LGP w Wiśle coraz bliżej

  • 2012-06-13 00:30

Odbyło się pierwsze spotkanie Komitetu Organizacyjnego Letniej Grand Prix w skokach narciarskich w Wiśle. Podczas weekendu ze skokami w Wiśle (19-21 lipca) na kibiców czekać ma wiele atrakcji.

Karuzela Letniej Grand Prix zacznie się kręcić już w czwartek 19 lipca. W tym dniu skoczkowie narciarscy zapoznają się z wiślańskim obiektem podczas dwóch serii treningowych, a także wezmą udział w kwalifikacjach do sobotniego konkursu indywidualnego. Wieczorem w samym sercu Wisły kibice będą mogli spotkać najlepszych z najlepszych.

"Tradycją stało się już uroczyste wręczenie numerów startowych pierwszej dziesiątce zawodników. Bezpośrednio po kwalifikacjach skoczkowie przejadą do centrum miasta, do amfiteatru" – wyjaśnia przewodniczący Komitetu Organizacyjnego zawodów Andrzej Wąsowicz.

Nieznacznej zmianie uległa godzina rozpoczęcia sobotniego konkursu. Wychodząc naprzeciw prośbie telewizji zawody przesunięto na 17:00. W czwartek i piątek wszystko odbyć się ma zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Sprzedaż biletów prowadzi strona internetowa www.kupbilet.pl. Ceny są znacznie niższe niż w ubiegłym roku. Bilety na miejsca stojące można nabyć za jedyne 25 złotych, miejsca siedzące w sektorach A1 i A4 to koszt 40 zł, natomiast wejściówki do zadaszonych sektorów A5 i A6 z miejscami siedzącymi kosztują 60 zł. Dzieci do piątego roku życia oraz niepełnosprawni w stopniu znacznym wraz z opiekunem mają zapewniony bezpłatny wstęp na zawody. Dla niepełnosprawnych wyznaczono specjalny sektor. Bilety na czwartkowe treningi i kwalifikacje będą do kupienia za 10 złotych.

Już niedługo bilety będzie można też nabyć w sklepie „Wiślaczek”, który znajduje się w budynku Poczty Polskiej przy pl. Hoffa. Bezpośrednio przed imprezą wejściówki dostępne będą też pod skocznią oraz w specjalnie uruchomionych punktach w centrum Wisły. W tym roku ruch na drodze dojazdowej do skoczni w Wiśle Malince nie będzie przebiegał wahadłowo. Organizatorzy zapewniają, że dołożą wszelkich starań, aby kibice bez przeszkód dotarli na zawody. Wyznaczone zostaną specjalne parkingi (szczegółową mapę ich lokalizacji zamieścimy na naszej stronie), a dodatkowo kibice będą mogli skorzystać z dowozu na skocznię z centrum miasta.

Dużym ułatwieniem dla osób pracujących przy organizacji zawodów, trenerów, zawodników, a także dziennikarzy będzie wprowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów. Dzięki niemu po raz pierwszy na zawodach w skokach narciarskich w Polsce listy startowe i wyniki poszczególnych serii będą dostępne w wielu punktach skoczni tuż po ich zatwierdzeniu.

Na kibiców, którzy na żywo będą dopingować najlepszych zawodników na świecie, czeka wiele konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. O szczegółach poinformujemy wkrótce! Fanów skoków narciarskich, którzy nie będą mogli uczestniczyć w zawodach, zapraszamy do obserwowania nie tylko telewizyjnej transmisji z zawodów, ale także obrazu on-line z kamery, która już niedługo zawiśnie na zeskoku wiślańskiego obiektu.

Skocznia imienia Adama Małysza jest już gotowa do treningu. Zakończyły się ostatnie prace kosmetyczne. Poprawione zostało odwodnienie na zeskoku, a nowej murawy nie powstydziłyby się stadiony goszczące piłkarzy podczas Euro 2012. Skocznię codziennie odwiedzają setki turystów, a już wkrótce rozpoczną się treningi skoczków narciarskich – Ukraińców, Słoweńców, a także oczywiście Polaków.

PROGRAM ZAWODÓW:

Czwartek, 19 lipca
15:00 – dwie serie treningowe
17:30 – kwalifikacje

Piątek, 20 lipca
19:00 – seria próbna
20:20 – I seria
21:00 – seria finałowa

Sobota, 21 lipca
16:00 – seria próbna
17:00 – I seria
18:15 – seria finałowa

Alicja Kosman/skoki.pzn.pl


Tadeusz Mieczyński, źródło: skoki.pzn.pl
oglądalność: (9067) komentarze: (125)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • piotr186 profesor
    pavel

    Jakoś z Rosja potrafiliśmy zagrać dobre 70 minut (25 pierwszej połowy i cała druga), Grekami też po za pierwszymi 25 minutami, przyzwoite było ostatnie 20 minut,

    Szkoda jakbyś która z tych akcji z pierwszych 20 minut z Czechami skończyła się bramką to mecz potoczyłby się inaczej...

  • anonim
    @piotr186

    Jakbyśmy byli tak przygotowani jak w pierwszych 20min spotkań, to byśmy z tej grupy wyszli na luzie. Niestety, ale pozostałe 70min, to była żenada, prawie wtopiliśmy z 10 Grekami, przegraliśmy z najgorszą reprezentacją Czech od lat. Punktowo może i będziemy lepsi od Holandii, ale oni mają 2 miejsce na MŚ i jedna wtopa może im się zdarzyć, a sportowo na 100% byśmy z nimi przegrali.

  • piotr186 profesor
    pavel

    Zobaczymy ale mniej punktów od nas mogą mieć i Holendrzy i Szwedzi którzy na razie mają po 0 punktów.

    A na boisku momentami gra Polaków wyglądała naprawdę dobrze, szkoda ze nie byliśmy w grupie drużyny typu Niemcy,Hiszpania,Włochy czy Francja Wtedy byśmy wiedzieli na co stać polska reprezentację, A tka graliśmy ze średniakami, przegrywaliśmy pechowo i nadal nie wiem jaki jest potencjał polskie reprezentacji.

  • anonim

    To była najprostsza grupa ale ze w piłce nożnej jesteśmy buloklepami jak Koreańczycy w skokach...
    Nie wiem czy Dan Patrescu pomógłby naszej reprezentacji, trener reprezentacji kraju ma za zadanie wybranie odpowiednich zawodników oraz obranie właściwej taktyki. Od przygotowania fizycznego są trenerzy klubowi

  • anonim
    @Emil

    No wiem, ale to były tylko hipotetyczne dywagacje, co by było gdybyśmy trafili do grup zamiast drużyn podobnej klasy co i my, czyli Ukrainy, Danii i Irlandii.

    @piotr

    Jak dla mnie prócz Irlandia, to właśnie Polska jest najgorszą drużyną na EURO, podobnie jak to miało miejsce w 2008 roku.

  • piotr186 profesor
    Emil

    Myślę ze w grupie C mogłoby być 4 punkty, worka goli nie straciliśmy, ledwo 3 , tyle samo co Holendrzy a mniej od Szwedów, a oni są po 2 meczach a my już po 3, Wiele ekip po 3 meczach będzie miało więcej straconych goli niż Polacy. To o czymś świadczy. Rosjanie nie stworzyli wiece akcji bramkowych niż ta jedna dość pechowa ze stałego fragmentu, Czesi tez jakoś 100% sytuacji bramowych nie mieli, po prostu wykorzystali jeden błąd Polaków i tyle.

  • Emil profesor

    @pavel Mistrzu myśmy byli losowani z 1 koszyka :P czyli trafilibyśmy albo na miejsce Hiszpanii albo na miejsce Niemiec. Co nie zmienia faktu że w grupie B moglibyśmy też najwyżej mieć dwa remisy (Holendrzy grają beznadziejnie a Dania jakaś silna nie jest) A w grupie C 3 punkty tylko z Irlandią, Chorwaci raczej by nas rozjechali z taką grą jak z Czechami.

  • anonim
    @stochomanka

    To szukaj dalej, powodzenia. Nie interesuje cię piłka, nie czytaj, ale daj innym z tej stronki popisać sobie o wrażeniach z występu naszej kadry na EURO.

    Ty sobie możesz poszukać jak nasi dzielni skoczkowie walczą na treningach, w siatkówkę, pokemoony czy gdzieś tam i wszyscy będą zadowalani.

  • anonim

    Emil ja akurat cały czas szukam info o skokach i nimi sie interesuje i dlatego wchodze na skijumping i inne stronki bo nasi skoczkowie juz rozpoczęli treningi a zbliża sie letnia GP a ty jesli się interesujesz piłką to sobie wejdz na stronę piłkarską tam sobie pisz.

  • anonim
    @piotr186

    Misiu kolorowy podmieniliśmy Polskę za Irlandię i grupa wygląda tak: Hiszpania, Chorwacja, Włoch, Polska i w takiej grupie, z naszą grą mielibyśmy dorobek równy 0. Mogliśmy tez trafić tak jak Ukraińcy na Szwedów, Anglików, Francuzów i może byśmy 1 punkcik zdobyli, a może wolisz grupę Dani? Niemcy, Holandia, Portugalia?

    Prawda jest taka, że grupa marzeń okazała się dla nas grupą śmierci.

  • piotr186 profesor
    pavel

    Ale to był 2008 rok a teraz jest 2012 my mamy zupełnie inną drużynę niż wtedy i mimo wszytko silniejsza niż wtedy, a Chorwaci jednak są nieco słabsi obecnie niż wtedy.

  • Emil profesor

    @stochomanka Tylko że w skokach nie dzieję się absolutnie nic ciekawego. Chyba że masz jakieś ciekawe informacje to podziel się z nami, pisz o skokach. A jak sama nie masz nic ciekawego do napisania o skokach to przynajmniej nie zabraniaj pisania o piłce.

  • anonim

    sdfds nie każdy lubi piłkę i niech sobie będzie to Euro i co z tego?a tu jest portal o skokach nie o piłce może to już zauważyłeś co?

  • fankuba88 doświadczony

    Najlepsze jest to,że wybory nowego Prezesa PZPN są w październiku,a Lato dzisiaj powiedział,że rozważa przedłużenie kontraktu ze Smudą.Mam nadzieję,że Smuda zachowa się przyzwoicie i odejdzie.

  • piotr186 profesor
    fankuba88

    No Hiszpanów nie mieliśmy ale już Chorwacja to drużyna na poziomie Rosji czy Czech a przejechała się po Irlandczykach gładko.

    A gdyby Polacy grali z Hiszpanią to wydaje mi się że tych 4 bramek by raczej nie stracili,

  • fankuba88 doświadczony
    @piotr186

    Tylko,że my nie mieliśmy w grupie Hiszpanii.Warto sobie przypomnieć jak się zakończyło spotkanie w 2010 roku,przegraliśmy 0:6.Drużyna od tamtego czasu się mocno zmieniła,ale myślę,że 4 bramki Hiszpanów nie byłyby wykluczone.

  • piotr186 profesor
    fankuba88

    A tam gadanie... Trenerowie-katowie tez się nie sprawdzają, trening nie musi być morderczy, musi jednak być przygotowany i prowadzony z głową i indywidualnie dla każdego zawodnika.
    Czegoś zabrakło ale w końcu rywale nie wbijali nam po 3,4 gole w każdym meczu tak jak np. Irlandczykom.

  • fankuba88 doświadczony
    Dan Petrescu o polskich piłkarzach

    - Przed treningiem często pytali mnie: „ile okrążeń będziemy musieli przebiec?". „Po co chcesz to wiedzieć? Pochyl głowę i rób swoje" - odpowiadałem. Treningi były ciężkie, ale przecież nikt nie umarł. Mój asystent Kaziu Moskal wykonywał te same ćwiczenia co zawodnicy i czuł się bardzo dobrze - kręci głową rumuński szkoleniowiec.
    - Macie w Polsce dobrych piłkarzy. Niestety umiejętności to nie wszystko. Trzeba zmienić ich charakter. W polskiej lidze mają za dobrze. Zarabiają dużo i nie mają motywacji, by się rozwijać i iść do przodu. Boją się, że za granicą przepadną. Zadowalają się tym co mają i dlatego zostają w tyle - mówi Petrescu.

  • anonim
    @piotr186

    A tam, przyjechali później bo mieli finał pucharu Niemiec. A co do przygotowania to każdy mógł sam zobaczyć jak ono wygląda, po 20min kondycja sie kończyła.

  • Emil profesor

    @Lestek Petrescu gdyby został na drugi rok w Wiśle to by mógł wiele zdziałać. Bodaj 6 lat temu odr azu po odejściu z Wisły został trenerem rumuńskiej drużyny, totalnego outsidera z jakiejś wiochy, mniejszej od Wronek. Zaczął od 10 miejsca w lidze (beniaminek) a skończył 3 lata później na fazie grupowej ligi mistrzów. Ktoś powie że Smudzie należy dać czas. Tylko że u niego w przeciwieństwie do Petrescu nie widać żadnego pomysłu.

  • anonim
    @piotr186

    U nas największy problem to przygotowanie fizyczne, każdy selekcjoner tak samo traktuje Piszczka, który zagrał ponad 40 spotkań w sezonie i Brożka, który robił za kibica na trybunach. Ten pierwszy zostaje "zajechany", a temu drugiemu nic ten trening nie da.

    BTW, Lato chce, aby Smuda został do 2014 i MŚ.

  • piotr186 profesor
    Lestek

    W polskich klubach to byli raczej trenerzy drugiego sortu i do tego na ogół Czesi lub Słowacy... Bakero to wyjątek ale to tez tylko nazwisko a trener żądny. Ale fakt polskie relania nie sprzyjają zagranicznym trenerom, W skokach przecież było podobnie,

    Tylko polska siatkówka męska dobrze sobie radzi pod wodza obcokrajowców.

  • piotr186 profesor
    pavel

    MAsz rację, ale nie rozumiem to samo mówił i jak trenerami byli Janas i Beenhaker że źle przygotowani a teraz to wręcz mówili ze Smuda wyciągnął wnioski z błędów poprzednika.. to jak to jest?

    Od lat tka to wygląda:
    Engel popełnił błędy więc była klapa w MŚ 2002
    Jans wyciągnął wnioski z błędów Engela ale popełnił nowe - klapa na MŚ 2006

    Beenhaker wyciągnął wnioski z błędów Engel i Janasa ale znowu popełnił kolejne - klapa na ME 2008

    Teraz Smuda wyciagnął wnioski z bledów Engela,Janasa i Beenakhera i znowu klapa...

  • Lestek weteran
    -

    Trener zagraniczny już był. Była też moda na obcych trenerów w lidze. Liczka, Petrescu, Pala, Bakero. Dziś ostał się tylko Hapal. Jak widać zagraniczni trenerzy nie sprawdzają się w polskich realiach.

    A co do spraw personalnych, to zacytuję tylko red. Bugajskiego z "PS" z przed dwóch lat: "Wyobraźmy sobie mecz decydujący o wyjściu biało-czerwonych z fazy grupowej na EURO 2012. Nasi muszą strzelić gola, ostatni kwadrans spotkania. Emocje, niepewność i nerwy.

    Franciszek Smuda w zapasie ma jeszcze jedną zmianę, potrzebuje na boisku kogoś, kto jednym strzałem odmieni losy meczu. Potrzebuje egzekutora. Spogląda na ławkę rezerwowych i widzi króla strzelców polskiej ekstraklasy. Problem polega na tym, że na boisko wpuścić go nie może, bo najlepszy snajper na mistrzostwach pełni funkcję trenera napastników."

  • anonim

    pavel (*252.net.pulawy.pl), 17 czerwca 2012, 10:13
    To był typowy buloklepizm kadary i selekcjonera. Po co były te ciężkie treningi powinno się bazować na tym co było wytrenowane przez cały sezon, treningi powinny wyglądąc tak jak w sezonie a nie zarzynanie zawodników.
    Ktoś wie jak Stoch skacze na swoich treningach dobrze? źle?

  • anonim

    Jak dla mnie głównym winnym jest Smuda. Taktyka na mecz, w którym musimy wygrać jest identyczna, jak na spotkanie z Rosją, w którym mamy się bronić.

    Brak lewego skrzydła, Grosicki powinien grać od początku spotkania, jak wszedł to nawet piłki nie dostał, bo nasza gra polegała na kopaniu "na pałę" od obrony do Lewego, który sam nie miał szans nic z tego zrobić.

    Trzymanie na boisku najsłabszego w całym turnieju Murawskiego, wiem że to pupil Smudy, ale są pewne granice i tak słaby zawodnik nie powinien mieć miejsca w składzie, po jego błędzie tracimy bramkę.

    Słabiutki Obraniak, widoczny tylko przy stałych fragmentach, miał wspomagać Lewandowskiego, a pałętał się bez celu po boisku. Może Wolski zagrałby lepiej?

    Przygotowanie kondycyjne, tu jest totalna porażka, 15-30min meczu z Grecją i Czechami atakujemy, a następnie nasi nawet biegać już nie mogą. Zawodnicy, którzy w klubach byli jednymi z lepiej przygotowanych wydolnościowo graczy, na EURO nie potrafią rozegrać więcej niz jednej polówki na pełnych obrotach.

    Smuda, kompletnie nie czyta gry, mieliśmy Greków na kolanach i wystarczyło ich tylko dobić, to zamiast wpuścić zawodnika ofensywnego (Grosicki, Wolski, Mierzejewski), my cofnęliśmy sie do obrony i w rezultacie tym spotkaniem przegraliśmy 1/4 finału.

    Podsumowując, zajęliśmy ostatnie miejsce w najsłabszej grupie na EURO. Nie wygraliśmy nawet jednego spotkania, starzeliśmy ledwo 2 bramki. Teraz mamy EL. do MŚ, a tam czekają nas takie drużyny jak Anglia, Ukraina i Czarnogóra co by nie mówić przynajmniej 2 z nich są lepsze od drużyn z którymi nie potrafiliśmy wygrać. Potrzeba nam trenera zagranicznego, spoza układu PZPNu, odpornego na presje naszego btonowo-leśnego środowiska działaczy.

  • gina profesor

    byli zawodnicy - nie było drużyny. Dziś nawet w I połowie wyglądało to tak, że obrońcy i pomocnicy mieli jedno zadania - wepchnąć piłkę do Lewandowskiego i spółki. I niech się oni martwią. A tam było 3 naszych i 8 Czechów. Nie było rozegrania, przytrzymania piłki. Mecz był bez dramaturgii - im bliżej końca pierwszej połowy tym czytelniejszy stawał się scenariusz. A gdzie jakaś elementarna taktyka trenera?

  • fankuba88 doświadczony
    @piotr186

    Na papierze właśnie Polska nie była najsłabsza,personalnie wyglądamy zdecydowanie lepiej od Greków,i jesteśmy na podobnym poziomie co Czesi.Polacy zagrali po 1 dobrej połowie w każdym meczu.A jak mawiał zawsze Adam Małysz:W konkursie trzeba oddać 2 równe skoki.W Piłce Nożnej jest podobnie,trzeba zagrać 2, równe,dobre połowy.

  • piotr186 profesor
    fankuba88

    Pewnie ze tak, ale myślę ze jednak Polska była najsłabsza ale tylko na papierze, momentami ich gra wyglądała naprawę przyzwoitce (mówię o całym turnieju) , No cóż szkoda, Smuda zawalił nam polskie Euro i tyle w tym temacie

  • fankuba88 doświadczony
    @piotr186

    Ale z grupy wychodzi Grecja,która nie ma żadnego piłkarza na wysokim europejskim poziomie.No może Kyriakos Papadopoulos.A my nie dość,że mamy znakomitą trójkę z Dortmundu,mamy 2 znakomitych Bramkarzy,Grecy w 1 meczu grali w zasadzie bez bramkarza,to że Chalkias znalazł się w reprezentacji na EURO to jakaś farsa.

  • piotr186 profesor
    fankuba88

    I co z tego ze mamy kilku piłkarzy klasy światowej? To trio z Borussi + Szczęsny, Wystarczy ze rywale się nimi zaopiekowali (triem z Borussi) i polska już stoi, Niestety jak się ma tak mało gwiazd i oni tak mocno s e odcinają na tle innych, To łatwo ich wyłączyć z gry i tka się niestety stało.

  • piotr186 profesor
    fankuba88

    To akurat paskudny zbieg okoliczności, ze mamy to 4 miejsce w grupie, ale nie ma znaczenia czy byłoby 3 czy 4 miejsce, Czy to była najsłabsza grupa? Niby tak ale jednak to my startowaliśmy z pozycji najsłabszego.

  • piotr186 profesor
    fankuba88

    No nie wiem, będę się upierał ze przy gol uw meczu z Rosją mógł się trochę lepiej zachować, Dzisiaj winnym utraty bramki nie był, choć mógł to wybronić, mimo wszytko powinien jednak grac Szczęsny.

  • fankuba88 doświadczony
    @piotr186

    Co do Smudy to się zgadzam z tobą.Tytoń nie odpowiada za utratę żadnej bramki na tym turnieju Gol Dzagojewa w meczu z Rosją był nie do obrony,również dzisiaj nie możemy mieć do niego pretensji.A Szczęsny ponosi odpowiedzialność za utratę bramki z Grecją.

  • Emil profesor

    @nieważnekto. Tylko że ja nie mam w zwyczaju zaglądać do prywatnych portfeli i jak prywatny sponsor chce inwestować do wara od tego.
    @piotr186. Mamy bardzo niski poziom debaty publicznej i politycznej i to wina wszystkich partii a nie tylko rządzących. Jednak moim moim zdaniem zarzut zdrady to rzecz poważniejsza niż "oszołomstwo"

  • piotr186 profesor
    fankuba88

    No wiesz gdyby się nie pośliznął t oby chyba piłkę przejął, Tytoń był trochę źle ustawiony ale to się niestety zdarza, Mimo wszystko brakowało mi Szczęsnego choć parę dobrych interwencji Tytoń miał ,

    Gorzka korzyść tego wszystkiego jest taka ze przynajmniej Smuda odejdzie z posady selekcjonera, na szczęście.

  • piotr186 profesor
    Emil

    Tylko ze krytyka PO i innych zaczyna się i kończy się na tym ze PiS i jego zwolennicy to oszołomy i wariaci.. to ja dziękuje za taką Polskę, Chcesz czy nie to za zezwierzęcenie Polskiej sceny politycznej i nie tylko odpowiada tylko i wyłącznie PO.

  • piotr186 profesor
    HKS

    A Zagłębie Lubln to nie jest czasem finansowana z pieniędzy państwowych? A co do reszty klub to jakoś ciężko z tymi sponsorami... skoro prawie wszystkie klub ekstraklasy cienko przędna, Korona na sprzedażą, Slask an sprzedaż Polonia na sprzedaż, Lech kłopoty finansowe, Wisła kłopoty finansowe, ŁKS to ma akurat permanentne problemy finansowe...

  • fankuba88 doświadczony

    Piłka Nożna zawsze będzie miała sponsorów,to jest taki sport,który zawsze porwie tłumy niezależnie od wyników.A inne sporty mogą na to liczyć tylko w przypadku sukcesów.

  • Emil profesor

    @piotr186 Czyli wolność słowa polega na tym że PiS może głosić swoje poglądy a nikt nie może ich krytykować?. Przepraszam ale prawdziwa wolność słowa polega na tym że każdy może mówić co mu się podoba (pod warunkiem że nie nakłania do przemocy) i każdy może to skrytykować nawet w bardzo ostry sposób. PiS swoje poglądy głosi i nikt ich nie karze i słusznie i tak samo słusznie inni mają prawo używać wobec nich ostrych słów ale bez obelg (oszołom to nie jest obelga która powinna byc karana chociaż nie jest w dobrym smaku)

  • piotr186 profesor
    nieważnekto

    no nie wiem wg. to Tytoń trochę zawalił obie bramki które puścił, ale rozgrzesza go obroniony karny, Myślę ze to był błąd i powinien bronić Szczęsny,

    Po tym meczu ciężko chwalić jakiegokolwiek Polaka, Błaszczykowski i Lewandowski nie zawiedli bo nie są obrońcami i nie muszą się tłumaczyć za stracone gole, Niestety Lewandowski nie miał prawie żadnej sytuacji, Błaszczykowski trochę lepiej ale neistety mecz dla Polaków skończył się w 25 minucie pierwszej połowy,

    Po za tym jesteśmy mistrzami tracenia głupich bramek..

  • HKS profesor

    @piotr186
    Kto Ci pompuje kasę na piłkę? Człowieku o czym Ty mówisz? Piłka bez grosza od państwa będzie miała miony od sponsorów i przyjmij to do wiadomości bo wszyscy Ci to piszą po raz setny!

  • piotr186 profesor
    gina

    z nam co najmniej trzy przypadki gdzie TVN manipulowało faktami (kłamliwe reportaże) co dotknęło wielu ludzi, jedna taka sprawa dotknęła moje miasto...

    Niestety w Polsce nie ma demokracji i wolności skoro wolno myśleć tylko tak jak PO a wszyscy inni są oszołomami...

  • gina profesor
    bogus

    każdą władzę można a nawet trzeba krytykować i patrzeć na ręce - taka jest rola odpowiedzialnej opozycji. Ale te wszystkie mowy o zdradzonych o świcie, o zamachach są chore. Tak opozycja wyborów nie wygra....

  • gina profesor
    bogus

    z tego co ja widzę do TVN-u zapraszani są polityce wszystkich opcji. I nikt nikogo nie wyzywa od oszołomów. A jeżeli w czasie manifestacji są transparenty z najgorszymi wyzwiskami od morderców, zdrajców. I takie wyzwiska padają z mównicy sejmowej - porównanie do działalności Hitlera np. Dziwne, że opozycja tego nie widzi, za to ciągle krzyczy jak to jest prześladowana.... Wybory są wolne i demokratyczne, a skoro opozycja Pisowska zachowuje się mało racjonalnie to nie dziwota że ciągle przegrywa.

  • krwisty weteran
    WinterSzus.pl

    @Piotr Piszesz: "Po za tym nie wiedziałem że istnieje tylko jedna prawda, prawda twoje partii politycznej która obecnie rządzi" - po czym sądzisz, że partia rządząca jest moją partią? Po tym, że wysnułem tezę, że Ci bliżej do PiS?
    Jak tak, to jak zawsze wyciągając pochopne wnioski jesteś w błędzie. A może jetem apolityczny, bezpartyjny, ale swoje zdanie posiadam? A może po tym, że jak ktoś jest daleko od poglądów PiS, to musi być zaraz Twoim wrogiem i sprzyjać rządzącej partii i ją popierać?

    No tak, popieram partię rządzącą, bo oglądam TVP1, Polsat, Eurosport i jeszcze wiele innych szatańskich, upolitycznionych, komercyjnych, masońskich programów i TVN ,a nie oglądam Trwam ;-) oraz nie chodzę na miesięcznice, nie szukam spisków, popisków, Ruskich nie zaczepiam, nie oskarżam, do Niemców się nie stawiam, nie krzyczę że mnie biją itp. choć to krzyczał poseł PO ;-)

  • anonim
    w TVP też wywiadzik z Adasiem

    http://euro2012.tvp.pl/7737258/malysz-obiecuje-bede-dmuchac-w-telewizor

  • fankuba88 doświadczony
    @piotr186

    Chruścicki równie dobrze,mógł to powiedzieć na antenie Polsatu,wtedy Małysz miałby obrazić się na Polsat.Akurat to nie jest żaden powód aby obrażać się na konkretną stację.Mógł co najwyżej obrazić się na Chruścickiego.

  • piotr186 profesor
    krwisty

    "Lżenie, to obrzucanie kogoś obelgami, znieważanie kogoś, inwektywa - Niestety dość dobrze pasuje do tego co wygadywał Chruściński na Małysza na antenie TVN-u,

    Po za tym nie wiedziałem że istnieje tylko jedna prawda, prawda twoje partii politycznej która obecnie rządzi, Więc absolutnie nie można mięć innego zdania i innych poglądów,... ani absolutnie można nie lubić Adam Małysz... Ja wiem ze od dość długiego już czasu nie żyjemy w wolnym i demokratycznym państwie ale sądziłem ze wolno mieć swoje zdanie co od sympatii do sportowców.. Jak widać myliłem się...

  • Emil profesor

    Adam miał się obrazić na TVN bo na ekranie tej stacji Chruścicki powiedział że Adam się skończył i radzi mu kończyć karierę (z tego co pamiętam). To prędzej na Eurosport bo w końcu bo tam Chruścicki w końcu pracuje :P

  • anonim

    dobrze sobie wybralem moj nick kiedys bo jak tu wchodze i czytam tych d e b ili @piotra i @fankube to dochodze do wniosku , że to jakis matrix tu kompletne oszolomy internetowe.
    Ludzie na ich debilizm nie ma rady olac ich.

  • krwisty weteran
    WinterSzus.pl

    @Piotr nie odzywałem się do Ciebie w moim wpisie, ale skoro mnie wywołałeś po nicku, to Ci odpiszę. Pewnie tracę czas, ale co tam, dziś sobota. ;-)

    Piszesz Piotrze do mnie i do Fanki: "zachowajcie swoje politykowanie gdzie indziej".
    Gdzie politykowałem? Przytoczysz?

    Napisałem tylko: "Z chęcią obejrzę TVN, bo tam przynajmniej zapraszają sportowców. Jak niektórzy oglądają tylko Telewizję Trwam, to tam Adama nie obejrzą". - w tej wypowiedzi widzisz Piotrusiu politykowanie? Hmm...skojarzenia to przekleństwo.

    Raczej sam napisałeś wcześniej coś bardziej bliskiego politykowaniu: "A tej kłamliwej telewizji TVN z zasady nie oglądam, I nie ma wątpliwości ze Adam Małysz nie ma nic ciekawego do powiedzenia co by warto słuchać".

    Co do Adama, Piotrusiu prawdziwy i najmądrzejszy z nas wszystkich kibicu skoków narciarskich, to raczej swoją wypowiedzią tutaj i w wielu innych miejscach, bardziej szkodzisz sobie i rzucasz złe światło na swoje IQ. Niepotrzebnie, bo stać Cię na mądrzejsze wypowiedzi. (jeszcze w to wierzę, naiwniak ze mnie ;-))

    Piszesz dziwna słowa: "Ciekawe czy ludzie z TVN-u pokazali mu nagranie z programu w którym na ich antenie Adam Małysz jest lżony przez Chruścińskiego..." - dobre, dobre godne Ciebie.

    WG słownika: "Lżenie, to obrzucanie kogoś obelgami, znieważanie kogoś, inwektywa". - ten Bogdan Chruścicki to straszny typ, skoro tak lżył Adama ;-))

    O polityce i preferencjach moich i Twoich wypowiadać się nie będę. Czuję jednak po kościach, że bliżej Ci do Trwam, Radia Maryja, Mięsięcznic i wiecznego sPISkowania ;-) Pozdrawiam mimo wszystko. Myślę, że obaj będziemy dziś trzymać kciuki za naszych zawodników. A tego TVN i Adama to nawet nie włączaj, bo tam diabeł siedzi i porywa niegrzeczne dzieci...;-))

  • piotr186 profesor
    Fanka

    Na 100 % nie będę oglądać od bardzo długiego czasu nie oglądam już TVN-u, Po za tym interesuję się tez np. piłką nożna a ze EURO to skoki są trochę na boku ale lubię tu wpaść od czasu do czasu i poczytać nowe newsy.

    Mam nadzieję ze kiedyś zrozumiesz że nie każdy musi być fanatykiem Małysza. A nawet może go nie lubić. Adam Małysz obecnie jedynie rozmienia się na drobne... Jego uwielbienie dla TVN na pewno nie przydaje mu splendoru i popularności...

    Ciekawe czy ludzie z TVN-u pokazali mu nagranie z programu w którym na ich antenie Adam Małysz jest lżony przez Chruścińskiego... Było to w 2008 czy 2009 roku...

  • piotr186 profesor
    kriwsty,Fanka

    zachowajcie swoje politykowanie gdzie indziej. I ja jestem prawdziwym fanem skoków narciarskich nie fanatykiem Adam Małysza, Kiedyś jak Małysz był jeszcze skoczkiem narciarskim to dało się go słuchać, teraz chyba za łatwo daje się manipulować i ma złych doradców więc nie da się go słuchać... Chyba za bardzo dał się wciągnąć w TVN-owską propagandę . szkoda

  • HKS profesor

    @Anika
    Co ta cała Polska ma z tymi Irolami? Chyba wszyscy oglądaja Euro raz na 4 lata i takie są skutki. Brać przykład z nich to można wypijając hektolitry piwa, a w tym Polacy raczej też są nieźli;)

    Irole brać przykład to mogą z Polaków: http://www.youtube.com/watch?v=kndizCLEIhE&feature=relmfu

    Pierwszy lepszy przykład. Pierwszy mecz Ruch przegrał 1:3, a w drugim na wyjeździe przegrał 3:0. Zapomniałem, że w Polsce są tylko sami kibole;)

  • fankuba88 doświadczony
    @Fanka

    W jaki sposób cię atakuje?Dlatego,że powiedziałem,że Małysz będzie w tym programie o 19:21,a nie o 19:25:)?.
    Nie przeszkadza mi w żaden sposób,że Małysz jest rajdowcem,ale nie zacznę się nagle interesować Rajdami Samochodowymi z powodu Małysza.Oczywiście życzę mu powodzenia.A co do tej rozmowy,no to będzie rozmowa o meczu Polska-Czechy i te same głupkowate pytanie,które są zadawane od rozpoczęcia EURO 2012,Małysz zostanie zapytany o to samo
    1.Czy jest pan kibicem?
    2.Oglądał Pan mecze Polaków?
    3.Jakiego Polskiego zawodnika najbardziej Pan ceni?
    4.Kto powinien stanąć w bramce-Tytoń,czy Szczęsny?
    5.Jaki wynik obstawia Pan w dzisiejszym meczu?
    6.Oglądał Pan mecze Polaków?
    7.Co sądzi Pan o słowach Jana Tomaszewskiego?

    I tak dalej:)Trochę mnie śmieszy dobór gości w TVN24 jeżeli chodzi o strefę kibica.Podczas jednego meczu ekspertem podobno był Miecugow,a dzisiaj nim będzie Artur Barciś:)

  • anonim

    Adasia chętnie obejrzę szkoda że tak mało go jest w Telewizji Adaś to prawdziwa gwiazda wole jego od tych pseudo gwiazdorów piłkarzy czasy Małysza to były najpiekniesze chwile Polskiego sportu.

  • krwisty weteran
    WinterSzus.pl

    Potwierdzam dziś w TVN 24 jest Adam: "Adam Małysz będzie specjalnym gościem Faktów po Faktach Grzegorza Kajdanowicza. Poza tym Paweł Zalewski (PO) i Ryszard Czarnecki (PiS)."
    Z chęcią obejrzę TVN, bo tam przynajmniej zapraszają sportowców. Jak niektórzy oglądają tylko Telewizję Trwam, to tam Adama nie obejrzą. ;-)

  • anonim

    @fankuba i @piotr
    Tacy z was kibice jak z mysiej p..............trąbki :)
    Koleżanka podała nam tylko informację kto będzie dziś gościem a wy zaraz stosujecie atak na osoby, które to zapodali albo, które oglądają.
    Jestem fanką kogo chce i jakiego programu chcę a wam nic do tego w porównaniu z wami malkontentami Adam Małysz prawdziwych fanów nigdy nie stracił i nie straci i mnie to obchodzi co powie i co porabia i to się nigdy nie zmieni.
    Jak wam się takie informacje nie podobają to nie czytajcie a tym bardziej nie komentujcie a i tak będziecie patrzeć na ten program na 100%.
    Nic więcej was nie interesuje tylko skoki narciarskie?
    To macie naprawdę bardzo szerokie horyzonty i zainteresowania.
    W porównaniu do ciebie @piotr ja już dawno pogodziłam się z faktem, ze Adam nie jest skoczkiem natomiast ty nadal masz zatwardzenie na samo jego nazwisko.I co z tego, że nie jest skoczkiem?
    Nie interesuje was ? nie słuchajcie, nie komentujcie i nie czytajcie.
    Dla mnie wszystko co mówi nadal Adam jest interesujące.
    Daleko wam do poziomu Adama Małysza.
    A ja nie zamierzam się z wami wdawać w dalsze zbędne dyskusje w dodatku jałowe.

  • Kibic profesor

    To będzie tylko rozmowa pewnie czy będzie dzisiaj oglądać mecz , czy planuje jeszcze zaistniec w skokach jako trener , itp . Co teraz robi , czy bedzie startowal dalej w tym rajdzie , takie pierdoły zapewne , jaki wynik typuje Polska - Czechy .

  • piotr186 profesor
    Fanka

    Adam Małysz zakończył karierę wiec komu mamy kibicować? Kibicuję aktywnym skoczkom narciarskim (Polakom)...

    A tej kłamliwej telewizji TVN z zasady nie oglądam, I nie ma wątpliwości ze Adam Małysz nie ma nic ciekawego do powiedzenia co by warto słuchać.

  • fankuba88 doświadczony
    @Fanka

    Jesteś wielką fanką tego programu, a nie wieszo której godzinie można go obejrzeć?Specjalnie sprawdziłem program zaczyna się o 19:21.A cała rozmowa będzie nudną,schematyczną rozmową,które już od początku ME są przeprowadzane z różnymi piłkarskimi ekspertami np.Krzysztofem Materną:)Pewnie sama czcigodna redaktor Pochanke zostanie oddelegowana do tej rozmowy:)

  • anonim

    Fakty po faktach są zawsze o 19.25.
    Kto ogląda codziennie ten program to wie a ci co nie to nie powinni podważac tu każdej informacji i udawać, że są mądrzejsi jak nie są.

  • anonim

    @piotr
    Jak cię to nie interesuje to nie czytaj i nie oglądaj.
    Ale mnie to interesuje i zapewne kibiców Adama, którzy nadal są z nim też.
    Więc nie komentuj.

  • Boy profesor

    W Zagórzu zdjęto igelit ze skoczni K40:

    http://www.zagorz.net/kamery/kamera5d.php

  • Majeczka początkujący
    Wisła-hotele

    Pod geovitę dostać się jest o wiele prościej niż pod Hyrny - w zeszłym roku z balkonu obserwowałam trening austriaków :)

  • ryanss bywalec
    niepelnosprawni

    Jestem niepełnosprawny i nie mam z kim jechać na zawody. Przy mnie wchodzisz na zawody za darmo, jeśli nie jest dla ciebie problemem odkręcić mi butelkę z piciem albo pomóc założyć plecak i nie masz też za bardzo z kim jechać a chcesz to pisz do mnie na maila: ryanss@op.pl
    Jestem z Częstochowy

  • Boy profesor

    Skoczkowie w Wiśle rozkładają się po dwóch hotelach, a przecież jest ich na tyle dużo, że zajmują obiekty w całości. Przecież cały sztab trenerski też musi gdzieś mieszkać.

  • anonim
    Jak w Wiśle, to nie wiem,

    ale przypuszczam, że podobnie, jak w Zakopanem. Np. w ub. roku mieszkali w Hyrnym (w tym nie byłam) i nie było możliwości zarezerwowania pokoju w tym hotelu.

  • anonim
    Skoki.

    Warto iść pod hotel. Mam pełno fotek z Zakopanego w tym roku ze skoczkami. :) Fajne przeżycie :p

  • matti bywalec

    szukam strony z której mozna sciagac konkursy skoków.kiedys to była to strona speedway czy jakos tak.wie moze ktos jaka ma nazwe taka gdzie jest wszystko pilka nozna skoki biathlon biegi i tak dalej. z góry dzieki.

  • Boy profesor

    Byłem już w tym roku na Malince u góry, ale nie dość że wyciąg kosztuje już 6 zł, to jeszcze każą sobie płacić 2 zł za wejście na taras widokowy ;-) A bez niego w sumie niewiele się zobaczy, więc tak czy inaczej i tak większość ludzi płaci i wchodzi. Jednak 8 zł dla jednej osoby to trochę za dużo.

  • Kibic profesor
    z Pzn.pl

    Nasi trenerzy mają coraz więcej materiału do analizy i wyciągają coraz więcej wniosków, ale z wiadomych względów nie chwalą się nimi (konkurencja nie śpi). W tym momencie w naszej kadrze najlepiej skaczą Maciej Kot, Krzysztof Miętus i Dawid Kubacki. Maciek wręcz znakomicie. Czyli nic sie nie zmieniło od dwóch lat latem ;)))

  • piotr186 profesor
    Anika

    Po prostu ubył jeden jakby "wspólnik" do podziału kasy zarobionej na zawodach. I dlatego ceny są niższe. No i chyba wyciągnęli tez wnioski po zeszłorocznym LGP w Wiśle..

  • Anika profesor

    Tak jak przewidywałam, "wyrwanie " Malinki z rąk COSu, spowodowało kilka całkiem sensownych zmian.
    Po pierwsze - obniżka cen biletów, wolny wstęp dla niepełnosprawnych i dzieci (szkoda, że tylko do 5.r.ż, a nie do 7.)
    zainstalowanie kamery na zeskoku, to też dobry pomysł.
    Tak trzymać :)

  • Snoflaxe weteran

    @huncwotka
    Aby frekwencja była większa, piątkowy konkurs siłą rzeczy musi się rozpocząć później.

  • nina stały bywalec
    LGP w Wisle

    Dobrze byłoby,żeby jeszcze przed zawodami LGP w skokach w Wiśle informacja,że jest to skocznia im. ADAMA MAŁYSZA widniała nie na niechlujnej szmacie tylko by była elegancko godna WIELKIEGO WIŚLANINA ZAMONTOWANA.

  • huncwotka doświadczony

    Wg mnie 1 konkurs jest zorganizowany zbyt późno. Jeśli ktoś nie jest samochodem to potem prawie niemożliwym będzie wydostać się z Wisły...co to za godzina, żeby konkurs kończył się ok 22.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl