TCS w Oberstdorfie: Seria próbna dla Krafta

  • 2014-12-29 18:09

Stefan Kraft wygrał serię próbną przed inauguracyjnym konkursem 63. Turnieju Czterech Skoczni. Polacy w większości nie poradzili sobie z warunkami na skoczni w Oberstdorfie, gdzie podobnie jak wczoraj - sypie gęsty śnieg, a wiatr co jakiś czas zmienia siłę i kierunek.

Rywal Kamila Stocha z pary, poszybował na odległość 133,5 metra z 14. belki startowej. Nasz rodak przy znacznie mocniejszym wietrze w plecy wylądował 30 metrów bliżej. Drugi w serii próbnej był Severin Freund. 138,5 metra Niemca było najdłuższym skokiem. Idol niemieckich kibiców ruszał z 17. belki. Czołową trójkę uzupełnił zwycięzca kwalifikacji - Peter Prevc (128 metrów).

W czołówce uplasowali się także: Kento Sakuyama (121 metrów), Michael Hayboeck (123 metry) i Michael Neumayer (128 metrów).

Zdecydowanie najlepiej spośród Polaków na Schattenbergschanze wypadł Piotr Żyła. Aktualny mistrz naszego kraju o pół metra przekroczył punkt konstrukcyjny, dzięki czemu uplasował się na 8. miejscu. W czołowej "30" tuż przed Stochem sklasyfikowany został jeszcze Aleksander Zniszczoł (114 metrów). Dawid Kubacki (107,5 metra) i Jan Ziobro (115,5 metra) zajęli kolejno 34. i 35. miejsce.

Z treningowego skoku zrezygnowali Andreas Kofler i Noriaki Kasai.

Wszystko wskazuje na to, że dzisiaj uda się rozegrać inauguracyjny konkurs 63. Turnieju Czterech Skoczni, jednak równe warunki dla wszystkich skoczków mogą być nieosiągalne.

Początek pierwszej serii w systemie KO już o godzinie 17:30. Transmisja w TVP1 i Eurosporcie.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub relacji Berkutschi >>

Wszystkich kibiców serdecznie zapraszamy do komentowania skoków na naszym czacie >>. Jednocześnie prosimy, by nie robić tego w komentarzach.

Wyniki serii próbnej TCS w Oberstdorfie (HS 137); 29.12.2014
Lp. NrZawodnikKrajWiatrBelkaKomp.Odl.Nota
1 40 KRAFT S. AUT -1.13 14 14.8 133.5 95.4
2 12 FREUND S. GER -0.60 17 7.8 138.5 86.4
3 1 PREVC P. SLO -0.78 14 10.2 128.0 80.9
4 22 SAKUYAMA K. JPN -1.95 16 25.5 121.0 76.3
5 49 HAYBOECK M. AUT -1.09 14 14.2 123.0 75.9
6 16 NEUMAYER M. GER -1.12 17 14.6 128.0 74.3
7 50 AMMANN S. SUI -1.07 14 14.0 121.5 73.0
8 45 ZYLA P. POL -1.13 14 14.8 120.5 72.0
9 25 KRANJEC R. SLO 0.49 13 -5.3 129.0 70.9
10 48 KOUDELKA R. CZE -1.09 14 14.2 118.0 66.9
11 18 LEYHE S. GER -0.05 17 0.7 130.5 64.9
12 4 TAKEUCHI T. JPN -0.64 14 8.4 120.0 64.7
13 2 SCHLIERENZAUER G. AUT -1.18 14 15.4 116.0 64.5
14 7 VELTA R. NOR -1.24 14 16.2 114.5 62.6
15 10 BARDAL A. NOR -0.88 14 11.5 117.0 62.4
16 5 FREITAG R. GER -0.73 14 9.5 118.0 62.2
17 29 JACOBSEN A. NOR -1.31 16 17.1 117.0 60.7
18 20 FORFANG J. NOR -1.55 16 20.3 115.0 60.3
19 14 SJOEEN P. NOR -0.66 17 8.6 123.5 60.2
20 35 KOIVURANTA A. FIN -0.30 17 3.9 125.5 59.1
21 39 VASSILIEV D. RUS -0.14 17 1.8 126.5 58.8
22 31 EISENBICHLER M. GER -1.63 16 21.3 113.5 58.6
23 19 DESCOMBES SEVOIE V. FRA -1.12 16 14.6 117.0 58.2
24 6 PUNGERTAR M. SLO -1.02 14 13.3 113.0 57.0
25 15 ITO D. JPN -0.27 17 3.5 124.5 56.9
26 17 DIETHART T. AUT -0.36 17 4.7 123.0 55.4
27 36 WANK A. GER -0.08 17 1.0 125.0 55.3
28 21 WENIG D. GER -1.21 16 15.8 114.5 54.9
29 42 ZNISZCZOL A. POL -0.49 14 6.4 114.0 51.9
30 11 STOCH K. POL -1.86 14 24.3 103.5 50.9
31 13 BOYARINTSEV V. RUS -0.02 17 0.3 121.0 47.4
32 9 DAMJAN J. SLO -1.36 14 17.8 105.0 47.1
33 27 ASIKAINEN L. FIN -1.06 16 13.9 111.0 46.7
34 23 KUBACKI D. POL -1.52 16 19.9 107.5 46.4
35 34 ZIOBRO J. POL -0.63 17 8.2 115.5 45.4
36 8 FANNEMEL A. NOR -1.06 14 13.9 105.0 43.2
37 41 CHOI S. KOR -1.96 14 25.6 97.5 41.4
38 44 GEIGER K. GER -1.05 14 13.7 104.0 41.2
39 24 KRAUS M. GER -1.08 16 14.1 107.5 40.6
40 37 LANISEK A. SLO -0.36 17 4.7 114.5 40.1
41 38 MAEAETTAE J. FIN -0.74 17 9.7 111.0 38.8
42 33 MAKSIMOCHKIN M. RUS -0.71 16 9.3 108.5 37.6
43 30 DEZMAN N. SLO -1.88 16 24.6 98.5 34.9
44 46 BRESADOLA D. ITA -1.16 14 15.2 99.0 33.7
45 43 FUCHS T. GER -0.68 14 8.9 100.5 30.1
46 47 ROWLEY M. CAN -0.50 14 6.5 100.0 26.8
47 32 FAIRALL N. USA -1.95 16 25.5 91.0 22.3
48 26 KOBAYASHI J. JPN 0.12 13 -1.3 98.5 20.0
3 KASAI N. JPN DNS
28 KOFLER A. AUT DNS

Dominik Formela, źródło: Informacja własna
oglądalność: (23642) komentarze: (251)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Stinger profesor
    Taft

    Zastanawia mnie właśnie dlaczego Freund i Freitag kiedy przychodzi ważna impreza nagle skaczą jak zwykli średniacy. Czyżby głowa nie wytrzymywała? Jeśli tak to psycholog potrzebny ponieważ obaj mają papiery na to by wygrywać wielkie imprezy.

    Do tej pory tylko Freund wygrał MŚwL ale kto wie co by było gdyby rozegrano kolejne dwie serie...

  • anonim
    ja03 (*134.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Umarł troll skijumping
    Szkoda że ciebie niewyleczonego wypuścili żebyś ratował posadę znafcy i wizjonera. A gwoździami do trumny były twoje dzisiejsze wypociny. A mimo to po kolejnym konkursie znowu nasz eX-pert pojedzie ze swoimi wypocinami. O co zakład?! :D

    Kamil brawo, szkoda Olka, Dawid i Janek do Polski na trening i dobrego kopa w d bo skończycie jak Kot!

  • anonim
    Polskie skoki umarły

    Wysłali niewyleczonego Stocha, żeby ratował posadę Kruczka. A gwoździami do trumny były dzisiaj skoki Kubackiego i Ziobry. Ale co tam, Dawidek i tak na następny konkurs pojedzie. O co zakład?! :D

  • jma profesor
    Kubuś - świetny pomysł

    Trzeba tylko pozmieniać odpowiednio regulaminy. Wystarczy wpisać, że skok jest obowiązkowy, a kwalifikacja pewna. Skok z notą wyższą niż 0,0 regulaminowo nie przejdzie, bo przy skoku na bulę można taki wynik "wykręcić" :)

  • Taft stały bywalec
    -

    Powracający Stoch i tak jest wyżej niż dwójka Freitag-Freund. Panowie chyba muszą skorzystać z pomocy psychologa bo jak tak dalej będzie to jeszcze sporo czasu minie nim Niemiec wygra TCS

  • anonim

    Chamstwem jest odpuszczanie kwalifikacji w TCS. Potem skoczek, który co do not jest w drugiej dziesiątce nie kwalifikuje się do drugiej serii. FIS powinien zmienić regulamin, moim zdaniem powinno wyglądać to tak:
    Skoczek z pierwszej dziesiątki PŚ ma pewną kwalifikację do konkursu (nawet jeśli jest poza 50 kwalifikacji), ale musi w kwalifikacjach osiągnąć notę wyższą niż 0.0 (czyli brak skoku). Chyba byłby ktoś idiotą, żeby brać udział w kwalifikacjach i celowo zepsuć skok.

  • adam70223 stały bywalec
    -

    Nie ma w drugiej serii Ammanna!Mimo upadku

  • jma profesor
    Nie wiem co chcecie od Kubackiego?

    W Oberstdorfie był 4-tym Polakiem. Naprawdę uważacie, że trzeba wymienić trzech? Ok - Kłusek za Murańkę. Ale Rudę za Ziobro. A może Hulę? No to już wolę Rudę lub Ziobro. Kubacki na razie zostaje, bo tak mówią WYNIKI czyli FAKTY. Wiem, że hejterom się to nie spodoba i znów będą pisali, że Kubacki sypia z Tajnerem. Ale jak chcecie wywalać kubackiego to poproszę twarde argumenty.

  • PGr doświadczony
    Trolu @Ja03 zamilcz wreszcie!

    J/W! .....................................................!!!!!!

  • realista doświadczony

    meme - 12 miejsce Stocha jak na poczatek to dobry wynik ale pisanie o kontakcie z czolowka to przesada.Kontakt to on moze bedzie mial wzrokowy bo strate punktowa ma nie do odrobienia.

  • anonim

    Nie wierzę w te punkty dla krafta , musiał być jakiś wałek!

  • anonim

    no i co tam, Prevc miał być podobno lucky loserem, ba według niektórych miał nie wejść nawet do drugiej serii

  • HKS profesor

    @Xander
    KO akurat w zmiennych warunkach może być nawet bardziej sprawiedliwsze niż zwykłe zawody bo lepszy z pechowej pary i tak wejdzie.

    Zniszczoł odpadł tak naprawdę przez pogodę - jakby nie przeciąganie kwali to odpuścił by tylko Amman. No i jednak Zniszczoł miał trochę szczęścia w Lillehammer, a taki Rowley oddał skok życia i odpadł.

  • Jaro doświadczony
    Szczęsny

    Jaka telewizja taki komentator

  • anonim

    @ realista
    Czego się spodziewałeś? Krytyka, nawet poparta argumentami jakimi są obecne wyniki naszych, nie jest tu przyjmowana, a cenzura od jakichś trzech lat za prośbą prezesa AP.i TVP na całego. Wystarczy popatrzyć na beznadziejną jak tu się zawsze śmiano szkołę Kuttina i porównać z profesjonalna szkołą Kruczka.

    @ ja03
    Jemu nie da się pomóc.

  • jma profesor
    Pechowcy

    Ci którzy byliby w 30 to Rowley (23, wielka szkoda), Zniszczoł (26, jeszcze większa szkoda) i Pungertar (29). Gdyby Ammann nie upadł odpadłby Wasiljew, który byłby 18-ty (sic!).

  • anonim
    meme

    ładnie, Kamil 12 po 1 serii. Szczerze myślałem zanim się pojawił tutaj w TCS to liczyłem że chociaż do 30 będzie wchodził, a tu proszę, jest w kontakcie z najlepszymi od razu.

  • anonim
    Aman

    No chyba nie będzie aman skakał zobacz noty

  • OjciecMarek profesor
    @Kubuś

    Tak.

  • sledzik16 weteran

    Tak wejdzie jako 31 skoczek ponieważ uzyskał 95 % skoczni.

  • asa początkujący

    odwróć tabelę polak (Ziobro) na czele

  • Xander weteran

    Szkoda że turniej nie jest rozgrywany według normalnych zasad bo Olek i Rowley weszli by do drugiej serii. Ogólnie mówiłem że system KO naszych wykończy.

  • Madhouse bywalec

    szkoda mi zniszczola...

  • anonim

    Czy w tej sytuacji Ammann wchodzi do drugiej serii jako 31 skoczek?

  • StaryKibicSkokow bywalec

    Co!? Chyba ci sędziowie chcą kolejnego zwycięskiego austriaka.

  • dejw profesor
    @HKS

    No fakt, zapomniałem o Vasiliwie, który swoją drogą stracił bardzo niedużo do Kamila.
    Ammann chyba i tak będzie skakał w drugiej serii, ale już wiadomo że Turnieju nie wygra.

  • Madhouse bywalec

    prevcu pokazał gdzie raki zimuja

  • Slender początkujący
    Nieszczęsny

    Peter Prevc za Peterem Prevcem.

  • lol doświadczony

    Szczęsny proszę zamilcz już

  • anonim

    Ja już dziekuje za ten TCS Prevc go wygra, Kamil kontuzja. Nie ma czego ogladac...

  • anonim
    Ammann jak spycharka.

    Ammann jak spychac szczeka snieg zebral lol.

  • HKS profesor

    @dejw
    Miałem Ci odpisywać że Dima byłby wykoszony jako 18. zawodnik a Zniszczoł raczej w ramach zwykłych konsekwencji KO. No ale Amman zrobił prezent Dimie.

  • Soliwan stały bywalec
    DLACZEGO

    MÓJ ULUBIONY SKOCZEK MUISAŁ SIĘ PRZEWRÓCIĆ ??!?! Szkoda po szansie na turniej.

  • anonim

    Amman na szczupaka poszedł.

  • anonim

    No to dla Ammanna następna szansa za rok ;)

  • nnn bywalec

    tak sie konczy ladowanie jak zaba

  • anonim


    nnn (początkujący)
    29 grudnia 2014, 18:15

    -
    ale mimo wszystko cos go kluje, czyli cos jest nie tak

    Kłuje go jeszcze niezagojona do końca rana na skórze..

  • anonim

    I co na to hejterzy Kuttina?

  • nnn bywalec

    mowilem ze stoch, koudelka i szlirencaler przegraja pary, jeszcze oszust amman zaraz

  • anonim
    Szkoda.

    Szkoda ze ostatniej 6 nie powiało jak parze Bojarincew Mette

  • TAMM profesor

    II seria o 18:48.
    Fajnie, że jednak 2 skoki. ^^

  • StaryKibicSkokow bywalec

    Brawo Kasai, a koudelka przez to, że się trzesie cały czas podczas lotu traci troche metrów.

  • sss bywalec
    sss

    Stoch do końca niewyleczony a zajmie po 1 serii jakieś 12-13 miejsce. Bardzo ładnie. Bedzie się liczył na w Falun jak sobie poskaka więcej i dojdzie do formy

  • sledzik16 weteran

    Nori jest kapitalny ... po prostu kapitalny zawodnik.

  • qqq początkujący
    qqq

    Kruczek popsul Ziobre Kota i nawet Stocha skontuzjowal. Beka

  • lol doświadczony

    Noriaki jest nie do zdarcia

  • mlynek210 bywalec
    Kasai...

    On jednak jest niezniszczalny ;)

  • jma profesor
    Koudelka trzęsie się jak piskorz

    by Błachut :)))

  • Slender początkujący
    skurczybyk

    Kasai :)

  • Saymon19 profesor
    Kasai

    Można? - można...

  • dejw profesor

    Zniszczoł załatwiony przez system KO - jego skok dałby mu normalnie miejsce w "30".

  • anonim

    Rowley, pozycja dojazdowa jak Żyła i proszę jaki skok

  • nnn bywalec
    @mat

    sedziowie wypaczaja wyniki, nic nowego

    nawet przeliczniki wiatrowe i belkowe sa bardziej sprawiedliwe niz te lesne dziadki, powinni ich w koncu wykopac

  • TAMM profesor

    Kraus i Stoch właśnie awansowali jako LL.
    Mamy na pewno 2 Polaków w "30".

  • asdf bywalec

    Hahah Kanadyjczyk załawtwił naszą elite Kubackiego i Ziobre. HAHAHAHAHAHAHHAHAHA

  • anonim
    Kamil super, jest w.drugiej.serii !!!!!!!

    Stoch leci prawie 130m po kontuzji, a nasi pozostali skoczkowie? Ubijaja bule ...

  • anonim
    do StaryKibicSkoków

    ....chyba,że to nie żadna wyrośl była powodem kontuzji !!!, a wycieli bo liczyli, że to to ;).

  • W_S profesor
    Rowley co za skok :D

    nieźle i źle. nieźle bo kibicuję kanadyjczykom a źle bo może zepchnąć Olka w LL.

  • HKS profesor

    No to Zniszczoł miał pecha, Żyła jak na fatalne kwalifikacje spore szczęście bo ten wynik by mu nie dał awansu jako LL ale nie muszę się jednak przyzwyczajać do słowa "pewniak" w przypadku Pungertara;)

    Jeśli Waslieiw odpadnie, to trzeba będzie przegrzebać archiwa czy od czasu wprowadzenia KO odpadł ktoś wyżej sklasyfikowany. Coś mi się jednak wydaje że ktoś z tej szóstki z nim przegra - zobaczymy. Jeśli nie to odpadnie jako 18 zawodnik.

  • mat początkujący
    Noty za nazwisko

    Rowley ładny skok, a noty 17

  • sledzik16 weteran

    Zaraz zacznie się najciekawsze

  • anonim
    @Agr

    "Vein" to po angielsku "Żyła" ;)

  • adam70223 stały bywalec
    -

    Rowley brawo!

  • pawelnr01 bywalec
    -

    Już Rowley naszych leje...

  • anonim
    fds

    Stoch wygrał z Freitagiem, ale wy i tak napiszecie że Stoch skoczył krótko

  • adam70223 stały bywalec
    -

    Kamil raczej będzie w drugiej serii

  • grabol12 bywalec
    Kamil

    co do tego bólu kostki na Eurosport.Onet jest relacja i tam piszą tak "Tymczasem, jak informuje Adam Widomski, ze zdrowiem Kamila Stocha wszystko w porządku. Polak narzekał na ból kostki, ale ten drobny uraz nie przeszkodzi mu w drugiej serii." więc zobaczymy co jest pewnie po konkursie

  • StaryKibicSkokow bywalec

    A i jeszcze jedno, kamilowi nie może odnowić się kontuzja ponieważ, narośl została usunięta, kamil może mieć jeszcze dyskomfort.

  • nnn bywalec

    stoch wysoko biorac pod uwage noty ale moze odpasc tylko dlatego ze przegral w parze

    system KO to kpina, cyrk

  • Ponurzyca weteran

    Piotrek broni honoru.
    Dla naszych było by lepiej gdyby II seria się nie odbyła

  • sledzik16 weteran

    No Piotrek jako jedyny wygrywa rywalizację i wraz z Kamilem Stochem trzymają morale drużyny

  • Saymon19 profesor
    Jury

    Śnieg mocno pada i sędziowie chyba nie widzą tego jak skoczkowie lądują... Noty dawane na oślep ;)

  • anonim
    vein?

    Chodzi Ci o vain?

  • W_S profesor
    Jak się może Kamilowi odnowić kontuzja

    skoro narośl na kostce Kamila jest usunięta

  • jma profesor
    Pungertar - pierwsza wylotka z "30"

    Brawo Pieter!!!

  • anonim

    no i Piotr awansuje, brawo!

  • anonim
    brawo żyła!

    jeszcze może zniszczołowi się uda..

  • Saymon19 profesor
    Żyła

    Na Piotra można naprawdę w tym sezonie liczyć :)

  • anonim
    Co?

    Jaki to niby wstyd przegrac z Kraftem? To zawodnik z top 10 PS

  • anonim

    Zaraz Mr. vein.

  • StaryKibicSkokow bywalec

    Kamil powinien spokojnie, awansować, a co do nogi to wydaje mi się, że kamil troche agresywnie wylądował i troche przeciążył, musi on uważać na lądowania.

  • anonim
    Stoch super po przerwie .....

    Stoch leci prawie 130m po kontuzji, a nasi pozostali skoczkowie? Ubijaja bule ...

  • Saymon19 profesor
    @Sokół i Pono

    U nas też w Zakopcu będą skakać juniorzy, mam nadzieję...

  • Saymon19 profesor
    @Sokół i Pono

    U nas też w Zakopcu będą skakać juniorzy, mam nadzieję...

  • anonim
    Kamil

    Chwycił się za nogę, źle to wygląda... Oby nie miał znowu żadnych problemów i wystartował w drugiej serii (bo awans raczej pewny)... Jednak zwróćcie uwagę na świńskie oceny ze strony sędziów:

    Szwajcar - 17.0
    Niemiec - 17.0
    Czech - 17.5

    Naprawdę takie noty za skok na 129 metrów w ładnym stylu z telemarkiem? Ciekawy jestem, czy Schlieriemu zrobiliby to samo... Niestety kierownictwo skoków, czyli Hofer i spółka, czynią z tego sportu cyrk poprzez swoje kombinatorstwo.

  • nnn bywalec

    ale mimo wszystko cos go kluje, czyli cos jest nie tak

    na poczatku sezonu tez podobno to bylo nic powaznego a jak sie skonczylo wiadomo

  • anonim

    Kontuzja wielu mózgów odnowiona. Dobry skok Stocha, wejdzie jako LL . Z przyzwyczajenia chronił operowaną stopę, a niektórzy już piszą bardzo bzdurnie.

  • sledzik16 weteran

    E Kamil taki nie jest ... przecież każdy wie że jest lepszy od Krafta więc po co miałby udawać ból kostki.

  • Xander weteran

    Czułem że ten powrót jest za wczesny. To wszystko wina Kruczka.

  • Soliwan stały bywalec
    Błachut

    Mówi że u Stocha wszysto okej, reporter Eurosportu go dorwał i ponoć wszystko ok.

  • Zen początkujący
    Realista

    Tu nie Kruczek decydowal o powrocie Stocha na skocznie, a zobowiazania marketingowe czyli Play

  • anonim
    fds

    Stoch krótki skok? czy wy macie jakieś objawy mózgowe? rozumiem że chcecie aby był w takiej formie teraz jak kraft? 5 miejsce na razie to bardzo dobry wynik Kamila, wyprzedza takich zawodników jak Bardal czy Damjan, a sezon w pełni

  • anonim

    Haha Fuchs, ledwo przekroczył 17 lat i w PŚ, a nasi do 20 po fiscupach.

  • anonim

    brawa dla olka zniszczoła mimo że odpadł, bo to był niezły skok

  • mati stały bywalec
    Zniszczoł

    Trzeba go pochwalić, bardzo przyzwoity skok.

  • Bogdinho weteran

    Kamil raczej awansuje jako LL, mam nadzieję że odwołają drugą serią, bo może tylko pogorszyć sobie uraz...

  • adam70223 stały bywalec
    -

    Kamil Stoch narzeka na ból kostki wiadomość z skijumping.pl Facebook

  • grabol12 bywalec
    Spokojnie

    Ludzie ta kontuzja zbytnio mu się odnowić nie może,ponieważ ta wyrośl została usunięta.Może po prostu go coś zabolało,spokojnie co do skoku był to dobry skok myślę ze jako LL spokojnie wejdzie :)

  • Janusz bywalec
    Ale Beka

    Haha piękny konkurs do hejtu

  • anonim

    Nie krakać !Bo ja myślałem ze pod tv wpadne jak zobaczyłem bol Kamila

  • Saymon19 profesor
    Jury

    Sędziowie potwierdzają, że aby mieć dobre noty, trzeba regularnie wygrywać....

  • anonim

    a moim zdaniem to przez krotki skok Kamil zlapal sie za noge, bo troche jemu jako zawodnikowi wstyd jest przegrać z Kraftem....tak to wygladalo od razu po skoku, zobaczyl ze za krotko skoczyl i zlapal sie, moge sie mylic oczywiscie, wiec proszę bez atakow w moja strone

  • Przemek bywalec

    I kontuzja;)

  • sledzik16 weteran

    Według mnie Stoch powinien jeszcze odpoczywać a nie już skakać.

  • Bogdinho weteran
    Kamil Stoch

    Na pewno nie odnowi się mu kontuzja, ponieważ wyrośl została wycięta, i jedyne co może sprawiać dyskomfort Kamilowi to rana, która na pewno się nie dogoiła w 100%. Mam nadzieję, że nic groźnego mu się nie stało.

  • anonim

    Jak się okaże że za wcześnie wrocil to sztab do zwolnienia.

  • dejw profesor

    Jednak dobry skok i raczej druga seria pewna.
    Oby tylko nie odnowiła się kontuzja..

  • nnn bywalec

    zeby nie zanizone oceny dla stocha w kwali to teraz by skakal sobie z choiem i bez problemu awansowal ale sedziowska mafia patrzy tylko na numer startowy a nie na skok

  • anonim
    eee

    Stoch poprawnie, nie oczekujmy cudów w 1 konkursie PŚ dla Kamila

  • sledzik16 weteran

    Kamil znowu złapał się za nogę ... oby nie to co myśle

  • anonim
    stoch

    No i mają co chcieli....kontuzja odnowiona..

  • anonim

    i znowu durni sędziowie, jakie 17.5 dla takiego lądowania?

  • Martinn stały bywalec

    Boże Kolano Kamila...

  • Saymon19 profesor
    Stoch

    Może się uda jako LL, ale nie dobrze wygląda ten ból kostki...

  • Slender początkujący
    oby nie

    Stoch kontuzja...znowu

  • sledzik16 weteran

    Kraf idealnie i co ... Kamil będzie miał bardzo ciężko.

  • jma profesor
    Freund z małym fuksem :)

    ale sędziowie przy tej odległości byli łaskawi...

  • dejw profesor

    No to Stoch ma potwornie trudne zadanie.. Nawet jako LL może być ciężko.

  • anonim

    Wszystko, co do tej pory przegrał Freund, przegrał psychiką.

  • anonim
    @sledzik16

    Ja tak nigdy nie mówiłem. Gdyby w jakimś kraju było takie bum na skoki jak w Polsce i byłby dobry trener to mielibyśmy w tym momencie już z 10 zwycięzców PŚ tak jak Austria czy Niemcy.

  • sledzik16 weteran

    Jeżeli u najlepszych, faworytów całego turnieju będą takie warunki jak teraz to na prawdę można stracić szanse ktoś na wygranie turnieju.

  • Saymon19 profesor
    DNO

    Dzisiaj nawet seta starcza, żeby wejść do 2 serii...
    Dno...

  • anonim

    Żenujący konkurs, jeszcze ten durny system KO i punktowanie po wylądowaniu na buli bo się wygrało w parze xd.

  • sledzik16 weteran
    Saymon19

    Może i masz racje jak dla mnie Kruczek jest dobrym trenerem tylko tutaj jest coś innego nie tak.
    Lanisek rzeczywiście pokazał nie za dużo ... liczyłem na więcej.

  • anonim

    jak widzę te skoki, to czuję się jakbym oglądał MP w Wiśle

  • anonim

    OOdwołać ten cyrk! Któryś z faworytów straci dziś szansę na wygranie turnieju przez ten pożal sie boże konkurs.

  • anonim

    Lanisek pokazał... jak przejechać przez próg ;-)

  • Saymon19 profesor
    @sledzik16

    Nie zauważyłeś, że to pieprzenie o dymisji to są żarty młodych, żartobliwych internautów po każdym słabym skoku Polaka?

  • W_S profesor
    Z jakiej relacji korzysta Szczęsny?

    Bo widać że działają u nich przeliczniki za wiatr

  • sledzik16 weteran

    Dokładnie ... jak się jest w formie i potrafi skakać w każdych warunkach to nie ma problemu. Teraz Lanisek zobaczymy co pokaże

  • pawelnr01 bywalec
    Przeskoczyli skocznie

    Znów będzie zwalanie na loterię, żeby zaciemnić obraz beznadziejnie przygotowanych do sezonu naszych skoczków.

  • anonim

    Kto potrafi skakac to skacze-Ito,Neumayer

  • sledzik16 weteran

    Z tą dymisją Kruczka to bym tak nie szalał ... bo jak rok temu wszystko było Ok to każdy mówił że jest świetnym szkoleniowcem

  • mlynek210 bywalec
    Typy

    Kto obstawia, że dziś Gregor Schlierenzauer wygra? ;)

  • anonim
    ksath - dokładnie

    To jest parodia , nie zawody. Mam nadzieję że Stoch dobrze trafi w tym cyrku.

  • Saymon19 profesor

    Jasne, Kubacki ma cień szansy... Nie ma pan komentaror nic ciekawszego do powiedzenia...?

  • mlynek210 bywalec
    Dno i kilka metrów mułu!

    Tyle w temacie...

  • anonim
    Kruczek dymisja nie widze innego wyjsca

    Zwalanie na warunki... wszyscy mają trudne warunki ale żeby skakać 95 metrów to jest dramat jakiś. Wstyd Dla Polski.

  • nnn bywalec
    @lol

    kubacki nie wejdzie bo wsrod lucky loserow jeszcze beda miedzy innymi amman, schlierenzauer, koudelka i stoch

  • sledzik16 weteran

    Tak to jest jak się przeprowadza konkurs na siłę.

  • ksath bywalec

    Ja jestem tylko ciekaw, który z faworytów będzie musiał zweryfikować swoje cele na TCS po tym cyrku :}

  • jma profesor
    Belka +2

    Kubacki ma jeszcze cień szansy jako LL. A pokonanie Koflera to rekord skoczni to może być za mało...

  • Saymon19 profesor
    Belka

    Panie Hofer po co są przepisy o belco, skoro się ich nie stosuje?
    Dno nie konkurs...

  • sledzik16 weteran

    Nasi zawsze maja złe warunki a ni mają dobre. Nie no jeżeli teraz ktoś powie że u nas w drużynie wszystko jest Ok to można go śmiało wyśmiać.
    Szczęsny liczy na to że Kubacki przejdzie śmiech na sali

  • anonim

    Nie zauważyłem by kibicowali Rosjanom bardziej niż Polakom. Redaktor Rudziński kibicuje Maksimoczkinowi i Prevcovi, redaktor Szczęsny Schlierenzauerowi i Kubackiemu i to tyle.

  • lol doświadczony

    jaja będą jak Kubacki wejdzie, kabaret a nie konkurs

  • Saymon19 profesor
    (nie)Szczęsny

    Punkty i metry to są dwie różne rzeczy panie komentator...

  • nnn bywalec

    Panowie z dmuchawami się zmęczyli to ziobro przetarł trochę tory

  • matis_991 początkujący
    ehh

    Po prostu Janek trafił na fatalne warunki ;D

  • realista doświadczony

    Nasze wieczne bo do 30tki mega talenty :)

  • anonim

    Jakbym oglądał Mistrzostwa Polski

  • grabol12 bywalec
    oj oj oj

    Janek coś ty chopie zrobił

  • Xander weteran

    Polacy prezentują dno!

  • Saymon19 profesor
    Ziobro

    Ziobro postanowił utwardzić nartami bulę, bo jest tam dużo świeżego śniegu...

  • Slender początkujący

    Brawo Janek!!

  • anonim

    Stolarnia

  • Martinn stały bywalec

    Oj Janek...

  • StaryKibicSkokow bywalec

    Dno nie konkurs.

  • Saymon19 profesor
    @Sokół i Pono

    Jeśli nie pokazywaliby, że kibicują bardziej im niż Polakom, nie...
    Tak jak to jest obecnie w stosunku do Ruskich...

  • anonim
    Kubacki

    Dawidek miał trudne warunki. A nie mówiłem?!!! Hahaha :)

  • anonim
    Relacja Live

    Co się dzieje z wyświetlaniem wind/comp w relacji Live Fis ???, na Berkutschi jest z resztą tak samo !?

  • dejw profesor
    @HKS

    Też mi się tak wydaje, że naprawiano system.

    Jednak teraz widać, że skacze się coraz ciężej..

  • Zwei doświadczony

    Ok, za belkę odejmują, ale za wiatr punktów nie dodają chyba...

  • anonim
    @ Saymon19

    Pewnie jakby się podniecali chachłami to by ci nie przeszkadzało, że zacząłeś taki temat?

  • Saymon19 profesor
    Rikku

    Panowie komentujący nie mają jednej wersji - dla jednego wieje, drugiemu tory zasypało ;)

  • dejw profesor
    @OjciecMarek

    Kompensacja dla pierwszej czwórki już jest uwzględniona.
    Nie no, wiem że wczoraj przeliczniki działały, tylko zastanawiam się dlaczego nie ma ich w relacji live. Znowu..

  • anonim
    C

    Czemu oni nie skaczą???

  • anonim
    totolotek

    na kogo wypadnie na tego bęc
    !!!

  • Saymon19 profesor
    Komentarz

    A ja czekam na Rosjan, żeby posłuchać jak się będą podniecać ich skokami...
    Szkoda, że nie ma PŚ na Krymie, mogliby iść towarzyszowi Putinowi buty lizać ;)

  • anonim

    "No i smuteczek wśród niemieckich kibiców" Po co komu nieSzczęsny, skoro mamy Błachuta?

  • HKS profesor

    Tak teraz patrząc na noty już pododawali ale wygląda więc na to, że warunki są całkiem niezłe bo nie ma jakiś kosmicznych przeskoków, więc powinny być dwie serie.

    Pytanie z jakiej paki ta przerwa skoro nie widać było wzmożonego wiatru ani problemów z torami/prędkościami. Ogarniali system?

  • anonim
    Talent Kubackiego

    Kubacki ciagle utalentowany jak niegdys Diabelek vel Bachleda. Plakac juz nie smiac sie idzie. Jakie Kubacki ma powiazania z Kruczkiem i Tajnerem ze go zabieraja ciagle na.te.wycieczki?

  • sobu bywalec
    :)

    Ale mam beke z was cebulaczki. Nie powinien jeździć Kubacki, to kto powinien?

  • anonim
    Wiatr

    Jury czeka aż zacznie wiać....masakra..............
    ta dyscyplina sama pracuje na swoją śmierć

  • sledzik16 weteran

    Kiedyś lubiłem jak komentuje Szczęsny ale od pewnego czasu nie mogę go porostu słuchać. Nie wiem jak można komentować skoki i gadać takie głupoty

  • OjciecMarek profesor
    @dejw

    Wczoraj tylko nie wyświetlały się wyniki kompensacji, ale była ona brana pod uwagę - wystarczyło dodać punkty za odległość i noty za styl i było widać, że wynik różnił się od tego podanego przez live ticker. Dziś natomiast sytuacja jest nieco inna - rezultaty Krausa, Kobayashiego, Asikainena i Kranjca zgadzają się idealnie z sumą ocen i punktów za odległość...

  • Slender początkujący
    Nieszcęsny cały czas gada to samo

    Proszę niech tvp zamieni tego nieszczęsnego na Sopka...

  • Saymon19 profesor
    Panowie komentatorzy

    "Czasem nie mówić nic i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości."
    Zanim coś mówicie to się zastanowić, albo porozumieć, a nie jeden mówi to, drugi to...

  • anonim
    Ludzie, po co hejtować Szczęsnego, lepiej oglądać skoki na Eurosport

    Błachut ma jednak dość wysoki poziom komentowania...

  • anonim
    @ noto

    Ten sam sponsor. Nie dziw się tej sympatii i paranoi Szczęsnego.

  • sledzik16 weteran

    Szkoda że Kota naszej gwiazdy nie było w tej reklamie Playa. Aż się zdziwiłem że mógł sobie odpuścić taki lans.

  • Martinn stały bywalec

    Znów wiatr...

  • dejw profesor

    Przeliczniki już działają, szkoda tylko że nie w relacjach live.. Już wczoraj było to samo. Warunki coś aż tak mieszają w tych aparaturach, czy jak...

  • jma profesor
    Przeliczniki działają

    tylko nie widzimy ich w systemie - tak wynika ze słów komentatorów.

  • anonim

    Kubacki niech zgłosi się do sieci komórkowej play może dostanie pakiet na dobre skoki.

  • sledzik16 weteran

    Chyba nie działają ??? Według tych przeliczników to nie ma wiatru na skoczni

  • anonim

    no nie, a Szczęsny nadal liczy który jest Kubacki ze swoim żenującym skokiem w gronie lucky loserów

  • anonim
    Kubacki nastepca slynnego Diabelka

    Kubacki ciagle utalentowany jak niegdys Diabelek vel Bachleda. Plakac juz nie smiac sie idzie. Jakie Kubacki ma powiazania z Kruczkiem i Tajnerem ze go zabieraja ciagle na.te.wycieczki?

  • anonim

    po co ten Szczęsny gada o Kubackim w kwestii szczęsliwych przegranych jak każdy wie ze nie ma żadnych szans by sie dostać jako LL

  • Saymon19 profesor
    @Sokół i Pono

    Jak połowa w TV...

  • HKS profesor

    @OjciecMarek

    Padły w momencie kiedy mamy KO i kiedy liczą się noty (do całego turnieju) a niekoniecznie miejsca...

    No to się szykuje niezły kabaret bez względu na to czy dolicza czy nie - będzie ciekawie.

  • nnn bywalec

    jak nie dzialaja przeliczniki jak dzialaja

  • sledzik16 weteran

    Kubacki ... tym razem to już dno. A Szczęsny mówi że o awans będzie ciężko . O jakim on awansie mówi

  • fff doświadczony
    Kubacki

    Niech wraca do Polski frytki robić.

  • Saymon19 profesor
    dejw

    Oni nigdy nic nie widzą, a głupi by się domyślił, że to nie działa...

  • anonim

    Brawo Andreas Kofler! Przyzwoite skoki zawsze się obronią.

  • Saymon19 profesor
    Kubacki

    Kubacki wyjątkowo nie poleciał hop, hop do góry, ale za to może iść do hotelu...

  • sledzik16 weteran
    dejw

    no masz racje :) Mówię coś jest nie grane jak może nie być wiatru jak przed chwilą w treningu wiało i to jak

  • OjciecMarek profesor
    @HKS

    W drużynówce w Willingen w 2011 cała pierwsza grupa miała zaliczone wyniki bez kompensacji...Ciekaw jestem, jak to załatwią w zawodach indywidualnych...

  • anonim
    nie dodaja bonifikat

    na live fisu nie tyle co nie pokazuja, ale tez na łączną note wplywaja tylko pkt za odleglosc i noty.. w ogole nie dodaja odejmuja pkt za wiatr? bd jakas korekta czy co?

  • dejw profesor

    A Szczęsny i Rudziński nawet nie zauważyli że przeliczniki nie działają :P
    Wyniki będą na pewno niedługo pozmieniane.

  • Martinn stały bywalec

    Wiatru nie ma? Hahah :D

  • anonim

    Reklamy oczywiście na pierwszym miejscu, i oni chcą żeby ludzie płacili abonament hahaha.

  • anonim

    nie dodają pkt za wiatr

  • HKS profesor

    Przeliczniki nie działają - czy kogoś to ruszy? Już nie raz tak bywało na pojedyncze skoki, a teraz już trzy bez wiatru.

  • sledzik16 weteran

    No to zaczynamy ... Kobayashi nie dostał żadnych punktów 0 czyli zupełnie bezwietrznie ??

  • Saymon19 profesor
    Powrót

    Witam serdecznie, TCS się zaczął to i ja zaczynam komentować w tym roku :)
    TVP oczywiście kompromituje się tym studia, a Kobayashiego skoku nie widzieliśmy...

  • anonim
    Jabłoński to ten wnuk tego sekretarza KC?

    Kranjec skoczy pięknie.

  • anonim
    hvhkl;

    A na jedynce jak zawsze reklama ważniejsza od skoków ;)

  • TAMM profesor

    Może być piękna loteria.
    Mam jednak nadzieję, że warunki się poprawią i uda się rozegrać dwie (najlepiej w miarę równe) serie.
    Chociaż dla tych, którzy pechowo nie zmieściliby się w "30", jedna seria oznaczałaby mniejsze straty do czołówki.
    I szanse na jakieś przyzwoite miejsce w klasyfikacji generalnej Turnieju.

  • anonim

    ale nadal może dojść do sytuacji , że zawodnik który wygral kwalifikację i mierzy się z olewaczem Q Ammanem , który jak zwykle ma fuksa do warunków. Przegrywa , bo skacze w trudnych warunkach i nie jest w piątce LL , traci więc szansę na dobre miejsce w T4S

  • anonim
    haha

    ale długie studio w TVP 1... mogli sobie to darować i od razu skoki puścić.

  • anonim
    zapowiada się jedna wielka loteria na siłę od hofera i reklam tv

    Na siłę dzisiaj będą chcieli to rozegrać, a Stoch raczej się swoim skokiem na treningu nie przejął, prawie 2 metry w plecy.
    Ryzyko w tych warunkach było zupełnie niedopuszczalne.

  • arek bywalec
    Kwalifikacje

    Ja byłbym za tym żeby Ci z 10 co odpuszczają kwalifikacje skakali w pierwszych parach to wtedy na pewno by nie odpuszczali kwalifikacji

  • anonim
    tvp

    A na TVP1 co za bzdety dają?

  • sledzik16 weteran

    Stawiacie że jak zwody się odbędą to będzie jedna seria czy dwie ???

  • anonim

    Wystarczyłoby wprowadzić regułę, że lucky looserem może zostać tylko zawodnik, który wystartował w kwalifikacjach. Od razu skończyłoby się odpuszczanie.

  • anonim
    skoki online!!

    ma ktoś link do zobaczenia tych zawodów przez internet? oczywiscie chodzi mi o relacje wideo

  • sledzik16 weteran

    Przy TCS nie powinni dopuścić sędziowie do takich skoków loteryjnych. Przecież tutaj jednym złym skokiem można stracić szanse na wygraną.

  • anonim

    Przy takiej loterii wcale nie jest pewne , że jako lucky looser wejdą zawodnicy z 3 ostatnich par i ktoś z faworytów już dziś straci szansę na zwycięstwo (mam nadzieję , że będą to ci którzy olali kwalifikacje). Dlatego uważam , że start w kwalifikacjach na T4S powinien być OBOWIĄZKOWY!

  • sledzik16 weteran

    Takim optymistą to ja bym aż nie był pisząc że Prevc wygra turniej.

  • sledzik16 weteran

    Wiadomo że nie wyłapie wszystkiego ... nigdy nie da się wychwycić całego wiatru. Według mnie powinni skończyć z tymi punktami za wiatr i tymi roszadami belek. To tylko utrudnia skakanie .

  • tomek_92 doświadczony

    W tych warunkach nie ma mowy o sprawiedliwej rywalizacji. Znów będzie loteria jak zwykle w Oberstdorfie.

  • MSad_ profesor
    IntelektualnyZbawcaCiemnychMas (bywalec) 29 grudnia 2014, 17:13

    Nie musisz ze mna zgadzac ale wyzywac ja ciebie nie potrafie. Tez bym mogl powiedziec ze jestes tępy ale poc sie do twego poziomu znizac ?
    A czy ja pisalem to na serio ? Skąd wiesz? Zbaw swa ciemna mase wpierw.

  • mezo początkujący
    zamiast narzekać na naszych

    zacznijcie hejtować warunki atmosferyczne. to też walka z wiatrakami

  • anonim
    @ MSad_

    To dobra rzecz na usprawiedliwienie. Twój ulubieniec powinien o tym wspomnieć w wywiadzie.

  • MSad_ profesor
    D smierci bede powtarzał

    Kto ocenia warunki po wskazaniach tych przyrzadzikow jako niby usrednione to popelnia wielki blad. Zaden system pomiarowy nie wychwyci naglego ulamkowego podmuchu wiatru ktory to decyduje o losie skoku.
    Co z tego ,ze Kamil i inni mieli dopuszczalne warunki przeliczniczki cos tam wyliczyly jak mogli dostac ulamkosekundowy huragan nie wazne gdzie w plecy z boku czy pod narty.

  • sledzik16 weteran

    Nie ma co się spinać. Zaraz zacznie się konkurs i zobaczymy co nasi w tak loteryjnych warunkach pokażą.

  • crowley początkujący
    @Sokół i Pono

    był jeden komentarz, ale chyba został usunięty

  • crowley początkujący
    -

    Według mnie to przeciwników chłopcy mają bardzo dobrych, najłatwiej będzie miał Janek, bo Diethart nie jest jakoś zbyt mocny, no ale ze skokami Ziobry jest różnie

  • anonim
    KOT wczoraj tlumaczyl KUBACKIEGO ze nie ma miedzy nim a Koflere wielkeij roznic

    Dzis warunki w miare normalne a KUBACKI skacze tak samo beznadziejnie jak w zlych warunkach.

  • nnn bywalec

    akurat w kwalifikacjach kraft musial zepsuc skok

  • anonim
    Skok Żyły

    Żyła sobie poradził, bardzo dobry skok, jak na tak niekorzystne warunki.

  • pitus stały bywalec

    Wygląda na to, że będziemy świadkami kolejnej farsy, próby rozegrania konkursu za wszelka cenę. Podejrzewam, że belka będzie latać to w górę to w dół, a różnica w punktach dodawanych bądź odejmowanych będzie wynosić kilkanaście punktów. Jeśli tak rzeczywioscie będzie to o konkursie sprawiedliwym i miarodajnych wynikach możemy zapomnieć,a szkoda bo to nie jest zwykły konkurs, tylko 1 z 4 w turnieju i dla niektórych marzenia o wiktorii w TCS mogą dziś runąć jak domek z kart.

  • anonim
    @ mrcrowley

    Co? Ja widziałem tylko hejt na Żyłę, że 13 metrów za Kraftem, no i zachwyt Kubackim, że wyprzedził Ziobrę. :)

  • sledzik16 weteran

    Kamilem to akurat najmniej musimy się martwić ... żeby tylko reszta sobie jakoś w tej loterii poradziła a będzie OK.

  • anonim
    Kamil z Kraftem

    Ciężko będzie miał Kamil, a inni Polacy.........
    Trzeba walczyć

  • MSad_ profesor
    Podobno sie dało wczoraj skakac nawet do rana

    a jak dzis Panie Kamilku kochany ?

  • anonim
    Seria próbna wg systemu KO

    Nr Name Nat Meter Points Status
    1 40 KRAFT Stefan AUT 133.5 95.4 Q
    2 12 FREUND Severin GER 138.5 86.4 Q
    3 1 PREVC Peter SLO 128.0 80.9 Q
    4 22 SAKUYAMA Kento JPN 121.0 76.3 Q
    5 49 HAYBOECK Michael AUT 123.0 75.9 Q
    6 16 NEUMAYER Michael GER 128.0 74.3 Q
    7 50 AMMANN Simon SUI 121.5 73.0 q
    8 45 ŻYŁA Piotr POL 120.5 72.0 Q
    9 25 KRANJEC Robert SLO 129.0 70.9 Q
    10 48 KOUDELKA Roman CZE 118.0 66.9 Q
    11 18 LEYHE Stephan GER 130.5 64.9 Q
    12 4 TAKEUCHI Taku JPN 120.0 64.7 Q
    13 2 SCHLIERENZAUER Gregor AUT 116.0 64.5 q
    14 7 VELTA Rune NOR 114.5 62.6 Q
    15 10 BARDAL Anders NOR 117.0 62.4 Q
    16 5 FREITAG Richard GER 118.0 62.2 Q
    17 29 JACOBSEN Anders NOR 117.0 60.7 q
    18 20 FORFANG Johann Andre NOR 115.0 60.3 Q
    19 14 SJOEEN Phillip NOR 123.5 60.2 Q
    20 35 KOIVURANTA Anssi FIN 125.5 59.1 q
    21 39 VASSILIEV Dimitry RUS 126.5 58.8 q
    22 19 DESCOMBES SEVOIE Vincent FRA 117.0 58.2 Q
    23 15 ITO Daiki JPN 124.5 56.9 Q
    24 17 DIETHART Thomas AUT 123.0 55.4 Q
    25 21 WENIG Daniel GER 114.5 54.9 Q
    26 42 ZNISZCZOŁ Aleksander POL 114.0 51.9 Q
    27 13 BOYARINTSEV Vladislav RUS 121.0 47.4 Q
    28 27 ASIKAINEN Lauri FIN 111.0 46.7 Q
    29 23 KUBACKI Dawid POL 107.5 46.4 Q
    30 8 FANNEMEL Anders NOR 105.0 43.2 Q
    31 31 EISENBICHLER Markus GER 113.5 58.6
    32 6 PUNGERTAR Matjaz SLO 113.0 57.0
    33 36 WANK Andreas GER 125.0 55.3
    34 11 STOCH Kamil POL 103.5 50.9
    35 9 DAMJAN Jernej SLO 105.0 47.1
    36 34 ZIOBRO Jan POL 115.5 45.4
    37 41 CHOI Seou KOR 97.5 41.4
    38 44 GEIGER Karl GER 104.0 41.2
    39 24 KRAUS Marinus GER 107.5 40.6
    40 37 LANISEK Anze SLO 114.5 40.1
    41 38 MAEAETTAE Jarkko FIN 111.0 38.8
    42 33 MAKSIMOCHKIN Mikhail RUS 108.5 37.6
    43 30 DEZMAN Nejc SLO 98.5 34.9
    44 46 BRESADOLA Davide ITA 99.0 33.7
    45 43 FUCHS Tim GER 100.5 30.1
    46 47 ROWLEY Matthew CAN 100.0 26.8
    47 32 FAIRALL Nicholas USA 91.0 22.3
    48 26 KOBAYASHI Junshiro JPN 98.5 20.3
    49 28 KOFLER Andreas AUT DNS 0.0
    49 3 KASAI Noriaki JPN DNS 0.0

  • sledzik16 weteran

    Po raz kolejny będzie czekanie co 15 minut a po dwóch godzinach albo jakimś w końcu wypadku szanowne JURY postanowi odwołać konkurs.
    Według mnie powinni zrobić dwa konkursy w GA-PA albo gdzieś indziej i było by po sprawie.
    Przecież to jest Turniej wystarczy popsuć jeden skok i z wygraną można się pożegnać.

  • crowley początkujący
    No tak, jeden słabszy skok i już hejty na Stocha

    nie jego wina, że warunki miał takie, jakie miał.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl