PŚ w Willingen: Freund i Freitag najlepsi na treningu, Hula w "10"

  • 2016-01-08 17:34

Severin Freund (137,5 m) okazał się najlepszy w pierwszej, zaś Richard Freitag (147,5 m) w drugiej serii treningowej poprzedzającej kwalifikacje do niedzielnego konkursu Pucharu Świata w Willingen (HS145). Z Polaków najwyżej sklasyfikowany był Stefan Hula (126 m i 134,5 m), który zajął odpowiednio 7. i 8. pozycję.

Severin FreundSeverin Freund
fot. Tadeusz Mieczyński

Pierwsza seria treningowa była popisem Severina Freunda. Faworyt gospodarzy poszybował na odległość 137,5 metra i pokonał o 6,2 punktu Austriaka Michaela Hayboecka (132 m). Punkt konstrukcyjny Muehlenkopfschanze zdołał przekroczyć jeszcze Richard Freitag (134 m). Czwarte i piąte miejsce zajęli kolejni Niemcy, Andreas Wank (129 m) i Andreas Wellinger (125 m), którzy wyprzedzili Norwega Joachima Hauera (128 m).

Bardzo dobry skok na odległość 126 metrów oddał Stefan Hula. Lider polskiej reprezentacji na zawody w Willingen został sklasyfikowany na siódmej pozycji, okazując się lepszym od Stefana Krafta (126 m), Simona Ammanna i Kennetha Gangnesa (124 m).

Piętnaste miejsce zajął kolejny z Polaków, Maciej Kot (120 m). Trzydziesty trzeci był Andrzej Stękała (118,5 m), trzydziesty siódmy Jakub Wolny (117,5 m), zaś czterdziesty czwarty Jan Ziobro (112 m).

Pierwszą serię treningową rozegrano w całości z 17. belki startowej. Rywalizacji towarzyszył zmienny wiatr o sile od 0,4 m/s wiejący pod narty zawodników do 0,7 m/s z tyłu skoczni.

W drugiej serii treningowej swoich rywali przeskoczył Richard Freitag. Reprezentant Niemiec pofrunął na odległość 147,5 metra, lądując zaledwie 4,5 metra bliżej od rekordu skoczni w Willingen (HS145). Severin Freund tym razem był drugi, skacząc z o dwie belki krótszego rozbiegu na 140,5 metra. Trzeci był Norweg Andreas Stjernen (139,5 m), który wyprzedził swoich rodaków - Daniela Andre Tande (136 m) i Johanna Andre Forfanga (133 m). Kolejne miejsca zajęli Domen Prevc (135 m) i Roman Koudelka (135 m).

Po raz kolejny bardzo dobry skok oddał Stefan Hula. Reprezentant Polski tym razem wylądował na 134,5 metrze i zajął ósmą lokatę, wyprzedzając Stephana Leyhe (133 m) i Jana Maturę (131,5 m).

Lepiej spisali się pozostali nasi reprezentanci. Andrzej Stękała (127,5 m) zajął dwudziestą pierwszą lokatę, wyprzedzając bezpośrednio Macieja Kota (130 m). Jakub Wolny (128 m) był dwudziesty siódmy, zaś Jan Ziobro (124 m) - trzydziesty dziewiąty.

Druga seria treningowa rozpoczęła się z 19. belki, zaś po najdłuższej próbie Richarda Freitaga obniżono rozbieg do 17. platformy. Tym razem wiatr osiągał prędkość w granicach od 0,3 m/s pod narty zawodników do 0,5 m/s z tyłu skoczni.

Z oddania treningowych prób zrezygnował triumfator 64. Turnieju Czterech Skoczni i lider Pucharu Świata Peter Prevc. Słoweniec nie weźmie również udziału w kwalifikacjach.

Początek kwalifikacji o godzinie 18:00. Transmisję przeprowadzi Eurosport 2.

Wyniki I treningu PŚ w Willingen (HS145); 08.01.2016
Lp.NrZawodnikKrajWiatrBelkaKomp.Odl.Nota
1 55 FREUND S. GER -0.34 17 4.8 137.5 78.3
2 53 HAYBOECK M. AUT -0.60 17 8.5 132.0 72.1
3 51 FREITAG R. GER -0.24 17 3.4 134.0 70.6
4 42 WANK A. GER -0.06 17 0.8 129.0 59.0
5 47 WELLINGER A. GER -0.53 17 7.5 125.0 58.5
6 41 HAUER J. NOR -0.09 17 1.3 128.0 57.7
7 34 HULA S. POL -0.34 17 4.8 126.0 57.6
8 50 KRAFT S. AUT 0.00 17 0.0 128.0 56.4
9 43 AMMANN S. SUI -0.02 17 0.3 127.5 55.8
10 54 GANGNES K. NOR -0.44 17 6.2 124.0 55.4
11 46 KOUDELKA R. CZE -0.57 17 8.1 121.0 51.9
12 28 MATURA J. CZE -0.03 17 0.4 125.0 51.4
13 35 DESCOMBES SEVOIE V. FRA -0.39 17 5.5 122.0 51.1
14 44 FANNEMEL A. NOR -0.54 17 7.6 120.5 50.5
15 31 KOT M. POL -0.48 17 6.8 120.0 48.8
16 19 BOYD-CLOWES M. CAN -0.22 17 3.1 122.0 48.7
17 48 PREVC D. SLO -0.21 17 3.0 122.0 48.6
17 16 ASCHENWALD P. AUT 0.13 17 -1.5 124.5 48.6
19 30 TEPES J. SLO -0.46 17 6.5 120.0 48.5
19 27 KRANJEC R. SLO -0.14 17 2.0 122.5 48.5
21 33 HLAVA L. CZE -0.26 17 3.7 121.5 48.4
22 52 FORFANG J. NOR -0.40 17 5.7 120.0 47.7
23 36 POPPINGER M. AUT -0.36 17 5.1 120.0 47.1
24 38 JANDA J. CZE -0.24 17 3.4 120.5 46.3
25 45 STJERNEN A. NOR -0.67 17 9.5 117.0 46.1
26 40 LANISEK A. SLO -0.07 17 1.0 121.5 45.7
27 39 FETTNER M. AUT -0.18 17 2.5 120.5 45.4
27 7 LARINTO V. FIN -0.18 17 2.5 120.5 45.4
29 37 LEYHE S. GER -0.42 17 5.9 118.0 44.3
30 9 GRANERUD H. NOR -0.16 17 2.3 119.5 43.4
31 49 TANDE D. NOR -0.04 17 0.6 120.0 42.6
32 17 PEIER K. SUI -0.08 17 1.1 119.0 41.3
33 20 STĘKAŁA A. POL -0.13 17 1.8 118.5 41.1
33 4 BICKNER K. USA -0.19 17 2.7 118.0 41.1
35 24 NEUMAYER M. GER -0.44 17 6.2 116.0 41.0
36 13 OLLI H. FIN -0.01 17 0.1 119.0 40.3
37 10 WOLNY J. POL -0.18 17 2.5 117.5 40.0
38 32 DESCHWANDEN G. SUI -0.16 17 2.3 117.0 38.9
39 21 GEIGER K. GER -0.58 17 8.2 113.0 37.6
40 22 COLLOREDO S. ITA -0.03 17 0.4 116.5 36.1
41 1 POGRAJC A. SLO -0.19 17 2.7 114.0 33.9
42 11 KORNIŁOW D. RUS -0.24 17 3.4 112.5 31.9
43 23 HAZETDINOW I. RUS -0.29 17 4.1 112.0 31.7
44 8 ZIOBRO J. POL -0.22 17 3.1 112.0 30.7
45 26 LAMY CHAPPUIS R. FRA -0.29 17 4.1 111.0 29.9
46 2 GLASDER M. USA -0.38 17 5.4 109.0 27.6
47 25 KLIMOW J. RUS -0.61 17 8.6 106.5 26.3
48 3 EGLOFF L. SUI -0.29 17 4.1 108.5 25.4
49 14 BOJARINCEW W. RUS 0.25 17 -2.9 112.0 24.7
50 18 SEMENIC A. SLO -0.21 17 3.0 108.5 24.3
51 6 ŻAPAROW M. KAZ 0.13 17 -1.5 110.0 22.5
52 12 ŻAPAROW R. KAZ -0.23 17 3.3 107.0 21.9
53 29 ASIKAINEN L. FIN -0.19 17 2.7 107.0 21.3
54 5 MAEAETTAE J. FIN -0.05 17 0.7 98.5 4.0
55 15 INSAM A. ITA 0.40 17 -4.7 101.0 3.1
56 PREVC P. SLO DNS

Wyniki II treningu PŚ w Willingen (HS145); 08.01.2016
Lp.NrZawodnikKrajWiatrBelkaKomp.Odl.Nota
1 51 FREITAG R. GER 0.13 19 -1.5 147.5 90.0
2 55 FREUND S. GER -0.09 17 1.3 140.5 88.8
3 45 STJERNEN A. NOR -0.19 19 2.7 139.5 79.8
4 49 TANDE D. NOR -0.29 19 4.1 136.0 74.9
5 52 FORFANG J. NOR 0.01 17 -0.1 133.0 73.9
6 48 PREVC D. SLO -0.20 19 2.8 135.0 71.8
7 46 KOUDELKA R. CZE -0.08 19 1.1 135.0 70.1
8 34 HULA S. POL -0.04 19 0.6 134.5 68.7
9 37 LEYHE S. GER -0.15 19 2.1 133.0 67.5
10 28 MATURA J. CZE -0.32 19 4.5 131.5 67.2
11 53 HAYBOECK M. AUT -0.44 17 6.2 125.0 65.8
12 36 POPPINGER M. AUT -0.40 19 5.7 130.0 65.7
13 43 AMMANN S. SUI -0.11 19 1.6 132.0 65.2
14 30 TEPES J. SLO -0.04 19 0.6 132.5 65.1
15 38 JANDA J. CZE 0.27 19 -3.2 134.0 64.0
16 47 WELLINGER A. GER -0.14 19 2.0 131.0 63.8
17 54 GANGNES K. NOR -0.03 17 0.4 127.0 63.6
18 42 WANK A. GER 0.03 19 -0.4 132.0 63.2
19 7 LARINTO V. FIN 0.06 19 -0.7 131.5 62.0
20 41 HAUER J. NOR -0.18 19 2.5 129.0 60.7
21 20 STĘKAŁA A. POL -0.31 19 4.4 127.5 59.9
22 31 KOT M. POL 0.05 19 -0.6 130.0 59.4
23 33 HLAVA L. CZE 0.00 19 0.0 129.5 59.1
24 39 FETTNER M. AUT 0.11 19 -1.3 130.0 58.7
25 50 KRAFT S. AUT -0.09 19 1.3 128.5 58.6
26 17 PEIER K. SUI 0.15 19 -1.8 130.0 58.2
27 10 WOLNY J. POL 0.07 19 -0.8 128.0 55.6
28 26 LAMY CHAPPUIS R. FRA 0.00 19 0.0 127.5 55.5
29 44 FANNEMEL A. NOR -0.17 19 2.4 126.0 55.2
30 25 KLIMOW J. RUS -0.22 19 3.1 125.5 55.0
31 13 OLLI H. FIN -0.25 19 3.5 124.5 53.6
32 40 LANISEK A. SLO -0.18 19 2.5 125.0 53.5
33 27 KRANJEC R. SLO -0.29 19 4.1 124.0 53.3
34 32 DESCHWANDEN G. SUI -0.05 19 0.7 125.5 52.6
35 11 KORNIŁOW D. RUS 0.03 19 -0.4 126.0 52.4
36 1 POGRAJC A. SLO 0.12 19 -1.4 126.0 51.4
37 29 ASIKAINEN L. FIN -0.18 19 2.5 123.0 49.9
38 15 INSAM A. ITA 0.10 19 -1.2 125.0 49.8
39 8 ZIOBRO J. POL -0.03 19 0.4 124.0 49.6
40 16 ASCHENWALD P. AUT 0.19 19 -2.2 125.0 48.8
41 21 GEIGER K. GER -0.20 19 2.8 122.0 48.4
42 19 BOYD-CLOWES M. CAN -0.41 19 5.8 120.0 47.8
43 9 GRANERUD H. NOR 0.03 19 -0.4 123.0 47.0
44 24 NEUMAYER M. GER -0.23 19 3.3 120.0 45.3
45 23 HAZETDINOW I. RUS -0.50 19 7.1 116.5 42.8
46 22 COLLOREDO S. ITA -0.37 19 5.2 116.5 40.9
47 6 ŻAPAROW M. KAZ 0.18 19 -2.1 120.0 39.9
48 14 BOJARINCEW W. RUS 0.04 19 -0.5 119.0 39.7
49 4 BICKNER K. USA -0.02 19 0.3 117.0 36.9
50 2 GLASDER M. USA -0.01 19 0.1 117.0 36.7
51 35 DESCOMBES SEVOIE V. FRA -0.38 19 5.4 114.0 36.6
51 12 ŻAPAROW R. KAZ -0.32 19 4.5 114.5 36.6
53 3 EGLOFF L. SUI -0.04 19 0.6 112.0 28.2
54 5 MAEAETTAE J. FIN 0.14 19 -1.6 110.0 22.4
55 18 SEMENIC A. SLO -0.11 19 1.6 108.0 22.0
56 PREVC P. SLO DNS

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (27164) komentarze: (259)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    !!!!!DO REDAKCJI!!!!

    ht tp://www .winterszus .pl/2016/01/iwonicz-zdroj-zapomniane-centrum-skokow .html

    ;)

  • HKS profesor

    @dejw
    To lepiej zrobić temu killerowi "team killier" niż udawać że jest OK z całą grupą;) Tak na prawdę w tym roku była (i dalej jeszcze jest) olbrzymia szansa na medal w drużynie na mamucie, bo nie wierzę żeby Tepes i Kranjec "miażdżyli" choć na pewno będą skakać przyzwoicie, a o czwartego też się można martwić.

    Stoeckl myślę odstrzeli Fannemela i Hauera (król treningów). Tande co może brzmi dziwnie, jest dużo pewniejszy a chyba jakąś zapaść z okolic GaPa i Innsbrucka przezwyciężył.

  • W_S profesor
    @Xellos

    W sumie masz rację. Pamiętam jak 'dobrze' Kruczek przygotował Żyłę do IO...

  • dejw profesor
    @HKS

    No właściwie tak ;)
    Pytanie tylko czy chcieliby się zamienić z Norwegami - jeden mega dominator i kiepska reszta, która wyskakuje się głównie na treningach zamiast bardzo mocnej paki walczącej o PN, ale bez wyraźnego lidera z takim "instynktem kilera".

    Apropos Norwegów, to akurat tutaj skaczą nierówno i Stoeckl będzie miał ból głowy kogo wstawić na drużynówkę ;)

  • Xellos profesor
    @W_S

    Nie zgodzę się z Żyłą, Piotr jak wrócił to wrócił po treningach ze Szturcem. Jak dobrze skakał to zawsze podkreślał, że z nim trenował i dlatego są wyniki !

    Kruczek ma osiągnięcia ze Stochem i tyle.

    Reszta zawodników to już punkt widzenia, niektórzy mogą powiedzieć, że z nim dobrze skakali...albo tacy jak ja powiedzą, że stać ich było na wiele więcej. Jak ja oglądałem te sezony co nasi w drużynie stawali na podium, to w moich oczach tych skoczków poza Stochem stać było na dużo dużo więcej, a na podium stawali pomimo błędów jakie popełniali. Szczególnie się to tyczy Kubackiego i Kota. Oni wtedy mieli taką formę, że gdyby pod okiem dobrego trenera nie popełniali ówczesnych błędów to by stawali na podium indywidualnie a nawet wygrali konkurs. Kubacki przecież wtedy latał jak worek ziemniaków a Kota trzepało w powietrzu jakby 230v go kopnęło. Kruczek nie wykorzystał ich potencjału.

  • W_S profesor
    Midas jak czegoś dotknął to zamieniał to w złoto

    Kruczek jak czegoś dotknie zamienia to w gów*o

  • W_S profesor
    Oby Stękały,Wolnego i Huli po sezonie nie włączali do kadry A

    Bo wtedy będzie po nich. Każdy zawodnik zdolny co szedł do Kruczka to albo tracił formę, albo stawał się po czasie średniakiem. Jedynie z kim do zeszłego sezonu współpraca z Kruczkiem dawała jakieś efekty to Kamil i Piotrek. Jeszcze Kot wyskoczył na 2 sezony, ale Kruczek potrafił jego formę tylko zepsuć. Kruczek zniszczył Murańkę,Zniszczoła,Byrta,Ziobrę,Kota,Miętusa teraz Stocha,Żyłę.
    Łukasz 'Fuszerka' Kruczek lub Łukasz (mały) Kroczek.

  • anonim
    amman

    ale na samym początku miał doliczone +12

  • anonim
    moim zdaniem

    lista startowa polaków
    1 kot
    2 stekała
    3 wolny
    4hula

  • dejw profesor

    Mam wrażenie, że od jakiegoś czasu Domen mocno spóźnia skoki, ale potrafi rewelacyjnie wyciągnąć odległości.
    Fanemel dziś podobnie.

  • HKS profesor

    @dejw
    No ale to taka sytuacja jak u nas z Małyszem czy że Stochem;)

    ---

    A co do trenerów, to zmiana Maciusiaka z Kruczek tylko zabetonuje pewne układy. Maciusiak weźmie sobie najlepszych zawodników, będzie już pod dużą presją i co jeśli Zniszczoł będzie miał taki sezon jak pod jego wodzą w sezonie 13/14? Przecież w tamtym sezonie (13/14) na plus ma świetny początek sezonu Bieguna oraz jeden świetny start Wolnego. W zeszłym sezonie ma też jeden duży plus - Aleksandra Zniszczoła, który wytrzymał pół sezonu.

    To przy wynikach Kruczka z sezonu 12/13 i 13/14 i tak wygląda blado. Ten sezon będzie miał najlepszy ale na razie jest w toku.

  • Xellos profesor
    Ammanowi

    nic nie doliczyli bo jest za Kotem

  • Xellos profesor
    Wolny

    jak utrzyma postęp ze skoku na skok ;p To jutro będzie bił się z najlepszymi ;d

  • dejw profesor
    @kibic sukcesu

    Nie doliczyli.
    I tutaj także tego nie zrobili.

  • Firehunter doświadczony
    A może jednak zaczyna się kryzys Niemcom i Norwegom?

    Najlepszy z Niemców w kwalifikacjach Wank na 10. a najlepszy z Norwegów Stjernen na 8. No bez rewelacji łagodnie to ujmując.

  • anonim
    noty dla amana

    przecież w jakimś konkursie tcs też nie doskoczył 95% i też mu doliczyli te pkty za obniżoną belkę

  • anonim
    -

    Dobre skoki polaków gorzej Kot i Ziobro ale Wolny mnie zaskakuje

  • anonim
    Nasi

    Jedynie kot i ziobro nie byliby w 2 serii a reszta byłaby w 2 dziesiątce :D

  • Firehunter doświadczony
    w kwalifikacjach można poeksperymentować

    i chyba na tej zasadzie zostały doliczone punkty Ammanowi bo chyba nie powinno tak być

  • dejw profesor

    Lanisek nie czuje tej skoczni. I jutro raczej na pewno nie poskacze.
    Czyli zostają jeszcze tylko Norwegowie do ustalenia ;)

  • FanK stały bywalec
    Słoweńcy

    Ze skladem Prevcowie,tepes kranjec mogę ugrać dobre miejsce na pudle,myśle że 2. 1 niemcy,3 norwegowie ;)

  • MrRadzio doświadczony
    -

    No cóż patrząc na treningi i kwali to 100% punktów ma tylko Hula a tak około 75% ma Wolny i Stękała. Kot ma jakieś 30% a Ziobro... Temu to tylko cud pomoże (nawet wiatr pod narty mu zaszkodzi niż pomoże)

  • dejw profesor
    @HKS

    Ale mają jeden wyjątek, który skutecznie to zamazuje ;)
    No i jak na lotach Prevc zgarnie złoto, a drużyna przywiezie medal - to sezon i tak pewnie będą mieli rozliczeni na plus.

    Leyhe, który po drugim treningu wydawało się że włączy się do walki o miejsce w drużynie, teraz skoczył słabo i postawił poprzeczkę dla Wanka i Wellingera bardzo nisko.

  • Xellos profesor
    Hula jak Hula

    powtarzam się ;)

    Ale jednak to Wolny robi tu postępy w zabójczym tempie :)

    Przegrał ze Stefanem 0,3 pkt !

    Kot jak zwykle za dużo kombinuje zamiast po prostu skakać to co obecnie umie.

  • electricjoker stały bywalec
    Macisuiak

    Z tym zeby on byl pierwszym terenerm bym sie wstrzymyal. Widac ze dobrze prowadzi mlodych zawodnikow i tych ktorzy w poprzednich sezonach mieli problem z forma

  • pies początkujący

    ziobro na stolarnie , kot na recepcję

  • Snickers695 doświadczony

    miażdży kadrę A***

  • Snickers695 doświadczony

    Kadra B miażdży kadrę B, Maciusiak na pierwszego trenera

  • anonim

    Miętusy i Koty

  • Snickers695 doświadczony

    Hula potwierdza tutaj formę z wiatrem w plecy ponad 130 metrów :)

  • Firehunter doświadczony
    za to Czechy zaczynają ginąć

    bo Hlava słabo skoczył

  • Major_Kuprich profesor
    Brawo Stefan

    3 dobry skok dzisiaj :)

  • electricjoker stały bywalec
    Hula

    Kolejny solidny skok z wiatrem + 2.5

  • HKS profesor

    @dejw
    Przecież podopieczni Janusa też skaczą katastrofalnie. Może nie aż tak jak Kruczka ale jak na oczekiwania to są tego blisko.

    Tak na prawdę poza Norwegami i Niemcami to jeszcze Czesi i Francuzi skaczą powyżej oczekiwań, a później już dochodzą tylko rodzynki jak np. Hula, Stękała, Lanisek, D.Prevc, poziom trzymają Ito, Kasai, Ammann ale to raczej już "samograje".

    PS. Dwa dobre loty Tepesa i Kranjaca na największej dużej skoczni z huraganem pod narty nie zmieniają oceny;) To ich królestwo a pewnych rzeczy się nie zapomina;)

  • Bogdinho weteran

    Skład na drużynówkę chyba oczywisty: Hula, Wolny, Stękała i Kot. Każdy inny werdykt mnie bardzo zaskoczy a zarazem rozczaruje.

  • electricjoker stały bywalec
    @Snickers695

    Kto to kadra B

  • Major_Kuprich profesor
    Kot jak nie przestanie kombinować

    Skończy jak Żyła

  • Snickers695 doświadczony

    Kot z serii A również gorzej od kadry B, szkoda ze mu nie podwiało pod narty

  • Bogdinho weteran
    @pankk

    Chodziło mu o dwie pary, nie jedną.

  • Snickers695 doświadczony

    Ale wiatr teraz się zmienia, Asikainen jeszcze mocno w plecy a teraz mocno pod narty, a teraz pewnie Kot dostanie w plecy xD

  • Firehunter doświadczony
    Jeszcze Polska nie zginęła

    jednak

  • Snickers695 doświadczony

    i nagle mocny wiatr w plecy dla asikainena ;d

  • kibic_skokow_narciarskich_ doświadczony

    Kadra b na loty? dobre sobie..
    Wyobrażacie sobie Wolnego albo Stękałę na skoczni mamuciej? Bo ja nie.

  • anonim
    matura

    matura ostatnio ewidentnie sygnalizuje wzrost formy

  • Xellos profesor
    Kranjec

    ledwo Wolnego wyprzedził z huraganem pod narty ;d

  • zvc profesor

    Kranjec budzi się na loty?

  • Stefan stały bywalec

    Dziwne rzeczy się w tych polskich skokach odwalają...

  • anonim
    znawca japońskiego (

    Cene Prevc z Peterem Prevcem
    Domen Prevc z Peterem Prevcem
    Hmm
    Tak byli

  • Snickers695 doświadczony

    Mamy pierwszego farta, Kranjec huragan pod narty

  • MrRadzio doświadczony
    -

    Ci co mają polski/angielski eurosport mają komfort ja znalazłem jakiś nieznany język i tak muszę oglądać...

    http://www.tv-sport-hd.com/EuroSport-2-Online.html

  • pawel96 profesor

    Dość dziwny zestaw tych, co odpadli. Poza pewniakiem Maataa, trzech ma punkty, a weszło dwóch Kazachów, Amerykanie czy Bojarincew, równo klepiący bulę.

  • anonim

    Były kiedyś wcześniej dwie pary braci w jednym konkursie?

  • HKS profesor

    Solidna obsada odpadających;) Może ktoś mocny jeszcze dołączy;)

  • dejw profesor
    @OjciecMarek

    Fakt, jeszcze on.
    Możnaby jeszcze w sumie dorzucić Emila Zografskiego - ot tak za całokształt.

  • Xellos profesor
    @electricjoker

    Ale kto ma o tym zdecydować. Tylko Tajner może takie coś zarządzić :) A on przecież kocha Kruczka.

  • anonim
    Brawo

    Kadra B bije kadrę A aż miło patrzeć. Kruczek won

  • dejw profesor
    @borek99

    A nie, nawet nie oni, Colloredo tę przyjemność mu wyświadczył ;)
    On pewnie skakał dla Insama :P

  • szczepan bywalec

    nie ma kruczka i od razu lepiej skaczą.widac kto jest hamulcowym

  • anonim
    Colloredo

    Bardzo ładnie 126 metrów xD

  • anonim
    transmisja

    gdzie jest transmisja

  • zloty_medalista weteran

    Pieczatowski ma w ogóle ekran przed sobą i ogląda to, co komentuje?

  • electricjoker stały bywalec
    @Boyarintsev

    Jednak w konkursie!

  • dejw profesor
    @borek99

    Tylko kto tu może jeszcze skoczyć gorzej? No chyba że po koleżeńsku go wpuszczą Hazetdinow albo Klimow ;)
    Ewentualnie Kranjec, lub jakaś dyska ;)

  • fan profesor
    Kruczek płacze jak ogląda

    Brawo Kadra B!

  • OjciecMarek profesor
    @dejw

    Ja do tego grona dorzuciłbym jeszcze Pippo Schoedlera, bo to, co prezentuje w tym sezonie Deschwanden - Ammann w zasadzie trenuje się sam, jeśli wierzyć medialnym przekazom - zakrawa o kryminał, dodtakowo, Szwajcarom w poprzednich latach wpadała jakaś drobnica od innych zawodników, w tym tego nie ma.

  • zloty_medalista weteran

    Kruczek out, Maciusiak na trenera

  • electricjoker stały bywalec
    @Xellos

    Moze lepiej na MSwL wyslac ta kadre B jednak

  • anonim
    Andrzej znowu

    brawo Andrzej!

  • jma profesor
    WOlny w PK nie błyszczał

    A tu proszę! Skacze coraz pewniej. Z kolei taki Bartol - na drugim biegunie (nomen omen). A Bojarincewa to nie ma co skreślać, bo jeszcze jeden klops może wypaść.

    A swoją drogą ciekawe, że Bartol już nie skacze. Niby wywalczył miejsce, a jednak spada do II ligi.

  • Snickers695 doświadczony

    Widać różnice między kadrą B Stękała Wolny a kadrą A Ziobro ;d

  • paulonio początkujący
    Znowu forma w Q

    Stękała, Wolny :O
    Boję jutro konkurs oglądać, żeby znowu się nie zawieść...

  • Xellos profesor
    kadra B forma rośnie

    a kadra A ...

  • electricjoker stały bywalec
    Andrzej

    Brawo! Bardzo dobry skok

  • borek99 doświadczony
    @dejw

    Bojarincew zaraz jeszcze wejdzie do konkursu z tak beznadziejnym skokiem :D

  • Ponurzyca weteran

    No to mamy norweską niespodziankę in minus i dwóch Kazachów w konkursie in plus

  • dejw profesor

    Ziobro przegrywa miejsce w drużynie, a Bajarincew po raz siódmy z rzędu odpada w kwalifikacjach.
    Zupan, Kruczek, czy Klinga - który najbardziej spartolił przygotowania?

  • zloty_medalista weteran

    dwóch Kazachów jutro w konkursie, co tu się podziało

  • electricjoker stały bywalec
    Radik

    Juz tez w konkursie

  • zloty_medalista weteran

    Marat w konkursie, jeszcze jeden i Radik będzie też

  • Major_Kuprich profesor
    Bardzo dobry Wolny

    Fatalny Ziobro

  • Firehunter doświadczony
    Finlandia to upadły kraj

    tak jak Włochy a może nawet Polska częściowo

  • Snickers695 doświadczony

    Boje się że potwierdzę zaraz słowa o tym że inni zawodnicy ubrali podstawowe kombinezony i odskakują Polakom mimo takich samych skoków Polaków jak w treningu. Oby nie.

  • Xellos profesor
    MatiFan

    Już wiemy, że jak Kruczek powie to samo po treningach ze Stochem, Żyłą i Murańką...to możemy się spodziewać tego samego co prezentuje Ziobro ;p

    Lepiej się skupić na kadrze B, bo chłopaki skaczą, a dzisiaj kolejny Wolny zaskakuje

  • MatiFan doświadczony
    -

    Wolny ładnie, skacze coraz lepiej. W następnym sezonie według Tajnera Jakub będzie " czarnym koniem " w Pucharze Świata.

  • Bogdinho weteran

    Bardzo ładny skok Wolnego, szczególnie technicznie. Płasko wyłożony na narty, czuł powietrze. W coraz jaśniejszych barwach widzę jego przyszłość, bo nie ukrywam, że bałem się o jego skoki po kontuzji.

  • anonim
    Wolny wielki talent

    Na miarę Małysza!

  • anonim
    wow

    kto jak kto ale Kuba zrobił na mnie wrażenie

  • MatiFan doświadczony
    -

    @Gibon69

    " Skakał dobrze już w Ramsau podczas treningów, które widzieliśmy. Dzisiaj był na treningu w Planicy z Piotrem Fijasem i Robertem Mateją. Może z powodzeniem skakać w Pucharze Świata. "
    Właśnie TO dały treningi Jankowi według naszego trenera.

  • zloty_medalista weteran

    brawo, Ziobro w konkursie!

  • electricjoker stały bywalec
    Wolny

    To jest jednak talent, tak szybko wrocic po kontuzji do PS

  • Xellos profesor
    Ziobro

    już wiadomo, że wielka lipa jest, Kruczek gadał że nadaje się na PŚ, jak tak samo będzie gadał po treningu Stocha, Murańki, Żyły, że nadają się na PŚ...to nie warto w to wierzyć.

    Natomiast Wolny szaleje ! Dla mnie to zaskoczenie kompletne. W PK dostawał baty a tutaj ;d

  • szczepan bywalec

    wolny za miesiac bedzie juz najlepszym polakiem

  • zloty_medalista weteran

    no nieźle Wolny, jak utrzyma, to możliwe w niedzielę mogą być punkty

  • Snickers695 doświadczony

    Wolny....TO MU DA!!!.. Ależ fantastycznie i daleko

  • zvc profesor

    Brawo Kuba! Naprawdę dobry skok!

  • anonim

    Co te treningi im dały?

  • MatiFan doświadczony
    -

    Ziobro z takimi skokami w niedzielę to nie ma co liczyć na punkty. Aczkolwiek z POWODZENIEM może startować w PŚ.

  • zvc profesor

    Źle, naprawdę źle...

  • Snickers695 doświadczony

    I nagle wszyscy zawodnicy z zagranicy skaczą dalej niż w treningach ponieważ założyli swoje kombinezony... To jest chyba jakaś masakra, o co chodzi z tymi polskimi kombinezonami.

  • zloty_medalista weteran

    Ziobro jeszcze niepewny awansu

  • yyy profesor
    Firehunter

    Są lepsi raptem miesiąc od nas i to nawet nie jest pewne

  • zvc profesor

    Maeaettae zupełnie bez formy, co się stało z tym chłopakiem?

  • Firehunter doświadczony
    wiatr kręci

    szykuje się loteria

  • anonim
    Adam

    Info od Jana Szturca,Adam Małysz konczy kariere rajdowca,i wraca juz latem skakać w letnim pucharze kontynentalnym,ale przedtem rozegra treningi w szczyrku ;)

  • aaa stały bywalec

    Egloff skok życia chyba bo nigdy by nie skoczył tyle metrów normalnie a dodane +9pkt. Chyba wiatromierz się pomylił, albo na progu wiało pod narty a gdzieś w okolicach 130metra 5 ms z tyłu i dlatego...

  • MatiFan doświadczony
    -

    Ziobro nielot to jeszcze nie awansuje do drugiej serii. Nie życzę mu tego, ale nie zdziwię się jeśli tak się stanie.

  • zvc profesor

    Zaskakująco dobry skok Egloffa z silnym wiatrem w plecy.

  • klik bywalec
    Eurosport2

    http://www.telewizjada.net/live.php?cid=59

  • anonim
    linki

    https://darmowetv.pl/weblinks.php?cat_id=15

  • anonim
    Znow pieczatowski przeszadza

    Adam wracaj z tego dakaru bo pieczatowski nas zameczy!

  • Major_Kuprich profesor
    Plan jest prosty i zrozumiały

    Awans wszystkich z luzem w du pie.

  • kibic_skokow_narciarskich_ doświadczony

    Treningowe skoki w wykonaniu Polakow bardzo dobre szczególnie w 2 treningu.Całą piątkę już możemy praktycznie powitać w niedzielnym konkursie indywidualnym.A jutro w drużynówce kto wie czy nie zakręcimy się koło podium.
    A dziś w kwalifikacjach liczę że któryś z naszych zawodników skoczy ponad 140 metrów a reszta ponad 130.Im większa liczba tym oczywiście lepiej.NA pewno stać na to Stefana Hulę i Macieja Kota.Reszta również może zaskoczyć.

  • eve744 weteran

    vidtv.pl - eurosport 2

  • Firehunter doświadczony
    Czesi są silniejsi od Polaków w wielu dyscyplinach

    w skokach powinno być odwrotnie i było tak do nie dawna, co fajne. Ale ileż można żyć przeszłością? Polacy naprawdę lubią osiadać na laurach kiedy uda im się coś zamiast iść cały czas do przodu w kierunku rozwoju.

  • eve744 weteran

    na stronie onetu jest ciekawy wywiad z Kruczkiem, mówi m.in. o tym, że on skład na MŚwL ma już ustalony. Mówi też o tym jakie błędy zostały popełnione na początku, nie mówi wprost że nawalił ale mowi co można było zrobić inaczej. w każdym razie warto przeczytać. myslę że Kruczek chce wyslać na loty Stocha, Żyłę, Murańkę, Hulę i jeszcze kogoś.

  • skoki bywalec
    kwali

    gdzie w necie można kwali obejrzeć?

  • anonim
    kwale są na es2

    eurosport 2

  • burek stały bywalec

    @Joorny

    Kurde a u mnie nie działa Eurosport 2.

  • klik bywalec
    Kwalifikacje

    http://www.telewizjada.net/live.php?cid=59

  • dejw profesor

    "po prostu trzeba myśleć bardziej o jakości niż ilości"

    Dokładnie Firehunter. Może byłbyś tak łaskaw i zechciał zastosować tę zasadę do swoich komentarzy?

  • Joorny stały bywalec
    STream

    Macie jakiś fajny stream z kwalifikacji?

  • skoczek stały bywalec
    szanse Polaków

    Hula będzie pod koniec pierwszej, na początku drugiej dziesiątki
    Kot będzie koło 15-20 miejsca
    Stękała 20-25
    Wolny 23-40
    Ziobro raczej bez punktów

  • yyy profesor
    Firehunter

    A co Ci Czesi osiągnęli w ostatnim 5 leciu? Cuż oni wykorzystali? Co to jest do naszego 5 lecia?

  • zloty_medalista weteran

    Tak jak mówiłem - Czesi przed sporą szansą na podium jutro w drużynie. Jeśli takie skoki utrzymają do jutra, to mogą odnieść spory sukces.

  • yyy profesor

    Tak realnie patrząc, to o ile nikomu się forma drastycznie nie poprawi, do obecnego składu dołączy jeszcze Stoch. Chyba ze zrobią inny manewr na MŚwL pojada tylko ludzie Kruczka. Później jak sie okaże że awansuje 1 do II serii, a Ci tutaj w Wilingen skaczący, wejdą 4 do II seri, to juz będzie totalny koniec.

  • anonim
    Hula

    Hula jutro 1 miejsce

  • Rychu początkujący

    Jak to brzmi xd. Z bardzo dobrej strony pokazał się Stefan Hula. Lider polskiej reprezentacji... Kruczek coś ty zrobił!!!

  • Firehunter doświadczony
    od 8 z potencjałem

    już lepiej mieć trzech wykorzystujących go

  • Firehunter doświadczony
    po prostu trzeba myśleć bardziej o jakości niż ilości

    już chyba wcześniej o tym mówiłem

  • anonim
    kwale są na es2

    eurosport 2 zaraz kwale

  • tygrys bywalec

    owszem brawa dla huli ale jednak z wychwalaniem innych poczekam do konkursu bo juz nie raz w treningach bylo niezle a potem kibel

  • Firehunter doświadczony
    fajnie że komuś chce się to liczyć

    Czesi nawet jeśli mają mało bo tylko 4 to potrafią to dobrze wykorzystać

  • anonim
    ZIOBRO

    jak sie ozenil to buli. Gosciu chyba myslami jest gdzie indziej. Dla takiego mlodego lepka zenienie sie i koncentracja na skokach to musi sie zle skonczyc.

  • klik bywalec
    Link do kwalifi Eurosport 2

    http://www.telewizjada.net/live.php?cid=59

  • Firehunter doświadczony
    realnie rzecz biorąc Freund może jeszcze powalczyć o 1. miejsce z Prevcem

    reszcie pozostaje walka o 3, 4 i 5. miejsce

  • dejw profesor

    Hula tutaj szaleje ;) W niedzielę może pokusić się o swój PB z tego sezonu.
    Kot w miarę stabilnie, zobaczymy czy w zawodach nie przyjdzie podobna obsuwa jak na TCS. Stękała już trochę spuścił z tonu, ale jakąś drobnice może uda mu się uzbierać.
    Wolny pomału, pomału dochodzi do siebie.
    A w przypadku Ziobro to chyba potwierdza się to co pisałem o nim wczoraj - na loty został skreślony, a te zawody to tak w ramach "rekompensaty". Na razie bardzo odstaje od pozostałej czwórki i jeśli znacznie nie poprawi się w kwalifikacjach to nie zmieści się nawet w drużynie..

  • HKS profesor

    Mnie po tych treningach zastanawia dziwny fakt że nagle zmniejszyła się różnica między połową pierwszej "10" a całą resztą łącznie z egzotyką. W Bischofshofen była to dużo większa różnica. Zresztą cały TCS był zabetonowany i 4 miejsca w "20" nie dały Descombesowi miejsca w 15 turnieju.

    Ciekawe czy zawody to potwierdzą, może niektórzy trochę wyluzowali przed lotami albo sobie zaaplikowali jakiś trochę mocniejszy trening od razu po turnieju.

  • pawelf1 profesor
    Hula .....

    Stefan zaskakuje na plus. Tylko tak dalej . Kot i Stękała na poziomie ostatniego konkursu (uwzględniając nieobecnych).
    Fajnie skacze Wolny ale do niego mam inną miarę....
    Ziobro ....cóż po miesiącu treningu z Fijasem skacze jak skakał:)..z gów..a bata nie ukręcisz:) Może obudzi się w kwalifikacjach .........

  • dejw profesor
    Drużynowe wyniki II treningu

    1. Niemcy 310,1
    2. Norwegia 292,2
    3. Czechy 260,4
    4. Austria 248,8
    5. Słowenia 244
    6. Polska 243,6
    7. Szwajcaria 204,2
    8. Rosja 189,9
    9. Finlandia 187,9

    Jak to ktoś powiedział pod wcześniejszym artykułem, prędzej Czesi znajdą się jutro na podium, niż Polacy będą przed nimi ;) Choć jak jutro dojdzie Prevc to wyniki Słowenii znacząco się poprawią, mimo wszystko warto zauważyć, że bez Prevca z murowanych kandydatów do podium stają się.. średniakami.
    Patrząc na to jak tu skaczą Finowie, to wiele wskazuje na to, że nie wyślą nawet drużyny na loty..

  • 111 początkujący
    111

    Anders, przesuń wszystkich o 10 miejsc w dół i wtedy może się sprawdzi:).

  • IntelektualnyZbawcaCiemnychMas doświadczony

    Jakub Wolny to jemu najbardziej kibicuje. Hula sobie poradzi a reszta mnie nie obchodzi.

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    To jeden z lepszych treningow w tym sezonie

  • Stinger profesor

    Nie miałbym nic przeciwko gdyby 2 trening to był konkurs... Może Ziobro słabo ale punkty Wolnego i dosyć pewne miejsca Stękały i Kota to przy obecnym poziomie polskich skoków "sukces", a miejsce Huli świetne.
    Oczywiście wiem że nie ma tych kilku skoczków więc potencjalnie łatwiej będzie o punkty w trzeciej dziesiątce ale zawsze lepiej jak Polacy to wykorzystają niż nie wykorzystają.

    Skład na jutro powoli się klaruje: Hula, Kot i Stękała tak jak myślałem pewniacy, a numer 4 raczej Kuba Wolny. Dwa razy lepszy od Ziobry więc Q nie wiele zmieni.
    No i rzecz jasna Hula jako lider w ostatniej grupie. Poskacze obok Freunda, Prevca itp... ależ ma przywileje.

  • FanK stały bywalec
    @Anders

    Masz bujną wyobraźnię :D

  • Firehunter doświadczony
    Kraft z Freitagiem

    to mistrzowie treningów

  • zvc profesor

    Ten II trening na plus dla naszych:
    -Stefan w TOP 10
    -Kuba i Andrzej w TOP 30
    -Maciek mam nadzieję, że jeszcze się trochę poprawi
    -Ziobro słabo, szanse na awans do 2 serii niskie(jeśli wejdzie do konkursu, bo o to nie jestem całkiem spokojny).

  • anonim
    Anders

    Stefan moze w konkursie powalczyc o podium pierwsze w karierze

    typy na konkurs


    3.Stefan
    11.Kot
    14.Stękała
    14.Wolny
    31.Ziobro ;)

  • Xellos profesor
    Hula jak Hula

    ale brawa dla Wolnego

    trening nie trening, spodziewałem się czegoś gorszego patrząc na jego miejsca w PK

  • rossonerich22 bywalec

    jakby Stefan tak w konkursie odpalił :D

  • yyy profesor

    Najlepsza prędkość Freunda a prędkość Ziobry skaczącego dwie belki wyżej

  • atb stały bywalec
    niby to tylko trening...

    ale dwa razy TOP10 Stefana robi wrażenie (przynajmniej na nie)

  • zvc profesor

    Gangnes jakby trochę przygasł po tym jak wygrał Q w Bischofshofen.

  • Paweł stały bywalec

    Mam wrażenie, że i tak jest lepiej. Na początku sezonu, to na treningach było również słabo. Teraz jest już lepiej.

  • dejw profesor

    Hehe, obniżyli i Haybeckowi podwiało 0,5 m/s w plecy :P

  • HKS profesor

    Freitag nie takie rzeczy potrafi robić na treningach;)

  • Bogdinho weteran

    Dobry skok Freitaga, ale widzę, że niektórzy tu zapomnieli, że na tej skoczni można latać po 150m ;)

  • alo profesor
    -

    Freitag będzie się liczył w konkursie. 2 razy odpalił na treningu

  • Firehunter doświadczony
    co tu dużo mówić

    znowu Niemcy i w trochę mniejszym stopniu Norwegowie łoją po raz kolejny rywali

  • Xellos profesor
    Tak jak pisałem - belka 18 powinna być :)

    Pierwszy post w temacie :)

    A że cieniasy sobie nie radzą ? Kogo to obchodzi ? Do domu trenować.

  • anonim
    Freitag

    147,5 m Freitaga :O

  • zvc profesor
    Freitag!!!

    WOOOW!!!
    Wyrasta na faworyta do podium.

  • anonim
    Freidag

    Co on zrobil

  • dejw profesor

    Belka jest dla najlepszych za wysoko, co potwierdził właśnie Freitag.

  • Major_Kuprich profesor
    Łohohoł Freitag

    No tak, dzisiaj jego dzień - belka pójdzie w dół :)

  • IntelektualnyZbawcaCiemnychMas doświadczony

    Frajtag co skoczył

  • Firehunter doświadczony
    Ależ odleciał Stjernen, Hauer też błyszczy, o Niemcach wiadomo

    jednak jeden słaby konkurs w Bischofschofen niestety nie znaczył więcej poza tym, że był to jeden konkurs Bischofschofen.

  • zvc profesor

    Tande też dobrze, powoli odbudowuje się po klęsce w Innsbrucku.

  • dejw profesor

    Status quo także i w drugim treningu. Przegrywamy z Czechami o ponad 15 pkt, Szwajcarię wyprzedzamy o prawie 40.

  • MSad_ profesor
    szulcu96

    Wlasnie o to chodzi ze nasi bryluja w treningach a w zawodach sa jeszcze wiekszymi cieniasami.Stoch szoruje 2 i 3 dziesiatke a czasami dalej i jesli Hula jest najlepszym to poczatek konca polskich skokw bo mlodzi szoruja bule jako ta przyszlosc

  • Firehunter doświadczony
    Nie przesadzajmy

    punkty wyraźnie mówią że liderem jeszcze jest Stoch. Chyba że tylko tutaj, w Willingen, to tak.

  • Major_Kuprich profesor
    Stjernen na poziomie top 3 tego treningu

    Hula 2 świetne skoki treningowe, mam wielką nadzieję, że w kwalifikacjach skoczy równie dobrze.

  • zvc profesor

    Odpalił teraz Stjernen, świetny skok.

  • Stinger profesor

    Stefan Hula sobie dzisiaj ładnie hula na skoczni ale oby te skoki przełożył na zawody i jeśli miałbym wybierać to indywidualne.

  • yyy profesor

    Naprawiło się, Stefan mistrz prowadzi

  • alo profesor
    -

    Już poprawiło sie na relacji live skijumping.pl

  • IntelektualnyZbawcaCiemnychMas doświadczony

    Hula liderem kadry. Szkoda że Stefan jest anty-lotnym zawodnikiem bo widać że forma jest.
    On i Stoch to chyba dwaj pewniacy do drużynówki na MŚ w Lotach. Hula bo jest najlepszy a Stoch...bo to jednak Stoch.

  • zvc profesor

    Nareszcie zrobili coś z relacją.
    Nie można było tak od razu?

  • Firehunter doświadczony
    ale za to Stoch

    chyba jest z kadry A

  • Firehunter doświadczony
    Leyhe genialny skok na drugim treningu

    co oznacza że kolejny, już piąty z Niemców dzisiaj błysnął

  • W_S profesor
    Zdradzić wam sekret dlaczego Hula dobrze skacze?

    Bo jest z kadry B, gdyby był w kadrze A klepałby bulę

  • Firehunter doświadczony
    Hula jest obok Stocha trochę jak Forfang obok Gangnesa u Norwegów

    jeden z dwóch wyraźnie najsilniejszych punktów, choć Forfang zepsuł swój skok na dzisiejszym treningu, ale przecież to tylko jeden skok.

  • burek stały bywalec
    Na loty

    @X666

    Pięciu polaków pojedzie.

  • anonim
    Podpowiedź

    Zrobili relacje, ten pierwszy wynik wyświetlający jest to odległość z 1 treningu, a ten który zastępuje druga odległość treningu, widocznie chcieli zrobić trening 2 w 1 -,-

  • Ponurzyca weteran

    Spokojnie, belka w lesie jak w Zakopcu to coś tam skaczą :)

  • Toyminator profesor
    -

    Co to ma być z relacją Fis?;D Są odległości z pierwszych treningów, a jak ktoś skoczy to zamieniają....co za głąby.

  • zvc profesor

    Uuu, słabiutki skok Vincenta.
    To chyba jego pierwsza taka wpadka od dawna.

  • Xellos profesor
    Hula

    a już wydawało się, że słabnie a teraz wręcz odwrotnie jakby rośnie

    Jak to się utrzyma...co ciekawe czy Stoch w ogóle dojdzie do poziomu Huli ;p

  • atb stały bywalec
    drużynówka z kadry B

    wychodzi, że Ziobro nie łapie się do drużynówki - jedyny reprezentant kadry A poza składem... interesujące.

  • anonim

    Polacy w czołówce tego treningu

  • yyy profesor

    Oby Stefan nie wyszalał się na treningach

  • anonim
    Hula sobie hula

    Petarda ;-)

  • x666 stały bywalec

    Hula powinien sam jechać na MŚwL.

  • Major_Kuprich profesor
    Hula może tu spokojnie powalczyć

    Nawet o czołową dziesiątkę O_O

  • zvc profesor

    Naprawdę dobry drugi skok Stefana, wygląda, jakby forma u niego rosła.

  • alo profesor
    -

    Hula 134,5

  • electricjoker stały bywalec
    Hula

    Dobry skok!

  • anonim
    nie wiem o co comon

    o co chodzi z tą relacją fis?

  • IchBinDa weteran

    @zvc
    Okropnie wkurzająca :)
    Cóż, ja nawet przy katastrofalnych wynikach naszych takich skoków za poprawne uznać w przypadku Ziobry nie mogę.

  • anonim
    Anders

    Sklad na Druzynowke


    1.Hula
    2.Kot
    3.Stękała
    4.Wolny

  • Major_Kuprich profesor
    Polacy dobrze skaczą w II treningu

    Powinni wszyscy awansować - a to już byłby duży sukces.

  • zvc profesor
    @IchBinDa

    A nie, sorry, Matura skoczył 131,5 m.
    Ta relacja jest naprawdę wkurzająca.

  • Xellos profesor
    MatiFan

    Skoro jest zwierzchnik jest w stanie wygadywać głupoty przed sezonem o polskiej potędze, o walce o KK, o rywalizację całej naszej drużyny z najlepszymi...to co za problem, że jego pracownik też ma różowe okulary ?

    Jaki szef takich sobie zatrudnia pracowników.

  • W_S profesor
    Maciusiak to jednak dobry trener

    Bo kadra B osiąga naprawdę dobre wyniki, czego nie można powiedzieć o kadrze A...

  • zvc profesor
    @Ich

    Skoczył podobnie jak Kranjec, Matura, czy Aschenwald, 4 metry dalej od Neumayera.
    Pewnie, że chciałoby się więcej, ale po katastrofie z I treningu uznałem ten skok za poprawny.

  • anonim
    Stękała

    jak na niego przystało w Q bedzie słaby skok.

  • tomek stały bywalec
    link z wynikami

    http://ftvc.5gbfree.com/fasttv9.php

  • MatiFan doświadczony
    -

    Oczywiście, że po części to wina Janka, że skacze tak jak skacze, ale nie rozumiem jak trener kadry A nie ma zielonego pojęcia jak skacze jego podopieczny. Podobno Janek może skakać z powodzeniem w Pucharze Świata a na treningach widać, że z takimi skokami nie ma co liczyć nawet na punkty. Przecież to się nie mieści w głowie, aby główny szkoleniowiec nie miał pojęcia w jakiej formie są zawodnicy, bądź wygadywał głupoty. Powinien wziąć odpowiedzialność za swoje słowa.

  • Xellos profesor
    Ponurzyca

    Ale przecież to Kruczek ocenił ostatecznie, że Janek nadaje się do PŚ i będzie tam dobrze skakał ;d Był wywiad ? Był.

    To jego kadra i jego klocki, mógł go zabrać na trening razem ze Stochem, Murańką i Żyłą jak uznał by, że na PŚ się nie nadaje.

  • anonim

    ahhahahahah czy ja dobrze patrzę, że Ziobro gorzej od jakiegoś Włocha? hahahaha xDDDDDD Luz w d... xD Kończz karierę nielocie

  • Ponurzyca weteran

    Stękała 127 m

  • dejw profesor

    Po 20 skokach
    1. Larinto
    2. Stękała
    3. Peier
    4. Wolny
    5. Olli

  • Stoszek profesor
    -

    jezu w drugim treningu Stekala najpierw 118m skoiczył a później 127,5m w tym samym treningu

  • anonim
    Stękała

    Andrzej Stękała 127.5 m

  • IchBinDa weteran

    @zvc
    "w miarę poprawnie"

    5,5 metra przed punktem K, na poziomie młodziaka Insama, dużo słabiej od Peiera czy Larinto - no cóż, co kto lubi.

  • szulcu96 stały bywalec
    @MSad_

    Weź się zamknij, Hula skoczył naprawdę dobrze a Kot całkiem nieźle. Czego do cholery oczekujesz od naszych... Że będą dzisiaj dominować na treningach jak dzisiaj Freund w pierwszej serii treningowej? Nie bądź śmieszny. -_-

  • pawel96 profesor

    Ciekawe, kto odpadnie. Jedynym 'pewniakiem' po treningach wydaje się Määttä.

  • Xellos profesor
    Wolny

    wyrasta na pewniaka do drużynówki

    I kto by się tego spodziewał ???

  • HKS profesor

    Wolny i tak nie ma szans na punkty PŚ, to już zostało ustalone;)

    A jak widać na treningach prezentuje przy korzystnym układzie poziom jakiś fartownych punktów, chociaż przy wyższej belce i wietrze pod narty już wyniki zupełnie inne.

  • yyy profesor

    Cała radość z tego sezonu PS, gdzieś prysła. nasi skaczą okropnie, relacja live ciągle zawodzi, do tego o co skocznia to jakaś prowizorka organizacyjna

  • zvc profesor

    Sorry, jeśli kogoś wprowadziłem w błąd.
    Ta relacja wariuje. 124,5 m - w miarę poprawnie.

  • Ponurzyca weteran

    No to macie formę Janka luz w d...ie Ziobro. Wynik spokojnych treningów bez Kruczka...

  • anonim
    Zepsuła się relacja live

    Ziobro nie odpuścił, zepsuła się relacja live skok Jana to 124.5 m w drugim treningu

  • Firehunter doświadczony
    Słowo "insane" znaczy w języku angielskim "szalony, obłąkany, nienormalny"

    i taka też jest nota 3.1 z pierwszego treningu reprezentanta Włocha Alexa Insama

  • anonim

    Ziobro skoczył 124 w 2 serii

  • anonim

    wow Wolny ;o

  • Stoszek profesor
    -

    ziobro 124m a Kub Wolny 128m.

  • dejw profesor

    I znów relacja nie działa jak należy..

  • zvc profesor
    A nie, skoczył po Granerudzie

    Fatalnie, 112 , z 19. belki. Tu nie ma czego komentować.
    A Kuba Wolny fajny skok - 128 m.

  • yyy profesor

    Co sie dzieje z ta relacją live?


    Patrząc z innej strony na Ziobre, już widzę teorie spiskowe gdyby Janka jednak tutaj nie wysłali.

  • IchBinDa weteran

    Szkoda, że zrobienie normalnej relacji z serii treningowych znowu stało się dla organizatorów zbyt trudne.

  • zvc profesor
    Ładny skok Larinto

    Ziobro zrezygnował z treningu?

  • lol doświadczony

    Ziobro odpuszcza, szykuje petarde na kwali

  • MatiFan doświadczony
    -

    @Xander

    Dokładnie, nic dodać nic ująć.

  • Stinger profesor

    Stefan Hula fajny skok, fajnie by było gdyby w konkursie wreszcie zaskoczył i zajął wyższe miejsce niż trzecia dziesiątka aczkolwiek to tylko treningi więc nie ma co się napalać na TOP 10.

    Maciej Kot też nie najgorzej ale to dobrze, on ostatnio treningi lepsze niż konkursy także może teraz na odwrót?

    Reszta słaba, a Ziobro pokazuje ciekawą formę.

  • Xander weteran

    Niezły występ Polaków na pierwszym treningu. Stefan jak na lidera przystało świetnie skoczył, Kot też dobrze ale u niego będzie problem by przełożyć dobry skok na konkurs.
    Wolny całkiem nieźle, Andrzej przeciętnie, a Jan bardzo słabo.

    Ziobro według Kruczka łapał formę po tych mitycznych treningach, jakoś tego nie widać. On w ogóle nie potrafi ocenić formy skoczków, to samo pewnie będzie z trenującą trójką. Ustawi im belkę w lesie i będzie happy bo daleką będą skakać.

  • zvc profesor
    19. belka

    Dobra decyzja.

  • davide początkujący

    Dobry trening w wykonaniu polaków jescze trochę lepiej mógłby się spisać Andrzej Stękała.Stefan Pięknie oby w drugiej serii było jeszcze dalej Maciek dobrze Andrzej nieźle Kuba Wolny i Ziobro do poprawy.

  • yyy profesor

    Stefan Hula jako nasz ostatni skoczek w drużynówce, epickie

  • dejw profesor
    Drużynowe wyniki treningu

    1. Niemcy 266,4
    2. Austria 224,2
    3. Norwegia 211,3
    4. Czechy 198
    5. Słowenia 191,3
    6. Polska 187,5
    7. Szwajcaria 161,4
    8. Rosja 114,6
    9. Finlandia 111

    Gdyby skakał Prevc i miał wynik w okolicy Freunda to Słoweńcy byliby tuż obok Austrii.

  • Lans profesor
    -

    Właśnie tutaj rozpocznie się pogoń za sympatycznym Słoweńcem.

  • burek stały bywalec
    Ziobro

    Chyba jutrzejszą drużynówkę obejrzą z trybun w takiej formie nie ma co go wystawiać jeżeli Polacy chcą korzystnego wyniku to powinni startować w takiej kolejności:.

    1.Kot
    2.Wolny
    3.Stękała
    4.Hula

  • yyy profesor
    MatiFan

    Przecież Kruczek to powiedział miesiąc temu, a nie dwa dni temu. Janek sam jest sobie winny.

  • szeryf78 bywalec
    Hula i Kot

    Dobrze Hula z Kotem, prawdopodobnie w konkursie 10 pozycji w plecy. Dla Huli i tak by był dobry wynik. Kot potrzebuje 13 miejsca w konkursie. Wydaja się nie realnie. To co robi Ziobro po takiej przerwie mnie załamuje. Stękała i Wolny powiedziałbym przyzwoicie. Miejsca w granicach 30-40. Każde punkty będą dobrym wynikiem.

  • Perry bywalec
    Bez zaskoczenia

    Pozycje naszych reprezentantów coś koło tego co się spodziewałem.

  • MatiFan doświadczony
    -

    Kruczek nie ma jakiekolowiek pomysłu na wyciągnięcie kadry z kryzysu. Skoro według niego Janek dobrze skakał w treningu i z powodzeniem może startować w PŚ to ja nie mam pytań...
    Nie ma więc co liczyć, że treningi w Szczyrku pomogą naszym reprezentantom powrócić do dobrego skakania, bo Kruczek zapytany o postawę skoczków na treningu w Szczyrku na 100% odpowie, że nasi skakali udanie a rzeczywistość będzie taka sama jak w TCS.
    Widać to doskonale na przykładzie Janka.

  • anonim
    -

    Super Hula. To lider naszej kadry nawet jak Stochu jest! On skacze świetnie. A zobaczymy na 2 treningu czy kwalifikacjach jak nasi wyoadną

  • Firehunter doświadczony
    Zastanawiam się co może przynieść przyszłość

    Może pokazać, że obecny sezon w wykonaniu Polaków był fatalny, ale nie można też wykluczać, że się okaże, że to jednak normalne jest.

  • Lans profesor
    Freund

    A więc, wielka forma - nie ma dwóch zdań

  • MSad_ profesor
    Nawet

    W treningu nasi to cieniasy.To jest poczatek konca polskich skokow

  • Major_Kuprich profesor
    Jeżeli Freund rywali zgwałcił

    To Niemcy dokonali masowego mordu na pozostałych rywalach :)

  • MatiFan doświadczony
    -

    " Jan Ziobro sygnalizuje powrót do dobrej formy? - Skakał dobrze już w Ramsau podczas treningów, które widzieliśmy. Dzisiaj był na treningu w Planicy z Piotrem Fijasem i Robertem Mateją. Może z powodzeniem skakać w Pucharze Świata. "

    Argumentem do zwolnienia Kruczka jest nie tylko słaba dyspozycja naszych skoczków, ale również brak jakiejkolwiek wizji aby to zmienić. Ziobro skacze na treningu 112 metrów jest najsłabszym z Polaków i nie zanosi się na dobry wynik Janka w konkursie. Mimo to Kruczek uważa, że mityczny trening można uznać za pozytywny, a Janek POZYTYWNIE powtarzam POZYTYWNIE może startować w PŚ.
    Kruczek zacznij brać odpowiedzialność za swoje słowa i ściągnij te różowe okulary razem z Tajnerem.

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    Slabo Ziobro

  • anonim
    zylomen

    zapraszam do polubienia!

    https://www.facebook.com/W-sumie-hehe-by-Piotr-%C5%BBy%C5%82a-402328503195677/

  • Firehunter doświadczony
    Freund po prostu zgwałcił rywali

    na treningu

  • HKS profesor

    Te wyniki wyglądają mniej więcej tak dziwnie jak 1 trening w Bischo, jeśli chodzi o różnice między czołówką a resztą których nie ma.

  • yyy profesor

    Po co w Wilingen konkurs drużynowy? Przecież było pewne ze cześć odpuść po TCS czy przed MSwL

  • Major_Kuprich profesor
    Fajny trening

    Takie kameralne kwalifikacje nam się szykują.
    Stefan zasługuje na dużą pochwałę - oby jeszcze 2 takie skoki dziś :)
    Kot również zrobił swoje, + dla niego.
    Stękała jak widać skacze podobnie do Wolnego - rewelacji nie ma w przypadku Andrzeja, natomiast jeśli chodzi o Kubę, to jedyne co można rzec to: "Dobrze Kuba ( który ? )".
    Ziobro skoczył poniżej jakiegokolwiek poziomu, jeżeli skoczy tak 2 razy dzisiaj - powinien kończyć karierę ( i nie są to słowa na wyrost czy jakiś trol ).

  • anonim

    Tyle że Freund i Prevc, z formą co reprezentują powinni tutaj latać powyżej HS. Do tego brakuje jeszcze sporo. 20 belke można dać spokojnie na konkurs, a na kwale 19.

  • Xellos profesor
    Narzekanie na belkę.

    Takie tu narzekanie czytałem. A patrząc na skok Freunda wystarczy dać 18-stą i już.

    Narzekajcie sobie na cieniasów co skaczą. Freund z Prevcem z 18-stej ponad 140 polecą.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl