Kwalifikacje w Innsbrucku: Małysz znów najlepszy, a Ahonen wygrywa!

  • 2005-01-02 16:01

W zakończonych przed momentem kwalifikacjach do poniedziałkowych zawodów TCS w Innsbrucku, podobnie jak w Ga-Pa, zwyciężył Janne Ahonen (131m), jednak zdecydowanie najlepszy skok serii oddał Adam Małysz (133,5m). Polak skakał jednak z belki o jeden stopień wyższej, niż Ahonen i został sklasyfikowany dopiero na siódmym miejscu.


Wśród zawodników skaczących z najniższej belki startowej dobrze zaprezentował się Matti Hautamaeki, uzyskując 126,5m. Zaledwie na 124,5m lądował Roar Ljoekelsoey, a piąty dziś Janda osiągnął 120,5m.

Bardzo dobrze skoczył także Robert Mateja, który przy złych warunkach uzyskał aż 126m i na skutek zmian belek został sklasyfikowany na miejscu 18. Doświadczony Polak wydaje się z dnia na dzień być w lepszej formie.

Do jutrzejszych zawodów nie awansował niestety Krystian Długopolski, który po skoku na 110,5m został sklasyfikowany dopiero na 64. lokacie.

Niespodziankę kibicom sprawił Martin Schmitt, uzyskując 124,5m i pewnie awansując do jutrzejszych zawodów (20. miejsce). Przy korzystnym wietrze daleko latali także Rok Benkovic (129m i 14. lokata), Reinhard Schwarzenberger (128,5m i 15. miejsce) oraz Daiki Ito (126,5m i 9. lokata).

Decyzja sędziów o obniżeniu belki po skoku Adama Małysza, wydaje się o tyle nieuzasadniona, iż Polak już podczas treningów skakał zdecydowanie najdalej, tak więc ryzyko iż startujący po nim zawodnicy skoczą jeszcze dalej była bardzo mała, a szanse na to miał tylko Janne Ahonen.

Jeśli już jury zawodów chciało obniżać belkę to powinno to uczynić po skoku Andreasa Widhoelzla, który mimo nienajlepszej formy, uzyskał aż 130m lub też tylko dla Janne Ahonena.

W pierwszej serii poniedziałkowego konkursu Robert Mateja zmierzy się w parze z Alanem Albornem, natomiast Adam Małysz z kolegą z teamu Red Bulla - Andreasem Goldbergerem.


Zobacz skok Adama Małysza na 133,5m w kwalifikacjach (źródło: Malyszomania.com)...»

Zobacz pierwsze zdjęcia polskich skoczków z Innsbrucku...»



Wyniki kwalifikacji w Innsbrucku, 02.01.2005
Lp.NrZawodnikKrajOdl.Pkt.StatusBelka
1 78 Janne AhonenFIN131.0m 129.3 Q 11
2 73 Matti HautamaekiFIN126.5m 127.7 Q 11
3 76 Roar LjoekelsoeyNOR124.5m 123.6 Q 11
4 77 Jakub JandaCZE120.5m 116.4 Q 11
5 74 Thomas MorgensternAUT121.5m 113.7 Q 11
6 75 Martin HoellwarthAUT119.5m 109.1 Q 11
----   
7 72 Adam MalyszPOL133.5m 137.8 Q 12
8 71 Andreas WidhoelzlAUT130.0m 132.5 Q 12
9 66 Daiki ItoJPN126.5m 128.2 Q 12
10 67 Michael UhrmannGER122.0m 118.6 Q 12
11 70 Georg SpaethGER120.5m 114.4 Q 12
12 69 Noriaki KasaiJPN119.0m 113.2 Q 12
13 68 Alexander HerrGER117.5m 107.0 Q 12
----
14 49 Rok BenkovicSLO129.0m 132.7 Q 14
15 35 R. SchwarzenbergerAUT128.5m 132.3 Q 14
16 46 Dmitri VassilievRUS126.0m 125.8 Q 14
17 45 Florian LieglAUT127.5m 125.5 Q 14
18 52 Robert MatejaPOL126.0m 124.8 Q 14
18 41 Maximilian MechlerGER126.0m 124.8 Q 14
20 34 Martin SchmittGER124.5m 123.6 Q 14
21 59 Andreas KuettelSUI123.5m 121.3 Q 14
22 65 Lars BystoelNOR124.0m 120.7 Q 14
23 43 Risto JussilainenFIN123.0m 118.9 Q 14
24 36 Veli-Matti LindstroemFIN122.5m 118.5 Q 14
25 56 Hideharu MiyahiraJPN122.0m 117.6 Q 14
25 44 Daniel ForfangNOR124.5m 117.6 Q 14
27 58 Henning StensrudNOR121.5m 116.2 Q 14
27 27 Nicolas DessumFRA121.5m 116.2 Q 14
29 33 Kazuyoshi FunakiJPN121.0m 115.8 Q 14
30 31 Balthasar SchneiderAUT122.5m 115.5 Q 14
31 54 Sigurd PettersenNOR121.0m 115.3 Q 14
32 37 Akira HigashiJPN124.5m 115.1 Q 14
33 26 Alan AlbornUSA120.0m 114.0 Q 14
34 55 Tami KiuruFIN120.0m 113.5 Q 14
35 29 Maksim AnisimovBLR120.5m 113.4 Q 14
36 28 Morten SolemNOR119.0m 112.2 Q 14
37 48 Peter ZontaSLO119.0m 111.7 Q 14
38 64 Wolfgang LoitzlAUT119.0m 110.7 Q 14
38 24 Dimitry IpatovRUS119.0m 110.7 Q 14
40 60 Michael MoellingerSUI118.0m 109.9 Q 14
41 50 Tommy IngebrigtsenNOR118.5m 109.8 Q 14
42 42 Primoz PeterkaSLO118.0m 108.9 Q 14
43 63 Jernej DamjanSLO117.5m 108.0 Q 14
44 53 Andreas GoldbergerAUT117.0m 107.6 Q 14
45 20 David LazzaroniFRA116.5m 105.7 Q 14
46 47 Stephan HockeGER116.0m 105.3 Q 14
47 23 Robert KranjecSLO115.5m 104.9 Q 14
48 14 Martin MesikSVK115.5m 103.9 Q 14
49 39 Andreas KoflerAUT114.5m 103.6 Q 14
50 61 Simon AmmannSUI115.0m 103.5 Q 14
51 51 Joerg RitzerfeldGER115.0m 102.5 14
52 57 Michael NeumayerGER115.5m 101.9 14
53 38 Clint JonesUSA114.0m 100.2 14
54 25 Hyun Ki KimKOR114.5m 100.1 14
55 62 Bjoern Einar RomoerenNOR113.5m 99.3 14
56 18 Jan MazochCZE113.0m 98.9 14
57 11 Kazuya YoshiokaJPN112.5m 98.0 14
58 30 Jaan JurisEST112.0m 97.1 14
59 40 Stefan KaiserAUT112.5m 97.0 14
60 3 Stefan ThurnbichlerAUT111.0m 96.3 14
61 1 Christian NagillerAUT112.0m 96.1 14
62 4 Mathias HafeleAUT111.5m 95.7 14
62 2 Manuel FettnerAUT111.5m 95.7 14
64 32 Krystian DlugopolskiPOL110.5m 93.9 14
65 15 Johan EriksonSWE111.0m 93.8 14
66 7 Emmanuel ChedalFRA110.5m 92.4 14
67 12 Jens SalumaeEST109.5m 92.1 14
68 21 Antonin HajekCZE108.0m 89.4 14
69 8 Jan MaturaCZE108.0m 88.9 14
70 5 Martin KochAUT107.5m 87.0 14
71 16 Chil Gu KangKOR105.5m 84.4 14
72 19 Radik ZhaparovKAZ102.5m 78.0 14
73 10 Yang LiCHN92.0m 57.1 14
74 9 Zhandong TianCHN90.0m 48.0 14
75 17 Boy van BaarleNED84.5m 42.1 14
DSQ 22 Asan TahtahunovKAZ-
DNS 13 Isak GrimholmSWE-
DSQ 6 Roland MuellerAUT-

Nieoficjalne wyniki kwalifikacji w Innsbrucku (wg. liczby punktów)
Lp.NrZawodnikKrajOdl.Pkt.
1.72.Małysz AdamPOL133.5137.8
2.49.Benkovic RokSLO129.0132.7
3.71.Widhoelzl AndreasAUT130.0132.5
4.35.Schwarzenberger R.AUT128.5132.3
5.78.Ahonen JanneFIN131.0129.3
6.66.Ito DaikiJPN126.5128.2
7.73.Hautamaeki MattiFIN126.5127.7
8.46.Wassiliew DmitrijRUS126.0125.8
9.45.Liegl FlorianAUT127.5125.5
10.52.Mateja RobertPOL126.0124.8
10.41.Mechler MaximilianGER126.0124.8
12.34.Schmitt MartinGER124.5123.6
12.76.Ljoekelsoey RoarNOR124.5123.6
14.59.Kuettel AndreasSUI123.5121.3
15.65.Bystoel LarsNOR124.0120.7
16.43.Jussilainen RistoFIN123.0118.9
17.67.Uhrmann MichaelGER122.0118.6
18.36.Lindstroem Veli-MattiFIN122.5118.5
19.44.Forfang DanielNOR124.5117.6
19.56.Miyahira HideharuJPN122.0117.6
21.77.Janda JakubCZE120.5116.4
22.27.Dessum NicolasFRA121.5116.2
22.58.Stensrud HenningNOR121.5116.2
24.33.Funaki KazuyoshiJPN121.0115.8
25.31.Schneider BalthasarAUT122.5115.5
26.54.Pettersen SigurdNOR121.0115.3
27.37.Higashi AkiraJPN124.5115.1
28.70.Spaeth GeorgGER120.5114.4
29.26.Alan AlbornUSA120.0114.0
30.74.Morgenstern ThomasAUT121.5113.7
31.55.Kiuru TamiFIN120.0113.5
32.29.Anisimow MaksimBLR120.5113.4
33.69.Kasai NoriakiJPN119.0113.2
34.28.Solem MortenNOR119.0112.2
35.48.Zonta PeterSLO119.0111.7
36.24.Ipatow DimitrijRUS119.0110.7
36.64.Loitzl WolfgangAUT119.0110.7
38.60.Moellinger MichaelSUI118.0109.9
39.50.Ingebrigtsen TommyNOR118.5109.8
40.75.Hoellwarth MartinAUT119.5109.1
41.42.Peterka PrimozSLO118.0108.9
42.63.Damjan JernejSLO117.5108.0
43.53.Goldberger AndreasAUT117.0107.6
44.68.Herr AlexanderGER117.5107.0
45.20.Lazzaroni DavidFRA116.5105.7
46.47.Hocke StephanGER116.0105.3
47.23.Kranjec RobertSLO115.5104.9
48.14.Mesik MartinSVK115.5103.9
49.39.Kofler AndreasAUT114.5103.6
50.61.Ammann SimonSUI115.0103.5
51.51.Ritzerfeld JoergGER115.0102.5
52.57.Neumayer MichaelGER115.5101.9
53.38.Jones ClintUSA114.0100.2
54.25.Kim Hyun KiKOR114.5100.1
55.62.Romoeren Bjoern EinarNOR113.599.3
56.18.Mazoch JanCZE113.098.9
57.11.Yoshioka KazuyaJPN112.598.0
58.30.Juris JaanEST112.097.1
59.40.Kaiser StefanAUT112.597.0
60.3.Thurnbichler StefanAUT111.096.3
61.1.Nagiller ChristianAUT112.096.1
62.4.Hafele MathiasAUT111.595.7
62.2.Fettner ManuelAUT111.595.7
64.32.Długopolski KrystianPOL110.593.9
65.15.Erikson JohanSWE111.093.8
66.7.Chedal EmmanuelFRA110.592.4
67.12.Salumae JensEST109.592.1
68.21.Hajek AntoninCZE108.089.4
69.8.Matura JanCZE108.088.9
70.5.Koch MartinAUT107.587.0
71.16.Kang Chil GuKOR105.584.4
72.19.Żaparow RadikKAZ102.578.0
73.10.Li YangCHN92.057.1
74.9.Tian ZhandongCHN90.048.0
75.17.van Baarle BoyNED84.542.1
-.22.Tahtahunow AsanKAZ--(DSQ)
-.13.Grimholm IsakSWE--(DNS)
-.6.Mueller RolandAUT--(DSQ)

Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (8978) komentarze: (132)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    malysz

    To oburzajace co te mendy wyprawiaja z naszym Mistrzem Adamem Malyszem , królem skoków

  • Kibic profesor

    @Ja:
    HS nei zawsze jest równe odległści sędziowskiej. Na Bergisel HS=130 a odl. śedziowska 134m. Tak jest w oficjalnych informacjach.

    @Ana:
    Małyszowi bardzo rzadko sędziowie pomagali. Dużo częsciej przeszkadzali, np. w Willingen gdzie zmierzyli mu tylko 151,5m, a na powtorkach widać ż epoleciał conajmniej 5 m dalej.

  • Du Du doświadczony
    @ Ana

    Adamowi sędziowie pomogli tylko raz w Zakopanem kiedy wygrał , gdyby pomagali mu tak jak innym to ADAM miał by już 38 zwycięstw w PŚ .Pozdrawiam.

  • Piasek początkujący
    belka

    Bez sensu są te zmiany belek w kwalifikacjach, w treningu takie manewry można robić ale nie w skokach które poniekąd decydują także o wrezultatach zawodów. To jest banalne... Jeżeli weźmiemy pod uwagę to, iż na sam skok Ahonena obniżono by rozbieg, to Janne mógłby sobie skoczyć na bule i co z tego? I tak by wygrał kwalifikacje, bo skakał z niższej belki... Bez sensu

  • Ana bywalec

    Ale kiedy Adam wygrywał i wszystko było "ustawiane" pod niego - wtedy było ok?
    Ja wiem, że od not dużo zależy. Ale pomijając Norwega, nie zauważyłam specjalnych błędów w sędziowaniu.
    A podczas konkursu na takie szopki ze zmianą belki jż sobie nie pozwolą. No, chyba, że Adam skoczy 137 m. Wtedy może tak.

  • Du Du doświadczony
    @ Ana

    Ano od sędziów dużo zależy.To widać po ostatnim konkursie - gdyby nie psychika ADAMA to niestety byłby poza trzydziestką.

  • anonim
    @Kibic

    HS 130m = odległośc jury

  • anonim
    Ana:

    Po pierwsze: dzisiaj najlepszy (najdalej skaczący) był Adam, juz po pierwszych 2 treningach można było się spodziewać że skoczy bardzo daleko.
    Po drugie: Adam będzie skakał 13-ty od końca a nie 7-my.
    Po trzecie: to ma znaczenie bo skacząc nei w czołówce jest mniejsza motywacja i jest większe prawdopodobieństwo z ewarunki będą różne od tych, które będzie miałą czołówka. Może być dobry ale bedzie skakał w innych warunakch i nawet dobry skok mu może nie pomóc.
    Poza tym odległośc jury wynosi na tej skoczni 134 metry i Adam jej nie przekroczył (chcoiaż skoczył tylko o metr bliżej od rekordu skoczni).

  • Ana bywalec

    Miałam na myśli formę Adama.
    Od kiedy to od sędziów zależy czy zawodnik jest w dobrej czy złej formie?

  • Du Du doświadczony
    @ Ana

    Jak mozna się pozbierać przy takim sędziowaniu....

  • Ana bywalec

    Tak sobie czytam Wasze wypowiedzi i włos mi się jeży.
    Nie z powodu Waszego oburzenia, bo faktycznie Hofer powinien był obinyż belkę przed Adamem.
    Ale ilość jadu, którą tu wylaliście, zwłaszcza na bogu ducha winnego Janne mnie przeraża.
    Nie rozumiem po co te nerwy? Przecież to tylko kwalifikacje i jeśli Adam rzeczywiście wrócił do swojej najwyższej formy, to jutro wygra, niezależnie od tego, że skacze w 7 parze, zamiast w 1.
    Ludzie, system KO jest stosowany tylko cztery razy w roku. Jakoś wszyscy zapomnieli, że gdyby to był każdy inny konkurs, Adam i tak skakałby jako siódmy od końca. I co? I nic. Jak będzie dobry, to będzie dobry i tyle.
    System KO został wprowadzony ku zwiększeniui uciechy gawiedzi, ale od początku mi się nie podobał. Zbyt wielu widziałąm skoczków, którzy w normalnych warunkach byiby spokojnie w serii finałowej. I zbyt wielu takich, którzy nie doskakiwali nawet do 100 metra, a mimo to przechodzili dalej. I TO JEST DLA MNIE WYPACZENIEM KONKURSU.
    I jeszcze jedno - belkę startową ustawia się pod najlepszego aktualnie zawodnika na świecie, a nie pod najlepszego w kwalifikacjach. A chociaż bardzo się Wam to nie podoba - w tej chwili Janne jest najlepszy.
    Powtórzę jeszcze raz, bo może nie do wszystkich dotarło - jeśli Adam już się pozbierał, to po prostu jutro wygra.

  • Du Du doświadczony
    W Zakopanem

    Za niszczenie naszego ADAMA przez panów z FIS-u proponuję p. HOFFERA i SĘDZIÓW wygwizdać na zawodach PŚ w Zakopanem,tak w sobotę jak i w niedzielę.Może opamiętają się i przed MŚ dotrze do ich świadomości co to jest prawdziwy sport.Kto jest za -wpisujcie się.

  • jacek stały bywalec
    Adaś jest the Best

    A tak wogóle to Adam jest królem przestworzy... Ma wielkie osiągnięcia, jest dobrym człowiekiem, cieszy się sympatią i szacunkiem myślę, że wszystkich, ma ładną żoneczkę, której, mam nadzieję w lecie wynagradza braki z zimy... A Włosi w Predazzo na MŚ napisali, że "był jak Archanioł który wzbił się na przestworza i po pięknym locie dokonał wniebowstąpienia"... A ja sciągam wszystkie skoki Adama z netu, najlepiej z koment. Szaranowicza i puszczam sobie i łza mi się w oku kręci. A moja dziewczyna się na mnie wscieka. Opiszcie jak wyglądają Wasze emocje i przeżycia związane ze skokami!

  • anonim
    @jacek

    Oczywiscie. Zdarza sie... Wiadomo zwyciezca kwalifikacji ma nr 1 a nie 50 odwrotnie niz w PS. Dzieki za sprostowanie i pozdrawiam

  • jacek stały bywalec
    do Dexter

    Tylko małe sprostowanie! Twoje refleksje są jak najbardziej logiczne. Mylisz jedynie zasadę numeracji w zawodach. Wygrywający kwalifikacje ma nr 1(patrz np. Małysz wszystkie konkursy TCS w sezonie 2000/01) na kombinezonie, a przegrywający lub rezygnujący z kwalifikacji najwyżej notowany w PŚ zawodnik dostaje nr 50 (jak dawniej Hanni lub Małysz w Oberstdorfie) Pozdrawiam i przepraszam z przemądrzałość! :)

  • anonim
    To ja jestem tym nieznanym

    @Marta Musiałam zapomnieć wpisać swojego nicka

  • anonim
    @Marta

    Ja teżnie jestem wróżką, a wiedziałam, co można sprawdzić na tej stronie

  • anonim
    -

    Czy to co zaszlo dzis podczas kwalifikacji ma jakies logiczne usprawiedliwienie?Ale jaja...

  • anonim
    Moje przemyslenia...

    Naprawde nie mam nic przeciwko zmianie belek startowych ze wzgledu na bezpieczenstwo skoczkow w zwyklych kwalifikacjach PS. Nie ma to przeciez wplywu na kolejnosc startowania w konkursie glownym Jak wszyscy wiemy TCS rzadzi sie innymi prawami. Pierwsza runda to pojedynki KO. Na ten pomysl pewnie nie wpadli dzialacze z FISu z powodow bezpieczenstwa, tylko ze wzgledu na podniesienie widowiskowosci zawodow. Szczegolnie Niemcy naciskali, aby uatrakcyjnic te zawody. Bodajze stalo sie tak w 1997 czy 1998 nie pamietam dokladnie, ale ta nowosc bardzo mi sie podobala. Pojedynki bywaja arcyciekawe, niejednokrotnie faworyci mimo dobrych skokow musza niestety poprzestac na pierwszej rundzie. Do tego roku nie bylo specjalnego z tym zamieszania. Teraz jednak dla sobie tylko znanych powodow FIS stara sie zaprzeczyc samemu sobie. W ogole po co te kwalifikacje do KO? Nie da sie odwrocic klasyfikacji i "poprzydzielac sztucznie" pary. Tak jak chce (najwyrazniej) FIS Ahonen mialby 50. numerek na plastronie, a Malysz mialby 44. Przydzielono by im jakis slabszych zawodnikow i po sprawie. Pytam sie jednak co jest widowiskowego w tym, ze Malysz czy Ahonen trafilby na Anisimova czy Jurisa? W kwalifikacjach jednak czesto zdarzaja sie niespodzianki i tak mielismy takie pary jak Romoeren czy Forfang czy tez inne bratobojcze pojedynki. Czy nie jest ciekawa taka rywalizacja? Niejednokrotnie slabszym zawodnikom udawalo sie oddac wspaniale skoki w kwalifikacjach i mogli wtedy liczyc na przeciwnika, który jest w slabszej dyspozycji. Dzisiaj pokrzywdzeni zostali zawodnicy tacy jak Reinhard Schwarzenberger, Rok Benkovic czy Robert Mateja. Reprezentant Polski nie trafil jeszcze najgorzej, (mysle ze zadnych problemow z Alanem miec nie bedzie). Pozostali mieli mniej szczescia. Takze Adam z pewnoscia inaczej czulby sie wiedzac, ze w kwalifikacjach nikt do niego nie doskoczyl. Widzac, ze Janne ma problemy z ladowaniem na 131.5 sadze, ze albo skrocilby bardzo skok, albo jego ladowanie skonczylo by sie upadkiem. Tak czy inaczej Malysz powinien jutro miec nr 50. Jest inaczej. Mam tylko taka nadzieje, ze manipulacje FISu beda ukarane juz jutro poprzez wiatr, ktory akurat pomoze tym zawodnikom, ktorzy dzisiaj o wlasnych silach, starali sie (teoretycznie tylko skutecznie) udowodnic kto jest najlepszy. Zle sie dzieje w FISie, naprawde zle...

  • anonim
    tekst w portalu Gazeta

    tam jest to opisane

  • anonim
    O co tu chodzi?

    Banda nietoperzy z tych sedziow.Wypaczaja sens rywalizacji.Co boja sie aby Ahonen sie nie polamal?Ledwo by nie fiknal na tych 131m a jakby skoczyl tyle co Adasko to pewne lezakowanie i byloby po strong manie.
    Adam pokaz (sedziom) jutro kto bedzie dalej rzadzil.

  • anonim

    Hm czytając te komentarze zauważam pewną sprzeczność: wszyscy chórem sprzeciwiają się krzywdzącym Małysza obniżaniu belki, a jednocześnie wspominają, że akceptowaliby robienie tego przed skokiem Małysza/ Przecież pokrzywdzeni są przede wszystkim zawodnicy tacy jak Benkovic, Mateja, Schwarzenberger, Vassiliev, który - choć niżej notowani - zasłużyli na pokonanie najlepszych, jednak taka szansa nie została im dana. To jest dopiero cyrk i ci zawodnicy powinni być najbardziej zirytowani decyzją jury, a nie Małysz, który kwalifikacje traktuje jako trening i okazję do oddania jedego więcej skoku przed zawodami i obojętne mu z kim będzie jutro skakał. Nieprawdziwa jest także teza, że lepiej skakać pod koniec pierwszej serii, bezpośrednio przed lub po skoczkach lepszych, ponieważ ciężko przewidzieć, która grupa skoczków będzie miała lepsze warnunki. Nie mniej jednak dzisiejszą - i nie tylko - decyzję Hofera traktuję jako kompromitację i oszustwo.

  • askam początkujący
    do hop siup

    jaka to była gazeta?

  • anonim
    czytaliście?

    w Gazecie napisali, że polska ekipa już przed kwalifikacjami prosiła o to by zmiana belki startowej nastąpiła przed skokiem Adama. NIC TO NIE DAŁO! Jest to oczywisty przejaw złej woli i próba wypaczenia sportowej rywalizacji a nie żaden przypadek.
    jestem kompletnie sfrustrowany

  • anonim
    Emil

    thx Emil cos kojarzylem ze to byla mniejsza skocznia ale to byl rok 1997r wtedy jeszcze skokow az tak bardzo sie nie ogladalo tzn bynajmniej ja :D od kiedy Malysz zaczal skakac tak dobrze wszystkie zawody ogladam szkoda ze nie ma COC w TV :(

  • Matylda weteran
    Wer kombiniert, der verliert = kto kombinuje, ten przegrywa

    Jest takie niemieckie przysłowie:
    Man hat schon Pferde kotzen sehen vor der Apotheke. Dosłowne tłumaczenie na j. polski: Już się widziało konie rzygające przed apteką! A znaczy mniej więcej: Nic nie jest niemożliwe. Dedykuję je Hoferowi & Co. za poFISowy numer z beleczkami.

    A przysłowie to będzie jutro "obosieczne": Adam katapultuje się z jego tylnego, poFISowo wykombinowanego miejsca na podium, oczywiście na najwyższy stopień. Przesunie się tym samym w generalce na drugie miejsce i wtedy już beleczka może sobie wędrować, jak jej się będzie żywnie podobać. Wprawdzie trochę późno, ale dla dalszej walki o Puchar jednak nie bez znaczenia.

    A w Zakopcu powitamy panów FISów - wbrew walecznym zapowiedziom - ze staropolską gościnnością. Przybywajcie!

  • anonim
    @Adi

    Mateja odpowiednio skakał na odległość 94.5 i 98.5 a zwyciesca Ahonen na: ...95 m i 98.5 czyli tylko półmetra krótsze skoki mial od Ahonena czyli gdyby wtedy wylądował Robert telemarkiem mial by srebrny medal!

  • realista doświadczony
    harrachov??

    hmm w Harrachvie też Małysz skakał z tej pozycji
    Ahonen nawet jak wygra jutro to nieosiągnie tego uczciwie

  • anonim

    co do tych belek to macie racje ale mnie coraz milej zaskakuje Mateja wygral letni COC od dawna wiadomo ze ma talent ale robil czesto bledy na progu i psychika go zawodzila od kiedy zmienil sie trener a wlasciwie trenerzy jakby mu sie psychika polepszyla bo czesto po 1 dobrym skoku psul 2 a teraz 2 skacze jeszcze lepiej szkoda ze przed sezonem mial kontuzje bo pewnie z ta forma co teraz bylby w 1-szej 15 PŚ a byc moze bylby jeszcze w lepszej formie niz jest teraz bo ze skoku na skok skacze lepiej i bardzo ladnie stylowo nigdy wczesniej go nie widzialem zeby tak skakal no moze kiedys ale dokladnie juz tego nie pamietam gdy zajal 5 miejsce w MŚ wiem ze swietnie wyszedl mu 2 skok szkoda ze nigdzie nie moge znalezc wynikow z tamtych MŚ (a moze ktos ma stronke gdzie sa jakies info na temat tamtych MŚ) wracajac do tematu mam nadzieje ze naszych obecnie 2 najlepszych skoczkow nadal beda trzymali forme i bedzie zwyzkowac bo fajne by bylo by na MŚ Malysz wygrywal lub zdobywal medal a Mateja byl powiedzmy w pierwszej 10-tce albo i lepiej szkoda ze Rutkowski sie zagubil niech sie bierze za siebie wtedy byloby 3 dobrych skoczkow jeszcze jeden tylko kto? i mamy swietny team na MŚ pozdrawiam

  • anonim

    małyszomanka nr 1 - A co Adam jest wróżką? Skąd on miał wiedzieć, że Hofer i spółka znów wyskocza z tą belką??? Mi tez to się nie podoba, że oni robią sobie co chcą i akurat obniżają ten rozbieg po Adamie, ale co zrobić? Na Adama to pewnie też nie najlepiej działa - ta świadomość, że zrobił wszystko, oddał najlepszy skok, ale nie jest pierwszy. Nam nie pozostaje nic innego jak trzymać kciuki za Polaków! ;)

  • anonim
    Brak przebiegłości a może tylko prewidywalności

    Adam sam sobie winien, mógł nie skakać w kwalifikacjach. To przecież nie tak, że na szwindle Hoffera nie ma rady, rada jest prosta- nie skakać w kwalifikacjach. Adam nie ma szans ich wygrać chociażby skoczył o 30 m dalej od Ahonena, więc po co skakać?

  • anonim

    cholera, kpiny to malo powiedziane.szofer hoffer jest skonczonym idiotą i robi sobie po prostu jaja.chyba sie uczyl od Leppera.ale w daglezji z niom nie rozmawiajcie bo jak cos rozwalicie to znowu podniosa ceny a i tak sa juz wyzsze niż Mt.Everest.chociaz z drugiej strony to przeciez NORMALNI ludzie sie tam NIE zatrzymuja tylko takie sukinsyny jak w.h. A ADAŚ I TAK IM POKAZE!!!!!A MATEJA JESZCZE POPRAWI!!!!!!!!SKACZCIE DALEKO CHŁOPAKI I UTRZYJCIE IM NOSY !!!!!!!!

  • anonim
    Manipulacje

    Jeżeli Adam będzie jutro skakał tak jak dzisiaj na treningu i w kwalifikacjach to jestem spokojny o wyniki. Przypominam że rekord zimowy wynosi 134,5 m i należy do Hanawalda, natomiast letni do Adama i wynosi 136.0m. Jeżeli pierwszy skok Adam powtórzy z dzisiejszych kwalifikacji to postawi w trudnej sytuacji skaczących po nim.Może nawet pokonać Ahonena.

  • Kibic profesor

    Skandal i hańba Panie Hofer! Komu się pan Sprzedał i za jakie pieniądze? Nie ma ducha sportu już w skokach. Jest tylko jeden bohater: Hofer, który nie wie co robi! Wstyd!!!!

  • anonim

    Ahonen w kwalifikacjach skakał na luzie a i tak miał kłopoty przy lądowaniu.Zobaczymy jutro.

  • anonim

    Panie HOFFER, jak Pan nie uzasadni publicznie i rzetelnie decyzji z belkami, to w Zakopanem porozmawiamy w Daglezji. Autor SELA: Zgadzam się z Tobą. Masz rację i apeluję do kibiców. ADAM by sobie tego nie życzył, a HOFFER i tak już wie, co zrobił źle!!!

  • WrednySkin stały bywalec
    ZDJĘCIE !!!

    Tad, zmień to zdjęcie plizz... Ahonen niczemu niewinny, ale to Adama był dziś najlepszy, więc posłuchaj woli ludu i zmień zdjęcie na Wąsatego albo na Hoffera z podpisem " W . Hoffer - Włodek Czarzasty skoków narciarskich " :-/

  • Kibic profesor

    moim zdaniem to co się teraz dzieje w sporcie ogólnie to są same skandale a kwalifikacje te są tego potwierdzeniem . jestem ciekaw tylko dlaczego nie puścili jeszcze raz tych skoczków ażeby skakali z tej samej belki w telewizji czas audycji jest płacony i nie żal jest im czasu na ewentualna powtórkę skoków a na tych kwalifikacjach nie dali szansy innym tylko odrazu postanowili przydzielić miejsca startowe normalnie jednym słowem Bravo panie HOFFer za pańską głupotę
    Adam Cała Polska Jest z Tobą Bravo Robert oby taka forma ( i lepsza ) dopisywała w następnych zawodach trzymamy kciuki za całą kadrę :) powodzenia !!

  • anonim
    !

    mnie tez juz bierze cos ale nie z powodu kwlifikacji,belek itd tylko z tego co tu czytam. LUDZIE czy wyscie powariowali!!! najgorszym bledem w zakopanem byloby gwizdanie na kogokowliek,nawet Hoffera (nie wiem skad przychodzi wam do glowy ze on nie lubi Adama,wydaje mi sie ze on jest do niego normalny, bez jakis wyzszych emocji). Myslicie ze potem Adam znowu ma za wami swiecic oczami jak kogos wygwizadacie i to w dodatku u nas, na najlepszych zawodach swiata. Kazdy skoczek mowi ze tak na nie czeka wiec prosze nie zepsujcie tam atmosfery! jezeli nienawidzicie Hoffera to zachowujcie sie przynajmniej z klasa i badzcie ponad tym...przeciez kibice z Polski sa najlepsi tak?...

  • anonim
    Adam

    Adam skacz tak dalej a wygrasz !! Achonen wkoncu straci swoja forme !! Nie wytrzyma do konca !! BRAWO ROBERT MATEJA !!:]:] Adam jesteśmy z tobą nie martw sie :)

  • Forest stały bywalec
    ->>>>>>>

    A tak ogólnie można by pogdybać że Ahonen traci swoją powtarzalność, bo w pierwszej serii treningowej skakał z tej samej belki co Adam a skoczył bliżej, więc albo Adam skoczył świetnie albo Ahonen popełnił niewielki błąd co by znaczyło że traci powtarzalność. Ale to są oczywiście takie gdybania i nie przywiązujcie do tego żadnej wagi.

  • anonim

    Apeluje do wszystkich kturzy jadą na zawody do Zakopanego żeby podczas nich wygwizdali pana Hoffera

  • NIEMAZGODY bywalec

    Panie HOFFER, czy ten układ par Panu pasuje? Panie HOFFER, to się nie uda!!! Panie HOFFER słyszałem, że powieje pod narty, jak będzie skakać 19 para!!! Panie HOFFER, MOŻE BY POWTÓRZYĆ KWALIFIKACJE JUTRO RANO?

  • anonim
    Adam

    nie no to juz jest skandal , to co robi FIS no i pan Hofer , to jest juz przegięcie pały ! 2 treningi i dwa zwyciestwa . Adam w kwalifikacjach skacze 133,5 metra z 12 belki, potem skracają rozbieg na 11 belke , i Martin Hoellwarth skacze 119,5 metra , to przeciez jak sie skroci rozbieg o 1 belke to sie skacze 4-5 metrow blizej a nie 14m !! w kwalifikacjach Adama mogł pokonac tylko Ahonen , co pokazał jego skok, a reszta powinna byc za Adamem, i dlatego Adam powinien być drugi a nie siodmy ! skandal !!! Adam zyczy ci zebys skoki z treningow powtarzal w konkursach , a bedzie dobrze !!! Adam jestesmy z Tobą , brawo Robert Mateja !!

  • anonim
    ZŁODZIEJE

    TTO JEST SPORT??TO PO CO SĄ KWALFIKACJE JAK ZAWODNIK NIE MA WPŁYWU NA MIEJSCE KTÓRE MOŻE ZAJĄĆ!! MOGLI PRZED MAŁYSZEM @ BELKI OBNOŻYĆ

  • anonim

    Hoellwarth skakał o jedną belkę niżej niż Adaś.
    Jest aż 14 metrów i prawie 30 punktów różnicy.

  • Forest stały bywalec
    ->>>>>>>>

    No nie no to jest kpina. Raz jeszcze wytrzymam bo wiem że takie są zasady. Ale teraz to już chyba lekka przesada

  • anonim
    mam ADRES!!!

    hofer@fisski.ch
    to jego adres!!!
    zbombardujcie go programem na stronce
    yamf.cjb.net
    trb wysylania single smtp!!!
    serwer : tom.enternet.com.pl

  • anonim
    :)

    Mam dla was dobrą informacje. Poniewaz Hautameki to cieniaż (jak wszyscy finowie z Ahonenem na czele), a Adam ma do niego chyba cos 18 pkt. straty to po zawodach w Innsbrucku Adam bedzie juz na 6 pozycji, wiec pewnie przed nim beda obnizac belke.

  • anonim
    Prosba o rozsadek

    No i po co sie tak ekscytowc.
    Co prawda wyniki zostaly wypaczone przez zmiane belek startowych,
    ale i tak istotne beda jutrzejsze skoki.
    W pierwszym konkursie TCS Norweg dostal "premie" za slaby skok w pierwszej kolejce,
    moze tym razem premie dostanie Adam.
    Niemniej FIS powinien sie powaznie zastanowic nad stosowaniem przepisow o kolejnosci wynikow w kwalifikacjach przy zmianie belki startowej.
    O ile w "normalnych" zawodach Pucharowych maja one sene, to w przypadku systemu KO zalkowicie wypaczaja sens tego systemu.
    Moim skromnym zdaniem w przypadku KO powinny obowiazywac przepisy dotyczace 1 i 2 serii konkursowej.

  • anonim
    Kwalifikacjeto jedno wielkie nieporozumienie!!!!!!!!!!

    Panie Kuttin w Bischofshofen nie startujemy. Taktyka z Oberstdorfu była strzałem w dziesiątkę!!! Trzeba to koniecznie powtórzyć!! Panie Adamie i Robercie trzymajcie się, niech Was Anioły poniosą!!!!

  • anonim

    Widzieliście jak Ahonen lądował w kwalifikacjach.Dużo nie brakowało a by się wypiepszył.

  • anonim
    proszę ponownie

    zdejmijcie smutasa a dajcie fotkę wąsacza.
    Tak nakazuje sumienie narodowe!
    ukłony karamba szast prast z tym zimniakiem, Adam zwyciężył kwalifikacje

  • anonim

    Po przeminięciu całej wściekłości związanej z kolejnym posunięciem pana H., rada dla Adasia: MAXYMALNA IZOLACJA, KONCENTRACJA,MYŚLEC TYLKO O TYM, ABY ODDAĆ DOBRY SKOK, NUCĄC KOLENDY ,WŁĄCZYĆ PEŁNY AUTOMATYZM, OLEWAJĄC RESZTĘ, jak było za czasów Blecharza, A BĘDZIE DOBRZE! Adam, przecież jesteś najlepszy!

  • anonim

    Ten Walter Szofer w jakieś kulki leci!!!!!!!

  • anonim

    I co? Maradona w meczu z Anglią w 1986 też nie wbił gola ręką? Do dupy z takimi kwalifikacjami! Jeśli temu mają one służyć to lepiej wystartować zawodników wg klasyfikacji PŚ!

  • anonim

    szkoda mi tylko ziomala Goldiego bo będzie musiał odpaść z Adamem

  • anonim

    Uwaga do Adama.W Bishofschofen wygraj oba treningi,a kwalifikacje "olej".Jak skoczysz w parze z Ahonenem bardzo dobrze to może sie uśmiechnie i wtedy już go bedziesz miał.Janne smutasa też można pokonać psychologicznie.

  • anonim

    w kiblu bedziemy z nim rozmawiać

  • anonim
    do nowego

    wyślij to na adres HOFER@FISSKI.CH

  • NIEMAZGODY bywalec

    Panie HOFFER, jak Pan nie uzasadni publicznie i rzetelnie decyzji z belkami, to w Zakopanem porozmawiamy w Daglezji

  • henry początkujący
    belka startowa

    Myślę że najbardziej psują ten system KO, bo te kwalifikacje stają się bez sensu. Czyżby robili to na przkór telewizji RTL która wymyśliła taką formę rywalizacji. Ciekawe tylko po co.

  • Ann początkujący
    Adam - brawo!

    Popieram pomysł hop siup. Dajcie fotkę najlepszego w kwalifikacjach!

  • anonim
    Złodzieje!

    Frajerzy, złodzieje, idioci - tylko tak mozna nazwac tych palantów z Hoferem na czele. I zas złoją Adama, zas czolowka bedzie miala lepsze warunki niz Adam i zas Adam bedzie 7 albo dalej jak w Ga-Pa. ŻYDZI !!!

    Co to w ogóle za pomysł ze zmienianiem belki ??

  • anonim
    do redakcji

    proszę zdejmijcie z newsa fotkę Ahonena a dajcie Adama, choć wy bądźcie sprawiedliwi i solidarni z nami. Jak patrzę na zdjęcie to mi się zbiera na womity po dzisiejszej akcji FISU

  • anonim

    I z nowu Małysza wypuszczą w 7 parze od końca.
    Powinni cała 15- stkę puścić z tej samej ale obniżonej belki.

  • Ann początkujący
    ADRES HOFER'a - powtórka

    Napiszcie, czy posłaliście miłe pozdrowienia dla pana HOFER@FISSKI.CH :)))

  • Matylda weteran
    Fortuno! - kapryśna damo, ty - pamiętaj jutro o Adamie!

    3.1.2005, ca. 14:30

    Adam zjawia sią na skoczni, kibice i konkurenci przerażeni. Adam spokojnie zapina narty, wkłada gogle, sprawdza wiązania i szykuje się do skoku. Sędziowie i Walter Hofer nie mogą się otrząsnąć z szoku, przecierają oczy.

    Adam siada spokojnie na belce, śmieje się w duchu i szepce do samego siebie - I co z tego, że odcięli mi głowę, i tak polecę najdalej! ------

  • anonim

    po doliczeniu "pierwszej szustce" nawet po 4-5m. to i tak zajeli by miejsca poza dziesiątką. Adam mistrzem jest.

  • Ann początkujący
    ADRES HOFER'a

    Mam TEN adres: hofer@fisski.ch DZIAŁAJMY!!! PS. Adres ze strony: http://www.fis-ski.com/uk/insidefis/fisoffice.html. Pozdrawiam, do pracy RODACY! :)

  • jacek stały bywalec
    Adam-Archanioł z Predazzo

    Adam i Robert! Przepraszam Was za Hoffera! Zrobiła sie z niego jakaś podła gnida! Cały fis pracuje na sukces Ahonena. Skandal! Małysz walczy z Sobą, presja kibiców, Ahonenem i FISEM!!!!

  • anonim
    Trzeba działać

    www.fis-ski.com

  • anonim

    kto zna strone FIS-u

  • anonim

    Małysz najlepszy a Ahonen wygrywa . To są kpiny!!!!!!!!!.

  • Mar stały bywalec

    Dla mnie też to jest nie dopuszczalne dosłownie po skoku Adama tak robią-wiecie dlaczego?Bo się bali, że Janda albo Howarth, albo inny przeskoczy skocznie(Żart rzecz jasna ;-)), TAK NAPRAWDE ROBIĄ WSZYSTKO ŻEBY AHONEN ZWYCIĘŻYŁ,(OD RAZU MÓWIĘ ŻE NIE JESTEM PRZECIWKO AHONENOWI I LICZĘ NA ADAMA) ALE PAN JANNE I TAK JUŻ WIE, ŻE MAŁYSZ MU SIEDZI NA PLECACH TAKŻE JAK ADAM ZACHOWA SPOKÓJ TO JUTRO WYGRA PRZEŻ GO BY WYPRZEDZIŁ PEWNIE(JEŚLI BY SKAKALI Z TEJ SAMEJ BELKI)O JAKIEŚ 4,5 COŚ TAKIEGO.POZDRAWIAM.;-)

  • anonim

    ale tu nikt nie mówi o winie zawodników, oni są normalni. Winny jest Hofer i to on powinien dostać za swoje bo nawet protesty do FIS pewnie nic by nie dały.

  • ktos bywalec
    oszusci

    To troche dzwine ze tuz przed maluyszem skacze Widhelz 130m ( punk sedzowski) i nie obniżaja belki przed najlepij skacacym zawodnikiem w treningach , a robia to dopiero po jego znakomitym skoku ( który był do przewidzenia) i spychaja malysza na 7 pzopycje . powiini tej szostce w zpokcu piachu przy zjździe podsypac tak zeby wogole predkosci nie mieli !!

  • askam początkujący
    historia lubi się powtarzać

    no i znowu sędziowie wypaczają wyniki tylko dlaczego to musi dotykać najbardziej Adama Małysza.Ja obawiałam się tego zagrania już w czasie treningów. I stało się.
    Ale nic straconego. Chociaż w Ga-pa Małysz miał gorsze warunki to jutro może sytuacja będzie bardziej sprzyjająca

  • anonim
    OSZUŚCI!!!!!!

    ADAM WYGRAŁ KFALIFIKACJE I HOFER SPECJALNIE OBNIŻYŁ BELKE ŻEBY JANE WYGRAŁ
    WYWALIĆ HOFERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ADAM JEST MISTRZ I TYLE! A JANE TO PUDŁA

  • anonim
    Protest

    zna ktoś adres FISu trzeba działać

  • anonim
    do nieznanego

    To nie wina zawodników,ale tych bałwanów z FIS - u.W Zakopanem należy wszystkich dopingować,nikomu nie ubliżać jak to miało miejsce przed laty z Hannawaldem.Palacy powinni pokazać klasę prawdziwych kibiców i kulturalnych ludzi.Nawoływanie Słowian do chamstwa,jest wybrykiem nie do przyjęcia,chyba nie chcesz żeby nas zaczęli postrzegac jakoWandali?

  • Alex bywalec

    Dziwni mnie niekompetencja sędziów FIS, wielce skrócili rozbieg, żeby dbać o zdrowie pozostałych skoczów...a kto zadbał o bezpieczeństwo Małysza ?! przeciez przed jego skokiem juz było wiadomo ze daleko skoczy (patrz. wyniki treningów) niestety to jest świadome i celowe utrudnianie Małyszowi życia. SKANDAL !! Hoffer jest daremny

  • eva początkujący
    wkurzy się

    Może to i lepiej, bo Adam może wreszcie się wkurzy i im pokaże.

  • anonim

    Czas najwyszszy walnąć ręką w stół i powiedzieć dość! Pora złożyć oficjalny protest do Fis-u. Jak Małysz ma mieć nie skopanej psychiki jak się go krzywdzi w kwalifikacjach.

  • anonim
    Kolejny skandal

    Panie Hoffer, ile pan dostał w łape za to , żeby Ahonen wszystko wygrał ?

  • anonim

    PZN, piszcie ten PROTEST wreszcie bo zmarnujecie Adasia. Tajner wykaż się wreszcie i zrób coś przeciesz jesteś tam na miejscu. Działaj za to ci płacą.

  • anonim
    !

    ludzie (bo juz nawet nie nazywam kibice) opanujcie sie!! nie robcie niczego glupiego w zakopcu, jezeli znowu by byly jakies gwizdy itd to wlasnie to bedzie niszczyc spokoj Adama

  • anonim
    wyniki kwalifikacji

    wejdzcie sobie na onet-tam jest ładniejsza tabelka z wynikami...;-)pozdrawiam

  • anonim
    protest

    chyba trzeba zrobić mail-bombing na adres Fis-u. Jestem gotowy

  • anonim
    Paranoja!!!!!!!!

    norwegom gratulujemy czystego i zgodnego z duchem sportu postępowania.

  • anonim
    grrr

    CYRK NA KÓŁKACH !! COŚ Z TYM TRZEBA ZROBIĆ BO TO JEST ŻENUJĄCE!!!

  • anonim

    A mnie się wydaje, że cała ta historia tylko wzmocni Adama, on wie, że się go boją - jutro zrobi swoje i wszystkim oczy wylezą z zachwytu!!

  • stary bywalec
    Feralna trzynastka ?.

    ..., więc jutro będzie skakał jako 13-ty od końca. Dziwi gapiostwo trenerów.

  • anonim

    Czy treningi im nie pokazali ze w tym KONKURSIE liczyc sie bedą tylko Adam i Ahonen?Cos mi sie wydaje ze chca żeby Ahonen wszystko wygral.Doć to przecierz moze naszemu Adasiowi na psyche siąść.!!ADAŚ jesteś najlepszy i wystarczy ze my to wiemy a jutro to im POKAZESZ!!!!!

  • anonim
    PROTEST

    PROTEST

  • anonim

    Pie......ć całą bandę z FIS - u z Walterem Hoferem na czele,to co oni wyprawiają to skandal.Dlaczego po skokach treningowych nie utalili od razu 11 lub nawet 10 belki,tak zeby zgodnie z duchem sportu wszyscy mieli jednakowe szanse.

  • anonim

    pokaszmy Austryjakom i Finom co o nich myślimy w Zakopcu. Niech poznają prawdę. Słowianie(Polacy, Czesi) łączmy się.

  • anonim
    team cfaniaków

    no i jak zwykle poszkodowany jest adam ktorego zwalowali .........ale mateja tez stracil . NIepodoba mi sie zachowanie sedziego norweskiego , ktory skrzywdzil Adama dajac mu note 16.5 ,Ahonen tez dostal tyle od niego ale skoczyl jeszcze gorzej. Mowiac krotko..............kiedy dam nie skakal tak dobrze w skokach rzadzili NIemcy,Austryjacy,Finowie,Norwegowie..........i wtedy gdzy przyszedl czas wkroczyl taki jeden Polak ktory im popsul cala zabawe i zacza wygrywac.......dlatego teraz chca go zniszczyc i jego psychike............ale Adam nie da sie bo jest POLAKIEM!!

  • NIEMAZGODY bywalec

    Apel do PZN. Panowie, nastąpił już czas zrobić oficjalne odwołanie. Niema na co czekać, To jest jakaś próba sił, a Wy co?

  • anonim

    ta bez jaj! takim sposobem adama pozbawiaja szans na zwyciestwo i robia wszystko by wygral ahonen! podobnie stracil (choc troche mniej) robert mateja...w dodatku po skoku malysza kiedy to polecial najdalej obnizyli rozbieg skazujac malysza na 7 m-ce.
    mysle ze nawet gdyby malysz skoczyl nawet kolo 126/7 m to by obnizyli rozbieg zeby tylko nie zagrozil ahonenowi jandzie itp i zeby nie byl w czolowce

  • anonim
    Dość tego

    Jak zwykle wsztystko dzięki norwegom. I ta piękna nota(16.5)

  • fanik początkujący

    Po zmianie belki skoczyłbym 80 m też bym był w czołowej 50!!!

  • anonim

    A ja myślę, że te "machinacje" sprawiły że Adam zajął wczoraj DOPIERO 7 miejsce!

  • Ann początkujący
    Może jakaś akcja protestacyjna?!

    Chętnie odkurzę swój niemiecki i napiszę organizatorom tego cyrku, co myślę o takiej organizacji kwalifikacji. Może duża ilość maili dała by im trochę do myślenia lub przynajmniej przytkała skrzynki? Nie znam się na tym :(, ale jeśli ktoś ma pomysł, jak to zrobić, to się przyłączam :)

  • anonim
    Przekręt

    Afera z obniżeniem belki to największy przekręt
    2005 roku

  • anonim
    PROTEST!!!!!!!!!!!!!!

    niech PZN w końcu cos z tym zrobi.

  • anonim
    -

    Jak tak dalej pójdzie to Adam powinien podać ich do sądu powud: okradanie z godności przy milionach ludzi w kwalifikacjach.

  • anonim

    Żadne machinacje nie są w stanie przeszkodzić Małyszowi! Jeżeli faktycznie jest w formie, a jest, to jutro wygra niezależnie czy skacze w pierwszej parze czy w siódmej.

  • anonim

    "szykujcie się na Zakopane" za...bać szfabską gnidę tego Hofera

  • anonim

    to jest CHORE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak mozna robic takie przekrety poszkodowani skoczkowie powinni sie odwolywac a adas niech juz nie skacze w kwalifikacjach w Bischofshofen

  • anonim

    Dlaczego nie obniżyli belki przed Małyszem. Widhoelzl skoczył bardzo daleko (130m), a Małysz wygrał wcześniejsze obie serie trenin.?! Żeby jeszcze tego nikt nie widział, a tu okradają wielkiego Polaka z godności na oczach milionów ludzi!!!

  • anonim
    kWALIFIKACJE

    Adam nie waż się skakać w kwalifikacjach w Bischofshofen
    Adam nie waż się skakać w kwalifikacjach w Bischofshofen
    Adam nie waż się skakać w kwalifikacjach w Bischofshofen
    Adam nie waż się skakać w kwalifikacjach w Bischofshofen

  • anonim
    Do Wszystkich Polakow

    Jutro ADAM WYGRA!Tak jest i tak bedzie!

  • anonim

    Gdy Adam wygrał TCS to wygrał WSZYSTKIE kwalifikacje. Tu też wygrywa, ale nie pozwalają mu skakać na koncu!!!
    Już mi ręce opadają...

  • anonim
    OOO

    Ej czy oni to robia specjelnie??!! Nic dziwnego ze Malysz potem tak slabo skacze w konkursach bo niby jego psychika jest slaba, ale oni mu ją psują!!!!!!!!!

  • anonim

    Powinni zmienić belke przed jego skokiem, przecież na treniengach był the best, dlaczego więc dopiero po jego skokU obniżyli rozbieg???? fuck! Ale to sie wkońcu zemści, ja nie jutro na na ostatnim konkursie...

  • anonim
    Adam

    Adam jest najlepszy a Ahonen jest naćpany bo to jest nie możliwe aby wygrać 9/10konkursów!!!!!!!!!!Adam jutro wygra i pokaże Ahonenowi gdzie jest jego miejsce w szeregu!!!!!

  • anonim

    Przecież to jest jakiś cyrk, a nie Turniej Czterech Skoczni!!!!!!!!!!!!!!!

  • anonim
    Bischofshofen

    Adam nie waż się skakać w kwalifikacjach w Bischofshofen .

  • anonim
    znow go oszukali

    Dlaczego sedziowie sa zawsze przeciwko Malyszowi? Przeciez to jest przegiecie paly. Oni wiedza, ze jezeli Adam bedzie skakal z tej samej belki co Ahonen to z nim wygra i wlasnie dlatego tak robia. Brawo Mateja, ale skacz jeszcze lepiej bo to potrefisz.

  • anonim

    Ahonen wcale nie wygrał kwalifikacji. Nie piszcie takich bzdur, bo z tego co napisaliscie wynika jednoznacznie-jesli zawodnik skoczy np. 140 metrow a jego nastepca 110 tyle, ze z jednej belki nizej-kto jest lepszy? nastepca? bzdr. pzdr fachowcy.

  • anonim

    Jak tak można?! Mogli chociaż jednego po Małyszu puścić, to by wiedzieli, że "innym" nie grożą tak dalekie noty! Ale to najwyraxniej wszystko jest dobrze zaplanowane, więc po co te kwalifikacje, skoro wiadomo kto MA wygrać...

  • anonim

    To jest skandal wszystko robia pod Ahonena ok moze i super skacze ale Adas tez skacze super i przemawiaja za tym jego dzisiejsze wyniki 3 skoki i trzy najlepsze. Mogliby obnizac przed Adasiem.

  • anonim
    regulamin

    to jest orąbane,małysz jutro sobie odbije,szkoda tez mateji bo by był około10m a nie 18,hofer preferuje aby morgi i heli skakali pod koniec ale oni są słabi

  • anonim

    NO i jak zwykle porobili nam Adama.
    I noty tez powinien dostac lepsze !!

  • roman początkujący
    ZŁODZIEJE

    TO JEST ZLODZIEJSTWO CO WYPRAWIA TA BANDA

  • anonim

    Cos tu mi sie nie podobra ta zmiana belki zarz po Małyszu... TO JEST CHAMSTWO!!!

  • anonim

    kapa hoffer to ciota

  • anonim
    CHAMSTWO!!!!

    Już nie maja jak uj*** Adama.... Ale w konkursie i tak im pokaże!!

  • anonim
    Jak tak mozna !!!!

    I znowu naszego mistrza zrobili w balona ! Mógł lepiej nie brać udziału w kwalifikacjach a Ahonnen nie wiem dlaczego FIS chce aby wszystko wygrał

  • vegx redaktor
    malysz

    Małysz to aktualnie jedyny skoczek, ktory jesli bedzie skakal "swoje" jest w stanie wygrac z ahonenem.

  • anonim

    Ja bym na miejscu Małysza złożył protest!

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl