PŚ w Willingen: Trening dla R. Kobayashiego

  • 2019-02-15 16:09

Ryoyu Kobayashi był najlepszy w serii treningowej przed piątkowym konkursem drużynowym Pucharu Świata w Willingen (HS145). Reprezentant Japonii oddał skok na odległość 132 m.

W serii próbnej pierwsze miejsce zajął Ryoyu Kobayashi. Lider Pucharu Świata uzyskał 132 metry i wyprzedził Richarda Freitaga (140,5 m), Michaela Hayboecka (142,5 m) oraz swojego brata, Junshiro (137,5 m). Piąty był Stephan Leyhe (129,5 m), a szósty Markus Eisenbichler (125 m).

W czołowej dziesiątce rundy znaleźli się ponadto Killian Peier (129,5 m), Johann Andre Forfang (129 m), Anze Semenic (130,5 m) i Jewgienij Klimow (131 m).

Z grona Polaków najlepiej spisał się Jakub Wolny (129 m), który zajął dwunaste miejsce, trzy lokaty przed Dawidem Kubackim (123,5 m). Dwudziesty drugi był Stefan Hula (121 m), dwudziesty piąty Piotr Żyła (121 m), trzydziesty siódmy Maciej Kot (123,5 m), zaś czterdziesty trzeci - Kamil Stoch (111 m).

Serię treningową rozegrano z 14., 13., 12. i 11. belki startowej.

Początek konkursu drużynowego o 15:45. Transmisja w TVP1, TVP Sport i Eurosport 1.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub relacji Berkutschi >>

Wyniki treningu PŚ w Willingen (HS145); 15.02.2019
lp.nrimię i nazwiskokrajodl.belkakm/hkomp.nota
1 60 KOBAYASHI Ryoyu 132.0 11 88.9 6.5 83.3
2 38 FREITAG Richard 140.5 12 89.4 -4.8 82.9
3 36 HAYBOECK Michael 142.5 13 89.8 -8.0 78.9
4 40 KOBAYASHI Junshiro 137.5 11 88.6 -8.8 77.9
5 54 LEYHE Stephan 129.5 11 89.3 4.0 76.3
6 51 EISENBICHLER Markus 125.0 11 88.8 10.2 74.4
7 44 PEIER Killian 129.5 11 89.0 1.0 73.3
8 53 FORFANG Johann Andre 129.0 11 88.5 -0.7 70.7
9 37 SEMENIC Anze 130.5 12 89.3 0.8 70.5
10 48 KLIMOV Evgeniy 131.0 11 89.0 -4.9 70.1
11 47 GRANERUD Halvor Egner 129.5 11 88.6 -5.1 67.2
12 39 WOLNY Jakub 129.0 11 88.4 -5.7 65.7
13 24 DAMJAN Jernej 132.5 13 89.1 -5.3 63.6
14 55 JOHANSSON Robert 126.5 11 88.9 -3.5 63.4
15 56 KUBACKI Dawid 123.5 11 89.3 1.1 62.6
16 4 MARKENG Thomas Aasen 133.5 14 90.1 -6.1 60.2
17 23 PREVC Peter 131.5 13 89.1 -7.4 59.7
18 26 POLASEK Viktor 121.0 13 89.3 11.0 59.2
19 46 HUBER Daniel 125.0 11 88.6 -5.7 58.5
20 43 PREVC Domen 127.0 11 88.5 -9.6 58.2
21 58 KRAFT Stefan 122.0 11 88.5 -1.1 57.7
22 45 WELLINGER Andreas 122.0 11 89.1 -3.7 55.1
22 27 HULA Stefan 121.0 13 89.4 6.9 55.1
24 50 GEIGER Karl 118.5 11 89.1 2.0 54.5
25 57 ZYLA Piotr 121.0 11 88.5 -2.9 54.1
26 31 ITO Daiki 129.5 13 89.5 -10.3 53.2
27 21 SCHLIERENZAUER Gregor 128.0 13 89.5 -8.0 52.8
28 10 NOUSIAINEN Eetu 128.5 14 89.7 -5.0 52.3
29 12 JELAR Ziga 124.0 13 89.6 -1.4 52.2
30 32 FANNEMEL Anders 124.5 13 89.9 -6.1 48.4
31 25 SCHMID Constantin 122.5 13 89.7 -3.0 47.9
32 33 ASCHENWALD Philipp 122.5 13 89.2 -3.4 47.5
33 19 HAMANN Martin 123.0 13 89.7 -4.6 47.2
34 49 KOUDELKA Roman 116.0 11 88.2 -0.9 47.1
34 20 LINDVIK Marius 121.0 13 89.2 -1.1 47.1
36 18 BICKNER Kevin 123.5 13 89.9 -6.0 46.7
37 22 KOT Maciej 123.5 13 89.4 -6.7 46.0
38 42 SATO Yukiya 116.5 11 88.1 -4.9 44.0
39 14 INSAM Alex 118.5 13 88.8 -2.5 41.2
40 15 BOYD-CLOWES Mackenzie 120.5 13 89.2 -6.9 40.4
41 41 AALTO Antti 110.5 11 88.4 -0.1 38.0
42 7 SCHULER Andreas 120.5 14 89.7 -5.5 37.4
43 59 STOCH Kamil 111.0 11 88.3 -2.2 36.8
44 9 ALAMOMMO Andreas 120.0 14 89.5 -5.6 36.4
45 52 ZAJC Timi 108.5 11 87.9 -1.5 33.0
45 28 HOERL Jan 117.5 13 88.7 -8.9 33.0
47 11 TROFIMOV Roman Sergeevich 116.5 14 89.4 -2.8 32.9
48 13 PAVLOVCIC Bor 120.0 13 89.3 -13.8 32.6
49 16 VASSILIEV Dmitriy 113.5 13 89.3 -2.8 31.9
50 1 SOUKUP Matthew 115.0 14 89.7 -2.5 30.5
51 2 COLLOREDO Sebastian 116.5 14 89.1 -5.4 30.3
52 29 NAKAMURA Naoki 107.0 13 89.1 3.7 26.7
53 35 FETTNER Manuel 107.5 13 89.4 2.5 26.4
54 6 EGLOFF Luca 112.5 14 90.3 -3.6 24.9
55 17 HLAVA Lukas 109.5 13 89.2 -3.4 24.1
56 3 KORNILOV Denis 112.5 14 89.4 -4.6 23.9
57 5 SAKALA Filip 110.0 14 89.5 -2.3 21.7
58 8 MAATTA Jarkko 105.0 14 89.2 2.4 17.4
59 30 KASAI Noriaki 98.5 13 88.9 0.8 8.5
34 AMMANN Simon DNS

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (23112) komentarze: (82)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Dziadek13 początkujący
    @dar06 @dar06

    Łyso po konkursie ?

  • Roxor profesor
    @zimowy_komentator @kolos

    HS30 to może nie, ale HS16 to spokojnie. Sami skakaliśmy, rekordowe skoki to były po około 25 metrów, więc do 30 już niedaleko. A można było dalej, wystarczyło cofnąć próg skoczni i jechać z wyższa, terenu nie brakowało :)

  • stivus profesor

    Ale Piotrek zajumał skoka. Podwialo mu ale przewaga nad resztą stawki już po pierwszym skoku gigantyczna. Tak trzymać, chłopaki.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @zimowy_komentator @kolos

    Buhaha, "infrastruktura dookoła". Byłeś tam? Bo ja byłem. Kawałek drogi dojazdowej i prosty pawilon.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @zimowy_komentator @Roxor

    gazetakrakowska.pl/podhale-w-chocholowie-oddano-do-uzytku-nowe-skocznie-narciarskie-zdjecia/ar/13594908

    Oddane do użytku cztery miesiące temu.

  • Kolos profesor
    @zimowy_komentator @kolos

    *inwestycje publiczne

  • Kolos profesor
    @zimowy_komentator @Roxor

    Amatorsko skocznia HS-30? Bez przesady. Ale to że skocznię w Chochołowie wyszły drogo to prawda, raz że takie inwestycje zawsze są kilka razy droższe niż prywatne to przecież za te 6 mln nie zbudowano tylko skoczni ale całą infrastrukturę dookoła. Te 6 mln wydane na tę skocznię to i tak dobra inwestycja.

  • Raptor202 profesor
    @dar06 @dar06

    Masz rację. Nikt nas nie pokona, bo całą tę czwórkę prowadzi najwybitniejszy trener na świecie - Stefan Horngacher.

  • Złoty Orzeł profesor

    Skocznia niedługo się tu w basen zmienia.

  • Roxor profesor
    @zimowy_komentator @bigoszmakiem

    Serio aż tyle? To z czego te skocznie były zrobione? Przecież dziesiątki, jak nie setki dzieci skaczących amatorsko tworzy takie skocznie obok swoich domów i milionów na to nie wydają. A na skoczniach od takich rozmiarach to bez wyciągu się obejdzie.

  • stivus profesor
    @Raptor202 @Raptor202

    Nie, to raczej nie brak stabilności. Choć w tym sezonie było to jego znakiem rozpoznawczym, to jednak ostatnio wszedł na swój prawie mistrzowski level.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @zimowy_komentator @zimowy_komentator

    To jest taka prosta i tania konstrukcja, że dwie skocznie HS16 i HS30 w Chochołowie kosztowały ponad 6 mln zł.

  • Raptor202 profesor

    Jeżeli to nie warunki zdecydowały o takich a nie innych wynikach, to widać ewidentnie, że Kamilowi brakuje stabilności. Niemniej jednak myślę, że w konkursie powinno być już dobrze.

  • Roxor profesor
    @zimowy_komentator @Jannush

    Kiedyś też skakali na mniejszych obiektach i nie jestem pewny czy lądowali na tak twardym zeskoku jak teraz. I o ile pal licho sweterki, to kask zapewne nie jednego ochronił przed utratą zdrowia czy może nawet życia.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @zimowy_komentator @Jannush

    Kiedyś to było, nie to co tera, głupie zakazy, forse chcoo wyciongno...

  • michal1238 bywalec
    @zimowy_komentator @Jannush

    I wcale nie kończyło się to wieloma groźnymi upadkami. Wcale.

  • stivus profesor
    @RUMCAJSzajs @RUMCAJSzajs

    Nie widzialem serii próbnej, bo jej nigdzie nie pokazywali. Ale warunki wietrzne wskazywalyby na to, że były bardzo zmienne, bo Stoch miał odjęte 2,2 a skaczący po nim Kobayashi nagle ponad 6 na plusie.A przy takiej zmianie kierunku wiatru najgorzej ponoć skakać.

  • Jannush profesor
    @zimowy_komentator @zxcvbnm_9999

    To wszystko by ciągnąć kasę. Dawniej skakali w czapkach i swetrach i nic nikomu się nie działo.

  • Złoty Orzeł profesor
    @tjzE @xzcvvy

    Zobaczysz że Stoch będzie zmęczony. I nie, nie siedzę na kanapie i nie oglądam skoków z TV.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @zimowy_komentator @zimowy_komentator

    Przybliżyć ci po co są koncesje pozwolenia odbiory? Po to żeby przez głupią górkę ktoś śmiertelnie nie wywinął orła, bezpieczeństwo jest ważne, a kto inny skontroluje taki obiekt?

  • xzcvvy weteran
    @dar06 @dar06

    Że ty masz jeszcze chęć dalszej kompromitacji.. podziwiam

  • cavalierjan19 profesor
    @dar06 @dar06

    Mam jeszcze inną statystykę, gdzie pojawia się 99%.
    99% twoich komentarzy jest głupie i nic nie wnosi do dyskusji.

  • kibicsportu profesor
    @alo @alo

    Tak. Już na głównej stronie.

  • alo profesor

    jest lista startowa gdzies?

  • stivus profesor
    @Złoty Orzeł @szulcu9631

    Nie idźcie tą drogą! Ludwiku Dorn! Sabo!

  • dar06 doświadczony
    Kot,Zyła,Kubacki,Stoch

    Na 99 % nie ma siły aby ktoś nasz przegonił z tym składem

    A z Wolnym nasze szanse są zerowe

  • tomek20 weteran

    Kojonkoski nie mówi nie :)

    Oczywiście mam nadzieję, że Stefan zostanie, ale gdyby nie to niech uderzają do Miki.

  • xzcvvy weteran
    @tjzE @Bartek002

    Dobrze.
    Trener i Kamil wiedzą lepiej niż ty kibicu kanapowy

  • zimowy_komentator profesor
    Swoją drogą to skoczni powinno być dużo więcej !

    Przecież są stosunkowo prostą konstrukcją. Wystarczy pagórek, zrobić tor najazdowy, jakąś budę u góry, wyciąg i najazd. Powinno być skoczni mnóstwo, i dużych i małych i mamucich. No ale jak się tworzy problemy na siłę, pozwolenia, odbiory, koncesje itd. i trzeba napełnić coraz to większe brzuchy różnego rodzaju "działaczy" to tak jest, brakuje forsy bo trzeba dziesiątki milionów wyłożyć.

  • RUMCAJSzajs początkujący
    @RUMCAJSzajs @stivus

    Ok Stoch da rade. A sory ogladales ten skok bo ja nie i nie wiem jakie warunki byly. Ty wiesz? Stoch zawsze luzacko p-odchodzi do serii probnych czyz nie widac tego ?

  • Złoty Orzeł profesor
    @tjzE @tjzE

    Aj, źle.

  • sajmon332 stały bywalec

    dobrze ze Żyła w pierwszej grupie

  • tjzE weteran

    Żyła, Wolny, Kubacki i Stoch w drużynie.

  • RUMCAJSzajs początkujący
    Kamil Stoch

    źle przeliczył wzór podany przez profesora bez habilitacji tzn @pavel

  • sajmon332 stały bywalec

    i jest sklad

  • alo profesor

    Zyla,Wolny,Kubacki,Stoch-oficjalny sklad

  • stivus profesor
    @RUMCAJSzajs @RUMCAJSzajs

    Tak, wszystko się zgadza, poza tym, że o nieudanym skoku Stocha zdecydowały warunki, które mogą powtórzyć się również w konkursie.

  • cavalierjan19 profesor
    @cavalierjan19 @Ad1K

    Oj dokładnie. Szczególnie po czasie. Polecam poczytać komentarze po konkursie na normalnej w Pjongczang, gdzie ludzie twierdzili iż Stoch na dużej nie ma szans na złoto bo nie ma w sobie tego szaleństwa co Wellinger i Norwegowie.
    Z resztą sugerowanie się tamtym konkursem średnio ma sens.

  • zimowy_komentator profesor
    Soukup

    Matthew to chyba za "sukces" w Sapporo dostał szansę ?

  • Złoty Orzeł profesor
    @RUMCAJSzajs @RUMCAJSzajs

    Tylko ja mówię na serio. Nie mówię że Stoch klepnie taką bulę jak w 2 serii w Kuopio w 2016 roku, ale może mieć problemy w Q z oddaniem dobrego skoku, a to liczy się do W5.

  • bardzostarysceptyk profesor
    Ot, taka ciekawostka.

    Trzy najgorsze, pod względem punktowym, kolejki w tym sezonie.

    eliminacje w Innsbrucku (7, 24, 28, 31, 34, 53, 57) 46 pkt (7 zawodników)
    trening w Ruce 1 (10, 17, 22, 37, 50, 61) ................. 49 pkt (6 zawodników)
    trening w Willingen 1 (12, 15, 22, 25, 37, 43) .......... 53 pkt (6 zawodników)

  • zimowy_komentator profesor
    Wielikanka

    Punkt K będzie 300 a punkt HS będzie 350 !

    I kto nam podskoczy ? Będą nam mogli buty czyścić przez długie lata... :)

  • stivus profesor

    Nie patrzcie na serię próbną, bo ni ma ona kompletnie żadnego znaczenia ani nie jest miarodajna. Między skokiem Kamila a Ryoyu była zmiana wiatru z -2,2 do ponad 6 na plusie. Zauwazyłem, że przy takich zmianach wyniki potrafią najbardziej stawać na głowie. Niemcy dali ciała chyba też z przygotowaniem skoczni.

  • RUMCAJSzajs początkujący
    Tyle razy ogladaja skoki Stocha

    a niektorzy tutaj takie glupoty wypisują. Stoch ma skakac w zawodach super a nie w seriach próbnych

  • Złoty Orzeł profesor
    @RUMCAJSzajs @RUMCAJSzajs

    Lepiej żeby Stoch oszczędzał się na konkursy, a Kobayashi już się wyskakał w Sapporo w treningach, aby potem nie wygrać.

  • zimowy_komentator profesor
    @Stoszek @Stoszek

    Ale jakie jest per saldo ? :)

  • RUMCAJSzajs początkujący
    Ile tazy z Rzedu wygrał Kobayashi ?

    To juz nie wygra a za to Stoch kolejne zawody powygrywa kolejno . Zdobedzie mistrza swiata i odłozy narty w kąt po tym sezonie.
    Ja probami Stocha wcale sie nie podniecam . Wazne sa zawody a nawet nie kwalifikacje. Trzeba sie zakwalifikowac jedynie a w zawodach pokazac na co stac.

  • Złoty Orzeł profesor

    Według serii próbnej panie Tajner to Stoch nie powinien być w składzie.

  • Stoszek profesor
    Jabłoński

    Trzeci Michał Hayboeck.

  • Złoty Orzeł profesor

    Uważam że Stoch powinien faktycznie nie wystąpić w drużynówce, a oszczędzać się na Q, bo będzie parodia.

  • firefly profesor

    Miejmy nadzieję, że Kamil tym samym wyczerpał limit pecha do wiatru na dziś albo lepiej i na cały weekend.

  • zimowy_komentator profesor
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    Są plany budowy Wielikanki w Wieliczce :)

  • Ad1K weteran
    @cavalierjan19 @cavalierjan19

    Nic dodać nic ująć. Człowiek sobie humor poprawi.

  • Złoty Orzeł profesor

    Jabłoński coś pieprzy o budowie mamuta w Polsce?

  • zimowy_komentator profesor
    @Stoszek @Stoszek

    Wolny, Hula, Kot, Żyła

  • szulcu9631 stały bywalec
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    Wyrastasz powoli na kolejnego denerwującego trolla. Nie warto iść w tym kierunku...

  • alo profesor

    Mam wrazenie ze niepotrzebny jest ten dzisiejszy konkurs druzynowy. W dodatku w dziwnych warunkach to ciezko bedzie o miarodajny przebieg

  • zimowy_komentator profesor
    Kotki, Stochy, Kubackie, Hule

    Muszą się postarać w kwalach, bo jak coś zawalą to potem będą mieli 2 dni wolnego. A może o to chodzi ? :)

  • Toyminator profesor
    @Jannush @Jannush

    Ty sam jesteś trening siłowy...A przydałby ci się trening umysłowy.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @Snickers96 @Snickers96

    Tak, był dziś trening siłowy, byli też w disneylandzie w Paryżu i na kawie w Londynie. Nie widzis po nicku, kto to pisze?

  • Stoszek profesor

    Jest sklad druzynowki?

  • zimowy_komentator profesor
    Ale, że Soukup z Q

    Kto by pomyślał :)

  • Złoty Orzeł profesor
    @Major_Kuprich @tjzE

    Złowieszczy naszym- źle. Dobrze gada o naszych- źle. Fortuna osiągnął sukces, a z posta Majora wynika iż chce aby w konkursie było podobnie do wyczynu Fortuny!

  • cavalierjan19 profesor

    W ogóle to za właśnie takie reakcje jak na dzisiejszą nieudaną próbę treningową kocham czytać tu komentarze.

  • Skoczek3211 weteran
    @kibicsportu @kibicsportu

    No dobra,ale jak zwykle nie napisali gdzie był ten wiatr pod narty czy w plecy.

  • Toyminator profesor
    -

    Fajnie. Czyli jakaś loteria będzie. Niby przez większość czasu pod narty, ale może się zdarzyć nagle w plecy, albo praktycznie brak wiatru. Najgorzej jak przechodzi z przedniego na tylni i na odwrót, plus jeszcze jakieś zawirowanie ,to mamy skok Stocha:/ Mam nadzieję że takich sytuacji będzie jak najmniej.

  • SpecOdSkokow weteran

    3 m/s na buli musiało zadusić Kamila. Spokojnie to jest wielki sportowiec. Pierwszy skok jest rozpoznawczy ;)

  • kibicsportu profesor

    Na Twitterze skijumping
    Kamil zdjęty z belki i na buli 3 m/s wiatr

  • kubson97865 profesor

    Dzięki Kamil za ten skok
    Teraz z chęcią poczytam komentarze troli i folksdojczów.
    Bo coś ucichli po Lahti

  • Skoczek3211 weteran

    Jabłoński to kretyn.

  • zibiszew weteran
    @Snickers96 @Snickers96

    Brednie ktoś tam wypisuje

  • Złoty Orzeł profesor

    Kot musi wejść do drużyny, nielot Stoch nie potrafi niczego. Przecież marnuje się na naszych oczach ogromny talent. Kot tym skokiem na 123,5m nawiązał do skoku Małysza z Kuopio!

  • dervish profesor
    trening

    Jedno co można powiedzieć to tylko tyle, że wyniki tego treningu są absolutnie niemiarodajne czyli trening tak jak nazwa wskazuje dla większości skoczków był treningiem a nie sprawdzianem ich umiejętności.

  • wiola4697 profesor

    Cavalerjan no niestety :(

  • pawel96 profesor

    Cel na dziś to 6/6.

  • Stoszek profesor
    @Jannush @Jannush

    Żenada.

  • Snickers96 doświadczony

    Serio był trening siłowy dzisiaj jeszcze na taki plan dnia? no to nasi dzisiaj nie polatają

  • cavalierjan19 profesor

    Poza zwycięstwem Kobayashiego to sporo wyników mocno przypadkowych.
    Dziś może być loteryjnie i niesprawiedliwie.

  • tjzE weteran
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    Serio nie masz ciekawszego zajęcia?

  • Jannush profesor

    Tak się kończy robienie treningu siłowego w dzień zawodów.

    Wolny - Kubacki - Żyła - Hula

    Inaczej będzie miejsce poza ósemką.

  • Snickers96 doświadczony

    Kamil pierwszy skok na rozpoznanie tradycyjnie na spokojnie, typowo.

  • Major_Kuprich profesor
    Brawo Kamil

    Pięknie nawiązanie do wyczynu Wojtka Fortuny - oby w konkursie było podobnie!

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl