Prasa: Katastrofa, kompromitacja Małysza

  • 2008-01-14 10:46

Trudno spodziewać się w dzisiejszej prasie pochlebnych opinii na temat Adama Małysza. Nasz najlepszy skoczek, który tyle już osiągnął, wciąż jest jedynym ogniwem napędowym polskich skoków i to na nim koncentruje się niemal cała uwaga mediów. Nie mogą więc dziwić dzisiejsze tytuły gazet po nieudanym weekendzie we Włoszech. Adam Małysz dwukrotnie nie zdołał awansować do drugiej serii. Media mają o czym pisać i spekulować, przekrzykując się przy tym jeden przez drugiego, kiedy to w ostatnim czasie było tak źle.

Oto tytuły z dzisiejszych gazet i serwisów informacyjnych:

"Sport": Gorzka pigułka dla Małysza
To był weekend, który w skokach narciarskich nie zdarzył się od bardzo dawna. Skocznia w Val di Fiemme, która dotychczas tak dobrze się kojarzyła Adamowi Małyszowi, tym razem stała się jednak symbolem porażki.

"Dziennik.pl": Kolejna kompromitacja Małysza!
Wczoraj było fatalnie. Dziś równie słabo. Adam Małysz jest bez formy. Kiedyś Polak latał w powietrzu teraz spada ze skoczni. W niedzielnym konkursie Pucharu Świata po raz drugi z rzędu nie awansował do drugiej serii. Zawody w Predazzo wygrał Norweg Tom Hilde.

"Gazeta Wyborcza": Małysz się nam rozregulował
Tak źle nie było od ośmiu lat. Najlepszy polski skoczek dwa razy z rzędu nie zakwalifikował się do finałowej serii w Pucharze Świata w Predazzo. Polak na pewno nie obroni już Kryształowej Kuli. Czy przezwycięży kryzys formy przed zawodami w Zakopanem za dwa tygodnie?

"Rzeczpospolita": Bezradność Małysza
To zdarzyło się pierwszy raz od 2000 roku: Adam Małysz w dwóch kolejnych konkursach Pucharu Świata nie awansował do drugiej serii. W sobotę był 46., w niedzielę 40.

Najlepszym komentarzem do weekendu Małysza w Predazzo była jego mina po niedzielnym skoku. Rozkładając ręce, spojrzał tak, jakby chciał powiedzieć: "Nie oczekujcie ode mnie wyjaśnień, ja sam nie wiem"

"Życie Warszawy": Co się dzieje z naszym mistrzem?
Tak słabo Adam Małysz nie skakał od lat. Konkursy w Predazzo skończył poza czołową trzydziestką. Perspektywy na resztę sezonu nie wyglądają najlepiej. Na Trampolino dal Ben dwukrotnie zwyciężył Norweg Tom Hilde.


"Super Express": Katastrofa
Dzień po dniu dwa razy wypadł z trzydziestki i nie zdobył ani jednego punktu przez cały weekend zawodów Pucharu Świata. Tak źle w tym tysiącleciu jeszcze nie było. Adam Małysz zgubił formę i sięgnął dna. Czy odbije się od niego? - Moje skoki były fatalne - ocenił Adam w niedzielę, schodząc ze skoczni po wykonaniu gestu bezradności.

Skocznia w Predazzo, dotąd tak dla niego szczęśliwa (zdobył na niej dwa razy mistrzostwo świata), okazała się tym razem "miejscem straceń". Nasz mistrz zajął miejsca 46. i 40.

"Fakt": Najgorszy weekend w karierze Małysza
Miało być pięknie, a wyszło fatalnie. Adam Małysz przeżył w Predazzo najgorszy weekend w karierze. Czterokrotny mistrz świata i zdobywca Pucharu Świata w obu konkursach odpadał już po pierwszej serii. "Trudno powiedzieć, gdzie tkwi mój największy błąd. W tej chwili kuleje wszystko: pozycja dojazdowa, odbicie" - przyznał po zawodach.

Tak słaby występ najlepszemu polskiemu skoczkowi zdarzył się ostatnio na początku 2000 roku w Sapporo. W Japonii, jeszcze przed początkiem wielkiej kariery, Adam dwa razy z rzędu zajął 38. miejsce. Ale wtedy nikt nie był tym zaskoczony, a w ten weekend - po kwalifikacjach, w których Polak poleciał najdalej - kibice nie spodziewali się takiej klęski.


Natalia Konarzewska, źródło: wp/onet
oglądalność: (11489) komentarze: (164)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • jozek_sibek profesor
    @skladak

    autor: skladak , 14 stycznia 2008, 16:37
    -
    dziwi mnie jedna rzecz... Mistrzostwa Świata Juniorow sa dla zawodnikow do 23 lat czyli tzw U-23. To dlaczego nie wezmie w nich udzialu Kamil Stoch.
    ---------------
    Mylisz się.
    Do 2006 roku MŚJ były dla zawodników 18 letnich.
    W 2007 roku mogli startować zawodnicy 19 letni.
    Od tego roku(2008) mogą startować zawodnicy 20 letni - rocznik 1988 i młodsi.

    K.Stoch nie ma prawa startować w MŚJ w tym roku,poniewaz ma 21 lat - ur. 25.05.2007r.

  • jozek_sibek profesor
    @nieznany (*242.internetdsl.tpnet.pl), 14 stycznia 2008, 10:46

    Od początku sezonu 2000/2001 do drugiego konkursu w Predazzo(włącznie) odbyło się - 180 indywidualnych konkursów PŚ.
    W tych 180 konkursach A.Małysz aż 66 razy stawał na podium (35 - 16 - 15)!
    Z tego wynika,że częśćiej niż co trzeci konkurs A.Małysz stawał na podium! Do tego trzeba dodać,że przez te 8 sezonów A.Małysz kilka konkursów opóścił.

    Podium PŚ w XXI wieku.
    Sezony 2000/2001 do 2006/2007, oraz konkursy sezonu 2007/2008.
    LP.Nazwisko.Państwo.Podium PŚ (1,2 i 3 miejsca).

    1.A.Małysz ------- POLSKA --- 35-16 -15
    2.J.Ahonen ------- Finlandia ---21-20 -12
    3.M.Hautamaeki - Finlandia ---16 - 7 - 9
    4.S.Hannawald -- Niemcy -----12 - 8 - 4
    5.R.Ljoekelsoey - Norwegia --11-13 - 5
    6.T.Morgensrern -Austria ----- 9 -14 - 9

  • anonim
    SKłADY NA Harrachov:

    POL:ADAM MAłYSZ,KAMIL STOCH,PIOTR ŻYŁA,STEFAN HULA.
    AUT:THOMAS MORGENSTERN,ROLAND MUELLER,ARTHUR PAULI,ANDRES KOFLER,WOLFANG LOITZL.
    CZE:JAKUB JANDA,ROMAN KOUDELKA,ANTONIN HAJEK,MARTIN CIKL,ONDREJ VACULIK,

  • kihot początkujący
    Squr...pismaki!!

    Poj... pismaki zostawcie Adama w spokoju! To co ze ma słabsza formę? To co Adam zrobił dla nas przez ostatnie lata w skokach, nie zasługuje na to żeby teraz po kilku gorszych skokach traktować w ten sposób.My prawdziwi fani Adama jesteśmy z nim na dobre i na złe.Czy każdy z nas nie ma czasami złych dni,zle sie czuje lub ma migrenę? Ja myślę że Adamowi jest potrzebny bardzo długi odpoczynek! Adam nie przejmuj sie tymi pier... pismakami! Trzymaj sie Adam my fani jesteśmy z tobą Na dobre i na złe! Leć ADAM leć!

  • Artur stały bywalec
    ZOSTAWCIE ORłA W SPOKOJU!!!

    Ale o czym tu mowimy?! Ilu mamy czy mielismy mistrzow takiego formatu jak PAN ADAM? Pomyslcie wy wszyscy ktorzy ujadacie jak wsciekle psy jak ON musi sie czuc czytajac te bzdury?! A przeciez dla kazdego z nas byl dla niektorych nadal jest WIELKIM MISTRZEM ktory dostarczyl tylu emocji ktory zdobyl tak wiele! Wtedy ci ktorzy dzis po nim jada wtedy na rekach go nosili...nienawidze falszywych obludnych ludzi ktorzy sami niewiele potrafia a gdy komus powinie sie noga to maja radoche a im wybitniejszej postaci tym wieksza radocha! Pomyslcie jak ON musi sie czuc i co wam zrobil ze tak go kopiecie?! Panie ADAMIE jestem calym sercem przy PANU! W zlych i trudnych dla mnie czasach gdy byly sukcesy byl PAN dla mnie jedyna chwila gdy moglem sie usmiechnac i za to dziekuje i bede wdzieczny do konca zycia...

  • anonim

    To okropne co wypisują w tych po żal się Boże pisemkach, dwa gorsze występy i już go krytykują jak by nie wiadomo co się stało.

  • anonim
    @ gina

    Z Wielkiej Krokwi? Nie bądź sadystką! Oni by się pozabijali (albo solidnie połamali!) skacząc z tego maleństwa w Zakopanem (chyba K-15), zwanej "Adasiem". Nawiasem pisząc, strasznie mi się ta skocznia podoba i nawet udało mi się na niej stanąć telemarkiem. Pozdrawiam.

  • gina profesor
    Komentarze prasy!

    Żałosne wypociny poszukujących sensacji dziennikarzy. Wszystkim takim komentatorom dałbym szansę poskakać z Wielkiej Krokwi. Adam to czlowiek nie maszyna! Ma prawo do gorszych dni!

  • anonim

    Jakiś czas temu w pewnej pięknej górskiej miejscowości pewien zawodnik wygrał konkurs na dużej skoczni. Ba! Został nawet jej rekordzistą i do dnia dzisiejszego nikt Mu tego rekordu nie odebrał. Niestety, potem to szczęśliwe dla Niego miejsce przestało chyba być takie szczęśliwe, bo od tego pamiętnego dnia: rekordu i wygranej, już ani jednego punktu PŚ tam nie zdobył, chociaż zawody odbywają się tam przynajmniej raz do roku. Raz do konkrusu się w ogóle nie zakwalifikował, dwa razy nie wszedł do 30-tki, raz wreszcie nie został w ogóle wytypowany do startu w konkursie na TAMTEJ skoczni.
    Pytam, czy z powodu tych licznych niepowodzeń na obiekcie, którego jest rekordzistą, ktoś tak się nad Nim wyżywał, jak teraz "dziennikarze" i "kibice" nad Naszym Adamem? Chyba nie - bo w kraju, z którego pochodzi tamten zawodnik dobrych skoczków jest wielu. A my mamy tylko Naszego Orła z Wisły i czasem dobre występy zalicza K. Stoch lub inni zawodnicy. Więc, z łaski swojej, odczepcie się od Adama i dajcie Mu w spokoju przygotowywać się do PŚ w Zakopanem!

  • miel_ec doświadczony
    @Fanka

    Nom wytykanie nie jest w porządku. A 40% podatku płaci się od części dochodu, będącej nadwyżką nad pewnym progiem podatkowym nie od całości :)

  • anonim

    @: miel_ec

    Tak, wiem o tym, że ma kontrakty z reklamodawcami ale juz nie zarabia tyle ile by zarobił stając wciąz na podium.

    W każym razie jak mozna wytykac mu, ze czyjes pieniadze jeżdzi na zawody a dwa razy wyniku nie uzyskał, poniekąd jeżdzi na te zawody za swoje, bo jakby na to nie patrzeć, on tez płaci te podatki i to wcale nie takie małe, 40% od każdego dochodu.

  • anonim
    ADam

    Ja ignoruje te gazety ...Adam udowodnił nieraz, ze sie mylono wobec niego...Teraz też to zrobi..A nawet jesli nie to bezczelne pisac o jakiejkowiek " kompromitacjii".

  • anonim
    Polska prasa to parodia !!!

    Zauważyliście, że cała ta prasa całkowicie nie wierzy w Adama! Przecież tyle razy pokazał swoją klasę i geniusz a oni wciąż szukają czegoś aby go zbryzgać z błotem...! Szczególnie mnie wkurzył Dziennik.pl -sami się kompromitują takim tekstem!

    ADAŚ Jesteś Wielki!

  • taproflar doświadczony
    No to po zawodach

    Dziś w Val di Fiemme nasi intensywnie skakali po 16 skoków.

    Żołądź sie wypowiadał dziś ,że potrzeba spokojnego treningu,-- Nie chcę nic mówić ale ja od Villach się tak wypowiadam. aż do znudzenia mego i innych userów. hahaha

    A tu proszę dostają w du...ile w lezie.

    Jestem załamany . Idę spać.

  • Lisek92 początkujący

    dla mnie bez różnicy czy ma formę czy nie ma... i tak jest wielki i wieżę w niego...

    zobaczymy jak tam reszta sie spisze w Zakopanem xD

  • taproflar doświadczony
    spec dla ...? co nie lubi zabawy i wszystko na serio na bierze

    Proszę przeczytać 1 zdanie zawsze powtarzane.i proszę po raz kolejny nie łamać pkt.6 i 7 regulaminu. Nie możesz wytrzymać aby nie obrazić.i zaczepiać? Mózg to lasuje się ale chyba Tobie bo nie rozumiesz próśb.

    Bawię się w zbieranie przyczyn złych skoków i niepowodzeń naszych wg ich wypowiedzi:

    Zaczeło się od : . Jestem w super formie..Małysz 28.11 2007 a potem :

    1. Nie wiem co jest grane ale nogi mi siadły
    2. wiaterek kręcił
    3, trochę za dużo myślę
    4.Wpadłem w kałużę przed progiem.
    5. Mam formę ale nie wiem czemu źle skaczę.
    6. migrena.
    7..miałem pecha-
    8.Trochę krzywo wyszedłem z progu i miałem w powietrzu jakieś turbulencje"-Mietus
    9 .źle przygotowana przez organizatorów skocznia
    10.Trudno powiedzieć, czy warunki się tu zmieniły, bo po mnie wszyscy zaczęli skakać znacznie dalej.
    11. Wybiliśmy z głowy Lepistoe jego plan treningów i jedziemy do domu.
    12. Ta migrena też zrobiła swoja, jestem jeszcze trochę otumaniony, ale widać, że nogi po prostu nie chodzą jak należy"
    13.sędziowie za nisko mnie ocenili
    14-Tepes mnie przytrzymał
    15. "Ten pierwszy skok w piątek był jeszcze oddany na świeżości, w zasadzie w trakcie migreny.
    16. Trudno powiedzieć gdzie tkwi mój największy błąd, w tej chwili kuleje wszystko
    17. A, ze Adam to szczery człowek aż do bólu i nieraz słono płaci za swoje slowa,
    18. "Prędkość na progu była zła"
    19. Sam będę wiedział czy skakać w Harrachovie
    20. Rozbieg przytrzymał Małysza-kruczek
    21. Adam się nie odbił, a "przepchnął" na progu.-tajner
    22."jak tak pójdzie dalej, to na mój wniosek nie pojawię się na mistrzostwach świata w lotach,"
    23."Moje skoki nie są aż tak złe, żeby były tak krótkie"

  • Arcik początkujący
    Małysz

    Adam-jestem z tobą!Zrobiłeś aż za dużo dla polskiego sportu!Nie przejmuj się mediami-to hieny żądne dobrego reportażu dla kasy!Masz rację mówiąc,że ich nie lubisz!Pozdrawiam

  • Arcik początkujący
    Małysz

    Polskie media to amatorstwo!Tylko wymagają i starają się napędzać koniunkturę-byle kasa się zgadzała!Współczuję Adamowi,bo nie ma prawa do słabości i odpoczynku.Mój śmiech wywołuje fakt,że cały nasz sport zimowy jest oparty na Adamie Małyszu!Cała banda darmozjadów zarobiła na nim pieniądze i zrobiła kariery-w większości niezasłużenie!Najlepszy numer Adam wywinie gdy skończy karierę:D Ma do tego pełne prawo-i co dalej z polskim sportem zimowym?Rządzi nim banda nieudaczników-nawet skoczni w Malince nie potrafią dobrze wybudować-żenujące!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-01-14 22:34:48 ***

  • miel_ec doświadczony
    @Fanka

    Niezależnie od wyników sportowcy mają też kontrakty z reklamodawcami. I pieniążki spływają na konto. Dlatego nie wydaje mi się żeby Małysz nic nie zarobił w tym sezonie.
    A swoją drogą to honoraria dla skoczków są śmiesznie niskie. Ahonen za wygraną w TCS dostał 15tys euro + samochód. Trochę mało w porównaniu do innych dyscuplin.

  • anonim

    A ten na dole niech lepiej wynotuje przyczyny swojej glupoty.
    Bo mózg nie chodzi jak nalezy !
    O reszcie to nie wspomne :)))

  • anonim

    @Zbych (*T-7.autocom.pl),

    Nio własnie, nie ma wyników nie ma pieniedzy!

    A ile to niby Adam zarobil w tym sezonie co ? Jakie miał niby te wyniki, jesteś następnym, ktory zagląda mu do kieszeni, kto ci dał prawo do tego ?
    Bo o ile wiem to Adam w tym sezonie nie zarobił nic.
    Nie ma wyników nie ma pieniedzy , jak wskakuje na podium to pieniadze sa. Proste jak drut, to co sobie sam wyskacze to ma.
    Nie mówo mi, że cokolwiek płacisz za niego, bo zaraz tu padnę ze smiechu,
    a pieniadze jako kadrowiczowi k tóre przyznał mu Minister Sportu dopiero w ubiegłym roku należą mu się jak psu zupa.
    Za wszystkie dotychczasowe wyniki w tym sporcie.

  • qwerty doświadczony

    Słyszeliście trenera Szturca w Wiadomościach Sportowych - zdecydowanie stwierdził, że nie ma sensu jechać do Harrachova.
    Wypowiadał się także Jerzy Żołądź - zwrócił uwagę na to, że Małysz potrzebuje spokojnego treningu. W przeciwnym razie organizm tego nie wytrzyma. A Polacy trenowali dziś w Val di Fiemme intensywnie...

  • anonim
    Jak mozna zając dwa razy takie miejsce ?

    Ano mozna, niestety ale mozna,
    gdybyscie słuchali wszystkich wiadmości w ciągu dnia, sportowych ti byście duzo wiedzieli.

    Zamiast się pieklić i bić panę na Adama, dowiedzcie się na wlasną rękę co się z nim dzieje.

    Adam Malysz dziś oddał 16 skoków i te skoki były inne, lepsze od tych które widzieliśmy podczas konkusru.

    Ale po treningu dostał napad szalonego bólu głowy, mowił w TVP-1, że to za często się zdarza, czuje sie po prostu żle.
    Owszem miewał bóle ale nie tak często,natychmiast jak wróca do Polski podda się badaniom.
    Bo to nienormalne takie bóle.

    A jak się okaże, że to cos powaznego ?
    Co wtedy pieniacze powiecie co ?
    Bole glowy moga mieć różne przyczyny, one nie przychodzą bez powodu, jak ma skakac kiedy nie jest w pełni zdrowy ?

    To tylko dowodzi, że Adam jest zwyczajnym człowiekiem i zcasami cierpi z róznych przyczyn, tak jak każdy z nas.
    On nie jest maszyna do wygrywania, ale jest zwyczajnie chory.
    Ludzie normalnie nie moge już czytać niektórych komentarzy !
    @Zbych
    Za jakie pienadze on niby jeżdzi na zawody ? Za twoje ?
    Albo za moje ? Co ty za głupoty gadasz człowieku, od Malysza nie mamy prawa nic juz wymagać a conajwyżej oczekiwać !
    Przypominam ci, ze nadal jest w 10-tce najlepszych zawodników świata !

  • anonim
    Pismaki !

    No paranoja jakaś ! Skoro mistrz źle skacze to chyba należałoby się zastanowić nad tym dlaczego ? Piszą , że sięgnął dna , ale nawet nie próbują docierać do jakichś źródeł , gdzie można by ustalić przyczynę tak słabego występu . Adam , odpocznij i będzie dobrze, napraw co się zepsuło -Lepistoe nie będzie skakał za Ciebie , sam wiesz jak to robić najlepiej , ale i mistrzowi trener jest potrzebny (!) . Mistrzowi , tym bardziej , jak widać .

  • anonim
    Amatorszczyzna

    Jezeli ja coś zawalę w pracy albo zle coś wykonam to zawsze wiem gdzie tkwił błąd. Drugi raz tego błedu nie robię. Jestem zawodowcem . Człowiek ma prawo do chwili słabości.Za te chwile ja niestety płacę z własnej kieszeni.Oni też powinni dostawać kary. Nie brońcie Malysza.Mamy prawo wymagać. Z naszych podatków też otrzymują pieniadze. Ten występ to była kompromitacja przed całym światem.Nie mówcie że nie ma formy. Tej klasy zawodnik nawet po ciemku powinien kwalifikować się do finałowj trzydziestki.Tam się żle dzieje.Nas się mami głupimi opowiastkami. Proste -nie wyników nie ma premii ,nie ma premii są waśnie.Bo dla przyjemności to skacze jeszcze Murańka, Miętus, Kot i jeszcze kilku juniorów i młodzików ale nie Małysz.

  • anonim

    Zawodnik który skakał w Sapporo na k-90 tak jakby rywalizował z amatorami jeszcze nie wyczerpał swych możliwości
    zawodnik który skoczył 139.5 m telemarkiem w Zakopanem jeszcze wróci , a dominacja jego skończy się wtedy kiedy zakończy karierę
    i jeszcze jedna zagadka :
    kto był najstarszym zwycięzca klasyfikacji genralnej w PŚ i kiedy to zrobił?
    jak znajdziecie odpowiedz na to pytanie to bedziecie wiedzieli czy Małysz może jeszcze daleko skakać

  • anonim

    A jak mozna nazwać dwa razy - miejsca 40. Sukcesem Małysza. Dla tej klasy zawodnika to kompromitacja i wstyd do potęgi. Czy nikt sie nie zastanawia - jak można jednego dnia oddać super skok, a nastepnego dnia skakać jak amator. Tak, bo skoki Małysza z weekendu to jest amatorstwo, a nie skoki skoczka 21 wieku. Wstyd!

  • patrycja381 weteran

    nie uwazam aby byl to najgorszy weekend w jego karierze. przeciez kazdemu zdarza sie miec slabsza dyspozycje lub cos po prostu nie wyjsc. a jesli chodzi o weekend. powiedzialabym, ze od poczatku sezonu Adamowi nie idzie...jak wszystko idzie dobrze to prasa wychwala pod niebiosa, a jak zle sie dzieje to prasa krytykuje dana osoba tak ze zal czytac...

  • garfield początkujący

    według mnie to żenujące kiedy dziennikarze po wpadce znakomitego skoczka ..."wpdace" poprostu miał zły dzień, robią z niego kompletnego nieudacznika i wogóle poprostu żałosne ich postawa jest kompromitująca dla polskiego dziennikarstwa robią sobie radoche ze mogą kogoś zbesztać mają newsa ...;/ w polsce jest jakaś paranoja pod tym względem za bardzo wszystko sie przeżywa trudno stało się to podnieś sie i ruszaj do boju takie powinny być tytuły gazet a nie ...
    i możecie besztać mojego komenta ale taka jest prawde
    PAnie MAłyszu ma pan fanów co zawsze będą za panem :)

  • ga-pa bywalec

    P.S. Wcale nie odnosilem sie do twojego komentarzu.... po prostu chodzi mi o to ze jak malyszowi sie nie udalo to o innych juz zpominaja

  • ga-pa bywalec

    taproflar
    Mając na mylśli WASZ mistrz chodziło mi o to jak sie nad malyszem zachwycali po mistrzostwach. Malysz na pewno sie nie skonczyl bo jak ktos to tu ujal malysz nie stracil formy z dnia na dzien

  • skladak stały bywalec
    @nieznany

    Dobrze, ale nie rozumiesz...
    Kamil ma 20 lat. A MŚJ sa dla zawodnikow do lat 23 :)

  • anonim
    Adam Małysz

    Niech te całe media sie odpier......od Adasia...
    Jest najlepszym skoczkiem jaki był w historii skoków...
    Każdy ma prawo do słabości...
    Adas RuleZ

  • taproflar doświadczony
    ga-pa (kamil.sl@wp.pl

    Ja napisałem ,że Bachleda ani razu sie nie "wychylił" i że nieporozumienie było zamieniać go za Piotrka Żyłę.
    Jeśli chodzi o Małysza, to nie jest jeszcze katastrofa i nie kompromitacja.
    Jednak nie można go zagłaskiwać jak niektórzy tu robią lub jak Ty proponujesz przemilczeć.
    Ja nie zagłaskuje ale na swój sposób szukam możliwości poprawy formy Małysza.
    Nie jestem fachowacem ale od Villach piszę aby odpuścić konkursy jakieś jeden i potrenować w spokoju., bo na serio może być KATASTROFA

  • anonim

    najgorsze w tym wszystkim jest to ze po skoku Adama kamery pokazały trenerow,kruczek mial usmiech na twarzy patrzac w strone Małysza a lepisto nawet nie okazał zadnego zdziwienia tak jakby Adam nie byl jego skoczkiem.Małysz sam jest w szoku,nie wie co sie dzieje,chyba nikt nie wie w sztabie szkoleniowym

  • ga-pa bywalec

    Jak mozna pisac ze Malysz sie skompromitowal? Czemu nikt nie patrzy na dokonania np. Bachledy? Czy nie mozna dac Malyszowi szansy? Przemilczeć jego kłopoty! Skończy sie WASZ mistrz z Sapporo ktorego napewno niesamowicie zachwalaliscie!
    mam nadzieje ze po zakopanem malysz w kazdym konkursie zaprzeczy zarzutom prasy...

  • anonim
    ...

    Jak wszyscy tacy fajni to niech sami założą narty i niech skaczą, niezakfalifikował się? szkoda ale to sie zdarza ile razy było tak że wielu świetnych skoczków sie nie zakfalifikowało a tu odrazy wielkie hallo że to katastrofa itd

  • anonim
    Adas

    w Kwalifikacjach Adaś skoczył bardzo daleko mimo problemow ze zdrowiem i generalnie torem lotu. Konkursy nie wyszły ale tez trzeba przyznac ze byly wyjatkowo trudne warunki oraz wyrównianie niski poziom - stad skok nawet o pare metrów krotszy powodował spadek o wieeeele pozycji. Moim zdaniem - polaczenie slabych skokow z pechem i warunkami na skoczni - ZADNA TRAGEDIA.

  • anonim

    jaka migrena? przeciez to kompromitacja! jak czterokrotny mistrz swiata, moze zapomniec przez dwa dni jak sie skacze. to kpina z kibiców. co robi Lepisto?

  • anonim
    Małysz mistrz

    To bylo spowodowane tylko przez migrene . Adam wygra w Zakopanem wierze w to !

  • anonim
    Oj! Małysz

    Co się dzieje z Małyszem w tamtym sezonie było tak pięknie , a teraz nie kwalifikuje się do trzydziestki. Jednak wierze że Małysz się odbuduje i że zacznie wygrywać czego mu życzę .

  • anonim
    @taproflar

    Przyczyna załych skoków: "nogi po prostu nie chodzą jak należy"

  • taproflar doświadczony
    Ja mam swoją własną prasę

    Bawię się w zbieranie przyczyn złych skoków i niepowodzeń naszych wg ich wypowiedzi:

    Zaczeło się od : . Jestem w super formie..Małysz 28.11 2007 a potem :

    1. Nie wiem co jest grane ale nogi mi siadły
    2. wiaterek kręcił
    3, trochę za dużo myślę
    4.Wpadłem w kałużę przed progiem.
    5. Mam formę ale nie wiem czemu źle skaczę.
    6. migrena.
    7..miałem pecha-
    8.Trochę krzywo wyszedłem z progu i miałem w powietrzu jakieś turbulencje"-Mietus
    9 .źle przygotowana przez organizatorów skocznia
    10.Trudno powiedzieć, czy warunki się tu zmieniły, bo po mnie wszyscy zaczęli skakać znacznie dalej.
    11. Wybiliśmy z głowy Lepistoe jego plan treningów i jedziemy do domu.
    12. Ta migrena też zrobiła swoja, jestem jeszcze trochę otumaniony, ale widać, że nogi po prostu nie chodzą jak należy"
    13.sędziowie za nisko mnie ocenili
    14-Tepes mnie przytrzymał
    15. "Ten pierwszy skok w piątek był jeszcze oddany na świeżości, w zasadzie w trakcie migreny.
    16. Trudno powiedzieć gdzie tkwi mój największy błąd, w tej chwili kuleje wszystko
    17. A, ze Adam to szczery człowek aż do bólu i nieraz słono płaci za swoje slowa,
    18. "Prędkość na progu była zła"
    19. Sam będę wiedział czy skakać w Harrachovie


    Punkt 19 przypomniał mi Siarę z Killera1; "Sama się związałaś sama się rozwiąż"

  • anonim
    @skladak

    Kamil już jest seniorem,więc jak ma brać udział w MŚ juniorów?

  • anonim
    kilka słów o mediach

    A prasa jak to prasa jesli Adam skacze dobrze to okrzykuje do cesarzem, królem nad królami itp....gdy natomiast oddaje gorsze skoki od razu rzucaja sie na niego....piszac o kompromitacji i katastrofie....
    Ludzie wstydźcie się...to przeciez jest nasz wielki mistrz...sportowiec jakiego jeszcze w polskiej historii nie było...opamietajcie się...
    Zauwazyłam, ze w obcych krajach w takich momentach media bardziej doceniaja Adama niz u nas...dla nich nazwisko Małysz to - die Legende, a nie skoczek, który spada ze skoczni....ludzie miejcie troche ogłady

  • anonim
    Nie przejmować się głupimi plebiscytami

    Liczy się tylko i wyłącznie lista Przeglądu Sportowego.Wszystkie inne są niewarte funta kłaków.W 1996 gdzie zdobyliśmy 7 zł.medali w Atlancie w konkurencyjnym plebiscycie wygrał piłkarz Citko,a polska repr. nawet nie awansowała di finałów MŚ.

  • anonim

    Małysz jest super! Zrobił dla nas Polaków i fanów skoków bardzo duzo... a dziennikarze schodzą na psy... Dziennikarstwo było kiedyś szanowanym zawodem, a teraz!? Powinni się wstydzic za to co robią! To jest żałosne!

  • anonim

    niedobrze mi jak patrze na te tytuly gazet, fajnie gdyby dziennikarze byli bardziej konkretni a nie wymyslali denne tytuly zeby przyciagnac uwage pseudozainteresowanych. moim zdaniem najwiekszy problem nie jest w Małyszu ale w innych skoczkach- dlaczego oni od swieta kwalifikuja sie do 30?

  • vero92 profesor

    @mielec

    To coś z Tobą nie tak chyba. Albo jesteś taki że wiedzisz tylko że coś jest czarne albo coś jest białe.

  • anonim

    Prawdę to gazety pisały. NIe posżło Adamowi dobrze, ale teraz tak go "jadaą", że aż się przykro czyta. Podobna sytuacja była z moim kolegą. Tak zaczął Małysza wyzywać, że nie szło wytrzymać. Jak Adam się podniesie i będzie skakał [takie założenie] to gazety znowu będą oczarowane i mój znajomy też. Trochę to przykre, że tak bardzo mu to wypominają, ale czego się nie robi dla zysku?

  • boss bywalec

    a wy nie uwazacie ze to co pokazal we wloszech malysz to dno i kompromitacja?zreszta reszta polakow za wyjatkiem stocha to samo.jestescie troche dziwni jezeli sie nie zgadzacie z tytulami z gazet

  • kibic_malysza profesor

    Jeśli nie widzisz nic obraźliwego w gazetach to przytoczę pare sformułować z tychże gazet.

    "Kiedyś Polak latał w powietrzu teraz spada ze skoczni."
    "Małysz zgubił formę i sięgnął dna"

  • anonim

    miel_ec. brawa dla ciebie! zgadzam się w 100000% z twoją opinią.

  • vero92 profesor

    @mielec

    Tak było. Musieli napisać prawdę... ale nikt by się nie czepiał... weź przeczytaj sobie. To jest napisane w taki sposón na pewno ani nie pochlebiający ani nawet neutralny. Szczegolnie z Dziennika.pl. Weźź. Zastanów się... i tyle.

  • miel_ec doświadczony

    Czy któraś z ww gazet (poza dziennik.pl i super express - ale to są zwykłe brukowce) napisała nieprawdę? Czy któraś skłamała? Co oni mieli napisać? Że Małysz skakał w weekend słabo, ale w przeszłości wygrywał? Mieli napisać że Adam skakał fantastycznie? Czy mieli przemilczeć fakt że w Predazzo odbyły się skoki? Może ktoś mi jest w stanie racjonalnie to wytłumaczyć?
    I żeby nie było - jestem fanem skoków a co za tym idzie i Małysza. Nie mniej jednak coś się w gazetach musiało znaleźć, coś napisać musieli. Czy ktoś obraża Mistrza pisząc że dwa razy nie awansował do drugiej serii? A tak przecież było.

  • skladak stały bywalec

    Moja kadra na Mistrzostwa Świata Juniorow w Szczyrku:

    Kamil Stoch, Lukasz Rutkowski, Maciej Kot, Krzysztof Mietus. (w sumie najlepsza czworka i na druzynowke)
    oraz:
    Klemens Muranka, Jakub Kot, Kamil Kowal, Dawid Kubacki
    ewentualnie:
    Sebastian Toczek, Dawid Kowal

    Zawodnikow powinny wylonic treningi na Skalitem.
    Moim zdaniem najlepsza czworka byliby STOCH, RUTKOWSKI, KOT, MIETUS.

    A WY JAK SADZICIE ? Prosze o wasze propozycje :)

  • kibic_malysza profesor

    Teraz mieszają Małysza zbłotem a za 2 tygodnie będą tytuły - " KRÓL POWRÓCIŁ", ADAM WRACA, MAŁYSZ ZNÓW WIELKI.

    Nie przejmujcie się co piszą teraz bo i tak tego nikt nie kupuje z nas kibiców nie kupi. Ja kupie wtedy gazety kiedy bedzie trzeba a wiem ze juz niedługo :]

  • anonim
    Franka co się przejmujesz

    Franka co się przejmujesz komentarzami debili-tzw.pwapierowych kibiców albo jak kto woli chorągiewek na wietrze-połowa ludzi piszących zle o Adamie to tzw.podjudzacze chca zaistniec i tyle i prowokuja-inni natomast to papierowi kibice-tak jak powieje tak klaszczą-tzn.jak jest dobrze to co to nie oni-Małysz to Małysz tamto-jak jest źle to zrównać go z ziemią.jeżeli chodzi o Adam ja już poprostu patrze co nasz mistrz robi i nic więcej -dla mnei ten Polski bohater zdobył wsyztsko-pokazał nam ,że Polak też potrafi,że możemy czuć sie lepsi od innych ,że nie musimy już być zakompleksionym zaściankiem-to innni powinnni się amrtwic jak nam dorównać-człowiek,który ani sie nie wywyższa ani nie pozuje-zwykły prosty Polak -ale za to z jakim sercem z jaką wolą walki-dla mnei może juz zejść ze sceny -zdobył już praktycznie wszystko-a tak między nami to nie zejdzie-właśnie po to żeby sobie,i innym podjudzaczom udowodnić,że jeszcze potrafi ,że jeszcze może ,że wierzyc trzeba-Adam jest i będzie wielki.Pozdrawiam

  • skladak stały bywalec

    dziwi mnie jedna rzecz... Mistrzostwa Świata Juniorow sa dla zawodnikow do 23 lat czyli tzw U-23. To dlaczego nie wezmie w nich udzialu Kamil Stoch?

  • vero92 profesor

    Wczoraj w Sportowej Niedzieli (pewnie oglądaliście) pytali o Małysza i to co się z nim dzieje, Pointnera czy Kuettela... Każdy mówi NIE WIEM ale każdy mówi JESZCZE POKAŻE, W ZAKOPANYM UJRZYMY PRAWDZIWEGO MAŁYSZA.

    Może nie ma co się załamywać... teraz sobie myślę... może ta migrena, tory zrobiły swoje? Tak formy wiadomo nie ma za bardzo ale coś w tej migrenie jest to pewne. Jak Adam wyglądał jak się wypowiadał... jakiś słaby, blady... Cóż.

    A te onety to jest żal .Ja nie rozumiem jak można pisac takie rzeczy o takim Mistrzu, o Adamie Małyszu. Jedynie to dziennikarze TVP mają dla niego szacunek, bo te Fuckty i innem jeżeli Fuckta zaliczamy to gazet w ogóle, bo dla mnie to jest....a nie będę pisać. A jak wejść na Onet to po prostu... szkoda mi tych pseudokibiców, ta ich fałszywość, dwulicowość, brak szacunku i zwyczajna głupota. Ci ludzie nie wiedzą tak naprawdę kim jest Adam Małysz, chyba nie wiedzą co osiągnął i kim jest.Najbardziej szkoda mi Adama najbardziej w tym wszystkim... ale wiem, że on się podniesie.

  • anonim

    Macie może meila do tego dziennikarza "Dziennika.pl ?

    Bo nie mozna takowego znależć.
    Ale mam wielką ochotę na pisanie :(

  • anonim
    @JureQ (*-68.kalety.net),

    Masz naprawdę sporo szczęścia, ze nie ma cię w zasięgu moich rąk, bo to ja wcisnęłabym cię w glebę, za tak ochydne i szkalujące go słowa.
    Czy ty wgóle wiesz co napisałes ? Śledziłeś od lat wszystko co dotyczy Adama ? Nie tylko sfery sportowej ?
    Jesli nie, to jakim prawem go szkalujesz i to w tak ochydnym stylu.
    Nigdy tak nie było, ze skacze tylko i wyłącznie dla kasy, ale ta kasa jak ty to mówisz, jest częścią tego sportu, jestes dobry ! zarabiasz, jesteś mniej dobry lub wcale, kasy nie ma .
    Toco sobie Adam sam wyskakał w ciągu tylu lat i po tym co osiągnął ta kasa którą smiesz mu wytykac mu się nalezy, to jeszcze mało co on zarobił, bo w porównaniu do takich piłkarzy czy tenisistów,to mały pikuś.
    Z kim i kiedy się dogadał o jaką kasę ? Daj mi przykład, bo moze ja czegos tu nie wiem choć wiem raczej wszystko co dotyczy akurat tego zawodnika.
    A zdajesz sobie sprawę ile Adam odprowadza podatków od każdej zarobionej kasy ? Każdej !
    Państwo na takich sportowcach jeszcze zarabia i to nie tak mało, my jestesmy jedynym krajem w Europie gdzie sportowcy płacą podatki do swoich dochodów w wyskości 40%, nigdzie indziej tego nie ma.
    Jak smiesz mu cokolwiek wypominac Adam nigdy nie robił niczego dla pieniędzy, ale poprzez sport tak zarabia na życie aby zapewnić byt sobie i swojej rodzinie nie tylko teraz ale i na przyszłość.
    Ile ty płacisz podatków ?

  • Maciek bywalec

    Mam pytanie do rekatora Dziennika.pl- gdzie on widzi tu kompromitacje? Mam nadzieje ze zaden fan Adama nie czyta tego szmatlawca. Besztacie Adama zamist go na duchu podtrzymywac. Bezlistosni dziennikarze, hieny, sepy. Nigdy zadnego dziennika w zyciu nie kupie i innym radze to samo.

  • magda_skijumping początkujący

    Co te gazety wiedzą o skokach?! Krytykując kogoś tak utytułowanego i nazywając jego słaby występ kompromitacją same się kompromitują!

  • Maciek bywalec
    :/

    Prawda jest taka ze gdyby nie Adam i jego sukcesy to by na pewno nawet ta strona nie istniala. Troche rozsadku ludzie- przeciez nie musicie kopiowac tego co pisza te beznadziejne brukowce.

  • anonim
    @Autorka

    I po co było uwieczniać na portalu te chamskie teksty przeciwko Adamowi, dla własnej sławy? Troche rozsądku zyczę i dziennikarzom tego portalu, by sie równiez w "nocnikarzy" nie zamieniali!

  • motylek_ja weteran
    Adam tez to wie!

    ogladalam sobie ostatnio reportaz z wywiadem Adasia zaraz po sezonie 2000/2001i to samo powiedzial o dziennikarzach, wychwalaja Cie jak Ci idzie, ale jak tylko sie potkniesz to potrafia się zrownac z błotem. Na szczęście nasz Mistrz jest tez MĄDRYM człowiekiem:D

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-01-16 18:25:50 ***

  • motylek_ja weteran

    ,mnie te koments nie dziwia..... to są dziennikarze, niestety, zrobia WSZYSTKO by sprzedac naklad....
    i nieprawda, zer tak jest tylko w naszym kraju w innych jest rownie dennie...rzadko spotyka sie dziennikarza z misją, dziennikarza z nazwy.....


    dlatego prawie w ogole mnie to juz nie rusza.... a gazet juz prawie wcale nie kupuje.....

  • vero92 profesor

    Przeczytałam tylko kawałek, dalej nie mogę, bo serce boli.
    Nie mogę czytać tego typu rzeczy bo od razu łzy mi się na powieki cisną.
    Wiem że było źle ale to zbyt ostre, bez zrozumienia itd... ale takie są gazety.
    Adaam...
    Jesteśmy z Tobą, jeszcze pokażesz, to ci dziennikarze będą na kolanach z Tobą wywiady przeprowadzać.

  • MAGNOLIA bywalec

    Dzeinnikarze sportowi powinni dodać otuchy zawodnikom, a nie krytykować ich potknięć. Pomaga tylko zdrowa krytyka, anie ta deprymująca. Zdarza się i mówi się trudno. Małysz to zbyt WIELKI MISTRZ i na peno da sobie radę. Przecież to on jako pierwszy polski skoczek wlał do polskich serc tyle otuchy i rodości. Razem z nim cieszylismy się z kolejnych wielkich zwyciestw.

    Ludzie!
    Jeśli dziś zapomnimy o tym wszystkim, co dał nam Małysz bedzie z nami na prawdę źle, więc niech serca prawdziwych kibiców zapłoną nadzieją lepszego jutra. Małysz jeszcze nie jedno pokarze...

  • kolesio weteran
    @Fanka

    Z tego wynika, że polscy dziennikarze sportowi to w wielu przypadkach niespełnieni sportowcy i wykorzystają każdą okazję, żeby sie dowartościować. Inaczej nie jestm w stanie wyjaśnic tak małostkowych tytułów jak ten z onetu czy superexpresu.

    "Kto walczy, czasem przegrywa. Kto nie walczy- przegrywa zawsze"
    Tak mówił R. Hess i tego sie trzymajmy:)

  • anonim

    No ja z niego ikony nie zrobię i palić świeczek nie bede..przeca ja nie wiemy o co chodzi to napewno o pieniądze.Już kiedyś Małysz takie numery wykręcal że licho skakał a jak się dogadał o kasę to powstał niczym Feniks.Cosik mnie sie zdaje że i teraz tak będzie.No bo jak by miał zakończyć kariere to zrobił by to w lichym stylu

  • anonim
    hm.....

    Otuz moim zdaniem widzisz co do adama powiem tak w poprzednim sezonie 2006/2007 bylo zle bylo tragicznie bylo wprost do bani ale to co sie wydarzylo na koniec zezonu przeszlo moje oczekiwania i wtedy zrozumialem ze adam nam to wynagrodzil ze on przez to wygrywanie i dalekie skakanie powiedzial nam kibicom dziekuje wam wszystkim i bede wam wdzieczny zawsze i wszedzie obojetnie gdzie bede sie znajdowal i co bede robil,i przez to wygrywanie nam sie zrewanrzowal,ale tym razem ja jako zawsze oglądam skoki do ostaniego momentu zawiodlem sie ogromnie i przez swoj smutek odeszlem od telewizora i przerwalem dalsze ogladanie skokow bo nie moglem dalej patrzec jak adam spada z miejsca na miejsce w duł i to mnie boli najbardziej ze ta forma kturą posiadal dotychczas ktura drzemala w nim samym zaginela bespowrotnie i przepadla na ten sezon.Owszem Adam zrobil dla nas wszystkich duzo,ale skoki to sport ktury co roku pokazuje kto tak naprawde jest dobry i kto kruluje w skokach i kto jest w kondycji oraz kto ma predyspozycje do dalekiego skakania,a jak narazie powtarzam jak narazie u naszego adasia nic tagiego sie nie pokazuje i w moim przekonaniu to raczej sprawa wątpliwa zeby adam mugl cos jeszcze pokazać,na co go stac i jak moze daleko latać,mam nadzieje ze mnie zrozumiesz ale taka jest moja opinia na ten temat

  • anonim

    ADAM MAŁYSZ TO LEGENDA! i nikt mu tego nie odbierze! On zrobił tak wiele, że więcej już nie musi nic robić! A media to hieny, które szukają sensacji!

  • anonim
    Małysz

    Adam miał przez cały czas we Włoszech bule główy i dlatego nie liczył się w walce o podium . Uważam że skoki Małysza były spóżnione i dlatego nie mógł polecieć więcej niż 115 metró . Ale ja ciągle w niego wieże i uważam żę Adam zdobędzie 5 kryształową kulę w tym sezonie . Zycze mu szybkich powrotów do zdrowia i samych sukcesów.

  • anonim

    na www.onet.pl jest sonda kto ma zostać najlepszym polskim sportowcem 2007 roku. w finale Ebi smolarek i Adam małysz. małysz przegrywa o 10%. Chyba nie musze mówic co powinien teraz zrobić prawdziwy fan?

  • anonim
    Słowa autora prosto z serca, nie moje !

    Za zgodą autorki, mnie znanej, przepisze to co mi napisała :

    "Jak czytam te wszystkie wredne i chamskie komentarze na temat Adama, to autorzy tych tekstów łącznie z dziennikarzami mają szczęście, ze nie są w zasięgu moich rąk.
    Niestety,my jako naród nie potrafimy w wiekszosci pomóc komuś,kto sie potknie -nawet chocby przedtem zbawił świat.
    oooooo nie-my wtedy kopiemy go z lubością a potem z dziką,nieuzasadnioną niczym satysfakcją wbijamy w glebę i zastanawiamy się czym przylać,żeby więcej odczuwał .
    i co dziwne - im bardziej ktoś był ceniony,zasłużony-tym bardziej się staramy go "zgnoić"
    i nie jest wazne jakimi środkami.

    wszystkie prowadzą do jednego celu,że się tak wyraże "NARESZCIE GO MAMY"
    NARESZCIE TERAZ SOBIE ODBIJEMY ZA WSZYSTKO.
    ALE................ZA CO?...........DLACZEGO?..

    To pytanie pozostawię ludziom aby sobie sami odpowiedzieli na to pytanie, ZA CO ?

  • anonim

    Tomasz (*154.neoplus.adsl.tpnet.pl) - Moim zdaniem, to nie całkiem tak jak piszesz. Oczywiście, że trzymałam kciuki za Adama i chciałam, zeby zajął jak najlepsze miejsce. Ale dużo bardziej przykro jest mi z powodu smutku i niemocy Adama, tym bardziej, że on przecież chce skakać daleko, stara się, nie odpuszcza. Tak na prawdę to ja chciałabym, żeby on miał świadomość jak dużo dobrego zrobił dla takich kibiców jak ja, ile dostarczył wzruszeń i pozytywnych emocji. I jak bardzo jestem mu za to wdzięczna. Pan Adam, jak ktos tu już pisał, niczego już nie musi udowadniać. Tego, co osiągnął nikt mu nie odbierze. a dla nas kibiców, bez względu na okoliczności towarzyszące już na zawsze będzie Wielki. I tyle.

    W całej tej sytuacji niepokoi raczej fakt, że gazety skupiają się tak bardzo na Małyszu, podczas, gdy ja tęsknie wypatruję innych Polaków, którzy zajmowali by systematycznie miejsca w 30stce. Dlaczego tak się nie dzieje? - oto problem na dziś

  • Janusz J. stały bywalec
    Prasa Polska jest niesprawiedliwa

    Nie przejmuj się nasz ukochany mistrzu artykułami prasowymi, zawsze kibice będą z Tobą. Jestem bardzo dobrej myśli że jeszcze powalczysz w tym sezonie o wysokie lokaty !

  • kibic_malysza profesor

    Bo 1 głos wielkiej różnicy nie robi Smolarek ma około 110 tyś głosów czyli 20 tyś głosów więcej od Adama.
    eh..gdyby tak te konkursy w Predazzo potoczyły się inaczej...

  • marta- bywalec

    co do głosowania to jest to takie dziwne zagłosowałam na Adama Małysz oczywiście ale i tak ma 45 %

  • anonim
    To prawda ale nie do konca

    Moim zdaniem to ja nadal jestem fanem malysza i uwarzam sie za niego ale poprostu mialem nadzieje ze te oba konkursy bedą dla niego łatwe i udane,a tym razem spadlo wszystko na leb na szyje tak jak czapka z glowy,czyz to nie jest smutne przecierz to byla ulubiona skocznia adama tam wygrywal bez problemow,a tym razem przyniusl nam rodakom taki zawód,kazdy jeden powie ze liczyl na cos wiecej,na niego podczas tego weekendu ze moze uda mu sie wskoczyc na podium na 3 miejsce a tu taka przykra niespodzianka,i kazda jedna osoba ktura kocha skoki ktura trzymala kciuki za malysza pewnie jest teraz smutna bo byla z nim wspierala go a on nie podziekowal nam ani nie zerwanrzowal sie nam fanom i fankom za to wsparcie.

  • Julka weteran

    Jak Adam jest w formie to wychwalają go pod niebiosa, a ja przyjdzie kryzys to suchej nitki na nim nie zostawiają. Tak się odpłaca naszemu Mistrzowi w kraju, który tak dużo zrobił dla nas i dla Polski. Wstyd. To jest bardzo przykre, że tak traktuje się Adama. Bardzo przykre. I to po tym wszystkim, po tym jak sam pociągnął polskie skoki, jak wyciągnął je z kryzysu, jak naskakał nam tych medali i pucharów ...
    To przykre ty m bardziej, że Adam jest sam, nie mamy tego drugiego skoczka, który mógłby mu dorównać. Kamil się stara, ale nie zawsze mu wychodzi.

  • fanka skoków bywalec

    Słuchaj Luk, a moze ty chcesz, żeby wygrał Smolarek? Ja nie chce, żeby wygrał ktoś, kto strzelił kilka bramek. Głosujemy tu za rok 2007, na 4 Kryształowa Kulę Małysza i Mistrzostwo Świata z przewagą 20,5 punktu

  • kibic_malysza profesor

    Kompromitacją można nazwac to co wygadują i wypisują szmatławce i redaktorzy stron i portalach o skokach.

  • Canton doświadczony

    Ale bym się śmiał, jakby Małysz jeszcze zdobył kryształową kulę.
    Zobaczymy jeszcze czy zostanie ona zdobyta przez skoczka wszech czasów. Nie ulega wątpliwości, że najbliższe zawody w Harrachowie i Zakopanem będą najważniejsze.
    Ten weekend rzeczywiście był dosyć dziwny. Małysz ani razu w trzydziestce.
    Po trzydziestce jednak tylko czterech skoczków potrafiło zwyciężać konkursy Pucharu świata, a jednym z nich jest Ahonen. Kiedyś Lepistoe zaproponował, by Adam nie brał udziału we wszystkich konkursach pucharowych, a sprężał się jedynie na czempionaty, cztery skoczni czy Zakopane. Ale to chyba w sporcie mało możliwe... Chociaż jak Lepistoe to kiedyś zaproponował.

  • anonim
    darmówka

    teraz widzę ze nowsze wersje programow są darmowe to jest jeszcze lepiej i pewniej mozna sciagac bo ja juz mam ten program od dawien dawna na komputerze i w starych trzeba bylo sie rejestrowac jak pamietam.

  • anonim

    Wiecie co zauważyłem, że na onecie jak sie raz zagłosuje na Małysza to jest 89000 głosów, a za drugim razem 81000 głosów!

  • anonim
    Usuwanie plikow cooki.....

    mozna jeszcze na jeden sposub znacznie latwiejszy tak jak ja to robie sciągam sobie z neta ccleaner wpisuje numer seryjny zeby byl jako pelna wersja programu,ale jesli potrzebuje tylko na jeden urzytek to mozna tylko urzyc raz i wyrzucic go ale do zeczy,właczam go i przeskanuje wszystkie pliki tymczasowe i wciskam usun wszystko czekam az usunie i po krzyku.

  • anonim

    ten plebiscyt i tak wygra smolarek bo onet to juz dawno ustawił więc mozna jedynie pliki cookie usuwac dla przyjemności a ci fani smolara tez pewno te pliki usuwaja i się cieszą i onet też pewno!

  • anonim

    wejdz w narzędzia na samej górze komputera na pasku i tam będzie usiwanie historii przeglądania wejdziesz w to i tam będą pliki cookie i przyciśniesz usuń

  • Luk profesor

    @fanka skoków

    Wiesz, że takie głosowanie kilkukrotne to oszustwo?

  • fanka skoków bywalec

    Jak można głosować kilka razy w Plebiscycie na Sportowca Roku 2007 na Onecie? Jak usunąć te pliki COOKIE z komputera?

  • anonim
    Prasa

    To co wypisuje prasa o Adamie to skandal,gdzie jest szacunek dla tak utytulowanego zawodnika,co to za brukowce sa?Niemoge tego czytac bo krew mnie zalewa,jak Adam jest w dolku to zamiast napisac ,zdarza sie,mistrzu jestesmy zawsze z toba to smaruja go pedaly za.....e.To sa tumany nie dziennikarze,jak Adam odnosil sukcesy to bylo dobrze,to sa chieny i krwiopijcy,o...........e w koncu od niego

  • Divine JazOOn profesor
    prawda

    ze mogl odpuscic Predazzo - i tak nie zdobylby punktow. mialby wiecej czasu i spokoju na trening, nie mialby zlych wspomnien no i nie bylo by dzis tych naglowkow w prasie

  • gaga stały bywalec
    @Prawdziwy Fan

    No właśnie o to chodzi! Bardzo mądre słowa! Bardzo!

  • gaga stały bywalec
    tacy z was kibice...?

    Jk dobrze idzie to brawo brawo, Polska dumna z Mistrza z Wisły.. a jak gorzej to co? piszecie takie bzdury!? ...?

    Nie skreślajmy Adama! To , ze skoczył dwa razy i w konkursie sie nie zakwalifikował to o niczym narazie nie świadczy , widzimy, ze od sezonu idzie mu dobrze , powtażam DOBRZE . Bo co mozemy wymagac od zawodnika który przez baaaardzo długo był niesamowitym skoczkiem!? On jest człowiekiem ... nie maszyną ... "on już zrobił to co ma zrobić..." - ludzie tak gadają....a gdzie ich wiara w zwycięstwo? Jak wygrywał w Planicy to wszyscy z nim byli.. a teraz? jak mu gorzej idzie ? to skreślają Go.... i to mnie strasznie smuci...Nie odsyłajmy Go na emeryturę...To jszcze nie czas... to jeszcze nie pora...

    Małysz miał w swojej karierze kryzys....
    Wiec teraz, dajmy mu odczuć , ze POLACY SĄ Z NIM!

  • anonim

    ogółem od początku kariery 361 startów w GP, MŚ, IO, PŚ i 102 miejsca na podium = 28,3% = Cyborg

  • arcadinho bywalec

    ja wierze w Adama że się szybko odbuduje i pokaże kto jest najlepszy każdemu się w końcu mogą zdarzyć gorsze dni ale według mnie zamiast jechać do Harachova powinien odpocząć sobie spokojnie potrenować i wygrać w Zakopanem a do Harachova niech jedzie Stoch Żyła Hula i Mateja albo Rutkowski

  • anonim

    sorki - mała pomyłka. od DSQ w Kuopio 207 konkursów - 5 razy poza "30" (97,6%) i 165 razy w "10" (79,7%) - rekord świata. Ale i tak ważne jest to co teraz i tutaj!

  • anonim
    Porazka nad porazkami

    Przepraszam wszystkich ale tym co zobaczylem w sobote i w niedziele to sie zalamalem jak to mozliwe ze ta skocznia val di fieme(nie wiem do konca czy dorze napisalem nazwe skoczni ale mam nadzieje ze mnie zrozumiecie)nalerzala do malysza,tym razem zas to byla wielka porażka naszego mistrza,co sie dzieje z naszym mistrzem do czego on zmierza czy oby napewno wie jaki postawil sobie cel,bo w moim przekonaniu to raczej wygrana malysza w tej sytuacji jest juz raczej marzeniem a forma dalekim idealem do doskonalosci czyli powiem wprost jest gorzej niz myslalem i sie ogromnie postawa malysza zawiodlem.A na koniec powiem ze to juz koniec pieknych chwil i wygranych adama malysza moze w kolejnych sezonach znow przyjdzie forma małysza ale napewno nie tym razem i nie w tej chwili.

  • anonim

    Nie rozumiem ogólnego poruszenia wśród czytelników. Przecie nikt tu nikogo nie obraża, nikt nie rzuca kłód pod nogi. Można nawet wychwycic szacunek dla Małysza w tych tekstach. Taka rzeczywistość. Gdyby kadra piłkarska dwa razy przegrała, dajmy na to, z Azerbejdżanem (przy proporcjach - Małysz wyższy status od kadry, 40-46 miejsca - wyższa półka od pozycji Azerbejdżanu w układzie sił) byłoby zdecydowanie ostrzej..

  • anonim

    napewno ma tez dużą skutecznośc w plasowaniu sie w pierwszej 10 tce to tez jest sukces!

  • anonim

    157 konkursów Adama (PŚ, MŚ, GP, IO) od 24 listopada 2000 roku (dyskw. w Kuopio) i pięć razy poza trzydziestką (32. Sapporo - styczeń 2004; 34. Kuusamo listopad 2006; 54. Oslo marzec 2007 i ostatnie dwa). 96,8% skuteczności ;)

  • miel_ec doświadczony

    Więc ja się zapytam jeszcze raz. Czy któraś z ww gazet (poza dziennik.pl i super express - ale to są zwykłe brukowce) napisała nieprawdę? Czy któraś skłamała? Co oni mieli napisać? Że Małysz skakał w weekend słabo, ale w przeszłości wygrywał? Czy mieli przemilczeć fakt że w Predazzo odbyły się skoki? Może ktoś mi jest w stanie racjonalnie to wytłumaczyć?

  • anonim

    Ciekawe co te gazety napiszą jak Adam wygra zawody w Zakopanem, albo gdzieś indziej!
    Już widzę te nagłówki ''Powrót mistrza'' , ''Adam, znowu królem''
    W naszym kraju wobec takich mistrzów jak ADAM powinien być szacunek nawet jak przegrywa nie CHAMSTWO!
    U nas nikt nie potrafi docenić sukcesów MAŁYSZA tylko każdy chciałby więcej i więcej! A Adam przecierz nie jest już młodym zawodnikiem i niepowinniśmy od niego wymagać wiele bo już dużo dla nas zrobił!
    Ja na miejscu Adama zmieniłbym obywatelkstwo np.na Austriackie, tam napewno by go doceniali nawet jakby nie wygrywał. A nasze gazety to poprostu kupa g...a!

  • anonim
    Żenada

    Tak drodzy państwo - oby tak dalej! =/ 100% skuteczności pomocy, 100% wsparcia wrrr... =/ Dobrze, że Adam jest już zawodnikiem doświadczonym i obytym - nie weźmie tego (tak) do siebie. Ale mówię - niech któryś/ któraś stanie tam na progu i skoczy lepiej! =/ Co za bezsens...

  • zbigniew@ początkujący
    GłOSUJCIE NA ADAMA

    TRWA GłOSOWANIE NA SPOROWCA 2007 NA ONET.PL
    Adam przegrywa ze smolarkiem
    panie i Panowie głosujcie ! nawet po kilkadziesiąt razy, trzeba tylko za kazdym razem usunąć pliki COOKIE z waszych komputerów bo inaczej zagłosujecie tylko raz !
    POMóZMY ADAMOWI !
    PRZEGRYWA TERAZ BARDZO DUżO !
    DO GłOSOWANIA

  • zbigniew@ początkujący
    GłOSUJCIE NA ADAMA

    TRWA GłOSOWANIE NA SPOROWCA 2007 NA ONET.PL
    Adam przegrywa ze smolarkiem
    panie i Panowie głosujcie ! nawet po kilkadziesiąt razy, trzeba tylko za kazdym razem usunąć pliki COOKIE z waszych komputerów bo inaczej zagłosujecie tylko raz !
    POMóZMY ADAMOWI !
    PRZEGRYWA TERAZ BARDZO DUżO !
    DO GłOSOWANIA

  • krzycho doświadczony

    Dobrze że prasa nie napisała chociaż nic obraźliwego na skoczka wszechczasów. Myślę że Adaś nie powinien pojechać do Harrachova tylko powinien się przygotowywać do MŚ w Lotach.

  • anonim
    Adam Malysz

    zostawcie chlopaka w spokoju anie nazekacie jak stare cioty, dla polskiego sportu zrobil bardzo duzo teraz ma kryzys i potrzebuje spokoju ,a nie szamotaniny z prasa,jak wygrywa to chwalicie jak slabiej skacze to sie nabijacie Podrawiam

  • anonim

    DZIENNIKARZE-totalna paranoja,kto ich uczyl pisac na czyjs temat.
    Poprostu ci wszyscy dziennikarze nie wiedza co pisza.taka opinia w mediach zalamuje każdego sportowca.jak Adam ma sie czuć po powrocie do polski jak wie co jest napisane na jego temat w gazetach,int, i.t.d. lub w jaki sposob beda patrzec na niego ci DZIENNIKARZE i gnebic go beznadziejnymi pytaniami.sam po sobie wiem jak to jest bo kiedys tez bylem sportowcem. "ADAM WSPOLCZUJE CI,ALE NIE MARTW SIE I TAK JUZ JESTES NAJLEPSZY"

  • kolesio weteran

    ..tym bardziej niech cieszy fakt, ze Adam jest daleko we Włoszech i do gazet nie ma wglądu. Żeby jeszcze na onet nie wchodził, byłoby super;)

    Generalnie dziennikarze zawsze byli najbardziej histeryzujacym ogniwem Narodu znad Wisły, więc nie ma sie co dziwić....

  • anonim

    Ludzie ( pseudoredaktorzy) dajcie Mu spokój. On jest WIELKI i taki pozostanie. Ciekawe, że nikt się tak nie wypowiada o waszych artykułach, często kiepskich, jak wy o Mistrzu. Czapki z głów, dajcie Mu otuchy. On tego potrzebuje i na to już dawno zasłużył. A co wy zrobiliście dla niego ? Żyliście tyle lat z jego sukcesów ! Nie będzie o czym pisać ? Zajmijcie się sportem w sposób czynny !

  • anonim
    39 pucharowe zwycięstwo

    Adam w Czechach pokaże na co go stać,a w Zakopanem będzie miał 39 zwycięstwo pucharowe!Gazety,które piszą głupoty niech idą do pieca tam jest ich miejsce! No do pieca to gazeta i ten redaktor!

  • miel_ec doświadczony
    hmmm

    Po przeczytaniu tych wycinków z gazet... Moim zdaniem żadna z gazet nie napisała nieprawdy. (Poza Super Expresem, który napisał że Małysz sięgnął dna - przesadzili). Też uważam że szum medialny wokół Adama jest zbyt duży, ale ww artykuły stwierdzają fakty. Pokazują niestety gorzką prawdę.

  • anonim

    Małysz nawet ja nie dostaje sie do drugiej serii to dla mnie jest i tak mistrzem, ponieważ nikt nie jest wstanie mu dorównać, a polscy dziennikarze nie potrafią docenić tego co zrobił i co robi. kiedyś Thomas MORGENSTERN aktualny prowadzący w klasyfikacji generalnej mówił: "...chciałbym być taki jak Adam, bo to jest wielki skoczek..." Jak jest dobrze i Małysz wygrywa to wszystko pięknie, ładnie, ale gdy przegrywa to trzeba Go zrównać z ziemią. Tak robią polscy dziennikarze. Sam pan Szaranowicz nie dawno 4 lata temu mówił :"...niech On już kończy karierę, bo już nic z tego nie wyjdzie..." . lecz skoro już o nim mowa to w poprzednim sezonie wychwalał Małysza pod niebiosy, jaki to On wielki i wspaniały. nie wątpię Adam jest wielki i wspaniały, ale według naszych dziennikarzy tylko wtedy kiedy wygrywa. niestety taka jest prawda i wstyd mi za naszych dziennikarz, ponieważ w niemieckiej telewizji nie mogą sie nachwalić Małysza nawet wtedy jak mu nie idzie tak wspaniale. jeśli ktoś temu zaprzeczy to znaczy że jest chyba polskim dziennikarzem sportowym i broni swoich. i powinnie jeździć tak po dziennikarzach sportowych a nie po naszym wspaniałym Mistrzu z Wisły.

  • anonim

    A mi bardzo podobała się wypowiedź p. Parfjanowicza we wczorajszym studiu: że taka sytuacja (tj. nieobecność w 30-tce) zdarzyła się Adamowi po raz piąty od sezonu 2000/2001. A ile w tym czasie było konkursów? Tak około 150, co? No to jak tacy "mądrzy" ci "dziennikarze", to niech wskażą jakiegoś skoczka, który tyle czasu utrzymuje się w czołówce i zdobywa punkty w 97 % zawodów.
    W podobnym tonie wypowiada się Pan red. Burlewicz w dzisiejszym "PS". To 4 i 5 raz od sezonu 2000/2001.
    Dziękuję Panom za takie wypowiedzi.
    Wierzę też, że za półtora tygodnia kibice tak będą pod Krokwią dmuchać pod narty Adasiowi, że wyląduje na tej polanie koło skoczni!

  • anonim
    TVP 1

    moze mlodziez to my mamy utalentowana tylko jak w programie -przerwie miedzy seriami poswieca sie jej 1min.35sek a najkrutsza reklama trwa wiecej to wybaczm

  • Anonimowy Anonim doświadczony
    Jeszcze na temat TVP ;]

    Jakby nie internet to my, kibice mało wiedzielibyśmy o szczegółach problemów polskich skoków.
    W studiu ani nie wspomną o Skalite czy Malince.
    Wciąż mydlą nam oczy utalentowaną polską młodzieżą.

  • Anonimowy Anonim doświadczony
    TVP

    Tak jest TVP to największa kompromitacja ;]

    Brak fachowości prowadzących studio dla TVP jest bardzo zauważalny. Cała transmisja też schodzi na psy. Dla TVP ważniejsze są reklamy niż pokazanie widzom skoków skoczków który po pierwszej serii zajęli miejsca pod koniec trzeciej dziesiątki.

    Zobaczcie sobie jak kiedyś wyglądało studio w RTL, jak wygląda dziś w ARD czy ZDF. Tam wszystko jest robione po fachowemu. Felietony, materiały, porównania...

  • anonim

    najlepiej gazet nie czytac i tych portali z bożej łaski onet wp ktorzy adama szkalują my wiemy swoje że Adam jest wielki był i będzie!

  • anonim

    Dziennikarze to hieny, które tylko patrzą i obserwuja a jak jest okazja to z przyczajenia atakują.

    To jest nasza Polska rzeczywistośc, media potrafią sportowca wynieśc na wyżyny ale potrafia też dosłownie zgnębić.
    Zamiast wspierać Adam w tak trudnych dla niego chwilach, jeszcze go gnębią.
    Dobrze, ze Adam nie czyta prasy, bo juz dawno by śwignął narty w kąt.

  • Radek weteran

    Ja się bałem już o zimę w sierpniu. Adam był nadal niesamowicie mocny. Wcześniej cała zima, całe poprzednie LGP i końcówka sezonu 2005/2006. W tym wieku musiała nadejśc w końcu obnizka formy. Taka dyspozycja nie może się ciągnąć non stop przez 2 lata.

    Może były jakieś błedy szkoleniowe, ale obniżka musiała nadejść.

  • stary bywalec
    Różnica między Małyszem a dziennikarzami.

    Obecnie dziennikarze to mali ludzie zdolni do najgorszych świństw, byle coś im wydrukowano. Przy tym brak im podstawowej wiedzy. Uczestniczą w wyścigu szczurów ścigając się z politykami. I nigdy nie wyjdą już z bajora w którym siedzą. A Małysz zgodnie z sinusoidą swej formy za jakiś czas wróci. Oni nigdy.

  • Krzycholek początkujący
    -

    jedyne co sie kompromituje to tylko te gazety !
    ADAM BYŁ WIELKI JEST WIELKI I ZAWSZE BĘDZIE WIELKI!

    ps!Adam pokaż im!


    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-01-14 10:45:45 ***

  • Anonimowy Anonim doświadczony
    Media szkodzą najbardziej

    Media szkodzą Małyszowi najbardziej. Robią na nim ogromną presję. W żadnym kraju chyba tak nie krytykuje się skoczków.

    Powtarzam wciąż i będę powtarzał:

    Nie bójcie sie o Adama, jest na tyle doświadoczony i poradzi sobie z kryzysem. Bójcie się lepiej o innych i o polskie skocznie!

  • Radek weteran

    Tak to jest jak sie jeździ "na Małysza" a nie "na skoki".
    A poza tym mało mamy dyscyplin w których możemy mieć medalowe nadzieje. Bo nikt chyba mi nie powie że w piłke nożną możemy powalczyc o wysokie miejsca :)

    Skoki w Polsce stały sie sportem narodowym i po zakończeniu kariery przez Adama 90% ludzi nie będzie się wogóle innteresować. Nie będzie pewnie też transmisji. Gdybyśmy mieli regularnie 2-3 skoczków w "30" (jak rewelacyjni w tym sezonie Francuzi) to można by mieć nadzieje że skoki nie znikną z ramówki TVP w najbliższych latach.

  • anonim

    Uważam, że w Polsce się przesadza, właśnie te wyciągi z prasy, które mam dla Was przyjemność pisać - o tym świadczą. Tworzy się medialny szum jak tylko Adam skoczy kilka metrów bliżej. Nie ma nikogo na zastępstwo, Kamil robi co może i być może ten ciemny okres dla Małysza okaże się dla Stocha zbawienny - może ta sytuacja go zmobilizuje. Głęboko w to wierzę. Adam już "wyskakał" niemal wszystko i warto go pozostawić samemu sobie. Szkoda spekulować ile skoczył, ile jeszcze będzie skakał, lepiej rozglądać się za innymi. Polacy i media nie miały by tego problemu gdyby zaplecze naszych skoczków było większe i podobnie jak u Austriaków czy Norwegów panowała by zasada: jak nie jeden to drugi. U nas tego brakuje, dlatego wszystko "wiesza" się na Małyszu - skoczku, który przeszedł do historii tej dyscypliny jako Wielki. Którego długo nikt nie zapomni.

  • anonim

    na mistrz złego słowa nie powiem każdemu moż się zdażyc słabsza chwila a kto w życiu bue miał słabości niech 1 rzuci w niego kamień tak wczoraj powiedział szaranowicz w pelni sie z nim zgadzam

  • Magadan początkujący

    Dla mnie choćby Adam był co konkurs 50, złego słowa na niego nie powiem. Już tyle zrobił... Zapreaszam na www.magadan1986.blog.onet.pl . Tam o Val di Fiemme :)

  • anonim
    Pismaki do nory!!!

    Pan Adam nic nie musi, on może, a przez to że to wy wymuszacie na mistrzu coraz to nowe wyzwania jest tak a nie inaczej! Pochowajcie sie teraz aby za dwa tygodnie piać z zachwytu...To wy się kompromitujecie brakiem znajomości sportu.Człowiek to nie maszyna, każdy ma słabe dni, nawet taki Mistrz jak Pan Adam!
    Do nory pismaki!

  • aaa stały bywalec

    Ja wierzę, że to wszystko spowodowane było silną migreną i lekami które musiał zażyć. Nikt z dnia na dzień nie traci formy i techniki. Sam Adaś mówi, że był otępiały a w dzisiejszym sporcie albo jest się w idealnej dyspozycji albo się przegrywa. Podobnie było w konkursie gdy na rozgrzewkę zaczęli grać w piłkę. Zmęczyli się na maxa i nogi nie chodziły.
    Zdrowia życzę.

  • Daga stały bywalec

    Ludzie naprawdę nie myślą. Jak skacze dobrez to nikt się nie czepai, rozpisują się jaki to on jest wspaniały i jak cudownie skacze, a jak mu nie wychodzi to nic tylko jeździć po człowieku ^^. Nie żebym go broniła, czy coś takiego, wcale za nim nie przepadam, ale wszyscy przesadzają. Ciekawa jestem czy w innych krajach też tak po skoczkach jeżdżą. Bo jeśli tak, to ja im wszystkim serdecznie współczuję.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl