Emailowy trening Wojciecha Skupnia

  • 2005-02-09 14:33
Wojciech Skupień, który we wtorkowych Mistrzostwach Polski wywalczył brązowy medal ma żal do trenerów. Mimo wysokiej lokaty w zawodach, mających być eliminacjami do MŚ w Oberstdorfie, doświadczony polski skoczek nawet przez chwilę nie był rozpatrywany, jako kandydat do drużyny na tę najważniejszą imprezę sezonu.

Wojciech Skupień nie ukrywa swojej złości na trenerów polskiej kadry i w ramach protestu nie pojawił się nawet na konferencji prasowej po Mistrzostwach Polski. 29-letni zawodnik utrzymuje, iż od miesiąca nikt nawet nie kontaktował się z nim w sprawie treningu.

Heinz Kuttin dementuje jednak te informacje, twierdząc iż Wojciech Skupień dostaje plan zajęć...emailem.

"Wybrałem drużynę na mistrzostwa świata, nie ma w niej trzeciego na Wielkiej Krokwi Wojtka Skupnia, gdyż ten skoczek przygotowywał się innym rytmem niż pozostali. Dla niego zawody w Zakopanem były jednym z ważniejszych celów w tym roku, teraz będzie zaś uczestniczył w konkursach Pucharu Kontynentalnego." - tłumaczy swoją decyzję Heinz Kuttin.

Trudno oceniać w tym momencie, po której ze stron jest racja w tym sporze. Jednak nie wydaje się być do końca normalne, iż zawodnik kadry A konsultuje się ze swoimi trenerami tylko za pomocą emaili...

Tadeusz Mieczyński, źródło: PS, RP
oglądalność: (6090) komentarze: (66)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • neo początkujący
    Skupień

    No i dobrze że nie jedzie przynajmniej sobie nie narobi obciachu :) Chociaż by mógł jechać ale jako przed skoczek Kutin powinien stawiać na młodych a nie na takich dziadków jak on a co do mistrzostw polski to na tej skoczni Skupień skacze od dziecka to musiał dobrze wypaść a na mistrzostwach świata sbadł by na bule :):):):):):):):)

  • snow stały bywalec
    @Arek

    Ostatni raz poświecam tobie uwagę.
    Nie masz pojęcia jak wpływa sauna na dynamikę i motorykę sportowca to sie nie wypowiadaj.
    Żegnam ozięble

  • anonim
    skoki

    Dzieki dla mks i nieznanego tylko tacy ludzie mogą coś mądrego powiedziec. Nikogo nie chciałem urazic oprocz snowa.

  • anonim
    skoki

    Ale cwok z tego snowa. Jesli Skupien siedział w saunie tzn tyle ze bardzo mu zalezalo na tym by jak najszybciej zgubic kilogramy i znowu skakac ale nie wiem czy sauna to byl akurat dobry pomysł - jednak kazdy ma prawo sie pomylic. Jednak wiadomo ze najwazniejsze są checi ktorych Skupniowi w porownaniu do Rutkowskiego nie brakuje. Natomiast komentarze snowa tylko mnie utwierdzają w tej mysli ze to jest kolejny przykład na sławnego juz w europie tzw "polaczka". Po prostu kolejny sprzedawczyk, ktory zamiast docenic chociazby A.Tajnera to bedzie bronił Kuttina z ktorego taki polak jak z krowiej pupy siodło.

  • anonim
    @mmm_krakow

    Tak myślałem i ciągle sądze, że jesteś za mądra by wypowiadać takie zdania, że ktoś jest "spalony". Każdy powinien dostać swoją szansę, nawet jeśli popełnił błąd. Ja akurat w tym przypadku twierdzę, że ta cała sytuacja była trochę inna i że Skupień ma rację. Widzę, że jednak nasze zdanie jest w sumie dość podobne. A jak było z tym siedzeniem w saunie, tego tak naprawdę nikt nie wie, bo o tym bardziej Kuttin mówił, a nie sam Skupień. Ponieważ ja mu też zupełnie nie wierzę, więc sądzę, że było jednak troszkę inaczej. pozdrawiam z Krakowa :)))

  • anonim
    @snow

    Ty za to wolisz lizać dupę wszelkim trenerom, działaczom i innym. Dostajesz coś za to? Typowy mądrala, który wszędzie chce się wcisnąć, czyli HEINZ "kłamca" KUTTIN BIS !!!

  • anonim
    @mks

    !. Skupień SAM się przyznał do siedzenia w saunie :D - na odchudzanie jednak sauna jest najszybsza i najmiejszy wysiłek, hehe, tylko efekty mizerne
    2. Sam Rutek bodajże w Trondheim powiedział do kamery, że jeśli na K-120 tak skacze, to nie ma co szukać w Pucharze Świata, więc jego odmowa też jest bardzo prawdopodobna :D
    3. Bynajmniej nie opieram się na wypowiedziach Kuttina dla pismaków. Bo nie do końca mu wierzę. :D
    4. Miałam troszkę inną wizję obsady stanowisk trenerskich :P Czy słuszną,może pokaże ten weekend, hehe [więc wolałabym, żeby relacja była] :P

  • snow stały bywalec
    @Arek

    Skreśliłem Ciebie już dziś "znawco"! :)
    Jesteś mądrzejrzy od wałasnego kompa i niech tak zostanie.
    Arogancja, zadufanie i mizerna wiedza o temacie czyli Wojtuś Skupień BIS :(

  • anonim
    skoki

    Jutro są ostatnie zawody przed MŚ. W grudniu wszyscy mowili za wczesnie by oceniac prace Kuttina. Niedługo czas na oceny. Juz dzisiaj bede mniej wiecej wiedział co Kuttin robił przez ostatni rok. JEsli dzisiaj wszyscy nasi skoczkowie nie wejdą do 50-tki to jest u mnie skreślony choc oczywiscie to niewiele znaczy. Ostateczną ocene sam mu wydam za półtora miesiąca i mysle ze w skali od 1 do 10 nie bedzie ona wyzsza niz 3 chyba ze mnie jeszcze czyms zaskoczy ale wątpie.

  • anonim
    skoki

    Dzieki mks, dzieki. Znalazłem jeszcze jednego mądrego. Niejaki semak pyta sie czemu ma słuzyc nie wystawianie naszej druzyny w Pragelato. A no własnie czemu? Ja mysle ze temu ze Kuttin nie chce pokazywac juz swoich efektów pracy i nie chce sie tak osmieszac jak w Willingen gdzie zesmy wyprzedzili az kazachów a chce tylko nas odciągnąc od tego jakimis głupimi tekstami ze kasy mało ze cos tam mu znowu nie pasuje itp.

  • anonim
    @Arek

    Dokładnie Arek - 100 % racji !!!

  • anonim
    @mmm_kraków

    Ciekawe skąd wiesz, że Skupień razem z Rutkowskim odmówili wyjazdu do Harrachova. Pomyśl troszkę logicznie i uznaj czy jest to możliwe. Powtarzam, że nie warto tak łatwo wierzyć gazetom i innym mediom. Już nie mówię o Kuttinie, bo ten to w co drugim zdaniu kłamie. Poza tym Skupień nie trenował wtedy bynajmniej na skoczni. W hali i na siłowni pracował nad zwiększeniem siły. Jeśli faktycznie miał jakąś nadwagę to zapewne również biegał, wiesz jest wiele możliwości treningu. A nawet jak Krokiew była zamknięta to jest jeszcze w Polsce parę innych skoczni. Rzeczywiście Kuttin jest kosekwentny - przed MP zarzekał się, że na MŚ weźmie najlepszą piątkę konkursu; przed PŚ w Zakopanem też mówił o najlepszej dziewiątce MP w Szczyrku; mówił też o niby nie oddanych mu przez PZN pieniądzach, tylko po to by zdyskredytować związek, skłócić wszystkich i odwrócić uwagę od słabiutkich wyników naszych skoczków. W każdej z tych sytuacji słowa Kuttina okazywały się jednak śmieszne, kłamliwe i nic nie znaczące.

  • anonim
    skoki

    Skupien i Mateja za czasów Mikeski prezentowali sie lepiej niz kiedykolwiek, takie miejsca Skupnia jak 11 na IO czy 15 na MŚ a za czasów Tajnera 14 w TCS i 89pkt w PŚ, MAteja 5 na MŚ i w kilku konkursach PŚ w 10-tce, MAłysz tez miał 6 miejsc na podium i 3 wygrane. Jakoś ta reprezentacja wyglądała a jak jest Kuttin to jest fatalnie. Małysza równie dobrze mógłby trenować sam Kruczek i wyników gorszych by nie miał niz z Kuttinem a ten niby wielki znawca skoków z Austrii to zwykły prostak, ktory tylko kase zbija.

  • anonim

    Dla mnie Wojtek jest już "spalony" za odmowę wyjazdu do Harrachova, potem to rewelacyjne odchudzanie za pomoca sauny. Wreszcie za to, że niby nie pojechał do Harrachova, ale został żeby trenować. Pytanie tylko jedno - co trenował i gdzie, bo Wielka Krokiew była zamknięta. :|
    wygląda na to, że jednak Kuttin jest konsekwentny.

  • anonim
    @gregor

    Zapewniam Cię człowieku, że moim jedynym idolem jest Adam Małysz. Ale ponieważ jak widać, znam trochę bardziej historię polskich skoków od Ciebie to cenię takich zawodników jak Wojtek Skupień czy Robert Mateja. Wiem, że na fali małyszomanii oglądasz konkursy i interesujesz się skokami dopiero od 3-4 lat, ale musisz zrozumieć, że inni trochę dłużej od Ciebie to robią. Ja przynajmniej na skokach Skupnia i Matei, dopiero później Małysza, można powiedzieć, że się "wychowałem". Ale w ocenie obecnej sytuacji nie ma to dla mnie żadnego znaczenia. Może porywam się z motyką na słońce, ale wyobraź sobie, że próbuje trochę naprawić ten świat i chore układy panujące właśnie choćby w naszej kadrze skoczków. Ja patrzę na te niesprawiedliwości trochę z innej strony niż Ty. Tobie jest wszystko jedno, mnie nie. Nawet nie wiesz ile Skupień w życiu wylał potu na treningach, ile wykonał skoków i ile cięzkich treningów zaliczył, jeszcze za czasów takiego trenera Mikeski. Pewnie nie wiesz, bo on był jeszcze przed A.Tajnerem. Więc zarzucanie mu, że nie pracuje czy nie trenuje jest śmieszne. Mr.malkontent tak uważa, a nie wie co w tej kadrze tak naprawdę się dzieje. Śmieszą mnie jego opinie o pracy jaką trzeba wykonać. Przecież Ty człowieku sam doskonale wiesz, ile razy mniejszą pracę od takiego Skupnia w życiu wykonałeś, a mimo wszystko ile więcej za to dostałeś pieniędzy. Siedząc w fotelu i nic nie robiąc to każdy sobie może mówić tak jak Ty. Aha, gregor Ty chyba za dużo tej prasy czytasz, bo wierzysz ślepo we wszystko, co tam napiszą. Manipulują Tobą jak chcą, a Ty się dajesz. Musisz zrozumieć, że w prasie czy innych mediach dotajesz jedynie informację pobieżne lub nieprawdziwe. Ale Ty zbytnio temu wszystkiemu zawierzasz. Tymczasem prawda leży zupełnie gdzie indziej. Gdzie indziej jest również sprawiedliwość, której nie masz za grosz. I nie wmawiaj mi, że kogoś obrażam czy coś, bo trzeba mieć trochę przyzwoitości, żeby takie rzeczy mówić, gdy samemu się innych obraża --> popatrz na swoje komentarze. pozdrawiam

  • anonim

    WOJTEK MASZ RACJE POWINIENEŚ BYĆ NA MŚ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • anonim
    skoki

    Kuttina ratuje jedynie to ze MAłysz znowu swietnie skacze bo z resztą jest gorzej niz za Tajnera chcociaz wtedy kiedy był Tajner myslałem ze juz gorzej byc nie moze. Zdazył sie jeden nieudany sezon Tajnerowi i od razu go wyrombali mimo ze od Kuttina mial 3 razy mniejszą pensje. W Pragelato startuje 70 skoczków a ja naliczyłem przynajmniej 20 tragicznie słabych skoczków według mnie planem minimum Kuttina powinno byc wejscie całej naszej 4-ki do 50-tki a ja sie obawiam ze bedzie - z resztą jak zawsze, kiedy nie ma Mateji - sam Małysz.

  • anonim
    skoki

    BRAWO dla mks. Wojtek skakał z ambicją. Kuttin mówił na MŚ pojedzie najlepsza 5-tka a tymczasem nie jedzie 3 Skupien a jedzie 8 rutkowski. Rozumiem ze miedzy nawet 2 Stochem a 10 Pochwałą nie ma prawie zadnej roznicy ale 5-tka to piątka. Rutkowski z tym talentem ktory ma powinien miec teraz ze 200pkt w PŚ a on ma az 0 i zrobił taki postep ze rok temu w Zakopanem w PŚ był 15 a teraz 32- BRAWO. Podopiecznie Kuttina nie zrobili zadnego postepu jedynie Mateja miał z 5 udanych konkursów ale chciałem przypomniec ze za A. Tajnera Bachledzie tez sie tak skakało jak teraz MAteji a oprocz tego jeszcze ze 3 innych skoczków miało pkt PŚ a teraz jedynie to beztalencie Długopolskie ma 3pkt bo go system KO w Oberstdorfie uratował ale całe szczescie do Oberstdorfu jeszcze raz w tym sezonie nie pojedzie. Pozdro, NAra.

  • anonim

    i po co brac skupnia na ms? mylicie ze wszedl by do 30?? nie ma szans. To lepiej juz wziac mlodych

  • anonim
    skoki

    Do gregora. Ty nie masz pojecia ile ja wiem o skokach a mówisz ze moja wiedza na ten temat jest mizerna- beka z ciebie koles. JA juz nie chce mowic ile lat ogladam skoki bo i tak mi nikt nie uwierzy a z resztą prawie kazdy z was teraz gada ze oglada skoki nie od wtedy kiedy Małysz super skacze tylko w ogole od sezonu 80/81 bo i tacy tu sie wypowiadali. Ja mówie szczerze ogladam skoki od sezonu 94/95 i mozecie mi nie wierzyc. Wiem tez ze jezeli są u nas takie beztalencia jak krystian, wojtek i cała reszta to powinno decydowac to kto sie bardziej stara a wiem ze Rutkowski potencjał od Skupnia ma 100 razy wiekszy ale sie obija i karą dla niego powinno byc to ze na MŚ nie pojedzie. POZDRO dla Gregora i innych poządnych fanów.

  • anonim
    Rozkapryszony dzieciak

    tu trzeba tyrać, to nie PRL, tu nikt na talerzu niczego nie poda, gotowca się nie podstawi zamiast wypracowania
    Skupień miał już swoje szanse - wszystkie zmarnował i nie widzę sensu powoływania go do kadry
    nie pojawienie się na konferencji jest śmieszne

  • anonim

    @egon. Ty niemasz zielonego pojecia o skokach, a twoje wypowiedzi są wręcz ... nie użyje słowa .Wszyscy ,młodzi skaczą dzieki Kutinowi. Czytaj wiecej prasy to będziesz coś wiecej wiedział.Kutin wiecej napewno rozumie po polsku niż ty po niemiecku .Rozważ drugim razem co piszesz .

  • Piter bywalec
    Skupień

    O ile dobrze pamiętam po rezygnacji przez
    Skupnia z występów w Harrachowie, Kuttin
    powiedział że da mu szanse dopiero wtedy kiedy będzie on wyraźnie lepszy od pozostałych skoczków kadry(oczywiscie oprócz Małysza),a jak na razie nie jest od innych dużo lepszy.Myślę ze trener jest po prostu konsekwentny.
    Pozdrawiam

  • anonim
    KUTIN MUSI ODEJŚĆ

    Trener który trening prowadzi przez e-mail,??? ciekawe(może ktoś mi powie w jakim języku pisał te e-maile - no bo po polsku to on nie umie i kadrowicze mają problemy z tłumaczeniem?). Doprowadził drużynę narodową do tego że jesteśmy lepsi juz od Kazachów, Z flagi narodowej miejsce reklamy se zrobił . Gdzie był jak Rutkowski na "pifko" skoczył - czyżby GPS-a mu zapomniał założyć ?? Wszystko w PZN mu się nie podoba(no mnie też - ale to inna sprawa)

    Ale cóż laury za zwycięstwo Małysza w Mś weżmie na siebie ( no i kasę).
    MAM NADZIEJE ŻE TO JEGO OSTATNIE PODRYGI NA TYM STOŁKU

  • anonim

    Pisałem przed Sapporo, wysłać tam Skupnia, Sliża i Hulę bo to będzie ich jedyna szansa startu w ważnych zawodach.Na pewno coś by tam zdobyli i dopiero była by dyskusja.Zawsze ktoś jest pokrzywdzony,nie ma rady.Cyba że system "Made USA" ,zawody i pierwszych 5 i kropka.

  • anonim

    @mks. Niewiem ,dlaczego obrażasz , ludzi i trenera Kutina. Kutin jezdzi na puchary ima wozić Skupnia ze sobą , nierozumiem .Taki system szkolenia prowadzą wszyscy trenerzy ,takżei Kojonkowski. Piszesz a nie wiesz wszystkiego ,Jeżeli chodzi o Rutkowskiego ,to ,wyjaśnił z trenerem, a wogóle to dzienikarze zrobili afere której nie było , . Myśle że jak czytasz prasę to dokładnie było opisane. Troche cie rozumie ze twoim idolem jest Skupień ,tylko nikogo już nie obrażaj.

  • anonim
    mniejznany

    chto w naszej polskiej kadrze jest MOCNY?????????????????

  • Matylda weteran
    ... a polszczyzny Kuttin nie musi uczyć się z bimbrowych maili

    autor: incza (--.icm.edu.pl) data: 2005-02-09 17:26:58
    temat: Przepis mailem

    "Przesle Kuttinowi mailem przepis( po polsku) na zacier bimbrowy niech realizuje"

    Teraz już wiemy, kto rozpił naszego juniora Rutkowskiego. Trener Kuttin prosi jeszcze Inczego o parę dobrych rad, jak pozbyć się piorunowo doskwierającego kaca, dla Mateusza oczywiście. Austriacki trener preferuje od czasu do czasu kufelek dobrego schłodzonego piwa i żadnymi zacierami babrać się nie będzie.

  • anonim

    Niektóre wasze komentarze są śmiesznie kretyńskie. Ludzie, co wy do cholery opowiadacie. Nie potraficie zauważyć, że to jest chora sytuacja??? Trener powinien przebywać z danym zawodnikiem cały czas, powinien na żywo podpowiadać mu co robi źle, jakie popełnia błędy, itd. Jak stary jest ten świat tak ja jeszcze nie słyszałem o "treningu e-mailowym". Przecież to jest co najmniej śmieszne i przede wszystkim kompromitujące dla takiego niby dobrego trenera jakim jest Kuttin. Tymczasem podobno te plany treningów wysyłał nie tylko Skupieniowi, ale i innym skoczkom. Rutkowskiemu w czasie PŚ w Zakopanem nikt z trnerów nie poświęcił ani chwili czasu na omówienie błędów, które popełnia. Pomimo tego, że Skupień trenuje sam, to i tak prezentował się dużo lepiej i przede wszystkim skakał z dużo większą ambicją niż zawodnicy, których sobie trener Kuttin wziął do Villach i którzy tam podobno mocno trenowali (!). Ale oczywiście wspaniałomyślny Heinz (pierwszy kłamca i oszust tego kraju) wymyśla sobie, że dla Skupienia to niby była najważniejsza impreza sezonu. Boże, po takich wypowiedziach można tylko stwierdzić, że Kuttin jest mało inteligentny. (P?)(K?)uttin w swojej roli wielkiego trenera jakiego próbuje odgrywać jest śmieszny. Jestem prawie pewny, że ze Skupieniem nikt się nie kontaktuje, bo Kuttin to największy kłamca, jakiego znam i w co drugim zdaniu wrednie kłamie, więc wiadome, że nie można mu wierzyć. TRZYMAJ SIĘ WOJTEK I NIE PODDAWAJ!! I jeszcze jedno Kuttina należy rozliczyć po tym sezonie z wyników. A ponieważ kadra cofnęła się w rozwoju za czasów jego trenowania to jak dla mnie wyjście jest jedno - KUTTIN MUSI ODEJŚĆ!!! Podziękujmy mu już i zatrudnijmy trenera pokroju Kojonkowskiego czy Bajca, a nie kolejnego nieudacznika!

  • anonim

    @Arek. Niewiem ,dlaczego robisz kogoś pijaczkiem ,a wogóle twoje wiadomośći natemat skoków są mizerne.Niedecyduje jeden skok idlatego Skupień , się niełapie. Skupień już drwa w lesie rąbał ito dzieki Kutinowi ,zaczął skakać , a dzisiaj pajacuje iobraża się na wszystkich , nawet na dzienikarzy . Bedzie może skakał na CCO. , bardzo słabo obsadzony konkurs to może coś pokaże. Przdskoczków na mś niepotrzeba , boci którzy ,nie przejdą kwalifikacji będą skakać jako przedskoczkowie ,.Skupień niech trenuje , może ,w przyszłym roku , życzę mu POWODZENIA.

  • anonim
    skoki

    Widze ze sporo debili sie tu wypowiada np. snow. Prawdą jest ze skupien jest słaby ale reszta naszych nawet mateja i stoch tez są słabi a jesli wojtek byl 3 a na MŚ ma jechac najlepsza piątka to SKUPIEN powinien byc w kadrze zamiast tego pijaczka Rutkowskiego. Mówie tak dlatego ze mimo iz wiem ze rutkowski ma wiekszy potencjał od wojtka to nie zasłuzył na wyjazd na MŚ bo za mało sie starał a juz napewno nie tak jak wojtek bo rutka stać na duzo wiecej a narazie tymi skokami ktore w tym sezonie prezentuje to sie osmiesza.

  • snow stały bywalec

    Oj biedny, jaki biedny ten Wojtuś. Zabawki zabrał z piaskownicy i powiedzał, że nie będzi się bawił bo ma kaprycho.
    A idź se w cholerę Wojtuś gdzie cię oczy poniosą i tylko nie pytaj czy możesz wrócić :)

  • anonim

    uważam, że należy się cieszyć z tego co mamy. Szczerze w tym wypadku akurat nie wiem czy dobrze, że skupień nie jedzie. No niby, że nigdzie w tym sezonie nie osiągnął sukcesów, ale na Mistrzostwach kraju wyprzedził kadrowiczów. A z drugiej strony to macie rację trzeba stawiać na młodych, niech jadą i się uczą. Przecież Mateja też za długo już nie poskacze...Szkoda...
    A swoją drogą pamiętam jak pare lat temu pan Wojciech Szaranowicz zachwycał się tym Stochem i coś mu to na dobre nie wyszło. Oby tak się nie stalo z tym małym Murańką...

  • anonim

    Ci co mówią, żeby Wojtek kończył karierę jeszcze będą płakać, kiedy Polska będzie przegrywać w drużynówce z Włochami i Kazachstanem.
    A a`propos Włochów, to przecież Beltrame, Colloredo i Chiapolino skakali na poziomie miejsc 5-10 w MŚJ, mniej więcej na poziomie ówczesnego Stocha. Więc jeśli w Pragelato nie byłoby Adasia, to Polacy byliby od nich niżej i nie będzie to dla mnie zaskoczeniem (vide porównanie efektywności startów w COC Bachledy i Stocha a np. Colloredo i Chiapolino). Jedyne co nas w tej "konfrontacji" ratuje to obecność Adama. A co do Skupnia, to ja w niego wierzę. Bo nie ma innego wyjścia, chyba że Tonio Apollonowicz jeszcze. Nie ma się co podniecać jakimiś klimkami i innymi slowiokami, bo to tak jakby przepowiadać koniec świata. A na co stać Skupnia mniej więcej wiadomo. Szczerze życzę mu powodzenia!

  • anonim

    Skijumping.pl: Czy masz jeszcze konkretne plany na ten sezon zimowy?
    Wojciech Skupień: Myślę o Mistrzostwach Świata w Lotach. Czy będę w kadrze, nie wiem, ale chciałbym tam pojechać.


    to wszystko wyjasnia, chlopak powinien isc na turystyke na studia!

  • anonim
    Incza

    Nie zdradza sie narodowych przepisów obcokrajowcom.

  • anonim

    Jeśli Skupień będzie skakał tak jak to robi do tej pory ,musi sie liczyc z tym,że będzie zlewany.Brązowy medal w dziadowskim konkursie to jeszcze nie powód, by brać go na turniej zawodowców.Niech Skupień w końcu się skupi na skakaniu i skacze tak jak Małysz.Wtedy nie będzie wątpliwości.A jeśli chodzi o to, kto powinien pojechać,a kto nie ,to moim zdaniem,wyłączając Małysza,nikt.

  • anonim
    Przepis mailem

    Przesle Kuttinowi mailem przepis( po polsku) na zacier bimbrowy niech realizuje

  • anonim

    Prawdziwa kade to my bedziemy mili za 7-9 lat kiedy Te wszystkie nasz mlodziaki typy Słowik Muanka Kwal beda w wieku podobym do Morgensterna a Liderami będa Rutkowski ze Stochem.Wtedy będziemy mieli szanse na mdale.A gdyby malysza zahiberwnoać to zloto byłoby n sete:)

  • anonim

    Smutne ale właściwie to tzw. stara gwardia skoków niestety juz odchodzi, troszkę na własne życzenie bo nie dominowali ostatnio na krajowym podwórku. Lubię Skupnia (Skupienia ;)) ale niestety wyniki nie potwierdzaja, że jest zawodnikiem rokującym nadzieje na przyszłość. Pierwszy to odszczekam jak Skupień będzie w piątce na najbliższym CoC. Ale na dziś dzień to raczej krajowa II liga. Szkoda, ale Stoch czy nawet Rutkowski to nasza nadzieja na przyszłośc a nie Mateja i Skupień. Chcę kadry z prawdziwego zdarzenia ale widzę, że to nastąpi dopiero ok 2006-2008 i wtedy już po erze Małysza będziemy mieli kadrę. Szkoda, że tak późno ;(

  • anonim

    Gdyby Skupień skoczył 2 razy po 120m, to mógły mieć pretensje. Wygrał z Mateją zaledwie 0,5m więc nie ma się czym podniecać. Zobaczymy, co pokaże w PK wtedy pogadamy!

  • anonim
    Wojtek, nie daj się.

    Wojtek! nie myśl o emeryturze. Nie poddawaj się. Wiem co czujesz, bo byłem w podobnej sytuacji. Gdy mój zakład pracy znalazł się w niepolskich rękach i widziałem co się dzieje, nie mogłem się z tym pogodzić. Poszłem na wcześniejszą emeryturę, straciłem sporo mamony i zaliczyłem zawał. Radzę, abyś zwrócił się o pomoc np. do trenera Szturca z Wisły celem wyeliminowania błędów. Wiadomo, że Adamem nie będziesz, bo jemu Bozia dała wyjątkowy talent, ale skakać możesz nawet lepiej od Roberta. Zaciśnij zęby i pracuj nad sobą. Pokaż, że masz góralski charakter. Wiekiem nie ma się co przejmować (ostatnie wyniki 34-letniego Japończyka).Ciebie stać na 130m skoki na Krokwi. Pamiętaj, że był czas, gdy Adam chciał skakać tak jak Ty. Pokaż Austriakom, że polski góral to nie w kij dmuchał.

  • anonim
    jAK TRUDNO ZDOBYĆ PKTY W PK.

    Czarno widzę te pkty w Brotterode:
    strtuje -20 niemców,
    - 8 austriaków,
    - 8 słoweńców.
    - 4 finów, itd
    Jak Wojtek wejdzie do 30-tki to będzie cud?

  • anonim

    sam sobie zawalil ten sezon.brak profesjonalizmu i podejscia do zawodu.trzeba wykorzystywac szanse jak sie ja dostaje.a takie dziecinne fochy to niech dla siebie zostawi.brac mlodych!!!!!!!!!@kibic-respekt za Twoje zdanie

  • anonim
    Dziwne pretensjeWojtka!!!!

    Wojtku! przecież miałeś szanse w PS , nic tam nie wywalczyłeś. Jesteś za słaby,może i Bachleda nie lepszy, ale trenerzy mieli jakieś motywy w podejmowaniu decyzji.Skacz dobrze, a docenią Cię. Twoim obowiązkiem jest szukać trenerów, a nie tylkoczekać.Kuttin nie będzie do każdego jeżdził i ogłaszał,co kiedy będzie.

  • anonim
    Za słaby na Skocznie Światowe ,za dobry na kraj?

    Mam nadzieję ,że Wojtek nie dasz plamy w CoC bo jeśli nie zdobędziesz pktów w PK to raczej wylecisz z kadry i chyba zakończysz karierę.
    PS.Nawt jeśli Małysz zdobędzie MŚ(co nie jest pewne) to 60 pkt straty na krokwi to różnica 2 klas.Wynika z tego ,iż poza Kamliem i Małyszem żaden nasz skoczek nie powinien być wysyłany na PŚ i MŚ

  • anonim
    miś

    Właśnie Cię lustruje na odległość!!

  • anonim

    Ostatnio to nawet Adam był leczony telefonicznie. Wirtualna rzeczywistość coraz bliżej. A może by tak treningi na odległość prowadził Zbyszek Nowak. Ten od "rąk, które leczą".

  • anonim
    de best

    Buraki jo i tak jest leprzy od Tonia bula Tajnera....

  • x-man bywalec
    Skupień

    Jussi Jussi co Ty wiesz o skokach ;D

  • anonim
    wojtus

    Nie łam się Wojtuś, właśnie Ci wysłałem na maila Deluxa 3 ....trenuj,trenuj a zobaczymy:D

  • anonim
    Eeeej znaffcy ;)

    Mateja był w Kadrze B, czyli u Horngachera ;)
    A żebyśmy w ten weekend nie żałowali, że nie kupiliśmy Lepistoe. ;( Jak "makarony" przeskoczą naszych "orłów" [noo, może poza Adasiem].
    Psycholog "na telefon"
    Trening "na maila"...
    ... ???

  • anonim
    Do Czornego

    Lamusie wystarczy poszukać wywiadu z Mateją

  • zdzicholo początkujący
    @Emiltek

    Pewnie trenuje właśnie na kompie. Swoją drogą to nie dziwię się, że Wojtek jest zniechęcony. Z jednej strony co nieco sam zawalił, ale z drugiej trening "mailowy" to jakaś parodia. Mam nadzieję, że nie odpuści tych treningów

  • anonim

    Do Bula: Lamusie Mateje obudził Kuttin a nie Horngaher! Stefan jeszcze nic nie zdziałał z kadra B!

  • anonim

    Był psycholog na telefon teraz trener na e-mail :P Może wkrotce zacznie skakać na komputerze :p

  • anonim

    dokładnie on powinien jechac to jeden z bardziej zasłużonych naszych skoczkow

  • anonim

    ale se w ciula graja

  • anonim

    Dla mnie wiara w geniusz Kuttina, wydaje się nieco podejrzana. Gość pracuje w Polsce już dosyć długo. Wyniki tej pracy raczej mizerne. To już Horngaher ma chyba lepsze bo przynajmniej obudził Mateję. Reszta jak spadała na bulę tak spada dalej. Nie wiem na czym te treningi polegają, ale nawet Stoch skaczący 120m z 10-tej belki potwierdza, że na wyniki nie ma co liczyć w najbliższej przyszłości. Wygłąda, że podobne są do cytowanego przez mmm_krakow.

  • anonim

    aha i czemu jedzie na ms te drewno bachleda???w pucharach swiata nie wchodzil w tym sezonie do 50 a w kontynentalach do 30 szok jak można takiego drewniaka na najważniejszą impreze sezonu wziąśc po prostu żenada kuttin jest taki sam tajner foruje swocih pupilków zero obiektywizmu

  • anonim

    chu(wycięto) w dup e trenerom Wojtek nie łam sie my kibice jestesmy z tobą

  • anonim

    @kibic. zgadzam sie w 100% nic dodać nic ująć .Podobno pojedzie Wojtek na CCO., tam bedzie sie mógł pokazać .Życze mu jak najlepiej ,ale troche pokory , bo obecnie wychodzi ze jajko mądrzejsze od kury . Nie ładnie że nieprzybył na konferencje prasową, ci też winni .POZDRAWIAM

  • anonim
    @mmm_krakow

    A dlaczego niemieckich biathlonistek? :P

    Mimo wszystko uwazam, ze Wojtek powinien dostac jeszcze szanse i rywalizowac o miejsce z Marcinem Bachleda.

  • Glon doświadczony
    I dobrze!!!

    Skupień jak miał schudnąć, to siedział po kilku godzinach w saunie.
    A do Harrachowa odmówił wyjazdu. Jak nie, to nie!

  • Kibic profesor

    Bardzo sluszna decyzja Kuttina, niech wreszcie Skupien i jemu podobni zrozumieja, ze to do nich nalezy praca i checi a nie do trenerow. Skonczylo sie, ze Skupien podrozuje sobie za darmo po swiecie, a nie zarabia wynikami na te podroze. Lepiej zajac sie mlodszymi skoczkami i ich trenowac, Skupien mial swoje 5 minut, ktore i tak dosyc dlugo trwalo. Jak chce cos jeszcze pokazac, to niech sie wezmie do roboty i pokaze ze go na cos stac. Jakby Skupien skakal wyraznie lepiej niz inni to bym rozumial go, ze ma zal, ale jak skacze tylko minimalnie lepiej, to wg mnie jego zazalenia sa bezpodstawne. Niech sie cieszy, ze w ogole dostal e-mail, bo ja bym mu wyslal smsa o tresci: sorry!!!

  • anonim
    Trochę żartobliwie [znalezione na jednym z forów] ;)))

    Udało mi się zdobyć ten plan zajęć na 10.02.
    7.30-8.00 - śniadanie (banan)
    8-9.30 - Historia skoków (okres 1927-1928)
    9.45-11.00 - Technologia wyrabiania nart - sprawdzian.
    11.15-13.00 - Polerowanie gogli - zajęcia praktyczne.
    13.00-15.00 - przerwa obiadowa na bułkę z bananem
    15.00-18.00 - wspólne wyjście do kina na "Ostatni skok"
    18.00-19.00 - kolacja (bułka)
    19.00-20.00 - czas wolny
    ok. 20.00 - ognisko integracyjne z udziałem niemieckich biathlonistek (w programie m.in. skoki przez ogień i pieczenie kiełbasek).
    Program załadowany na maxa, a Wojtek jeszcze narzeka.

    Trening za pomocą e-maili?? Troszkę "nowatorskie", ale czy skyteczne, to baaaardzo wątpię :(

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl