Marcin Bachleda pierwszy w Einsiedeln!

  • 2005-07-24 12:51

Marcin Bachleda zwyciężył w niedzielnym konkursie Letniego Pucharu Kontynentalnego w Einsiedeln. Polak wykonał dwa bardzo dobre skoki - na odległość 112,5 m i 108,5 m. Na drugiej pozycji uplasował się Simon Amman, który lądował na 109,5 i 109 metrze. Na najniższym stopniu podium stanał jego rodak, Michael Moellinger (107,5 m i 109,5 m).

Zajmujący trzecie miejsce po pierwszej serii za skok na odległość 109,5 m, Stefan Hula, tym razem lądował nieco bliżej, uzyskał tylko 104,5 m i ostatecznie sklasyfikowany został na 9. miejscu. Swoją pozycję znacznie poprawił Tomasz Pochwała, który awansował o siedem lokat. Niestety, swój finałowy skok zepsuł Tomisław Tajner, przez co spadł na 26.miejsce.

Wczorajszy triumfator, Andreas Kuettel tym razem uplasował się na piątej pozycji, tuż za zwycięzcą serii próbnej, Michaelem Neumayerem, dla którego zabrakło miejsca na podium. Dobrą passę kontynuuje Jan Matura, a także Clint Jones. Obaj zajęli kolejno 6. i 7. miejsce. Najlepszy z Norwegów, Anders Bardal był 10.

W finale znalazło się także dwóch Kanadyjczyków - Stefan Read i Gregory Baxter. Ten pierwszy nie miał już dziś problemów z regulaminem i na swoje konto dorzucił 9 punktów. Wynika z tego, że ci Kanadyjczycy będą już mogli startować w Pucharze Świata w sezonie 2005/06.

Już po pierwszej serii zdyskwalifikowanych zostało trzech skoczków: Dominik Bafia, Anders Johnson i Evgeni Plekhov.

W aktualnej klasyfikacji CoC niekwestionowanym liderem jest Marcin Bachleda, który zgromadził na swoim koncie 345 punktów i wyprzedza Roberta Krajnca ze Słowenii (200pkt) i Jana Maturę z Czech (189 pkt). Kolejny z Polaków, Stefan Hula jest 14. (89 pkt), a Tomasz Pochwała 18. (69 pkt). Wojciech Tajner na razie zajmuje 32. pozycję, a Tomisław Tajner jest 45.

Kolejne zawody CoC odbędą się w przyszły weekend, w niemieckim Oberstdorfie.

Zobacz wyniki I serii konkursu »
Zobacz pełne wyniki konkursu »
Zobacz aktualną klasyfikację Pucharu Kontynentalnego »


Barbara Niewiadomska, źródło: Informacja własna
oglądalność: (6661) komentarze: (63)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    @ Styrian

    Może sie powtórzę,ale dla mnie obecny letni Pk powinien owocować zwiększeniem limitu do 5 czy nawt 6-ciu zawodników tj wprowadzeniem tyluż do 50-tki CRL.
    Dalsze starty Tajnerów w PK te plany niweczą.
    Miejsca w III dziesiątce nawet we wszystkich konkursach PK nie dadzą 200pkt.
    Druga sprawa to jeśli kadra A(Stoch,Śliż-nie chce skakać w PK to powinni wystąpić wlaśnie:
    1.Urbański-nie sądzę żeby w zeszłym roku wygrał PK na za długich nartach(poza tym ma 138pkt i niewiele mu brakuje do 50CRL.
    2.Wantulok ,Łukasz Rutek,Toczek,Kowal itd.
    ponieważ właśnie Słoweńcy,Niemcy itd gromadnie wystawiają do PK chłopaków z roczników 87,88,89z dużym powodzeniem (Wank,Hajek,Simon,Roglic,Tepes,Read,Lackner,Frank,Baxter itd)

  • anonim
    @styrian i mmm-krakow

    @styrian i mmm_krakow, z przyjemnością Was sie czyta, widać,że znacie temat... Gdyby tak znali ci, co sie zajmuja skokami... Pozdrawiam i piszcie często! Taką wymiana poglądów bardzo chętnie sie czyta, bo rozjaśnia wiele spraw. Powodzenia!

  • Styrian weteran

    @Apolinary : czyli Urbanski i Topor mieliby byc dyskwalifikowani badz tez szorowac bule i w ten sposob nabierac ?????? no wlasnie co mieliby nabierac ? Zero czasu na trening - Topor po operacji nic nie cwiczy bo mu NIE WOLNO .
    To nie mogloby byc budujace dla tych zawodnikow , a pozatym jakie korzysci z tego ? Dwoch zalamanych zawodnikow ..... Kilku innych zawiedzionych ze ich DOBRA praca sie nie liczy ..... Przeciez te miejsca naszych nie sa zle ! W porownaniu z innymi to TYLKO Slownecy sa w chwili obecnej lepsi ! Jesli beda skakac tak jak do tej pory w pierwszych 5-ciu konkursach to ....... Nie ma sily zeby wszyscy nie znalezli sie w 50 CRL .
    Apolinary , gdyby ktos postawil 100 zlotych na to ze Bachleda bedzie prowadzil po pierwszych konkurencjach bylby teraz milionerem :-)))) ........
    Jeszcze osiem konkursow przed nami :-))).
    @Benno : Punkty zdobyli tez Stoch , Dlugopolski i....... Rutkowski .
    Dlugopolski podczac TCS !
    Stoch byl nawet lepszy od Malysza w jednym z konkursow .
    Rutkowski w LGP .
    Pozdrawiam.

  • anonim
    III liga a Ekstraklasa to nie to samo

    @ Banano
    "Mateja w Kadrze B dobry w kadrze A słaby"
    Błędna teza, poniewaz zakłada, że PK i PŚ to prawie to samo.
    Przecież poziom PK odpowiada mniej więcej poziomowi M.Polski. i w porównaniu z poziomem PŚ to dwie klasy różnicy.
    Marcin Bachleda jest w dobrej formie ale jeśli wystartuje w LGP to na pewno nie wejdzie do pierwszej 15-tki no może 30-tki.
    Porównywanie wyników z COc z PŚ nie ma sensu.


  • anonim
    pozdro z uk

    dobre wiesci przynajmniej z polski.gratulacje marcinek!!! game on!!!:)

  • anonim
    Ogół

    Spoko Marcin teraz już jestem pewny że wygrasz całe COC no chyba że Zaliczyż kontuzje lub nie będziesz w kadrze na zawody!!! Ciekawi mnie jedno czy nie lepiej było by gdyby o Hornagaher trenował kadrę A ? Przecież w ubiegłym sezonie tylko Małysz i Bachleda punktowali w PŚ z pośród zawodników kadry A .A Mateja najpierw był w B i skakał Dobrze jak Został przetransferowany do A to odrazu Klapa.A Kamil Stoch też pod opieką Horngaher osiągnął dobre wyniki podobnie Krystian Długopolski Gdyby nie warunki to pewnie kadra na MŚJ (Kamil Stoch Wojciech Topór Piotr Żyła Paweł Urbański Piotr Michniak)zdobyła by złoto w dróżynówce Stoch Złoto indywidualnie Zyła 4 Urbański 7 Topór 8

    a kadry też mi sie nie podobają

    kadra A powinna się składać :

    1.Robert Mateja
    2.Kamil Stoch
    3.Adam Małysz
    4.Wojciech Skupień
    5.Marcin Bachleda
    6.Krystian Długopolski
    7.Rafał Śliż
    8.Stefan Hula

    B

    1.Piotr Żyła
    2.Tomasz Pochwała
    3.Tomisław Tajner
    4.Wojciech Tajner
    5.Mateusz Rutkowski
    6.Dawid Kowal
    7.Łukasz Rutkowski
    8.Sebastian Toczek
    9.Grzegorz Sobczyk

    C

    1.Paweł Urbański
    2.Piotr Byrt
    3.Wojciech Topór
    4.Jakub KOt
    5.Piotr Michniak
    6.Artur Broda
    7.Krzysztof Styrczula
    8.Jan Ciapała

  • anonim
    Skład na PK

    @Styrian
    Stary,tylko Bachleda oraz Hula i być może Pochwała mają szanse na wejście do 50CRL.
    Starty obu Tajnerów są nieporozumieniem.(brak najmnieszych szans na wejście do 50-tki CRL)
    Jeśli chcemy na zimę mieć większy limit bazowy( 5 czy nawet 6) to dwóch z kadry A (np.Śliż i Długopolski) powinno skakać w CoC.
    W Hi-Za i tak może skakać tylko czterech.
    Ponadto Kamil Stoch też powinien min. raz wystartować w Pk bo inaczej wypadnie z 50 CRL.
    P.S. Starty srebrnych ze Styrnu i Rovaniemi
    Urbański,Topór,Wantulok itd na krótszych czy dłuższych nartach mają sens bo chłopaki i tak za rok , dwa zastąpią w sposób naturalny Małysza, Mateję czy Skupnia w reprezentacji.

  • kacha początkujący

    Gratulacje dla Marcina..... po raz kolejny udowodniłeś że oprócz sympatycznego sposobu bycia potrafisz też skakać... mam nadzieję że utrzymasz formę jak najdłużej.... pozdrowienia z Wawy

  • Styrian weteran

    @Apolinary : to przeciez bez sensu , maja inny cykl treningowy , nic nie zdobeda pozatym ze sie osmiesza , zobacz co osiagnal Benkovic ........ A to przeciez mistrz swiata ...... W zeszlym roku wlasnie w Oberstdorfie wygral Malysz , trzeci byl doajze Mateja - jak skakali pozniej ? Niech skacze kadra "B" - nie ma co przesadzac .... Apolinary , przeciez Urbanski nie ma odpowiedniej wagi - wiec o co Ci chodzi ? Liczysz na to ze "przymkna oko " ? To ma byc taki polski Anisimiow ?
    Apolinary - Ci co skacza teraz sa OK .
    Reszta niech sie zajmie swoimi celami ( kadra "A" LGP a juniorzy MSJ - z taka waga nie maja zadnych szans w CoC .... a na MSJ bodajze ze wzgledu na wiek i to ze sie dopiero rozwijaja nie ma BMI - tylko niech ich Fijas nie odchudza dalej - bo po MSJ beda mogli tylko skonczyc kariere ) .

  • anonim
    Jeszcze raz OBERSTDORF

    Myślę ,ze najbliższe konkursy PK w Niemczech bedą miały znacznie mocniejszą obsadę niż minione w Słovenji i Szwajcarii.
    16 Niemców,Finów bodaj 6-ciu to uzasdnia celowość wzmocnienie naszego składu do pary Marcin , Stefan chyba warto dołączyc min. dwóch z Kadry "A" (Stoch , Żyła, Śliż).
    Miejsca w III dziesiątce konkursu dają tak skromne ilości pktów, że uniemożliwiają wejście do 50-tki CRL.
    Dalej należy rozważać możliwość startu Urbańskieg(aktualnie 58miejsce i 138pkt).

  • Styrian weteran

    @mmm krakow : tak :-))) ale trenuja tutaj ! Ale tak naprawde to duzo zalezy od cyku treningowego - czasem jesli wiekszosc z danej grupy treningowej jest w jakims osrodku to jedna czy dwie osoby dodaje sie do nich zeby nie tracic czasu na przejazdach ....... w Austrri roznie z tym jest ;-) ja nigdy nie jezdze zima do Bischofshofen :-))) poprostu trwalo by zbyt dlugo ( a na mapie wcale nie jest tak daleko ;-) ) .

  • anonim
    @Styrian

    O ile się nie mylę, Stecher i Zauner to kombinaki, a nie skoczkowie :D

  • Styrian weteran
    bo bym zapomnial ;-)

    @mmm krakow : nawet musi byc w Polsce wiecej utalentowanych skoczkow , chocby z tego powodu ze Polska ma wiecej mieszkancow ;-))) - jest z czego wybrac :-))) jest tez napewno i weicej bogatych firm ktore by z checia zainwestowaly w skoki , ale brak kogos z "glowa" w PZN ..... "Mleko" pieniadze znalazlo , nawet kilku Finow przylecialo ;-))) - ok , to moze nie wiele - ale jak powiedzial Mateja - pieniadze sie przydaly :-))))) .
    Skoki maja przyszlosc w Polsce :-))) Tylko troche ludzi zatrudnic przy tym ktorzy sie znaja na swojej pracy i bedzie bardzo dobrze :-))))

  • Styrian weteran

    @mmm krakow : tak , jest wiecej chetnych do skakania a pozatym ....... nikt - naprawde NIKT nie zna sie na skokach w PZN ! Z tego powodu trenerzy , o ile maja jakies pomysly moga je zrealizowac .....Na przyklad :
    Powszechnie popelnianym bledem jest .....
    ..... przezucania zawodnikow z kadry A na zawody tylko dlatego zeby wywalczyli punkty , byly wyniki , a szkoleniowcy nie starcili posady badz tez nie popadli w nielaske ;-))) najlepszy przyklad to Slowency ktorzy po przegranej w drugim konkursie w Velenje natychmiast sciagneli Kranjca ;-))) tylko dlatego ze Benkovic nie dal rady wygrac z........ Bachleda ;-))).
    Podobnie wymuszac wyniki probuja teraz Austriacy ( Koch ) , Niemcy .....
    Stams to temat rzeka , ale ........ Osrodek w Eisenerzu tez nie jest gorszy ;-))) Thomas Hörl , Mario Stecher , David Zauner czy Daniela Iraschko ;-))) Takich osrodkow jak Stams jest duzo w Austrii , nie kazdy chce i musi trenowac w internacie .....
    Jesli ktos ma wyniki moze trenowac tam gdzie chce - obozy spotowe sa organizowane i tak w tych samych osrodkach sportowych : Obertraun , Südstadt , Kapfenberg etc ......Ich naprawde jest duzo , jest w czym wybierac - pewnie w Polsce tez tak nie dlugo bedzie ;-))))) - zainteresowanie jest przeciez duze :-).
    1994 i 1995 to raczej lata dominacji Godbergera - w takich sytuacjach czesto zapomina sie o wszystkim - niestety ;-)

  • anonim
    @Styrian

    Twoja sugestia, że Hollwarth mógłby zostać trenerem naszej kadry C :)))) Czyżby wynikała z tego, że u nas w Polsce jest więcej utalentowanych skoczków niż w Austrii? Swego czasu Kuttin wyskoczył z taką teorią...
    Wybieranie, wybieraniem - ale np. w drugim sezonie z Lepistoe Kofler pałętał sie czasami w okolicach podium [rzekomo "słabszy" sezon], pod opieką Pointnera zapomniał jak sie skacze :D
    Zdaje sie problem leży w jednym miejscu :D Austriakom potrzeba trenera z "selekcjonerskim" nosem, żeby potrafił wybrać do kadry tych rzeczywiście najlepszych.
    PS - dziwnym trafem Morgenstern nie jest uczniem gmnazjum w Stamms :D Jak to wytłumaczyć? Ktoś nie potrafił go dostrzec? ;D

  • anonim
    @Styrian - o Austriakach

    Mam ci przypomnieć 1995 rok? W jakim stanie była kadra Austrii... :)))) Tzn. Goldi i długo, długo, długo nic :))))
    W '97 Kojonkoski dostał "w spadku" ekipe złożoną z 5 skoczków: Horngacher, Goldi, Hoellwarth, Widhoelzl i Schwarzenberger :)))
    Wniosek wyciągnij sobie sam
    Ale mój "ólóbieniec" Toni I. zapowiada "odlot" max za 2 lata, więc może jest jakaś szansa, że i pod Alpami sie coś zmieni w pozytywnym kierunku :)))) I bynajmniej nie będzie do tego potrzebny im Kuttin :)))
    PS - jakby cie zaćmiło, to przypomnij sobie kto jest rekordzistą skoczni w Pragelato, oprócz naszego "orła z Wisły" :))))

  • Styrian weteran
    cos tak o Pointnerze

    @mmm krakow : cudow nie ma ;-))) porownaj wyniki sportowe Kuttina , Horngachera i Pointnera ....... z czegos trzeba moc czerpac ;-) Innauer mial z czego :-)))).

  • Styrian weteran
    jest lato ......

    @mmm krakow : jest lato i ludzie gdzies sie rozjechali , ciezko mi dowiedziec sie cos z "pierwszej" reki ;-))) napewno bede wiedzial wiecej po konkursach FIS w Eisenerzu ....... Sam jeden Pointner to zamalo , kiedys mial Kuttina ........ ale teraz ? Jak myslisz kogo moglby trenowac Höllwarth po zakonczeniu kariery ;-)))) kadra "C" - hahahahahaha , ok nie bede Cie straszyl ;-))) ale to jest najbardziej realne ;-)))) .
    Nie powiem Ci narazie dlaczego - zostawie to jako "zagadke" ;-))) - dodam dla ulatwienia ze tym powodem nie jest bynajmniej to za mamy juz dwoch Austriakow ( i tak przy okazji jedno zloto i dwa srebra z MSJ ) ........
    Zrob mi przyjemnosc i sprobuj zgadnac :-)).
    Z kombinezonami bylo jeszcze weselej jak Niemcy liczyli na to ze w Velenje Slowency "przymruza oko" :-)))))) ......

  • anonim
    @Styrian - o Austriakach

    I znowu będe sie pewnie śmiać z Austriaków po IO :D Bo w kombi znów zdobędą medale [z rekordami skoczni w części "skokowej"], a w skokach - kiepski występ w Salt Lake City będzie uważany za sukces przy waynikach z Turynu :)))) Tak marnie, żeby National Team liczył tylko 4 osoby, to dawno nie było...
    Oni chyba też wybrali niewłaściwego trenera w 2004 roku :)))

  • anonim
    @Styrian

    Przecież Pointner miał być cudotwórcą w kadrze Austrii :))))))) A pomału zaczyna sie okazywac, że jedyna korzyśc ze zmiany trenera w 2004 roku jest tylko taka, że jest na kim powiesić oko :D Odejdzie Hoellwarth po Turynie, nie wiadomo co z Widhoelzlem, zostanie tylko Morgenstern, bo Loitzl - jednak jako "czwarty do brydża" w drużynie, a nie "solista" ze ścisłej czołówki [może na kil akonkursów, a nie na cały sezon]. Gdzie są młodzi?????????????????
    I bardzo mnie dziwi ich panika w sprawie kombinezonów :D W końcu to austriackim patentem były gacie z krokiem w kolanach - z tasiemkami wewnątrz nogawek, a potem z zaczepami przy butach :)))) Pomysły sie chłopakom skończyły?
    Konkursy w Velenje pokazały na kogo można ewentualnie liczyć w COC.
    Norwegowie czy Finowie - nastawiam sie raczej na zime...
    Natomiast Austriacy - po prostu mnie zaskoczyli kiepską [jak na nich] formą.

  • Styrian weteran

    @mmm krakow : co sie dzieje z Toba ? Skad to wieczne niezadowolenie ? :-))) .
    Naprawde nie jest zle :-)))). Austriacy maja ten problem ze nie maja ...... Kuttina i Horngacher . Tak sie mowi tutaj , sa mlodzi wiecej experymentuja i nie boja sie ze straca prace :-))) .....
    Moze dlatego inni majac dwa razy wiecej zawodnikow nie daja Polakom rady ;-))) .
    Nie wiem czy zauwazylas , ale WSZYSCY maja problem z kombinezonami ;-))) , wszyscy za wyjatkiem ....... Polakow !
    Powoli tez wkrada sie nerwowosc w innych ekipach , na widok paru skoczkow z Polski ktorzy jeszcze zima tego roku byli uwazani za kandydatow na ostatnie miejsce . Ammann , Küttel , Möllinger , Bystoel , Neumayer , Koch , Benkovic to przeciez nie sa zawodnicy slabi ;-) .
    Wiekszosc ekip probuje tak jak np. Niemcy czy Austriacy chaotycznie zmieniac ekipe i sciagac skoczkow z innych kadr - rezultat jest jednak slaby , Finowie wola skakac bez miedzynarodowej konkurencji po porazkach w Slowenii - napewno liczyli na wiecej ..... Norwegowie tez sie nie licza ....... Pozostaja jedynie Slowency , ktorzy wyprzedzaja Polakow , ale oni maja wiekszy limit , wiec nic w tym dziwnego .....
    Nie bede rozliczal kazdego z polskich skoczkow z osobna , ale porownujac wyniki tego lata z poprzednim jest baaaaaaaaaaardzo dobrze - wszystkie punkty wywalczyli zawodnicy kadry "B" ! Czyli "A" moze w spokoju przygotowywac sie do LGP i nie powinna startowac w CoC , FIS i innych temu podobynch ( Skislego mleka ) :-)))).
    PYTANIE : ile osob ( poza mna ) liczyla na punkty w CoC przed zawodami ? Jeszcze dwa tygodnie temu wszyscy przescigali sie w przesmiewaniu Polakow , a teraz co ?
    Polacy jako druzyna jest na drugim miejscu .
    Jeszcze cos mmm krakow , rowniez przed zawodami w Szwajcarii , odezwal sie ktos ze Polacy sa slabi i nic nie wywalcza - jakby jeszcze nie mogl sobie tego darowac ze tak nie jest - to mnie smuci najwiecej , nie natomiast fakt ze czasem ktoremus ze skoczkow cos nie wyjdzie - to normalne - sam popelniam bledy , inni zreszta tak samo :-)))).

  • anonim
    Pochwała

    Tomek ma talent, tylko że chyba jednak jakiś uraz po tym niefortunnym fikołku w Planicy gdzies w psychice pozostał. Powinien trafić pod opieke dobrego psychologa i to już jakiś czas temu... Może by były jeszcze lepsze wyniki.

  • anonim
    Skład na Oberstdorf i Norwegie

    Diabeł, Hula (111 pkt CRL), Długopolski (78 pkt), Śliż (98 pkt) - bo mają realne szanse na 50-tke CRL i Pochwała (69 pkt) jako rezerwowy.
    A klan rodzinny? Hmm, smarowacze nart są potrzebni w ekipie... ;D

  • anonim
    Tomek

    @mmm-k
    W przeciwieństwie do klanu Tajnerów do Pochwały mam duży sentyment, wynikający zfaktu ,że:
    1.Był 6-ty na MŚJ w Karpaczu(talent ma),
    2.Miał ciężki upadek i sądzę(marzę) ,iż moze wrócić jeszce do formy .
    Ten letni period jest b.długi więc nawet miejsca na początku II dziesiątki w PK mogą w konsekwencji dać sume ca 200 pkt.
    A poza tym oczywiście masz rację.
    Pozdrawiam.

  • anonim
    @Styrian

    Z Pochwały może coś jeszcze będzie, tyle że przed nim długaaaa droga. Nawet do 50-tki CRL :) :D Jeden raz 11 miejsce w konkursie COC i uważacie za rewelację? A dzień wcześniej był który? ;D
    Mówimy o Kadrze B, więc twojej uwagi o Lepistoe za bardzo nie kumam, po co ona? ;D
    Zresztą już od pewnego czasu widać, że Horngacher jest lepszym trenerem od Kuttina. Kuttin widzi tylko siłownie, a na technice za bardzo sie nie zna. Wyniki mówią same za siebie - zeszłoroczne przebudzenie Matei [udało sie wyeliminować ten "skręcony" lot], błędy powróciły, gdy Robert znalazł sie w kadrze A. Teraz rozrabia Diałeł - oby nie było powtórki! Gdy trafi do kadry A, pod opieke Kuttina to zapomni jak sie skacze. Zwłaszcza, jeśli znów zostanie zagoniony na siłownie...
    PS - byłam na urlopie, ale wyniki znam :)
    PS 2 - co sie dzieje z Austriakami? Zawsze byli potęgą w COC, a teraz praktycznie nie istnieją?

  • Styrian weteran
    no coz

    @mmm krakow i Apolinary : i jeszcze zapomnieliscie chyba ze Horngacher jest "beeee" i tylko Lepistoe jest cacy ;-))) i w ogole to po co ci Austriacy ;-))) .
    Pozdrawiam :-) .
    PS. Jakby tak popatrzy na punktacje narodow w CoC - a jest taka , tyle ze nieoficjanie - to Polacy calkiem dobrze tam wygladaja .
    PS2 . Dla tych co nie wiedza ( Apolinary ) Urbanski ma jeszcze problemy z waga - Topor jest po operacji , Kadra A mysli o LGP - a juniorzy niestety pod wodza Fijasa biegali w upal po plazy i maja teraz taka niedowage ze wczesnij niz po MSJ ich nigdzie nie zobaczymy .....
    PS3.
    @mmm krakow : czy to ten Pochwala co wczoraj byl 11 jest taaaaaaaaaaaaki slaby ;-) . Ja mam taka refleksje : lepiej z Tomislawem Tajnerem niz bez - porwonaj dwa ostatnie konkursy :-))).
    PS4. Gratulacje za ostatni weekend dla Wojciecha Tajnera , Tomislawa Tajnera , Tomasza Pochwaly , Stefana Huli , Marcina Bachledy , Krystaina Dlugopolskiego i Stefana Horngachera :-))) Brawo !!!! Brawo !!!! Brawo !!!!
    PS5.
    @mmm krakow : strasznie dlugo Cie nie bylo - to pewnie stad falyszwa ocena sytuacji ;-))))

  • anonim

    A co do Wojtka Skupnia to naprawde chyba jesteś niepoprawnym marzycielem ;D
    Gdyby głośno nie trąbił co sądzi o Kuttinie, to może by dostał szanse...

  • anonim
    @Apolinary - marzyciel :)

    Pochwała? Rozmarzyłeś sie chyba ;)
    Wg wstępnie podliczonego CRL 50-skoczek na tej liście ma 158 pkt :D
    Hula ma obecnie pkt 111 - czyli w obecnej formie ma szanse na 50-tkę w CRL, natomiast Pochwała ma 69 pkt i jest na 80-którymś miejscu :) Szanse marne...

  • anonim
    Brawo Diabełek!!!

    Gratulacje dla Marcina :) Tak trzymać do zimy!!!
    A "trio nielotów" - czyli Pochwała i klan rodzinny - tradycyjnie, w pierwszej serii jeszcze dobrze, w drugiej - tragedia. :( 20-któreś miejsce w konkursie COC to niestety ale w konkursach PŚ szorowanie buli. :(
    A potem jeden z drugim mają pretensje, że kibice ich nazywają "Bulą" :P

  • anonim
    Są szanse!

    Na wiekszy limit w PK,bo :
    a) formaBachledy ,Huli i Pochwały pozwala mieć nadzieję że cała trójka będzie w 50-ce CRL .
    B) Kamil Stoch powinien choć raz wystartować w PK żeby Go nie wypadł z 50-tki,
    c) za Toniów powinien skakać Urbański lub ktoś z kadry "A" - prawdopodobnie Rafał Śliż
    d)warto byłoby skorzystać z formy Wojtka Skupnia i też dać Mu szansę na wejście do 50-tki CRL.
    Czyli teoretycznie mozemy zwiększyć limit do 5 ciu a nawet 6-ciu zawodników.Chyba warto .
    Tylko koniecznie trza zablokować Toniów, bo inaczej będą "nici" z większego limitu

  • anonim
    :)

    gratuluje Marcin!!!!!!!

    A teraz mam pytanie troche z innej beczki(sorry)ale sie zastanawiam:
    Gdzie mozna starac sie o akredytacje na zawody np do Zakopca???? Dzieki za odpowiedz.

  • Jurgen początkujący
    Ta kropka to ja

    Brawo Marcin. Milo bylo zobaczyc taki tytul.

    Snow zaczyna chwalic. Zepsula sie pogoda na Cyprze??? Slonce tak nie grzeje?????

    Pozdro wszystkim

  • anonim

    Brawo Marcin

  • Jaala stały bywalec
    @prosze o odp. :P

    Oto dane wszystkich tamtejszych skoczni:
    K 105 - HS 117
    K 70 - HS 78
    K 45 - HS 50
    K 25 - HS 27

  • anonim
    odpowiedz!!!

    jaki tam byl punk konstrukcyjny i HS?

  • anonim
    @Luk

    Pozyjemy, zobaczymy.
    To bedzie trudny sezon i przekonamy sie czy nadal ma mocne nerwy. Narazie chlopak sie spisuje przykladowo.
    Pozdrowienia dla pana Luka, oby do zimy !

  • Luk profesor

    Jak myślicie czy w PŚ Marcin będzie mieć lepszą pozycję w jakimś konkursie niż 11? Czy pokona swoją lokatę życiową?

  • anonim
    p***e temat

    tak jak już mówiłam Marcin sie nadaje na puchar kontynentalny i bardzo dobrze sobie radzi.ok. Bravo dla Simiego, trzeci wczoraj drugi dzisiaj i jest najlepszy! dobrze że jest w dobrej formie jak reszta szwajcarów, oby jeszcze lepiej na zimę.
    a Tajnerki Wojtek z Toniem i Apoloniuszem suche buły;do domu!

  • Mariusz bywalec

    Nic tylko gratulowac i sie cieszyc....oby tak dalej i zima zeby nie zapomnieli jak sie skacze....

  • anonim
    brawo

    Oby tak w zimie..........

  • anonim

    BRAWOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!MARCIN

  • Styrian weteran
    c.d.

    sorry ;-))) ,
    Mollinger 26 , Ammann 23 , Bystol 10 ! W klasyfikacji koncowej PS ......
    wiec calkiem dobre towarzystwo skakalo w Szwajcarii ...... Pokonanie Mistrzow olimpijskich i swiata na ich wlasnych skoczniach to naprawde dobry wynik .
    Pozdrawiam

  • Styrian weteran
    brawo !!!

    @Tomek : brawo dla Ciebie ! Bardzo zadko zadarza sie ze ktos stwierdzi "mylilem sie" .... Küttel byl 17 , Möllinger

  • anonim
    Dominik Bafia

    Z tego co dobrze pamiętam (a nie wiem czy dobrze:) ), jego ojciec, bodajże Tadeusz, jest trenerem urodzonym w Polsce. A dyskwalifikacja zapewne przez kombinezon, choć oficjalnie nie znalazłem takowego komunikatu. Pozdrawiam

  • Lena doświadczony
    łooooooo

    Nooooo....BRAVO=)Tak trzymać!

  • anonim
    Dominik Bafia

    A jescze co do Dominika Bafii z Kanady.Słyszałem,że chłopak ma polskie korzenie czyli mamy znajomego w Kanadzie,ale nie idzie mu najlepiej w PK(dwie dyskwalifikacje)czy ktoś wie może za co został wykluczony z zawodów?

  • anonim

    A więc myliłem się sądząc że Bachleda nie doścignie czołowych skoczków z Szwajarii zwłaszcza Andreasa Kuettelaczy Michaela Moellingera.O ile się nie myle to Andreas Kuettel mieścił się w czołowej 20-tce PŚ w poprzednim sezonie.Ro Benkovic też uległ Bachledzie w Velenje.Oby tylko Marcin potwierdził formę zimą(dwa lata temu wygrał letnie CoC w Calgary i Salt Lake City a potem delikatnie mówiąc klapa).Wszczyscy wiemy że na śniegu skacze się inaczej niż na igielicie, dojdą jeszcze czasami niekorzystne warunki atmosferyczne.Poczekajmy i zobaczymy!Może Bachledę zobaczymy w kadrze A.

  • anonim
    brawo

    wszystkie Marciny są dobrymi chłopakami

  • anonim

    Cóż tu dużo mówić ,
    brawo Marcin , brawo ,
    skacze teraz naprawdę rewelacyjnie ,myślę , że ma spore szanse na pudlo , w ostatnim z calości konkursów.
    Pokusze się nawet o stwierdzenie , że może być pierwszy , oby tak dalej .

  • anonim
    Dobrze diobeł oby tak dalej i z tymi wywiadami super czekamy na więcej !!!!!!!!!

    Dobrze diobeł oby tak dalej i z tymi wywiadami super czekamy na więcej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • snow stały bywalec

    Co prawda Marcin prowadzi wyraznie w PK ale do konca cyklu jest jeszcze sporo konkursow. Cieszy fakt, ze austryjaccy trenerzy ucza naszych jak sie "bic"!! :) Widocznie nie zapomnieli co zrobil Sobieski w Wiedniu :)

  • anonim
    jeee!!

    zakapiscie :D nareszcie zaczal wygrywac :D moze zacznie wiecej wywiadow udzielac ;)

  • snow stały bywalec
    Puchar Kontynentalny

    "Znawcy" powiadaja, ze PK to "kelnerskie" zawody. Mam ich jednak w zyci!! bo wiem, ze gdzies treba wychowac zawodnika i dac mu szanse na nauczenie sie wygrywania.
    Znakomicie jest komentowac siedzac w wygodnym fotelu i narzekac.!!

  • anonim
    Brawo

    Brawo Marcin!!!!

  • Du Du doświadczony

    Brawo Marcin.Tak trzymać.

  • snow stały bywalec
    dodatkowy limit

    Tu jest gorzej lato ad 2005 to 13 konkursow w PK i trzeba zajac 1 lub drugie miejsce bo FIS zmienil zasady :)

  • snow stały bywalec
    @Wojtek

    Mala uwaga, oby Marcin nie powtorzyl sezonu z przed dwoch lat. Dwie wygrane w Kontynentalu a poem "balangi" :)
    Mimo wszystko uwazam, ze daje sie zauwazac nawet z Cypru!!, ze w polskich skokach idzie ku lepszemu. To juz trzeci sezon z rzedu kiedy w PK polscy skopczkowie graja pierwsze "krzypce"!! :)

  • anonim

    Bachleda rewelacyjnie! Hula i Pochwała dobrze, ale skacza nierówno, Tajner niestety jeszcze musi trochę potrenować. Ale ogólnie wyszło naszym dobrze :)))

  • anonim
    Bachleda

    Zgadzam się ze snow, że Bachleda skacze naprawdę dobrze. Gratuluję mu i tak trzymać. Byle do zimy, bo ona w skokach jest przecież najważniejsza. Ale "Diabełek" robi swoje i skacząc dobrze latem, spowoduje, że może będziemy mieli w limicie na sezon 2005/06 jednego skoczka więcej.

    Pozdrawiam snow.W

  • anonim
    Polacy

    Bachleda zwycięża, brawo Hula i Pochwała (9 i 11m.)

  • anonim
    bravo Simi

    109.5 dobrze :), Hula napewno zwali, ale Bachleda sie nadaje., może będzie podium

  • snow stały bywalec
    @Luk

    Jakby nie bylo miec w "rozkladzie" pokonanego Ammanna bylo nie bylo dwukrotnego mistrza olimpijskiego to calkiem niezla referencja. :)

  • Luk profesor

    "Bachledomania" hehe...

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl