Znamy listy zgłoszeń na inaugurację LGP w Wiśle

  • 2022-07-15 21:12

Już za tydzień na Skoczni im. Adama Małysza (HS134) w Wiśle rozpocznie się tegoroczna edycja Letniego Grand Prix. Na starcie rywalizacji kobiet i mężczyzn spodziewanych jest łącznie ponad 90 zawodników. Wśród panów najsilniejsze składy mają wystawić reprezentacje Polski oraz Niemiec.

Zawody Letniego Grand Prix w Wiśle będą pierwszym występem reprezentantów Polski pod wodzą nowego trenera, Thomasa Thurnbichlera. Austriacki szkoleniowiec ogłosił w piątek dwunastoosobowy skład Biało-Czerwonych na piątkowe kwalifikacje. Szansę na występ otrzymali Piotr Żyła, Kamil Stoch, Dawid Kubacki, Paweł Wąsek, Jakub Wolny, Andrzej Stękała, Aleksander Zniszczoł, Jan Habdas, Kacper Juroszek, Maciej Kot, Tomasz Pilch oraz Jarosław Krzak.

Zobacz więcej: Dwunastu Polaków na Grand Prix w Wiśle

Na starcie rywalizacji mężczyzn na Skoczni im. Adama Małysza spodziewanych jest obecnie 53 zawodników z trzynastu reprezentacji narodowych. Większość reprezentacji przyjedzie jednak do Wisły w rezerwowych składach. Oprócz Polaków, z czołowych ekip najsilniejszy zespół mają wystawić jeszcze Niemcy. W zgłoszeniu drużyny Stefana Horngachera widnieją nazwiska Karla Geigera, Stephana Leyhe, Piusa Paschke oraz Andreasa Wellingera.

Tym samym w Wiśle zabraknie większości gwiazd minionego sezonu Pucharu Świata, z Ryoyu Kobayashim, Mariusem Lindvikiem, Halvorem Egnerem Granerudem oraz Stefanem Kraftem na czele. Z czołowej "30" klasyfikacji generalnej PŚ 2021/2022 spodziewani są wyłącznie reprezentanci Niemiec i Polski - Karl Geiger (2. miejsce), Piotr Żyła (14.), Kamil Stoch (19.), Stephan Leyhe (22.), Dawid Kubacki (27.) oraz Andreas Wellinger (29.).

Pod względem bohaterów ostatniej zimy bardziej obiecująco zapowiada się lista startowa rywalizacji kobiet. Na starcie zmagań w Wiśle mają pojawić się cztery najlepsze skoczkinie Pucharu Świata 2021/2022 - reprezentująca Austrię Marita Kramer, Słowenki - Nika Kriznar i Ursa Bogataj oraz Niemka Katharina Althaus.

Na chwilę obecną organizatorzy wiślańskiego LGP spodziewają się przyjazdu 34 zawodniczek z trzynastu reprezentacji. W rywalizacji na Skoczni im. Adama Małysza wezmą udział dwie Polki - Kinga Rajda i Nicole Konderla.

Przed rokiem na polskiej ziemi triumfowali Jakub Wolny i Dawid Kubacki, a wśród pań dwukrotnie Ursa Bogataj. Transmisje z tegorocznego weekendu przeprowadzą Eurosport oraz Telewizja Polska.

Organizatorzy imprezy w Wiśle przypominają, że kibice nadal mogą nabywać wejściówki na zawody. Bilety na wszystkie dni zmagań na 134-metrowym obiekcie są dostępne >>>TUTAJ<<<. Fani z wejściówkami na wiślańskie Grand Prix będą mieli pierwszeństwo w kupnie biletów na listopadową inaugurację Pucharu Świata.

PROGRAM ZAWODÓW:

Czwartek, 21.07.2022
19:00 - Odprawa techniczna kobiet
20:00 - Odprawa techniczna mężczyzn

Piątek, 22.07.2022
10:00 - Oficjalny trening kobiet
12:15 - Kwalifikacje kobiet

16:00 - Oficjalny trening mężczyzn
18:15 - Kwalifikacje mężczyzn

Sobota, 23.07.2022
9:30 - Seria próbna kobiet
10:30 - Pierwsza seria konkursowa kobiet

14:00 - Seria próbna mężczyzn
15:00 - Pierwsza seria konkursowa mężczyzn

Niedziela, 24.07.2022
11:00 - Kwalifikacje mężczyzn
13:00 - Pierwsza seria konkursowa mężczyzn
16:30 - Kwalifikacje kobiet
17:30 - Pierwsza seria konkursowa kobiet

Lista zgłoszeń LGP Pań w Wiśle (HS134); 22-24.07.2022
Nr Zawodniczka Kraj Rocznik PŚ 2021/2022
1 ICHINOHE Kurumi 2004  
2 KOBAYASHI Yuka 1994  
3 MIYAJIMA Ringo 2003  
4 SAKURAI Riko 2003  
5 SZYSZKINA Weronika 2003  
6 ROESTAD Karoline 1995  
7 FOLEA Delia Anamaria 2004  
8 MITU-COSCA Alessia 2004  
9 TRAMBITAS Andreea Diana 2000  
10 BODLAJ Taja 2006  
11 MESIKOVA Tamara 2006  
12 PYŁYPCZUK Tetiana 2004  
13 MOHARITSCH Vanessa 2002 56
14 ULRICHOVA Klara 2004 53
15 KOMAR Katra 2001 49
16 MUEHLBACHER Julia 2004 47
17 KONDERLA Nicole 2001 45
18 IWASA Haruka 1996 43
19 RAJDA Kinga 2000 42
20 RAUTIONAHO Jenny 1996 41
21 HARALAMBIE Daniela 1997 38
22 RUPPRECHT Anna 1996 36
23 INDRACKOVA Karolina 1997 34
24 CLAIR Julia 1994 29
25 FREITAG Selina 2001 28
26 HESSLER Pauline 1998 25
27 BRECL Jerneja 2001 20
28 KREUZER Chiara 1997 18
29 PAGNIER Josephine 2002 11
30 SEIFRIEDSBERGER Jacqueline 1991 10
31 ALTHAUS Katharina 1996 4
32 BOGATAJ Ursa 1995 3
33 KRIZNAR Nika 2000 2
34 KRAMER Marita 2001 1
Lista zgłoszeń LGP w Wiśle (HS134); 22-24.07.2022
Nr Zawodnik Kraj Rocznik PŚ 2021/2022
1 HABDAS Jan 2003  
2 JUROSZEK Kacper 2001  
3 KRZAK Jarosław 2000  
4 KOT Maciej 1991  
5 PILCH Tomasz 2000  
6 HAAGEN David 2002  
7 MEDWED Elias 2002  
8 MOERTH Francisco 1999  
9 RAINER Stefan 1999  
10 RYDL Radek 2001  
11 MALTSEV Kevin 2000  
12 MERILAEINEN Eetu 1997  
13 FUJITA Shinnosuke 2000  
14 SHIMIZU Reruhi 1993  
15 WATANABE Rikuta 1995  
16 MUMINOW Sabirżan 1994  
17 WASSILJEW Danił 2004  
18 STRAND Soelve Jokerud 2000  
19 SUNDAL Kristoffer Eriksen 2001  
20 CACINA Daniel Andrei 2001  
21 FELDOREAN Andrei 2000  
22 BARTOL Tilen 1997  
23 BOMBEK Jan 2001  
24 PRESECNIK Jernej 2002  
25 VITEZ Patrik 1998  
26 KALINICZENKO Witalij 1993  
27 MARUSIAK Jewhen 2000  
28 KOUDELKA Roman 1989 74
29 BJOERENG Joacim Oedegaard 1995 69
30 ZNISZCZOŁ Aleksander 1994 66
31 PAVLOVCIC Bor 1998 65
32 STĘKAŁA Andrzej 1995 60
33 AALTO Antti 1995 58
34 AIGRO Artti 1999 55
35 ZOGRAFSKI Władimir 1993 50
36 KYTOSAHO Niko 1999 50
37 SATO Keiichi 1997 49
38 WOLNY Jakub 1995 47
39 LACKNER Thomas 1993 45
40 PREVC Domen 1999 44
41 WĄSEK Paweł 1999 43
42 NOUSIAINEN Eetu 1997 40
43 WOHLGENANNT Ulrich 1994 36
44 AIGNER Clemens 1993 35
45 PASCHKE Pius 1990 33
46 KOBAYASHI Junshiro 1991 32
47 NAKAMURA Naoki 1996 31
48 WELLINGER Andreas 1995 29
49 KUBACKI Dawid 1990 27
50 LEYHE Stephan 1992 22
51 STOCH Kamil 1987 19
52 ŻYŁA Piotr 1987 14
53 GEIGER Karl 1993 2

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (18250) komentarze: (53)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • alo profesor

    Podobno Schmid i Raimund mają covida a Eisenbichler zostaje w kraju z powodu przeciążeń treningowych.. się zaczyna. Nawet lato się nie zaczęło i już covidy nosz k..a

  • Fan Tkaczenki i Aalto profesor

    Chciałbym docenić, że Pan Wąsowicz w końcu nie zapowiada 80 skoczków na starcie

  • Kolos profesor
    @TheDriger

    "Jeżdżenie na wszystkie konkursy". O "wszystkich" to można mówić gdy było kilkanaście konkursów LGP w kalendarzu (a i tak bywało) z czego jeszcze część po za Europą.

    A nie jak teraz, gdy całe LGP to raptem 5 indywidualnych konkursów z których wszystkie odbywają się w Europie środkowej...

  • alo profesor

    Ciekawe czemu Szwajcarów nie ma. Nie mówię żeby Ammann przyjeżdżał ale taki Peier i Deschwanden mogli by

  • Arkzyw początkujący
    @SaraT

    Dzięki za artykuł...czyli po części już wiemy, dlaczego tak słabe wyniki.

  • Arturion profesor
    @TheDriger

    Nasi też wcześniej nie skali wszędzie. Więc ciekaw jest na czym ma polegać obniżenie rangi LGP dla polskich skoczków. Może na braku presji wyniku?

  • TheDriger stały bywalec
    @Kolos

    Jaką głupotę? Przypomnij mi kiedy Stefan Kraft czy Ryoyu Kobayashi przeskakali na poważnie całe LGP? Skrajną głupotą to jest jeżdżenie na wszystkie konkursy i jeszcze cieszenie się z dobrych wyników, gdy Kraft leży na plaży.

  • Cinu profesor
    @Kolos

    Niski prestiż nie w obrębie skoków a w obrębie wszystkich dyscyplin.

  • Kolos profesor
    @Cinu

    Nie powiedziałbym, że prestiż jest niski. To jednak LGP nie zależnie od poziomu olewania tych zawodów przez większość ekip i... FIS który nic nie robi by temu zaradzić.

    Mam nadzieję, że ktoś pójdzie (w FIS/PZN?) po rozum do głowy i za rok przesunie LGP w Wiśle z końca lipca na koniec sierpnia.

  • Kolos profesor
    @Nikt_ważny

    Ale jak potraktowano? Nie powołano de facto kadry (choć formalnie ona jest) ale to przecież same zawodniczki tak chciały. Nie chciały (przynajmniej niektóre) trenować z trenerem kadrowym. To teraz każda będzie trenować po swojemu, z trenerem który jej odpowiada i w układzie który im odpowiada.

    Natomiast jaki będzie efekt takiego rozwiązania i czy będzie pozytywny - to zupełnie inny temat.

  • Stajenny_ironiczniie bywalec
    @Lataj

    W swoich prognozach nie bazuję na umiejętnościach Thurnbichlera (o ile w ogóle je ma, co wyjdzie w praniu), tylko polskim potencjale zawodniczym. Stara ekipa z naturalnych względów już wiele nie zdziała, optymistycznie będą to pojedyncze wyskoki, a cała reszta tych wiecznie "młodych i utalentowanych" i innych "naprawionych Kotów" zapewni co najwyżej - jak zwykle - dawkę dobrego humoru.

  • Arturion profesor
    @SaraT

    Masz rację. Przeczytałem. O dwuboju to już możemy tylko pomarzyć. A skoczkinie to problem.
    Czy tak jest? Niestety, możliwe.

  • SaraT stały bywalec
    @Nikt_ważny

    "Jak ktoś widzi, że się go olewa, to sam też zaczyna olewać."

    Jak zawodnikowi zależy, to nie olewa. A jak zawodnik olewa, to go (ją) się wyrzuca z kadry.
    Tylko, że nie ma innych i tu jest problem.

  • Arturion profesor
    @Stajenny_ironiczniie

    Uważam, że nie masz racji. Ale rada: włącz tryb ironiczny, miast walić expressis verbis.

  • Arturion profesor
    @Nikt_ważny

    Co za bzdury. To ambitne dziewczyny. Zobaczysz sam.

  • Arturion profesor

    Wśród kobiet obsada niezła. U mężczyzn jeszcze Finowie wystawili maksymalny skład.

  • Arturion profesor
    @Oczy Aignera

    Ja ją lubię. I się zmartwię.

  • Lataj profesor
    @Stajenny_ironiczniie

    "Najpierw, że no wejście w sezon, do TCS będzie już dobrze, potem "nie wiemy co się dzieje", a na koniec zmęczą się sezonem. I to nie jest szerzenie pesymistycznych wizji, tylko czysty realizm, bo już bliżej niż dalej wrócimy do roli zwykłych średniaków."
    Czasami Ci wychodzą te komentarze, ale tym razem znów nie trafiłeś. Jeszcze nie widziałeś zawodów w Hinzenbach i Klingenthal, o Wiśle nie mówiąc, a już wieszczysz sezon Thurnbichlera równie słaby jak ubiegły. Raczej ciężko, żeby naukowiec miał słabszy pierwszy sezon od ostatniej zimy Dolezala.

  • Lataj profesor
    @Oczy Aignera

    A może po zeszłym sezonie stał się kibicem Niemców, bo przestał wierzyć w Polaków?

  • Pavel profesor
    @Nikt_ważny

    To źle uważasz. W normalnym sporcie, w którym jest więcej zawodników niż miejsc w kadrze, sportowcy walczą o każde miejsce. Natomiast w kobiecych skokach wystarczy, że przeżyjesz skok i jesteś w kadrze z jakimś tam finansowaniem, wycieczkami po świecie, sprzętem i atencją mediów wynikająca z ogólnej popularności dyscypliny w Polsce. Takie środowisko kompletnie rozkłada mocno rozchwiane umysły dziewczynek trenujących. Nikt nic od nich nie wymaga, zero presji, zero konkurencji i zaczynają się fochy i kaprysy.

  • Nikt_ważny profesor

    A ja uważam, że jeśli problemem nie jest jedna czy dwie zawodniczki, tylko większa grupa, to problem leży głównie w sztabie szkoleniowym.
    Owszem, zawsze może się trafić jakiś wyjątkowy przypadek, z którym nikt sobie nie da rady, ale jak to jest większa grupa, to znaczy że sztab po prostu sobie nie radzi.
    Żeby być dobrym trenerem, nie wystarczy tylko być fachowcem od skoków, ale też mieć odpowiednie podejście do podopiecznych.

    Zresztą... Związek wielokrotnie pokazywał gdzie ma skoki kobiet i z całym szacunkiem, ale nie wierzę w to gadanie Kota o tym, że związek dużo zainwestował. Jak ktoś widzi, że się go olewa, to sam też zaczyna olewać.

    I absolutnie tutaj złego zachowania dziewczyn nie bronie, bo z tym należy walczyć. Ale przerzucanie całej winy na dziewczyny jest niesprawiedliwe. Bo problem jest głębszy niż "smarkule tylko by na Instagramie siedziały"
    Najlepiej jest wszystko sprowadzić do tego, że zawodniczkom się nie chce, ale związek i trenerzy super i nic się nie da zrobić.

  • Stajenny_ironiczniie bywalec
    @kibicsportu

    Proponuję zbanować kibicasportu, bo tradycyjnie nic tu nie wynosi i szuka jedynie prymitywnych zaczepek.

    ----- moderacja -----
    Panowie, wróćmy do rzeczy.
    ---------------------------

  • Mucha125 profesor
    @Kolos

    Słoweńcy odpuścili bo nie mają już swoich zawodów w PK. Nowergia odpuszcza po tych lepszych dopiero później wysyłają na duże skocznie. Trenują teraz intensywnie na normalnych obiektach. Austria to musi młodzież wystawić by zdecydować komu dać szansę na zimę bo mają przesycenie. Nasi wystawiają tak mocnych bo wiadomo u siebie są. Niemcy Horn chce mocno porównać do Polaków oraz tylko bardzo egzotyczne kraje wysyła tam kadrę B/jeśli nie mają spełnienia limitu w Policji. Japonia prawie najlepszy skład wysłała(czy już się uważa że bez tych dwóch zawodników to kadra B?)

  • alelesz22 bywalec
    @SaraT

    Dla większości tych dziewczyn priorytetem jest Instagram, fajne ciuchy i nic więcej. Uważają się za najmądrzejsze. Po co słuchać trenerów skoro one wiedzą się lepiej? Ale potem płacz, że ludzie je krytykują.

  • SaraT stały bywalec
    @SaraT

    Przeczytałam właśnie rozmowę z J.Kotem o naszych dziewczynach. Kilka rozkapryszonych smarkul, którym nic się nie chce. Po prostu masakra.
    https://skokipolska.pl/2022/05/21/j-kot-o-wynikach-polskich-skoczkin-te-wyniki-nie-sa-adekwatne-do-tego-ile-my-trenerzy-wkladamy-wysilku/

  • dejw profesor

    "Przy tak ubogim kalendarzu LGP odpuszczanie jakiegokolwiek konkursu zakrawa na głupotę."
    Odklejony Piotruś jak zawsze w wielkiej formie 💪.

    Jeśli te zgłoszenia się potwierdzą, to ciekawostką będzie debiut F.Moertha w zawodach tej rangi. Niby nic wielkiego, ale jakakolwiek zdobycz punktowa, przy austriackim systemie powołań kadrowych, może mu zagwarantować pozostanie w nich i to bez względu na poziom jaki będzie prezentował zimą.

  • Fan Tkaczenki i Aalto profesor

    Czyli co? Polska vs. Niemcy? Austriacy na bardzo mocnej rezerwie, Norwegowie też. Japończycy bez Ryoyu i Sato się nie liczą. Słoweńcy też lipa. Ogólnie troche zawód - obsada słaba, szansa na dobre występy chociażby Zografskiego.
    Szkoda że na LGP nie ciągną tłumnie zawodnicy. A potem jest taki Kubacki czy Kot królem lata, bo nie miał z kim rywalizować o trofeum.

  • Fan Tkaczenki i Aalto profesor
    @SaraT

    To LGP, ludzie nie walą tu tak chętnie jak na PŚ. Obstawiam, że bilety będzie można bez problemu kupic w dzień konkursu jeszcze.

  • SaraT stały bywalec
    @alelesz22

    Czemu Wiktoria nie ? - nie pozbierała się jeszcze z kolanem ?

  • alelesz22 bywalec
    @Grozny_Wasacz

    Mamy 8 zawodniczek z prawem startu są to: Pola Bełtowska, Kamila Karpiel, Nicole Konderla, Magdalena Pałasz, Wiktoria Przybyła, Kinga Rajda, Sara Tajner i Anna Twardosz.
    Magdę Pałasz i Wiktorię Przybyłą można odrzucić i takim sposobem mamy 6 zawodniczek.
    Wystawić to może i wystawimy te 6 zawodniczek, pytanie czy którakolwiek z nich będzie w stanie zapunktować.

  • SaraT stały bywalec
    @kibicsportu

    Dziękuję za kulturalne wyjaśnienie.

  • Grozny_Wasacz doświadczony

    Ojjjj cieniutka obsada u Panów i Pań. Tak swoją drogą kogo oni wezmą na te 6 miejsc u Pań XD.

  • kibicsportu profesor
    @SaraT

    Widać masz zerowe pojęcie o tym.
    Przecież co roku zawsze bilety są w sprzedaży nawet na kilka dni przed konkursami.
    Rok temu i dwa lata temu było dużo mniej biletów dostępnych w sprzedaży, a i tak nie zeszła cała, to nie jest Puchar Świata, że bilety schodzą jak ciepłe bułeczki.


    @Do redakcji
    Stajenny_ironicznie kolejne multikonto. Przydałoby się go zbanować, bo inaczej na tej stronie dalej będzie syf z jego komentarzami. Nic nie znaczącymi wypocinami jego.

    ----- moderacja -----
    Nic nam nie wiadomo o multikontach rzeczonego Użytkownika. Wracał wiele razy po banie, ale ma prawo - jak każdy inny.
    --------------------------

  • Stajenny_ironiczniie bywalec
    @SaraT

    Brak zainteresowania, ponieważ moda na skoki w Polsce pomału mija, obojętnie co by w TVP/TVN nie powiedzieli i co nie napisałoby tutaj paru świrów. Wrzucanie przez Januszy i Grażyny na tiktoczka, fejsika czy insta zdjęć ze skoczni, w dodatku latem, już nie wzbudza poklasku u innych Januszków i Grażynek. Z cenami za taki kabaret - jak to, co jest zapowiadane i opisane w tym newsie - też odlecieli, zwłaszcza w kontekście szalejącej drożyzny w sklepach oraz wzrostach opłat za wszystko.

    Najbardziej zabawne będzie jednak coś innego. Przy takich składach Polacy zapewne zdominują zawody, więc zaraz się zaczną komediowe opowieści o tym, jacy to jesteśmy silni, jak bardzo dobrze został przepracowany ostatni czas, jak zaplecze goni i wręcz prześciga starą ekipę, jakie jest znakomite i cudownie zrozumienie nowego trenera z naszymi skoczkami, jak Tajner pięknie wykończył dom pod Warszawą... Aj, wróć, bez tego ostatniego. Przyjdzie zima i będą ze zdziwionymi minami opowiadać inne śpiewki. Najpierw, że no wejście w sezon, do TCS będzie już dobrze, potem "nie wiemy co się dzieje", a na koniec zmęczą się sezonem. I to nie jest szerzenie pesymistycznych wizji, tylko czysty realizm, bo już bliżej niż dalej wrócimy do roli zwykłych średniaków.

  • Cinu profesor
    @SaraT

    Bilety drogie a prestiż zawodów niski. Do tego dołóżmy słaby ostatni sezon Polaków i malejące zainteresowanie skokami w Polsce. To już nie jest ten szał co 10-20 lat temu, że można było ustalić dowolną cenę a Janusz i tak kupi.

  • Nikt_ważny profesor
    @Kolos

    Ale co moje wnioski mają wspólnego z ogłoszeniem składu?
    Ja zupełnie nie o tym. Absolutnie nie jest istotne to, kto wystąpi, tylko to jak te dziewczyny potraktowano.
    Chciałabym się mylić, bo życzę im naprawdę dobrze, ale naprawdę ciężko tu być optymistą.
    Nic nie wskazuje na to, że nowy prezes będzie miał inne poglądy na skoki dziewczyn niż Boski Apollo. A dopóki nie zmieni się tam podejście do tematu, to możemy jedynie liczyć na jakiś super wybuch talentu pokoju Małysza. Ale jeśli ten sport uprawia z 10 dziewczyn, które mają więcej niż 15 lat, to nawet na to ciężko liczyć.

  • Kolos profesor
    @Nikt_ważny

    Niby skąd takie wnioski? Nie ma jeszcze nazwisk bo proces decyzjny w ustalaniu składu Polek jest teraz nieco bardziej skomplikowany :). Po za tym mniej więcej wiadomo kto wystąpi bo i tak nie ma wielkiego wyboru. Już nie mówiąc, że to wstępna lista i jest jeszcze dużo czasu na oficjalne zgłoszenie.

  • Kolos profesor

    Jakby co to jest lista wstępna zgłoszeń, a nie oficjalna startowa. Bo jakoś nikt nie zauważył.

    Olanie LGP przez Austriaków oraz Słoweńców jednak dziwi. Bo Norwedzy jednak na ogół odpuszczali.

    Przy tak ubogim kalendarzu LGP odpuszczanie jakiegokolwiek konkursu zakrawa na głupotę.

  • Nikt_ważny profesor
    @alelesz22

    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby nie zapunktowała żadna.

    Tak naprawdę jaką te dziewczyny mają teraz motywację do tego, żeby ciężko trenować?
    Wiedzą, że zostały totalnie olane i nikogo w tym związku pełnym leśnych dziadów nie obchodzą. Perspektyw na cokolwiek nie ma praktycznie wcale.
    Jedyna nadzieja może być chyba tylko w tym, że stworzą jakiś zalążek kadry ze względu na Sarę Tajner. Ale pewnie dziadek jej wytłumaczy, że to nie sport dla dziewczyn i da sobie spokój.

  • SaraT stały bywalec

    Bilety ciągle w sprzedaży - jakoś brak zainteresowania ?

    Z ogłoszeniem naszego składu dziewczyn czekają, bo jeszcze nie wiadomo kogo złapią ?

  • Seba Aka Krzychu profesor

    Obsada mizerniutka, dobrze, że przynajmniej Niemcy przyjadą w najsilniejszym składzie, bo tak to bardziej by to przypominało PK, a nie LGP.

  • Oczy Aignera profesor
    Juliane Seyfarth

    Juliane Seyfarth chyba idzie w odstawkę. Wydaje się, że już nie jest w stanie wrócić do dawnej formy. Wiek powoli robi swoje. Dużo młodsze zawodniczki nadają presję. Pseudo-miss chyba powoli może myśleć o zakończeniu kariery.

  • Oczy Aignera profesor
    @thestasiex12

    Odważnie, odważnie. Taki jesteś pewien wysokiej formy Niemców?

  • Lataj profesor

    Z taką obsadą nie zdziwię się, że to będzie kolejny tydzień LGP w Wiśle, w którym triumfują sami Polacy, nawet jeśli lato w wykonaniu austriackiego trenera może być ulgowe.

    Z czołówki najlepsi Polacy, Niemcy i 3 Japończyków (bez R. Kobayashiego, Y. Sato i emerytowanego już Ito). Tak to słaba obsada.

    Możliwe, że podobnie jak teraz pozostałe ekipy czołówki, Thurnbichler będzie po Wiśle oraz przed Hinzenbach i Klingenthal wystawiał innych zawodników niż starzy wyjadacze.

  • znawca_francuskiego weteran

    Wyczuwam dominację Polaków.

  • Arturion profesor

    Dodam, że raczej marna obsada. Prócz Niemców. No i Polaków.

  • Arturion profesor

    Może być różnie. A lista nie jest ostateczna.

  • alo profesor

    Brak naszego na podium będzie sensacją

  • alelesz22 bywalec
    Lista zgłoszeń LGP Pań w Wiśle-Polki

    Ciekawe czy wykorzystają te 6 miejsc XDD
    W sumie to może wykorzystają, ale obawiam się, że niestety zapunktuje max jedna zawodniczka . Jak zapunktują 2 to PZN będzie ogłaszać jak to cudownie rozwiją nam się żeńskie skoki w Polsce.

  • Pavel profesor

    Krzak ;) ;) ;) Serio żaden dziennikarz nie jest w stanie wykonać telefonu i wyjaśnić kwestię Huli i Murańki, tu raczej nie aktualna forma decydowała o powołaniach, więc warto tę kwestię poruszyć. Inny plan treningowy, czy sprawy osobiste? Wreszcie jest okazja wykazać się czymś sensownym.

    Obsada beznadziejna, dobrze że Niemcy się zlitowali bo dostalibyśmy typowe LGP z Kazachstanu czy Rosji. Dla nas to dobra wiadomość bo w zasadzie powinniśmy sobie WRL załatwić na zimę.

  • Nikt_ważny profesor

    Cóż... Jedno jest pewne. "goniące" liderów zaplecze powinno zapunktować, czyli Wąsowicz miał rację.

  • thestasiex12 stały bywalec

    Polska vs Niemcy.

    Gdyby Niemcy nie przyjechali to całe podium pewne dla nas. Tak to jedno miejsce na podium dla nas bo 2 są zarezerwowane dla Biśli i Geigera.

  • Skokownik weteran

    Mało zawodników ze ścisłej światowej czołówki.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl