Czy Wojciech Skupień zakończy karierę?

  • 2007-04-26 14:42
W ogłoszonych oficjalnie we wtorek kadrach narodowych oraz grupach szkoleniowych zabrakło miejsca dla jednego z najbardziej zasłużonych reprezentantów Polski - Wojciecha Skupnia.

31-letni skoczek z Poronina, który w minionym sezonie zgromadził łącznie 289 punktów w Pucharze Kontynentalnym i był najwyżej sklasyfikowanym Polakiem, nie znalazł uznania w oczach trenerów oraz władz związku.

W tzw. centrach szkoleniowych w nadchodzącym sezonie będą trenować Robert Mateja, Tomasz Pochwała, Krystian Długopolski, Marcin Bachleda, Tomisław Tajner oraz Rafał Śliż.

Ci zawodnicy dostaną od PZN wsparcie finansowe, będą mieli opłaconych trenerów oraz szansę startów w poważnych zawodach, jeśli w wewnętrznych kwalifikacjach okażą się lepsi od kadrowiczów.

A co z Wojciechem Skupniem? Jego dalszy los zależy od wsparcia ze strony sponsorów.

"Czy zakończę karierę? W znacznej mierze zależy to od mojego sponsora - Doskonałego Mleka - od tego czy będzie nadal mnie wspierać" - mówi Wojciech Skupień.

"Jeśli sponsor przedłuży ze mną umowę, wówczas będę nadal trenował w klubie i liczył na to, że jeśli będę w dobrej formie to otrzymam szansę startu w jakichś poważniejszych zawodach" - dodaje wielokrotny reprezentant Polski.

Decyzja o tym, czy Wojciech Skupień zakończy karierę zawodniczą zapadnie prawdopodobnie na początku maja.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (11121) komentarze: (69)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Wojciech Skupień

    Polacy w rankingu CRL(PK) - koniec sezonu 2006/2007:

    15 SKUPIEN Wojciech ----- 454 pkt
    27 SLIZ Rafal -------------- 269
    33 MATEJA Robert --------- 223

    62 POCHWALA Tomasz ---- 117
    68 TAJNER Tomislaw -------- 98
    75 STOCH Kamil -------------86
    78 BACHLEDA Marcin --------81
    81 DLUGOPOLSKI Krystian - 78
    93 RUTKOWSKI Lukasz ----- 50
    94 ZYLA Piotr ---------------- 49
    105 HULA Stefan ------------ 27
    108 TAJNER Wojciech ------- 25
    137 TOCZEK Sebastian ----- 12
    145 KOWAL Dawid ------------7
    152 KUBACKI Dawid --------- 5

    W.Skupień znowu najlepszy!
    Punktowało 14 zawodników kadry A i B (tylko A.Małysz nie punktował - nie startował),oraz D.Kubacki zawodnik kadry C - w Zakopanem(w ostatnim rozegranym konkursie sezonu).

  • jozek_sibek profesor
    Wojciech Skupień

    Klasyfikacja PK 2006/2007 - Polacy:

    18 SKUPIEN Wojciech - 289 pkt - 13 startów
    21 SLIZ Rafal ---------- 269 pkt - 16
    28 MATEJA Robert ----- 223 pkt -- 7
    57 STOCH Kamil -------- 86 pkt -- 2
    61 BACHLEDA Marcin --- 81 pkt - 14
    63 TAJNER Tomislaw ---- 79 pkt - 12
    64 DLUGOPOLSKI Krysti-78 pkt - 16
    91 ZYLA Piotr ------------ 27 pkt -- 4
    91 HULA Stefan ---------- 27 pkt -- 2
    96 POCHWALA Tomasz --25 pkt -- 9
    111 TOCZEK Sebastian - 12 pkt -- 4
    116 TAJNER Wojciech -----8 pkt -- 7
    123 KUBACKI Dawid ------5 pkt -- 1
    128 KOWAL Dawid -------- 4 pkt -- 5
    131 RUTKOWSKI Lukasz - 3 pkt -- 4

    W.Skupien okazał się być najlepszym z pośród 15 kadrowiczów kadry A i B (nie startował tylko A.Małysz)!

  • jozek_sibek profesor
    Wojciech Skupień

    Polacy w rankingu WRL(PŚ) - koniec szonu 2006/2007.

    1 MAŁYSZ Adam ---- 1998 pkt
    32 STOCH Kamil ----- 234
    60 SKUPIEN Wojciech - 51
    66 SLIZ Rafal ---------- 37
    69 ZYLA Piotr ---------- 34
    74 HULA Stefan -------- 28
    95 MATEJA Robert ------ 5

    W.Skupień jest na 3 miejscu - wszystkie pkt ma z LGP 2006r.

  • anonim

    Wojtek nie kończ kariery! Jesteśmy z Tobą!!!

  • anonim
    Skandal Czystki w PZN od już niema miejsca i kasy dla cieniasów

    @Henio

    Skupien startowal tylko dwa razy w zakopanem nie poszlo bo skakal w fatalnych warunkach ale na trenigach pokazal ze umie natomiast roberty zawalil kfalifikacje mimo dobrej dyspozycji treningowej
    W Willingen Niedość ze mial niezbyt dobre warunki i byl przeziebiony i niezmotywowany poniewaz odrzucili go ze skladu na MS to zajal bardzo dobre 36 miejsce a pozatem z grupy powtarzajacych mial drugi wynik dla przykladu pan robercik w klingenthal gdzie bylo mniej zawodnikow i robertowi wialo pod narty to mimo to zajal 34 miejsce... a Vikersund trafil niemal na najlepsze warunki w konkursie i tez zawalił. Moim zdaniem jesli Skupień nie moze byc dofinansowany to zaden inny skoczek z tych center tych finasow niepowinen dostac , a w zamian za tajnerow itp . powinni tam wsadzić Urbanskiego Topora czyli Tych Których PZN Potraktowal równie zle ja WojtKa Skupnia w ostatnich 3 sezonach !!!
    Przeciez Topró Styrczula Sa bardziej perspektywiczni niz pochwala itp. i wcale tak od nich nieodstaja 9niektorzy nawet lepiej skacza) a tak to oni sa na postawieni na skraju kariery , niema startow pieniedzy to niema formy proste !!! PZn musi to zrozumieć . W Centrach Powinni być Jedynie SKupień Słiz i MAteja reszta Won ! a za nich Topor Michniak Wantulok Styrczula Ciapała Rutek , zdobywali medale sukcesy a potem zwiazek ich tak poprostu wyrzucil , a tacty ja tajner Wojciech juz kilka lat nic niepokazuja a dalej sie im placi .


    .Mysle ze ktos z po za P Z n zwroci na to uwage bo to juz 3 sezon w ktorym wykancza sie psychicznie .
    Wogule w tym zwiazku powinni zmienic prezesa bo tajner ostatnio juz przesadza, Nawet niepopiera budowy skoczni tj smiech na sali !!! panie Tajner

  • anonim
    Dziwne, lecz prawdziwe

    A może warto prawdę napisać o tym, że wielu naszych skoczków preferuje start w PK zamiast w PŚ, bo to jest dla nich opłacalne finasowo! Głupi sponsor premiuje wejście do 10 PK a byc może nawet wejscie do 30 PK a nie płaci nic za 40 miejsce w zawodach PŚ.
    I ile to razy niektórzy zawodnicy symulowali choroby byloe tylko nie pojechać na PŚ.

  • anonim

    andbal ma racje

  • andbal profesor
    Wojtek S.

    Dane było kilka razy współzawodniczyć WS z zawodnikami kadry A w ubiegłym sezonie. W maju został powołany do kadry B która w ubiegłym roku raczej dołowała i chyba nie była to wina tylko zawodników. Wojtek zdecydowanie w bezpośrednich rywalizacjach był najlepszy z B a często pokonywał wielu zawodników kadry A.
    Zaczął od PDM w dniu 17.06.06 w Zakopanym na K120 gdzie zajął drugie miejsce. Następne wspólne zawody to:
    MP na K120 w Zakopanym 14-10-06 - 3 miejsce,
    MP na K85 w Zakopanym 15-10-06 - 4 miejsce,
    PŚ w Zakopanym 20 -01-07 drugi z Polaków,
    wcześniejsze kwalifikacje też drugi z Polaków,
    17-02-07 MP na K85 w Szczyrku - 6 miejsce.
    Na zawody PŚ został wystawiony jak jego forma miała tendencję spadającą a nie wzrostową.
    Po Zakopanym (33 miejsce) znów odstawiony i na zawody PŚ w Oberstdorfie, Neustadt i Klingenthal nie został wystawiony. Pojechał dopiero do Willingen gdzie zajął 36 miejsce. No to szans na pokazanie się w PŚ miał co niemiara, zwłaszcza gdy miał szczyt formy.

  • anonim
    @OLEK S

    Nie do końca masz rację?
    Mateja na pewno jest lepszy od Skupnia.
    A w Planicy skakał nawet b. dobrze!
    Co do reszty to się zgodz ę ,że R.Śliż reprezentuje podobny poziom(ale jest o dobre 7 lat młodszy) a pozostali oldboje są od Wojtka znacznia gorsi !

  • olek_solec weteran

    Nie rozumiem tej decyzji PZN-u. Z tych dodatkowych kadr chyba zaden skoczek nie byl taki dobry jak Skupien. Moze czasami śliz miewal dobre wystepy. Wojtek nie kończ :/

  • patrycja381 weteran

    zrobi jak chce ale ja wolalabym aby odszedl...

  • Piotr stały bywalec
    Wojtek!!!

    wojek nie daj się i nie kończ kariery tak szybko!!!!

  • Łukasz stały bywalec
    Wojtek nie daj sie

    To co się stało to ujma dla całych władz i szkoleniowców. Wojtek trzymaj się skacz i udowodnij wszystkim że stać cię nawet na puchar świata i kadre A. Powodzeniaї!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Łukasz stały bywalec
    Wojtek nie daj sie

    To co się stało to ujma dla całych władz i szkoleniowców. Wojtek trzymaj się skacz i udowodnij wszystkim że stać cię nawet na puchar świata i kadre A. Powodzeniaї!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • anonim

    Mam nadzieję, że Doskonałe Mleko wreszcie zmądrzeje i zacznie inwestować w młodych.
    Przeciez ten klub upada, co widać po wynikach. Leją go Start Krokiew i Wisła Ustronianka.
    Prawdopodobnie cała kasa od sponsora jest tam marnowana na stypendia dla 25-33 letnich przeciętnych lub słabych skoczków i nie starcza jej juz na zgrupowania i wyjazdy na zagraniczne skocznie dla dzieci i juniorów, co widać po ich wynikach!
    Śmieszną sprawą jest też nagradzanie 30-latków za wejście do 30 PK (przeciez to zawody dla juniorów i bardzo słabych seniorów).
    Miejmy nadzieję, że sponsor- Doskonałe Mleko wreszcie zmądrzeje!

  • Kibic profesor

    koncz Wasc, wstydu oszczedz

  • anonim

    Trochę to boli, że Wojtka Skupnia nie ma w żadnej z kadr. Moim skromnym zdaniem powinien być w kadrze B (teraz zwana jest młodzieżową czy jakoś tak), żeby wesprzeć młodzież.
    Dziwi mnie jego brak w kadrach. Przecież miał niezły sezon w CoC-u.
    Ta sprawa jest dziwna.

  • anonim
    @ppp (*213.134.180.54),

    Nareszcie ktoś powiedział prawdę,

    POPIERAM !

  • Jola bywalec
    Młodzi

    Będziemy płakać nad tą młodą kadrą.

  • anonim

    To on w tym sezonie coś pokazywał w COC reszta marała się krok na kroku...( nielicząc Sliza i mateji) tymczasem to takiego całkiem ppryzwoitegoskoczka do którego wyjazdów niemiałem pretensji wyzucają z kadry !!!

    Pierwsze czym powinien się Apoloniusz To chyba zmianą samego siebie no i KRuczka ew. Fijasa

  • anonim
    Liminacje na zawody miedzynarodowe musza byc OTWARTE a nie wewnętrzne

    Podobno na zawody międzynarodowe mają być jakies "eliminacje wewnętrzne". Może uswiadommy PZNowi, że te eliminacje mają byc otwarte na zawodników spoza kadr. Przecież tu nie chodzi tylko o Skupnia, który i tak powoli zakończy karierę, ale o innych młodych bez koneksji w PZN i nie mających żadnej szansy na dostanie się do kadr!

  • anonim
    'nadmiar bogactwa'

    nie mamy wielu skoczków nawet na przeciętnym poziomie, a jeżeli już tacy się znajdą (Skupień) to marnuje się im kariery:/
    Smutne

  • anonim
    PZN TAJNERY KRUCZEK tj .CHamstwo !!!!

    Pochwała Tajnery długopolski cały sezon skacza do bani a TAki SKupien który jest w stanie zwiększać limity Zostaje pominięty To jest Ewidentne CHAMSTWO i SKANDAL. moim zdaniem W Tych osrodkach Powinien byc Mateja Skupień SLiz + młodzi M.rutek.Urbanski wantulok itd a nie Długopolski czy pochwała co z Ukraincami daje się przegrać ŚMIECH NA Sali

    Popieram PPP

  • anonim

    Noi dobrze że nie ma miejsca czas na zmiany za rok mateja odejdzie itp. a jak nie podoba sie dla skupnia to niech zmieni narodowość i do kanadyjczyków idzie skakać bo tam same patałachy a Skupień jest troszke lepszym od nich patałachem i może bedzie liderem w ekipie kanady:)

  • ppp stały bywalec

    Aha, dodam jeszcze tylko tyle. Proszę nam panie Tajner opowiedzieć jeszcze o balangach kuzyna Tonia i rozwalonym przez niego po pijaku pokoju w Courchevel. Z pewnego źródła (skoczka byłego kadrowicza - nie Skupień oczywiście) wiem, że to prawda, a sprawa została zatarta i koleś dalej skacze, nawet w kadrach narodowych!!! Dość już tego, myślę, że miarka się przebrała. A my kibice powinniśmy ten związek zacząć naciskać i kontrolować. I czego nie lubię, ale być może również min. Lipiec sprawy tamże powinien zacząć badać. Bo gdyby nie Małysz to ciebie Tajner by nie było! I tego związku dziś też mogłoby nie być...
    A gdyby nie Skupień który sam ten wózek nazywany polskimi skokami kiedyś ciągnął to może w ogóle nie mielibyśmy dziś nic...
    Tajner Apoloniusz do ciebie się zwracam - czekam na reakcję!!!

  • anonim

    SKACZ WOJTEK DALEJ UDOWODNIJ TYM WSZYSTKIM Na CO CIE STAĆ ,BO STAĆ CIE NA WIELE JEDNAK PZN I KADRA NIELUBI TEGO ZE JESTEŚ Od nICH MĄDRZEJSZY...

    SKUPIEŃ powinien być asystentem Lepistoe a nie jakiś korek Kruczek , a najlepiej by było gdyby Pan WOjciech ZAstąpił POLA TAjnera , którego jak lubiłem tak ostatnio wynika ze z niego straszny niepowiem kto.

  • ppp stały bywalec
    -

    Do jasnej cholery!!! Tajner, Kruczek [...] opamiętajcie się!!! Dla mnie to jest skandal. Tak strasznie nienawidzicie człowieka? Za co ja się pytam? Tajner człowieku czekam na publiczną wypowiedź! Nie chowaj głowy w piasek jak zwykle tylko powiedz to wszystkim dlaczego twój synalek znalazł się w tej kadrze, a 1000 razy lepszy, 100 razy bardziej utytułowany skoczek nie ma w niej miejsca. To jawna dyskryminacja. I Wojtek również powinien w końcu przestać się bać. Niech opowie jak to wszystko od środka wygląda. Tak dalej być nie może!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(128), 2007-04-27 09:07:55 ***

  • anonim

    moim skromnym zdaniem to zarówno Mateja który jest w kadrze jeszcze cos pokaze ale Wojtek tez tam powinien sie znalesc ale poprostu nie ma na nazwisko Tajner wiec go tam nie ma!!!

  • anonim
    Skupień i inni

    Przydatność niektórych zawodników do występów w PK w minionym sezonie. Średnia liczba punktów w konkursie
    (w nawiasie liczba występów).
    1. Mateja 31,9 (7)
    2. Skupień 22,2 (10)
    3. Śliż 16,8 (16)
    4. Hula 13,5 (2)
    5. T.Tajner 6,6 (12)
    6. Bachleda 5,8 (14)
    7. Długopolski 4,9 (16)
    8. Toczek 4,0 (3)
    9. Pochwała 2,8 (9)
    10 W.Tajner 1,1 (7)
    W. Skupień nie znalazł się w żadnej z kadr. Bez komentarza.

  • vero92 profesor

    Nie no, stosunkowo to nie jest jeszcze stary, i jak mu dobrze idzie w kontynetalnym to dlaczego nikt sie nim nie interesuje?żal.

  • anonim
    Dookoła wojtek(lud.)

    autor: ***
    Obywatelu Poruczniku,
    Kiedy służyłem w wojsku tak się zwracałem do oznakowanego trzema gwiazdkami przełozonego. Imię i nazwisko nie było istotne, tak jak na przykład na portalu ważny jest stały nick.
    Zatem zacny trójgwiazdkowcu, o tym- na co wskazujesz - pisałem w innych, licznych postach. Natomiast indywidualna sprawa Wojtka, jest także problemem trenera i klubu ,który też zawodnika przez lata eksploatował. Jeśli TOZN, przyjmując na swe terytorium tajnerowe centrum,mógł upomnieć się o swojego krajana. Żaden wstyd, a może zaważyła chłodna kalkulacja - będzie mniej grosiwa dla znanych pociotków.W razie jakiejś draki to my w krzaki .Winny Prezes. Słusznie.
    To by było na tyle. Jak zwykł mawiać kończąc wypowiadaną kwestię, zmarły niedawno profesor mniemanologi stosowamej Jan Stanisławski.
    O tym możnaby jednak dookoła wojtek(lud. z m. lit).Barnaba

  • Gall stały bywalec

    Prawdziwego skoczka poznaje się nie po tym, jak zaczyna, tylko po tym jak kończy. Tajner uniemożliwił Skupniowi godny koniec kariery.

  • patrycja381 weteran

    szef tego calego zamieszania moglby zajac sie tez innymi dyscyplinami narciarskimi,, nie tylko skokami...

  • anonim
    @Barnaba

    "Winny-współwinny", ale szef tego bałaganu jest jeden i wiadomo jak sie nazywa. Jeśli to inni podejmują decyzje wbrew jego woli, to powinien się podać do dymisji, a jesli się nie podaje, to znaczy, że w pełni się zgadza z tym bałaganem, głupimi decyzjami i marnowaniem funduszy na przedięwzięcia nie rokujące zwrotu zainwestowanej kasy.
    Zawsze szef jest odpowiedzialny za przedsiębiorstwo i jego rozlicza się ze strat, które jego głupie decyzje, lub brak nadzoru czy wyobraźni generują.!

  • patrycja381 weteran

    zgadzam sie z Tooba... chociaz powinno zabraknac miejsca dla Roberta.ale jesali ktokolwiek uwaza ze on ma szanse zrobic jeszcze jakakolwiek kariere to nie ma sprawy...chcialabym jednak nie slysze c ciagle tych samych nazwisk w skokach narciarskich.pewnie z tym wiele osob sie ze mna zgodzi.jednak wojtek skupien powinien na powazne zainteresowac sie zakonczeniem kariery.jesli wszystko pojdzie po jego mysli to zostanie albo odejdzoe (nie wiem co on mysli, daleko mi do jasnowidza).no coz w zasadzie sie z tego ciesze ze odejdzie z tego sportu..najlepiej gdyby najgorsi, a zarazem najstarsi zawodnicy odchodzili z kadr sportowych, bo blokuja szanse tym mlodym zaistniec...na scenie miedzynarodowej rzecz jasna...

  • anonim
    Przepraszam

    Zakończenie tekstu zerwanego i nie podpisanego
    powinno brzmieć następująco:

    Wskazując winnych pokażmy też współwinnych i odpowiedzialnych, a nie tylko wybranych, których akurat upatrzyliśmy na grzędzie ptactwa przeznaczonego do okazyjnego odstrzału.
    Przepraszam.Barnaba

  • anonim

    Kruczek go nie lubi, i dlatego nie znalazł miejsca...

  • anonim

    przperaszam co konczy a kiedy zaczoł kariiere to skonczyl hanavlad a ten nielot skonczyl jednynies spadadz z progu

  • pati170 bywalec

    To Skupień nia a Mateja tak BEZ KOMENTARZA brak słów:( to jakiś kiepski żart;(

  • anonim
    ...

    znowu widać jak potrzebne są znajomości w PZNie... No przecież to mówi samo przez się: NAJWIĘCEJ PUNKTÓW W PK Z POLAKÓW!!! I jak tak można potraktować takiego zawodnika?

  • anonim
    @Fan

    Atmosferę czata tworzą przebywający tam ludzie, czyli także Ty. Jesli sądzisz, że czat to teatr a Ciebie tam ktoś ma zabawiać, to się mylisz. Jeśli jesteś ciekawym człowiekiem to wejdź i Ty zabawiaj ludzi, będą Ci wdzięczni. A moze sam jesteś nudziarzem i oczekujesz by inni Ci życie uprzyjemnili, skoro uważasz, że czat "jest beznadziejny"?
    Zawsze można założyć prywatny pokój i zaprosić tam "nie beznadziejnych ludzi", jesli oczywiście ktoś będzie chciał z Toba gadać;)

  • anonim

    Szkoda go. Ubiegły sezon miał naprawdę dobry, skakał o klasę lepiej (jeśli nie więcej) od jego kolegów z kadry B. Tymczasem Lepistoe chyba trochę skrzywdził go nie dając mu zbyt wielu szans w pucharze świata i wyjazd do Sapporo. Dziwne jest to, że swoją szansę w centrum szkoleniowym dostanie np. Pochwała, który już dawno wybrać sobie inną drogę w życiu niż skoki.

  • anonim

    Mateja ma 37 lat ??

    Boze ty chyba metrykę mu zmieniłeś :))

    Mozna się nie zgadzać z tym, że jest w tym centrum ale zmieniać komuś metrykę to co innego.

  • Gall stały bywalec
    Tajnery

    Tajner już się o to postara, żeby Skupień skończył karierę. Lepiej przecież dofinansować Tonia, Wojtka i swojego siostrzeńca masażystę na stanowisku trenera kombinatorów.

    PZN powinien zmienić nazwę na TWA, co można rozwinąć - Towarzystwo Wzajemnej Adoracji, ale równie dobrze może to znaczyć Tomisław Wojciech Apoloniusz. Oba rozwinięcia pasują.

  • Davidsson doświadczony
    Nie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    To by był już koniec Wojtek!!! Przecierz ten Mateja ma 37 lat i skacze!!! Dlamnie nadawał byś sie do kadry B i powinieneś reprezętować Polskę w zawodach Pucharu Kontynentalego lub Pucharu Swiata!!! Głosujcie na Wojtka lub na innych polaków w mojej sondzie

    www.sonda.pl/sonda_strona.php3?id=476485&uid=359293

  • anonim

    1) Powołanie "centrum nielotów" ...śmiech na sali
    2) Niepowołanie do centrum młodych, którzy znaleźli sie poza kadrami a lokują się w pierwszej 20 MP...podwójny smiech
    3) Niepowołanie do centrum Skupnia a powołanie Pochwały i Tajnera... parodia ze skoków!

  • MarcinBB redaktor
    skandalik

    To rzeczywiście jest mały skandal. Do tej pory myślałem, że może była to decyzja zawodnika, ale skoro on chce występować nadal, a PZN zamyka przed nim drzwi?
    To naprawde bardzo nieeleganckie zachowanie wobec tak zasłużonego zawodnika, zawodnika który wciąż jest w przyzwoitej formie. Tym bardziej, że utrzymywanie go w "centrum szkoleniowym" jest jednak tańsze, niż w kadrze.
    Na pewno ma większy potencjał niż Tajner, Pochwała czy Długopolski.
    Panie Wojtku! Powodzenia!

  • anonim

    Ja naprawdę nie rozumiem tego i chyba nikt nie zrozumie.

    Zawodnik, który gromadzi najwięcej pkt w PK w minionym sezonie zostaje potraktowany jak piąte koło u wozu.
    Natomiast miejsce wciąz jest dla Tajnera, Pochwały i Bachledy a cóż oni takiego zrobili ?

    Wojtek Skupień płaci do dziś cenę za to co powiedział kiedyś gazecie do dziś słono za to płaci ale czy to sprawiedliwe ?

    Nie myślałam, że Prezes Związku jest taki pamiętliwy a może i mściwy ?
    Bo jak to nazwać, kiedy daje się szansę i opłaca wszystko takim nielotom a pomija zawodnika, ktory być może jeszcze dużo może ?

    Mam nadzieję, że sponsor przedłuży z nim umowę i będzie trenował dalej.

  • Martin początkujący

    Szkoda. Wszystko sie zaczęło jak zdradził gazetą jak bawią się inni kadrowicze na zjazdach i od tego czasu niestety pan Wojtek dostaje za swoje. Szkoda bo moim zdaniem pod batutą Lepistoe moze jeszcze wiele pokazać, a napewno go stać na to.

  • trans bywalec

    Kiedys tylko skupień skakal w barwach polski, bo inni byli za słabi. A teraz pozbywajac sie go dziekuje mu sie w ten sposob za wiele lat skakania. Tajner moze poszedlby po rozum do glowy i wyrzucil mlodego tajnera, dlugopolskiego i pochwale.

  • Adam stały bywalec
    Wojciech SKupień

    Moim zdaniem Wojciech SKupień jest bardzo niedocenianym skoczkiem. Szkoda, że jego kariera właśnie w tak smutny sposób kończy się. . . To świadczy o klasie Pana Tajnera & co.

  • andula bywalec
    :(

    Eh... Coś Wojtkowi nogi podstawiają. I to nie pierwszy raz w jego karierze. Tak do końca tego nie rozumiem, ale mam nadzieję, że Wojtek jeszcze nie zrezygnuje ze skakania. Wojtek, nie poddawaj się! :)

  • anonim

    W końcu to Skupieniem różni się Mateja od Małysza

  • anonim

    niech młodszym da miejsce :P

  • qwerty doświadczony

    Szkoda Wojtka. W poprzednim sezonie pokazywał niejednokrotnie, że wciąż go stać na skakanie na wysokim poziomie (PK w Sapporo). Na pewno nie zasługiwał mniej niż Mateja na wyjazd na MŚ. A kto wie, może ze Skupniem w drużynie mielibyśmy brąz...

  • Kasiunia stały bywalec

    Powinni mu dac ostatnią szanse, a jesli się nie sprawdzi, to sam powinien odejsc jesli będzie czuł , ze już nic z tego

  • Luna Riddle stały bywalec
    -

    Szkoda mi Wojtka. Jego odejście z powodu braku sponsora i dofinansowania było by wielką stratą!

    @N.
    Nie przejmuj się nimi, jak chcą, niech się bawią! Owszem, czasem to jest denerwujące, ale nikomu tym krzywdy nie robią. A moderatorzy wcześniej czy później usuną komentarze nie na temat. Pozdrawiam!

  • fankla bywalec

    z jednej strony to szkoda troszke Wojtka, ale on odchodzi a przychodza młodzi zawodnicy...

  • anonim
    @N.

    nieprawda!można to robić!chat jest BEZNADZIEJNY!pozdrawiam...
    *
    od moderatora:
    a co jest napisane w niebieskiej ramce dodawania komentarza?
    "Tip: Prosimy o używanie kulturalnego języka i pisanie na temat!
    Komentarze nie na temat będziemy usuwać!"
    Od pogaduszek jest chat, a jeśli Twoim zdaniem jest "beznadziejny" to stwórz lepszy i udostepnij redakcji i czytelnikom. Na pewno się wszyscy ucieszą.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(128), 2007-04-26 16:39:17 ***

  • anonim

    Popieram co napisal N, na czat dzieci z takimi zabawami.Szkoda Wojtka gdyz jeszcze mogl pare ladnych lat poskakac, on jako jedyny ze starszych nie musi czuc sie zapychaczem ktory zajmuje miejsce mlodym.Sam sobie wywalczyl miejsce w PK a pociotki z Pochwala na czele jezdzily na wycieczki.Mam nadzieje ze Wojtek sie zdecyduje skakac dalej.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl