Sponsor Simona Ammanna zbankrutował

  • 2007-04-08 17:18

Ostatnio wokół ekipy szwajcarskich skoczków panuje spore zamieszanie. Najpierw ogłoszono zmianę trenera kadry narodowej. A teraz do prasy dotarły informacje, że główny sponsor Mistrza Świata Simona Ammanna firma "Norma Bausysteme" ogłosiła bankructwo.

Wobec firmy "Norma Bausystem" sąd grodzki dla regionu Willisau wydał wyrok o upadłości. Menadżer Simona Ammanna dopiero niedawno dowiedział się o zaistniałej sytuacji. "Jak na razie firma wypłaciła wszystko co nam się należało, za umieszczenie loga na kasku zawodnika" - powiedział Hubert Schiffmann.

Sprawa wydaje się dość poważna, ponieważ dyrektorzy (Schoepfer i Portmann) "Norma" są także członkami zarządu fundacji >>skijumping.ch<<, zajmującej się wspieraniem dyscyplin narciarskich. 16. stycznia odbyło się spotkanie założycielskie, na którym Schoepfer oraz Portmann zapewnili, że od sezonu 2007/08 przeznaczą na skoki ćwierć miliona franków rocznie, a w sezonie 2008/09 aż 400000.

Gary Furrer, dyrektor sportowy Szwajcarskiego Związku Narciarskiego jak na razie nie martwi się zaistniałą sytuacją. "Po świętach Wielkanocnych będę rozmawiał z zarządem fundacji - wtedy będę wiedział coś więcej".


Anna Szczepankiewicz, źródło: Blick
oglądalność: (12949) komentarze: (95)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    S.Ammann

    S.Ammann w PŚ:

    1999/2000 - 45 miejsce -- 46 pkt - 2 Szwajcar
    2000/2001 - bez pkt PŚ
    2001/2002 -- 7 miejsce - 628 pkt - 1 Szwajcar
    2002/2003 - 28 miejsce - 202 pkt - 1
    2003/2004 - 13 miejsce - 511 pkt - 1
    2004/2005 - 23 miejsce - 243 pkt - 2
    2005/2006 - 17 miejsce - 305 pkt - 2
    2006/2007 -- 3 miejsce -1167 pkt - 1

    S.Ammann w MŚ:

    2001 - nie startował
    2003 - 17 i 10
    2005 - 27 i 44
    2007 -- 1 i 2

    Na pierwszym miejscu duża skocznia.

  • anonim
    red bull

    @fanka_austrii
    heh no wiesz... Adam to nasz najlepszy skoczek więc nie dziwie się że się o nim mowi :) W Polsce taki sportowiec jak Adaś zdarza się raz na milion. To chyba dobrze, że wszyscy kibicujemy naszemu mistrzowi ;)
    A co do Austrii to jest to moja ulubiona drużyna od 7 lat :)) bardzo ich wszystkich lubię :)
    pozdrawiam ;*

  • anonim

    kto to jest Mruk?

  • anonim
    Simon Ammann

    Fuks= naszprycowanie lekami po wypadku+ tylni wiatr wgniatający w zeskok słabiej malutkich skoczków= złote medale :P

  • fanka_austrii bywalec
    @olenka

    dzieki za pozdro! dobrze ze jeszcze ktos kocha austrian team bo narazie na tej stronie wszyscy tylko malysz i malysz. tez go lubie ale bez przesady! jak sie tylko powie ze lubi sie inna druzyne niz polska to wielkie oburzenie.

  • anonim
    hmm

    nie rozumiem stwierdzenia, że ktoś zdobył dwa złote medale olimpijskie fuksem... fuksem to można wygrać w totolotka :p A nie zwyciężyć w zawodach takiej rangi
    ale dobra...

  • Leonek24 weteran

    myślę, że taki zawodnik jak Amman nie musi się martwić znalezieniem nowego sponsora. Podejrzewam nawet, że będzie mógł przebierać w ofertach

  • anonim

    fanka_austrii - moją ulubioną drużyną też jest Austria. Jednak chodziło mi o to, żeby nie obrażać innych skoczków, bo to jest nie potrzebne.
    A skoro obie lubimy Austrie to pozdro for you :)

  • anonim

    Hym....troche głupia sytuacja miałam przyjemność korespondencji z Panem Portmannem, dziwi mnie ta sytuacja, ale jestem spokojna , ze Norma wypłaciła Simonowi należność, i jest w porządku, przykro tylko ze Firma Zbankrutowała

  • motylek_ja weteran

    Andreasa- lubie, a Simona ... nie

    tak sie sklada

  • anonim

    a ja bardzo lubvie szwajcarow, są spoko:):):) trzymam kciuki, zeby odzyskali sponsorow:)

  • fanka_austrii bywalec
    @olenka

    a ja np. nie lubie szwajcarow. poprostu mnie wkurzaja. szczegolnie kuettel dziala mi na nerwy, jak powiedzial ze austriacy oszukuja w sprzecie. moja ukochana druzyna sa austriacy a lubie ich za to ze sa wielcy i bardzo zgrani. az milo na nich popatrzec. no i baaardzo dobrze skacza. lubie ich wszystkich bez wzgledu na to czy jeden jest brzydszy a drugi ladniejszy, dla mnie to glupota...

  • ania.g bywalec

    wykaraskają się z tego , jestem pewna. kto jak kto ale Ammann na pewno na tym nie ucierpi, już Austriacy się o to postarają.

  • pati170 bywalec

    szkoda mi jest jego:((!!!!!!!!!!!!!

  • anonim
    Red Bull

    Jak czytam Wasze niektóre komentarze to aż żal mi się robi. Że ten nie lubi tego skoczka, ten tamtego i tak w koło. Przecież to jest nienormalne. Ja wiem, że nie każdego można lubieć, ale pomyślcie o tym, że inni mają inne zdanie na ten temat. A powiedze tak szczerze: za co wy nie lubicie np Simona czy Thomasa? Za to, że czasem wygrają z waszymi ulubionymi skoczkami? Za to, że są wielkimi sportowcami, którzy zdobyli po dwa złota olimpijskie? Za to, że Thomas jest Austriakiem, a Simon Szwajcarem? Czy może chodzi wam o kolor włosów?
    Naprawdę warto było by się zastanowić czemu oczerniacie takich sportowców. Powinniście ich szanować za to co dokonali. Takie komentarze w stylu "Ja najbardziej nie lubię Thomasa M." czy "Ammann jest dziwny" naprawdę nie są tu potrzebne. Czy nie fajnie jest jak na konkursach Pucharu Świata kibice razem się bawią i nie ma znaczenia, ktorego skoczka się lubi, a ktorego nie. Ja też mam swojego ulubionego skoczka - własnie Thomasa Morgensterna i mnie jest czasem przykro gdy piszecie takie bzdury na jego temat. W stylu, że jest głupi. Ale wcale nie porownuje Thomasa do Simona, bo wiadomo, że obaj mają wielki talnet, a ktory większy to już dajcie ocenić ludzią, którzy są ekspertami w tej dziedzinie. Chociaż wątpie, zeby któryś miał większy bo oboje mają świetne wyniki i trzymam kciuki, żeby dalej tak świetnie latali. Poza tym to przecież sa młodzi ludzie, którzy w przyszlości mogą zdobyć naprawdę wiele.
    A na temat Red Bulla to wg mnie Simona nie wezmą to tego sponsorowania. Simon znajdzie innego sponsora. A poza tym kto powiedział, że tylko Red Bull sponsoruje wielkie gwiazdy. Owszem Red Bull miedzy innymi, bo Adam, Thomas czy wschodząca gwiazda skoków Gregor. Ale np Ahonen ma innego sponsora niż RB i jest równie dobrym sportowcem. To samo Norwegowie: Anders czy Roar, Bjoern, Niemcy: Michael Uhrmman czy niegdyś dwukrotny mś Martin Schmitt.

  • fanka_austrii bywalec

    EJ DLACZEGO AMMANNA MA NIE SPONSOROWAC RED BULL????? PRZECIEZ ON TEZ JEST BARDZO DOBRYM SKOCZKIEM. NIE LUBIE SZWAJCAROW, ALE AMMANN DOBRZE SKACZE.

  • fanka_austrii bywalec
    @tova

    ODCZEP SIE OD THOMASA M. WSZYSCY AUSTRIACY SA SUPER!

  • fanka_austrii bywalec

    menadzerem gregora nie jest edi tylko marckus prock- jego wujek , a red bull go tylko sponsoruje

  • anonim

    Ammann jest fuksiarzem. Miał fuksa na olimpiadzie, kiedy zdobywał dwa złota. Po ciężkim upadku nawet pewnie nie marzył o czołowej 10. A tak pogodził dwóch wielkich: Małysza i Hannawalda. Podczas tych MŚ też miał fuksa. Moim zdaniem złoto powinien mieć Olli. Ammann za telemark powinien mieć obniżone noty.
    To jest sport i takie fuksy się zdarzają. Tylko, że w przypadku Ammanna te fuksy są podparte zwyżką formy w danym momencie, bo chyba nikt mi nie powie, że Urbanc wygrł w Zakopanem bo miał formę;)

  • anonim

    Nazywanie Ammanem fuksiarzem jest duuuza przesada.Bo trudno nazywac czlowieka ktory ma 2 zlote medale olimpijskie,ms i wicemistrzostwo fuksiarzem.Fakt w PS nie ma tych zwyciestw za wiele ale Morgenstern tez ich nie ma.Wiec tutaj wychodza bardziej wychodza wasze uwielbienia co do skoczka, a nie obiektywne stwierdzenia..

  • martusiaaa bywalec

    heh... Bardzo mnie ciekawi co z tego wszystkiego wyniknie...

  • nika_3333 początkujący
    @ Indor

    Zgadzam się, Red Bulla to niech zostawi z spokoju. Bo ja nie pamiętam go na pierwszym miejscu podium jak w tym sezonie w Oslo. Zawsze jest tak, że Amman wygrywa medale a punkty na początku sezonu tak zauważyłam.
    W pierwszej części sezonu Amman był bardzo mocny, pózniej skończyło się, pózniej medal, i znowu nic, ale wliczmy w to sporo szczęścia. I faktycznie ta marka jest przeznaczona dla mistrzów jakim jest Adam, a nie dla farciarzy jak Amman. Tak myślę.

  • anonim
    kwestia palenia

    A mi się wydawało, że żaden skoczek nie pali, bo obniża mu się wydolność oddechowa i sam sobie psuje formę... Naiwna jestem ;-)

  • anonim

    Ta skocznia jak na moje oko jest w tragicznym stanie, napewno nie skonczą jej w tym roku, wątpię,
    pozatym gdzie tam maja lądować zawodnicy, przeciez na końcu jest jakiś budynek ?

    Jakoś marnie to widzę !
    Moge to nazwać tylko skandalem, żeby skocznia u nas powstawała tak długo, w Niemczech czy Austrii juz dawno byłaby wykończona.
    To co widze na tych zdjęciach to tragedia.

  • Sawas początkujący

    I tak Simmi będzie skakał a to najważniejsze a sponsora sobie znajdzie

  • anonim
    MALINKA

    Zdjecia Skoczni w Malince zrobione dzis - 09.04.2007. Beda wisiec na serwie tylko 2 dni. Zrobione telefonem SE K750i ale warto zobaczyc, jest takze fotka z progu, skocznia ogromna - prog ma ze 3 metry i niemal prosty kat, ADAM MUSI TU SKOCZYC !!!

    http://www.frontiergame.yi.org/malinka/

  • anonim
    pff

    Wiewiór? " Królik Bucks" ? nawet nie skomentuje tych określeń... a co do sponsora to Simon Ammann na pewno nie będzie miał większych problemów ze znalezieniem nowego - w końcu nie ten to inny :) chociażby dlatego ze nie jest to jakiś pierwszy lepszy nikomu niezany skoczek ale sportowiec który moze sie już czymś poszczycić w swojej karierze i nie ma sensu wielce o tym rozmyślać :)

  • anonim

    Aaa , to nawet nie wiedziałam , ze menadżerem Gregorka jest jego wujek,

    co w rodzinie to nie gnie :) Moze to i dobrze nawet !

  • anonim

    hej ziomy mam dla was fajny filmik ze skokami amatorskimi Fest skoki nawet 20 30 metrów prosto z Sądeczyzny

    http://youtube.com/watch?v=R6kRkGxNvC8

  • Daga stały bywalec

    No, menażerem Grześka jest jego wujo xD

  • Julka weteran

    @Fanka
    Menadżerem Gregora jest chyba jego wujek, jeśli dobrze kojarzę. Fakt, że sponsoruje go Red Bull, ale Edi chyba nie jest jego menadżerem. Tak mi się wydaje przynajmniej.

  • Julka weteran

    Ammann wygrał zawody PŚ tylko 3 razy:
    - w tym sezonie 2 razy w Oslo i Lillehammer;
    - po olimpiadzie w 2002 roku wygrał w Oslo.

    Jego zwycięstwa w PŚ wyglądają nieco śmiesznie przy medalu MŚ i złotych medalach olimpijskich. Trzy na trzy. Ciekawe jak będzie dalej, które wygrane się powiększą?
    :)

  • anonim

    @Adam

    Hahah , ale się uśmiałam ale pytanie nawet dobre.

    Ja powiem może tak, styl zycia jaki prowadzi sportowiec prywatnie świadczy o jego wynikach w sporcie,
    to sie zwyczajnie przekłada, jedno na drugie, tak wiec łatwo odgadnąć , kto popija, popala,

    ustabilizowane zycie prywatne, świadczy o wynikach.
    Jak się m kto prowadzi, takie ma wyniki.

    Sportowiec jesli chce naprawdę dojść na sam szczyt jakiegokolwiek sportu, musi sobie zadac pytanie czego chce i czy tego chce inaczej niech zapomni o sporcie.

  • anonim

    Zaletą Ammana jest chyba to, ze potrafi zaskoczyć na najwazniesze imprezy światowe jak Olimpiada czy MŚ, jakoś zawsze sie mobilizuje i potrafi wygrywać.

    Ale jesli chodzi o same zwycięstwa w PŚ, to juz cienko, bo iloe on ich ma na koncie ?
    Nawet nie chce mi sie sprawdzać ale niewiele.

    Ale dziwi mnie własnie fakt, że Szwajcarzy pomimo takich sukcesów skoczka, który zdobywa najwazniejsze trofea w tym sporcie, nie interesują się tam tym sportem.
    Podobno kiedy były MŚ oni nawet nie mieli pojęcia, ze skacze ich zawodnik :)))

    To nie to co Polska, gdzie cały kraj aż chuczy i dudni kiedy Adam zasiada na belce startowej :)
    My jestesmy narodem i kibicami jedynymi w swoim rodzaju, nigdzie na świecie takich nie ma, po prostu kochamy naszego idola i kropka.

    A ja chciałabym wiedzieć czy Amman ma menadżera jakiegoś ? czy sam zajmuje się swoimi sprawami.
    Bo jak sam to trudno bedzie mu znależc sponsora, może ma menadżera, nie wiem,
    Red Bull sponsoruje tylko prawdziwe gwiazdy skoków i nie tylko skoków,
    Edi jest menadżerem nie tylko Adama, ale i Kamila, Morgiego i Gregora, tyle że dla Kamila znalazł innego sponsora.
    Wszystko zalezy jakeigo , kto ma menadżera, który załatwi sponsora.
    Adam od kilku lat nie ma problemy ze znalezieniem sponsora, w takiego zawodnika kazdy chętnie zainwestuje.

  • anonim

    Amman dlatego zdobył te dwa zło ta na Igrzyskach bo w tym szpitalu musieli mu coś podać: jakieś sterydy czy coś(śmiech). No ale nie chce mi sie wierzyć że zdobył dwa złota wygrał w Oslo i koniec. Dlatego uważam że jest za cienki, bo co on zdobył oprócz tego?

    Pszepraszam zdobył jeszcze MŚ. Bo był to jego dość dobry sezon. No ale w PŚ wygrał też chyba tylko ze dwa razy.

    A więc ile Amman miał dobrych sezonów?
    1/3 2002 + 1/1 2007 = 1i 1/3 sezonu

  • tova początkujący

    czepiacie sie tych zebow............!!!!!!!!! nie sa najgorsze

  • tova początkujący

    jesli chodzi o zeby to Andreas ma gorsze:) a Ludzie Północy i tak sa fajni, ja najbardziej nie lubie Thomasa M.

  • indor_ weteran
    @tova

    Spójrz na jego zęby!!!
    Zgadzam się, nie zależy od narodowości, tylko od charakteru.
    Ale generalnie ludzie północy lubią wypić - bo u nich zimno i trzeba rozgrzać ;)

  • tova początkujący

    dlaczego Wiewiór?

  • tova początkujący

    mysle, ze to czy ktos pije, pali lub nie, wcale nie zalezy od narodowosci. a jesli nawet Norwegowie sie zataczaja po kazdej imprezce to nie umniejsza to mojej sympatii do nich:)

    pozdrowienia dla wszystkich fanow Ludzi Lodu,Norwegii, Szwajcarii i Primy:*

  • indor_ weteran
    Wiewiór vs Morgi

    Dlaczego mi Wiewiór nie pasuje do RedBulla??
    Morgi też ma mało zwycięstw w PŚ - ale od kilku lat jest w scisłej światowej czołówce. O nim mogę napisać, że jest po prostu dobry. Wiewiór dopiero w tym sezonie zaczął jako tako skakać. Poza tym Adasiek, Morgi i Schlieri, Goldi mają talent nieporównywalnie większy od Wiewióra. Wiewiór nigdy nie będzie wygrywał w tak porywającym stylu, jak Adaś. I to właśnie charakteruje chłopców Ediego.
    Że mają ogromny talent i potrafią bardzo długo utrzymywać się w czołówce.
    @Adam
    A ty co z Faktu jesteś??
    Że Cię takie rzeczy interesują??
    Na pewno pali Mruk - kiedyś nawet pokazywali w tv, jak między seriami pety zbierał i dopalał. Finowie palą (łącznie z Nikunenem), oprócz Lindstroema.
    Piją równo wszyscy (z nielicznymi wyjątkami, jak Adasiek) - tyle, że niektórzy chleją więcej, a inni mniej. Peterka i Kranjec np. są w tym dobrzy, Morgi się lubi wstawić.
    Kiedyś czytałem w Fakcie, że Janda pił wino i palił faję w jakiejś knajpie ze znajomymi.
    Generalnie to nikt nie jest święty.

  • ninia89 bywalec

    @Adam

    Ahonen pali i gdzies czytałam, ze baaaardzo to lubi ;)

  • Julka weteran

    Chyba nie chodzi o to, kto ile zdobył? Kiedy Adam podpisywał umowę z Red Bullem oni nie mogli być pewni, że będzie tak świetnie skakał.
    Czy Morgi nie ma większych osiągnięć od Ammanna? Fakt, nie ma. Ale utrzymuje się mimo młodego wieku od lat w czołówce.
    Red Bull sponsoruje gwiazdy skoków narciarskich i kto wie ktogo jeszcze "dopiszą" do swojej kolekcji.

  • olek_solec weteran

    Rutkowski tez jest (był?) w Red Bull, a Morgi wcale nie ma wiekszych sukcesow od Ammanna.

  • anonim

    no i teraz dopiero sponsorzy będą wiać od Ammanna... Przyniósł pecha sponsorowi.... W grudniu zaczęli go sponsorowac i natychmiast zbankrutowali! Ale pech!!!!

  • Kasia;) początkujący
    ???

    Jak dla mnie Simon jest super gwiazdą;/ Nie wiem czemu wydaje Ci się, że Morgi jest większą gwiazdą niż Ammann;/

  • anonim
    @Ferdynand Kiepski

    Czy dla Ciebie człowiek, który zdobył dwa mistrzostwa olimpijskie i mistrzostwo świata jest "za cienki"?

  • anonim
    Sponsort Ammana

    ee.... ale śmieszne!

    Amman do red bulla jest za cienki. W red bullu trzeba być super gwiazdą tj. Małysz, Goldi, Morgi

  • Daga stały bywalec

    @nieznany
    Racja... ale naprawdę szkoda się wypowiadać na temat bachora :/
    Nawet nie potrafi podać powodu, dlaczego nie lubi Simka :/ Co, bo z Małyszem potrafi rywalizować? :/ Żałosne :/

  • szekla :) początkujący

    simi!!! nie da sie !!! znajda nowego sponsora i bedzie ok :) .... musi... tacy skoczkowie jak Kuettel i Amman poradza sobie... może Red Bull "okaże pomocna dłoń " :P

  • Old Crazy początkujący

    Amman i Kuettel to dobrzy skoczkowie i przede wszystkim sympatyczni ludzie. Z tego co się orientuję to Małysz zawsze wyrażał sie o nich z dużą sympatią.Myślę, że Simon zasługuje na dobrego sponsora.A dlaczego nie Red Bull?Wśród kibiców skoków nie potrzeba nam fanatyków ani kiboli.

  • anonim

    @narty

    Weż idż do koscioła bo święta są, może Pan Bóg da tobie nareszcie lepszy rozum, choc chyba dla ciebie za póżno. Ale kto wie, może się nad tobą zlituje !

    Jak już napisałam wcześniej trudno bylo Simiemu znależc sponsora, choć zdobywa medale dla kraju malo ich interesuje ta dyscyplina.
    Szkoda, naprawdę mam nadzieję, ze mu się uda.

  • akont doświadczony

    a tam :D Simmi sobie proadzi dobrze mu szlo w tym sezonie to pewnie jakis sponsor sie jeszcze znajdzie :D

  • villemo09 początkujący

    widze, ze nie tylko ja jestesm fanka 'sagi o ludziach lodu' - pozdro ;p

  • anonim
    @Daga

    Nie dziw sie temu narty. Dzieciak ma 10 lat, to plecie bzdury. Jak jego rodzice stracą pracę, to zobaczy jak to jest żyć w niepewności jutra.

  • Daga stały bywalec

    @narty
    Szkoda, że twój sponsor nie zbankrutował! :/

    Ale cóż... są ludzie, stołki i taborety, indor i narty należą do jeszcze niższej grupy....

  • Schwarz początkujący
    @~Ammannka

    Simon odpowiedział na to głośnym:
    "Hahahaha..."

  • ~Ammannka początkujący

    co om tym mówi Simon?????????????????????

  • narty bywalec

    dobrze że ten jego sponsor zbankrutował!!

  • anonim

    Norwedzy co do jednego piją, po każdej imprezie się niemal zataczają(No..Może Jacobsen się ogranicza, co było widać po wynikach).. A wszyscy dumają czemu mieli słaby sezon.

  • Maciek5052 profesor
    Adam

    Napewno pali Matii Hautameki-w szczegolnosci na imprezach

  • anonim
    @Adam

    Wielu naszych skoczków pije. Popatrz na ich wyniki, to zrozumiesz którzy.
    Mateusza każdy krytykuje, bo nie pochodzi z żadnej rodziny działacza PZN. Reszta pijackich wybryków "pociotków" jest tuszowana i dlatego niektórzy trenerzy byli w Polsce niewygodni i znienawidzeni, bo pijaków wywalali ze zgrupowań i w czasie konkursów (kiedy stwierdzali, że delikwent jet na kacu lub na "bani").

  • Adam stały bywalec
    Skoczkowie a fajki

    Mam pytanie trochę nie związane z tematem.
    Czy skoczkowie palą, a jeśli tak to którzy palą a którzy nie. Szczególnie mi chodzi o czołówkę PŚ oraz o Polskich skoczków. Zawsze się zastanawiałem czy np. Mateja pali (o Małyszu już nie wspomnę) i jakby on wyglądał ze szlugiem w gębie :) Jak to się rozkłada jeżeli chodzi o narodowość i wiek skoczków?
    Aha, i czy skoczkowie dużo piją, o rutkowskim już wiem.
    A jak jest z trenerami?
    Bardzo proszę jak ktoś ma takie informacje, to niech mi poda, będę bardzo wdzięczny.

  • anonim

    ej ej:P jak to 10 razy wieksi od Malysza?? hihi wiem ze lapie teraz za slowo, ale od alysza wiekszego juz nie bedzie:D

  • Bartt stały bywalec

    W Szwajcarii w ogóle sport jest mało popularny, nawet sukcesy Rogera Federera czy Martiny Hingis nie robią tam wielkiego wrażenia. U nas w Polsce to byliby bohaterowie narodowi 10 razy więksi niż Małysz. Dziwny kraj...

  • anonim
    Red Bull nie jest złym pomysłem

    Marketingowo to by się bardzo opłacało - mieliby w swojej stajni swukrotnego mistrza olimpijskiego, jako uzupełnienie młodego gniewnego Schlierenzauera, wschodzącej gwiazdy Thomasa Morgensterna (takoż mistrza olimpijskiego wszakże) oraz największego skoczka naszych czasów, czyli sami wiecie kogo :)

  • anonim

    a ja nie rozumiem do konca co wy sie za simona i andreasa martwicie? no trudno, dzieje sie u nich, ale przypomne, ze byl czas, ze i u nas nie bylo lekko, bynajmniej jesli chodzi o trenera bo na sczescie ze sponsorem porblemu nie bylo... i chociaz chlopaki -simi i andreas sa sympatyczni, to co by nie mowic- konkurencja dla Adasia..tylko w tym sezonie Adasia wiatr porwal a juz simon sie po 1 miejsce w oslo porwal :P niech tam nzjada sobie sponsora itd ale dla mnie tam nasi sa najwazniejsi... a jak amman ma zamiar znow zgarnac na igrzyskach 2 zlota ja w salt lake city to ja dziekuje, niech spada:P

  • Julka weteran

    Faktycznie ciężka sytuacja.
    Czy dobrze pamiętam, że Kuettel też miał problemy ze znalezieniem sponsora?
    Skoki nie są w Szwajcarii zbyt popularne mimo, że w tym sezonie Szwajcarzy byli w czołówce, no i mają dwa złota olimpijskie i medal MŚ w ostatnich latach.
    Ciekawe jak ta sprawa się skończy?

  • Kasiunia stały bywalec

    Ja bym się tam nie martwiła nawet jak jego sponspor zbankrutował to szybko znajdzie nowego :) Kazdy chciał by sponsorowac mistzra, tak mysle :)

  • Schwarz początkujący
    @indor_

    Profanacja?
    Nie wiedziałem, że znaczek sponsora może być obiektem kultu :P

  • vero92 profesor

    Zbankrutował...a tam pewnie tak nie jest naprawdę. Wątpie zeby taka firma zabankrutowała..to nie jest byle co tylko powazna organizacja.. jak wspiera Simiego :):)

  • indor_ weteran
    Byle go nie sponsorował Red Bull

    Bo to będzie profanacja - to jest sponsor dla prawdziwych Mistrzów, a nie jednokonkursowych fuksiarzy.

  • anonim

    Szkoda że Szwajcarzy mają tyle zamieszania w druzynie na raz. Zmiana trenera, bankructwo firmy sponsorującej... Oby tylko nie doszło do żadnych zmian w głównym filarze drużyny - Simon i Andreas są nie do zastąpienia.

  • patrycja381 weteran

    ja bym wolala tak nie mowic tylko przemilczec. jesli to nie byloby przezkoda dla Simiego, zmienilabym sponsora ale jak na razie sa swieta i poczekamy zobaczymy co dalej...

  • Schwarz początkujący

    "ale to ich problem"

    Nie cierpię tego sposobu mówienia.
    Najgorsze jest to, że dosyć często mówią tak samo nasi komentatorzy sportowi podczas relacji.
    Nie lepiej zamiast tego nie powiedzieć nic?

  • Michol początkujący
    Trudna sytuacja !

    Skoki narciarskie w Szwajcarii nie są zbyt popularne i nawet sukcesy Ammana nie wpłynęły na zmianę tej sytuacji , przypomnę że w kadrze jest jeden naturalizowany szwajcar . Oj idą ciężkie czasy dla szwajcarskich skoków , ale to ich problem .

  • anonim

    Pamiętam, że bardzo trudno bylo Simonowi znależc sponsora bo choc maja u siebie w kraju medaliste Olimpijskiego, to jest bardzo małe zainteresowanie tą dyscyplina w Szwajcarii ogolnie,
    oni podobno nawet nie wiedzieli, ze na MŚ skacze ich zawodnik :), i że zdobył medal ,

    było mu bardzo trudno znależc popzrednio sponsora, dlatego teraz będzie miał te same kłopoty.
    Szkoda, że u nich w kraju nie interesują się tym sportem.

  • Daga stały bywalec

    @nieznany
    Sam jesteś jakiś dziwny :/
    Simi na bank znajdzie sponsora xD

  • fanka_austrii bywalec

    tak w ogole tez nie lubie skoczkow szwajcarskich, ale ammann ostatecznie moze byc.

  • Du Du doświadczony

    Simon Ammann bez problemów powinien znaleść sponsora.Gdyby jednak okazało się ,że został oszukany przez bankrutów to może mieć problemy z psychiką i w nowym sezonie ze zmieszczeniem sie w pierwszej 15-tce PŚ.

  • tova początkujący

    a ja wrecz odwrotnie... bardzo lubie skoczkow ze Szwajcarii:) prima tez, co nie?

  • Kikuszenko bywalec
    :(

    Sponsor Simonna Ammanna zbankrutował, ale Simon Ammann nie.Znajdzie przecież innego sponsora.

  • anonim

    A Amman to w ogóle jest dziwny...Ja go nie ubie w ogóle skoczków ze Szwajcarii nie lubie;p

  • mnieznaj początkujący
    RED BULL

    Tak niech dołączy do Teamu Adama.

  • Schwarz początkujący

    Zawsze myślałem że bankructwa są tylko polską specjalnością... ;-)

    Amman ostatnio nieźle latał - może RedBull go przygarnie?

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl