TCS w Innsbrucku: Treningi dla Prevca i Hoerla

  • 2026-01-03 12:34

Domen Prevc okazał się najlepszy w pierwszej serii treningowej przed kwalifikacjami do trzeciego konkursu 74. Turnieju Czterech Skoczni na Bergisel (HS128) w Innsbrucku. Reprezentant Słowenii oddał skok na 128. metr. W drugiej rundzie górą był Austriak Jan Hoerl (133 m).

W pierwszej serii treningowej najdalej poszybował Domen Prevc. Słoweniec wylądował na 128. metrze i wyprzedził o 1,8 punktu Ryoyu Kobayashiego (127 m). Trzeci był Stephan Embacher (126 m) przed Anze Laniskiem (121 m) oraz Anttim Aalto (126 m) ex aequo Renem Nikaido (121,5 m).

Siódme miejsce zajął Kristoffer Eriksen Sundal (125 m), ósmy był Felix Hoffmann (122 m), dziewiąty Vilho Palosaari (129 m), a dziesiąty Philipp Raimund (121 m).

Kacper Tomasiak po skoku na odległość 122,5 metra zajął czternastą pozycję. Trzydziesty drugi był Maciej Kot (117 m), trzydziesty ósmy Paweł Wąsek (116,5 m), czterdziesty dziewiąty Kamil Stoch (110 m), z kolei pięćdziesiąty Dawid Kubacki (114 m).

Pierwszy trening rozegrano z 15., 14., 13. i 12. belki startowej.

W drugim treningu najdłuższy skok oddał Jan Hoerl. Austriak z wynikiem 133 metrów wyprzedził Domena Prevca (125,5 m) i Ryoyu Kobayashiego (124,5 m). Tuż za czołową trójką uplasowali się Kristoffer Eriksen Sundal (130 m), Ren Nikaido (123 m) i Stephan Embacher (127 m).

Siódmy był Johann Andre Forfang (129 m), ósmy Manuel Fettner (127 m), zaś dziewiąty Anze Lanisek (121 m). Na dziesiątej pozycji sklasyfikowany został Kacper Tomasiak (126,5 m).

Dwudzieste dziewiąte miejsce zajął Kamil Stoch (120 m). Trzydziesty czwarty był Maciej Kot (118,5 m), czterdziesty drugi Paweł Wąsek (116,5 m), a sześćdziesiąty drugi Dawid Kubacki (104 m).

Drugi trening przeprowadzono z 13., 12. i 11. platformy.

Początek kwalifikacji o 14:30. Transmisja w Eurosport 1 i HBO Max

Wyniki na żywo będziecie mogli śledzić za pośrednictwem relacji LIVE Berkutschi >>>

lub relacji LIVE FIS >>>

Wyniki I treningu TCS w Innsbrucku (HS128); 03.01.2026
Lp Nr imię i nazwisko kraj odl. belka km/h komp. NOTA
1 68 PREVC Domen SLO 128.0 12 88.4 1.6 88.7
2 67 KOBAYASHI Ryoyu JPN 127.0 12 88.7 1.6 86.9
3 59 EMBACHER Stephan AUT 126.0 12 88.2 1.6 85.1
4 65 LANISEK Anze SLO 121.0 12 88.6 6.1 80.6
5 42 AALTO Antti FIN 126.0 13 88.9 0.9 80.2
5 64 NIKAIDO Ren JPN 121.5 12 88.7 4.8 80.2
7 56 SUNDAL Kristoffer Eriksen NOR 125.0 12 88.0 -1.6 80.1
8 63 HOFFMANN Felix GER 122.0 12 88.4 3.4 79.7
9 19 PALOSAARI Vilho FIN 129.0 14 89.0 -0.9 79.6
10 66 RAIMUND Philipp GER 121.0 12 88.7 4.9 79.4
11 51 FORFANG Johann Andre NOR 122.5 12 88.4 1.8 79.0
12 47 DESCHWANDEN Gregor SUI 125.0 13 89.3 0.6 78.1
13 60 KRAFT Stefan AUT 121.0 12 88.6 2.7 77.2
14 58 TOMASIAK Kacper POL 122.5 12 88.2 -0.3 76.9
15 54 FETTNER Manuel AUT 123.0 12 88.0 -1.3 76.8
16 30 PEDERSEN Robin NOR 125.0 13 88.8 -1.9 75.6
16 36 HAUSWIRTH Sandro SUI 125.0 13 89.0 -1.9 75.6
18 50 LINDVIK Marius NOR 120.0 12 87.9 1.8 74.5
19 62 TSCHOFENIG Daniel AUT 119.0 12 87.8 3.0 73.9
20 44 ORTNER Maximilian AUT 119.5 13 88.8 2.8 70.4
20 46 PASCHKE Pius GER 119.0 13 88.5 3.7 70.4
22 11 MOGEL Zak SLO 126.0 15 89.6 -1.1 69.7
22 55 FOUBERT Valentin FRA 118.5 12 87.8 -0.3 69.7
24 53 NAKAMURA Naoki JPN 118.5 12 87.9 -0.4 69.6
25 45 COLBY Jason USA 118.0 13 88.4 4.0 68.9
26 26 TRUNZ Felix SUI 120.0 13 89.1 -0.4 68.1
27 32 BICKNER Kevin USA 118.5 13 88.9 0.7 66.5
28 2 SMID Julijan AUT 123.5 15 89.1 -1.4 64.9
29 41 SATO Yukiya JPN 118.5 13 88.0 -1.3 64.5
30 4 LEITNER Clemens AUT 123.5 15 89.4 -3.0 63.3
31 5 IPCIOGLU Fatih Arda TUR 123.0 15 89.4 -2.7 62.7
32 22 LANGMO Isak Andreas NOR 113.0 13 88.8 6.5 62.4
32 37 KOT Maciej POL 117.0 13 88.5 -0.7 62.4
34 34 OBLAK Rok SLO 117.0 13 88.8 -1.0 62.1
35 31 MIZERNYKH Ilya KAZ 117.5 13 88.7 -2.1 61.9
36 28 GEIGER Karl GER 117.0 13 88.7 -1.7 61.4
37 1 BACHLINGER Niklas AUT 121.5 15 88.9 -1.9 60.8
38 39 WASEK Pawel POL 116.5 13 88.4 -1.6 60.6
39 49 GRANERUD Halvor Egner NOR 112.0 12 88.4 2.1 60.4
40 29 BRESADOLA Giovanni ITA 116.5 13 88.7 -2.0 60.2
41 52 SCHUSTER Jonas AUT 112.0 12 88.2 1.5 59.8
42 43 KYTOSAHO Niko FIN 113.0 13 88.4 3.4 59.3
43 3 AIGNER Clemens AUT 120.0 15 88.7 -1.8 58.2
44 38 KOBAYASHI Sakutaro JPN 114.5 13 89.1 -0.8 57.8
45 18 CHERVET Jules FRA 117.0 14 88.9 -1.4 57.5
46 6 KOBAYASHI Junshiro JPN 119.5 15 89.0 -2.6 56.5
46 17 NOUSIAINEN Eetu FIN 117.0 14 89.1 -2.4 56.5
48 57 ZOGRAFSKI Vladimir BUL 111.5 12 87.9 -1.0 56.4
49 48 STOCH Kamil POL 110.0 12 87.7 1.0 55.7
50 10 MARUSIAK Yevhen UKR 118.0 15 88.8 -0.8 55.6
50 35 KUBACKI Dawid POL 114.0 13 88.6 -2.1 55.6
52 33 VASSILYEV Danil KAZ 113.0 13 88.0 -0.5 55.4
53 20 BOYD-CLOWES Mackenzie CAN 112.0 13 89.0 0.4 54.5
53 23 KOUDELKA Roman CZE 109.5 13 88.5 4.9 54.5
55 27 INSAM Alex ITA 113.5 13 88.6 -2.8 54.0
56 40 WELLINGER Andreas GER 112.5 13 89.2 -2.3 52.7
57 25 FRANTZ Tate USA 110.0 13 88.5 1.9 52.4
58 24 PEIER Killian SUI 108.5 13 89.0 3.0 50.8
59 14 VAGUL Kaimar EST 116.0 14 88.5 -6.7 50.4
60 8 GARTNER Maximilian ITA 115.0 15 89.8 -1.1 49.9
61 9 KAPUSTIK Hektor SVK 114.0 15 89.1 0.4 49.6
62 7 RYGL David CZE 114.0 15 89.4 -2.6 46.6
63 21 KALINICHENKO Vitaliy UKR 104.5 13 88.3 4.8 45.4
64 16 BEDIR Muhammed Ali TUR 111.0 14 88.8 -3.7 44.4
65 15 TURSUNZHANOV Nurshat KAZ 108.0 14 88.8 -5.7 37.0
66 12 BATBY Alessandro FRA 105.5 14 88.6 -2.7 35.5
67 13 CHOI Heung Chul KOR 98.0 14 88.5 -6.1 18.6
  61 HOERL Jan AUT         DNS
Wyniki II treningu TCS w Innsbrucku (HS128); 03.01.2026
Lp Nr imię i nazwisko kraj odl. belka km/h komp. NOTA
1 61 HOERL Jan AUT 133.0 12 88.4 0.1 87.7
2 68 PREVC Domen SLO 125.5 11 88.2 3.4 81.8
3 67 KOBAYASHI Ryoyu JPN 124.5 11 88.3 4.6 81.2
4 56 SUNDAL Kristoffer Eriksen NOR 130.0 13 88.7 0.7 78.7
5 64 NIKAIDO Ren JPN 123.0 11 88.2 2.4 76.3
6 59 EMBACHER Stephan AUT 127.0 12 88.3 -0.6 76.2
7 51 FORFANG Johann Andre NOR 129.0 13 88.9 -0.5 75.7
8 54 FETTNER Manuel AUT 127.0 13 88.8 1.3 73.9
9 65 LANISEK Anze SLO 121.0 11 88.0 3.4 73.7
10 58 TOMASIAK Kacper POL 126.5 13 88.7 0.7 72.4
11 44 ORTNER Maximilian AUT 123.5 13 88.8 3.6 69.9
12 30 PEDERSEN Robin NOR 128.0 13 88.7 -4.6 69.8
13 36 HAUSWIRTH Sandro SUI 121.5 12 88.7 1.6 68.5
14 47 DESCHWANDEN Gregor SUI 124.5 13 89.1 -0.3 67.8
15 63 HOFFMANN Felix GER 117.0 11 88.0 3.3 66.4
16 26 TRUNZ Felix SUI 125.5 13 89.3 -4.6 65.3
17 33 VASSILYEV Danil KAZ 119.5 12 88.0 1.5 64.8
18 66 RAIMUND Philipp GER 117.0 11 88.2 1.6 64.7
19 53 NAKAMURA Naoki JPN 122.0 13 88.4 0.3 63.9
20 62 TSCHOFENIG Daniel AUT 117.0 11 87.2 0.7 63.8
21 52 SCHUSTER Jonas AUT 121.5 13 88.7 0.4 63.1
22 45 COLBY Jason USA 120.0 13 88.9 2.5 62.5
23 57 ZOGRAFSKI Vladimir BUL 120.5 13 88.5 0.7 61.6
24 60 KRAFT Stefan AUT 118.5 12 88.7 -0.2 61.3
25 31 MIZERNYKH Ilya KAZ 118.0 12 88.3 0.1 60.7
26 34 OBLAK Rok SLO 116.0 12 88.5 3.3 60.3
27 42 AALTO Antti FIN 118.5 13 89.0 2.8 60.1
28 55 FOUBERT Valentin FRA 119.0 13 88.4 0.7 58.9
29 48 STOCH Kamil POL 120.0 13 88.2 -1.7 58.3
30 46 PASCHKE Pius GER 119.5 13 88.4 -0.9 58.2
31 50 LINDVIK Marius NOR 120.0 13 88.6 -2.2 57.8
32 4 LEITNER Clemens AUT 121.0 13 88.7 -4.5 57.3
32 28 GEIGER Karl GER 121.0 13 88.8 -4.5 57.3
34 37 KOT Maciej POL 118.5 13 88.4 -0.2 57.1
35 10 MARUSIAK Yevhen UKR 119.0 13 88.2 -1.5 56.7
36 29 BRESADOLA Giovanni ITA 120.0 13 88.8 -3.6 56.4
37 22 LANGMO Isak Andreas NOR 118.0 13 88.8 -0.9 55.5
38 49 GRANERUD Halvor Egner NOR 118.0 13 88.6 -1.8 54.6
39 6 KOBAYASHI Junshiro JPN 118.0 13 88.2 -1.9 54.5
40 24 PEIER Killian SUI 117.5 13 89.2 -1.2 54.3
41 19 PALOSAARI Vilho FIN 116.0 13 88.3 0.9 53.7
42 39 WASEK Pawel POL 116.5 13 88.6 -0.3 53.4
43 2 SMID Julijan AUT 116.0 13 88.4 0.1 52.9
44 17 NOUSIAINEN Eetu FIN 114.5 13 88.9 1.9 52.0
45 1 BACHLINGER Niklas AUT 115.0 13 88.3 0.4 51.4
45 23 KOUDELKA Roman CZE 115.0 13 88.4 0.4 51.4
47 32 BICKNER Kevin USA 113.0 12 88.3 -0.5 51.1
48 11 MOGEL Zak SLO 114.5 13 88.7 -0.3 49.8
49 3 AIGNER Clemens AUT 115.5 13 88.1 -2.4 49.5
50 40 WELLINGER Andreas GER 114.0 13 89.4 -0.7 48.5
51 20 BOYD-CLOWES Mackenzie CAN 114.0 13 89.1 -1.2 48.0
51 21 KALINICHENKO Vitaliy UKR 115.0 13 88.7 -3.0 48.0
53 41 SATO Yukiya JPN 112.0 13 88.1 1.8 47.4
54 25 FRANTZ Tate USA 115.0 13 88.6 -3.9 47.1
55 18 CHERVET Jules FRA 111.5 13 88.5 0.9 45.6
56 38 KOBAYASHI Sakutaro JPN 112.0 13 89.2 -0.4 45.2
57 14 VAGUL Kaimar EST 111.0 13 88.3 -0.7 43.1
58 5 IPCIOGLU Fatih Arda TUR 112.5 13 88.5 -4.5 42.0
59 7 RYGL David CZE 110.0 13 88.6 -1.4 40.6
60 8 GARTNER Maximilian ITA 110.0 13 88.9 -1.8 40.2
61 16 BEDIR Muhammed Ali TUR 107.0 13 88.4 1.3 37.9
62 35 KUBACKI Dawid POL 104.0 12 88.3 2.2 37.6
63 43 KYTOSAHO Niko FIN 103.5 13 88.1 2.8 33.1
64 9 KAPUSTIK Hektor SVK 105.5 13 88.3 -2.4 31.5
65 15 TURSUNZHANOV Nurshat KAZ 102.0 13 88.3 -1.5 26.1
66 12 BATBY Alessandro FRA 98.5 13 88.4 -2.3 19.0
67 13 CHOI Heung Chul KOR 90.0 13 88.1 -0.5 5.5
  27 INSAM Alex ITA         DNS

Adam Bucholz, źródło: Informacja własna
oglądalność: (47131) komentarze: (507)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jma profesor
    KO Beneficjenci vs Pechowcy

    No i doczekaliśmy się. Pierwsza "30" to pierwsza "30" (a mogła być 31 :)). Nikt nie prześlizgnął się kuchennymi drzwiami KO. Nie pamiętam kiedy tak było ale już było. Natomiast nie było w czasach nieobowiązkowych kwalifikacji i w tamtych czasach krzywdy potrafiły być znacznie większe bo wypadali z "30" zawodnicy z... drugiej dziesiątki.
    Zatem tym razem bez 2 słabych skoków w parze i stan krajowych bilansów jest bez zmian:
    Norwegia +1
    Kanada +1
    Francja -1
    Kazachstan -1

  • jma profesor

    Wellinger miał szansę na wejście jako LL. Wystarczyło zachwianie przy lądowaniu i Trunz odetchnął z ulgą.

  • Bernat__Sola profesor
    @xzcvvy

    I właśnie dlatego skoczy z 24. Ortnerem, a nie z 23. Paschke.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Niestety cała czołówka klasyfikacji generalnej wycięta i wyniki mocno niemiarodajne.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Co dziś robił realizator... najpierw ucina skoki po lądowaniu, potem pokazuje tureckiego trenera tuż przed skokiem Boyd-Clowesa, a na końcu ucina wyniki kwalifikacji, by wyświetlić napis: 112 m. 😂

  • xzcvvy weteran
    @Bernat__Sola

    A Stoch nie z Pasche? Jest wyżej w PS

  • Mucha125 profesor

    Jutro będzie się działo.

  • Mowik95 stały bywalec

    Ale to dobrze, że Domen popsuł pary i Polacy trafią trudniej, bo tak to znowu byłoby prześlizgiwanie się i gadanie, że nie jest tak źle, a tak Ci którzy zasługują na top30 skoczą swoje, a Ci którzy są w słabej formie po prostu nie wejdą.

  • StochIO2014 doświadczony

    No to jutro 3 Polaków w drugiej serii będzie sukcesem.

  • Kapibara bywalec

    Jak będzie loteria Domen może przepaść i nie wygrać turnieju, Austriacy na czele, przypadek? nie sądzę

  • fighting_spirit początkujący

    Ale ciekawe kwalifikacje. Szkoda, że Domen nie utrzymał serii wygranych kwalifikacji, ale quali to tylko quali, zobaczymy jak jutro. Austriacy przebudzeni. Zapowiada się interesująco jutro.
    Obstawiam 2 Polaków w serii finałowej

  • Vainamoinen weteran
    @Bernat__Sola

    Jeżeli tak będzie to bardzo słabe to losowanie.

  • King profesor
    @Kolos

    Niesprawiedliwe serie czyt. takie w których Austriacy są na czołowych miejscach. Choćby kogoś wywiał jakiś cyklon na Madagaskar (np. Krafta) to wtedy byłoby sprawiedliwie.

  • Nieznaj początkujący

    Jutro spokojne zwycięstwo Prevca. W takich warunkach Herl czy Kraft 105m

  • neonek2000 stały bywalec
    @Mixolo

    Cuda cuda ogłaszają... Kubacki vs Ryoyu

  • Mixolo weteran
    @Szymonskoczek

    Owszem wygra Domen no dziś słabe warunki nie miał szans

  • Bernat__Sola profesor

    Tomasiak-Kot, Stoch-Ortner, Wąsek-Miziernych, Kubacki-R. Kobayashi.

  • Mowik95 stały bywalec

    Ale Domen zepsuł łatwe pary Polakom :D :D :D

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Nie najlepsze wyście z progu Domena we fatalnych warunkach i słaba odległość

  • Szymonskoczek początkujący
    @Mixolo

    I tak jutro domen wygra 3 konkurs turnieju czterech skoczni

  • ASJ_212 weteran

    Polska para

  • bleyz01 stały bywalec

    W powietrzu można wyczuć pulsująca żyłkę Kolosa

  • Mixolo weteran

    Ciekawe pary i Polska para

  • neonek2000 stały bywalec

    Austriacy zrobią co mogą by Domen przegrał zobaczycie...

  • Kolos profesor

    Mam nadzieję, że jutro będzie bardziej sprawiedliwie....

  • Tomek88 profesor

    Domen pokazał, że też może trafić mu się gorszy skok

  • Baks stały bywalec

    Ale mi Domen podniósł ciśnienie, jasny gwint. Mam wrażenie, że każdy inny zawodnik nie zaliczyłby Q z taką parabolą lotu.

  • Lataj profesor

    No jednak srogi wiatr w plecy nadal Domenowi przeszkadza niezależnie od formy. Skocznia tragiczna, a warunki w końcówce dopełniły dzieła

  • King profesor

    Zamach Austriaków na Domena! Wyliczyli średnią prędkość Domena przy hamowaniu i umieścili bandę tak, aby wywołać potencjalną kontuzję ;)

  • tomek20 weteran

    Łojoj, mało brakowało żeby wycięło Domena.

  • Mixolo weteran

    Oho Domen prawie zrobił niespodzianke

  • waldemarsson profesor

    Prevc po raz pierwszy od dawna fatalnie

  • Adis bywalec

    No i Domeb popsul wszystko🤣

  • Vainamoinen weteran

    Domen ledwo ledwo ale numer!

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Lufa w plecy dla Lanika, Rajmunda, Ryoyu i Domena

  • Tomek88 profesor

    Raimund chciał powtórzyć wyczyn Muminova

  • Bernat__Sola profesor

    Raimund cofnął nas do 2019 roku ;). Gdybym miał obstawiać, że ktoś dziś nawiąże do wyczynów Markenga i Muminowa, to celowałbym w Tursunżanowa.

  • Luk profesor

    Wiatr tak huraganowy, że aż wypchnęło Raimunda ze skoczni

  • Vainamoinen weteran

    Raimund słabnie w TCS jak Pius.

  • Lataj profesor

    Niemiec blisko, bo wiatr się zmienił, ale jeszcze prawie powtórzył wybryk Muminowa

  • Kolos profesor

    Jak oni robią wszystko żeby Austriacy zajęli te cztery pierwsze miejsca, żal....

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Tyle już było zmian belek (zawodnicy startowali z 4 różnych stopni), że w końcu nadeszła przerwa w kwalifikacjach, gdyż wzmógł się wiatr w plecy.

  • Lataj profesor

    99 Luftballons adekwatnie do Rosji, Izraela i USA :)

  • Bernat__Sola profesor
    @bleyz01

    Pewnie w pierwszej kolejności pod Krafta, w drugiej pod resztę :P.

  • Bernat__Sola profesor

    Notka dla Korościela i Błachuta: wygrał również jeden Jugosłowianin, Ulaga w 1987.

  • Adis bywalec
    @Adis

    Wychodzi znowu 2-3 w 2 serii, Tomasiak 85%, Stoch 60%, Kot 40% cos tego typu

  • bleyz01 stały bywalec
    @Kolos

    A to już nie jest tylko pod Krafta ustawione? Już pod wszystkich Austriaków?

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @Vainamoinen

    Dawid Out do PK !!!!!!!!!!!!!

  • Damian93 bywalec
    @Kolos

    Tak wiatrem sterują...

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Nikaido z podobną odległością, jak Tomasiak, ale 2 razy wyższa rekompensata. Skakał w najgorszych warunkach ze wszystkich do tej pory.

  • Kolos profesor
    @Lataj

    Co mam pisać? Zawody są w Austrii to wszystko jest ustawione pod Austriaków.

    To jednak tylko kwalifikacje. Oby w konkursie niemieli Austriacy tyle szczęścia...

  • Kolos profesor

    I Austriacy znowu w huraganie pod narty, a potem znowu wieje w plecy, żal....

  • Vainamoinen weteran

    Dawid jutro z Renem albo z Fettnerem.

  • Lataj profesor

    Już nie 5 Austriaków prowadzi, a 4, ale Kolos coś cicho siedzi. Pewnie wszedł zawał :D

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Hoffmann poprawił się względem drugiego treningu.

  • Adis bywalec

    Tomasiak - Bickner
    Aalto - Stoch
    Colby - Kot
    Hauswirth - Wąsek
    To na 99%, Kubacki nie wiadomo

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Kraft już zapomniał o tym, co się działo w Ga-Pa. Kto by się spodziewał? 😉

  • Matt07 bywalec
    @Filigranowy_japonczyk

    Jak poprawi lot, to jest taka szansa

  • Filigranowy_japonczyk profesor
    @Nieznaj

    Szczur? Trochę szacunku dla jednego z najlepszych skoczków w historii.

    Swoją drogą, skoro komentarze przerabiające nazwiska Polaków są usuwane to to też powinno polecieć.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @neonek2000

    W sensie 2 m dalej, prawda?

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Hoerl bardzo dobrze

  • Ipcioglu początkujący
    coś nie pykło tym razem

    Wszyscy Polacy poniżej oczekiwań, poza Kubaczenko oczywiście bo on jest tak słaby ze ten awans to cud.

    Jutro może być najgorszy konkurs dla nas w tym TCS.

    Efekt Smarowacza?

  • Lataj profesor

    Austrian power!

  • neonek2000 stały bywalec

    Austriacy po sporym kryzysie naszych przeskakują o sporooo metrów..przykre

  • Filigranowy_japonczyk profesor
    @King

    Razem z Tomasiakiem ;)

  • Tomek88 profesor

    Świetne skoki Austriaków

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Bardzo dobry skok Krafta w kwalifikacjach

  • bleyz01 stały bywalec
    @Voyt85

    Wymień nazwiska tych juniorów proszę, wymień ich...

  • King profesor

    Embacher to jest kozak. On w przyszłym sezonie będzie już walczył o KK.

  • Merkuriusz bywalec

    Niepotrzebnie ten trener Tomasiaka tam pojechał, chyba się Kacper zestresował za bardzo..

  • Lataj profesor
    @cavalierjan19

    Chociaż tyle, że Amerykanie są podzieleni. Mam nadzieję, że amerykańscy skoczkowie też nie popierają Trumpa

  • neonek2000 stały bywalec

    Kraft jak to Kraft . W Insbrucku skacze jak trzeba

  • KapiOfficial bywalec

    Jak Kraft skacze u siebie, to się budzi

  • Bernat__Sola profesor
    @waldemarsson

    Niestety...

  • Voyt85 początkujący

    Zaden z naszych nie dolecial do 120m, degrengolada polskich skokow ciag dalszy. Kiedy wyrzuca Maciusiaka, przeniosa Kubackiego, Waska, Zyle do PK, a dadza szanse juniorom? Po co inwestowac w nieloty, ktore juz nic nie osiagna? Dajcie juz spokoj.

  • Vainamoinen weteran

    Kamil jutro prawdopodobnie z Anttim Alto. Embacher co za forma!

  • waldemarsson profesor
    @Bernat__Sola

    Nie ma na to szans bo Eurosport jest bodajże własnością Amerykanów.

  • neonek2000 stały bywalec
    @alo

    O tym samym pomyślałem oglądając skok Kacpra.

  • King profesor
    @EddieKoteł

    On wyjątkowo coś odwalił. Tak dziwnego wybicia pionowo w górę w jego wykonaniu jeszcze nie widziałem. Przebił tym Kubackiego.

  • VASSILYEV bywalec
    @xzcvvy

    Napewno wiatr zrobił swoje ale trzeba też umieć z tego korzystać

  • Tomek88 profesor

    Tomasiak spokojny kwalifikacyjny skok

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Wysoko wyszedł z progu Kacper, ale wychamował prędkość przelotową w powietrzu przez zbyt piomową sylwetkę w powietrzu po wyjściu z progu i wylądował przed punktem K

  • Karpp profesor

    W kwali nasi wszyscy poniżej oczekiwań. Tomasiak z błędem, za płasko te narty prowadził.

  • Bernat__Sola profesor

    Panie Korościel - zawodnik czołowej jedenastki Pucharu Świata ;).

    A Błachut może w urodziny tak wyrozumiały dla Amerykanów, jeszcze jutro ma szansę...

  • neonek2000 stały bywalec

    Kacper 119,5m tylko 2m mniej od Stocha..

  • EddieKoteł profesor

    Ale teraz było widać jak Kacper stoi w powietrzu... Gdyby coś z tym zrobić to by była potęga.

  • Mixolo weteran

    Nikt z naszych nie doleciał do 120m tak ooo to wygląda w sumie

  • alo profesor

    Potężne wybicie ale szkoda że spada jak Kubacki. Oby jutro było lepiej

  • Snickers_powrot_mistrza weteran

    Tomasiak leci wysoko

  • King profesor

    Tomasiak wybił się właściwie tylko w górę.

  • Lataj profesor

    Ech, wydawało się, że będzie za punkt K. No i ta rekompensata

  • neonek2000 stały bywalec

    Zografski dobrze . Sobczyk zadowolony

  • xzcvvy weteran

    Dziwne te kwalifikacje, serio skok Koudeulki, Oblaka i Kazacha był tak super że nie można ich wyprzedzić czy beznadziejne warunki

  • Cinu profesor
    @King

    Ja pamiętam, że mu zawsze pasowała Grosseolympia. Z resztą popatrz na dzisiejsze treningi skakał w nich jak zawsze czyli słabiutko.

  • KapitanGrawitacja profesor
    @Mixolo

    No chyba że trafi na Kubackiego to wtedy duża szansa na punkty dla Romka

  • Altenburger początkujący

    No to Fettner ściąga Koudelkę

  • EddieKoteł profesor

    Stary Fettner a może.

  • waldemarsson profesor

    Jeszcze tak to się skończy że Kubacki trafi na Koudelkę w KO, uda mu się wygrać i trener Maciusiak będzie jutro triumfował, że go powołał xD

  • tomek20 weteran

    Kto zdetronizuje potężnego Romana?

  • Lataj profesor

    Śmiesznie wyglądał Nakamura na najeździe

  • King profesor
    @Cinu

    Jeśli mnie pamięć nie myli jemu Bergisel zwykle pasowała, ale no skok niesamowity.

  • Bernat__Sola profesor
    @Karpp

    A to czemu? "Zasługi" ma takie same jak Granerud lub mniejsze.

  • Mixolo weteran

    Ale wiecie co jest zabawne że Koudelka będzie miał słabego rywala ale i tak z nim przegra pewnie 😂

  • Tomek88 profesor

    No to Lindvik jutro najprawdopodobniej w roli widza

  • marro profesor

    Oby dzisiaj przejść Q, Innsbruck to ma do siebie, że miejsce w kwalifikacjach mają małe znaczenie.

  • alo profesor

    Koudelka w top10 będzie pewnie xd

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @EddieKoteł

    W konkursie będzie numerem dwa

  • fighting_spirit początkujący

    Polacy póki co plan minimum.
    Lindvik wpuszcza Wellingera

  • Lataj profesor

    Dobrze będzie, jak Mariusz nie awansuje do konkursu

  • StochIO2014 doświadczony

    Oj Marius Marius jak mi Ciebie nie szkoda.

  • Karpp profesor

    Lindvik naprawdę nie jest teraz w top 3 Norwegii. Ale chyba i tak na IO go wezmą.

  • neonek2000 stały bywalec

    Patrząc na warunki i ostatnie skoki . Kamil Stoch wcale źle nie skoczył..

  • cavalierjan19 profesor

    Mistrz olimpijski wpuszcza drugiego mistrza olimpijskiego do konkursu. Lindvik wypada z listy punktujących w każdym konkursie, do której z resztą pasował jak pięść do nosa.

  • ASJ_212 weteran

    Lindvik słabo

  • Baks stały bywalec

    Komuś tu chyba skończył się zapas sznurków, jaka szkoda.

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @kibicsportu

    Za pasywna sylwetka w powietrzu

  • Cinu profesor

    Ciężki do wytłumaczenia ten skok Koudelki.

  • Vainamoinen weteran

    Dobry skok Li*****a.

  • EddieKoteł profesor

    Łojezu Stoch na poziomie kolegów właściwie, ale warunki lekkie nie są.

  • bleyz01 stały bywalec

    Patrząc na te skoki to warunki bez szału

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Przeciętny skok Kamila ze słabym lądowaniem

  • Tomek88 profesor

    Stoch średnio, awans oczywiście jest pytanie czy będzie wśród wyżej rozstawionych

  • cavalierjan19 profesor

    Granerud się strasznie mierny zrobił na tym TCS-ie.

  • Vainamoinen weteran

    To co jutro przeciwko sobie poskaczą Roman i Dawid?

  • Ipcioglu początkujący
    Niemrawe te skoki Polakow

    Jutro będzie srogi wpierdziel

  • kibicsportu profesor

    Kamil dobra prędkość, ale brakuje odległości

  • alo profesor

    Jutro to się zanosi na punkty tylko dla Tomasiaka
    Nieźle wyglądamy im dalej w sezon. Tylko Tomasiak mógłby skakać w sumie sam

  • neonek2000 stały bywalec

    Kamil dobrze . Jutro dopiero konkurs 💪

  • KapitanGrawitacja profesor

    Bez szału ale też bez tragedii Kamil

  • Lataj profesor

    Flaga Jamajki jak za dawnych lat :) Szło ku dobremu, a jednak Stoch też będzie walczył w parze z pozycji underdoga

  • Mixolo weteran

    Nie był to wybitny skok Kamila

  • waldemarsson profesor

    Kot najlepiej skacze w białym kombinezonie, a dzisiaj chyba w nim nie skakał.

  • Nikt_ważny profesor

    No i po co ciągnąć tego daremnego Piusa. Młodzi niech doświadczenie zbierają!

  • neonek2000 stały bywalec

    Fajny skok Colbiego. W locie jest Amerykańskim Koudellką

  • StochIO2014 doświadczony

    Temu Pawłowi to duzo nie brakuje do dobrego skania, technicznie wygląda dobrze, kierunek odbicia chyba zawodzi.

  • bleyz01 stały bywalec
    @Mixolo

    Z juniora który to ciągnie za szmaty i z weterana który się żegna po tym sezonie. Perspektywy są wyśmienite na lata...

  • Filigranowy_japonczyk profesor

    Koudelka to oddał skok na spokojne TOP 20. Skoro ciągle go nikt nie może wyprzedzić.

  • Lataj profesor

    Średnio radujący skok Ortnera, ale jest wciąż lepszy od krajówki. Jak nie jest wyżej, nie cieszyłbym się jak te dwie panie

  • Tomek88 profesor

    Kytosaho bez awansu, ale już drugi trening pokazał, że nie czuję się tu najlepiej

  • cavalierjan19 profesor

    Wellinger jeszcze gotów się dostać do konkursu. A nuż Granerud z progu spadnie albo Hafele komuś zafunduje jutro wolne.

  • szczurnik weteran
    @Baks

    Nie mów hop, wystarczą Wellingerowi dwie butelki szampana czy koniaku... Jedna już idzie do Kytosaho.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Zarówno Kot, jak i Wąsek poniżej tego na co ich stać. Ten drugi może zapomnieć o rozstawieniu. Natomiast okazuje się, że Geiger > Wellinger, i to wyraźnie.

  • Tomek88 profesor

    Kot trochę lepiej od Wąska, obaj dość spokojny awans ale rywale w parach mogą być dość wymagający

  • Kolos profesor
    @Xander1

    Nie ta belka i nie ten wiatr, choć skoki Kazachów i tak świetne.

  • neonek2000 stały bywalec

    Kazachowie w tych kwalifikacjach biją naszych na luzie .. kto by tego się spodziewał..
    Jutro będzie ciężko o 2 serie Wąskowi, Kotowi i Kubackiemu .

  • Baks stały bywalec

    Jak nie Geiger to Wellinger bez Q. Dwójka niemieckich ex-liderów nadal szoruje po dnie.

  • ASJ_212 weteran

    Wellinger fatalnie

  • Lataj profesor

    Za progiem Wąsek nieco wyhamował i dlatego nie ma tak dobrego skoku. Ale też jest awans, tylko co z tego, skoro podopieczny Topora jest dotąd najlepszy? Gajga się prędzej odbuduje od Welingi

  • Matrixun weteran

    Kot i Wąsek średnio, ale i tak lepsi od Wellingera i Kubackiego.

  • robertmateja12 stały bywalec

    Wąsek szuka tej formy, szuka. W końcu ją znajdzie, bo przecież ciężko trenował tego lata! A tak naprawdę to wszystkiemu winne wąskie kombinezony i ten Turnbichler wredny

  • KapitanGrawitacja profesor

    Wygląda na to, że na rozstawienie liczyć jeszcze może tylko Stoch i Tomasiak, bo cała reszta to raczej wystartuje z pozycji underdoga.

  • Xander1 profesor

    Przykro patrzeć na takie przeciętne skoki Polakow, gdzie chwile wczesniej Kazachowie spokojnie lądowali za 120m

  • EddieKoteł profesor

    Wąsek do góry poszedł jak Kubacki. Uczy się od najlepszych.

  • Mixolo weteran

    Nasza kadra składa się z 2 zawodników na ten moment XDD

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Kubacki i Geiger obok siebie na liście wyników... Pomyśleć, że kiedyś również byli obok siebie, ale na czele tej listy, walczyli między sobą o podia, a nawet o zwycięstwa.

  • Mixolo weteran
    @Xander1

    I jutro skoczy 110 a jego rywal 130

  • Cypek! weteran

    Kot przeciętnie, musi się postarać bardziej, żeby jutro mieć pewne punkty

  • EddieKoteł profesor

    Boże jak oni nie mają pary, to jest straszne... Kot nie może podjechać na górkę nawet:) A to i tak nasz nr 3.

  • Johny01 początkujący

    Niesamowita jest ta prawidłowość, że po obniżeniu belki wiatr w plecy się wzmaga. Tyle lat już to widzę, ale wciąż nie mogę wyjść z podziwu. Swoją drogą świetna decyzja delegata, Dawid mógłby się zakręcić w okolicach rekordu Hayboecka

  • kunegundek weteran
    No i jest Q

    Ale swoją drogą mam wrażenie, że na powtórce było widać, jak bardzo wyraźnie opadło biodro Dawidowi przed wybiciem i zaczął mocno odbicie góra ciała. Ekspertem od tech jmi nie jestem jak każdy z nas tutaj, ale jak bardzo łatwo było mi to wychwycić, to wiemy już dlaczego aż tak słabo skacze. XD ogólnie klasyczny błąd Dawida sugerując się wywiadów z przeszłości z trenerami, czy któregokolwiek eksperta ze studia Eurosport w czasie analizy.

  • Lataj profesor

    Kot na przeciwstoku jak Żyła kiedyś w Wiśle :D Skok też nie rewelacyjny, ale kwalifikacja jest.

  • robertmateja12 stały bywalec

    Kocur się tu będzie kręcił wokół 30-tki

  • Kolos profesor
    @pawelas2301

    To samo - przecież zawodnicy bez punktów też mają numery startowe i ktoś ma wyższy numer a ktoś niższy. Mało to sprawiedliwe tak czy inaczej.

  • Altenburger początkujący

    Kubaczenko z awansem, Maciuś Maciusiek może odtrąbić wielki sukces dzięki dobrej atmosferze wśród zespołu.

    Kot bardzo średniawo, Wąsek się prześlizga...

  • Xander1 profesor

    No to Maciusiak sie posika ze szczescia ze Kubacki wszedł
    A Dawidek bedzie opowiadał o kroczkach do przodu

  • Baks stały bywalec

    Plan minimum wykonany, ale ciężko doszukiwać się pozytywów u Dawida po tym dniu.

  • Labrador_Retriever profesor

    Brawo Kubacki! Jest awans! Warto było postawić na sprawdzonego, starego wyjadacza!

  • marro profesor

    Kubacki lepiej niż ostatnio Żyła.... awansował do konkursu.

  • Vainamoinen weteran

    Dawid w konkursie, jak na jego obecną dyspozycję to była wręcz bardzo dobra próba.

  • Cinu profesor

    Kubacki nie męcz już buły błagam.

  • robertmateja12 stały bywalec

    Mamy to! Bulacki jednak w konkursie! Maciusiak potrafi wykrzesać to co najlepsze z naszych

  • szczurnik weteran

    Sukces! Kubacki przeszedł kwalifikacje!

  • Matrixun weteran

    Kubacki najlepszy skok dnia, ale to wciąż nie to, co powinien pokazywać.

  • neonek2000 stały bywalec

    Kubacki szaleje 115m..jednak te podium w PK ma jakieś znaczenie

  • Lataj profesor

    Belka w dół :/ Będzie awans Kubackiego, bo jest lepiej niż na treningach, ale nadal nie jest dobrze. Jak nie NQ, to będzie klasycznie 28-50, choć bardziej się skłaniam ku dołowi

  • Mixolo weteran

    Wow jaka radość jest 50 więc jutro i tak 1 seria

  • Kwakuu weteran

    KUBACKI petarda :O

  • Tomek88 profesor

    Kubacki na awans i nic więcej

  • tomek20 weteran

    Prześlizgnął się.

  • cavalierjan19 profesor
    @Lataj

    Ot, typowe podwójne standardy zachodu. Potem zdziwienie, że tzw. globalne południe za nimi niekoniecznie przepada. Chociaż pamiętajmy, może skoczkowie amerykańscy się na propagandę ich reżimu nie łapią tak jak np. niektórzy zawodnicy z Rosji. Oby.

  • Sigmusiaxd doświadczony

    Dobry skok Kubackiego.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Wasiljew jeśli chodzi o lądowanie, to wziął przykład z Langmo, dlatego z tą samą odległością przegrywa wyraźnie z kolegą z drużyny.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Bardzo dobry skok Oblaka

  • Tomek88 profesor

    Dwóch Kazachów w top 4 na półmetku kwalifikacji, fajny widok :)

  • EddieKoteł profesor

    Coś czuję, że Kazachowie nas zrobią bez mydła w tych kwalach. Wszystkich poza jednym może.

  • Kwakuu weteran

    Kazachowie ratują egzotykę

  • Xander1 profesor

    Orły Maciusiaka mogą zazdrościć formy Kazachom XD

  • Bernat__Sola profesor
    @neonek2000

    Na Białorusi też nie ma (co najwyżej dzieci, które nie marzą nawet o skakaniu profesjonalnym), a jakoś ich wykluczyli.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Miziernych znowu bardzo dobrze, dołącza do Koudelki w czołówce. Trunz potwierdza dyspozycję z kwalifikacji - pewny awans do konkursu.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Dobry skok Ilyi i Daniła

  • Lataj profesor
    @marro

    Nie będzie takiej potrzeby ;) W końcu mają immunitet

  • neonek2000 stały bywalec

    Brawo Mizernych ! Brawo Kazachstan

  • fighting_spirit początkujący

    Brawo Ilya

  • Matrixun weteran

    Jak dobrze, że kamera pokazująca lot skoczków wróciła na swoje miejsce. Nie dość, że przywołuje wspomnienia, to nie jest pod słońce. Umiejscowienie kamery w ostatnich latach było wręcz patologią.

  • Vainamoinen weteran

    Im dłuższy najazd tym Dawid ma większe szanse, może jednak da radę przy wietrze pod narty.

  • ASJ_212 weteran

    Świetnie Mizernykh

  • cavalierjan19 profesor

    Nie ma Aigro, ale kibiców egzotyki na pewno cieszą występy Mizernycha. Piękny skok, może łatwego rywala dostanie i będą punkty dla Kazacha.

  • Tomek88 profesor

    Kolejna dobra próba Mizernykha

  • Lataj profesor
    @Kwakuu

    A co do skoków ma wykluczenie Rosji i milczenie podczas skoków w Lahti 2022? ;)

  • neonek2000 stały bywalec
    @marro

    FIS ma gdzieś Wenezuelę bo tam nie ma skoczków i skoczkin xD

  • Nikt_ważny profesor

    No i zamiast dać szansę młodym, żeby zbierali doświadczenie, to ciągną tego Geigera. XD

  • neonek2000 stały bywalec

    Awansował Geiger.więc proszę go wsiąść na kontrolę.!!
    Czy tylko egzotyka jest do "odstrzału"?

  • Kwakuu weteran
    @Lataj

    No i co z tego? Bo nie wiem co to ma do skoków

  • pawelas2301 doświadczony

    To Błachut nie wie, że w KO przy ex aeqo nie ma awansu zawodnika z niższym numerem (ps - ciekawe co w sytuacji, gdy są to zawodnicy bez punktów w Pucharze Świata)

  • marro profesor
    @Kwakuu

    Amerykanie jako agresorzy napadli Wenezuelę. Niedługo skoczkowie amerykańscy będą musieli określać czy są neutralni i nie wspierają reżimu Trumpa.

  • neonek2000 stały bywalec

    Insam z kealfikacją i fajnie :)

  • Lataj profesor
    @Kwakuu

    USA zaatakowały Wenezuelę. News z dzisiaj rano. Rozprawiają się z przemytnikami narkotyków :P

  • Kwakuu weteran

    To co dziś skoczyła egzotyka w Q to się w pale nie mieści, tak źle jeszcze nie było :)

  • waldemarsson profesor

    Skoro Koudelka odpalił to może i Kubacki

  • Lataj profesor
    @Matt07

    A w poprzednim sezonie na tej skoczni jedyne punkty

  • Kwakuu weteran
    @Lataj

    Co wy macie z tym milczeniem[***]?

  • Matt07 bywalec
    @Lataj

    W treningach 53 i 45 XD

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Jak to? Treningowy Langmo w kwalifikacjach? Przynajmniej lądowanie zepsuł, żeby nie było aż tak kolorowo.

  • Lataj profesor

    Zapomnieli, z jakiego rocznika jest Fettner i że najstarszy jest Choi :P A zresztą nie milczeli podczas skoku Frantza.

  • Kwakuu weteran

    Frantz powinien dać sobie spokój z miesiąc od skoków

  • Bernat__Sola profesor

    No i nie zamilknął.

  • Tomek88 profesor

    Mocno średnia ta kamera, chyba wolałem tą starą

    Fajny skok Koudelki, austriacka krajówka nieźle ale bez jakiegoś szału

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Koudelka przykrył tym skokiem wszystkich rywali bez wyjątku. 😄To może dać mu rozstawienie w KO, ale zobaczymy.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Brawo Elekriczka

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Dobry skok Langmo

  • KapitanGrawitacja profesor

    Ależ świetny skok zawsze sympatycznego Elektriczki

  • Lataj profesor

    Dobrze się Koudiemu skacze na Bergisel ;)

  • Baks stały bywalec

    Roman? To naprawdę ty?

  • ASJ_212 weteran

    Świetny skok Koudelki

  • Cypek! weteran

    Wreszcie Roman dobrze skoczył

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @tomek20

    Nic dziwnego, bo delegatem technicznym w Innsbrucku jest Saso Komovec, który jest znany z częstych zmian długości najazdu.

  • Lataj profesor

    Nie no, co ten Korościel? W kwalifikacjach też głowa Langmo nie dojeżdżała

  • Kwakuu weteran

    Egzotyka nie istnieje

  • neonek2000 stały bywalec

    Taniec z belkami to już niestety codziennosć w Pś.. a pierwotny sens zmiany belek był po to aby nie powtarzano serii od nowa gdyby konkurs miał być przedłużany w nieskończoność...

  • Altenburger początkujący

    Palosaari tutaj całkiem solidnie skacze

  • tomek20 weteran

    Co szaleją z rozbiegiem.

  • Rybish początkujący
    @xzcvvy

    wizja.cc

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @indianski

    Obstawiam, że kogoś, kto ma numer startowy między 5 a 27. 😉

  • Mixolo weteran

    Kubacki 90-105m będzie

  • waldemarsson profesor
    @Kwakuu

    Redaktor Błachut kiedyś jakieś bojkoty robił.

  • ASJ_212 weteran

    Nousiainen raczej wejdzie

  • rybolow1 profesor
    @Luk

    Im wolno więcej bo to dobra wojna o demokrację

  • Kwakuu weteran
    @waldemarsson

    Chyba za to mu płacą?

  • waldemarsson profesor

    Redaktor Korościel rosyjskich żużlowców komentuje to pewnie rosyjskich skoczków też skomentuje jak się pojawią.

  • Janeman profesor

    Skąd oni wzięli realizatora tej transmisji? Z rosji? Bo to nagłe "ucinanie" skoku po wylądowaniu i przełączanie na widok z wybiegu przypomina mi konkursy w Niżnym Tagile.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @Snickers_powrot_mistrza

    Nie ma się co dziwić, tak to już jest. Jeszcze się taki nie narodził, który by wszystkim dogodził. 😉

  • Lataj profesor

    Tursunżanow przebił Choia w najkrótszym skoku xD też z podwyższonej belki

  • jma profesor
    Tradycyjny spisek

    Po austriackiej krajówce z wiatrem pod narty, wiatr w plecy dla słabiaków xD

  • tomek20 weteran
    @Snickers_powrot_mistrza

    Jakby wrócili do tej klasycznej to bym nie narzekał.

  • neonek2000 stały bywalec

    Trochę mi szkoda Koreańczyka Choia.. ale ważne że ląduje bezpieczne xD

  • Cinu profesor
    @Snickers_powrot_mistrza

    My po prostu chcemy ujęcie sprzed 2016 roku. Czy to tak wiele?

  • KapitanGrawitacja profesor

    Heung Chul Choi ma jeszcze stary model nart Fischera bez tych turkusowych czubów ale w sumie jemu to bez różnicy i tak xD

  • Snickers_powrot_mistrza weteran

    Pamiętam jak w 2016 ludzie narzekali na nową kamerę w Innsbrucku z prawej strony, dzisiaj też narzekają. Co by nie bylo = ludzie narzekają

  • stivus profesor

    Dejwid za Pitera? Zajebista podmianka, nie ma co😁

  • Lataj profesor
    @Bernat__Sola

    Pewnie nie zamilknie i reprezentacja kary nie dostanie, bo w wielu sportach USA to orły, a poza tym to "przyjaciele" Europy i innych rozwiniętych krajów.

  • EddieKoteł profesor

    E, to nie jest stara dobra kamera. Skopali to, przynajmniej pod kątem... Kąta widzenia i kamera jest też za nisko. Kiedyś było takie fajne wrażenie lekkiego spadania z progu większości zawodników i takiego zawieszenia w powietrzu potem.

    Źle się to ogląda, pod koniec lotu kamera powinna się trochę oddalać, bo robi się ciasno.

  • FJ doświadczony
    @Odlotowo_4567

    No niby tak, ale trening to jedno, a zawody to drugie. Problemem Hoerla jest ta powtarzalność na mega poziomie, choć zrobił się znów bardzo groźny, gdyż przestał psuć.

  • xzcvvy weteran

    Widzę że fis nie transmituje, gdzie mogę oglądnąć kwali nie mając dostępu do tv?

  • Cinu profesor

    Kamera lepsza niż poprzednia ale gorsza niż ta pierwotna. Niestety świat idzie do przodu a realizacja transmisji skoków się cofa. Kiedyś płynna, pokazująca cały lot razem z wybiciem z jednego ujęcia, wyglądało to świetnie. Teraz niemiła dla oka trzęsiawka, jestem zawiedziony.

  • szczurnik weteran
    @indianski

    Z Niką faktycznie miałby szansę, szczególnie jakby dostał wyższą belkę bez odejmowania punktów.

  • Void bywalec
    @Altenburger

    Po lecie wydawało mi się że to Bachlinger będzie skakał na poziomie Schustera czy Embacheraz tak samo jak po MŚ juniorów w 2021 wydawało mi się że to on za kilka lat będzie skakał jak Tschofenig. Moze jeszcze zaskoczy, bo potencjał ma ogromny

  • Kwakuu weteran

    TYLKO NARZEKATA I NARZEKATA

  • Cypek! weteran

    Na wysoki poziom tych kwaifikacji się nie zapowiada z taką belką

  • cms doświadczony

    Tamta stara kamera była z tej samej strony ale była bardziej oddalona i inaczej pokazywała wyjście z progu, bardziej było na wysokości progu, płasko

  • Luk profesor
    @Bernat__Sola

    No i czy FIS nałoży jakąś karę dla amerykańskiej reprezentacji, podobnie jak dla Rosjan w 2022 roku?
    Nie wiem, ale się domyślam...

  • QuatrusPL bywalec

    Szczerze wolałem starą-nową kamerę, bo chociaż mozna było na spokojnie w połowie lotu określić kto gdzie poleci, a tu Aigner wysoko i skacze na 120 metrów XD

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    W kwalifikacjach dokładnie odwrotnie, niż na treningach. Bachlinger i Aigner lepiej niż Leitner i Smid.

  • indianski stały bywalec
    @Matt07

    no, joniak wykopałby prevca

  • Mixolo weteran

    Gubi kamera troche

  • Lataj profesor

    Nie oglądamy tym razem zawodów z kamerą pod słońce, ale mogła być zawsze lepsza. Nie za dobrze widać, w którym miejscu wyląduje dany zawodnik, bo wydaje się, że leci wysoko i w efekcie będzie daleko, a są okolice punktu K. Pierwszy raz dziś Aigner nie najsłabszy z krajówki, choć wcześniejsze jego rezultaty nie zapowiadały, że będzie najgorszy. O dziwo Bachlinger najlepszy

  • Altenburger początkujący

    Zaskoczenie że Bachlinger lepszy od Leitnera czy Aignera

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @FJ

    To prawda, ale Hoerl na razie jest jedynym z tego grona, który okazał się lepszy od niego w treningu, i to zdecydowanie.

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Powrót do klasycznej kamery na skoczni Bergisel

  • tomek20 weteran
    @Luk

    Nie, to nowa kamera. Ta stara była bardziej oddalona i pokazywała odbicie i lot na jednym ujęciu.

  • ASJ_212 weteran

    Bachlinger nieźle, Smid słabo

  • eLman stały bywalec
    @EddieKoteł

    A nawet jeszcze ciut poprawili ujęcie, tj. dodali stopniowe zbliżenie w drugiej części lotu.

  • Prekursor Skoczni Vip profesor

    Jak Kubacki nie przejdzie kwali to bedzie oznaczalo ogromny blad w postaci powolania go zamiast Joniaka, ktory poziomem byl na pk troche slabszy ale jest o wiele mlodszy i potrzebuje czestego przelamywania stresu.

  • KapitanGrawitacja profesor
    @zimowy_komentator

    Problem w tym, że on nie przygotował choćby 1 zawodnika dobrze do tego sezonu. Każdy z nich ma ogromne problemy, każdy czegoś szuka jak we mgle. Ja nawet nie oceniam go przez pryzmat Kubackiego i Żyły, bo to nie są już młodzi zawodnicy ale masz Wąska, który skacze w kratkę i nie widać jakiejś nadziei na wielką poprawę, Zniszczoła, który zjechał do poziomu drobnicy punktowej w PK, całkowicie posypanego Wolnego, który nie nadaje się nawet na PK, Juroszka, który nie nadaje się nawet na FIS Cup (choć tu bym go rozgrzeszył, bo jeśli Juroszek poszedł do pracy fizycznej to ciężko robić w tym czasie progres na skoczni)

  • Mixolo weteran

    Dziwnie się ogląda z tej kamery jednak z lewej była lepsza jakoś tak

  • Bernat__Sola profesor
    @Ondraszek

    Ludzie, wy widzicie, co skacze kadra TT? xd
    MM jest beznadziejny, ale ta wasza pewność, że z Boskim Thomasem Wąsek skakałby co najmniej tak, jak rok temu, jest śmieszna.

  • Rybish początkujący

    O jezu, znowu ta katastrofalna kamera..🫠

  • cms doświadczony

    O znowu kamera z tej strony co dawniej

  • indianski stały bywalec

    jak obstawiacie: kogo dziś zdyskwalifikują?

  • Luk profesor

    Czy ja śnię?
    Powrócili do starej, dobrej kamery sprzed 10 lat?

  • EddieKoteł profesor
    @cqrs

    Z tym Wąskiem to raczej myślę kazus Geigera i Wellingera, oni po prostu wybitnie odczuli skutki ciasnych kalesonów. Z Thurnbichlerem Wąsek też miałby teraz ciężko, ale czy byłoby aż tyle gorzej?

  • Cypek! weteran

    O, jest inna kamera. Szkoda, że nie taka sama jak przed 2016. Najlepiej się wtedy oglądało. A teraz trochę inaczej wygląda

  • Cinu profesor

    Świetnie, że wrócili do starej kamery. Oby była tak płynna jak stara.

  • Biggie stały bywalec

    Ale tragedia kamera

  • Bernat__Sola profesor

    Czy Błachut zamilknie dziś przy skokach Amerykanów?

  • Kornuty doświadczony
    @Matt07

    Żadne argumenty nie docierają do MM i do betonu. To nie taran. Nie skruszysz !

  • INOFUN99 profesor
    @Maranek

    Michałowski za dużo naczytał się kolosa :-)

  • zimowy_komentator profesor

    Kwalifikacje na austriackim kanale ORF1.

  • cqrs początkujący

    Gdybyśmy mieli profesjonalnych i odpowiedzialnych zawodników oraz decydentów w PZN, to teraz trenerem nadal byłby Turnbichler, a skład drużyny stanowiliby skaczący na pierwszą dziesiątkę lub więcej Zniszczoł, Wąsek i Tomasiak uzupełnieni przyzwoitym Stochem.

  • Kornuty doświadczony
    @Altenburger

    Wiesz dobrze, Małysz tego nie zrobi. Nie ma jaj !

  • Matt07 bywalec

    Zamiast dać szansę Joniakowi, który oswoił by sie z otoczką PŚ, to wozimy Kubackiego, który jak sie uda to zajmie 49 miejsce w kwalifikacjach. Wiemy, ze problemem Joniaka jest stres, a takie oskakanie sie w elicie mogłoby byc dla niego przełomem.

  • Baks stały bywalec
    @Cinu

    Zgadzam się, na razie niestety nic nie broni Maciusiaka, żaden z jego podopiecznych nie zaliczył progresu, ba, większość zaliczyła wyraźny regres, sprzętowo chyba też nie nadgoniliśmy czołówki, paradoksalnie wolałbym żeby któryś z naszych czasem dostał DSQ ale żebyśmy próbowali być innowacyjni jak za czasów Horngachera czy Dolezala, bo od ery Thurnbichlera ewidentne zostaliśmy w tyle za czołowymi nacjami.

  • TomaszTM stały bywalec

    Kubacki kolejne małe kroczki zrobił.

  • Ondraszek doświadczony

    Paweł sam sobie winien. Dokonał wyboru i ma tego konsekwencje.

  • Maranek bywalec
    S.Szczesny

    W studio Sebastian Szczęsny ewidentnie w delikatnej opozycji do MM.

    Ten Michałowski psuje narrację. Jakby forma Tomasiaka była zasługą MM. Szczęsny ładnie wyjaśnił.

  • waldemarsson profesor

    Ciekawe czy Kubacki w galowym sprzęcie da radę wykrzesać chociaż kwalifikację do konkursu.

  • Cinu profesor
    @Bernat__Sola

    To prawda, Maciusiak poległ praktycznie na każdym polu. To go dyskwalifikuje z prowadzenia kadry w następnym sezonie.

  • Xander1 profesor
    @zimowy_komentator

    Tylko wiesz nikt nie chce wyników od starych dziadków. Nikt sie nie łudzi ze Zyla czy Kubacki wskoczą jeszzce do czołówki. Ale przygotować przyzwoity poziom to chyba nie az taka sztuka. Przynajmniej u Dawida, ktory jest młodszy od Piotra. A zreszta MM miał młodszych i to z nimi miał robić wyniki. Nie dość nie zrobił totalnie nic to jeszcze Waska z ponad 600 punktów sprowadził do ciułania punktów co kilka konkursów a Olka do skoczka na drugą dziesiątkę w PK.

  • Bernat__Sola profesor
    @Cinu

    Ale nie trzeba patrzeć na weteranów, żeby rozliczać go negatywnie (zwłaszcza, że akurat Żyła, mimo obecnego kryzysu, jest lepszy niż sezon temu). Miał w kadrze Zniszczoła, Wolnego, Wąska i Juroszka i zepsuł każdego z nich.

  • zimowy_komentator profesor
    @buttek

    Wąsek akurat miał wahania formy nawet przy Thurnbichlerze, to taki typ zawodnika. Ale zgadzam się, że teraz powinien być na wyższym levelu, zbliżonym do poziomu Tomasiaka. To można uznać za porażkę Maciusiaka jak najbardziej, bo zawodnik młody i właśnie teraz powinien mieć swój prime.

  • Altenburger początkujący
    @kibicsportu

    Tomasiak i Stoch pewniacy a o 3 miejsce rywalizują ze sobą Kot i Wąsek i wydaje się że inni zawodnicy wręcz już nie mają szans dostać się do składu, w sumie już wolałbym żeby nominację olimpijską otrzymał Kot bo wtedy oznaczałoby to że żaden z kadrowiczów nadtrenera Maciusia Maciuśka nie wystartował w IO i to już byłby gwóźdź do trumny że Małysz miałby psi obowiązek rozwiązania umowy z tym pseudo trenerzyną.

  • Baks stały bywalec

    Powrót do kamery usytuowanej z lewej strony zeskoku? Nareszcie. W końcu nie będziemy oglądali tutaj skoków pod słońce.

  • zimowy_komentator profesor
    @Xander1

    Ale teraz nic nie zrobisz, na podsumowania przyjdzie czas przed Planicą, najwyżej wyleci ze stołka i tyle. Dla mnie to normalna sprawa, było wiadome, że albo się uda albo nie. Jeśli nie to nikt włosów z głowy rwać nie będzie, nie wiadomo czy w ogóle istnieje taki trener na świecie, który wycisnąłby coś więcej z 40-letnich zawodników zajechanych dziesiątkami sezonów.

  • Sympatyczny_Wąsacz stały bywalec
    @rybolow1

    Na obecną chwilę Domen bije na łeb Kobayashiego, więc jest on najlepszy, a co będzie w Sapporo czy na IO tego nie wiemy, raczej nikt tutaj jasnowidzem nie jest

  • buttek bywalec
    @zimowy_komentator

    A co powiesz o Wąsku? Zupełnie się posypał

  • zimowy_komentator profesor

    Takich transmisji youtubowych jak w niemieckiej części już nie będzie?

  • EkspertO stały bywalec

    Kubacki popracował na mitycznych treningach nie ma co. Przegrać z zapleczem Tureckim, Włoskim i Estońskim to jest nie lada wyczyn.

  • DomenPrevcFan doświadczony

    Potężny Jan Hoerl Król Treningów w formie. Jak głowa dowiezie, to szykuje się ciekawa rywalizacja o zwycięstwo jutro. Chyba że Jan zrobi typowego Hörla w konkursie I odda triumf bez walki.

  • szczurnik weteran
    @kunegundek

    Choi mówi - da się gorzej.

  • KraftiFantasti początkujący
    @Manchutd93

    Twoje śmieszne UNITED to może🤣🤣🤣
    Prędzej zlecą z Premier League niż zdobędą jakieś trofeum.

  • Xander1 profesor
    @zimowy_komentator

    Serio? XD
    To moze od razu bedziemy bić brawo MM i sukcesy Tomasiaka przypisywać jemu.
    Objął kadrę po wielu preturbacjach. No tak. Tylko ze teraz miało byc lepiej bo to kumpel skoczków, miala byc super atmosfera i skoczkowie mieli trenować na 100%. Tym czasem wyniki skoczków których on sam przygotowywał są żenujące. Gdyby nie trafił się diament w postaci Tomasiaka od Topora to byłaby katastrofa.
    No sorry ale kogoś za ten stan rzeczy trzeba rozliczać. TT przynajmniej miał raz Zniszczola i raz Waska na czołówkę. Kogo ma MM? A zreszta kto mu każe robic wyniki z podstarzalymi zawodnikami? Miał Waska na czołówkę, mogla to byc nasza nadzieja na medal... Do tego miał pupilka Olka, ktory dwa lata temu miał zyciowy sezon.

  • Cinu profesor
    @zimowy_komentator

    Nie, nie jest za wcześnie. Maciusiak to nie był wybór długoterminowy, miał zbudować weteranów na Igrzyska. Już wiadomo, że to się nie uda bo zostało zbyt mało czasu. Maciusiak okazał się niewypałem, Małysz musi przyjąć na klatę że uwierzył Kubackiemu i Zniszczołowi. Od początku podejrzewałem, że w weteranach już nie ma potencjału, ale Maciusiak się tego podjął więc trzeba go rozliczać.

  • Snickers_powrot_mistrza weteran

    WROCILA STARA KAMERA INNSBRUCKA

  • Tomek88 profesor
    @Kazimierzz

    Od października kiedy ogłosili terminarz z godzinami wiadomo że są o 14:30, radzę dokładniej sprawdzać

  • szczurnik weteran
    @dervish

    Jak to odleciał, osiem dyskwalifikacji i jest nasz!

  • Kaczka Dziwaczka Kwak Kwak profesor

    Tymczasem w Kranjskiej Gorze Maryna Gąsienica Daniel drugi raz z rzędu kończy slalom gigant PŚ w Top10. Tym razem była 7, ciekawe czy Kacper jej dorówna. Na igrzyskach może dojść do sytuacji, że na nartach najlepszy indywidualny wynik padnie na stoku narciarskim a nie na skoczni lub trasie biegowej.

  • Kornuty doświadczony
    @zimowy_komentator

    Mamy wychwalać MM pod niebiosa za blamaż wszystkich jego podopiecznych ?

  • Ipcioglu początkujący
    @kunegundek On jest przekonany ze to wina zlych wiaterkow

    Pewne info

  • Tomek88 profesor

    Dwóch najlepszych zawodników turnieju wygrywa treningi, czyli można powiedzieć, że bez zaskoczeń. W czołówce Embacher, Ryoyu, Nikaido, Sundal i Lanisek. W pierwszej serii błysnęli Finowie, w drugiej bardzo solidnie Szwajcarzy

    U nas jedynie Tomasiak na plus, katastrofalnie Kubacki

  • Ondraszek doświadczony

    Na obecną chwilę wynika, że między PŚ a PK istnieje przepaść. No chyba, że 3 miejsce było przypadkowe, a 13 bliższe obecnej dyspozycji Kubka. Innego wytłumaczenia nie widzę. Jednak rotacja na siłę dla samej rotacji emerytów jest słaba. Nie miałbym żalu do Koniak, że się nie kwalifikuje, jednak do emeryta, któremu się forma posypała już tak. Nawet Szwajcarzy to zrozumieli.

  • Kazimierzz stały bywalec

    14:30?? głowę bym dał ze wczesniej pisało że o 14 się zaczna kwalifikacje.. cos oni sobie nagle zmienili zreszta nie po raz pierwszyz

  • Kornuty doświadczony
    @kunegundek

    Masz rację. Powiedz to Małyszowi. Do MM nic nie dociera. On niedopuści Joniaka do startów. Nie wyrzuci z kadry Wąska.

  • zimowy_komentator profesor
    @Boateng

    Nie atakujmy Maciusiaka, jest na to zbyt wcześnie, a objął kadrę po wielu perturbacjach, w dodatku z podstarzałymi zawodnikami. Dla mnie nie ma znaczenia czyj zawodnik jest, ważne że co niektórzy skaczą przyzwoicie lub w przypadku Tomasiaka bardzo dobrze. Teraz będziemy za każdego zawodnika rozliczać każdego trenera z osobna? Potworzyły się jakieś podziały trenerskie, ten z tym, inny z tamtym, ale selekcjonerem jest Maciej Maciusiak, tak jak w piłce. W piłce nikt nikt nie atakuje selekcjonera za dobrze przygotowanego w klubie czy na zapleczu zawodnika.

  • equest profesor

    Przestańcie wysyłać Klemensa do Zakopanego.

    Przecież za tydzień są zawody PK w Sapporo. Zapewne wszystko przygotowanie n tourne po Azji.
    Aby zminimalizować jetlaga nie można dolecieć na ostatni moment to Bischofshofen też odpada.

    Klemens wywalczy swoją miejscówkę na PŚ.

  • kunegundek weteran
    No właśnie

    Ironia losu jest to, że Kubacki chciał MM jako trenera, podobnie jak Zniszczoł, masz Ci los. :)
    Jestem ciekawy co teraz Kubacki sobie myśli, jak jest praktycznie z tygodnia na tydzień coraz gorzej. xD

  • Cinu profesor
    @Skiflugschanze

    On miał zawsze taki siermiężny styl. Niby robi ten telemark ale to jest takie karciaste. Już serio wolałem patrzeć na Neumayera w locie.

  • Aalto mistrzem bywalec
    @Aalto mistrzem

    ok już poprawili

  • EddieKoteł profesor
    @kibicsportu

    I niestety mam nadzieję, że odpadnie. Nie dlatego, że chcę się szczególnie mścić na Kubackim - umyślnie takiego gruzu nie skacze (a jeśli...) - ale na zakopiańskim Smarowaczu już tak.

  • Kornuty doświadczony
    @KapitanGrawitacja

    W PK punktował ! To jest argument MM. Drugi z jego orłów miał się odkuć. 42 miejsce.

  • Aalto mistrzem bywalec

    Kwalifikacje jednak o 14? relacja FIS tak mówi

  • rybolow1 profesor
    @kibicsportu

    Prezesunio i MM niezadowoleni

  • kunegundek weteran
    @Nikt_ważny

    Nie rozumiesz trochę o co ludziom chodzi. :) Fettner nie męczy się na skoczni, Gaiger co prawda się męczy, ale Wellinger trochę lepiej teraz skacze (choć dalej fatalnie), ale to Niemcy, którzy maja dużo większy problem z zapleczem teraz.
    Co do nas, to ludziom chodzi o to, że Joniak i Kubacki są na podobnym poziomie, a Kubacki się po prostu męczy. Jak kupuje wysyłanie na zawody kogoś, kto zdobył więcej punktów, tak realnie zastanawiam się jaki był sens wysyłania na jakiekolwiek zawody teraz Kubackiego, serio... On jest aktualnie tak fatalny, że aż się przykro patrzy, może mityczne treningi za wiele nie dają, ale ja bym pomyślał, czy by nie spróbować dać mu wolnego chociaż do Zakopanego, a w tym czasie dał mu poskakać i spróbować naprawić błędy, bo po mitycznych treningach już gorzej być nie może, a wysyłanie kogoś, kto skacze na poziomie 6-7 dziesiątki na PŚ, kogoś kto jest jedną z naszych polskich legend ostatnich lat na PŚ w takiej formie, to zbrodnia. Nie mówię też, aby teraz on miał trenować i trenować przez miesiąc, ale ten tydzień mógłby mu dobrze zrobić, głowa by odpoczęła, a jak mówiłem w jego przypadku już gorzej skakać się nie da, jakby chociaż wskoczył na poziom jaki prezentują teraz Wąsek czy Kot, to już byłoby dobrze...

  • Skoczek2025 bywalec
    @KapitanGrawitacja

    Joniak powinien być już na Zakopiec.

  • kibicsportu profesor

    Coraz bardziej klaruje nam się skład na IO:
    Tomasiak, Stoch, Kot

    Mam nadzieję, że taki skład będzie. Ciekawe co wtedy Maciusiak powie. Niezłą ironią losu dzisiaj by było, gdyby Kubacki odpadł w kwali

  • Kornuty doświadczony
    @Boateng

    Prezesunio zadecyduje. Maciusiakowi włos z głowy nie spadnie.

  • KapitanGrawitacja profesor

    Już pomijając to, że tu powinien być Joniak to poprostu przykre jak całkowicie rozsypany jest Dawid, no ale sam takiego trenera chciał także no...

  • Altenburger początkujący

    Dociągnąć do końca TCS i Zakopanego i od Sapporo do końca sezonu głównym trenerem niech zostanie Topór, to się w pale nie mieści jak można było zatrudnić amatora z Chochołowa i serwismena który pojęcie o trenowaniu ma takie jak moja babcia o skakaniu na nartach.

  • Skoczek2025 bywalec
    @Skiflugschanze

    Mnie też denerwują. Mnie by bardzo cieszyły takie drobne punkciki w przypadku Joniaka.

  • Kornuty doświadczony
    @EddieKoteł

    Przykre ale prawdziwe. Niestety.

  • Boateng stały bywalec

    Zamiast wysyłać całą 6tkę, którą Maciusiak przygotowywał do sezonu do innych trenerów może należy po prostu usunąć głównego winowajcę? Czemu on ma jechać na IO skoro nie pojedzie tam żaden jego zawodnik i to będzie ewenement na skalę światową.

  • Skoczek2025 bywalec

    Fatalnie skacze tu Kubacki. Pisałem że Joniak powinien jechać. Na pewno gorszy by nie był. Drugi skok to kompletna bula Kubackiego i towarzystwo debiutantów z Włoch i Kazachstanu , Batby'ego czy bulolklepa Choia. Tomasiak świetnie , może tu powalczyć o dużo. Stoch nieźle w 2 treningu. Wasek na 4 dziesiątkę. Kot na przełom 3 i 4 dziesiatki. Hoerl może zawalczy z Prevcem?

  • zimowy_komentator profesor

    W drugim treningu dwaj Kazachowie jaki ci mocniejsi - tu już nie ma żartów, z nimi trzeba się liczyć :)

  • Lataj profesor
    @Xander1

    Standardowo:
    "No, Kubacki przegrał to dodatkowe miejsce w eee Pucharze Kontynentalnym. To go yyy dobiło i, ten, nie mógł wejść w rytm startowy na eee innej skoczni"

  • TandeFan23 profesor
    @Maradona

    Oczywiscie ze wygranie Szlema byloby fantastyczne,ale najwazniejszy jest Zloty Orzel. Jak wspomnialem po Engelbergu i przerwanej serii zwyciestw najwazniejsze sa trofea. Rekordy to tylko slodkie dodatki. Liczy sie to co sie postawi na kominku.

  • EddieKoteł profesor

    Nowy Rok, stara bida. W polskim wykonaniu. Nie ma się co łudzić, że do Olimpiady będzie coś lepiej, jedziemy samym Tomasiakiem.

  • Nikt_ważny profesor

    XD.
    Przecież jak młodzi są w dobrej dyspozycji, to skaczą. Patrz - Kacper.

    No tak, bo np Austria to daje się oskakać młodym i np nie powołują Starego Fettnera, tylko młodych i zdolnych.
    No i Niemcy tak samo: Geiger i Pius aut, niech skaczą młodzi i zdolni. A nie... Czekaj XD.


    U nas nie skaczą młodzi, bo są słabi. Jak będą lepsi, to będą skakać. Nie wiem co w tym trudnego do zrozumienia.

  • Skiflugschanze doświadczony
    @Maradona

    a właściwie idealne zgranie kondycji mentalnej - tego potrzebuje

  • dervish profesor

    A czy ekspert Kot Kuba zdążył już odkryć, że Złoty Orzeł już nam odleciał? ;)

  • Skiflugschanze doświadczony

    Oby tylko Kubacki nie przeszedł fartem kwalifikacji, a później 29 miejsce i zachwyty "On jest cudowny, epicki ma 2 PKT!!!"

    Denerwują mnie takie punkciki, kiedy zdobywa je kłującymi w oczy skokami, które nie dają szans na więcej niż 24 miejsce.
    Nie chcę zbytnio hejtować Dawida, ale w takiej formie jest jednym z najgorszych do oglądania zawodników w stawce. Ja akurat nie krytykuję go za wypowiedzi, bo za dobrze ich nie znam. Chodzi tylko o wrażenia z samego skakania.

  • kunegundek weteran
    @AZYL

    Dosyć słaba obstawa była wtedy akurat ;)

  • Podhalanin stały bywalec

    Joniak na Zakopane, albo najlepiej na Bischo
    Kubaczenko, Żyła, Zniszczoglu na PK

  • Mati2121 stały bywalec
    @Maradona

    Jako kibic Man Utd powiem, że jest świetnie ;)

  • kunegundek weteran
    @Xander1

    Ja tam do wysłania Kubackiego w przypadku postawienia na "twarde wyniki" nawet nic nie mam, ale przy tym jaką on ma formę, wysyłanie go na PŚ to jest robienie jemu krzywdy. xddd

  • FJ doświadczony
    @Odlotowo_4567

    Przecież w generalce TCS nie walczy z nikim, a jeśli nie zacznie robić wielkich rzeczy na tej skoczni starszej prowinencji, to pokonać mogą go również Ryoyu czy Embacher przy świetnej dyspozycji dnia.

  • kunegundek weteran
    @maciek0932

    Topór nie pojedzie na IO, a sam Małysz nie wbije takiego noża w plecy koledze. xdJa tylko czekam, aż Małysz będzie używał jako argumentów, że nie jest tk źle, bo Kacper fajnie skacze, Kamil wrócił na solidny poziom i mamy Maćka. Coś czuję, że takie wytłumaczenia się wplączą, ewentualnie wspomni o tym, że zawód to głównie Paweł i Olek, ale co z tego jak od razu pewnie standardowo poleci usprawiedliwienie. xd

  • Maradona profesor
    @Manchutd93

    Co tam słychać w śmiesznym Manchesterze United?

  • cms doświadczony

    Kubacki dostał powołanie tylko dlatego, żeby się nie obraził i nie zaczął obrabiać tyłka serwismenowi a teraz to kumpel serwismena. Wszystko zgodnie z przewidywaniami, prawdopodobnie bez Dawida w konkursie... ale tak tak każdy młody zawodnik jeszcze nie jest gotowy

  • StochMistrz{29465894} profesor
    @ElAbuelo

    Co [***]

  • TandeFan23 profesor
    @KraftiFantasti

    Twoj Fantasti 13 i 24 na treningach,a Hoerl pewnie spali sie w konkursie jak to mu sie czesto zdarza.

  • rybolow1 profesor
    @KraftiFantasti

    Krafti to w lutym będzie mieć wielkiego przeciwnika z Kraju Kwitnącej Wiśni więc niech się szykuje

  • Maradona profesor

    Jak Hoerl będzie miał dobry dzień to może zrobić Domenowi psikusa jak kiedyś Hoellwarth Ahonenowi w 2005.

  • Lataj profesor
    @Odlotowo_4567

    To było prawie tak chore jak próba Zajca w Willingen

  • Manchutd93 początkujący
    @KraftiFantasti 🤣

    Kraft to sobie może 😂

  • dervish profesor

    Zwracają uwagę dalsze niż zazwyczaj pozycje niemieckich liderów Hoffmajstra i Rajmunda.

  • AZYL stały bywalec

    A tak poza tym, chyba poziom PK jest bardzo mizerny jeśli tam Kubacki jest w czołówce, a tutaj klepie bule...

  • KraftiFantasti początkujący

    Oczywiście miałem rację. Koniec dominacji garbuska ze Słowenii. Piękny Janek skacze tutaj fenomenalnie a i Embacher będzie chciał powalczyć o premierowe zwycięstwo. Krafti jednak wszystkie siły rzuca na lutowe wieczory i dobrze.
    @TandeDzban23 Masz ostanią szansę mnie przeprosić i przyznać mi rację. Po Q będzie już za późno.

  • Predator początkujący
    Po drugim treningu

    Kubacki niepotrzebnie powołany, bez formy. Trener może powołał z sympatii. Może w końcu wpuścić młodego, niech się uczy ,dać kredyt zaufania. W każdym sezonie liczące się nacje wpuszczają młodych do gry. U nas z uporem ciągnie się starych, zmęczonych graczy.

  • Skiflugschanze doświadczony
    @Cinu

    Ciekawe czy zagrozi Domenowi w wygraniu 4 konkursów. Teoretycznie ma pełne możliwości, ale pewnie jak zawsze dowiezie, chociaż Ga-Pa dało jakąś nadzieję. No i w końcu element taktyki i nie skakanie treningów.

  • maciek0932 profesor
    @Xander1

    Jak dla mnie niech w trybie pilnym wołają Joniaka na Bischofshofen. Nie ma sensu, żeby Dawid się męczył i jeszcze bardziej kompromitował. A Maciusiak nie ma szans, żeby się utrzymać na następny sezon. Jak na igrzyska pojadą Tomasiak, Stoch i Kot to niech Topór tam z nimi jedzie. A Maciusiak albo ze swoimi nielotami na PK, albo niech go wywalają od razu

  • cavalierjan19 profesor

    Pachnie kolejnym występem Tomasiaka skończonym w czołowej dziesiątce.

  • ElAbuelo początkujący
    @StochMistrz{29465894}

    Wcale nikogo to nie dziwi .

  • dervish profesor

    Hoerl mój przedsezonowy typ na zwycięstwo w TCS nie ma szans z Domenem ale sprawi mi satysfakcję jeżeli okaże się najlepszym z Austriaków.

  • AZYL stały bywalec

    Kto by pomyślał, że w tym sezonie honoru polskich skoków będzie bronił 18 letni Kacper Tomasiak...

  • Altenburger początkujący
    @Mixolo

    Taka gdybologia a potem Hoerl się zeszcza w 1 bądź 2 serii konkursowej.

  • Cinu profesor

    Hoerl ma te pierwsze skoki wybitne.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    W tegorocznym TCS Prevc walczy tylko sam ze sobą. A nie, jeszcze jest Hoerl...

  • dervish profesor

    A z Dawidem to wygląda na to, że stryjek MM zamienił siekierkę na kijek albo na odwrót kijek na siekierkę.

  • Mixolo weteran

    Tylko jeden rywal może przerwać 3 wygraną Domena w TCS

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Słabe skoki Hoffmana i Rajmunda w drugim treningu

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Opłaciło się Hoerlowi odpuścić pierwszy trening. W drugim odleciał rywalom, może przypomniał sobie, jak tu podparł skok na 144 m na treningu w 2019 r. Zobaczymy, jak będzie w konkursie.

  • dervish profesor

    Hierarchia u nas jest jasna:
    1. Tomasiak
    długo długo nic
    2. Stoch
    w pewnym oddaleniu
    3. Kot
    4. Wąsek
    długo nic
    5-6 Żyła, Kubacki
    7. Joniak

  • Xander1 profesor

    Ta zamiana na Bulackiego jest nawet zabawna XD
    Serio nie lepiej bylo zabrać tutaj Joniaka? Przecież mlody gorzej by nie skakał. A stary Kubacki tylko się ośmiesza. Niestety ale życzę odpadki w q i głupich tlmumaczen MM

  • CudnyAdas bywalec

    Kubacki bardzo ładnie. Świetna decyzja trenera. Ciesze sie, że mimo sprzeciwu wszystkich normalnie myślących, Pan Trener po znajomości trafił w dziesiątkę.
    Przynajmniej teraz wiemy i mamy 100 % pewności, że to nie układy i sponsorzy rządzą skokami.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Hoffmann tym razem zdecydowanie słabiej, a u niego akurat treningi były całkiem dobrym wyznacznikiem aktualnej dyspozycji. Raimund jeszcze gorzej, ale on raczej do konkursu się poprawi.

  • Mixolo weteran

    Skocznia pod Kacpra

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Świetny skok Hoerla w drugim treningu

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Tomasiak znakomicie, prędkość najazdowa również bardzo dobra. No i uważnie przyjrzał się temu, gdzie na Bergisel jest HS. 😉

  • Lataj profesor

    Wielki Hoerl przeskakuje skocznię z obniżonego najazdu!

  • Szymonskoczek początkujący

    Petarda Jana hoerla 133m!

  • Fanskokow12 bywalec

    Tomasiak co huknął

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Dobry skok Kacpra w drugim treningu

  • Mucha125 profesor
    @kibicsportu

    Do dzisiaj nie rozumiem czemu Szwajcarzy nie zmienia kamery. Mam nadzieję że będzie lepszy widok teraz

  • Lataj profesor

    Świetny skok Tomasiaka. W takim tempie rozwoju powinien powalczyć o życiowy wynik w PŚ. Fani egzotyki, zwłaszcza Szwajcarów, byliby też zachwyceni, jakby tak w konkursie skakali. A o naszych gorzej by świadczyło, jakby tak poza Kacprem się prezentowali w zawodach.

  • Nikt_ważny profesor

    Na zawody najwyższej rangi nie jeździ się po to, żeby zdobywać doświadczenie, tylko po to, żeby walczyć o jak najlepsze miejsce.
    Na podstawie wyników PK na lepsze miejsce rokował Kubacki. I to kończy dyskusje. Puchar świata to nie jest przedszkole, a odpadnięcie w kwalifikacjach to nie jest żadne zbieranie doświadczenia.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Stoch solidnie, ale bez fajerwerków. Natomiast biorąc pod uwagę, że w serii próbnej w Oberstdorfie był 50. a potem w top20 w konkursie, wg mnie serie oceniane nie oddają zbyt dobrze aktualnej dyspozycji Kamila.

  • FJ doświadczony
    @Fanskokowy

    To doświadczenie jest akurat zupełnie mityczne. Patrz Tate Frantz. Wszystko organizuje forma w danej chwili. Doświadczenie Wellingera nic mu aktualnie nie daje czyż nie? U Polaków realizuje się hasło: " a już nawet niech ten Joniak jedzie po 42 miejsce, bo co za różnica?"

  • Lataj profesor

    Skok Stocha nie jest jakiś rewelacyjny, ale wciąż jest o wiele lepiej niż w pierwszym treningu. W seriach ocenianych akurat dobrze skacze.

  • Fanskokowy bywalec

    Jestem ciekawy jakie miejsce na zio zajmą w duetach Kazachowie.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @rybolow1

    Z tą różnicą, że Ukrainiec punktował dwa razy, a w Wiśle to nie był aż taki fart, jak w Ruce na loterii. No ale obaj powyżej 30 miejsca się nie wznieśli.

  • cavalierjan19 profesor

    Kazachski duet Mizernych-Wasiljew na IO może się zupełnie przyzwoicie zaprezentować.

  • Nikt_ważny profesor
    @Maradona

    No nie, Kubacki zdobył wyraźnie więcej punktów i był po prostu lepszy. Jak Joniak idzie do góry, to niech na następnym PK stanie na podium, to będzie bardzo szybko w PŚ.
    Nie można sobie kogoś powoływać na zasadzie wróżenia, że "idzie w górę". Jadą aktualnie najlepsi i tyle. Proste, przejrzyste i sprawiedliwe.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @FJ

    No dobrze, ale ja na ten moment nie oczekuję od Kota i Wąska top10, tylko top30. No i biorę pod uwagę fakt, że Wąsek ostatnio z tendencją spadkową, a Kot ze zwyżkową.

  • kunegundek weteran
    @kibicsportu

    W sumie dla mnie spoko, miłe skojarzenia z minionymi latami, jak początek ery Kamila. :D

  • StochMistrz{29465894} profesor

    W miarę przyzwoity skok Kamila w drugim treningu

  • Maradona profesor
    @Nikt_ważny

    Skakali na tym samym poziomie, Kubacki się ze*rał w gacie mając szansę na miejscówke. Patrząc na jego skoki to jest tendencja zniżkowa, u Joniaka było odwrotnie.

  • TandeFan23 profesor

    Kubacki w megaformie. Wyprzedza takie asy jak Kapustik czy Choi. Swietna decyzja trenerskiego geniusza Maciusiaka o przywroceniu go do Pucharu Swiata. Brawo panie trenerze. Jak zawsze sluszna decyzja.

  • kibicsportu profesor

    Kamil zdecydowanie lepiej w tym drugim treningu

  • Fanskokowy bywalec
    @Altenburger

    Dokładnie może nie byłby lepszy ale chociaż by doświadczenie nabrał.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Pedersen począwszy od Oberstdorfu z każdym skokiem coraz lepiej, no i nie spala się w seriach konkursowych tak jak Langmo.

  • FJ doświadczony
    @Odlotowo_4567

    Kot niespejalnie, Wąsek bardzo słabo, Kubacki dno. Skończmy z tymi eufemizmami. Nie wierzę w jakieś cudowne przypływy formy Joniaka, bo w niedzielę skoczył lepiej niż w sobotę. Ale mógłby już pojechać do Bischo. Bo co za różnica. Starszyzna jest już i zużyta i nie potrafi się chyba dostosować do nowych przepisów.

  • Mixolo weteran

    W kwalifikacjach będzie piękna walka TURSUNZHANOV i Kubackiego

  • Altenburger początkujący

    No i słucham zwolenników powołania Kubackiego kosztem Joniaka, może i poziom byłby podobny ale chyba lepiej by ten poziom prezentował młody zawodnik dobrze rokujący niż 36 letni Kubacki bez perspektyw na powrót do formy.

  • Fanskokowy bywalec
    @kibicsportu

    Wielka szkoda bardzo fajnie się z lewej oglądało.

  • Mixolo weteran
    @kibicsportu

    Szkoda lubiałem z lewej

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Trunz po raz kolejny bardzo dobrze, wielka szkoda, że nie dostał szansy w niemieckiej części TCS w miejsce Kesseliego. Peier poprawił się po bardzo słabym pierwszym treningu.

  • Mixolo weteran

    TT jaki był taki był ale Dawid skakał o wiele lepiej to samo Olek

  • kibicsportu profesor

    Michał Chmielewski(TVP): po kilku latach kamera na Bergisel #skijumping wraca na prawą stronę zeskoku. Weź się człowieku przyzwyczaj

  • Mati2121 stały bywalec

    Myślę, że Joniak nie byłby gorszy od Kubackiego

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Fatalny skok Dawida w drugim treningu

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Wąsek i Kot solidnie, natomiast wydaje się, że Macieja w tym momencie stać na wyższe miejsca w konkursach, niż Pawła.

  • Lataj profesor

    Teraz Kubacki prawie najsłabiej. To tak, jakby spartolenie dwóch miejsc (na PŚ i PK) spowodowało u niego taki dołek. Może jednak Joniak powinien jechać? W końcu jego forma rośnie i też bym wolał jego nominację. Nawet Wąsek jest od Dawida znacznie lepszy

  • Ipcioglu początkujący
    Maciusiak za to co robi z polska kadra powiedziec siedziec w kryminale

    To jest obraz nedzy i rozpaczy. Jakby nie dar niebios w postaci Tomasiaka to bylby juz wywożony na taczkach wraz z Malyszem

  • Nikt_ważny profesor
    @Kazimierzz

    Zasady są proste - jadą na zawody najlepsi. Czy Joniak byłby tu gorszy? Nie wiem, ale się domyślam.
    Miał szansę, zmarnował ją. Będzie miał kolejne, trzeba liczyć, że pójdzie mu lepiej.

  • Mixolo weteran

    Może Dawid ogłosić trzeba koniec kariery trzeba wiedzieć kiedy zejść z stanowiska

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Żyła przynajmniej raz na kilka skoków był w top30, a u Kubackiego się na to nie zanosi. Prawdopodobnie każdy z polskich mistrzów świata na normalnej skoczni zaliczy NQ podczas TCS 2025/2026, tylko jeden w Garmisch-Partenkirchen, a drugi w Innsbrucku.

  • Fanskokowy bywalec
    @Nikt_ważny

    Tylko że czy Klimek byłby gorszy? Możliwe ale nabiera doświadczenie.

  • Mucha125 profesor
    @Nikt_ważny

    Problem w tym że Joniak słucha trenera a Kubacki ma swój sposób. Joniak się poprawia. Kubacki idzie na dno powoli

  • Maranek bywalec
    Kubacki

    Wraca! On wraca! Będzie obrona medalu!

    Chyba to jedyny skoczek z Polski gdzie mam satysfakcję jak zawodzi. Za tą jego "wyrozumiałość" i zwalniania trenera...

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Bardzo dobre skoki Sandro i Felixa Trunza w drugim treningu

  • Nikt_ważny profesor
    @Maradona

    Ktoś jeździć musi, był lepszy to przyjechał.

  • Mixolo weteran

    Ja wam mówię bedzie tłumaczenie że Dawid nie miał treningów na skoczni to jest kompromitacja gorsza niż Olek

  • Kazimierzz stały bywalec
    @Nikt_ważny

    No to macie swojego Kubackiego ;] rewelacyjny skok w driugiej serii treningowej. I co Joniak byułby gorszy? Jakos nie chce mi sie wierzyc.
    Rewelacyjna forma Pana Kubackiego ;]

  • Mucha125 profesor

    Kubacki już nawet do punktu K nie skacze jest gorzej niż w zeszłym roku

  • Szymonskoczek początkujący
    @Kwakuu

    Dawid Kubacki klepie bule

  • Maradona profesor
    @Nikt_ważny

    Problem w tym, że Kubacki też się nie nadaje.

  • Kapibara bywalec

    Wiem że to treningi ale co tu robi Kubacki? Za to że nie wywalczył limitu nie powinien dostać szansę, no ale to jeden z pupilów Maciusiaka

  • Fanskokowy bywalec

    No to chyba Klimek pojedzie na Zakopane oby.

  • Xenkus profesor

    Niezbyt udane skoki Dawida w obu seriach treningowych.

  • Kwakuu weteran

    PETARDA KŁODACKI!!! WOOOOOO!

  • StochMistrz{29465894} profesor

    Bardzo dobry skok Pedersena w drugim treningu

  • Fanskokowy bywalec
    @Kornuty

    Śmieszy mnie że niektórzy mysłą że Dawid i Piotrek są w lepszej formie niż Klimek.

  • Nikt_ważny profesor

    XD już się zlecieli psychofani Joniaka, długo nie było trzeba czekać.

    Miał chłopak otwartą drogę, jak nie był w stanie pokonać Kubackiego w takiej formie, to nie nadaje się na PŚ i tyle. Ogarnijcie się tam.

  • rybolow1 profesor
    @Odlotowo_4567

    Jak Kevin Maltsev

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Kaliniczenko po pierwszych w karierze punktach w Ruce i Wiśle jakby się zablokował i ma problem z przechodzeniem kwalifikacji, podobnie pewnie będzie w Innsbrucku.

  • Kazimierzz stały bywalec
    @Kwakuu

    Lepszy on niz ty ;]

  • Kornuty doświadczony
    @Kazimierzz

    Uważaj na hejterów. Twój komentarz trafny ale drażliwy.

  • Altenburger początkujący

    Serio ktoś myślał że domenacja tutaj się zakończy? Domen w takiej dyspozycji to może nawet zdobyć złoto na normalnej skoczni w Predazzo gdyż jak jesteś w takiej formie to żadna skocznia nie przeszkodzi.

  • kibicsportu profesor
    @Adam90

    Weź skończ już, bo twoje komentarze tutaj są tak głupie, że szkoda gadać.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec
    @zimowy_komentator

    Debiutuje w PŚ, to najlepiej radzący sobie włoski junior, który nawet był 4 w Alpen Cupie w Oberstdorfie we wrześniu w tym sezonie. Zrobił bardzo duży postęp względem poprzedniego sezonu, regularnie skakał na okolice top20 w Fis Cupie i Alpen Cupie, więc Włosi dali mu szansę w PŚ wobec słabej formy Cecona, aby wypełnić limit.

  • Adam90 profesor

    Na świecie skoki oglada 100 osob, a w Polsce kilka osob przeżywa każdy trening albo kwalifikacje.

  • Kwakuu weteran

    Palosaari XDD

  • Kazimierzz stały bywalec

    Tomasiak nawet skaczą c na 40% swoich mozliwosci jak na tu na pierwszym treningu bije naszych zdecydowanie na głowę . I popatrzcie jaka by bryndza byla jakby nie było Tomasiaka. To nie do pomyslenia..
    A jak nby prezentował obecnie poziom Kubackiego albo Kota to dalej by gnił na SZczyrkach czy w fis cupach ale że przeskakuje ich o 10 metrów to juz zabił argyumentami tak niechętnego do niego Małysza najpewniej, nbo Maciusiak jakos wydaje mi się że się cieszy z Tomasiaka, za to pan prezes chyba nie bardzo

  • Fanskokowy bywalec

    Dość zaskakujące że Aigner najgorszym z krajówki w obu treningach.

  • Lataj profesor

    Jak widać, dla Domena Bergisel też niestraszna. Jego zwycięstwu mogą za to zagrozić Embacher i Ryoyu.

  • Kazimierzz stały bywalec
    @Vainamoinen

    Kubacki mógłby zreszygnować sam z np MS w lotach narciarskich jak bedzie sdalej tak słabo skakał. Ale gdzie on zrezygnuje.. niektorzy to Tomasiaka by odsuneli od tych mistrzostwa a Kubackiego brali, tak to u nas jest..

  • Fanskokowy bywalec
    @Sympatyczny_Wąsacz

    Skoro wygra najlepszy no to Ryoyu.

  • Vainamoinen weteran
    @Manchutd93

    Nie popisuj się kolego. A leki sam zażyj jeżeli potrzebujesz.

  • rybolow1 profesor
    @Sympatyczny_Wąsacz

    Ryoyu jest lepszy niż Domen. Obudzi się w Sapporo i zgarnie MŚWL i IO

  • Kazimierzz stały bywalec
    @Vainamoinen

    ja tak samo tego życze Joniakowi zeby to on wskoczy ł do Pucharu Świata. Ale obawiam się ze na to jeszcze poczekamy sporo, raczej będzie męczenie buły dalej Kubackim i Żyłą na przemian bo Małysz ta k chce..

  • TandeFan23 profesor
    @KraftiFantasti

    Ciagle cie trzyma sylwestrowa noc. Musiales niezle poplynac.

  • 23haze doświadczony

    Tomasiak i Kot stabilnie. O reszcie lepiej przemilczeć. Paweł, kiedy jak nie teraz?!

  • Lataj profesor
    @zimowy_komentator

    Gartner startował już latem i wywalczył sobie prawo startu w PŚ poprzez LPK w Stams.

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    W drugim treningu również Leitner i Smid najlepsi spośród austriackiej krajówki.

  • Mixolo weteran

    Gaiger się szybciej odbuduje niż Wellinger

  • Vainamoinen weteran

    Zastanawia mnie, czy Dawid na przykład nie mógł po prostu odmówić na zasadzie "jeszcze nie czuję się gotów, niech jedzie młody". Przecież takimi występami jak ten pierwszy dziś to tylko sobie szkodzi.

  • ASJ_212 weteran
    @Manchutd93

    Maciusiak na trenowaniu się skup, a nie w internecie siedzisz

  • zimowy_komentator profesor

    Maximilian Ortner tak nisko... a to nie Ortner tylko Gartner. Pierwszy raz słyszę o takim zawodniku. Tak jak przypuszczałem cała krajówka mieści się w 50, a niektórzy nawet dość wysoko. Nie zdziwię się jeśli któryś z nich zakręci się koło "dziesiątki".

  • Lataj profesor
    @Ipcioglu

    To teraz 112,5 m, czyli niewiele dalej.

    BTW, dziwię się, że tak późno ktoś ten pseudonim zajął.

  • Xenkus profesor
    @Prekursor Skoczni Vip

    No właśnie tego typu obiekty są idealne na spokojny trening.

  • Kaczka Dziwaczka Kwak Kwak profesor
    @marro

    W GaPa już zaczynał z podobnego poziomu co tutaj. Zaskakująco wyraźnie wolniej najechał na próg w porównaniu z takim Krafem i duetem samurajów.

  • ASJ_212 weteran
    @Prekursor Skoczni Vip

    Zniszczoł tam też skacze

  • Manchutd93 początkujący
    @Vainamoinen 🤣

    Leki i spac

  • Odlotowo_4567 stały bywalec

    Dokładnie odwrotne występy w pierwszym treningu w wykonaniu Szwajcarów, którzy TCS zaczęli od Innsbrucka. Trunz bardzo solidnie i pewnie w top30, natomiast Peier tragicznie. Na liście wyników znalazł się obok Vagula i Gartnera. Biorąc pod uwagę fakt, że Vagul był w top50 w Oberstdorfie, może Gartner ma jakieś minimalne szanse na awans do konkursu?

  • Prekursor Skoczni Vip profesor

    Swoją drogą Żyła był widziany w Szczyrku na skoczni. W necie na tiktoku był filmik jak go tam ktoś spotkał. Nie wiem czy skakanie na tym maleństwie coś mu da.

  • Vainamoinen weteran
    @Kazimierzz

    Życzę Klemensowi by po prostu swoimi wynikami ZMUSIŁ trenera (prezesa?) do powołania na PŚ. Inaczej chyba po prostu u nas się nie da. Imposybilizm.

  • Kazimierzz stały bywalec

    Nawet o Tomasiaku Małysz nie wiele mówi. Woli gadać o Żyle czy Kubackim. Szkoda że mamy takiego prezesa zakochanego w starych a nie w młodych

  • marro profesor

    Tomasiak zaskakująco dobrze jak na trening, on ostatnio lepiej skacze w punktowanych seriach oby i teraz tak było.

  • Kazimierzz stały bywalec

    I co ze Kubacki zle skacze jak za nie go pownie wróci Żyła wiec na jedno wychodzi

  • Prekursor Skoczni Vip profesor

    Tomasiak okej jak na zapoznanie z skocznią, pozostali marnie albo słabiutko. Kot w dalszym ciągu lepszy od Wąska. Palosari i Aalto dziwnie wysoko. Fajnie też Ipcioglu.

  • King profesor
    @maciek0932

    Kot z Wąskiem to się chyba umówili. Albo skaczą ze sobą albo trafiają rywali, których łączy reprezentacja, jeśli to się utrzyma :P

  • Fanskokowy bywalec
    @Kwakuu

    Chodzi o podmiane po TCS.

  • KraftiFantasti początkujący

    Janek oszczędza się na konkurs, jeśli będzie dobrze lądować to obok Embachera będzie faworytem do zdetronizowania przygarbionego naciągacza. A i duet Japończyków i Stefek będą piekielnie groźni. Z Polaków liczy się tylko Kapi. Poprawić prędkość i zakręci się koło 6 miejsca.

  • ElAbuelo początkujący
    Kubacki

    Jezeli nic sie nie zmieni przez te dwa konkursy i po nich nie zostanie odstawiony Maciusiak powinien natychmiast zostac zwolniony na zbity pysk.

  • Kazimierzz stały bywalec
    @marro

    t o było do przewidzenia ze Joniak tu skakał nie bedzie. Znacie przeciez MałyszA, on woli starych a nie młodych. Maciusiak moze i by Joniaka wzial ale czuje tutaj palce Wąsa. On jest bardzo nie chcętny dla nowhych młodych skoczków z Polski. Swojego siostrzenca przeciez podobnie załatwiał ;] Kubackim będzie meczyl caly sezon a zamiast niego Żyłą wrociu i tyle bedzie z tego ;] Joniaka zobaczycie w PŚ z thym prezesem i trenerem jak swnia niebo ;]

  • Meffju stały bywalec

    Najważniejsze, że wiatrowy Kubacki odhaczył kolejną wycieczkę. Wynik nieważny.

  • Kwakuu weteran
    @King

    Na żadną podmianę nie ma już czasu!

  • Sympatyczny_Wąsacz stały bywalec
    @Kwakuu

    Ma wygrać najlepszy, więc raczej to będzie Domen ;)

  • Fanskokowy bywalec
    @King

    Oby na Joniaka.

  • Kwakuu weteran
    @Sympatyczny_Wąsacz

    Bo w Sapporo ma wygrać cesarz Ryoyu

  • King profesor

    No to co? Kubacki zrobi 2 razy NQ lub 2 razy będzie poza TOP30 to podmiana z powrotem na Żyłę czy na Joniaka?

  • Sympatyczny_Wąsacz stały bywalec
    @Kwakuu

    Dlaczego?

  • Mixolo weteran

    Ogólnie Embacher może zabrać Domenowi wygraną jutro jest tu mocny jak zawsze

  • Aalto mistrzem bywalec
    @Skiflugschanze

    W treningach często Palosaari i Aalto skaczą lepiej, a później przychodzi konkurs i jest gorzej.

  • TandeFan23 profesor


    Król dalej wymiata. Nasi oprócz Tomasiaka słabo jak zawsze. Kamil zapewne się odbije w kwali i konkursie. Gorzej z reszta. Kubacki zgodnie z oczekiwaniami kompromitacja. Awans do 50 będzie mega sukcesem.

  • Fanskokowy bywalec

    Jeżeli Dawid skoczy na tą albo niszą lokatę to raczej po TCS powinien sobie odpuścić i skakać w pk.

  • maciek0932 profesor

    Nasze pary po tym treningu:
    Tomasiak - Bachlinger
    Kraft - Wąsek
    Tschofenig - Kot
    Ryoyu - Stoch
    Prevc - Kubacki

  • Mixolo weteran
    @Ipcioglu

    Przecież Kamila treningi tak wyglądają w TCS w kwalifikacjach skoczy na top 15.

  • Sympatyczny_Wąsacz stały bywalec

    Dwóch Finów w top 10, niecodzienny widok

  • Skiflugschanze doświadczony

    Co zrobili ci Finowie? Mała sensacja, nawet jeśli to tylko trening.

  • Ipcioglu początkujący
    Co jest ze Stochem?!

    110 m to kompromitacja ale poczekajmy do kwali.
    Kubaczenko zgodnie z oczekiwaniami petarda.

    Gdzie jest Joniak?!

  • Kwakuu weteran

    Obrzydliwy domenator. Oby nie jechał do Sapporo

  • marro profesor

    Może to tylko trening, a już Kubacki najgorszy z Polaków. Tutaj powinien skakać Joniak i co z tego że zdobył mniej punktów w PK niż Kubacki skoro jego forma rosła a u Dawida dalej stagnacja.
    Domen po kolejne zwycięstwo.

  • EkspertO stały bywalec

    I po co ten Kubacki tam pojechał? Żeby przegrywać z outsiderami?

  • Sigmusiaxd doświadczony

    Choi nadal najgorszy 0_0. No i nasi debiutanci tak jak każdy się spodziewał. Kubackiego będziemy rozliczać po skoku kwalifikacyjnym :)

  • latarnik bywalec

    Antti Aalto czarnym koniem!! Jutro w konkursie 2x 135m z telemarkiem!!

  • Mixolo weteran

    Cel na dziś wszyscy w 50 tylko Dawid 51 nie żebym życzył mu źle ale nie powinno go tu być kompromituje się w każdym skoku powinien wrócić na Sapporo

  • matiko początkujący

    Brawo panowie! Wszyscy w 50, jest sukces.

  • Fanskokowy bywalec

    Hoerl znowu odpuszcza trening czyżby Hoerl miał nową taktykę?

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl