? Akurat na 5 km. Tuż poza kończeniu biegu jak by nigdy nic odtwqorzyli trzy pary z tego biegu bez uprzedzenia że to retransmija, a zdenerwowany Babiarz zapodał że to będzie łyżwiarstwo figurowe.

  • aaa stały bywalec

    I bardzo dobrze ze nie pokazuja skokow !Jak maja w tak slaby sposob przeprowadzac transmisje i wciskac kibicom kit jak to jest dobrze i wspaniale za pomoca ust pola i wkurzaja,szarana tylko po to zeby nie tracic ogladalnosci to lepiej niech nie pokazuja! A najgorszy jest ten gosc co im skoczek blizej progu tym coraz szybciej i głośniej nadaje jak jakis "kalasznikow"
    Albo te jego triple:
    "To jest jego obiekt, to jest jego skocznia, to jest jego mamut "
    "Jeszcze, jeszcze, jeszcze trochę "

  • Lestek weteran
    -

    Szczęsny to taki komentatorski Zdzisław Podedworny. Ich fachowość i przebiegłość jest ogólnie znana i opisywana, a do tego mają wyjątkowe szczęście - jak przy Podedwornym można być pewnym niekończącej się serii porażek (jak wpadnie jakiś gol z przodu, to i tak dobrze!), a odkąd pan redaktor zajmuje się skokami z budki komentatorskiej, do tej pory ani razu (!) Polak nie wygrał konkursu PŚ.

  • anonim
    monia

    Bo piłka nożna jest popularniejsza. Ale w sumie Eurosport to telewizja europejska i w wielu krajach puszczają jednocześnie to samo. Nie patrzą tylko na polaków. Piłka Nożna o wiele bardziej popularniejsza jest od skoków. Pomyśl

  • anonim

    "W TVP zawsze nie było profesjanalizmu... tam się zatrudnia wedle jakiś układów ..a to partyjnych ..a to kolezeńskich ... profesjonalizm ...? To ostatnia rzecz brana pod uwage ."

    pawelf1 cos mi sie przypomina. Otoz pan nieszcesny zanim zostal komentatorem to przychodzil do studia tv jako ekspert skokow narciarskich innego medium i po jakims czasie na nieszczescie kibicow zostal zatrudniony tam jako komentator.

  • anonim

    bez przegięć to już kolejny raz, to że Małysz skończył karierę to już nie będzie nic transmitowane!chciałam dodać że teraz są bardziej interesujące ponieważ Kamil Stoch jest w świetnej formie i jest komu kibicować TVP powinno transmitować każde zawody pucharu Świata tak jak to było dawniej są jeszcze tacy którzy od skoków się nie odkleili i w dalszym ciągu chcą oglądać skoki

  • pawelf1 profesor
    Tak się wkurzyłem.....

    W TVP zawsze nie było profesjanalizmu... tam się zatrudnia wedle jakiś układów ..a to partyjnych ..a to kolezeńskich ... profesjonalizm ...? To ostatnia rzecz brana pod uwage . Wywiady , zwłaszcza w końcówce zawodów
    to ich znak ropoznawczy... Napisze tu o dwóch rzeczach ( może ktoś pamięta) które zrobiła TVP ,a po których wręcz osłupiałem ...
    Pierwsza to przerwanie transmisji z finału ligi koszykarskiej na dziesięć minut przed końcem ( finał ,6 mecz ,decydujący) i to w sytuacji kiedy Tvp nastawiła się na koszykówke i transmitowała na żywo po dwa trzy mecze w tygodniu......To było parę lat temu i to był niezły skandal . W normalnej telewizji poleciały by głowy .....
    Drugi to halowe ME w lekkiej atletyce zdaje się że w Budapeście . Polacy zdobyli wtedy w jednym dniu m.in 4 złote medale . Mimo ,że telewizja transmitowała całą impreze , wiadomo było o naszych szansach na medale i znane były pory rozgrywania finałów to jakiś idiota tak zaplanował przejścia z jedynki na dwójkę i na odwrót że zawsze w czasie trwania tych finałów trwały reklamy . Między innymi podczas niesamowitego biegu po złoto Czapiewskiego na 800m. Oczywiście po reklamach było studio i jakiś redaktorzyna dyskutował z gościem ( gośćmi) o szansach w finale który właśnie się skończył i którego wyniki już wszyscy znali ,( także ci w studio ... co było nawet widać .........) koszmar kibica i to tak trzy razy .... pokazali na żywo tylko sztafetę 4x400 tyko dlatego że była na końcu i nie dało się już niczego spiep...ć....Oni po prostu nie mają żadnego wstydu , jakieś zwykłej ludzkiej przyzwoitości....

  • Hirschberg bywalec

    To było do przewidzenia. Małysz zakończy karierę, a skoki narciarskie w Polsce zaczną toczyć sie po równi pochyłej...

    Jeszcze parę lat a transmitować będą wyłącznie TCS czy inne imprezy okolicznościowe. Tak jak przed sezonem 2000/01.

  • asd weteran

    dlaczego? bo wazniejsze sa pensje dla zawsze potrzebujacych dyrektorow, prezesow, gwiazdeczek, prezenterow, liczone w setkach tysiecy. zapraszam by dodatkowo wspomoc ich mizerne oszczednosci zaplaceniem abonamentu - buhahaha :D

  • HKS profesor

    Nie wiem jak trzeba być ograniczonym, żeby coś zarzucać prywatnej telewizji... Eurosport to sobie może transmitować snooker i tenis 24/24, bo to jest ich sprawa, a TVP dopóki nie zostanie sprywatyzowana i odchudzona, to powinna się chociaż nie kompromitowac....

  • Jimi początkujący
    eurosport

    Na szczęście mam eurosport i nie mam problemu z oglądaniem transmisji. Poza tym na eurosporcie dużo lepszy komentarz, nie ma Tajnera, który na komentowaniu zna się jak wilk na gwiazdach i Szczęsnego który dopiero uczy się "fachu". Jedynym minusikiem jest fakt, że na eurpsporcie są króciutkie przerwy na reklamę podczas transmisji.. ale w tym momencie bije tvp na głowę!

  • pepeleusz profesor

    @Fanka - z tymi przeszkadzającymi wywiadami w trakcie konkursu to słuszna uwaga
    @kolo- pokazywqanie wszystkich biegow kobiecych jest trudno wytłumaczalne w porównaniu z selektywnym pokazywaniem skokow. Przecież np z góry było wiadomo że Kowalczyk nigdy nie strtuje w dusseldorfie a transmija leci.

  • Lestek weteran
    @ Ducholuszka

    Kiedy Stoch wygrał pierwszy raz LGP (2007) dekorację i hymn pokazali, inna sprawa, że chyba Kurzajewski z Tajnerem gaworzyli wówczas prawie wyłącznie o Małyszu.

  • anonim

    Zawody ktore opuszcza kowalczyk pokazuja dodajmy tu ze nie ma tu zadnej innej polki a jak juz jest to kompletnie sie nie liczy w rywalizacji o dobre miejsca. natomiast skoki w ktorych wystepuja polscy skoczkowie i zdobywaja punkty w PS. a Kamil Stoch w kazdym konkursie walczy o podium nie pokazuja.... i taka jest polityka tvp ! brawo dla nich!

  • obserwator doświadczony

    ONI WOLA WYSLAC JAKIEGOS REPORTERZYNE NA RAJD DAKAR KTORY TRWA PONAD 2 TYG TYLKO PO TO ZEBY POKAZYWAC 3 MINUTOWE KRONIKI PO SPROCIE PO WIADOMOSCIACH ALBO
    JAK MALYSZ JAK PRZEKRACA KLUCZYK OD SAMOCHODU I WJEZDZA POD GORKE NIZ STOCHA KTORY STAJE NA PODIUM PS. FALSZYWY PRZYJACIEL SKOKOW NARCIARSKICH. W OGOLE TA TV TO NIE KOJAZY SIE Z NICZYM DOBRYM. TYLKO Z SAMYMI WPADKAMI A TO SPOZNIENIE NA TRANSMISJE, PRZERYWANIE JEJ W NIEODPOWIEDNIM MOMENCIE,KIEPESKIMI ARCHAICZNYMI KOMENTATORAMI I EKSPERTAMI , 2 MIN STUDIEM PRZED I PO WYDARZENIU SPORTOWYM. KROTKO MOWIAC DZIADOSTWO!

  • Ducholuszka początkujący

    W sumie mój komentarz i tak niewiele wniesie, bo wszyscy uważamy to samo, ale muszę wyrzucić z siebie frustrację.

    Brak transmisji z Sapporo mogę zrozumieć, bo po pierwsze pora poranno-nocna, po drugie zazwyczaj rzeczywiście obsada była kiepska. Ale innych konkursów nie pojmę.

    1. Tłumaczenie się brakiem oglądalności wydaje mi się śmieszne w zestawieniu z wiadomościami sportowymi sprzed kilku dni, w których pan Kurzajewski przechwalał się ogromną ilością widzów przed telewizorami w trakcie transmisji z Zakopanego. Fakt, że te skoki ogląda pewnie więcej ludzi niż dowolny inny Puchar Świata, jednak nie uwierzę w to, że z 5 milionów oglądających za tydzień robi się 0,5 miliona. 0.o

    2.Druga sprawa - chyba nie miałam halucynacji kiedy widziałam tłumy na Wielkiej Krokwi? Czyli ktoś się tymi skokami jednak interesuje... (no chyba że tvp uważa, ze wszyscy ci ludzie przyszli po to, żeby zobaczyć pod skocznią Małysza ;]).

    Tvp od zawsze promowała tylko i wyłącznie Małysza, wielokrotnie zdarzało się, że nie pokazywano do końca tabeli z wynikami, a i komentatorzy nie podawali miejsc wszystkich Polaków. Kiedy Kamil po raz pierwszy wygrał konkurs LGP to przecież nawet dekoracji i Mazurka nie pokazano, bo i po co, przecież to nie Małysz... I chyba naszej kochanej telewizji wydaje się, że cała Polska olewa wszystko, co nie jest Małyszem, tak jak od lat robi to ona sama.

  • anonim

    I jeszcze powiem, że to jest skandal, że transmitowano np. komercyjną imprezę "skoki do celu"; wtedy przez pogodę zawalała się całą ramówka, nas mistrz walnął focha i w związku z tym dalej próbowano to ciągnąć, choć ramówka waliła się jeszcze bardziej (ostatecznie zawody nie odbyły się), natomiast rywalizacja w Kliengenthal, gdzie polscy skoczkowie w poprzednich sezonach odnosili tak duże sukcesy mają nie mieć transmisji w telewizji publicznej...

  • anonim

    Pisać zawsze warto. Jest to forma nacisku i demonstracji niezadowolenia. Choćby musi się do tego tvp ustosunkować. Wtedy np. w wywiadzie krótkim dla Ski Jumping mogą powiedzieć to, że to już nie czasy Małysza. A redaktor z portalu na to odpowiedzieć wynikami oglądalności (skoro lato pokazują...) , że tvp była zadowolona, że Stoch osiąga sukcesy, więc jest okazja do budowania rynku, oraz można poszperać jakie są rzeczywiste koszty i jak się mają w stosunku do oglądalności i innych wydatków tvp. "Nie pisać i tak was oleją" to jest skandaliczne. Ktoś próbuje spacyfikować was sprzeciw jako klientów TVP i obywateli (to jest tv publiczna). Nie dajcie się! Tych zawodów nie puszczą, ale jeśli idzie o robienie takiego numeru w przyszłości to już będzie im trudniej.

  • skokib doświadczony

    Zgadzam się, że jeśli chodzi o konkursy w Sapporo to bark transmisji z nich jeszcze jakoś można zrozumieć,ale brak transmisji z Harrachov, z Predazzo czy Klingenthal to już lekka przesada. Bo nie sądzę by miały mniejszą oglądalność od pozostałych. A znowu jeśli weźmiemy pod uwagę konkursy w Harrachovie czy Klingenthal wypadające w inny dzień tygodnia niż sobota czy niedziela i będzie mniejsza oglądalność z tego powodu to według tej zasady nie powinno być transmisji także z konkursu w Trondheim(8.03), który wypada w czwartek czy z piątkowego(16.03) konkursu w Planicy. A jednak TVP planuje transmisję z tych konkursów.

  • skoki550 początkujący
    DO TVP

    TVP
    Zrozumiałbym wasze decyzje pod jednym warunkiem
    -Gdyby nie było wyników w Polskich skokach tzn, że raz na jakiś czas jakis Polak w 30.
    Ale Stoch zajmuje znakomite 5 miejsce z 6 podium sezonie w tym jedna wygrana plus w miare regularnie punktujący Żyła i młodzi zawodnicy zdobywający punkty typu Kot ,Miętus, Zniszczoł. Więc nie wiem co robi TVP może sami sie nie spodziewali az takich wynikow po zakonczeniu kariery Adama?
    Jak już Poldek promuje Kamila aż tak to niech zadba o transmisje wszystkich konkursów w PŚ a nie ,że około 1/3 konkursów brak.

  • marcin87 początkujący

    A widzieliście jaki ciekawy jest program TVP sport na sobote w czasie kiedy rozgrywany bdezie konkurs^^ takie programy i emocje sportowe ogladalnosc beda mieli.....

  • monia stały bywalec

    pawelf1 napisz to do TVP http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt

  • anonim

    Czy TVP jest telewizją komercyjną, że martwi się o oglądalność? Telewizja publiczna ma chyba inne cele (jakaś tam misja), a ci ci piszą, że ludzie nie płacą abonamentu niech sobie uświadomią, że są tacy, którzy jednak opłacają abonament i oni mają prawo być wkur...

  • anonim
    dlaczego nie bedzie transmisji z najblizszej soboty z zawodow

    TVP!dlaczego to robicie to ze adam malysz juz nie skacze to nie znaczy ze ktos skokow nie oglada!tym sposobem juz tvp jeden nie bede ogladal!kopoje sobie polsat i bd ogladal na euro sporcie a wam mam juz gdzies

  • anonim

    Racja.

    Już nie wspomnę, że TVP-1 zanim zacznie transmisję to często wchodzą na antenę kiedy skoczył skoczek nr 5 czy 6 ....
    Po skokach naszych zawodników na dole stoi jakas tuba z TVP przeważnie jest to Heller i zaczynają przepytywanie naszych jak im się skakało a wt ym czasie leci konkurs.
    Normalne pierdoły robią na antenie od jakiegoś czasu ja rozumiem zrobić wywiad ale po zawodach lecz nie w trakcie trwania serii.

  • anonim

    @monia ma rację.

    To wy wprowadzacie zamęt odnośnie transmisji na euroisporcie.
    http://tv.eurosport.pl/tvschedule.shtml
    Toi link do programów, prosze mi pokazać gdzie tam jest NA ŻYWO o godz.16.00 , konkurs z Val Di Fiemme, gdzie ?
    Bo to co tam podają to są powtórki z kwalifikacji z piątku/ 60 minut/ i na euro normalnym i na euro 2.
    Na dziś nie ma transmisji w sobotę.
    W niedzielę będzie już na tvp-1.

  • pawelf1 profesor
    Chcecie mieć bardzo dużą oglądalność......

    To zróbcie PROFESJONALNE transmisje i zatrudnijcie PROFESJONALNYCH dziennikarzy......Wtedy nawet bez wielkich sukcesów Polaków skoki się dobrze sprzedadzą.....Zwolnijcie kretynków -dziennikarzy pokroju Kurzajewskiego i czy innych antyprofesjonalistów . którzy w przerwach między PŚ nie potrafią zajrzeć do wyników COC czy wogóle sprawdzać co się w skokach dzieje....Dla was problemem jest nawet zaplanowanie transmisji ,studia i reklam tak by na siebie nie zachodziły co zresztą doprowadza kibiców do białej gorączki......Kolesiowskie towarzystwo---zero profesjonalizmu....Jak sobie przypominam te wszystkie numery TVP wobec kibiców ,nie tylko skoków, to się włos jeży....Gdyby ci ludzie mieli choć odrobinę przyzwoitości to ....... szkoda gadać ....rzadnej , rzadnej przyzwoitości.... Kolesiostwo i syf....

  • Cris początkujący

    Szczerze mówiąc osobiście nie oglądam skoków w TVP. 100 razy wole Eurosport ze względu na komentatorów. A poza tym TVP zeszło na psy co pokazał brak transmisji Sapporo i te idiotyczne reklamy o abonamencie. Oni wolą pokazać Klan i Plebanie bo ludzie o 16 chcą oglądać serial ,a nie skoki (ich rozumowanie). W Eurosporcie też często powtarzają różne rzeczy, ale na żywo jest zawsze. Brak transmisji w Val di Fiemme nie robi różnicy. Można wejść na neta na stronę różnych transmisji na żywo np. meczenazywo.pl i oglądnąć

  • anonim
    Transmisja TVP

    A kto każe TV transmitować na żywo skoki z Japonii. Wystarczyłaby powtórka, której również nie było. A po drugie to mam w du...pie oglądalność TP, przecież to telewizja misyjna żyjąca z abonamentu a nie komercyjna utrzymywana z reklam.

  • sopel bywalec
    monia

    Nie rozumiesz, że "Ty i Twoja rodzina" a "ogół widzów TVP" to dwa różne pojęcia? Powtarzam, co do Sapporo rozumiem decyzję, oglądała by to garstka zapaleńców, i pewnie faktycznie byłoby to nieopłacalne, ale to tłumaczenie nijak ma się do VdF.

  • monia stały bywalec

    ale np w sobotę nie będzie transmisji w eurosporcie tylko retransmisja więc zostaje ZDF lub Rai sport ale tam dopiero od 16:50 jest transmisja a TVP jak by to pokazała to byłaby duza oglądalność skoro nie ma w Eurosporcie

  • anonim
    monia

    Mode na Sukces dobre:D Owszem oglądam skoki ale nie pluje się że nie ma w TVP zawsze jest Eurosport i Internet gdzie można obejrzeć.
    Komentatorzy z TVP nie są zbyt dobrzy już lepsi z JURO.

  • anonim
    monia

    A co mnie obchodzi ile osób u cb oglądało,ważne że w Polsce mała garstka osób oglądała by skoki w nocy.
    Masz pretensje do TVP dlaczego?przecież to nie sportowa telewizja żeby puszczali skoki dla twoich zachcianek. A jak już coś to jest Eurosport transmisje skoków bardzo dobre i komentatorzy na poziomie nie to co ci z tvp.

  • anonim

    Ja napisałem....wy też piszcie http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt

  • monia stały bywalec

    W niedzielę zamiast skoków będzie Hit telewizyjny na jedynce inwazja pytonów oh jaki wspaniały program to będzie, pewno padnie rekord oglądalnośći już idę kupić czipsy i Colę żeby zasiąść prze telewizorem i to oglądać !

  • sopel bywalec

    Sprywatyzować TVP i będzie po problemie:). Poza tym, ciekawe, ilu z tych wszystkich, co nawołują do nie płacenia abonamentu (albo co piszą, że już go nie będą płacić) do tej pory go płaciło;-)

  • monika_12345 początkujący

    i co Wy im chcecie napisać ? dajcie nam skoki jesteście telewizją publiczną od czego jesteście ? to dostaniecie odpowiedz "jest nam bardzo przykro, ale w związku ze śmiercią Ryszarda Lubicza z naszego kultowego serialu "Klan" nie stać nas na relacje skków narciarskich, gdyż tanią rozrywkę dla tepych mas ogląda o wiele więcej osób niż coś porządnego tak jak np relacje sportowe, czy dobre filmy, wolimy zarabiać na idiotach niż na porządnych ludziach" : )

  • monia stały bywalec

    Dawo no z tymi biegami to przeginaj Kurzajewski w studiu zamiast gadać o skokach to podnieca się Kowalczyk biegi puścili nawet jak Polacy nie startowali w sprintach a od początku Kowalczyk gadała że nie wystąpi w nich ale TVP nawet sztafetę puści żeby Jóżwik się wykazał ja biegów wogóle nie oglądam a skoki tak!

  • abdullak bywalec
    pokrętna ideologia

    jeżeli można jeszcze zrozumieć to tłumaczenie odnośnie opłacalności transmisji zawodów z Azji o 2.00 w nocy (ale 8.30 to nie jest raczej jakaś kosmiczna pora), to brak transmisji z Predazzo już całkowicie nie. Z tego co wiem Włochy leżą w Europie, nie w Azji i nie ma różnicy w czasie wynoszącej parę godzin (jeżeli się mylę to proszę o wyrozumiałość), więc oglądalność nie byłaby mniejsza niż np. w Kulm, skąd transmitowano zawody. TVP -po prostu żal.

  • monia stały bywalec

    tu jest kontakt do TVP trzeba wejść i napisać do nich http://www.tvp.pl/o-tvp/kontakt

  • anonim

    Biegi puszczają w dzień w dzień ja tam nie przepadam za biegami ale szanuje biegi i Kowalczyk ale dlaczego biegów nie opuszczą tylko mamy my ucierpieć.....denerwyje mnie to gdy na tvp jest studio przed skokami a cały czas klepią o biegach...więc ja sie pytam co ja biegi włączyłem czy skoki..paranoja

  • Wojtek bywalec
    Przesada jak nic!

    To jest już nie w porządku nie można mówic że jak skakał Adam Małysz że były pieniądze na transmisje . Rozumiem Sapporo taki czas o 8.00 konkurs a drugi o 02.00 w nocy to jeszcze rozumiem . Ale żeby Predazzo opuściła to jest już skandal ! W końcu płace za telewizje i czego nie mogę oglądnąc tego co chce !

  • monika_12345 początkujący

    to co robi z ludźmi TVP nie mieści się w głowie. namawiają do płacenia abonamentu, organizują "promocje " wykup na trzy miesiące jeden dostaniesz gratis, czy jak to tam było : ) ludzie płacą i co? g.... z tego mają. a jeszcze niedawno była taka reklama w której Szaranowicz opowiadał jak ważny jest abonament, bo dzięki temu mżemy oglądać sukesy polskich zawodników. telewizja publiczna osiągnęła najgorsze dno, z którego już się nie wybije. nie ma szans : ) ja np. osobisicie nie zamierzam płacić abonamentu, bo po prostu nie ma po co. oni sami nie wiedzą co mówią. raz. że skoki są popularne, później że już nie i dzięki temu sami sobie szkodzą. niech się sami zdecydują czego chcą. a my prawdziwi kibice znajdziemy transmisje skoków zawsze i wszędzie bez łaski tvp : )

  • monia stały bywalec

    niedawno Kurzajewski mówił jaką to wielomilionową oglądalność mają skoki więc dlaczego twierdzą że skoki są mniej atrakcyjne kto mówi prawdę w końcu myślę żę TVP strzeliła sobie samobója bo napewno po sobotnim podium wielu ludzi by się obudziło w nocy i to oglądało tak jak ja!nawet RAI sport transmitował skoki mimo że włosi mało sie obchodzą skokami a w sobotę będą transmitować od 16:50 na rai sport 1 pewno zdf też pokaże a TVP potrafiło wykupić biatlon na sobotę i pokazać na TVP sport to jest śmieszne to że jeden konkurs pokaża a 2 nie a Klingental też olali chociaż wiedzą że Stoch tą skocznie uwielbia i napewno na niej będzie dobrze skakał!trzeba pisać do nich i im uświadomić że tak się z kibicami nie postępuje a jak pisałam meile przed Sapporo czy będzie transmisja odpowiedzi nie dostałam!jestem oburzona postępowaniem TVP!

  • anonim

    @namek

    Gdzie tam masz na żywo i o godzinie 16.00 bo o tej godzinie jest konkurs w sobotę transmisję ? Bo ja nie widzę.
    O 23.30 to jest retransmisja kwalifikacji z piątku / 60 minut/ to nie zawody.
    Chyba, że do soboty im się coś odmieni bo w komentarzach na stronie eurosport pod artykułami o Kamilu ludzie pytają o to samo.

  • anonim

    Oszczędzają bo muszą zatrudniać nowych "profesjonalnych" dziennikarzy.
    Muszą się pokazać w telewizji, żeby powiedzieć kilka interesujących zdań na temat powtarzanego już kilkakrotnie serialu lub filmu. Jeżeli skoki to tylko Adam Małysz to gratuluję poczucia humoru. Niech żyje telewizja!

  • karla* początkujący
    to jakaś paranoja!!!

    Polscy kibice udowodnili w Zakopanem, że pomimo zakończenia kariery przez Adama nadal kochają skoki! więc tłumaczenie TVP jest bezsensowne! w latach gdy skakał Adam, też bywało różnie z oglądalnością, ale zawsze były transmitowane zawody, a teraz co...:( no tak skończyła się przysłowiowa skarbonka i po co się mają wysilać:(
    TYLKO ZAPOMINAJĄ, ŻE MY CHCEMY OGLĄDAĆ DALEJ NASZYCH NA SKOCZNI, A NIESTETY NIE WSZYSCY MAJĄ DOSTĘP DO INTERNETU, EUROSPORTU CZY ZAGRANICZNYCH KANAŁÓW!

  • pepeleusz profesor

    ,,Szaranowicz ma wiedzę o skokach..."- pisząc takie banialuki @piotr186 daje świadectwo własnej wiedzy....
    Gafa za gafą - w tym ostatnio te skandaliczne bajki o Zniszczole w PK. Ja mam wrażenie, ze ten red. chyba nigdy sam z siebie nie otwierał wyników COC .
    A ile legend było w historii komentowania gdzie wszystko pomieszane było ze wszystkim.
    Np fakty były takie, że swego czasu J.Tepes jako syn słoweńskiej legendy skoków był sam cudownym dzieckim skoków -mega talentem, punkty COC w wieku 13 lat ( prawdopodobnie coś o tym szepnał red do ucha osławiony Jelko Gros - to przypuszczenie).Był też starszy skoczek Bine Zupan, który nie był wielkim talentem, i nie był wbrew pozorom synem innej słoweńskiej legendy skoków choć ma takie samo nazwisko. Tenże Bine Zupan miał jakies problemy z nerką wskutek wypadku drogowego.
    A fakty przedstawione przez komentatora: wersja 1 - wielkim talentem skoków był syn słoweńskiego trenera Zupana, ale jego kariera się zatrzymała bo stracił nerkę w wyniku ciężkiego upadku na skoczni.
    wersja 2 po kilku latach(jak zobaczył J.Tepesa w PŚ)- Jurij Tepes nie ma nerki

  • Janusz J. stały bywalec
    -

    Masakra, że TVP nie będzie transmitować konkursów z Predazzo. Natomiast jeżeli chodzi o Sapporo, moje podejrzenia były słuszne, zakończenie kariery przez A. Małysza, miało decydujący wpływ.

  • kibic_malysza profesor
    aż tak to nie myslałem

    Wiedziałem, że nie wszystkie konkursy z PŚ pokażą bo Małysz zakończył kariere, ale że nie pokażą prawie 1/3 konkursów - to tego się nie spodziewałem. A to, że nie pokażą konkursów z Predazzo...to już zakrawa o kpine! Zawody będą ciekawe z różnych względów - przypmne może jeden, nasi najlepsi obecnie djeje prowadzący PŚ w Zakopanem organizują tam całe przygotowanie i oprawe artystyczną.

    TVP schodzi na psy niestety...

  • Maarten początkujący

    @piotr186

    Szaranowicz ma wiedzę a Rudziński to "niewiedza totalna"? Chyba oglądamy różne transmisje. Szaran emocjonuje się, robi atmosferę - zgoda, ale gaf popełnia MNÓSTWO, o słabszych zawodnikach nie jest w stanie powiedzieć nic ciekawego, czasem odnoszę wrażenie że ich widzi pierwszy raz na oczy. Jest totalnym ignorantem, podczas ostatniej transmisji mówił o Zniszczole, że "po słabych występach TCS pojechał na PK do Ałmat, gdzie odbudował formę". Nie dość, że popełnił błąd, bo Ałmaty były w połowie grudnia, to jeszcze dorobił do tego ideologię! Potrafi pięknie mówić o sukcesach Stocha i wspominać Małysza, ale krew zalewa, kiedy robi to zamiast komentować skok Sinkovca czy Grigoliego. Żyje wspomnieniami o Nykaenienie i Vettorim, co jest dobre na program dokumentalny, a nie transmisję!

  • anonim
    Sobota

    No to cudownie. Spójrzcie co TVP w sobote zamiast skoków będzie emitowało, ja już widze milionową oglądalność...

    Inwazja pytonów Python Wars
    sobota, 4 lutego - 15:55 | TVP 1
    film dokumentalny - Wielka Brytania 2009 | 65 minut

    Pytony birmańskie są jednymi z najpiękniejszych, ale i najgroźniejszych zwierząt na świecie. Od kilku lat gady te w bardzo szybkim tempie rozprzestrzeniają się na Florydzie. Naukowcy nie wiedzą, ani jak tu trafiły, ani ile ich jest. Z badań przeprowadzonych na terenie Parku Narodowego Everglades wynika, że pytony świetnie sobie radzą w tym obcym dla siebie środowisku. Bez trudu upolują każde zwierzę, co jest zagrożeniem dla ekosystemu. Badacze robią wszystko, by powstrzymać inwazję pytonów.

  • anonim

    Że z Predazzo też nie będzie? No bez przesady, ale to co wyczynia TVP to żenada. Manipulacyjne programy, Ryśki z Klanu, Jaka to melodia, a skoków narciarskich już nie puszczą. Nie zapłacę abonamentu żywcem.

  • Narty321 stały bywalec

    Ok, ale większość osób nie ma eurosportu i większość osób nadal ogląda skoki narciarskie, więc jest nam przykro z tego powodu, że nie ma transmisji i, że nie widzieliśmy w telewizji tego jak Kamil staje na podium:( Cóż, jednak ja z tym nic nie zrobię;( Całe szczęście, że w ten weekend biega Justyna, będzie się miało emocje:)

  • anonim
    Sapporo

    Tylko cały czas się zastanawiam, jak to jest, że konkursy w Sapporo 2005, gdzie nie było żadnego Polaka, a konkursy chyba były najgorzej obsadzone w historii, bo z czołówki było max 4-5 to się opłacało transmitować, a konkursy w 2012 roku, gdzie w dodatku jest Polak walczący o wygraną nie opłaca się transmitować?

  • anonim
    ....

    Lepiej płacić po 13000 zł za DZIEŃ (mógłbym zrozumieć takie stawki za miesiąc, ale za dzień... idiotyzm) zdjęć czy czegoś tam niż transmitować zawody... Smutne

  • anonim
    Eurosport i Polsat Sport górą

    Niedługo w TVP 1 i 2 nie będzie już czego oglądać...
    Same serialowe gnioty, bitwy na głosy inne bzdety, no i reklamy, reklamy, reklamy

  • Radek_239 bywalec
    TVP

    To co robi TVP to jest po prostu żenada . Namawiają do płacenia abonamentu tylko ciekawe za co ja im mam płacić ten abonament , Za to , że zamiast oglądać jakiś wartościowy film oglądam M jak miłość ? za to że zamiast promować autorytety ciągle pokazuję się osoby pokroju Dody.Ostatnio TVP bardzo mocno mnie rozczarowało. Nie będę się tutaj wdawał w politykę ale z obiektywizmem politycznym też nie jest dobrze .

    A skoki jak wynika z ostatnich badań wciąż cieszą się dobrą oglądalnością więc kompletnie nie zrozumiana jest ta decyzja .

    W sumie ja i tak ostatnio przerzuciłem się na Eurosport - męczy mnie to ciągłe pompowanie balonika , kompletny brak wiedzy o skokach u komentatorów . Na eurosporcie Pan Marek Rudziński komentuje całkiem fajnie :)

  • asia stały bywalec

    Szkoda, że stac ich na ogromne gaże dla aktorów seriali, czy innych marnych programów "rozrywkowych"... Mogli by w ogóle nie pokazywac PŚ a nie częśc pokazują i się ekstycują a części nie. To tak jakby nie puszczali przez miesiąc odcinków Klanu. Gdzieś czytałam, że oglądalnośc skokó narciarskich spadła tylko nie znacznie w porównaniu z ubiegłym sezonem.

  • kolesio weteran
    Czy jesteśmy dumni z pierwszego miejsca...

    Ciekawe czy jesteśmy dumni z pierszego miejsca w Polsce firmy pod tytułem TVP, w rankingu największej liczby dyrektorów w przeliczeniu na liczbę pracowników. A po takich sytuacjach widać, że pracuje tam mnóstwo kometentnych ludzi którzy po prostu... z zawodu są dyrektorami...

  • Luk profesor
    NIE BEDZIE KONKURSU W PREDAZZO W OGOLE W TV?!

    Mam pytanie, czy sobotni konkurs w Predazzo będzie w ogóle transmitowany? Bo to że nie będzie go na TVP to jest pewne, ale wygląda na to, że nawet na obydwóch Eurosportach może go nie być!

  • j.a. początkujący

    czesio ty chyba sluchasz brzuchem a nie uchem
    eurosport bije na leb tvp w transmitowaniu narciarstwa klasycznego
    chruscicki traci powoli forme ale rudzinski jest swietny
    i w ogole eurosport w wielu dyscyplinach sportu pokonuje polskie stacje

  • anonim
    Davos

    Ty byś tak zrobił? To by ci się to nie opłacało bo każdy konkurs jest na Eurosporcie lub Eurosporcie 2 więc ludzie powoli by się przerzucili na te kanały. A jak sobie TVP wybiera konkursy to będą mieli coraz mniejszą oglądalność

  • anonim
    Ale zonk

    W tym roku akurat obsada była wyjątkowo mocna, no cóż ale w tvp przewidzieli że jak zwykle marnie będą obsadzone japońskie konkursy. Hmm a powód nietransmitowania zawodów sobotnich we Włoszech to... ? Nie mówcie mi że o 16 byłaby słaba oglądalność :p

  • HKS profesor

    Statystyki oglądalności mówią co innego, więc niech nie odwracają kota ogonem. Po prostu Japonia na ogół miała mniejszą oglądalność i zrezygnowali, bo im się to nie opłacało i o to cała filozofia. Rzucać ceny zaporowe za transmisje z PŚ z kombinacji to potrafią, ale już wyłożyć jakieś pieniążki na PŚ to nie bardzo;) Niech się pocałują gdzie chcą, bo zawsze jest niezawodny Eurosport.

    Sprywatyzować to ustrojstwo i będzie spokój.

  • paulka_ammannka bywalec
    świetny sposób ;/

    I w ten oto sposób przyczynią sie do jeszcze mniejszego zainteresowania skokami narciarskimi .... W przyszłą sobotę znów zabraknie transmisji z Predazzo....

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl