Adam Małysz: "Popłakałem się" [wideo]

  • 2017-01-07 05:57

Duma, radość, i euforia zagościły po piątkowym konkursie w niejednym polskim domu. Najwięcej pozytywnych emocji było jednak pod skocznią. Łzy pojawiły się m.in. w oczach Adama Małysza, który jeszcze przed przed rozpoczęciem Turnieju typował Piotra Żyłę na "czarnego konia" tej imprezy.

- Aż się popłakałem, o takim zakończeniu Turnieju marzyłem – powiedział po finałowych zawodach Małysz - Piotrek pewnie nawet nie marzył o tym, że stanie na drugim stopniu podium. Gdzieś tam pewnie w świadomości miał, że może być trzeci, ale, że drugi, pewnie nie. Maćkowi też zabrakło niewiele, żeby stanąć na tym podium. O Kamilu nawet nie wspominam, bo to, co zrobił w konkursie, patrząc na jego dyspozycję, to prawie, że norma. Jest w tak wysokiej formie, że po prostu musiał skoczyć swoje.

Małysz przypomina, że jeszcze przed rozpoczęciem prestiżowej imprezy, w jednym z wywiadów zapowiedział, że drugi zawodnik Turnieju Piotr Żyła, będzie jej "czarnym koniem". - Co tu więcej mówić. Myślę, że teraz będą się nas bać już wszyscy. Jeśli ktoś miał jeszcze jakiekolwiek wątpliwości, to teraz zostały rozwiane.

Niespodzianką konkursu w Bischofshofen był słaby występ faworyta do zwycięstwa w Turnieju Daniela-Andre Tande. Po pierwszej serii Norweg zajmował wysoką trzecią pozycję, jednak zepsuł drugi skok i ostatecznie uplasował się dopiero na 26. pozycji. - Wiadomo, że nie należy cieszyć się z nieszczęścia kogoś innego, ale po jego skoku miałem nadzieję, że Maciek wskoczy na podium. Wiedziałem, że ma dużo punktów do odrobienia, ale Tande bardzo zepsuł skok. Ktoś tam mówił, że miał problem z zapięciem, ale było widać, że nie o to chodzi. Po prostu nie wytrzymał psychicznie.

Dyrektor-koordynator ds. skoków narciarskich podkreśla też wagę sukcesu naszych zawodników. - Od jakiegoś czasu trudno było "wyrwać" ten Turniej Austriakom i Niemcom. A teraz zrobiło to dwóch Polaków. Rzadko się zdarza, żeby pierwsze i drugie miejsce zajęli w nim skoczkowie z jednej reprezentacji, nie wspominając już, że z polskiej.

Po turniejowych zmaganiach nasi skoczkowie będą mieć trochę czasu na odpoczynek. Do rywalizacji w Pucharze Świata powrócą dopiero za tydzień (14-15 stycznia) w Wiśle, gdzie z pewnością mogą liczyć na gorące przywitanie i doping, a także spore zainteresowanie mediów. Powiem szczerze, że już się tego boimy i od jakiegoś czasu przygotowujemy się, żeby trochę zawodników od tego wszystkiego odciągnąć. Bo teraz w naszym kraju na pewno będzie wokół nich panował wielki szał.

Korespondencja z Bischofshofen, Dominik Formela


Katarzyna Skoczek, źródło: Informacja własna
oglądalność: (33953) komentarze: (54)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • krzysiek987 weteran
    @POGROMCATROLLI @MSad_

    Brawo za wierszyk.

    Dadałbym jeszcze gdzieś " WĄSEK swój poprawią"

    Pomyślcie nad tym

  • dawidguetta początkujący
    @dawidguetta @Adam70223

    Hehh kurna jak by on lepiej trafiał to strach się bać ;)

  • adam70223 stały bywalec
    @dawidguetta @dawidguetta

    Kamil akurat jest takim zawodnikiem często spóźnial nawet jak był najlepszy, po prostu nie ma się co martwić on i tak odlatuje, bo ma taką technikę

  • krzysiek987 weteran
    @jyvaskyla @jyvaskyla

    Nie tylko ty i mistrz Adam Małysz

  • dawidguetta początkujący
    Brawo Polska!

    Ale teraz trochę spraw technicznych odnośnie Kamila to obejrzałem sobie jeszcze raz dokładnie powtórki skoków Kamila z Bischo i powiem tak..... szczególnie ten pierwszy skok kurna ! jak on z tego odbicia doleciał tyle metrów! niesamowite prawie przejechał próg drugi trochę lepiej ale daleko od ideału.POWIEM TAK CHYBA WIEM W CZYM MOŻE BYĆ PROBLEM Z TYM ZPÓZNIANIEM U KAMILA OCZYWIŚCIE NIE WIEM NA 100% CZY TO TO ALE MYŚLĘ ŻE POWÓD TEGO MOŻE BYĆ PROZAICZNY OTÓŻ PRZYCIEMNIANE SZYBKI W GOGLACH KAMILA MOGĄ TO POWODOWAĆ TYM BARDZIEJ ŻE NIE DAWNO NA FACEBOOKU KAMIL ZAMIEŚCIŁ FOTO JAK LEŻAŁ NA ŁÓŻKU W OKULARACH TO TYM BARDZIEJ BY POTWIERDZAŁO MOJE PRZYPUSZCZENIA NIE WIEM JAK DUŻĄ WADĘ MA KAMIL PEWNIE MAŁĄ ALE TO ZAWSZE NIE TO JAK SPRAWNY WZROK JA SAM MAM DUŻĄ WADĘ I WIERZCIE MI Z A BEZ OKULARÓW TO KOLOSALNA RÓŻNICA A JESZCZE W GOGLACH PRZYCIEMNIANYCH!!! NIE WIEM MOŻE MA SOCZEWKI ALE MÓWIĘ WAM MÓGŁBY SPRÓBOWAĆ ZMIENIĆ TE SZYBKI NA NORMALNE ZOBACZCIE SOBIE NP.TANDE MA ZWYKŁE I ZAUWAŻYŁEM ŻE ODBIJAŁ SIĘ ZNACZNIE LEPIEJ OD KAMILA MOŻE TO TAKIE DROBNE SPRAWY ALE MOGĄCE MIEĆ DUŻY WPŁYW CO WY NATO ?????? Hmmmmmm?

  • TheSpecialOne stały bywalec
    Tande cd.

    Jeszcze abstrahując od tych wszystkich tematów. Adam w wywiadzie dla TVP powiedział że Tandemu nie wypięło się żadne wiązanie (mogło się poluzować) tylko spalił się, nie wytrzymał, szarpnął na progu i dlatego stało co się stało.
    Mówił że gdyby to była prawda to nie wylądowałby i nie zakręcił na samym dole przy bandach.

  • Magik_Ma_Konto stały bywalec
    @neonek18

    Kamil w sezonie 2003/04 jeden konkurs miał, trochę ciężko mówić, że już wtedy SKAKAŁ.

  • neonek18 weteran
    takie moje przemyślenia

    Tak czytam te wasze komentarze i mi trochę przykro..
    Kamil wygrywa co się da,wygrywa nawet z kontuzjami. Stoch od lat zdobywa laury w skokach a Wy tylko Małysz Małysz...wszystko Małysz.

    Jasne że Małysz był i jest legendą to nie podlega dyskusji.Ale..
    Teraz Stoch jest takim Mistrzem jak Małysz. Ale przed Małyszem byli Marusarze,Fijasy,Fortuna i to nie jest tak że jak by nie było Małysza to w Polsce skoki nie istniały.

    Kamil już skakał w sezonie 2003/2004 I Kamil własną pracą wszedł na ten szczyt a jeszcze może zajść niż Adam. Stoch własną ciężką pracą na treningach i poza nimi wywalczył to co już ma i już jest wielki.

    Ironizując...Skoro Małysz jest taką legendą to po co Kamil i reszta ma skakać.? Postawmy wielki pomnik Małyszowi i wspominajmy sukcesy Adama a reszta już jest nieważna.

    Tak jest w Monarchi. Jeden Król zastępuje Drugiego. I wcale ten drugi nie musi być gorszy od pierwszego.

    Tak samo w piłce nożnej był kiedyś Maradona a teraz jest Messi.. Naturalna kolej rzeczy.:)

    Kamil to Kamil ,a Adam to Adam.. zrozumcie to w końcu. Inne czasy inne epoki. A co najważniejsze Stoch nie jest dzieckiem Małyszomani i już pokazywał za czasów Adama że będzie skoczkiem światowej czołówki.

    Gdyby nie Małysz to by nie było Murańki,zgoda.. ale nie można mówić że gdyby nie Małysz to by Kamil nie miał sukcesów takich jakie ma dziś?.

    Cieszmy się dwie nasze legendy obecnie z sobą bardzo dobrze współpracują i to dla wszystkich przynosi dobre efekty:)

    P.S Czy Schlirenzauer czy Morgi mówili że skaczą dzięki takim zawodnikom jak Goldi,Innauer,Vettori. A Ahonen ma sukcesy dzięki Nykennenowi?

    Skoki to sport indywidualny i żaden Nykennen czy Małysz za nikogo nie skoczy i nie wytrenuje.


    Pozdrawiam:)

  • MSad_ profesor
    @yyy @jma

    Masz rację, bez pomocy rodziców nie byłoby słynnych sportowców. Ojciec Kamila od małego chodził z nim krok w krok i nosił mu narty. Moze nie finasowo ale wsparcie duchowe-bardzo wazne dla dziecka

  • jma profesor
    @yyy @nico89

    Rodzice Janowicza ładowali kasę w syna. Papa Radwański inwestował w Agnieszkę i Ulę. Kim trzeba być, żeby wytykać, że rodzice inwestują w swoje dziecko?

    I to "profesor" :) ?

  • MSad_ profesor
    @POGROMCATROLLI @PGr

    Dodalem kontynuacje. Juz nas 3 tworzy wierszyk:

    STOCH ma ŻYŁKĘ do skakania, jest zwinny jak KOT wcale MURANKA czy stłuczone ZIOBRO nie przeszkadza a gdy HULA wiatr nieznana mu jest bula, ZNISZCZOŁ wszystkich aż KU niemu lgną młode BACKI A cała reszta będzie STĘKAŁA po przegranych i da sobie czas WOLNY jak ostatnio Schlierenzauer i polecą gdzies na BIEGUN by juz wiecej nie wpasc w LEJĘ, CZYŻ po to aby w pełnej BIELI, KŁUSKIEM zjeść MIĘTUSA na osłodę swej porazki

  • jyvaskyla początkujący

    Wzruszyłem się wczorajszym sukcesem Polaków w zawodach podobnie jak Adam Małysz.

  • PGr doświadczony
    @POGROMCATROLLI @POGROMCATROLLI

    Jesli to Twojego autorstwa tekst, oklaski sie naleza.
    Powinno to byc jakos wyroznine ze zwyklych wpisow ;)

  • POGROMCATROLLI stały bywalec
    Stoch

    STOCH ma ŻYŁKĘ do skakania, jest zwinny jak KOT wcale MURANKA czy stłuczone ZIOBRO nie przeszkadza a gdy HULA wiatr nieznana mu jest bula, ZNISZCZOŁ wszystkich aż KU niemu lgną młode BACKI

  • POGROMCATROLLI stały bywalec
    Małysz to jest jednak klasa

    Nie obawiał się powiedzieć, że Soch go przeskoczył. Nie panie Adamie pan będzie najlepszy bo to dzięki panu Stoch odnosi takie sukcesy, to dzięki panu wszystko co teraz jest zaczęło się. Poza tym swoje doświadczenie przekazuje pan młodszym. Jest pan dobrym duchem teraźniejszych skoczków.
    Nigdy nie zapomnę obrazku jak po upadku Stocha na treningu niósł pan mu narty. Tylko wielki sportowiec i człowiek może się tak zachowywać

  • MSad_ profesor
    @yyy @TB3

    @MSad_
    Najlepszy komentarz

    Czy ty uciekłeś człowieku z zakładu dla obłąkanych?

    .......................................................


    Nie jeszcze tam siedzę a ty w jakim ?

  • hulabula bywalec
    @hulabula @kropeq

    No o to mi chodziło,to z nerwów :) dzięki za poprawienie!

  • erytrocyt_ka profesor
    @xellos

    Racja, jak dla mnie to już sama pierwsza seria pokazała, że jeśli będą równe warunki, to Tande nie miałby szans ze Stochem. Norwedzy uważają, co uważają, myślę, że kolejne konkursy uświadomią im, w jakiej wysokiej formie jest Kamil.
    Poza tym widać było jaki Tande był niezadowolony po pierwszym skoku, kręcił przecząco głową, mając świadomość, że w takich warunkach powinien skoczyć o wiele wiele lepiej, z resztą, ja cały czas upieram się przy tym, że on wczorajszy konkurs przegrał głównie w sferze mentalnej.

  • PGr doświadczony
    dorze ze Adam nazywa prawde po imieniu i wytyka wymysly.

    Tande przed tym konkursem byl faworytem, ale tylko ogromnemu szczesciu zawdziecxa ze jest na podium.
    Tylko dzieki temu ze jemu zawsze od przodu podwiewalo, a innych konkurentow z tulu gadilo, dxieki temu ze wirus panujacy w ekipie Austri iNiemiec oslabil kilku glownych faworutow znalazl sie na dekoracji (Zyla zreszta tez).
    W dwoich skokach podczas T4S kompletnie nic nie pokazal, zblaznil sie symulujac inwalide, a w psyatnim skoku TANDEtnie osmieszyl bajki wciskajac o wiazaniu. Co on mial w glowie przed tym skokiem sam wie i mozee to juz za nim isc do konca kariery. Chcial bym posluchac o o jego zachowaniu przed skokiem ma dopowiedzenia Michael Noumayer, gosciu z takim doswiadczeniem patrzac z boku musi miec swoje zdanie jak wygladal przed skokiem Tande. Na progu jakos za mocno yargnal, zsczal lot, ale w dol a nie w dal i dopiero jak probowal cos kombinoeac narta odeszla. Cale szvzrsvie ze poradzil sobie z wyladowaniem. Moze stres na miesnie zadzialal, moze za silowo na progu pchnal, w wiazanie najmniej wierze. Po dojechaniu zalamka i po chwili sukanie winy w sprzecie nie w sobie, ale to w zasadzie takie ludzkie spory procent ludzi by tak zganial.
    Niestety, ten Facio stracil w moich oczach na zawsze.

  • Xellos profesor
    @anonim @xellos

    Najlepiej to podsumowuje Piotr Żyła:

    "Szkoda Daniela. Nie wiem jakie miał problemy, coś słyszałem, że odpięło mu się zapięcie. Na podium turnieju jest. Chciał walczyć o zwycięstwo z Kamilem, ale pewnie i tak nie miałby z nim szans -zakończył popularny Wiewiór."

    I taka jest po prostu prawda, z takim skokiem i tak nie miałby szans. Tandeciarze będą jednak gadać swoje, jakiego to ich pupil miał pecha. Umniejszając sukces Kamila.

    Ale karawana jedzie dalej, brawo Stoch, jedziemy po KK.

  • Xellos profesor
    @anonim @haze23

    Dokładnie o to chodzi. Skok był zły od wyjścia z progu, tak samo jak ten z kwalifikacji. A wada sprzętu jest potem.

    Jak ktoś wierzy, że z takim wyjściem z progu ograł by Stocha to jest jakimś fanatykiem Tande. Widzieliśmy na ile mu to starczyło w kwalifikacjach.

    Tematem nie jest to czy coś się wysunęło czy nie. Tematem jest to, że Norwegowie twierdzą, że przez to przegrał ze Stochem a tak by wygrał. I miał jakiegoś pecha. A dla mnie to g...prawda, skok był zły od progu i nie miał szans przeskoczyć Stocha.

    Tak więc nie wiem po co jakieś opowiadanie o sprzęcie, skoro i tak to nie miał znaczenia dla rywalizacji o wygraną TCS.

  • neonek18 weteran
    Wojciechowski

    Mentalnie może tak było. Każdy młody zawodnik uczy się i chce naśladować Mistrza to oczywiste.
    Ale ja nie zgodzę z tym że bez Małysza nie było by sukcesów Stocha.
    Pragnę zauważyć że Kamil już kręcił koło podium za Adama Małysza,a w ostatnim sezonie w którym skakali razem to potrafił przeskakiwać Adama na pudle.
    Adam wszystko zaczął a Kamil to kontynuuje Kamil.
    Adam też miał dołek i gdyby nie Tajner,Lepistoe to kto wie co by było z karierą Adama.

    Ja do nikogo nic nie mam,ale się oburzam gdy słyszę że Kamila sukcesy to pokarierowe sukcesy Adama Małysza.
    Był król Małysz..teraz mamy Króla Stocha. Ale jeden jest różny od drugiego i jeden bardzo szanuje drugiego i odwrotnie.

  • anonim
    @anonim @haze23

    Masz racje już na 100% wiadomo,że wiązanie zawiedło.

  • haze23 doświadczony
    @anonim @joker

    Prawda jest nieco bardziej skomplikowana, kostka mocująca but w zapięciu wysunęła się, świetnie pokazała to ZDF, i od tego momentu nartę trzyma sama linka. Dlaczego ta kostka, ten klip się wysunął? Sam Tande tego nie wie, ale nie wyklucza własnego błędu podczas zapinania wiązania. Inna kwestia jest taka, że ten skok wyglądał źle od samego progu. Być może Tande tak mocno go korygował, że doszło do poluzowania zapięcia, które było ustawione ryzykancko?

  • Nasir stały bywalec
    @anonim @StrasznyRybolakOtchlani

    czyli wygląda na to, że jednak sprzęt zawiódł. Mi się też wydawało, że to był po prostu jego błąd, bo w kwalifikacjach było podobnie.

  • Wojciechowski profesor
    @MSad_ @roxor

    Nie ma na świecie skoczka, który olewa imprezę mistrzowską, bo w kolejnym sezonie jest jakaś ważniejsza. Nie wierzę w to, bo jak miałoby to zresztą wyglądać? MŚ w lotach są w środku sezonu PŚ, igrzyska tak samo. Raczej formy wyłącznie na kilka dni nikt nie złapie.

  • erytrocyt_ka profesor
    @klik

    I po co takie najeżdżanie na Kruczka po takim sukcesie? Sam Kamil w wywiadzie wczoraj powiedział, że Łukaszowi wiele zawdzięcza. Czy z samej kurtuazji taki słowa? Nie sądzę...

  • Wojciechowski profesor
    @neonek18 @neonek18

    Murańka to jest bezwzględnie dziecko "Małyszomanii", ale Stoch czy Żyła też jak dla mnie takimi są. Wiadomo, że nie zaczęli skakać tylko dlatego, że widzieli potęgę Małysza i poszli zobaczyć, jak to jest lecieć na nartach, ale gdyby nie Mistrz, pewnie nie mieliby nawet połowy motywacji, jaką mieli później, żeby się rozwijać.

    Talentów w polskich skokach było trochę, ale nieraz znikały właśnie z powodu braku motywacji, wzorca i autorytetu. Małysz był takim dla Stocha czy Żyły, zwłaszcza gdy byli jeszcze dziećmi i mogli po prostu do skoków się zniechęcić, gdyby nie napędzające ich wyobraźnię wyczyny Mistrza.

  • klik bywalec
    I Co

    Panie Kruczek nie da się da się tylko trza trenera a nie p.....

  • kropeq początkujący
    @hulabula @hulabula

    Zgadzam się z Tobą, też mnie to martwi, ale trzeba się cieszyć póki wszyscy są zgodni co do tego, że zarówno nasi zawodnicy jak i trenerzy są WIELCY.

    Swoją drogą, raczej zmiana nastawienia o 180 stopni, bo 360 to wtedy raczej nie zmieniliby swojej opinii hehe.

  • Nasir stały bywalec
    @erytrocyt_ka @erytrocyt_ka

    Małysz rzeczywiscie czesto przewiduje wyniki. Stawiał wszystko na Kamila w Sochi gdzie tez wiekszosc do czasu samego konkursu była raczej ostrożna. To samo było w Val di Fiemme, Małysz przed konkursem jasno powiedzial, ze dla niego wygra Kamil. Dla mnie nie bylo to wtedy tak oczywiste, z resztą Stoch którego znamy dopiero wtedy się właściwie narodził i wskoczył na ten najwyższy poziom.

  • neonek18 weteran
    Krzysiek987

    Na mnie takie stwierdzenia działają jak płachta na byka..
    Otóż Stoch i Żyła to nie są skoczkowie z "Małyszomani".Skakali dość dlugo razem z Adamem w jednej drużyne i to nie jest tak że Jemu wszystko zawdzięczają.

    Jak ktoś ma coś szczególnie do dziękowania Adamowi:To Murańki i reszta Talencików.(Prawda jest taka że z "Małyszomani" wielkiej mąki nie ma.)

    Adam jest legendą i to Jasne bo dzięki Niemu są skocznie, kluby dla dzieci, olbrzymie zainteresowanie skokami,sponsorzy,Lotos Capy itd

    Kamil Stoch debiut Sezon 2004/2005 i co rok lepsze wyniki.
    Piotrek Sezon debiut 2005/2006 z dołka wyciągną Piotrka Jan Szturc.
    Małysz skończył karierę w 2011.

    Małysz dołożył cegiełkę do tego wszystkiego owszem,ale Piotr i Kamil. (A zwłaszcza sukcesy Kamila) są owocem ich ciężkiej i żmudnej pracy na skoczni i poza nią.

    Dzieckiem" Małyszomani "jest Murańka a jakiś Stoch czy Zyła

  • tjzE weteran
    @hulabula @hulabula

    Tak było, jest i będzie. Typowa mentalność Polaków ;)

  • hulabula bywalec
    @hulabula @hulabula

    "wielkich" fanów*

  • hulabula bywalec
    hipokryci

    Przeglądam dzis fejsbuka i widze wysyp "wielkich" skoków.osoby,które mi mówiły,że to straszna nuda i czym sie tak emocjonuje.Strasznie mnie to denerwuje. Tak samo tu w komentarzach można zauważyć ile osób nie dawało cienia szans Kamilowi,a teraz zmiana nastawienia o 360 stopni
    Bardzo mnie to smuci,bo wiem,że przyjdą gorsze konkursy,a na chłopaków i trenera spadnie fala hejtu.

  • StrasznyRybolakOtchlani doświadczony
    @anonim @xellos

    https://www.zdf.de/sport/zdf-sportextra/tande-analyse-100.html

    Polecam!

  • erytrocyt_ka profesor
    -

    Wychodzi na to w sumie, że trzeba było się wczoraj tak nie denerwować, jak się denerwowałam, tylko bezgranicznie ufać i wierzyć w to, co Małysz mówi ;)

  • Xellos profesor
    @anonim @joker

    Tym bardziej, że wcześniej popełnił identyczny błąd, i nikt nie opowiadał o sprzęcie. Wyglądało to dokładnie tak samo, tyle że bez konsekwencji bo to nie był konkurs.

  • Stinger profesor

    Przyznam, że po skoku Kamila też miałem łzy w oczach, piękna sprawa. Dwóch Polaków na podium w konkursie, dwóch Polaków na podium w TCS i podwójne zwycięstwo.
    Dodając do tego Maćka Kota na 4 miejscu i dobre wyniki pozostałych naszych skoczków - jest świetnie.

    Adam Małysz póki co wielki ekspert. Mam nadzieję, że zwycięzcę KK też trafi bo miło by było gdyby Kamil wygrał PŚ drugi raz w karierze.

  • Roxor profesor
    @MSad_ @MSad_

    Olać loty, IO ważniejsze.

  • molenda doświadczony
    @niki @niki

    czyli jak ktoś chce się emocjonować i nie znać wyników przed zawodami, to lepiej wypowiedzi Adama omijać, hehe :P Małysz dalej robi dużo dobrego dla polskich skoków, danie mu posady było strzałem w dziesiątkę. I podobnie jak w przypadku Horngachera - szkoda że dopiero teraz.

  • TB3 początkujący
    @yyy @MSad_

    Czy ty uciekłeś człowieku z zakładu dla obłąkanych?

  • berek3 stały bywalec
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    E tam jaki jasnowidz ?? Jeśli ktos jest poblizu skoczków i zna ich możliwosci to po prostu ekspertem jest o skoków. A jak ktoś zdobywa dwa złote medale olimpijskie to łatwo powiedzieć juz ,ze jest w stanie walczyc.

    A jasnowidz to jest złe określenie bo mógłby przwiedzieć wszystko,a w tym nie jest dobry,więc nie pisz bzdur

  • anonim
    Wpadka Tande

    Zobaczyłem na spokojnie powtórke skoku Daniela Andre i musze stwierdzić,że ten krótki skok to była tylko i wyłącznie jego wina(nie była to wina sprzętu).Być może nie wytrzymał presji.

  • Złoty Orzeł profesor
    Małysz Jasnowidz

    Małysz powiedział że Horngacher wygra wybiry na trenera no i wygrał. Mówił że Kot wygra GP 2016 i wygrał. Mówił tez że Kamil będzie faworytem do wygrania KK i zobaczymy czy to prawda

  • krzysiek987 weteran
    @niki @niki

    Małysza zawsze warto słuchać, bo niewiadono ilu z tej trójki wczorajszych polskich bohaterów by skakoło, by nie on.

    Małysz ma zawsze rację

  • niki początkujący
    Małysz

    Warto słuchać Adama bo trafia wyniki fantastycznie. Mówił że Kamil wygra i Piotrek na podium stanie. I pamietajmy że to Małysz wymyślił Horngachera, uparł się na Niego i wygrał.

  • MSad_ profesor
    @yyy @yyy

    napisał:
    I Adam powiedział, to o czym pisałem zaraz po konkursie, odnośnie zawodów w Polsce. Teraz bedzie presja, teraz będą oczekiwania. Każdy kibic wymaga od naszych jakiejś deklasacji. Ciekawe jak sobie z ta presją wielkich i zdecydowanych faworytów poradzą.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Jak zwykle nie masz racji. Myslisz ze kibice sa tak glupi jak ty ?

  • MSad_ profesor
    Po innym newsem na ten temat napisalem wiec skopiuję


    MS
    MSad_ 12 godzin temu
    profesor Wczoraj o 21:13
    Chwała Adamowi Małyszowi

    za dzisiejsze jego łzy w oczach.
    To poniekąd jego zasługa to on ruszył te nasze skoki. W wywiadzie porzuszył 3 razy o szkoleniu mlodziezy. Pisalem o tym ze jest zle co widac po zapleczu. Jak sie cos nie zmieni to bedzie niebawem koniec polskich skoków


    a Maciek Kot to ma cale sportowe zycie pecha

    Zyczyłbym sobie aby Maciek wygrał w Wisle i Zakopanem. Kamil nie wygra musi odreagować. To jest jakby spuszczenie powietrza z kół. Jest niewiele punktów straty do lidera PŚ ale bedzie ciezko. Najwazniejszy teraz cel LAHTI a w przyszlym roku LOTY

    Piter był dzisiaj taki oszolomiony jakby nie wiedzial co sie stało

  • berek3 stały bywalec

    A po za tym jeśli chodzi o polskie konkursy,to pewnie nasi zawiodą i będzie tak jak zawsze.Ale licze na pierwsze polskie podium we trójke,a to jest realne.

  • berek3 stały bywalec

    "magą"- co to jest za słowo ? jak już piiszecie artykuł to proszę poprawidzć literówkę ??

    Eh mnie nie chcieli przyjąć,a za taką literówkę, to nie dają naganny:)

  • nico89 początkujący
    @yyy @yyy

    Hej reklamuje bo zaniedlugo będzie robił w stolarce hehe

  • yyy profesor

    I Adam powiedział, to o czym pisałem zaraz po konkursie, odnośnie zawodów w Polsce. Teraz bedzie presja, teraz będą oczekiwania. Każdy kibic wymaga od naszych jakiejś deklasacji. Ciekawe jak sobie z ta presją wielkich i zdecydowanych faworytów poradzą.

  • yyy profesor

    hehe Meble Ziobro.pl, Janek w tych skokach to jedna wielka reklama mebli.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl