PŚ w Oslo: Seria próbna odwołana

  • 2016-02-07 14:03

Po skokach zaledwie sześciu zawodników jury konkursu Pucharu Świata w Oslo (HS134) przerwało serię próbną. Ostatecznie o godzinie 13:10 podjęto decyzję o odwołaniu rundy. Początek konkursu o godzinie 14:20.

Powodem decyzji o odwołaniu serii był zbyt silnie wiejący wiatr. Na Holmenkollbakken zmaga się również mgła, która utrudnia śledzenie wyczynów zawodników.

W momencie przerwania serii próbnej na prowadzeniu znajdował się Shohei Tochimoto (113 m) przed Bartłomiejem Kłuskiem (101 m) i Kevinem Bicknerem (100 m).

O 13:50 odbyło się kolejne spotkanie jury, które podjęło decyzję o rozpoczęciu pierwszej serii konkursowej zgodnie z planem o godzinie 14:15.

Aktualizacja: Początek konkursu został przesunięty na godzinę 14:20.

Transmisję z zawodów przeprowadzą stacje TVP1 i Eurosport 1.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub relacji Berkutschi >>

Wyniki odwołanej serii próbnej PŚ w Oslo (HS134); 07.02.2016
Lp.NrZawodnikKrajWiatrBelkaKomp.Odl.Nota
1 1 TOCHIMOTO S. JPN 1.00 15 -9.9 113.0 37.5
2 2 KŁUSEK B. POL 0.30 15 -3.0 101.0 22.8
3 4 BICKNER K. USA 0.58 15 -5.7 100.0 18.3
4 5 EGLOFF L. SUI 0.38 15 -3.8 96.0 13.0
5 6 ALEXANDER N. USA 0.20 15 -2.0 92.0 7.6
6 3 ŻAPAROW M. KAZ 0.75 15 -7.4 75.0 0.0

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (17254) komentarze: (191)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Wojciechowski profesor
    @Magik

    Najmocniej przepraszam...
    Założyłem sobie głupio, że robili sobie w TVP jaja, że w miejsce wypalonego biorą wypalonych.

  • anonim

    Restart 1 serii o 15.30

  • jakledw12 weteran

    Kubacki nie potrafi coś trafić z tym swoim weekendem PŚ :).

  • anonim

    To sobie poczekamy...

  • Saymon19 profesor

    Tajner może być spokojny, w razie czego Kot szybko wykryje u niego hemoroidy.

  • 2Xeu bywalec
    Saymon19

    nie bo freund/prevc skoczy 100m ale zalicza mu 114 i bedzie miec 10tys. punktów dodanych czyli wygra

  • anonim
    ;)

    Podobno że nic niewiadomo

  • Saymon19 profesor
    Jaro

    No w końcu Mistrzostwa Wszechświata...

  • Saymon19 profesor

    Konkurs trwa już pół godziny, a Kłusek nadal liderem, coś czuję, że może zrobić dzisiaj sensację jak niegdyś Biegun!

  • Major_Kuprich profesor

    Jestem idiotą.

  • Jaro doświadczony
    TVP

    W TVP propaganda sukcesu czyli Zakopane :)

  • anonim
    :)

    Moje tradycyjne zestawienie idiotow:

    Major_Kuprich
    Major_Kuprich
    Major_Kuprich

    Pozdrawiam.

  • Ponurzyca weteran

    Pamiętam konkurs z Sapporo, jak tak rypał śnieg, że faktycznie nic nie było widać. A skakali... I dało się ;)

  • JensSalumae bywalec
    :)

    Moje tradycyjne zestawienie bezsensownych komentarzy:
    Major_Kuptich
    Saymon

  • Major_Kuprich profesor
    Moje tradycyjne zestawienie

    Odwołane konkursy w obecnym sezonie PŚ:
    Kuusamo 28.11.2015
    Kuusamo 29.11.2015
    Oslo 07.02.2016

  • atb stały bywalec
    raz na jakiś czas...

    taki hardkorowy konkurs może być.
    Więc jechać z tym koksem - wyniki będą od czapy, ale ile zabawy (odl na czuja, noty na czuja, bo nic nie widać itd.).

    Jeden warunek - bez narażania zdrowia skoczków.

  • anonim

    SZKODA ZE NIE OGLADACIE SKOKOW NA TVP. MOWIE WAM DZIS BLACHUT Z PIECZATKOWSKIM WYMIATAJĄ.

    BOKI ZRYWAC HAHAHAHA

  • zloty_medalista weteran

    Kurzajewski nadal się nie skapnął ile Kłusek skoczył

  • JensSalumae bywalec
    wnioski

    Ten Pieczatowski to jest najgorszy komentator jakiego w życiu słyszałem.

  • Ponurzyca weteran

    Jest!!! Wkurzajka mówi o Jakubie Kocie!!!!

  • Ponurzyca weteran

    Wkurzajka już nie ma o czym nawijać więc puszczają ,,wspominki".
    A można by np. wspomnieć o startach w PK w Planicy czy... poinformować rodaków o sukcesie Jakuba AMATORA Kota w ,,hameryce północnej"

  • Bogdinho weteran
    @Janush

    Mówisz masz. Coś w tym stylu:

    Pieczatowski: A tutaj Fettner opowiadający kawały
    Błachut: Pewnie po Niemiecku
    Pieczatowski: Pewnie tak
    Błachut: Z tyrolskim akcentem, hohoho!

    Panowie dziś wymiatają, świetnie wypełniają czas antenowy kiedy na skoczni nic się nie dzieje... Nawet takimi sucharkami jak tutaj ;)

  • atb stały bywalec
    odległość Kłuska

    skorygowali odległość, ale pkty za wiatr zostały - też się powinni temu przyjrzeć, bo Bartek ma wynik na granicy awansu do "30".

  • tomek20 weteran

    A w TVP znowu się jarają Zakopanem...

  • JensSalumae bywalec
    ZAPYTANIE

    Na jakiej podstawie twierdzicie, że Kubacki zająłby dobre miejsce? Oczekuje argumentów na poziomie.

  • anonim
    Błachut mistrz

    Co za łosie I niemiecki dowcip Fettnera HAHA z takim akcentem wysmiane. Tekst z gałą również genialny

  • Stefan stały bywalec
    Opóźnienie

    Serce mi pęka, że nie oglądam skoków w Eurosporcie i muszę słuchać EKSPERTÓW w tvp1... Niestety u mnie jest tak okropne opóźnienie na Eurosporcie, że tvp jest w przodzie o jednego skoczka.. Psuje to efekt no i za bardzo na żywo też to nie jest. .

  • 111 początkujący

    w sumie to 120m nie jest takie złe

  • Janush weteran

    Do tych z Eurosportu - cytujcie proszę najlepsze wypowiedzi Igora. :D

    @FunFact

    Zgadzam się, dziwne że w tych czasach nie stać ich na jakieś fotokomórki. Ale wtedy nie mogliby dodawać metrów dla Freunda.

  • anonim
    Kłusek

    Jednak 120 m skoczył... Kompromitacja organizatorów...

  • anonim
    Brawo Bartłomieju

    Piękny skok punkty w końcu będą.

  • Saymon19 profesor

    "Kamil Stoch podążający w dobrym kierunku"? Kurzajewski kończ już...

  • anonim
    Kłusek

    Zdecydowanie przeskoczył punkt k (k=120)

  • Major_Kuprich profesor
    Poogladamy sobie Kubackiego w rajtuzach

    Nie będzie żadnego skakania dziś, wiatr jest największym problemem ;)

  • Ponurzyca weteran

    Jak sobie posiedzą na górze to ,,schudną" i będą Dyskwy ;)

  • anonim
    ...

    Dzisiaj jakiś totalny kataklizm w Oslo. Mgła i silny wiatr, a przecież zazwyczaj jedno drugie wyklucza.

  • jwks początkujący

    A jednak 120

  • anonim

    Błachut dziś miażdży :D już podczas biegów miał dobre teksty, ale przy skokach wchodzi na nowy poziom

  • FunFact weteran
    -

    Sposób mierzenia odległości, przy dzisiejszych technologiach, jest po prostu żenujący.

  • Toyminator profesor
    -

    Głupia natura;/ Dziś nie poskaczą. Chyba że będą ciągnąć przez 4 godziny ;D A szkoda ...Kubacki miałby dobry wynik...

  • Jaro doświadczony

    Niech odwołają i tak nic nie widać

  • Bogdinho weteran

    Błachut z Pieczatowskim dziś wymiatają ;)

  • anonim

    KOT Z WKURZAJEM MOWIA O 125 METRACH KLUSKA

    HAHAAHA ONI SA SLEPI HAHAHHA

  • HKS profesor

    Tochimoto by pewnie furory nie zrobił, ale ładnie go puścili na przetarcie torów. Prędkość 86,5 z tej belki to tak jakby skakał z 3-4 belek niżej. Kłusek też słaba ale już w granicach najsłabszych piątkowych z belki 14.

  • Ponurzyca weteran

    Nic nie widać w telewizorze. W rzeczywistości widoczność jest lepsza.
    Jak nic czekają na reszte kibiców z biegów.
    Chyba poprzednio też tak było (aż się zeszli)

  • Saymon19 profesor

    Wygląda na to, że Polska też należy do mafii. Wszystko po spotkaniu Hofera z Dudą w Zakopanem.

  • Janush weteran

    Król przyjechał, nie mogą odwołać, muszą jakąś wymęczyć choć jedną serię, mam nadzieję, że Kłuskowi nie zmienią odległości i nie każą powtarzać skoku :D

  • anonim
    Szok

    Co za kompromitacja sędziów!

  • Nicki początkujący
    LOL

    Kłusek skoczyl max 120m a nie 125 ;p Dziwi mnie tez komentator TVP który się podnieca tym 125 a DB widział ile było. Choć pewnie i tak odwołają

  • anonim

    Prevcowi albo Gangnesowi pewnie ze 150m zmierzą haha.Jury meeting pewnie się juz ogarneli że Kłusem max 120 skoczył

  • szczepan bywalec

    koniec i dobrze tak nic nie widac

  • anonim

    122 na pewno tam było. A może i 125.

    O, akurat pojawiło się "Jury meeting in progress", uwielbiamy tą informację ...

  • Toyminator profesor
    -

    HAHA jakim cudem 125?;D To było maks 120.... I co te jury odwala....

  • Ponurzyca weteran

    Mnie też się wydaje, że Bartek skoczył 119 m

  • Major_Kuprich profesor
    Odwołają

    Nie da się skakać, nic nie widać.

  • dejw profesor

    Warto nagrywać cały konkurs na Eurosporcie, Błachut co wygaduje dzisiaj to rewelacja ;)
    "100,5? No co za łosie" ;)

  • fan profesor
    Będzie beka z odleglosciami Kłusek 125 a było ok 120 ale nie nasz problem :D

    Po zwycięstwo Bartek xD i wgl chyba plan Kruczka o wysłaniu Kłuska do domu runął w gruzach xD

  • Saymon19 profesor

    Jury meeting! No to pięknie...

  • dejw profesor

    Warto nagrywać cały konkurs na Eurosporcie, Błachut co wygaduje dzisiaj to rewelacja ;)
    "100,5? No co za łosie" ;)

  • anonim
    Na moje skromne oko

    Skoczył 120,5. Ale nie obrażę się, jak zaliczą mu 125... ;]

  • Bogdinho weteran

    Tylko ja tam widziałem lądowanie na 120-121 metrze? ;)
    Ciekawe kiedy skorygują.

  • Saymon19 profesor
    złoty medalista

    Ja jakoś nie słyszałem żadnego niecenzuralnego słowa z ust Rudzińskiego, a innych słów ten pan o którym mówisz nie zna.

  • Stefan stały bywalec

    100,5 m to na pewno nie było, ale 125 metrów też można kwestionować... Jest możliowść, że panowie zajmujący się ustalaniem odległości mają z tym problem przez mgłę?

  • dervish profesor
    Kłusek

    Powinny być pierwsze w karierze punkty PŚ :)

  • dervish profesor
    Kłusek

    Powinny być pierwsze w karierze punkty PŚ :)

  • atb stały bywalec
    trzeba ciągnąć na siłę konkurs...

    Kłusek w punktach!

  • panKK bywalec
    Klusek

    I co ze skoyczyl 122 m czeba sie cieszyc ze zdobedzie punkty jesli sie uda konkurs dokonczyc

  • Xander weteran

    Ładny skok Bartka, ale to nie było 125m, około 120.

  • FanK stały bywalec
    Jak takie zawody mają się odbyć

    to lepiej żeby wcale się nie odbyły..;)

  • FanK stały bywalec
    Jak takie zawody mają się odbyć

    to lepiej żeby wcale się nie odbyły..;)

  • FanK stały bywalec
    Jak takie zawody mają się odbyć

    to lepiej żeby wcale się nie odbyły..;)

  • Gunner321 doświadczony
    Kłusek

    125 m a to było 119.5 może 120

  • Gunner321 doświadczony
    Kłusek

    125 m a to było 119.5 może 120

  • Gunner321 doświadczony
    Kłusek

    125 m a to było 119.5 może 120

  • Gunner321 doświadczony
    Kłusek

    125 m a to było 119.5 może 120

  • Kolos profesor

    Lepiej jak zmierzyli Kłuskowi te parę metrów więcej niż 20 m za mało :)

  • Kolos profesor

    Lepiej jak zmierzyli Kłuskowi te parę metrów więcej niż 20 m za mało :)

  • Ponurzyca weteran

    No to zobaczymy czy te 125 Bartka wystarczy...
    Będzie niefart jak odwołają zawody.
    Kolejny niefart Bartka :(

  • Ponurzyca weteran

    No to zobaczymy czy te 125 Bartka wystarczy...
    Będzie niefart jak odwołają zawody.
    Kolejny niefart Bartka :(

  • Janush weteran

    Szkoda że nic nie widać.
    Kłusek skoczył ok. 119-120m, na pewno nie 125m.

    Kompromitacja realizatorów.

  • anonim
    asas

    dobre jajca beda ;)

  • anonim

    Odległości będą zgadywać hahaha.

  • Major_Kuprich profesor
    125 to nie było przecież

    Skoczył koło 120...

  • anonim

    hahahha to było max 122 nie 125 xDD

  • Jaro doświadczony

    1oo,5 m ?

  • zloty_medalista weteran

    Rudziński cytuje Stonogę na wizji

  • Gunner321 doświadczony
    Kłusek

    Daleko

  • FanK stały bywalec
    Kłusek

    100,5 hahahahaha :D

  • Major_Kuprich profesor
    Kłusek 100,5

    Źle mu zmierzyli

  • anonim
    Klusek

    Najważniejsze, ze ustał!

  • Saymon19 profesor
    Hoho Kłusek

    może jednak zdobędzie punkty!

  • anonim
    JensSalumae

    Włącz sobie tv to się dowiesz.

  • Major_Kuprich profesor
    Dużo widać

    Masakra jakaś

  • anonim

    E tam coś w tej mgle widać

  • panKK bywalec
    KONKURS

    1 seria trwająca 2 godzinny wygra Tochimoto przed Kubackim a 3 bedzie Zhaparov

  • FanK stały bywalec
    Belka 14?

    będą skoki po 100 m ;(

  • JensSalumae bywalec
    skoki

    i zaczynają?

  • Major_Kuprich profesor
    Radość kibiców po skoku Simona Ammanna

    Pamiętacie to?

  • Xander weteran

    Kłusek ma ciulowo bo skacze na początku, a znając życie nisko ustawią belkę i nici z pierwszych punktów.

    Liczę jak zawsze na co najmniej czterech w 30.

  • panKK bywalec
    Tadeusz

    http://weeb.tv/channel/tvp1hd179

  • anonim
    Wojciechowski

    No właśnie kto powiedział, że w ogóle? Na prawdę trzeba wszystko dokładnie pisać, bo ktoś nie potrafi myśleć i czytać?

  • anonim

    BARDZO PROSZĘ O WKLEJENIE LINKU DO JAKIEGOŚ STREAMU. DZIEKUJE

  • HKS profesor

    A apropo drużynówek to podobno w Planicy jako pierwsze, kilka dni temu, skończyły się bilety właśnie na drużynówkę;) Nie potrafię tego logicznie wyjaśnić, tym bardziej że Prevc będzie odbierał kulę ale taki jest komunikat.

  • Saymon19 profesor
    Lans

    Urzekła mnie twoja historia...

  • JensSalumae bywalec
    do Lans

    Nie przepadam ani za Freundem ani za Prevcem i marzy mi sie aby obaj tułali się gdzieś na dalszych miejscach. Byłoby ciekawiej.

  • Pavel profesor
    @HKS

    Jedyny sposób, aby w jakoś podnieść poziom drużynówek to 3 skoczków w drużynie i po 2 drużyny z najmocniejszych państw. Niestety, ale teamy typu Kazachstan czy Korea, bardziej męczą widzą niż wpływają na atrakcyjność zawodów.

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    Zawody sie odbeda!!!! Król Norwegi przyjechal

  • Lans profesor
    -

    A tak w ogóle to lubicie Freunda? Bo ja go bardzo lubię i szanuje w jednym.

  • FanK stały bywalec
    @Major Kuprich

    chodzi mi o to,że porównują skok Stocha z Prevca z Ga-Pa ,nie osiągnięcia.. o sytuacji w tym ,poprzednim i jeszcze poprzednim sezonie to ja nic nie powiem..;D

  • Wojciechowski profesor
    @Magik

    Tylko że ci dwaj panowie wyczerpali się w danym kraju, w danej grupie zawodników itd. Kto powiedział, że w ogóle?

  • anonim

    Dobrze ze nie porownuja skokow Stocha z walkami Pudziana.

  • Nowyskoczek5 profesor
    Do JensSalumae

    I Kazachstan

  • HKS profesor

    I jeszcze jedno - zbyt dużo drużynówek powoduje, że klepiąca bulę egzotyka się rozmywa. Jedni wystartują sobie tu, inni tam, jeszcze inni tam a jakby ich skumulować to sobie klepną bulę w jednym konkursie;) Zrobią przegląd kadr na limicie 4 i wrócą do PK.

    Poza pewną "9" krajów mieliśmy Finów, Włochów, Kazachów. Koreańczycy nie gościli a jakby to skumulować to może by wpadli;) Wielkie emocje by to nie były no ale zawsze coś;)

    Kompletnie nie rozumiem dlaczego po odwołaniu Kuusamo nie wrzucili dodatkowego konkursu zamiast drużynówki. Różnica w nagrodach to całe 1800 CHF... Prawa transmisyjne są, skocznia jest, śnieg jest. Ale mamy dalej brak jednego konkursu w Kuusamo i po co te drużynówki w Zakopcu czy Oslo?

  • anonim
    eve744

    Mówią, że Kruk się wyczerpał i dobrą decyzją jest rezygnacja Kruka. Też wspominali o Kojonkoskim i Pointnerze, którzy też się wyczerpali.

  • Ponurzyca weteran

    Start o 1420 a nie jak mówią w TVP1

  • Major_Kuprich profesor
    Tyle, że Stoch jeszcze w sezonach

    2010/2011 i 2011/2012 deklasował Prevca :)
    Sytuacja zmienia się w sezonie 2012/2013 - Prevc powoli doskakuje do Kamila.
    2013/2014 - Prevc już praktycznie jest lepszy od Stocha.
    2014/2015 - to już totalna dominacja Prevca nad Stochem.
    A obecny sezon - 2015/2016 => Kamil niestety nie istnieje.

  • anonim
    eee

    o 14:20 zaczynaja skakać

  • Ponurzyca weteran

    Drużynówka w Zakopcu może być pod warunkiem, że będą też 2 konkursy indywidualne (nie wiem czy to nie jest sprzeczne z przepisami FIS) czyli drużynówka w niedzielę przed południem.
    Tak samo w Sapporo. Mogły by być 3 konkursy.

  • Lans profesor
    -

    I CO? Skaczą czy nie skaczą ?!

  • panKK bywalec
    Hula

    Od Ga-Pa punktuje xD już ponad mieśiąc punktuje juz w 8 konkursach z rzędu :O TALENT

  • JensSalumae bywalec
    do nowyskoczek5

    Od razu też Korea(Choi, Choi, Kim i Kang), Turcja, Rumunia, Kanada(Clowes, Korek i inni), ale poziom niski.

  • FanK stały bywalec
    hahahaha

    porównują w TVP Prevca ze Stochem,no beka troszke..

  • zloty_medalista weteran

    Kiepsko widzę te dzisiejsze skoki. I to tak dosłownie, jak w przenośni.

  • Pavel profesor

    W skokach niestety jest za mało drużyn, które prezentują jakikolwiek poziom żeby drużynówki były pasjonujące. Wystarczyłaby jedna na początku PŚ, impreza mistrzowska i na koniec w Planicy.

  • JensSalumae bywalec
    DRUŻYNÓWKI

    Zawody drużynowe to emocje miały, ale kilka lat temu i wcześniej. Ogólnie sport ten utracił na emocjach gdy zaczęto wprowadzać punkty za wiatr i jeździć z belką. Skoczkowie też mniej ich da się lubić niż tych co kiedyś.

  • Nowyskoczek5 profesor
    Druzynowe

    Są jeszcze Włosi
    Bresadola Colloredo Cecon Dellasega

  • anonim
    prognozy

    jak oceniacie? szanse naszych? :>
    nie ma szans raczej na pierwszą dziesiątkę kogokolwiek?

  • eve744 weteran

    co mówia o kruczku w tvp?

  • Nowyskoczek5 profesor
    Druzynowe

    W konkursach druzynowych powinno startowac minimum 10-12 państw (Austria Norwegia Niemcy Polska Czechy Japonia Slowenia Szwajcaria Finlandia Rosja USA Francja)
    Bo USA ma np.Alexander Bickner Glasder Rhoads
    Tak samo Francja Sevuie Chapuii Brasme Leaoryd jest jeszcze Tchomas Roch Dupland.

  • anonim

    Tylko czemu Marek Rudziński nie jest w Oslo?
    Trąci "sezonostwem" od TVP.Już im się nie chce jeździć na zawody.

  • Ponurzyca weteran

    Drużynówki w obecnym kalendarzu są pewną wypadkową sytuacji w WRL czyli dominacji kilku nacji.
    Zgodnie z obowiązującym przepisem w weekendzie w którym jest konkurs drużynowy ,,słabe" nacje mogą wystawić w konkursie indywidualnym 4 zawodników. A to, że z tego przepisu nie korzystają np. Francuzi, Włosi, Finowie to już inna sprawa.
    FIS próbował, nie wyszło i tyle.

  • anonim
    Tak myślałam.....

    Właśnie obejrzałam konkurs biegów narciarskich również w Oslo i stwierdziłam że na ,, szybki'' konkurs skoków dzisiaj nie ma szans. No i się nie myliłam.....

  • Labrador_Retriever weteran
    Konkurs

    No to czekamy na 14.15. Oby wszystko szło zgodnie z planem.

  • Saymon19 profesor

    No to nieźle w TVP cisną Kruczka :)

  • HKS profesor
    DRUŻYNÓWKI

    Konkursy drużynowe mogą być ale jeśli FIS chce żeby one miały jakikolwiek sens to musi je robić w takim momencie kiedy raczej nikt ich nie odpuści. Niestety zasady w Japonii są takie a nie inne i jak FIS chce mieć mocną drużynę to musi unikać drużynówek w styczniu, no i oczywiście w okolicach imprez docelowych. Robienie drużynówki w Willingen i w Zakopanem od razu było bez sensu bo było wiadomo że niektórzy odpuszczą Willingen, a niektórzy Zakopane bo to były starty przed i po imprezie docelowej. Każdy kto przeglądał kalendarz wiedział, że to jakiś absurd już latem.

    Najlepsza opcja to drużynówka w 1 albo 2 weekend sezonu, później drużynówka na samym początku lutego (najlepiej po Sapporo bo wtedy zazwyczaj najlepsi są czyli Willingen albo Titise w zależności jak się ułoży kalendarz bo Oslo teraz to wyjątek), no i kończąca w Planicy. Mamy gwarancje najlepszej możliwej obsady bo jak wiele osób zauważyło skoki się geograficznei zawężają i nie są to tak ciekawe drużynówki jak te w biathlonie a jak nie startuje Japonia to ubywa nam 17% drużyn liczących się w walce o podium...

    3 drużynówki + ta na imprezie mistrzowskiej to wystarczająco.

    ---

    A co do konkursu jeśli problemem jest wiatr to niech odwołują, jeśli deszcz to akurat za godzinę, półtorej ma przestać padać więc niech przeczekają.

  • anonim
    Drużynówki super

    Drużynówki są super przez 8 serii są emocje. Jeśli ktoś tego nie widzi i nie czuje to niemoże być prawdziwym fanem tego pięknego sportu. Wiem co piszę gdyż od ponad 20 lat jestem wiernym kibicem tego sportu.

  • papa_s weteran
    @Ghhh

    Jak ktoś ma doświadczenie to nazbiera cały koszyk Borowików Szlachetnych (Prawdziwków). Identycznie przy skakaniu.

  • anonim
    Za dużo konkursów drużynowych

    Ja również jestem tego zdania. Skoki to sport indywidualny.
    Zawody drużynowe są nudne i jest ich za dużo. Może są emocjonujące dla SLO, NOR, AUT i GER. Dla nas nie.

  • seba bywalec

    Niech zakoncza juz ten PS i tak Stoch slabo wiec nuda, emocje jak na grzybach, nie ma co ogladac.

  • anonim

    Za niedługo całą Skandynawie wycofają z PŚ i będą latać w Katarze,Dubaju..

  • Ponurzyca weteran

    Właśnie się bieg na 30 pań zakończył.
    Kibice muszą przejść pod skocznię ;)

  • anonim

    Dajcie spokój z tymi normalnymi. Emocje jak na grzybach. Wszyscy w jedną dziurę

  • Stoszek profesor
    @fan skoków

    Wtedy by 3 mnusieli zrobić bo wzięli zastępstwo jeden konkurs za Kuusamo

  • Saymon19 profesor
    Janush

    Racja, drużynówek w sezonie od zarąbania, a konkursów na skoczniach normalnych na których odbywają się IO i MŚ praktycznie nie ma...

  • anonim

    Zgadzam się z poprzednikami. Zwłaszcza, że w drużynówkach występują w kółko te same drużyny...

  • anonim

    Komfort jest taki że sztuczne oświetlenie to raz a dwa to że są w Norwegii i nie trzeba wracać do krajów, więc nie ma bata musi ten konkurs się kiedyś odbyć, czy dziś czy jutro czy pojutrze.Może zrobią 2 konkursy w Trondheim.

  • anonim
    Może będą skakać

    Ale nie wszyscy, i koniec końców odwołają pierwszą serię, coś jak w Kuusamo w tym roku.

  • papa_s weteran
    @wróg hofera

    Przyczyna jest taka sama jak w przypadku organizowania zawodów Pucharu Świata

  • Janush weteran

    Tak jak pisali poprzednicy, trzeba było wczoraj zrobić inywidualny, nie wiem po co FIS organizuje tyle drużynówek, które sa nudne i mało kogo obchodzą. Skoki to sport indywidualny, starczy 2-3 drużynówki na sezon.
    Mam nadzieję mimo to, że konkurs się odbędzie.

  • Labrador_Retriever weteran
    Drużynowe

    Właściwie to z tymi drużynowymi to prawda. Skoki narciarskie są sportem niszowym i to przy tych nudnych drużynówkach wychodzi aż nadto. Niech będą sobie trzy drużynówki w sezonie, na rozpoczęcie, gdzieś w środku i na koniec sezonu. I naprawdę byśmy wszyscy mieli przesyt. A to, co nam zafundowali w obecnym sezonie, to naprawdę męczarnie z konkursami drużynowymi. Tak w tym sezonie mogłoby spokojnie obejść się z drużynówką w Klingenthal, potem tutaj w Oslo i na koniec w Planicy. Byłoby to wtedy jakieś urozmaicenie, a nie próba torturowania widza.

  • Saymon19 profesor
    Spoko, konkurs będzie

    W Oslo zawsze stawali na głowie, żeby przeprowadzić zawody, więc zrobią to i tym razem...

  • anonim
    mgła

    Może chodzi o to że kibice mieli by problem z komfortowym oglądaniem zawodów ? Wczoraj kamerzysta miał problem z uchwyceniem zawodnika w locie .

  • Stoszek profesor
    -

    Konkurs będzie ale loteryjny i nie każdy z top 10 PŚ może zapunktować i będzie 1 seria

  • anonim


    Komunikat "kolejne spotkanie jury" nawet przed rozpocząciem konkursu zwykle rokuje bardzo źle i konczy się tym że zawodów nie będzie.Przynajmniej dzisiaj.

  • anonim

    Konkursu nie będzie. Nie ma co czekać.

  • Xander weteran

    Oby tylko nie odwołali dzisiejszych zawodów.
    W ogóle bez sensu, wczoraj powinien być indywidualny zamiast nudnej drużynówki.

  • Wojciechowski profesor

    Tak zwaną słuszną rację miał ktoś, kto tu biadolił na konkursy drużynowe. Tak jest, z przeproszeniem, rzygać się chce tymi drużynowymi, które zapełniają kalendarz. W tym sezonie już absurd do cna, drużynowe co dwa tygodnie w styczniu i lutym, a do tego jeszcze w środku na MŚ. Po TCS na dziesięć konkursów PŚ i MŚ aż cztery drużynowe. To jest sport INDYWIDUALNY, drużynowe to jakiś dodatek.

  • anonim
    @burek

    skakali ale odwołali bo złe warunki...

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    Druzynowy powinen byc dzisiaj.A wczoraj indywidualny.

  • anonim
    ktoś mi powie

    na cholerę organizują te konkursy drużynowe? według mnie mogłoby ich w ogóle nie być! piękno tego sportu to konkursy indywidualne a nie zabawa w jakieś drużynówki :(

  • anonim
    @izaak

    Skakali to przerwana.

  • skokib doświadczony

    Skoro jest mgła to raczej wiatr nie powinien być duży. Co jest więc powodem odwołania serii próbnej? Silny wiatr czy słaba widoczność na skoczni?

  • anonim

    patrząc na aktualnie trwające biegi to nie wieje aż tak mocno, ale problemem większym jest mgła zacinający deszcz

  • anonim
    jakledw12

    A Klusek ?

  • Andreas stały bywalec
    Andreas

    moze do 14 sie duzo zmienic,raz bylo tak juz ze seria probna odwolana zostala a konkurs byl normalnie...

  • anonim

    Przeciez mgla to nie problem. Sami zawodnicy to potwierdzali. A wiatr nie jest na tyle silny wiec o co chodzi?

  • jakledw12 weteran

    Jeśli konkurs się nie odbędzie to Kubacki będzie mógł mówić o sporym pechu.

  • anonim
    super

    Brawo Kłusek, drugie miejsce

  • Toyminator profesor

    Kiedyś skakali w dużo gorszych warunkach....a teraz dmuchają na tych zawodników że hoho....

  • anonim
    znawca japońskiego

    Wlacz sobie Eurosport i bieg na 30 km to zobaczysz jakie sa warunki. Mgla wieksza niz wczoraj, temperatura dodatnia, wiatru silnego chyba nie ma.

  • seba bywalec

    Konkursu dziś nie będzie.

    Chyba nikt nie ma co do tego wątpliwości

  • anonim

    ja bym chcial zeby konkurs sie odbyl bo w loteri to polacy se dobrze radzom i zeby byly slabe odleglosci . ten konkurs moze byc podobny do 1 konkursu w lillehamer gdzie byla jedna seria ... bendzie konkurs czy nie

  • hmm początkujący

    Bieg narciarski kobiet proszę sobie włączyć. Wszystko (nie)widać ;)

  • anonim

    Mgła jest potworna bo widzę jak biegają 30 km klasykiem w Oslo. Gorzej niż wczoraj. Wiatr wg współczynników jest nieduży, ale zapewne wieje z boku dlatego systemy nie pokazują dużych minusów i plusów

  • 2Xeu bywalec
    gogo

    do końca trzeba wierzyć że konkurs sie odbędzie, nawet jedna seria gdzie z "10" pś 2 wcohdzi do 30

  • alo profesor
    -

    baju baj konkursie. Niestety wygląda na to że nie obejrzymy dziś skoków

  • anonim
    Oslo

    Żadnego konkursu dzisiaj nie będzie pisałem wcześniej, ale do niektórych oszolomów to nie dociera.

  • 2Xeu bywalec
    znawca japońskiego


    ciężko to streścić trzeba by było zrobić czujniki widoczności w mgle. np. że mgła pozwala na widzenie 100m. a śnieg to ilość w cm

  • anonim

    Może ktoś streścić warunki, tj. jak z wiatrem przede wszystkim, a także jak z mgłą, ze śniegiem itp.

  • Nowyskoczek5 profesor
    -

    Myślę że konkurs się odbędzie ale będzie długo trwal. I będzie jedną seria

  • 2Xeu bywalec
    dobrze by było

    gydby konkurs sie odbył. mogło by być dużo punktów pś dla outsiderów

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl