Bracia Kobayashi górą w Sapporo, Ammann szósty

  • 2018-02-05 11:51

Kiedy w Willingen trwała rywalizacja w ramach Pucharu Świata, część olimpijczyków wybrała wcześniejszą aklimatyzację w azjatyckiej strefie czasowej i start w Pucharze UHB w Sapporo. Zawody na Okurayamie (HS137) wygrał Junshiro Kobayashi.

Największą gwiazdą konkursu zorganizowanego przez jedną z japońskich telewizji był Simon Ammann. Czterokrotny mistrz olimpijski uzyskał 130 oraz 120,5 metra, co dało mu dopiero szóstą lokatę. Całe podium zgarnęli czołowi reprezentanci Japonii. Najlepszy okazał się Junshiro Kobayashi (140 oraz 127,5 metra), który o 3,2 pkt wyprzedził swojego brata. Ryoyu lądował na 135. i 131. metrze. Trzeci finiszował Daiki Ito. 32-latek dwukrotnie skoczył 128,5 metra.

Czwarty był najlepszy z Rosjan - Jewgienij Klimow (127,5 oraz 124 metry), a piąty Taku Takeuchi (132,5 oraz 120 metrów).

W Japonii swoich sił spróbowali też pozostali rosyjscy olimpijczycy, którzy, wskutek decyzji MKOl, w Korei Południowej wystąpią jako "Reprezentacja Olimpijczyków z Rosji". Michał Nazarow (123,5 oraz 120,5 metra) był siódmy, Denis Korniłow (126,5 oraz 115,5 metra) ósmy, a Aleksiej Romaszow (120 oraz 111,5 metra) jedenasty.

Szesnastą pozycję wywalczył Heung-Chul Choi (116,5 oraz 100 metrów), 36-letni przedstawiciel gospodarzy na XXIII Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczangu.

Skrócone wyniki Pucharu UHB w Sapporo (HS137); 03.02.2018
Lp.ZawodnikKrajOdl. 1Odl. 2Nota
1 KOBAYASHI Junshiro JPN 140.0 127.5 271.7
2 KOBAYASHI Ryoyu JPN 135.0 131.0 268.5
3 ITO Daiki JPN 128.5 128.5 248.8
4 KLIMOW Jewgienij RUS 127.5 124.0 237.4
5 TAKEUCHI Taku JPN 132.5 120.0 235.7
6 AMMANN Simon SUI 130.0 120.5 231.6
7 NAZAROW Michaił RUS 123.5 120.5 220.4
8 KORNIŁOW Denis RUS 126.5 115.5 216.3
9 KOMABA Shinya JPN 119.0 119.0 209.1
10 WATANABE Hiroaki JPN 114.0 119.5 199.5

Dominik Formela, źródło: Informacja własna
oglądalność: (21776) komentarze: (66)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • dervish profesor
    @dervish a fe co za błąd

    *pożądane

  • Jannush profesor
    @dervish @dervish

    Snopek to świetny komentator, ale zgadzam się, że kiepsko przekazuje emocje. Niestety zepsuł przez to pamiętny skok Małysza w Willingen czy drugie zwycięstwo Kamila w PŚ w Klingenthal w 2011 roku, gdzie nie odczuwało się tego jako wielki sukces...

  • dervish profesor
    Snopek

    Rzadko sie myli, ma duża wiedzę i nawet jezeli popełni jakiś błąd to nie jest to błąd irytujacy. Nie przeszkadza. Niestety jego komentarz pozbawiony jest emocji i nie potrafi stworzyć klimatu wielkiego wydarzenia. Niestety w Polsce nie mamy profesjonalnych komentatorów którzy połączyliby wszystkie porzadane cechy.

    Jak powinna wyglądać transmisja wystarczy włączyć niemiecki Eurosport lub Angielski.

  • czarnylis profesor
    Dyskusja o komentatorach to powiem co myślę

    W tej chwili Błachut bije resztę kolegów po fachu na głowę. Bogaty język, niemal pythonowski humor, wiedza, swoboda w wyrażaniu wątpliwości wobec słuszności decyzji jury i innych podejrzanych rzeczy, ale także barwa głosu i styl komentarza bez "godowego" wycia w stylu Szaranowicza i Szczęsnego.
    To bzdura, że podniesiony ton potęguje emocje. Kiedyś Miklas komentując TCS 2001 przy skoku Małysza specjalnie zamilkł i to był efekt sporo lepszy niż ryki jak przy orgazmie.

    Zresztą Eurosport tak bardzo różni się od TVP że aż mi szkoda tej drugiej. Mimo (podejrzewam) dużo mniejszego budżetu na skoki to ES.pl proponuje lepszy produkt i potrafi zrobić coś fantastycznego jak relacja ze skoku Błachuta. Mistrzostwo. Płakałem ze śmiechu.
    Za to TVP wysyła stado dziennikarzy, którzy zadają wciąż te same, już nużące pytania.

    Snopek.
    Jeden gość z TVP co wie jak to robić.

  • Stochoman doświadczony
    @skijumpingexpert @skijumpingexpert

    Najlepszy to byl szaran rudzinski teraz to szaran szczesny

  • skijumpingexpert profesor
    A co byście powiedzieli na duet: Snopek-Rudziński

    Moim zdaniem byłby to najlepszy komentarz, obaj nie są najstarsi, mają odpowiednią wiedzę i idealnie by się uzupełniali.

  • skokowy123 profesor
    Snopek

    Mam nadzieję że w Lahti po IO się pojawi. Pamiętam rok 2013 gdzie fajnie komentował w Lahti. A na Raw Air pewnie Szaran-Babiarz i może pojedynczo Szczęsny. Rok tem Raw Air komentowali Kot-Szczęsny no i słuchać się nie dało. Na Planice oczywiście Szaran, ale liczę na Lahti z Panem Snopkiem

  • Jannush profesor

    Nie wierzę w Ammanna, nie zdziwię się gdy będzie tak przemotywowany że bedzie ciągnął skok aż się wyglebi niczym na TCSie parę lat temu.
    Może w dziesiątce będzie, ale na medal nie ma szans, nikt już na te lądowania się nie nabiera.
    Za to Kobayashi jest poważnym kandydatem do krążka. Młody Ryoyu też pewnie zakręci się w Top15.

  • Ad1K weteran

    Japonia będzie miała mocną drużynę, tak jak zresztą wspominałem już około miesiąca do tyłu. Według mnie włączą się do walki o medal, podobnie Austriacy, wątpię w mega poprawę, ale kto wie. Wygląda na to, że aż 6drużyn będzie biło się o prawdopodobnie 3medale (a może będą miejsca ex aequo)

  • StrasznyRybolakOtchlani doświadczony
    @Plerion @stochoman

    Blachut komentuje inteligentnie i z wyczuciem - on jest dla tych co lubią, nie "lubieją"

  • Stochoman doświadczony
    @Plerion @Plerion

    Nie wiem jak można lubieć Błachuta. Rudziński ok, ale Błachut - cieniutki poziom

  • dervish profesor
    @RyoyuKobayashiFAN @RyoyuKobayashiFAN

    tylko na tę chwilę nieporównywalnie lepszy

  • Plerion początkujący

    Te dwa znaki zapytania to miało być serduszko, lecz nie wyświetla się w gotowym komentarzu. Nie wiem też, jak dokonać tu edycji. Więc raz jeszcze: Błachut jest najlepszy

  • Plerion początkujący

    Snopek chyba ma słabsze układy w telewizji, ponieważ przeważnie odsyła się go do komentowania mniej uważnie śledzonych zawodów (mnie kojarzy się z pucharowymi zmaganiami w Sapporo o godz. 3 lub 4 rano ;). Błachut jest najlepszy ??. Do spółki z Rudzińskim.

  • pawel96 profesor
    @worldshow @worldshow

    Dziękuję :D 50 łapek w górę to osobisty rekord, ciekawe jaki rekord polubień jest na całej stronie.

  • Obeznany stały bywalec

    Dziękuje za pełne wyniki. Niestety obsada zgodna z oczekiwaniami, nie było żadnych bardzo niespodziewanych nazwisk. A szkoda, bo miałem cichą nadzieje, że pojawiło się więcej Koreańczyków, Chińczycy, czy nawet jakieś zaplecze Kazachów lub inna egzotyka.

  • Ville bywalec
    @SebaSzczesny @SebaSzczesny

    Ja tylko jak zdobędzie 5 medali w 2 zawodach

  • Ville bywalec
    @erytrocyt_ka @erytrocyt_ka

    Już nie przesadzajmy z tym Simim. Równie dobrze możemy liczyć, że podium będzie 1 Simi 2 Vassiliev 3 Ahonnen

  • RyoyuKobayashiFAN doświadczony
    Heung-Chul Choi

    Chul Choi niezatapialny jak nasz Krzysio Miętus :-)

  • erytrocyt_ka profesor
    @SebaSzczesny

    Dla mnie osobiście śmieszne jest branie w tym roku pod uwagę Ammana do zgarnięcia dwóch złotych medali, aczkolwiek wiadomo skoki są nieprzewidywalne i jeśli Simon zrobi coś takiego to będę mega turbo zdziwiona.Ale raczej upatruję innego kandydata do tego wyczynu, bardziej moim zdaniem realnego ;D

  • Stochoman doświadczony
    @Stochoman @CineQ

    Kazdy ma swoje zdanie. Szanuje ale ja wole sluchac szarana czy szczesnego

  • SebaSzczesny profesor
    Ammann

    jeśli zdobędzie 2 złota to stawiam go na miejscu Najlepszego Skoczka w Historii

  • Cinu profesor
    @Tomeson @Tomeson

    Pan Snopek komentował już IO w Lillehammer także jeszcze dłużej

  • Cinu profesor
    @Stochoman @stochoman

    No masz pan u mnie twoi najlepsi są najgorsi a najgorsi najlepsi

  • David77 stały bywalec
    @Tomeson @Tomeson

    To prawda, zazwyczaj komentował zawody o mniejszym prestiżu. Jego głos towarzyszył zazwyczaj konkursom turnieju nordyckiego, Sapporo oraz mistrzostwom Polski. Pamiętam, że był weekend w Willingen, chyba sezon 2015/16, gdy zawody komentował duet Snopek i Rudziński, a relacja z konkursu była na bardzo wysokim poziomie. Generalnie komentarz pana Stanisława kojarzy się z niektórymi sukcesami naszych skoczków, m.in Willingen 2001, Oberstdorf 2007 (zawody przeniesione ze skoczni do lotów, początek wielkiej formy A. Małysza) czy Klingenthal 2011 i drugie zwycięstwo K. Stocha w karierze.

    To już drugie IO z rzędu na które TVP nie wysyła Pana Snopka, ale za to hokej będzie komentował jeden z najbardziej profesjonalnych pracowników tej stacji, który zawsze relacjonuje zawody w sposób bardzo ciekawy, a mam na myśli pana Jacka Laskowskiego.

  • damrs22 stały bywalec

    Snopek jest spoko, ale wolę się trochę pośmiać podczas oglądania skoków. "jejuuu, to będzie nowy rekord" czy "Wielki rywal Kamila - Andre Johan Tande", tego nie wymyśliłby nikt inny.

  • Tomeson weteran
    @Tomeson @Tomas17

    To wielka szkoda.

  • Tomas17 stały bywalec
    @Tomeson @Tomeson

    Raczej nie wyjedzie. Dzisiaj na sportowej stronie tvp był film odnośnie komentatorów i reporterów, których owa stacja wysłała do Pjongczang. Wśród nich nie było Stanisława Snopka :(

  • Tomeson weteran

    Warto zauważyć, że Pan Snopek komentuje skoki co najmniej od sezonu 2000/2001 (być może dłużej, ale nie jestem w stanie tego stwierdzić), zatem już dość długo. Niestety w TVP robił zawsze za taką zapchajdziurę od skoków narciarskich komentując bardziej niszowe zawody. Mam jednak nadzieję, że to się teraz zmieni, bo dawno nie słuchałem tak świetnego, merytorycznego komentarza popartego też sporą wiedzą (co w przypadku komentania 2 konkursów na krzyż w sezonie nie jest takie łatwe). Z drugiej strony Pan Snopek być może wyjedzie na Igrzyska. Komentuje przede wszystkim hokej, być może chociaż tam będzie można Go usłyszeć :)

  • Stochoman doświadczony
    @Stochoman @David77

    Pisalem ma telefonoe o ciezko lepiej mi posac

  • David77 stały bywalec
    @Stochoman @stochoman

    Warto czasem przeczytać swoją wypowiedź przed kliknięciem "wyślij".

  • Stochoman doświadczony

    A dla mnie Snopek jest najgorszym komentatorem skokow. Moja hierarhia

    Szaranowicz - mimo wpadek ciagle wielki naturalny
    Szczesny - robi to z pasji, czuc emocje jak w kazdym domie
    Rudzinski - umie komentowac laczy szkolne nauki z zywiolowym dynamicznym komentarzem choc troche robo to sztucznie
    Babiarz - za rok bedzie za raz po szatanowiczu. Nabierze wprawy i jego komentarz stanie sie bezbledna poezja a to kest trudne i w sluchani mile
    Blachut - marny komentator. Pojecoe ma ale takie ti sztuczne glupie zarciki
    Snopek - bez zycia. To samo mam w livie

  • skok14 początkujący

    Kiedy zobaczyłem, że komentować będzie Snopek to sobie pomyślałem "chyba usnę na tym konkursie", Nie było aż tak źle, w sumie głos dosyć przyjemny, ale przede wszystkim po słuchaniu przez cały sezon Szaranowicza i Babiarza byłem wręcz zachwycony poziomem wiedzy, brakiem błędów i komentowaniem tego co dzieje się na skoczni, a nie snucie nudnych opowieści.

  • kate28 bywalec
    Pełne wyniki

    Widzę, że pomimo podania przeze mnie pełnych wyników w postaci protokołu pdf nadal padają prośby o podanie pełnych wyników. Takim osobom polecam znaleźć poniżej mój komentarz :)

  • Tomas17 stały bywalec

    Mi również bardzo podobał się komentarz pana Snopka w ubiegły weekend. Odnośnie pana Kota - też nieźle mu poszło, aczkolwiek wolę go posłuchać w studiu, ponieważ wg mnie potrafi rzeczowo i obiektywnie ocenić skoki zarówno Polaków jak i innych nacji. Często studzi emocje prowadzących, a także rzuci od czasu do czasu jakąś ciekawostkę, np. ostatnio mówił o metodzie aklimatyzacji, aby zmusić się do spania wcześniej, albo później itp. Mnie osobiście to zaciekawiło i aż podgłośniłem telewizor, bo pierwszy raz o takim czymś słyszałem, być może nigdy mnie to jakoś specjalnie nie interesowało. Na pewno dużo milej posłuchać pana Kota niż prezesa w studiu, który nie może się nachwalić, jaką to my potęgą w skokach nie jesteśmy. Analizując te słowa i jednocześnie myśląc o zapleczu kadry A, można wywnioskować, że albo nie widzi co się dzieje, albo udaje, że jest wszystko OK. Prędzej to drugie xD. Wracając do komentatorów, chciałbym usłyszeć, jak teraz sprawdziłby się pan Szaranowicz, komentujący konkurs skoków SAM. Jeżeli by tak przynudzał, jak często to robi ostatnio, to znaczy, że wypadł totalnie z formy. Bo może być tak, że on po prostu czuje się przegadany przez Babiarza lub Szczęsnego i nie chce się wychylać, aby nie zrobić totalnego "krzykowiska". O ile mnie pamięć nie myli, to za czasów świetności Małysza, pan Włodek komentował sam, później od czasu do czasu partnerował mu sam Apollo, ale on akurat był w duecie tym przynudzającym, takie są moje odczucia. Ale pewien nie jestem jak to było, bo skoki oglądam można powiedzieć od 8 lat. Wiem to z archiwalnych materiałów wideo. Wcześniej był jeszcze Miklas, który podobno też trzymał poziom. :D

  • egze początkujący
    Komentatorzy TVP

    Szaranowicz Włodzimierz - odcina kupony od sukcesów lat minionych. Porównajcie sobie jego komentarz sprzed powiedzmy nawet 3-4 lat do dzisiejszego. Różnica kolosalna. O ile kiedyś nawet pomimo braku pewnej wiedzy nadrabiał niepowtarzalnym tworzeniem emocji, o tyle teraz jego głównym zajęciem w czasie skoków jest zerkanie w komputer ile punktów za wiatr zawodnik dostanie/straci (przy czym notorycznie myli wiatr pod narty z wiatrem w plecy, a wiatr pod narty na buli i wiatr w plecy na zeskoku/czy odwrotnie nazywa sytuacją bez wiatru). Generalnie gdyby się przyłożył, to jeszcze dałoby się go słuchać. No ale skoro facet mówi o Andre Johannie Tande czy Andresie Stjernenie (względnie Andersie), to trudno oczekiwać, że będzie ogarniał inne rzeczy.

    Babiarz Przemysław - kompletnie nie ma pojęcia o skokach. Nie zna nazwisk skoczków, nie potrafi podać nawet przybliżonej długości skoków. Uważa za dobry skok dobry, a za przeciętny skok bardzo dobry. Chyba najgorszy stały komentator TVP w skokach w nowożytnej historii. Ktoś naprawdę postanowił mu zrobić krzywdę. Niech on dalej komentuje lekkoatletykę, pływanie i łyżwiarstwo figurowe... Choć jeśli tam poziom jego wiedzy jest podobny, to współczuję kibicom tych sportów.

    Szczęsny Sebastian - przez lata mnie wkurzał, szczególnie tekstami typu "to nie ulega wątpliwości" w sytuacji, gdy wątpliwości były co najmniej zasadne. Niemniej przy Babiarzu jest komentatorem wręcz idealnym. Widać, że się wyrobił. Zna języki, przede wszystkim mówi biegle po niemiecku, co w świecie skoków jest bardzo cenione. Gdyby komentował z kimś lepszym byłby znośny (jak kiedyś w duecie z Rudzińskim)

    Snopek Stanisław - profesjonalista w każdym calu, niestety jego komentarz jest tak bardzo usypiający, że nadaje się głównie na nocne konkursy w Sapporo. Mimo wszystko wśród tej TVPowskiej nędzy jest promykiem nadziei, że można komentować mając przygotowanie merytoryczne. Szkoda, że mimo iż igrzyska odbywać się będą w Azji, czyli jego skokowym żywiole, o komentowaniu skoków na Igrzyskach nie ma mowy.


    ---
    Komentarz na Eurosporcie jest lepszy, ale Eurosport ma tę wadę, że skoki pokazuje mocno opóźnione, dla ludzi obserwujących transmisję live/obstawiających zakłady bukmacherskie, transmisje w tej stacji są trochę bez sensu, to po prostu powtórki z tego, co można obejrzeć gdzie indziej. A szkoda.

  • kuba923 stały bywalec
    Wyniki

    Gdzieś są pełne wyniki konkursu???

  • koonrath bywalec
    Stanisław Snopek

    Pan Snopek jest naprawdę dobrym komentatorem, zaryzykowałbym stwierdzenie, że jest to jeden z lepszych komentatorów w TVP, wydaję mi się, że niektórzy go nie lubią z powodu dość specyficznego głosu. Co według mnie jest kompletnie bez sensu, bo Pana Stanisława słucha się bardzo przyjemnie :)

  • Oreo profesor

    Ja lubię Snopka. Lubię jego spokój, który przy pseudo-emocjonujących Babiarzu, Szczęsnym i Szaranowiczu jest jak miód na uszy.
    Kiedyś nie lubiłem Snopka, nie wiem czemu. Teraz go uwielbiam. Po prostu. Duet Snopek + Kot jest super. Szkoda, że częściej nie komentują.

  • worldshow stały bywalec
    @pawel96

    Gratuluje 38 łapek pod komentarzem.

  • David77 stały bywalec
    @Drabi @drabi

    Masz rację, przypominam sobie ten moment. Chociaż jak dobrze pamiętamy podczas zawodów w Niżnym Tagile osiągnięcia Wasilijewa zostały przypisane Zografskiemu ;)

  • David77 stały bywalec
    @znawca_japonskiego

    Szczęsny komentuje skoki od sezonu 2007/08. Warto przypomnieć, że w sezonie 2006/07 był częstym gościem w studiu (późniejsza rola Wilkowicza, a dzisiejszego Kota). Moim zdaniem, nie sprawdza się w roli komentatora. Jego komentarz jest schematyczny i przewidywalny. "A teraz na belce startowej zawodnik x, w dzisiejszej serii próbnej zajął miejsce y, w tym sezonie w Ruce był x, punktował jeszcze w Niżnym Tagile, gdzie był x". Wiele razy się toczyła tutaj dyskusja o najlepszych komentatorach. TVP przez kilka lat mieli fachowca, jednak pan Rudziński przy swoim koledze w TVP też coraz częściej zaczął się mylić. Generalnie w obecnym sezonie mówisz o tym, że Szczęsny szanse wykorzystuje. W pierwszej części dostał zadanie wprowadzenia Babiarza do roli komentatora, więc tutaj faktycznie wykazywał się wiedzą i doświadczeniem na tle nowego kolegi. Przy Szaranowiczu też wypadł w porządku, bo jednak co jak co, ale pan Włodzimierz jest komentatorem sukcesu.. jego poziom wiedzy zatrzymał się na historii i okresie do sezonu 2010/11, a teraz niestety widać, że poziom zainteresowania dyscypliną jest mniejszy i brak jest przekazywania kibicom informacji z "otoczki" zawodów jak kiedyś miał to w zwyczaju. Przypominanie szalonego skoku Schlirenzauera z Whistler czy Vikersund albo magicznych wiązań Ammanna jest ok, ale ile można? Podsumowując moje przemyślenia, aktualnie w TVP najlepszym komentatorem (pod względem wiedzy i umiejętności jej przekazania) jest pan Snopek.

  • Cinu profesor
    Komentatorzy

    Porównując Snopka i Babiarza to aż nie chce się wierzyć, że to ten drugi jest wyżej w "hierarchii" komentatorów TVP. Wydaje się, że wcisnęli go do skoków tylko dlatego, że jest znany i potrafi emocjonalnie komentować. Niestety jego wiedzę o skokach można przyrównać do typowego niedzielnego kibica, który patrzy bo nasi wygrywają, o zgadywaniu odległości już nie wspomnę. Według mnie puchary świata powinien komentować Snopek z jakimś ekspertem, który będzie mu dopowiadał o skoku zawodnika itp. Szaran ewentualnie na jakieś olimpiady czy MŚ.

  • Stochoman doświadczony
    @David77 @stochoman

    Zaś Snopka to nie znoszę. Komentarz w ogole szkolny, dramat dla mnie. Mam wszystko w livie co on mowi

  • Stochoman doświadczony
    @David77 @znawca_japonskiego

    A jak dla mnie Szaranowicz i Szczęsny razem to komentują bardzo dobrze, nawet komentarz Szczęsnego i Babiarza jest dobry.
    Popełniają błędy, ok, ale jak je zauważamy, to znaczy, że jest dobrze. Oni są komentatorami TV, a nie radia, więc mają prawo odbiegać od tematu. Komentują naturalnie, z emocjami, a to jest dla kibiców, a nie ekspertów cenne.
    Eurosport - no cóż, tu komentarz jest dla fanatyków. To komentarz bez emocji, taki trochę sztuczny, tylko żarty, żarciki między komentatorami, co nie jest dla mnie fajne.
    Szaranowicz mimo błędów ciągle jest dla mnie bardzo dobry, najlepszy, a Babiarz też jest spoko, a za rok to będzie bardzo spoko

  • Oreo profesor

    eeee dajcie pełne wyniki :/

  • anonim
    @David77 @David77

    Szczęsnemu jeszcze dałbym szansę. O ile wciąż Snopek jest niewątpliwie lepszy, o tyle w tym sezonie mimo, że Seba dostaje mało konkursów do komentowania, to jednak te swoje szanse wykorzystuje dobrze, w moim odczuciu jest znacznie lepszy niż w latach poprzednich. Wiedzy mu bronić nie można, jego głównymi wadami było robienie głupawych błędów, które po fakcie to pewnie nawet by wyłapał, i chorobliwe naśladowanie Szaranowicza, z czego już zdążył się wyleczyć.

  • Tomeson weteran
    @Obeznany @kate28

    Możesz podać miejsce poszczególnego skoczka tutaj?

  • kate28 bywalec
    @Obeznany @kate28

    Funaki 29 miejsce
    skoki 90,5 m oraz 82 m

  • kate28 bywalec
    @kate28 @kate28

    Kasai widnieje na liście startowej, ale nie wystąpił.

  • kate28 bywalec
    @Obeznany @obeznany

    Choi Seou na liście startowej widnieje, ale chyba nie skakał, bo wyniku brak

  • kate28 bywalec
    protokół pdf

    Link do protokołu:
    http://www.meg-snow.com/jump/cms_files/jump1_2/1444197518-1.pdf

    8 minut szukania w googlach po japońsku i się znalazł :)

  • Obeznany stały bywalec

    Jestem ciekaw czy skakał Seou Choi w PK miał nawet 8 miejsce ostatnio. I jak wypadł Funaki? :)

  • Obeznany stały bywalec

    Podeśle ktoś linka do pełnych wyników? Byłoby super:)

  • Drabi początkujący
    Snopek

    @David77
    Kolejnym błędem Snopka było stwierdzenie że Wasiliew nie jedzie na IO ponieważ nie załapał się do składu, mógł dodać że to z powodu stosowania dopingu w przeszłości.
    Niby wszystko się zgadza, ale jednocześnie sugeruje widzom że jest w słabszej dyspozycji od reszty, mimo że spokojnie obok Klimowa i Korniłowa jest najlepszm z Rosjan.

  • Luk profesor
    @David77 @David77

    Lepszy Szczęsny niż Babiarz lub starszy już Szaranowicz.

  • David77 stały bywalec
    @pawel96

    Przez cały weekend pan Snopek był niemal bezbłędny. Jedyny błąd to zapowiedź skoku Toma Hilde w której stwierdził, że Norweg nie zdobył jeszcze punktów PS, jednocześnie sugerując, że brał udział już w konkursach tej rangi w tym sezonie. Ciekawostki dotyczące zawodów mistrzostw świata juniorów, wymienia kluby zawodników czy miejscowości w których trenują. Jego komentarz nawiązuje bardziej do dawnych czasów komentatorskich i aż miło w ten weekend było go posłuchać. Szkoda, że w TVP od lat próbują wmówić nam, że Szczęsny zna się skokach i z uporem maniaka co sezon wyznaczają pana dziennikarza do komentowania..

  • DDjon bywalec
    @pawel96 @pawel96

    Tak tak mówił o tym :D szkoda , że tak rzadko komentuje skoki :/

  • pawel96 profesor

    Swoją drogą, największe zaskoczenie, jakie płynie z tych zawodów, to fakt, że pan Snopek o nich wiedział i mówił na antenie, w trakcie komentarza skoków. Wielkie ukłony za świetne przygotowanie do komentowania.

  • pawel96 profesor
    @alo @Alo

    Noriakiego podobno ma nie być w Korei w trakcie zawodów na normalnej skoczni nawet.

  • majkiel doświadczony
    @alo @Alo

    Nie sądzę - chłop ma już swoje lata i oszczędza siły na olimpiadę.

  • Tomeson weteran

    Można gdzieś zobaczyć pełne wyniki?

  • skokowy123 profesor
    Klimov

    Teraz z Rosjan najlepszy, na PK już dobrze skakał, 1 część sezonu fatalna tyki raz z punktami w Garmisch. Na IO może być w TOP 25 a drugą część sezonu będzie miał lepszą i punktował bo Rosjanie katastrofa w tym sezonie, no i oby Klimov przypomniał sobie dobry poprzedni sezon

  • alo profesor

    A Noriaki startował?

  • Maradona profesor

    Bracia Kobayashi mogą być mocni, szczególnie Junshiro. Dodatkowo są już na miejscu od kilku dni, więc na pewno nie będą mieli żadnych problemów z aklimatyzacją czy zmianą strefy czasowej.

  • skijumpingexpert profesor
    Kobayashi

    Ryoyu widać dalej forma zwyżkuje. A Junshiro Kobayashi dalej jest bardzo mocny, trochę się rozregulował na namiotach, ale potrenował i nie można go skreślić z listy faworytów do medali.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl