Szczyrk: Co z tą skocznią?

  • 2007-07-20 05:33

W związku z aferą łapówkarską z udziałem głównego dyrektora COS prace modernizacyjne na skoczni w Szczyrku wciąż jeszcze nie ruszyły.

Projekt jest od dawna przygotowany, robotnicy są gotowi do pracy, czas nagli, a budowa stoi w miejscu... Tymczasowe władze COS zastanawiają się nad celowością kontynuowania modernizacji.

Dyrektor szczyrkowskiego ośrodka COS, Zbigniew Łagosz jeszcze nie tak dawno temu zapewniał, iż Szczyrk nie powieli błędów Wisły, tymczasem sytuacja staje się bardzo poważna.

"Jesteśmy już dwa tygodnie do tyłu" - przyznaje Łagosz, ale nie traci nadziei na terminowe zakończenie budowy - "Dla nas to ewidentna sprawa: kompleks Skalite musi powstać".

Optymizmu Łagosza nie podziela Tadeusz Pilarz, szef komitetu organizacyjnego MŚJ: "Powinniśmy ruszyć z budową natychmiast! Przecież 6 sierpnia przyjeżdża specjalna komisja złożona z trzech dyrektorów FIS. Jeśli zobaczą, że prace jeszcze się nie rozpoczęły, zabiorą nam mistrzostwa!"

Jednocześnie Pilarz nie może zrozumieć dlaczego tymczasowe władze sprawdzają celowość budowy skoczni i rozważają możliwość jej zaprzestania: "Od trzech lat walczymy, żeby skocznia została zmodernizowana. Na ten cel zostały już zabezpieczone pieniądze. Takie zachowanie jest niepoważne i nieodpowiedzialne."

Jeśli skocznia nie powstanie na czas będzie to kompromitacja naszego kraju na arenie międzynarodowej, uważa poseł Jacek Falfus, zastępca przewodniczącego Sejmowej Komisji Kultury Fizycznej i Sportu:
"Staniemy się niewiarygodni w organizacji takich imprez. Wierzę, że wszystko z tą inwestycją będzie w porządku. Dwie wielkie imprezy, jakie nas czekają, wystarczająco uzasadniają konieczność jej budowy. Jeśli sprawa będzie wymagała mojej interwencji, włączę się w to."

Także zastępca burmistrza Szczyrku, Wojciech Kufel nie dopuszcza myśli, by kompleks skoczni miał nie powstać:
"Nie wyobrażamy sobie, żeby nowej skoczni nie było. Przecież stara została już... rozebrana. Zostały tylko schody, po których wychodzili skoczkowie."

Przypomnijmy, że w 2008 roku Szczyrk ma być gospodarzem Mistrzostw Świata Juniorów w narciarstwie klasycznym, a rok później ma tu się odbyć IX Zimowy Olimpijski Festiwal Młodzieży Europy "Śląsk- Beskidy 2009".


Adrian Dworakowski, źródło: Dziennik Zachodni
oglądalność: (11462) komentarze: (72)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    @ Lena

    I w tym momencie należy zakończyć naszą dyskusję.
    Oboje z nas użyło wystarczających argumentów i nikt nie zmienił zdania :)

    A kumpel z piaskownicy użyłem w przenośni
    Ja też już nie bawie się w piaskownicy

  • Lena doświadczony

    @Dawid
    Usia jest dla mnie osobą godną zaufania, jeszcze nigdy nie zdarzyło jej się poda błędnych informacji, po pewnym czasie faktycznie przestałam nawet sprawdzać ich wiarygodność - jestem ich 100% pewna
    Natomiast redaktorce Annie Pałac kilka wpadek merytorycznych pamiętam.

    I Usia nie jest moją koleżanką z piaskownicy, bo w piaskownicy nie bawię się od ponad 20 lat.

  • Lena doświadczony
    @dawid

    Już raz pisałam - skoro ktoś się podejmuje jakiegoś zadania, nieważne, za pieniądze, czy nie, to powinien wykonywać je jak najlepiej. Nie może być taryfy ulgowej dlatego, że to praca społeczna i darmowa.
    Pracowałeś kiedyś w wolontariacie? To jest mniej więcej to samo - ciężka orka, zarobków brak. Ale jeżeli coś robisz źle to i tak oberwiesz. Bo jeżeli się zgłaszasz to przyjmujesz też na siebie pewne zobowiązania, które powinni się wypełnić.

  • anonim
    @ Lena

    To już przesada! Dziewczyno myśl!
    Sama nie sprawdziłaś czy jest tak żeczywiście.
    Ci którzy tu komentują to nie twoi kumple z piaskownicy i nie możesz im bezgranicznie ufać! I na podstawie ich często błędnych informacji krytykować autorów.
    No i raczej nie wyglądało to na zdziwienie tylko na dużą krytykę!

  • anonim
    @ Lena

    Oczywiście oczywiście słowa krytyki motywują do jeszcze lepszej pracy ale dla tych którzy coś zarabiają!
    A ci co robią to dla czytelników skijumping za darmo mogą się zdenerwować i odejść! prawda? już nie raz tak było!
    Prosze nie krytykuj redaktorów. Jak masz pomysł to sam lub sama napisz newsa i wyślij do redakcji!

  • Lena doświadczony
    @vegz

    Ja nie mam do autorki pretensji, wręcz przeciwnie, dziękuję za informację, że w Rosji dba się o skoczków od podstaw.
    Tylko zdziwiłam się, gdy z komentarza poniżej dowiedziałam się, że na tej samej stronie źródłowej były informacje o innej, większej skoczni w tym samym mieście, o czym autorka już nie wspomniała.

  • anonim
    @ vegx

    zgadzam się!
    ty jesteś redaktorem ale jak masz na imie i na nazwisko?

  • Lena doświadczony
    @dawid

    Przede wszystkim - nikt tu nie bluzga

    Co do "jakości" redaktorów każdy ma swoją opinię i każdemu odpowiada coś innego.
    Ale tu nie chodiło o oczekiwania kibiców tylko o wybór najważniejszych informacji: co ważniejsze: K30 czy K70? A może by wspomnieć o tym i o tym?

    Jeżeli pisze się na bardzo popularnym, ogólnopolskim portalu, uważanym za najbardziej profesjonalny i najlepszy trzeba liczyć się z wysokimi oczekiwaniami czytelników i możliwą krytyką.

    I ja akurat wiem, jak się czuje autor tekstu słuchający komentarzy na swój temat, zarówno dobrych, jak i złych. Co prawda w medium o znacznie mniejszym zasięgu i na zdecydowanie iny temat, ale często opinie wypowiedziane prosto w oczy.

  • vegx redaktor

    My jako redakcja możemy jedynie opublikować tekst, który przysyła nam dana osoba. Nie mamy wpływu na wybór tematu. Skoro taki jej sie spodobał to taki napisała i my to doceniamy. Jeśli chcecie inne newsy to poproście Anie albo sami napiszcie i podeślijcie. Moja skrzynka, tak samo jak skrzynka redakcyjna czeka na wasze teksty. Każdy sie może przyczynic do rozwoju skijumping.
    I nie miejscie do autorki pretensji bo nie ma o co.

  • anonim
    @ Lena

    Nie zgadzam się. Anna Pałac to dobra redaktorka i nie pozwole na nią bluzgać. Tak włąśnie robią Polacy. Gdy coś jest dobrze napisane nawet nie kiwną palcem aby podziękować, zaś gdy jest źle (chociaż uważam że news o skoczni w Permie był ważny i ciekawy) napiasny to od razu rzucają sie na autora i zaczynają rozpętywać prawdziwą aferę z byle czego. Po Prostu - poboba Ci się news - podziękuj nie podoba Ci się - nie krytukój i zachowaj twarz. Pomyśl co myśli autor gdy widzi w komentarzach krytykę. Owszem autorowi można zwrócić uwage ale gdy np. jest błąd ortograficzny czy błędna informacja itp. Nie każdy redaktor jest jasnowidzem i nie wie jakich informacji się domagają czytelnicy.

    Więc razem z Usią przestancie narzekać i doceniajcie prace autorów. Im nawet nikt za to nie płaci, nawet nie dostaną podziękowania. ;(

  • Lena doświadczony
    @dawid

    Ale jeżeli redaktor nie przykłada się do pisania newsów?
    Zgadza się, to niemalże wolontariat, praca za friko, dla samej satysfakcji. Ale jeżeli ktoś już się podejmuje pracy redaktora, to powinien wykonywać ją rzetelnie.
    Jeżeli prawdą jest to, co pisała @Usia (niestety, nie umiem czytać cyrylicy), że na tej stronie były newsy nt. dużo większych przedsięwzięć to naprawdę autorka niezbyt trafnie dobrała sobie temat swojego newsa.

    Faktycznie, powinniśmy być wdzięczni redaktorom za to, że chce im się poświęcać swój wolny czas dla portalu, ale skoro już się tego podjęli to jako czytelnicy mamy prawo domagać się najpełniejszych informacji, a takie podobno na rosyjskiej stronie są. Dlaczego można było przetłumaczyć dosyć mało ważną wiadomość o modernizacji skoczni K30 (czy którykolwiek z zagranicznych serwisów pisał o naszych małych skoczniach w Zagórzu?), a nie wspomniało się ani słowem o budowie większej skoczni czy centrum szkoleniowego?

  • anonim
    @ Usia

    Nie chcę być upierdliwy ale wydaje mi się ze NIKT nie powinien krytykować newsów pisanych przez redaktorów tylko im dziękować za chęci.
    Pomyśl sobie że ty się godzinami starasz napisać sensownego newsa dla strony, a gdy go publikujesz użytkownicy go krytukują i marudzą. JAk byś się czuła na miejscu autora. Ja byłbym zasmucony.
    Więc na przyszłość nie krytykój newsów bo autorzy to robią dla nas a my tego nie doceniamy

  • vero92 profesor

    No to ładnie! Nie za wiele czasu zostało. Trudno jak tak się zabiera do pracy to tak będziemy mieli te MŚJ.

  • Usia profesor
    @dawid fan

    To Ty sie czepiasz o głupoty. Takie "newsy' to ja czytam w oryginale. Ciekawe, że na tamtej stronie był news i o budowie K-70 w rejonie Perm i o budowach centrów sportów w Moskwie i Petersburgu i o Mistrzostwach Świata Masters (czyli o wiele ważniejsze newsy) a autorka nie potrafiła ich zauważyc...

  • anonim
    @ Usia

    Na pewno teksty o budowie skoczni k-30 nie są bzdurne.
    Podziękuj autorowi za newsa a nie tylko narzekasz.

  • anonim

    Te fotki z malinki są niezłe. Oby tylko rozpoczęto prace... :(

  • krzycho doświadczony
    @Adi.P

    to podaj adres tego bloga na którym jest nowa fotorelacja z malinki.

  • MarcinBB redaktor
    Malinka

    News na temat Malinki bedzi niedługo. Ale niewiele się tam dzieje. Parapety w budynku kładą..

  • anonim
    Fotki z Malinki

    http://www.primoz-pikl.ownlog.com/

  • Adi.P. weteran
    @Boy

    Prace na Malince ruszyły , ale idzie tylko wykończeniówka. Zaskoku nie ruszają. Na jednym blogu jest nowa fotorelacja.

  • Boy profesor

    Jutro znowu będę w Szczyrku, ale nowych fotek nie ma co robić, w końcu i tak nic tam się nie dzieje...
    A prace na Malince stoją w miejscu i nic nie wskazuje na to aby miały ruszyć. Malinka gotowa będzie zapewne gdzieś koło 2010 roku, a na Skalitem zostaną posadzone drzewka.

  • egl doświadczony
    @krzycho

    fis cup w Szczyrku jest na skoczni K95 czyli zgodnie z planami na zmodernizowanej K85

  • krzycho doświadczony

    już o 15.00 oficjalny trening na skoczni k-85 w kategorii Junior A i B, a na K-65 Junior C

  • krzycho doświadczony

    a zresztą to będzie zima to igielit przecież nie potrzebny będzie.

  • krzycho doświadczony
    Malinka....Szczyrk..Puchar Crunchips

    ja mam pytanie:Jak tak skocznia w Wiśle Maalince.Robią coś czy wszystko stoi?Jak robią to powiedzcie co.MŚJ mogą się odbyć w Zakopanem na K-85 a biegi jak ktoś tu napisał na Słowacji mogły by być.To dobry pomysł.trzeba kombinować aby nam tylko nie zabrali MŚJ.A Fis Cup miał sie odbyc jak jest napisane w kalendarzu w Szczyrku na K-50.To niech go przeniosą albo do zakopanego na K-60 lub niech się odbędzie w Szczyrku Biłej na K-50,przecież ta skocznia jest pokryta igielitem i nawet ma sztuczne oświetlenie.może jak zaczniemy kombinować to nam nie zabiorą tych mistrzostw. Ale z Euro 2012 to tak się nie da wykombinować i z tym mogą być problemy ale to jeszcze kupa czasu.jakie podium typujecie w pucharze Crunchips w kategorii junior A i B.?

  • Anonimowy Anonim doświadczony

    Dzięki że mnie wysłuchaliście (innych też, może tylko innych?) i napisaliście o tej skoczni, teraz jeszcze tylko o Malince napiszcie. Powoli ta strona zaczyna miażdżyć swojego największego konkurenta (wiadomo o jakiego chodzi) na którym nic praktycznie nie piszą nowego...

  • Usia profesor
    Puchar Crunchips

    PROGRAM ZAWODÓW:
    Piątek, 20.07.2007
    9:00 - Oficjalny trening na HS 38 - Junior D
    18:00 - Odprawa techniczna

    Sobota, 21.07.2007
    10:00 - Konkurs skoków na HS 38 - Junior D
    - rozdanie nagród
    15:00 - Oficjalny trening na HS 72 - Junior C oraz na HS 94 - Junior A i B

    Niedziela, 22.07.2007
    10:00 - Konkurs skoków na HS 72 - Junior C
    12:00 - Konkurs skoków na HS 94 - Junior A i B
    - rozdanie nagród

    @Redakcja
    Tak mnie dziwi, skoro potraficie publikowac tak bzdurne teksty jak budowa K-30 w Rosji, to czemu nie podacie dziś tak aktualnego newsa jak właśnie odbywające się zawody w Zakopanem?

  • Usia profesor
    @egl

    Ja jednak mam nadzieję, że w Zakopanem, tylko działacze z PZN musza ruszyć głową. Nie wiem czy Zakopane ma trasy biegowe ale po drugiej stronie Tatr, w Strbskim Plesie one chyba są. Po prostu trzeba się w szybkim czasie (przed przyjazdem ekipy z FIS) dogadac ze Słowakami i przedstawić asternatywę dla MŚJ.

  • egl doświadczony

    MSJ odbędą się zamiast SZczyrku w Otepaa , Estończykom kiedyś zabrali MŚJ teraz się zmobilizowali , zbudowali K90 i tylko czekają na polaków...

  • Styrian weteran

    Zobaczymy 6-go sierpnia jakto bedzie .
    "Plotka" glosi ze chetnych jest kilka panstw na te MSJ miedzy innymi Wlosi , Niemcy i ...... Rosja !

    Dzialaczem trzeba sie urodzic - z samego czekania NIC nie bedzie .......

    Jesli jest pozwolenie na budowe to niech sie ci trzej nieudacznicy przejada po okolicy i zbiora potrzebna sume na skocznie i bedzie po sprawie ..... A pozniej niech walcza o zwrot kosztow ;-).

    Takie ciagle czekanie ze ktos da , ze ktos zalatwi , zadzwoni , zaplaci nie daje efektow ( pozytywnych oczywiscie ;-) ).
    Niech sie wezma za robote i to wszystko .

    Szkoda ze burmistrzem Szczyrku nie jest Berlusconi ;-)).

  • Usia profesor
    @pasztet biegacz

    No i fgdzie te obiecane przez Ciebie zdjęcia z budowy trasy na Kubalonce?
    Na Twojej stronie dotąd nic nie ma, a obiecałeś, że będą. Czyżby ten co widział "budowę" miał złudzenia optczne?

  • Adi.P. weteran
    @Gall mylisz się

    tras biegowych tez nie ma. Te na Kubalonce nie zostały dopuszczone do zawodów rangi FIS , bo mają jedynie 6m szerokości. Warunkiem dopuszczenia było i poszeżenie do 12 m, a i tam nic sie nie dzieje. Więc "nie ma nic'' jak to mawiał KOnonowicz. Pierwszy plus dla Pana Dyrektora Łagosza , za wcześniejsze uruchomienie pracowników COSu i rozebranie ruiny. Tylko co dalej , ja nie wyobrazam sobie , by mozna było dopuścić do takiej kompromitacji ! W Festiwalu młodzieży ma startować 2500 zawodników z wielu krajów. To mała Olimpiada , skoki,biegi , kombinacja , biatlon, hokej, curling , łyżwiarstwo figurowe , saneczkarstwo, narciarstwo alpejskie i inne dyscypily. To poprostu byłby wstyd ogromny!

  • Gall stały bywalec

    Przez same skoki (skocznię) mistrzostw nam nie odbiorą. Zawody na skoczni odbędą się zapewne w Zakopanem.
    Ale szkoda, że nie będzie Skalitego, bo miał tam się odbyć także Puchar FIS i PŚ B w kombinacji!

  • Usia profesor
    @COS Szczyrk

    Dziękujemy działaczom ze Szczyrku, którzy nas zapewniali, że prace budowlane ruszą NA PEWNO w maju a potem NA PEWNO w czerwcu!
    Jak widac na zdjęciach zrobiono "SZMAT DOBREJ ROBOTY" budowlanej.
    Naiwnym i łatwowiernym w obiecanki cacanki przypominam, że w maju i czerwcu nie było żadnej afery w COS i nikt działaczom ze Szczyrku NIE BRONIŁ W BUDOWIE! W tym czasie można było zrobić szmat dobrej roboty (chociażby przesunąć spacerniak dalej, by ścieżka nie przeszkadzała, gdy zacznie sie właściwa przebudowa skoczni!

  • Usia profesor
    @Boy

    Wielkie dzięki za fotki, ale naprawdę przeslij je na skijumping, warto by każdy miał możliwośc je oglądnąć.
    Polecam je wszystkim, którym się "pesymizm" myli ze zwykłym realizmem a naiwność z "optymizmem"

  • Boy profesor

    Maile podane są bezpośrednio przy nickach :)

  • krzycho doświadczony
    @Boy..@MarcinBB

    to podajcie mi swoje e-maile.Prześlijcie na GG mój nr.2387336

  • Lena doświadczony

    Serdecznie dziękuję, Marcin :)))
    Faktycznie wygląda to niezbyt zachęcająco :(((

    Chociaż krajobraz piękny. Idealne miejsce na piknik. Trochę tylko przeszkadzają te pokrzywy na schodach, ale za to pozostałości progu z powodzeniem mogłyby zastąpić stół. Co prawda porośnięty trawą, ale co tam, przecież to piknik ;)
    A w tych paprotkach, co wyrosły w miejscu, gdzie kiedyś był rozbieg to można by nakręcić "Park Jurajski 15 i 1/2". Przynajmniej byłby jakiś pożytek z tego terenu.

    A na razie proponuję wpisać te grunty do krajowego rejestru Agencji Nieruchomości Rolnych w kategorii nieużytki. Nic to nie pomoże, ale przynajmniej formalnościom stanie się zadość.

    Jak się na to patrzy to po prostu usiąść i płakać. Można w Austrii, można w Niemczech, w Rosji i w Czechach też można. Wszędzie można, tylko nie w Polsce. Dlaczego?

  • Lena doświadczony

    @Boy, @MarcinBB
    To ja się przyznaję, że jestem pasożytem i bezczelnie proszę o maila ze zdjęciami. Albo link, jeżeli któryś zdecyduje się je opublikować.

  • anonim
    @Boy, @ Marcin

    No to się dalej chwalcie chłopaki a nam nie udostępnijcie.
    Ciekawe co się tam za tydzień mogło zmienic skoro nic nie robią? Kozy zjadły wuięcej trawy z zeskoku?

  • MarcinBB redaktor
    @ Boy

    Ja mam z przedwczoraj ;-)

  • patrycja381 weteran

    @nieznany ty masz zawsze dobry komentarz do takich spraw.

  • anonim

    pan lipiec sie popisal obsadzajacych nowych czlonkow - swoich ludzi w cosie. nie jest tajemnica iz jest gorzej niz bylo. o pani z cosu zakopanie nie wspominajac. gratuluje

  • Adi.P. weteran
    COS-afera

    Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało kolejną osobę, zamieszaną w aferę korupcyjną w Centralnym Ośrodku Sportu w Warszawie - poinformował w piątek Piotr Kaczorek z CBA. Agata D. została aresztowana na 3 miesiące.Powołując się na wpływy u dyrektora i wicedyrektora COŚ kobieta podjęła się pośrednictwa w załatwieniu zgody na wynajem hal warszawskiego "Torwaru", w zamian za łapówkę w wysokości blisko 300 tys. zł.
    Z informacji CBA wynika, że Prokuratura Okręgowa w Warszawie przedstawiła kobiecie także zarzut pomocnictwa w przyjęciu 10 tys. zł przez wicedyrektora Centralnego Ośrodka Sportu, Tadeusza M.

  • Boy profesor

    Tydzień temu.

  • MarcinBB redaktor
    @Boy

    Kiedy je robiłeś?

  • Boy profesor

    Mam najnowsze zdjęcia skoczni Skalite w Szczyrku, własnej roboty :) Chętni pisać na maila :)

  • patrycja381 weteran

    @Fanka korupcja ma sie u nas calkiem dobrze njak widze.
    a tak poza tym to tylko nas takie prace dotyzace obiektu sportowego moga byc sprawdzane. nie zdziwilabym isie gdyby rzeczywiscie odebranoby nam prawo do organizacji tych MŚJ.

  • anonim

    Jakś nie całą godzinke temu TVN-24 podała, ze znowu aresztowano następna osobę z COS !

    Pod zarzutem korupcji !

  • marekrz bywalec
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze.

    Wygląda na to, że nowe, tymczasowe władze COS mają na oku innego ustawionego wykonawcę. Szukają zatem pretekstu, by rozpisać nowy przetarg i wziąć "wziątkę". Bo przecież i tak są tymczasowi... Sprawę im trochę komplikuje przyjazd inspekcji FIS. Pewnie liczą na to, że uda się ich zbajerować, zaprosić do knajpy, wcisnąć kit i jakoś to będzie... Czekam z niecierpliwością na dalszy rozwój wypadków.
    Jakby co - to tylko spekulacje.

  • anonim
    NEWS DNIA

    To jest wiadomość dnia, i to powinno być na TOPIE!

  • krzycho doświadczony

    spierałem się z @rozaldinho o naszych juniorów w kadrze A.Chcę ci @rozaldinho powiedzieć że obaj dowiemy się którzy z naszych juniorów są najlepsi już w ten weekend podczas Pucharu Crunchips.a co do Fis Cup to o składzie dowiemy się może już w najlepszy weekend lub poniedziałek-wtorek.

  • krzycho doświadczony
    COS...PZN

    czy te bałwany z Cosu nie zdają sobie sprawy że przez nich możemy stracić wszystko?Nawet PŚ w Zakopanem.Przykładem jest jak już tu ktoś pisał Estonia.Czy i u nas ma się tak stać.Na PŚ mamy najlepszych kibiców nie to co w innych krajach.Jest zainteresowanie skokami w Polsce.Nawet tu na skijumping tyle osób śledzi wydarzenia ze światai Polski.Tylko że ze świata to się je czyta z żalem bo niestety u nas tak dobrze nie ma.A z Polski wydarzeń o skokach to sie czyta z płaczem.Dlaczego mamy takich głupich rządzicieli.Jeśli stracimy PŚ to wszystko się rozpadnie i nic nie będzie.A urzędasy z Cosu niech sie nie cieszą bo jak to wszystko się rozpadnie to i oni przestaną istnieć(zakichani rządziciele).Ja proponuje abyśmy MY tu obecni (oczywiście ci co dobrze myślą )by ktos z nas wystartował w konkursie na prezesa PZN-u a gdy wygra zatrudni na w-ce prezesów i dzialaczów Cos tych pozostałych z nas.Wtedy w Polskich skokach bedzie sie działo o wiele lepiej.Tajner to tylko siedzi na przysłowiowym stołku i trzepie kasę.Za Włodarczyka to chociasz coś sie działo np.zaczęli budowę Malinki.A Zagórz to teraz moze tylko niestety pomarzyć o skoczni K-90

  • anonim
    kto na fis sup

    Redakcjo wiecie cos na temat fis cup w bischoschofen. kto z polaków pojedzie, czy wogule mają zamiar wystąpic w tych zawodach?

  • vegx redaktor

    Nie dadzą rady... A jak stracimy przez to PŚ w Zakopcu to głowy polecą... i tak polecą!
    Pierwsze z COSu

  • rimi stały bywalec

    nie dziwcie sie.Sytuacja dzis sie taka wytworzyla, ze KAZDY! urzednik majacy podjac jakakolwiek decyzje,zrobi wszystko zeby jej nie podejmowac.Tyczy to nie tylko sportu.Wszak zawsze mozna powiedziec ze zrobil to dla korzysci....,a ze nie ma dowodow?tym gorzej,zostaly zniszczone.

  • Adi.P. weteran
    Jest szansa walczyć o ta inwestycje.

    Proszę pisać petyycje do Dyrektora Cosu na email:
    dyrektor.naczelny@cos.pl i cos@cos.pl Mam nadzieje , ze pospolite ruszenie coś zmieni!

  • anonim

    No muszę to napisać,

    miałes rację !
    A po tym co napisałeś, normalnie jestem załamana :(

  • Adi.P. weteran
    @Fanka

    No Fanka jak ja juz wiele razy pisałem , jakie są procedury budowlane , i że niemożliwością jest wybudowanie tej skoczni do stycznia 2008 r. , to ty mnie ganiłaś. To samo tyczy się Dawid Fana. To jest Polska właśnie. Powiem więcej Zakopane ma przyznane Puchary świata do 2008 roku zimą. Jesli ta skocznia nie powstanie FIS nie da kalejnych Pucharów dla Zakopca na jakieś kolejne min. 5 lat. tak już był nawet w Zakopcu kilkanaście lat temu , kiedy nie chciało się przebudować skoczni z K-114 na K-120. a Estonia jast naj;lepszym przykładem , jak nie wybudowali na czas K-90 w Otapea i zabrano im wszystkie zawody rangi FIS na wiele lat nawet te w biegach narciarskich, a przecież mają Mistrzów Olimpijskich. I zapomnieć o organizacji Mistrzostw Świata w Zakopcu. Ta kara będzie surowa i wieloletnia!

  • anonim

    Boze, ręce i nogi opadają, a byłam taką optymistką, że zdąrzą,
    teraz to już nie mam złudzeń, chyba, ze zdarzy się jakis cud !

    Możemy pożegnac sie z imrezami wysokiej rangi jesli te MŚ nie dojda do skutku, nigdy już nie dostaniemy prawa do organizacji takiej imprezy.
    To smutna polska rzeczywistość:(

  • Leonek24 weteran
    pięknie, poprostu k. pięknie

    ręce opadają. załamanie nerwowe.... Boże dlaczego ten kraj jest taki jaki jest?

    Łapówki? za 3 tyg. komisja FIS? a budowa stoi... Przecież to oczywiste, że MSJ juz nie mamy....

    Rozmawiałem z kolegą z branży (dziennikarz sportowy - piłka nożna) i powiedział mi coś o Euro... mam nadzieję, że to tylko plotki i wszystko będzie dobrze, ale rozmawiał z działaczem i podobno Włosi już zbierają kasę na organizację Euro 2012..... i co wy na to?

  • MarcinBB redaktor
    @krzycho

    wyszukaj sobie w archiwum artykuły na temat budowy skoczni w Wiśle-Malince.
    Od trzech lat prawie co miesiąc jest tu news na ten temat.

  • krzycho doświadczony

    rozebrali juz w szczyrku starą skocznie i tak będzie że nowej nie wybudują i Szczyrk będzie bez skoczni.Mają wybudować K-95 i tego nie robią a gdzie mowa o dwóch mniejszych które mają powstać na drugi rok.

  • krzycho doświadczony
    @jonya

    a co to za sprawa Wisły? bo nie wiem.Zgadzam się z tobą żę najwyżej MŚJ przejąć może ZAkopane.

  • krzycho doświadczony
    Szczyrk

    W tym artykule jest fragment który zacytuje:,,Dyrektor szczyrskiego ośrodka COS, Zbigniew Łagosz jeszcze nie tak dawno temu zapewniał, iż Szczyrk nie powieli błędów Wisły, tymczasem sytuacja staje się bardzo poważna.'' A jakie błędy popełniono w Wiśle,kiedy to miało miejsce i czego dotyczyło? proszę o odpowiedź.

    Czy w POLSCE nic nie może sprawnie powstać.Jak tak będą robić te zakichane dziady to odbiorą nam MŚJ,Euro 2012 i nie dostaniemy już żadnej imprezy ważniejszej np.MŚ co najmniej do 2020r.Weźcie się do roboty!1

  • anonim

    Nie przejmujcie się tym Zakopane chętnie przyjmie MŚJ za Szczyrk i po kłopocie a to jakie mamy władze pokazuje sprawa Wisły i Szczyrku.

  • Anika profesor

    Ciekawe, dlaczego mnie to nie dziwi?
    (Jeszcze trochę i z Euro tez się pożegnamy.)
    Jak w ogóle ktokolwiek z COS może poddawać w wątpliwość celowość przebudowy skoczni? Ta pani, która jest aktualnie PO dyrektora, zamiast kontemplować sprawy dawno już uzasadnione, powinna jak najszybciej zabrać się do roboty.
    Chyba, że zależy jej na tym aby o Polsce znowu źle mówiono.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl