Morgenstern: "Adam jest jednym z największych skoczków świata"

  • 2008-02-11 12:04

Thomas Morgenstern, mimo niesamowitej formy w tym sezonie przyznaje, że o sukces w skokach narciarskich wcale nie jest łatwo. Austriak chciałby dorównać kiedyś sławie Adama Małysza.

"Już od kilku zawodów wszyscy twierdzą, że nie mogę dać się dogonić. A to przecież jest sport i wszystko może się zdarzyć. Wiem, że jestem w bardzo dobrej formie. Jednak do celu dążę krok po kroku" - powiedział Morgenstern dla "Przeglądu Sportowego".

"Od lat ciężko pracowałem na sukces. A zwycięstwa miałem głowie. Niby skakałem równo, ale zawsze czegoś brakowało. W skokach narciarskich detale decydują o tym, czy jesteś pierwszy, czy na przykład tuż za podium, piąty. Najwyraźniej udało mi się dopracować wszystkie szczegóły i teraz zwycięstwa przychodzą same. Na pewno chciałem wygrać w Pucharze Świata. Kto by nie chciał? Wyniki przeszły jednak moje najśmielsze oczekiwania" - dodał Morgi.

"Czy gdy Adam Małysz wygrywał PŚ w równie wielkim stylu, czy myślałem, że mogę być taki jak on? Adam jest jednym z największych skoczków w historii. Wygrał już cztery razy cały Puchar Świata. Nie jest łatwo zostać taką legendą jak on. Zawsze podziwiałem Małysza. Teraz moja kariera jest na dobrej drodze. Może kiedyś zbliżę się do jego sukcesów. Bardzo bym tego chciał..." - zakończył rewelacyjny Austriak.


Tadeusz Mieczyński, źródło: Sports.pl
oglądalność: (7996) komentarze: (77)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • anonim
    -

    Thomas jest wielki ale czy będzie w stanie wygrać aż 4 razy puchar świata? myślę że nie bo u niego forma nie trwa długo choć przyznaję 2007/2008 wygrał wiele razy ale przecież nie da się zapomnieć że rok wcześniej to Adam wygrał choć razem z nim wtedy nawiązał rywalizację Anders Jacobsen jeszcze wtedy debiutant. prędzej niż Thomas może dogonić Adama Gregor Schlierenzauer który występuje w skokach dopiero 3 rok a już ma na swoim koncie 31 zwycięstw a Adam ma ich tylko 38 więc jeszcze pare startów i go Gregor pokona choć wieże w Adama że jeszcze kiedyś zdobędzie 5 zwycięstwo ale szybciej może jeszcze zdobyć medal vancouver czego mu z całego serca życzę

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz i T.Morgenstern w LGP

    A.Małysz w LGP - ur.3.12.1977

    2001 - 1 miejsce - 397 pkt - 1 Polak
    2002-10 miejsce - 126 pkt - 1
    2003 - nie startował
    2004 - 1 miejsce - 520 pkt - 1
    2005-42 miejsce ---29 pkt - 3 - startował 3x na 8
    2006 - 1 miejsce - 545 pkt - 1
    2007 - 2 miejsce - 460 pkt - 1


    Thomas Morgenstern w LGP - ur.30.10.1986

    2003 - 1 miejsce - 223 pkt - 1 Austriak
    2004 - 4 miejsce - 273 pkt - 2
    2005 - 3 miejsce - 466 pkt - 2
    2006 -26 miejsce -- 96 pkt - 7
    2007 - 1 miejsce - 569 pkt - 1

  • anonim

    No tak pewnośc siebie czasem gubi, ale bez niej i bez wiary we własne możliwości Morgi pewnie nie zaszedłby tak daleko :)

  • patrycja381 weteran

    @katrina czasem pewnosc siebie moze zgubic czlowieka. jednak tak samo jak ty uwazam ze ta cecha jest zaleta a nie wada! Morgi jest pewny siebie i dobrze...Niech mi ktos powie dlaczego nie miallby taki byc, lecz nerwowy i mialby wstydzic sie tego co robi

  • anonim

    Morgi jest super! Bardzo dobrze, że jest pewny siebie -
    dlaczego wszyscy uważają, że on przez to jest cwany?! Bo według mnie pewnośc siebie jest zaletą!
    Poza tym Thomas jest bardzo sympatycznym skoczkiem, ma szacunek zarówno do utytułowanych skoczków jak i do fanów.
    Mam nadzieję, ze kiedyś dorówna Adamowi!
    Morguś do boju! :)))

  • anonim

    co do kradzieży -> nie można sugerować że kradnie cały naród! to ludzie, jednostki i nie tylko w Polsce ale na całym świecie! w Austrii też kradną więc o czym my tu piszemy?

  • anonim
    @asia

    Nie tylko w Polsce kradną.Sorry,ale jeżeli dalej będziemy brnąć w głupie stereotypy to i za następne 100 lat ciągle będziemy obrażani i nazywani złodziejami.Ja nie chcę,żeby tak było,a Ty?

  • marid bywalec
    morgi

    To musiało się tak skończyć. Niezliczona liczba skoków, presja mediów, pędzące terminy zawodów - to wszystko złożyło się na kłopoty zdrowotne Thomasa Morgensterna, lidera klasyfikacji generalnej Pucharu Świata w skokach narciarskich - piszą austriackie media.
    Morgenstern narzeka na bóle mięśni uda i po raz pierwszy w tym sezonie otwarcie przyznał: - jestem zmęczony.

    Austriackie media piszą, że prawdopodobnie w jego przypadku konieczna będzie przerwa w startach. Dziennikarze sugerują, że fatalnie na Morgensterna wpłynęła męcząca podróż i starty w Japonii.
    Na razie skoczek udał się w spokojne miejsce, by zregenerować siły i spokojnie przygotować się do kolejnych zawodów.

  • asia stały bywalec
    morgi

    morgi i schliri jest super ja ubielwiam austrie i często tam jedze na narty. oni maja poczucie humoru nie tak jak polacy. a to co kiedys powiedzieli na temat polski ze kradna to niestety ale prawda

  • Martina S stały bywalec
    LYSO KRYTYKANTOM

    Ja zawsze byłam pewna że Thomas jest miłym i uczciwym młoodym człowiekiem i po raz kolejny sam udowodnił że miałam racje osobiście uważam że tyle ile było obrażliwych komentarzy pod jego adresem to obecnie powinno pojawić się tyle samo z przeprosinami.

    tylko tak obrażać i obrzucać niewinnego błotem to większość a przepraszać to nikt

    SERDECZNE POZDROWIENIA DLA WIERNYCH KIBICÓW THOMASA MARTINA S.

  • anonim

    hehehe Morgi to lizus i tyle !
    mogą sobie jego fanki pisać że nie bo on jest wspaniały ale prawdą jest że to straszny lizus i nigdy nie mozna brać na serio tego co mówi !

  • anonim
    @Realistka (*129.chello.pl)

    Po TCS powiedział : "Cieszę się ze zwycięstwa Janne, jest dla mnie największym skoczkiem wszechczasów. " Dziwne nie?

  • mikiwek bywalec

    Witam. Przerażają mnie wasze komentarze. Jeśli po tym artykule ktoś pisze, że jest wielki. Owszem może go za takiego uwazac, ale wielu skoczków chwali itd, a Morgi nie jest to osoba, która ma najwiekszy szacunek do wszystkich zawodników jak np. Janne. No wiadomo, Morgiego bardzo nie lubię, a Ahonena ubóstwiam. Ale po tym newsie jeszcze bardziej przeraża mnie ten główniarz. Ludzie, bardzo często czytam wypowiedzi skoczków i żyje tym sportem i w znacznej czesci interesuje się też kto jakim jest człowiekiem. Morgenstern dla polskich gazet wypowiadal sie ze jego najwiekszym idolem jest Małysz natomiast juz przy fińskich dziennikarzah że Janne. Ale nie dziwie się, ze ma tak dużo zwolenników , no w końcu głupie fanki za nim latają. Gdyby plasował się po za 30 i nie wygrywał nie robiły by tego. No cóż ja swojego zdania na pewno nie zmienie bo moim idolem pozostanie na wieki Ahonen. Jest wielu słynnych skoczków, którzy zasługuja na podziw i szacunek, ale też wielu którzy tak jak Morgenstern nie (chyba, ze na jego sukcesy), a więc 50 na 50. Z jednej strony Wielki Janne, z drugiej mały Thomasik.

  • jozek_sibek profesor
    Opuszczone konkursy PŚ przez A.Małysza od sezonu

    2000/2001
    Sezon 2001/2002 - 2 konkursy:
    1.Hakuba ------ 24.01.2002
    2.Sapporo ----- 26.01.2002

    Sezon 2002/2003 - 2 kokursy:
    1.Willingen ------ 8.02.2003
    2.Willingen ------ 9.02.2003

    Sezon 2003/2004 - 7 konkursów
    1.Liberec ------ 10.01.2004
    2.Liberec ------ 11.01.2004
    3.Park City ---- 28.02.2004 (upadek i nie startował do końca sezonu)
    4.Lahti ---------- 7.03.2004
    5.Kuopio ------ 10.03.2004
    6.Lillehammer-12.03.2004
    7.Oslo -------- 14.03.2004

    Sezon 2004/2005 - 2 konkursy:
    1.Sapporo ----- 5.02.2005
    2.Sapporo ----- 6.02.2005

    Sezon 2005/2006 - 5 konkursów:
    1.Innsbruck ---- 4.01.2006
    2.Bischofshofen-6.01.2006
    3.Sapporo ---- 21.01.2006
    4.Sapporo ---- 22.01.2006
    5.Willingen ----- 4.02.2006

    Sezon 2006/2007 - startował we wszystkich

    Sezon 2007/2008 - 2 konkursy:
    1.Sapporo ----- 2.02.2008
    2.Sapporo ----- 3.02.2008

  • obserwer bywalec

    Jeśli swoboda i dziadostwo gospodarcze oraz rozpijanie chłopów idą w parze, to masz rację. To popularnie zwana Galicja-doskonale wiesz.
    Nawet ruch lewostronny był.
    Mogli na nie rozbierac:)

  • indor_ weteran

    @vegx
    "Laski nie zrobił ze tak powiedział" - a komu miał tą laskę zrobić? :)

    A tak na poważnie - hmm wazelina chyba trochę..

    Chyba mam deja vu - podobna sytuacja miała miejsce z Morgenem na lgp, jak się dowiedział, że Adasiek odpuścił, czyli miał w ręku końcowe zwycięstwo, zaczął przycieniać, tak jakby to olał, forma mu odeszła..

    Teraz to samo - kulę już na 98% ma i nagle coś zaczyna się chrzanić, jakieś bóle ma, chce coś odpuścić..

    Zastanawiające..

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz w PŚ

    Od początku sezonu 2000/2001 do ostatniego konkursu PŚ w Libercu rozegrano 187 konkursy PŚ.
    Z pośród tych 187 konkursów A.Małysz opuśćił 20 - startował 167 razy i 66 razy stawał na podium PŚ(35 - 16 - 15).

    2000/2001 - 21 starty na 21
    2001/2002 - 20 starty na 22
    2002/2003 - 25 starty na 27
    2003/2004 - 16 starty na 23
    2004/2005 - 26 starty na 28
    2005/2006 - 17 starty na 22
    2006/2007 - 24 starty na 24
    2007/2008 - 18 starty na 20

    Z tych 167 konkursów tylko 7 razy nie było go w finałowej "30" zawodów:

    Kuopio(24.11.2000) - DSQ w kwalifikacjach(narty za długie o 2 cm)
    Hakuba(23.01.2004) -------- 32 miejsce
    Kuusamo(24.11.2006) ------ 34 miejsce
    Oslo(18.03.2007) ------------54 miejsce
    Val di Fiemme(12.01.2008)- 46 miejsce
    Val di Fiemme(13.01.2008)- 40 miejsce
    Harrachov(19.01.2008) ----- 36 miejsce

    A.Małysz brał udział nieprzerwanie przez 46 konkursów PŚ.

    6 -- sezon 2005/2006 - ostatnie w sezonie
    24 - sezon 2006/2007 - wszystkie
    16 - sezon 2007/2008 - wszystkie do Zakopanego

  • jozek_sibek profesor
    @nieznany *203

    autor: nieznany (*203.neoplus.adsl.tpnet.pl), 11 lutego 2008, 16:53
    @jozek
    A może by warto było dodac po ile startów w kazdym sezonie zaliczyli obaj.
    -----------------------------
    Mogę to zrobić,ale nie wiem czy warto?

    Niedawno robiłem statystykę startów A.Małysza w PŚ od początku sezonu 2000/2001, do ostatnich zawodów w Zakopanem.
    Odszukam w archiwum,naniosę aktualizację(dodam konkursy w Sapporo i Libercu) i wkleję.
    Pozdrawiam.

  • anonim
    Wspaniały Morgerstern jako człowiek i sportowiec!!!

    Nie mozna Morgiego o nic podejrzewać,jest silny i dobrze przygotowany więc skacze bezbłędnie.Mylą się ci,którzy twierdzili,że forma skoczka nie może tak długo trwać,Ahonnen i Morgi udawadniają,że może jeśli jest sie psychicznie dobrze ustawionym a inni pomagają swoją życzliwością,czego nie było gdy Adam pięknie skakał,co rusz jakieś udręki psychiczne musiał przeżywać a inni twierdzili,że jest silny więc poradzi sobie,a On czasem nie radził sobie co uwidaczniało się w skokach.Zyczę Morgerstenowi dalszych pięknych skoków i Kryształowej Kuli w tym sezonie.

  • Paulina stały bywalec
    Do obserwator

    Powiadasz za zabory... hmm.. a ja się uczyłam,że tam Polacy cieszyli się najwiekszymi swobodami. Rozumiem innej historii nas uczą :) Radzę doszkolić się w tym "Twoim" fachu ;)

  • Carmen stały bywalec

    http://sport.onet.pl/156229,1248889,1690176,, austriacy_martwia_sie_o _morgensterna,wiadomosc.html


    bez spacji!


    Przeczytajcie sobie coś na temat

  • anonim

    Każdy ma prawo do swojego zdania. Do póki nie przeczytałam tego artykułu moje zdanie o Morgim było jednoznaczne sądziłam że austriak to zwykły cwaniak, który jest zwykłym zarozumialcem. ZAWsze taki pewien siebie z jednej strony to dobrze bo zna swoją wartość z drugiej te jego przechwałki były nie do zniesienia.Jednak teraz powiedział to czego wszyscy od niego oczekują,że do taki skoczka jakim jest,był i będzie Adam Małysz jest mu jeszcze daleko,ale chciał by takim być i za tą wypowiedz jetem do niego pełna szacunku.A to,że tak długo jest w tak wysokiej formie jest dla mnie podejrzane ...

  • anonim
    obserwer (*172.16.2.107), 11 lutego 2008, 17:20

    A co ma historia do skoków ? było mineło :D

  • obserwer bywalec

    autor: Madzialena (*217.neoplus.adsl.tpnet.pl), 11 lutego 2008, 17:10
    obserwer (*172.16.2.107), 11 lutego 2008, 17:06
    a co ty jestes taki uprzedzony do Austriaków ?

    Podpis:
    Paulina :)
    -------------------
    Za zabory :) Najbardziej upośledzony zabór Polski był pod władniem Austraików. Interesuje się poza skokami historią . To mój fach.

  • anonim
    wasz wybór

    Mówcie i myślcie co chcecie o Morgim i Schlirim ,ale nie zaprzeczajcie że są dobrymi sportowcami bo to już wkurzające.czy nikt nie widzi że ci młodzi skoczkowie zaczynają być legendą skoków narciarskich tacy młodzi a już mają tyle osiągnięć szczególnie Morgi.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-02-11 17:46:25 ***

  • vegx redaktor

    Morgi, co to za sportowiec, który pali cygary?:>
    W tym wzgledzie jego idolem jest chyba Ahonen, oby nie Nykaenen.

  • anonim
    obserwer (*172.16.2.107), 11 lutego 2008, 17:06

    a co ty jestes taki uprzedzony do Austriaków ?

    Podpis:
    Paulina :)

  • obserwer bywalec
    Madzialena (*217.neoplus.adsl.tpnet.pl), 11 lutego 2008, 17:04

    Trafiłaś zatem na wyjatkowy egzemplarz Austriaka :)

  • anonim
    @nieznany (*d51.neoplus.adsl.tpnet.pl),

    Masz rację, dokładnie myslę tak samo.

    Marzy mi sie nareszcie druzyna,
    drużyna, która będzie wspólnie z Adasiem walczyć o medale i jak najlpesze pozycje w druzynówkach.
    Jak już wczoraj pisałam Adam zawsze sobie poradzi, natomiast uwaga kibiców powinna bardziej być zwrócona na pozostałych zawodników.

    No i niech mi to ktoś może wyjasni, bo wczoraj snił mi się znowu Adam i widziałam jak trzymał w ręce kryształową kulę, wznosił ją do góry i bardzo się cieszył.
    Zupełnie jak w ubiegłym roku, też tak bylo, widziałam Adasia z dwiam kulami, w lutym, niektórzy pisali, ze fantazjuję, no i ?
    spelnilo się !
    Teraz to samo, jest luty, ja go widze z krysztalową kulą, tylko nie wiem czy to może Mała za loty ?
    No bo jesli odpali na koncówkę sezonu i wygra loty to ja otrzyma !
    Oby się spełniło !

  • anonim
    obserwer

    tak znamy go osobiscie ! :)

  • obserwer bywalec

    Nie idzie się zgodzić z autor: wanda (elopa1@wp.pl) , 11 lutego 2008, 16:26

  • anonim
    @jozek

    A może by warto było dodac po ile startów w kazdym sezonie zaliczyli obaj.

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz i T.Morgenstern w PŚ

    A.Małysz w PŚ - ur.3.12.1977

    1994/1995 - 51 miejsce -- 40 pkt - 1 Polak
    1995/1996 -- 7 miejsce - 751 pkt - 1
    1996/1997 - 10 miejsce - 612 pkt - 1
    1997/1998 - 57 miejsce -- 43 pkt - 2
    1998/1999 - 46 miejsce -- 58 pkt - 2
    1999/2000 - 28 miejsce - 214 pkt - 1
    2000/2001 -- 1 miejsce -1531 pkt - 1
    2001/2002 -- 1 miejsce -1475 pkt - 1
    2002/2003 -- 1 miejsce -1357 pkt - 1
    2003/2004 - 12 miejsce - 525 pkt - 1
    2004/2005 -- 4 miejsce -1201 pkt - 1
    2005/2006 -- 9 miejsce - 634 pkt - 1
    2006/2007 -- 1 miejsce -1453 pkt - 1
    2007/2008 - 11 miejsce - 451 pkt - 1 (po 20 kokursach)


    T.Morgenstern w PŚ - ur.30.10.1986

    2002/2003-20 miejsce - 385 pkt - 7 Austriak
    2003/2004 - 6 miejsce - 696 pkt - 2
    2004/2005 - 7 miejsce-1138 pkt - 2
    2005/2006 - 5 miejsce - 846 pkt - 1
    2006/2007 - 6 miejsce - 756 pkt - 2
    2007/2008 - 1 miejsce-1587 pkt - 1 (po 20 konkursach)

    A.Małysz starty w PŚ zaczał rok pużniej niż T.Morgenstern.

  • wanda początkujący
    Charakter człowieka

    Nie wiem dziewczyny czym Wam imponuje Morgenstern i Schlierenzauer ? Nie znając osobiście człowieka nie można stwierdzić jaki on jest. Przekaz medialny ma wiele wypaczonych sytuacji, a wypowiedzi często kurtuazyjne nie mają swej mocy.

    Ps. Poza tym Morgenstern o ile wiem jest już zajęty :) i jest "przecudowny" dla swej wybranki.

  • obserwer bywalec

    Paulina (*192.168.1.109), 11 lutego 2008, 15:50 i
    Madzialena (*217.neoplus.adsl.tpnet.pl), 11 lutego 2008, 15:23

    Znacie sikoreczki osobiscie z paru Austriaków? Bo ja zanam i mam mieszane uczucia.
    Wasz idol Wasza sprawa jednak.

  • Paulina stały bywalec

    W pełni zgadzam się z  Madzialeną,teraz doskonale widac co mówi Morgi,dementuje to plotki,o tym niby przeprowadzonym wywiadzie z Austriakami na temat Adama Małysza. Zawsze byłam Za Morgi.Uważam,że jest prawdziwym sportowcem,umie okazać szacunek wobec innych. Bardzo lubię Thomasa i zyczę mu kolejnych sukcesów.

  • obserwer bywalec
    Adam nie do dogonienia pod warunkiem ?

    autor: vero92 (veroskijump@poczta.fm) gg: 5121529, 11 lutego 2008, 13:55
    -
    @obserwer

    A kiedy ta plotka się ukazała? Ja jak zwykle się słyszałam...
    -----------------
    Pisał tu ktoś jakies tydzień temu o tym, że Morgi i Schlieri żartowali sobie z Adama i wymieniali kawały o złodziejach Polakach.
    Jesli to nawet nie plotka , to ja to i tak puszczam lewym uchem, gdyż każdemu wolno pożartować. Niektórzy userzy obrzucili za to obu panów epitetami, a teraz ci sami Morgiego wychwalają . Ja to nazywam obłudą

    Nadmienię,że nie przepadam za Austriakami. Jakoś ich nie lubię. Jednak nie zepitetuje żadnego. bo po co ? Jestem przekonany ,że gdyby Małysz tak wygrywał teraz strasznie zadrościliby mu. Dlatego wypowiedź Morgensterna traktuję jak czysto kurtuazyjną.
    Dodam, że nikt nie dogoni Małysza w jego sukcesach , bo on jest niepowtarzalny.
    Gdy z głową rozłoży siły na dalszą karierę i nie będzie się szarpał w każdych zawodach, a tylko na tych czego mu brakuje tzn. Mistrza w Lotach i Mistrza Olimpijskiego , to Morgi może go gonić i tak go nie dogoni.
    Nie ta klasa, nie ten rodzaj.
    Chłopcze Morgenstern do roboty i tak nie dogonisz Adama.

  • anonim

    WIelki to Adam nie jest, powinien powiedziec 'Adam jest jednym z największych skoczókw świata'

  • anonim

    No i widac co mówił Thomas a co sobie ,, KTOŚ'' wymyslił :D bo pamietam ze były jakies pogłoski ze Austriacy mówili źle o Adamie ! a tu widze własnie kogo trzeba słuchac ! on jest prze cudowny :D noo zaraz po Schlierim !

  • Magdalenka2605 początkujący

    nie rozumiem czemu tak wiele osob sie czepia Morgiego. bo jest pewny siebie? wystarczy jeszcze jedno zwyciestwo w zawodach a juz ma PS wiec jak moze nie byc pewny siebie w takiej sytuacji?

    ja go bardzo lubie, szanuje i podziwiam.

    pozdrowienia dla jego wiernyhc fanow i wszystkich. ;)
    Morgi do boju! ;]

  • anonim

    @Realistka i doskonale Cię rozumiem....
    "prawdziwie nie masz teraz szczerości na świecie. Każdy ma cukier na ustach, a jad w sercu gniecie"
    Adam Naruszewicz

  • anonim

    No...ciekawe.Czy gdyby ta wypowiedz była dla np.fińskiej gazety to Morgi mówił by tak o Adamie?Szczerze w to wątpie.Wtedy jego największym idolem byłby Janne Ahonen.Nie przekonało mnie to...

  • Martina S stały bywalec
    Lyso krytykantom

    Ja zawsze byłam pewna że Thomas jest miłym i uczciwym młoodym człowiekiem i po raz kolejny sam udowodnił że miałam racje osobiście uważam że tyle ile było obrażliwych komentarzy pod jego adresem to obecnie powinno pojawić się tyle samo z przeprosinami.

    tylko tak obrażać i obrzucać niewinnego błotem to większość a przepraszać to nikt

    SERDECZNE POZDROWIENIA DLA WIERNYCH KIBICÓW THOMASA MARTINA S.

  • nieznany weteran

    jestemn w szoku, myslałam, że znowu bedzie "jeździć" po Thomasie, tu proszę... :D jesteście nie konsekwentni ;P

  • anonim
    @Caffe

    Adam ma przed soba wizję medalu w lotach i temu powinien podporządkować ostatnie 2 tygodnie przed nimi.
    A to czy Adam w kalsyfikacji generalnej PŚ będzie 9 czy 14, to jest sprawa bez znaczenia! No chyb, że chodzi o kase zazajęcie 8 czy 9 miejsca.

    Adam nie powinien startowac w Willingen, tylko te 2 tygodnie potrenować z Lepistoe, a jesli Lepistoe się nie chce, to z wujkiem Szturcem.
    Do Willingen powinni pojechać Stoch, Hula, Żyła i ktoś jeszcze.
    Kot niech się zajmie przygotowaniami do MŚJ i potrenuje na K-85 w Zakopanem z pozostałymu juniorami!

  • Caffee doświadczony
    arcadinho

    a Adam co ma w tym czasie robic? przeciez zadnego porzadnego treningu znow nie bedzie, mom zdaniem powinien wlasnie tam startowac, zeby skonczyc ten sezon chociaz w 10 pś, jego nieobecnosc w Willingen tylko w tym przeszkodzi, a odrodzic wielkiej formy raczej nie zdoła dzięki kolejenj przerwie. Zresztą źle nie ejst, więc po co kombinować? Jeśli chcieli cos naprawiać, trzeba było o tym wczesniej pomyśleć.. to moja opinia;)

  • vero92 profesor

    @obserwer

    A kiedy ta plotka się ukazała? Ja jak zwykle się słyszałam...
    Ale prawdą jest że teraz pod tą notką są same komenty że Morgi jest super itd... Wiadome jest że Adam jest wielki więc właśnie, Ameryki nie odkryl. Laski nie zrobił ze tak powiedział.

  • anonim

    www.ipsdeluxeskijump3.dbv.pl

  • obserwer bywalec
    Usmiałem się

    Bo Morgenstern jakby Amerykę odkrył :)

    Teraz niektórzy piszą ,że "Morgi jest wielki." Przypomńe co pisali ci sami jak pokazała sie plotka jak Morgi i Schleri żartowali niby z Małysza, że niby już się skończył i opowiadali kawały o Polakach.
    Obłuda nie zna granic. :P

  • anonim

    Morgenstern jest spoko.
    Jest wesoły, szanuje innych.
    Również mu kibicuję.
    powodzenia Morgi !

  • vero92 profesor

    Taak, to baredzo trudno być takim jak Małysz. Kupa roboty. Więc przed Morgim wiele ciężkiej pracy, o wiele cięższej niż w tym sezonie. Ja jednak mam nadzieję że on Adamowi nie dorówna. ;)

  • anonim
    Małysz Arcymistrz niedoceniany przez "kreciki"

    Może wreszcie wszystkie "kreciki na kretowiskach" zrozumieją jakiej klasy skoczkiem jest Adam Małysz i przestana się ośmieszać próbując go pokonać! Bo pokonać Małysza, to znaczy zdobyc więcej Kryształowych Kul, więcej medali olimpijskich i medali Mistrzostw Świata, zaliczenia większej ilości "pudeł" i zrobienia to w takim stylu, jak tylko Adamowi się udało (czyli miażdżyć konkurencję).

    A co do następców...
    Ani Adam, ani kibice skoków nie potrzebują na razie następców Małysza, bo on może się utrzymać w czołowce jeszcze przez wiele lat, ale i Małysz i kibice potrzebuja skoczków, którzy walcząc u boku Małysza będą w stanie przynajmniej kilka razy w roku wchodzić do dziesątki konkursów, oraz zdobęda razem z Adamem niejeden medal druzynowy (IO, MŚ, MŚL,..)
    I na takich skoczków czekamy, bo drugiego "Małysza" Polska juz nigdy mieć nie bedzie!

  • Mati85 początkujący

    ale jedno co ma Morgi a czego Adam nie ma to złoto olimpijskie choć kto wie może Adam jeszcze zdobyc złoto za 2 lata

  • Mati85 początkujący

    Morgi to fajny gość bardzo go lubie i kibicuje mu

  • anonim

    Wreszcie coś mądrego powiedział i ani kropli zarozumiałości w tym nie było! SZACUNEK

  • Anonimowy Anonim doświadczony
    @vegx

    Bardzo możliwe. Pożyjemy zobaczymy.
    Ale mimo tego nic nie wskazuje że Martin i Primoz już nigdy niczego nie wywalczą to nie można ich skreślać. Jak ktoś kiedyś utalentowany to takim pozostanie, trzeba tylko znaleźć klucz to właściwego dla każdego skoczka skakania.

  • vegx redaktor

    Morgi ma swoje 5 minut. Może kiedyś dorówna Adamowi, ale to nic pewnego.
    Schmitt gdyby kontynuował swoja kariere w takim tempie jak ją zaczal, to dzis byłby najlepszym skoczkiem w historii. Niezbadane są wyroki niebios. Martin świetnie skakał przed 23 rokiem życia, wszystko wygrywał tak jak Morgi. A potem, nagle wszystko sie zacielo i do dziś nie moze sie pozbierać.
    Niektórzy swój czas mają przed 20 (Peterka, Nieminen), niektórzy przed 23 rokiem zycia (Schmitt), niektórzy po 23 (Małysz), niektórzy po 27 (Janda), inni cala kariere skacza dobrze (Ahonen, Nykaenen).
    Różnie to bywa w tym sporcie. Nikt nie powiedział, że Morgi bedzie teraz wygrywał przez najblizsze 10 lat. Może jeszcze rok, dwa i tyle.

  • breakway11 początkujący
    !!

    Uu..on nigdy nie dorówna Adamowi..Nie ma tego zcegoś co ma Adaś.Adam is the best..!

  • fanka_schmitta bywalec
    @prince

    nawet gdyby to chwała mu za to
    niech sobie myśli co chce, każdy ma prawo do własnego zdania... a Adam ma prawo do szacunku od innych i Morgi to uszanował...
    Nie każdego na to stać - przypominam tu wypowiedź Pauliego na temat Schmitta: "Nie jestem Martinem Schmittem..." sprzed roku...

  • Caffee doświadczony

    zeby byc takim jak Adam trzeba sie Adamem urodzic;) Aaś jest niepowtarzalny, jedyny ;) Choc Morgi moze kiedys sie zblizy do sukcesow naszego orzelka:)

  • anonim
    @ryanss

    Moze wydawać sie to proste, jednak wydaje mi sie, ze mocniejsze odepchnięcie się od belki nie pomoże. Adam jest jednym z najlżejszych zawodników, więc nie może przyspieszyc

  • ryanss bywalec
    prędkości najazdu

    Drodzy fani skoków. Nurtuje mnie jednaq sprawa, może ktoś z was mi wytłumaczy.
    Najważniejsza sprawa w skoku to prędkości na najeździe z którymi Adam boryka się od zawsze.
    Czy nie może po prostu mocno odepchnąć się od belki, wtedy logiczne, że szybciej zjedzie.

  • anonim
    @Skynet

    Mając M.kota i K.murańkę mamy zabezpiexczoną przyszłość skoków.!
    Małysz za rok bez obaw moę iść na zasłużoną emeryturę!

  • anonim

    standardowa mowa pod publiczke, komplementuje Adama bo robi z nim wywiad polska gazeta, tak naprawde ma co innego w głowie...

  • anonim

    Morgenstern umie docenić innych. Jak już ktoś wcześniej wspominał mimo sławy woda sodowa nie uderzyla mu do głowy.
    I to jak wyraża się o Adamie...
    Morgi jesteś wielki.
    Życzę dalszych sukcesów .

  • Julka weteran

    Powiedział co wiedział.
    Pewnie, że Adam to jeden z największych skoczków w historii tej dyscypliny. Trzeba być ślepym, żeby tego nie zauważyć. Trafił nam się w Polsce niewyobrażalny talent, długo nie będziemy mieć takiego.
    Ale myślę też, że Morgi jest na najlepszej drodze, żeby w tej historii mocno namieszać. Wystarczy spojrzeć na jego osiagnięcia. Złoto olimpijskie, medale MŚ i MŚ w lotach, wygrana w LGP, KK w tym sezonie. To nie jest przypadek.

  • fanka_schmitta bywalec
    Morgi jest wielki

    Brawo dla Morgensterna, że mimio sukcesów woda sodowa nie udeżyła mu do głowy...
    Jest wielki, bo ma szacunek dla innych, starszych i utytułowanych skoczków - to się ceni
    Życzę mu dalszych sukcesów...

  • anonim

    Mam pytanie tutaj ktoś wczoraj dał link do grania w ski jumping przez neta. A mi się zgubił link.Ma ktoś ten link?

  • skynet początkujący

    Żeby link zadziałał trzeba po wklejeniu wyciąć spację przed pl i v. Czemu tego nie napisałęś nie wszyscy załapią

  • Anonimowy Anonim doświadczony
    Fajny filmik

    ADAM PO SWOJSKU

    http:// pl.youtube.com/watch? v=eFGfgTiMv8Q&feature= related

    Jakby ktoś jeszcze nie widział jak Adam ładnie zna łacinę podwórkową xDDD

    To nie żadna przeróbka czy parodia!

  • skynet początkujący

    To prawda nawet my kibice w Polsce nie zdajemy teraz sobie do konca sprawy jak wielkim skoczkiem jest Adam. Dopiero jak zakończy karierę będziemy go wspominac, że to był wielki skoczek najlepszy na świecie. Niestety długo nie będziemy mieli drugiego takiego zawodnika, ba jestem skłonny stwierdzić że nigdy! Od 8 lat ciągle Adam walczy wygrywa czasem ma gorsze chwile, ale techwile slabszych wystepów naszego Mistrza są i tak zdecydowanie lepsze od występow Stocha , Huli, Bachledy, Kota i innych. Smuta szykuje się przyszłośc w naszych skokach, nasi nastepcy Adama po kazdym konkursie mówia że jutro będzie lepiej, albo co zakrawa na kpinę że nie wiedzą co się stało, co źle zrobili. Oby się tego szybko dowiedzieli.

  • anonim
    Jesteś ...

    wielki Thomas i zycze Ci jak najlepiej !

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl