PK w Renie: Poranny konkurs dla Fettnera

  • 2014-12-14 11:30

Manuel Fettner wygrał pierwszy niedzielny konkurs na obiekcie HS 139 w norweskiej Renie. W drugiej serii znalazło się trzech podopiecznych Macieja Maciusiaka. Najwyżej uplasował się Aleksander Zniszczoł (9. miejsce).

29-letni Austriak lądował na 136. i 132. metrze przełożonego z soboty konkursu. Aktualny drużynowy mistrz świata uzyskał notę łączną, wynoszącą 298,8 pkt. Na drugim stopniu podium podobnie jak w piątek stanął Johann Andre Forfang. Młodszy brat Daniela uzyskał 132,5 metra w pierwszej serii oraz aż 139 metrów w rundzie finałowej. Do Fettnera zabrakło mu jednak 1,8 pkt. Czołową trójkę zamknął rodak Fettnera - Manuel Poppinger. Jego rezultaty to 131,5 metra oraz 132 metry.

W czołowej "10" zameldował się jeden Polak. Aleksander Zniszczoł po skokach na odległość 128,5 oraz 132,5 metra, zajął 9. miejsce. Pięć punktów do klasyfikacji generalnej za 26. pozycję wywalczył Bartłomiej Kłusek. Niespełna 22-letni skoczek uzyskał 124,5 metra oraz 117 metrów. Punktowaną "30" uzupełnił Stefan Hula. Doświadczony członek kadry B w pierwszej serii skoczył 117,5 metra, natomiast w drugiej nie pojawił się na starcie. Na ten moment nie wiadomo, co było powodem takiej decyzji.

Adam Ruda, Krzysztof Miętus i Krzysztof Biegun zakończyli swój udział w zawodach już na pierwszej serii.

Warto odnotować, iż w pierwszej serii Robert Johansson wyrównał leciwy rekordu obiektu należący do Larsa Bystoela. 24-latek w pierwszej serii niedzielnego konkursu poszybował na 140. metr dużej skoczni w Renie.

Już o godzinie 12:00 rozpocznie się drugi konkurs z udziałem 60 skoczków.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

Wszystkich kibiców serdecznie zapraszamy do wspólnego komentowania skoków na naszym czacie >>. Jednocześnie prosimy, by nie robić tego w komentarzach.

WYNIKI I KLASYFIKACJE:
Zobacz wyniki I serii konkursu >>
Zobacz końcowe wyniki konkursu >>
Zobacz aktualną klasyfikację generalną Pucharu Kontynentalnego >>


Dominik Formela, źródło: Informacja własna
oglądalność: (11181) komentarze: (126)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    jak Ruda nauczy się lądować

    co za komentarze, a co trenerzy robią na treningach? Jak Ruda ma się uczyć sam, to trenerskiemu towarzystwu wzajemnej adoracji trzeba podziękować.

  • bardzostarysceptyk profesor
    Moje tradycyjne zestawienie

    Puchar Narodów dzisiejszego konkursu PK w Rena 3
    Państwo, zajęte miejsca, suma punktów, ilość punktujących zawodników.

    1. Norwegia (1, 3, 6, 9, 17, 25) 249 pkt (6 zawodników)
    2. Austria (5, 6, 8, 19, 20, 24) . 147 pkt (6 zawodników)
    3. Słowenia (2, 13, 21) ........... 110 pkt (3 zawodników)
    4. Niemcy (3, 22) ..................... 69 pkt (2 zawodników)
    5. Szwajcaria (10, 12) .............. 48 pkt (2 zawodników)
    6. Polska (14, 15) -................... 34 pkt (2 zawodników)
    7. Czechy (11, 29, 30) .............. 27 pkt (3 zawodników)
    8. Finlandia (16, 27, 28) ........... 22 pkt (3 zawodników)
    9. USA (18) ............................. 13 pkt (1 zawodnik)
    10. Francja (23) ........................ 8 pkt (1 zawodnik)
    11. Bułgaria (26) ....................... 5 pkt (1 zawodnik)

  • anonim
    Ja

    liczę na Sjoeena na TCS.. Mam nadzieje, że będzie w formie jak w lato bądź Klinghenthal przed upadkiem..
    to taki mój faworyt.. W ogóle fajnie by było jakby Fannemell albo Sjoeen coś wygrali.. Taki TCS, Mistrza ŚWiata bądź Kule..
    Byleby nie Niemcy i Austriacy..
    Austriacy sobie wynajdą na TCS nowego Dietharda..
    A my się bedziemy cieszyć jak Żyła czy Kot wygrają KO albo wejdą jako Lucky Looser.. Stawiam Podium
    1. Fettner
    2. Sjoeen
    3. Forfang

  • Bogdinho weteran
    Stinger

    Sjoeen pewnie poleci, ale czy Forfang również, to nie byłbym aż taki pewien. Pożyjemy, zobaczymy.

  • Ponurzyca weteran
    Ruda

    niestety 31.
    Może Olek znajdzie jeszcze w sobie motywację by zaatakować i podciągnąć się w tabeli o 2-3 oczka.

    P.S. czy zna ktoś może jakiś link na ,,ruskie strony" strimujące kwalifikacje w NT?

  • Stinger profesor
    Bogdinho

    Myślę że Sjoeen będzie się powoli rozkręcał. Potrzeba mu było kilka skoków najlepiej w konkursie by się sprawdzić z innymi. Liczę że za tydzień pojedzie do Engelbergu podobnie jak Forfang.

  • MarSik doświadczony
    Polska

    Mistrzowie Świata w zbieraniu 31 miejsc na każdym froncie

  • anonim
    Rudzie

    zabrakło metra, w sumie to mu zabrakło lądowania, którego nie ma..
    To taki nasz Vassiliev..
    Nie mówie o Ammannie, bo jak ktoś już wspomniał, przewróci się a dwudziestki dostanie..
    Zniszczoł 15 Hula 17, kiepsko kiepsko..
    A limit poszedł i nie wróci :D

  • Stinger profesor

    Myślałem że Sjoeen odpalił i może prowadzić a tym czasem Poppinger jeszcze dalej. Fettner i Leyhe a także Forfang też w czołówce. Ciekawa walka się szykuje. Nie tylko o podium ale i zwycięstwo. Liczę na Sjoeena ewentualnie może Forfang wyprowadzi decydujący cios.


    Dwóch polaków w finale.
    Ruda niestety 31, widać że jest blisko tych punktów. Musi popracować nad lądowaniem i powinno być lepiej.

  • Bogdinho weteran

    Oczekiwałem trochę więcej od Olka, ale dobre i to, chociaż się nie zbłaźnił jak co poniektórzy (czyt. Miętus, Biegun, Kłusek)

  • anonim
    Miętus

    wyprzedza samych asów
    - ANTONISSEN, Lars
    115.5 92.1 92.1
    26 28 MIETUS, Krzysztof
    112.0 91.9 91.9
    27 27 PITEA, Sorin Iulian
    111.5 91.3 91.3
    27 4 INNGJERDINGEN, Christian
    112.5 91.3 91.3
    29 15 LANIN, Ivan
    110.5 90.7 90.7
    30 24 TOROK, Eduard
    113.5 90.1 90.1
    31 2 BRASME, Paul
    111.0 89.8 89.8
    32 9 BICKNER, Kevin
    115.5 89.2 89.2
    33 1 NORDIN, Carl
    109.5 88.8 88.8
    34 11 KARTA, Samet
    111.0 87.5 87.5
    35 13 VESELOV, Denis
    109.5 85.5 85.5
    36 12 KIM, Hyun-ki
    110.0 83.7 83.7
    37 10 KAMYNIN, Aleksei
    110.0 83.3 83.3
    38 25 MAYLAENDER, Dominik
    108.0 79.3 79.3
    39 20 SANDELL, Jonas
    108.5 79.0 79.0
    40 17 KANG, Chil-ku
    104.5 78.2 78.2
    41 19 WIT DE, Ruben
    105.0 72.0 72.0
    42 22 BUZESCU PURICE, Constantin Robert
    104.0 69.8 69.8
    43 16 AALST VAN DER, Oldrik
    Nie ma się co martwić jest dobrze, forma zwyżkuje hehe
    Pamiętam jak robili z niego drugiego Małysza w 2010 roku ..
    Do Vancouver go zabrali i mówili, że za 4 lata będzie bił się o medale a tymczasem po 4 sezonach nadaje się na Fis Cupy na bijatyke z Turkami i o pierwszą dziesiątke..
    Haha Ruda lepszy od Miętuska, Bieguna i Kłuska ..

  • IchBinDa weteran

    Wielki dzień fińskich juniorów, dzisiaj wszyscy trzej z prawem startu w PŚ. Tak chwaliliśmy Jarząbka za robienie miazgi z rówieśników na FIS Cupie, a na dzień dzisiejszy Kytoesaho go deklasuje.

  • HKS profesor

    No jak jeszcze obniżą limity startowe w PK i nie będzie norweskiej krajówki to wszyscy Polacy zapunktują. Skoki ogólnie słabe poza Rudą który na dużej skoczni spisuje się całkiem dobrze. Także nie ma specjalnego znaczenia czy Kłusek uciuła dwa punkty czy nie.

    Poza Zniszczołem jest bardzo źle bo Hulę trudno oceniać - dopóki nie ma lepszych to niech sobie skacze w PK ale na PŚ się nie nadaje co wiele razy udowodnił.

  • Stinger profesor
    Ponurzyca

    Zgadzam się, może Ruda bez punktów ale jednak pokazał że nie jest z nim tak źle. Jeśli nauczy się lądować to i przy takiej obsadzie będzie punktował. Ma nad czym pracować.

  • anonim
    Hvala

    112,5 Biegun 118 a Hvala przed nim, no nie.. Swoją drogą nie tylko nasze " orły " cieniują, spórzmy, gdzie był Hvala 2 lata temu, a gdzie jest teraz, Jacobsenowi tez nie idzie, po wznowieniu kariery, a Hilde myśli chyba cały czas o Hendrickson.. Jak się okazuje taki Ruda może zapunktować..

  • Pitrasek stały bywalec

    Kłusek też słabo...

    A że można dobrze skoczyć pokazuje 15-letni Fin (czy tam 14-letni)

  • Stinger profesor

    Kłusek też za Rudą, chyba nasi w tym konkursie poszaleją.

    Kytoesaho coraz lepszy. Ciekawe czy w tym sezonie dostanie szanse w PŚ.

  • lol doświadczony

    Kłusek też żenada. Aż wstyd.

  • denis13 doświadczony

    Miętus powinien być wysłany do FIS Cup. Prezentuję fatalną formę w drugiej lidze skoków!

  • Pitrasek stały bywalec

    Chociaż Hvala też słabiutko

  • Zwei doświadczony

    @dervish, @IchBinDa
    Skrypt ucina długi myślnik, który jest znakiem specjalnym, którego na klawiaturze nie ma. Ten zwykły z klawiatury(który w sumie jest znakiem odejmowania :P) normalnie śmiga :)

  • Ponurzyca weteran

    Biegun teoretycznie wiatr pod narty... i d...pa.
    Adam Ruda pomimo niepunktowania zasłużył by być w składzie na następne PK. Będzie słabsza obsada i punkty będą ;)
    Miętus to poziom FIS Cupów... szkoda gadać

  • Pitrasek stały bywalec

    Miętus ze skoku na skok skacze coraz gorzej. Najpierw skakał po 124/125m a teraz 112m.

  • Stinger profesor

    Miętus w formie, czy oni walczą kto krócej skoczy? Ruda, Biegun a teraz Miętus... Co skok to gorzej.

  • IchBinDa weteran

    Że Biegun jest za Rudą to pal licho, bo Adam tu nie skacze jakoś tragicznie. Gorzej, że jest na poziomie zupełnie rozsypanego Wintera i poczciwego Inngjerdingena. Wolałbym już go nie oglądać przez jakiś czas, bo mi się smutno robi.

  • Bogdinho weteran

    Krzysiek Miętus odpalił petardę

  • dervish profesor
    IchBinDa

    Skrypt ucina tekst po myślniku, ale tylko wówczas gdy myślnik jest w tekście kopiowanym na przykład z innych stron. Jeżeli usuniesz taki myślnik i wstawisz go własnoręcznie to powinno być - OK.

  • Petter bywalec
    @lol

    No chyba że jest to Ammann. On nawet gdyby się wywrócił, dostałby pięć dwudziestek.

  • Pitrasek stały bywalec

    Jak ten Biegun skacze ze takie noty za styl dostaje....

    Aż się rymuje :)

  • Zwei doświadczony

    Po prostu nie wprowadzili wszystkich danych dla zawodników i dlatego mamy cyrk z wiekiem 44 lat :P Tylko czemu zawsze 44? hmm. Jakas blokada w systemie? Co będzie jak Kasai będzie skakał w wieku 45 lat? :D

  • Stinger profesor

    Biegun skacze coraz gorzej a jeszcze tydzień temu na PŚ miał takie skoki które mogły dać małe punkty PŚ... Przegrywa z Rudą i raczej obaj mogą się już pakować.

  • Bogdinho weteran

    Biegun za Rudą, co się z chłopakiem dzieje

  • lol doświadczony

    Ale Ruda to stylista... Moim zdaniem tacy skoczkowie nie powinni w ogóle startować, jak nie potrafią lądować telemarkiem, bo co z tego, że skoczą nieźle, jak noty będą po 15,5. Taki skoczek nigdy nie będzie w czołówce.

  • EmiI profesor

    Kiedyś Murańka bodaj w Oslo 2012 zapomniał numeru startowego, ale pozwolili mu skoczyć w numerem przedskoczka, z tą samą cyfrą tylko z "V" na początku.

  • IchBinDa weteran
    denis13

    Gdyby nie dziwny skrypt na tej stronie, który ucina wypowiedzi po myślniku, w moim poście byłoby napisane, że jest to informacja od samego trenera.
    Chyba to jednak nie pierwszy raz, kiedyś, bardzo dawno temu (chyba na PŚ w Willingen, ale w którym roku?) też ktoś pomylił numerki startowe. Ale nawet jeśli to nie pierwszy raz, to i tak niezłe jaja.

  • Stinger profesor
    bardzostarysceptyk

    Nie no nic się nie stało, zwykły błąd każdemu może się zdarzyć.


    PS Zaczął się konkurs w Rena. Ruda drugi po 5 skokach.

  • denis13 doświadczony
    IchBinDa

    Skąd masz takie rewelacje? To chyba pierwsza taka sytuacja, gdzie skoczek zapomniał numeru startowego. Tym skoczkiem był Stefan Hula...

  • bardzostarysceptyk profesor
    Stinger

    Oczywiście masz rację, przepraszam, wiesz tak dawno byłem w szkole podstawowej ...

  • bardzostarysceptyk profesor
    Nie piszmy tak

    Damian Fras
    W tym sezonie możemy liczyć tylko na Stocha i być może Wolnego.

    Ni czepiam się ciebie, ale nie myślmy tak. Kamil nie wiadomo kiedy wróci, może na konkursy polskie albo na MŚ albo nie wróci już w tym sezonie. A jak wróci to w jakiej będzie formie ? Ja będę się bał wejść na tą stronę, jak będzie miał problemy z dostaniem się do 2 serii. A to przecież zupełnie prawdopodobne, jak miał formę to ona uleciała a budowanie nowej to noże byś trudna sprawa. To samo może dotyczyć Wolnego.

    Odważę się powiedzieć straszną herezję, że oni obaj lub jeden z nich mogą już nigdy nie wrócić do wielkiego skakania. Dla mnie to żadna herezja to była moja pierwsza myśl na wiadomość o operacji Kuby i Kamila. No ale ja mam to ponure, raczej pesymistyczne usposobienie, takie które na pytanie, że można zarobić, nie pyta ile, tylko ile można stracić.
    Oczywiście jest to najgorsza możliwość i szczerze mam nadzieję że przesadzam. Ale trzeba mieć świadomość takiej bardzo negatywnej możliwości.

    A im gorzej i dłużej nasi skaczą to oczekiwanie na tych dwóch może być coraz większe, takie oczekiwanie na Mesjasza.
    Konsekwencje mogą być ... no różne.

  • dervish profesor
    Prowizoryczna klasyfikacja aktualnego periodu PK

    Po dwóch konkursach w Rena:

    1.Forfang (NOR) 160 *****
    2.Lehe (GER) 150 *****
    3.Fettner (AUT) 145 *****
    4.Poppinger(AUT) 100
    5.Peier (SUI) 96
    6.Sjoeen (NOR) 66
    7.Semenic (SLO) 63
    ....
    Zniszczoł (POL) 45
    Hula (POL) 37

    ***** - zawodnicy którzy na te chwilę zajmują miejsca premiowane zwiększeniem kwot w PŚ.

  • IchBinDa weteran

    I wszystko jasne co do nieobecności Stefana. Nie kontuzja, tylko...
    uwaga, trzymajcie się siedzeń...

    "Stefan zapomniał numerka startowego, jakby jechał o dwie pozycje dalej, to spokojnie wystartowałby, a tak numerek dotarł dwie minuty za późno

  • eve744 weteran
    Stinger

    a no tak, o tym nie pomyślałam. zastanawiałam się po prostu czy nie ma przypadkiem naszego Huli w tej 6 co nie wystąpią :)

  • Stinger profesor
    eve744

    Zapewne Norwegowie bo jak dobrze pamiętam wykorzystali krajówkę w piątek i dzisiaj w pierwszym (drugim łącznie) konkursie. Którzy? Tego nie wiem ale pewnie ci słabsi.

  • bardzostarysceptyk profesor
    Moje tradycyjne zestawienie

    Puchar Narodów dzisiejszego konkursu PK w Rena 2
    Państwo, zajęte miejsca, suma punktów, ilość punktujących zawodników.

    1. Austria (1, 3, 10, 18, 20, 28) ........ 213 pkt (6 zawodników)
    2. Norwegia (2, 6, 11, 12, 16, 23, 27) 193 pkt (7 zawodników)
    3. Słowenia (5, 18, 21, 25) ................ 74 pkt (4 zawodników)
    4. Niemcy (4, 17, 24) -....................... 71 pkt (3 zawodnikow)
    5. Szwajcaria (7, 15, 30) ................... 53 pkt (3 zawodników)
    6. Polska (9, 26, 30) -........................ 35 pkt (3 zawodników)
    7. Czechy (8) -.................................. 32 pkt (1 zawodnik)
    8. Francja (13) ................................. 20 pkt (1 zawodnik)
    9. Bułgaria (14) ................................ 18 pkt (1 zawodnik)
    10. Finlandia (22) ............................... 9 pkt (1 zawodnik)

  • anonim
    Wujku Janie

    to jak z Wellingerem i Freundem, też zawsze najwyzsze noty i najlepsze bonusy dostają ..
    tak samo tutaj, skandynawowie przed Rudą, bo po prostu " tak być musi "..
    jak ze Schlierenzauerem, co by się nie działo, trzeba go wcisnąć do czołówki..
    zresztą Schlierenzauer to jak Justyna Kowalczyk, jak mu nie pójdzie to obwinia wszystko i wszystkich a nigdy nie widzi winy i słabszej formy u siebie..

  • anonim
    ł

    wczoraj walka z wiatrem a dzisiaj jak widać ze sędziami;przykład -Adam Ruda skoczył -123,5m a przed nim czterech skandynawców z krótszymi odległościami na wyższych miejscach,czyżby zbieg okoliczności?

  • anonim
    Fettner

    tradycyjnie. w PK leje wszystkich w PŚ raz na 10 konkursów zapunktuje..Swoją drogą przydałby się nam taki Polski Fettner, który by walczył o limity, chociaż w naszym wypadku mowa o limitach to kpina i hipokryzja skoro nawet ich nie wykorzystujemy..
    Zniszczoł jakby był w Tagile by punktował,a nie sie bawi w kontynentala, bo sobie Kruczek tak wymyslił..
    jak w zeszłym roku z Biegunem, wycofali go z PŚ bo wazniejsze były zawody dla dzieci hehe W tym sezonie mozemy liczyć tylko na Stocha i być może Wolnego, Żyła skacze przyzwoicie ale bez błysku, bo w słabo obsadzonym konkursie 10 miejsce to nie zaden błysk, tylko przyzwoitosc .. Zniszczoł w miarę sobie radzi, Kubackiemu typowo lezy skocznia w Tagile, reszta to chyba sobie zartuje a nie skacze, sam Kot powiedział wczoraj, ze nie wie o co w skokach chodzi, ze uczy sie od nowa i jest psychicznie zablokowany.. Ziobro za tydzien w Engelbergu zapunktuje, w koncu jego skocznia.. Z Huli zrobią teraz mega skoczka, powołają na enegelberg i powiedzą, jak to niesamowicie sobie poradził w kontynentalu.. Miętus to na Fis Cupy niech jezdzi i walczy o 10tke z Rumunami ..

  • Stinger profesor

    Patrząc na Norwegów i Austriaków to zapewne w Engelbergu pojadą w mocniejszych składach.

    Nie wiem jak z formą Loitzla i Dietharta ale Fettner i Poppinger na pewno wzmocnili by tą ekipę.
    Norwegia też ma w czym wybierać. Sjoeen i Forfang myślę że wymienią Hauera i Stjernena (jeszcze zobaczymy co dzisiaj pokażą). Jacobsen i Hilde podobnie jak Loitzl i Diethart nie skaczą za dobrze więc mogą mieć problem.
    Niemcy też pewnie wezmą Leyhe.

  • anonim

    grunt, że Olek zanotował kolejny niezły występ. Przynajmniej mamy jednego zawodnika, który ma stałą, równą, w miarę pewną formę, na razie na poziomie 3 dziesiątki PŚ, a potem zobaczymy, ale przynajmniej jest to zawodnik na miejsca punktowane.

  • HKS profesor

    Fettner, Poppinger, Forfang i Leyhe jak skoczą podobnie w drugim konkursie to chyba sobie zagwarantowali występ na TCS.

    W ogóle dziwie się Norwegom że najpierw nie wystawili Forfanga w drugim konkursie bez krajówki (no chyba że się wkurzyli bo dyskwalifikacja była z jego głupiego błędu;)) i później nie wzięli go do Rosji.

    Co do Polaków to nie ma co komentować. Jakby Nr 6 i 7 czyli Hula i Zniszczoł wykorzystali limit i byli w Rosji to w PK by dwóch zawodników przez cały weekend coś uciułało.

    Jak tam sytuacja live w walce o limity?!?!

  • Stinger profesor

    Fettner wygrywa jak za starych dobrych czasów. Ten to ma patent na PK.
    Forfang i Poppinegr uzupełnili podium.

    Zniszczoł dzisiaj całkiem dobrze, Kłusek małe punkty. Szkoda że Hula nie wystartował.

    Limity? Norwegia, Austria i Niemcy. Pewnie jeszcze Słowenia nie złożyła broni.

    Tak się właśnie skończył mit o wywalczeniu siódmego miejsca dla Polski na TCS... Kurde a mówiłem że tak się skończy i lepiej trzeba było wysłać komplet do Niżnego, taki Zniszczoł mógłby zapunktować tam.

  • dejw profesor

    Fantastyczny skok Forfanga w drugiej serii, ale jednak Fettner obronił przewagę z pierwszej serii. Popinnger rewelacyjny na treningach także trochę słabiej w drugiej serii - przypomina mi to jego występy w końcówce lata. Mimo wszystko na podium się utrzymał i Austriacy już w Engelbergu pojadą z wyraźnie mocniejszym składem.

  • Stinger profesor

    Forfang świetny skok, już w Lillehamer na PŚ powinien zapunktować ale dostał DSQ. Myślę że on i Sjoeen powinni pojechać do Engelbergu.

  • HKS profesor

    Niemcy jednak mają jednego zmiennika za Geigera;) Ale krajówka na TCS to będzie bieda - ja na ich miejscu bym teraz zrezygnował z tradycyjni i nie wystawiał.

  • IchBinDa weteran
    dejw

    W Kranju w 2013 roku bodaj Lei zupełnie posypało się wiązanie, przez co nie wystartował w drugiej serii. Takie przypadki też się zdarzają. Bądźmy dobrej myśli.
    Bardzo dobry skok Zniszczoła, choć znowu miał nie najgorsze warunki. Będzie w dziesiątce, nie jest z nim źle.

  • Stinger profesor

    Nic dziwnego że Sjoeen nie leje wszystkich w PK, jest po kontuzji więc potrzebuje chwilę by dojść do formy. Myślę że do Engelbergu powinien pojechać.

  • dejw profesor
    @IchBinDa

    Gdyby to był problem ze sprzętem to po prostu skoczyłby trochę później. Obawiam się, że to może być jakiś uraz, którego doznał już po wylądowaniu..

  • Pitrasek stały bywalec

    Brawo Zniszczoł, bardzo dobry skok. Co wy na to, żeby zamienił się z Murańką na Engelberg? Zobaczymy jeszcze jak będzie skakał w 2 konkursie o ile się odbędzie.

  • IchBinDa weteran
    denis13

    A skąd wiesz, że się skompromitował? A jeżeli to na przykład kontuzja? Albo problem ze sprzętem? Może poczekasz z ferowaniem wyroków?

  • denis13 doświadczony

    DNS(Did not started) to oznacza że zawodnik nie startuje, a więc Hula całkowicie się skompromitował...

  • Pitrasek stały bywalec

    Jakby była dyskwalifikacja byłoby napisane DSQ a nie DNS czyli po prostu nie pojawił się w II serii.

  • dejw profesor

    Oho i wychodzi na to że i z Hulą się coś stało, skoro nie wystartował w drugiej serii..

  • Xander weteran

    Patrząc na Polskich skoczków można czuć się zażenowanym. Co ci trenerzy z niech zrobili. Już lato było słabe ale teraz chyba nawet jest gorzej. Jedynie w tym sezonie na pochwały zasługuje Żyła bo trzyma równą formę. I mały pluski należy się Zniszczołowi i Kubackiemu który potrafi dobrze skakać na treningach ale nie potrafi tego powtarzać w konkursach. Ale jakaś tam forma u niego jest.

  • dejw profesor

    Niespełna piętnastoletni Fin leje aktualnego brązowego medalistę MP o ponad 10 punktów..

  • anonim

    Co się dzieje z Sjoeenem? Po tej kontuzji nie potrafi się łapać nawet do dziesiątki w PK.

    Co by było w PŚ, pewnie odpadałby po I serii

  • IchBinDa weteran
    jarek

    Mówisz o tych tutaj? Skaczą dokładnie to samo, co kilka miesięcy temu. Kilka miesięcy temu po prostu był Stoch i tak dobrze tego nie było widać.

  • anonim

    Co sie dzieje z polsimi zawodnikami , polskimi skokami . Żaden zawodnik nie skacze nawet w polowie tego co kilka miesiecy temu !!!!!

  • Ponurzyca weteran

    Rypać ,,limity". Tak jak myślałem HS 111 jest bardziej ,,wymiarem" Stefana. HS 139 to już ,,za wysokie progi" dla niego.
    Oby w drugiej serii skoczył lepiej.
    Olek przewidywalnie.
    Cieszy na bezrybiu choćby i punkt Kłuska

  • Poko początkujący

    I teraz pytanie czy chcemy loteryjnego Zniszczoła który jest na obecnym poziomie Maćka Kota czy Stefana Hulę który w PŚ nic nie zrobi bo jest za słaby. Decyzja Kruczka pewnie będzie na korzyść drugiego no ale co takiego mamy trenera który od 3 lat wierzy że Hula coś zrobi a wszyscy widzimy jak jest.

  • JankessPL doświadczony
    Walka o limity

    No więc Emil Zografski zagrał strategicznie,wysłał Władimira w dobrej formie na PK żeby odebrać innym drużynom 1 dodatkowe miejsce na PŚ.Cóż za geniusz.

  • IchBinDa weteran
    denis13

    Ponoć latem Maciusiak zaaplikował mu ciężkie treningi, dzięki którym miał wytrzymać całą zimę. Efekty jak na razie przekroczyły najśmielsze oczekiwania : )

  • anonim

    troche nizsza belka +wiatr w plecy i hula nie istnieje tak jak w pś.poziom kadry b w ogole jest slaby to ze ruda bez ladowania nie ustepuje w niczym biegunowi,mietusowi czy kluskowi slabo swiadczy o pracy maciusiaka.slaba kadra a i jeszcze slabsza kadra b oto obraz polskich skokow w grudniu 2014.dobrze ze chociaz u matei jest troche lepiej i ci mlodzi wydaje sie ze ida do przodu

  • MSad_ profesor
    Bulgar

    lepszy od wszystkich naszych
    Zaraz odezwią sie limiciarze. Po co nam te kwoty startowe jak i tak nie ma kto startowac. Lepiej niech zaliczaja bule na PK niz PS

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl