Adam Małysz: "Miejsce mnie nie satysfakcjonuje"

  • 2008-02-17 19:58

Adam Małysz po niedzielnych zmaganiach w Willingen przyznaje, że ze swoich skoków jest zadowolony, natomiast z zajętego miejsca już znacznie mniej.

"Moje dzisiejsze dwa skoki były naprawdę całkiem fajne. Zabrakło znowu ciut szczęścia i właściwego kierunku wybicia. Nadal wybijam się nieco za bardzo do przodu. Mam nadzieję, że na lotach będzie z tym lepiej" - mówił po konkursie Małysz.

"Jestem zadowolony z dzisiejszych skoków, ale 11. miejsce mnie nie satysfakcjonuje. Skaczę coraz lepiej i stać mnie na więcej" - kontynuuje Polak.

"Jeśli chodzi o prędkość na progu, to myślę że mam teraz dobrą pozycję najazdową, dobre smary i stąd poprawa. To zawsze tak jest, że gdy zawodnik dochodzi do formy, wówczas lepiej czuje się również na rozbiegu, ma lepszą prędkość. Wszystkie elementy muszą po prostu ze sobą dobrze współgrać" - tłumaczy złoty medalista MŚ w Sapporo.

"Muszę przyznać, że patrząc na formę Norwegów, widać, że sprawdza się system szkoleniowy Miki Kojonkoskiego. Mimo słabszego początku sezonu, Mika doskonale potrafi przygotować skoczków na najważniejsze imprezy. To jest taki jego cykl - że Norwegowie się rozpędzają podczas sezonu" - podkreślił Małysz.

Przed Mistrzostwami Świata w lotach w Oberstdorfie Adam Małysz będzie odpoczywał, natomiast Stefan Hula oraz Kamil Stoch zostają w Willingen na treningi.

Korespondencja z Willingen, Tadeusz Mieczyński


Tadeusz Mieczyński, źródło: Informacja własna
oglądalność: (12521) komentarze: (189)

Komentowanie jest możliwe tylko po zalogowaniu

Zaloguj się

wątki wyłączone

Komentarze

  • kowal początkujący
    ejejej

    co wy niewierzycie w miszcza co sieloki

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz w PŚ 2007/2008 - po 21 konkursach

    Miejsca w konkursach - od najwyższego;

    4 - Zakopane ---- 27.01.2008
    5 - Ga - Pa -------- 1.01.2008
    6 - Bischofshofen - 6.01.2008
    7 - Trondheim ---- 8.12.2007
    7 - Liberec --------8.02.2008
    8 - Trondheim ----9.12.2007
    9 - Villach --------14.12.2007
    9 - Bischofshofen -5.01.2008
    9 - Liberec ---------9.02.2008
    10 - Villach -------13.12.2007
    10 - Engelberg ---22.12.2007
    11 - Zakopane ---25.01.2008
    11 - Willingen ---- 17.02.2008
    13 - Engelberg --- 23.12.2007
    16 - Kuusamo ----- 1.12.2007
    17 - Oberstdorf -- 30.12.2007
    36 - Harrachov -- 20.01.2008 (loty)
    40 - Predazzo --- 13.01.2008
    46 - Predazzo --- 12.01.2008

    Jak widać A.Małysz w tym sezonie "wywalczył" już wszystkie miejsca w czołowej "10" PŚ w przedziale 4-10!
    Teraz kolej na 3.....2.....1.....MIEJSCA - powodzenia.

  • jozek_sibek profesor
    Małysz w PŚ 2007/2008 - chronologicznie

    PŚ 2007/2008 - 13 miejsce - 475 pkt - 19 na 21 startów:

    1.Kuusamo ------ 16 miejsce
    2.Trondheim ----- 7, 8
    3.Villach --------- 10, 9
    4.Engelberg ----- 10,13
    5.Oberstdorf ---- 17
    6.Ga - Pa -------- 5
    7.Bischofshofen - 9, 6
    8.Predazzo ----- 46,40
    9.Harrachov ---- 36
    10.Zakopane --- 11, 4
    11.Sapporo --- nie startował
    12.Liberec ------- 7, 9
    13.Willingen ---- 11

  • anonim

    Niestety, w piątek pisałem to samo i niestety "wykrakałem" to przed kwalifikacjami w Willingen. Wiadomo jak to się zakończyło. Chciałbym teraz się mylić. Oczywiście, życzę Kamilowi dobrych wyników w Mistrzostwach Świata w Lotach.

  • anonim

    Odpoczynku potrzebuje szczególnie Kamil. Może on być przemęczony. Ma dużą liczbe startów w tym sezonie. Nawet sam mówił, że potrzebuje odpoczynku. Może się powtarzam, ale jeżeli nie pozwoli się mu na odpoczynek, to późniejsze oczekiwanie na dobre wyniki jest co najmniej naiwnością . Wiadomo,że Kamil będzie walczył, ale jest zmęczony i to wyjdzie podczas skoków.

  • Radek weteran

    Dla Huli i Stocha mały trening w Willingen powinien byc dobrym przestawieniem na skocznię mamucią. Ale odpoczynek jest bardzo konieczny, z tym że rzydał by się z tgydzień tego wolnego...

  • anonim
    @OBSERWEN

    Jesteś okropnym manipulatorem! Zacytowałeś fragment newsa z początku listopada 2007 roku!
    http:// www.skijumping.pl/wiadomosci/ 7928/Hannu-Lepistoe-odejdzie/

    Sądzę, że bezsensu jest wdawanie się z nim w dyskusję. To wyznawca Lepistoe, który w obronie swego pupila jest gotów posługiwać się kłamstwem...

  • OBSERWERN stały bywalec
    z newsa: Hannu Lepistoe odejdzie? Piątek, 02 listopada 2007, 20:11

    Pojawiły się już nawet prasowe spekulacje, iż nadchodzący sezon będzie ostatnim, w którym Fin pojawi się w gnieździe trenerskim.
    Na zmianę zdania i dłuższe pozostanie przy kadrze polskich skoczków fińskiego szkoleniowca liczy prezes Polskiego Związku Narciarskiego, Apoloniusz Tajner.

    "Widać, że jest zadowolony z pracy u nas. Zadowolona okazuje się również drużyna, a szczególnie Adam, co przecież w naszym przypadku jest najważniejsze. Można powiedzieć, że Lepistoe spełnia nasze oczekiwania" - stwierdził Tajner.

    Prezes PZN zapewnił, że prowadzone są rozmowy dotyczące przedłużenia kontraktu Hannu Lepistoe. Nie chciał on jednak powiedzieć, jakie są szanse na to, że nasz obecny trener będzie pracował w Polsce dłużej niż do wiosny 2008 roku.
    ---------------
    To jak panie Tajner. trzeba renegocjować , bo na takim samym kontrakcie , będzie to samo albo rozstać sie z Lepistoe i zatrudnić tej klasy trenera ale nie za parę groszy. Za pare groszy takze mozna , ale na tkiej samej zasadzie niestety
    Nie ma co żałować kasy, gdyż pójdzie na marne ten wielki bum na skoki w Polsce po sukcesach Małysza.
    Proszę skalkulować wszystko. Zdanie Małysza o Lepistoe także.

  • Luk profesor

    Znalazłem na youtube pewien skok Kruczka z 2002 roku z Planicy - http://pl.youtube.com/watch?v=Y8MBMetQqmA

    I niech mi ktoś powie - dlaczego został trenerem? By psuc zawodników?

  • OBSERWERN stały bywalec
    autor: MQ (*036.lama.net.pl), 18 lutego 2008, 17:12

    Bo Kojonkoski ma taki kontrakt, że ciągle jest z zawodnikami. 24 godziny na dobę oprócz . Odpoczywa sie po sezonie.

    Powtarzam to nie wina Lepistoe ,ze taki ma kontrakt. Dwie strony podpisywały go i dwie negocjowały . Negocjowali( PZN) kieszenią a nie dobrem dla szkolenia.
    Mamy tego skutki.
    Tylko niesamowity chart ducha , talent Małysza pozwala mu skakać z takim brakiem technicznym tak daleko.
    Jeszcze 5 metrów dalej i podium.

    Proszę,wiec nie mieć pretensji do mniej utalentowanych pozostałych naszych ,bo nie miał ich ,kto szkolić jak nakazuje normalność. Kruczek miał ich wyszkolić? nawet jakby Lepistoe najcudowniejsze faksy mu zasyłał?

  • anonim
    Małysz jednak coś (!) zauważył!

    "Muszę przyznać, że patrząc na formę Norwegów, widać, że sprawdza się system szkoleniowy Miki Kojonkoskiego. Mimo słabszego początku sezonu, Mika doskonale potrafi przygotować skoczków na najważniejsze imprezy. To jest taki jego cykl - że Norwegowie się rozpędzają podczas sezonu" - podkreślił Małysz.

  • anonim
    Roman Koudelka rządzi!

    Ciekawe ile mozna wygrac u bukmachera stawiajac na zwyciestwo Romana Koudelki :) On to jest chyba najwiekszy nielot ze wszystkich aktualnie skaczacych w PS skoczkow porownujac wyniki ze skoczni normalnych i mamucich. Koles w ogole zielony jest jesli chodzi o skoki na mamutach, od razu po wybiciu otwiera narty, lapie opor powietrza i spada z duzej wysokosci. Jak patrzylem na jego skoki w harrachovie (czyli u niego w czechach) to myslalem ze sie posikam ze smiechu. Tak wiec Roman Koudelka moj cichy faworyt do zwyciestwa w MS w lotach ;]

  • anonim

    @Usia,
    w 1994 Weissflog wygrał Igrzyska już stylem V, więc nie wiem co ma styl w latach 96-97 do rzeczy. Dla porządku rządzili wówczas nie tylko młodsi zawodnicy, ale i starsi. Po prostu Adam Małysz miał talent, którego jego "następcy" nie mają i mieć nie będą. I osoba trenera nie ma tutaj nic do rzeczy. Adam wygrał trzy konkursy, mimo że trenował go Mikeska, który potrafił tylko "orać" zawodnikami. Różnica między naszymi a innymi nacjami jest taka, że jak nasz skoczek w wieku 16 lat nie rozbija się o bulę, to krzyczymy, że jest utalentowany, a jak Austriak w wieku 16 lat wygrywa konkurs, to się doszukujemy spisku i koksowania.

  • OBSERWERN stały bywalec

    Umarł ktoś co żadnych newsów nie ma ?
    Dotrzeć do Małysza i popytać go o MŚ w Lotach . Przecież jest w kraju. Tylko nie do tych z PZN,bo znowu naopowiadają bajek :)

  • anonim
    @maciejas

    Jeszcze poczekasz, bo nawet na stronie FIS-u nie pisze, czy byl konkurs, czy nie bylo...

    http://www.fis-ski.com/ uk/604/610.html?sector= JP&raceid=2359

    Usunąć spację przed uk i JP

  • maciejas bywalec
    Do operatora

    Panie operatorze. Wciąż nie wiemy co się dzieje z CoC w Iron Mountain, czy zostal odwołany, przełożony na dzisiaj, nic nie wiemy.

    Czy możecie umieścić jakąś informację na temat?

    Z góry dziekuje i pozdrawiam

    maciejas

  • kolesio weteran
    @help need (*119.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Styl zmieniał się do 1992 r włącznie - w 1998 roku już panował na dobre.

  • Usia profesor
    @kolesio

    V latach 90 zmienial się styl skoków na V. Starsze gwiazdy miały z nim problem i dlatego młodym było łatwiej wejść do czołówki. Może dlatego nie wierzono w wielki talent Małysza mimo jego wcześniejszych miejsc w czołowce PŚ.
    A nsi srebrni juniorzy, gdyby nie stracili teraz tych 2 lat, to mogli regularnie lądować przynajmniej w 15 PŚ.

  • anonim
    OBERSTDORF 2008

    Filmik promujacy MS w lotach

    http://pl.youtube.com/watch?v=cqSkYfqQ3ic

  • kolesio weteran
    @help need (*119.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    To prawda, ale Adam w roku 1998 miał na koncie 3 wygrane PS i kilka miejsc na podium. Więc tutaj co do potencjału nie było żadnych wątpliwości. A ludzie którzy wtedy mówili że Adam nie ma talentu (np. niektórzy dziennikarze prasowi) to po prostu zwykłe cymbałki były i tyle....

  • anonim

    @help need,
    tylko Małysz w 98 roku miał trzy WYGRANE i kilka miejsc na podium, a nie był wiecznie "zapowiadającym się". Po prostu po dwóch sezonach w dziesiątce Pucharu Świata miał słabszy okres. Jak nasze pseudotalenty kiedykolwiek dojdą do poziomu Małysza z lat 96-97, to będzie sukces. To co w przypadku Stocha uważamy za przejaw talentu u Małysza w jego wieku było przejawem braku formy. To jest podstawowa różnica.

  • anonim
    -

    CZY MODERATOR MOZE ZBANOWAC TEGO IDIOTE CO NON STOP PISZE
    "Rejstrujcie sie ci co lubia grac w Delux SKi jump3"

    TO JEST IRYTUJACE!

    co do Adama no on juz swoje lata ma i tak jest fenomenem przyjzyjcie kto w jego wieku wygrywa konkursy PS rzadko ktos sie taki zdarza

    Od moderatora.
    Wykasowałem już z 10 jego wklejek,ale on robi to nadal.

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-02-18 15:24:35 ***

  • anonim
    @marid

    Małysz jednak nie powiedział, że chce by LEPISTOE został!

  • anonim
    @kolesio

    O Małyszu w 98-99 tez tak mówiono, że może po prostu nie ma talentu tylko miał szczęście, że jego wujek Pan Szturc w niego wierzył i pozwolił wrócić do formy!
    Kto pomoże Piotrkowi , Stefanowi, Łukaszowi, Rafałowi tak jak kiedyś Adamowi? Na taka pomoc czeka też Stoch, Kot i kilku innych młodych skoczków. A może ktoś spróbuje przywrócić do formy Rutkowskiego Mateusza, który w wieku22 lat skacze lepiej od 25 letniego Tajnera...
    Czy PZN da im szansę posiadania normalnego trenera w rodzaju Horngachera, Niemli, Nikkoli > Steierta czy Bajca? A może kogoś podobnego

  • marid bywalec
    Malysz o Lepisteo

    Coraz głośniej mówi się o tym, że pozycja Hannu Lepistoe, fińskiego szkoleniowca polskich skoczków narciarskich, jest coraz bardziej zagrożona - czytamy w "Przeglądzie Sportowy".
    W obronie tego trenera staje jednak Adam Małysz, nasz najlepszy skoczek.

    - Nie mam Hannu nic do zarzucenia. Podoba mi się u niego to, że potrafi się przyznać do błędu. Często trenerzy z jego doświadczeniem tego nie umieją. Dla mnie on jest wielkim trenerem. Dobrze mi się z nim pracuje i myślę, że pozostanie na stanowisku - powiedział Małysz.

    Od moderatora.
    Po co wklejasz to,co inni pod tym newsem zrobili to dużo wcześniej? Czy nie lepiej przeczytac najpierw to co piszą inni?
    @indor_ (indor_indor@onet.eu) , 18 lutego 2008, 10:57
    @qwerty (*028.chello.pl), 18 lutego 2008, 12:23

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(12), 2008-02-18 15:38:08 ***

  • kolesio weteran
    @~Krakus (*249.77.classcom.pl)

    ..jest jeszcze trzecia mozliwość. Po prostu potencjał np. Piotra Żyły czy Stefanka Huli jest taki jaki jest, a nie wyższy. A to tylko nam wydaje się ze mamy same talenty na miarę Jacobsena czy Morgensterna...

  • motylek_ja weteran

    @ewwwa89

    też tak sądzę... przebłyski jego wielkiej formy będzie widać jeszcze w tym sezonie..... (swoją drogą jeśli (?) te 1,5 konkursu poza 30tką Predazzo- Harrachov to był kryzys to k a ż d y skoczek by sobie takiego życzył...)
    pozdro, motylek

  • anonim
    Adam wraca do wielkiej formy!

    Moim zdaniem Adam ze skoku na skok łapie ten swój automatyzm. Skoki są stabilne a co najważniejsze coraz dalsze. Widać,że trening przyniósł skutek. Cieszy mnie jego wewnętrzny spokój:) Z konkursu na konkurs widac poprawę! Brakuje mu 2-3 metrów w każdym skoku do podium ale to przyjdzie:) Czuje, że na MŚ i Turnieju Nordyckim będzie dobrze a nawet bardzo dobrze:) Adaś stanie na podium i to już niebawem! Trzymam mocno kciuki!Powodzenia Adam!

  • anonim
    Małysz o Lepistoe

    Małysz powiedział:
    "SĄdzę, że Lepistoe zostanie na dalszy sezon..."

    Małysz nie powiedział:
    " CHCĘ by Lepistoe został"...

    Czy ktoś zauważył tę różnicę?
    I powiem jedno, jeśli Lepistoe zostanie, to Adam niech się pożegna z medalem olimpijskim a kibice szykuja pogrzeb polskim skokom...
    Jest od tego jedno wyjścia. Dla skoczków (poza Małyszem) PZN zatrudni np. Niemelę lub trenera o podobnym stylu, a Lepistoe niech sobie treneuje Małysza, jesli wyrazi na niego zgodę!

  • motylek_ja weteran

    @jozek, pamiętam... oczywiście!
    tez pozdrawiam (ponownie) :D

  • jozek_sibek profesor
    @ motylek_ja

    Dwa lata temu za H.Kuttina kiedy nie szło też tak zaklinałem(może pamietasz) i doczekałem się - z wyjątkiem 2 i 9 miejsca,ale za to z dublowanymi 5,6,7 i 8 miejscemi,pomimoże konkursów było wtedy mniej - patrz tabelka poniżej.
    Pozdrawiam.

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz w PŚ 2005/2006 - startował tylko 17 razy

    @indor_ wielki wrogu poprzedniego trenera(H.Kuttina),zobacz jak A.Małysz skakał za jego kadencji w drugim słabszym sezonie:

    1 - Oslo -----------12.03.06
    3 - Kuopio --------- 7.03.06
    4 - ZAKOPANE --28.01.06
    5 - Kuusamo ------ 26.11.0
    5 - Lillehammer --- 4.12.05
    6 - Lahti ----------- 5.03.06
    6 - Planica ------- 18.03.06
    7 - Kuusamo ---- 26.11.05
    7 - Harrahov ---- 11.12.05
    8 - Harrahov -----10.12.05
    8 - Planica --------19.03.06
    10- Lillehammer -- 3.12.05
    11- Lillehammer-- 10.03.06
    13- Engelberg --- 18.12.05
    13- Oberstdorf -- 29.12.05
    14- ZAKOPANE - 29.01.06
    21- Garmisch-Pa - 1.01.06

    Dla porównania wyniki Twojego Pupilka(H.Lepistoe) są poniżej.
    Dwa lata temu A.Małysz startował tylko 17 razy a teraz zaliczył juz 19 startów.

    2005/2006--- 9 miejsce - 634 pkt - 17 startów
    2007/2008 - 13 miejsce - 475 pkt - 19 startów

  • motylek_ja weteran
    @Jozek

    '
    Jak widać A.Małysz w tym sezonie "wywalczył" już wszystkie miejsca w czołowej "10" PŚ w przedziale 4-10!
    Teraz kolej na 3.....2.....1.....MIEJSCA - powodzenia.' widzę to już od dłuższego czasu
    to tak jak zaklinanie rzeczywistości.... ale to prawda, sezon sie jeszcze nie skończył... a więc -powodzenia Adamie!
    pozdro, motylek

  • jozek_sibek profesor
    A.Małysz w PŚ 2007/2008 - po 21 konkursach

    Miejsca w konkursach - od najwyższego;

    4 - Zakopane ---- 27.01.2008
    5 - Ga - Pa -------- 1.01.2008
    6 - Bischofshofen - 6.01.2008
    7 - Trondheim ---- 8.12.2007
    7 - Liberec -------- 8.02.2008
    8 - Trondheim ---- 9.12.2007
    9 - Villach -------- 14.12.2007
    9 - Bischofshofen - 5.01.2008
    9 - Liberec --------- 9.02.2008
    10 - Villach ------- 13.12.2007
    10 - Engelberg --- 22.12.2007
    11 - Zakopane --- 25.01.2008
    11 - Willingen ---- 17.02.2008
    13 - Engelberg --- 23.12.2007
    16 - Kuusamo ----- 1.12.2007
    17 - Oberstdorf -- 30.12.2007
    36 - Harrachov -- 20.01.2008 (loty)
    40 - Predazzo --- 13.01.2008
    46 - Predazzo --- 12.01.2008

    Jak widać A.Małysz w tym sezonie "wywalczył" już wszystkie miejsca w czołowej "10" PŚ w przedziale 4-10!
    Teraz kolej na 3.....2.....1.....MIEJSCA - powodzenia.

  • jozek_sibek profesor
    .Małysz w PŚ 2007/2008 - chronologicznie

    PŚ 2007/2008 - 13 miejsce - 475 pkt - 19 na 21 startów:

    1.Kuusamo ------ 16 miejsce
    2.Trondheim ----- 7, 8
    3.Villach --------- 10, 9
    4.Engelberg ----- 10,13
    5.Oberstdorf ---- 17
    6.Ga - Pa -------- 5
    7.Bischofshofen - 9, 6
    8.Predazzo ----- 46,40
    9.Harrachov ---- 36
    10.Zakopane --- 11, 4
    11.Sapporo --- nie startował
    12.Liberec ------- 7, 9
    13.Willingen ---- 11

  • anonim
    Lepistoe?

    Oh, tak, Hannu potrafi się przyznać do błędu... tylko CO Z TEGO? Poprzednicy tego nie potrafili, ale przy najmniej zmieniali taktyki. A on? Ten człowiek jest ok, jest ambitny i spokojny, ale chyba ślepy... czy nie widzi zmęczenia naszych zawodników? To, że Małysz skacze lepiej oznacza, że ma mieć wolne jako jedyny? Nie, nie. To bzdura!

    Mam Lepistoe wiele do zarzucenia... nie twierdze, ze jest beznadziejny, ale "dobry trener" to zdecydowanie bledne okreslenie dla Hannu... nie podoba mi się on. Wcale.

  • anonim
    Polacy

    A ja się zastanawiam czemu Małysz i Stoch nie odpoczywają tylko skaczą, Stoch mówił juz dawno ,że potrzebuje odpoczynku.. a według mojej oceny Małysz skakał za często:/ Przypomnijmy sobie Predazzo ,adas odpoczywał przed Mś i zdobł 2 złote medale.. ,jezeli to miało pomoc ja bym nie puszczył Małysza do Willingen, bo według mnie Adaś jest przemęczony,zresztą Stoch też.

    . Zauważmy ,że mamy problem , bo tylko Adaś skacze normalnie , a z resztą jest problem...
    Martwie się o nasze talenty : Mietusów,Murańke,Janka Ziobra,Kotów i innych(niechce by skończyli jak Mateusz Rutkowski...) Jak patrze jak Polacy skaczą to żal mi ich...,Stoch stara się , Małysz dobrze skacze ale zadużo od niego wymagamy)

    Lepistoe nie będę oceniał od tego są innii .... ,ale jezeli nic sie nie zmieni to marna nasza przyszłośc mimo bogactwa talentów,czas pokaże...

    Zauważcie ,ze Norwegowie mają zawsze jakąś nową twarz ,która miesza w PŚ, Finowie i Austryjacy maja wysmienitych skoczków, Rosjanie mają solidną równą drużynę, nawet Francuzi się rozwijaja ....
    a my stoimy w miejscu.... mamy Adasia, Stoch kulawo ,ale skacze reszta jest czasem w 50..
    Trzeba wyciągnośc wnioski na przyszłość...! Bo czekają na MSJ i IO !

  • Śwarna_kibicka początkujący
    MŚ w lotach

    Hej mam 2 bilet do sprzedania na MŚ w lotach na piątek, chyba, że ktoś jedzie i ma 2 wolne miejsca ;)
    POZDRAWIAM

  • qwerty doświadczony

    http://sport.onet.pl/ 0,1248889,1694367, wiadomosc.html

    "Czarne chmury" nad Lepistoe, Małysz wyjaśnia

    Coraz głośniej mówi się o tym, że pozycja Hannu Lepistoe, fińskiego szkoleniowca polskich skoczków narciarskich, jest coraz bardziej zagrożona - czytamy w "Przeglądzie Sportowy".
    W obronie tego trenera staje jednak Adam Małysz, nasz najlepszy skoczek.

    - Nie mam Hannu nic do zarzucenia. Podoba mi się u niego to, że potrafi się przyznać do błędu. Często trenerzy z jego doświadczeniem tego nie umieją. Dla mnie on jest wielkim trenerem. Dobrze mi się z nim pracuje i myślę, że pozostanie na stanowisku - powiedział Małysz.
    Więcej szczegółów w "Przeglądzie Sportowym"


    - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    I co z tego, że Lepistoe przyznał się do błędu? Za tym musi iść wyciągnięcie odpowiednich wniosków, zmiana swoich czynów. A tego Lepistoe NIE ZROBIŁ. Swoje błędy tylko powielał. Nie zmienił sposobu treningu. Nie zgodził się na fizjologa i psychologa w kadrze. Nie zmienił swego sposobu rozumowania, co krytykował nawet Polo Tajner.

  • anonim
    Lepistoe

    Ci co uważają że Lepistoe powinien nadal trenować kadrę A proszę podać argumenty na taką decyzję, miał dwa lata aby zbudować drużyę czyli 3 zawodników dodać Małyszowi a tymczasem poza Małyszem pozostali zawodnicy prezentują się kompromitująco. Są dwie możliwości albo lepistoe się nie nadaje jako trener albo druga możliwość że zawodnicy udają że trenują i udają że skaczą co oznacza komletne nieuctwo oraz brak ambicji. Raczej to drugie.

  • kolesio weteran
    @obserwer (*179.neoplus.adsl.tpnet.pl)

    Pytanie: jaki zawodnik w historii ma najwięcej zwycięstw PS na skoczniach mamucich?

  • anonim

    Ja mam taką nadzieję że turniej skandynawski będzie popisem jednego skoczka czyli Adama Małysza on nie skacze żle brakuje paru metrów!

  • obserwer bywalec

    nie bedzie medalu w lotach
    nie bedzie miejsca w 10-tce ...
    nie bedzie miejsca na podium w tym sezonie
    żadnego zwycięstwa
    to bedzie najgorszy sezon
    gorszy od sezonu 2003/04
    Adam powinien odpuscic MŚ w lotach
    nigdy nie był lotnikiem
    w takiej formie zajmie miejsce pod koniec 2 dziesiątki

  • anonim
    Loty

    Czy musimy startować w konkursie drużynowym skoro nie mamy drużyny. Jeden Małysz to jest mało.

  • indor_ weteran
    Adam o Lepistoe:

    - Nie mam Hannu nic do zarzucenia. Podoba mi się u niego to, że potrafi się przyznać do błędu. Często trenerzy z jego doświadczeniem tego nie umieją. Dla mnie on jest wielkim trenerem. Dobrze mi się z nim pracuje i myślę, że pozostanie na stanowisku - powiedział Małysz

  • cesenatico początkujący

    Wiem, że ilu Polaków, tyle teorii na temat tego co Adam robi źle, co dobrze, kto go powinien trenować, a kto nie, itp..., itd....,
    Moim zdaniem Adaś skacze bardzo dobrze- zawsze przecież chodziło o dwa równe skoki, tylko w poprzednich latach bywało tak, zęjak forma "Orła" szła do góry to inny mieli jej spadek, ale nie wytrzymywali presji, kiedyś to inni czołowi zawodnicy tłumaczyli sie dlaczego tak, a nie inaczej, a teraz widzę, że wg mniemania niektórych Adaś powinien przepraszać za to że skacze tak dobrze, ale że nie wygrywa. Ludzie to jest sport, a my zyjemy wśród innych ludzi.

  • qwerty doświadczony

    Adam wcale nie musi zwyciężyć w Oslo. Owszem, przed dwoma laty zwyciężył, mimo że tamten sezon był kompletnie nieudany (ani jednego medalu na IO w Turynie), jednak w Turnieju Skandynawskim Adam prezentował bardzo dobrą formę. Zaczął od 6 miejsca w Lahti. W następnym konkursie, na skoczni Puijo był już na najniższym stopniu podium. Następny konkurs, w Lillehammer, był wypadkiem przy pracy (Adam zajął 11 miejsce, co można było tłumaczyć migreną, strasznie mu się rozjeżdżały narty po wylądowaniu). I wreszcie, na zakończenie Turnieju Nordyckiego zwyciężył, po ponad roku przerwy, na skoczni Holmenkollen w Oslo. Po tym konkursie norweska prasa nazwała Adama "Królem Holmenkollen".
    Dobra forma Adama z tamtego okresu nie wzięła się jednak z niczego. Przed Igrzyskami Olimpijskimi Małysz trenował pod opieką profesora Żołądzia, odpuścił wiele startów w Pucharze Świata. A w tym sezonie, jakoś nie widzę nic w treningu naszego mistrza, co mogłoby sprawić, że jego forma ulegnie poprawa (nie będę o tym pisał, nie starczyłoby miejsca, zresztą sami o tym doskonale wiecie).
    Aby umocnić moje zdanie, że Adam nie jest skazany na sukces w Oslo, przypomnę Wam, które miejsce Małysz zajął w 2005 roku, kiedy był chyba w nieco lepszej formie niż teraz. Orzeł z Wisły zajął wówczas dopiero 19 miejsce.

  • baranskia stały bywalec
    Znowu? Było tak i siak, ale teraz jest gorzej EWIDENTNIE :( wstydu nie ma, ale ż

    Znowu zachwyty? Znowu zrzędzenie?
    Cóż... C'est la vie!
    Było tak i siak (tzn. Adam był wielki i dla Polaków takim pozostanie!), ale teraz jest gorzej EWIDENTNIE (Z faktami się nie dyskutuje!) :(
    Adam nam wstydu nie przynosi, ale żal i niedosyt są NIE BEZ POWODU PRZECIEŻ... Szkoda tylko, że Lepistoe i spółka WCIĄŻ WCISKAJĄ NAM CIEMNOTĘ typu: "Małysz wraca do formy"... "Adam jest w doskonałej dyspozycji"...
    Panowie NIE ŚCIEMNIAJCIE! ...do jasnej... Anielki ;)
    Przecież Małysz, jak koń - "jaki jest każdy widzi!"- to za Benedyktem Chmielowskim z XVII w. encyklopedii "Nowe Ateny" - fajne, no nie?

    Adam B.

    @ pana Adama Małysza:
    Panie Adamie: proszę NIECH PAN SKACZE JAK NAJDALEJ i JAK NAJLEPIEJ, ale NIECH PAN NIE BĘDZIE ZADOWOLONY ZE SWOICH SKOKÓW (jak drzewiej bywało) to pewnie znowu zacznie Pan ODLATYWAĆ RYWALOM.... Błagamy Pana:
    ja, moje żoneczka, moi synkowie i
    jeszcze pewnie z pół Polski ;)
    Poważnie. Dawniej odlatywał Pan i był niezadowolony ze skoków a w tym sezonie jak dotąd jest dokładnie na odwrót...

    P.S,:
    CZY NIE WARTO NAD TYM POMYŚLEĆ? Zachęcam do refleksji...

    ABarański

  • anonim

    Mnie najbardziej intrygują te testy motoryczne i te rzekome wspaniałe wyniki Małysza. Jak dla mnie to zwyczajna wymówka - nie ma formy, nie ma mocy już prawie w ogóle i tyle. A parę lat temu Małysz latał dwa razy wyżej od pozostałych zawodników, no ale to już najwyraźniej nie powróci. I nie ma sensu bredzić, że będzie inaczej.

  • motylek_ja weteran

    @25esz
    wreszcie ktoś to zauważyl....( zmiane z k120 na 130)
    ten skok Adasia na 151, 5 metra był jak nie z tego świata.....a ten rekord przeszedl do historii wraz z przebudowaniem tej skoczni... nikt nigdy wcześniej nie skoczyl dalej na k120...[ sam Jens Weisfflog to mówił (pamiętam)]... to byl skok w XXI wiek
    on wtedy był w TOPformie (takiej jak był jeszcze w końcówce 2003 roku)
    moim zdaniem,
    wbrew pozorom nie był w TOPformie w zeszłym sezonie kiedy w cudownym stylu wywalczał czwarty kryształ
    a skoro wszystkie jego wskaźniki są wysokie tzn, że cała ta energia jest gdzieś skumulowana i czeka na rozbudzeni, gdy nadejdzie odpowiedni czas...
    jestem przekonana,że przed nami dopiero jest prawdziwa 'zima Małysza", że jego najlepszy sezon jest dopiero przed nami
    a kiedy on jest zdrowy i w TOPformie to nie ma na niego siły
    po prostu 'Adam Małysz"!:D

  • anonim
    To w jakiej Adas był formie w 2000

    Zadaje sobie pytanie: w jakiej formie był Adam w 2000/2001 skoro na Willingen, wtedy K-120 skoczył 151,5m, czyli 31,5m poza punkt K.
    Szok.
    Pozdrawiam
    ps. Ahonen skoczył 152m, ale już na skoczni K-130.

  • anonim
    Adas dobrze i tak zostanie....

    Adam skacze dobrze i dlatego jest około 10 miejsca i tak raczej zostanie do końca sezonu, niestety :( .
    Musi skakać BARDZO DOBRZE.
    Szkoda, ze Adaś tak dużo skacze w tym sezonie, mógłby odpocząć po 4 skoczniach do Zakopanego, później potrenować i przyjechać na sprawdzenie do Willingen i odpocząć ten tydzień.
    Gdyby tak zrobili to nie dość, że w Zakopanym byłoby podium to i w Willingen też, nie wspominając lotów.
    A tak obstawiam 10 miejsce w lotach. Szkoda.
    Pozdrawiam
    ps.a tak co?

  • Usia profesor
    PK odwolany

    Informacja o odwołaniu jest prawie pewna, bo podała ją osoba wiarygodna :)

  • Taz początkujący

    2:45 p.m. Sunday Feb 17 - It's been snowing all morning in Iron Mountain, forcing cancellation of this morning's Open Class competition. It doesn't look promising for the afternoon COC tournament unless the snow subsides.

    W skrócie: Zawody odwołano z powodu obfitych opadów śniegu.

  • michals90 stały bywalec
    Caffee

    Kalendarz na ten sezon przewiduje konkurs w Oslo, więc jeśli jest tak jak mówisz, to rzeczywiście, może w Oslo będzie to upragnione podium :) Ale kurde... byłem pewny, że tam powstaje nowa skocznia:P

  • Caffee doświadczony
    michals90

    nie, byly plany zburzenia i tak było mówione, ale nie zburzono tej skoczni i w tym roku o ile ja wiem właśnie tam będą zawody :)

  • tomaszczuk stały bywalec
    -

    i jeszcze jedno patrzymy na Małysza ale tu nie chodzi o Małysza tylko o resztę! co oni skaczą? to jest żenada!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-02-18 11:08:32 ***

  • michals90 stały bywalec
    tomaszczuk

    Wyluzuj sie chłopie. Tajner w stanach to jest jakas paranoja, lepiej bylo zabrac jednego zawodnika mniej niz mozemy, niz zabierac jego. A Żyła siedzi w Polsce bo jest przymierzany do MŚ w Lotach, więc bez sensu byłoby go ciągać do stanów

  • tomaszczuk stały bywalec
    dość!

    mam dość słuchania takich wypowiedzi! che powiedziec ale nie wypowiem tego publicznie. Adam daruj sobie, dzis powinienes skakać juz na podium a brakuje jeszze sporo! trzeba było odpuscic jeszcze jedne zawoy i trenowac! reszta duzyny - brak słów! Młody Tajner wozi sie po stanach a Zyła siedzi w domu - Żenada!

    *** Komentarz zmodyfikowany przez Moderatora(102), 2008-02-18 11:07:18 ***

  • Wako doświadczony
    @michals90

    Chyba masz rację. Chociaz mnie nie interesował PK tylko PŚ. To Marcin pytał o dzisiejsze transmisje z Willingen.

  • michals90 stały bywalec
    Caffee

    Stara skocznia w Oslo już nie istnieje :) O ile mi wiadomo w zeszłym roku została zburzona, a w tym roku zawody będą na nowej. Czy Adam będzie jej królem... zobaczymy :)

  • Caffee doświadczony
    kibic_malysza

    w koncu Adas to "Król Holmenkollen" ;) I tak musi, juz naprawde MUSI byc na podium, a moze i wygrac! Zycze sobie tego sobie i przede wszystkiem JEMU:) a zreszta po mś, jak w razie nie wyjdzie, to Adaś może zacznie wreszcie skakac na luzie, bo wszystko co lepsze odjedzie i pozozstanie już zabawa.. ale do ostatka sił będę wierzyla, ze jednak wywalaczy ten medal;) bo jest WIELKI;**

  • michals90 stały bywalec
    Wako

    Na itvp mogłeś obejrzeć PK w Zakopanem bo trasmisje przeprowadzało TVP Sport, a PK nie transmituje napewno, więc nie ma co nawet na itvp wchodzić. W ogóle wątpie żeby gdziekolwiek te konkursy w Iron Mountain były pokazywane, tam zainteresowanie skokami jest naprawde znikome

  • Wako doświadczony
    @Marcin (*050.adsl.alicedsl.de),

    Spróbuj sobie wejść na itvp i poszukac tego konkursu. Ja tak oglądałem konkursy w Zakopanem.

  • anonim
    Adam

    obawiam się, że szczyt formy przyjdzie... po zakończeniu sezonu.

  • fan Małysza stały bywalec
    Adam jest wielki!

    Chciałbym, aby wszyscy krytykanci trochę się zastanowili: czy zajęcie 11. miejsca w takich zawodach to zły wynik?! Bycie w jedenastce najlepszych z najlepszych to zła forma? Utrzymywanie się w ścisłej czołówce przez tyle lat? Moim zdaniem, to GENIALNE i naprawdę godne podziwu. Adam jest wielkim sportowcem i jego komentarz do wyniku naprawdę świadczy o wielkiej skromności. Popatrzmy na Schmitta - od lat zajmuje dalsze pozycje, ale wciąż Niemcy bardzo mu kibicują i nie jest krytykowany i wysyłany na emeryturę. Naprawdę, to nasza przywara narodowa - nie doceniamy tego, co mamy dobre. Pozdrawiam!

  • skladak stały bywalec
    PK w Iron Mountain

    ciekawe czemu nie skacza w PK w USA...

    na kamerce jednej bylo widac obfite opady sniegu... ale jakie bylo opoznienie i aktualizajca to nic nie zostalo podane...

  • kibic_malysza profesor

    gazeta.pl o Małyszu

    "To może być jego pierwszy w XXI w. sezon, w którym ani razu nie zajmie miejsca na podium."

    Ja sądzę inaczej, Małysz stanie na podium, w lotach będzie trudno o to ale jeszcze są konkursy w Skandynawii i tam Adam nie ma nic do stracenia, jest konkurs w Oslo - Adam wygrywał tam bodajże w 2004r gdzie był bez formy. Lubi tę skocznię i na pewno tam powinien być na podium, a jak będzie to sie przekonamy.

  • anonim
    Willingen 17.02.

    PROSZE WAS! Czy ktos wie kiedy jest jakas powtorka tych zawodow? Ja bylem tam i pokazali mnie trzy razy w TV....musze to sobie nagrac....a moze KTOS NAGRYWAL TE ZAWODY DZISIAJ Z WILLINGEN?
    Bardzo prosze!

  • anonim

    To o czym mowi Adam ze obiera zly kierunek odbicia to troche widac po jego skokach- leci strasznie nisko w porownaniu do innych.

  • ga-pa bywalec

    malysz skacze teraz bardzo dobrze. Jestem wrecz zdziwiony ze tak szybko wrocil do czolowki po predazzo i harrachovie do najlepszych traci niewiele, a jak sam mowi jego forma wzrasta.
    Jesli utrzymalby taka forme do konca sezonu byloby super

  • anonim
    Skoki w TV

    Witam,

    czy ktos wie kiedy i czy wogole bede pokazywane te zawody z Willingen w powtorce?

  • manuel@ doświadczony

    Adaś nie martw się! Ten sezon nie nalezy do udanych dla Adama ale przyjdzie jeszce dlka neigo wielki sezon...Wierze w to.. Ważne, aby on uwierzył w siebie i w swoje możliwości!

  • michals90 stały bywalec
    Caffee

    Mnie ten nagłówek wcale nie boli :) Adama raczej też nie, on ma juz 4 takie kule ;)
    Skoki narciarski idą do przodu i należy się cieszyć, że nareszcie wygrał ktoś młody :)

  • gaga stały bywalec

    "Jestem zadowolony z dzisiejszych skoków, ale 11. miejsce mnie nie satysfakcjonuje. Skaczę coraz lepiej i stać mnie na więcej" - kontynuuje Polak.


    Widać, ze Adam stara sie jak najlepiej skakać , stara sie aby robic jak najlepiej... Mimo , ze nie ma formy , on chce dalej skakać! I i mam nadzieje , ze jego starania wkrótce zaowocują! Trzymamy mocno kciuki Adasiu! Leeeeeć!
    pozdrawiam

  • Caffee doświadczony

    dobrze, ze Adaś odpocznie, choć skoro ciągle czegoś brakuje, to przydałby sie chyba jakiś trening.. ale może odpoczynek coś da.. ten dzisiejszy nagłówek "Morgenstern zdobywa KK" choć był do przewidzenia to boli.. rok temu cieszył się swoja 4. KK Adaś, a rok później zaliczył najsłabszy od kilku lat sezon ;( Biedny;((

  • Luk profesor

    Skoki z pierwszej serii:

    Morgenstern 141m - http://pl.youtube.com/watch?v=E3ks41_bqwc
    Romoeren 142m - http://pl.youtube.com/watch?v=TU16P3Y7IL8
    Olli 140,5m - http://pl.youtube.com/watch?v=5Yd-KnA_aLs
    Kot 126m - http://pl.youtube.com/watch?v=NJXz9yldwYw
    Malysz 138,5m - http://pl.youtube.com/watch?v=fORzm7mGhYc

  • Greg1702 stały bywalec

    Co do Adasia to przydalby sie mu odpoczynek zeby dobrze wypadl w lotach. Jego wiek tez swoje robi. Zostawcie go w spokoju i nie wymagajcie od niego tyle. Czas najwyzszy zeby inni sie obudzili. Co do reszty to niech Hannu niech wreszcie nimi porzadnie potrzepie zeby sie wreszcie obudzili. Kamil skacze jak Mateja czyli jak mu wyjdzie, Hula to nielot, Zyle stac na wiecej. Po prostu Stocha Zyle i Hule stac na pierwsza 15 tke.

  • anonim

    Adas widać,że powoli dochodzisz do swojej optymalnej formy skoki są coraz lepsze troche szczęscia dzisiaj i by mghło być dobrerz. wierze że na lotach bedzie dobrze

  • OBSERWERN stały bywalec
    autor: Usia (*x20.neoplus.adsl.tpnet.pl), 17 lutego 2008, 19:40

    Małysz niepotrzebnie skakał wszystko mając za cel Mś w Lotach. Taka umowa sponsorska trzeba było sie wywiązać,

    PS. Dobrze ,ze dzis nie widziałem Kruczka w tej czapce z czaszkami. Wczorej mi mignał.

  • OBSERWERN stały bywalec
    autor: nieznany (*217.neoplus.adsl.tpnet.pl), 17 lutego 2008, 20:17

    Ale tu dowaliłes z tym odpuszczniem MŚ w Lotach no no...
    Co nie wierzysz w fenomen Małysza?

  • Luk profesor

    Skoki z drugiej serii:

    Bardal 143,5m - http://pl.youtube.com/watch?v=iA74orj9LF0
    Romoeren 147,5m - http://pl.youtube.com/watch?v=tsXqPuSqbjA
    Jacobsen 144m - http://pl.youtube.com/watch?v=Jyx0iCPsaIw
    Damjan 143,5m - http://pl.youtube.com/watch?v=dk-XuCvGNN0
    Małysz 139m - http://pl.youtube.com/watch?v=ZlNwU8N-Xdo

  • anonim

    Denerwują mnie ludzie którzy teraz krytykują Adama, jak odnosił sukcesy to każdy zakładał tematy: "Wpisujcie miasta które gatulują Adamowi", a teraz na różnych portalach widać komentarze, że Adam nie umie skakać, że wstyd się do niego przyznać.
    Adam zdobył i tak bardzo dużo i moim zdaniem może spokojnie wykonywać już skoki tylko dla przyjemności... ja i tak dziękuje Adamowi za to co zrobił, Salt Lake City, MŚ Lahti, Vall di fieme, Sapporo...kryształowe kule...tcs...rekordy...dzieki.

  • anonim
    rok w plecy

    Ten rok to już rok stracony jeżeli nawet Adam coś jeszcze zwojuje myślę że wymiana trenera jest konieczna zobaczcie że Francuzi dopiero teraz dobrze skaczą jak dwa lata temu pozbyli sie dziadka Lepisto i u nas też powinni wymienić na nowszy modeli to nie koniecznie fiński bo odnoszą sukcesy młodzi trenerzy którzy nie bazują wyłącznie na doświadczeniu ale tez na nowych metodach a tak tylko słyszymy za chwileczkę będzie dobrze ( a tak naprawdę jest coraz gorzej) i pewnie dopiero będzie dobrze w maju ale już po sezonie

  • kolesio weteran
    ...

    Kierunek odbicia - być może faktycznie ten kierunek (nieco bardziej do przodu) może na mamucie być dobry. Podobno tak sie skacze na mamutach. Ważne że dziś Adam nie spóźnił ani jednego skoku. Pojawia sie czucie progu. Z dojazdem jest już OK.
    Ten sezon jest taki, że trzeba się cieszyć z tego co jest...

    Dobra sytuacja dla Adama jest taka, że na loty nie ma zdecydowanego faworyta. No bo Romoren wygrał dziś, ale to nie jest zawodnik skaczący stabilnie.. podobnie jak Jacobsen - z całym dla nich szacunkiem. Ja widzę sznase Adama na dobre miesjce, może nawet na medal otymistycznie. Przede wszystki mamut w Oberstdorfie to bardzo trudna skocznia - zupełnie inna niż Willingen. Tam po prostu trzeba skakać swoje i to stabilnie. Adam tak ma szanse skakać.

    Tyle, że K185 w Obestdorfie bywa strasznie loteryjna....

  • anonim

    może odpuscić MŚ w lotach?
    szans na medal nie ma żadnych wiec po tracić czas zajmowaniem miejsc w drugiej dziesiątce ?
    trzeba przygotować się do marcowych konkursów
    bo loty w oberstdorfie to tylko strata czasu
    po co niby tam jechać?
    co da Małyszowi 15 miejsce w Oberstdorfie
    nic, trzeba odpuscic Oberzdorf

  • OBSERWERN stały bywalec
    Barwo Adam !!!!

    Jak na ten brak jeszcze techniki i czucia progu było bardzo dobrze.

    Do autor: Marco Polo , 17 lutego 2008, 19:45

    To nie jest wyłacznie wina Lepistoe. Co on miał do gadania?
    Czytałeś artykuł:
    sport.pl/skoki/1,65075,4932807.html

    Jeśli chodzi o odpoczynek to powinien byc pomiędzy Villach a Zakopanem, Co News to pisałem kiedy to Lepistoe przyznał sie do błedu. Chciał naprawiac?. Dalczego nie naprawił? Dano mu szansę.? Czym podyktowne były te notoryczne i permamentne starty Małysza? Wolą Lepsitoe?
    Myślę,ze są to pytania retoryczne.
    Jesli ktoś jest tu winien ,to najmniej Lepistoe

    Na temat teraźniejszego wypoczynku Adama sie nie wypowiadam, ale nadal potrzymuje ,ze niepotrzebny był start w Willingen. Zamiast cos zyskac ,to Adam mówi takie słowa:"Miejsce mnie nie satysfakcjonuje"No tak z 11 wyladowac na 13 miekscu w generalce.
    Adam Głowa do góry.!

    mna koniec.
    Przypomnę ,ze najwazniejszy cel na ten sezon były to MŚ w Lotach.
    Jeszcze wszystko przed nami.:)

  • Edd początkujący

    Racja, też myślałem patrząc na jego lot że wyląduje na 120 metrze... ale ładnie wyciągał. To może sie sprawdzić na mamucie [oby ;)] tylko żeby wiało z przodu...

  • anonim
    @vero92

    tak ja też myslałem szczegulnie podczas drugiego skoku ze wyląduje gdzieś na 120 - 125m

  • vero92 profesor

    Ale Adam ma strasznie niska parabole lotu teraz. Przeciez jak ja dzisiaj patrzylam jak on leci to myslalam ze bedzie tragedia. Ale wyciagnal tyle dobrze. Bledy jednak nadal sa...

  • anonim
    wybycie

    widac ze chyba głowny problem adama lezy na progu nawet podczas jego skoków widac jak nisko przelatuje nad zeskokiem wyciąga maxymalnie skok. Takie wybicie lepsze jest na lotach zeby nie wyjsc zbyt mocno w góre żeby miec z czego odleciec wiec moze na mamucie bedzie dobrze:)

  • Marco Polo weteran
    odpoczynek non stop !?!?!?!?

    Lepistoe nie ma żadnego pomysłu na to co sie w tym sezonie dzieje.
    Odpoczywac przed MŚ to może Morgenstern. On po prostu ma po czym. A Malysz cały sezon odpoczywa. To tegoroczne antidotum Lepistoe na brak sukcesów. Szkoda, że takie nieskuteczne. Jakby sztab szkoleniowy czytał SJ albo SNC to mógłby skorzystać z dobrych rad i zamiast jechać do Engelbergu trenowac w spokoju. Tak samo moglo być przed Predazzo, o Harrachowie nie wspominając. Polacy za wyjątkiem krótkiego pobytu w Ramsau nie mieli intensywnych treningów. Za to wielokrotnie odpoczywali. I zdaje sie tak przeodpoczywają cały sezon. "Niech odpoczywa w pokoju" się zwykło mówić. Tylko to, panie trenerze Lepistoe, niekoniecznie tyczy się czynnych sportowców. W dodatku z aspiracjami na medale MŚ i IO.

  • anonim

    Małysz ma moc przeciez w testach wyszlo ze jest w bardzo dobrej formie fizycznej. Problem lezy na progu chyba.

  • anonim

    nie smary sie poprawiły,tylko serwismann lepiej swoją robote wykonał ;)

  • Usia profesor
    A zima zapyta, co robiłes latem!

    Małyszowi brakuje mocy... tak po prostu.
    Tę moc zdobywa się latem, wtedy wszyscy trenerzy prowadzą intensywne treningi siłowe. Intensywne a nie katowanie skoczków w ciągu kilku dni a potem leżenie plackiem przez 2-3 tygodnie. To dlatego nasi latem brylowali. Inni trenowali i byli przemęczeni nasi leniuchowali i byli na luzie. Nasi trenerzy szykowali forme na październik/litopad i kwiecień/ maj a reszta na prawdziwy sezon. I dlatego w październiku z nami przegrywali a w sezonie wygrywają.
    Może sie trenerom kalendarz poprzestawiał?

  • anonim

    Adaś daj im popalic na tych mistrzostwach niech portkami trzepia!

  • anonim

    Ja wam mówie, będziemy miec jeszcze swój dzień w tym sezonie. OSLO na pewno będzie tylko Adama, on tam wygrał nawet jak nie był w formie, tym razem w formie jest ale nie takiej jak w ub.roku. Końcówka sezonu będzie nasza a wszyscy znowu będą przecierac oczy ze zdumienia.

  • anonim
    Adaś KING

    Adaś, my i tak jesteśmy i będziemy z Tobą.
    Odpocznij w domku i wracaj do rywalizacji.
    Ty nic już nie musisz.
    Jeszcze tylko trochę wyżej się wybijaj po wyjściu z progu :)

  • michals90 stały bywalec

    Bachleda napewno na loty nie pojedzie. Skład będzie pewnie taki:
    Małysz
    Hula
    Stoch
    Żyła / Mateja

  • anonim
    adam

    Myślę że Adam skacze dobrze ale czegoś brakuje ale czego nikt tego nie wie nawet tak mówił Adam moim zdaniem Adam powinien się troszkę wcześniej wybijać ale to się tak łatwo mówi no myślę że Adam w oberzdorfie w lotach narciarskich daleko zaleci i że stanie na podium każdy na ciebie liczy Adam ja też

  • Anika profesor

    Czyli na loty pojadą Małysz, Stoch, Hula i Żyła?

  • Forest stały bywalec

    Skoki wyglądały naprawdę dobrze. Była dynamika było wszystko. Prędkość przelotową miał bardzo dobrą tylko brakowało wysokości nad zeskokiem własnie chyba dlatego że Adam wybijał się za bardzo do przodu jak powiedział.

  • motylek_ja weteran

    autor: nieznany (*10.10.10.39), 17 lutego 2008, 19:23
    -
    ADAŚ JESTEŚ NAJLEPSZY UWIERZ W SIEBIE, MY TRZYMAMY KCIUKI I WIERZYMY W CIEBIE, będzie dobrze! Skacz jak najdaleeeeeeeeeej, uda ci sie to na MŚ w lotach!

    dokładnie... zawsze !

    I tak jesteś najlepszy!

  • anonim

    To prawda, dokładnie,
    jak patrzec na skoki Adama to leci troszke zbyt nisko nad zeskokiem, nieco wyzszy pułap dałby mu pare mterów dalej, ale to sie tylko tak mówi siedząc w ciepełku przed telewizorem :)

    Ale jakby na to nie patrzeć wychodzi z takiego dołka, ze tylko patrzeć jak nam zaskoczy jesli nie w tym sezonie to w przyszłym.
    Skacze naprawdę bardzo ładnie, dla mnie osobiście oglądac Małysza wciąz na skoczni i na to jak lata to istna przyjemność:)

  • anonim

    Anika,ale Małysz nie popełnia obecnie jakiś szczególnych błędów. skacze jak skacze. średnio jak na swoje możliwości ale stabilnie

  • michals90 stały bywalec
    Anika

    Zwielokrotnia błędy lub może je niwelować. Ingebrigtsen zawsze jak pojawiał się na mamucie to skakał daleko, często nie będąc w dobrej formie. Zobaczymy jak to będzie

  • Paulina stały bywalec

    A ja jestem zadowolona ze skoków Adasia,choć zawsze mogło byc lepiej .Zgadzam się z poprzednikiem te dwa,trzy,cztery cenne metry,ale mniejmy nadzieję że w Oberstdorfie będzie lepiej,a raczej MUSIi, wierzę mocno w Adasia :) A "Gang Miki Kojonkoskiego,był dziś fantastyczny tak jak wczoraj ,szkoda mi Austriaków ale myślę że głodni sukcesu będą się liczyć w Oberstdorfie.

  • Anika profesor

    "Mam nadzieję, że na lotach to poprawię"

    Poprawi?
    Na mamucie?
    Przecież mamut zwielokrotnia błędy...

  • anonim

    ADAŚ JESTEŚ NAJLEPSZY UWIERZ W SIEBIE, MY TRZYMAMY KCIUKI I WIERZYMY W CIEBIE, będzie dobrze! Skacz jak najdaleeeeeeeeeej, uda ci sie to na MŚ w lotach!

  • vegx redaktor

    Nom, skoki Adama są dobre, równie, stabilne, ale brakuje metrów, żeby było lepsze miejsce.
    Nie wiem czy odpoczynek w domu pomoze mu w zmianie kierunku wybicia i bedzie sie wybijal bardziej do gory... zobaczymy.

Regulamin komentowania na łamach Skijumping.pl