Polscy skoczkowie dotarli do Ramsau

  • 2007-12-18 23:01
Polska kadra skoczków w składzie Adam Małysz, Kamil Stoch, Maciej Kot oraz Piotr Żyła dotarła dziś późnym popołudniem do austriackiego Ramsau.

Pogoda w Ramsau sprzyja skoczkom, śniegu jest pod dostatkiem i nic nie powinno przeszkodzić polskim kadrowiczom w zaplanowanych treningach.

Adam Małysz i spółka do czwartku mają pracować nad techniką na tutejszej skoczni K-90, po czym udadzą się na kolejne zawody Pucharu Świata, w szwajcarskim Engelbergu.

Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (7595) komentarze: (84)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    Polacy w rankingu WRL

    1.MAŁYSZ Adam ---- 1875 pkt
    23.STOCH ------------- 344
    52.ZYLA Piotr ---------- 90
    -----------------
    55.CHOI Yong-Jik ------ 78
    ----------------
    59.BACHLEDA Marcin - 60
    62.SKUPIEN Wojciech - 50
    65.SLIZ Rafal ---------- 45
    69.KOT Maciej --------- 37
    98.MATEJA Robert ------ 5
    104.HULA Stefan ------- 2

    M.Bachleda w 4 i M.Kot w 5 tegorocznych występach nie dołożyli do dotychczasowego dorobku ani 1 pkt!

  • jozek_sibek profesor
    Polacy po 5 kokursach PŚ 2007/2008

    1.A.Małysz ---- 16, 7, 8,10, 9 - 10 miejsce - 138 pkt
    2.K.Stoch ----- 58,34,35,34,34 - nie sklasyfikowany
    3.M.Kot ------- 72,57,53,35,52 - nie sklasyfikowany
    4.M.Bachleda - x, 35,60,57,39 - nie sklasyfikowany
    5.P.Żyła ------ 44, x , x , x , x - nie sklasyfikowany

  • nielot bywalec

    jestem ciekaw co oni zdazyli poprawic w ciagu 2 dni treningow ? cuz okaze sie w Engelbergu na moj rozum oni powinni odpuscic ten konkurs i zostac w Ramsau az do TCS i tam trenowac ,,swiezec,, jedno jest pewne po TCS beda pierwsze miarodajne analizy formy

  • anonim

    @andbal

    Wiem, że odpowiedzi są zawarte w innym nowym newsie,
    te dwa pytania, które zadałeś,
    ale na tej stronie parę dni temu ta sama redakcja informowała, że do Ramsau pojadą nie tylko kadra "A" ale dojadą do nich zawodnicy z innej kadry a skład zostanie ustalony po treningach środowych.
    No i został ! Tyle, że nie ma informacji czy była tam tylko kadra "A" czy obie !
    To nalezy wyjasnić.
    Jesli tych drugich tam nie było a zapowiadali, że bedą to gdzie byli ?

  • harry weteran
    do Usia

    Wyjmnelas mi to z ust z tym Guinessem.
    Tak poza tym nie jest taki dobry jeszcze ten dzieciak

    Ps. Piwo Guinessa tez jest super :)

  • krzycho doświadczony
    @harry

    wejdź na http://www.pzn.pl
    tam jest podany skład na Engelberg i Ga-Pa

  • anonim

    Czepiacie sie Kota i jego abonament na starty w Pucharze Świata ale Hula to ma dopiero abonament na starty w Pucharze Kontynentalnym jakoś nikt tewgo nie zauważył patrząc na osiągnięcia Huli w Pucharze Kontynentalnym w tym sezonie

  • harry weteran
    do krzycho

    Ja nie wiem kto pojedzie . dedukuje tylko ze tak jak napisales po pierwszych slowach tego newsa.

    "Polska kadra skoczków w składzie Adam Małysz, Kamil Stoch, Maciej Kot oraz Piotr Żyła dotarła dziś późnym popołudniem do austriackiego Ramsau."

    Napisano POLSKA KADRA
    @Tad
    napisz cos wiecej kto jeszcze tam pojechal , bo sie niektorzy pozagryzaja, albo bedą siac plotki.

    Ps. Albo. Chyba sie wybiore do Ramsau i sie zapytam sam :)Ach nie zdaze bo oni jutro juz pakuja walizki :)

  • Usia profesor

    Muranka prawdopodobnie jedzie na Alpen Cup. I jeśli chcecie by kiedyś z niego był skoczek na poziomie czołowki PŚ, to pozwólcie mu tam poskakac i powalczyć z równymi sobie.
    Tam zaczynali wszyscy młodzi Austriacy i jak widzimy, na szkodę im to nie wyszło. Poganianie dziecka i bieganie za rekordami Guinessa może zahamować jego rozwój jako skoczka tak jak się to stało z maćkiem Kotem, Kamilem Kowalem czy Krzyskiem Miętusem!

  • harry weteran
    do Uisa i andbal

    Powtorze to co mowilem juz dawno zaraz po Kuusamo.
    Nie musicie sie nawet i teraz zgadzac jak inni wtedy co sie nie zgadzali z mym glosem.
    Pisalem wtedy i powtorze.
    Wyselekcjonowana kadre przed PS wcale bym nie zmienial. Trzeba miec troche zaufania do zawodnikow. Nie robic destrukcji szczegolnie mnatury moralnej przez gwaltowna nagla zamiane innym zawodnikiem. Mowie tu o zamnianie Zyly na Bachlede. Ktos tam okreslil ( nie pamietam ) ze dobrze iz WYRZUCONO Zyle. Jesli tak bylo, ze to wyrzucenie to tragiczne pociagniecie. Jestem za roszadami w w Kadrze B pod jednym warunkiem ,ze ktos inny wykazuje rzeczywiscie super forme. Sory wielkie, ale co pokazal Bachleda? Nic nie mam do chlopaka, ale po jedym udanym wystepie w PK trzeba bylo go zamieniac po nieudanym wystepie WSZYSKICH w Kuusamo za Zyle? Tylko on koziol ofiarny. Wszyscy nadawali sie jak juz do wymiany tylko kim?
    Ktory kraj tak robi ? Jakby tak Niemcy glowkowali to Martin Schmitt bylby caly czas w odstawce. ale dla nich kadra A to kadra A .

    Patrze na gore newsa i co widze powrot Zyly do kadry A.
    Podszkolil go ktos wiecej w miedzyczasie?Mowicie ze trzeba psychologa w druzynie. Na nowo trzeba bedzie wchcodzic w klimat druzyny. Najlepszym psychologiem jest , jednosc, zaufanie , dobra atmosfera w teamie.

    Wymienilem na wstepie te dwie osoby Usia i andbal , gdyz poruszyly one problem skladow i wcale nie po to aby wchodzic z nimi w dalsza polemike ale by wyrazic swoj poglad bez zadnego wyrazanie jakies dezaprobaty w stosunku do ich mniemania..

  • anonim

    No nie znowu Hula na puchar kontynentalny? po co męczyć faceta który ledwo ledwo wchodzi do 30-stek, można by wysłać Klimka albo Jakuba Kota zamiast niego, przecież oni gorzej od Huli nie skaczą,widze że Hula ma już na stałe miejsce w składzie niezależnie od formy :-(

  • krzycho doświadczony
    @karol

    Bachleda wygrał juz kiedyś PK. i jeździ na PŚ,ale nic dobrego nie pokazuje.

  • krzycho doświadczony
    @harry

    Nie wiem kto przyjechał do Ramsau, ale wiem że do Engelbergu pojadą: Małusz,Stoch,Kot,Żyła.
    a do Ga-Pa na PK pojadą: Bachleda,Rutkowski,Hula , Sliż.

  • anonim

    Na PŚ powinni jeźdźić doświadczeni skoczkowie, którzy wygrali już coś w PK lub w czymś podobnym, bo to powinno następować stopniowo. przecież skakać też nikt nie zaczyna od K-185, ani nikt nie jedzie w trasę koncertową po świecie jak nigdy nie śpiewał na wiejskiej dyskotece chociaż, albo w Idolu

  • Anonimowy Anonim doświadczony

    Nie wiem po co brać Bachledę czy kogoś innego na PŚ. Lepiej zabrać na zawody jakiegoś debiutanta, np: wymienianego tutaj już Łukasza Rutkowskiego. Wolę by młodzi lądowali na buli bo w końcu by się czegoś nauczyli niż Bachledę który mimo wielu startów nie nie potrafi dobrze skakać i plasuje się w 30-40 miejscach w PŚ. W Polsce talenty sa marnowane i źle prowadzone, przykład - Mateusz Rutkowski, zamiast nagadać mu do głowy to go z kadry wywalili.

  • krzycho doświadczony

    Na stronie PZN-u podany jest już skład.
    Do Engelbergu:Adam Małysz,Kamil Stoch ,Maciej Kot, Piotr Zyła
    Do Ga-Pa: Marcin Bachleda, Łukasz Rutkowski, Stefan Hula, Rafał Śliż

  • Usia profesor
    Młodzi chca trenować więcej!!!

    Nie można porównywać Huli i Bachledy, bo to skoczkowie na różnym poziomie stażu na skoczni.
    Nie wiem czy Bachleda ma talent czy nie, ale jeśli go ma, top go roztrwonił raczej na własne żądanie. Jemu i reszcie naszych skoczków średniej generacji PZN zamiast ochronki mógł zafundować Bajca jako trenera. To jedyna osoba, która mogła bądźdoprowadzić któregoś z nich do formy jaką miał Janda, bąź pomóc podjąc decyzję o zakończeniu kariery i nie zawracaniu kibicom głowy, jak ktoś talentu nie ma. U Bajca albo się trenowałó, alebo się wybierało imprezki i rezygnowało ze skoków.
    Młodzi z rocznika Huli to inna generacja (mniejimprezowa). Niesprawiedliwe jest zarzucanie im, że mało trenują. Oni sa głodni treningów! A mówieni "weźcie się do pracy" jest śmieszne po prostu! Oni wybrali skoki i chcą coś w tych skokach osiągnąć. Oni chca trenować więcej i ciężej! Problem w tym, że chyba nie ma kto rozpisać dla nich indywidualnych planów treningowych i wszyscy trenuja jak Adam, a dla młodych to jest niewystarczające obciążenie. Adam miał kiedyś "wtrednych trenerów", którzy wpompowali w niego siłę i ta teraz procentuje. W tychy młodych siły nie ma kto wpompować i dlatego mogą przekreślić ich karierę w skokach.

  • vero92 profesor

    No niestety u nas sztab szkoleniowy leży. I są efekty. Czy Hula czy Bachleda obojętnie kto, ale jak się nie wezmą do porządnej pracy i nie będzie żadnych zmian (trenerzy itd) to tak będzie jak jest. Czasu nie ma, Adama nie będzie wiecznie... Hm.

  • Usia profesor

    Taaa, "Hula wraca", oby...
    Na razie ten powrót, to zawdzięcza kilku treningom poza kadrą A :P
    Nasi młodzi po prostu potrzebuja trenera podobnego do Stefana Horngachera. Im wcześniej to PZN zrozumie, tym lepiej dla polskich skoków. Im potrzebny młody energiczny trener, który i potrafi zamęczyć na treningu, ale i pobawić sie w psychologa, gdy skoczek ma dołek! No i kogoś komu chce się ze skoczkiem przeanalizować nagrania ze skoków i wskazać błędy oraz sposoby jak ich wyeliminować.

  • anonim
    Elengelberger

    Kogo interesuje jak jest przygotowana skocznia Titlis w Engelbergu na PŚ zapraszam na:

    OFICJALNĄ STRONĘ http://www.enge lberg.ch/weltcup/

    Lub od razu na WEB KAMERE http://cam2.tep.c h/view/view.shtml

    Oczywiście pousuwać spacje

  • vero92 profesor

    @ Usia

    Rutkowski? Czemu nie. Można ekperymentować ale Kota na razie naprawdęna kontynetalny, bo za szybko zagrzał sobie miejsce w reprezentacji. Ale pewnie na TCS go zobaczymy. Trzeba tez zauważyć że Hula wraca. Może nie ma fajerwerków ale kto wie co pokaże, pomału pomału jest lepiej.

  • Usia profesor
    @vero

    Jeśli już Kota zostawić w domu (tylko po co, skoro zostanie sam, bez opieki trenerów jak reszta kadry A), to czemu na jego miejsce nie zabrac o wiele lepiej sobie radzącego w PK młodego Łukasza Rutkowskiego?
    Po co wozić na zawody 25 latka, który nawet do 30 wejść nie potrafi? Nie szkoda kasy? Łukasz przynajmniej robi postępy i jest nadzieja, że niedługo zacznie punktować. Na razie brak mu po prostu startów i oskakania na obcych skoczniach.

  • andbal profesor
    @Usia

    Ja od początku wiem co napisano w jednym a co w drugim. :)

  • Anika profesor

    Wg poprzedniego newsa do Ramsau udać się mieli również skoczkowie z obsady na Ga - Pa. Jak wynika z powyższego jest tam tylko 4 z kadry A. Co wpłynęło na zmianę wcześniejszych ustaleń?
    I kto właściwie pojedzie na PK? Już w piątek w Ga - Pa jest konkurs.

  • vero92 profesor
    Nasze Kocisko

    Widzę że Kot dostaje wciąż szanse... Czy to warto? On nie wytrzyma fizycznie już niedługo będzie straszna kicha. Może by tak go zostawić w domu niech siedzi i powołać go mm.. w lutym? No nie wiem, ale on nic nie pokazuje a doświadczenie ma czas nabrać, ja bym tu zamiast jego widziała Bachledę i tyle.

  • Usia profesor
    @andbal

    Przecież obie odpowiedzi masz w powyższym newsie! Te dane są z wczoraj z Ramsau. Przecież autor newsa ma kontakt ze skoczkami i nie tapla się w ciemno, jak niektórzy komentujący. To jest informacja a nie felieton.

  • anonim
    pisalem o Ramsau juz po Kousamo!!

    Trenerze Kruczku i prezesie Tajner!Powielacie ten sam schemat szkoleniowy, gdy forma zawodzi!Jestescie niereformowalni,bo nie szukacie innych rozwiazan,np.wieksza rotacja w kadrze!gdy bedzie konkurencja to gwarantuje,ze i forma wroci!

  • andbal profesor
    @Fanka

    Jak szanuję Cię bardzo tak nie zgadzam się z Tobą. Wszak czytamy to co napisane (zresztą przytoczyłaś poprzedni news). To jak się on ma do tego co powyżej. Wyraźnie jest sprzeczne.
    Pytanie nr 1 kto przyjechał do Ramsau ?
    Pytanie nr 2 kto pojedzie na zawody do Engelbergu ?

  • anonim
    -


    Trzeba po prostu uwazniej czytac i to potrafić zrozumieć, wkleiłam tez wypowiedż z poprzedniego newsa odnośnie treningu w Ramsau, kto tam jeszcze bedzie.
    I zamiast wciąz czepiać się słów Adama, ze to niby wybił komuś coś z głowy, wystarczy poczytac uwazniej inne doniesienia, które wyraznie mówż, że to była rozmowa z Hannu ze wszystkimi zawodnikami, nie tylko z Adamem.
    Bo z tego co pisze owy gosc wynika, ze Adam wziął, Hannu na pień i walił młotem w jego głowę tak długo az wybił mu z głowy Villach.

    Z drugiej strony sama jestem bardzo ciekawa czy tak jak wczesniej to zapowiadano, dołączyli pozostali zawodnicy w Ramsau.

    Natomiast czy Ramsau pomoże ? Może te spokojne treningi cos zmienią, natomiast jeszcze cudów nie oczekuję.

    Gdyby ktoż chciał jeszcze dziś zagłosować w Plebiscycie Przegładu SPortowego, to dzisiejsze hasło dnia to : "Podium "

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2007-12-19 14:32:35 ***

  • Anika profesor

    @nieznany (*175.tvkdiana.pl)
    Weź pod uwagę to, że gdy Murańka trafi do kadry (jeżeli trafi), to też przestanie dobrze skakać, jak reszta świetnie zapowiadających się skoczków, nie wyłączając ostatnio nawet Adama Małysza. Niestety.

  • anonim
    "ODPUŚCIĆ ENGELBERG"

    Problemem bedzie to jak okaże sie ze te dwa dni w Ramsau to za mało i zawody w Engelbergu beda kolejna porażką polaków! I co bedzie jak forma Małysz bedzie dalej daleka od oczekiwanej, pojawią sie głosy ze mozna było zostac na dłużej w Ramsau i odpuścic Engelberg! Sztab i sam Małysz ryzykują bo jak nie wyjdzie puchar w Engelbergu to dopiero bedzie nerwówka przed 4 Skoczniami. "ODPUŚCIĆ ENGELBERG"

  • anonim
    -

    Przyłącze sie do tych opinii ,które wyrażają stanowisko ,że te dwa dni w Ramsau nic nie dadzą naszym skoczkom,. a szczególnie temu ,który wybijał z głowy trenerowi plan terningów.


    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2007-12-19 14:30:33 ***

  • anonim
    abonament

    I bardzo dobrze M.Kot ma dopiero16 lat, zresztą za miesiąc abonament bedzie miał Klimek!
    Niech się chłopaki uczą i zdobywają doświadczenie, bo przecie nie ma sensu aby z Małyszem skakali na bulę n/oldboje. A samemu skakać Małyszowi byłoby smutno?

  • dr Dre stały bywalec
    @Divine JazOOn

    @Divine JazOOn

    Bezwzglednie nie masz racji, sytuacja wyjsciowa jest teraz inna, jesli chlopaki w ogole by nie skakali na k-120 to napewno potrzebny bylby krotki czas na przestawienie na skocznie duza, ale ta skocznia jak najbardzizej bedzie pomocna na odzxyskanie automatu w calej specyfice skoku narciarskiego, tylko na k-90 i mniejszych mozna wyeliminowac bledy natury techniczxnej, nigdy na k-120!

  • Divine JazOOn profesor
    jak slysze

    ze K90 wybije Adama bo konkurs jest na K125 to smiech mnie ogarnia, technike wybicia i td szlifuje sie na malych skoczniach, jak tam idzie to na duzych jest jeszcze łatwiej

  • anonim

    Jeśli chodzi o cuda o których wypisuje jeden z userów. Aby cuda sie udawały, należy stworzyć warunki do ich realizacji.
    Ramsau zawsze pomagało szczególnie Małyszowi ale nie wycieczka 2- dniowa chyba tylko w takim celu aby zawodnicy nie zapomnieli jak wygląda śnieg.
    Nic to nie da jeśli w przerwach na podróże skoczy się od czasu do czasu. jak sie uda. Lepisto miał racje aby zostać w Villach a potem do Ramsau. Kto miał racje okaże się w Engelbergu ( Jestem za opuszczeniem tych zawodów)

    Po za tym, denerwująca mnie sytuacja ichyba nie tylko mnie.
    Widzę tutaj jedna osobę ,która natarczywie i bez powodu czepia się wszystkich i wszystkiego co się rusza. Dla mnie : n:ie pojęte jak można być aż tak aroganckim i czepialskim. Mowa o Fanka
    Wydaje mi sie,że każdy umie czytać i niekoniecznie ,co było napisane we wcześniejszym newsie ,bo ważne co w tym, gdyż może rzeczywiście ktoś w ostatniej chwili "wybił z głowy" Lepisto podobnie jak poprzednim razem jego plany. Uspokój się userko w końcu, bo bałagan swymi uwagami czynisz totalny nic mądrego nie wnosząc do tematu newsa..Zjimij sie komentowaniem newsa, a nie tego co kto napisał, bo każdy ma prawo wyrażać swe zdanie nawet nie zgodne z twoim. Hej.

  • Radek weteran

    A może w Ramsau ustalą że Adam po tych treningach odpoczywa do TCS?

    Tyle że w jakim przypadku by to miało sens?
    Gdyby zaczął znacznie lepiej skakać - to nie ma problemu - nie am co odpuszczac.

    Chyba gdyby nie było poprawy to należałoby jeszcze odpuscic i potrenowac.

  • adi stały bywalec
    bardzo zle

    Ja nie lubię Ramasu bo to skocznia k 90,
    więc jak mają się przygotować do k 125.
    Bardzo nie lubię takich treningów dlatego , że mogą przynieść wpływ negatywny.
    Zawody już w sobotę a kwalikikacje w piątek.
    Negatywny wpływ przyniesie to ,że skoczkowie będą mieli problemy z progiem i najazdem.

  • anonim

    Gdzie to wyczytałes co ?
    Wróżka jakas jesteś ? A moze posiadasz zdolności telepatyczne :))))
    To moze powiedz jeszcze kto zostanie MŚ w lotach!

  • anonim

    W Ramsau chcemy spokojnie popracować przed Pucharem Świata w Engelbergu. Przyjadą tam również zawodnicy, którzy występowali w Pucharze Kontynentalnym w Rovaniemi. Na miejscu zdecydujemy kto pojedzie do Engelbergu, a kto na Puchar Kontynentalny do Ga-Pa. Musimy wyznaczać sobie nowe cele, bo w Pucharze Świata, choć sezon jest jeszcze długi, strata Adama do Morgensterna jest już spora. Jest jednak przecież Turniej Czterech Skoczni, mistrzostwa świata w lotach, jeszcze wiele startów przed nami i postaramy się w nich o lepsze wyniki" - kończy Kruczek.

    To cytat z poprzedniego newsa

  • anonim

    Ludzie czytajcie uważniej !

    We wcześniejszym newsie było wyraznie napisane, że w Ramsau bedzie trenować nie tylko nasza kadra "A" ale dołącza do nich inni kadrowicze z kadr niższych, to tam zostana wyłonieni zawodnicy do nastepnego konkursu zarówno tego nieco nizszej rangi jak i na zawody PŚ.
    I napewno nikt Lepistoe nie wybił tego z głowy, już nie moge czytac tych złośliwości a wystarczy tylko dobrze to zrozumieć, było mnóstwo przykładów i wypowiedzi z innych gazet, jak rozmawiali i dlaczego została podjeta decyzja o Ramsau.To najlepsze miejsce na trening, obecnie.
    Myslę, że w Engelbergu bedzie juz zdecydowanie lepiej.

  • anonim

    w nastepnej rundzie moze byc małyszowi trudno bo juz będą kandydaci z górnej półki ale trzeba wtedy głosowac i się nie poddawac ja najwięcej głosów oddałam w głosowaniu internetowym w przeglądzie sportowym bo mam załozonych wele kont email i głosuję bo to Adam powinien wygrac plebiscyt!

  • Malyszomaniak profesor
    @Plebiscyt

    Finał jest w styczniu wtedy trzeba kumulacji Zakopane plebiscyt terminarz kibica jest bardzo napięty ....

  • zbigniew@ początkujący
    plebiscyt w onet .PL

    TAK MANIA masz rację pomyliłem sie chodziło mi że wiecej głosów oddano na SMOLARKA
    !
    Ale teraz nie przegapmy głosowania !

  • anonim

    dzien wczesniej na smolarka było głosowanie a nie na kubice na kubice dzisiaj a adam będzie jeszcze potrzebował głosów w nastepnej rundzie noi nie zapominajmy o plebiscycie przeglądu sportowego!

  • anonim
    Bedzie dobrze

    a Ja Mysle ze w engelbergu bedzie juz dobrze tzn Adam otrze sie podium a Stoch wróci do 30 na dobre,co do reszty nie wiadomo ale jestem dobrej mysli!Trenigi w Ramsał pomogą maja w sumie 2 dni na poprawienie technik wibicia głownie,a To Adamowi wystarczy!Mysle ze Zaskoczy!Pozdrowiam

  • anonim
    Rezygnacja z limitu w PK

    Do Ga-Pa poza Klimkiem powinni jechać Stoch i Żyła oraz R.Śliż- bo zaraz wypadnie z 50-tki CRL.
    Szkoda ze PZN odpuszcza szansę na zwięlkszenie limitu w PK tej zimy.

  • zbigniew@ początkujący
    pomocy w plebiscycie !!!

    Witam Wszystkich
    Słuchajcie wczoraj na ONET.Pl był konkurs na sportowca ROKU 2007 i co ?
    Mało nas głosowało ! DLACZEGO ?
    dZIEń WCZEśNEJ NA ROBERTA KUBICę ODDANO 32566 GłOSóW a MY kibice Adama na naszego mistrza tylko 29723 głosy. Za pare dni kolejna runda i MYśLE żE NIE ZAPOMNICIE GłOSOWAć BO NIKT NIE MOZE WYGRAć TEGO PLEBISCYTU TYLKO NASZ WIELKI MISTRZ ADAM !
    JASNE !
    NO TO TAK TRZYMAć

  • harry weteran
    brawo !!

    Piotrek wraca do Kadry. Brawo !

    Z tak krotkim pobytem w Ramsau nie wiaze zbyt duzych nadzieji i przypuszczam ze nic sie nie zmieni odnosnie samego Adama i calej kadry.
    W Engelbergu bedzie konstans moim zdniem

    Ps.
    Zadaja userzy pytania ,ze co sie stalo iz tak skromna grupa jedzie. "potrenowac" na 2 dni jesli to mozna nazwac treningiem aby poprawic te bledy
    Moim zdaniem ktos wybil z glowy Lepistoe aby zabral obie kadry na te "wczasy" a nie na trening.

  • andbal profesor
    Kadra ?

    Czy to jest kadra na zawody w Szwajcarii ? Czyli skład wybrany i wcześniejsze ustalenia poszły w ....

  • dom początkujący
    KOT

    Zdecydowanie KOT ma abonament na starty
    I to jest swietna decyzja za pare lat bedziemy miec z niego pocieche
    A diabełek niestety pokazał sie słabej strony
    Musi czekac na kolejna szanse...
    Pewnie dostanie ja w zakopanym

  • anonim

    Kadra B trenować bedzie w Sefeld i ZAkopcu a na zawody do Garmisch jedzie pewnie Murańka Kot Rutek i Hula ,Mysle ze Małysz bedzie na podium w Engelbergu a reszta moze jakie punkcicki zdobedzie , co do Kota to on lepeij skacze od Marcina Tylko jeszcze narazie się "nieprzelam: zreszta Marcin SToch Zyła też sie nie przełamali

  • Divine JazOOn profesor
    w sumie

    to nie wiem czy lepiej było odpocząć tydzien by zyskać swierzosc, czy jednak troszke potrenowac na małej skoczni...
    Chodzi o Adama mi...

  • Adi.P. weteran
    A gdzie Kadra B?

    Mieli też tam jechać! Co Kruczek boi sie , ze młody Rutek przeskoczy Kota , Stocha?

  • anonim
    Polscy skoczkowie w Rausam

    Mistrzu drogi Adamie!
    Wiem ,że tego potrzebowałeś! Skoków na luzie i bez wysiłku.
    Wiem , że tego nie przeczytasz . Lecz czuję , że teraz będziesz z turnieju na turniej nie do pobicia.
    A jeśli nie to i tak jesteś dla mnie mistrzem absolutnym!
    Pozdrawiam Wszystkich i tych lepszych i tych na razie gorszych . Jesteście wspaniali !

  • Usia profesor

    A do Ramsau mieli jechac wszyscy z Villach i z Rovaniemi.
    Co się stało?
    PZN zbankrutował?

  • anonim

    o co tu chodzi.Najslabszy zdecydowanie w naszej ekipie byl KoT.Zmieniono bachlede.Czy Kot ma juz abonament do konca sezonu niezaleznie od wynikow?

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl