PK w Planicy: Semenic i Naglic najlepsi na treningu, dobra forma Huli

  • 2015-01-23 15:02

Anze Semenic oraz Tomaz Naglic okazali się najlepsi w dwóch seriach treningowych, rozegranych dziś na skoczni HS 139 w Planicy. Z bardzo dobrej strony zaprezentował się także Stefan Hula.

Semenic okazał się najlepszy w pierwszej serii treningowej. Słoweniec uzuskał 130,5m. Na kolejnych lokatach uplasowali się również reprezentanci gospodarzy - Tomaz Naglic, Anze Lanisek oraz Andraz Pograjc.

Z Polaków nieźle wypadli Stefan Hula (131,5m i 11. lokata) oraz Andrzej Stękała (130m i 12. pozycja).

Bartłomiej Kłusek byl sklasyfikowany na 22. miejscu, 24. był Stanisław Biela (124m), 26. pozycję zajął Klemens Murańka (126m), a dopiero 43. był Krzysztof Miętus (121,5m),

W drugiej serii treningowej na pierwszym miejscu uplasował się Tomaz Naglic ze skokiem na 134m. Tuż za Słoweńcem sklasyfikowany został Stefan Hula (137m), ex aequo z Anze Semenicem (132m).

Z Polaków nieźle wypadli także Bartłomiej Kłusek (127,5m i 6. lokata) oraz Klemens Murańka (126,5m i 14. pozycja). Przyzwoicie spisali się 19. Stanisław Biela (128m), 28. Andrzej Stękała (126,5m), a dopiero na 38. pozycji znalazł się Krzysztof Miętus (117m).

Pierwszy konkurs w Planicy już jutro o godzinie 12:45.

Wyniki 1 treningu PK w Planicy
lp.nrzawodnikkrajodl.nota
1 62 SEMENIC, Anze SLO 130.5 81.1
2 58 NAGLIC, Tomaz SLO 134.0 79.8
3 43 LANISEK, Anze SLO 126.0 77.9
4 40 POGRAJC, Andraz SLO 128.5 76.9
5 32 BJERKEENGEN, Fredrik NOR 130.5 73.7
6 60 AIGNER, Clemens AUT 128.0 71.5
7 41 HUBER, Stefan AUT 125.0 71.1
8 54 HVALA, Jaka SLO 132.5 70.2
8 51 GRANERUD, Halvor Egner NOR 129.5 70.2
10 61 ZUPANCIC, Miran SLO 126.0 70.0
11 53 HULA, Stefan POL 131.5 69.5
12 19 STEKALA, Andrzej POL 130.0 69.4
13 59 WANK, Andreas GER 126.0 68.3
14 50 BJOERENG, Joacim Oedegaard NOR 128.0 68.0
15 24 BICKNER, Kevin USA 127.5 67.4
16 2 BARTOL, Gasper SLO 133.0 67.2
17 49 HLAVA, Lukas CZE 127.5 67.1
17 39 GLASDER, Michael USA 123.5 67.1
19 4 PREVC, Cene SLO 130.0 66.8
20 33 JANDA, Jakub CZE 126.5 66.5
21 36 ROENSEN, Atle Pedersen NOR 127.5 65.2
22 56 KLUSEK, Bartlomiej POL 128.0 64.3
23 48 PASCHKE, Pius GER 123.5 63.7
24 38 BIELA, Stanislaw POL 124.0 63.4
25 15 HAMMER, Tord Markussen NOR 125.0 63.0
26 57 MURANKA, Klemens POL 126.0 62.5
27 42 ITO, Masamitsu JPN 118.5 62.3
28 27 ZAUNER, David AUT 126.0 61.7
29 21 SCHULER, Andreas SUI 125.5 61.1
29 47 ALTENBURGER, Florian AUT 120.5 61.1
31 26 BIRCHLER, Tobias SUI 125.5 60.5
32 5 MEZNAR, Mitja SLO 124.0 59.7
32 11 ROMASHOV, Alexey RUS 126.0 59.7
34 18 DELLASEGA, Roberto ITA 123.0 59.4
35 3 MODIC, Andraz SLO 132.5 59.3
36 45 MAYER, Nicolas FRA 116.5 59.1
37 35 NAKAMURA, Naoki JPN 124.0 57.9
38 37 KOBAYASHI, Ryoyu JPN 122.0 57.7
39 10 DELLASEGA, Diego ITA 122.5 56.4
40 46 HUBER, Daniel AUT 116.0 56.2
41 44 KALINITSCHENKO, Anton RUS 114.0 54.4
42 30 EGLOFF, Pascal SUI 120.0 54.3
43 34 MIETUS, Krzysztof POL 121.5 54.2
44 1 ZAGAR, Rozle SLO 123.5 53.7
45 52 SCHIFFNER, Markus AUT 122.0 53.4
46 20 BUSKUM, Andreas Granerud NOR 120.5 52.2
47 28 MORASSI, Andrea ITA 120.5 51.7
48 31 SHUVALOV, Alexander RUS 116.5 51.1
49 22 DREHER, Michael GER 118.5 49.0
50 7 SIEGEL, David GER 113.0 48.7
51 6 MANDL, Ziga SLO 114.5 48.5
52 55 QUECK, Danny GER 121.0 48.4
53 16 FRIBERG, Christian USA 113.5 45.6
54 8 KOROLEV, Alexey KAZ 110.0 40.1
55 9 HAJEK, Antonin CZE 110.5 39.0
56 29 AALST VAN DER, Oldrik NED 112.5 38.1
57 23 KALINICHENKO, Vitaliy UKR 110.5 37.3
58 25 MAYLAENDER, Jan GER 110.0 34.9
59 12 LAUCHLAN, Nigel CAN 104.5 20.9
60 17 MAURER, Joshua CAN 99.0 17.3
61 13 KLYMCHUK, Andrii UKR 98.5 11.2
62 14 SIMOV, Daniel BUL 89.0 -4.5
Wyniki II treningu PK w Planicy
lp.nrzawodnikkrajodl.nota
1 58 NAGLIC, Tomaz SLO 134.5 79.1
2 53 HULA, Stefan POL 137.0 72.2
2 62 SEMENIC, Anze SLO 132.0 72.2
4 4 PREVC, Cene SLO 129.0 71.0
5 60 AIGNER, Clemens AUT 131.0 68.5
6 47 ALTENBURGER, Florian AUT 123.5 68.0
6 56 KLUSEK, Bartlomiej POL 127.5 68.0
8 24 BICKNER, Kevin USA 127.5 67.9
9 59 WANK, Andreas GER 129.5 66.6
10 32 BJERKEENGEN, Fredrik NOR 127.0 66.5
11 54 HVALA, Jaka SLO 128.5 65.7
12 55 QUECK, Danny GER 126.0 65.2
13 51 GRANERUD, Halvor Egner NOR 128.5 64.7
14 57 MURANKA, Klemens POL 126.5 64.5
15 50 BJOERENG, Joacim Oedegaard NOR 127.0 64.0
16 5 MEZNAR, Mitja SLO 123.0 63.9
17 61 ZUPANCIC, Miran SLO 128.5 63.8
18 33 JANDA, Jakub CZE 122.5 63.6
19 38 BIELA, Stanislaw POL 128.0 63.4
20 7 SIEGEL, David GER 119.0 62.7
21 40 POGRAJC, Andraz SLO 133.0 62.4
22 43 LANISEK, Anze SLO 129.0 62.0
23 11 ROMASHOV, Alexey RUS 122.0 60.9
24 41 HUBER, Stefan AUT 132.0 60.8
25 10 DELLASEGA, Diego ITA 120.5 60.3
26 39 GLASDER, Michael USA 129.5 60.2
27 22 DREHER, Michael GER 122.5 60.1
28 19 STEKALA, Andrzej POL 126.5 60.0
29 48 PASCHKE, Pius GER 121.0 59.9
30 27 ZAUNER, David AUT 132.0 59.8
31 3 MODIC, Andraz SLO 124.5 59.2
32 45 MAYER, Nicolas FRA 118.5 58.9
33 15 HAMMER, Tord Markussen NOR 120.0 58.8
34 44 KALINITSCHENKO, Anton RUS 122.0 58.5
35 21 SCHULER, Andreas SUI 123.5 57.6
35 26 BIRCHLER, Tobias SUI 127.0 57.6
37 6 MANDL, Ziga SLO 117.0 56.9
38 34 MIETUS, Krzysztof POL 117.0 56.7
39 9 HAJEK, Antonin CZE 116.0 54.8
40 42 ITO, Masamitsu JPN 127.0 54.5
41 49 HLAVA, Lukas CZE 121.0 53.5
42 35 NAKAMURA, Naoki JPN 111.0 53.2
43 18 DELLASEGA, Roberto ITA 118.5 52.3
44 36 ROENSEN, Atle Pedersen NOR 114.5 51.5
45 2 BARTOL, Gasper SLO 121.0 51.0
46 46 HUBER, Daniel AUT 114.5 50.7
47 37 KOBAYASHI, Ryoyu JPN 119.0 50.1
48 20 BUSKUM, Andreas Granerud NOR 118.0 47.5
49 52 SCHIFFNER, Markus AUT 122.0 47.4
50 30 EGLOFF, Pascal SUI 124.0 47.3
51 16 FRIBERG, Christian USA 112.5 46.1
52 25 MAYLAENDER, Jan GER 117.5 45.7
53 28 MORASSI, Andrea ITA 126.0 42.8
54 1 ZAGAR, Rozle SLO 117.0 40.8
55 8 KOROLEV, Alexey KAZ 105.5 40.5
56 23 KALINICHENKO, Vitaliy UKR 112.5 39.9
57 31 SHUVALOV, Alexander RUS 116.5 39.1
58 13 KLYMCHUK, Andrii UKR 110.0 33.2
59 29 AALST VAN DER, Oldrik NED 117.5 30.7
60 12 LAUCHLAN, Nigel CAN 101.5 21.5
61 17 MAURER, Joshua CAN 98.0 18.8
62 14 SIMOV, Daniel BUL 92.5 1.7

Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (12040) komentarze: (73)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    Martinn

    Dla Ciebie co do czego to jest trening? W konkursie nie zdziwie się jak Hula nie wejdzie do 30 ;)

  • anonim
    Martinn

    poczekaj na zawody, Kubacki tez na treningach bije wszystkich, razem ze Stochem...
    I nie zdziw się jak w zawodach Stefan przegra ze Stękałą

  • Martinn stały bywalec

    Przychodzi co do czego i wielce wyśmiewany Hula bije wszystkich Polaków o kilka metrów.

  • Pirania początkujący
    Murańka

    Wygląda na to, że te 160 pkt. z Wisły to incydent przez skakanie na "swojej" skoczni; mam nadzieke że się myle. Liczę
    ze Murańka przyzwoicie zapunktuje i zdobędzie potrzebne punkty. Jak nie, to bez różnicy czy wróci po tym weekendzie do PŚ i sam na własne życzenie sobie zaprzepaści sznse na start w MS.

  • anonim
    Stękała

    na Puchar Świata !!!
    Klimek walcz z Wankiem !!!

  • Xander weteran

    Nie ma sensu w ogóle porównywać Kubackiego i Miętusa bo między nimi jest aktualnie wielka różnica. Może Dawid nie ma wielkiego talentu ale jest solidnym skoczkiem na punktowanie w PŚ. Miętus natomiast już drugi rok skacze słabo i pora zwolnić miejsce w kadrze dla któregoś z juniorów albo Bieli.

  • yyy profesor

    Miętus to musi patrzeć na wyniki MŚJ. Jeżeli któryś z juniorów wypadnie dobrze, to za sezon ten junior zastąpi Mietusa. Takie jest moje zdanie, nasza kadra A i B nie może być już szersza. Bo po co? zaszła naturalna selekcja, Mietus okazał się słabszy. Chyba że wkoncu zaskoczy, do końca sezonu jeszcze trochę czasu.


    O Kubackim nie ma sensu rozmawiać, bo obiektywizmu tutaj nie widzę u nikogo co do niego.

  • Stinger profesor
    Mikolaj1

    Teraz to przesadzasz. Miętusowi dać kolejną szansę, a Kubackiego na stolarnię? Normalnie mógłbym się zgodzić gdyby nie mały szczegół. Kubacki punktuje w PŚ (może nie często i "grubo" ale jednak) i bez problemu był w czołówce PK. Poza tym zajmuje miejsce w 55 WRL, a wiec daje miejsce na PŚ, a Krzysztof Miętus? On ma ogromne problemy zapunktować w PK. Punkty które zrobił w tym sezonie były fartowne.

    Moim zdaniem Miętus out z kadr jeśli znacząco nie poprawi formy do końca sezonu.

    Poza tym zgadzam się z @dejwem, po co to głupie pisanie na stolarnię?

  • Stinger profesor

    Hula nieźle skacze w Planicy aczkolwiek nie wiem czy będzie w stanie walczyć o podium. Mimo wszystko oczekuję go w 10.
    Murańka nie błyszczy ale w konkurach powinno być lepiej. Może nie będzie walczył o zwycięstwa ale dodatkowe miejsce na PŚ może i powinien wywalczyć.
    Kłusek i Biela też skaczą na punkty.
    Stękała mnie zaskoczył. Oczywiście w pierwszym treningu może trochę mu się poszczęściło ale nie jest bez szans na punkty.
    Miętus skacze fatalnie i pora go zwolnić... Na początek na trening albo nawet do domu. Znowu zajmuje komuś miejsce i marnuje limit.

  • denis13 doświadczony
    Zamieszczę wypowiedź Miętusa z lipca 2014

    "- Nie pierwszy raz wygraliśmy Mistrzostwa Polski. Każdy z nas myślał o zwycięstwie, a naszą siłą było to, że wszyscy skakali równo - o wygranej w konkursie drużynowym LMP, mówi zawodnik AZS Zakopane.

    Nasz reprezentant nie ukrywa, iż pracuje nad powrotem do najwyższej formy. - Patrząc po miejscach, szału nie było. Obecnie jestem na etapie przebudowy i zmiany techniki skakania, dlatego moje skoki tak wyglądają - zapewnia.

    23-latek ma zamiar w najbliższych dniach intensywnie trenować. - Dopiero przeanalizuję wszystko z trenerem, ale na pewno będziemy trenować w kraju - twierdzi."

    Później to Kubacki mówił jak jego forma.

  • anonim
    browarek

    nasi skoczkowie, ci utalentowani, dobrze się zapowiadają, aż nie powąchają piwa.
    to znaczy potem też się zapowiadają, ale całkiem na kogoś innego

  • Mikolaj1 weteran
    denis13

    Oczywiście, że jest lepiej w porównaniu do lata i innych dawniejszych treningów konkursów.Ja mówię on na pewno zmienił tą technikę a ta zmiana od razu nie będzie procentowała tutaj trzeba czasu ja wierzę, że będzie już lepiej w następnym sezonie.

  • denis13 doświadczony

    Błąd to Kubacki wypowiadał się w sprawie jego formy, więc przepraszam.

  • denis13 doświadczony
    Forma według Krzysztofa Miętsua

    "24-letni skoczek jest zadowolony z obecnej dyspozycji. - Forma jest raczej dobra, a rewelacyjna w porównaniu do niedawnych treningów w Zakopanem - podsumował."
    I co teraz?

  • denis13 doświadczony
    Mikolaj1

    Trafiłeś w sedno sprawy. To właśnie Maciusiak jest za to odpowiedzialny. To nie Maciusiak nie wypowiadał się w sprawie techniki Miętusa. Znalazłem artykuł skijumping z wywiadem z Krzysztofem i to on mówił w sprawie zmieniania techniki(było to w lipcu ubiegłego roku).

  • denis13 doświadczony
    Mikolaj1

    Jeżeli nic nie wiesz w ogóle to masz słabe pojęcie. Ja akurat oglądałem skoki Miętusa w MP i mogę cię przekonać, że nie zmienił stylu. W Internecie takich skoków nie ma.

  • butczan1 weteran

    Szkoda trochę Miętusa, dość wcześnie zdobył pierwsze punkty PŚ w karierze, na MŚwL w Vikersund był mocnym punktem drużyny, miał niezły sezon 2012/13. Jeśli to jego zmienianie techniki to te skoki wzwyż na skoczni o których mówił Biegun że ćwiczy z Maciusiakiem to czarno to widzę...

  • Mikolaj1 weteran
    denis13

    Nie oglądałem konkursu MP w Wiśle wiec nie wiem.

  • denis13 doświadczony
    Mikolaj1

    Mogliśmy widzieć już na zimowych MP w Wiśle. Tam nie za bardzo zmienił technikę.

  • Mikolaj1 weteran
    dejw

    Ha potrafi Kubacki zapunktować? raz na 5 konkursów lub więcej.Wysoko leci widać go na 150 m a ląduje na np 115m

  • Mikolaj1 weteran
    denis13

    Nie wiem w Ilu on konkursach startował wiem tylko, że mało go było widać latem i jestem pewny, że pracował nad zmianą techniki.Nawet któryś trener to powiedział Kruczek albo Maciusiak.A czy on zmienił swoją technikę nie wiem bo nie widzieliśmy za bardzo jego skoków.

  • dejw profesor
    @Mikołaj

    Doprawdy żelazna logika.
    Miętus z trenerami już COŚ zmienia przez półtora roku. I jakie są efekty? Nie jest w stanie przyzwoicie zapunktować w CoC.
    W sezonie 2012/2013 zdobył 103 punkty PŚ. Nieco więcej punktów zdobył od tego czasu w PK. Wliczając lato 2013 i 2014. Posypał się kompletnie i jeśli w tym sezonie dalej będzie skakał na takim poziomie, to nie będzie dla niego miejsca w kadrach.
    A tak pogardliwie traktowany przez ciebie Kubacki potrafi jednak swoim stylem punktować w PŚ i zajmować czołowe lokaty w CoC.

    Aha i skończcie wreszcie z tym prymitywnym tekstem: ten na stolarnie, tamten na stolarnie. Ileż można? A najlepiej to sami tam sobie idźcie.

  • denis13 doświadczony
    Mikolaj1

    Miętus startował w 4 konkursach LPK i jeszcze w październiku w Letnich MP.

  • Mikolaj1 weteran
    denis13

    Latem nie startował prawie w żadnym konkursie dziwiłem się i chodziły mnie słuchy, że zmienia technikę nawet któryś trener to powiedział.

  • denis13 doświadczony
    Mikolaj1

    Nie wiem skąd to wyczytałeś, że zmieniał technikę, ale co to dało teraz? Może jednak niech odpuści w PK i popracuje nad techniką w treningach, skoro ty tak mówisz. Kubacki pomimo koślawego stylu i tak punktuje w PŚ(a to jest ogromna różnica w stosunku do Miętusa, który ciuła w dwóch konkursach w PK małe punkciki). To który jest lepszy AKTUALNIE Miętus czy Kubacki? Jeżeli będziesz mówił, że Mietus to w ogóle nie patrzysz na wyniki Dawida.

  • Mikolaj1 weteran

    Miętusowi bym dał czas i jeszcze rok go trzymał w kadrze bo ta zmiana techniki latem może wyjść na plus w następnych sezonach od razu tak nie procentuje, ale później tak.Na stolarnie nadaje się Kubacki.

  • MSad_ profesor
    rotfl

    A czy ja pisze gdzies ze tylko Stoch ma jechac na MS? Pisze jedynie ze nie internauci beda wybierac sklad .
    Jak zwykle beda psioczyc super trenerzy selekcjonerzy, ze oni by wyslali kogos innego bo lepiej wiedza od sztabu szkoleniowego snujac przy okazji teorie spiskowe a ja mam niezly z tego ubaw..jak przescigują sie znafcy promujac tego a innego wyrzucajac. To jest przeciez ww naturze Polaczkow ze nic im nie pasi.
    Polegam na decyzji sztabu i tylko tyle bez zadnych teorii i obojetne mi jest czy sztab wybierze czy to Muranke czy Ziobro czy Kubackiego, czy pojedzie Kubacki a nie pojedzie Muranka czy odwrotnie. Co mi do tego jak ja sie nie znam nie jestem blisko zawodnikow a przedewszystkim nie jestem trenerem ale niektorzy tu wiedza lepiej od
    sztabu czy samego Kruczka. Dlatego w tej dziedzinie sie nie mądruję

  • denis13 doświadczony
    Mikolaj1

    Co ma do rzeczy? Ja bym nie skreślał, gdyby regularnie punktował w PK, a tak to skacze gorzej od juniorów(Ruda, Stękała, Kantyka). Wyniki tego potwierdzają. Wypad z kadry na pewno dobrze by mu zrobił. Efekt widzieliśmy w przypadku Stanisława Bieli.

  • EmiI profesor
    @Kolos

    Akurat w PŚ prawie zawsze znacznie lepiej mieć odjęte niż dodane. w PK można odnieść wrażenie że jest z tym różne.

  • anonim
    Wypowiedz

    Rudziński o wietrze w skokach narciarskich i najbliższych zawodach w Sapporo.
    http://sport.tvp.pl/18559601/skoki/skoki-ps/wideo/sposoby-na-walke-z-wiatrem-jedynie-cierpliwosc

  • denis13 doświadczony

    Bardzo dobrze Stękała. Wierzę, że w drzemię go potencjał na uplasowanie się przynajmniej w 30-tce, ale myślę, że stać go na więcej. Oby ten potencjał nie zmarnował Maciusiak...

  • Bongiorno doświadczony
    Krzysztof Mietus

    Az zal patrzec na wyniki tego chlopaka. Moze nie jest to talent na podia PS, ale na pewno na punktowanie.... Jego brat Grzesiek tez straszna mizeria. Ogolnie w tym sezonie forma naszych zawodnikow jest tragiczna. Jedynie Kamil i Olek skacza swoje.

  • Mikolaj1 weteran
    denis13

    Ale trzeba odnotować to, że Miętus podczas lata ciężko pracował zmieniał technikę to może zaprocentować w przyszłości. Ja bym go tak od razu nie skreślał.

  • denis13 doświadczony

    Miętus na stolarnie...A tak poważnie nasz "Titus" powinien wypaść z tej kadry i to natychmiast! Po co wysłać takiego zawodnika który co konkurs nie punktuje(w drugiej lidze skoków!). Maciusiak pewnie za kolesiostwo daje mu występy...

  • anonim
    MSad_

    Kogoś wysłać trzeba na te MŚ. Chyba, że chcesz tam posłać aby Stocha a reszta w domu niech siedzi - ok, wtedy to rozumiem taki tok rozumowania.

    Jeżeli jednak ma tam jechać większa ekipa, to muszą też jechać zawodnicy co w PK w uczciwych równych warunkach i dwuseryjnym konkursie...nie wygrywają. Bo takich właśnie mamy poza Stochem. Nawet Żyła by tego nie wygrał skoro jeden skok ma dobry a drugi spartolony. Słoweńcy będą tu oddawać po dwa super skoki, widać tu już po obu treningach.

    Tak więc ja wolę jednak jakąś ekipę zobaczyć większą na MŚ niż sam Stoch. Trzeba więc wybierać z tego co jest, a nie żyć marzeniami. Każdy poza Stochem ma ten sezon zrąbany, już nie będę wnikał z jakich przyczyn, ale nagle z niczego nie zaczną skakać. To takie marzenia, marzenia z gatunku że Ziobro w Japonii dokona cudu. Tak dokona, jak dostanie -30 pod narty a inni będą mieć w plecy. W normalnym scenariuszu Ziobro przy równych warunkach nie mieści się do drugiej serii. Takich oto mamy zawodników i z nich będzie trzeba wybierać na MŚ, niestety.

  • dervish profesor

    Warunki były bardzo zmienne i była widoczna zalezność długosci skoków od warunków. Obraz nieco zaciemniony bo róznice klasy sportowej skoczków były bardzo duże. oczywiscie nie mozna wykluczyc, że było tak loteryjnie i wiatr zmieniał sie az tak bardzo dynamicznie, że w wielu przypadkach nie sposób było go zmierzyć. Wiatr potrafił w ciagu kilku skoków diametralnie zmienic się kilka razy zarówno co do kierunku jak i śiły

  • anonim
    Kadra

    Dla Miętusa trzeba już podziękować za kadre, bo tylko pieniądze się marnują. Niech się w końcu za uczciwą pracę weźmie.

  • anonim
    Warunki

    Jak obserwowałem te treningi to wyglądało to w ten sposób, że była grupa ok 15 skoczków na początku zawodnicy mieli niby wiatr pod narty (ok -7 pkt) następnie warunki się zmieniają (ok + 7 pkt) a odległości praktycznie bez zmian ( plus minus 3-4 metry) no jakby nie patrzec to prawie metr różnicy w warunkach wietrznych. Oby nie było tak, że jutro to wypaczy wyniki zawodów. W pewnym momencie to kilku zawodników miało prawie 25 pkt dodane :)

  • Mikolaj1 weteran

    Fajnie Stękała pokzauje się z z bardzo dobrej strony jest szansa, że we swoim debiucie zdobędzie pierwsze punkty PK

    Typy na jutro

    Murańka 1-10

    Hula 1-10

    Kłusek 10-20

    Biela 10-20

    Stękała 20-30

    Miętus poza "30".

    Najlepszy będący tutaj w PK może dołączyć do PŚ za tydzień.

  • MSad_ profesor
    dervish

    Wszystko jak zwykle wie njlepiej. Tym razem wie ze byly to loteryjne warunki. Byles tam widziales ? Po cyferkach chyba- podanych przez redakcję.Wez juz wiecej nie wymadrzaj sie w ten sposob.
    Do Boju Muranka do boju te zawody musisz wygrac !!!
    Bo kto jak nie Ty przeciez jestes najlepszy w tej 2 lidze.

  • anonim
    kobitka - zgadzam się z tobą zupełnie

    zrobiłem podobne zestawienie tylko wziąłem pod uwagę noty z dni polskich Pś i Coc dla zawodników oprócz Stocha, Żyły i Zniszczoła wygrał wyraźnie Murańka, przed Kubackim i Ziobrą na końcu Kot. Ale ważniejszym tematem były rozważania historyczne kto powinien jechać na IO 2014.

  • Kolos profesor
    Emil

    Nie tylko PK, w PŚ jest to samo...

  • EmiI profesor
    @dervish

    Ciężko wnioski wyciągnąć, zwłaszcza że PK jak to PK, punkty pomiaru wiatru często wybierane z "kosmosu". Patrząc na wyniki treningu można wręcz odnieść wrażenie im więcej punktów dodanych tym korzystniej jeśli chodzi o miejsce zajmowane.

  • dervish profesor

    Treningi były rozgrywane w bardzo loteryjnych warunkach, na ich podstawie trudno wyciągać głębsze wnioski. Co do Klimka, to on często tak ma, ze na treningach trenuje, a rywalizuje dopiero w skokach konkursowych. Zdziwię się jeżeli w konkursie będzie odstawał in minus poziomem od Stefana i Bartka a tym bardziej od reszty kadry. To by stanowiło zaprzeczenie tego co widzieliśmy w jego wykonaniu podczas polskiego tygodnia.

  • yyy profesor
    -

    Murańka Murańką, ale bardzo ładnie wypadł na treningach Stękała, może jednak znajdzie się choć jeden Polak w top 10 na MŚJ. Mam nadzieje że myliłem się co do niego. Komentarz zmoderowany (Moderator nr:21223) / 2015-01-23 17:17:51

  • kobitka początkujący
    Podsumowania z innej beczki

    Dla mnie liczą się zawody a nie treningi. Wszak w zawodach przyjdzie zmierzyć się naszej drużynie na zbliżających się Mistrzostwach Świata.W 4 ostatnich konkursach jest co porównywać. Biorę pod uwagę naszych najlepszych 7 zawodników (kadra A + Olek Zniszczoł).
    Ja to widzę tak (same fakty, bez emocji):

    Puchar Świata Zakopane
    Zawodnik Miejsce Liczba punktów
    Stoch 1 100
    Murańka 26 5
    Żyła 27 4
    Kot 30 1
    Zniszczoł 31 0
    Kubacki 40 0
    Ziobro 43 0

    Puchar Świata Wisła
    Zawodnik Miejsce Liczba punktów
    Stoch 15 16
    Kubacki 16 15
    Zniszczoł 21 10
    Murańka 22 9
    Ziobro 23 8
    Żyła 29 2
    Kot 45 0

    Podsumowanie Pucharów Swiata w Polsce
    Zawodnik Liczba punktów
    Stoch 116
    Kubacki 15
    Murańka 14
    Zniszczoł 10
    Ziobro 8
    Żyła 6
    Kot 1

    Puchar Kontynentalny Wisła 10-01-2015
    Zawodnik Miejsce Liczba punktów
    Ziobro 1 100
    Murańka 2 80
    Kubacki 10 26
    Kot 49 0

    Puchar Kontynentalny Wisła 11-01-2015
    Zawodnik Miejsce Liczba punktów
    Kot 1 100
    Murańka 2 80
    Kubacki 3 60
    Ziobro 7 36

    Podsumowanie Pucharów Kontynentalnych w Wisle/Polska
    Zawodnik Liczba punktów
    Murańka 160
    Ziobro 136
    Kot 100
    Kubacki 86

    Podsumowanie 4 zawodów w Polsce dla 4 zawodników (Piotr, Olek, Kamil nie brali udziału w zawodach Pucharu Kontynentalnego w Wiśle):
    Zawodnik Liczba punktów
    Murańka 174
    Ziobro 144
    Kot 101
    Kubacki 101

  • dejw profesor
    @Snoflaxe

    Te 55 punktów starczy raczej bankowo, punkty będą gremialnie odbierać Słoweńcy, a poza Aignerem Klimka nie bardzo ma kto atakować.

    Swoją drogą, Klimek w treningach nie błysnął, ale może trochę się czai. Jeśli nie zjechał nagle z formą, to bez większych problemów powinien się dwa razy zmieścić w "10", a to raczej starczy.
    Dobrze pokazał się Stękała, który po MŚJ powinien dostawać w CoC więcej szans. Hula, Kłusek po jednym świetnym i jednym dobrym skoku, Biela także trzyma poziom na pograniczu drugiej i trzeciej dziesiątki. Miętus wciąż szuka formy. Ciekawe czy starczy mu czasu w tym sezonie żeby ją znaleźć..

    Cieszy poprawa dyspozycji Zaunera, jego ostatnie zwycięstwa na FIS Cupie były symptomem że może przypomni sobie stare dobre czasy. Oczywiście stać go na dużo więcej niż lokaty pod koniec "30" w CoC, ale zawsze to kolejny kroczek do przodu.

    Zastanawiający jest występ Buskuma, jego nominacja wygląda na duży błąd selekcyjny (chyba że chodzi o przetarcie przed MŚJ).

  • anonim
    Zsumowane wyniki dzisiaj przedstawiają formę skoczków przynajmniej w dużej mierz

    Wyniki z obu serii dzisiaj:
    1.Naglic 158.9
    2.Semenic 153.3
    3.Hula 141.7
    4.Bjerkeengen 140.2
    5.Ainger 140
    6.Lanisek 139.9
    7.Pograjc 139.3
    8.Prevc 137.8
    9.Hvala 135.9
    10.Bickner 135.3 (Wspaniała niespodzianka!!!)
    11.Wank 134.9
    11.Granerud 134.9
    13.Zupanic 133.8
    14.Kłusek 132.3
    15.Bjoergen 132
    16.S.Huber 131.9
    17.Janda 130.1
    18.Stękała 129.4 (Bardzo ładnie jak na początek)
    19.Altenburger 129.1
    20.Glasder 127.3 (Bardzo przywoicie)
    21.Murańka 127 (Przegrywa nawet ze Stękałą!!! :D)
    22.Biela 126.8 (Blisko dzast densa :D)
    23.Paschke 123.6
    24.Meznar 123.6
    25.Hammer 121.8
    26.Zauner 121.5
    27.Hlava 120.6
    27.Romashov 120.6
    29.Schuler 118.7
    30.Modic 118.5

    31.Bartol 118.2
    32.Bichler 118.1
    33.Mayer 118
    34.M.Ito 116.8
    35.Roensen 116.7
    35.D.Dellasega 116.7
    37Qeck 113.6
    38.Kalinitschenko 112.9
    39.R.Dellasega 111.7
    40P.Egloff 111.6
    41.Siegiel 111.4
    42.Nakamura 111.1
    43.Miętus 110.9
    44.chifffner 110.8
    45.Dreher 109.1
    46.Kobayashi 107.8
    47.D.Huber 106.9
    48.Mandl 105.4
    49.Buskum 99.7
    50.Morrasi 94.5
    51Zagar 94.5
    52.Hajek 93.7
    53.Friberg 91.7
    54.Shuvalov 90.2
    55.Maylander 80.6
    55.Korolev 80.6 (na poziomie Niemca :D)
    57.V.Kalinichenko 77.9
    58.Aalst 68.8
    59.Klymchuk 44.4
    60.Lauchlan 42.4
    61.Mauer 36.1
    62.Simov -2.8 (Fajna nota :D)
    Na plus Bickner , Schuler dwie duże niespidzianki i Glasder Stękała Zauner też bardzo dobrze.


  • eve744 weteran

    ja chciałam zauważyć jak dobrze sie spisał Stękała :)

  • czarnylis profesor

    Jak Klimek tak będzie skakał w konkursie to o bonusie na PŚ możemy zapomnieć.

  • Noworudzianka początkujący
    -

    A w konkursie Stefan Hula znowu bula.

  • Xander weteran

    Ogólnie dobre skoki Polaków na treningach, Mogą być jutro fajne miejsca. Oczywiście jak zawsze Miętus odstaje od reszty no ale jego miejsce w kadrze zawsze jest z góry zaklepane. No ale jutro jest konkurs więc z oceną jeszcze poczekam.

  • MSad_ profesor
    rotfl

    O to chodzi ze zaden tu internauta nie widzi Kubackiego czy Ziobro w Falun a Muranke tak
    Cieszy jedna rzecz ,ze to nie internauci beda wybierac zawodnikow na Falun. Mogą sobie jedynie ponarzekac i udawac super trenerow selekcjonerow.

  • razor78 bywalec

    Dzięki za wytłumaczenie

  • anonim
    michnar

    Jednoseryjnych zawodów nigdy nie brałem pod uwagę i brać nie będę. To nieprofesjonalne. Byli i tacy w PŚ co wygrali coś w jednej serii i potem nic poza tym nie pokazali.

  • Pitrasek stały bywalec

    Ok dzięki :)

  • Snoflaxe weteran

    @razor78
    Z klasyfikacji WRL można "uzyskać" maksymalnie limit 6 skoczków (nie siedmiu), i minimum taką kwotę wymienione przez Ciebie kraje będą miały. Kwestia ewentualnego siódmego miejsca dla nich rozstrzygnie się w najbliższych konkursach w Planicy.

  • anonim

    Muranka by musial byc minimum 2 razy 9. (2x29Pkt=58Pkt)
    Aigner by musial byc 2 razy najwyzej 6. (2*40Pkt=80Pkt)

    Ruznica by pozostala 22 Pkt i prawdopodobnie by wywalczyli limity:

    1. Slowenjec
    2. Niemiec (Wank)
    3. Polak (Muranka)

    Jak Muranka nie skoczy te 2 razy do 10. w PK to tez nie ma co szukac w PS albo na MS.

  • michnar stały bywalec
    @rotfl

    Pamiętasz COC w Wiśle? Potrafią.

  • anonim
    Murańka

    Nic nie musi wygrywać w cuglach, bo inni pretendenci do Falun typu Kubacki, Ziobro, też nie potrafią wygrać zawodów 2 ligi.

  • razor78 bywalec
    @Snoflaxe

    Jak Słowenia, Norwegia i Niemcy mogą dostać dodatkowe miejsca na PŚ skoro mają już praktycznie zapewnione po 7 miejsc na następny period? Wytłumaczy ktoś?

  • jakledw12 weteran

    Hula na PŚ!

  • MSad_ profesor
    Murańka

    jako pretendent wiekszosci tu internautów do Falun powinien w cuglach wygrac zawody 2 ligi. Do boju Klemens.

  • Snoflaxe weteran

    @Pitrasek
    Kraje, które będą mieć w klasyfikacji obecnego periodu PŚ (konkursy w Wiśle, Sapporo i Planicy) trzech najlepszych zawodników, dostają dodatkowe miejsce na PŚ.

    W tej chwili ta wirtualna klasyfikacja wygląda tak:
    1. Gangnes 214
    2. Wank 181
    3. Naglic 163
    4. Semenic 162
    5. Murańka 160
    6. Poppinger 154
    7. Zupancic 148
    8. Sjoeen 138
    9. Aigner 136

    Na ten moment dodatkowe miejsca w PŚ wywalczyłyby Norwegia, Niemcy i Słowenia. Tak jak napisał @dejw, 55 pkt w obu konkursach powinno (choć nie musi) wystarczyć.

  • dejw profesor
    @Toyminator

    Żartujesz sobie, czy serio piszesz?

    @Pitrasek
    Klimkowi powinno wystarczyć zdobycie 55 punktów, wtedy wyprzedzi Gangnesa w rankingu periodu, oraz utrzymanie przewagi 24 punktów nad Aignerem.

  • anonim

    Po co nam limit jak mamy Stocha i pół Żyły a reszta na PŚ się nie nadaje.

    4 będzie w sam raz i moze niektórym się otworzą oczy a Kruczek przestanie powtarzać od początku sezonu, ze brak stabilizacji i złe warunki.

  • Toyminator profesor

    Chyba być w 15 rankingu Coc. A jest 16. Chyba o to chodzi.

  • Pitrasek stały bywalec

    Co musi zrobić Murańka, by Polska zwiększyła limit?

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl