Raw Air w Lillehammer: Trening dla R. Kobayashiego i Johanssona, Stoch w czołówce

  • 2019-03-11 17:20

Ryoyu Kobayashi był najlepszy w pierwszej serii treningowej przed prologiem do wtorkowego konkursu Raw Air w Lillehammer (HS140). Zdobywca Kryształowej Kuli oddał skok na odległość 140 metrów. W drugiej rundzie górą był Norweg Robert Johansson (131,5 m). Odpowiednio czwarty i trzeci był Kamil Stoch (125,5 m i 132 m).

W pierwszym treningu najdalej poszybowali Ryoyu Kobayashi oraz Johann Andre Forfang, którzy zajęli dwie czołowe lokaty po próbach na 140 metr. Trzeci był Timi Zajc (132,5 m), zaś czwarty - Kamil Stoch (125,5 m) ex aequo z Robertem Johanssonem (127,5 m).

Na kolejnych pozycjach sklasyfikowani zostali Manuel Fettner (130,5 m), Stefan Kraft (125 m), Peter Prevc (129 m) i Killian Peier (130 m). Czołową dziesiątkę zamknął Philipp Aschenwald (124 m).

Jakub Wolny po skoku na odległość 122,5 metra zajął piętnastą lokatę. Dwudziesty drugi był Stefan Hula (124,5 m), trzydziesty pierwszy Dawid Kubacki (117,5 m), czterdziesty Piotr Żyła (112 m), natomiast pięćdziesiąty siódmy - Paweł Wąsek (104 m).

Pierwszy trening rozegrano z 9., 7., 6. i 5. belki startowej.

W drugiej rundzie treningowej górą był lider Raw Air, Robert Johansson. Norweg uzyskał 131,5 metra i uzyskał wyższą notę punktową od Stefana Krafta (132 m) i Kamila Stocha (132 m). Czwarte i piąte lokaty zajęli bracia Kobayashi, Junshiro (137 m) i Ryoyu (131 m).

Czołową dziesiątkę serii uzupełnili Jewgienij Klimow (134 m), bracia Peter (135 m) i Domen (133 m) Prevc, Marius Lindvik (135 m) oraz Yukiya Sato (131 m).

Na siedemnastej pozycji rundę zakończył Piotr Żyła (122,5 m). Dwudziesty trzeci był Dawid Kubacki (119 m), trzydziesty piąty Stefan Hula (122 m), trzydziesty dziewiąty Jakub Wolny (114,5 m), a czterdziesty drugi - Paweł Wąsek (123 m).

Rundę przeprowadzono z 9., 8., 7. i 6. platformy.

Początek prologu o 17:30. Transmisję przeprowadzi Eurosport 1.

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE FIS >>

lub relacji Berkutschi >>

Wyniki I treningu Raw Air w Lillehammer (HS140); 11.03.2019
lp.nrimię i nazwiskokrajpktodl.belkakm/hkomp.nota
1 73 KOBAYASHI Ryoyu 140.0 6 88.2 -11.8 98.2
2 67 FORFANG Johann Andre 140.0 7 89.4 -12.5 91.6
3 65 ZAJC Timi 132.5 7 88.2 -11.3 79.3
4 72 STOCH Kamil 126.5 6 87.9 -9.2 76.5
4 68 JOHANSSON Robert 127.5 6 88.6 -11.0 76.5
6 45 FETTNER Manuel 130.5 7 88.6 -11.6 75.4
7 71 KRAFT Stefan 125.0 6 88.1 -7.8 75.2
8 42 PREVC Peter 129.0 7 88.4 -9.9 74.4
9 58 PEIER Killian 130.0 7 88.8 -13.4 72.7
10 50 ASCHENWALD Philipp 124.0 7 88.7 -2.8 72.5
11 54 AALTO Antti 127.0 7 88.9 -9.1 71.6
12 14 TKACHENKO Sergey 132.5 7 88.1 -21.2 69.4
13 28 VASSILIEV Dmitriy 122.5 5 87.3 -15.9 68.5
14 20 MARKENG Thomas Aasen 121.5 5 87.9 -14.2 68.4
15 51 WOLNY Jakub 122.5 7 88.6 -4.4 68.2
16 35 POLASEK Viktor 127.5 7 88.3 -14.0 67.6
17 59 HUBER Daniel 126.0 7 88.4 -11.6 67.3
18 33 PEDERSEN Robin 125.0 7 88.9 -10.2 66.9
19 52 KOBAYASHI Junshiro 124.0 7 88.5 -8.6 66.7
19 32 LINDVIK Marius 125.0 7 88.7 -10.4 66.7
21 60 GRANERUD Halvor Egner 128.5 7 88.8 -17.4 66.0
22 38 HULA Stefan 124.5 7 88.7 -11.1 65.1
23 37 SCHMID Constantin 121.0 7 89.1 -5.0 64.9
24 56 PREVC Domen 125.5 7 88.5 -13.4 64.6
25 46 SEMENIC Anze 127.0 7 88.7 -16.7 64.0
26 41 FANNEMEL Anders 123.5 7 88.8 -11.2 63.2
27 66 EISENBICHLER Markus 121.5 7 89.2 -8.3 62.5
28 43 ITO Daiki 124.0 7 88.3 -13.5 61.8
28 25 BOYD-CLOWES Mackenzie 118.5 5 87.3 -15.4 61.8
30 47 HAYBOECK Michael 122.5 7 88.8 -11.4 61.2
31 69 KUBACKI Dawid 117.5 6 88.7 -8.5 61.0
31 36 HOERL Jan 124.0 7 88.3 -14.3 61.0
33 63 LEYHE Stephan 120.5 7 89.3 -9.2 59.8
34 12 NAZAROV Mikhail 124.0 7 87.9 -16.2 59.1
35 3 AUNE Joakim 120.0 7 88.7 -9.2 58.9
36 62 KOUDELKA Roman 119.5 7 88.3 -10.8 56.4
37 49 AMMANN Simon 117.5 7 88.3 -7.8 55.8
38 26 PASCHKE Pius 115.0 5 87.1 -15.2 55.7
39 1 WESTERHEIM Oscar P 129.5 9 89.5 -16.8 54.9
40 70 ZYLA Piotr 112.0 6 88.2 -5.2 54.4
41 64 GEIGER Karl 117.5 7 89.1 -10.3 53.3
42 53 STJERNEN Andreas 118.5 7 89.4 -12.5 52.9
42 2 MYHREN Mats Bjerke 120.5 7 88.3 -16.1 52.9
44 44 ZOGRAFSKI Vladimir 119.0 7 87.8 -14.2 52.1
45 34 AIGNER Clemens 118.5 7 88.5 -13.7 51.7
46 29 JELAR Ziga 108.0 5 87.7 -6.8 51.5
47 39 NAKAMURA Naoki 116.5 7 88.7 -10.8 51.0
48 57 WELLINGER Andreas 117.5 7 89.0 -12.7 50.9
49 7 EGLOFF Luca 116.5 7 89.0 -11.0 50.8
50 23 INSAM Alex 106.5 5 87.3 -4.9 50.7
51 18 MAATTA Jarkko 109.0 5 87.5 -13.4 46.7
52 15 COLLOREDO Sebastian 108.5 5 87.6 -12.8 46.4
53 22 NOUSIAINEN Eetu 106.0 5 87.3 -8.8 45.9
54 31 HAMANN Martin 107.0 5 87.9 -10.7 45.8
55 48 LANISEK Anze 112.0 7 88.0 -9.3 44.4
56 5 VILLUMSTAD Fredrik 111.0 7 87.9 -9.6 42.3
57 21 WASEK Pawel 104.0 5 87.2 -8.9 42.2
58 19 ALAMOMMO Andreas 101.5 5 87.5 -11.1 35.5
59 27 AIGRO Artti 102.5 5 86.1 -15.0 33.4
60 10 NOMME Martti 109.0 7 87.9 -15.1 33.2
61 30 BICKNER Kevin 97.0 5 87.8 -7.9 30.6
62 11 LEAROYD Jonathan 100.0 6 88.2 -8.6 29.4
63 4 BUSKUM Andreas Granerud 103.0 7 88.0 -13.2 24.3
64 17 SCHULER Andreas 95.0 5 87.5 -10.7 24.2
65 6 LARSON Casey 99.5 7 88.1 -9.9 21.3
66 24 KOZISEK Cestmir 96.5 5 87.2 -16.6 21.0
67 8 SERGEEV Maksim 102.0 7 88.2 -19.5 16.2
68 9 MUMINOV Sabirzhan 94.5 7 88.3 -21.7 0.5
69 16 URLAUB Andrew 78.0 5 87.6 -13.9 0.0
69 13 SOUKUP Matthew 88.0 7 88.5 -12.2 0.0
40 KASAI Noriaki DNS
55 SATO Yukiya DNS
61 KLIMOV Evgeniy DNS

Wyniki II treningu Raw Air w Lillehammer (HS140); 11.03.2019
lp.nrimię i nazwiskokrajodl.belkakm/hkomp.nota
1 68 JOHANSSON Robert 131.5 6 88.9 -3.3 91.4
2 71 KRAFT Stefan 132.0 6 88.3 -7.3 88.3
3 72 STOCH Kamil 132.0 6 87.8 -8.8 86.8
4 52 KOBAYASHI Junshiro 137.0 7 88.1 -14.2 84.5
5 73 KOBAYASHI Ryoyu 131.0 6 88.1 -11.3 82.5
6 61 KLIMOV Evgeniy 134.0 7 89.0 -16.6 76.7
7 42 PREVC Peter 135.0 8 89.1 -11.0 76.5
8 56 PREVC Domen 133.0 7 88.5 -15.7 75.8
9 32 LINDVIK Marius 135.0 8 89.1 -11.8 75.7
10 55 SATO Yukiya 131.0 7 88.1 -12.6 75.3
11 53 STJERNEN Andreas 131.0 7 88.9 -13.2 74.7
12 66 EISENBICHLER Markus 123.5 6 88.6 -6.7 73.6
13 48 LANISEK Anze 127.0 7 88.5 -8.7 72.0
14 58 PEIER Killian 131.5 7 88.8 -17.5 71.3
14 40 KASAI Noriaki 132.5 8 89.1 -11.7 71.3
16 25 BOYD-CLOWES Mackenzie 138.0 9 89.8 -16.2 70.8
17 70 ZYLA Piotr 122.5 6 88.2 -7.8 70.7
18 33 PEDERSEN Robin 125.0 8 89.5 -0.3 69.2
19 67 FORFANG Johann Andre 122.5 6 88.7 -9.8 68.7
20 41 FANNEMEL Anders 129.5 8 89.5 -10.4 67.2
21 54 AALTO Antti 124.5 7 88.4 -9.3 66.9
22 59 HUBER Daniel 128.0 7 88.2 -16.1 66.4
23 69 KUBACKI Dawid 119.0 6 88.8 -6.2 66.0
24 60 GRANERUD Halvor Egner 125.5 7 88.4 -13.6 64.4
24 37 SCHMID Constantin 129.5 8 89.3 -13.2 64.4
26 47 HAYBOECK Michael 127.0 7 89.2 -17.1 63.6
27 50 ASCHENWALD Philipp 122.5 7 88.5 -10.3 62.3
28 45 FETTNER Manuel 122.0 7 88.8 -11.2 60.5
29 62 KOUDELKA Roman 124.5 7 88.4 -16.4 59.8
30 35 POLASEK Viktor 125.0 8 88.9 -13.1 56.4
31 28 VASSILIEV Dmitriy 120.0 8 88.9 -5.8 54.7
32 22 NOUSIAINEN Eetu 125.5 9 90.0 -10.2 54.3
33 64 GEIGER Karl 110.5 6 88.3 -3.0 53.9
34 4 BUSKUM Andreas Granerud 125.0 9 89.3 -10.7 52.9
35 38 HULA Stefan 122.0 8 88.7 -11.6 52.5
36 63 LEYHE Stephan 121.0 7 89.2 -17.9 52.0
37 2 MYHREN Mats Bjerke 127.0 9 89.7 -15.5 51.7
38 39 NAKAMURA Naoki 120.5 8 89.1 -10.0 51.4
39 51 WOLNY Jakub 114.5 7 88.1 -7.5 50.7
40 14 TKACHENKO Sergey 123.5 9 89.5 -10.5 50.4
41 3 AUNE Joakim 126.5 9 89.9 -16.2 50.1
42 21 WASEK Pawel 123.0 9 89.8 -10.1 49.9
43 23 INSAM Alex 126.0 9 90.0 -15.7 49.7
44 20 MARKENG Thomas Aasen 121.0 9 90.2 -7.5 48.9
45 29 JELAR Ziga 117.5 8 89.0 -7.5 48.5
46 36 HOERL Jan 120.0 8 88.6 -12.2 48.3
47 15 COLLOREDO Sebastian 118.0 9 89.5 -2.8 48.2
48 65 ZAJC Timi 110.5 6 87.3 -9.1 47.8
49 7 EGLOFF Luca 119.5 9 90.2 -7.3 46.4
50 44 ZOGRAFSKI Vladimir 115.5 7 87.9 -14.2 45.8
51 1 WESTERHEIM Oscar P 119.0 9 89.7 -7.6 45.2
52 12 NAZAROV Mikhail 120.5 9 89.2 -11.3 44.2
53 10 NOMME Martti 122.5 9 89.2 -15.1 44.0
54 24 KOZISEK Cestmir 121.5 9 90.1 -14.2 43.1
55 30 BICKNER Kevin 115.5 8 89.5 -9.6 42.8
56 31 HAMANN Martin 115.0 8 89.1 -9.3 42.2
57 34 AIGNER Clemens 115.5 8 89.1 -10.6 41.8
58 26 PASCHKE Pius 115.0 8 88.6 -11.7 39.8
59 46 SEMENIC Anze 109.5 7 88.9 -10.0 39.2
60 27 AIGRO Artti 113.5 8 88.2 -11.1 37.7
61 17 SCHULER Andreas 118.5 9 89.8 -14.5 37.4
62 43 ITO Daiki 108.0 7 88.6 -10.3 36.2
63 13 SOUKUP Matthew 115.5 9 89.8 -11.3 35.2
64 5 VILLUMSTAD Fredrik 115.0 9 89.3 -10.6 35.0
65 18 MAATTA Jarkko 112.5 9 89.8 -6.9 34.2
66 57 WELLINGER Andreas 101.5 7 88.9 -1.6 33.2
67 6 LARSON Casey 111.5 9 89.4 -10.3 29.0
68 8 SERGEEV Maksim 112.0 9 89.7 -12.5 27.7
69 11 LEAROYD Jonathan 108.5 9 89.8 -7.8 26.1
70 9 MUMINOV Sabirzhan 108.0 9 89.7 -10.4 22.6
71 19 ALAMOMMO Andreas 108.5 9 90.0 -12.1 21.8
72 16 URLAUB Andrew 97.0 9 89.7 -7.0 6.2
49 AMMANN Simon DNS

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (34337) komentarze: (240)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • Karp profesor
    @Maradona @kolos

    A gdzie ja napisalem że "zawsze są nieomylne"?

    Po prostu kłamiesz często i tyle

  • mat1988 bywalec
    @Yeremy91 @xzcvvy

    Zapomniał pomady do wąsów i już skok gorszy.

  • ann81 weteran
    "Bratobójcze" kwalifikacje

    Dziś skokowi bracia zakończyli w kwalifikacjach parami, a młodsi ustąpili starszym. Szacunek musi być.

    Ładne skoki Polaków, zwłaszcza Stefana, Dawida i Piotrka po słabszych treningach. Czekam na jutro, aczkolwiek nie nastawiam się na podium któregokolwiek Polaka. Do tego ewidentnie na razie brakuje naszym błysku.

  • Kolos profesor
    @Maradona @Karp

    Ja nie przekrędzam. To ty twierdzisz że są nieomylne ja uważam że tak w 90% się nie sprawdzają. Dzisiaj to był idealny przykład. Przecież nie wiało aż tak strasznie a lokata skoczka zależała od pomiaru wiatru a nie odległości. Junshiro Kobayashi wygrał przez błąd przelicznika a dokładniej przez jego bardzo dużą niedokładność i losowość.

  • tobiaszko stały bywalec
    @Yeremy91 @Yeremy91

    tak samo jak Johanson , a przeciez Johanson bije Kamila na głowe to jak to mozliwe ze 3 pkt róznicy a odległość taka sama przeciez Robert powinien 10 metrów dalej ?

  • xzcvvy weteran
    @Yeremy91 @mat1988

    Jak tam skoki Johannsona?

  • smiechu stały bywalec
    @Złoty Orzeł @Dama_Karmelowa

    ale po co ty mu odpisujesz przecież on to wie pisze specjalnie takie głupoty szuka zaczepki...

  • tobiaszko stały bywalec
    @Złoty Orzeł @Dama_Karmelowa

    Taki sam jak lider Raw Air

  • polotajner stały bywalec
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    Fatalny to ty jesteś

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    W sumie to wystarcza, żeby się utrzymać w PN

    Ale kurde... Jak tak dalej pójdzie, to Żyła i Kubacki spadną w klasyfikacji PŚ, a Żyła miał walczyć o podium generalki.

  • JonSnow bywalec

    Co to za muzyczka przy klasyfikacjach?

  • Dama_Karmelowa profesor
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    Marny skoczek. Z Kamila Stocha. Trzykrotnego mistrza olimpijskiego.

    Proponuję czytać komentarze przed wysłaniem.

  • Kolos profesor

    No i Junshiro Kobayashi wygrywa kwalifkacje przez błąd przelicznika...

  • mat1988 bywalec
    @Yeremy91 @Yeremy91

    A jak tam miszcz Andi.

  • Karp profesor
    @Maradona @Karp

    Zawsze sie myla*

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Kobayashi & Kobayashi

    Ciekawe czy staną kiedyś razem na podium :D

  • Karp profesor
    @Maradona @kolos

    Ty mowisz ze zawsze sa nieomylne.

    Ja.mowie że nie zawsze mowia prawde. Ale w 85 proc sie sprawdzaja.
    Wiec nie.przekrecaj moich słów

  • zvc profesor

    Kamil ma problem z rotacja, w drugiej fazie lotu brakuje mu predkosci.

  • camdene profesor
    Ryoyu dał bratu zarobić

    nie dość że świetny skoczek to i solidarny.

  • Yeremy91 stały bywalec

    No proszę, tyle samo co Kraft ale z huraganem pod narty. Oto obraz mistrza.

  • Złoty Orzeł profesor

    No i pokazuje że uczeń przerósł "miszcza". Stoch, bierz przykład z młodszego kolegi, bo marny z ciebie skoczek.

  • mat1988 bywalec
    @Yeremy91 @Yeremy91

    Wiesz, że pasujesz do tych genialnych reporterów z TVP.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Ryszard_ @Ryszard_

    Stoch trafił z warunkami. Coś mu to dało?
    Jak nie ma formy, to nic nie wyczarujesz. Polacy zmęczeni i popełniają błędy techniczne. A oni chcą dalej trzymać tego dr. Pertnitscha...

  • skokowy123 profesor

    Nie ma tej mocy Stoch.
    Rok temu by 142 walnął

  • Złoty Orzeł profesor

    O tak, genialny skok, Kraft przewyższa "miszcza" o klasę.

  • Złoty Orzeł profesor
    @Złoty Orzeł @zxcvbnm_9999

    Cicho, ja tu dar06 uprawiam!

  • Yeremy91 stały bywalec

    Zaraz gwiazda.

  • Złoty Orzeł profesor

    Kraft pokazał jak się skacze. Polacy są po prostu fatalni, a cały sezon to fart.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    Pokaż swoją :D

  • Ryszard_ stały bywalec

    Pięknie nasi nie trafiają z warunkami.. I to wszyscy bez wyjątku.

  • Kolos profesor
    @Maradona @Karp

    Po za tym masz ewidetne przyklady jak skoczkow wiatr nosi a przelicznik mowi że niby wiatru prawie nie było (J.Kobayshi, Amman) a ty nadal twierdzisz że przeliczniki są całkowicie nie omylne?

  • Złoty Orzeł profesor

    ten Kraft jest tak szpetny że niejedne psy mają ładniejsza twarz od niego. Ma dziwne uformowanie twarzy

  • mat1988 bywalec
    @Maradona @kolos

    Najlepiej wprowadzić pełną telemetrie wiatru on live, wtedy to będzie podobne do transmisji F1.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Kubacki i Żyła

    Eh... A było tak dobrze w tym sezonie, teraz ubiegają się o utratę swoich miejsc w PŚ.

  • kobi początkujący
    -

    Polacy nie trafili z wiatrem

  • Złoty Orzeł profesor

    Piotruś jeszcze lepiej, mam nadzieję że nie będzie go w 30.

  • Złoty Orzeł profesor

    Kubacki jak woreczek kartofli, Hongacherek zepsuł technikę ziemniaka. Wie że odchodzi- po co doszlifowywać diament?

  • alo profesor
    Forfang

    Jak on skoczył 143,5 to ja jestem świety. 142 góra było

  • xzcvvy weteran
    @Yeremy91 @Yeremy91

    No pokazał

  • Kolos profesor
    @Maradona @Karp

    Nie uniwersytety tylko jeden i to nie koniecznie najlepszy, nic mi niewiadomo żeby uniwersytet w Zurichu brylował w rakingu uniwersytetów. To że ludzie z dyplomami coś zaprojetkowali/wyliczyli to nie oznacza że to nieomylny ósmy cud swiata. Znam wiele projektów architechtoniczncyh zupełnie chybionych projektowanych przez ludzi z dyplomami.

    Z przelicznikami jest tak samo, cos tam przeliczono, cos tam sprawdzono w mało obiektywnych warunkach i mzmy to wierzyc że nie omylne?

  • Karp profesor
    @Maradona @kolos

    Ktos jeszcze tutaj zgadza sie z tymi głupotami?

    Kiedys pamietam pisales że Hofer sam ustawia te cyferki. Rozumiem że oddal to komputerowi xd

  • Yeremy91 stały bywalec

    Pora na Johanssona, znowu pokaże jak się skacze.

  • Kolos profesor
    @Maradona @Karp

    Chyba piszesz o sobie. Takie sa fakty przeliczniki to loteria, jakie cyferki wylosuje komputer takie dostaje skoczek, nie ma to nic wspólnego z warunkami na skoczni. Oczywiście upraszczam ale tak to wygląda, wierzenie przelicznikom to naiwnosć.

  • Karp profesor
    @Maradona @kolos

    Dwóch Norwegów na pudle- Hofer ustawia pod Norwegów. Austriacy zaczynaja skakac lepiej- mafia Austriacka

    Najlepsze uniwersytety w Europie opracowywały przeliczniki- ale Ty przecież wiesz lepiej niż Ci wszyscy inżynierowie, doktorzy i najlepsi ludzie nauki...

  • Karp profesor
    @Maradona @kolos

    A Ty jak zwykle przekrecasz rzeczywistość. Wmawiasz sobie głupote i w to wierzysz.

    W socjologi to sie nazywa fałszywa świadomośc xd

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Ryszard_ @Ryszard_

    Wąsek popełnia ogromne błędy... to nie wina wiatru. Jak jest w formie, to wiatr ci nie przeszkadza.

  • skokowy123 profesor
    Komentatorzy

    Lubią Pejera

  • Karp profesor

    Wellinger- trudny przypadek akurat dla Horngachera.

    Zrobi z niego to co z Kamilem w 2016 xd

  • Ryszard_ stały bywalec

    Dlaczego Wąsek nie trafi z raz na takie warunki jak ten cały Domen.. ciągle trafia źle..

  • Ryszard_ stały bywalec

    Polacy od samego początku tutaj nie maja szczescia do warunków..

  • alo profesor

    Jak zwykle wiatr zerwal sie po Polaku dopiero

  • Ryszard_ stały bywalec

    Wąsek nie ma już szans na awans.. szkoda..

  • Toyminator profesor
    -

    Te przeliczniki są śmieszne ... Jak on miał tyko -2 to ja jestem królową ..

  • Kolos profesor
    @Maradona @Maradona

    Trudne mocno teoretyczne. Nie wolno wierzyć przelicznikom. To raczej loteria kto jaki trafi pomiar i nie ma nic wspólnego z realnymi warunkami na skoczni.

  • Złoty Orzeł profesor
    @camdene @camdene

    Powraca do formy z najlepszych lat, co chcesz?

  • Maradona profesor

    Chyba najlepszy skok Ammanna w tym sezonie w trudnych warunkach.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    No Amman

    Zaczyna przypominać samego siebie w dawnych czasach. Świetnie, że ma jeszcze zapał do skoków :D

  • Złoty Orzeł profesor
    @zimowy_komentator @zimowy_komentator

    Stjernen go wpuści.

  • camdene profesor
    Jeśli Amman miał odjęte 0,7

    to ja jestem babcią z wąsami. :D

  • Karp profesor

    Simi raz bula raz hula :))

  • Złoty Orzeł profesor

    Simon wraca do formy!

  • koonrath bywalec

    Jak ja się cieszę, że Peter wraca do dobrej dyspozycji, brakowało go w czołówce.

  • Major_Kuprich profesor
    To Wolny przepadnie

    Jak trafi na ciszę.

  • zimowy_komentator profesor
    No wpuszczać Tkaczenkę wpuszczać

    Nie ociągać się !

  • Maradona profesor

    To wygląda na to, że Jernej Damjan zastąpi Semenicia w drugiej cześci RawAir

  • Karp profesor
    @pawelf1 @Bartek002

    Niby tak. Ale Chedal tamten sezon miał dobry.

    A Morassi tylko jeden wyskok

  • julek16 weteran
    @tobiaszko @skoczek3211

    Jeszcze.ci to przypomnę co napisałeś jak Horn zostanie a w Lahti jak było? 2lata temu ? Też gdyby nie stoch to medalu żyły by nie było? Albo początek sezonu ruka nizhny engelberg gdyby nie żyła to byśmy nie oglądali Polaka na podium zastanów się co ty piszesz lepiej nic nie pisz

  • Toyminator profesor
    @Toyminator @Karp

    Musiałem sprawdzić co to ma do rzeczy ;D Rzeczywiście tyłem bardziej usztywnione ;)

  • kobi początkujący
    -

    Pogorszyły się warunki

  • alo profesor

    Zgodnie z prawem Lillehammer wiatr zaczyna wiac z tyłu gdy wieczor iizie

  • Złoty Orzeł profesor
    @pawelf1 @Karp

    Chedal też w Lillehammer 10 lat temu miał farta jak 150 i zajął 3 miejsce.

  • Bernat__Sola profesor
    @pawelf1 @Bartek002

    I jedna seria.

  • Karp profesor
    @pawelf1 @Bartek002

    Dwa razy musiałby miec takie warunki.

    Kiedyś pamietam Morassiemu się udało ;)

  • Bernat__Sola profesor

    Pero wystąpi raczej w finałowym konkursie. Zografski słabiutko.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @pawelf1 @pawelf1

    Musi coś dyrektor z tym zrobić.
    3 trener kadry B i nie za specjalnie jest.

  • Karp profesor
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    Nie fartem.

    Brak awansu dla.Fannemela.nie kest przypadkiem. On tak po prostu skacze

  • Złoty Orzeł profesor
    @pawelf1 @pawelf1

    Jutro ostatnia szansa Stefana na podium w karierze (?), dlatego chcę, by udowodnił tym bezmózgowcom wyzywającym go od bul, że potrafi. Ale są 2 warunki:
    - wiatr przekraczający 1.5m/s pod narty
    - słąbe warunki czołówki

  • ann81 weteran

    Pero powtarzalny nawet w trudnych warunkach. Dobry znak.

  • jma profesor
    Podmiana już na Trondheim

    A jak nie, to Vikersund obowiązkowo. Mogą wziąć nawet kelnera :)

  • julek16 weteran
    @kibicsportu @kibicsportu

    No wczoraj Stoch napewno z 6miejsca na 13

  • Karp profesor
    @Toyminator @toyminator

    Ma kostke spuchnięta

  • Złoty Orzeł profesor

    Vasiliev fartem

  • Toyminator profesor
    @Złoty Orzeł @Bartek002

    Bo? Miał ledwie -5 to gdzie tu masz huragan?

  • Bernat__Sola profesor

    Polasek i Hula ładnie, Schmid świetnie. Kasai dobrze, Fannemel wciąż w dołku.

  • pawelf1 profesor
    Smutna prawda ......

    taka ,że Wąski , Zniszczoły i inne Stękały to póki co to o poziomie choćby Huli mogą sobie tylko pomarzyć ...:(

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    @Ryszard_ @Ryszard_

    Szkoda, że nie mamy 7 miejsca. Przydałoby się wypróbować też Zniszoła..

  • alo profesor

    Brawo Stefan

  • Złoty Orzeł profesor

    Chociaż jutro jak trafi huragan w 2 serii a on tu z 1.5 może skoczyć ponad 140, to zakręci się w 10. Zresztą Stefan skakał równie dobrze w ub. roku ale spalił się w 2 serii. #gostefan

  • Toyminator profesor
    -

    Powiedzcie mi..czemu Leyhe musi chodzić tyłem?XD

  • Ryszard_ stały bywalec

    Żadnego Kota, Wąsek ma skakać !!! Znów trafił na fatalne warunki, co miał zrobić?? Chcecie oglądać męczącego się Kota w Vikersund?? A jak już nie Wąsek to przyjamniej Zniszczoł. Już on bardziej zasłużył.

  • Major_Kuprich profesor
    Leyhe nie czuje się dobrze

    Po tym upadku.

  • Karp profesor

    Horn trzymał Hule żeby Niemca nie wyprzedził ;)))

  • Złoty Orzeł profesor

    Hula brawo, ale jutro musi być huragan, żeby miał punkty.

  • Bernat__Sola profesor
    @Xander1 @kolos

    Na początku sezonu był tylko PŚ, a choćby Słoweńcy już wtedy robili roszady.

  • julek16 weteran
    @King @King

    W pk belka jest o 10 więcej to tak jakby jest 20 w pk a w PŚ 10

  • Oreo profesor

    hm, czyżby Vassiliev znów miał mieć 51 miejsce w kwali? ;u

  • Karp profesor
    @Karp @Bernat__Sola

    Zostanie w Zakopanem na PK.

    Tam gdzie powinna być cala ta wynieniona trójka xd

  • Kolos profesor
    @Xander1 @Bernat__Sola

    No niby tak, tylko nie wiem jak by to mieli zrobić i na jakich przesłankach skoro w ten weekend zawodów PK nie było? Wąsek przebrnął kwalifkacje w Oslo to ma imunitet na dalsze starty.

  • Bernat__Sola profesor

    Lindvikowi chyba nic się nie stało i dobrze. Coś nie ma szczęścia ostatnio ten chłopak. Hamann ze słabszymi warunkami sobie nie poradził.

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Wasęk zdaje się potwierdzać przypuszczalną korelację

    Jest kolejnym młodym zawodnikiem który notuje regres po przejściu z zaplecza do kadry A przy bezpośredniej obecności Horngachera, Generalnie im jesteś starszy, to jego metody ci służą, a im młodszy - tym gorzej.
    Jak dołożyć do tego fakt, że Mateja i Maciusiak przecież dostarczali nam młodych zawodników do PŚ przed 2016 r., w momencie przyjścia Horngachera ich umiejętności trenerskie spadły bo musieli wcielać jego metody.
    Chyba Horngacher nie jest takim cudotwórcom jak się wydaje. Jedynie jakoś Wolny z tego towarzystwa to wytrzymuje, a nie wiem czy ma talentu o wiele więcej niż taki Stękała, Zniszczoł czy Murańka.

  • Złoty Orzeł profesor

    To samo ten cienias zrobił na PK, gdzie nie umiał ustać 144m w Iron Mountain. Inni z placem gdzieś ustawali nawet po 148 a ten nie umiał wylądować na teoretycznie tylko bdb odległości jak na tamten obiekt

  • Karp profesor

    Kto oglada w necie ang Eurosport.

    Jak tu wszyscy mają polski Eurosport

  • Karp profesor
    @Domin10 @zimowy_komentator

    Kiedys Tajner opowiadal w mediach o turnieju Polskim- zakopane wisla szczyrk.

    No ale Norwegowie byli szybsi xd

  • Bernat__Sola profesor
    @Xander1 @kolos

    Przecież było zapowiadane, że mogą być zmiany w trakcie RA.

  • Oreo profesor
    @Oreo @Oreo

    Tylko pod tym linkiem polecam mieć dobrego antywirusa bo strona taka dziwna trochę i wyskakiwałyby popupy ;P

  • Maradona profesor

    Lindvik znowu upadek

  • Złoty Orzeł profesor

    AJAJAJAJ

  • Yeremy91 stały bywalec

    Heh, kolejny upadek Lindvika...

  • Oreo profesor

    Podoba mi się jak komentator angielskiego eurosportu zawsze mówi Dżiga Dżeżar xD

    transmisja tutaj po ang. http://watch.crichd.xyz/eurosport-live-streaming

  • Kolos profesor
    @King @King

    Boyd - Clowes to akurat ewidentnie miał mocny wiatr pod narty, a przeliczniki... cóż jak zwykle zupełnie się nie sprawdzają i pokazują wszystko tylko nie warunki na skoczni.

  • Bernat__Sola profesor
    @Karp @Karp

    Niech Zniszczoł kończy karierę, jak Kot wraca, bo to już będzie trzeci raz, kiedy niesprawiedliwie nie pojedzie na PŚ.

  • Kolos profesor
    @Xander1 @Xander1

    Ja mam nadzieję że Wąsek polata w Vikersund. W tej chwili chyba logistycznie nie ma jak zrobić takiej zmiany. Już nie mówiąc że w ten weekend nie było PK więc nie ma argumentów by kogokolwiek zastępować.

  • zimowy_komentator profesor
    @Domin10 @Karp

    Aż się czasem dziwię, że te wszystkie turnieje TCS, RawAir ird. organizują obcokrajowcy a nie Polacy :)

  • Karp profesor

    A może Horm zaskoczy wszystkich i weźmie Stękałe ;)

  • Bernat__Sola profesor

    Markeng słabiutko, Wąsek odpada, między kadrowiczami Kruczka się zmieścił. Kozisek jakoś super fatalnie nie skoczył. Boydowi na kwali jeszcze wystarczyło siły, w konkursie pewnie miejsce w 4. dziesiątce. Paschke wykorzystał warunki i wreszcie nie spadł na bulę.

  • Tomek88 profesor
    @Yeremy91 @Yeremy91

    No pewnie lepiej brać już nie tak młodego kota,który możliwe żeby skoczył równie słabo niż Wąska,który jest bardzo perspektywicznym zawodnikiem,żeby zbierał doświadczenie które zaprocentuje w przyszłości.

  • King profesor

    Paschke huragan pod narty, a chwile wcześniej Boyd-Clowes jedne z najgorszych warunków...

  • Karp profesor
    @Domin10 @Domin10

    Jak tam sami Polacy. To co maja grac? ;))

    Pewnie DJ też Polak xd

  • Karp profesor
    @Karp @fridka1

    Żyła w życiowej formie był w listopadzie i grudniu

  • zimowy_komentator profesor
    Czy mnie uszy mylą ?

    Czy tam jakaś narodowa polska pieśniczka rozbrzmiewa ? XD

  • Major_Kuprich profesor
    Słyszeliście

    Ten strzał?

  • Domin10 weteran
    Polska piosenke puścili

    "Ale ale aleksandra" konkretnie

  • Xander1 profesor

    Czas zakończyć tą wycieczke Wąska. Może by tak dac Olka na następne konkursy.

  • tlen doświadczony

    Wasek ma taki "Kazachstański" styl skakania. Narty wysoko do góry, od razu po wyjsciu z progu.

  • alo profesor

    Wasek nic nie pokazal. Zniszczola bym dal do Trondheim i Vikersund

  • Karp profesor

    Wasek trening przed PK w Zakopanem.

    Wydaje sie ze Kot wraca. Choć trzeba powiedziec ze Wasek mial problemy w locie i warunki gorsze...

  • ZXCVBNM_9999 profesor
    Dawać Zniszczoła

    I to szybko.

  • zvc profesor

    Slabo Markeng, zawiodl mistrz swiata juniorow.

  • Yeremy91 stały bywalec

    Wąsek bula. To już lepiej było Kota brać.

  • zvc profesor

    Spalil sie Tkaczenko, skok zepsuty na progu

  • FankaPilcha stały bywalec
    @Bernat__Sola

    Gdyby Kazach się tak nie wiercił to by te 130 m wyciągnął.

  • LaraJean doświadczony
    @Karp @Karp

    Przeczytałam "Kuba" i się mocno zdziwiłam xD

  • Bernat__Sola profesor

    Tkaczenko zjeżdża, a Rudziński gada o Ammannie i śmiesznie wyszło.

  • Bernat__Sola profesor

    Ładnie ten Westerheim warunki wykorzystał, zresztą reszta krajówki i Learoyd też.

  • fridka1 profesor
    @gyurcsops @filipw

    Kibice strasznie przeceniają fakt, że Kamil nie ma złota w lotach. On pewnie nad tym nie płacze.

  • fridka1 profesor
    @Karp @Karp

    Masz rację, ale mnie szczerze mówiąc obojętne czy nasi spadną w generalce o to jedno miejsce. Szczególnie 4 miejsce Żyły i tak uważam za mocno na wyrost w kontekście tego, że zawalił wszystkie najważniejsze imprezy sezonu. Jeżeli Rober będzie teraz wygrywał to zasłużenie wyprzedzi jednego czy drugiego Polaka. Płakać nie będę, w tym sezonie liczyły się dla mnie medale MŚ, fuksem bo fuksem, ale je mamy, reszta to miły dodatek, chłopaki powalczą, ale kibice nie powinni się już spinać.

  • Vow_Me_Ibrzu doświadczony
    @gyurcsops @gyurcsops

    Kamil ma umowę sponsorską z Atlasem do końca przyszłego sezonu. Każdej umowy można nie wykonać, ale wtedy pewnie traci podwójnie - pieniądze, których nie zarobi i karę za niewywiązanie się ze zobowiązania (a jeszcze zraża sobie sponsorów do ewentualnych przyszłych przedsięwzięć). To raz. Dwa - może być ciekawy nowego trenera, jeżeli faktycznie będzie nowy. Kasaim nie będzie, to pewne, jednak jeszcze parę wygranych jest w stanie z siebie wykrzesać.

  • Bernat__Sola profesor
    @jedlin12 @jedlin12

    Boyd to król treningów w tym sezonie niestety, pewnie nie będzie jakichkolwiek punktów.

  • atomek81 stały bywalec

    Co za wiocha. Dwa razy zaczynali z 9 belki, dwa razy się skończyło na 6. Teraz jest 9 belka znowu a gość ma odjęte 20pkt. Nie ma to jak przeciągnąć swoich przez kwalifikacje. W piątek odpadło 7 Norwegów, to poszli po rozum do głowy :D

  • FankaPilcha stały bywalec

    Oby Tkaczenko też miał taki wiatr, to go wywali za 140 m.

  • Karp profesor
    @tjzE @Bernat__Sola

    A kiedy ma wrócic już w Trobdheim?

  • filipW początkujący
    @gyurcsops @gyurcsops

    MŚ w Lotach w natepnym sezonie odbedą się na jego ulubionym mamucie :)

  • Skoczek3211 weteran
    @tobiaszko @Bernat__Sola

    Przecież to kibicki sukcesu,gdy Stoch zakończy karierę to coś mi się wydaje,że ich już tutaj nie zobaczymy.

  • xzcvvy weteran

    9 belka xD

  • Bernat__Sola profesor
    @tjzE @xzcvvy

    Jeśli pojedzie Kot, będzie to po prostu kompletnie niezasłużone ciągnięcie za zasługi.

  • Maradona profesor

    Czwórka Johansson, Rjoju, Kraft i Kamil wygląda tu na zdecydowanie najmocniejszych.

  • Karp profesor

    Rudziński już tradycyjnie przy Lillehammer wspomina najpiękniejsza IO w historii xd

  • Bernat__Sola profesor
    @tobiaszko @wiola4697

    Wczoraj pewna użytkowniczka tak pisała o Johanssonie i się przeliczyła. Ciekawe, czy będziesz następna.

  • alo profesor
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    Wygladają troche tak bez wyrazu. Tak jakby zmeczeni,ale poczekajmy do jutra.

  • dervish profesor

    Niemcy i Polacy zdaja się potwierdzać obnizke formy. Co to oznacza w kontekście PN? Na zasadzie nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszło dla nas to dobra wiadomość bo nalezy sie spodziewać remisowych konkursów, a nawet jezeli Niemcy bedą odrabiali straty to będą to robili w ślimaczym tempie bo na tę chwile nie ma tam komu robić dużych punktów do PN. Jeden Biśla co jest w stanie ale my mamy Kamila który powinien kompensować jego zdobycze.

  • stochmistrz stały bywalec

    Ale predkosci.Kamila najwolniejsze w obu treningach.A.wyciaganie z nich metrow to klasa sama w sobie .

  • Nowyskoczek5 profesor
    Spokojnie

    To tylko treningi a celem na dzis to awans naszej 6 do konkursu no i odrobienie straty Stocha w Raw Air.

  • Karp profesor
    @Jumper150 @Mucha125

    Z tymi Norwegami to róznie jest.
    Jacobsen Bardal Velta Gangnes też kariery pokończyli a i tak są w czubie

    Za rok w czołowce będa Pedersen Lindvik i Granerud a może i przede wszystkim Markeng

  • gyurcsops doświadczony

    Oslo to pechowa skocznia dla Stocha nawet rok temu gdy był poza zasiegiem wszystkich .
    Ale nie zdziwi jesli Stoch zakonczy kariere w tym roku . Co mu teraz potrzeba wiecej . Do IO daleko . Po 30stce ciezko o sukcesy regularnie tak jak do tej pory . Gorsze skoki go zdemotywują tylko a na szczycie odejsc fajna sprawa .

  • Karp profesor

    Jahansson chyba wyprzedzi Kubackiego i Żyłę w PŚ na koniec. i będzie 4
    Kamil będzie sie bronił przed Kraftem ale miejsce w trójce niemal pewne

  • Mucha125 profesor
    @Jumper150 @xzcvvy

    Uzupełniając Norwegia ma problemy kadrowe (jeden kończy karierę stjernen nie wiadomo co z tande a reszta kadry a radzi sobie w kratkę patrzac przez caly obecny sezon )

  • tobiaszko stały bywalec
    @Skoczek3211 @skoczek3211

    w Oslo nigdy nie wygrał w Lilehamer wygrywał nie raz

  • kibicsportu profesor
    -

    Wiecie co jest najgorsze, że znowu musimy polegać tylko na Kamilu Stochu. Co byśmy zrobili bez Kamila.

  • Major_Kuprich profesor
    Nasza reprezentacja

    Wygląda na tym etapie sezonu niemal analogicznie jak 2 lata temu.

  • xzcvvy weteran
    @Skoczek3211 @skoczek3211

    A czy Oslo to Lillehammer? Co było to było.

  • xzcvvy weteran
    @kibicsportu @Karp

    A najlepsze Johansson

  • Skoczek3211 weteran

    W Oslo Stoch był kolejno 5 i 2 w treningach,a każdy widział co było w konkursie drużynowym oraz indywidualnym.

  • xzcvvy weteran
    @alo @Leposowsky

    Ale masz razacy w oczy kwadracie koło nicku XD

  • Karp profesor
    @kibicsportu @kibicsportu

    I z tej czwórki najgorsze warunki w kwali wylosuje Kamil xd

  • dervish profesor

    Loteria loteria ale kto jest mocny to mu nic nie przeszkadza: Stoch, Joju, Wąsacz, Kraft rządza na treningach

  • kibicsportu profesor
    -

    Stoch, Kobayashi, Johansson, Kraft.
    Najrówniej ze wszystkich tu skaczą.

  • Leposowsky początkujący
    @alo @alo

    Dobrze, że nie na Tcs i mś.

  • iwo1333 bywalec
    @Shoutaro @Shoutaro

    Prevce razem, Kobayashiowie razem. Słodko to wygląda.

  • Shoutaro doświadczony

    Motyw drugiego treningu: Bracia.

  • alo profesor

    Jeszcze Stoch dobrze się trzyma jako tako z naszych

  • Leposowsky początkujący
    Kubacki

    Zdobył MŚ to metoda kroczków już poszła w odstawkę. A całkiem serio to szkoda, że Piotrkowi i Dawidowi uleciała forma. Ostatnie konkursy to będzie walka o utrzymanie PN przed również słabnącymi Niemcami. I oczywiście walka o mała KK dla Kamila na co liczę :>

  • alo profesor

    Z wiatrem Johanssona nasi by skoczyli ze 110 a on w swietnej formie,trafił z nią na Raw Air

  • dervish profesor
    Biśla jednak najlepszy z Niemców

    a już myslałem że dzisiaj rządzi Szmid

  • alo profesor

    Kacper Merk własnie powiedział że chodzą słuchy że nasi są zmęczeni sezonem. Kiepsko ten Horngacher przygotował ich na ten sezon

  • dervish profesor
    Geiger

    ale go wydudkali belka w dół a wiatr zdechł :)

  • xzcvvy weteran
    @alo @alo

    Niska belka i znikomy wiaterek też zrobiły swoje. Chcoaz faktycznie Wellinger slabiutenko strasznie

  • Yeremy91 stały bywalec

    W treningu czwarty, w konkursie czternasty. Skąd my to znamy?

  • alo profesor

    Niemcy trafili z forma na MŚ. Tu na Raw Air podobnie jak my zawodzą,mają z głowy turniej oprócz Markusa ale wątpie żeby walczył o podium

  • Zibi59 stały bywalec

    Przy tak zmiennych warunkach gdzie w ciagu sekundy wiatr zmienia sie z minus 15 do minus 1 to jest parodia skokow

  • Brygadzista doświadczony

    Ta niebieska flaga z zoltym sloneczkiem po srodku na 12 miejcu mnie lekko zaskoczyla

  • dervish profesor
    Schmid

    Znowu bedzie najlepszym z Niemców?

  • alo profesor

    Wellinger co odwala to glowa mała

  • wiola4697 profesor
    @Introverder @Introverder

    No nie da, bo skakali w innych czasach, z innymi rozwiązaniami technicznymi i rywalami itp. Ale takim januszom i sezonowcom ciężko to wytłumaczyć

  • King profesor

    Jeśli kwestia ogólnie spadku formy Prevca była tylko w głowie to z każdym skokiem może być coraz groźniejszy. Nie zdziwię się jak jeszcze w Planicy namiesza.

  • grindavik stały bywalec
    @alo @alo

    A Planica tuż tuż :) :) Pamieam do dziś jego skok 248,5 m z pięknym telemarkiem

  • alo profesor

    Ale Prevc forme złapał

  • Introverder profesor
    Maoch był najlepszy :D :P

    Dajcie już spokój dyskusji Kamil czy Adam. To tak jakby się zastanawiać czy Federer jest lepszy czy Djokovic czy Nadal. Bo tego się nie da jednoznacznie rozstrzygnąć - zwłaszcza, że jeszcze by trzeba Nykanena dodać pewnie, Weissfloga, Schlierenzauera i może jeszcze Ammanna :) ;).

  • jedlin12 początkujący
    Boyd-Clowes

    Może i jestem niepoprawnym optymistą, ale myślę, że obecnie Mackenzie jest w gazie na tle reszty sezonu. W Oslo poza konkursem głównym (czyli najważniejszym), każda próba była co najmniej niezła, a i teraz oddał bardzo dobry skok, więc dwucyfrowa liczba punktów w Lille jest więcej niż prawdopodobna. Obym tylko nie zapeszył.

  • King profesor

    Trochę nie pojmuję jak Aigner to robi, że w PK można powiedzieć dominuje, a w PŚ skacze znacznie poniżej tego na co wskazuje PK.

  • tjzE weteran
    @Major_Kuprich @Major_Kuprich

    A Polacy to na żadną imprezę w tym sezonie, nie liczę tego konkursu na normalnej skoczni w Seefeld.

  • Major_Kuprich profesor
    Trzeba jednak przyznać

    Że Niemcy wycelowali z formą idealnie na Mistrzostwa Świata.

  • KubaRM93 stały bywalec
    @wiola4697 @wiola4697

    A dzisiaj Stoch z 6 belki przy wietrze - 9,2 126,5m. Warunki są inne, mogli dobudować więcej belek (patrząc na statystyki z zeszlego roku to mogloby zabraknąć gdyby Stoch miał - 15), ułożenie wiatru na zeskoku też mogło być inne. Nie da się porównać tego 1:1.

  • tjzE weteran
    @tjzE @xzcvvy

    Jeżeli tak jest rzeczywiście to lepiej jakby jechał Zniszczoł.

  • Shoutaro doświadczony

    Tkaczenko - widzę, że miał huragan, ale oby tak dalej!
    Potrafi wykorzystać warunki - coś, co jak na warunki kazachskie jest ogromnym wyczynem.

  • xzcvvy weteran
    @tjzE @tjzE

    Cos słyszałam że albo Kot albo Zniszczoł. Ale nie wiem na ile to prawda więc się tym nie przejmujcie hah

  • wiola4697 profesor

    Także ja nadal wierzę w Kamila i uważam, że przy trafianiu w próg za każdym razem, Kamil jest nie do pokonania :)

  • tjzE weteran
    @wiola4697 @wiola4697

    Czemu kopiujesz innych komentarze? Jak nie masz nic sensownego do napisania to nie pisz.

  • matmatrix121 bywalec
    @wiola4697 @wiola4697

    Warto też zwrócić uwagę, że w tamtym roku Stoch z 5 belki miał prędkość 90 km/h, teraz z 6 belki jechał 87.9 km/h. W ogóle wszyscy mieli niższe prędkości w stosunku do tamtego roku z podobnych belek.

  • xzcvvy weteran
    @Jumper150 @xzcvvy

    Tzn. uzupełniając to tak jestesmy w czołowce cały czas, miewam wpadki, ale to samo trzeba mówić o Niemcach.
    I Norwegia dominuje? Chyba w treningach pojedyncze skoki wyłączając Johanssona, ale i z nie go taki dominatora jak że mnie królowa :))

  • King profesor

    I co już Wąsek skoczył na poziomie Tkachenko. Tak jak pisałem wcześniej. Po co było porównywać skoki w kompletnie odmiennych warunkach.

  • tjzE weteran

    Wąsek jedzie do Trondheim czy zostaje za kogoś podmieniony po Lillehammer?

  • wiola4697 profesor

    Taka mała statystyka : Ryoyu 140m z 6 belki przy wietrze -11,8. Rok temu Stoch w I treningu 140m z 5 belki przy wietrze -2,5. W II serii konkursu 141m z 5 belki przy wietrze +3,5

  • tjzE weteran

    Kto by pomyślał, że najwyżej z Niemców będzie Schmid...

  • pawel96 profesor
    @Jumper150 @Jumper150

    Ta "dominacja" Norwegii trwa jeden fartowny konkurs drużynowy i jedno zwycięstwo Johannsona (z blamażem reszty - 3/13 w II serii i 6/13 w konkursie w Oslo).

  • xzcvvy weteran
    @Jumper150 @wiola4697

    Nie. Są też takie konkursy jak Zakopane, Innsbruck, Lahti ( wyłączając Kamila), Oslo...
    Gfzie po prostu inne nacja maja nad nami górę :)))

  • Ravv doświadczony
    @Jumper150 @Jumper150

    Tak, zwłaszcza Norwegia... xD

  • wiola4697 profesor
    @Jumper150 @Jumper150

    Nie. Przecież Polacy praktycznie cały czas w czołówce, co wielokrotnie potwierdzili w konkursach, np. W Predazzo, Oberstdorfie, Lahti, Willingen czy Sapporo

  • xzcvvy weteran
    @Jumper150 @wiola4697

    Już ci moją droga zwracałam na to uwagę ale nie wiem czy mój komentarz do ciebie dotarł. Ale chyba nie bo dalej robisz to samo.
    Chodzi o to że nie pisz odpowiedzi ze się z kims zgadzasz czy coś, bo robisz niepotrzebnie spam. Jeśli się z nim zgadzasz to daj mu łapkę :)

  • EmiI profesor
    @madrek @madrek

    Rok temu Kamil na tym treningu z 5 belki miał równe 90 na progu. Ile mieli zawodnicy teraz widzimy. Sądzę że po ubiegłorocznych doświadczeniach kiedy w próbnej skakali z 2 belki, dorobili kilka pozycji i numeracja jest inna niż rok temu. Co nie zmienia faktu że dominacja Stocha rok temu była jedną z największych w historii.

  • Jumper150 początkujący
    Zauważyliście ?

    Pierwsza część sezonu dominują:POLSKA I NIEMCY
    Druga część sezonu dominują: AUSTRIA I NORWEGIA


  • SebaSzczesny profesor
    @madrek @madrek

    Zgadzam się! Kamil jest wybitnym skoczkiem A Kobayashi co najwyżej bardzo dobrym. Póki co bo może jeszcze kiedyś wyskoczy wyżej ale Kamil to jest geniusz skokow.

    Stoch=Małysz
    Nie ma sensu nigdy rozstrzygać ktory byl lepszy !!!

  • Karp profesor
    @madrek @kolos

    Z wiatrem z tyłu też odltywał

  • wiola4697 profesor

    Reakcjo 126,5 nie 125,5 ;)

  • wiola4697 profesor
    @Jumper150 @Jumper150

    No tak

  • Kolos profesor
    @madrek @madrek

    Kobayashi to przedniowiatrowiec, do tego jest obecnie szalenie nie regularny, w każdej chwili może oddać skok na dominację jak i slabszy. Tak bylo chocby w Oslo 1 a 2 seria. Także na jego wynik trzeba brać poprawkę.

  • wiola4697 profesor
    @tobiaszko @tobiaszko

    A co do reszty to zgadzam się ;) ja jestem ciekawa jakby Japończyk skoczyl mając +12,7 za wiatr jak wielokrotnie Kamil

  • Karp profesor

    Koba ma wyskoki, ale jest nierówny

    Choć dalej uważam że to on wygra cały Raw Air

  • King profesor

    Jedyny pozytyw to taki, że Niemcy również póki co jak w Oslo bez rewelacji.

  • camdene profesor
    Kobayashi pokazuje, że nawet jednym skokiem bez not jest w stanie odrobić

    20 pkt do Wąsacza. A jeszcze tyle skoków zostalo-karty otwarte.

  • Jumper150 początkujący

    Stoch tylko o 0,2 wolniejszy od Krafta na progu

  • madrek doświadczony
    @madrek @madrek

    *"rok temu też odleciał"
    Oczywiście mowa o Stochu:)

  • Kolos profesor

    Cóż, trening dziwny, po za dalej kiepską dyspozycją Polaków, to turdno cokolwiek i nego powiedzieć o tym treningu więc znane latawce na wietrze przednim z przodu (Kobayashi,Forfang), Johansson bez szału, alebo to przypadek albo bardzo mj podpasowalo Oslo.

    Tkachenko 12,a do konkursu pewnie nie wejdzie.... Ogólnie bedzie dzisiaj i chyba jutro też loteria jak w Oslo.

  • wiola4697 profesor
    @tobiaszko @tobiaszko

    Japończyk też na wietrze przednim i to dość mocnym, więc no ;)

  • Karp profesor
    @Karpi @Karpi

    Lepsza miał na pocz?tku sezonu. Zdecydowanie

  • madrek doświadczony
    Skala dominacji

    Kobayashi odleciał na 140 metr z 6 belki przy -11,8 pod narty.
    Rok temu w I treningu też odleciał na 140 metr. Z 5 belki. Przy wietrze -2,5 pod narty.
    Następnego dnia w II serii konkursu Kamil odleciał na 141 metr. Z 5 belki. Przy wietrze +3,5 w plecy.

    Wielu skoczków trzymało regularność i cisnęło cały sezon na najwyższym poziomie, jak Prevc w 2016. Ale takich skoków jak Kamila rok temu nie widziałem od czasów Małysza z TCS w 2001.

  • Karpi początkujący
    Kuba Wolny

    Mi się bardzo podoba obecna forma Kuby Wolnego, myślałem że po takiej porażce która miała miejsce w Seefeld ta forma będzie nie będzie tak dobra a tutaj mamy równą, stabilną formę :)

  • tobiaszko stały bywalec
    Kamil

    Kamil potrzebuje 1-2 skoków petard zeby mu wyszły i zeby uwierzył w siebie on lubi tą skocznie, dobry to byl skok ale przerazajaco daleko odleciał wszystkim Koba , Forfang wiatr przedni i widzimy co robi

  • Kolos profesor

    Niemcy gwałtownie spuchnęli po MŚ. Dokladnie tak jak przewidziałem jeszcze podczas MŚ, że tak będzie wygladał Raw Air w ich wykonaniu...

  • Jumper150 początkujący
    Kubacki

    Raczej straci 5 piąte miejsce w pś

  • King profesor
    Pytanie co z Żyłą i Kubackim

    Zjazd formy czy chwilowe problemy.

  • cavalierjan19 profesor
    @erytrocyt_ka @erytrocyt_ka

    Głównie Piotrek i Dawid zawodzą i to bardzo.
    Skoki Kuby i Stefana dobre.

  • Karp profesor

    Ciekawe jak z nogami Kamila?

    Czekamy aż Małysz zabierze głos xd

  • Domin10 weteran
    Tkaczenko

    Pokonał obu tegorocznych mistrzów świata.

  • tjzE weteran

    Pomimo, że to 1 trening to Kubacki z Żyła skaczą dosyć słabo od początku RawAir. Jeszcze Żyła mnie tak nie dziwi, ale Kubacki już tak.

  • Tomeson weteran
    @pawel96 @pawel96

    3 odległość treningu.

  • erytrocyt_ka profesor

    Ciekawe czy Johannson po prostu skoczył słabiej czy może jednak tylko w Oslo był aż tak mocny.

    Stoch całkiem całkiem skok, ale reszta Polaków, szkoda słów, nie wiem co się stało...

  • Karp profesor

    Kamil jak Johansson.

    A tak niektórzy płakali ;)

  • Jumper150 początkujący
    Tkachenko

    Będą z niego ludzie

  • pawel96 profesor

    Czy wy widzicie miejsce Tkaczenki? :o

  • filip744 początkujący

    Fettner znowu na treningach w 10 a w konkursie ledwie w 30

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl