MŚ w Seefeld: Stoch najlepszy w serii próbnej!

  • 2019-03-02 16:39

Kamil Stoch był najlepszy w serii próbnej przed konkursem mikstów na normalnej skoczni na Mistrzostwach Świata w Seefeld (HS109). Reprezentant Polski oddał skok na odległość 106,5 metra. Czwarty był Dawid Kubacki (102 m). Zespołowo najwyższe miejsca zajęły ekipy Niemiec, Austrii i Japonii.

W serii próbnej najlepszy okazał się Kamil Stoch. Wicemistrz świata z normalnej skoczni poszybował na odległość 106,5 metra i wyprzedził Ryoyu Kobayashiego (105 m) oraz Karla Geigera (103,5 m). Czwarty był Dawid Kubacki (102 m), piąty Markus Eisenbichler (100,5 m), natomiast szósty - Jewgienij Klimow (103 m).

W czołowej dziesiątce sklasyfikowani zostali także Philipp Aschenwald (99 m), Andreas Stjernen (101 m), Stefan Kraft (101 m) oraz Antti Aalto (100 m).

Z grona pań najlepsze w serii próbnej okazały się Nika Kriznar (106 m), Katharina Althaus (103 m) oraz Eva Pinkelnig (104 m). Kamila Karpiel uzyskała 95,5 metra, zaś Kinga Rajda - 85,5 metra.

W klasyfikacji drużynowej serii próbnej czołowe miejsca zajęły Niemcy, Austria i Japonia. Polska sklasyfikowana została na szóstej pozycji.

Serię próbną rozegrano z 19., 18. i 17. (gr. 1), 8. i 7. (gr. 2), 18. i 17. (gr. 3) oraz 8. i 7. (gr. 4) belki.

Początek konkursu o 16:00. Transmisja w TVP1, TVP Sport i Eurosport 1.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub relacji Berkutschi >>

Wyniki serii próbnej MŚ w Seefeld (HS109); 02.03.2019
lp.nrimię i nazwiskokrajodl.belkakm/hkomp.nota
1 94 STOCH Kamil 106.5 8 85.9 -3.7 121.4
2 124 KOBAYASHI Ryoyu 105.0 7 85.7 -7.6 119.0
3 134 GEIGER Karl 103.5 7 86.2 -6.8 116.8
4 92 KUBACKI Dawid 102.0 7 86.0 -3.9 116.7
5 132 EISENBICHLER Markus 100.5 7 85.8 -5.5 112.1
6 74 KLIMOV Evgeniy 103.0 8 86.3 -6.1 112.0
7 112 ASCHENWALD Philipp 99.0 7 85.6 -3.4 111.2
8 104 STJERNEN Andreas 101.0 8 86.7 -3.9 110.2
9 114 KRAFT Stefan 101.0 8 86.2 -7.4 106.7
10 44 AALTO Antti 100.0 8 86.2 -5.6 106.5
11 122 SATO Yukiya 95.0 7 85.3 -0.2 106.4
12 82 JELAR Ziga 97.0 7 85.6 -4.3 106.3
13 62 POLASEK Viktor 99.5 8 85.5 -5.0 106.1
14 72 VASSILIEV Dmitriy 99.0 8 86.0 -4.8 105.3
15 84 PREVC Peter 98.0 8 86.0 -4.6 103.5
16 102 JOHANSSON Robert 95.0 7 85.7 -4.5 102.1
17 54 INSAM Alex 97.0 8 86.3 -5.5 100.6
18 64 KOUDELKA Roman 96.5 8 85.6 -5.7 99.4
19 52 COLLOREDO Sebastian 94.0 8 86.0 -6.1 94.0
19 32 BICKNER Kevin 93.5 8 86.4 -5.1 94.0
21 42 MAATTA Jarkko 93.0 8 86.3 -6.2 91.9
22 34 LARSON Casey 92.0 8 86.1 -5.3 90.8
23 14 TKACHENKO Sergey 91.0 8 85.7 -3.5 90.6
24 12 MUMINOV Sabirzhan 87.5 8 86.0 -4.8 82.3
25 22 FARKAS Hunor 83.5 8 86.1 -3.7 75.4
26 83 KRIZNAR Nika 106.0 18 89.8 -4.9 73.7
27 131 ALTHAUS Katharina 103.0 17 89.7 -4.2 72.9
28 111 PINKELNIG Eva 104.0 18 89.5 -2.4 72.2
29 113 IRASCHKO-STOLZ Daniela 102.0 17 88.8 -4.1 71.0
30 133 SEYFARTH Juliane 100.5 17 89.2 -2.1 70.0
31 103 LUNDBY Maren 101.5 17 89.8 -5.8 68.3
32 121 ITO Yuki 100.5 17 89.2 -4.6 67.5
33 81 BOGATAJ Ursa 102.5 18 90.1 -4.3 67.3
34 123 TAKANASHI Sara 99.5 17 89.2 -3.3 66.8
35 24 PACURAR Radu Mihai 79.0 8 85.7 -6.4 63.7
36 53 MALSINER Lara 99.0 18 89.8 -5.4 59.2
37 73 TIKHONOVA Sofia 97.5 18 89.3 -4.6 57.0
38 101 STROEM Anna Odine 95.5 18 90.6 -2.6 55.0
38 23 HARALAMBIE Daniela 95.5 18 89.7 -2.6 55.0
40 93 KARPIEL Kamila 95.5 17 89.1 -8.2 53.9
41 51 RUNGGALDIER Elena 95.5 19 90.4 -3.4 49.6
42 61 INDRACKOVA Karolina 96.0 19 89.7 -4.5 49.5
43 71 SHPYNEVA Anna 92.0 18 89.4 -3.5 47.1
44 43 KYKKAENEN Julia 90.0 18 89.7 -4.3 42.3
45 63 PTACKOVA Stepanka 88.5 18 89.7 -5.1 38.5
46 13 SHISHKINA Veronika 87.5 18 88.3 -3.4 38.2
47 33 ENGLUND Nita 87.0 18 89.6 -2.6 38.0
48 91 RAJDA Kinga 85.5 18 89.2 -3.2 34.4
49 41 FORSSTROEM Susanna 85.5 19 89.6 -2.4 30.6
50 31 LUSSI Nina 82.5 19 90.5 -2.2 24.8
51 21 TRAMBITAS Andreea Diana 75.0 19 88.9 -0.9 11.1
11 SDERZHIKOVA Valentina DNS

Wyniki serii próbnej MŚ w Seefeld (HS109); 02.03.2019
Lp.KrajNota
1 Niemcy 371,8
2 Austria 361,1
3 Japonia 359,7
4 Słowenia 350,8
5 Norwegia 335,6
6 Polska 326,4
7 Rosja 321,4
8 Włochy 303,4
9 Czechy 293,5
10 Finlandia 271,3
11 Stany Zjednoczone 247,6
12 Kazachstan (3 skoki) 211,1
13 Rumunia 205,2

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (29042) komentarze: (256)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • parmen39 początkujący
    Licze na 5

    Liczylem na 5 I trzymam kciuki, ale pojedynek Japonia - Polska bedzie ciekawy

  • bigoszmakiem doświadczony

    3,5 metra mniej od Rosjanki i tracimi już do nich 6 pkt. a mieliśmy 9,5 pkt przewagi...

  • Stoszek profesor
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    A jak skoczył mistrz Kraft( od razu mówię, że go lubię) w warunkach Stocha?

  • Major_Kuprich profesor
    Dzięki skokom kobiet i Stocha

    Spadniemy w drugiej serii na 6 miejsce.

    Miał być medal po pierwszej serii medal jest ale tylko i wyłącznie za sprawą Kubaackiego.

    Nigdy w Dawida nie zwątpiłem, zawsze w niego wierzyłem i wypatruje jego kolejnych medali indywidualnych.

  • RyoyuKobayashiFAN doświadczony
    mnie drużynowek facetów

    Więcej miksów!!?

  • WojciechPepe bywalec

    Duże szanse na medal: Stoch, Kubicki vs Prevc, Ziga vs Sato, Kobayashi i Stjernen, Johanson wiec podejrzewam że będziemy lepsi kwestia jak Panie? Jednak po cichu w tej loterii minimalnie przed nami może być Norwegia

  • Cameleon początkujący
    Moje przeczucie

    mnie nie mylilo (przynajmnie jak do teraz) - na 3 miejsce

  • Quetzalcoatl początkujący

    Wygląda to świetnie, ale różnice są minimalne, możemy jeszcze skończyć na 6 miejscu. Najważniejsze że nasi skaczą bez presji i dzięki temu jest szansa na dobry wynik

  • Kiru stały bywalec

    Wczoraj nie odwołali wiec dzisiaj powinni

  • Krajsny stały bywalec
    Nie napalać się

    6 Słowenia traci do nas 1.5m. Sporo dobrego nam wyszło w tej serii. Natomiast czołowa 6, jak najbardziej w zasięgu ręki. Każde miejsce powyżej będzie miłym zaskoczeniem.

  • alo profesor

    Oby dziewczyny nie narobily w majtki teraz. Osobiscie nie mowilbym im o pozycji ktora zajmujemy po 1 serii

  • Stoszek profesor

    Medalu nie będzie, raczej 5 miejsce. Ale i tak szok

  • Snickers96 doświadczony

    Ciekawa która z naszych przyjmie rolę Mateji z Sappor

  • JanekSport weteran

    Ale jednak pomiędzy 3. a 7. miejscem jest bardzo ciasno. Możemy skończyć na podium (?!) i równie dobrze na 7 miejscu. Ale to jest jakiś szok po prostu :D

  • bigoszmakiem doświadczony
    @pawelf1 @pawelf1

    Kraft miał takie same, a podobnie lądował.

  • Maximus bywalec

    Nie wierzę... Ale wczoraj też nie wierzyłem. I wiemy jak się skończyło:)

  • rmateja bywalec

    WTF?!

  • Kolos profesor

    Drużyny z miejsc 3-6 zmiescily się w 2 metrach różnicy.

  • Lepistoe bywalec

    Seefeld to się zaczyna robić nowe Ramsau :D

  • Achi doświadczony

    Szkoda tego skoku Kamili

  • Snickers96 doświadczony

    Teraz szybki masażyk dla naszych pań przed 2 serią na uspokojenie hehe

  • parmen39 początkujący
    Ktos rozumie cos?

    No nie wierze

  • anonim

    Kurła niby człowiek nie wiedział a nawet się nie łudził była by sensacja totalna!!

  • Tomek88 profesor

    No i polska 3 może będzie ten medal

  • alo profesor

    Ale jaja. Na trzecim jestesmy. Oby dziewczyny tego nie spartolily. Mimo tego czuje ze skonczymy poza medalem

  • Kolos profesor

    Niech odwołają drugą serię , błagam...

  • zloty_medalista weteran

    Kurczę, to mi przypomina legendarny konkurs w w Villach w 2001, pierwsze podium drużynowe

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Błagam o takie skoki

    Wszystkich w 2 serii
    I medal :)

  • Snickers96 doświadczony

    Jak nasze baby zobaczą 3 miejsce po 1 serii to jak teraz Rajda na belce usiądzie to skoczy 60 metrów

  • jma profesor
    Jak się bawić to na całego

    Idziemy po medal :)))

  • Matthias88 doświadczony

    No to czas odwołać drugą serię :)

  • Dama_Karmelowa profesor

    Oh my God, to się nie dzieje :O

  • dervish profesor
    co tu sie dzieje? !!!

    3 miejsce po 1 serii ???

  • xzcvvy weteran

    Podium po 1 serii :ooo

  • Kolos profesor

    Polska trzecia po 1 serii!!!!

  • JanekSport weteran

    Polacy na podium po pierwszej serii :D Cuda na kiju :D

  • bronixx stały bywalec

    Hahahahahah 3 miejsce

  • zvc profesor

    Teraz widac ile wart byl skok Stocha

  • kate28 bywalec
    @Krajsny @Krajsny

    Ocenianie skoków to ostatnio tragedia. Kolejny szef po Hoferze powinien się tym zająć.

  • Lepistoe bywalec

    Powiem tak - wygląda to znakomicie :) żeby tylko powtórzyc dobre skoki w finale i bedzie super :)

  • Stoszek profesor

    3 miejsce?

  • kondzius21 bywalec
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    I co słabo Kamil? Xd

  • xzcvvy weteran

    Noty dla Stocha xdxdxd

    Ślepe jury

  • Snickers96 doświadczony

    ale pech do wiatru, tragedia... dobrze że 100 metrów uleciał a nie jak wczoraj w 1 serii z +12

  • pawelf1 profesor
    Noty za styl ....

    to skandal ....skok Stocha wzorcowy a noty niskie .......

  • bronixx stały bywalec

    Niesamowite, jesteśmy przed Norwegia...

  • koonrath bywalec

    noty dla Kamila to żart

  • Stoszek profesor

    Stoch fantastyczny skok wtakich warunkach

  • Krajsny stały bywalec
    3x17.5

    Oglądałem inny skok Kamila niż jury?

  • zloty_medalista weteran

    No, do Norwegii też ładnie odrobimy

  • anonim

    Już dziewczyny tak nie dostają jak kiedyś. Pamiętam że kiedyś Polska była ostatnia w mixed w Pś

  • JanekSport weteran

    No to oby się utrzymało te 0,6 m/s w plecy.

  • Major_Kuprich profesor
    Jak zwykle Kamil

    Gorzej od Klimova - medalu nie będzie.

  • zloty_medalista weteran

    No i co, piąte miejsce jest jak najbardziej możliwe.

  • Achi doświadczony

    Ale trafił z warunkami :/

  • Stoszek profesor

    Stoch jakie zwalone warunki

  • Snickers96 doświadczony

    +6 za wiatr, nieźle nas wycięli XD

  • icemen123 bywalec
    -

    Nie no,patrząc na wiek Polek i na to jak skaczą to mogą w przyszłości coś wygrywać.Zapasu jest dużo

  • Stoszek profesor

    Wiatr na Stocha sięodkreca

  • WojciechPepe bywalec

    Ciekaw jestem czy Niemców stać na Golden medale, Austria nieźle się prezentuje

  • kate28 bywalec
    @anonim @PolskaPolska

    Według mnie jest duży potencjał, tylko trenerzy muszą popracować nad ustabilizowaniem techniki dziewczyn. Wtedy będą dobre wyniki

  • Stoszek profesor

    Stoch nie ma te -4 I bedzie dovrze

  • anonim
    By the way

    Nasze dziewczyny to we wszystkich skokach pokazują taką pokrętną technikę? Na progu to mi wyglądało na około 80 metrów, Kinga mocno zadarłem prawą nartę, a Kamilę rozhuśtało nad bulą. One tak regularnie? Bo jeśli tak, to w sumie nie wiem co o tym myśleć. Czy negatywnie, że wciąż mają tak słabą technikę, czy pozytywnie, że jest jeszcze spory zapas i możliwości do poprawy ;)

  • anonim

    Szkoda ze Kanada nie wystawiła drużyny i Chiny..

  • Snickers96 doświadczony

    Kurde Kamila by 5 metrów dalej skoczyła, Kamil dowalił w ostatniej grupie i by 3 miejsce mogło być XD

  • anonim

    Kubacki pewnie zawsze był mocnym zawodnikiem tylko czesto znosiło go na jedną stronę i 10m stracił po skosie hahaha

  • kate28 bywalec
    Tkaczenko

    Tkaczenko całkiem ładnie, szkoda, że nie zakwalifikował się do konkursu, mógłby zająć całkiem wysokie miejsce w tej wczorajszej loterii

  • Major_Kuprich profesor
    Zobaczymy czy Kamil

    Po raz kolejny skoczy słabiej w konkursie drużynowym.

  • Kolos profesor
    @FankaPilcha @fankapilcha

    Niech ma jaki chce, ważna że odlatuje z tego całkiem daleko :)

  • dervish profesor

    Norwegia odjechała, o dziwo Japonia w zasięgu, a nawet Słowenia ale Kamil musiałby dostosować się poziomem do Dawida.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Nie no

    O 4 możemy powalczyć, ale to i tak kwestoa cudu

  • alo profesor

    Kamil kontra Ryoyu i Prevc

  • SebaSzczesny profesor

    Szkoda że tak Norwegia uciekła i 20 pkt starty do podium jest

  • Xander1 profesor

    Karpiel skoczyła całkiem dobrze, patrząc na to co zrobiła Takanashi.

  • Złoty Orzeł profesor

    Takanashi podąża śladem Schilerenzauera? Dominacja przez parę lat a potem słabiutko?

  • JanekSport weteran

    Ale zepsuła Takanashi. Niewiele lepsza od Karpiel.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @JanekSport @JanekSport

    I prawie na poziomie Takanashi:)

  • zloty_medalista weteran

    haha, Takanashi bliżej niż Karpiel

  • Kolos profesor

    Karpiel jak na warunki które miała , skoczyła dobrze. Takanashi skoczyła nawet słabiej od Karpiel :)

  • anonim

    Seyfarth do Niemki nie podobna :D

  • Stoszek profesor

    Takanashi jak zwaliła...

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @zloty_medalista @zloty_medalista

    Szkoda, że nie wyskoczyła normalnie i szkoda, że nie miała wiatru z przodu, by skoczyć te 98 m

  • alo profesor
    @Xarkes @Xarkes

    Jak zwykle madry wtedy jak gorzej poszlo. Gdzie byl po skoku Kubackiego?

  • FankaPilcha stały bywalec

    Karpiel to ma chyba jakiś własny styl latania, bo to na pewno nie jest V, narty prowadzi całkiem równolegle i jakoś nienaturalnie je rozchyla w boki.

  • kobi początkujący
    -

    Ale i tak nie jest źle . Kamil może odrobić z nawiązką do Słowenii.

  • Maximus bywalec
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    Widzę że dzisiaj masz huśtawkę emocjonalną:)

  • zloty_medalista weteran

    Karpiel i tak nie najgorzej, jak na lot bokiem. Realnie możemy być przed Słowenią po pierwszej serii.

  • alo profesor

    Kamila za bardzo chciala. Jak skonczymy na 6 bedzie ok. Ale warunki sie zdupily

  • Stoszek profesor

    Lundby na progu niczym Stoch

  • dervish profesor
    Lundby

    zrobiła swoje :(

  • Xarkes początkujący
    Major

    w koncu powrócił

  • zimowy_komentator profesor
    @zimowy_komentator @LIVERPOOL

    Ale pamiętajmy, że Eisenbichler jest mistrzem świata ze skoczni dużej ! A konkurs rozgrywany jest na skoczni normalnej, a tu Dawid jest mistrzem.

    PS. Kamila trochę zepsuła, i ten jej styl pozostawia wiele do życzenia.

  • Snickers96 doświadczony

    no niestety źle wyszła z progu, przekrzywiło ją, w próbnej skoczył 95,5 :(

  • jma profesor
    Kamila -trochę pech do warunków

    Ale przed skokiem Stocha jesteśmy przed Rosją. Jest git.

  • JanekSport weteran

    Karpiel 7 metrów bliżej od Kriżnar. W serii próbnej było 10 metrów bliżej. Nie tak źle :D

  • Major_Kuprich profesor
    Dramat

    A można było wystawić Pałasz lub Szwab.

  • SebaSzczesny profesor

    Leciała bokiem. Szkoda że zepsuła ten skok

  • sosik333 doświadczony

    Karpiel skok zepsuła a Szczęsny bajdurzy o plusach :x

  • Tomek88 profesor

    Karpiel średni mogłoby być 5 metrów dalej

  • dervish profesor
    @anonim @PolskaPolska

    a co nie pasi? Czy nasze skoczkinie nie są dziewczynami? Gdyby uzył okreslenia dziewczeta to by mogło byc troche niestosowne ale dziewczyny??? Nie widzę w tym niczego nagannego.

  • Oczy Aignera profesor
    @sensowny @Raptor202

    On bardzo dobrze latał tylko w Oberstdorfie i Vikersund. Karierę zakończył z nieprofesjonalnego powodu - nie chciało mu się trzymać diety.

  • zimowy_komentator profesor
    @zimowy_komentator @mario0993

    Prawdziwy dżentelmen nie robi żadnych robótek przed zachodem słońca :)

  • Snickers96 doświadczony

    nie ma wiatru w ogole, oby kamila sobie jakoś poradziła

  • JanekSport weteran

    Kurde w plecy zaczyna wiać...

  • zimowy_komentator profesor
    @skokowy123 @Skokowy123

    Przecież dla niego ten konkurs to jak trening. Wiadomo, że tu będzie nokautował wszystkich.

  • anonim

    Ciekawe czy Daniele, Tajner nazwie dziewczynką?

  • jaca266 początkujący
    @Achi @Achi

    Chyba jesteś śmieszny tym porównaniem. Musi od razu kamerzysta odepchnąć ? Co to ma być za zachowanie. FIS powinno się temu przyjrzeć. A jak on wygra do kamery jadę od razu drze. Powinienem karę dostać.

  • zimowy_komentator profesor
    @anonim @PolskaPolska

    o "dziewczynkach"... no w sumie dla niego to dziewczynki :)

  • SebaSzczesny profesor

    Na medal nie ma szans nie łudźcie się. Japonia czy Norwegia są za mocni. 5 miejsce to maks na dziś

  • Major_Kuprich profesor
    @Major_Kuprich @Sprawdzmyto

    Póki co brązowy.

  • anonim
    Za pierwszym razem to śmieszyło

    ale Tajner notorycznie mówi najpierw o dziewczętach, a chwilę później już o mężczyznach. Ale obciach, słoma w butach ...

  • Sprawdzmyto początkujący
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    jaki medal?

  • Lepistoe bywalec

    No, jak utrzymamy to miejsce to będzie niewątpliwy sukces, oby tak się stało.

  • dervish profesor
    2 seria

    Dawid zrobił różnicę w porównaniu z treningiem. Zaczyna nam poważnie zagrażać 6 miejsce :D, A jak się Kamil dopasuje do Dawida i obaj otrzymają formę w drugiej serii to nawet 5. :)

  • JanekSport weteran

    No jak Karpiel skoczy około 100 metrów to będzie masakra :D

  • alo profesor
    @Stoszek @Stoszek

    Dziwny jest. Evensen takiemu nie powie ze brak szacunku okazal

  • Achi doświadczony
    @Achi @cavalierjan19

    Niezadowolony może być ale niech się wyżywa na czym innym a nie na kamerzyście....

  • LIVERPOOL profesor
    @zimowy_komentator @zimowy_komentator

    Ten drugi mistrz świata przykrył blask pierwszego.

  • Stoszek profesor

    Kamila dawaj ponad 100!

  • Major_Kuprich profesor
    Od Karpiel zależy

    Czy pozostaniemy w grze o medal.

  • anonim
    @anonim @bigoszmakiem

    O rzeczywiscie myślałem że to 90 bo długi odjazd tam jest i można latać daleko ale rzeczywiście punkt k wysoko jest patrząc od dolnego ujęcia kamery. Dzieki za info.

  • zimowy_komentator profesor
    Wściekła Ajzenbiśla

    Trzeba się strzec :)

  • cavalierjan19 profesor
    @Achi @Achi

    Nie może być niezadowolony z mniej udanego skoku?
    Bez przesady, komentarz na poziomie, jak nie gorszy od komentarza Evensena dotyczącego radości Dawida po zdobyciu tytułu Mistrza Świata.

  • xzcvvy weteran

    Co tam niedowiarki? 5 miejsce nie jest możliwe?
    3 ptk straty do 3 Japonii :D

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Liczę na cud

    Podwieje Karpiel i przekroczy 100 m :)

  • Snickers96 doświadczony

    Kamila Karpiel teraz niestety musi przejąć rolę Roberta Mateji hehe

  • SoczekHD bywalec

    Hahaha, cały Eisenbichler. Jest po jego myśli to lata i drze się przez godzinę, a jak skok nie do końca się uda to odrazu cyrkuje waląc w kamere XDD

  • Pitek30 bywalec

    Hahah Biśla juz zmarszczony w kamerę bałzaje:D

  • Stoszek profesor

    Wściekły w kamerę zaj**bałxD

  • JanekSport weteran

    No proszę na razie jest super :D

  • Achi doświadczony

    Wściekła Eisenbiśla.....burak z niego....

  • SebaSzczesny profesor

    Za 2 lata może będą szanse na podum bo kobiety powinny się rozwinąć

  • kobi początkujący
    -

    W tym momencie 3 pkt do medalu . Gdyby nasze dziewczyny skakały po pare metrów dalej.

  • Xellos profesor
    Brawo Kubacki

    Na rowerze pewnie pojeździ. Może jakiś PB na mamucie nawet.

  • Raptor202 profesor
    @sensowny @OczyAignera

    Nie sądzę, że przypadkowy.

  • skijumpingexpert profesor
    Mistrz świata nie z przypadku

    Z 3 rekordem skoczni w tym sezonie.

  • jma profesor
    No to jury chyba troszkę obniży belkę

    dla kolejnej grupy męskiej.

    A wczoraj ktoś chciał dawać medal Jelarowi kosztem Dawida...

  • Tomek88 profesor

    Kurcze gdybyśmy mieli dziewczyny na poziomie 2 dziesiatki pś to moglibyśmy powalczyć o medal

  • Snickers96 doświadczony

    no i takie skoki można oglądać

  • Oczy Aignera profesor
    @sensowny @sensowny

    Przypadkowy rekordzista świata.

  • skokowy123 profesor
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    Taki życzliwy?

  • alo profesor

    Szkoda kurcze moznaby walczyc o medal

  • Achi doświadczony

    Mistrz Świata pokazał kto tu rządzi :D

  • sensowny stały bywalec
    a ten johan cos tam eversen

    gadał ze to mistrz przypadkowy xD

  • zloty_medalista weteran

    Kubacki :)

  • skokowy123 profesor

    Kubacki potwierdza tylko, że zasłużył na tytuł MŚ

  • bronixx stały bywalec

    Brawo Dawid!!!!

  • anonim
    @dervish @dervish

    A może jednak te 6 grozi :)

  • SebaSzczesny profesor
    PO ZŁOTO PO MEDAL !!!

    Dla nas Dla wszystkich !!!

  • sosik333 doświadczony

    Tak skacze Mistrz Świata

  • Toyminator profesor
    -

    Ale podmuch wiatru zrobił swoje :D

  • Tomek88 profesor

    Myślę, że stać nas na 5 miejsce

  • Major_Kuprich profesor
    Walczymy o medal

    Brawo Dawid zawsze w Ciebie wierzyłem.

  • JanekSport weteran

    Wow :D On już jest nakręcony :D

  • dervish profesor
    Kubacki

    Tak lata mistrz swiata :)

  • Stoszek profesor

    Ja pier Kubacki co za skok

  • Snickers96 doświadczony

    super wykorzystał warunki dawid

  • Tomek88 profesor

    Kubacki genialnie

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Kubacki

    Potwierdza, że bie jest MŚ z przypadku

  • Raptor202 profesor

    "Czesi przegrywają o 10 punktów z Czechami" ~Sebastian Szczęsny

  • anonim

    Jak na Wasiljewa'' telemark'zrobił ładny..

  • Major_Kuprich profesor
    Bardzo ładne lądowanie

    Vassiliewa

  • JanekSport weteran

    Vassiliev niespodziewanie daleko...

  • alo profesor

    Vassiliev odskoczyl troche

  • Snickers96 doświadczony

    vassiliev fart -7,7

  • Lizakowaty stały bywalec

    Szczęsny przy Julii Kykkaenen powie, że jej ulubionym skoczkiem jest Harri Olli. Zobaczycie :D

  • bigoszmakiem doświadczony
    @anonim @Joker

    Druga to K68...

  • tamianka początkujący

    o, ale w konkursie nie dodają tych 50 punktów za różnicę belek

  • bigoszmakiem doświadczony
    @Xellos @Xellos

    Ciekawe czy też tak do tej swojej mówi:)

  • anonim

    Jaki mądry zaprojektował k90 i k99 w jednym miejscu?

  • Xellos profesor
    Tajner w formie

    "między dziewczynkami a mężczyznami"

  • alo profesor

    Ciekawe ile by skoczyl taki Muminov z belki 18?

  • dervish profesor
    1 skok

    Jest dobrze. Miejsce w top 8 niezagrożone. 6 tez nam raczej nie grozi.

  • anonim
    To się rzadko zdarza

    Kazachowie na prowadzeniu po drugiej turze

  • Xander1 profesor

    Kinga naprawdę fajnie się spisała. Miała słabszy wiatr, ale sobie poradziła. Strata do Rosjan nie za duza i Kubacki po następnej grupie powinien wyprowadzić Polaków na szóste miejsce.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @jma @jma

    Ale skąd to wiesz? A może by z kobiecej belki w lesie skoczył 105m.

  • SebaSzczesny profesor

    Kurde gdyby Rajda miał te -6 to by mogła tu skoczyć z 96 metrów i bylibysmy wyzej. Co za pech już na początku dla Polaków

  • jma profesor
    @jma @bigoszmakiem

    Człowieku. Skoczył z męskiej belki 79m jakby mu podnieśli belkę do kobiecej to skoczyłby z 98 i byłby 10-ty wśród kobiet. Tak przynajmniej wynika z przeliczników. Czego Ty jeszcze nie rozumiesz.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @bigoszmakiem @Raptor202

    2-3 km/h przy 9 belkach to prawie nic.

  • Sprawdzmyto początkujący

    Pinkelnig żeński wersja Eisenbichlera

  • Raptor202 profesor
    @bigoszmakiem @bigoszmakiem

    Różnicę 3 km/h nazywasz zbliżoną prędkością?

  • Major_Kuprich profesor
    Mamy znacznie mocniejszych mężczyzn

    I trochę słabsze kobiety

    Tajner w formie ._.

  • bigoszmakiem doświadczony

    Zwróccie uwagę - panie skaczą 8-9 belek wyżej, a prędkości z facetami zbliżone. Ale @pavel może się wypowie kultowym "waga nie ma znaczenia na prędkość".

  • JanekSport weteran

    Dobrze Kinga. I jeszcze wiatr był słabszy. Brawo :D

  • SebaSzczesny profesor

    Dobrze Rajda ! Szkoda tylko że miała fatalne warunki ! tylko - 2,7pkt gdzie inne miały po -8 i -10

    Pech do wiatru ale skok bardzo dobry

  • zvc profesor
    Rajda niezle z tym wiatrem

    Nie stracila tak duzo jak by mozna sie bylo spodziewac.

  • jma profesor
    Kinga skoczyła swoje

    Jest dobrze.

  • Snickers96 doświadczony

    Dobrze o 6 metrów dalej niż w próbnej!

  • mario0993 stały bywalec
    @zimowy_komentator @zimowy_komentator

    Ty też lepiej ręce trzymaj w górze. No chyba, że już robótka skończona...

  • bigoszmakiem doświadczony
    @jma @jma

    Ale w konkursie pań, dlaczego on miały skakać 8-9 belek niżej?b

  • jma profesor
    @jma @bigoszmakiem

    No przecież lista uwzględnia belki i Farkas czy Muminow z kobietami wygrali, a Pacurar, który skoczył z "męskiej" belki 79m raczej nie pobiłby najlepszych pań.

  • bigoszmakiem doświadczony

    @paveolek mo0derator wszystko co dla ni9ego niewygodne w sekundę usuwa. Co za gość.

  • mario0993 stały bywalec

    Szybkie pytanie. Jak sądzicie, czy Polo Tajner komentowałby dzisiaj, gdyby wczoraj żadnych medali nie było, czy raczej siedziałby teraz schowany?

  • Xander1 profesor

    Fajnie jakby udało się wywalczyć szóste miejsce, ale będzie o to ciężko. Nie czaję czemu co niektórzy tu mówią o piątym miejscu, przecież na to nie ma najmniejszych szans.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @Pavel @pavel

    Chyba masz już majaki, śledząc wszystkie moje wpisy i ten żenujący tekst, że zawsze "Polacy słabo". Jak skacząsłabo, to @pavelku pisz że świetnie. Masakra. A lewo to prawo, tak też pisz.

  • Lizakowaty stały bywalec

    I jedna i druga stacja się dzisiaj popisała z komentatorami...

  • zimowy_komentator profesor
    Fajne te Rosjanki

    Kurczę jak tu się skupić na skokach ? xd

    A Polki też niczego sobie - prawie zawału dostałem jak rozchyliły bluzki :) Stoch i Kubacki już je zaczęli obmacywać, no łapy przy sobie panowie ! proszę się skupić na skokach :D:D

  • Złoty Orzeł profesor

    2m/s pod narty i 18 belka XD

  • Pavel profesor
    @dervish

    Myślę, że 6 miejsce jest w zasięgu, wyżej będzie ciężko. Norwegowie skoczyli słabo, raczej w konkursie będzie lepiej.

  • JanekSport weteran

    Fajne te prezentacje drużyn :D

  • Ryszard_ stały bywalec

    Najgorsza para komentatorów jaka może być - beznadziejny Szczęsny i bajkoopowiadacz Tajner. Na Eurosporcie niestety nie lepiej.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @Pavel @pavel

    Moderatorku, czemu tego nie usuwasz, a mój kulturalny tekst odpowiedzi zniknął? Hipokryzja na poziomie Mount Everestu.

  • Pavel profesor
    @bigoszmakiem

    Jakbyś napisał coś mądrego to bym się do tego odniósł merytorycznie, ale jedyne co cię wyróżnia od przypadkowych wpisów typu "Polacy słabo" to mnóstwo różnych kont. Niestety to definiuje twoją obecność tu i do tego się odnoszę :)

  • bigoszmakiem doświadczony
    @jma @jma

    W zawodach kobiet byłby pierwszy (8-9 belek wyżej).

  • Achi doświadczony
    @Tomas17 @zimowy_komentator

    Chyba nie załapałeś o co mi chodziło.... :P

  • Achi doświadczony
    @Henning @Henning

    A weź....szkoda komentować tych marzycieli :p

  • jma profesor
    Pacurar

    Taki lekki wstyd. W zawodach dla kobiet byłby dziesiąty :)

  • dervish profesor
    @Pavel @pavel

    Napisalem zgadzam sie ale z mała poprawką, kazde miejsce w top 7 a nie w top 8 bo jednak przewaga nad 8 miejscem wydaje sie kolosalna i raczej niemożliwe abysmy w konkursie przegrali z Italia lub Czechami :)

  • Henning stały bywalec
    @Henning @Achi

    Wiadomo, ja tu bardziej mówię do tych, co już widzą walkę z Norwegią i wyżej ;)

  • bigoszmakiem doświadczony
    @Pavel @pavel

    A ten dalej o jednym, ale cię to musi boleć:))). W każdym po.ście, zawsze durnoty nie na temat, tylko o kontach. Ubaw po pachy.

  • Pavel profesor
    @dervish

    Ósemka to stypendium ministerialne, dla dziewczyn to spory plus i gwarancja dalszego skakania. Dobrze, że wystawiliśmy mikst.

  • zimowy_komentator profesor
    @Tomas17 @Achi

    Apollo nie pierwszy raz komentuje, nie wiem skąd zdziwienie... Kiedyś nawet Kamil Stoch komentował konkurs PŚ :)

  • Homeomorfismus doświadczony

    Jak ustalana jest kolejność drużyn startujących w mikście?

  • Achi doświadczony

    W mojej opinii jak skończą w 8 to będzie ok, jak 6 to super bo to jest aktualnie nasze miejsce w "szeregu" , wszystko powyżej byłoby cudem i rewelacją jednocześnie :)

  • Khazu stały bywalec
    @Tomas17 @Tomas17

    Kurde powiedz, że to jakiś żart :D

  • dervish profesor
    @Pavel @pavel

    Zgadzam się.
    Zwłaszcza, ze obecne 6 miejsce w próbnej zajęliśmy po bardzo dobrych skokach Stocha i Kubackiego. Tak że u mężczyzn to już praktycznie rezerw nie mieliśmy.

  • zimowy_komentator profesor
    @Tomas17 @Tomas17

    Ziemiec liczy na zwycięstwo. Niech mnie ktoś uszczypnie XD

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Maximus @zxcvbnm_9999

    Lądują

  • Achi doświadczony
    @Tomas17 @Tomas17

    Apollo w kabinie komentatorskiej?! Houston...mamy problem :p

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Maximus @Maximus

    To jest najbardziej denerwujące. Kto widział ich skoki ten wie, że ładują normalnym telemarkiem i powinno by się min 17,5, ale liczy się odległość i nazwisko.

  • Tomas17 stały bywalec
    Komentarz

    Apollo w kabinie komentatorskiej :D :D :D

  • Maximus bywalec
    @Maximus @Maximus

    *noty

  • Pavel profesor

    Moim zdaniem każde miejsce w 8 będzie pozytywne.

  • Styrian weteran

    @Malyszomaniak : dokladnie tak ! Prawie "wiecznosc" , ale oplacalo sie napewno .
    Pozdrawiam :-)

  • Maximus bywalec

    Nasze dziewczyny dostaną nory po 15/14,5 i nawet 6 miejsca może nie być. Spokojnie:)

  • thymiotus bywalec
    @Xarkes @Xarkes

    Major to czarnoksiężnik :) Rzuca zaklęcia żeby nasi lepiej skakali. Ale, ponieważ praktykiem jest raczej pokroju Gargamela to musi rzucać je na na opak aby się udały. ;)

  • dervish profesor
    6 miejsce - dobry wynik

    To jest to na co nas stać. Przy pewnej dozie szczęścia albo błędach rywali możemy pokusić się nawet o 5.

  • xzcvvy weteran
    @GOKU @GOKU

    No i kogo to obchodzi?

  • Stoszek profesor
    @butczan1 @butczan1

    To jest możliwe

  • Achi doświadczony
    @Henning @Henning

    Vassiliev też nie pozostanie dłużny :p

  • zvc profesor
    @Xarkes @Xarkes

    "To je Kurpich. Jego nie ogarniesz."

  • Pietrek03 stały bywalec
    Oby

    Tak będzie:
    1.Austria
    2.Niemcy
    3.Japonia
    4.Słowenia
    5.Polska
    6.Norwegia
    7.Rosja
    8.Włochy
    9.Czechy
    10.Finlandia
    11.Kazachstan
    12.USA
    13.Romunia

  • Pavel profesor
    @bigoszmakiem

    Jak zrobisz jeszcze 15 kont to skoczą dalej, gwarantowane, do dzieła.

  • butczan1 weteran

    Gdyby Rajda skoczyla tyle co Karpiel a Kubacki 2,5 metra dalej to w próbnej było by 4 miejsce z niewielką strata do medalu!

  • Skoczek3211 weteran
    @lukas943 @lukas943

    No jakby się przyłożył w drugim skoku to by je miał.

  • Henning stały bywalec

    Ludzie obudźcie się, nie zapominajcie o notach za styl, za które nasze panie stracą w czterech skokach około 30pkt...

  • tomek20 weteran

    Niektórzy chyba dzisiaj mają pierwszą w życiu styczność ze skokami kobiet. Sukcesem jest już to, że w ogóle tu startujemy.

  • Karp profesor
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    Bo inni są lepsi?

  • Pietrek03 stały bywalec
    5 MIEJSCE

    Jest szansa na 5 miejsce Polaków przy lepszym skoki Rajdy i parę metrów dalej Kamili.

  • bartekstrus początkujący
    Max

    5 miejsce biorę w ciemno :)

  • Achi doświadczony
    @Xarkes @Xarkes

    Zaczął brać leki ;)

  • Malyszomaniak profesor
    Skakajki

    Pamiętam te dywagacje Skoczkinie czy Skakajki i pamiętam Wolne Towarzystwo Wspierania Skakajek


    https://www.skijumping.pl/wiadomosci/5918/I-nikomu-nie-wolno-odbierac-marzen/

    RADOŚĆ po tylu latach 13 lat czekałem

  • Dama_Karmelowa profesor

    I niech mi ktoś jeszcze raz powie, że Dawid nie zasłużył na tytuł.

    Jakbyśmy powtórzyli miejsce z próbnej w konkursie to będę bardzo zadowolona.

  • bigoszmakiem doświadczony
    @pawel96 @pawel96

    Świetne? Mamy mistrza świata i w-ce mistrza swiata w składzie i 6. miejsce ma być dobre? To jest dramat, jak skaczą te dziewczynki psując wszystko.

  • Toyminator profesor
    -

    Gdybyśmy mieli najlepsze skoki Rajdy, to te 5 miejsce byłoby w zasięgu . Do podium nam jeszcze brakuje, przez dziewczyny. Ale kiedyś. Zobaczymy.

  • Xarkes początkujący
    Major

    wytłumaczcie mi nawrócił sie czy co jeszcze nie tak dawno największy troll a teraz kibic roku??

  • Achi doświadczony

    Kamila i Kinga.....Polska na was liczy! Powodzenia :)

  • rmateja bywalec

    Oby tak w konkursie.6 miejsce byloby ok.

  • koonrath bywalec

    może powalczymy o 5 miejsce

  • pawel96 profesor

    I inna szansa na epokowe wydarzenie - Kazachstan ma szansę nie skończyć na ostatnim miejscu! Pierwszy raz od paru ładnych lat.

  • lukas943 stały bywalec
    Kamil zasłużył tutaj na to złoto

    Skakał znakomicie, w każdym treningu i wydaje mi się, że na ten moment jest lepszy od Kubackiego. Wielka szkoda. Co do mixa Rajda musi skoczyć te 90m, Karpiel 95m a mistrzowie zrobią swoje

  • alo profesor

    I teraz DSQ kogoś z Japonii Norwegii i Słowenii i medal :-)

  • GOKU bywalec

    Dobrze że Stoch nie wygrał wczoraj, wolę Dawida

  • pawel96 profesor

    Szkoda, że Rajda nie jest na poziomie Karpiel, bo jeszcze zakręcilibyśmy się koło podium, haha :D

    A tak trzymam kciuki za (i tak świetne) szóste miejsce ^^

  • Obiektywny01 stały bywalec

    To co lecimy po Top 3?!

  • Major_Kuprich profesor
    Wczoraj się udało

    Dlaczego nie miałoby się udać dzisiaj?

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl